Opinie o Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. w Toruń

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. w Toruń

Marek

Po dzisiejszym wypadku to arriva powinna się zastanowić nad montażem pasów i poduszek dla pasażerów.

1
ABC
@Marek

...raczej nad układaniem właściwych i realnych (nie od czapy) grafików. Na Płocho słyną z układania nieludzkich grafików.

ABC
@Marek

Po drugie: nie "wypadku", tylko KOLIZJI. Odróżniasz wypadek od kolizji?!

Moskit
@ABC

Kolego widocznie nie znasz przepisów RD poczytaj co to jest kolizja a wypadek i kiedy można usunąć pojazdy z drogi

1
Strach wsiadac

Jakie OK. Panie kierowco wozicie ludzi!. Nie ma zadnego OK. Niedlugo bedziecie podchodzić do tego, czy byli ranni, czy zabici? Zenada!

Kierowca autobusu
@Marek

To wypadek, ponieważ jest osoba ranna! To mogła być Twoja matka, córka, babcia! Czy cieszy Cię, że narkomani będący kierowcami autobusów w firmie Arriva zabijają i ranią ludzi? To jest skandal! W TVP Info piszą, że kierowca Arriva był znów pod wpływem narkotyków! Jest informacja, że kolejny kierowca firmy Arriva spowodował wypadek pod wpływem narkotyków! A poseł Kaleta z PiS dodaje, że Arriva to niemiecka firma, która wozi ludzi w Warszawie, ponieważ ma umowę z ZTM!

Lolek

Człowieku dopóki kierowcy KM bez względu na firmę będą musieli dorabiać, żeby utrzymać rodzinę to nic się nie zmieni!

Trampek 1
@Lolek

Pensja 2,5 tyś zł - ręce opadają

Pasażer autobusu, warszawiak
@Marek

To był wypadek - powiedziała przed chwilą w TVP info rzeczniczka Arriva pani Przazniewska. Z kolei rzecznik ZTM Warszawa pan Kunert stwierdził, że ZTM rozważa zerwanie umowy z Arriva na przewóz osób autobusami w Warszawie. To już drugi wypadek w ostatnich dwóch tygodniach, który spowodował narkoman pracujący jako kierowca autobusu w firmie Arriva w Warszawie. Swoją drogą trudno dziwić się ZTM, że chce rozwiązać umowę z Arriva na przewóz osób, bo takie wypadki na kilka dni przed wyborami Prezydenta RP, kiedy umierają i są ranni pasażerowie autobusów Arriva, uderzają w Prezydenta Trzaskowskiego i zmniejszają jego szanse na druzgocące zwycięstwo w Warszawie, a tym samy w całej Polsce.

Kartoflanek
@Lolek

Pod względem płacowym to jest 3 liga a może i 4

Truskawnuniav
@Pasażer autobusu, warszawiak

Drugi wypadek wydarzył się w tej samej okolicy ( troszkę lepiej jak 1 km ) ???????????????????????????????

laszlo

I to pewnie Niemcy podsyłają kierowców narkomanów i to pewnie uchodzcy i terroryści? Co Ci tam jeszcze w tych wiadomościach powiedzieli. Nie wsiadajcie do wozów Arrivy, od jutra nie będziecie musieli.

laszlo
@Truskawnuniav

I co teraz robić? Trzeba całe Bielany i most zamknąć i KM wycofać

świetne komentarze z sieci wp

"akie są fakty 3 godziny temu Zrozumcie kilka spraw, drodzy dyskutanci. Chcąc zarobić w tej niemieckiej firmie, której warszawski ratusz dał kontrakt na wożenie warszawiaków, marne trzy i pół tysiąca złotych, musisz jeździć po 11 godzin dziennie. Sprawdźcie sobie na forach dyskusje kierowców, tylko sprzed daty wypadku, bo później zleciały się tam trolle. Polecam Go Work. Musisz jeździć ryzykownie, bo jeśli wypadniesz z rozkładu, tracisz punkty do premii. Nie ma doświadczonych, bo tacy uciekają do firm które lepiej płacą - transportu międzynarodowego i międzymiastowego, oraz turystyki. Więc mają tylko młodych, z których wielu radzi sobie ze zmęczeniem i stresem sięgając po chemię - nie są to odosobnione przypadki. Cały system, ustawiony pod zarobek dla firm, jest CHORY. To dziki kapitalizm w czystej postaci. Z tym, że ta firma jest prywatna tylko w Polsce, w Niemczech jest państwowa i zyskami, które bezwzględnie żyłuje z naszego kraju dotuje działalność w swoim swoim kraju i może odgrywać rolę jednego z filarów państwa opiekuńczego. Godzicie się na taki stan rzeczy, wasza sprawa." "Wiktor 40 min. temu W Polsce jedynie jest taka patologia ,zarobki są nieadekwatne do kosztów życia , najniższa krajowa i jazda po 12 godzin ,nie ma kontroli bo ITD ma większe pieniądze z mandatów od dużych pojazdów i jest nagonka na transport a nie na przewóz osób ." "otikram 1 godzinę temu Teraz wszyscy będą "jeździć" po kierowcy. Zapewne także za przyzwoleniem władz. Bo tak najłatwiej. Jest przestępca. 13 razy ukarany za wykroczenia drogowe! A ilu jest kierowców, którzy codziennie łamią przepisy? Czerwone światło, prędkość, jazda po przejściu, na którym są piesi ... itd. Multum. To, że popełnił jakieś wykroczenia drogowe zanim został kierowcą autobusu ma żadne znaczenie. Znaczenie ma to, że ktoś tak młodego stażem i nie doświadczonego na tego typu pojazdach kierowcy pozwolił jechać. Dyspozytor? Zasady panujące w firmie, która za wszelką cenę musiała wywiązać się umowy i zapewnić autobus na tej trasie? Może coś jeszcze? A jak działa amfetamina na ludzi zmęczonych, po 10 godzinach pracy (rozpoczął pracę o 4:40, ale jeszcze musiał do niej dojechać). Daje "kopa". Kto często bierze amfę? Np. studenci przygotowując się do egzaminów. Podobno "trzyma na obrotach". Nie można robić z człowieka narkomana. Były jakieś konkretne okoliczności tego dnia w pracy (jak wyżej: ktoś wiedząc o jego doświadczeniu dał mu ten właśnie pojazd, itp.). Więc najpierw okoliczności, wszystkie, powinny być poznane, wyjaśnione, a dopiero później można wydawać wyroki."

Grzegorz
@świetne komentarze z sieci wp

Opowiedziałbym Wam tutaj pewną historię, o pewnej linii mającej krańce na Ochocie oraz Żoliborzu. Opowiedziałbym o tym jak z ochockiego krańca trzeba było jechać z uszkodzonymi, zepsutymi drugimi (środkowymi) drzwiami. A dlaczego nie można była na pogotowie techniczne na w/w krańcu, tylko tłuc się przez całe miasto, w godzinach szczytu z zepsutymi drzwiami? "Musisz jechać bo ZTM nałoży karę za niewykonaną usługę" "Pogotowie będzie na Gwiaździstej", plus "prośba" a raczej żądanie naprawienia drzwi we własnym zakresie i używając własnych umiejętności... Działo się to rok temu. Jeszcze później była historia z zepsutymi wycieraczkami na Choszczówce, które po naprawieniu ich przez załogę pogotowia technicznego, zepsuły się ponownie... po dojechaniu na Budowlaną. Dopiero po drugiej interwencji, podstawiono łaskawie wóz aby można było dokończyć służbę. Działo się to wszystko również w zeszłym roku, na jesieni, podczas mocnej ulewy... Wnioski wyciągnijcie sami.

Kierman
@świetne komentarze z sieci wp

Zaczął pracę 5:24(albo 26 już nie pamiętam), w momencie wypadku oscylowala ósma godzina pracy, co ze niedoświadczony po roku jazdy na przegubie co Ty piszesz za (usunięte przez administratora) Że nie ma znaczenia jego przeszłość na B? No czytam i nie wierzę...co miał dostać rower z przyczepka zeby się wdrożyć? Po prostu typ nie dźwignął ciężaru tego zawodu i tyle, nie powinien był nigdy uzyskać dostępu do tego typu pracy. To że w przeszłosci stracił uprawnienia za punkty karne nie ma znaczenia? Chyba za brak pasów i telefon w ręku ich nie stracił...wiekszosc "drajwerow" w tym zawodzie nie powinna nawet stać przy autobusie, a co dopiero jeździć i odpowiadać za zdrowie i życie ludzi, taka jest prawda

Kierman
@Grzegorz

Fakt że jak wyglądał marnie i zgłaszał to dyspozytorowi, ten nie powinien był zezwolić na jego wyjazd, jeśli w toku postępowania wyjdzie że jednak go dopuścił "bo nie ma ludzi" (co w tej firmie jest częste, zresztą nie tylko w tej), to powinien odpowiadać za współudział w tej tragedii...

Laszlo
@Kierman

5.24 to zaczął pracę linowa na Nowodworach. Stawił się w pracy 4.30 i wtedy zaczął pracę, bo przecież musiał pobrać dokumenty, odnaleźć wóz, zrobić OC i na te Nowodwory dojechać. Więc o 5.24 to zaczął przewóz pasażerów, a na 4.30 musiał być na bazie i na nią też musiał dojechać. Mądra Pani z ZTM też wspominała że zaczął pracę o 5.24 co jest bzdurą i ta mądrą Panią z ZTM też powinno się skarcic.

Kierman
@Laszlo

Hmmm w mza gdzie nasz stare wozy wystarczy przyjść 30 min przed rozpoczęciem pracy, i spokojnie starczy Ci czadu na ogarnięcie widu i nawet go posprzątanie...sugerujesz że przed wyjazdem muszą nowe wozyspeawdzac rąk je te 15 letnie? Coś jest nie tak w takim razie

1
Kierman
@Laszlo

Autokorekta przepraszam za nieścisłości w tekście

Grzegorz
@Kierman

Jeżeli dostajesz dokumenty wozu, a on znajduje się jeszcze na kanale i jest robiony, jest wciśnięty w nietypowe miejsce....

Laszlo
@Kierman

OC 15min i czas przelotu z Estrady na Nowodwory to około 30min wg rozkładu który dostaje kierowca. Nie ma się co spierać o 5min tylko o fakt że podano w mediach że zaczął pracę o 5.24. Jest zasadnicza różnica pomiędzy faktycznym rozpoczęciem pracy, a rozpoczęciem pracy przewozowej, która faktycznie miała miejsce o 5.24 Z Estrady raczej się razem z autobusem nie teleportowal, chyba że Paniusia z ZTM myśli że autobusy rano czekają na pętlach na kierowców ????

Kierman
@Laszlo

Okej to nawet idźmy w tym kierunku, to i tak wychodzi na to że gość nie dźwignął ciężaru tej roboty, po prostu sie do niej nie nadawał i tyle...ja też nie raz i nie dwa kładę się spać hak się "rozwidnia" na dworze(dojeżdżam z pipidow@ dolnego, i ok godziny mam dojazdu), jakoś daje rade bez dragów, na wolnym owszem gulne trochę piwa na odreagowanie, ale to wszystko...

1
Grzegorz
@Kierman

Skoro prawie rok przejeździł (od lipca 2019), to chyba aż tak źle z tym "udźwignięciem" roboty nie było....

Kierman
@Grzegorz

Właśnie było widać...

3
SCORPIO
@świetne komentarze z sieci wp

Żeś się kolego nasłuchał opowieści dziwnej treści o siejeszz zamęt.Jaki punkty do premii?Nie raz i nie dwa wypadł mi kurs z opuźnienień i nikt nie powiedział słowa na to a ni tym bardziej nie pojechał po premii.W tej firmie żeby stracić premię to naprawdę trzeba nawywijać,skargi od pasażera lub kolizja to na 100% coś tam skubną ,raport z ZTM to zregóły się wybronisz jak naprawdę nie przegiołeś.Jeśli bym jeździł tak jak piszesz nominalne dni po 11 godzin to 5 z przodu jest.

2
Czyli jednak można...
@SCORPIO

Aha, czyli jednak tak się tam jeździ !!! 11 godzin w pracy przez cały tydzień czyli ponad 300 godzin trzeba popracować na kilku etatach żeby była 5 z przodu. Więc nie dziwię się że tak się stało - przemęczenie, potem amfa i zjazd na poziom -1 ! Wszystko jasne, gratulacje!

SCORPIO
@Czyli jednak można...

Czytanie ze zrozumieniem nie boli i nie jest szkodliwe.Przeczytaj mój wpis jeszcze raz,jeśli nie zrozumiesz to jeszcze raz i może wtedy zrozumiesz co napisałem.Jeśli przerasta to Twoje możliwości to napisałem o nominalnych dniach pracy.

2
Stołka 4
@Czyli jednak można...

(usunięte przez administratora) - Max pracy to nominał, od 154 do 184 godz ewentualnie raz. dwa z wolnego i to jest Max co można pracować .300 godz to w dwa miesiące . Uwierz mi mnie po pierwszej zmianie to nawet sił brak by zjeść obiad a gdzie tam lecieć do drugiej roboty by jeszcze troszkę popracować

1
Kol
@świetne komentarze z sieci wp

Kto podpisał taką umowę z tą firmą, niech trzaskowski się wytłumaczy,co niema w Polsce lepszych firm.Wiem coś na ten temat pracowałem w niemieckiej firmie na polskim rynku .Polaczki zarządzający tą firmą chcieli się posrać w wykazywaniu się niemieckim właścicielą.Pracownicy mieli przechlapane.Jeśli mogę coś doradzić to musicie się wszyscy zbudować i nagłośnić medialnie całą sprawę.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kierowca autobusu

Powielam post z dołu, ponieważ jest bardzo trafny. Cytuję "To był wypadek - powiedziała przed chwilą w TVP info rzeczniczka Arriva pani Przazniewska. Z kolei rzecznik ZTM Warszawa pan Kunert stwierdził, że ZTM rozważa zerwanie umowy z Arriva na przewóz osób autobusami w Warszawie. To już drugi wypadek w ostatnich dwóch tygodniach, który spowodował narkoman pracujący jako kierowca autobusu w firmie Arriva w Warszawie. Swoją drogą trudno dziwić się ZTM, że chce rozwiązać umowę z Arriva na przewóz osób, bo takie wypadki na kilka dni przed wyborami Prezydenta RP, kiedy umierają i są ranni pasażerowie autobusów Arriva, uderzają w Prezydenta Trzaskowskiego i zmniejszają jego szanse na druzgocące zwycięstwo w Warszawie, a tym samy w całej Polsce".

warszawiak

ZTM rozważa zerwanie współpracy z arriva, nieoficjalnie podaje TVP. Wypowiedź rzecznika, cytując:.."autobus przytarł 3 auta.." Hipokryzja i brak pokory, żadnego przepraszam!

Kierowca Autobusu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.

Pytania

Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Toruń
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. eksportu
Toruń
HR Quality Polska Sp. z o.o. Sp.k.
(188 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Prawnik
Toruń
ONDE S.A.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Detektyw

Piękną opinie robicie kierowcom. Najgorsze że zwykły pasażer nie rozróżnia ćpuna z arrivy od innych przewoźników.

Strach wsiadac

Rzecznik policji stwierdzil ze na testerze wynik dodatni na obecnosc amfetaminy. To jest straszne!

Marek

Czy coś nowego wiadomo w sprawie kontroli itd? Czy ktoś z kierowców dostał karę???

1
Karolek

Koledzy. Jak tam przebiega kontrola? Ktoś coś wie, ktoś już karę dostał? Bo jakoś dziwnie cisza i spokój....

1
Karolek

Kolegom pytam się bo podobno mieli trzepać (i podobno trzepali driverów i dyspozytorów)... Dlatego mnie to ciekawi...

1
Alfred.
@Karolek

Przetrzepać powinni i to srogo, przyjrzeć się zwłaszcza warunkom BHP, przyjrzeć w jakich warunkach przebywają kierowcy na Dyżurach. Zwrócić uwagę na ten mały, ciasny bunkier bez okien, zwany przez kogoś bardzo dowcipnego "pokojem kierowców", przyjrzeć się śmierdzącej oraz zatykającej się toalecie (również zatykającej się umywalce). Czekam na efekty wizyty na Płochocińskiej.

Laszlo
@Karolek

Dobrze to napisałeś. Mieli trzepac. Policja od narkotyków z psami była i psy gończe ZTMu od spraw technicznych taboru i jeszcze ITD i na tym się skończyło. Nieprawidłowości nie wykryto.

1
SCORPIO
@Alfred.

Kierowcy dyżurni już dawno mają inne pomieszczenie na dyżur,duże przestronne i z klimatyzacją więc nie siej popeliny .Pewnie dawno już nie pracujesz w Arrivie ale koniecznie chcesz coś udowodnić.

4
Trzeszczący portami
@Karolek

Witam czy pracuj 25 dni pod rząd ( 2 firmy ) mam się czegoś obawiać

3
Guf

Fakt informuje ze kierowca ubił zapalić skręta? Jak kierownictwo dba o bezpieczenstwo seoich pracownikow I pasazerow? https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/warszawa-autobus-spadl-z-mostu-kolega-kierowcy-ujawnia-nowe-fakty/6rzzpsf

1
Nowy z klementowickiej

Koledzy z Arrivy. Czy już ten ITD wziął się za sprawdzanie... Co oni wogóle będą sprawdzać??? J jak będą karać? Finansowo czy wnioski do sądu?

Futy
@Nowy z klementowickiej

Nam nadzieje ze nastąpią zmiany. Od góry to mało prawdopodobne. Cala winę ponosi ściśle kierownictwo. Zatem trzeba zmienić od dołu. Kierowcy to od was zależy jakie bezpieczeństwo pracy będziecie posiadać.

Marek
@Futy

No właśnie.. Co oni będą badać z ITD? I jak? Ktoś coś wie???

laszlo
@Marek

ITD sprawdzać może zarówno papiery kierowców, czyli nie nie przekraczano czasu pracy, jak i stan techniczny wozów.

Artykuł 138 KP
@laszlo

Przypomnijcie przy okazji ITD o nadinterpretacji tej firmy w sprawie pracy w ruchu ciągłym, przez co nie płacą należnych kierowcom dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych. Przewozy w komunikacji nie spełniają warunków zawartych w kodeksie pracy, bo: 1) Zadanie przewozowe wykonywane przez komunikację miejską może być zastąpione alternatywnym środkiem transportu (np. samochód, rower, inny środek komunikacji) 2) Nie zaspokaja potrzeb ludności - gdyby tak było, komunikacja musiałaby funkcjonować identycznie przez całą dobę i przez siedem dni w tygodniu, a wiemy że tak nie jest (wprowadzane ograniczenia w kursowaniu komunikacji wybitnie zaprzeczają tej zasadzie) "Artykuł 138 Kodeksu Pracy reguluje przepisy dotyczące zatrudnienia w systemie pracy w ruchu ciągłym. Praca w ruchu ciągłym określana jest jako taka, która z przyczyn obiektywnych musi być kontynuowana bez przerwy przez 24 godziny codziennie, włącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy. Dotyczy to prac, które ze względu na technologię produkcji nie mogą być wstrzymane, np. praca przy piecu hutniczym. Uzasadnienie stosowania ruchu ciągłego ze względu na technologię jest dopuszczalne jedynie w firmach, w których maszyny muszą pracować nieprzerwanie, np. z powodów technologicznych lub ekonomicznych. Także wprowadzenie systemu czasu pracy w ruchu ciągłym możliwe jest w przypadku, gdy praca nie może być wstrzymana ze względu na konieczność ciągłego zaspokajania potrzeb ludności." Za Wikipedią: "Transport miejski może odbywać się pieszo lub z wykorzystaniem odpowiednich środków: transportu indywidualnego (np. rower – w tym rower miejski; motorower, motocykl, pojazd typu „Segway”), transportu grupowego (np. Personal Rapid Transit, riksza, samochód osobowy, taksówka, taksówka zbiorowa), transportu zbiorowego (np. autobusy i trolejbusy różnej konstrukcji i wielkości – w tym Bus rapid transit; tramwaje – w tym szybki tramwaj i premetro; kolej miejska – w tym kolej linowa, kolej linowo-terenowa, metro; środki transportu wodnego, w tym prom, wodolot, tramwaj wodny)"

Kara Boską się zbliża
@laszlo

ITD sprawdzi wszystkich kierowców którzy podlegają pod ZTM ( 2 lata wstecz ) .Oficjalne pismo już jest , ci co mają coś na sumieniu niech się zaczną modlić

1
Kierman z klem
@Kara Boską się zbliża

A skąd ty masz takie informacje. Gdzie jest takie pismo? Bo ja nic nie widziałem... Inni też nie słyszeli..

Abi
@Kara Boską się zbliża

Skąd ty masz takie info? Jak mogą tylko rok wstecz sprawdzać

SCORPIO
@Artykuł 138 KP

Nie ma co się rozpisywać.Ustawa o czasie pracy kierowców nie przewiduje zatrudnienia w trybie ciągłym kierowców.Jako że jest to ustawa doprecyzowująca czyli stoi wyżej w hierarchii od prawa ogólnego jakim jest prawo pracy.

Patyksonekb
@Abi

Jesteś w błędzie - mogą sprawdzić całą twoją historię pracy

1
Abi
@Patyksonekb

4) Zakres kontroli – co do zasady zawiadomienie powinno zawierać zakres kontroli tj. jaki okres obejmuje kontrola. Można jednak spotkać się z zawiadomieniami, które takiego zakresu nie zawierają. Co do zasady bowiem, zgodnie zobowiązującymi przepisami – kontrola ITD. Może obejmować rok wstecz. Z Naszego doświadczenia jednak rzadko zdarzają się tak długie kontrole. Przeważnie inspektor wyznacza kilka miesięcy, które weryfikuje, a przy większych firmach także wybranych kierowców np. 10.

Faf

W kampanii prezydenckiej sztab RT mówi o bezpiecznym transporcie publicznym w Warszawie. Co o tym sądzicie?

Laszlo
@Faf

A co mają mówić. Kolejny polityczny materiał się zrobił. Za tydzień może miesiąc i sprawa ucichnie.

1
Gutek-smutek-pisutek-pytalec
@Faf

Niech więc sztab RT odpowie na pytania: - czy Pani Dyrektor przed objęciem posady w ZTM pracowała u któregoś z prywatnych operatorów ZTM? - jeśli tak, to dla którego? - czy to przypadek, że akurat ten operator otrzymywał najwięcej dodatkowej pracy przewozowej zlecanej z wolnej ręki przez ZTM? - czy to przypadek, że to akurat ten operator w 6 przypadkach niemal w 100% wstrzeliwał się w maksymalny planowany budżet na realizację zadań, a w 7 przypadku jednocześnie "ograł" konkurentów fortelem związanym z punktacją za rodzaj taboru, zakupując większą niż wymagana ilość pojazdów czym zwiększył przewagę punktową, a co ZTM przyjął w ofercie i przyznał dodatkowe punkty do zamówienia publicznego co uczyniło go zwycięzcą przy najwyższej stawce? - jak wytłumaczyć, że stawka za wozokilometr poniżej realnych kosztów jest akceptowana przez ZTM i czym udało się przekonać ZTM że jazda ekonomicznie nierentowna będzie zapewniała bezpieczny transport publiczny w Warszawie? - czy zadano zwycięzcom przetargów pytanie, na czym będą oszczędzać skoro na stawce dumpingowej przystępują do realizacji kontraktu? - czym wyjaśnić, że pracownicy ZTM medialnie lansują jako użytkownicy komunikacji miejskiej, zaś najchętniej korzystają nie ze stworzonej przez siebie komunikacji a samochodów firmowych? Nie ufają własnym projektom i - jak twierdzą - najlepszej komunikacji w Europie? Dlaczego? Niewygodnie? Niebezpiecznie?... - po ile certyfikatów wydano dla pracowników komunikacji miejskiej i czy były one wydawane dla kilku operatorów? Skoro tak, to nie wzbudziło to podejrzeń, że kierowca mając dwa albo więcej certyfikaty będzie pracował jednocześnie dla dwóch albo więcej operatorów, będzie przemęczony i może sięgać przez to po używki?

Kierman z klementowickiej

I jak tam koledzy? Co nowego z ITD? Ktoś dostał karę?? Bo u nas na zajezdni brak jakichkolwiek info.

Marek
@Kierman z klementowickiej

Podobno ten kierowca to oprócz tego że w arrivie to w uberze i bolcie zaiwanial. Tak że wzmocnienie było koniecznie potrzebne.

1
Brat Kminka
 Pytanie

Tak i tak - skończyło się lato

Zcr
 Rekomendacja

I myślisz że regres odpowiedzialności podwykonawcy, to zjawisko bez znaczenia?

Warszawianka 2020

To ZTM wynajmuje firmy zewnętrzne? Tak szuka oszczędności? To teraz zbiera efekty

1
Bore
@Warszawianka 2020

Nie ma to znaczenia. Całkowitaą winę ponosi firma, która dopuściła do takiej sytuacji.

Nick
@Bore

Mylisz się. ZTM jest organizatorem transportu, zatem jest za niego całkowicie odpowiedzialny. W umowach z operatorami zawarli sobie wszystkie możliwe opcje kontroli przewoźników, ale teraz gdy zginął człowiek - trwa umywanie rączek od odpowiedzialności. Kierowcy pracują w komunikacji u kilku przewoźników na raz, ZTM za każdym razem wydaje certyfikat dla tego samego kierowcy dla każdego przewoźnika, komputery wysyłają spersonalizowane dane do ZTM o czasie pracy kierowcy. ZTM jakby tylko chciał, mógł zapobiec tragedii.

Moskit

Moją wypowiedzią nie chce bronić kierowcy ani kierowców którzy prowadzą autobus po spożyciu alkoholu lub innych substancji powinien być karani surowo ale zastanawia dlaczego Tak jest ze kierowca sięga po alkohol narkotyki itp. Przyznaję jestem kierowca autobusu i z mojego punktu rozumienia winę przypisywał bym też w dużym stopniu ZTM gdyż osoby odpowiedzialne za rozkład jazdy jakie piszą są nie realne na warunki warszawskie w czasie szczytu są przerwy 8 minutowe a poza szczytem 25 minutowe naprawdę trzeba być odważnym a zarazem kamikadze aby ginąć 70-75 km/h z pełnym autobusem pasażerów ale tylko po to żeby mieć krótką przerwę na dymka (papierosa) przez te i nie sprawy związane z rozkładem połowa z kierowców się może stresować a stres to zła wróżba

2
Kierman
@Moskit

Zgodzę się z tym że przerwy w szczycie to kpina i powinny być wydłużone, ale to co napisałeś dalej świadczy tylko o tym że jak ktoś nie potrafi ogarnąć tego systemu, i się tym nadmiernie stresuje, nie powinien wozić ludzi w tym zawodzie ot, co. Ja np nie mam z tym większych problemow, znam rozkłady większości linii, w tym mniej więcej sytuacje na danym odcinku trasy i jestem w stanie oce IC czy jest sens gonienia rozkładu, czy nie...i pisząc że ktoś gna 70km/h na "dymka" też świadczy o jego braku umiejętności do wykonywania tego zawodu, tego "dymka" mógłbyś sobie spalić nawet jakbyś przyjechał po czasie, wpisujesz WC i po problemie, to jest tyle samo czasu co być poszedł do toalety, i nikt Ci łba nie urwie za te pięć minut(tylko zaraz (usunięte przez administratora) by stali po 10 minut i olewali wszystko)...ten zawód trzeba umieć wykonywać, a nie mieć tylko prawo jazdy, gdyby miała być selekcja naturalna to leciutko ponad połowa "drajwerów" by poleciała, i to niezależnie od wieku

1
Kamyk 9
@Kierman

Linia 170 na Rondzie Starzyńskiego 0 min - jedyny plus że na Elsnerowie ewentualnie PKP Wilno postoje po 22 / 30 min

Moskit
@Kierman

Masz w pewny sposób rację tylko zapominasz że w naszym zawodzie są koledzy którzy może są mniej odporni na stres i im trzeba w jakiś sposób pomóc a przede wszystkim nie doświadczonym który po krótkim okresie odchodzi każdy myśli że odszedł ze mało zarabia a przyczyna może być inna tu powinien zareagować pracodawca a nie od razu rozwiązywać umowę . Wspominasz ze znasz dobrze trasy i rozkłady jazdy rozumie o Co chodzi to super ale w całej Warszawie takich talentów może być nie dużo mogę się mylić ale wystarczy tylko żeby jeden był ten zestresowany i my "lepsi" kierowcy powinniśmy pomóc a nie przeciwnie . Niema dobrych kierowców czy on prowadzi osobówek czy autobus człowiek uczy się całe życie . Ale nawiązując do twojej wypowiedzi wiadomo nic by się nie stało ale dlaczego masz nie korzystać z przerwy nawet tej najmniejszej normalnie jak Ci się należy wystarczyło by troszkę pomyśleć a nie robić rozkładu pod pasażera a to wiąże się z kasa dla ZTM czym więcej pasażerów tym więcej kasy

Kierman
@Moskit

I tu jest właśnie problem...w tym zawodzie masz spora doze stresu, o ile jest to spowodowane rozkładami jestem w stanie zrozumieć, ale o tyle ludziom którzy sobie z tym poradzić nie mogą już nie...to jest system z którym trzeba sobie poradzić, w pojedynkę nie zmienisz rozkładów, to trzeba by większej ilości kierowców...to nie jest piękny zawód, ale jak umiesz o siebie zadbać, to sobie poradzisz

1
Moskit
@Kierman

Masz święta rację co do rozkładu tu można walczyć z wiatrakami . A co do stresu bynajmniej mojego to się mylisz zero Tak jak u Ciebie w życiu są gorsze sprawy niż ta praca.

1
Greg

To co kiedy nie wyjeżdżamy?

Były kierowca

Panie i Panowie, kierowcy!!! Trzeba z tym skończyć czy wy się po prostu poddaliście? Za 2500 pracować dawać się pompować w tylek takiej firmie przecież to kompromitacja. Młodzi lub swierzy kierowcy zamiast podszkolić się na mniejszych wozach upychaja na siłę na przeguby za co za lojalkę zebeda mieli pracę za 2 tysie z groszami ludzie opanujcie się. Trzaskowski chce zwołać komisję i dobrze może wkoncu dostrzega jakie są rozkłady bez przerw lub tylko na papierze a w rzeczywistości zero przez całą zmianę. Gonitwa żeby zdarzyć na kraniec. Kierowcy za tą kasę muszą gdzieś dorabiać bo przecież chyba nikt nie chce wierzyć że za 2000 w Warszawie się ktoś utrzyma. Stańcie w końcu i za mniej niż 3500 na etacie nie wyjeżdżajcie. Czy związki które powstały są tylko n a papierze. Niech przyjrzy się temu jakąś gazeta lub telewizja jak to w rzeczywistości wygląda. Może ten wypadek da to komuś do myślenia że nie warto za te grosiny narażać siebie i pasażerów. Pseudo szkolacy dumnie paradują w kamizelkach nie mając żadnych uprawnień do bycia patronem a w dodatku sami się podkładają podpisując że kogoś przeszkolili przecież to jakieś żarty. Ruszcie głowami szkoda życia na taką firmę.

Tylko teraz
@Były kierowca

Podstawą 3500 plus premia do rączki to na dzień dobry a dalej zobaczymy tylko teraz

Nick
@Były kierowca

Trzeba przetrzepać najpierw ZTM. Oglądałem konferencję pani Dyrektor - w sumie to ZTM za nic nie odpowiada! A że nie sprawdzają że jeden i ten sam kierowca zasila w kilku firmach?! - to wg Pani dyrektor problem operatora. To po co komputery raportują do ZTM czas pracy kierowcy, tylko po to żeby kary naliczać?(usunięte przez administratora)ZTM nieobchodzi że kierowca zarabia tyle że nie wyżyje, dlatego tyra po 7 dni w tygodniu u każdego. To ZTM nie dotyczy? (usunięte przez administratora) 3000 głów w tym ZTM nie widzi problemu i potem giną ludzie. Jakby przypadkiem prezydent warszawy wygrał wybory prezydenckie i wejdzie do Warszawy komisarz, to prawdopodobnie z tych kilku tysięcy urzędasów z ZTM z połowa trafi za kraty! Czas najwyższy, za układy, za zmowy, za psucie rynku pracy!

9360
@Nick

To prawda. ZTM jest współodpowiedzialny za tragedię. Przyzwolenie na zbyt niskie pensje kierowców, przyzwolenie żeby pracowali przemęczeni na kilku etatach. Nierealne rozkłady jazdy i ciągłe sankcje za spóźnienia, co prywaciarze przekładają bezpośrednio na kieszenie kierowców. Z drugiej strony - wymagania wyposażenia taboru w gadżety warte 1/3 ceny autobusów, a potem nikt z tego nie korzysta. Bo w ZTM nie chce się, nie umie czy może trzeba zatrudnić jeszcze tysiąc urzędników, żeby pilnowali bezpieczeństwa pasażerów? To czym oni się tam zajmują w tak licznej administracji? Jakby nie ich pensje i niepotrzebnie przepłacony przez swoje wyposażenie tabor, to bilety jednorazowe kosztowały by pewnie ze złotówkę mniej. Nowe autobusy: pachnące, wygodne a zaduch w lecie taki że siekierę idzie powiesić. Dlaczego? - bo jakiś miłośnik komunikacji co ma tyle pojęcia o komunikacji co ja na weterynarii wymyślił, że temperatura wystarczy że będzie w autobusie niższa niż na dworze o 4 stopnie! I tak w ZTM kazali zaprogramować HCAP! W ZTM mogą nawet na żywo oglądać monitoring w autobusach bo takie systemy sobie zażyczyli - wydane miliony złotych z podatków warszawiaków a tu można sobie pod okiem kamery nawet amfę zażywać(usunięte przez administratora)

Ups

Zarząd Transportu Miejskiego zlecił dokładne kontrole w zajezdniach firmy, do której należał autobus, który brał udział w czwartkowym tragicznym wypadku. Urzędnicy sprawdzą tabory, kompetencje kierowców i przestrzeganie regulaminów.

Kapitan
@Ups

Jezeli chcecie zobaczyc cyrk w Elblągu tzn stan floty wyzlomowane autobusy z Holandi. Podajcie adres email. Leje sie plyn na głowę. Czy naprawdę Nasza firma potrzebuje kolejnej katastrofy. Tu Wszyscy sa bezradni.

For you

Śledczy zabezpieczyli już dokumentację kierowcy znajdującą się w warszawskim ZTM i od jego podwykonawcy, czyli Arrivy, który zatrudnił kierowcę.

Zostaw merytoryczną opinię o Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.
Przejdź do nowych opinii