Czy ktoś otrzymał jakikolwiek zwrot jakiejkolwiek kwoty od Stilo z tytułu zwrotu zaliczki?
Nie, od roku mamy zasądzone zabezpieczenie w wysokości wpłaconej w 2022 zaliczki i ani grosza z tego tytułu.
Witam. Czy te dziady zwróciły komuś ratę układową z tyt. zwrotu wpłaconej zaliczki na montaż ?
(usunięte przez administratora)
To jednak sałaty nie zwolnili? Niby dostała wypowiedzenie
Ale to chwila, w parę dni zmienili nazwę i ty już uważasz że ktoś okłamuje klientów ? W sensie nie rozumiem, skoro zwolnili tyłu pracowników to czemu w zakładce kariera jest pusto i nie ma nowych ofert pracy? Kto robi teraz przeglądy ?
Mam serwisowanie z Waszej firmy na zainstalowaną fotowoltaikę i pompę ciepła.Kto przejmie serwisowanie skoro firma nie odpowiada na tel.ani maile?Obecnie od 23 grudnia mam awarię pompy ciepła i z nikim z firmy nie mogę się skontaktować w tej sprawie. Proszę o szybką pomoc,obawiam się że dodatkowo nadchodzący mróz może poczynić większe uszkodzenia.
To nie jest oficjalna strona Stilo więc na pewno tutaj nie odpowiedzą, tym bardziej, że nie odpowiadają oficjalnymi kanałami. Proponuję znaleźć inną firmę aby wszystko działało i wystąpić z roszczeniem do Stilo o zwrot kosztów usunięcia awarii. A czy się odzyska - to już inna sprawa. Ważne, że sprzęt będzie działał.
Bezskutecznie próbowałem dzwonić na serwis, ale widzę, że tutaj na GOWork działa skutecznie, więc postanowiłem Was zapytać :) Zmieniłem jakiś czastemu router WiFi na Huawei EG8145X6 i oczywiście rozłączyło mnie to z aplikacją. Po jakimś czasie doszedłem do tego, że moduł WiFI ogniw od APSystems po prostu nie widzi sieci WiFi z dostępem do internetu. Przeczytałem instrukcje i zmieniłem tam w opcjach routera w sieci WiFi 2.4GHz tryb obsługi na 802.11b/g/n (sugerowany w instrukcji to 802.11g/n, ale nie mam takiego dostępnego w swoim routerze). Połaczyłem się z WiFi, aplikacja niby działa tylko tak jakby ją rozłączało, bo czasem jak wejdę to działa, a czasem nie. Moduł ApSystems pokazuje cały czas status 'connected'. Irytuje mnie ta kwestia strasznie. Czy ktoś może z Was tutaj miał podobny problem? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc ;) Dzięki i powodzenia, bo widzę, że tutaj ciężkie problemy i niektórych.
Dzień dobry, A czy jest gdzieś informacja jak uzyskać dostęp do zablokowanej aplikacji? Po wielu telefonach i kłótniach zablokowali mi dostęp do danych i monitorowania pracy instalacji. Posiadam aplikacje s-miles, mikroinwerter Hoymiles i od czerwca nie mam podglądu jak pracują mikroinwertery. Proszę o pomoc.
Proszę sprawdzić na stronie NEOHEAT albo skontaktować się z producentem
(usunięte przez administratora)
Jaki rejon?
Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.
Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.
A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem
Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.
Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".
Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(
Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.
Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.
Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.
Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)
No widzisz, a mój brat chce aplikować :( Przez te dwa lata nie wspominasz nic związanego z firmą pozytywnie? Duża tam jest rotacja, czy sa pracownicy, co robią już długi czas?
Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.
Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.
To ile na tą chwilę zatrudniają ludzi, wszyscy Ci mają umowy? Czy pracownicy zostali uprzedzeni o możliwości zwolnienia?
Ile jest zmian w STILO ENERGY S.A.?
No raczej o zmiany w pracy, tj. w jakich godzinach się pracuje? :) Ty jesteś w stanie udzielić informacji na ten temat ;p ?
Pracujesz, żeby wszystko zrobić co ci zaplanowali- weekendy, delegacje. Oczywiście za nic nie jest dodatkowo płacone. Nie wyrobisz się to jeszcze pretensje i wszystko twoja wina. Tak kręcą, żeby biuro było czyste, a pracownik co (usunięte przez administratora) ponosił za wszystko odpowiedzialność.
Ludzie. Rok temu tam pracowało 120 osób. Skoro zostało 3 i nikt nie chce pracować to coś nie tak jest.. większość ludzi do tej pory nie może odzyskać kasy
Naprawdę zostały tylko 3 osoby? Dopiero co szukali w sieci doradcy ds. sprzedaży na współpracę w oparciu o umowę B2B. Myślałem że nadal jest szansa się zatrudnić. Zalegają z wypłatami pracownikom którzy odeszli? Są jakieś szanse na odzyskanie kasy?
U nas po instalacji nie działały 2 z 3 mikro inwentery czyli 4 panele. Dodzwonić się do nich nieda. Na zgłoszenia nie odpowiadali. Udało mi się porozmawiać z handlowcem i po 1.5 miesiąca wymienili mi te wadliwe. Jeden dziala do dziś a drugi działał jeden dzień. Teraz od miesiąca cisza z wyjątkiem telefonu od pani Księgowej kiedy opłacę druga część faktury. Powiedziałem, że kiedy będzie wszystko działać, to coś odburknęła i się rozłączyła. Dodam jeszcze taka ciekawostkę, że wypełniłem zgłoszenie o nową instalacje to po 2 min. Do mnie odzwonili a tak po 2h na infolini i nic. Oczywiście pan nic nie wie bo to nie jego działka a na pytanie czy ta firma istnieje jeszcze? odpowiedział, że tak ale przechodzą restrukturyzację... Ręce opadają.
Proszę sprawdzić nr seryjny mikroinwertera, który nie działa. Jeżeli jest z poniższych zakresów to jest z wadliwej serii: - 702000119357~702000221356 - 703000195463~703000350272 (wyłączając te z zakresu 703000215463~703000215962) - 704000060801~704000102800
@FigoFago. Dziękuje za odpowiedź. Dopytam da się to jakoś sprawdzić zdalnie czy coś. Czy trzeba wskakiwać na dach i rozbrajać instalacje ? Pozdrawiam,
OK. Na aplikacji mi pokazuje chyba ten numer. Przy niedziałających panelach mam takie: 703000238637-1 703000238637-2 Czyli chyba się łapie w tym zakresie wadliwych ,,703000195463~703000350272'' Czyli wymienili mi z wadliwych na wadliwe :( Da się coś z tym zrobić, czy trzeba łaskawie czekać aż się odezwą, jeśli w ogóle będzie miało coś takiego miejsce. Pozdrawiam,
Witam Skąd posiada Pan wiedzę na temat numerów serii wadliwych mikroinwerterów?Ja mam właśnie problem z 5 takimi Działały tylko 1 dzień w dniu montażu odbioru i od tego momentu wszystko leży NC a STILOENERGY nie odpowiada.
Można sprawdzić w aplikacji do monitoringu instalacji po kliknięciu na ikonę panelu pojawi się UID i on oznacza nr seryjny.
Informację dostałem dostałem od dystrybutora APSytems. Jeżeli na panelu wyświetla się NC to trzeba wymienić mikroinwerter, jeżeli wyświetla się 0 to można naprawić aktualizacją oprogramowania. U mnie w poniedziałek serwis wymienił wadliwe mikroinwertery.
Wiesz może gdzie znajduje się ten panel z informacją. Można to sprawdzić na aplikacji, czy jest to gdzieś na samym mikroinwerterze? Mi przestały działać 2 sztuki Stilo nie odpowiada na zgłoszenie, totalne 0 w kontakcie.
W aplikacji do monitoringu instalacji. Po wybraniu opcji Moduł i kliknięciu w ikonę danego modułu wyświetli się informacja o nr mikroinwertera.
Ok dzięki, rozumiem i sprawdziłem. U mnie wszędzie jest 0 ale wyrzuca mi zabezpieczenia jakby gdzieś było zwarcie. Masz może jakiś kontakt do kogoś ze Stilo?
Ile czekałeś na serwis
Prawie miesiąc (06.2022) - teoretycznie najlepszy miesiąc - straty w uzysku jak gdyby 5 miesięcy jesienno/zimowych stało.
witam czy ma ktoś jakieś namiary na serwisanta lub kogoś kto zna się na tych instalacjach od stilo w Małopolsce lub ślaskim
Mam tez z nimi problem, tez wydzwaniali kiedy opłacę druga cześć faktury, ale od miesiąca cisza. Na pisma tez nie odpowiadają. Ma pan jakaś podstawę prawna do nie płacenia drugiej części w pełnej wysokości? Ja wysłałam pismo o odliczenie kosztów utraty uzysku energii i utraty możliwości rozliczenia na starych zasadach (po wpłaceniu zaliczki montaż nastąpił po 18 miesiącach!). Nikt nie odpowiedział wiec nie płace i czekam na ustosunkowanie się.
Ja mam podobnie. Nie działają dwa i oczywiście kontaktu z tymi łobuzami nie ma. Jak i czy udało się tobie wymienić w ramach gwarancji?
Witam, Nie, nie mam podstawy prawnej, ale czemu mam płacić jeśli instalacja jest częściowo uszkodzona od pierwszego dnia montażu. Tym bardziej, że kontakt z firmą jest zerowy. Co do odszkodowania za niedziałającą instalację to usłyszałem, że mogę się ubiegać o zwrot od momentu zapłacenia faktury... Pozdrawiam,
Uszkodzony mikroinwerter , prywatnie montażyści odcieli go za 300 zł i teraz nie działa tylko 4 panele...
(usunięte przez administratora)
Telefon? mail? Piszcie na Berdyczów. Omijać łukiem. Od dwóch miesięcy nie odbierają a tysiące napraw gwarancyjnych czeka. Zwykli (usunięte przez administratora) Jak oni mają czelność? Dziesiątki pozwów (na razie tylko dziesiątki)
Ja korzystam z instalacji PV zamontowanej (ze znacznymi problemami, m.in. zbyt małe odległości między rzędami paneli czy zły kąt nachylenia) od 2020 roku i jestem w pełni zadowolony. Przez te trzy lata nie miałem żadnych problemów i mam nadzieję że dalej tak będzie. Zaskakuję mnie proponowana kwota za przegląd, który powinien być bezpłatny w ramach gwarancji. Pozdrawiam.
@Aga Co znaczy piszcie na Berdyczów? Proszę o wyjaśnienie. Tak poza tym to za sprawdzenie opisów na skrzynkach elektrycznych 1048 zł netto? Chyba ich poje... !!!!
Czy ktoś ma kontakt do firmy z woj wlkp, która mogłaby naprawić panele, ponieważ Stilo nie odp na zgłoszenie reklamacji?
Poszukiwany także serwisant pompy ciepła z województwa wielkopolskiego. Także Stilo nie odpowiada na zgłoszenia!
jak jesteś pracownikiem stilo i twierdzisz że jeszcze istnieje to mi to połapał żeby przyjechali do mojej awarii którą głoszę od 06 marca
Xenon twierdzi, ze jeszcze tydzień lub dwa i firma stanie na nogi. Wszystkie zaległe montaże zostaną zrealizowane o zaległe pensje wypłacone. Spokojnie poczekajmy jeszcze. Tak na serio to najbardziej mii żal montażystów, którzy montowali te panele w zimie czy w upale, spędzając na dachu całe dnie i nie dostali za to nic. W tym samym czasie zarząd wypłacał sobie z zaliczek klientów horrendalne premie. Wszystko wyszło po czasie. Brak klasy, zasad, honoru, podkulenie ogona w postaci postępowania układowego i ogłoszenia upadłości. Na koniec najnowszy prezes zwalił winę za wszystko na dział handlowy twierdząc, że to ich wina bo zamiast oczekiwanego przychodu dowieźli połowę.
No i proszę. Wreszcie się odezwał pracownik (a jak znam życie ktoś z zarządu):) To niech pan/pani podaj jakiś numer telefonu pod którym można się połączyć z wami. Jakikolwiek tylko nie ten który istnieje na stronie, bo to numer ściema. Zapchana skrzynka i oczywiście nikt nie odpowiada. Co to znaczy, że mamy czekać i być cierpliwi? 50 tysięcy wsadziłam w ten interes i ja mam czekać, bo zarząd sobie z tego premię wypłacił? To jakiś żart. Proszę o podanie numerów telefonu pod którym jesteście uchwytni. Wiem, że prasa zaczyna się interesować tą firmą więc może to was zmobilizuje.
Pracowałem w stilo jako montażysta do końca roku 2022 i jakoś z wypłata nigdy nie miałem problemu. Moi koledzy z ekipy też nie
Problem powstał już na początku działania tego kramu. Ściemniali od samego początku. Aż dziw bierze, że ludzie i nich kupowali przy tak złych opiniach. Współczuję
Czy ktoś zna numer telefonu do tej "firmy" bo ten który podają na stronie ma zapchaną skrzynkę i jest nieodbierany? A może jest jakiś inny sposób (nr tel) pod którym można się z nimi skontaktować?
witam czy ma ktoś jakieś namiary na serwisanta lub kogoś kto zna się na tych instalacjach od stilo w Małopolsce lub na śląsku
Mam od nich panele fotowoltaiczne i jak dotąd jestem z firmy bardzo zadowolona. Wszystkie zgłoszenia były bardzo szybko rozpatrywane bez zastrzeżeń z mojej strony do serwisu gwarancyjnego dlatego bardzo martwi mnie ten wniosek o upadłości. Co to będzie oznaczało dla klientów Stilo?
Moim zdaniem oznacza to :Pisz na Berdyczów...A co do upadłości- wszystko to możemy zawdzięczać przede wszystkim tzw. dobrej zmianie.Ta opcja wszystko systematycznie niszczy.
Oni sami się bronią. Na szczęście z taką samą skutecznością jak ich jakość.
A jaki miałes inwerter od nich? Bo z tego co wiem, oni robia tylko na mikroinwerterach i zawsze w instalacji jest ich kilka....Nawet jak jeden (na 4 panele) padnie ... to pozostałe działają bez problemu.... Sprawdz prosze i (usunięte przez administratora) głupot...
A ja ich instalację mam od 3 lat. Dziala beż zarzutu. Poza tym ja ich nie bronię. Zwracam tylko uwagę, że STILO nie jest wyjątkiem upadłości i przedstawiam główną przyczynę. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Teraz robią/robili na mikro inwerterach ale zaczynali na inwerterach Spirventa. Ja miałem WoltaStar Spirventa i po tym co zobaczyłem w środku nie dziwię się że Spirvent zbankrutował. Zanim komuś zarzucisz pisanie głupot doucz się trochę bo sam wychodzisz na niemądrego pieniacza. Kiedy się okazało jaką partaninę instalatorzy Stilo u mnie wykonali złożyłem reklamację na bazie rękojmi. "Specjaliści" Stilo odezwali się dopiero po miesiącu a więc wszystkie moje żądania się uprawomocniły. Stilo odmówiło poprawienia instalacji i aby uniknąć sprawy sądowej dogadaliśmy się i zwrócili koszt poprawienia instalacji przez inną firmę. Poprawę okablowania zrobiłem sam za zwrócone pieniądze kupiłem Froniusa.
To tylko moje zdanie, jednak dziwi mnie ta eksplozja falownika i wydaje mi się, że klient to typowy przykład postawy roszczeniowej.Nie można wykluczyć źle wykonanej instalacji, zawsze jednak uważam, że dwie cywilizowane strony dojdą do porozumienia.Czemu tutaj tak się nie stało?
Spirvent WoltaStar eksplodował bo był źle skonstruowany. Trzy małe radiatory umieszczone jeden nad drugim. Ten ostatni na górze w południe osiągał 80C. Dopiero przy tej temperaturze ograniczał produkcję. Tylko nie produkcję aktualną a maksymalną. A 80C osiągał już przy 80% mocy więc inwerter grzał się dalej w najlepsze i osiągał nawet 90C. Firma Spirvent zbankrutowała 2 lata temu. Nie byłi w stanie naprawić tych swoich wszystkich bubli a Silo im nie zapłaciło prawie 250 tysięcy za dostarczone inwertery. "Postawa roszczeniowa" Ciekawe czy też był roszczeniowym klientem gdyby Ci 70m przewodu DC zakopali w zwykłym czarnym peszlu? No i te 70m kabla DC było zrobione z przewodu 4mm2 a nie jak było w projekcie 6mm2. No i zabezpieczenie przepięciowe w kanale DC dali tylko jedno na 3 fazy. Połączyli wszystkie 3 fazy równolegle i przepuścili przez jedno zabezpieczenie a następnie rozdzielili na 3 MPPT inwertera. Może to by działało gdyby nie to że dwa stringi miały po 11 paneli a trzeci tylko 10. Jak myślisz co się działo w tych stringach? "Cywilizowane strony" Pierwsze problemy z instalacją pojawiły się już po 4 miesiącach a do ugody doszło 1.5 roku później. Wydaje mi się że wykazałem dość cierpliwości w kontaktach ze Stilo. Stilo zwodziło mnie na każdym kroku. Miesiącami czekałem na odpowiedź na prosty e-mail. Dzwonienie do niczego nie prowadziło bo po drugiej stronie były panie które przyjmowały tyko wiadomości i nic z tego nie wynikało. W pewnym momencie zdecydowałem że korespondencja będzie się odbywała tylko listami poleconymi za potwierdzeniem odbioru. Ostatnim listem powołałem się na rękojmię i zażądałem naprawy wszystkich problemów. Wysłałem im wycenę innej firmy (miałem 3 i wybrałem najniższą) na poprawienie ich błędów. W końcu zapłacili 70% tej wyceny. Dlatego część prac musiałem zrobić sam bo pieniędzy starczyło tylko na Froniusa, Arota i nowe kable DC. To rozwiązanie było najbliższe "cywilizowanego" jakie można było osiągnąć ze Stilo.
No tak.Mowiąc łagodnie, nie wygląda to ciekawie.Współczuję.Zły projekt to niezaprzeczalna wina biura.Jeżeli wykonanie niezgodne z projektem to też wina Stilo.Poza tym wykonawcy powinni w protokole opisać odstępstwa od projektu.Brak tego nie zwalnia STILO z odpowiedzialności. Ja mam instalacje na mikrofalownikach od 3 lat i nie mam z tym problemów.Wygląda na to, że mnie się poszczęściło. Pozdrawiam.
Też mam od 2,5 roku instalacje opartą na mikroinwerterach Hoymiles i działa bez zarzutu (była jedna usterka w pierwszym półroczu - wymienili inwerter) i jestem zadowolony. Zastanawiam się co z gwarancją producencką na panele i inwertery. Czy powinienem wystąpić do Stilo o jakieś faktury/gwarancje aby w razie czego bezpośrednio komunikować się z producentem sprzętu?
Powiem ci zostałem do tej pory nie żałuje jestem na umowie o prace, obecnie cały czas pensje mam płaconą w terminie w kwocie ustalonej, wiec to co się dzieje mnie nie interesuje, płacą to super siedzę, jak przestana płacić na czas spadam. Zmienię pracę a wiem na co trafie, może lepiej może gorzej, będę harował jak (usunięte przez administratora) i nie dostane 2300 na umowie i resztę pod stołem, bo większość tak robi, a w Stilo mam więcej i to wszystko na papierze. Może składki są nie opłacone ale jak ogłoszą upadłość to najpierw kasa z firmy idzie do państwa, Skarbówka oraz ZUS wiec prędzej lub później mi to wpłynie, gorzej z ludźmi co są zatrudnieni na B2B, oni mogą nie dostać.
Chyba STILO rzeczywiście była i jest źle zarządzana.Ja jestem tylko klientem i nie znam tej firmy od podszewki.Nie cofam jednak słów o radosnej twórczości grupy rządzącej.Nikt do tej pory tak nie niszczył gospodarki , jak obecną władza.Pomijanie tego faktu jest błędem.
Witam, mam problem ze złożoną reklamacją. Na moje pisma i telefony nikt nie odpowiada. Czy może mi Pan zdradzić w jaki sposób udało się Panu coś z nimi załatwić? Kto był pomocny? Jakiś kontakt? Będę wdzięczna
Telefony i e-maile nie skutkowały. Osoby do kontaktu się zmieniały a telefony odbierały osoby które nic nie mogły zrobić. Dopiero złożenie żądania usunięcia wady złożone na podstawie rękojmi poskutkowało. Stosując tą metodę jesteśmy chronieni przez prawo. Gwarancja jest mocno uznaniowa a sprzedawca musi się ustosunkować do naszego żądania w okresie krótszym iż 2 tygodnie. W przeciwnym razie zgadza się z naszymi żądaniami i musi wady produktu naprawić w sposób opisany w naszym wezwaniu. W moim przypadku Stilo odezwało się dopiero po miesiącu co spowodowało że z automatu uznali moje żądania. Nie chcieli ich sami naprawić więc zapłacili koszt (nie cały) naprawy przez inną firmę.
Czy coś ta firma od powie dla tysiąca osób co u nich zamontowali to będzie serwisował tyle instalacji .bo na razie to majom wszytko w .........,..
Ajj, jak tam, bankrucik? A takie piękne plany były. Takie mocarstwo. Taka korporacja wielka. Takie szkolenia handlowe. Takie nadęcie. Tyle różnych działów, tylu menadżerów. Taki ładny był, amerykański… :D
Pewnie wiedziałeś , że to ściema. Od początku dobrze sprzedana przez paru kolegów szukających jakiejkolwiek pracy, ponieważ w spółkach państwowych już ich nie chcieli :- A tu z powrotem mogli być dyrektorami i prezesami
Dzień dobry w sprawie tej firmy stilo energii.gdzie uderzyć żeby znaleś idnom firmę co będzie serwisować tom instalacje.bo ludzi w Polsce jest dużo co majom z tom firma zamontowane instalacje.prosze o info na tym portalu
Jak można się skontaktować z firmą ? infolinia nie odpowiada od miesiąca
Nie można, tam prawie już nikogo nie ma. Biuro mają w Gdańsku i chyba tylko tyle? Taka firma nie powinna już działać na rynku tylko dawno ogłosić upadłość, ale prawo w Polsce jest takie, że taki zgniły twór jeszcze przez czas jakiś będzie udawał, że działa. Zapewne są kancelarie prawne, które zrzeszają "byłych klientów" w celu odzyskania choć małej części pieniędzy z inwestycji. Jeżeli jednak prawa serwisowa nie jest duża, to polecam firmy prywatne i wystawienia faktury, być może uda sie to jakoś później rozliczyć. Ciężko mówić tu o możliwości straty gwarancji, gdy usłudawca nawet nie wywiązuje sie z obowiązku odpowiedzi na reklamacje.
Nestety ja też nie mogę nic załatwić w firmie choć czekam na wymianę mikroinwerterów i zgłoszenie do energetyki. Cisza. Znalazłam na necie Raport okresowy za IV kwartał 2022 roku z którego wynika, że od jutra będzie pracowało czynnie tam 16 osób ( na 1.01.2023 bylo 39). Polecam (usunięte przez administratora) "W związku z trwającą restrukturyzacją, z 39 osób zatrudnionych na 1 stycznia 2023 r.: - 3 osoby są na urlopach macierzyńskich - 2 osoby są na długoterminowych zwolnieniach chorobowych - 11 osób skończyło pracę w terminie do 31.01.2023 r. - 7 osób skończy pracę w terminie do terminie do 28.02.2023 r."
Wczoraj zadzwoniłem pod nr 799 399 898.. usłyszałem w słuchawce "wybrany numer jest niedostępny". No i moją pompę ciepła zobaczę jak świnia niebo... ;(
Podczas montażu w 2020 roku zostało uszkodzone poszycie dachowe - podczas dłużej trwających opadów dach przecieka. Reklamacja została przyjęta - serwis przyjechał po moich interwencjach - "coś" zrobił, było dobrze przez rok, teraz znowu pojawiły się przecieki - serwis od stycznia nie odpowiada na moje maile - telefon MILCZY. Ciekawe czy Farma "Warszawska" przejmie wierzycieli. Co będzie z REKLAMACJAMI jak będzie trzeba wymienić jakiś podzespół ? MASAKRA
witam zmieniłem dostawce internetu i nie dział mi aplikacja do stilo się nie mogę się dodzwonić pisze mejle od dwóch miesięcy i nic morze ktoś wie jak to uruchomić bez ich pomocy pozdrawiam
Zainstaluj na telefonie aplikację EMA Manager. Jak zainstalujesz to wyłącz na chwilę ECU i włącz. W telefonie wjedź w wyszukiwanie sieci WIFI. Powinna się pokazać sieć, która ma w nazwie ECU. Połącz się z nią. Potem uruchom aplikację EMA Manager i wybierz opcję dostęp lokalny. Połączysz się z ECU i będziesz mógł zmienić ustawienia WIFI i z jaką siecią ma się łączyć.
Ok, dużo (usunięte przez administratora) klientów i co dalej? Czy ktoś z Państwa poczynił już kroki prawne? My złożyliśmy dokumenty do prawnika i rozpoczynamy sprawę sądową o odzyskanie zaliczki po odstąpieniu od umowy.
Wydasz tylko pieniądze dodatkowe, firma w trakcie upadłości nie radzę iść do sadu wygrasz ale pieniędzy nie zobaczysz, dodatkowo na adwokata się straci
upadłosc to nie taka prosta sprawa. jezeli złozysz jako pierwszy papiery w sądzie i sprawa odbędzie sie przed upadłoscią to mozesz odzyskac kase. z tego co wiem to sąd ma zastrzezenia do ich wniosku o upadłośc, druga sprawa to wierzyciele blokują upadłosc
Tak zgadza się, już to przeżyłem mimo iż wygrałem sprawę w sądzie z biurem podróży alfa star na kwotę 15 tyś przed upadłością nie było z czego ściągnąć pieniędzy i tu będzie podobnie,
Ja przed chwilą wysłałem prośbę do kancelarii Geronimo z prośbą co mam robić. Geronimo - Nadzorca Układowy - powinien pilnować porządku moim zdaniem aby zapisy "Układu" właśnie były respektowane. Dam znać jeśli dostanę odpowiedź.
Będę wdzięczna. Póki co o ile wiem jest zatwierdzony przez Sąd układ z wierzycielami, a nie upadłość firmy.
od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o regulację pompy ciepła, a teraz chyba padły panele i nic, porażka, pozew zbiorowy ??