Profil pracodawcy jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

NOWOŚĆ: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zobacz przykładowe profile

Zaufali nam

Wywiadu udzielił:
Gabor Vasarhelyi
Rzecznik Prasowy
Wizz Air

W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł?
Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zare...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Maciej Szymczak
Dyrektor Zakładu
Prignitz-Meble Pomorskie Sp. z o.o.

Firma Prignitz Meble Pomorskie Sp. z o.o. to największy dziś w kraju producent formatek z okleiny do produkcji mebli. Jak wyglądały początki Państwa firmy?
Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku. Zakład otwarto w jednej z nieczynnych hal Zakładów Urządzeń Okrętowych Bomet. Na wynajętej hali magazynowej zaczynaliśmy pracę na kilku maszynach, w zespole liczącym zaledwie 20 pracowników.

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Natalia Gałczyńska
Specjalista ds. Marketingu
Headhunters Sp. z o.o.

HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki?
Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sp...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Ewa Wrzoł
Dyrektor Handlowy
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9

Jakie były początki Państwa firmy?
Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki n...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Witold Sujka
Prezes Zarządu
Tricomed S.A.

Jak wyglądały początki firmy Tricomed S.A.?
W 1839 roku powstała pierwsza w Łodzi i w Polsce zmechanizowana fabryka włókiennicza. Ponad 100 lat później w jej sąsiedztwie został utworzony Zakład Artykułów Medycznych dając początek dzisiejszej firmie TRICOMED S.A. Firma TRICOMED S.A. istnieje o...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Agnieszka Kwiatek
Management Board PA
Hert Sp. z o.o.

Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment?
To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis....

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Anna Kurzepa
Manager
Let's GoCook

Czym w ogóle jest GoCook?
Let' s GoCook to akademia kulinarna z dużym ogrodem w biznesowym centrum Warszawy. Rozwijamy pasje uczestników akademii oraz zainteresowania tematami kulinarnymi. Organizujemy eventy, warsztaty, pikniki, spotkania firmowe i oferujemy wynajem studia kulinarnego. Potrafimy pozytywnie zaskoc...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Paweł Grzyb
Marketing Manager CEE
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia?
Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncern&oacu...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Anna Bowtruczuk
Senior HR Manager
Lingaro

Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma?
Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy b...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Paweł Mierzwa
wlasciciel
Solartime Sp. z o.o.

Solartime to firma z wieloletnim doświadczeniem. W czym dokładnie się specjalizuje?
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Zajmujemy się instalacjami odnawialnych źródeł energii od 2009 roku. Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 12 000 instalacji kole...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Piotr Zwoliński
Dyrektor zarządzający
Pepper House

Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki?
Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata stali...

Czytaj więcej »