Columbus Energy S.A.

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Columbus Energy S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Dobra energia towarzyszy nam każdego dnia, a troska o Klienta zawsze podpowiada, co w naszej pracy jest najważniejsze! 
Jeśli jeszcze nie wJEŻ, dlaczego wybraliśmy Columbus Energy posłuchaj :)

KM Nowy wpis
Klient

A ja z kolei mam zupełnie inne doświadczenia z administracją Columbus. Ludzie uśmiechnięci i zaangażowani, przewija się tu w komentarzach tempo i troska - i tam to akurat widac od wejścia. Pierwsza firma, w której administracja to nie urząd :D a mówię to jako klient zewnętrzny, a coraz częściej wewnętrzny. Pozdro!

Krzysiek Nowy wpis
Klient

Instalacje mam już od dwóch lat. Wszystko działa sprawnie jak należy. Nie płacę już żadnych rachunków z PGE i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Agent z którym podpisaliśmy umowę zawsze odbiera telefon i czasem nawet nas odwiedza gdy jest w okolicy, aby sprawdzić czy wszystko działa jak należy. Poleciłem już firmę paru znajomym i rodzinie, u nich również bez zastrzeżeń i są zadowoleni. Polecam każdemu z czystym sumieniem! Pozdrawiam

Weronika i Adam
Klient

Od pierwszego kontaktu do montażu usługa bez zarzutu. Instalacja działa bardzo dobrze.

Ja Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Weronika i Adam

Szanowni Państwo to prawda na etapie instalacji starają się bardzo, nawet wysłałem im podziękowania z pochwałami problem zaczął się kiedy po obserwacji - o ile zadacie sobie ten trud ??? - i analizie, nie jest to proste - moja instalacja z najwyższej półki (made in china) ma wydajność na poziomie 85 procent. Ekipy monterskie to pod firmy i oni się starają, nawet jak wiedzą że jest coś nie tak to nic nie powiedzą bo stracą pracę to samo dotyczy ludzi z którymi macie kontakt. Każda instalacja działa z tym że nikt nie wie jaka jest jej sprawność. Zazwyczaj proponują większą moc wtedy klient jest zadowolony bo ma prąd a to że więcej zapłacił i tak tego nie rozumie a firma się bogaci. Na uwagi dotyczące wad - to walenie głową w mur. Od reklamacji przyjeżdża młody człowiek - w dresie - bez jakichkolwiek przyrządów wzrokowo stwierdza że jest dobrze i cześć. I tak prawie od roku. Za te pieniądze spodziewałem się czegoś innego. Pozdrawiam nie dociekliwych, zadowolonych.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

naOKO
Pracownik

To co napisałeś/łaś można dopasować do kilku kierowników w tej "firmie", w sumie to nawet do większości :D i zgadzam się ze wszystkim, no może poza tymi głodowymi pensjami. Zdarzało mi się pracować za gorszy hajs, ale owszem jak na korpo do którego aspirują powinni płacić więcej, a już na pewno powinni wyrównać stawki chociażby widełkami, a nie że jedna osoba na stanowisku asystenta zarabia 4 tyś na rękę, a specjalista dostaje ledwie 3 tyś po okresie próbnym! I to jest żenujące! Ale są działy i działy... i tak najgorzej ma pewnie DWS z Kuźnicy, bo tam podobno najniższa krajowa. Cisną tych biednych ludzi przez telefon, a przyjdzie jakiś leszcz bez studiów do powiedzmy administracji i jak ma dobrą wazelinę to dostanie dużo więcej niż tamci. Jak chce się tworzyć medialny obraz firmy z #troska to na początku powinno zadbać się o pracowników. Taka mała rada dla firmy :)

niena Oko
Pracownik
@naOKO

To prawda, można o każdym to powiedzieć, ale szczególnie chodzi mi o dział administracji. I to nie tylko moja opinia, chaos w głowie chaos w działaniach,zero pojęcia co się dzieje merytorycznie a ploteczkowo wszystko ląduje na górze. Nie wiem wg mnie propozycja 3000 albo 2500 to są głodowe stawki. A najgorsze jest to, że to wcale nie jest chluba pracować dla CE, niestety pracodawcy sa ciekawi dlaczego tyle osób pracując tam wysyła cv gdzie indziej, na rozmowach zawsze wspominają że najwięcej cv jest z CE i co oni wam tam robią.

Gerard
Pracownik

Jeżeli pracowałeś w COLUMBUSIE i nie wytrzymałeś tempa, to Twój problem. Ja jestem dostawcą COLUMBUSA i to samo tempo udziela się nam, ale dzięki temu moi ludzie zapier...alają, a nie opier...alają się. A jak wiecie w dzisiejszych czasach babanowym dzieciom wszystko się należy. Uważam, że COLUMBUS narzuca bardzo dobre tempo prowadzenia biznesu!

Wardęga Nowy wpis
Pracownik
@naOKO

no małych zarobków tam nie mają, skoro wyciągnęli mi specjalistę, któremu płaciłam ponad 6000 zł na rękę.

Doradca Energetyczny ds. Fotowoltaiki
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemna, godzinna rozmowa przez Google Meet, prowadzona przez panią z HR z udziałem regionalnego managera. Sympatycznie, luźno, ale jednak konkretnie i rzeczowo. O wszystkie szczegóły pytała Pani, Pan manager dopytywał pod kątem swojego zespołu sprzedaży.

Pytania

Przeszłość, doświadczenie/wykształcenie, przyszłość, techniki sprzedaży, podstawa wiedzy o OZE.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Rafał
Pracownik

Nie polecam, pieniądze które powinny zostać mi wypłacone nie trafily na moje konto choć instalacja została zamontowana

Laura
Klient

Nie polecam,przedstawicielka nas olewa,latała przed podpisaniem umowy,po juz nie odbiera telefonów,miala pomoc w dotacji a nas olala

Balcer
Klient
@Laura

U mnie podobnie

NIEZADOWOLONY - CAŁA PRAWDA
Klient
 Pytanie

UWAGA! Zapraszacie do siebie przedstawiciela ich firmy, zazwyczaj młody człowiek, który chce szybko i łatwo zarobić. Są to zazwyczaj ludzie którzy są całkiem z innej bajki, przechodzą szkolenie nabywają wiedzę – teorię - którą przekazują im przedstawiciele tej firmy i mówią wam to co specjaliści od marketingu im wpoili do głowy. Żaden z nich nie posiada wiedzy technicznej opartej na praktyce. Uśmiechać się mówić to co klient chce usłyszeć i zachwalać produkt. Tak to wygląda. Do kosztów instalacji NIBY Z NAJWYŻSZEJ PÓŁKI macie wszystko doliczone, tego przedstawiciela, który nigdy nawet nie był przy montażu, PREMIĘ ZA JELENIA którego im polecicie i ich HORENDALNE PREMIE. Gwarancja 15 lat, a kto wam zagwarantuje, że będą istnieć a jak nawet to znajdą sto wymówek żeby Wam nie uznać gwarancji. Nikt z was nie wie jaka tak naprawdę jest sprawność waszej instalacji. Jak dobrze zagadać monterów to można się dowiedzieć, że większość instalacji ma wady i wydajność 80/70% . Kto z was to sprawdził ? – ja tak - i mimo, że wykazałem kilka wad i straty na poziomie 20 % - to firma od prawie roku ignoruje mnie i nie ma zamiaru wprowadzić żadnych poprawek. NIE POLECAM – MACIE DUŻY WYBÓR POSZUKAJCIE INNYCH WIĘC ZADAJCIE SOBIE TEN TRUD DZIĘKI CZEMU MOŻECIE ZYSKAĆ DUŻE PIENIĄDZE. NIE WARTO PRZEPŁACAĆ – JA JUŻ ŻAŁUJĘ.

niena Oko
Pracownik
@NIEZADOWOLONY - CAŁA PRAWDA

To prawda, można o każdym to powiedzieć, ale szczególnie chodzi mi o dział administracji. I to nie tylko moja opinia, chaos w głowie chaos w działaniach,zero pojęcia co się dzieje merytorycznie a ploteczkowo wszystko ląduje na górze. Nie wiem wg mnie propozycja 3000 albo 2500 to są głodowe stawki. A najgorsze jest to, że to wcale nie jest chluba pracować dla CE, niestety pracodawcy sa ciekawi dlaczego tyle osób pracując tam wysyła cv gdzie indziej, na rozmowach zawsze wspominają że najwięcej cv jest z CE i co oni wam tam robią.

Nina
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Klient
 Pytanie

Z przedstawicielem Columbusa spotkałam się dwa razy. Za pierwszym razem nie zdecydowałam się na zakup instalacji i pompy ciepła z powodu braku funduszy, ale przedstawiciel Columbusa merytorycznie przedstawił ofertę, że postanowiłam z późniejszym czasie z niej skorzystać. Na drugim spotkaniu podpisaliśmy Umowę i w ciągu trzech dni załatwiliśmy kredytowanie. Instalacja na dachu została założona po tygodniu w ciągu dwóch dni. Pracownicy przeszkolili nas z obsługi urządzeń, poinformowali jak i kogo informować w razie awarii, zostawili porządek w miejscach gdzie prowadzili prace. Współpraca z nimi była bardzo przyjemna. W ciągu trzech dni Columbus złożył wniosek o wymianę licznika. Drogą mailową otrzymałam pełną dokumentację i fakturę. Od miesiąca instalacja produkuje prąd a ja mam powody do radości. I nie wiem czy ja mam takie szczęście? Na pewno skorzystam z usług Columbusa drugi raz przy zakładaniu ogrzewania w domu bo wiem, że firma działa sprawnie i ma wspaniałych pracowników.

1
Kolumbus
Klient

Wszystko sprawnie, szybko i miło-do wpłaty kasy. Potem mój opiekun zamilkł. Nie potrafi odebrać telefonu, ani odpisać na smsa. Zarobiony i ma klienta w tyle. Bajkopisarz. Instalacja działa jednak zadowalająco, a nawet dobrze.

1
AdamG
Klient
@Kolumbus

No to szczesciarz jestes . Ja nie mialem tyle szczescia. Nie dosc ze przedstawiciel/opiekun zamilkl to jeszcze instalacja nie dzialala a najlepsze ze nikt z Columbusa zero odzewu. Cala historia skonczyla sie tym ze instalacja zaczela dzialac po niespelna pol roku. Ale Columbus on slugs klijenta ponizej zera. Pozdrawiam

1
Annetttttt
Były pracownik
@AdamG

zamilkł bo został zwolniony, jak większość pracował max 3mc-e

Anna
Klient

Znajomi uczulali nas, żeby zwrócić uwagę na jakość wykończenia instalacji i zabezpieczenia. Mamy małe dzieci i było to dla mnie niezwykle istotne. Wzięliśmy nawet niezależnego eksperta do oceny wykonania i cała instalacja przeszła jego test bez najmniejszych problemów.

Z Podlasia
Pracownik

Trochę z przebojami przebiegał proces zakupu ale działa. Mam instalację o łacznej mocy 3,99 kWp. Właczona do sieci została 15 marca br. Na dzień wczorajszy - czyli 22.09.2021 wyprodukowało mi to 2805 kW, a nalezy podkreslic iż bieżący rok pod względem nasłonecznienia przynajmniej na podlasiu nie jest rewelacyjny. Czyli po 6 miesiącach daje to 2805 kW czyli na miesiąc ponad 460 kW. Niedawno dostałem pierwszą fakturę z rozliczenia. Koszty to 63 zł. opłat stałych i nadwyżka do wykorzystania na nastepny okres ponad 700 kW. Mój nalepszy dotychczas uzysk dzienny to ponad 26 kW. Gdyby rok był tak słoneczny jak np. 2019 to miałbym napewno ponad 3000. W taj chwili po uwzględnieniu wspólczynnika 0.8 mam do wykorzystania ponad 1200 kW plus ciągła produkcja. Tak więc przynajmniej narazie sprawność instalacji jest super. Jeżeli warunki pogodowe sie poprawią to mam szansę do 15 marca 2022 osiągnąc wynik zblizony do 100% wydajności, czyli moc instalacji 3,99 kWp - wyprodukowano ok. 4000 kW. Pozdrawiam

Tomek
Pracownik

Powiem szczerze, że po opiniach, które tutaj czytałem... nie spodziewałem się niczego dobrego, ale po 4 miesiącach muszę powiedzieć, że część osób znacznie przesadza lub mija się z prawdą.

Klient
Klient

Obiecują bonusy za polecenie nowego klienta a potem na infolinii mówią co innego a w dziale obsługi co innego w rezultacie dostałem 0 zł. Wiecej na temat tej firmy ani dobrego ani złego nie powiem.

Daniel
Klient

Zdecydowanie polecam. Szybko, sprawnie. Monterzy równie wysoka kultura osobista co handlowiec.

Magda
Pracownik

Bardzo polecam. Przeszłam już kilka korpo w Krakowie, a dopiero tutaj odnalazłam możliwość rozwoju i fantastyczną ekipę.

jozter
Klient

prosumentem jestem od8-06-2021 i jestem b. zadowolony z instalacji jak i z obsługi przedstawiciela firmy COLUMBUS . jak ogólnie wiadomo w łańcuchu biznesowym najsłabszym ogniwem jest człowiek .(mówie o obu stronach) jako akcjonariusz giełdowy musi trzymać poziom usług i się nie pomyliłem. A firma monterska to już pełen profesjonalizm Brygada nr.20 z Bełchatowa . Życzę każdemu takich fachowców w każdej branży usług. Laikowi wytłumaczyli przystępnym językiem zasadę działania oprzyrządowania jaki obsługę aplikacji monitorującej instalacje, 15 LETNI OKRES TOTALNEJ GWARANCJI monitorowanej internetowo przez COLUMBUS pozwala spokojnie korzystać z INSTALACJI koncentrując się na swoich sprawach. z czystym sumieniem polecam COLUMBUS S.A.

Ja
Klient
@jozter

Gratuluję. Też jestem prosumentem od listopada zeszłego roku. Owszem instalację położono szybko i sprawnie mam płaski dach. tylko jak zgłębiłem temat okazało się że panele mają kąt 19 stopni zamiast minimalnych 25 a optymalnie 35. od sierpnia tracę na instalacji 3kw około 1kw na dzień na produkcji prądu - a z kąt to wiem ano zainstalowałem tej samej mocy używaną (10 letnią ) i właśnie o tyle produkuje więcej z każdym dniem jesieni będzie coraz gorzej . ponadto w domu dwurodzinnym dali jednofazowy falownik i tu kolejne straty bo obsługuje jedną fazę czyli jedną rodzinę. Notabene policzyli jak za trójfazowy. Moje uwagi są totalnie ignorowane. Będzie pan miał prąd ... tyle słyszę od nich. No tak tylko że o 20% mniej co znacznie wydłużenie spłatę przepłaconej instalacji. Gratuluję szczęśliwcom którzy mają wszystko dobrze.

Rafał
Były pracownik

Nie polecam tej firmy, codziennie rano jakieś zdzwonki na video które totalnie nie przynoszą nic. Po zwolnieniu pieniądze które powinienem dostać za sprzedaż dostaje handlowiec pracujący który nie przyłoży do tego czasem nawet palca... Produkt wcale nielepszy od innych a cena wygórowana jakby się w samym raju kupowało tłumacząc się 15 letnia gwarancją, w okolicy columbus okazało się że nie jest taki bezawaryjny

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Columbus Energy S.A. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

ddd
Pracownik
@Pytanie

tak

były pracownik
Były pracownik

Napiszę tylko nie polecam, ale nie mogę napisać dlaczego, bo i tak usuną :)

figo
Klient

nie polecam tej firmy, pracuja tam sami (usunięte przez administratora) i kretacze, a kasę z tytułu polecenia klienta/sąsiada dzielą sami między sobą. Reklamując iż kasa nie wpłynęła na konto z tytułu polecenia zaczynają się schody oraz wołają jakieś bzurne dokumenty, które powinny być już dawno dostarczone przez pełnomocnika/konsultanta podpisującego ze mną umowę. wynikiem tegojest fakt iż polecający dowiaduje się , że wcale nim nie jest i reklamacja jest rozpatrzona negatywnie.

Zostaw merytoryczną opinię o Columbus Energy S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Columbus Energy S.A.