Profil pracodawcy jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

NOWOŚĆ: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zobacz przykładowe profile

Zaufali nam

Wywiadu udzielił:
Piotr Zwoliński
Dyrektor zarządzający
Pepper House

Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki?
Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata stali...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Anna Stasiuk
Dyrektor Zarządzający, Członek Zarządu
HR Support

Czym dokładnie zajmuje się HR Support?
Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci kr&oacu...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Ewa Wrzoł
Dyrektor Handlowy
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9

Jakie były początki Państwa firmy?
Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki n...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Aleksandra Kowal
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji Departament Zarządzania Personelem
Euro Bank S.A.

Eurobank został założony ponad dekadę temu przez polskiego przedsiębiorcę – Mariusza Łukasiewicza i szybko stał się rozpoznawalny i wybierany przez klientów. Na czym opiera się Państwa sukces?
Eurobank zaistniał na rynku dzięki oryginalności i łamaniu schematów w myśleniu o usługach bankowych. Ideą założyciela było stworzenie banku „po drodze”, dostępnego w miejscach, w których klienci często przebywają i będącego do ich dyspozycji w dogodnym dla nich czasie. Nas...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Mirosław Zossel
Dyrektor Partner Tele.com
Partner Tele.com Sp. z o.o. Sp. k.

Firma Partner Tele.com powstała w 2001 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii?
Momentów ważnych i kluczowych w historii Partner Tele.com było parę. Na pewno na uwagę zasługuje fakt, iż pierwotnie firma liczyła zaledwie kilka osób. Nasze działania oraz zainteresowanie proponowanymi przez nas produktami było tak duże, że bardzo szybko musieliśmy zatrudnić kolejnych...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Maciej Pokrzywiński
Dyrektor Generalny
IT COMPANY Sp. z o.o.

Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company?
Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klient&oacu...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Andrzej Jacaszek
Wydawca „Harvard Business Review Polska”, Wiceprezes
ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy?
Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skup...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Anna Bowtruczuk
Senior HR Manager
Lingaro

Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma?
Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy b...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Maciej Szymczak
Dyrektor Zakładu
Prignitz-Meble Pomorskie Sp. z o.o.

Firma Prignitz Meble Pomorskie Sp. z o.o. to największy dziś w kraju producent formatek z okleiny do produkcji mebli. Jak wyglądały początki Państwa firmy?
Firma rozpoczęła swoją działalność w 1999 roku. Zakład otwarto w jednej z nieczynnych hal Zakładów Urządzeń Okrętowych Bomet. Na wynajętej hali magazynowej zaczynaliśmy pracę na kilku maszynach, w zespole liczącym zaledwie 20 pracowników.

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Marek Stebnicki
Prezes Zarządu
ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

Posiadają Państwo 27 lat doświadczenia w branży medycznej. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
ZARYS to firma rodzinna, która powstała w 1989, roku fundamentalnych przemian w Polsce. Została założona przez Jacka Ossowskiego, który chciał wykorzystać zmieniającą się sytuację gospodarczą i wziąć udział w budowaniu nowej Polski. Firma z małego dystrybutora przeistoczyła się w wiodą...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzieliła:
Natalia Gałczyńska
Specjalista ds. Marketingu
Headhunters Sp. z o.o.

HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki?
Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sp...

Czytaj więcej »

Wywiadu udzielił:
Sławomir Harazin
Wiceprezes Zarządu
Action

Gdzie osoby zainteresowane pracą w Państwa firmie mogą znaleźć aktualne oferty?
Wszyscy zainteresowani pracą w Action S.A. znajdą informacje o aktualnie prowadzonych rekrutacjach na naszej stronie internetowej w zakładce „Kariera” (www.action.pl/kariera) oraz na naszym profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/GrupaAction/).

Czytaj więcej »