Wiecie może, czy w Deluxury Mobile LTD Sp.K. szukają chętnych na staż?
Jaki dress code obowiązuje w Deluxury Mobile LTD Sp.K.?
Stanowczo nie polecam tego sklepu a także kupowania przez stronę Ceneo.Zakupiłam telefon Samsung i pomimo iz został zwrócony w ustawowym terminie sklep nie chciał zwócić pieniędzy . Strona Ceneo również "wykręciła" się od odpowiedzialności pisząc , ze nie są stroną w sporze 1? Sklep przestał odbierać ode mnie telefony ! A w kazdej nowej korespondencji / kilka @ dziennie przez dwa tygodnie!/ sklep "wymyślał " jakie to niby są problemy z telefonem /np . że " kabel zasilający jest zwinięty ?" - a jaki niby był oryginalnie ? - prosty?/ Nikomu nie życzę takich przepychanek , dlatego omijajcie ta stronę !Szkoda nerwów !
Zdecydowanie nie polecam. Najgorsza obsługa posprzedażna, z jaką się kiedykolwiek zetknąłem. Arogancja najwyższego stopnia. Kupiłem u nich smartfon Samsung A51, który zaczął się psuć po roku. Ekran coraz częściej nie reagował na dotyk i zawieszał na coraz dłużej. W ciągu kolejnego roku gwarancji telefon był odsyłany do naprawy trzy razy. za każdym razem naprawa trwała 2-3 tygodnie. Bez proponowania przez Deluxury aparatu zastępczego. Wiecie co to oznacza? Musiałem kupić nowy telefon, niższej co prawda klasy, aby móc bez przeszkód pracować. Każdorazowo A 51 wracał niby naprawiony, ale po kilku tygodniach zawieszał się znowu. Zgodnie z prawem konsumenckim po czwartej reklamacji powinna nastąpić wymiana telefonu lub zwrot gotówki. Niestety, Deluxury twierdzi, że aparat jest sprawny i go odsyła, choć zgłaszałem takie same objawy jak poprzednio. Robi to o ostatniej dekadzie trwania gwarancji. Odpowiedzi pracownika sklepu są aroganckie i sugerujące, że to ja chcę coś od nich wyłudzić. Naciągacze. Zdecydowanie nie polecam