Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Ciekawa
 Pytanie

Witam.Chcialam sie zapytac czy w tym banku mozna pracowac zdalnie z domu..sprzedajac np ubezpieczenia...i miec stala pensje...

.
@Ciekawa

Nie.

Pracodawca

@Ciekawa

@Ciekawa - w Santander Consumer Banku nie mamy aktualnie ofert umożliwiających 100% pracę zdalną. Zachęcamy do zerknięcia na aktualne rekrutacje na naszej stronie: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/oferty-pracy/ Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Mł. spec. ds obs. kl posp.

PLUSY: + atmosfera pracy + ludzie + wypłata na czas + socjal/benefity + darmowa kawa MINUSY: - ŻENUJĄCO niska pensja - podstawa to 1,8k na ręke. Miesięcznie pracujesz od 168h do 184h co daje średnią godzinówkę w granicach 10-12zł. Kpina jak na pracę w instytucji finansowej w dużym mieście! - im więcej projektów tym mniejsza premia - wpadające połączenia za połączeniem - jesteś na "PO SPRZEDAŻY" a i tak sprzedajesz ubezpieczenia... - duża rotacja - przestarzały system - dużo formułek na których można połamać język - godziny pracy, na początku pracujesz w granicy 8 - 19, potem masz 50% że trafisz na projekt kart przez który możesz mieć nocki, pracę w święta i weekendy (często od 13 do 21) - po kilku latach pracy pensja wzrasta jedynie minimalnie ( w innych bankach jako specjalista lub starszy specjalista masz dużo większe podwyżki) W dużym skrócie SCB to prawdopodobnie najgorzej opłacany bank w PL. "Góra" zamiast podnieść pensję i zastanowić się jak sprawić by wyszkolony pracownik został w firmie wymyśla coraz to dziwniejsze akcje w stylu "środa bez samochoda". Zamiast ładować pieniądze w rozwój systemu lub pensje dla pracowników wolą inwestować duże pieniądze w gry przeglądarkowe. Jeżeli jesteś studentem, lub osobom która planuje sobie spokojnie popracować do emerytury to praca zdecydowanie dla Ciebie. Jeżeli szukasz zarobków to porównywalne pieniądze zarobisz na kasie w żabce lub na innej zleceniówce, przy jednocześnie mniejszym stresie i odpowiedzialności. No chyba, że chcesz się pochwalić, że pracujesz w banku.. ale wtedy lepiej nie wspominaj o zarobkach, bo Ci nie uwierzą, że można tak mało zarabiać na takim stanowisku :)

Pracodawca

@Mł. spec. ds obs. kl posp.

Dziękujemy za opinię. Twoje zdanie - pomoże nam stawać się coraz lepszym pracodawcą. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Bart
@Mł. spec. ds obs. kl posp.

Wypłata na czas to jest PLUS? To są jakiej jaja. Kto to pisał?

Zażenowana

Cała prawda o pracy na CC, zarobki to żenada.....wstyd przyznać się że pacuje się w banku, mamy rynek pracownika, Santander się cofa.....pensja BRUTTO 2000-2500zl?naprawde? Na podwyżkę 100zl trzeba czekać latami. Kierownicy obsadzeni po znajomości, bez żadnych kompetencji, totalny brak wiedzy produktowej, zero wiedzy o zarządzaniu ludźmi...o zmianie stanowiska poprzez rekrutację wewnętrzną też można zapomnieć, Santanderze Call Center jeszcze wiele pracy przed Tobą.....oby na lepsze:////Niestety nie polecam....:((((

Pracodawca

@Zażenowana

Dziękujemy za Twoją opinię. Warto pamiętać, że w Polsce działają Santander Consumer Bank - bank od kredytów i Santander Bank Polska, dawny BZ WBK. Obie instytucje łączy przynależność do Grupy Santander. Są jednak oddzielnymi bankami, działającymi na podstawie odrębnych licencji bankowych. Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Odpowiedź
@Santander Consumer Bank S.A.

Drogi Adamie, z przykrością muszę stwierdzić że dokładnie wiem o którym Banku mówię(w budynku TGG jest tylko jedno CC). Możesz wierzyć bądź nie ale moja opinia nie ma służyć oczernianiu tego miejsca, ale apelowi aby ktoś w końcu zainteresował się tym jak wygląda praca na CC. Długoletni pracownicy są niedoceniani, pracują za przysłowiową misję ryżu, 7 dni w tygodniu a kierownicy z zerową wiedzą nic z tym nie robią. Niekiedy nie ma możliwości wykorzystania urlopu! Jeżeli jest tak jak mówisz i te opinie są dla Was cenne to proszę aby ktoś nareszcie zwrócił na to uwagę i obsadzil odpowiednie osoby na odpowiednie miejsca, oraz wynagrodzil ludziom tak małe zarobki......powodzenia!!!!!:)

Nestii
 Pytanie

Hej, Zastanawiam się nad aplikacja na stanowsko spec. ds analiz w dziale analiz windykacyjnych. Czy warto, jakie są zarobki i czy można liczyć na jakieś premie? :)

Pracodawca

@Nestii

Cześć, jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na to stanowisko - pomocą służy Ci nasz zespół rekrutacyjny. Na pytania nasze koleżanki odpowiedzą na nie po wysłaniu pytania za pośrednictwem formularza: https://www.santanderconsumer.pl/kariera/kontakt-z-hr/ Przyjemnego dnia, Adam

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Załóż Własną Agencję Reklamową Inkubator Marketingu
Wrocław
Piotr Stefański Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Wrocław
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Miernoty

W mojej ocenie i z perspektywy czasu sytuacja zmienia się na gorsze .Szefowie często niekompetentni, obsadzani po protekcji i kumotersko, zarządzający ludźmi przez strach i szykany. Kompetentną konkurencję kasują. Uciszanie jako sposób negatywnej selekcji kadr jest na porządku dziennym.Skargi pracowników zamiatane są pod dywan. Zostają lizusi i miernoty, za których trzeba robić. Home office bywa ale na większości stanowisk nie da się go wdrożyć. Premie ? Jak Twoją szefową jest zawistna, ma jedno dziecko, nienawidząca całego swiata , to dostajesz tylko ochłapy. Po co masz mieć dobrze skoro ona ma źle. Szkolenia ? Co to za szkolenie skoro prowadzi go inny pracownik, który przeszkolił się z danego tematu w ramach zainteresowań ale ekspertem w nim nie jest? Szkolenia są z podstawowej wiedzy, być może przydatne dla osób wchodzących na rynek pracy, jednak fachowcy z wieloletnim doświadczeniem potrzebują czegoś na wyższym poziomie, a tego brak.

Miernoty
@Miernoty

To prawda , szczególnie ten dział skopiowany kontroling- "koszty" czy coś podobnego. Zarządzający niekompetentni , be doświadczenia. Pani Dyrektor obrażona na cały świat, usuwa ludzi którym nie dorównuje nawet do pięt. Dawno temu została wsadzona z protekcji na stanowisko i tak zostało. Nikt nie widzi, że się do tego nie nadaje.Nie potrafi pracować z ludźmi i zarządzać nimi. Nie nawiązuje żadnego kontaktu z pracownikami. Nie umie grać w zespole. Już dano powinna być usunięta bo jest zwykłą kukłą. Powołuje na stanowiska równie niekompetentnych ludzików, zawistnych, ograniczonych i lizo..ców. Utrzymują się na stanowiskach siedząc innym pracownikom na plecach. Sami nic nie potrafią wypracować. Podległy dyrektor i kierowniczka( która powinna pracować w sklepie a nie banku) nie nadają się na te stanowiska. Czy tego nikt nie widzi, że powinni być usunięci z banku?

pracownik
@Miernoty

.......zwracanie pracownikowi uwagi przez koordynatorkę na CC przy wszystkich podniesionym głosem i dodanie uszczypliwej uwagi świadczy o niskiej kulturze koordynatora....."gratuluję" firmie takiego pracownika. szkoda gadac !

Ciekaw
@pracownik

Zdradzisz szczegóły? Bo też miałem tam do czynienia z bardzo nieprzyjmną sytuacja????

Aldona56S

(usunięte przez administratora)Przychodziłem do pracy i już musiałem iść do łazienki aby się uspokoić. Ciągłe słuchanie kierownika,że robisz , dlaczego nie sprzedałeś kobiecie co mia emeryturki 900zł kartę i większy kredyt. Miałem klienta co zarabiała 1800 zł i chciał tylko 5000 na wyjazd to z wyrzutami sprzedałem mu wyższe ubezpieczenie bo taki miałem nacisk i kk co klient nie chciał bo ze swojego banku juz miał. A zamiast 5000 zł to dostał 10500 bo musiałem mu naopowiadać że takie pieniądze na pewno mu się przydadzą. To co sie działo w SCB to masakra. Za każda mniejsza sprzedaż to tłumaczenie się , za małe potknięcie to gniew kierownika. Nie dość że zarobki do du.... i gów..... to tylko wciskanie kredytów. A kierownik - zarobki wiadomo jakie , bo widziałem kiedyś ile taki zarabia nawet widziałem zarobki z-cy kierownika za moich czasów bo laska swoje paski zamiast do domu brać do wrzucała do kontenera zabezpieczonego i któregoś dnia coś szukała w nim no i się wydało ile ma kasy. A pracownik no cóż szkoda słów. A zwolnienia jak przyszło co do czego, to nikt nie pofatygował się przyjechać z szych i powiedzieć : " dziękujemy za dobrą pracę i za to że dzięki Tobie i twoim wysiłkom były dobre wyniki itp " tylko spierd..... bo juz nie jesteś tu mile widziany. Nie polecam Kolega od Aldony

Lidia
Inne
@Aldona56S

Nie wiem, czy masz świadomość tego, że stawiasz temu pracodawcy bardzo poważne zarzuty. Mobbing oznacza bowiem działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika. Jeśli faktycznie doświadczasz takich rzeczy w firmie Santander Consumer Bank, to powinieneś zgłosić ten problem jakimś wyżej usytuowanym instytucjom. Zrobiłeś tak?

1
nick
@Lidia

Lidia, czy Ty wogóle czytasz zo tu się pisze na tym forum? Jakie wyżej usytuowane instytucje? W tym Banku było już kilku desperatów którzy liczyli na sprawiedliwość i poskarżyli się na mobbing. Zostali zwolnieni przy najblizszej okazji pod pretekstem likwidacji stanowiska a mobberowi nic się nie stało.

wrrrr
@Lidia

Szybka piłka... jak pracodawca ma problem to niech go do sądu poda o zniesławienie. Za to udowodnienie mobbingu jest bardzo trudne... trzeba by nagrywać dokumentować bo tylko idiota pójdzie zeznawać na rzecz zwolnionego kolegi jeśli sam jeszcze pracuje. Skoro jesteś moderatorem to doradź jakim instytucjom miał zgłosić? Prokuratura? Rada Nadzorcza Banku? Ksiądz z parafii? Proponuję Pani Lidio zmienić pracę i iśc do firmy to zobaczy Pani w praktyce jak to wygląda. Moderować i wypisywać ogólniki że mogł zgłosić i przeklejać definicje mobbingu potrafiłaby moja 12 letnia córka.

1
W4rb1rd
@Lidia

Mobbing to podstawowa praktyka w pracy w Polsce. Pisanie, że w pracy jest mobbing to jak pisanie, że w powietrzu jest tlen. Zgłaszanie mobbing nic nie daje.

pracownik
@Lidia

niestety ,to prawda za nie zaproponowanie ubezpieczenia opiepsz.....

Iwona
Inne
@W4rb1rd

Bez przesady, wątpię żeby w większości polskich firm nękanie pracowników na każdym kroku to był standard. Miałam kontakt w wieloma firmami zawodowo i nie spotkałam się jeszcze z tym, żeby pracownik był przez przełożonego wyzywany czy zastraszany. Jeżeli takie sytuacje w pracy was spotykają to naprawdę lepiej coś z tym zrobić, bo można obecnie znaleźć wiele ofert pracy spełniających współczesne standardy.

pytajnik

Znalazłem na stronie banku ogłoszenie na doradcę klienta Select w Poznaniu. Jak wygląda ta praca na co dzień? Jaka kasa?

Zozo

Pracowałem w scb contact center, szczerze mówiąc zarobki są śmieszne. Połączenia wpadają jak szalone, non stop. Teoretycznie siedzimy ale nie jest to lekka praca. Ludzie do których się dzwoni są zmęczeni ciągłym telefonami z scb jak również ofertami którymi są zasypywani. I otóż mamy dwie strony niezadowolne i poirytowane... Kredyty to czysta lichwa, dziwię się że ktokolwiek z nich korzysta. A całe scb jest nastawione na zyski, nie na drugą osobę, wxiskanie ubezpieczeń jakiś dodatkowych ulsuj kiedy standardowa propozycja to oprocentowanie 9.99 i prowizja 12.90, lub dopytywanie w rozmowach wychodzacych dlaczego klient nie jest zainteresowany... Więc Nie dziwię się że ludzie odpowiadają nieraz chamskimi odzywkami. Najciekawsze jest to że na telewizorach wyświetlają informacje jakie to zyski scb wygenerował a nam płaci ochłapy. Nie bez powodu maja problem z pracownikami-po prostu ich nie ma, każdy ucieka.

graza cc

pensja to 2600 brutto na calym etacie, na poczatkowej rozmowie naopowiadajo bajek o premiach ale premia jest zalezna od twojej oceny przez koordynatora a tna na wszystkim, byle pan dyrektor calego cc dostal te swoje 25tys Jak dostanie sie maks te 500zl to jest naprawde dobrze, ale mozna nie dostac bo koordynator cie sluchajac slucha losowych rozmow, gdzie jesli trafiasz na typowego złego szefa to ten szuka sposobu by tylko ci ja obciac, kazdy musi wpisywac pomimo istnienia systemu nadzorujacego kazda sekunde twojej pracy, ze przez 2 min nie rozmawial, bo mu sie komputer scial lub wyskoczyl blad, itp. ocenianie za sprzedaz produktu czyli dzwoni sie do pan po 60 lat lub ludzi na minimalnej i wciska im kredyty w ktorych zwracana kwota to jest jakies 2 razy branej kwoty, bo przeciez musisz wciskac gowniane ubezpieczenie kredytu, nie osoby lub jakis pakiet nikomu nie potrzebny byle tylko koszt wzrosl i bank zarobil czyli jak nie masz kregosupa moralnego to santander zaprasza sama robiac przeliczenie widzialam ze jak 30 tys daja to po 4 latach biora nawet powyzej 60 tys takze lichwa klienta masz traktowac jak glupka i robic wszystko by jak najwieksze koszta poniosl rozmowy wpadaja caly czas nie ma czasu na oddech lub zebranie mysli bo za 3 sekundy znow lecisz regulka a zapomnisz tylko nie wspomniec o tym ze teraz mamy nowe barwy czyli cos co nie ma zwiazku z kredytem i klient szczere mowiac nie chce ciebie juz w ogole sluchac i ciagle mowi nie nie nie, to koordynator leci ci po ocenie szkolenia byle odbebnic i leciec do przodu i potem mowic ze 'a przeciez na szkoleniu ci mowiono', ogolnie nie polecam dla ludzi ktorzy nie chca stac sie niewolnikiem sluchawki

rekruter

witam, zapraszam do pracy w sprzedaży wszystkich handlowów z obszaru Gorzów Wlk. i okolice. tel: 885610177

Aga Zgaga

Witam, co sądzicie o aplikowaniu na stanowisko specjalista ds. leasingu - rynek VD - czy warto, czy raczej sobie odpuścić? A jeśli odpuścić, to z jakich powodów? Jakie są wymagania stawiane nowemu pracownikowi na tym stanowisku? Bardzo proszę o informację, bo mam zamiar aplikować na tę ofertę. Pozdrawiam!

Hanna
Inne
@Aga Zgaga

Trzeba powiedzieć, że zdałaś już bardzo konkretne pytania. Trzymam kciuki za to, by ktoś merytorycznie na nie odpowiedział, ponieważ i ja jestem ciekawa tych kwestii. A powiedz mi, bo to ciekawe, masz już jakieś doświadczenie, jeśli chodzi o taką branżę i takie stanowisko?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga Zgaga
@Hanna

Nie mam doświadczenia w tego typu pracy. Ale w swojej dotychczasowej pracy miałam szeroko pojęty kontakt z ludźmi, czy to bezpośrednio z petentem, czy pośrednio poprzez korespondencję tradycyjną i elektroniczną, rozmowy telefoniczne. Pozdrawiam:)

Hanna
Inne
@Aga Zgaga

W takim razie to super, że masz już pewne doświadczenie, jeśli właśnie chodzi o kontakt z ludźmi - to na pewno będzie Twoim atutem w procesie rekrutacji. Mam nadzieję, iż jednak ktoś udzieli Ci konkretnych informacji. A może już zdecydowałeś się zaryzykować i wysłać CV?

zainteresowany

Witam. Mam pytanie o prace na stanowiskach doradca operacyjny i specjalista wsparcia operacyjnego w Lublinie. Czy to jest praca jak w typowym call center? tylko tak ładnie nazwana czy coś innego?

Hanna
Inne
@zainteresowany

Postawiłeś bardzo trafne pytanie - nie ukrywam, że mnie także interesowałaby właśnie ta kwestia. Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak tylko cierpliwie poczekać na konstruktywną odpowiedź ze strony jakiegoś pracownika Santander Consumer Bank. A powiedz, bo trochę mnie to ciekawi, czy masz już doświadczenie zawodowe, jeśli chodzi o pracę na podobnym stanowisku?

1
podpisuję się pod tym

W mojej ocenie i z perspektywy czasu sytuacja zmienia się na gorsze .Szefowie często niekompetentni, obsadzani po protekcji i kumotersko, zarządzający ludźmi przez strach i szykany. Kompetentną konkurencję kasują.(usunięte przez administratora) jako sposób negatywnej selekcji kadr jest na porządku dziennym.(usunięte przez administratora) Skargi pracowników zamiatane są pod dywan. Zostają lizusi i miernoty, za których trzeba robić. Home office bywa ale na większości stanowisk nie da się go wdrożyć. Premie ? Jak Twoją szefową jest zawistna, bezdzietna stara panna, nienawidząca całego swiata , to dostajesz tylko ochłapy. Po co masz mieć dobrze skoro ona ma źle. Szkolenia ? Co to za szkolenie skoro prowadzi go inny pracownik, który przeszkolił się z danego tematu w ramach zainteresowań ale ekspertem w nim nie jest? Szkolenia są z podstawowej wiedzy, być może przydatne dla osób wchodzących na rynek pracy, jednak fachowcy z wieloletnim doświadczeniem potrzebują czegoś na wyższym poziomie, a tego brak.

Miki

A ja dobrze wspominam prace w zespole sprzedaży w call center. To była moja pierwsza praca, 3 lata tam pracowałem i jak ktoś chce zarobić to zarobi. Wiadomo ze podstawa nie powala ale z premią to całkiem spoko. Praca jest monotonna rozmowy wpadają jedna po drugiej ale atmosfera i socjal są ok.

anna
@Miki

Miki co oznacza wypłata całkiem spoko dla Ciebie ? to jest forum -konkrety :)

2
Załamana
@anna

Zgłoś CV to się dowiesz, chyba że nawet na rozmowę nie zaproszą to nie ????

1
Krzysztof
Inne
@Załamana

Po to istnieje ten portal, by pewne informacje o firmie uzyskać jeszcze przed pójściem na rozmowę, zawsze to bardziej komfortowa sytuacja dla kandydata gdy wie mniej więcej czego się spodziewać. Jesteś jakoś związana z firmą? Jeśli tak, to może sama opowiesz czy warto pracować w Santander Consumer Bank i czy jesteś zadowolona ze swojej pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Golec

Pracowałem 1,5 roku w Santanderze w Ostrowie Wlkp. Z plusów: super atmosfera, z każdym jesteś na Ty, Treningi z najzajebistszą trenerką Kingą, Darmowa kawa, fajna stołówka, ludzkie podejście, nie opierdzielą cię jak ci gorzej idzie tylko na luzie porozmawiają, spoko kierownik. Z minusów: za dużo i za szybko wpadające połączenia, druga zmiana tragiczna czasem ciężko do tej 21 wytrzymać (przez wk.. klientów), podstawa to najniższa krajowa. Ogólnie polecam spróbować, bo myślę, że jeśli chodzi o pracę na słuchawce to w Ostrowie lepszego call center nie ma. Żeby cię zwolnili trzeba się bardzo o to postarać, nie wywalają za byle co. A jak ktoś się sam zwalnia to na pewno nie ze względu na atmosferę, tylko na specyfikę i godziny pracy, albo za mały dla niego hajs. Pozdrawiam

Lublin

Czy ktoś podejmował zatrudnienie na tzw kontrakt poprzez agencje pracy (3 miesiące)? Warto?

Lidia
Inne
@Lublin

Rozumiem, że rozważasz zatrudnienie w tym miejscu, czy masz już za sobą udział w rekrutacji? Widzę, że nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie, może zdobyłeś/łaś już niezbędną wiedzę i podzielisz się nią z innymi użytkownikami? Przypuszczam, że warunki zatrudnienia poprzez agencję mogą się nieznacznie różnić od bezpośredniego zatrudnienia u pracodawcy. Napisz proszę, czy jesteś zainteresowany/a konkretnym stanowiskiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fursham

Gdzie lepiej się pracuje na sprzedaży czy posprzedaży. Podstawy takie same?

NIEPOLECAM

TRAGEDIA. Z wypłaty odciagaja Ci co się da. Premie niby 200-700zl a przy wypłacie dostajesz połowę. Możliwość rozmowy z kierownikami, którzy mają Cie gdzieś i aby zbywaja. Atmosfera w porządku. Ale ciagly nacisk na szybciej i sprzedawaj więcej.. Ciągle szkolenia, po których wypłata wygląda jeszcze gorzej. Praca dobra na 3 miesiące- dłużej nie ma sensu. Najgorsza praca w jakiej byłam.

Fursham
@NIEPOLECAM

W jakiej miejscowości? Dział sprzedaży?

Didi

Dołączam się do pytania, jakiej wysokości są obecnie wynagrodzenia w santander i do którego dnia mc są robione wypłaty dla pracownikow? Czy szkolenie jest płatne i ile czasu trwa?

NIEPOLECAM
@Didi

Wypłata? Najniższa krajowa. Nawet jeśli zobaczysz premie i to tak dostaniesz połowę z tej premi po tym jak sobie wszystko odciągną. Dni wypłaty są ruchome, dowiesz się dopiero jak ja dostaniesz

Jaga

Hej, jedzie ktoś na szkolenia 24 czerwca ? :)

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 177.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 8 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii