Tchibo

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tchibo

Lerrck
Były pracownik

Podejrzewam a nawet jestem pewny że chodzi o region 3 w wypowiedzi @kruk.. Wszystko się zgadza. Sam kiedys byłem na dostawie przyjechało 9 wózków pełnych kawy.. Godzina na rozładunek dokładnie było tam 5.8 Tony.. Jako facet myślałem że się rozpłacze.. A gdyby była to dziewczyna. Nikt na to nie patrzy.. Rozładować kilka ton kawy patrzec przy układaniu na FIFO i wszystko pod presją czasu bo Pan czeka na wózki a jeszcze trzeba otwierać barz sprawdzić parametry i przejść caly sklep i sprawdzić czy wszystko jest zgodne z Vm.. I na to wszystko są tylko 2 h.. Praca w nocy nawet do 3 rano ponieważ 3 h po zamknięciu sklepu i 3 h po otwarciu na przesunięcie całego towaru sprawdzeniu czy wszedzie są Cenowki I wszystko co do cm stoi na miejscu ejst nie możliwe. Każdy robi przebudowy podczas pracy sklepu w każdym punkcie ale nikt się do tego kie przyzna bo nie można. Jeżeli jest duzo klientów i nie ma czasu na pracę z przebudowa to nocka trwa do 3 rano nawet.. Bo tnę kto przyjdzie na 6 w pon musi umyc podłogę otwierać bar kasy wysłać raporty zdjęciowe. Dodam że nie ma sprzętu do tego i trzeba używać swoich telefonów w których jakość zdj często nie odpowiada przełożonym. Cyrk. Firma nie jet zła. Jest socjal praca tez fajna.. Ale zbyt mało człowieczenstwa a Byt dużo korporacji we krwi niektórych przełożonych. Czasem taki regionalny powinien usiąść w domu odpalić wino westchnąć i pomyśleć czy jest jeszcze człowiekiem czy chodząca organizacja. Wiadomo że to jej jego praca i obowiązki zeby pilnować wszystkiego i zwracać uwagę na szczegóły.. Ale gdyby nie zapomniało się też ze jestesmy ludźmi..

12
Qq
Były pracownik
@Lerrck

Ja mogę to samo powiedzieć o innym regionie, co świadczy o tym, że to głęboki problem. Kiedyś tak nie było, była to wspaniała praca z lekką atmosferą, a stała się aktorką, z której pozostaje tylko uciekać...

1
do Lerrck-a
Pracownik
 Pytanie
@Lerrck

Ty w sześćdziesiąt minut rozładowujesz dziewięć wózków kawy a w fabryce Tchibo Marki przez dwanaście godzin musisz załadować około sześc tirów po średnio trzydzieści palet. Więc masz 6x30=180 Dodatkowo musisz obsłużyć produkcje, średnio 15 palet... Liczymy 6x30+15=195 To nie koniec bo pamiętajmy że maszyny pracują i musisz odbierać wyprodukowane palety w przeciwnym razie produkcja się zatrzyma. Tu jest kolejne 80-120 palet, ilość zależy od dnia. Zatem policzmy 195+ średnio 100=295 palet Teraz czytaj uważnie!!! Jesteś sam jeden jedyny Umknął mi temat przerwy śniadaniowej ewentualnie zasłabnięcia gdzieś za rogiem. Ile wytrzymasz bez tlenu? 3-4 minuty? Kiedy Cię znajdą? Po 2-3 godzinach? może zmiennik znajdzie po 12 godzinach? Teraz widzisz że zawsze może być gorzej. Nie narzekaj i pracuj bo dziennie masz godzinę ciężkiej pracy gdzie inni w tym czasie mają dwanaście godzin ciężkiej pracy i nikt nawet nie zapyta czy byłeś na przerwie a wręcz przeciwnie dlaczego to i to nie zostało zrobione.

Na wózku
Pracownik
@do Lerrck-a

Zapomniałeś dopisać o szukaniu palet dla laborantki. Nie jej wina bo wykonuje swoją pracę a ty wędrujesz w 20-30 paletach szukając tej jedynej. Jest to robione w tak zwanym międzyczasie hehe

Na dotarciu
Klient
@Na wózku

W Biedronce kiedyś tak było. Podobny wyzysk tam panował, niestety korporacje tak działają. Pracownik jest wyciskana do granic możliwości a jak się zużyje to wymiana na nowy model. Naglosnijcie to a nie pisać i zaśmiecać forum.

Mamy Cię!
Pracownik
@do Lerrck-a

Ogłoszenie już się pojawiło. Nie zapomnijcie dodać że nowy magazynier będzie musiał w pojedynkę obsługiwać kilka urządzeń paletyzujących oraz owijarki. Urzadzenia miewają częste usterki do których w pierwszej kolejności musi iść magazynier odrywając się od swoich zadań. Gwoździem programu jest jeszcze jedna maszyna do obsługi przez magazyniera o której nikt Ci nie powie na rozmowie i nie jest to również zawarte w ogłoszeniu. Jeśli wiedziałbyś na co się piszesz to wątpię że zgodziłbyś się na takie pieniądze. Są też plusy bo możesz odkryć w sobie talent automatyka, mechanika, operatora itp. czysty misz masz

Nick Nowy wpis
Pracownik
@Mamy Cię!

Wtem firmie jesteś od wszystkiego. Zero szacunku. Chcesz spokojnie spać to odpuść ta firme

Olavoga Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 godzin.
Pracownik
 Pytanie

Od dawna nie jest dobrze zarówno w sklepach jak i biurze .Duża rotacja ,spowodowana tym ze wiele osób mówi głośno ze nie chce być (usunięte przez administratora) .Od jakiegoś czasu sa duze naciski ze strony regionalnych i kierowników .Pracownicy nagminnie korzystają z L4,bo słyszą ze na ich miejsce mogą przyjśc inni ,nowi co nie jest prawda .Nie ma tez dnia bez wypowiedzenia .Wystarczy wejść na portale z ofertami pracy ile jest nowych wakatów do Tchibo . Chyba warto zadać sobie pytanie czyja to wina ze tak się dzieje ?Moze firmie potrzebna jest radykalna zmiana kadry zarządzającej ? Co niektórzy czuja się panami Świata Tchibo i sa bezkarni .

całaprawda
Pracownik

Do napisania tego komentarza tchnęła mnie refleksja po przeczytaniu wypowiedzi, któe przeczytałem dotychczas i które uważam za bardzo stronnicze, zatem chciałbym dodać coś dla rónwowagi. Wynagrodzenie w sklepach jest na poziomie tego, ile wynosi średnie wynagrodzenie w branży. I jest ono adekwatne do zakresu zadań, także porównując do innych sieci handlowych. Do tego dochodzą bonusy, które co prawda są trudne do zrealizowania w dobie pandemii, ale nie całkowicie niemożliwe. Czytałem wypowiedzi dotyczące ubioru, które nie są zgodne z prawdą. Owszem, firma zapewnia koszulki polo, ale też dopłaca przyzwoitą kwotę co miesiąc na zakup i pranie pozostaych części garderoby. I moim zdaniem jest to kwota zupełnie wystarczająca. Zakres wiedzy, którą należy przyswoić jest większy, niż w sklepie spożywczym, ale wynika to z troski o poziom obsługi Klienta. Firmie zależy na tym, aby każda transakcja była korzystna dla Klienta, ale także przynosiła zysk. To jest całkowicie normalne z biznesowego punktu widzenia i każda rozumna istota powinna zdawć sobie z tego sprawę. Tak więc wszystkie zainteresowane pracą osoby zachęcam, aby same przekonały się, jak pracuje się w Tchibo i jak firma traktuje swoich Pracowników. Jednocześnie lojanlnie uprzedzam, że nie jest to praca dla tych, którzy uważają, że pensję otrzymuje się wyłącznie za obecność.

1
No offense Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@całaprawda

Czemu mam wrażenie, że napisała to osoba z „góry” po tym jak już wszędzie poszły plotki o słabych opiniach w firmie i tragicznym traktowaniu pracowników? Płaca oczywiście nigdzie nie jest za samą obecność. Tylko tutaj oczekują dużo więcej od, przypominam, doradcy klienta. Trzeba odkurzyć, umyć podłogi, otworzyć sklep, przyjąć dostawę, posprzątać na błysk cały sklep (tak na wypadek, gdyby regionalna nagle wpadła na odwiedziny), przygotować bar oraz wszelkie info o promocjach. I to wszystko często w dwie osoby lub samemu. Płaca nie jest odpowiednia do obowiązków i wiedzy, którą posiada DORADCA KLIENTA (przypominam, że nie są to obowiązki kierownika). Jeśli ktoś lubi się dawać tak wykorzystywać, żeby usłyszeć po całej zmianie, że jedna półka nie została wytarta z kurzu to zapraszam.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@No offense

Cała prawda. Nie ma sensu dla tej firmy tracić zdrowia i nerwów.

Byly pracownik
Były pracownik

Praca zdecydowanie ciężka, a zarobki marne... Po opiniach widac z resztą... Musisz zrobić wszystko ale wynagrodzenie za to jest jak za połowę Twoich obowiązków. Kadra kierownicza jest jakimś żartem, naprawdę. NIE POLECAM, NIE WARTO.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

witam ja dostalam telefon od firmy Randstad ze ma zglosic sie do firmy zglosilam sie i dostalam prace bo mialam status ucznia

Pytania

czy dam rade pracowac po 10h i w weekendy? a pracowalam non stop weekendy a w tygodniu zadkosc

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Doradca Klienta
Pracownik

Pracuję w Tchibo od 2019 roku, miałam to szczęście, że trafiłam do sklepu, gdzie kierowniczka i regionalna są naprawdę w porządku. W naszym sklepie panuje wręcz rodzinna atmosfera i zawsze idzie się dogadać. Jesteśmy zgranym zespołem, a kierowniczka ma do nas duże zaufanie. Premie sprzedażowe były bardzo fajne, niestety od dłuższego czasu klientów nie ma tak wielu, jak przed pandemią, a targety ktoś wymyślił ogromne, kompletnie nie biorąc tego pod uwagę, więc oczywiście od ponad pół roku nie ma żadnej premii. Wszystko było świetnie, dopóki nie zmienił się dyrektor na kraje Polska-Czechy-Wegry. Nagle wielka premiumizacja marki, likwidacja najtańszych kaw, które miały swoich stałych klientów i którzy teraz zamiast do nas chodzą do marketów, zmiana absolutnie wszystkiego "bo tak", ciśnienie na VM, pracownicy mają być teraz ekspertem od wszystkiego i robić dodatkowe szkolenia na platformie. Za czas poświęcony na te szkolenia oczywiście nie ma dodatków. Nagle zmiany kolekcji nie można zrobić w piątek wieczorem, bo klient nie może zobaczyć nowej kolekcji w sobotę. Zmiana jest zatem w niedzielę do północy, a w sobotę jest ogromny ruch, więc zazwyczaj siedzimy do 1 w nocy w niedzielę niehandlową, co jest niezgodne z prawem. Oczywiście nie płacą za tę dodatkową godzinę nocną, tylko można sobie wyjść godzinę wcześniej na innej zmianie. VM nie ma żadnej wiedzy, jak wygląda aranżowanie sklepów, każą nam obniżać belkę o jedno oczko, po czym okazuje się, że produkty z kolekcji po prostu nie mieszczą się wtedy na regałach, więc w całym sklepie znowu trzeba przenosić belki i półki do góry z powrotem. Plusem jest to, że moja pensja co jakiś czas rośnie, choć też nieznacznie. Sklep w galerii, a organizacja jak w korpo, bez ładu i składu. Kiedy zaczynałam, bardzo mi się podobało, teraz myślę o zmianie pracy.

4
najcul
Były pracownik
@Doradca Klienta

Cała prawda!

1
doradca Warszawa
Pracownik
 Pytanie
@Doradca Klienta

Potwierdzam.u mnie akurat nie zawsze siedzimy tak dlugo ale slyszalsm jak Kierowniczka ze (usunięte przez administratora) mowila ze w zeszlym tygodniu przebudowe robili do 1w nocy...i jeszxze byla tam jakas wizytacja wazna.no ale do 1w nocy????ciekawe czy zapewnila pracownikom powrot do domu w bezpiecznych warunkach?zastanowcie sie czy chcecie wracac o takiej porze.pracowalam na wsparciach w roznych sklepach i akurat o niej to nikt jeszcze dobrego slowa nie powiedzial.teraz jeszcze sie pysznila podczas urlopu regionalnej.(usunięte przez administratora)jest podobno bardzo nieprzyjemna dla pracownikow a na rozmowie do pracy aniolek. potwierdzam to nie jest praca dla delikatnych dziewczyn,trzeba dzwigac. Zero pomalowanych paznokci ,ust.czesto zaczynamy o 6.ja nie narzekam ale to moze dlatego ze mamy fajna atmosfere i kierownika.

Były Pracownik
Były pracownik
@doradca Warszawa

Tak, przyznaje racje osobie wyzej. Praca na Nowym Świecie gdzie kierowniczka jest K.P to istny horror. Ta osoba sprawia ze praca staje się okropna.

3
Doradca klienta
Pracownik
 Pytanie
@Doradca Klienta

Jak twoje żylaki? Czy u Ciebie też jest nakaz stania 10 godzin na nogach? Czy może macie jakiś stołek, o którego się bijecie? Ja już mam dosyć, moje nogi maja dosyć, niby fajna praca, ale ten idiotyczny zakaz siadania niszczy wszystko i będę szukać lepszych warunków, ludzkich.

1
Bezpieczeństwo żywności
Kandydat
 Pytanie
@doradca Warszawa

ejj @doradca Warszawa, a czy przypadkiem 'zero pomalowanych paznokci' nie jest podyktowane HACCP i GHP - dobrymi praktykami higienicznymi? Serwujesz otwartą żywność: ciasta z witryny i przygotowujesz kawę - podlegasz pewnym regulacjom, zapewne posiadasz książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. Z tymi ustami to już chyba koloryzowane? ;) PS: sugerujesz, że słyszałaś o przebudowie do 1 w nocy, ale o powrocie już niedosłyszałaś? - (usunięte przez administratora)

najcul
Były pracownik
 Pytanie

Witam, myślę, że warto zważyć na poniższe punkty, podejmując pracę na stanowisku Doradcy Klienta: - jest to chyba pierwsza firma jaką znam, w której za otwarcie sklepu oraz jego zamknięcie i rozliczenie, nie ma żadnego dodatku; jest to twój obowiązek, - wiedza o kawach, ekspresach, produktach, które często się zmieniają jest naprawdę duża do opanowania na start, ciągle przychodzą też nowe rzeczy, nieustannie trzeba się doszkalać, więc wymagane będzie opanowywanie tej wiedzy, z myślą, że zaraz się ona zmieni i będą nowe zasady, - zasady odnośnie działania na sklepie zmieniają się notorycznie, jeśli chodzi o ustawienie itd, nigdy nie wiesz czy dobrze coś zrobisz, bo zaraz będzie to zmienione, - ogromny nacisk na obsługę klienta, w sposób niestandardowy, każda interakcja zaczynana w sposób „niestandardowy”, co brzmi sztucznie i klienci wolą naturalną rozmowę, nie wyuczone skrypty, - moim zdaniem brak odpowiedniego wynagrodzenia za wiedzę, którą musisz opanować, nt. kaw, baru, częste zmiany co do proporcji w kawach, produktów, maszyn i przy tym nacisk na perfekcyjną obsługę, w zwykłej sieciówce odzieżowej zarobisz więcej, a nie będziesz mieć połowy tych obowiązków, - coraz bardziej toksyczna atmosfera w pracy, nieustanne kontrole, pracownicy żyjący w ciągłym stresie, - wymogi dotyczące ubioru, typu spodnie, buty: gdzie firma nie zapewnia na to żadnych pieniędzy, dostajesz jedynie koszulke, reszte musisz kupić jak ci każą, w każdej firmie jeśli coś wymagają powinni chociażby do wypłaty za te ubrania doplacić, a nie kup, bo my chcemy, - stylizowanie się na ekskluzywny sklep, wymuszanie obsługi perfejcyjnej i niestandardowej, gdzie obok kawy wiszą majtki, - od niedawna wymóg robienia testów ze wszystkiego, czy mamy sprzęt do ich robienia? Nie, rób na swoim telefonie lub laptopie, firma wymaga... Czas nałożyć koszulki, niebawem nie będzie miał kto zastępować pracowników na sali sprzedaży.

Gościówa DK
Były pracownik
@najcul

Zapomniałeś dodać o nakazie stania na nogach kilka godzin pod rząd. Żylaki murowane, a rekonwalescenacja długa i kosztowna. Może dla faceta ujdzie, ale kobiety po 2 latach pracy tam mają zniszczone nogi.

Jak wasze żylaki?
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też zabrania się pracownikom siadania przez tyle godzin? Rozumiem, że jak klient jest w sklepie, to jasne, że trzeba za nim chodzić i go śledzić i mu się narzucać. Ale jak sklep jest pusty, a nie ma nic do wykładania? Tyle godzin stać na nogach? Jak jest u was? Macie jakieś stołki? Czy coś z tym zakazem robicie, zgłaszacie do inspekcji, czy wolicie niszczyć sobie zdrowie? (usunięte przez administratora)

Dawid
Klient

Po przeczytaniu tych wszystkich opinii postanowiłem nigdy więcej nie kupować produktów tej firmy.

1
Kilka dni w Tchibo
Kandydat

Uważam, że w sklepach pracuje za mało ludzi.. Jest duzo nowych porządków które nastały w ostatnim czasie ale nie ma odpowiedniej etatyzacji .. Informacje na rozmowie o pracę zapowiadają się bardzo dobrze. Natomiast w rzeczywistości wygląda to inaczej. Praca jest ciężka fizyczna. Szczególnie dostawy. Przydałby się jakiś rosły mezczyzna a nie drobne kobiety. Magazyny nie są w sklepie tylko gdzies na parkingach. Nawet uslyszalam że jak coś to tego magazynu oficjalnie nie ma. Trzeba ciągnąć wózki których ja osobiście nie jestem wstanie pociągnąć bo jestem za słaba. Warunki zatrudnienia są przyzwoite. Jednak trzeba by lepiej zorganizować pracę. Zatrudnić więcej ludzi. Absurdem są przebudowy. Tak jak ktoś niżej napisał. Nie wolno ale wszyscy robią. Nie dziwię się bo wykonanie takiej pracy jest nie realne po zamknięciu i przed otwarciem. No chyba ze wszyscy pracownicy byli by w pracy to tak. Okres wakacyjny rąk brakuje.. Zrezygnowałam. Być moze jestem za słaba ale za kilka zł więcej dostalam pracę dużo lżejsza. Gdzie na wejściu nie dostalam ok 500 stron procedur do nauczenia.. Wiem ze to korporacja. Nie zdążyłam skorzystać z profitów jakie oferuje firma. I tutaj na prawde szkoda bo wygląda to miło i fajnie.. I strach pracowników w tym przełożonych. Nie ma jakiejś normalniej atmosfery. Jest strach przed tym że coś się źle zrobi z czymś nie zdąży i przyjedzie kierownik regionalny i ktoś oberwie. Myślę że fala hejtu jaka wylewa się na te firmę nie jest do końca uzasadniona. Wystarczy zmienić metody przełożonych sklepów I dać kilku ludzi do pracy więcej.. Choc jak rozwiązać problem tych dostaw które są katorga.. To nie mam pomysłu. Firma wydaje się fajna

Były Pracownik
Pracownik

Sklep Tchibo na Nowym Świecie w Warszawie z całego serca odradzam prace w tym sklepie.

Marki
Pracownik

Duchota w zakładzie - klima dla biura. Z łaski premia roczna - wiele premii w biurze i dodatków. Duża ilość pracy przy zbyt małym nakładzie ludzi - Zapominalstwo i niechlujstwo w działaniu przełożonych. Urlopy wpisywane na siłę pod presją przełożonych zostaną zgłoszone w odpowiednie miejsce. Pracodawca nie może dysponować urlopem pracownika. W markach kierownictwo wymusza to notorycznie.

Sucha peja
Pracownik

Czekają Was ciężkie czasy po zminie w HR

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Sucha peja

Kogo? Fizycznych czy menagieroffff ?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Sucha peja

To co się zmienii ? Ktoś przychodzi nowy czy ktoś odchodzi ?

1
Jerzy
Kandydat

Błyskawiczne odpowiadają na zgłoszenie chęci do pracy jak zapytałem za ile to brak odpowiedzi tylko owijanie kota ogonem jak zapytałem co z PRZEKROCZONYM tlenkiem węgla na stanowisku pracy to się babeczka rozłączyła.

Kruk
Były pracownik
@Jerzy

Bo w tej korporacji pracuje się ślą ideii i rozwoju.. Jak się pyta o pieniądze to się słyszy ze ma się np. Ważne stanowisko I to Twoje wynagrodzenie. Co tygldzien zmiany aranżacji.. Których teoretycznie nie można robić w godzinach otwarcia sklepu tylko po zamknięciu. Tyle ze w niektórych galeriach można przebywać do 24 wiec w teorii to 3 h na przeniesienie każdej rzeczy z regału na regał przesuniecie całego towaru.. Jest to nie realne. Każdy robi to podczas otwarcia sklepu bo inaczej się nie da. Milion raportów zdjęć Do wysyłania.. Gdzie ty czas na pracę z klientem. Firma jest na prawdę ok. Ale organizacja pracy i nierealne wymagania.. No i regionalna zastraszającą pracowników ????????dostawy na których trzeba czasem samemu orzeucic kilka ton. W niektórych sklepach pracują drobne dziewczyny dla których to katorga i po takiej dostawie rano muszą jeszcze 6 h smierdzace spocone uśmiechnięte obslugiwac klientów. Praca jest ciężka i w tym wszystkim najmniej jest czasu na pracę z klientem

Pracownik
Pracownik
@Kruk

W fabryce w markach identico. Gruba z Plastikiem też nie potrafi bądź nie chce organizować pracy

Uuu
Były pracownik
 Pytanie
@Kruk

regionalna którego regionu?

Loca
Były pracownik
@Kruk

To wszystko niestety prawda.Dodał bym jeszcze kierowników i regionalnych, którzy nie mają pojęcia o przepisach Kodeksu Pracy.Kiepska atmosfera w bardzo młodym zespole, ludzie uczeni iść po trupach do celu.Wymagana dyspozycyjność 24/h szczególnie na komunikatorach.Kasa kiepska,a praca i wymagania wielkie.

Były Pracownik Tchibo
Były pracownik
@Kruk

W 100000% prawdziwa wypowiedz. Ludzi traktuje się jak tania sile robocza, plus obsłuż klienta, posprzątaj to tamto a No i jeszcze uśmiech jak kierowniczka regionalna wchodzi przed drzwi i mowi ze dostawa z jej samochodu do przyniesienia. Normy BHP nie zna czegoś takiego ta firma.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Uwaga, jeśli chcecie pracować w normalnej firmie, która nie wymaga od Ciebie 200% możliwości to nie zatrudniaj się tutaj ! Na początku nadmienię, że obejmowałem jedno ze stanowisk kierowniczych. Może najlepiej opiszę, jak wyglądała praca tutaj... Na zmianie były zazwyczaj po 3 osoby, ale zdarzało się, że i tylko 2. W tyle osób trzeba było: - perfekcyjnie obsłużyć klienta(każdego!), - dbać o czystość na sali, wszystko trzeba było poprawiać cały czas i miało być wszyściutko idealnie ułożone, niczym w jakimś ekskluzywnym sklepie, - dbać o wygląd sklepu, o detale, zgodność z wymogami - co z tego że z jednej strony były wytyczne, że w trakcie dnia nie można zmieniać aranżacji, jak nagle przychodził mejl, że trzeba zmienić natychmiast i wysłać zdjęcie do weryfikacji... - robić kawy w części gastronomicznej, dbać o standardy i czystość, nadmienię, że firma potrafi zmieniać instrukcję robienia danej kawy co uwaga - miesiąc! Wyszkolą się pracownicy, po czym jest to raz po raz zmieniane, - robić nocne przebudowy całego sklepu w 2-3 osoby co tydzień, a tak naprawdę mniejsze zmiany aranżacji po 2-3 razy w tygodniu, - "pół biedy" jeśli zajmujesz jeszcze niższe stanowisko, bo do tego wszystkiego jak jesteś kierownikiem to dochodzą jeszcze sprawy organizacyjno-biurowe, dodam, że jak jesteś kierownikiem i masz telefon służbowy, to musisz być pod nim nawet na wolnym, l4, nie żartuję... - ogólnie jeśli Ty coś spieprzysz to dostaniesz opr od przełożonego i wszystkich wokół, ale jak 'góra' np. popełnia błędy albo się opóźnia z wysyłką czegoś, to nikt nie wyciąga żadnych konsekwencji. - kolejna śmieszna kwestia - mówią, że np. nie ma podwyższek i awansów, po czym przychodzą informacje z centrali z gratulacjami o awansie dla osób pracujących tam... Ciekawa sprawa. Ogólnie wiadomo, że jest to korporacja, więc ciśnienie zawsze będzie, ale to już jest przegina. W ostatnich miesiącach wiele się zmienia w firmie, patrząc ze strony klienta być może na dobre, ale jednocześnie wymagania i obowiązki dla pracowników wzrosły nierównomiernie do pensji - podwyżek w większości nie było. Naprawdę teraz jako pracownik jesteś już każdym - sprzątającym, kasjerem, doradcą, baristą, specjalistą od wyglądu sklepu, zarządzającym itd... A co realnie dostajesz jako pracownik? Od miesięcy nic, no bo panuje przecież Covid więc i przez zamknięcia galerii nie ma nawet premii. Plus dla firmy za to, że nie zwalniała. Podsumowując - firma oczekuje od Ciebie, że będziesz mocno związany z nią i będziesz robił wszystko, ale to, ile Ci daje jest zdecydowanie niewspółmierne. Mam nadzieję, że w końcu coś się zadzieje i albo się pozwalniają ludzie którzy naprawdę dawali z siebie wiele, ale już nie wytrzymują, albo ogarnie się zarząd. Ale najpewniej to pierwsze...

Pracownik Tchibo BYŁY
Były pracownik
@Były pracownik

Masz racje, niestety zarząd zarządem, kierownicy regionalni swoją droga. Niestety czasami firma zatrudnia kierowników sklepów którzy są po prostu PARAPETAMI i to oni nie daja żyć pracownikowi chociażby z 24h kontaktem którego oczekują od Ciebie poprzez różne komunikatory. Nie wazne czy masz wolne, L4 firma oczekuje ze porzucisz życie prywatne na rzecz firmy. Chore!

Anonimowo
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik Tchibo BYŁY

Czy w związku ze złym traktowaniem pracownika zgłaszaliście to gdzieś dalej?

Pracownik Tchibo BYŁY
Były pracownik
@Anonimowo

Trudno powiedzieć o zgłaszaniu skoro kierowniczka regionalna przyzwalała na to. Na konkretne argumenty ze strony pracownika co było nie tak, dostawałeś informacje ze to jednak coś z Tobą jest nie tak. Mistrzowie „obracania kota ogonem”. Firma nie przestrzega podstawowych zasad BHP wiec karma i tak do nich wróci.

Uuu
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik Tchibo BYŁY

A regionalna którego regionu?

Były Pracownik Tchibo
Były pracownik
@Uuu

Na pewno ogarniała Warszawę a czy poza coś więcej to nie wiem. Na pewno na Warszawskie sklepy jest kierowniczka regionalna

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Tchibo?

Zainteresere
Pracownik

Na pracuj.pl jest ogłoszenie że poszukują do was. Przeraża mnie trochę taki duzy zakład. Na forum też niema nic dobrego. Napiszcie mi jakie jest podejście kierowników do pracowników i czy naprawdę macie tak tam źle. Lokalizacja jest dla mnie dużym plusem i mogę trochę zagryźć żeby na niektóre rzeczy. Czekam na szczera odpowiedź.

1
Herkules
Pracownik
@Zainteresere

Czibooo to taki nowoczesny oboz do ciężkiej pracy w którym będziesz przerzucał tony produktów z palety na paletę w poszukiwaniu pięciu trefnych opakowań bywa tak że w ciągu 12 godzin w swoje ręce weźmiesz nawet do 5 ton a jak się zepsuje jakiś robot to będziesz za niego stal i robił to co on czyli nawet i do 30 ton na zmianie.

1
Iks
Kandydat
 Pytanie
@Herkules

Na jaką pensję netto może liczyć Doradca Klienta?

Pracownik
Pracownik
@Iks

3100 brutto

Były Pracownik
Były pracownik
@Iks

Tylko nie licz na premie, daja takie targety do zrobienia ze jej nie zobaczysz.

Pracuje
Pracownik
@Herkules

Prawdziwy (usunięte przez administratora) Pilnowani przez kapo na każdym kroku pod jeb ka do przełożonych. Wyzysk w formie zwalenia na jedną osobę zbyt wielu obowiązków i musi dać radę. Takie typowe wyciskanie ludzi do granic możliwości i udawanie że jest wyśmienicie. No tak przecież płacicie najlepiej na rynku... Czasami lepiej zarobić parę złoty mniej i pracować w spokoju nie na akord. Kokosów tu niestety niema jakby się zdawało. Może kapo mają więcej ale wątpię.

Iks
Kandydat
@Były Pracownik

Nie liczę... bo ta pensja jest żenująca i odstraszająca.

Śmierdzące maski
Pracownik
 Pytanie

Jeśli tak wymagacie noszenia maseczek na zakładzie to zapewnicie maski jakie należy albo pozwólcie pracować w swojej. Maski są śmierdzące wilgocią lub grzybem! Ciekawe czy biuro też w śmierdzących chodzi czy dostali z lepszej dostawy?

Parno
Pracownik
@Śmierdzące maski

Śmierdzące jak śmierdzące zobaczymy jak ktoś zaslabnie w masce podczas upałów kiedy temperatura w fabryce sięga 40⁰C!

Krzysio suselek
Pracownik
@Parno

lepszej pracy nie znajdziesz.

1
Abdul
Pracownik
@Krzysio suselek

Zobaczymy jajodrapie jaką ty znajdziesz jak cię odstawia za męczenie pracowników..

Darek
Pracownik
@Parno

Masz pracować za trzech i nie narzekać. Kawa musi mieć sucho a ty możesz padać na twarz.

Dobry_kolega
Pracownik
 Pytanie

A co dyrekcja ma zamiar zrobić w związku z wypadkiem jednego z pracowników na linii kawy vacuum?

Były pracownik
Były pracownik

Pracując w firmie Tchibo na stanowisku Doradca Klienta zdecydowanie każdego dnia można przyglądać się jak kierownik sklepu pozwala sprzedawac nieświadomym klientom kawę z DYSPENSERU która jest już po terminie albo został dzień do końca przydatności. Zwrot BHP nie jest znany ani kierownikom sklepów ani tym bardziej kierowniczce regionalnej. Odradzam prace w tej firmie chyba ze chcesz zdrowie sobie popsuć.

Chochlik
 Rekomendacja

Najlepsze ze awansik dostały najmniej rozgarnięte panie.

3
Wstyd!
Pracownik
 Pytanie

Cała fabryka się śmieje z logistycznego profesjonalizmu. Szanowny Panie Dyrektorze kiedy zostanie zrobiony porządek aby nie powielać takich sytuacji?

Operator
Pracownik

Ciesz się że urlopu Ci nie kazali pisać na te dni co nie bylo materialu.

Nick
Pracownik
@Chochlik

Nie bój się one są ogarnięte na swój sposób poza tym one uczą się od kilkunastu lat tego samego i jak grochem o sciane. Kierownictwo też do bystrzaków nie należy.

Zostaw merytoryczną opinię o Tchibo - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej