Wiecie, czy VF POLSKA(LEE, WRANGLER) udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Witam ! Byłam pracownikiem LEE Wrangler w Silesia City Center w Katowicach Moja opinia jest negatywna ponieważ przełożona okazała się bardzo niesprawiedliwa ! Zatrudniłam się tam nie dawno starałam się z każdych sił by zostać z nimi na stałe uczyłam się od A do Z pełnej obsługi Byłam pochwalana za swoje wyniki że są ze mnie zadowoleni miałam w marcu podpisać umowę o pracę dostałam skierowanie na badanie lecz w jednym dniu zmieniło się wszystko ! Dostałam telefon z informacjami że zostałam zwolniona i powodu nie mogą mi podać Zadzwoniłam raz jeszcze z czego dostałam informację że jest za dużo osób i wypadło na mnie bo krótko pracuje nie wspominając o tym jak traktowali dziewczynę która chorowała a obgadywali ja z góry do dołu. Na drugi dzień zobaczyłam ogłoszenie że jednak kogoś szukają. Jakim cudem mają dużo osób skoro szukają? W dalszym ciągu nie dostałam wyjaśnienia mojego zwolnienia gdzie pracowałam uczciwie nawet cały pełen tydzień gdy tego chcieli ! Przez telefon przełożona na szybko wymyślała powód zwolnienia ! Nie polecam tam iść nikomu tam iść ani pracować (usunięte przez administratora) kłamią !
Serio?? To naprawdę bardzo nieprofesjonalne by zwalniać pracownika z dnia na dzień bez żadnego uprzedzenia.
Czyli mam rozumieć, że gdy kierownik ma powód, do zwolnienia pracownika, to musi go najpierw o tym uprzedzić? Ile jest na to czasu? By było profesjonalnie?
Zależy czy to kobieta czy mężczyzna. Kobiecie dałabym więcej czasu, żeby zdążyła w razie czego zmyć makijaż co by się nie rozmazać zbytnio. ;p A tak poważnie to połowicznie się zgadzam z każdym z was, bo to zależne od sytuacji. Na pewno trzeba to zrobić z należytą kulturą a nie jak do psa, a reszta rozwiąże się sama. ;)
Tak jego obowiązkiem jest poinformować pracownika co jest powodem zwolnienia bo jeśli jesteś dobrym pracownikiem i nagle ktoś zostaje zwolniona od tak mimo że się stara i słyszy opinie pozytywne to jest coś nie Tak Wiec musi polubownie z tobą porozmawiać o przyczynie zwolnienia Np. Chciałbym podziękować za współpracę na chwilę obecną ponieważ ma ten moment mamy za dużo osób Albo jakiś inny powód
@Serio? Tak serio :D Chciałabyś być zwolniona z dnia na dzień? raczej nie Po za bym w tej firmie słowo szacunek nie istnieje. Wy wymagacie tego ale od siebie dajecie wielkie G! Wszystko jednostronne! Wszystkie 3 jesteście takie same ! Pozdro!
Nie no nie wsadzaj wszystkich do jednego wora. ;) No z dnia na dzień to naprawdę akurat skrajność. Mnie bardziej chodziło o to, że nie powinno się trzymać kogoś na siłę, gdy jednak nie jest już potrzebny, bo co to za sens? W firmie liczy się efektywność, ale musi iść w parze z profesjonalizmem, którego tutaj niestety zabrakło
Zgadzam się z tą opinią w stu procentach. Moje pierwsze złe wrażenie już było na rozmowie rekrutacyjnej, którą przeprowadzała zastępczyni kierowniczki. Przy mojej każdej odpowiedzi na pytanie słyszałam drwinę. Mimo to, zostałam zaproszona na okres próbny. Zapewnienia o szkoleniu, które okazało się dwoma kartkami z wypisanymi modelami spodni (w większości nieistniejącymi już modelami), brak pomocy ze strony innych pracowników, a także kolejne docinki ze strony zastępcy. Każda nowa osoba zostaje rzucona na głęboką wodę bez jakiejkolwiek znajomości asortymentu, aby "skutecznie" doradzić klientowi przy wyborze spodni w cenie 300 zł wzwyż, których klient nawet nie może zwrócić, jeśli okażą się nietrafione. Dodatkowo występuje chora rywalizacja o klienta, byleby mu cokolwiek wcisnąć. Paranoja. Moje zwolnienie wyglądało tak, że po dotarciu na miejsce (godzina drogi do pracy, kierowniczka o tym wiedziała) z uśmiechem powiedziano mi, że znaleziono kogoś na moje miejsce i w sumie niepotrzebnie przyjechałam. Dziwne, ponieważ moja "przygoda" z tym sklepem była na początku roku, a do tej pory wisi tabliczka, że szukają pracownika. Nowych kandydatów ostrzegam, taka toksyczna atmosfera nie jest na porządku dziennym. Nie polecam tego sklepu ani dla przyszłych pracowników, ani dla klientów!