W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)
Jak dodatkowe opłaty masz na myśli?To duża kasa? Jak nie było ich w umowie to przecież nie mogą niczego wyegzekwować, nie?
Zamawialam z tej firmy maseczki, jestem bardzo zadowolona jeżeli chodzi o jakość i wykonanie. Ceny jak najbardziej przystepne w porównaniu do innych producentów. Maseseczki ktore zamowilam również posiadają atest.
Ciekawe od kiedy posiadaja? Nie klam (usunięte przez administratora) pracowniku ppc system ! Taki sam atest jak pozycjonowanie wizytowki I oplata administracyjna
Teraz wszyscy produkują maseczki i je sprzedają to im tez wolno. Każdy radzi sobie jak moze w sytuacji jaka jest na świecie.
(usunięte przez administratora)
Prowadzę firmę, stronę i wizytówkę robię samodzielnie, korzystając z bezpłatnych narzędzi. Ta firma zaczęła do mnie wydzwaniać twierdząc, że bez ich usługi zniknę z sieci. Nie skorzystałem, ale znowu zadzwonili upominając się o pewną kwotę, a jeśli szybciej zapłacę, to o mniejszą. Nie mam zwyczaju płacić za nic, sam muszę się sporo namachać, żeby coś zarobić. Firma zostanie zgłoszona na policję.
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać w sposób polubowny, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Jestem w podobnej sytuacji, czy zgłoszenie na policję miało miejsce i ciekawi mnie z jakim skutkiem. Generalnie nigdy nie było mi dane współpracować z takimi (usunięte przez administratora). Każdy dział w tej firmie chce kasę za usługi których nie ma, może raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, (usunięte przez administratora) ze były tysiące wejść na wizytówkę gdzie to jest totalna bzdura. Również zamierzam ich zgłosić do wszystkich możliwych instytucji i podzielić się ich praktykami. Ostrzegam, nie wchodźcie z nimi w żadne relacje
Ale właściwie na jakiej podstawie to zgłoszenie? Bo przecież jak firma tylko zadzwoni, a wiele danych do firm jest przecież dostępnych w necie, to nic się takiego nie stanie, nie trzeba zawierać umowy. Chciałabym wiedzieć, na czym dokładnie polega problem.
Mam doświadczenie w GMF, jest tu szansa na pracę przy wizytówkach klientów? Ktoś coś?
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry Panie Alanie, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: kontakt@ppcsystem.pl / zazalenia@ppcsystem.pl W wiadomości prosimy o zawarcie informacji dotyczących Pańskiego niezadowolenia, a także o uwzględnienie numeru NIP działalności, by łatwiej odnaleźć Pański profil w systemie. Dział kontroli jakości przystąpi do weryfikacji wszelkich okoliczności Pańskiej współpracy, z naszą Spółką, a następnie skontaktuje się z Panem mailowo, bądź telefonicznie. Problematykę powstałą na drodze naszej współpracy - postaramy się rozwiązać, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej, na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Dział kontroli jakości podejmie odpowiednie kroki, mające na celu pozbycie się problematyki, z którą przyszło się Pani spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Niezadowalający
Będziesz kradł z nami? Podając się za Google!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, chcielibyśmy poznać przyczynę Pańskiego niezadowolenia, prosimy o nadesłanie wiadomości mailowej na adres: zazalenia@ppcsystem.pl Wiadomość potraktujemy priorytetowo. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, z którym przyszło się Panu spotkać. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM Sp. z o.o.
Czy PPC System Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
W skrócie: praca tam, była moją czwartą pracą w call center. Pracowałem ponad 8 miesięcy i generalnie praca jak każde inne call center typu ccig, play,orange czy chociażby sprzedaż terminali. Masz wynik do zrobienia grupowy i indywidualny ( na indywidualny czasem przymykają oko) i jest parcie żeby go zrobić ( nie ma co sie dziwić w każdym cc tak jest) System premiowy całkiem ok, jak robiłeś wynik mogłeś dobrze zarobić, zapewne dalej tak jest. Sprzedajesz dany produkt ( produkty związane są z marketingiem, tworzenie stron internetowych na różnych certyfikatach, pozycjonowanie, czy obsługa różnych produktów googlowskich, tworzenie fanpage na fb itp). Do plusów na pewno należy zaliczyć to, że mogłeś dzwonić już po 3 dniach szkoleń. Drugi plus to menager, który zawsze pomoże Ci w każdej sytuacji. Dostajesz oczywiście do domu komplet materiałów, żeby zapoznać się z usługami. No i trzeci plus system premiowy. Jeżeli przychodzisz siedzieć za podstawe, nie przychodz. Jeżeli chcesz nauczyć się nowych rzeczy i przychodzisz z zamiarem i nastawieniem na zrobienie celu, to praca dla Ciebie. Z minusów to oczywiście praca w systemie jednozmianowym, co dla niektórych może być kłopotliwe, czasem zdenerwowani klienci, którzy dzwonią do Cb dosłownie z każdą rzeczą ( Co czasem jest irytujące ale taka praca, musisz budować dobrą relację z klientem, niektórzy ludzie są świetni i potrafią poprawić Ci nastrój na cały dzień, a niektórzy bardzo opryskliwi, najważniejsze, żeby nie dać sobie wejść na głowę.)
Żadna z usług, które oferowałem nie była usługą fikcyjną i nigdy tam takich nie było. Każda strona internetowa była robiona na czas, zmiany również. Wiadomo, że zdarzali się klienci, którzy dzwonili zdenerwowani, że np. nie zostały wprowadzone zmiany na wizytówce, ale nie zważali na fakt, że nie wysłali maila ze zdjęciami, opisem, produktami, godzinami otwarcia i zmianami jakie miały być wprowadzone - informację niezbędne ( nie mówiąc już o innych rzeczach) Zawsze miałem stały kontakt z moimi klientami i 90% byli to klienci zadowoleni. Dlatego opamiętajcie się ludzie, bo są osoby, które sumiennie, ciężko i uczciwie pracują a Wy porównujecie wszystkich pracowników do za przeproszeniem jakiegoś (usunięte przez administratora) przez jednostkowe osoby i sytuacje. Może to być rażące dla osób, które ciężko i uczciwie pracują. ZASTANÓWCIE SIĘ CO PISZECIE
Chyba trzy dniowy termin szkoleń jest zbyt krótki gdyż kilkakrotnie miałem okazje rozmawiać z przedstawicielem firmy. Gdy podczas rozmowy zacząłem przedstawiać swoje argumenty pani bez słowa przepraszam,dziękuję za rozmowę, do widzenia najzwyczajniej w świecie się rozłączyła. Dotyczy to również pani kierownik. Świadczy to tylko o wysokim profesjonaliźmie w firmie. Osobą z którą można było normalnie porozmawiać, która wszystko wytłumaczyła była Pani Agnieszka Kasprzyk i jeszcze jeden pan którego niestety nazwiska nie pamiętam.
Pracownicy tej firmy są nachalni i tylko gdy płacą za wyimaginowane usługi jest miło, jak zwraca się uwagę ze takiej płatności nie ma w umowie zawieszają wizytówki na Google
Firma wymusza dodatkowe opłaty nie uwzględnione w umowie, rości sobie prawa do wizytówki która nie jest jej własnością. Właściciel wizytówki ma blokowany dostęp.
Jak dodatkowe opłaty masz na myśli?To duża kasa? Jak nie było ich w umowie to przecież nie mogą niczego wyegzekwować, nie?
przygotowaliśmy dla Was nowy wpis na blogu - "Co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej, aby prezentowała się ona jak najlepiej."
Zapraszamy do lektury!
https://ppcsystem.pl/co-powinno-znalezc-sie-na-twojej.../
Po każdym zakupie usługi lub produktu, poproś Klienta o wystawienie recenzji na Google z przebytej wizyty w Twojej firmie.
Stwórz personalizowane ulotki lub naklejki z kodem QR do Twojej wizytówki.
Utwórz specjalną kampanię e-mail, która będzie zachęcać Klientów do wystawienia opinii.
Pamiętaj, aby nie być nachalnym i prosić o opinie w odpowiednim czasie. Zadbaj również o najwyższej klasy obsługę oraz jakość swoich produktów i usług, aby opinie były wyłącznie pozytywne.
Pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)
To za co musisz płacić? Chyba się zobowiązałeś/aś do tych płatnosci, czy nie?
(usunięte przez administratora)
Witam . Mam podobna sytuację dwa lata temu wykupiłam u nich usługę która tak naprawdę nic nie dała. Dziś zadzwonila do mnie Pani z infolini i poinformowała że mam zapłacić kolejne miesiące oplat a jeżeli chce z nimi rozwiązać umowę tzw regulamin to kara 390zl proszę o pomoc co mam zrobić
Ale czemu rezygnujesz? Gdzie jest niby taniej?
Jestem kolejną osobą którą dała się nabrać. Wykupiłam w kwietniu jedną usługę nie informując mnie że to początek opłacania "jakiegoś pakietu". Średnio co 2 m-ce mam telefony że coś muszę zapłacić. Po ostatniej rozmowie telefonicznej kazałam napisać @ że to już ostatnia opłata. Dzisiaj kolejny telefon "że to już zamknięcie pakietu, i że opłata musi być zrobiona" i na domiar wszystkiego powiedziano mi że to zamknięcie pakietu. Żenada . (usunięte przez administratora)
Witam. I co Pan zrobił w tej sytuacji ja dziś miałam telefon że muszę zapłacić za kolejne usługi a jeżeli chce zrezygnować z ich usług to kara 350zl .
Korzystam z usług tej firmy i jestem zadowolona z usług jak i z kontaktu z moją opiekunką. Jestem osobą która nie zna się na prowadzeniu wizytówki i zwyczajnie nie mam też na to czasu, dlatego cieszę się ze firma PPC System obsługuje mój profil na Google.
No to super, że jesteś zadowolona. No wiadomo jak ktoś ma swoje sprawy, to też nie ma czasu na takie rzeczy. A ogólnie koszt obsługi tego jest warty tego, co zyskujesz ?
(usunięte przez administratora)
a kto pisze że sa płatne? i co to ma wspólnego z tą firmą?
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, prosimy o kontakt z firmą poprzez adres mailowy - zazalenia@ppcsystem.pl W momencie kiedy otrzymamy od Pana/Pani wiadomość mailową z numerem kontaktowym bądź numerem NIP. Przystąpimy do weryfikacji problemu, z którym przyszło się Panu/Pani spotkać. Potraktujemy sprawę priorytetowo. Mamy nadzieje, że problem zostanie zniwelowany, a podobne sytuacje nie będą miały miejsca. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM.
Jestem w tej samej sytuacji. Wydzwaniaja do mnie 5 razy dziennie zawsze z innego telefonu. Ciągle sugerując że muszę zapłacic bo jestem klientem google. Nie wiem jak raz a dobrze uciac te telefony
Skorzystałem z usług tej firmy. Pewna Pani dzwoniąca bardzo długo mnie namawiała, nie byłem przekonany na początku z powodu widniejących w internecie opinii negatywnych. Jednak zaryzykowałem, koszt jednorazowy nie był wysoki, więc postanowiłem zaryzykować. Jestem finalnie zadowolony, wszystko co mieli zrobić to wykonali, jak musze o cos dopytać to odbierają telefony, bo mialem juz przyjemnosc z innymi firmamy, które telefonów nie odbierają.
Dzień dobry, dziękujemy serdecznie za opinie, staramy się by jakość świadczonych przez nas usług była na jak najwyższym poziomie. Pozdrawiamy, PPC SYSTEM.
Kłamstwo, firma nie odbiera telefonów, a jeśli odbierze nie potrafi rzetelnie odpowiedzieć na zadane pytania. Odbiera i dzwoni wtedy kiedy trzeba zapłacić kolejną ratę za nic :)
Do mnie wydzwaniają raz na dwa tygodnie to pani nie umie poprawnie wymówić nazwy firmy i chce sprzedać darmowe usługi Google.
Firma ta to totalna porażka. Zwykli NACIĄGACZE. Wykupiłem raz jakąś usługę za 360 zł potem telefony co miesiąc że kolejne są potrzebne a ta pierwsza miała być już ostatnia. Dałem się naciągnąć tak 3 x po 360zl. Przed chwilą miałem kolejny tel że znowu jakas opłata potrzebna by usługa wcześniej zakupiona mogła istnieć i tak w nieskończoność. Nie polecam. Uważajcie to (usunięte przez administratora)!!!
100 % racji . uwaga na ta firmę !!!
Uwaga . Pracownik firmy dzwoni i oferuje usługę aktualizacji wizytówki Google. Po wielokrotnych odmowach dzwonią nadal i straszą że jeżeli nie zaktualizujemy wizytówki zostanie ona usunięta. Mimo informacji, że nie chcemy usługi i poinformowaniu, że jest to próba oszustwa co miesiąc mamy telefon w tej samej sprawie. Dzisiaj Pani bardzo się oburzyła że jestem nie miła. Zapytałam wprost po co do mnie dzwoni. Otrzymałam odpowiedz, ze telefon jest na wizytówce i "może sobie dzwonić". Poinformowałam Panią że w takim razie mogę jej sprzedać świadczone przeze mnie usługi i również wystawić jej FV i przesłać ją KURIEREM . Pani stwierdziła, że naraziłam jej firmę na koszty. Niestety nie potrafiła odpowiedzieć w jaki sposób. Droga firmo jeżeli chcecie aby ludzie traktowali Was poważnie i z szacunkiem nie oszukujcie ludzi i nie kłamcie. Wystarczy wyszczególnić usługi jakie Państwo świadczą . Każdy będzie miał możliwość albo wyrazić zgodę albo tez zrezygnować.
Nie polecam tej firmy gdyż jak do mnie zadzwonili przedstawili się że są żekomo firma współpracująca z Google a tak nie jest . Wydałem kasę na pozycjonowanie gdzie po miesiącu nie został mi nawet przedstawiony raport odnośnie poprawy widoczności zasięgu itp. gdyby nie to że mnie (usunięte przez administratora) mówiąc że są od Google może i bym nie miał pretensji ale jestem mega zdenerwowany na tą firmę.
Niestety i ja dałem się omamić. Zapłaciłem za usługę 399 zł. Do trzech dni roboczych zmiany na wizytówce miały być widoczne. Dzwoniąc do pseudo firmy w celu wyjaśnienia jestem odsyłany od jednego operatora do drugiego. Nie odpuszczę sprawy, 400 złoty piechota nie chodzi. Podobno każda rozmowa tel jest nagrywana. Jutro idę zgłosić wyłudzanie, próbę (usunięte przez administratora)!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PPC System Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy PPC System Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PPC System Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PPC System Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w PPC System Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.