I petycja nic nie dała jak to wszystko się uspokoi trzeba spadać lipna tą firmą kibli na krańcach nie ma mało płacą i jeszcze jako jedyni obniżyli
Arriva ma w szachu akademików z glajtem na 2 lata to co się dziwisz. Inna sprawa że Mza i mobilis zawiesili do odwołania rekrutacje.
Jestem ciekaw czego się nauczę od kolegów z turystyki zdegradowanych teraz do stawania przy każdej latarni.
Może tego, że dobrze pracować na podstawie umowy o pracę i dostawać stałą pensję, a nie diety, premie i pod stołem, bo jak przyjdzie kryzys albo złamana noga to zostajesz z niczym.
Nauczysz się jeździć jak Pan Kierowca, a nie jak jakiś akademik który pół miasta solarisem rozwali zanim pierwsza wypłatę weźmie.
Czy można przyjść z wolnego w Arrivie na Estrady ?
Drodzy pracownicy ariwy. Nie podpisujcie aneksu do umowy. Wówczas prawo jazdy będzie mieli za darmo ponieważ stosunek pracy ustanie z winy pracodawcy. Proponuję tag że złożyć się na prawnika który wykona wam opinie prawną.
No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.
Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
MZA wznowiło rekrutację ciekawe kto będzie jezdzil jak odejdą i z wolnego nikt nie będzie chciał przyjść bo pieniędzy i tak nie dostaną.... Za pracę z wolnego przynajmniej teraz
(usunięte przez administratora)
Aby zrobić skalę proponuje to udostępniać we wszystkich mediach.
Proponuję na fb to wrzucić jak ktoś jest na tej grupie kierowcy Arriva Warszawa
(usunięte przez administratora)
Nie polecam tego. To będzie podstawa do zwolnienia dyscyplinarnego. Natomiast jest pewna forma protestu. Nazywa się wioski strajk. Robimy wszystko dokładnie, i raz jeszcze dokładniej i znowu dokładniej.
A czy autobusy mają jakąś listę kontrolną przed wyjazdem. Czy ktoś na takiej liście kontrolnej się podpisuje? Wszystko robimy jak zwykle tylko ze wolniej.
Powaliło ich.Obniżka o 10 %.Idę na zwolnienie,niech jeżdżą sami.18.90 brutto pogieło ich chyba że ktoś będzie jeździł za takie pieniądze w tych warunkach.
20 %To obniżenie wymiaru godzin. Ale jest też dobra wiadomość,przechodzimy na równoważny system pracy a to wiąże się z tym że będą płacili extra za święta i niedzielę oraz soboty.
Teraz to oni wiedzą że nie mamy wyjścia bo arriva jest chyba jedyna firma w Warszawie która zatrudnia pracowników i na tym korzystają łatają dziury za autobusy międzymiastowe na których nie zarabiają naszym kosztem... Taka jest niestety prawda
Jeszcze tak myślą ale jak Ci co teraz przyszli zobaczą za ile będą pracować to myślę że szybko poodchodzą.
:) Czas chyba będzie niedługo jednak realnie, wyjeżdżać za Płocho, Klemę oraz Estrady... Ciekawe czasy idą ;) Trzymajcie się!
Na stronie MZA jest ogłoszenie o rekrutacji ,Mobilis też szuka kierowców trzeba wejść na stronę przewoźnika
Czy w Stolicy poza arrivą oraz MZA nie ma innych przewoźników? Popytaj Wujka Google, lub zajrzyj na strony FB innych przewoźników. Mam cię za rączkę prowadzić, sam nie umiesz znaleźć?! Bez przegięcia!
Jeśli jest taka potrzeba to ja mogę pracować za 50 % obecnej stawki ( aby była tylko praca ) .
Ja też do żadnego strajku się nie przyłączę, w tych czasach każdy grosz się liczy. Cieszę się że mam pracę.
Wcale mnie to nie dziwi - normalnie pracowaliście za jałmużnę, to w kryzysie możecie nawet płacić za to że pracujecie. Albo ma się jaja, albo nie! - a w ABTP to chyba same dziewczynki....
A skąd ty wynalazłeś to info o extra kasie.?? Są tylko takie podpunkty. 1. W obszarze warunków i trybu wykonywania pracy, dopuszcza się: a) Obniżenie wymiaru czasu pracy o 20% z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia. b) Obniżenie wynagrodzenia o 10% z zachowaniem wymiaru etatu. c) Przestój ekonomicznyJeden pracownik w danym czasie może być objęty tylko jednym z wyżej wymienionych rozwiązań, jednak rozwiązania te można stosować wymiennie, w zależności od sytuacji i potrzeb spółki.
To może od razu za darmo pracuj. Ja chodzę do pracy dla pieniędzy, a nie przyjemności. Jesli tych pieniędzy nie ma, to i jedzenia sobie nie kupię, więc wolę głodny siedzieć w domu, bo za kółkiem mogę spowodować wypadek :-/ Przez takie opinie właśnie pracodawcy zaczną wykorzytystywać obecną sytuację do obniżek wynagrodzeń za tą samą pracę i boję się do powrotu do głodowych stawek.
Czy ty tak naprawdę. Żadna z firm komunikacji miejskiej w Warszawie nie obniżyła stawek. Tylko Arriva, to daje do myślenia. Opisane warunki w Komunikacie dla pracowników nie mogą zostać zrealizowane. Ze wzgłdu na naruszenia prawne. W tej sytuacji zanim coś napiszesz zastanów się, bo w kieszeni nóż się otwiera. Tu jest wypowiedź prawnika. https://tvn24.pl/polska/koronawirus-raport-doktor-lukasz-bernatowicz-odpowiada-na-wasze-pytania-program-z-11-kwietnia-4552542
Dotknąłeś właśnie sedna sprawy. Firma-wydmuszka, postanowiła właśnie jako pierwsza "zarobić" na strachu. Idę o zakład, że następna będzie ta z kilku panien...Cięcia płac niby przez złą sytuację... Przecież ZTM tak samo będzie płacił jak płacił! Tylko tak, jak się wygrywa przetarg "za wszelką" cenę a nie za rentowną, to potem dokręca się śrubę, żeby tylko wyjść na swoje. A tak nawiasem mówiąc: ile ABTP zaoszczędziła na paliwie? - przecież paliwo drastycznie staniało, to gdzie te pieniądze się podziały?!
Przeczytaj jeszcze raz i ze zrozumieniem. 21-10%=18.90 inaczej nie chce wyjść.Tak więc gdzie masz tą extra kasę?
Nie prawda . Masz złe info 10% tylko . Zła kondycja w firmie stu tu tu . Rękawiczki pod wydział , jedna maseczka w razie w , Dzień po tym jak napisali o obniżce Dostaliamy czekolady
Faktycznie . Przepraszam . Małe przejęzyczenie ( dla dowcipnisiów - wiem co to znaczy przejęzyczył się ????)
To jest twoja wypowiedź a ja czytam i widzę co piszesz. " 20 %To obniżenie wymiaru godzin. Ale jest też dobra wiadomość,przechodzimy na równoważny system pracy a to wiąże się z tym że będą płacili extra za święta i niedzielę oraz soboty." Pytam, kto ci naopowiadał o płaceniu extra za Święta, Niedziele etc. Mam dla ciebie złą wiadomość, rozpowszechniasz bzdury. Prawnicy wyraźnie się wypowiadają - może nastąpić Obniżenie stawki godzinowej ale nie wolno skracać czasu pracy.
W systemie równoważny płac się extra za soboty niedzielę i święta w systemie pracy ciągłej nie płaci się za te dni extra.Tak właśnie obeszli obowiązek płacenia za te dni.Zajrzyj sobie do kodeksu a później obrażaj.
SCORPIO a może złapiemy kontakt poza Go Work? Na dobry początek masz mój email(usunięte przez administratora) rozmawiałem dziś w nocy z " chłopakami", będę dziś dzwonił do prawnika i chcę napisać pismo do Zarządu Arriwa. Później trzeba zebrać podpisy od kierowców. Nie podoba mi się też wiadomość o tym, że na " szybko " został wybrany Przewodniczący Związków. Którego nie było prawie rok a ludzie płacą składki. Odezwij się wymienimy się numerami telefonów.
a ja nie dostałem czekolady :( cały kwiecień jeżdżę na B i nie bywam w dzień w biurze !!! Idę do Kielaka niech daje czekoladę :)
To niech sobie zarzad obniży pensje
W przypadku gdy nowe zasady są mniej korzystne dla pracownika od dotychczasowych, wówczas zmiana warunków wynagradzania wymaga: -wręczenia pracownikowi wypowiedzenia zmieniającego albo - zawarcia porozumienia zmieniającego. Wypowiedzenie zmieniające. Pracodawca chcący zmienić wysokość wynagrodzenia, którego stawka została określona w umowie o pracę, regulaminie wynagradzania lub układzie zbiorowym pracy, powinien wręczyć wszystkim pracownikom, których zmiany dotyczą, wypowiedzenia zmieniające. Pracodawcy muszą pamiętać, że nie tylko zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga wypowiedzenia. Także w przypadku gdy zasady wypłacania wynagrodzenia zmieniają się na mniej korzystne, pracodawca musi wręczyć pracownikom wypowiedzenia zmieniające. Wypowiedzenie uważa się za dokonane wówczas, gdy pracownikowi zaproponowano nowe warunki na piśmie.Wypowiedzenie zmieniające warunki umowy, bez konkretnego wskazania proponowanych nowych warunków, będzie stanowiło naruszenie art. 42 § 2. Brak wyraźnego oświadczenia o odmowie zaproponowanych warunków oznacza, że pracownik warunki te przyjmuje. Wówczas po upływie okresu wypowiedzenia pracownik powinien podjąć pracę na nowych warunkach. Jeżeli natomiast pracownik odmówi podjęcia pracy na nowych warunkach, oznacza to, że z upływem pełnego okresu wypowiedzenia stosunek pracy ulegnie rozwiązaniu. Rozwiązanie? Nie podpisywać zgody na zmianę warunków, wtedy umowa wygasa. I co, wszystkim pozwolą odejść?
Nie dajcie się zmanipulować. Nie podpisujcie nowych umów. Popieram opinie powyżej. Tylko w jedności i solidarności obronicie swoje prawo wynagrodzenia i prawo do godnego życia.
A jak wam nie dadzą zmiany warunków zatrudnienia a zmniejszą wynagrodzenia to macie 3 lata aby w sadzie dochodzić swoich praw.
Oddzial na Estrady pieknie zalatwil pracownikow, wywalil ich do akwarium i dodatkowo postawil osobne toi toie dla kierowcow. W tym akwarium nawet nie ma dostepu do bierzacej wody. Poprostu skandal jak traktuja ludzi ktorzy zarabiaja na nich
Proszę pisać kto ile dostał na święta
Naprawdę obniżyli wam stawkę do 18,90 brutto? Jak tak to śmiech na sali, że ktoś tu jeszcze chce jeździć. Ciapaty z zielonym plecakiem z żarciem więcej zarobi od was, a odpowiedzialności nie ma co porównywać. Szanujcie się mordeczki dosyć pomiatania kierowcami w tej bandyckiej firmie
Witaj . I sam widzisz jest Ty twierdzisz że to bandycka firma . Poczytaj niżej . Wielu twierdzi ze życie odda za tą firmę . Nie mam pojęcia co ich skłania do takich desperackich celów . Może to chęć utrzymani rodziny - ale jest wiele innych zawodów które zapewnia byt . Nie koniecznie musi to być Arriva . Tym bardziej nie chcą związków zawodowych . One w jakimś stopniu by powstrzymały obniżkę wynagrodzenia . Poprawiły jakość pracy .
Arriva od zawsze uprawiała manipulacje psychiczną pracowników, obiecując lepsze warunki, tylko trzeba być lojalnym, i oddanym pracownikiem a nagroda nadejdzie...przez rok czasu mojej pracy się tego nie doczekałem, obiecali "podwyżki" na 21 brutto, po przepracowaniu 2 lat, a teraz patrzę że bez niczego im to zabrali, de facto owa "podwyżka" to 40gr BRUTTO w porównaniu do stawki podstawowej jaka obowiązywała na początku tzn 18.50 brutto/h, śmiech na sali...ale w firmie od początku było kilku "patriotów" i oni za darmo nawet będą jeździć, bo są tak zmanipulowani...i ci właśnie ludzie są dla arrivy cenni, bo zarząd ma oddanych lojalnych pracowników, którzy byli, są i będą, niestety kosztem ludzi którzy się szanują i wymagają czegoś więcej za taka robotę, niż jalmuzna.
Witaj. To wszystko prawda co mówisz. Wnioskuje z tego ze jesteś po Akademi Arriva ? Ale mniejsza o to czy tak czy nie. Potrzeba ludzi chętnych do założenia , poparcia związków zawodowych . Jeśli były by związki w tych czasach zastanowili by się dwa razy zanim by obniżyli stawki . Związki zawodowe maja więcej przywilejów niż nie którym się wydaje . Tak . Wiąże się to z płaceniem składek . Ale to nie prawdą jest iż zarząd ma z tego korzyści. Sà to wybrani , oddelegowani ludzie do stosowania pism , rozmów o podwyżki , premie i obronę pracownika
W życiu po akademii, na moje szczęście, jezdzilem u nich dwa i pół roku temu, wtedy byli coś koło roku na kontrakcie na plocho, i już wtedy były te manipulacje "o dobrej przyszłości", ogólnie mi pasowało wszystko prócz pieniędzy, na start by się wdrożyć ok, ale to wszystko, ewentualnie jak jest się emerytem żeby dorobić. Zawinelem (usunięte przez administratora) do Michalaka, po spotkaniu z zarządem i tych ich śmiesznych regułkach o podwyżkach, u Michalaka po czasie też zaczęło się sypać, i siedzę w mza i to póki co najlepszy wybór z możliwych, pomimo internetowego hejtu...najzabawniejsze jest to że arriva najezdza na Michalaka, Michalak na arrive a de facto jedna i druga firma ma sporo wspólnego jeśli chodzi o szacunek do pracownika
Od jutra obowiązkowo kierowcy w maseczkach
Ile czasu mniej wiecej mija od terminu kiedy zdaje sie certyfikat ztm aby bylo spotkanie z pania Nina potem szkolenie BHP otrzymanie ubrania az do momentu kiedy usiadzie sie za kolko?
Jak odwalisz szkolenie BHP to odpisujesz umowę i na następny dzień już jeździsz jako praktykant 10 dni a później już jeździsz sam..
Max tydzień ja miałem w czwartek egzamin w poniedziałek do Niny i w środę BHP i podpisanie umowy razem z BHP a jeszcze w międzyczasie badania w piątek
I wszystko na "szybciora" bo ludzi brakuje! Jest niezła rotacja. A potem, no cóż, zsyłka na Estrady ;)
Teraz to tak jest ale jak ja się przyjmowałem to estrady jeszcze nie było byłem na klemie bo tam największe braki wtedy były
Nieźle ;) Niedługo MZA lub inni ajenci będą za arrivę wyjeżdżać ;) Swoją drogą będą fajne "dziury" w numeracji służbowej. Zresztą, już są od dawna ;)
900 to mój nr :) Powiem tak jestem tutaj kosmitom Na stawiałem się ze będę jeździł krótkimi autobusami Ale jak przyszedłem na szkolenie na Estrady i popatrzyłem na ludzi i na busy IV najnowsza genaracja Solarisow CNG to stwierdziłem ze sprubuje I chyba warto fajnie się nimi jeździ Są plusy i minusy zarówno pracy jak i autobusów Ale na razie to nie ma sensu się wypowiadać bo za krótko jestem obserwuje rozmawiam Na pewno pozytywem jest to ze chłopaki i dziewczyny wyjaśniają i jak mogą to pomogą Patroni są dobrzy miałem z 5 jazdy po wszystkich liniach i było oki i nastawić się właśnie trzeba na obeznanie linii.
Poważną robotę mordko robisz..tysiące pasażerów, oczy dookoła glowy itp pracuj, odkladaj, poważna robota=poważna zapłata.
BHP zawsze jest raz w tygodniu....więc nie na "szybciora" to raz, a dwa to osoby szukające pracy nie będą czekać na zatrudnienie miesiąc np ;/.
Ciekawe że w innych firmach związanych z komunikacją miejską odbywa to się spokojnie i w normalnym tempie. Ale nie tutaj.
Na początku będziesz miał w grafiku same rezerwy ;) Poznasz "wygodne i przestronne pomieszczenie dla kierowców, jasne z dużymi oknami";) We wspaniałej atmosferze Ci te 9 godzin upłynie ;)
Ile twoim zdaniem trwa proces rekrutacji w "normalnej" firmie? W Arrivie +/- 2 lub 3 tygodnie. Etapy do przejścia to: 1. rozmowa rekrutacyjna, 2. odebranie podręczników i skierowań, 3. Certyfikat ZTM, 4. zrobienie medycyny pracy, 5. złożenie dokumentów do zatrudnienia do kadr, 5. szkolenie BHP = podpisanie umowy. Czas może się wydłużyć jeżeli coś po drodze się niespodziewanie wydarzy, np. ZTM jest zawsze w środy więc jak w najbliższą Ci nie pasuje to automatycznie masz +tydzień. Niech się zaczną wypowiadać tutaj ludzie, którzy wiedzą o czym mówią, a nie powtarzają w koło wojtek bełkot, który jest nie prawdą. Ścieżkę o której wyżej wspominam przeszedłem dokładnie w 2 tygodnie i 4 dni w lutym (w normalnym tempie) więc chyba mam świeże i poprawne informacje...
Czasami te procedury robione są w niekoniecznie tej podanej przez Ciebie kolejności, jest reż zminimalizowany czas oczekiwania na nie. Podczas BHP można złożyć dokumenty do kadr na przykład. Medycyna pracy zazwyczaj pod koniec tych wszystkich procedur a po oddaniu wyników badań do Kadr, podpisanie umowy.
Czy ty aby na pewno w arrivie pracujesz, czyżeś się z choinki urwał?! Jeszcze do późnej wiosny 2019 rzucali na te linie hybryda. No jasne, teraz im się upodobania zmieniły i zwykle na dodatki 178 rzucają Choć i na 176 się czasem trafi. Nie wiem gościu w jakim ty matriksie żyjesz i czy aby na pewno na Płocho. A nikt nie chce meblować? Czy ja mówiłem o jakiś meblach?
Wiem miałem że dwa razy na 516 hybrydę jak ja to nazywam powolniaka wiem czym to pachnie nawet o 23 dojeżdżasz spóźniony na szczęście rzadko kiedy mam 516 a zazwyczaj na tej Lini jeżdżą choć raz widziałem na 157 na dodatku to jest 1,5 kółka i raz na 103 to rzeczywiście przewalone na 103
Sam się do tego przyznałeś.Jeśli nie wiesz to mamy już mocny początek 2020 a Ty wyjeżdżasz z tym co było prawie rok temu.Hybrydy jeżdżą przeważnie na 516 czasem na 176 i często stoją na rezerwie.Tak jak napisał kolega wcześniej.Poza tym hybrydą to trzeba się nauczyć jeździć.
No to nie jest nic dziwnego, jak Arriva objęła baze nie całe pół roku temu i ma tam do wygospodarowania 300 etatów + ma tez 2 inne bazy. Mam znajomego w kadrach i wiem że sytuacja wcale nie jest taka zła jak tu piszą. Prawda jest taka, że większość tu komentujących nie ma wcale pojęcia jaka jest sytuacja w firmie...
Fakt akurat teraz są ludzie bo nie można z wolnego przyjść i jest po 7 osób na rezerwie bynajmniej na plochocinskiej tylko pytanie jak długo miesiąc może dwa i 3/4 z nich się wykruszy
dokładnie tak jest ! ciągła rekrutacja jest chyba tylko po to żeby nikt nie jeździł z wolnego przynajmniej ja tak to widzę. coraz mniej dostaję jazd z wolnego i zarobki są coraz słabsze :(
ciągła rekrutacja jest po to żeby łatać dziury, które się tworzą ze zwolnionych. Jest to o wiele bardziej opłacalne finansowo niż dać podwyżki, taki system firm prywatnych ;)
Nie zwolnionych tylko tych którzy się zwolnili.Jeszcze ktoś pomyśli że Arriva zwalnia ludzi bo takie mają zajefajne warunki że mogą wybierać i przebierać.
Nie gadaj głupot że brak ubrań. Całe umundurowanie dostajesz, z tego co wiem to tylko kurtek i polarow narazie jest brak i maja byc moze w puzniejszym terminie a tak to wszystko dostajesz spodnie koszule krawat i bezrekawnik
Już brakuje ludzi ;) Nie tylko zapewne z powodu L4 i Koronawirusa. Ściągają ludzi na Płocho, ponieważ tam się zaczynają braki tworzyć. Czekam na rozwój sytuacji...
Czytać ze zrozumieniem potrafisz?! Potrafisz sklecić sobie w głowie literki i je poprawnie odczytać? Gdzie ja napisałem o Estrady?!
O czym ty mówisz . Jakie 10 dni . ???? Jak masz pojęcie o jeździe jedno kółko dziennie przez około 2-3 dni t.z 3 linie i do domu . Odchaczony . Ja tak miałem
Kolego o czym ty mówisz ( ale oczywiście możesz mieć swoje zdanie ) Oczywiście zgadzam się z tym iż może dla niektórych to zła zajezdnia ale ...... W pracy nie szuka się kolegów . Ty masz wziąć klucze , zrobić robotę i iść do domu , rodziny . Nie przesiadywać godzinami na zajezdni . Czy wam o to chodzi ? Nie widzicie innej roboty ???? Co do zarządzania .(usunięte przez administratora) Kolegów czy koleżanek , a tym bardziej związków nie powinno być w pracy .
Nie pamiętam jest jeszcze 04 do tej pory miałem na 157 hybrydę i w epoce pandemii idealny autobus
Takie właśnie chojraki co mają jakie takie pojęcie o jeździe tłuką później wozy hurtem .Poznać linię a poznać trasę to nie jest to samo.
Nie możemy się zgodzić na obniżanie stawek . Możemy powiedzieć nie. Postawili nas przed faktem dokonanym
Nie dajcie się. Jak się zjednoczycie i solidarnie działali to zobaczą że nie można was lekceważyć. Trzymam kciuki! Nie dajcie się.
Jak mamy się nie dać jak 1/2 kierowców po Akademi . Starzy pracy maja Max rok czasu jazdy + kaganiec , Kolejna cześć kierowcy ( widziałem wpisy ) ze będą jeździć za każdą cenę bo każdy grosz się przyda . O czym ty mówisz
Tylko razem dacie radę. Musicie się zjednoczyć i zacząć mówić o tym zarządowi. Was jest siła! Codzienne 24/07 365 dni! Codziennie! Nie dajcie się.
To wy jesteście elitą tej firmy, odwalacie kawał roboty, narażaniecie codziennie swoje zdrowie, bez was ta firma nie istnieje. Kierowcy do dzieła.
To jest jedyne wyjście abyście mogli spokojnie pracować i utrzymać swoje rodziny. Aby wasze dzieci miały godne życie. Do dzieła !
Zatrudniają kierowców z turystyki ale mają podobno ograniczoną liczbę miejsc, tyle podobno się zgłasza. Zastanawiam się czy do nich składac papiery.Gdzies trzeba sie zahaczyc poki co. A mzk juz nie przyjmuje nowych. Jaka zajezdnie polecacie? Na jakiej sa najlepsze warunki?
Z tymi zarobkami jest kiepsko :/ Ja jeszcze 4 miesiące zostanę i lecę do MZA.bo jakby nie patrzeć to 1000zł więcej jest za tą samą pracę,a to już jest bardzo duża różnica...
Brawo! Przy takiej rotacji "dziurach", czekamy kiedy MZA lub któryś z pozostałych ajentów wyjedzie za Arrivę na np: 157,516,Z21,176... Może być wesoło ;)
I pewnie do tego dojdzie. Narzekają,że wozy porozbijane,że przepały na paliwie,że opony zniszczone a to,że kierowcy nie ogarnięci itd.itp. Dali,by te 2-3zł.podwyżki i wtedy wilk był by syty i owca cała. Po tak prostym zabiegu jakim jest ta podwyżka mieliby stały skład który,by się wyszkolił do perfekcji i jeszcze by na tym zaoszczędzili pod wieloma względami. Ale cóż widocznie ciągle zbyt mała liczba osób się zwalnia żeby doszło do jakiegoś przełomu :) Myślę,że kiedyś ktoś to zrozumie,ale wtedy będzie już za późno...
I po co takie bajki opowiadać? Arrivie nigdy nie zdarzyło się nie wyjechać brygady. Zawsze plan jest realizowany na 100%, za to często wyjeżdżała za MZA, Mobilis, a sczególnei za Michalczewskiego. Jak już tu nie pracujecie to po co bez przerwy komentujecie? Zajmijcie się swoją obecną robotą.
Akurat ja pracuje i wiem że 13 dzwonili jak na sraczke do wszystkich co mieli wolne a nawet 14 dzwonili i tak słyszałem bo akurat tego dnia mnie nie było... Druga sprawa pracuje ponad rok i nie pamiętam aby Arriva za kogoś wyjeżdżała podobno wcześniej to się zdarzało za Europa expres ale mnie jeszcze tam nie było
Jak na razie Arriva wychodzi z planem, są dni że jest ciężko z ludźmi, ale plan jest wykonany. We wcześniejszych latach faktycznie jeździliśmy za innych przewoźników. Sam jeździłem za ITS 118, 152,178. Za Mobilis 204,211,334 Za EEC 163 Za MZA 731 Pewnie bylo tego więcej.
Są "dziury" w Arrivie? Nie dawać kierowcom za dużej stawki. Wtedy będą zpaeidrlaać po 300 godzin i braki się uzupełnią.
Jestem ponad rok na Płochocinskiej i nie pamiętam aby arriva wyjeżdżała za tramwaj czy metro więc weź mi tu człowieku nie opowiadaj głupot za to często jak mam 157 widzę mza które jeździ za tramwaj...wiec chyba ciebie juz tu niema skoro tak piszesz
To chyba na 1/365 etatu jeździsz. Jak trwoga to do Arrivy taka zasada jest w ZTM bo Arriva zawsze wyjeżdża. Nawet za PKS na L w Otwocku.
(usunięte przez administratora) skoro jeżdżąc na 157 nie masz świadomości skąd ZTM wozy ściąga na Za Metro lub Za Tramwaj. 157 to też linia dawca na Zetki
Nigdy nie widziałem autobusu arivy za tramwaj a skąd ty możesz wiedzieć co ja widziałem.... może zobaczę widzę że poziom rozmowy schodzi coraz niżej
731? chyba coś ci się pomieszało, 731 to autobus na legionowo i tam tylko na tej linii 731 jeżdżą przeguby więc trudno w to uwierzyć, mógłbyś na porannych dodatkach na 723 bo tam są dwie brygady z 12 metrowcami ale tylko rano na dodatkach , zresztą jeśli chodzi o MZA to raczej szukali by zastępstwa w swoich 4 oddziałach a nie w firmie zewnętrznej
A co ty masz jakis mechanizm wyparcia? Zamiast tak w necie wypisywać (usunięte przez administratora) to idź zapytaj starszego kolegi jak wygląda rzeczywistość. Jak nie ma co wyjechać bo MZA nawali, to nikt się nie przejmuje czy przegub czy solo. (usunięte przez administratora)
Mam rozumieć że Ty wiesz lepiej ode mnie na czym jeżdziłem i za kogo? Na 186 też są przeguby planowo i su12 za Mobilis też jezdziłem. Zasięgnij języka wśród kierownictwa to może Ci powiedzą lub papiery pokażą gdzie i kiedy wozy Arrivy jezdziły.
"dziury" są wszędzie. Nikt nie pracuje po 300h! Z tego co widzę mało kto tutaj komentujący pracuje wgl u tego przewoźnika....
Właśnie biję się z myślami, czy nie przejść do MZA. Nie dość, że bazy w lepszych miejscach to jeszcze zarobki większe. Co prawda jak mówili na rozmowie to po 2 latach też w Arrivie ma niby wychodzić 3500 zł na rękę ale to dopiero po 2 latach. (usunięte przez administratora)
A ktoś napisał i ja to sprawdzałem jak się wejdzie na stronę MZA jest ogłoszenie i coś mi się wierzyć nie chce ze zwalnia jak 40% jest na l4 i nie zmniejszyli kursowania autobusów póki co chyba że coś wyjdzie za parę dni ale to by w ogóle się kupy nie trzymało jak galerie handlowe od 20 otwierają i fryzjerów
A druga sprawa oni dostali 600 zł dodatku za pracę w pandemii a u nas - 10% taka to różnica
Wiesz troszkę mam znajomych na w związkach zawodowych . Wyszło to od nich . Ale rozwiniesz wyszło to ze nie rozumieją podejścia spółki . Dalej brakuje ludzi , a oni zwalniają
Jest strasznie duża rozpiętość tych premii . Sami nie wiedza za co to . Od 900 - 400z nie wiem czym to siw warunkuje. T. J uzależnione od staży czy co . Ale moim zdaniem nie jest to premia za covid
Czy to standard, że przychodzac na zmianę dowiaduje się że mam inną brygade i muszę czekać?
No rzeczywiście, bo rezerwa polega na tym,żeby siedzieć na krześle przed TV, a nie po to żeby w razie czego rzucić Cię na zmiane.
Ja pojechałem na zmoanepo 2 dniach wolnego okazało się że zmienili rozkład i zmianę mam za 1,5h też nikt mnie nie raczył poinformować o zmianach Piotrek na l4 to niema komu tego w ryzach trzymać
A skąd wiesz, że zmianę przydzielono Ci kilka dni wcześniej, a nie godzinę wcześniej bo ktoś dostał biegunki i nie przyszedł do roboty.
Żeś strzelił, jak łysy o kant kuli :) Moje dane były w karcie drogowej wydrukowane. Gość od którego brałem zmianę, też miał mieć rezerwę A, ale go w ostatniej chwili wezwali na tę linię. Więc przestań się mędrkować, bo ci to nie wychodzi i tylko się pogrążasz.
A to uważasz, że jak się ma rezerwę to dostajesz pustą kartę i sobie wypełniasz sam wszystko :D Nie, pewnie dyspozytor zapisuje sobie na małej żółtej karteczce, że jeździłeś 157, a na koniec miesiąca wysyła do kadr żebys dostał za to wypłatę. Na pewno, absolutnie na pewno nie wprowadza tego do systemu.
Jak jeżdżę z rezerwy to zawsze w karcie skreślam tego który jest wpisany i wpisuję siebie :) Dyspozytor chyba nic nie robi (zresztą dokładnie nie wiem) logujesz się do SIL-a i i kasowników i w systemie jest że to ty jeździłeś :)
jeszcze nigdy nie siedziałem na krześle :):) raz udało mi się usiąść na kanapie ale musiałem sie usunąć bo kudłaty zaczął dziewuchę obmacywać :D zresztą po 5 minutach już miałem teczkę z papierami i szykowałem autobus :):):) często nawet nie docieram do zajezdni jak mam rezerwę tylko już w przeddzień mam info żeby jechać na zmianę na kraniec !
Słuchaj jak jedziesz na zmianę a masz wydrukowaną kartę z innymi nazwiskami gościa którego nie ma a jedziesz ty , zadasz nowej karty . Powinien dać ci sam bez gadania . (usunięte przez administratora)A jeśli nie po wielkiej wojnie skreślisz jego i wpisujesz siebie . Z reszta idzie twoja karta paliwowa , logujesz się swoim nr służbowym do SiL i.t.d Pani która to sprawdza już sobie z tym poradźi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.