Opinie o Amazon

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amazon

El Psy Kongroo

Hej ludzie, mam dwa pytania: 1. Czy pieniądze za niepobrany urlop są wypłacane wraz z wypłatą w miesiącu następującym po zrezygnowaniu z pracy, czy też wraz z premią do 25 kolejnego miesiąca? 2. Pamiętacie ten bonus za obecność trwający od września do końca listopada? Wypłacany 2 razy po 300 brutto. Na chwilę obecną otrzymałem tylko jeden z nich, ten do końca listopada nadal nie wpłynął na moje konto. Otrzymaliście go czy jesteście w podobnej sytuacji? Normalnie zadzwoniłbym na infolinię agencji pracy, by się tego dowiedzieć, ale nie odbierają.

JA
@El Psy Kongroo 13.01.2018 15:50
Hej ludzie, mam dwa pytania: 1. Czy pieniądze za niepobrany urlop są wypłacane wraz z wypłatą w miesiącu następującym po zrezyg...

1. Ekwiwalent za niewykorzystany urlop wyplacany jest wraz z ostatnia wyplata po zakonczeniu wspolpracy. Urlop naliczany jest po przepracowanym PELNYM miesiacu. Co wazne kazda jedna nieobecnosc cofa naliczanie urlopu o jeden dzien. Tez istotna rzecz - np. Jezeli zostales zatrudniony 1 grudnia a zakonczylas wspolprace 31 grudnia to urlop Ci sie nie nalezy, poniewaz nie przepracowales pelnego miesiaca. Moze tu tkwi problem. Na pasku wyplat bedziesz miec napisane czy urop zostal wyplacony. 2. To byly 2 osobne bonusy wyplacane w zaleznosci kiedy zostales przyjety do pracy. Kazdy z bonusow mial osobne widelki terminow (dostepne w regulaminie-nie pamietam teraz) Widocznie zostales zastrudniony pozniej i nie zalapales sie na widelki z pierwszego okresu bonusu.

El Psy Kongroo
@JA 14.01.2018 12:37
1. Ekwiwalent za niewykorzystany urlop wyplacany jest wraz z ostatnia wyplata po zakonczeniu wspolpracy. Urlop naliczany jest p...

Zacząłem pracę z z końcem sierpnia , a skończyłem z końcem grudniu więc wszystko powinno być ok. Dzieki za info

Mikus121

Tak tak zwalniają ja pracowałem trzy mieśiące w amazonie w pozńaniu przez trzy miesiące nie miłem ani emki. Elki itp ale mialem 2 fidżbeki a mialem norme 135 prawie co dzień a tu pech zostałem zwolniony tak jak moi koledzy. Co to za firma ludzie w polsce są tylko normy

????

Czy ktoś może wie dlaczego część osób ma przedłużone umowy tylko do 15 stycznia ??

Ja
@L4 10.01.2018 18:40
A jak to niby zabezpiecza firmę przed L4

W ten sposob, ze pracownik nie rzuci l4 na caly miesiac i tym samym firma nie bedzie za to placic. To nie jest zabieg wylacznie styczniowy, taka jest polityka amazon - jezeli pracownik wykazuje tendencje do brania chorobowego, to przedluzana jest mu umowa ale na 14 dni a nie 30.

Werka
@L4 10.01.2018 18:40
A jak to niby zabezpiecza firmę przed L4

L4 wypłaca się po przepracowaniu pełnego miesiąca

soltys

pracowalem na piku dostalem wyplate ale za powrot i premi swiontecznej nie dostalem do tej pory bylem zadowolony z tej pod virmy czyli adeco czesto slyszalem ze to ramsztad krenci pracownikow od kilku dni dzwonie alenikt nie odbiera mieli hyba peha ze mnie zatrudnili hyba ze sie uczciwie ze mnom rozliczom do tej pory poznawalem swoje obowionzki ale znam swoje prawa i wiem jak je wyegzekwowac pip i inne

David

Pracuję na 1/2 etatu trzeci miesiąc. Praca jest naprawdę w porządku. Wynagrodzenie zawsze na czas, w mojej miejscowości nie ma szans na takie pieniądze w takim wymiarze godzin. Posiłki na kantynie naprawdę smaczne, większość narzeka ale i tak jedzą... Norma?? w pierwszy dzień pracy miałem ponad 70% teraz 100-130% to standard. Do pracy dojeżdżam około 80 km. Szczerze?? jestem bardzo zadowolony i jeśli tylko ktoś potrafi dać trochę od siebie to polecam mu tą pracę.

Danuta
@David 14.01.2018 14:20
Ile dni przepracowałaś w grudniu??

W grudniu 7 dni

Danuta
@David 14.01.2018 14:20
Ile dni przepracowałaś w grudniu??

7 dni w tym jedna nocka

Zaskoczona

Tak myślałam, ze to ściema. Przepracowałam wszystkie dni w grudniu zgodnie z grafikiem - miało być 5400 brutto (tak sie reklamowali) czyli 3800 netto około i nie ma niestety tyle.

JA
@zaskoczona 12.01.2018 16:01
Skoro jest tak jak twierdzi Ja, to dlaczego nikt o tym nie wiedział? gwiazdkę nam pokazywali i pisało pod nią - praca od 3 grud...

Naprawde uwazasz, ze agencja powinna latac za kazdym i prosic aby przeczytali laskawie regulamin? Badzmy dorosli. Nikt nie zadba o Twoj interes jak Ty sama. Kredyt tez wezmiesz bez poproszenia i przeczytania regulaminu? Nie rozumiem dlaczego nie podejdziesz do agencji i nie wyjasnisz sprawy. 1 min szukania na google : Opis oferty pracy: Obowiązki: • kompletowanie zamówień magazynowych • pobieranie/odbieranie towarów • sortowanie towarów oraz wykładanie na półki Wymagania: • ukończone 18 lat • gotowość i zdolność do pracy w trybie zmianowym • umiejętność rozumienia pisanych i ustnych poleceń w języku polskim • brak przeciwwskazań do stania/chodzenia przez 10 godzin Oferta: Zarób ponad 8300 zł w 2 miesiące** i zgarnij bonusy! Im szybciej dołączysz, tym więcej zarobisz! • stawka 16,00 zł brutto/h + premie(do 15 % premii, które są zależne od efektywności i frekwencji) • godziny nocne to 20 % od podstawowego ustawowego godzinowego wynagrodzenia • pracę w systemie 2 zmianowym • umowę o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę stałą • bezpłatny transport • bezpłatne obiady • 600 zł brutto za obecność w pracy* • 1600 zł brutto za polecenie pracownika* • 850 zł brutto dla osób powracających* • praca przez 4 dni w tygodniu po 10 godzin w jednym z systemów: - Niedziela, Poniedziałek, Wtorek, Środa - Środa, Czwartek, Piątek, Sobota - Poniedziałek, Wtorek, Czwartek, Piątek - Piątek, Sobota, Niedziela, Poniedziałek • możliwość pracy na ½ etatu (pn-wt, czw-pt, sb-ndz) *Regulaminy dostępne w biurze bądź pod numerem telefonu 723 ********** ** Zakładając pełną obecność zgodnie z grafikiem

Zaskoczona
@JA 13.01.2018 08:53
Naprawde uwazasz, ze agencja powinna latac za kazdym i prosic aby przeczytali laskawie regulamin? Badzmy dorosli. Nikt nie zadb...

Tak kredyt w banku wzięłam bez czytania i wiesz co? Nie oszukali mnie i mam na 10% rocznie (konsumencki) . Trochę więcej ucziwości Amazonie.

Zaskoczona

Amazonie, wypłać kazdemu kto przepracował od 3 do końca grudnia bonus w pełnej wysokości, a zapewniam, że czarny PR zniknie. I pamiętaj o Wielki Amazonie, że jeden niezadowolony pracownik zniechęci do pracy u ciebie kilkadziesiąt osób, a jeden zadowolony namówi najwyżej kilka innych osób do pracy u was. Bez tej daniny za polecenie to pewnie tylko jednego :) W sumie dzietność spada, emigracja ma sie dobrze. A rząd zapewne nie pozwoli sprowadzać na szeroką skalę innych nacji, więc co ty poczniesz? Zakończysz przygodę z Polską na minusie, bo już masz tu minimum 4 zakłady.

WK
@Zaskoczona 12.01.2018 16:36
Amazonie, wypłać kazdemu kto przepracował od 3 do końca grudnia bonus w pełnej wysokości, a zapewniam, że czarny PR zniknie. I...

Amazon bije z roku na rok swoje wyniki od kiedy wszedl na polski rynek. Z pozyskaniem pracownikow jak nie bylo, tak nadal nie ma wiekszego problemu i jeszcze dlugo nie bedzie. Firma dostawia kolejne magazyny (co jest dowodem na to, ze wszystko sie kreci jak nalezy) ale pani Zaskoczona dokonala 1-rzednej analizy upadku na polskim rynku jednej z najwiekszych spolek na swiecie :D . Gratuluje, wybitne zdolnosci analityczne. Proponuje zakonczyc wspolprace z amazon na stanowisku pracownika magazynowego, szkoda takiego potencjalu :D. Dygresyjnie przypominam, ze obowiazkiem kazdego pracownika (dla jego dobra) jest czytanie regulaminow. Przeczytaj a dowiesz sie dlaczego nie otrzymalas bonusu 1450 zl A tak serio - nie jedna, nie dwie madre glowy czuwaja nad tym aby sie

zaskoczona
@WK 13.01.2018 08:38
Amazon bije z roku na rok swoje wyniki od kiedy wszedl na polski rynek. Z pozyskaniem pracownikow jak nie bylo, tak nadal nie m...

Kolos na glinianych nogach. Po tegorocznym kryzysie gospodarczym w październiku, daję Amazon 1,5 roku maks w Polsce. Mało znasz się na firmach skoro nie wiesz, że one powstają szybko jak i tez szybko znikają. A od jutra zaczynam na dzielnicy opowiadać jak to Amazon nie zapłacił premii i ż enie warto tam iść w grudniu do pracy w ogóle. Tegoroczna większosć pracowników grudniowych (tymczasowców) powi ci to samo.

Dzoan

Hej czy ktoś polecał 2 osoby ile powinnam dostać za polecenie 2 pracowników bo nie wiem czy nie za mało mi wypłacili?

Ja
@Dzoan 13.01.2018 13:48
Hej czy ktoś polecał 2 osoby ile powinnam dostać za polecenie 2 pracowników bo nie wiem czy nie za mało mi wypłacili?...

1600 brutto x 2

Zaskoczona

W sumie przez ten przekręt z premiami w tym roku w przyszłym roku nikt sie prawie nie zgłosi. Nawet Wrocław to małe miasto, a co dopiero inne miasta w dolnym śląsku. Wieść się rozniesie po dzielnicach i bedą mieli problem w przyszłym roku. Co za głupota :) Nie wzieli pod uwagę szerokich kontaktów towarzyskich tych ludzi, których oszukali w tym roku :) Te ich gwiazdki będą gwoździami do trumny Amazon.

Malinowa

Witam mam podobną sytuację pracowałam na piku w grudniu cały miesiąc na cały etat bez żadnych dni wolnych i zarobiłam 2600 a gdzie bonus świąteczny co tak reklamowali jakieś kpiny myślą że ludzie im odpuszczą

zaskoczona
@Malinowa 11.01.2018 12:56
Witam mam podobną sytuację pracowałam na piku w grudniu cały miesiąc na cały etat bez żadnych dni wolnych i zarobiłam 2600 a gd...

Wydaje mi się, że lepiej wziąć sobie pół etatu a drugi etat 8h gdzie indziej (około 1530 płaca minimalna) i zarobisz więcej niż w amazonie przy mniejszym nakładzie pracy.

zaskoczona
@Malinowa 11.01.2018 12:56
Witam mam podobną sytuację pracowałam na piku w grudniu cały miesiąc na cały etat bez żadnych dni wolnych i zarobiłam 2600 a gd...

Pewnie w dzień pracowałaś skoro 2600 tylko masz, ja cały miesiac nocek miałam.

Nick

Jaka normalna firma zachęca pracowników do odejścia z pracy stalych i doświadczonych? Amazon zapłaci za odejście z pracy pracownikom ktorzy sami sie zwolnią. 1-2 lat pracy 2500 -pracownik ze stażem 3lat 3000 a za 4 lat pracy 3500.

zaskoczona
@Nick 11.01.2018 20:52
Jaka normalna firma zachęca pracowników do odejścia z pracy stalych i doświadczonych? Amazon zapłaci za odejście z pracy pracow...

Po tym co zrobili na bonusie świątecznym, to coś trudo uwierzyć :) a jakie są gwiazdki? :) przeczytaj gwiazdki najpierw.

Nick

A ja mam takie pytanko .wzielam na poczatku 12.17r. urlop na dziecko 1 dzien to jak w koncu z ta premia swiateczna i o co biega z tymi i incydentami .

Sprawiedliwość

To jakieś kpiny z ludzi sobie robią mówią jedno robią co innego mam na myśli bonus świateczny

Hose

una gran mierda...

THX za pole bawelny

Styczniowy skowyt. Czekałem na to buahuahaha Za ile godzin te 3000 otrzymaliscie? Wiedziałem ze bedzie penetracja !!!!!!

pik

Jaka powinna być wypłata za grudzień na pół etatu ( przepracowane 8 dni według grafiku ) ?

robert
@pik 10.01.2018 15:31
Jaka powinna być wypłata za grudzień na pół etatu ( przepracowane 8 dni według grafiku ) ?

Około 1700.

Nina

Tak jaka wypłata za grudzień na pół etatu . Przepracowane 8dni w miesiącu. Oto pytanie ......??????

machniev

Bonus grudniowy przyjdzie osobnym przelewem?

Ja

Witam, wie ktoś może czy premia za powrót (850 brutto) została wliczona do wypłaty czy będzie wypłacana w późniejszym termine?

Anna Trzpis

Koszmar. Zwróciłam Kindle 15.12.2017. Nadal nie mam pieniędzy. Odradzam wszystkim zakupy na Amazonie. Ja tego błędu więcej nie popełnię

Anna Trzpis

15 grudnia 2017 roku odesłałam uszkodzony Kindle do zwrotu. Poczta Polska dostarczyła paczkę do Kątów Wrocławskich w 3dni. Nadal jednak nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar. Nie rozpoczęła się nawet procedura zwrotu, a termin zwrotu upływa 1 lutego br. Efekt jest taki, że nie mam ani Kindle, ani pieniędzy, ani żadnej informacji na ten temat. Bardzo żałuję, że kupiłam Kindla. Musiałam kupić inny czytnik, PocketBook i ten przynajmniej działa. Więcej na pewno nie kupię niczego na Amazonie. Popełniłam kosztowny błąd.

Były

Pracowałem w Amazonie rok. Praca ciężka jesteś tylko liczbą która nabija pieniądze dla menadżerów i liderów. Mówią, że rozumieją nasze problemy i to, iż jesteśmy zmęczeni. Presja jest ogromna cały czas tylko norma,norma,norma. Nikt nie probuje nawet rozwiązywać twoich problemów. Od ludzi oczekują, ale sami nic od siebie nie dają. W pracy jesteś cały czas życie prywatne to dalszy plan.Na krótko spoko na dłuższą chwilę dramaturgia. Dział pick jest chyba najgorszy zakaz rozmów dobrze, że pozwalają oddychać. Ludzi traktują jak (usunięte przez administratora) trzeba mieć ogromną cierpliwość żeby nie wybuchnąć. Są też plusy można spotkać naprawdę miłych i życzliwych ludzi i nawiązać nowe przyjaźnie ( Tak jest to możliwe). Grudzień to prawdziwy koszmar. Nie pracuję tam od wczoraj.....to była najlepsza decyzja w moim życiu.

Ryś
@obecny 08.01.2018 08:33
trochę przesada, akurat jeśli chodzi o życie prywatne to mam całkiem odmienne zdanie, w przeciwieństwie do wielu firm w amazoni...

Co? Ty wgl wiesz co mówisz? Mam takie samo zdanie jak kolega/ koleżanka

Joanna
@Były 03.01.2018 17:43
Pracowałem w Amazonie rok. Praca ciężka jesteś tylko liczbą która nabija pieniądze dla menadżerów i liderów. Mówią, że rozumiej...

To co Pan napisał, to szczera prawda. Menedżerów nie obchodzą ludzie , tylko wyniki i ich premie za te wyniki.

Krzyś

A ile tam można wyciągnąć miesięcznie?

Akcja Praca
@Karakan 06.01.2018 11:57
Jeśli będziesz pracował 5-6 dni w tygodniu, wszystkie nadgodziny weźmiesz to nawet 3,5 tysiąca wykręcisz...

Z pewnością tyle wykręcisz, chyba że się wcześniej przekręcisz.

JA
@Akcja Praca 07.01.2018 13:32
Z pewnością tyle wykręcisz, chyba że się wcześniej przekręcisz.

Tak na sxybko: 170h x 16zl =2720 brutto podstawy 30h x 32zl = 960 brutto nadgodzin (opcjonalnie) + premia frekwencyjna + ~2,10 zl brutto do kazdej h nocnej (od 22 do 4 -nocna zmiana)

Pracownik

Czy to prawda ze dawali ludzią wypowiedzenia zeby nie płacić premii

Obiektywni
@JA 04.01.2018 20:13
Wypowiedzenia w amazon (agencje) stosowane sa TYLKO w stosunku do osob ktore typuje ADAPT czyli przez dluzszy okres i pomimo re...

Nie kłam, bo mijasz się z prawdą. Prawda jest taka, że to często stosowana praktyka, że pracowników tymczasowych z Agencji traktuje się gorzej, bo celowo zatrudnia się ich przed PeakTime i potem zwalnia w grudniu ludzi, nie płacąc bonusu za Peak Time. W regulaminie dotyczącym bonusu świątecznego wyraźnie jest napisane, że trzeba przepracować cały PeakTime od 3 grudnia do 31 grudnia bez żadnych urlopów na żądanie i żadnych L4. W przeciwnym razie nie wypłacą bonusu. Ludzie z Agencji są zwalniani celowo albo po świętach albo przed 24 grudnia. To jest oszustwo i wyzysk.

JA
@Obiektywni 07.01.2018 12:25
Nie kłam, bo mijasz się z prawdą. Prawda jest taka, że to często stosowana praktyka, że pracowników tymczasowych z Agencji trak...

Pracuje jako koordynator wiec z calym szacunkiem ale wiem na jakich zasadach to hula, a nie przypuszczeniach jak wiekszosc pracownikow. Oczywiscie ze przed peaktimem zatrudnia sie wiecej ludzi. Wzmozone zamowienia to i wieksze zatrudnienie to chyba logiczne i racja, ze z nadmiarem pracownikow cos trzeba zrobic po peaktime - ale nie ma potrzeby ich celowo zwalniac, poniewaz z ich kultura pracy sami sie podkladaja, najczesciej nieobecnosciami. Regulamin jasno uwzglednia warunki przedluzenia umowy i warunkow pracy. Jezeli ktos n-ty raz z rzedu otrzymuje feedback z negatywna ocena wynikow, badz w 2 miesiecznym okresie zatrudnienia nalapal 5 nieobecnosci to nie ma co sie dziwic. Zawsze zainteresowanym osobom jestesmy w stanie wyjasnic dlaczego nie otrzymali przedluzenia umowy, badz premii - wystarczy podejsc do biurka a nie spekulowac czy czukac intrygi.

Pozdrawiam

Mam propozycje dla ludzi pracujacych, akceptujacych warunki pracy w amazonie i chcacych pracowac jak najdluzej. Spotkajcie sie na forum za dwa, trzy lata i porozmawiajcie na temat swojego zdrowia fizycznego i psychicznego, z checia poczytam.

Maja

Witam. Pilnie potrzebuje numer kontaktowy na infolinie amazonu. Prosze o podanie go na forum, z gory bardzo dziękuję.

Man

Witam. Czy jest ktoś kto aplikował bądź pracował na linii rekrutacyjnej w Amazon? Jaki są godziny pracy? Obecnie to stanowisko nazywa się "asystent ds. rekrutacji", ma ktoś więcej informacji? Ja to wygląda?

Michał / Wrocław

Mam pytania dla zorientowanych - jeśli będę pracował na pół etatu czyli 2dni/tydzień czy w tym wypadku działa system poleceń? Czyli czy może mnie polecić pracownik i dostać za to bonus? Czy ma znaczenie kto przeprowadza rekrutację-bezpośrednio kadry Amazona czy agencja? Będę wdzięczny za odpowiedź! Pozdrawiam wszystkich w nowym roku :) !

amazończyk
@Michał / Wrocław 02.01.2018 19:29
Mam pytania dla zorientowanych - jeśli będę pracował na pół etatu czyli 2dni/tydzień czy w tym wypadku działa system poleceń? C...

System polecen dzialal do grudnia. Obecnie nie dostaniesz nic nawet za pełnoetatowca :)

Michał Wrocław
@amazończyk 03.01.2018 09:29
System polecen dzialal do grudnia. Obecnie nie dostaniesz nic nawet za pełnoetatowca :)

Dzięki za odpowiedź! Szkoda, no nic jutro idę na prezentację, podpisanie umowy i witajcie dwa dni/tydzień (usunięte przez administratora)

ble

ble ble ble

ajsza

ma pani racje-w tym zakladzie nie ma perspektyw,chyba ze (usunięte przez administratora)niedawno dostalam 3 razy lepsza oferte pracy,z zarobkiem,jak przejde rekrutacje-18-25 zl na reke(netto a nie brutto). bynajmniej poczulabym ze zyje,bo 8 do 9 h pracy i jak sie okazuje-duzo lzejszej. Na moj gust to ten zaklad sie rozpadnie bynajmniej na picku nie bardzo sa warunki do pracy,mogli wprowadzic jakies wozki z napedem,po co?jak lepiej doklepac nowych liderow i menadzerow.Ktos ci zajedzie zdrowie?Mozna go awansowac,bo przeciez wykorzystal cie na maksa,a zaswiadzenia lekarskiego tobie nie zaakceptowal ale osobie ktora jest mlodsza i podoba sie wizualnie niejednemu to da spokoj,bo przeciez lepszy pracownik-na podstawie wizualnej pewnie.Hm,ja brzydka nie jestem,co do poziomu inteligencji-oceniam kogos po pracy a nie-po kiecce,co do bycia pracownikiem w amazon-zmienie grupe albo prace,zobaczy sie.wole to drugie,co do straszenia adresem aj pi przez amazon-opinia jest szczera i prawdziwa,poza tym pracownik tez moze sie udac do sadu pracy np jesli naruszane sa jego prawa a u mnie byly i to nieraz,wiec zanim kogos postraszycie to zastanowcie sie czy nie ma choc czesci prawdy w tym co ludzie pisza

łysy
@ajsza 26.12.2017 04:56
ma pani racje-w tym zakladzie nie ma perspektyw,chyba ze (usunięte przez administratora)niedawno dostalam 3 razy lepsza oferte...

Widząc poziom Twojej wypowiedzi, stosowanie znaków interpunkcyjnych, wielkich liter i składnię zdań praca w Amazonie to szczyt Twoich możliwości finansowych. Te 18-25 netto to może zarobisz w 2025 roku

ajsza

cala prawda o Amazon Pracowalam w wielu zakladach-w amazon normy rzeczywiscie sa zawyzone i wymaga sie coraz wiecej.co do zaswiadczen lekarskich-rzadko sa akceptowane przez menadzera,co do piku-wysylane sa te same osoby,a nie wszyscy ktorzy maja szkolenie na pick,Co do kultury pracy-az smiac mi sie chce ze znajomego na 40 km dziennie nie wysla,a kogos z zaswiadczeniem lekarskim juz tak.

Olo
@ajsza 26.12.2017 04:23
cala prawda o Amazon Pracowalam w wielu zakladach-w amazon normy rzeczywiscie sa zawyzone i wymaga sie coraz wiecej.co do za...

Jak jakiś manager może podważać opinię specjalistów, którzy wiele lat poświęcili na naukę zawodu lekarza?!. Do sądu bym zaciągnął takiego cwaniaka, i wydębił odszkodowanie za podważanie moich kompetencji!!!.

Taks pani
@ajsza 26.12.2017 04:23
cala prawda o Amazon Pracowalam w wielu zakladach-w amazon normy rzeczywiscie sa zawyzone i wymaga sie coraz wiecej.co do za...

Nie wiem dlaczego się zgodziłaś na tą pracę na picku z zaświadczeniem lekarskim o tym, że nie możesz pracować na picku. Zdrowie masz tylko jedno.

pali

Czy ktoś w Amazonie przepracował dłużej, niż rok? Jeśli tak, jaką ma umowę? na rok? pół roku? Jak to wygląda?

Piotrek
@pali 28.12.2017 17:40
Czy ktoś w Amazonie przepracował dłużej, niż rok? Jeśli tak, jaką ma umowę? na rok? pół roku? Jak to wygląda?...

Ja pracuję trzy lata na umowę o pracę (czas nieokreślony). Czyli można?

tak było
@pali 28.12.2017 17:40
Czy ktoś w Amazonie przepracował dłużej, niż rok? Jeśli tak, jaką ma umowę? na rok? pół roku? Jak to wygląda?...

pod amazonem pierwsza 3 miesiąca druga rok trzecia czas nie określony

Mechanior

Hej, a jak sytuacja wygląda na utrzymaniu ruchu? Zarobki, presją?

ajsza

co do bhp -na lini 11 nie powinno byc barierki przez ktora dzwiga sie tota zeby przerucic go na zsuwnie-mozna w ten sposob szybciej zalatwic ludziom kregoslupy,takie podnoszenie do gory ponad barierke ciezkiego tota to zadne bhp-z tym trzeba cos zrobic

ajsza

nie wiem czy nie lepiej w takich sytuacjach zmienic grupe w ktorej sie pracuje,poniewaz rzeczywiscie podchodzi to pod mobing,te same osoby na pick i np 3 lata albo 2 lata pracuja,a drugi ma szkolenie i nie idzie bo znajomy z rebinu itp itd.poza tym nie wszyscy maja szkolenie na pick.myslalam o zmianie grupy gdyz mam wyraznie powiedziane od lekarza ze ja juz po picku nie powinnam chodzic i tak naprawde lider czy menadzer nie ma prawa mnie do tego zmuszac podczas gdy drugi ktoremu nic nie jest z nogami ma spokoj

Gustlik

płaczecie, że nie przedłużają umów aby nie płacić bonusów .... jak narazie wszyscy którzy się zatrudnili ze mną na początku listopada robią, a zwalniali tylko tych co mieli normę w granicach 60% ... co na paku jest jakąś pomyłką, ostatnio miałem lenia fest ledwo rękami przybierałem a norma 92 % ... to ja już nie wiem jak trzeba robić by mieć 60, ale jedna rzecz, że dla starszych ludzi powinna norma być mniejsza.

WRO1Pack
@Gustlik 23.12.2017 18:29
płaczecie, że nie przedłużają umów aby nie płacić bonusów .... jak narazie wszyscy którzy się zatrudnili ze mną na początku lis...

Byłoby to niesprawiedliwe w stosunku do mnie jako osoby młodej. Nie może być sytuacji, że powstaną równi i równiejsi.

piter

A ja już sam nie wiem co robić po tych komentarzach, a w tym tygodniu mam spotkanie w Sosnowcu w sprawie pracy w Amazon, i teraz myslę , jechać czy nie jechać, czy szukać czego innego...

PickingToPick
@tak było 23.12.2017 12:05
nawet jeśli będą to chyba wiadomo że więcej kasy dostanie się wtedy, jak dla mnie ta robota nie jest jakoś strasznie ciężka żeb...

To idź i pracuj, kto ci nie d, ale żebyś potem nie narzekał ...

tak było
@PickingToPick 23.12.2017 20:30
To idź i pracuj, kto ci nie d, ale żebyś potem nie narzekał ...

pracuję i nie narzekam, pracowałem w o wiele gorszych miejscach gdzie trzeba było robić ciężko (usunięte przez administratora)

Przemyślenia

Ja myślę, że Amazon sam jest zaskoczony, że pracuje tutaj aż tyle Polaków. Przy płaceniu minimalnej pensji raczej regułą jest to, że pracują pracownicy z zachodniego kraju. To, że płacą minimum to raczej norma, po prostu jest to praca dla ludzi bez żadnych kwalifikacji, a że męcząca i są normy do wyrobienia, to dają te 10% powyżej minimum. Praca sama w sobie jest dużo więcej warta, bo za identyczną pracę i przygotowanie paczek na wysyłkę płaci się w UK 5x tyle co w PL, a paczki i tak latają wszędzie po Europie czy świecie. Potem ludzie się dziwią, że wszędzie są ich reklamy z ofertami o pracę. Oczywiście że są, bo znalezienie pracownika, który zamiast 70zł będzie brał 15zł jest warte w skali roku gigantyczne pieniądze (a jak to pomnożymy przez ilość pracowników to wyjdzie jakoś 100mln złotych oszczędności...). Rozwiązanie to chyba praca jak już to dla zagranicznych oddziałów lub po prostu zbudowanie jakiegoś doświadczenia, aby mieć te lepsze stanowisko. No bo kto tutaj wyrobi 10 lat. Chyba nikt, więc jak nie trzeba zaczynać, to nie wiem czy warto. Coś innego trzeba robić po prostu. Zresztą i tak pewnie połowę obecnych stanowisk za x lat przejmą roboty. Ja w połowie rekrutacji tutaj zrezygnowałem, jak uświadomiłem sobie jak marne są perspektywy. Myślę, aby do UK wysłać w kilka dużych firm CV, bo tam chociaż coś zarobić idzie. No ale też wiadomo, jak ktoś potrzebuje na szybko kasę, to może na parę miesięcy się przyjąć. Chociaż i tak nie wiem czy wtedy Lidl lub Biedronka nie jest lepszym rozwiązaniem. Przynajmniej blisko domu.

Tirux

Sprzedam swagi https://www.olx.pl/i2/mojolx/details/398179629/

Amazoński karierowicz

Jestem tu nowy i trochę nieogarnięty w amazońskim środowisku więc miejcie wyrozumiałość :D Zauważyłem ostatnio jak ktoś stał przy tym skanerze od badge'ów co trzeba się 4 razy w ciągu zmiany odbić. Pytanie, co można na nim zrobić więcej niż tylko odbić swojego badga? Bo facet stał tam trochę ;D

Ja
@Amazoński karierowicz 04.12.2017 20:25
Jestem tu nowy i trochę nieogarnięty w amazońskim środowisku więc miejcie wyrozumiałość :D Zauważyłem ostatnio jak ktoś stał...

Typowe podstawione pytanie... aż bije Amazonem!!!

Amazoński karierowicz
@Ja 22.12.2017 08:50
Typowe podstawione pytanie... aż bije Amazonem!!!

BOOM! zostałem przyłapany?! Doprawdy Sherlock Holmes nie wzgardziłby tak górnolotną dedukcją, jestem pod wrażeniem. A tak serio... Ledwie zacząłem pracować, a już zdążyłem przesiąknąć Amazonem do tego stopnia, że piszę jak na amazończyka z krwi i kości przystało? Nie ma dla mnie ratunku...

Ziombel

Ile jest dokładnie teraz netto za godzinę ? Oczywiście przez agencję ? Mi

Beka z Amazona
@Zielony 01.12.2017 12:07
ja we wroclawiu zarabiam 8500 brutto meisiecznie za 160 godzin miesiecznie

Za trzy miesiące? ????

Pracownik
@Ziombel 26.11.2017 20:15
Ile jest dokładnie teraz netto za godzinę ? Oczywiście przez agencję ? Mi

16 brutto = +-11,50 netto za godzinę dla nowych.

Przyszły pracownik

Witajcie, mam pytanie odnośnie pracy w Amazon. Ile wynosi 100% normy przy pickowaniu w tej firmie i ile czasu się pracuje po odjęciu przerw. Dużo osób pracuje tutaj przynajmniej pół roku? Szukam czegoś na stałe i warunki mi odpowiadają, tylko chciałbym również coś stałego znaleźć.

:]
@Pozdro 29.11.2017 14:05
Każdy by chciał wiedzieć ile to jest 100% na picku ale nikt nie potrafi tego wyjaśnić xd

No, nie każdy, ale jutro to Ci odpowie Mikołaj!

pik dla szalejących dzików
@pikus 03.12.2017 21:49
Od 60 do 100 przedmiotów/h, powyżej to już trochę za dobrze, powyżej 150 to już o wiele za dobrze a mniej to nie oszukujmy się,...

Jeśli masz do "spikowania" kilkanaście garnków i szukanie drobiazgów w zawalonych różnym towarem lodówkach na 4 piętrach 12 hektarowej wieży, to 100 na godzinę = SZAŁ1

Niewiadoma

Jak to jest, jesli sie umowi na rozmowe ii wgl szkolenie pierwszego dnia to trzeba isc do jakiegos biura na to szkolenie czy jakiegos magazynu czy jak,pomoże ktoś?

Pozdro
@Niewiadoma 04.12.2017 00:32
Jak to jest, jesli sie umowi na rozmowe ii wgl szkolenie pierwszego dnia to trzeba isc do jakiegos biura na to szkolenie czy ja...

Kiedy zapiszesz sie telefonicznie zaproszą Cie do biura agencji, to spotkanie sluzy glownie do wypisania wszystkich "papierów" i pokierują dalej - dadzą rozkład autobusów i umówisz się na szkolenie bhb na które pojedziesz do firmy. Tam oprócz szkolenia, oprowadza Cię i wybierzesz sobie zmiane

168% normy daje 1% premii!
@Niewiadoma 04.12.2017 00:32
Jak to jest, jesli sie umowi na rozmowe ii wgl szkolenie pierwszego dnia to trzeba isc do jakiegos biura na to szkolenie czy ja...

Agencje pośrednictwa biorą dla Amazonu każdego nie sikającego pod siebie i potrafiącego się w miarę czytelnie podpisać. Pierwszy dzień, to zachwalanie pracy, benefitów i pysznego żarcia w kantynie. Drugi (jeśli ktoś nie ucieknie po pierwszym), to przedstawienie wspaniałęj przyszlości i wielkiej kariery. Od trzeciego zaczyna się wycisk...

Lepiej w Niemczech

Pracowałem miesiąc w Amazonie w Polsce. Wysokie normy, które trochę podchodzą pod mobbing. Zarobki bardzo słabe. Od 3 miesięcy pracuję teraz w Niemczech. Praca duuużo lżejsza, po opłaceniu kosztów mieszkania i wyżywienia zostaje mi 800€ miesięcznie, dodatkowo mam oczywiście również płatny urlop, pełne ubezpieczenie zdrowotne/szpitalne i na koniec roku mogę liczyć na zwrot podatku w wysokości ok. 1200€. Rocznie powinienem oszczędzić 50.000zł no ale najważniejsze - nie ma w Niemczech problemu z normami, ponieważ prawo chroni pracowników i o dziwo firmy je przestrzegają. Oczywiście jak połowę zmiany nic nie robisz to podejdzie do Ciebie lider, ale jak pracujesz nawet bardzo wolno to nie ma problemu. Niemieckiego nie trzeba znać, polecam chyba wszystkim.

fb
@Lepiej w Niemczech 10.11.2017 00:26
Pracowałem miesiąc w Amazonie w Polsce. Wysokie normy, które trochę podchodzą pod mobbing. Zarobki bardzo słabe. Od 3 miesięcy...

dno

AM
@Lepiej w Niemczech 10.11.2017 00:26
Pracowałem miesiąc w Amazonie w Polsce. Wysokie normy, które trochę podchodzą pod mobbing. Zarobki bardzo słabe. Od 3 miesięcy...

Bardzo proszę o kontakt w sprawie pracy: buuren400@gmail.com

Piszacy

Witam. Cenzura buszuje na forum. Nie dodaja wpisow ktore im nie pasuja. Np o zwolnieniach

pracownik
@Piszacy 16.12.2017 05:08
Witam. Cenzura buszuje na forum. Nie dodaja wpisow ktore im nie pasuja. Np o zwolnieniach

tak , za rok sprowadza chyba sobie niemcow do pracy

Krzych

Czy to czasem nie jest tak, że jak ktoś kogoś polecił, to teraz wyleciał, żeby nie dostać kasy? Takie odnoszę wrażenie rozmawiając że znajomymi. W tym i ja naiwny (Adecco)

Ja
@LC 07.12.2017 17:07
Idę do pracy na grudzień teraz w Szczecinie i mowili, że ta premia I6OO to za przepracowanie grudnia, a nie trzy miesiące.....

3 msc od poczatku akcji - od pazdziernika. chodzi o termin do konca roku

Pokochaj moje marzenia :).
@Krzych 04.12.2017 01:51
Czy to czasem nie jest tak, że jak ktoś kogoś polecił, to teraz wyleciał, żeby nie dostać kasy? Takie odnoszę wrażenie rozmawia...

Nie polecam Adecco. Nie lubię Ranstadu [Pozdrawiam dziewczynki :)]. Lubię Gowork.pl (ale, gdzieś to, już pisałam). Spokojnych i Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku (usunięte przez administratora) Pokochaj moje marzenia :).

Ver

Orientuje się ktoś może, czy w styczniu będzie rekrutacja?

JA
@Ver 14.12.2017 03:45
Orientuje się ktoś może, czy w styczniu będzie rekrutacja?

Zalezy ile osob odpadnie po peaku.

No i z pracy nici.

Pokochaj moje marzenia. :)

Rem_twister_master

Dla półetatowców przysługuje taka sama premia za grudzień jak dla tych pracujacych 40h/tyg : 1450 brutto czy ucinaja połowę?

robert
@Rem_twister_master 12.12.2017 21:13
Dla półetatowców przysługuje taka sama premia za grudzień jak dla tych pracujacych 40h/tyg : 1450 brutto czy ucinaja połowę?...

Niestety , ale tylko połowa.

Korp

Orientuje się ktoś kiedy będzie wypłata z randstadu?

Ginger Jack
@Ginger Jack 11.12.2017 23:18
Ok nie powinienem winić ich za paski, dzięki, ale nadal podtrzymuję, że sa nieogarnieci... premia frekwencyjna wraz z wypłatą g...

Przyszło wyrównanie do mojej niepełnej wypłaty więc jest ok.

JA
@Ginger Jack 11.12.2017 23:18
Ok nie powinienem winić ich za paski, dzięki, ale nadal podtrzymuję, że sa nieogarnieci... premia frekwencyjna wraz z wypłatą g...

Premia frekwencyjna i wydajnosciowa wychodza zawsze przelewem z wyplata. Jeden dosc istotny szczegol - z miesiecznym opoznieniem tzn. Premie za wrzesien dostaniesz w listopadzie, za pazdziernik w grudniu, a za listopad w styczniu.

Zostaw opinię o Amazon - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Amazon