Profil pracodawcy jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

NOWOŚĆ: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zobacz przykładowe profile

Zaufali nam

Gabor Vasarhelyi

Wywiadu udzielił:
Gabor Vasarhelyi
Rzecznik Prasowy
Wizz Air

W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł?
Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zare...

Czytaj więcej »

Tomasz Wudarzewski

Wywiadu udzielił:
Tomasz Wudarzewski
Prezes
Logintrade S.A.

Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma?
Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to po...

Czytaj więcej »

Eryk Baniak

Wywiadu udzielił:
Eryk Baniak
Dyrektor Operacyjny
IGLOOPOL Sp. z o.o.

Jak zmieniła się Państwa firma od czasu jej powstania?
Marka Igloopol to były kombinat rolno-przemysłowy, który powstał w 1978 r. w Dębicy. Pod koniec lat 80’tych to było największe przedsiębiorstwo w południowo-wschodniej Polsce. Od 2015 r. prawo do wykorzystywania tej marki ma firma Igloopol Sp. z o.o. z Krakowa. Nie zapominamy czym była...

Czytaj więcej »

Paweł Grzyb

Wywiadu udzielił:
Paweł Grzyb
Marketing Manager CEE
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia?
Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncern&oacu...

Czytaj więcej »

Maciej Urbański

Wywiadu udzielił:
Maciej Urbański
Prezes Zarządu
WELCOME Airport Services Sp. z o.o.

Jak powstał WELCOME Airport Services?
Firma WELCOME Airport Services powstała z połączenia kilku firm, a więc historia firmy to tak naprawdę kilka ciekawych opowieści. Może zatem skupię się na historii oddziału warszawskiego?

Czytaj więcej »

Andrzej Jacaszek

Wywiadu udzielił:
Andrzej Jacaszek
Wydawca „Harvard Business Review Polska”, Wiceprezes
ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy?
Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skup...

Czytaj więcej »

Witold Sujka

Wywiadu udzielił:
Witold Sujka
Prezes Zarządu
Tricomed S.A.

Jak wyglądały początki firmy Tricomed S.A.?
W 1839 roku powstała pierwsza w Łodzi i w Polsce zmechanizowana fabryka włókiennicza. Ponad 100 lat później w jej sąsiedztwie został utworzony Zakład Artykułów Medycznych dając początek dzisiejszej firmie TRICOMED S.A. Firma TRICOMED S.A. istnieje o...

Czytaj więcej »

Urszula Gradowska

Wywiadu udzieliła:
Urszula Gradowska
Chief Business Development Officer
DBMS sp. z o.o.

Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS?
Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa...

Czytaj więcej »

Anna Bowtruczuk

Wywiadu udzielił:
Anna Bowtruczuk
Senior HR Manager
Lingaro

Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma?
Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy b...

Czytaj więcej »

Jerzy Jarowy

Wywiadu udzielił:
Jerzy Jarowy
Dyrektor Polskiego Przedstawicielstwa
TeleTrade-DJ International Consulting Ltd

W historii wielu przedsiębiorstw mają miejsca momenty przełomowe, które wytyczają dalszy kierunek rozwoju firmy. Jak to wyglądało w TeleTrade Polska?
Historia marki TeleTrade, ma już ponad 20 lata. 15 listopada 2017 roku obchodziliśmy 23 urodziny. Wydaje mi się, iż o samej marce można by napisać książkę. W Polsce momenty przełomowe wyznacza rynek, opinie oraz instytucje nadzorujące rynek, z którymi współpracujemy od samego początku....

Czytaj więcej »

Ewa Wrzoł

Wywiadu udzieliła:
Ewa Wrzoł
Dyrektor Handlowy
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9

Jakie były początki Państwa firmy?
Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki n...

Czytaj więcej »

Agnieszka Kwiatek

Wywiadu udzieliła:
Agnieszka Kwiatek
Management Board PA
Hert Sp. z o.o.

Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment?
To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis....

Czytaj więcej »