Jakie są mocne strony pracodawcy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Jakie są mocne strony pracodawcy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Czy jest możliwość pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. na część etatu?
Systematycznie co roku gorsza ! Wystarczy przeczytać komentarze i opinie klientów. Amatorszczyzna, chamska obsługa ,pyskują do klienta ,udają niemowy, towar nie wyeksponowany i zastawiony innym, brak niektórych cen na właściwych miejscach, sprzedawca często podszywa się pod kierownika ,czy osobę funkcyjną w przypadku interwencji klienta, opryskliwe odnoszenie się i sugerowanie, że jak się nie podoba ,to kupować gdzie indziej. Takiego chamstwa nie doświadczyłem nawet w (usunięte przez administratora) ( gdzie brakowało towaru a sprzedawca był jak BÓG panem życia i śmierci klientów. Lidl obecnie to najgorszy market w Polsce ,to już standard ,nie odosobnione przypadki. Chciało by się powiedzieć " Państwu już dziękujemy za działalność handlową w Polsce ! A co na to wspaniała biało czerwona drużyna i sam pan prezes Jarosław Kaczyński ? Pewnie niekupuje w LIDLU ?
Bardzo mizerny
Zadano mi jedno pytanie czy pracowałam kiedyś w sklepie. Na rakrutacji były trzy osoby nie przedstawiły się. Miało to miejsce w Pup Poznań dzisiaj. Poszukiwani są pracownicy do nowo budowanego sklepu na ul. Naramowickiej na moje pytanie czy mogłabym pracować w innej lokalizacji bo to drugi koniec miasta a ja mieszkam przy Lidlu odpowiedź otrzymałam że oni są z innego rejonu i mam sobie sama szukać. Wpisał mi na skierowaniu że odmawiam podjęcia pracy. Rezultat zostanę pozbawiona zasiłku. Mam 55 lat i trudno mi znaleźć pracę. To takich jak oni powinno się zwolnić bo przynoszą wstyd firmie która ich zatrudnia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dlaczego nie mamy maseczek???!!!! Dlaczego nie wprowadzono ograniczonej ilości klientów w sklepie??!!!
Lidl Sosnowiec Dmowskiego 24 c Istny cyrk na kółkach! Towar często poukładany niezgodnie z cenami, na zwrócenie uwagi niemiłe zachowanie obsługi "widocznie ktoś poprzestawiał" Tak, klienci nie mają co robić tylko masowo przestawiają wam towar na półkach , takie hobby? -Dojenie kasy! Ekspedientki wpuszczają ludzi bez kolejki, bez pytania o zdanie ludzi w niej stojących. Ekspedientki wpychają łapy w pieczywo, tłumacząc ze muszą sprawdzić jaki i ile kupiłem(opakowania są przezroczyste a ekspedientki często chodzą bez rękawiczek, dotykając wcześniej masy towarów dotykanych przez innych klientów) Po sklepie włóczy się młodzież w wieku szkolnym, z pobliskich 2 szkół, większość bez maseczek, nikt tego nie pilnuje.
Drogi polecam samemu zwrócić uwagę innym o maseczke przeciez to twoje zdanie i zdrowie nie czekaj na innych
Czy wszystkie sklepy mają tydzień urlopu w wakacje??
Odwiedziłam Lidl o godzinie 10 ponieważ jestem emerytką. W gazetce był filet z indyka w godzinach dla seniora po 9.90zł za kg. O dziwo już o godz.10 nie było danego produktu. Dostałam tylko odp,, nie ma "i tyle. To jak to jest, po co piszecie takie bzdury? Ciekawe czy o godz. 12 artykuł znajdzie się w ladzie chłodnieczej????Chyba przestanę robić zakupy w Lidlu.
Szanowa Pani to i tak długo towar potrafi sie sprzedać w 10 min po wjechaniu na sklep przed Pania byli inni ktorzy kupili go w nie małej ilosci a jak wiemy towar jest do wyczerpania zapasów. Pokazuje to tylko jakie dobre produkty sprzedaja.Z pewnością w innych firmach znajdzie Pani produkt ktore sa ciągle dostępne. Pozdrawiam
czy to normalna praktyka że MS parkuje służbowe autko skodę fabię na numerze rej. PZ XXXXX na miejscu dla matki z dzieckiem i udaje się do pracy na 8 godzin??? ja rozumiem że lidl nie zadbał o dobro swoich pracowników i nie zrobił dla nich osobnego parkingu ale to chyba lekka przesada , mało tego to tak zaparkowała ta pani że zajęła też część drugiego miejsca tuż za nią!!!!
Witam. Kochani,nie płaczcie iż los pozwolił abyście czegoś w tym sklepie nie mogli kupić.To raczej opatrzność Boża.Współczuję tym którzy dali się nabrać na jakiś sprzęt.Moja przygoda:używałem zakupiony sprzęt w sumie może godzinę,gwarancja 3 lata,dzwonię i zgłaszam,po kilku dniach zgłasza się kurier i zabiera(pomijam opis kłopotów z tym związanych).Po interwencji tel. "z łaski" dostaję link do śledzenia w j.niemieckim z którego nie można dowiedzieć się niczego.Piszę w tej sprawie maila,żadnej odpowiedzi,dzwonię,"panienka" jedna,potem druga nie potrafi określić kiedy otrzymam naprawiony sprzęt,więc pytam,"za rok? Odpowiedż":nie potrafię określić.I na tym koniec.Nie znajdziecie Kochani w opisie produktu doł. do zakupionego towaru procedury związanej z naprawą.To co jest tam napisane nie przekazuje nic o realiach.Wyciągam więc wniosek:towary przemysłowe w tej sieci to jednorazówki a w związku z tym cena za anie jest ohydnie wygórowana.Dałem się nabrać trzy razy i na tym koniec.A i obsługa to żal pisać.Pozdrawiam.
Można odac sprzed bezpośrednio do producenta i tam śledzić drogę naprawy tak samo jak z sprzetami z innych modnych RTV i AGD ale trzeba oddać go samemu a nie czekać az firma zrobi to za Nas pozdrawiam
Po co robicie reklamę skoro produktu promocyjnego nie ma? Kiedyś to był fajny sklep a teraz nawet na szyld nie chce się spojrzeć po kolejnej takiej sytuacji.Nikt nie lubi być oszukiwany a tak się czuję ja i pewnie wiele innych klientow
W sklepie meblowym mieli promocje na blaty i tez mnie oszukali powini wiedzieć że przyjdę i odłożyć mi a nie sprzedawac innym ludziom
Dzień dobry. W każdej reklamie podstawą jest, przypomnienie klientowi , że w Lidlu NAJTANIEJ. Czy ktokolwiek pomyślał o osobach samotnych bądź rodzin składających się z 2-3 osób , którym nie potrzeba hurtowych zakupów. A gdzie się podział szacunek do żywności. Czy naprawdę musimy kupować takie ilości (PAKI) ze względu na cenę ? To jest propozycja Lidla , jak szybko można wydane pieniądze wyrzucić do śmietnika. Ważne , że sklep zarobił.
W dniu dzisiejszym chciałem kupić kilka rzeczy na wyprzedaży (artykuły z gazetki) . Niestety, mimo bardzo wczesnej pory, nigdzie ich nie mogłem dostać. Odpowiedz pracownika jednego ze sklepów, dotycząca możliwości zakupu poszukiwanych produktów brzmiała "chyba nie przyszły". Po wizycie w trzecim sklepie, odpuściłem.Nasuwaa się pytanie: jaki sens ma umieszczenie ich w gazetkach, skoro są niesiągalne w sklepie?
To dziwna sytuacja. Próbowałeś może dostać się do kierownika sklepu, aby wyjaśnić, dlaczego rzeczy, które były w wyprzedaży według gazetki finalnie nie były dostępne dla klientów? Mam nadzieję, że rozmawiałeś z kierownikiem.
to nic nie da bo to też nie ich wina, moja zona pracuje w Lidlu, gazetka wyprzedażowa kilka ładnych stron a towaru praktycznie nie było, z całej gazetki przyszło tylko kilka rzeczy, po prostu jest to naciąganie klienta, przyjdzie popatrzy żę nic nie ma to jak już tu jest to kupi coś innego
Czy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Ceny promocyjne tylko w gazetkach, niestety przy kasie znikają?!!!! Wyjaśnienie rozbieżności na infolinii niemożliwe, bo "kompetentni" pracownicy nie widzą pomyłki? Zdawkowa odpowiedź i blokowanie telefonu- świetny sposób na pozyskanie klienta! Żenujące!!!!!
Dlaczego nie wyswietlacie dodanych opini?napisalem i jej nie dodaliscie!zamknac NIEMIECKIE sklepy ,zaglodzic ich!
Czy w firmie Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. są regularne szkolenia pracownicze?
Cześć. Mam pytanko. Mam zamiar podjąć pracę na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku od 5 -9 . Czy ktoś się orientuje jak naprawdę wygląda praca wykładanie towaru w tych godzinach , dodam ,że mam iść na pracownik sklepu a nie na kasę tak było uzgodnione. Chciałabym się zorientować czy podejmować pracę bo różnie opinie słyszałam
Dlaczego w Lidlu sprzedawane jest mięso i drób jako wyprodukowane w Polsce a kod kreskowy mówi zupełnie coś innego że to nie nasze mieso
Czy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?