W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)
Żadna z usług, które oferowałem nie była usługą fikcyjną i nigdy tam takich nie było. Każda strona internetowa była robiona na czas, zmiany również. Wiadomo, że zdarzali się klienci, którzy dzwonili zdenerwowani, że np. nie zostały wprowadzone zmiany na wizytówce, ale nie zważali na fakt, że nie wysłali maila ze zdjęciami, opisem, produktami, godzinami otwarcia i zmianami jakie miały być wprowadzone - informację niezbędne ( nie mówiąc już o innych rzeczach) Zawsze miałem stały kontakt z moimi klientami i 90% byli to klienci zadowoleni. Dlatego opamiętajcie się ludzie, bo są osoby, które sumiennie, ciężko i uczciwie pracują a Wy porównujecie wszystkich pracowników do za przeproszeniem jakiegoś (usunięte przez administratora) przez jednostkowe osoby i sytuacje. Może to być rażące dla osób, które ciężko i uczciwie pracują. ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE
Zamawialam z tej firmy maseczki, jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o jakość i wykonanie. Ceny jak najbardziej przystepne w porównaniu do innych producentów. Maseseczki ktore zamowilam również posiadają atest.
Teraz wszyscy produkują maseczki i je sprzedają to im tez wolno. Każdy radzi sobie jak moze w sytuacji jaka jest na świecie.
Nie wszyscy. Są akcje non profit. Wszyscy szyją. Szpitale i apteki nie mogą używać maseczek bez atestu itd. Wiec to ważne czy są to maseczki uszyte w piwnicy przez panią Genie czy wyroby medyczne. A radzić jakoś pewnie sobie trzeba. Byle uczciwie. Czytam komentarze o firmie i nawet 1 pozytywnej brak
Dzień Dobry Zastanawia mnie ilu pracowników posiada firma. Chciałbym aplikować na sprzedawcę call center . Proszę o odpowiedź, a jeżeli to tajemnica to chociaż przedział 30-40
(usunięte przez administratora)
Prowadzę firmę, stronę i wizytówkę robię samodzielnie, korzystając z bezpłatnych narzędzi. Ta firma zaczęła do mnie wydzwaniać twierdząc, że bez ich usługi zniknę z sieci. Nie skorzystałem, ale znowu zadzwonili upominając się o pewną kwotę, a jeśli szybciej zapłacę, to o mniejszą. Nie mam zwyczaju płacić za nic, sam muszę się sporo namachać, żeby coś zarobić. Firma zostanie zgłoszona na policję.
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać w sposób polubowny, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w PPC System Sp. z o.o.?
Mam doświadczenie w GMF, jest tu szansa na pracę przy wizytówkach klientów? Ktoś coś?
Wszystkie dane kontaktowe podane na naszej witrynie internetowej są poprawne. Otrzymujemy cały czas wiadomości od naszych klientów bez żadnych problemów.
Doprawdy?? Oh, to iście zaskakujące. Na podane adresy e-mail (rzekomo ... poprawne i działające) zostały wysłane wiadomości z odstąpieniem od umowy z 5 (dosłownie) różnych adresów e-mail. Dziwnym trafem na wszystkie przyszła zwrotka "Nie znaleziono adresu". Proszę mi to teraz MERYTORYCZNIE wyjaśnić. A jeśli dostajecie wiadomości to liczę, że skoro odstąpienie od umowy dotarło (rzekomo wg was przecież dochodzą wszystkie wiadomości) dnia 2 marca 2021 , to zgodnie z waszym regulaminem na konto przedsiębiorcy najpóźniej dnia 19 marca 2021 zostanie zwrócona kwota zapłacona na wasz poczet w gotówce dnia 25 lutego 2021.
BARDZO FAJNA FIRMA MOZNA SIE Z NIMI DOGADAC, POMOGĄ I NIGDY NIE ZOSTAŁAM WPROWADZONA W BLAD. JESLI CZEGOS NIE WIEDZIALAM TO MI WYTLUMACZYLI.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Panie Alanie, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Dział kontroli jakości podejmie odpowiednie kroki, mające na celu pozbycie się problematyki, z którą przyszło się Pani spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, chcielibyśmy poznać przyczynę Pańskiego niezadowolenia, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Wiadomość potraktujemy priorytetowo. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, z którym przyszło się Panu spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Czy PPC System Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)
Żadna z usług, które oferowałem nie była usługą fikcyjną i nigdy tam takich nie było. Każda strona internetowa była robiona na czas, zmiany również. Wiadomo, że zdarzali się klienci, którzy dzwonili zdenerwowani, że np. nie zostały wprowadzone zmiany na wizytówce, ale nie zważali na fakt, że nie wysłali maila ze zdjęciami, opisem, produktami, godzinami otwarcia i zmianami jakie miały być wprowadzone - informację niezbędne ( nie mówiąc już o innych rzeczach) Zawsze miałem stały kontakt z moimi klientami i 90% byli to klienci zadowoleni. Dlatego opamiętajcie się ludzie, bo są osoby, które sumiennie, ciężko i uczciwie pracują a Wy porównujecie wszystkich pracowników do za przeproszeniem jakiegoś (usunięte przez administratora) przez jednostkowe osoby i sytuacje. Może to być rażące dla osób, które ciężko i uczciwie pracują. ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE
Chyba trzy dniowy termin szkoleń jest zbyt krótki gdyż kilkakrotnie miałem okazje rozmawiać z przedstawicielem firmy. Gdy podczas rozmowy zacząłem przedstawiać swoje argumenty pani bez słowa przepraszam,dziękuję za rozmowę, do widzenia najzwyczajniej w świecie się rozłączyła. Dotyczy to również pani kierownik. Świadczy to tylko o wysokim profesjonaliźmie w firmie. Osobą z którą można było normalnie porozmawiać, która wszystko wytłumaczyła była Pani Agnieszka Kasprzyk i jeszcze jeden pan którego niestety nazwiska nie pamiętam.
Pracownicy tej firmy są nachalni i tylko gdy płacą za wyimaginowane usługi jest miło, jak zwraca się uwagę ze takiej płatności nie ma w umowie zawieszają wizytówki na Google
Firma wymusza dodatkowe opłaty nie uwzględnione w umowie, rości sobie prawa do wizytówki która nie jest jej własnością. Właściciel wizytówki ma blokowany dostęp.
Jak dodatkowe opłaty masz na myśli?To duża kasa? Jak nie było ich w umowie to przecież nie mogą niczego wyegzekwować, nie?
Jak długo czekaliście na odzew z PPC System Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
przygotowaliśmy dla Was nowy wpis na blogu - "Co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej, aby prezentowała się ona jak najlepiej."
Zapraszamy do lektury!
https://ppcsystem.pl/co-powinno-znalezc-sie-na-twojej.../
Po każdym zakupie usługi lub produktu, poproś Klienta o wystawienie recenzji na Google z przebytej wizyty w Twojej firmie.
Stwórz personalizowane ulotki lub naklejki z kodem QR do Twojej wizytówki.
Utwórz specjalną kampanię e-mail, która będzie zachęcać Klientów do wystawienia opinii.
Pamiętaj, aby nie być nachalnym i prosić o opinie w odpowiednim czasie. Zadbaj również o najwyższej klasy obsługę oraz jakość swoich produktów i usług, aby opinie były wyłącznie pozytywne.
Pozdrawiamy!
Na wizytówce Google, oprócz zbierania opinii Klientów, możesz zaprezentować swoją firmę w niebanalny sposób właśnie w postaci atrakcyjnych treści wizualnych.
Polecamy szczególnie umieszczanie krótkich treści video. Dzięki temu Klient szybko pozyska potrzebne mu informacje na temat Twojego produktu lub usługi.
Masz pytania? Śmiało zadaj je w komentarzu lub wiadomości prywatnej.
To szybki i wygodny sposób, aby odpowiadać na pytania i zbudować bliższą relację z Klientem.
Jak działa zatem czat?
Po włączeniu czatu, Twoi Klienci będą mogli kliknąć przycisk "CZAT" i rozpocząć konwersację, a Ty otrzymasz stosowne powiadomienie o otrzymanej wiadomości i będziesz mógł odpowiedzieć na zadane pytania.
Ciekawostką, którą musicie wiedzieć jest to, że możesz dostosować automatyczną wiadomość powitalną
Zachęcamy do korzystania z tej opcji!
Jesteśmy grupą osób, dla których marketing to więcej niż praca. To przede wszystkim nasza pasja.
Stawiamy na innowacyjne, jednak sprawdzone rozwiązania, które mają przynosić Twojej firmie pożądane efekty.
Dobro i satysfakcja Klienta są dla nas najważniejsze. To właśnie wspólnie odnoszone sukcesy dają nam motywację do dalszej pracy i nieustannego rozwoju.
__
Chcesz, aby Twoja strona zdobywała jak największą ilość odbiorców, którzy w przyszłości mogą stać się Twoimi Klientami? Taki efekt uzyskasz korzystając z Google Ads.
Jeśli jednak nie wiesz jak poprawnie stworzyć taką kampanię, aby cieszyć się pożądanymi wynikami, możesz sięgnąć po pomoc specjalistów PPC System, którzy po konsultacji z Tobą, obiorą najlepszy kierunek i ustawienia.
Zapraszamy do kontaktu i życzymy udanego weekendu!
Idealne narzędzie do pokazania własnej firmy, przedstawienia całej swojej oferty, bądź promocji działalności, aby poszerzyć grono odbiorców zyskując przy tym nowych, potencjalnych klientów.
Wykupując u nas usługę w zależności od pakietu film będzie miał określoną długość lub uzgodnioną indywidualnie w formacie mp4. Będzie posiadał swój unikalny link, który bez problemu można umieścić na wszelkich portalach i platformach.
Skontaktuj się już dziś i ciesz się zyskami!
Usługa spacerów Google Maps jest skierowana zatem do firm i organizacji z różnych branż. Jeśli zastanawiasz się czy Twoja firma potrzebuje takiego wirtualnego spaceru, skontaktuj się z nami, a my doradzimy Ci co zrobić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PPC System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PPC System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PPC System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PPC System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PPC System Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.