Czy w Biuro Ochrony Perkun jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Tak uważam. Koordynatorzy b. szybko reagują na problemy zgłaszane im przez zespoły na obiektach podejmując działania lub przekazując informacje zarządowi.
Ooo to fajnie, taka postawa rzadko się zdarza. To chyba musi być dużo tych koordynatorów skoro tak ładnie wszystko ogarniają?
Może to nie kwestia ilości koordynatorów ale lepszej organizacji pracy, dobrego przepływu informacji wewnątrz agencji czy umiejętnego przekazywania przez zarząd odpowiednich uprawnień podległym pracownikom.
Wady to pisząc ogólnie specyfika branży: niskie płace, wielogodzinne wyczerpujące dyżury często w niedziele i święta, niski prestiż pracy i od czasu do czasu fizyczne zagrożenie.
Witam! Mam zamiar zatrudnić się w firmie Perkun w związku z tym mam pytanie.Czy w tej firmie ,podobnie jak w innych firmach ochroniarskich wyplaty są co dwa miesiące? To znaczy ze jednego miesiąca są wypłaty za poprzedni miesiąc i pod koniec miesiąca za bieżący? Którego są wypłaty za poprzedni miesiąc? Czy też po 20-stym?
Tak, ten typ rozliczeń to standard w tej branży - wypłata za przepracowany miesiąc ok 20 następnego miesiąca. Dla stałych pracowników będących w cyklu wypłat nie jest to problem, ale jak zaczynasz i brakuje ci kasy na już to może być słabo. Rozwiązaniem jest poprosić szefów o zaliczkę na koszt przepracowanych dni po kilku przepracowanych dyżurach.
Czyli jak zaczynasz, to dobrze mieć jakieś zaskórniaki.. A stawki teraz jakie w ogóle macie/ Za godzinę?