Columbus Energy S.A.

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Columbus Energy S.A.

Jar123
Kandydat
 Pytanie

Czy w columbus jest możliwość pracy zdalnej?

Zdalny
Były pracownik
@Jar123

Tak oczywiście będziesz siedział i zdalnie pierdzial

1
Kaska
Kandydat
@Jar123

Niestety firma odbiera pracownikom ten komfort :///

ZDALNA
Pracownik
 Pytanie
@Kaska

Tzn? Nie ma mozliwosci pracy zdalnej w ogole?

Sławomir
@ZDALNA

Pewnie tak bo już ktoś napisał że nie da rady. Jakie stanowisko cię interesuje że myślałeś że robota będzie zdalna?

Zdalna
Kandydat
@Sławomir

Księgowość

Magda
Pracownik
@Zdalna

Widzę, że wypowiadają się najchętniej Ci, którzy nie mają zielonego pojęcia lub nigdy tu nie pracowali. Myślę, że wszystko zależy od bezpośredniego przełożonego. Na przykład w moim dziale, jeśli tylko potrzebuję, to jest możliwość pracy zdalnej. Są też osoby, które od początku w zasadzie w pełni pracują zdalnie i współpraca z nimi przebiega bardzo dobrze. Natomiast sama jako osoba odpowiedzialna za projekty nie wyobrażam sobie cały czas pracować z domu. Praca stacjonarna w wielu kwestiach jednak dużo ułatwia, przyspiesza bezpośredni kontakt z zespołem itd.

2
Andrzejek
Były pracownik
@Zdalna

Zależy w którym dziale pracujesz. Jedni mogą pracować zdalnie praktycznie bez ograniczeń, inni wcale. Kwestia widzimisię twojego przełożonego nic więcej.

Dominik
Pracownik
 Pytanie
@Andrzejek

Ale nie jest tak przypadkiem w większości firm, że jeśli organizacja dopuszcza pracę zdalną, to po prostu decyzję i ostateczną zgodę daje i tak przełożony? Bo moim zdaniem właśnie tak jest i nie widzę tutaj nic nadzwyczajnego.

Magdalena

To może te korki sa dobrym argumentem na to żeby chociaż na chwilę wrócić do pracy zdalnej? Ktoś rozmawiał z przełożonymi na ten temat?

Kaśka Nowy wpis
Pracownik
@Magdalena

Madzia, nie wiem, w którym dziale jesteś, ale porozmawiaj na spokojnie. U nas w zależności od obłożenia tygodnia, spotkań wew. i projektów da radę wziąć dni zdalne.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Sławomir

To na jakich stanowiskach można pracować zdalnie albo hybrydowy?

Antek Nowy wpis
Pracownik
@Kandydat

To nie jest tak, że gdzieś można, a gdzieś nie. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji, bo nie chodzę po biurze i nie wypytuje. Wiele zależy od Ciebie, trzeba pamiętać o jednym: zdalne to nie dzień wolny od pracy, bo jeśli tak chcesz podejść do tematu, to nie ugrasz za wiele.

Edyta Nowy wpis
Pracownik
@Antek

U mnie w dziale jest tak samo. Czytałam tutaj jakieś dziwne opinie przed przyjściem do Columbusa i właściwie się to nie potwierdziło. Wiem, że część kadry zarządzającej się zmieniła, ale czy to wynik tego działania, czy nie to nie wiem. Pracuję z młodymi ludźmi, którzy są niesamowicie otwarci na nowe pomysły, chce im się. To widać każdego dnia i daje ogromnego kopa do pracy.

Gosia
Pracownik

Kilka zdań ode mnie, które są wynikiem tego, że jestem w tej firmie dość długo i choć z niektórymi opiniami tutaj się mogę zgodzić, to pewne wpisy wręcz burzą krew w moich żyłach. Praca zdalna - wszystko zależy od przełożonego, norma w większości firm. Jeśli można na Tobie polegać i nie traktujesz dnia zdalnego, jako formy "urlopu", to z pewnością możesz korzystać z takiego rozwiązania. Nowy system premiowy - czyli pewna nowość dla zespołu. Premie może nie są spektakularne, ale przynajmniej system premiowy jest przejrzysty, a premie są realne do osiągnięcia. Pozytywne jest to, że już w pierwszym miesiącu pieniądze w zasadzie wpłynęły od razu z wynagrodzeniem, chociaż mój przełożony mówił, że może być kilka dni później, miłe zaskoczenie, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdzie każda kwota ma znaczenie. Dodatkowo dział realizacji wreszcie jest w jednym budynku razem z nami, co natychmiast przełożyło się na polepszenie kontaktu w całej organizacji.

2
Gaba
Kandydat
 Pytanie
@Gosia

Jak wyglada system premiowy?

Łukasz
Pracownik
@Gosia

Pracuję w dziale realizacji i jedyne co mogę powiedzieć odnośnie wspólnej pracy w jednym budynku: wreszcie!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

TakieUmowy?
Klient
 Pytanie

Tak? A to bardzo ciekawe... takie trochęęęęęę naciągane. Stołeczną to Ty widziałeś w filmach Vegi i chyba Ci się coś pomieszało w głowie kolego od %, kiedy puszczałeś ten wpis ;)

pomidor
Były pracownik

Szukam (usunięte przez administratora) przez Columbusa wykonawców, klientów, pracowników i innych wierzycieli. Moja firma została (usunięte przez administratora) przez Columbusa, nie zapłacono nam za wykonane usługi. Przesyłane wezwania są ignorowane. Wraz z wynajętą kancelarią przygotowuję pozew zbiorowy który ma na celu zabezpieczenie (usunięte przez administratora) wierzycieli i urealni odzyskanie przynajmniej części pieniędzy. Firma jest bardzo zadłużona i nie będzie lekko. Zarząd dalej (usunięte przez administratora) ludzi i bawi się za nasze pieniądze.. Na maila oszukanicolumbus@gmail.com piszcie jaką macie sprawę, razem możemy powalczyć.

1
PATRYCJA
Klient
@pomidor

UWAGA! TO (usunięte przez administratora) MÓJ MĄŻ OPISAŁ DWIE SYTUACJE, W ZAMIAN OTRZYMAŁ BARDZO DZIWNE WIADOMOŚCI. NIEWYKLUCZAM, ŻE TO DZIAŁANIA KONKURENCJI I WCALE NIE CHODZI O DOBRO KONSUMENTA.

5
Włodek
Klient
@PATRYCJA

U mnie sytuacja jest analogiczna. Mam coraz większe wątpliwości co do szczerości działań "pomidora". Jestem wręcz pewny, że przedmiotem nie jest tutaj realne działanie i pomoc, a zwykłe oczernienie i narobienie szumu przez konkurencję. Szkoda.

3
Andrzej
Klient

Czytam te opinie o złej obsłudze klienta i doświadczeniach z nimi i nie wiem skąd tyle złych opinii ale od początku... Miałem problem z wyłączającym się falownikiem w czasie dużego nasłonecznienia. W ciągu jednego dnia potrafił wyłączyć się nawet kilkanaście razy, w efekcie czego wiadomo cierpiała produkcja. SZLAG MNIE TRAFIAŁ! Gadałem z sąsiadami i to co mnie zaskoczyło to że ten sam problem mają chociaż instalacje mają od innych firm. Zadzwoniłem do BOK columbus z pretensjami, wręcz wku... czy mogą sprawdzić o co z tym chodzi. Okazało się, że mają regulator napięcia i wystarczyło, że założyłem konto w aplikacji dla klientów (PowerHouse). Tam została mi włączona funkcja regulatora. Teraz jest tak że instalacja nie wyłącza się, produkuje nieco mniej w czasie skoków napięcia (może tak 70% maksymalnej mocy) ale nie jest to zero jak u sąsiadów, gdzie problem nadal jak był tak jest. Teraz chociaż nikt nie mówi że przepłaciłem za Columbusa :) HAHA! Czuwaj!

2
anonim
Klient

(usunięte przez administratora)

niezadowolona klientka CE
Pracownik

Zapraszam do grupy https://www.facebook.com/groups/2831848433802929 Można tam napisać swoją opinię i ostrzec innych przed Columbus Energy. Wielu ludzi, którzy szukają wiadomości na ich temat tam wchodzi. Wystarczy zaznajomić ich z doświadczeniami ze "współpracy" z CE na forum grupy lub w prywatnych wiadomościach. Mnie samej udało się już odwieść od podpisania z nimi umowy lub doprowadzić do jej wypowiedzenia 27 osób. Przynajmniej tylu znam, a może jest ich więcej. Niestety nic dobrego nie mogę o tej firmie powiedzieć. Cały proces od składania oferty przez montaż do załatwiania reklamacji to koszmar. Nie mogę cofnąć czasu, ale robię wszystko, by inni nie popełnili mojego błędu i nie wpadli w to (usunięte przez administratora)

Marek
Klient
@niezadowolona klientka CE

Widac ze konkurencja stara sie za wszelka cene tworzyc fake news i pseudo grupy . Gratuluje slabych pomyslow . Mam instalacje i polecam , bo warto a przekanala mnie i polisa i bezpieczenstwo instalacji. Nie sluchajcie pseudoopini i czarnych kampani PR

6
Niezadowolona klientka CE
Klient
@Marek

Rozumiem, że trudno uwierzyć, że CE może tak bardzo odbiegać od wizerunku marketingowego. Ja też byłam w szoku, gdy czar prysł. Ale właśnie dlatego zapraszam na grupę na Fb „ Wiarygodne opinie o Columbus Energy”, bo tam można przedstawić konkrety, włącznie z korespondencją z Columbus Energy. Argument działania konkurencji wtedy odpada.

Dorota
Klient
@Niezadowolona klientka CE

Może Pani udostępnić moja opinie na Facebooku jak ma Pani ochotę bo ja niestety nie mam a chciałabym tez zeby ludzie wiedzieli co to za firma .

Krzysztof
Klient
@Marek

Bo też mam instalację od CE wszystko ładnie zrobione i działa. Polecam

Paweł
Klient
@Marek

To nie żadna konkurencja, serwis to porażka i ściema, dzwonieniem na infolinie nic nie daje bo po prostu kłamią ze sprawa jest załatwiana

Anka
Pracownik
@Paweł

Paweł, to chyba masz dużego niefarta. U nas serwis do falownika pojawił się w ciągu trzech dni, bez żadnego problemu.

Paweł
Klient
@Marek

Też mam instalację i jedyni co do których nie mam zastrzeżeń to sami monterzy - może dlatego, że to firmy podwykonawców i robią co im się zleci. Firemka columbus (mała litera i całkowity brak szacunku zamierzone) - (usunięte przez administratora) w momencie wciskania towaru (proszę przyszłych klientów o niepodpisywanie umowy od ręki, a szczegółowe zaznajomienie się z nią i wyjaśnienie wszystkich niejasności) projekt aby było najtaniej dla w/w firemki a nie najlepiej dla klienta, reklamacja - szkoda nerw przyślą Wam wycinek regulaminu w pdf. Firemka typu kup proszę kup jesteśmy duzi i najlepsi, a wychodzi... kup kup a potem się wal mamy cię (usunięte przez administratora) głębokim poważaniu. Na sądy mnie nie stać i nerw na to nie mam, ale ostrzegam innych i odradzam. Na marginesie lokalne firmy (u sasiądów montujące) były sporo tańsze, jakosć na tym samym poziomie i klienci zadowoleni i polecają.

grzegorzRT
Klient
@Niezadowolona klientka CE

Ja też dałem się nabrać na marketing wielkiej firmy i obietnice sprzedawcy głównie na temat dobrego serwisu ale niestety przekonałem się na własnej skórze że serwis w tej firmie to porażka, żałuję że nie kupiłem instalacji od lokalnej firmy byłbym kilka tysięcy do przodu i na pewno bym szybciej się doczekał naprawy. Swoją drogą jestem ciekaw co będzie z piętnastoletnią za dziesięć lat jak już po roku jest problem .

Paweł
Były pracownik
 Pytanie
@grzegorzRT

Grzesiu, farmazoniarzu! Miło Cię znowu widzieć, który to już Twój komentarz tutaj? 7 - 8? Jak tam leci żywot w konkurencji u "lokalnej firmy"? Dalej Cię tak cisną jak za moich czasów, a sprzedaż Ci nie idzie? Hahaha!

1
Panelito
Klient
 Pytanie
@Paweł

Ooooo! "Nasz Grześ ekspert od wszystkiego" znowu się objawił? Znaczy się nie za dobrze "u niego" i musi popisać fajkowe komentarze.

2
608 886 177
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Pracownik
 Pytanie

Falownik nie przesyła prądu do energi

Bambino
Klient

Czekam na pompę ciepła już piąty miesiąc, tak jak inne oszukane osoby, zero wpłaconych pieniędzy zero pomop, firma sprzedaje tego czego nie ma na magazynie ich magazyny świeca pustkami a chwalą się że mają po sufit , ale po sufit to chyba mają kurzu na tych pułkach, bo tam nic nie ma a jak jest to (usunięte przez administratora) brud i ster aklmast, czekamy jeszcze do końca tygodnia i do sądu idziemy bo to co Columbus ciulumbis osUkunfus wyprawia to pod prokuraturę się nadaje, o i powinni nazywać się Ciulumbus Efektywus chcecie mieć no w chipie to se bierzcie od nich te pompy których nie ma, a pompują to oni klientów w balona tyle.

1
TaLaLa
Klient
 Pytanie
@Bambino

Rambo i Bambino dwa różne komentarze w odstępie 4 minut o dość dziwnej porze. Przypadek? Nie sądzę... widzę, że konkurencja ma problem "ze snem".

3
Dorota Wielkopolska
Klient
 Pytanie

Dlaczego Wasi przedstawiciele wchodzą na posesje bez pozwolenia mówiąc ze są z zakładu energetycznego i umawiają spotkania ? U mojej mamy byli 3 godziny. Na wejściu zarządali rachunków oraz dowodu osobistego. Nie chcieli opuścić mieszkania. Po 3 godzinach wyszli wyzywając nas pod nosem

2

Pracodawca

@Dorota Wielkopolska

W ostatnim czasie coraz częściej docierają do nas informacje o podszywaniu się pod naszą firmę przez inne podmioty, które stosują agresywne metody marketingowe. Bardzo prosimy o przesłanie na adres bok@columbusenergy.pl większej ilości szczegółów dotyczących tego zdarzenia. Zweryfikujemy każdy taki przypadek.

Dorota Wielkopolska
Klient
 Pytanie
@Columbus Energy S.A.

Mieli ze sobą wizytówki, katalogi i gazetę Forbes. Tam była twarz osoby która była w moim domu. Ktoś by sobie wydrukował Forbsa i wkleił się do zdjęcia grupowego ?

Fafik
Klient
 Pytanie
@Columbus Energy S.A.

Ne ten ostatni komentarz już nie odpowiecie? xd

Piotr
Klient
 Pytanie
@Fafik

To zwykli handlowcy Columbusa, co muszą przeskakiwać przez płot... mają swoje zdjęcia w Forbsie? BUAHAHAHA! TAKICH BAJEK TO NIE MA NAWET W PEWNYM SERWISIE INFORMACYJNYM PO 19! :) Zal.pl

Janek
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad podjęciem wyzwania. Oceniając własne koszty na 3 tys. zł miesięcznie mam pytanie jakie są zasady wynagradzania handlowca-doradcy ? Czy jest jakaś gwarantowana podstawa, czy tylko prowizja i ile % wynosi od wartości sprzedaży ?

Krzysztof
Pracownik
@Janek

Wbijaj śmiało, warto. Przeszedłem kilka firm w branży jako handlowiec. Tutaj pensja i premia zawsze na czas, szkolenia (wpadły ostatnio jakoś te dot. regulatorów ciśnienia oraz pomp). Jeśli nie chcesz tracić nerwów na jakieś bzdury, walkę o rozliczanie paliwa itd, to powinieneś podjąć to wyzwanie.

Adam
Pracownik

Pracuję w dziale realizacji już dość długo, swoje przeszedłem, ponieważ Columbus to nie jest moja pierwsza praca w panelach. Widziałem cuda w kilku firmach, więc przyszedłem do C. z dużą rezerwą, mając świadomość branży. Zderzyłem się z zarządzeniem, które znałem i którego nie pochwalałem. Zasadnicza zmiana nastąpiła po odejściu poprzedniego dyrektora. Nagle okazało się, że tematy, które do tej pory były nie do załatwienia dla nas lub "blokowała je centrala" są ogarniane i załatwiane na drugi dzień. Tym samym praca wygląda całkowicie inaczej, a ludzie mają znacznie większy optymizm.

2
Dominika
Klient

Witam od roku posiadam instalację od Columbus Energy, do tej pory chyba jak większość z nas miałam dobrą opinię o tej firmie. Do czasu pierwszej burzy i przypadkiem wykrytej awarii. Kontakt z serwisem dramatyczny, niby osoba przyjmująca zgłoszenie w pełni oddaje się sprawie, natomiast potem ZERO odzewu. Ciągłe dzownienie na infolinię i ten sam komunikat CZEKAMY NA PRZYDZIELENIE SERWISANTA DO SPRAWY. Efekt około 2 tygodni panele nie produkują energii mimo dobrej pogody a Colombus milczy. CISZA JAK MAKIEM ZASIAŁ. Żal bierze że dałam się nabrać na wysoką jakość firmy płacąc większe pieniądze. Właśnie w sprawach serwisowych widać jakość firmy. Ta firma niestety nie potrafi sprostać.

Paweł
Klient
 Pytanie
@Dominika

Mamy dokładnie to samo, czekamy już ponad miesiąc od diagnozy, dzwoniłem z 10 razy i dokładnie ta sama rozmowa - zgłoszone do serwisu i czekamy na przydzielenie serwisu Mija ponad miesiąc bez produkcji, czy można wycisnąć rekompensatę?

Beata
Klient
@Paweł

U nas w domu również był problem z instalacją, mąż skontaktował się z serwisem, jeśli dobrze pamiętam w poniedziałek lub wtorek, a sprawa była załatwiona w piątek. Coś mi się nie chce wierzyć w te Wasze straszne historie.

LOLEK
Pracownik

firma mega dobra. opinie chyba konkurencji!!!!

1
grzegorzRT
Pracownik
@LOLEK

Chyba nie miałeś żadnej awarii jeszcze.

Rambo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Niestety Columbus (usunięte przez administratora) nie płacą za wykonane usługi, wykonałem transporty i montaże parędziesiąt tysięcy jak w(usunięte przez administratora) strzelił i tyle. Wezwania nie są odbierane, na maile też nie odpowiadają jak się wkurzę to podam do wiadomości numery telefonów dyrektorów i Prywatny numer tel do samego Pana Prezesa zielinskiego. Są chętni ?Pozdrawiam

1
grzegorzRT
Klient

Witam, mam instalacje od Columbusa od 14 miesięcy i wszystko było pięknie przez ten czas polecałem i chwaliłem tą firmę do czasu jak wystąpiła awaria, po 14 dniach dzwonienia i proszenia się w końcu przyjechał serwisant i stwierdził usterkę i trzeba wymienić przewód ale to musi przyjechać inna ekipa, minęło 2 dni i cisza, instalacja nie produkuje prądu od 16 dni a jest szczyt sezonu, płacę kredyt za tą instalację którą była droga w porównaniu z konkurencją ale uwierzyłem sprzedawcy że to duża stabilna firma z szybkim i sprawnym serwisem 24/7 co już wiem że było kłamstwem bo w dni wolne od pracy nigdzie się nie dodzwonimy oprucz automatu który powtarza w kółko to samo. Jak czytam te komentarze to zaczynam żałować że przepłaciłem bo to właśnie za szybki serwis i 15 lat gwarancji tyle zapłaciłem. Czekam na dalszy rozwój sytuacji, mam nadzieję że nie będę musiał dołączyć do krytycznych opinii o tej firmie. Dam znać jak sprawa się rozwinie dalej.

stachu
Kandydat
@grzegorzRT

Identyczna jest moja sprawa, instalacje mam od 2 lat i nastąpiła awaria ,po 2 tygodniach przyjechał serwisant orzekł że jest uszkodzony falownik i zdemontował .Czekam już ponad 2 miesiące i nie mam żadnej odpowiedzi

wycior
Klient
@grzegorzRT

Potwierdzam, mamy podobny problem.

Dorota
Klient

Witam , mi na całe szczęście udało się przez prawnika zerwać umowę z CE . Spisaliśmy umowę na montaz pompy ciepła w czerwcu , wpłaciliśmy zaliczkę , montaż miał być w ciągu 3 miesięcy. Przedstawiciel gwarantował ze towar jest i montaz będzie w terminie , wiec pozbyliśmy się węgla który mieliśmy już kupiony na zimę. Po 2 miesiacach okazało się ze mamy wpłacić cała kwotę i wtedy czekać 3 miesiące na montaz. Zaznaczam ze kontakt z firma jest możliwy tylko przez infolinie na której każda z osób odbierająca telefon mówi co innego , kłamią , nie podają nr tel do osób przełożonych tylko mówią ze trzeba napisać maila i czekać 3 tyg na odpowiedz. Okazało się ze wcale nie ma dla nas odłożonej pompy a wręcz wcale nie ma towaru i zostaniemy bez ogrzewania na zimę . Po naszych interwencjach żeby skontaktował się z nami jakiś kierownik i tak nie raczył wyjaśnić sytuacji jaka zaszła , przedstawiciel po powrocie z urlopu powiedział ze na infolini opowiadaja nieprawdziwe rzeczy a na koniec ze jak chce to mogę zerwać sobie umowę. Ogólnie to co mówił przedstawiciel a co panie na infolinii to wogóle całkiem rozbieżne informacje. Na maile odpisują po 3 tyg czyli na bierząco nic nie można się dowiedzieć. Lekceważą klienta , okłamują. Na dwa tyg przed upływem terminu montażu w końcu ktoś zadzwonił i oznajmił ze jest wydłużony termin montażu. Ja na szczęście byłam już w trakcie rozwiązywania umowy przez prawnika. Bardzo się z tego cieszę bo bym nie miała ogrzewania na zimę a tak udało mi się jeszcze ogarnąć inna firmę. Ja nie polecam tej firmy ponieważ kłamią , lekceważą klienta i a jak ktoś za dużo dopytuje to mówią ze ma se rozwiązać umowę , tak się chyba nie robi. Okłamali mnie w kilku sprawach takich jak np kwestia serwisów , przedstawiciel naopowiadał ze sa w moim mieście a okazało się ze wcale nie ma. Ze awarie zgłasza się mailowo i czeka na odpowiedz kilka dni , a to tez chyba ważne żeby mieć w razie co serwis na miejscu. Ja jestem zażenowana ich podejściem i mam nadzieje ze więcej ludzi przed spisaniem z nimi umowy poczyta najpierw opinie o firmie bo ja szczerze powiem ze za bardzo nie czytałam i się trochę wykopałam z ta umowa, z chęcią bym napisała na Facebooku ale go niestety nie mam.

1
Majka
Pracownik
 Pytanie

Jak widzę tutaj te "płacze" niektórych, to się zastanawiam, gdzie Wy "pracujecie" lub kto Wam płaci za dodawanie takich durnych komentarzy? Ja w Krakowie pracuję już ponad rok i nie narzekam, pensja na czas, duża możliwość rozwoju, fantastyczni ludzie dookoła. Ale widzę, że są też inni, którzy potrafią tylko narzekać...

5
Hanna
@Majka

mozliwosci rozwoju to piszesz o mozliwosci awansu? czy o jakiejs premii, dostepie do szkolen ?

Karol
Pracownik
 Pytanie
@Majka

W takim razie czemu są usuwane opinie ,,narzekających” ludzi. Prawda w oczy kole?

drendi
Były pracownik
 Pytanie
@Majka

Nie no, pociągnij ten wątek, jakiego rozwoju? Na czym polega ten rozwój?

Nick
Były pracownik
@Majka

Ciepła posadka w biurze, nie wie co się w firmie dzieje za bardzo, świeżo po szkole, to se chwali.

abc
Klient

brak półprofesjonalności, przyjechał do mnie przedstawiciel i po wizycie nawet nie przesłał oferty, chciałem kupić ale facet wprowadził mnie w błąd odnośnie dofinansowań i przez niego jestem kilka tysięcy w plecy. nie polecam.

Rob
Klient
 Pytanie
@abc

Proszę o dodatkowe informacje dot. wprowadzenia w błąd w kwestii dofinansowania. O jakie dofinansowanie chodzi w szczególności?

1
wykonawca
Pracownik

Proszę o pilną spłatę zaległości w kwocie 30 tyś zł za montaże. Ostrzegam innych. Firma nie płaci, jest niewypłacalna!!!

ania
Klient

U nas byli monterzy sprawdzili jeden panel od lutego do czerwca działał już nie i jest sprawdzone i teraz kolejne się rozłączają cały czas zwodzą że są w trakcie rozpatrywania Czekam jeszcze 5 dni i wniosek idzie do sądu o nie wywiązywanie się z umowy !!!!! To jest kpina najdrosza firma a na jesień ogłoszą upadłość i szukaj wiatru w polu

4

Pracodawca

@ania

Ciężko nam się odnieść do tej opinii, ponieważ na podstawie nicku nie jesteśmy w stanie odszukać Państwa w systemie. Zapewniamy natomiast, że codziennie dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych usług. Zachęcamy do szczegółowego opisu zdarzenia wraz z danymi osoby z umowy na nasz adres bok@columbusenergy.pl lub w wiadomości prywatnej na Facebooku Columbus - wtedy będziemy mogli szczegółowo odnieść się do całej sytuacji.

stachu720
Pracownik
@Columbus Energy S.A.

Pani Aniu ja już od miesiąca czekam na odpowiedz

Mariola Gwiazda
Klient
@stachu720

Ja również oczekuje odpowiedzi poczekam jeszcze do 25 sierpnia i będę składać pozew.

stachu
Klient
@Columbus Energy S.A.

To nieprawda co odpowiada Columbus ponieważ czekam już od 2 miesięcy na odpowiedz. Wszystkie dane są podane w meilu . Dla firmy liczy się tylko kasa ,nie klient.

Zostaw merytoryczną opinię o Columbus Energy S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Columbus Energy S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Columbus Energy S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 331.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Columbus Energy S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 267, z czego 178 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Columbus Energy S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Columbus Energy S.A., to 320, z czego 119 to opinie pozytywne, 149 to opinie negatywne, a, 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Columbus Energy S.A.?

    Kandydaci do pracy w Columbus Energy S.A. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Columbus Energy S.A.