Po prostu draństwo. Wywalają ostatnie wartościowe osoby w tej firmie wśród dyrektorów. Masakra jakaś. Teraz zacznie nam się męskie lobby traktujące ludzi jak poddanych
My w oddziałach mamy to od dawna. Czas przywyknąć do tego, że Simple Personal Fair to jedna wielka ściema
Końcówka miesiąca bez zwolnień w tej firmie to jak pustynia bez fatamorgany. Kolejni ludzie wyrzuceni na pysk. Oczywiście nawet zwolnienia są wśród dyrektorstwa. I to u tych, co tak zwalniali. To pokazuje, że w tej firmie nikt nie może czuć się pewnie
A w oddziałach dzisiaj pozapowiadani DRzy. To raczej zły znak. Info z tego, że weźmiesz L4 jak i tak Ciebie zwolnią. W tej firmie ludzie się nie liczą. Zero szacunku. Zero kultury
Witam jak długo po wysłaniu CV czeka się na ewentualny kontakt? Czy do momentu zamknięcia procesu rekrutacji?
Do mnie kilka lat temu na 2 rekrutację się nie odezwali wcale na ,3 po 2 miesiącach i ja wygrałem. Rekrutacja trwała 3 miesiące prawie
Zależy od stanowiska. W CC raz dwa. W centrali mnie rekrutowali miesiącami, znajomych do innych zespołów też. Pamiętaj, że u nas mocno zwalniają i może się tak zdarzyć, że to będzie tylko okres próbny
Ja rekrutowalem się do tej firmy w grudniu. Po wysłaniu CV zero odzewu ale po tym, co tu przeczytałem to chyba dobrze, że cisza.
No więc widzisz jaka kultura w tej organizacji. Dla mnie to nie do pomyślenia, żeby firma nie dbała o swój wizerunek. Nic dziwnego że czasem zatrudniają ludzi których dziękuję i proszę trzeba było nauczyć.
Ten top emplojer to chyba żart jakiś. Bierzemy udział w tych konkursidłach zamiast rzeczywiście zadbać o ludzi. Robimy ankiety i nic. Taka sztuka dla sztuki. A ani to nie pomaga ludziom w pracy ani klientom
bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma
1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ta firma to jednak jest zakłamana. Tną pensje,.zwalniają ludzi a tu dostają nagrodę dla najlepszego pracodawcy. Nie dajcie się zwieść. Tu wykorzysta się Was do cna a potem wyrzuci ostatniego dnia miesiąca oczekując, że w okresie wypowiedzenia jeszcze będziecie dowozić plan sprzedażowy, bo inaczej nie napiszą Wam referencji. Taki Top Employer
Szkoda tej firmy. Ludzie fajni, zarządzanie słabe, pensje rynkowo słabe plus pseudo szkolenia, pseudo HR i wszystko wisi na pojedynczych ludziach. Nie ma Ciebie nie ma Twojego procesu albo musisz ogarniać rzeczy z urlopu. Słaby sprzęt techniczny. Pracowników traktuje się jak idiotów. No i jeszcze ten kult sukcesów. Nie ważne co, ważne, że sukces. Teraz dowiadujemy się, że zwalniając setki ludzi w sposób poniżej godności firma zostaje Top Employerem. Raczej certyfikat w kategorii Top Obłuda jej się należy
Poziom obłudy w tej firmie przekracza granice. Ludzie nie przychodźcie tu do pracy, bo jak mnie nie przedłużą Wam umowy na okres próbny i dowiecie się o tym sami dzień albo dwa przed końcem albo i nie. Ja dopiero po kilkunastu pytaniach dostałem taką informację dzisiaj a pracuję, jak się dowiedziałem, tylko do piątku. Na ocenach zachwyty. KPI wyrobione i co z tego. To jest Top Employer jak się patrzy. Żenada i zero szacunku
No proszę proszę Top Employer. A może Top Dziadostwo. To był bardzo wyjątkowy rok firma zwalniała ludzi jak psy. Przed świętami. Zaniżała ludziom premie. Nie płaciła za nadgodziny.
To już kpina. Firma dostała Top Employees a ludzi traktuje jak śmieci. I jeszcze zakłamana komunikację, że dbamy o dobrostan psychiczny pracowników i szukania alternatywnych rozwiązań. Faktycznie wywaliliśmy ludzi na zbity pysk przed Bożym Narodzeniem. To się nazywa klasa i Top Employer
Witam prosze o opinie pracy w punkcie ratalnym santander consumer w castoramie
Nie polecam , ciśnienie na karty i kredyty ratalne , liderzy nie pomagają. Może pomocą koledzy na innych punktach.
Tak produkty w porównaniu z konkurencją słabe. Ogromna presja na sprzedaż i ubezpieczenia. Standalony to tak na prawdę jedyny fajny produkt w tym banku. Reszta na sporych odsetkach i żylowaniu klienta. A plany z kosmosu. Pensja minimalna krajowa, więc jak nie sprzedaż - a ludzi w oddziałach mało i jeszcze zwalniają - to głosujesz. Więcej zarobisz w Media Expert czy Biedronce
Uciekać z partnera jak najdalej! Co do premii to albo się zmówili bo wszędzie tak samo. Zasuwacie za co najmniej połowę tego co mają w placówce własnej inni doradcy. Mówię o premii. Podstawa też jakieś 500 mniej na biedę. I jeszcze Was będą cisnąć na ubezpieczenia bo na nich najwięcej partner zarobi ale Wasza premia sie nie zmieni... Więc zluzujcie.
Szkoda czasu. Słabe produkty. Presja na sprzedaż i zero kultury czy bycia fair. Po prostu wszystko co najgorsze w połączeniu polskiej firmy i korpo. Na dodatek ludzi zwalniają z nienacka. Ostatnio moja znajomą zwolnili pod pretekstem aktualizacji sprzętu. A w oddziałach kolejne zwolnienia. Najlepsze jest to, że także tam, gdzie jeszcze kilka miesięcy temu mówili, że to najlepsze oddziały itd. Tutaj mami się ludzi, a na koniec wyrzuca jak kartki. Z dnia na dzień po prostu na bruk
Przerażające jak wygląda ten wyzysk w oddziałach. No tak, bo partner to kolejna osoba, która musi wyżywić doradca swoją pracą. A tradycyjnie w centrali piją kawę na home office i wymyślają kolejne głupoty. Ponoć ogłaszają szkolenia i okazuje się, że firma zwolniła prowadzącego i już nie ma kto go prowadzić. I jak tu mamy zarabiać dobre pieniądze jak na górze nikt nad tym nie panuje. I te wygaszacze. Myślą, że my jesteśmy debilami. Podczas pracy nie mam kiedy iść do WC i przeczytać info o ciągłych zmianach, żeby coś sprzedać ludziom a nie brać udział w tych wszystkich idiotycznych zabawach i gierkach. A ten Tydzień Santanderae to śmiech na sali. Telewizję sobie robili. Oni we Wrocławiu nie mają co robić jak przez 5 dni pracownikom pozwalali oglądać telewizję w pracy
W CC mała garstka ZOPu została pod SCB. Reszta pod Finanse. Traktowanie pracownika z wieloletnim stażem jak śmiecia to standard. Wiedza jaką posiada to skarb, ale po co to Bankowi.... Ale to już od lat. Pamietam że nikt nigdy dobrych pracowników nie zatrzymywał. Odchodzili po cichu. Wiedza nic nie znaczy. Można przecież pawiana wszystkiego nauczyć. Państwo którzy otrzymują przed nazwiskiem: koordynator, kierownik, manager od razu dostają (usunięte przez administratora) Dosłownie. Żadne dawne znajomości nic nie znaczą- Zapominają ludzi. A kierownicy w CC z ich wykształceniem i aparycja naprawdę dobijają podwładnych mobbingiem. Pracownicy po 10/15 latach traktowani jak zmieszane śmieci. Człowiekowi po prostu wstyd tu pracować, za tak żenujące pieniądze i robiąc taka robotę..
Tak. W tej firmie ludzi się nie szanuje. Wyciska się ich jak cytryny a potem wyrzuca z dnia na dzień pod byle pretekstem
Straszne jest to. Ja za kilka tygodni wracam z macierzyńskiego po kilku latach. Mam wrażenie, że to całkiem inna firma. Kiedyś było jak w rodzinie. Jasne bywały trudne dni. Ale do pracy chodziło się z przyjemnością. A teraz tu czytam i od znajomych słyszę mnóstwo złych rzeczy. Strasznie to przykre
Niestety tutaj coraz gorzej to wygląda i ta propaganda sukcesu. Jest świetnie, super, a za chwilę zwalniają ludzi
I co ja mam powiedzieć....???????????? Od 12 lat wsantanderze na stanowisku doradcy klienta....ech...
Przecież siłą nikt cię tam nie trzyma. Skoro jest aż tak źle, to co 12 lat tam robisz?!
to nie jest możliwe na rękę 1703 zł za cały miesiąc w banku... Koszty pracownika dla miesięcznego wynagrodzenia 2 350,00 PLN brutto kwota netto 1 703,31 PLN ubezpieczenie emerytalne 229,36 PLN ubezpieczenie rentowe 35,25 PLN ubezpieczenie chorobowe 57,58 PLN ubezpieczenie zdrowotne 182,50 PLN zaliczka na PIT 142,00 PLN kwota brutto 2 350,00 PLN
Pewnie na dniach i wszystkich w oddziałach zwolnią a potem wezmą się za centralę. Bo tam siedzisz, nic nie robisz. Tylu fachowców a produkty jak były słabe to są jeszcze gorsze. Komunikacja w firmie to jedna wielka propaganda sukcesu. Najpierw jesteś gwiazda a następnego dnia wywalają Ciebie. A władcy dyrektorzy tylko śmieją się Ci w twarz i powtarzają komunały, że powinniśmy być wdzięczni, bo pracujemy. Tak zewniali moją koleżankę i zwolnili ją kilka dni później. Zero skrupułów, niepełnosprawne dziecko. Ludzie, jeśli tu pracujecie szukajcie roboty sami, bo nie znacie dnia ani godziny. A oczywiście firma taka szczera i otwarta. Jak jest to wygodne to odpowiada na komentarze. A teraz je usuwają albo siedzą cicho, bo przecież nie napiszą, że to prawda. Po co było kłamać tu o.otwartej komunikacji. Jak tylko w tej firmie oczy się mydli pracownikom i szuka się oszczędności na wszystkim,.w tym oczywiście na pracownikach
Od wielu lat pracuje w tym banku w CC(TGG) jako konsultantka. Niestety zmiany w tym banku dla pracowników są jedynie na gorsze. Premie za kampanie są coraz niższe. Rankingów, które motywowały do wyników aby zyskać nagrodę zostały zlikwidowane. Najśmieszniejsze jest jak widzisz jakąś akcje czy marketingową lub inną banku, a kierownik mówi Ci, że nie mają paru tysięcy dla pracowników na premię, bo budżet nie będzie zgadzał się. Santander, który jest sponsorem wielu organizacji, obraca milionami/miliardami, to brzmi śmiesznie. Wprowadzona została jakaś durna gra, na której i tak mniej zarobi się niż wcześniej na premiowanych miejscach. Dobry pracownik nic nie znaczy dla firmy, bo mają na Twoje miejsce 3 Ukraińców, którzy dostaną taką samą pensje jak kilkuletni pracownik. Koordynatorzy niektórzy, to sprzed epoki ledwo komputer obsługują, ale dobrze tną premie pracownikom, więc pracodawca zadowolony. Wolne musisz zaplanować dobre kilka miesięcy wcześniej, bo inaczej się nie da. Wolnego na żądanie, też nie zawsze udzielą, jakieś losowania jednej osoby z teamu.... Większość siedzi chyba z przyzwyczajenia i lenistwa. Zresztą Santander znany jest z tego, że jest specjalistą od cięcia kosztów i co jakiś czas ogłaszana jest zmiana np. systemu premiowego i dziwnym trafem, uderza to w kieszenie konsultantów. Czujesz się jak pracownik drugiej kategorii albo i trzeciej pracując w tym miejscu. Klientowi sprzedając kredyt używasz gry słów, aby myślał, że dodatkowe usługi, które mu wciskasz są obowiązkowe, i uratują mu życie. Bierze 9 tysięcy oddaje 27 tysięcy. Czasem ciężko nie zgodzić się z klientem, że taniej jest w Prov... Jedyny plus pracy tutaj, to nauczenie się żonglowania słowem jak nasi politycy, aby tak odpowiedzieć klientowi, żeby tak na prawdę nic mu nie powiedzieć i wyniesienie tej wiedzy, by uniknąć bycia samemu zrobienia w wała przez jakiegoś innego telemarketera czy doradce. Praca dla ludzi twardych psychicznie. Duża rotacja, bo praca jest bardzo męcząca umysłowo, wypala. Duża ilość połączeń, czasem do toalety, chce się iść, ale nie można wycofać się, bo nagle jakieś błędy i wpada Ci kolejna rozmowa. Brak organizacji. Dużo można wymieniać, kto pracował ten wie jak jest. Póki co jeszcze pracuję, zobaczymy jak długo głowa wytrzyma.
święta prawda! powiem Ci szczerze, jeśli masz taką możliwość to szukaj nowej pracy i uciekaj, nie warto się męczyć, szczególnie że naprawdę jest coraz gorzej z miesiąca na miesiąc. ja niedawno tak zrobiłam i dopóki nie odeszłam z pracy i nie zdawałam sobie sprawy jak nieszczęśliwa byłam. powodzenia życzę i dużo cierpliwości do (usunięte przez administratora) klientów :)
Cześć. Dziękujemy, że podzieliłaś się z nami swoją osobistą opinią. Do każdego tego rodzaju zgłoszenia podchodzimy bardzo poważnie, dlatego – chcąc zachować pełną obiektywność w ocenie sytuacji - omówiliśmy wszystkie opisane przez Ciebie zagadnienia z kluczowymi menedżerami Departamentu Contact Center. Na tej podstawie wnioskujemy, że mamy do czynienia ze sprzecznymi informacjami na poniższe tematy. Powodów może być wiele, a najlepszym sposobem na wyrównanie poziomu wiedzy i wyklarowania niejasności jest osobista konfrontacja oraz uczciwe zadanie pytań wraz z możliwością otrzymania kompleksowych odpowiedzi na zagadnienia, które poruszasz. Anonimowa wypowiedź na forum i odpowiadanie na skierowane do banku zarzuty w sprawach, które nie są, ponieważ z oczywistych powodów nie mogą być publiczną informacją nie jest dobrym rozwiązaniem. Dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu pod adresem pr@santanderconsumer.pl z przedstawieniem swoich danych – skontaktujemy się z Tobą, żeby omówić wszystkie poruszone kwestie osobiste. Tylko szczera, otwarta komunikacja z obu stron – to właściwy kierunek i niniejszym Cię do niej zachęcamy. Pozdrawiamy!
ja miałem okazję pracować tam 3 lata w ZS i raczej dobrze wspominam ten okres. A praca, no nie jest łatwa, premie różne były, ale to chyba taka specyfika sprzedaży. A z tego co piszesz to pracujesz od wielu lat, czyli coś cię tam trzyma. Myślę, żenuy wrócić do CC, jak to wygląda pod kątem atmosfery pracy i tej całej pandemii? KTo pomoże?
W pełni się z Tobą zgadzam, jeśli chcesz mieć urlop - oczywiście najpierw dostają osoby z długim stażem, na końcu Ty w jakimś wrześniu, bo wszystkie terminy już zajęte. Urlop na żądanie? Możesz spróbować. Ilość połączeń adekwatna do godzin pracy? Połączenia nie wpadają, tylko napieprzają, dziennie rozmawiasz z taka ilością osób, że odechciewa się pracować. Kordynatorzy bardzo wyrozumiali, tylko patrzą jak zabrać premie, tu powiedziałaś za mało, tam możesz powiedzieć jeszcze to. Mimo że słyszą niechęć klienta, to i tak musisz cisnąć tych biednych ludzi, przez co zaczynaja drzeć się na Ciebie - ale kordynator powie: „ Ile takich rozmów było, na tle pozytywnych?”. Jak dla mnie parodia. Nie polecam.
Może ktoś wreszcie napisze , że ten bank zatrudnia poprzez pośrednika na F . Odchodzę bo mam dość. Tak się ludzi nie traktuje . Żyłowania po 10h i 12h mam serdecznie dość, liderki psychopatki też, kiepskiego wynagrodzenia i mobbingu , szkoleń nieaktualnych oraz kierownictwa które nie wie po co jest i za co bierze pieniądze. Odradzam każdemu współpracę z Santander Consumer Bankiem. Trzymajcie się z daleka a Ci którzy pracują szukajcie czegoś normalnego. Podwyżki i na premie to ściema, na początku powiedzą wam wszystko żeby akurat was złapać jeszcze jak macie doświadczenie z innych banków .
Przykro, że nie szanuje się tutaj ludzi. Najpierw przez tyle lat mamiono ich, że są ważni. A teraz to zwalnia się ludzi bez mówienia. Niby przychodzić pod jakimś błahym pozorem każą a potem wypowiedzenie i kilkanaście lat zamyka się w jednym dniu pożegnania jak z wyrzuceniem śmierci do kosza. Zero szacunku. Wszystkie hasła, którymi mamiono nas przez wiele lat to fikcja. Na dodatek cięto nam premie a firma kupiła dyrektorstwu nowe auta. To chyba najlepiej świadczy o tym, jakie jest podejście do ludzi
Tylko czekać aż ten bank połączą z bz WBK, skoro tak szukają kasy. Ludzie korzystajcie z ofert i uciekajcie. Teraz pomyślą Wam oczy a potem zwolnią jak mnie za kilka miesięcy albo dni. Tu liczą się tabelki
Straszne to co się dzieje teraz u nas. Intrygi, straszenie ludzi i zwolnienia. Nikt nie może czuć się pewnie. Mam nadzieję, że dotrwam do marca, wtedy złapie się na wyższą odprawę. Chociaż zwalniają ponoć tak, żeby płacić mniej
Tyle lat pracy i zwolnili mnie pod pretekstem aktualizacji systemu na komputerze. Gdzie tu jakiś szacunek do człowieka. Na prawdę trzeba uciekać z tej firmy
praca w tym pożalsieboże banku to jakiś żart. każdy kto przepracował więcej niż rok czy dwa widzi, że z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. większość pracowników nie zwolniła się tylko głównie z uwagi na obecną sytuację na rynku pracy. pracownicy na sprzedaży nie są traktowani jak ludzie, tylko jak roboty, połączenia wpadające co sekundę, pretensje koordynatorów, którzy już pozjadali wszystkie rozumy i chyba zapomnieli już jak to jest pracować na słuchawce :)) kierownictwo również śmiechu warte, elastyczny grafik, który tak zachwalają w ogłoszeniach o pracę? kiedyś rzeczywiście był możliwy, obecnie zapomnij o tym żeby ktokolwiek poszedł ci na rękę. do tego masz prawie zerowy wpływ na wykorzystanie urlopu, zapomnij o wykorzystaniu pojedynczego dnia, a urlop letni, jeżeli nie liżesz d*py koordynatorowi dostaniesz we wrześniu :) róbcie tak dalej to po pandemii zostaniecie z niczym
@Porażka - dziękuję za Twoją szczerą opinię dotyczącą pracy w Santander Consumer Banku i naszym zespole contact center. Wierzę w to, że wiele zależy od ludzi, dlatego Twoje sugestie przekazałem do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się wspomnianymi przez Ciebie kwestiami. Dzięki informacji zwrotnej możemy zmieniać się na lepsze. Adam z zespołu Santander Consumer Banku
Wiadomo. Najlepiej wiecznie narzekać. Pracowałem w kilku CC i uwierzcie mi tu jest chyba najnormalniej. Jeśli ktoś liczy na obijanie, to lepiej niech pójdzie do Magnolii. Ale tu z premii jak się postarasz można całkiem niezla kasę wyciagnac. Plus nie szkola Ciebie tylko z bycia robotem na słuchawce. Da sie jeszcze dowiedzieć coś więcej. No i ludzie jacyś serdeczniejsi a nie wyścig szczurów
pracowałem 3 lata na słuchawce w sprzedaży i jakoś nie zauważyłem tego co napisałeś, moi znajomi dalej tam pracują i z tego co wiem atmosfera dalej jest fajna
płacą Ci za te pozytywne opinie? "tu z premii jak się postarasz można całkiem niezla kasę wyciagnac." jeszcze kilka miesięcy temu bym się zgodziła, ale teraz? nope, staranie się nic nie da kiedy co drugi wniosek to BIK czy brak dochodu, a wniosków z miesiąca na miesiąc jest coraz mniej przez e-commerce :)
Chcieć to móc. A szczerze, najłatwiej hejtować tych, którzy mają inne zdanie. Każdy jest kowalem swojego losu. Jeśli nie podoba się komuś i tylko pisze o tym po forach, to chyba może mieć pretensje tylko do siebie. Ja dlatego wróciłem tu do pracy i trawa zawsze wydaje się bardziej zielona jak nas gdzieś nie ma. Zawsze można pogadać o tym, żeby zmienić zespół. Lasu chętnych jak tworzyli e-commerce nie było
dobre sobie, myślisz, że te wszystkie kwestie dotyczące urlopu czy nawalających połączeń nie były poruszane? reakcja zawsze jest taka sama, czyli żadna. no i fajnie macie we wrocławiu, że możecie sobie zmieniać teamy czy działy, w ostrowie tak dobrze nie mamy :)
@LMAO - Jeśli jakoś możemy jakoś wesprzeć Ciebie w niepokojących kwestiach - zachęcamy do kontaktu na adres eb(at)santanderconsumer.pl - postaramy się pomóc w uzyskaniu informacji zwrotnej. Adam z zespołu Santander Consumer Banku
No tak badanka sobie robicie i co... Zmiany na gorsze. Zwolnienia ludzi. Presja na wybieranie urlopów a potem zdziwienie,.że jakieś rzeczy nie są robione, bo ktoś jest na urlopie. Kierownicy i top management zachowują się tutaj jak w przedszkolu. Teraz pewno siebie zwalniają ludzi. A na koniec firma pewnie też im podziękuje njak mnie za te wszystkie lata pracy. Wypowiedzeniem przed świętami
I zobaczymy kogo wywalili. Chyba w tym miesiącu tych, co odpowiadali na goworku i pisali laurki. Za chwilę w tej firmie zostaną sami wierni żołnierze, których potem zwolnią na koniec i wymienią na młode wilki
Witam.czemu nikt nie pisze o zwolnieniach grupowych? O premii na poziomie 300zl za 100%realizacji planu? Zwolnia 2tys osob zaslaniajac sie covidem. Slabe.
Tu też zwalniają. Mamy teraz podwójny proces zwolnień grupowych. Jeszcze kilka dni temu wychwalano mnie, a wczoraj przed świętami zwolniono mnie jak byle kundla. Warunki odpraw w dużym Santanderze są dużo gorsze od tych u nas. Bo tu zawsze liczyły się oszczędności
Tu też zwalniają. I to nie tylko w oddziałach ale też w centrali. Po zwolnieniach w tej firmie będzie gdzieś 1300 osób pracowało czyli ponad 2 razy mniej niż jeszcze kilka lat temu. Czyli w kilka lat zwolnili albo zwolnią połowę firmy. Najpierw hołubili nas w oddziałach, przyszedł covid i skończyły się hasła Simple Personal Fair. Teraz zwalniają nas przed świętami. Czy to ludzkie?
Mi nawet nikt nie podziekowal za pracę. Taka kultura w tej korporacji. I mówi się, że na stanowiska kierownicze zatrudnia się profesjonalne osoby.???? Na zwykłe "dziękuję za pracę" nie było stać ani kierownika ani DR.
I dziwi tu kogoś to... Nie. Zero szacunku do człowieka. Chyba, że masz coś pilnie zrobić dla szefa, bo każe członek zarządu czy dyrektor to wtedy nagle może być po ludzku. Ale nadgodzin Ci nawet nie zapłacą a tego czasu nie odbierzesz, bo jest tyle pilnych rzeczy a sprzedawać trzeba
Dzień dobry. Proszę podać prawdziwe powody rezygnacji firmy z tegorocznego badania zaangażowania. Badanie internetowe nie stwarza żadnego zagrożenia. Wirus nie roznosi się przez internet. Prawda Adamie?
Dzień dobry. Dziękujemy za pytanie. Odpowiedź jest spójna z informacjami, które zostały przekazane w komunikacji wewnętrznej. Przyczyną odwołania Globalnego Badania Zaangażowania jest trwająca wciąż pandemia, ale nie z powodu braku możliwości technicznego przeprowadzenia badania, ponieważ – jak słusznie zauważyłeś – badanie internetowe można zrealizować bez względu na obecną sytuację. Niemniej ta sytuacja właśnie – zupełnie nowa rzeczywistość, odmienne od dotychczasowych zasady pracy i współpracy - bezpośrednio wpływa na komunikację, zarządzanie i narzędzia do pracy w modelu pracy zdalnej, a to z kolei musi znaleźć odzwierciedlenie w Badaniu Zaangażowania. To oznacza konieczność stworzenia zupełnie nowego badania, w strukturze, zakresie, formie i wymaga czasu oraz współpracy z jednostkami biznesowymi ze wszystkich krajów. Właśnie dlatego odwołanie badania w tym roku, z planem na realizację w roku kolejnym, jest całkowicie zasadne. Z pozdrowieniami, Zespół Santander Consumer Banku
Korpo ściema. Robią te badania i nic się nie zmienia. Pytają o fidbeki i chyba tylko śmieją się z tego, co naiwni ludzie piszą. Tutaj nie liczysz się jako czlowiek. Tylko kolejne auta dla dyrektorów są ważne. Pewnie tego wpisu też nieopublikują
Prawdziwy to pewnie strach przed słabymi ocenami pracowników,.których zwalniają non stop. Chociaż ludzie dalej wypełniają ankiety tak jak każą ich szefowie, na 5… na 100 proc. Żeby był sukces. Może czas skończyć z tą hipokryzją badań,.które niczego nie wnoszą i nic nie zmieniają
Dokładnie tak było. Żałuję, że nie pisałam prawdy w tych ankietach. Nierówne traktowanie pracowników, brak kompetencji, zgoda na brak przestrzegania standardów. Co gorsza kierownik sam ich nie przestrzegał.
To trzeba pisać. Bo potem niby wszyscy zadowoleni a ludzie narzekają. Jak kłamiemy w takich rzeczach to później trudno się dziwić zadowoleniu dyrektorstwa, bo ich z tego rozliczają. Ta firma to jedna wielka hipokryzja. Szefowie żerujący na pracownikach i jeżdżący na szkolenia do luksusowych hoteli. A Ty uzerasz się za najniższą krajową,.proponują Ci jakieś bezsensowne zabawy w trakcie pracy, na które nie masz czasu, a na koniec dostajesz mniejszą premię, bo kryzys. Ale oczywiście moje cele sprzedażowe zrobione. Ciszej nad tą trumną
(usunięte przez administratora)
I trudno się z Tobą nie zgodzić. Zero szacunku do człowieka. Zero szacunku do tego, że masz życie po pracy. A na koniec i tak oszukają Ciebie w premii
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 177.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 8 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.