Profil pracodawcy jest zaawansowanym narzędziem Employer Brandingowym w postaci wysoko pozycjonowanej reklamy. Pozwala pracodawcy aktywnie wpływać na wizerunek firmy w Internecie, co w czasach powszechnego dostępu do sieci przekłada się na realne zyski dla przedsiębiorstwa. Usługa Złotego Profilu VIP umożliwia pracodawcom rozbudowę profilu o 8 dodatkowych zakładek. Dzięki temu zyskują przestrzeń, w której mogą przybliżyć najważniejsze informacje związane ze swoją firmą. Mogą one dotyczyć zarówno aspektów HR-owych, jak i biznesowych. Tym samym profil pracodawcy, stworzony na największym portalu opiniotwórczym, śledzonym miesięcznie przez 2 mln unikalnych użytkowników, ułatwia przyciągnięcie zainteresowania nie tylko potencjalnych pracowników, ale również klientów i kontrahentów. To z kolei pozwala zaoszczędzić środki przeznaczane na rekrutacje i zabiegi marketingowe.

Korzystając z usługi Złoty Profil uzyskujesz możliwość:

NOWOŚĆ: Aktualności - zaprezentuj najnowsze informacje i wydarzenia związane z życiem firmy. Pozwól użytkownikom być na bieżąco i pokaż co dzieje się w Twoim przesiębiorstwie. Tym samym przyciągaj uwagę większej grupy odbiorców.

Rozbudowania profilu o 8 dodatkowych zakładek, dostosowywanych indywidualnie do potrzeb firmy. Sam decydujesz jakimi aspektami chcesz podzielić się z użytkownikami. Rozbudowany profil pracodawcy pozwala wspierać proces budowy wizerunku firmy w Internecie. Na każdym etapie nasz grafik oraz opiekun firmy pomogą w tworzeniu profilu przedsiębiorstwa.

Zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa internautom. Daj się poznać przedstawiając profil działalności i historię firmy. Tym samym docieraj do większej grupy odbiorców.

Dodania specjalnej, wyróżnionej zakładki z wywiadem, przeprowadzanego z kadrą zarządzającą przedsiębiorstwa. Publikacja rozmowy przedstawiająca rzetelne informacje na temat firmy oraz zdjęcia prezentujące wygląd biura, atmosferę wewnątrz przedsiębiorstwa, co wzmacnia wizerunek przedsiębiorstwa. Istnieje również możliwość publikacji wywiadu z atrybutem zwiększającym pozycjonowanie witryny firmy w wyszukiwarce Google.

Samodzielnego administrowania profilem pracodawcy w oparciu o regulamin serwisu GoWork.pl - nie oznacza możliwości usuwania opinii.

Ochrony 6 H zapewniającej bezpieczeństwo wizerunku firmy i pozwalającej na podjęcie stosownych kroków zgodnych z regulaminem GoWork.pl

Przyciągnięcia uwagi potencjalnych pracowników. Opowiedz jak wygląda rekrutacja i praca w Twoim przedsiębiorstwie oraz jakie korzyści płyną z pracy w Twojej firmie.

Poinformowania internautów o swojej ofercie handlowej. Docieraj nie tylko do osób zainteresowanych pracą w Twojej firmie, ale również potencjalnych klientów i kontrahentów.

Umieszczenia filmów dostępnych na Twoim kanale YouTube.

Dodania do swojego profilu linków do portali społecznościowych i dotarcia do większego grona odbiorców, zmniejszając tym samym koszty przeznaczane na działania marketingowe.

Dodania galerii zdjęć pokazujących jak wygląda praca oraz integracja pracowników. Tym samym zachęcasz kandydatów do aplikowania do Twojej firmy.

Skorzystania z vouchera z 20% zniżką na szkolenie dla kadry firmy - ponad 300 pozycji zobacz nasze kursy.

Zobacz przykładowe profile

Zaufali nam

Jarosław Kiełpinski

Wywiadu udzielił:
Jarosław Kiełpinski
Kierownik Działu Rozwoju Kadr
Deichmann-Obuwie

Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie?
W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.

Czytaj więcej »

Tomasz Wudarzewski

Wywiadu udzielił:
Tomasz Wudarzewski
Prezes
Logintrade S.A.

Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma?
Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to po...

Czytaj więcej »

Iwona Uziembło

Wywiadu udzieliła:
Iwona Uziembło
Prokurent
SkanSerwis Sp. z o.o.

Na rynku działają Państwo już 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła firma?
Zaczynaliśmy 15 lat temu jako firma jednego projektu- świadczyliśmy obsługę korespondencji dla jednego klienta. Mieliśmy zaangażowanych kilka skanerów średniej wydajności do obsługi tego projektu. Dzisiaj liczba stałych projektów usługowych to ponad 30 u klientów ze wszy...

Czytaj więcej »

Urszula Gradowska

Wywiadu udzieliła:
Urszula Gradowska
Chief Business Development Officer
DBMS sp. z o.o.

Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS?
Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa...

Czytaj więcej »

Grzegorz Tokarczyk

Wywiadu udzielił:
Grzegorz Tokarczyk
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju
QUIOSQUE

Jakie były początki marki Quiosque?
Jesteśmy jedną z pierwszych polskich marek modowych. Istniejemy na rynku już 25 lat, a więc dłużej niż wiodące marki z naszej branży. Z pewnością możemy określić naszą firmę jako stabilną i dającą pracownikom poczucie bezpieczeństwa. Wśród nas są takie osoby, które pamiętają początki Q...

Czytaj więcej »

Anna Kurzepa

Wywiadu udzieliła:
Anna Kurzepa
Manager
Let's GoCook

Czym w ogóle jest GoCook?
Let' s GoCook to akademia kulinarna z dużym ogrodem w biznesowym centrum Warszawy. Rozwijamy pasje uczestników akademii oraz zainteresowania tematami kulinarnymi. Organizujemy eventy, warsztaty, pikniki, spotkania firmowe i oferujemy wynajem studia kulinarnego. Potrafimy pozytywnie zaskoc...

Czytaj więcej »

Marek Stebnicki

Wywiadu udzielił:
Marek Stebnicki
Prezes Zarządu
ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k.

Posiadają Państwo 27 lat doświadczenia w branży medycznej. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
ZARYS to firma rodzinna, która powstała w 1989, roku fundamentalnych przemian w Polsce. Została założona przez Jacka Ossowskiego, który chciał wykorzystać zmieniającą się sytuację gospodarczą i wziąć udział w budowaniu nowej Polski. Firma z małego dystrybutora przeistoczyła się w wiodą...

Czytaj więcej »

Arkadiusz Gramenz

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »

Florian Meyer

Wywiadu udzielił:
Florian Meyer
Członek Zarządu Firmy
Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.

W czym specjalizuje się Spółka Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o.?
Od samego momentu rozpoczęcia naszej działalności gospodarczej w Polsce, w roku 2012 firma Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. kieruje swoją główną uwagę na pozyskanie polskich pracowników dla potrzeb niemieckiego rynku pracy. Nasza oferta jest bardzo obszerna i obejmuje pomoc przy sporząd...

Czytaj więcej »

Joanna Tomczak

Wywiadu udzieliła:
Joanna Tomczak
HR Manager
Mazars

Czym zajmuję się firma Mazars?
Mazars jest międzynarodową firmą specjalizującą się w audycie, księgowości, doradztwie podatkowym i prawnym oraz doradztwie biznesowym. Jednym z naszych znaków szczególnych jest audyt dużych międzynarodowych spółek notowanych na giełdzie. Świadczymy również usługi doradcz...

Czytaj więcej »

Grzegorz Pietraszewski

Wywiadu udzielił:
Grzegorz Pietraszewski
Prezes
Aureus S.A.

Aureus jest obecny na rynku finansowym już ponad 11 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
Przeszliśmy ogromną ewolucję. Wciąż pamiętam gdy rozpoczynaliśmy naszą pracę w garażu. Dosłownie w garażu, gdzie razem ze wspólnikiem założyliśmy pierwsze biuro. Na początku w firmie były trzy osoby, a w swojej ofercie mieliśmy tylko kredyty. Teraz w zespole pracuje już ponad 8...

Czytaj więcej »

Eryk Baniak

Wywiadu udzielił:
Eryk Baniak
Dyrektor Operacyjny
IGLOOPOL Sp. z o.o.

Jak zmieniła się Państwa firma od czasu jej powstania?
Marka Igloopol to były kombinat rolno-przemysłowy, który powstał w 1978 r. w Dębicy. Pod koniec lat 80’tych to było największe przedsiębiorstwo w południowo-wschodniej Polsce. Od 2015 r. prawo do wykorzystywania tej marki ma firma Igloopol Sp. z o.o. z Krakowa. Nie zapominamy czym była...

Czytaj więcej »