Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

123
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ma ktoś doświadczenie na stanowisku Młodszy Analityk? Na czym polega praca, jakie są zarobki? Pozdrawiam

Wszystko
Pracownik
@123

Robisz wszystko, co każą. Kasa słaba niewiele powyżej najniższej krajowej. Zapytaj czy też w weekendy i na tzw. 2 zmianę, do 22 w tygodniu i czasem w weekendy. Pewnie do ratalki, wiec mnóstwo danych słabej jakości do ręcznego obrobienia. Przed CRM uciekaj tam bajzel i beznadziejni szefowie

Aleksandra
Inne
@Wszystko

Czasem w weekendy to oznacza tak naprawdę ile razy w miesiącu?

2
Natalia
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ma ktoś doświadczenie na stanowisku Doradca select? Na czym polega praca, jakie są zarobki?

Klient
Inne

Haha Pseudo Bank od siedmiu boleści..Wasi doradcy to banda nie douczonych pracowników! Jakim prawem nagrywacie rozmowy skoro na to nie wyrażam zgody..!!!

Były pracownik.
Były pracownik

Jako były pracownik działu CC, mogę polecić ludzi z zespołu oraz koordynatorów- wspaniali i mili ludzie. W zakresie samej pracy, mogę pochwalić jedynie benefity oraz terminowe wypłaty. Pracownik powinien cały czas pracować jak maszyna, bez przerwy wytchnienia, rozmowa z klientem co 3 sekundy przez 8h (w tym przerwa 50 min), oczywiście były lepsze dni i mniej telefonów. Każdy ruch pracownika jest monitorowany, nie ma miejsca dla samodzielności. Kwestia awansów: przez 3 lata pracy, niestety nie było możliwości awansu oraz podniesienia zarobków. Premię latwo jest wyrobić, ale trzeba uważać na odsłuchach- łatwo o obniżenie premii z różnych powodów. Wsparcie dla pracownika przy tak obciążającej psychnie pracy chyba nie istnieje w praktyce. Odchodząc z tej firmy, notorycznie lekarz psychiatrii zwiększał mi dawki leków- oczywiście prywatnie, poza pakietem luxmed. Jako praca na chwilę lub w celu zdobycia doświadczenia jest nienagroszą opcją ale lepiej szukać dalej :)

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
KONSULTANT
Były pracownik

Jako zwykły konsultant praca typowo jako (usunięte przez administratora) roboczy. Patrzą na ręce, przerwa co do sekundy, jedyne co mnie zastanawia to jak niskie standardy pracy i zarobków można mieć by tam pracować z dłuższym stażem. Brak perspektyw na jakikolwiek awans. Koordynator Piotr tylko jeden w całej branży windykacji, który ma ludzkie podejście do tej pracy i nie kontroluje jak matka w podstawówce.

anonim
Inne

Korzystam z usług Oddziału w Katowicach. Sympatyczna i kompetentna obsługa. Duża szybkość działania. Polecam !!!

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Jak jest na nowym dziale ?

Anonim
Pracownik

Inflacja 10 procent, prąd drożeje mija już parę miesięcy od nowego roku i żadnej podwyżki podstawy na call center, smutne.

1
Iguana
Pracownik
@Anonim

Ale teraz za to firma będzie nas rozwijać i dbać o rozwój. Nie rozumiem, czemu narzekasz. W Santanderze świetnie płacą, dobre premie, elegancki sprzęt do pracy, biuro cymes i miliony opcji rozwoju. Czego chcieć więcej od pracodawcy

4
Potencjalny kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na Infolinii w banku Santander we Wrocławiu koło Magnolii? Widzę, że stoi ogłoszenie. Ciekawi mnie zarobek oraz atmosfera w pracy. Czy jest się czego obawiać pod kątem mobbingu/stresu/ponadprogramowych zadań? Jakie są ewentualnie lepsze alternatywy niż SCB?

Pracodawca

@Potencjalny kandydat

Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje pytanie. Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Posprzedażowej. Do codziennych zadań, wykonywanych na tym stanowisku, należy telefoniczne odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych oraz zachęcanie naszych klientów do zapoznania się z ofertą kredytową banku. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, a zespół zgrany i wspierający się w swoich obowiązkach. Dbamy także o to, żeby stres związany z charakterem pracy, był u naszych pracowników jak najmniejszy. Realizujemy ten cel, oferując pracownikom szkolenia. Nie ma naszego przyzwolenia na zachowania kwalifikowane jako (usunięte przez administratora) a w naszym zespole nie były takie zachowania zgłaszane. Warunki finansowe przedstawiamy już na wczesnych etapach rekrutacji, np. podczas rozmowy telefonicznej z wybranymi kandydatami. Zapraszamy do składania aplikacji! Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

nie ma nie ma
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Jasne, że nie ma. Osoby o takich zachowaniach dalej pracują - a te, które tego doświadczały już nie. A firma w odpowiedzi pisze po śledztwach, że to sprawa sądu; deklaruje jakieś śmieszne programy naprawcze, których nikt nie wdraża.

2
jak to
Kandydat
 Pytanie
@nie ma nie ma

Opowiesz coś więcej na ten temat? Faktycznie dochodzi tam do mobbingu? Jaka jest codzienna atmosfera w pracy dla pracownika call center/infolinia, jak wymieniono wyżej?

Potencjalny Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Dziękuję za odpowiedź, jak wygląda możliwość awansu w firmie? Interesuje mnie także, czy nowy pracownik, po odbyciu podstawowych szkoleń umożliwiających mu prace na swoim stanowisku, ma także możliwość 'zapisania się' na kolejne szkolenia w celu poszerzenia kompetencji? Jak to u Państwa działa?

Anetka
Pracownik
@Potencjalny Kandydat

Przepracowałam w tej firmie sporo lat. Mam też sporo znajomych na CC. Awans… zapomnij. Kilkaset złotych podwyżki, zwiększone obowiązki i podniesiony plan. De facto często na tym stracisz więcej niż zyskasz

1
Pracownik
 Pytanie
@Anetka

Ile na rękę wychodzi i jaka jest atmosfera pracy w CC?

Jbd
Były pracownik
@1

3400 brutto na pełnym etacie i premia jeśli oczywiście uda Ci się ją dostać z oceny odsłuchów

Kopla
Pracownik
@Jbd

U mnie po 7 msc pracy podstawa 3600 plus premie różne, czasami 500, czasami 900. Raz miałem 1800 i to była najwyższa. Ale to różnie maja, wiadomo jak miesiąc dobry w sprzedazg to można zarobić.

Ccc
Były pracownik
 Pytanie
@Kopla

Jakim cudem te 3600 to na cc? Bo ostatnio jak w czerwcu podnieśli podstawę to 3400 było chyba że masz dodatek 200 zł na 6 miesięcy

Ehh
Pracownik
@Ccc

To ja mam 3400 i wyciągam po 200-300 zł ale niestety mam produkt, który jest totalnie nieatrakcyjny w tych czasach. Choć to większość w tej firmie

Kopla
Pracownik
 Pytanie
@Ccc

Tak to z tym dodatkiem :-)) ale po kolejnych 6 msc chyba jest więcej niż 200?????

Kopla
Pracownik
@Ehh

Noo dużo klientów teraz jest niepewnych przez to co się teraz dzieje, ale u mnie w teamie miały być jakieś spotkania w ten sprawie i szkolenia. Zobaczymy

Pracodawca

@Potencjalny Kandydat

Dzień dobry. Dziękujemy za Twoje pytanie. Młodszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej ma możliwości awansowania wraz ze zdobywanym doświadczeniem oraz stażem pracy. W tej specjalizacji oferujemy dwie ścieżki: Specjalista oraz Starszy Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej. W pierwszych miesiącach pracy pracownik uczestniczy w szkoleniach, które go przygotowują do telefonicznej obsługi klienta. Grupa Szkoleniowa dba o to, żeby pracownicy posiadali odpowiednią wiedzę z zakresu oferty produktowej banku oraz zapewnia im wsparcie merytoryczne. Organizujemy szkolenia również zawsze wtedy, kiedy zmieniają się procedury oraz procesy obsługi klienta i pojawiają nowe produkty. Dodatkowo pracownicy mogą uczestniczyć w licznych kursach online, które nie są związane tylko z tematyką bankową, ale w szerszym zakresie wspierają rozwój kompetencji pracowników. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Hejo
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

A jak z pensja po tych awansach Santander Consumer Bank? Jak zmienia się podstawa

Heheh
Pracownik

Pracuję kilka lat i pierwsze słyszę ale PR w tej firmie słynie z zakrzywiania rzeczywistości

kuna
Pracownik
 Pytanie
@Heheh

A co tutaj jest zakrzywione? może się podzielisz?

pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ehh

jak oceniasz atmosferę w firmie? ile czasu masz na przerwy i czy nikt nie robi o nie problemu?

Ehh
Pracownik
@pytanie

ja akurat pracuje w biurze i atmosfera jest całkiem ok, ale jak ktoś pracuje zdalnie to chyba jest ciężej, pewnie to zależy od teamu, u nas w sprzedaży jest ok, koorynatorka fajna, czasami tylko sporo wymaga. no a przerwa to chyba tak jak wszyscy, 50 min. narazie zobaczę jak to dalej będzie wyglądało

pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ehh

Doceniam odpowiedź, dziękuję Praca na infolinii w Santander to praca na open space, czy jak to wygląda? Ciekawi mnie, czy są wojny o 'drukarkę', jak to zazwyczaj bywa na open space. Podzielisz się także pytaniami z rozmowy kwalifikacyjnej oraz jak wyglądała scenka sprzedażowa?

anonim
Były pracownik

Praca w punkcie partnerskim wyglądała tak: dostałam zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną kilka miesięcy temu. Odpowiedź miałam dostać do końca tygodnia, nie dostałam. Gdy sama zadzwoniłam w sprawie wyników rekrutacji rozmówca był opryskliwy, powiedział, że oddzwoni, napisał wieczorem SMS na odwal się, dowiedziałam się, że mnie nie przyjęli po czym tydzień później dostałam odpowiedź, że jednak mnie chcą gdzie jednak człowiek jak wie, że jakiejś pracy nie dostanie to planuje inaczej najbliższe dni niż gdy wie, że niebawem rozpocznie pracę, propozycję przyjęłam. Rozpoczęłam pracę na umowę o pracę na zastępstwo. Sama umowa dziwnie sformułowana - brak okresu wypowiedzenia, brak informacji, do którego dnia miesiąca będzie przelane wynagrodzenie. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron z inicjatywy szefa. Zostałam poproszona o rozmowę po godzinach pracy, dostałam kartkę do podpisania z wypowiedzeniem umowy za porozumieniem stron bez konkretnych informacji o przyczynie wypowiedzenia umowy. Na moje próby ustalenia przyczyny dostałam tylko odpowiedź, że to nie jest moja wina, że to jakieś problemy wewnątrzfirmowe i pan P. nie będzie mi tłumaczył tego. Odpowiedź mocno wymijająca i w moim odczuciu nieszczere ,,przykro mi, że tak się stało". Przy podpisywaniu umowy pytałam o mniej więcej okres jej trwania, piękne zapewnienia, że około 1.5 roku, a w praktyce czas 3x krótszy. Dodatkowo piękne słowa o wsparciu, o szkoleniach po 2 tyg. i dłużej jak będzie trzeba. Sprzątanie w firmie po godzinach to norma, bezpłatne nadgodziny tak samo. Pół godziny później wychodzenie z pracy, bo jakiś klient przyszedł chwilę przed zamknięciem. Zawieszające się systemy, wszędzie oszczędność. L4 nie można brać, bo są wąty i dbanie tylko o siebie. Zachorowałam na COVID i najprawdopodobniej to było przyczyną mojego zwolnienia, bo nic nie spieprzyłam, nie zachowałam się niestosownie, nie złamałam procedur, wykonywałam polecania służbowe, a szef nie raczył uargumentować swojej decyzji nawet. Do plusów pracy w tej firmie można zaliczyć szkolenia, terminowy przelew wynagrodzeń oraz godziny pracy. Być może więcej jest plusów, ale przy tak krótkim zatrudnieniu tylko te plusy zauważyłam.

Anetka
Były pracownik
@anonim

Jakbym sobie przypomniała pracę w SCB. Widać nic się nie zmieniło

anonim
Były pracownik
@Anetka

współczuję Ci, ja się dowiedziałam, że przyczyną zwolnienia było zatrudnienie dziewczyny co już tam kiedyś robiła. Poszłam oddać koszule w poniedziałek (w piątek dostałam wypowiedzenie) I widzę nową dziewczynę...

Były pracownik.
Były pracownik

Moja opinia jest subiektywna, zmieniłem pracę jakiś czas temu i nie żałuję. Pracowałem zaczynając od minimalnej. Po kilku latach pracy podstawa niewiele wzrosła porównując płace do konkurencji. Plany sprzedażowe nierealne w niektórych miesiącach. Wydzwanianie do klientów trochę gryzło się z codziennymi obowiązkami. Moim zdaniem od tego powinny być osobne działy, które się tym zajmują. Praca żmudna, z czasem nudna na przestarzałym sprzęcie. Firma mocno oszczędza tam gdzie nie powinna. Zawieszające się systemy i denerwujący się klienci to norma. Po ukończeniu szkoleń nie dostałem nawet certyfikatów. Plan szkoleń nie był dopracowany. Samo oferowanie klientom kredytu mocno naciągane, klient nie dostawał rzetelnej informacji o ubezpieczeniu, było ono od razu wliczane w ratę i klient na końcu był informowany, że kredyt jest ubezpieczony. Wpychanie klientom usług, których nie potrzebują żeby mieć skromny dodatek również nie podobało mi się. Zostawanie po godzinach to norma, ale nikt za te 30 min więcej nie płacił. Klient nasz Pan, a o pracowniku się zapomina. Brak przerw w pracy od komputera to również duży minus.

Kikk
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik.

To praca w oddziale?

były pracownik
Były pracownik
@Kikk

w punkcie partnerskim, bezpośrednia obsługa klientów ,,z ulicy"

anonim
Inne

Przyjazny Bank, kompetentna, miła obsługa. Jestem klientem Oddziału w Katowicach i mogę z całą odpowiedzialnością polecić wszystkim jego usługi. Pozdrawiam.

Aga
Pracownik
 Pytanie

A gdzie lepiej? na słuchawkach w domu, czy w placówce? Bardzo proszę o odpowiedz

Anetka
Były pracownik
@Aga

U konkurencji. Nawet kilkaset złotych robi różnicę plus premie są sporo większe. Wiem, bo sama zostałam zmuszona do odejścia. Tutaj jak trzeba jesteś ważny, bo wyrabiasz plany i targety. Raz Ci się nie uda i już jesteś na czarnej liście, która w moim przypadku skończyła się zwolnieniem, na szczęście w grupówkach. Choć pracowałam tu sporo lat dzisiaj nie żałuję. Przepłakałam wiele nocy, bałam się, mimo deklaracji nikt mi z firmy nie pomógł, ale jak stanęłam na nogi to w nowej firmie rozkwitłam. U mnie szef Ciebie szanuje, moi klienci często przeszli razem ze mną, bo w SCB co chwilę zmienia się personel u partnera, który robi w oddziale wszystko, plus tu jest co sprzedawać i z czego wypracować solidną premię. Jest świat po SCB

nie ma nie ma
Pracownik
@Anetka

na to liczę

pytanie
Były pracownik
 Pytanie
@Anetka

w jakim banku teraz pracujesz? Możesz napisać skrótem, aby nie zdjęto odpowiedzi

Anetka
Pracownik
@pytanie

U największego konkurenta:) Z resztą oni chętnie przyjmują ludzi po SCB, bo my pracy się nie boimy

Antek
Były pracownik
 Pytanie
@Anetka

CreditAgricole?

Adam11
Pracownik

Zupełnie nie rozumiem i nie zgadzam się z większością komentarzy. w SCB pracuje się dobrze, opnie są mocno krzywdzące. kasa zawsze może być lepsza, zadania zawsze mogą być ciekawsze, nie ma na rynku idealnych pracodawców, natomiast większość z nas nie docenia tego co ma, a wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

2
Anetka
Były pracownik
@Adam11

Ja pracowałam i zmieniłam SCB. Nikt nie narzeka po zmianie. Ma to jakiś powód. Lepsza podstawa. Lepsze premie. Nie ma toksycznego szefa i wymagań z kosmosu plus jeszcze standardu jak oskubać klienta i pracownika. Wiadomo cześć wierzy w korporacyjną propagandę. Na rynku znowu się mówi, że za chwilę nie będzie SCB. Z resztą jak popatrzycie na produktu to w ciągu tylu lat pojawił się… 2. W moim obecnym miejscu tyle pojawia się co kwartał i one są dostosowane do potrzeb klientów i ich oczekiwań. Jeśli macie możliwość skorzystania ze zwolnień grupowych, korzystajcie. To była najlepsza opcja, z jakiej mogłam skorzystać. Teraz żyję i pracuję godnie

Ana
Pracownik
@Anetka

Dokładnie. Też skorzystałam na grupówkach. Pracuje w innym banku. Mam 4000 podstawy plus premia kwartalna nawet wyższa od podstawy i mam już (po niecałym roku) propozycje awansu na doradcę MŚP. A w SCB brak możliwości rozwoju w oddziale bankowym.

nie ma nie ma
Pracownik
@Anetka

Pełna zgoda;) Ja liczę też, że już niedługo. Nawet w obliczu wojny na Ukrainie inne banki dają miliony, my klientom udostępniamy zbiórkę i podwajamy wpłaty pracowników. Wielki mi gest wielkiego banku. Podwyżek sensownych nie ma od niemal 4 lat, ale top managment wozi się eko autami, czym firma chwaliła się równolegle komunikując, że to trudny (2020) rok pandemiczny i podwyżek nie będzie. A potem dziwią się, że wszyscy idą do Credit Agricole. Praca podobna a kasa x 2

gdzie
Pracownik
@Ana

w jakim miejscu teraz pracujesz, szukam alternatywy dla Santandera

xyz
Były pracownik
 Pytanie
@Adam11

najniższa krajowa za taką odpowiedzialność? Sorry, odpadam, cenię swój czas i swoją pracę

Tomek
Pracownik

Nie oceniam negatywnych opinii bo pewnie macie do tego mniejsze bądź większe podstawy. Ja jednak oceniam SCB bardzo pozytywnie. Pracuje w Centrali od wielu lat i wiadomo, że w tym czasie były wzloty i upadki natomiast: - przełożeni zawsze byli fair wobec mnie -Bank inwestował w mój rozwój: szkolenia, certyfikaty, webinary, warszaty wewnętrzne - jak ktoś chce się rozwijać i rozmawia o tym z przełożnymi to nie ma z tym problemu (miałem wielu przelozonych i nikt tego nie blokował) - wynagrodzenie, premie, nagrody - jest tego na prawdę sporo - premie kwartalne, roczne, nagrody specjalne, nagrody Szefa pionu( po zmianie struktury organizacyjnej zmienily nazwe:)), nagrody Zarządu - Nowy budynek Centrali jest na prawdę efektowny i przyjazny dla pracownika - warunki sa ok - pracodawca organizuje akcje dla pracowników mniejsze/większe ale trzeba to uczciwie docenić - zniżki pracownicze w sklepach internetowych, akcja sprzedaży służbowych telefonów komórkowych czy monitorów; budżet na integracje, wigilie firmową (w okresie pandemii nieco okrojone ale to są obiektywne okoliczności) - praca zdalna - otrzymałem narzędzie do pracy laptop, słuchawki, dokupiłem w Banku monitor za grosze wiec jest ok Ogolnie pracodawcę oceniam pozytywnie.

Adrian919
Były pracownik
@Tomek

Ok, z mojego punktu widzenia: - Ja znam conajmniej 2 przypadki gdzie pracownika zwolnili bez żadnego ostrzezenia, o tak, bo się przełożonemu nie podobał. - Po co mi szkolenia, certyfikaty i warsztaty. W necie tego typu rzeczy są za free, ewentulany koszt to 50zl na miesiąc. Wystarczy podwyżka o te 50 zł i odrobina samodzielności :) - Te premie to w jakiej wysokości, bo ja i koledzy odstaliśmy po 300zł na koniec roku :). Gdzie np. w poprzedniej firmie premie to było po 8tyś - 12tyś zł i dawa razy w roku - budynek bardzo fajny, na plus - tak firma organizuje różnego rodzaju imprezy, jest na to niewielki budzet. Mi osobiscie nie było to potrzebne ale są :) - tak, laptop za 3tys zł + takie zabezpieczenia, że ledwo działa. Firmy konkrencyjne dają laptopy za 10-12 tys a tu cos na i5. Do tego bez dodatków typu monitor czy klawiatura Wiec może w roku 2000 taka fimra była by super ale na dzisiejsze standardy jest moim zdaniem bardzo słabo

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Adrian919

Mi też się podoba. Nie pracuję jakoś strasznie długo, ale kilka lat mi stuknęło. Są fajni ludzie i to jest wartość niesamowita, szef wyrozumiały, benefity standardowe jak wszędzie, piękne biuro, kasa w miarę się zgadza, a jak się nie zgadza wpada premia. Telefony można było odkupić, dałam mamie :) PR robi super akcje i jeżeli ktos chce nie dość, że mozna coś wygrać to i zrobić coś dobrego. Jest bardzo dużo pracy, ale gdzie jej nie ma? Teraz uruchomili program poleceń, więc może kogoś polecę? I też zarobię. Nie rozumiem takiego narzekania. Naprawdę, nikt z nas nie jest przywiązany łańcuchami. A jak ktoś pracuje bardzo długo bo kilka lat i narzeka, to chyba nie jest mu tak źle, skoro nic nie zmienił? :) Pozdrawiam zadowolonych i mniej zadowolonych!

Ziro
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Przyznam, że ktoś, kto siedzi w tej firmie od lat może mieć złudzenie zadowolenia. Sprzęt jest prehistoryczny. To, że do pracy logujesz się kilka czy kilkanaście minut świadczy o tym, że kompy, z których korzystasz są po prostu stare. Zero dbałości przy tym o ergonomię pracy. To, co rzuca mi się w tej firmie to bajzel. Tutaj non stop. coś się zmienia. Dobrze nie ułożysz jednego procesu, nauczysz ludzi, kolejna zmiana. Nie na tym polega zwinna transformacja. Pensje. Oczywiście wielka tajemnica ale wiadomo, że starzy pracownicy pracują za grosze w porównaniu z nami, młodymi stażem w centrali. Choć i tak na rynku teraz oferuje się średnio 30-50 procent więcej. Ktoś tu zapomina o inflacji czy presji płacowej i pewnie do wartości naszych wynagrodzeń dolicza ekolimuzyny, którymi jeździ Top Management. Z resztą to jest dobry przykład podejścia do ludzi. Podwyżek nie było ale wymiana limuzyn dla Top Managementu była w pierwszym roku pandemii, bo już trzeba było to zrobić. Akcje hmmm… szczerze mówiąc przeżyłabym bez tych taniochowatych fajerwerków, otrzymując lepsze wynagrodzenie czy kafeterię benefitów. Komunikacja w firmie dramat. PR jest chyba z czasów stalinizmu pisząc epistoły. Nie ma chyba tylko chodzenia pod gabinet prezesa ze śpiewaniem Łubu Dubu Łubu Dubu. HR nie lepiej. Oderwany od rzeczywistości. Na prawdę są ważniejsze rzeczy niż diversity. O tym, że w firmie źle się dzieje świadczy mnóstwo nieobsadzonych stanowisk. Rekrutacje trwają i nie ma chętnych? Czyżby już nikt nie chciał pracować za tak niskie stawki. Plus niestety odejścia. Jak jest ktoś sensowny z rynku to szybko zabiera się po kilku latach albo szuka zmiany na mniej toksyczny zespół. Prawdziwy problem tej firmy to kierownicy, którzy są sami ze sobą, Top Management oderwany od rzeczywistości w swoich limuzynach i lukrowanie rzeczywistości, która pełna jest podwójnych standardów dla równych i równiejszych

Consumer state of mind
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

„PR robi super akcje”? OK, czyli znamy tym samym autora wpisu :) Spoko, nikt nie jest zaskoczony. Przemkowi się na pewno podoba. Be fair, te sprawy. Pozdrawiam Was czule.

nie ma nie ma
Pracownik
@Consumer state of mind

Wiadomo, łubu dubu łubu dubu. A gdy popatrzeć na naszą "komunikację" to zastanawia mnie, ile tego słynnego śladu węglowego idzie na te działania, w których znaków jest dużo - a konkretów zero.

Jfk
Pracownik

Nowy rok, i bez podwyżki podstawy nawet o inflację.

1
KFC
Pracownik
 Pytanie
@Jfk

Podwyżki związane z inflacją będą, ale najpierw dodatek za pracę zdalną i większe rachunki za prąd, czy szybszy Internet. Obiecali, co nie? ;)

Ziro
Pracownik
@KFC

Zobaczysz max 50 zł obstawiam, a na dodatek pewnie obciążą nas za ewentualne zepsucie komputera służbowego w domu. Albo jak ja będziesz czekać na wymianę komputera, który odpala się 20 minut. Oczywiście u lidera rynku consumer finance, w którym przechodzimy transformację. Czyli 20 wiek w 21

Klient
Inne

Ten bank to porażka. Wydzwaniają po kilka razy dziennie. Kiedyś miałem telefon przed 21. koszmar!!! Dziwna polityka banku. Bardzo nieatrakcyjne oferty dla stałych klientów. Unikajcie tego banku!!!!

1
BasiA
Pracownik
 Pytanie

Zostałam zatrudniona jako doradca klienta praca zdalna w domu na słuchawkach. Podstawa 3700 brutto plus przez pierwsze 3 m-ce 400 zł brutto dodatek za aktywność i plus premia. Nie wiem kto tu pisze komentarze. Pytają się osoby które chcą pracować, odpowiadajcie prawdziwie i rzetelnie. Ja zaczynam. Jeśli nie wywiąże się firma z umowy, wtedy będę narzekać. Uważam że każda praca jest po to żeby tam pracować, a pracodawca ma za to zapłacić. Przypuszczam że każdy kto tu pracował i pisze takie negatywne komentarze, podpisywał umowę i się na nią zgadzał. Czy się mylę?

3
Anonim
Pracownik
@BasiA

Podstawa jest 3400 brutto, a dodatki w zależności od efektywności i dopiero po 8 miesiącach pracy

1
Anonim
Pracownik
 Pytanie
@BasiA

Jakie 400 złotych za pierwsze 3 miesiące xddd???

1
anonim
Pracownik
@BasiA

Niewiele więcej niż minimalna krajowa plus dodatki za premie, które ciężko wyrobić

Knok
Pracownik
@anonim

U mnie bardzo podobnie, po 7 msc podstawa 3600 butto ale to chyba z tym dodatkiem, premie różne czasami 500 czasami 900, raz było 1700 zależy od miesiąca.

ihlaba

Wszystko zależy od ludzi i stanowiska. Ale na brak fajnych ludzi nie ma co narzekać. Zaczyna się zmieniać na lepsze. Narzekać zawsze można. Najlepiej robić to na forach i wylewać pomyje. Home office pewnie zależy od stanowiska i szefa. Benefity i dbałość o rozliczobe nadgodziny też. Mnóstwo ludzi pracuje tu po 10 czy 15 lat, więc jeśli jest tak źle, to co tu robią. Dla mnie dobra praca od do z benefitami dla dzieci: dzień dziecka, kolonie; tydzień santandera, klub biegacza, imprezy sportowe, wycieczki pracownicze. Tutaj szefowie rozumieją, że masz chore dziecko i musisz wcześniej wyjść. Moje sugestie dla Santander Consumer Bank S.A.: Nowa siedziba i więcej zmian odczuwalnych dla pracowników Lubię atmosferę w Santander Consumer Bank S.A. za: Ludzie

9
Lidia
Inne
@ihlaba

Należy Ci serdecznie podziękować za ten wpis. Jestem przekonana, że pomogłeś nim wielu osobom, zastanawiającym się nad aplikowaniem do Santander Consumer Bank. I trzeba przyznać, iż ta firma oferuje Wam bogaty pakiet dodatkowych benefitów. A co z rodzajami umowy - wszyscy dostają umowę o pracę, czy to zależy jednak od stanowiska?

2
nicky
@ihlaba

Widać, że facet to pisał. Kobieta wychowująca dzieci nie miałaby czasu na wycieczki, imprezy sportowe, kluby biegacza czy tydzień santandera. Santander kolonii nie organizuje tylko zwaraca część kasy z Funduszu Świadczeń Socjalnych. Tak samo z dniem dziecka. To żadna łaska , że pracodawca daje coś pracownikowi z pieniedzy tegoż pracownika, bo przecież na Fundusz Świadczeń Socjalnych co miesiąc potrąca od nas składki. Z atmosferą w pracy jest różnie , zależy od departamentu, działu i od szefa. Ludzie też różni, jak w każdej firmie. Piszesz, że ludzie pracują po 10-15 lat więc na pewno są zadowoleni. Pracują, bo muszą , bo mają kredyty i dzieci na wychowaniu a równie dobrze płatnej pracy ze świecą szukać. Mnie tu trzyma tylko kredyt. Jak tylko go spłacimy, szukam innej pracy. W mojej ocenie i z perspektywy czasu sytuacja zmienia się na gorsze .Szefowie często niekompetentni, obsadzani po protekcji i kumotersko, zarządzający ludźmi przez strach i szykany. Kompetentną konkurencję kasują.(usunięte przez administratora) jako sposób negatywnej selekcji kadr jest na porządku dziennym.(usunięte przez administratora) Skargi pracowników zamiatane są pod dywan. Zostają lizusi i miernoty, za których trzeba robić. Home office bywa ale na większości stanowisk nie da się go wdrożyć. Premie ? Jak Twoją szefową jest zawistna, bezdzietna stara panna, nienawidząca całego swiata , to dostajesz tylko ochłapy. Po co masz mieć dobrze skoro ona ma źle. Szkolenia ? Co to za szkolenie skoro prowadzi go inny pracownik, który przeszkolił się z danego tematu w ramach zainteresowań ale ekspertem w nim nie jest? Szkolenia są z podstawowej wiedzy, być może przydatne dla osób wchodzących na rynek pracy, jednak fachowcy z wieloletnim doświadczeniem potrzebują czegoś na wyższym poziomie, a tego brak. Świetni ludzie i dobra atmosfera w pracy to w tym banku sztucznie wykreowana fasada. Jeżeli naprawdę masz problem, bo trafisz na mobbera czy niemoralne propozycje - trafiasz na mur nie do przebicia. Wszyscy udają, że nic się nie stało, że jesteś przewrażliwiona, a te pornograficzne zdjęcia które kolega przesyłał ci mailem, aby pokazać co chciałby z tobą zrobić, to tylko tak niechcący mu się wysłało ale nie miał nic złego na myśli.

Goga
@Lidia

Lidia od kiedy pracujesz dla santandera?

cHujwina
Pracownik
@ihlaba

To już opinia jak z innego świata. Teraz w tej firmie eliminuje się dobrych pracowników, daje premie za wierność, ludzie, którzy nie mają wiedzy i pojęcia dostają nowe obowiązki po ludziach, których zwolniono. Prezes mówi, że wszystko jest w porządku, zmieniamy się dla klientów a w rzeczywistości zwalnia się ludzi bez szacunku, ściągając ich pod byle pretekstem. W ostatnich latach w ramach zwolnień grupowych i bez nich zwolnili prawie połowę ludzi. Po cichu w CC, POKach, kiedyś i teraz w oddziałach, już biorą się za centralę. Pamiętam jak mówili, że w tym banku ponad 3 000. Nie wiem, czy teraz będą 2 000 a jeszcze mają zwolnić ponad 300 osób w zwolnieniach grupowych. Plus niezależnie kierownicy starają się zwolnić ludzi bez nich pod byle pretekstem. Ta firma to wielkie oszczędzanie. Na ludziach, na sprzęcie, oprogramowaniu, w porównaniu z rynkiem płaci się sporo mniej. Teraz oszukali nas jeszcze na premiach przyznając je dużo niższe. Na dodatek pracowników traktuje się jak idiotów serwując im propagandę niczym w PRL. Zwalnia się ludzi a Prezes mówi nam, że zmieniamy się dla klienta. No tak... Za chwilę nie będzie miał ich kto obsługiwać tak zautomatyzujemy firmę, że nic nie działa, że klienci będą mieli dość. Ale oczywiście oszukujemy się, że mamy wysoki nps i klienci nas kochają. Pewnie to emeryci z oddziałów, które właśnie zamykamy i wyrzucamy ludzi pracujących u nas na bruk po 15 latach. Kasa słaba. Atmosfera,.która kiedyś była tu rzeczywiście świetna, leży w trumnie i zapada się coraz bardziej pod ziemię. Udajemy, że robimy coś w internecie ale to ruchy pozorowane. Zresztą jak kilka osób ma utrzymać nagle taki wielki bank. I pewnie stąd te zwolnienia. Znam przypadki, że jak ludzie wpadają w wyższą kwotę wypowiedzenia przy zwolnieniach grupowych to zwalnia ich się szybciej, albo tuż przed ochroną emerytalną. Taki szacunek do ludzi i bycie Simple Personal Fair

Ewa
Pracownik
@cHujwina

Tu liczy się kasa. Jak (usunięte przez administratora)klienta, szeregowego pracownika i potem na koniec wykazać sukces.

cHujwina
Pracownik
@Ewa

Widać jak paździerzowa jest ta firma. Znowu kupiliśmy sobie nagrodę. Tym razem, że dbamy o pracowników. Ciekawe, co widzą patrząc na nią ludzie, których po wielu latach pracy, często niedaleko emerytury albo samotni rodzice wyrzuciliśmy na bruk. To się nazywa "działania na rzecz dobrostanu psychicznego" zapewne a zaniżanie premii to "katalizator podjęcia szybkich decyzji". W tej firmie liczy się tylko to, żeby jak najwięcej zarobić na naiwnych klientach i jeszcze naiwniejszych pracownikach. Taki Top Employer

Elza
Pracownik
@cHujwina

A widzieliście, że Chińczycy u nas pracują. Chyba tylko oni zgadzają się na te warunki finansowe

cHujwina
Pracownik
@Elza

Jak widać robota idealna dla Azjatów. Tanio, długo i zero szacunku

cHujwina
Pracownik
@nicky

Taka rzeczywistość. Fasady. Intrygi. Korpoukłady. A jak pracujesz tylko to i tak wywalą Ciebie

Skandal
Pracownik
@cHujwina

Po prostu skandal. Zwalniają samotne matki. Bo w ramach zwolnień grupowych mogą. Koleżanka pisała, że ponoć zwolnili jakąś dziewczynę w 8 miesiącu i ze stresu zaczęła rodzić. Zero szacunku do człowieka. Już te kilka tygodni mogliby poczekać. Ale wiadomo po co tracić pieniądze na pracownika. Bo nas w oddziale zawsze traktowali jak śmieci. Bo liczy się onlajn. A chyba nie pamiętają w centrali,.skąd są ich pensje. To my w oddziałach wypracowujemy je mimo pandemii i zagrożenia życia

1
Kiepski pr macie
Były pracownik
@ihlaba

Żałosne doprawdy, żeby takie rzeczy wypisywać.

W piątek zwolnienia
Pracownik
@ihlaba

Dawne czasy. Teraz tu rzeczywistość jest tragikomiczns

Pawel92
Były pracownik
@ihlaba

Każdy tribe czy team jest inny ale tu gdzie pracowałem to wygłądało tak: Team skoncentrowany na biznesie a progamista czy testerzy to tylko dodatek. Dużo meetingów, bardzo dużo i jeszcze więcej. Jakies chore podchody i walka o stanowiska/awane. Zwalniają ludzi bez żadnych ostrzezeń. Z jednej strony ludzie ze stazem w banku ponad 15lat z drugiej rotacja wsród nowych ambitnych Technologie w wielu przypadkach to starocie z przed 20lat. Ja np musiał sobie przyniesc własny monitor do biura, bo ten co dostałem miał rozdzielczość 800x600, serio :) Powstają też nowe systemy ale ich 'architektami' są ludzie bez doświadczenia i wiedzy więc praca nad nimi to też niezły koszmarek. Słowem. Może dla PO czy innego analityka praca jest w miarę ok to dla programisty nie ma tam nic ciekawego.

Klient
Inne
 Pytanie

Co to jest za bank ja się pytam? Wydzwaniają po 19, a przed chwilą miałem telefon przed 21?! Wizerunkowo to same (usunięte przez administratora) Niektórzy śpią o tej porze... Nie miałem gdzie umieścić opinii, dlatego wrzucam tutaj, ale z tego co widzę podejście do pracownika mają tak samo skandaliczne jak do klienta. Urząd konsumencki powinien się Wami zająć. Piszę skargę bo to się dzieje regularnie co 2 miesiące. PARANOJA, OGARNIJCIE SIĘ!

3
Adam
Inne
@Klient

Może to automat do ciebie dzwoni. Bo banki czasem mają ustawione takie powiadomienia z reklamą swoich usług. Rozmawiałeś z żywym człowiekiem, czy była tylko automatyczna zapowiedź?

Pracodawca

@Klient

Dzień dobry. Dziękujemy za wiadomość. Znamy za mało szczegółów, aby odnieść się do zasadności godzin kontaktu telefonicznego ze strony naszych doradców. Zdarza nam się dzwonić popołudniami lub wieczorami szczególnie, jeśli sprawy są ważne i dotyczą umów naszych klientów. Mamy przy tym na uwadze, że nie zawsze klienci mogą rozmawiać w godzinach swojej pracy. Jeśli natomiast nasz kontakt dotyczy nowych propozycji, a te Panu nie odpowiadają, zawsze ma Pan możliwość, żeby wycofać zgody marketingowe, których udzielił nam Pan w przeszłości. Link do formularza jest dostępny na naszej stronie internetowej: https://www.santanderconsumer.pl/kontakt/dane-osobowe/wniosek-o-wycofanie-zgody-na-przetwarzanie-danych-osobowych/ Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Klient
Inne
 Pytanie
@Adam

Tak, to żywi ludzie ???? Nawiasem mówiąc, bardzo im współczuję, bo z pewnością często dostają po głowie za tak późne telefony. Santander Consumer, I to jest podejście do klienta? ???? Jak się Pani Panu nie podoba to wycofajcie zgody... Dzwonicie z ofertami, ok, dzwońcie, ale nie po nocach i w odstępach 5 min po 10 razy. Widać że stawiacie wyłącznie na kasę a klient jest dla was nic nie wart. Ma płacić a jak się nie podoba obsługa to niech sobie idzie do innego banku. Tak jak zapowiadałem, poszło pismo do urzędu konsumenckiego w sprawie nękania.

Ęą
Pracownik
@Klient

Myślisz czemu tak dzwonią. Sprzedawcy z CC chcą zrobić premię, żeby nie zarabiać tylko minimalnej krajowej. A co prawda system dla klientów jest uciążliwy, bo jak już odbierzesz to poczekasz na konsultanta. Bo ten ma tyle telefonów, że nie ma czasu iść do toalety, bo wpada mu telefon za telefonem. Więc w prezencie od SCB dostaniesz głuche telefony. Wszak to bank przyjazny klientowi

Klient
Inne
@Adam

Dzwonią bo pracują do 21.oo

Avaz
Były pracownik
@Adam

Pracowałem jakiś czas w firmie zewnętrznej świadczącej usługi dla Santander Consumer Banku i potwierdzam, że kazali nam dzwonić z kredytami do klientów do 21. Masakra bo ludzie tylko przez to (usunięte przez administratora) Oczywiście za minimum i na zleceniu. Podejście do konsultanta poziom żenada

Klientka
Inne
@Santander Consumer Bank S.A.

W takim razie większość klientów musiała by takie zgody wycofać bo nie jest Pan jedynym klientem który nie życzy sobie takich telefonów po 20... W końcu nie będziecie mieć do kogo dzwonić...

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 176.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 122, z czego 8 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii