Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

nieuczciwe praktyki
Pracownik

I wyszło. Niby bank przyjazny klientowi, ale ponad 40 mln kary od UOKiK za nieuczciwe praktyki i wprowadzanie klientów w błąd. "Pierwsza zakwestionowana praktyka to wliczanie składki z tytułu dodatkowej usługi ubezpieczenia do całkowitej kwoty kredytu. Konsument, który bierze w SCB kredyt konsumencki wraz z ubezpieczeniem, może skredytować jego koszt. Bank jednak bezprawnie wlicza koszt składek ubezpieczeniowych do całkowitej kwoty kredytu - uznał UOKiK. Zgodnie z art. 5 pkt 6 i 7 ustawy o kredycie konsumenckim, bank powinien uwzględnić składkę z tytułu dodatkowej usługi ubezpieczenia jedynie jako koszt kredytu, tak jak np. prowizję. W przeciwnym wypadku całkowity koszt kredytu wydaje się mniejszy i bardziej atrakcyjny, a kwota wypłacana klientowi - wyższa. Nie jest to zgodne z prawdą, ponieważ do zapłaty jest składka na ubezpieczenie (dodatkowy koszt), a kwota kredytu jest w rzeczywistości niższa o kwotę składki. Kwestionowana praktyka nadal trwa mimo wydawanych decyzji UOKiK wobec innych podmiotów czy wyroków sądów." "Urząd uznał, że SCB wprowadzał klientów w błąd wysyłając listy wybranym, dotychczasowym klientom z informacją, że mogą wziąć kredyt konsumencki na atrakcyjnych warunkach. Propozycje banku zawierały sformułowania, które sugerowały gwarancję, że taki kredyt będzie dostępny. Dopiero po zbadaniu zdolności kredytowej w oddziale okazywało się, że niektórzy konsumenci nie mogą zaciągnąć zobowiązania na takich zasadach - argumentuje UOKiK. Praktyka ta została przez bank zaniechana" (cytaty za: Business Insider) Ludzie od lat sygnalizowali, że będą z tym problemy. Bank nie robił nic. A efekt taki, że już przestaniemy się chwalić, że jesteśmy jednym bankiem bez kar.

ĘĄ
Pracownik
@nieuczciwe praktyki

Jakoś w firmie to nikogo nie dziwi

Ana
Były pracownik
 Pytanie
@nieuczciwe praktyki

A wiecie kto się złoży na tą karę? Dobrze, że tu już nie pracuję. Wyczekujcie mniejszej premii albo już zwiewajcie.

Pracodawca

@nieuczciwe praktyki

Dzień dobry. W poniedziałek w mediach pojawiła się informacja, że 30 grudnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję, która dotyczy - w ocenie UOKiK - stosowania przez Santander Consumer Bank praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. W ocenie Santander Consumer Banku opisane praktyki nie naruszały zbiorowych interesów konsumentów oraz były w pełni zgodne z prawem. Poniżej więcej szczegółów na ten temat i stanowisko naszego banku w tej sprawie. Zaistniała sytuacja jednak w żaden sposób nie wpływa na naszą sytuację finansową oraz bieżące procesy operacyjne, w tym procesy związane z serwisem naszych klientów. CO W OCENIE UOKiK BYŁO PODSTAWĄ DO DECYZJI W swojej decyzji Prezes UOKiK stwierdza naruszenie przez Bank zbiorowych interesów konsumentów poprzez działania wprowadzające w błąd klientów. Podstawą do decyzji były praktyki opisane poniżej: a) Przesyłanie konsumentom indywidualnych, pisemnych propozycji zawarcia umowy kredytu konsumenckiego na określonych warunkach, a następnie odmowa udzielenia kredytu na zaproponowanych warunkach z przyczyn obiektywnych, tj. z uwagi na brak zdolności kredytowej lub udzieleniu go na warunkach innych niż przedstawione w tych pisemnych propozycjach (w zakresie wysokości oprocentowania i/lub wysokości prowizji). Santander Consumer Bank przyjął stanowisko UOKiK w powyższych kwestiach i zaprzestał tej praktyki począwszy od 30.09.2018 r. b) Prezentacja całkowitej kwoty kredytu i całkowitego kosztu kredytu w umowach kredytu konsumenckiego poprzez ujmowanie sfinansowanej kredytem dobrowolnej składki z tytułu umowy ubezpieczenia w całkowitej kwocie kredytu a nie w całkowitym koszcie kredytu. JAKIE JEST STANOWISKO NASZEGO BANKU W ocenie Santander Consumer Banku opisane praktyki nie naruszały zbiorowych interesów konsumentów oraz były w pełni zgodne z prawem. W całym toku postępowania, które toczyło się od 2016 roku, Santander Consumer Bank na każdym jego etapie aktywnie współpracował z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, proponując rozwiązania, które wychodziły naprzeciw oczekiwaniom UOKiK tak, aby osiągnąć porozumienie satysfakcjonujące Prezesa UOKiK. Dlatego Bank jest zaskoczony zarówno samą decyzją, jak i nałożonymi przez Prezesa Urzędu sankcjami. JAKIE DZIAŁANIA PODEJMUJEMY Aktualnie Santander Consumer Bank jest w trakcie szczegółowej analizy treści i uzasadnienia decyzji Prezesa Urzędu i na jej podstawie będzie podejmował dalsze działania biorąc pod uwagę odwołanie się od decyzji, jako jeden z możliwych scenariuszy. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Bank

Szuszu
Pracownik
@Ana

Każdy kto tu pracuje już wie, że bank akurat skorzysta z naszych premii, żeby zapłacić karę. Bo kto popełnił te błędy… pracownicy. No i są efekty tego CRMowego Las Vegas i tej listozy bez końca. Ludzie z oddziałów od lat sygnalizowali te problemy. Nikt ich nie słuchał. A teraz winni będziemy my. Wiadomo, bo niewystarczająco zadziałały mechanizmy w naszej organizacji i niewystarczająco zadbaliśmy o naszych klientów. Ale wiadomo teraz jeszcze będą prawnicze próby udowodnienia UOKiK, że nie ma racji, żeby pozbierać kasę na karę. Wiadomo czyim kosztem. To może nasz szanowny Pracodawca zadeklaruje tu publicznie, że kary nie wpłyną na zmniejszenie tegorocznych premii

Eblondynaa
Inne
 Pytanie

Witam. Czy ktoś z Państwa w ostatnim czasie wycofywal zgody na przetwarzanie danych osobowych w bik. Ile czasu trwał cały proces? Czy te 30dni to jest max. ? Jest możliwość żeby załatwić do szybciej. Ponieważ chcemy z mężem wziac kredyt. Czekamy już na wycofanie zgody 2.5 tyg i cisza .

Klientos
Pracownik
@Eblondynaa

Z SCB wszystko trwa tak długo jak tylko można. Więc uzbrój się w cierpliwość a potem i tak odpowiedź dostaniesz pisemnie, że czegoś nie było we wniosku. Ja tak miałem z tym bankiem i zajęło mi to w sumie 90 dni.

karollaamella@gmail.com
Inne

Jesteście najgorszym kredytodawcą z jakim miałam przyjemność, a raczej nieprzyjemność, w dobie pandemii, stresujecie uczciwych przedsiębiorców telefonami windykacyjnymi z kancelarii prawnych, bez szacunku do waszych klientów. nękacie liścikami wrzuconymi do skrzynek pocztowych itd....żenada, nigdy więcej kredytów u was!!!!!

1
Nie dziw się
Pracownik
@karollaamella@gmail.com

Nie dziw się. Ludziom płacą u nas grosze a premię dostają za efekty. Wiec jak chcesz mieć efekty pracy i premię to bycie człowiekiem zostawiasz zaczynając pracę i potem odbierasz po jej zakończeniu. Śmieszy mnie tytuł bank przyjazny klientowi. Chyba nikt poza marketingiem w niego nie wierzy. Nie jesteśmy przyjaźni ani wobec klientów a na dodatek robimy wszystko, żeby oszukać pracowników. Ale wiadomo top management ma za to kosmiczne premie, ekologiczne auta etc. Kiedy nam kazali zaciskać pasa i oszczędzać na wszystkim kupili sobie nowe auta, bo już czas wymienić. Ale pensje zamrozili.

Pracodawca

@karollaamella@gmail.com

Dzień dobry. Dobre relacje z naszymi klientami są dla nas bardzo ważne, dlatego w tak trudnych procesach jak windykacja, dokładamy wszelkich starań, żeby każda ze stron czuła się komfortowo. Nie wykonujemy niepotrzebnych telefonów i nie wysyłamy korespondencji, jeżeli sytuacja tego nie wymaga. Dbamy o odpowiednią komunikację oraz o to, żeby klient był zawsze jak najlepiej poinformowany z zakresu łączącej go z bankiem umowy. Nie znamy Twojej sytuacji, dlatego trudno nam się w nią merytorycznie zaangażować. Jeśli chcesz przekazać nam więcej szczegółów na ten temat, napisz proszę na gowork@santanderconsumer.pl. Z pozdrowieniami, Zespół Santander Consumer Bank

Jamal
Pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Tempo godne mistrza. W 14 dni to pewnie tą klientkę zamęczyliście setkami głuchych telefonów jak mnie. Odbierasz telefon a potem milczenie albo rozłączenie i za chwilę znowu. Nawet jak zapłaciłem ratę spóźnioną kilka dni to się nie zakończyło. Mistrzowie głuchych telefonów. Współczuję pracownikom,.którym to karzecie robić ale już wiem dlaczego. Wszystko po to, żeby zarobili coś więcej niż najniższa krajowa. Fakt, dla dobra rodziny ludziom nie brakuje determinacji ale żeby szczuć tak ludzi. Skandal

kompot
Kandydat
 Pytanie

Powiedzie proszę jak wygląda praca w oddziale partnerskim? Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną i zastanawiam się jakie są warunki pracy, wynagrodzenie na stanowisku kasjer-doradca?

ĘĄ
Pracownik
@kompot

Najniższa krajowa plus premia za cele, których nie wypracujesz. U części partnerów też sprzątasz, odsniezasz i nie masz szans na realizację celów. Bo produkty są słabe

1
Porada
Były pracownik
@ĘĄ

Bardzo niskie wynagrodzenie. Postawa plus mała premia od 50 do 400 zł także słabiutko. Trochę benefitów. Zależy u jakiego partnera. Nie u każdego. Atmosfera zależy od tego z kim bezpośrednio pracujesz. W tych czasach, taka pensja w banku nie powinna mieć miejsca. To brak szacunku dla pracy. cały przykład idzie z góry, od zarządu, który nie da Ci zarobić. Rzuca jakies marne grosze albo trochę plastiku jako nagrody. Ogólnie wstyd dla osób zarządzających tym bankiem ze tak ludzi robią !

prscownik
Pracownik
 Pytanie
@kompot

Uciekaj. Naprawdę. Najniższa krajowa ew max 200 zł brutto więcej niż najniższa i premia max 1000 ale to zależy od Partnera. Nie pracujesz w banku tylko u prywaciarza, który jest pośrednikiem i działa pod szyldem banku (taka żabka). Partnerzy (usunięte przez administratora) na hajs na każdym kroku, byle uszczknąć jak najwiecej dla siebie a ty (usunięte przez administratora). Podwyżka inflacyjna? Zapomnij!

Adam
Inne
@prscownik

To pensja niewielka. Te 1000 zł premii to brutto, czy na rękę? Jakie trzeba zrobić targety żeby zgarnąć tę dodatkową kasę?

Pracodawca

@ĘĄ

Dzień dobry! Dziękujemy za komentarz. Placówki partnerskie to autonomiczne oddziały, które działają w oparciu o zasady zdefiniowane przez ich właścicieli. Oczywiście, fundamentem współpracy są nasze standardy i najlepsze praktyki. Nie znamy tej specyficznej sytuacji i trudno nam się w nią merytorycznie zaangażować. Jeśli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje na ten temat, napisz proszę na gowork@santanderconsumer.pl. Produkty naszego banku są doceniane przez klientów, zarówno jeśli chodzi o warunki, jak i procesy czy prostotę. To właśnie m.in. dlatego kolejny rok z rzędu otrzymaliśmy nagrodę Bank Przyjazny Klientowi. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Banku

Pracodawca

@Porada

Dzień dobry. Dzięki za informację zwrotną. Trudno nam się odnieść do tej Twojej sytuacji, ponieważ dotyczy pracy w placówce partnerskiej. Placówki partnerskie to autonomiczne oddziały, które działają w oparciu o zasady zdefiniowane przez ich właścicieli. Oczywiście, fundamentem są nasze standardy i najlepsze praktyki, natomiast nie znamy Twojej osobistej sytuacji i trudno nam się w nią merytorycznie zaangażować. Jeśli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje na ten temat, napisz proszę na gowork@santanderconsumer.pl. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Banku

prac1
Pracownik
@Adam

Targety są wysoko ustawione. Musisz się napracować żeby je zrobić

Zeto
Pracownik
@Adam

Ja pracuję u partnera od roku po partneryzacji. Raz udało mi się zarobić na premię. Oczekiwania z kosmosu. Targety kilka razy wyższe niż podczas pracy w Banku. Dodatkowo dzwonisz po klientach, chodzisz z ulotkami, sprzątasz oddział. No mnie czekało też dzisiaj odśnieżanie chodnika. Także to tylko dobra opcja dla kobiet. Pracujesz, przez 3 miesiące się starasz, a potem ciąża. Rodziny z wypłaty u partnera nie utrzymasz

Ana
Były pracownik
@Santander Consumer Bank S.A.

Szkoda, że nie Bank przyjazny pracownikowi.

Ęża
Pracownik
@Ana

Tutaj pracownik ważny jest tylko w deklaracjach. Robisz za 2, 3 osoby, bo co chwilę ktoś odchodzi - a niewiele się zatrudnia. Także nie polecam. Ja już też szukam firmy do zmiany. Tutaj sieją propagandę sukcesu. Realnie kompletnie nie słuchają ludzi. Wiele zależy od szefa. Ci najsensowniejsi też uciekają.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
anonim
Inne

Bardzo elastyczny bank z prawdziwego zdarzenia. Wspaniale komunikuje się ze swoimi klientami. Polecam korzystanie z jego usług.

eciepecie
Pracownik
@anonim

OCzywiście, jeśli kochasz dostawać listy - to jesteśmy bardzo elastyczni;) Ewentualnie zaspamujemy Ciebie mejlami

elojza
Pracownik

Papierowy bank. Procesy na sznurkach. Brakuje ludzi. Management jak ze średniowiecza. PR zasypuje nas spamem. Chcą, żebyś za 4 000 zł najlepiej pracował za 3 osoby. Nadgodziny nie płatne. Co chwile wybucha pożar. Sensowni pracownicy odchodzą

Ama
Kandydat
 Pytanie

stanowisko Doradca Klienta w oddziale - jaką podstawę proponują? jakie premie można wypracować? jak wygląda szkolenie nowego pracownika? jakie są zadania? z góry dziękuję za info :)

Kulas
Pracownik
@Ama

Minimalną krajową, a jak partner jest sprytny to proponuje Ci 7/8 etatu i nie masz nawet minimalnej krajowej. Mami niby 3 czy 4000 premii co miesiąc, w praktyce jak będziesz mieć 2 000 to będzie sukces przy tych planach i słabych produktach oraz ryzyku, które odrzuca co chwilę klientów dla atrakcyjnych ofert

JAńcia
Pracownik
@Kulas

Ile premii. U nas wszyscy robią za najniższą krajową. Od stycznia z podwyżką, bo rośnie najniższa krajowa. Przez 2 lata u partnera miałam max 1 000 zł premii a to tylko dlatego, że był początek pandemii. W innych bankach płacą lepiej. Jestem po rozmowie w dwóch innych. Wyższa podstawa plus premie

Rozgoryczony
Pracownik

Już 2go września Prezes będzie odpowiadał na pytania. Link do formularza dostaliście w mailu od scb news. Ja tam zawsze wysyłam pytania, im ich więcej tym lepiej. W ten sposób można pokazać swoje niezadowolenie! Tak wiem, na większość nie odpowiada... Ale to na jakie pytania Prezes nie odpowiada to też odpowiedz.

Kasia
Pracownik
@Rozgoryczony

Ja wysyłam od 5 lat nigdy nie dostał odpowiedzi ani w trakcie ani po. Dzisiaj usłyszałam, że cały emarketing się zwolnił

Nickolodeon
Pracownik
@Rozgoryczony

Dokładnie. Warto pytać, bo wiele tematów jest przemilczanych przez top management, jak np. konsekwencje niepodpisania aneksów premiowych. Warto pytać. Ostatnio sama wysłałam pytanie na spotkanie odnośnie aneksów i nie pojawiło się ani na żywo ani w spisanych odpowiedziach w intranecie. Teraz zamierzam zapytać ilu pracowników nie podpisalo aneksów i o liczbę wypowiedzeń w ostatnich 6 miesiącach. Jeśli możecie to też wyślijcie te pytania,zeby nie było że się moje zawieruszyły...

ĘĄ
Pracownik
@Nickolodeon

Liczycie, że ktoś odpowie. Generalnie na trudne pytania się konsekwentnie nie odpowiada. A jak było z pytaniem o likwidację oddziałów. Nie nie będzie. A potem wywaliliśmy na bruk kilkuset pracowników

cHujwina
Pracownik
@Nickolodeon

Już w to wierzę. Nie będzie przejścia na zewnętrzne firmy. Przenieśliśmy kilka tygodni później pół CC. Nie będzie zwolnień w oddziałach. Wywaliliśmy kilkuset ludzi. Jeśli myślicie, że usłyszymy odpowiedzi na trudne pytania, to raczej jesteśmy naiwni. Będą sukcesy. Mobilizacja przed ważnym okresem. Piewy o przyszłości i o sukcesach. O niewygodnych tematach się nie mówi. Bo one w rzeczywistości prezesa nie istnieją. Dbają o to nasi dyrektorzy i zespół cenzury,.który przekleja wielostronnicowe nicnieznaczące teksty z worda do maili z SCB News

Kasandra
Pracownik
@Nickolodeon

Niewygodne pytania zawsze nie są zadawane. Wybiera się 1…. Żeby nie było,.że prezes nie odpowiada na trudne pytania. Chociaż teraz w czasach malowania szarej trawy na zielono nawet na to nie liczę. Nasz prezes żyje w jakimiś nierealnym świecie, nie ma kontaktu z ludźmi. Wierzy chyba tylko w to, co mówi mu top management. Chyba to, co się dzieje z aneksami najlepiej o tym świadczy. Ludzie się zwalniają. Nic się z tym nie robi. Za kilka osób szuka się jednej ale o tym,.czy ktoś przyjdzie za nią już się nie mówi. Ta firma przez ostatnie lata bardzo zmieniła się na gorsze... Dla klienta, dla pracownika i tak po ludzku. Wartości są teraz w SCB News, łamanie prawa czy przepisów nie jest niczym niezwykłym, a co napiszę mobberzy pracują a jakimś dziwnym trafem mobbingujący już nie. Ale wiadomo sami odeszli. Ich wina. Firma ich wspierała zgodnie z procedurą. Te tworzymy ale one ani nie pomagają ani nie wspiersją.

Codziennie
Pracownik
 Pytanie
@Kasandra

I co… nic. Ludzie odchodzą, pracy coraz więcej, premie mega słabe. Najgorsze jest to, że rozmawiasz z kimś i słyszysz, że nie może Ci obiecać tego, bo pracuje do końca miesiąca i nie wie, co będzie dalej. Jego przełożony mówi to samo. Jak to ma działać?

ĘĄ
Pracownik
@Codziennie

A kolejni odchodzą i uciekają. I najgorsze jest to, że to Ci sensownie. A w firmie podniecamy się zbiórką na schronisko. Mamy chyba ważniejsze problemy i wyzwania

Pracodawca

@ĘĄ

Dzień dobry! Po pierwsze, mamy na pokładzie prawie 2000 osób i dziękujemy im za zaangażowanie, bardzo dobrze wykonywaną pracę i lojalność. Po drugie - zmiana pracy jest naturalnie wpisana w nasze życie zawodowe - pracownicy od nas odchodzą, a na ich miejsce pojawiają się inni specjaliści. Zmiana to szansa dla każdego, a w każdej stracie jest zysk - trzeba tylko się na niego zorientować. P.S. Pomoc innym jest dla nas bardzo ważna, a inicjatywy charytatywne, o których wspominasz, to inicjatywy naszych pracowników. Jesteśmy dumni, że są wśród nas osoby, którym zależy na pomocy innym i zawsze będziemy ich w tym wspierać. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Banku

ęą
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

Grunt to od razu obrazić kogoś, kto ma inne zdanie niż Wy. Od razu atak. Gdzie tu simple - personal - fair? Gdzie poszanowanie różnorodności, o której tak piszecie. Ale wiadomo raz w roku trzeba odpowiedzieć na komentarze sprzed miesięcy. No tak, premie się zbliżają, czas popudrować rzeczywistość. A to jak byle jakie są zmiany w SCB najlepiej pokazuje przywrócenie 2 raz starego systemu premiowego. Agile okazał się wielką porażką, fachowcy odchodzą, nowi ludzie się nie pojawiają. A procesy wiszą na sznurkach. Ciekawe, kto za chwilę będzie wysyłać info do klientów, jak z kilkuoosobowych zespołów nagle zostają 2 czy 3 osoby

Pracodawca

@ęą

Dzień dobry. Szanujemy Twoją opinię i osobistą informację zwrotną, ale nasza wiadomość nikogo nie obraża – przedstawiamy fakty i nie odnosimy ich do żadnej osoby personalnie. Każdy ma prawo do własnego zdania i możliwości przedstawienia swojego punktu widzenia w różnych sprawach – zarówno Ty, jak i my. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu i dialogu z osobami, które reprezentują różne jednostki biznesowe, które anonimowo oceniasz w swojej wypowiedzi, ponieważ taka informacja zwrotna może być najbardziej wartościowa dla obu stron. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Banku

ęą
Pracownik
 Pytanie
@Santander Consumer Bank S.A.

To już widać, że nie wiadomo, ile nas jest. Tu piszecie, że prawie 2 000, na stronie jest więcej, w innych miejscach nawet 2 600. Tylu nas zwalniają, że nawet nie wiedzą, ile osób pracuje w Santanderze. Ciekawe, kiedy nas finalnie połączą z Santanderem. Coraz głośniej na ten temat i oczywiście mnóstwo ludzi odchodzi do dużego Santandera. Przypadek? Nie sądzę

kristof73
Inne
 Pytanie

Powiem tak,właśnie mam przyjemność,dowiedzieć sie jak ważny jest klient dla Santander Consumer Bank,nie mam u nich konta i chyba mogę dziekować Bogu,kiedyś kupiłem coś na raty,do tego wciśli mi karte kredytową,bo niby inaczej się nie da.Nie dawno załatwiłem kredyt hipoteczny ,oczywiscie w innym banku ,tam gdzie mam konto,kredyt jest do podpisania juz od prawie dwóch tygodni,miedzy czasie wyszło ze w podpisaniu umowy przeszkadza mi limit na owej karcie kredytowej.Zamknięcie owej karty nie wchodzi w grę bo to u nich 60 dni,wiec obniżenie limitu to jedyna droga ,tyle że to 30 dni,gdzie normalnie w wielu bankach .to kwestia góra czterech dni.Po złożeniu wniosku o zmniejszenie limitu i kilku jeszcze wizyt w owym odziele,kilku godzinnych rozmowach z konsultantami i zapewnianiu mnie że mój wniosek o zmniejszenie limitu jest pilny,ręce mi opadły i straciłem wiare na szybsze rozwiązanie problemu,zapytacie zapewne dlaczego?,a no dlatego że równolegle próbowaliśmy ominąć problem limitu w inny sposób,i znów trafiłem do oddziału by uzyskać zwykłe potwierdzenie że owa karta była prowadzona prawidłowo i nie ma na niej jakiego kolwiek wymagalnego zadłużenia,a tak na marginesie karta jest nadpłacona,nieaktywna od dawna,co wiecej zablokowana jeszcze przez bank,co i tak nie przeszkadza im pobierać im opłaty za nią odemnie,i teraz co się dowiaduje, po ponad dwóch tygodnia czekania na zmniejszenie limitu?że żeby uzyskać takie potwierdzenie muszę zamknąć kartę ,a to jak pisałem jest 60 dni,więc po co czekałem ponad dwa tygodnie?zwykłej kartki nie byli mi w stanie nawet wygenerować.Stoje przez nich i zastanawiam się co jeszcze mogę zrobić,bo umowa przedwstępna niedługo mi też dobiegnie końca.Nasuwa się jeden wniosek ,brak jakejkolwiek empatii,brak zrozumienia,i kompletny brak dobrej woli ,by cokolwiek zrobić dla klienta,myślę że oni kłamią rano i kłamią wieczorem,kłamią w dzień ,kłamią i w nocy,więc Drodzy obecni ,ale i przyszli klienci,pamiętajcie próżno u nich szukać pomocy.

ęą
Pracownik
@kristof73

Santander Consumer Bank to bank przyjazny klientowi. Empatię i zrozumienie mamy w DNA. A jak coś będziesz od nas chciał, to usłyszysz... napisz pismo i z racji pandemii odpowiemy na nie nie po 30 dniach, ale po 60 czy 90. Bo wiadomo pracownikowi z pensją niższą niż w Biedronce się nie spieszy

EM
Pracownik

Praca od sierpnia do wrzesnia- do dnia dzisiejszego nie mam wyplaconego wynagrodzenia za sierpien. Bez komentarza

ĘĄ
Pracownik
@EM

Napisz do Prezesa na LinkedIn. Wtedy temat ruszy

Pracodawca

@EM

Dzień dobry. W Santander Consumer Banku zawsze wynagrodzenia wypłacamy w terminie i wyjątkowo tej zasady przestrzegamy. Bardzo prosimy o wiadomość na gowork@santanderconsumer.pl oraz szczegóły sprawy, żebyśmy natychmiast mogli się nią zająć. Z pozdrowieniami Zespół Santander Consumer Banku

majkel
Pracownik
 Pytanie

Powiem Wam przeraziło mnie to. Na 10 osób, z którymi współpracuję od 8 zwrotka, że zakończyły współpracę, wybierają urlop albo są na l4. W firmie zero zastępstw, zero przekazywania obowiązków. Okazuje się, że jak wrócimy do biura na te kilka dni to zaraz połowy firmy nie będzie. Najgorsze jest to, że nikt nie ma pomysłu w PKK jak ma to działać. Przerażające. A u Was też tyle odejść?

2
Cypek
Pracownik
@majkel

W sprzedaży onlajn ponad połowę zwolnili. Więc nieźle się bawią. Sporo ludzi odchodzi nie tylko u nas w pionie ale też np. w CC. Mają dość. Ja liczę, że dostanę ofertę i 30 rzucę papierami

?
Pracownik
@majkel

U nas jedna dziewczyna. Ale

Pap
Pracownik
@Cypek

Sami się zwolnili.

Cypek
Pracownik
@Pap

Tylko dlaczego nikogo na ich miejsce się nie szuka. Ponoć od stycznia mamy być już nowym bankiem

Zoo
Pracownik
@Pap

Wiadomo. Wszyscy sami odchodzą. Pracownicy w zlikwidowanych oddziałach też. Bo tak jest ułożony ten system. Więcej kasy dostaniesz jak niby Ty odejdziesz niż zwolni Ciebie bank. Pewnie ładniej w statystykach wygląda. A prawda jest taka, że ludzie odchodzą. I to Co najbardziej wartościowi

ęą
Pracownik
@Zoo

W propagandzie sukcesu nie mieści się to, że ludzie są niezadowoleni i odchodzą. Jak usłyszeliśmy to są ludzie, którzy nie zaakceptowali zmiany na agile. Mierne to twierdzenie. Bo bajzel jest na maxa

Gril_PKK
Pracownik
 Pytanie
@majkel

A prezes mówi, że tylko 30 osób nie podpisało aneksów. Żart. W tym miesięcu jeszcze MD chce ogłosić kolejne zmiany w trybie, ciekawe co wymyśli - będzie łączyć zespoły, bo wszędzie pustki? Zobaczymy tez jak będzie wyglądac przegląd wynagrodzeń - obstawiam 100zl brutto. I jeszcze prezes powie, że my niewdzięczni powinniśmy dzi

ęą
Pracownik
@Gril_PKK

Łączą, bo w części zespołów nie ma już kto pracować. A patrząc na poprzednie przeglądy wynagrodzeń, to nawet nie było podnoszenia o inflację

1
emanuela
Pracownik
@Gril_PKK

Coś czuję, że raczej kolejna zmiana nie przyniesie nic dobrego. Ponoć mają nie tylko łączyć zespoły ale też znowu zwalniać. I ma być to większa rewolucja niż była. Przyznam, że czuję się tym wszystkim wyczerpana. Co chwilę zmiana. Wydaje się to kompletnie nieprzemyślane a ludzie do tego nieprzygotowani.

Ssassa
Pracownik
@emanuela

Wiadomo. Zmieniamy się, żeby być liderem consumer finance. Chyba nikt w to nie wierzy. W kartach kredytowych już prawie nikt nie został. W marketingu online też. Podobnie widać exodus z rat. Za chwilę zostaną nam tylko pożyczki. Sami się zwijamy a tak na prawdę rynek nam ucieka coraz bardziej. Zmiana pewnie po to, żeby ratować co się da na Titanicu

Girl_PKK
Pracownik
@emanuela

Wątpię, że będą zwalniać. Dużo osób odeszło, jak teraz jeszcze pozwalniaja to nie będzie komu pracować.

Jarząbek
Pracownik
@Gril_PKK

MD zastał bajzel. Będzie jeszcze większy (usunięte przez administratora) Nagle okazuje się, że w chapterach i tribach nie jest tak różowo. W kartach nikogo. W online nikogo. To jak mamy być cyfrowym bankiem, skoro odchodzą od nas ludzie od sprzedaży zdalnej, którzy często jako jedyni mają wiedzę czy know how. Jak odszedł ten chłopaczek od fejsbooka też nikt się nie pojawił. Niby wszystko działa a nikt poza coraz bardziej beznadziejnymi postami na FB za niego nie przejął zadań. I takich przypadków jest mnostow. Za chwilę zostaniemy cyfrowym bankiem wysyłającym... Listy. Ale wiadomo łubu dubu łubu dudubu

Gril_PKK
Pracownik
@Jarząbek

Ludzie odchodzą, bo nie dba się o pracowników. Redukują etaty, przesuwają obowiązki nie podnosząc wynagrodzenia. W kartach nie ma analityków, w e-marketingu też nie ma, w CRM też się wykruszają. A bez analityków nic się nie wydarzy. A góra mówi: zatrudnijcie sobie i nie widzi problemu w całej tej sytuacji. Z kim nie rozmawiam to słyszę, że szuka pracy. Szkoda, że tak się dzieje, bo kiedyś tu się naprawdę dobrze pracowało.

ĘĄ
Pracownik
@Gril_PKK

A kierownictwo cieszy się i mówi. Dobrze. Potrzebna nam świeża krew. Tylko świeża krew nie chce pracować za takie pieniadze.

Ona
Pracownik
@Girl_PKK

Nie ma kogo zwalniać. Ludzie sami odchodzą. Tylko wszystkich boki w banku, że na grupowych zwolneiniach, więc więcej to kosztuje. To straszne ludzie odchodzą, nikt nowy nie przychodzi a obowiązki zostają

Pap
Pracownik
@Cypek

Szukają, było ogłoszenie. Ale nikt nie przyjdzie z dnia na dzień. Co prawda, zwolnily się trzy osoby, a ogłoszenia są dwa... no, ale co tam, da rade... ;)

Pap
Pracownik
@Zoo

Tu decyzja była o stronie pracowników z tego co wiem. Kierownik był dość mocno zaskoczony.

Kula
Pracownik
@Pap

No tak pracownicy sami odchodzą nie mając nowej pracy, bo są zadowoleni. Wiadomo Santander firma mlekiem i miodem płynąca pełna sukcesów. Za chwilę wszyscy spotkamy się w zielonym banku w budynku obok

1
Coraz gorzej
Pracownik
@Kula

Tu jest coraz gorzej. Przemo odkleił się od rzeczywistości, w firmie propaganda jak w czasach stalinizmu i tylko Ci znikający ludzie, dziwne fale l4 i wciąż pożegnalne maile ludzi, którzy pracowali tu krótko i długo. To chyba najlepiej pokazuje, że ta chęć odświeżenia firmy nie przynosi efektu poza odejściami

Kiler jurek
Pracownik
@Coraz gorzej

A jak Przemo ma się nie odkleić jak wokół ma takich doradców. Chyba tylko Żaba widzi nie przez różowe okulary, bo on ma kontakt z ludźmi nawet z najniższego szczebla

spartneryzowany
Pracownik
 Pytanie
@Kiler jurek

Cześć, i co tam w BG? Jakieś info o kolejnych roszadach? My w placówkach partnerskich jesteśmy totalnie odizolowani i nikt nie mówi co się dzieje z firmą

Codziennie
Pracownik
@spartneryzowany

Codziennie z kimś się żegnamy. Taki efekt. Nowych pracowników brak

G
Kandydat

Bank na każdym kroku podkreśla, że ceni swoich kandydatów i każdemu daje odpowiedź zwrotną na temat rekrutacji niezależnie od jej wyniku, ale tak NIE jest w praktyce. Aplikowałem na stanowisko Managerskie już kilka miesięcy temu i po rozmowie rekrutacyjnej, która miała być ostatni etapem CISZA. Brak jakiejkolwiek informacji, a zapewnanie było, że otrzymam taką bez względu na wynik, bo taka kest polityka firmy, że zawsze dają feedback…. Employer branding mocno nadszarpnięty, tym bardziej że na stronie i każdym portalu z pracą szczycą się tym, że zawsze dają znać. Po rekrutacji został niesmak.

Były pracownik
Były pracownik

Omijajacie szerokim łukiem. Głodowe pensje. Warunki jak w (usunięte przez administratora). NIGDY nie dostaniecie premii, wewnętrzne regulacje unimozliwaja takie coś, bo są nie do spełnienia.

Pola
Kandydat
 Pytanie

Witam proszę o informację na temat stanowiska expert ds finansowych ,wiem że to na własnej działalności ale coś więcej?

Justyna
Kandydat

Rekrutacja na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Rekrutacji. Rozmowa przeprowadzona profesjonalnie. Najpierw pytania dotyczące mojego doświadczenia zawodowego. Potem przejście do pytań bardziej konkretnych, dopasowanych do specyfiki pracy, np. Jak wyobrażam sobie pracę na tym stanowisku, co będzie należało do moich obowiązków, jakie środki podejmę, aby zrekrutować osobę i tutaj wymienione konkretne stanowisko, nie pamiętam nazwy, co zrobię jeśli przełożony podważy moją decyzję, jak

Nick
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja w oddziale w Kaliszu na ulicy Parczewskiego? Chciałabym poznać opinie jakie są tam warunki pracy? Bo zastanawiam się czy rekrutować. Z góry dzięki jak ktoś coś przybliży

ahah
Pracownik
@Nick

W Kaliszu nie ma oddziału Santander Consumer Banku na parczewskiego. Jest Santander Bank Polska, to inny bank.

ęą
Pracownik
@Nick

Jeśli kręci Ciebie najniższa krajowa i niewielkie prowizje: zapraszamy

Obecna
Pracownik

Praca z ludźmi przez telefon ,można nauczyć się nowych słów :) Praca w większości przypadków przez agencję. Zarobki przy najniższej krajowej Premie poobcinane do minimum ,dlatego dostają je wszycy wyniki już nie są ważne Brak możliwości na awans ( wiedzą, wykształcenie , zaangażowanie nie są podstawą do rozwoju ) Podwyżki jak są to tylko inflacyjne

Maciek

Bardzo fajna rekrutacja. Miałem wrażenie, że ktoś w końcu traktuje mnie jak człowieka. Firma bardzo mocno stawiająca na relacje między ludźmi. Mnóstwo opcji na wyjazd - tu na jakiś bieg, tam puchar, czy na wycieczki pracownicze na prawdę za grosze. Co chwilę jakaś integracja, wyjście na piwo, czy szkolenie. Jak chcesz się rozwijać - bez problemu znajdziesz takie możliwości. Byłem na kilku szkoleniach prowadzonych przez ludzi z firmy. Na prawdę fajne i wartościowe. Jedno lepsze od takiego z rynku, na którym byłem w poprzedniej pracy. Szefowie różni - ale jak chcesz robić coś więcej niż standard - da się. Fajny social, chociaż trochę boli, że za Multisporta musisz płacić. Korzystam z darmowej pożyczki pracowniczej, można też liczyć na zniżki do outletu, czy na lunch - no i są też fajne zniżki na nowy sprzęt - liczę, że tak będzie też z nowym flagowcem Samsunga.

30
nie ściemniać
@Maciek

To jest forum dla pracowników i kandydatów na pracowników a nie dla autoreklamy HR-owców tudzież PR-owców Santandera. Bredzisz tak że czytać się nie da. Fałsz wylewa się uszami ....

Maciek
@nie ściemniać

@niesciemniac mi się podoba. Nie ma dzisiaj obowiązku pracy. I nie wyzwaj mnie od jakiś leniwców z haeru czy piaru. Bo lepiej napisz, co myślisz - niż używaj sobie po ludziach. Warto wiedzieć w jakiej firmie się pracuje. Bo Santander i Consumer to trochę co innego, c'nie

1
Blabla
Pracownik
 Pytanie
@Maciek

Jakie wycieczki? Od 2 lat nie widzę żadnej propozycji ????

Pracodawca

@Blabla

@BlaBla informacje o wycieczkach pracowniczych na bieżąco pojawiają się w intranecie Santander Consumer Banku. W tym roku ta forma aktywności, z racji trwającej pandemii, została zawieszona. Jednak nasi pracownicy mogą bezpłatnie uczestniczyć np. w pucharach nordic walking, czy 5. wirtualnym Biegu po Oddech. Szczegóły na ten temat znajduja sie w naszym intranecie - w razie pytań chętnie pomożemy pod adresem: eb(małpa)santanderconsumer.pl - Adam z zespołu Santander Consumer Banku

Hyhy
Kandydat
 Pytanie
@Maciek

Czy do obowiązków należy też roznoszenie ulotek?

Mniej niż zero
Pracownik
@Maciek

Może tak kiedyś było. Teraz ludzi przestało się szanować. Obcina się im premie, okłamuje, namawia do zaangażowania, nie płaci za nadgodziny a potem zwalnia jak psa pod byle pretekstem. Może zniżka jest ale po co Ci ona, jak dostajesz mniejsze pieniądze. Atmosfera prysła. Generalnie w firmie wielkie zwolnienia grupowe, więc nikt nie może czuć się bezpieczny

W piątek zwolnienia
Pracownik
@Maciek

To niby rok temu a jednak inna rzeczywistość. Teraz w centrali strach. Przed nami restrukturyzacja. Ludzie dostają wypowiedzenia pod byle pretekstem. Bo automatyzacja i digitalizacja. Odchodzą i nikt nie przejmuje ich obowiązków. Zero partnerstwa. Zero dbałości o procesy. Praca z urlopu to standard. Nadgodziny za darmo. I co chwilę kolejne prace na już, bo dyrektor czeka, zarząd czeka. Plus mnóstwo bezpodstawnych spotkań. W piątek prawdopodobnie dowiemy się, komu obniżą pensje a kogo zwolnią

1
Obecny
Pracownik
@Maciek

Widać że wypowiedź osoby z HR To że przyciągnięcie kogoś opisem nie znaczy że go zatrzymacie ,ale może nie to jest waszym wskaźnikiem

Potencjalny kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej. Jak wygląda zatrudnienie w SCB? Na jakie wynagrodzenie można liczyć biorąc pod uwagę doświadczenie? Jak wygląda potencjalny dzień w pracy. Pozdrawiam.

Nickolodeon
Pracownik
 Pytanie
@Potencjalny kandydat

A jakie stanowisko?

1
Pracownik
Pracownik
@Potencjalny kandydat

Zależy jakie stanowisko. 2850 podstawa + premia, która jest obcinania przy każdej możliwej okazji. Oceny koordynatorów są subiektywne i wybierają Ci najgorsze rzeczy za które mogą Ci obniżyć premię. Na początku wygląda to obiecująco, ale po czasie wszystko się zmienia. Jeśli masz możliwość to idź gdzie indziej bo za 2850 brutto to już nawet obcokrajowcy nie chcą pracować l

PracownikCC
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam

Xx
Pracownik

Ale wszyscy biadolą, ja pracuje w cc na dziale sprzedaży, podstawa jest słaba, faktycznie, ale premia jak faktycznie pracujesz to bardzo przyzwoita. Nie jest wcale zabierana, jest odsłuch rozmów, gdzie trzeba spełniać jakieś normy. Wiesz ile masz za umowę i tyle faktycznie dostajesz. Mam tabelkę ile umów zrobiłam w danym miesiącu i moge sobie co do złotówki policzyć ile jej dostanę. Multisport za jakieś 30 zł miesięcznie, luxmed chyba 10 zł. Na święta dodatki, na dzień dziecka też. Rozmawiam często z klientami, którzy są pracownikami innych banków i po 10 latach pracy mają podobną wypłatę do mojej, pracując w oddziałach. Mamy plan sprzedażowy jak wszędzie, ale jest łatwy do wyrobienia, a jak nie wyrobisz to żadna premia nie jest zabierana. Dostajesz normalnie kasę za umowy które udało się zrobić. Nie czuć żadnej presji ze strony pracodawcy, zwykłego konsultanta napewno to nie dotyka( może ktoś wyżej ewentualnie dostaje za to po głowie ). Ja do pracy chodzę z uśmiechem i spokojem. Wątpię aby inne banki mogły mi zapewnić taką atmosferę, ale oczywiście dużo tez zależy od koordynatora;) pracuje kilka lat i jeszcze ani razu się nie zestresowałam. A podleganie pod firmę zewnętrzną niczego nie zmieniło w moim życiu i wypłacie. Pozdrawiam

1
Nickolodeon
Pracownik
 Pytanie
@Xx

Podleganie pod firmę zewnętrzną niczego nie zmieniło w wypłacie? Dobre sobie. Firma zewnętrzna to nie organizacja charytatywna i kasuje za swoje usługi pieniądze. Spytasz być może komu kasuje te pieniądze? Odpowiem, że oczywiście że Tobie.

owoa
Były pracownik
@Xx

Wszystko zależy od tego, jakiego masz koordynatora. Niektórzy są spoko - inni traktują Ciebie jak psa. Prawda jest taka, że w CC poza bankami można zarobić dużo lepiej. Wiem, bo sama tu kiedyś pracowałam - teraz mam na rękę 2 000 zł więcej i rzeczywiście produkty, które są dopasowane do potrzeb ludzi i lepiej się sprzedaje, i nie masz kaca moralnego. I co fajne, mogę pracować na CC w domu a nie muszę siedzieć w tym kurniku

Były pracownik
Były pracownik
@Xx

Co Ty piszesz za głupoty. Ucinają premie za co się da. 3 miesiące i więcej nie pracujcie tam ludzie. Nie opłaca się. Strach w ogóle rozmawiać z bankiem, który ciągle zatrudnia świeżaków, niekompetentnych, bo starych pracowników nie szanuje.

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 176.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 122, z czego 8 to opinie pozytywne, 92 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 562 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii