brak logo

Santander Consumer Bank

Wrocław

Opinie o Santander Consumer Bank

ja 2014-07-10 17:42:40
Pracuje w cc już dosyć długi czas, około roku. na windykacji, trzeba mieć czasem mocne nerwy. można się "spotkać" z trudnym klientem. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z pracy. wypłata jest całkiem dobra podstawa + premia. w lepszych miesiącach można zgarnąć całkiem ładną sumkę. zaplecze bardzo dobre: LUXmed, multisport. atmosfera bardzo przyjemna. ja osobiście polecam pracę w SCB
liz 2014-07-24 09:35:36
tez tam pracowalam, i ostatnio natknelam sie na jeden blog gdzie jakas laska opisuje dokaldnie rozmowy kwalifikacyjne.tzn.wyglada jakby zaczynala.w kazdym razie jest info o santanderze.to chyba byla : rerekruterka blogspot,jakos tak.a ja ze swojej strony powiem ze pracujac tam nie bylam zadowolona.zrsezta zgadzam sie z rerekruterka, bo wszystko co tam jest opisanie jest prawda.a pozatym ktos musi sie nadawac do takeij pracy.bo wsyztskie call center to kaszana.
cebula 2014-07-28 15:05:54
hej:) chciałam aplikować do SCB na CC,mam pytanie w związku z tym do ludzi którzy tam pracowali lub pracują. Chodzi mi o atmosferę w pracy, czy kierownictwo jest ok?? Współpracownicy nie kopią dołków pod sobą i w ogóle jak to od tej strony wygląda. Pracowałam kiedyś w CC w pewnej firmie i maskar tylko zastraszenie i groźby zwolnienia i kary pieniężnych za jakieś tam głupie naruszenie. Będę wdzięczna za odpowiedz. Pozdrawiam
1
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 09:32:10
OKRES PRÓBNY:
Faktycznie jest umowa o pracę ale na rok po okresie próbnym. Nie ma reguły komu przedłużą a komu nie. Są osoby które nie zdają co miesięcznych testów wiedzy, nie mają efektywności w wykonywanej pracy a umowy mają przedłużane. Są osoby jak koleżanka która ze mną była zatrudniona i była lepsza niż ja i bardziej jej zależało i umowy jej nie przedłużyli. Często jest tak, że jeżeli jesteś na okresie próbnym to dowiadujesz się o tym czy Ci ją przedłużą czy nie w ostatni dzień. Jak pytasz się wcześniej kilka dni przełożonego jaka jest decyzja, to Ci mówią że nie mają odpowiedzi z kadr!? Więc totalna nawet nie spychologia a robienie z ludzi kretynów bo przecież nie kadry podejmują decyzje, a przełożeni. Jeżeli Ci umowy nie przedłużą to Ci nie mówią dlaczego bo nie ma takiego obowiązku, a jak się kłócisz o to to podają wyssany z kosmosu. Mojej koleżance podali powód oblanego jednego testu wiedzy kiedy ja nie zaliczyłam żadnego:P Zatem na okresie próbnym nastaw się na stres związany z wykonywaną praca jak również brak informacji na temat tego jakie będą Twoje losy w firmie. Na początek jest też dużo materiałów do nauki. Trenerzy sprzedaży na szkolenie nawet mają zakaz wnoszenia wszystkich procedur które trzeba znać ponieważ "nowi" potrafili na przerwie opuścić SCB i już nie wracali:( Szkolenie wstępne jest ale mało co w nosi, często (piszę o sobie) nic nie wnosi bo na szkoleniu każdy po kolei czytał procedury wiec masło maślane bo każdy zasypiał.
1
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 09:45:02
WYNAGRODZENIE:
Od kilku lat ta sama stawka 1750zł brutto podstawy. Co roku są spotkani i obietnice podwyżek lub zmiany systemu premiowania by osoby które chcą zarabiać miały taką możliwość a osoby które nie chcą by też były docenione:P Na obietnicach się kończy. W tym roku były jednorazowe pieniądze wypłacane ale trzeba było spełnić kilka warunków oczywiście osób które się zakwalifikowało w każdym z teamów to pojedyncze sztuki:) było wiec za mało i zbyt ograniczone na nowych pracowników. Do podstawowego wynagrodzenia dostaje się premię. Premia liczona od pierwszego pełnego przepracowanego miesiąca więc jak zaczniesz pracę od połowy miesiąca premia Ci nie przysługuje ale już od kolejnych miesięcy spoko. Premia jest uzależniona od wyników. Ilość umówień z klientami banku na wpłaty zaległości (deklaracje) do ilości jakie były wpłacone. Jeżeli potrafisz z nimi rozmawiać i spłacają zobowiązania w terminach ustalonych masz z tego premie i tutaj już nie ma granic:) ale średnio to ok 300-600zł brutto. Ja mam doświadczenie w windykacji i często jestem wysoko w rankingach więc podaję kwotę 300 ale nowy pracownik może mieć mniej :( premia jest za wyniki więc nie przyjmujcie granicy min 300. Od premii odejmowane są procentowo kwoty za przewinienia!
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 09:59:07
MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU:
Są wewnętrzne rekrutacje jednak pracując w firmie nawet zdarzało się, że ktoś na taką rozmowę szedł i nic nie wyszło. Pracują osoby po 5 i więcej lat i ciągle to samo stanowisko. Więc raczej ciężko z tym, jednak SCB często zatrudnia osoby bez doświadczenia jak ktoś popracuje rok w Santanderze, ma duże szanse na to by przenieść się do innego Banku czy Firmy Windykacyjnej bo z doświadczenia wiem że pracowników SCB chętnie zatrudniają:)
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 10:31:54
PRACA:
Zacznijmy od tego, że pracuje się na 2 zmiany! 7-14 i 14-21! w soboty 8-15 i 14-21 Specyfika jest taka że jak trafisz do danego teamu to chodzisz tydzień na tydzień. W przypadkach uzasadnionych można czasem się zamienić na jedne dzień ale jest to utrudnione niestety. Tak naprawdę nie zna się dobrze drugiej zmiany bo wymiana pracowników następuje o 14! Ci co byli na rano o 14 muszą zejść z komputera by ci z 14 mogli się zalogować:) Minus taki, że jak się spóźnisz możesz mieć problem z odpracowaniem minut. Do 20 minut spóźnienia logujesz się i odpracowujesz to ile się spóźniłeś/aś jeżeli jest ponad 20 minut czekasz do pełnej godziny. Jeżeli coś się stanie że w ogóle nie będzie możliwości dojechania np na ranna zmianę to raczej nie ma możliwości by przyjść na II dlatego pozostaje L4 lub UŻ. Plus taki że nie ma zmiłuj o 14 kończysz i wychodzisz:) no chyba że klika minut się rozmowa przeciągnie:) Pracująca też jest Wigilia i Sylwester ale wtedy są zmiany inaczej. Z tego co pamiętam w zeszłym roku w Wigilie były dyżury i tylko były telefony na infolinię (przychodzące) a w sylwestra były 2 zmiany ale ta II kończyła chyba o 15 w Sylwestra ruch był w dwie strony (również się dzwoniło do klientów banku - KB). Soboty 2 pracujące w miesiącu. Zdarza się że można pracować więcej (ale to tylko gdy przyjdzie info że jest zapotrzebowanie na pracowników na dany dzień) ma się wtedy możliwość nadgodzin. Są różne teamy które obsługują różne umowy klientów. Jeżeli ktoś trafi do teamu który obsługuje kredyty samochodowe i hipoteczne mają inną specyfikację pracy bo mają listę umów z opóźnieniami i pobierane są umowy z kolejki i wtedy pracownik banku sam wybiera numer. Przez co jest mniejsza liczba odebranych telefonów a więc mniej mamy umówionych wpłat i mniej dostajemy premii. Jeżeli ktoś nie będzie miał styczności z samochodówką obsługuje program gdzie umowy same wpadają. Tj system wybiera numery do KB i dzwoni jak nastąpi połączenie na monitorze konsultanta który obecnie nic nie robi pojawia się umowa do omówienia a w słuchawce już ma nawiązane połączenie. Zdarza się tak że między umowami jest przerwa kilku minutowa, wtedy pracownicy rozwiązują krzyżówki czytają gazety czy książki gotowi do rozmowy:) A zdarza się tak ze wpada umowa za umową i czasem nawet nie ma czasu by zapisać informacje na tej którą się obsługiwało. Obecnie w firmie jest nowy standard i postawa pro kliencka. Jeżeli KB złoży skargę i jest uzasadniona za pierwszą odbierają 50% przy kolejnej 100% premii a przy trzeciej w ciągu roku zwalniają. Zdarza się tak, że zwalniają pracowników z dnia na dzień i robią to w taki sposób, że zapraszają do podpisania wypowiedzenia za pięć 14 w pt przed 2 tygodniowym urlopem zatem taki pracownik wraca do teamu po swoje rzeczy i wychodzi! Zatem umowa o pracę w tej firmie nie daje stabilizacji. Przy zwalnianiach też nie ma określonych powodów. Mamy grupę szkoleniową jednak ze względu na rotacje nie mają czasu na treningi. Dwa razy w miesiącu jest dodatkowa godzina spotkania teamu ze szkoleniowcem na tzw "zbiorówkach". Jeżeli ktoś dłużej pracuje ma dodatki do wynagrodzenia ale ze względu na to że ma dodatkowe obowiązki nie ma dużej ilości deklaracji więc czasem wychodzi na tym gorzej:P Praca 6h i 15 minut dziennie bo każdemu przysługuje przerwa 45minut jednak jest uwzględniona w grafiku i trzeba się stosować do tego. Więc może być tak że ktoś po godzinie będzie musiał wyjść na 25 minut przerwy. To jest trochę słabe ale mam świadomość że gdyby nie to mogło by się okazać że połowa CC wychodzi sobie na przerwę:)
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 10:40:43
SOCJAL:
Luxmed dodatkowo można wykupić karnet Multisportu dla siebie i osoby towarzyszącej. Na święta Bożego Narodzenia dodatkowe pieniądze (jak dobrze pamiętam koło 500zł ale chyba brutto:P ) plus na dzieci karty nadpłacone, wczasy pod gruszą 250zł netto, dofinansowanie do koloni dla dziecka, dofinansowanie do okularów korekcyjnych, na dzień dziecka karta nadpłacona, możliwość wzięcia pożyczki z oprocentowaniem 0, jak ktoś pracuje dłużej ma dodatek procentowy od kwoty premii, jeżeli ktoś jest dobry ma dodatek za wysoką skuteczność i jest to albo dodatkowa kwota albo procentowo powiększona premia (kwestia jakie zajął miejsce w rankingu)
1
Konsultant Windykacji CC 2014-09-18 10:46:04
ROZMOWA O PRACĘ:
Jak się zdecydujesz i idziesz na rozmowę potrzebujesz dokumenty w tym świadectwa pracy i wtedy są sprawdzane ile się choruje ile UŻ się bierze:P
W jednym dniu ma się jakby 2 etapy:)
Na pierwszym standardowa rozmowa na temat CV i doświadczenia.
Później scenka windykacyjna, należy być łagodnym (postawa pro kliencka)
Później dyktando:) osoba rekrutująca czyta tekst a zadanie polega na płynnym pisaniu w wordzie tekstu i robieniu jak najmniej błędów.
Jak się wypadnie dobrze to idzie się do Kierownika który już umawia na badanei wstępne i już po:) Witaj w SCB:)
Aaa 2014-10-05 13:11:24
"czy współpracownicy nie kopią dołków pod sobą" - nie bo każdy ma swój komputer, swoje słuchawki i rzadko kiedy jest możliwość zamienić 2 słowa między rozmowami. Jak tylko skończysz jedną rozmowę, za 2-4 sekundy masz następną i tak przez całą zmianę.
Gucio 2014-11-19 20:26:52
Zrezygnowałem z pracy w SCB. Pracowałem z obsłudze posprzedażowej. Niby warunki ok, ale mieliśmy taką biblię, jak rozmawiać z klientami. Krókto rzecz ujmując - mogliśmy, mieliśmy nimi pomiatać. Jak ktoś fikał, to dowalaliśmy do pieca. Koledzy z windykacji opowiadali takie historie, że głowa boli. Zmierzam do tego, że nie wytrzymałem. Klienci traktowani są jak śmieci. Na każdą odzywkę mieliśmy odpowiednią ripostę, mieliśmy bombardować telefonami do skutku. Czasem słychać było ludzką tragedie po drugiej stronie słuchawki, a jedynie, co mogliśmy powiedzieć - będąc na ciągłym podsłuchu - że g***o nas to interesuje. Wstyd mi wśród znajomych, kiedy wychodzi, że tam pracowałem. Już nawet pracując w Getinie lub SKOKu byłbym lepiej postrzegany niż w Santander.
3
Arielka 2014-11-26 22:21:15
Pracowalam tam przez dwa lata w sprzedazy. Generalnie milo wspominam te czasy. Ludzie są spoko, jak masz dobre wyniki to premia całkiem fajna. Kilka razy miałam lepsze miejsca w rankingu i nawet byłam zadowolona. Na sprzedaży robi się 2 rzeczy. Rozmowy wychodzące i infolinia. Generalnie minusem jest to, ze rozmowy wpadają co chwilę ale da sie przezyc zalezy kto co lubi, ale chyba taki juz jest charakter pracy w sprzedazy. Wszesniej pracowalam w jednym z wiekszych call center we Wroclawiu pamietam, ze bylam zadowolona z przejsca do SCB. Teraz pracuje w placowce bankowej i zastanawiam sie czy nie wrocic. Wiecie moze jak reaguja na powrot? Przyjmuja czy dac sobie spokoj? Pzdr.
irys 2014-12-03 17:17:29
Ja pracuję w SCB od półtora roku na sprzedaży. Powiem tak praca pod względem ludzi, atmosfery to rewalacyjne miejsce. Kierownictwo jak przełożeni muszą być grozni. Pieniądze zależy od tego ile kto chce zarobić. Kokosow nie ma ale dla studenta super mozna dostosować soboty do zjazdów na uczelni. Rozbudowany socjal luxmed multisport imprezy firmowekasa na święta paczki na święta itp. Fakt dwie zmiany sa ale od 8-14 i 15- 21 w tym 40 minut przerwy rozbite na dwie po 20 min. Praca po pewnym czasie monotonna ale da sie przeżyć jak i teraz na rynku pracy susza. Mozna przyjść spróbować na 3 miesiące i wyrobić sobie samemu zdanie
2
żyro 2014-12-09 13:13:27
1130 na rękę + prowizje (może być +0zł, może być +600zl). W czasie rozmowy do CC głownie pytają jak w poprzednich miejscach pracy radziłeś sobie z trudnymi klientami. Następnie scenka z trudnym klientem. Potem sprawdzanie przyswajania wiedzy - A4 tekstu o kredytach, prowizjach, ubezpieczeniach, ratach i potem masz do tego pytania np jakie ubezpieczenia wchodzą w skład kredytu? co to jest ubezp pomostowe? jaki system ratalny jest bardziej korzystny - raty stałe? malejące? w jakiej walucie lepiej? Na koniec dyktando (nacisk na polskie znaki i ortografię, pamiętajcie jak pisze się nazwisko naszego najsłynniejszego Marszałka).
Do tego nikła szansa na rozwój, awans, podwyżkę.
Słabo.
poszukujący 2014-12-09 17:01:39
Pytanie z innej beczki, prawie wszyscy pracownicy tego call center schodzą sobie na przerwach do Astry i robią małe zakupy. Schodziła też często (bo już jej nie widuję) taka filigranowa, bardzo atrakcyjna kobietka. Zawsze na wysokim obcasie, przeważnie obcisłe dżinsy (czasami dekatyzowane), często krótka skórzana (?) kurteczka. Chodziła na tych obcasach jak modelka, to ją zawsze wyróżniało. Długie włosy, drobniutka, filigranowa, bardzo ciesząca męskie oko delikatna kobietka ;) Pracowała tam chyba latami, ale tak roku tam chyba już nie pracuje i nie uprzyjemnia już swoim wdziękiem zakupów :( :( :(
dops 2014-12-09 19:37:48
Cześć
dużo osób wypowiada się tutaj o dziale windykacji oi telemarketingu.a ja mam pytanie odnośnie bardziej tzw specjalizowanych działów Cc. Głównie obsługa np internetowa lub po sprzedażowa. Jak wyglada sytuacja tam ? Jakie zarobki warunki i wogole atmosfera? I czy "z ulicy"mozna sie dostac do takich działów. ? Ja od 3 lat pracuje w cc innego banku na zarobki nie narzekam ok2300 na netto, jedak zmienilo nam sie kierownictwo i atmosfera jest straaaszna nie da sie wytrzymać. Mam kilku znajomych w SCB np na kartach i nie narzekają, jednak nie sa to na tyle bliscy znajomi aby pytac o takie rzeczy :/. Z góry wam dziekuje za info. Pozdrawiam.
1
florek 2015-01-18 13:09:39
i jak, belg, składałeś już do nich swoje papiery? jeśli tak to może mógłbyś z własnego doświadczenia powiedzieć jak wygląda rekrutacja w Santander Consumer Banku? jest jakaś rozmowa rekrutacyjna? jeśli tak to o co pytają? dużą uwagę przykładają do już posiadanego doświadczenia czy raczej patrzą na chęci do pracy?
1
Lolek 2015-01-18 17:34:18
Witam, mam pytanie jeśli po szkoleniu zadecyduję aby się zwolnić czy każą mi oddać koszty szkolenia!?
monia 2015-02-01 22:36:03
Pracowałam w SCB w dziale windykacji. Nie było mowy o pro-klienckich rozmowach, jechaliśmy po klientach tak jak nam się podobało. Od kiedy obowiązuje to pro-klienctwo ktoś wie?
1
Rooon 2015-03-12 13:36:15
Skopiuj i wklej w google tę frazę: wrocław santander consumer bank call center opinie

Wejdź w drugi odnośnik od góry (rekruterka blogspot) i tam będziesz miał wszystko opisane
czyszczenie BIK.pl 2015-04-16 23:41:45
Witam,

poszukuję pracowników Santander Consumer do współpracy, posiadam biura kredytowe oraz Klientów z całej Polski...

Proszę o kontakt na maila biuro@f24.pl
pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
jomaha 2015-09-08 23:04:20
Pracuję od 1.5 roku na obsłudze posprzedażowej i sprawa przedstawia się tak - posiadamy defacto bardzo dużą wiedzę o procedurach bankowych, z każdego procesu jest co jakiś czas osobne szkolenie, jednak płaca cały czas ta sama :)
Na początek zawsze 3/4 etatu na 3 miesiące, potem jak chcesz możesz dostać 7/8, najpierw na rok, potem na dwa lata, a potem już chyba na nieokreślony i ewentualnie pełen etat. Praca potrafi zdenerwować, ale ogólnie raczej się nie przemęczysz. Najlepsza wg mnie jest atmosfera na tym dziale, bardzo mili, sympatyczni ludzie, łatwo zawiera się znajomości. Gdyby tylko kasa była lepsza to bym nie szukał innej pracy. Jest jeden szkopuł - na sprzedaży i windykacji zawsze szukają nowych ludzi, bo jest duża rotacja, na posprzedaży dużo rzadziej, bo i ludzie rzadziej się zwalniają. Pozdrawiam :)
slava 2015-11-13 16:10:43
pracuję od kilku miesięcy w dziale windykacji CC i mogę polecić. trochę zszokowała mnie opinia mówiąca, że klientów traktuje się źle i że padają jakieś obraźliwe wyrażenia w rozmowach - nic podobnego się nie dzieje, nie ma nawet o tym mowy bo po odsłuchaniu takiej rozmowy pracownik nie zobaczyłby premii, klienci najczęściej są stali i każdej firmie zależy na tym żeby ich zatrzymać. co do warunków, zarobić można całkiem nieźle jak na pracę w CC, głównie będąc w czołówce rankingu i - co za tym idzie - dostając dodatek do premii i samą premię wyrabiając wysoką. kierownictwo jest w porządku jeśli pracownik też jest w porządku, jeśli da się z siebie dużo to równie dużo dostanie się w zamian jeśli chodzi o podejście, pójście na rękę w "awaryjnych" sytuacjach itp. słowem: jak się człowiek stara, to do pracy może przychodzic z przyjemnością, w przeciwnym razie wiadomo że nikt go nie będzie po stopach całowal. przydalyby się wyższe płace i trochę zmian, ale to praca w CC, więc nie ma co oczekiwać cudów - zawsze mozna sie postarac o przeniesienie do biura glownego.
adam2342 2016-01-31 21:50:13
Podzieli się ktoś informacją ile może zarobić początkujący doradca klienta w SCB. Jakie zarobki i warunki? Dzięki
Anna 2016-03-06 22:36:56
Ty jechałaś po klientach? Raczej oni jadą po nas.A kobiety niektóre są gorsze niż faceci.
2
były 2016-03-29 17:46:07
Konsultant sprzedażny w biurze głównym- pozatrudniali ludzi nie na jakość a na ilość i teraz nie mają ich gdzie usadzić(miejsc do pracy na 1szej zmianie brak). Premii nie zrobisz siedząc na kanapie w holu .
1
niki 2016-04-27 19:53:03
pracuje tam z 4 lata a o awansie zapomnij jezel8 nie wchodzisz w tylek
justyna 2016-06-24 17:07:18
Jeśli chodzi o zarobki w tej firmie to nie jest tak źle. Praca na 3/4 etatu, więc 6 godzin dziennie, podstawa brutto 1875, do tego premia uzależniona od sprzedaży. Jak ktoś się postara to może zrobić sobie nawet 500 zł premii już na rękę. Do tego częste konkursy z dodatkową kasą też zachęcają. Praca fajna, ale na dłuższą metę męczy psychicznie :) Jak na początek polecam
3
WINDYKATORKaa :) 2016-07-30 14:05:14
NIE ZGADZAM SIĘ Z TĄ OPINIĄ. Pracuję w SCB ładnych kilka lat-powyżej 7 - jest ogólnie b.fajnie w pracy. Atmosfera super. Nieprawdą jest , że do Klienta można powiedzieć, że g.....o nas to obchodzi - jego sytuacja . Bardzo zwracana jest uwaga przełożonych na poszanowanie Klienta. Nawet jak Klient-dłużnik jest "trudny" - to znamy takie techniki, aby skłonić klienta do rozmowy- ustaleń - bez Jego obrażania. To jest niepotrzebne i zabronione u nas w Banku. I słusznie. Praca jest trudna-to prawda, ale gdzie praca jest łatwa i nie trzeba pracować ?...
Pracy jest dużo, ale jest jednak czas między rozmowami aby zamienić kilka słów z koleżanką. To naprawdę nie jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Ja przepracowałam w swoim życiu ładnych kilkadziesiąt lat w różnych firmach - i uwierzcie mi - znam realia również w innych zakł.pracy. ..... Wszędzie jest dobrze - gdzie nas nie ma....... ,a poza tym nikt tam nas na siłę nie trzyma - to nasz wybór gdzie chcemy pracować.
Pozdrawiam Wszystkich Pracowników SCB . :)
5
StivenRichon 2016-08-08 09:20:18
Bylem pracownikiem banku Santander do zeszlego tygodnia. Dzis rano przyszedlem do pracy i dowiedzialem sie ze jestem zwolniony wraz z tysiacamy innych pracownikow. Santander Bank juz od dawna mial klopoty finansowe i krazyly przecieki ze planuje oglosic likwidacje.
Jezeli macie Panswtwo ulokowane pieniadze w sieciach tych bankow to nie musze uczyc Polakow co nalezy w takiej sytyacji zrobic. Bo nie ujzycie swoich pieniedzy. Ma to bezposredni zwiazek z BREXITEM.
1
StivenRichon 2016-08-08 09:20:49
Bylem pracownikiem banku Santander do zeszlego tygodnia. Dzis rano przyszedlem do pracy i dowiedzialem sie ze jestem zwolniony wraz z tysiacamy innych pracownikow. Santander Bank juz od dawna mial klopoty finansowe i krazyly przecieki ze planuje oglosic likwidacje.
Jezeli macie Panswtwo ulokowane pieniadze w sieciach tych bankow to nie musze uczyc Polakow co nalezy w takiej sytyacji zrobic. Bo nie ujzycie swoich pieniedzy. Ma to bezposredni zwiazek z BREXITEM.
5
Kupka 2016-08-10 20:57:07
Zupełnie się nie zgadzam z tą opinią, z tego co się orientuje jest wręcz przeciwnie :-) SCB ma się bardzo dobrze, jak nie najlepiej jeżeli chodzi o zysk wsród polskich banków. Poczytajcie w necie.
1
Xenia 2016-08-15 12:29:11
To jakaś bzdura. Jestem pracownikiem i nic nie słyszałam o zwolnieniach. Ciągle jest nabór we Wrocławiu. A poza tym bardzo rzadko się zdarza żeby kogoś zwalniania, trzeba sobie na prawdę nagrabic. Santander ma się dobrze i ciągle się rozwija.
2
młody 2016-08-16 20:38:49
Gdzie mieści się (na jakiej ulicy) Call Center Santandera we Wrocławiu?
Jestem z okolicy Wrocławia i chciałbym zaaplikować, ale nie wiem czy dojazd mnie nie dobije czasowo.
Aha, a tak w ogóle to zatrudniają bezpośrednio czy przez firmy wydmuszki?
aga1297 2016-08-17 12:33:13
Oi ile sie nie myle to na Słubickiej
1
jajk 2016-08-29 13:32:27
jak wyglądaja zarobki w call centre? i jak wygląda praca ? telefon za telefonem czy jest chwila przerwy?
jajk 2016-08-30 09:53:29
a jak wygląda podstawa? bo premie można mieć, ale nie zawsze się pewnie uda. Moje pytanie odnośnie telefonu za telefonem wynika stąd, że ciekawi mnie czy np. do toalety można wyjść jak się chce, czy jest przerwa i tylko wtedy można opuścić stanowisko pracy
papaj 2016-08-31 13:49:43
podzieli się ktoś wrażeniami z call centre? wrocław
jaro 2016-09-06 12:26:47
jak wygląda praca konsultanta do sp. sprzedaży?
kik 2016-09-06 14:21:40
wypłata na czas ale jaka to wypłata
vika 2016-09-06 14:28:54
call centre ktoś coś? proszę o informacje :)
pozdrawiam
x 2016-09-06 21:31:37
a z jakiego powodu nie możesz się podzielić informacją?
Miles 2016-09-11 14:00:26
Jest 11 września i SCB bardzo dobrze się trzyma. Firma nie ma żadnych problemów finansowych. Zwolnień zbiorowych też nie zanotowałem. Jak wszędzie sami ludzie odchodzą - nawet z centrali - do konkurencji. Normalne życie.

Pozdr
1
Xynut 2016-09-30 08:23:00
Nie jest to praca życia, jak narzucą bazę klientów co wtorek (nowa baza) to potrafią rozmowy wpadać jedna po drugiej, w każdej rozmowie trzeba użyć różnych zwrotów bo inaczej leci sie z premii. Nie uwierzę osobom które piszą ze jest cudownie i pięknie sie premie dostaje, bo za czym dostanie sie premie to trzeba przeskoczyć z 10 progów a to odsłuchy rozmów a to wiedza produktowa albo co najśmieszniejsze elastyczność w rozmowie. Jak praktycznie na dzień dobry w każdej rozmowie słyszy sie ,,nie dziękuje nie jestem zainteresowana/y''! Szkolenia wprowadzające itd sa super to można pochwalić wypłaty na czas albo przed czasem :) reszta systemu premiowego do bani. Zarobki za 6 godz. Najniższa krajowa wychodzi do ręki można mieć multisporta jeśli sie chce, za prywatna opiekę odciągają kasę z wypłaty ale to grosze jakieś. Ogólnie praca odmóżdzająca na dłuższa metę, bo trzeba rozmawiać z ludźmi którzy na słowo kredyt dostają białej gorączki. Jeśli chodzi o atmosferę młoda ekipa ładne chłopki i dziewczyny, jeśli chodzi o kierownictwo to kierownik super , kierowniczka lepiej nie patrzeć jej w oczy bo czujesz sie jakby miała Cię w słup soli zaraz zamienić, troche mogła by zmienić podejście mimo wszystko do ludzi bo kiedyś sie doigra mobbingu (a potrafi dowalić- ać) poza tym wszystkim ze spraw organizacyjnych sa dwie imprezy firmowe w roku kawa w kuchni za darmo lub odpłatnie zależy jaką sie pije. Reasumując praca nie najgorsza ale cudów nie ma ! Wypłaty na czas premie nie łatwo zdobyć, klienci z reguły bardzo trudni lub wręcz agresywni (czasami) czas pracy spoko ma sie przerwy 40 minut w ciągu 6 godz. Pracy ale uwaga ( przerwy sa ustalane odgórnie ) kierownictwo spoko jeśli chodzi o kierownika miły sympatyczny facet idzie sie z nim porozumieć, kierowniczka.... No cóż rozmawia jak musi i zawsze ma jakieś ,, ale''. Polecam ta pracę dla osób które chcą pracować krótkotrwale na dłuższą metę może byc ciężko psychicznie wytrzymać, awanse są rzadko widywane ( powiedziałbym sporadycznie, żeby nie było ze ich nie ma to raz na piec lat ktoś awansuje ).
2
BiczBożyNaBankowców 2016-10-01 09:46:18
Marketing szeptany ? Ile za wpis ?
3
P 2016-10-05 21:14:13
Zaczęłam pracę w SCB jakoś 2 tygodnie temu. Jestem zadowolona z pracy. Na początek 4 tygodnie kursów w 3/4 miejscach. Stanowisko Doradca/Kasjer :) Płaca dobra, atmosfera super, bardzo miło, koleżeńsko, wszyscy wspierają. Dużo informacji na początku ale w miarę łatwo się je przyswaja i myślę, że strasznie wygląda wszystko tylko na pierwszy rzut oka właśnie :P Jest to moja pierwsza praca w życiu, jestem zadowolona do tej pory (mimo tak strasznie krótkiego stażu) i nie było żadnych okazji żeby się zrażać do tej firmy :)
Bankowiec od Lat 2016-10-15 20:57:24
Tak się zastanawiam dla kogo jest praca w SCB...? Ludzie tuż po studiach(!) wiele się tu nie nauczą w call center a w zasadzie to tylko taka praca jest oferowana. I co taka praca ma nauczyć osobę po studiach? A że wypłata na czas? To raczej normalne w takiej korporacji ale pytanie DLACZEGO taka WYPŁATA?????!! Najniższa krajowa! I czym tu się zachwycać?! Zwykły wyzysk i szukanie taniego pracownika. Bangladesz.
kajka 2016-10-16 10:24:27
Ludziom po studiach oferują tutaj, także pracę kasjera @bankowiecodlat a tam już pensja zależy od wyników więc nie musi to być najniższa krajowa
Franek 2016-10-25 14:03:06
głupszej i bardziej niewiarygodnej informacji dawno nie słyszałem...
Julka 2016-10-27 16:00:41
Nikomu nie polecam, zwlaszcza w windykacji, gdzie faktycznie kontakt telefoniczny wg scenariusza, pomiatanie klientami, dochodzenie platnosci za wszelka cene, ogromny nacisk na ludzi, bez wzgledu na ich finansowe mozliwosci. Po co bank udziela pozyczek ludziom, u ktorych jest duze ryzyko newyolacalnosci, a potem wydzwania do nich po kilkadziesiat razy z tymi samymi frazesami....
Zostaw swoją opinię o Santander Consumer Bank - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Santander Consumer Bank