Profil pracodawcy jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

NOWOŚĆ: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zobacz przykładowe profile

Zaufali nam

Natalia Gałczyńska

Wywiadu udzieliła:
Natalia Gałczyńska
Specjalista ds. Marketingu
Headhunters Sp. z o.o.

HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki?
Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sp...

Czytaj więcej »

Gabor Vasarhelyi

Wywiadu udzielił:
Gabor Vasarhelyi
Rzecznik Prasowy
Wizz Air

W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł?
Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zare...

Czytaj więcej »

Anna Kurzepa

Wywiadu udzieliła:
Anna Kurzepa
Manager
Let's GoCook

Czym w ogóle jest GoCook?
Let' s GoCook to akademia kulinarna z dużym ogrodem w biznesowym centrum Warszawy. Rozwijamy pasje uczestników akademii oraz zainteresowania tematami kulinarnymi. Organizujemy eventy, warsztaty, pikniki, spotkania firmowe i oferujemy wynajem studia kulinarnego. Potrafimy pozytywnie zaskoc...

Czytaj więcej »

Eryk Baniak

Wywiadu udzielił:
Eryk Baniak
Dyrektor Generalny
IGLOOPOL Sp. z o.o.

Jak zmieniła się Państwa firma od czasu jej powstania?
Marka Igloopol to były kombinat rolno-przemysłowy, który powstał w 1978 r. w Dębicy. Pod koniec lat 80’tych to było największe przedsiębiorstwo w południowo-wschodniej Polsce. Od 2015 r. prawo do wykorzystywania tej marki ma firma Igloopol Sp. z o.o. z Krakowa. Nie zapominamy czym była...

Czytaj więcej »

Joanna Tomczak

Wywiadu udzieliła:
Joanna Tomczak
HR Manager
Mazars

Czym zajmuję się firma Mazars?
Mazars jest międzynarodową firmą specjalizującą się w audycie, księgowości, doradztwie podatkowym i prawnym oraz doradztwie biznesowym. Jednym z naszych znaków szczególnych jest audyt dużych międzynarodowych spółek notowanych na giełdzie. Świadczymy również usługi doradcz...

Czytaj więcej »

Katarzyna Kowalik

Wywiadu udzieliła:
Katarzyna Kowalik
Kierownik ds. Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy
Lafarge Cement S.A.

Czym dokładnie zajmuje się Państwa firma? Co dokładnie wchodzi w zakres świadczonych przez Państwa usług?
Lafarge w Polsce jest częścią grupy LafargeHolciem, światowego lidera w przemyśle materiałów budowlanych. Działamy w 80 krajach na świecie. W Polsce jesteśmy obecni od 20 lat i posiadamy ponad 60 zakładów produkcyjnych, m.in.: cementownie, kopalnie, przeładownie kruszyw oraz wytw&oacut...

Czytaj więcej »

Iwona Uziembło

Wywiadu udzieliła:
Iwona Uziembło
Prokurent
SkanSerwis Sp. z o.o.

Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma?
Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszy...

Czytaj więcej »

Agnieszka Kwiatek

Wywiadu udzieliła:
Agnieszka Kwiatek
Management Board PA
Hert Sp. z o.o.

Początki firmy sięgają 1994 roku. Kiedy struktury firmy były już bardzo rozbudowane, postanowiliście o podziale Hert na trzy oddzielnie zarządzane spółki. Czy był to przełomowy moment?
To był raczej proces, pozwalający na lepsze zarządzanie, lepszą organizację, co zaowocowało usprawnieniem całej firmy i lepszą obsługą naszych Klientów. Dla Klienta większe znaczenie ma kompleksowość jego obsługi niż to, czy korzysta z usług firmy Hert czy Hert Akcesoria czy Hert Serwis....

Czytaj więcej »

Aleksandra Kowal

Wywiadu udzieliła:
Aleksandra Kowal
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji Departament Zarządzania Personelem
Euro Bank S.A.

Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces?
Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nas...

Czytaj więcej »

Jarosław Kiełpinski

Wywiadu udzielił:
Jarosław Kiełpinski
Kierownik Działu Rozwoju Kadr
Deichmann-Obuwie

Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie?
W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.

Czytaj więcej »

Grzegorz Pietraszewski

Wywiadu udzielił:
Grzegorz Pietraszewski
Prezes
Aureus S.A.

Aureus jest obecny na rynku finansowym już ponad 11 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
Przeszliśmy ogromną ewolucję. Wciąż pamiętam gdy rozpoczynaliśmy naszą pracę w garażu. Dosłownie w garażu, gdzie razem ze wspólnikiem założyliśmy pierwsze biuro. Na początku w firmie były trzy osoby, a w swojej ofercie mieliśmy tylko kredyty. Teraz w zespole pracuje już ponad 8...

Czytaj więcej »

Arkadiusz Gramenz

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »