Witam aktualnie pracuję w Arrivie jako kierowca w Warszawie . Zgadzam się z tym co napisał Lucek życie a w szczególności gospodarka nie znosi próżni jak ta firma wypadnie to na jej miejsce wejdzie inna i praca będzie , Jestem zdecydowanie za założeniem związków mają jak wszystko swoje wady ale i siłę aby walczyć z pracodawcą o godne warunki pracy bez względu na to czy jest epidemia czy nie . Nie widzę powodu dla którego mam zarabiać mniej niż mam wpisane na umowie tylko dlatego że firma Kombinuje jak tu wyciągnąć kasę z budżetu bo taką okazję dają tarcze.
Kiedy zostaną wznowione polaczenia z Chełmna do Bydgoszczy w pozostalych godzinach niz tak jak jest obecnie oraz kiedy bedą wznowione kursy w niedziele z i do Bydgoszczy
Waz slowa Witek ja pytam powaznie a jak nie masz nic do powiedzenia to zamilcz
Chcę zapytać dlaczego bilety na trasie Toruń- Unisław tak drożeją,a na wielu innych trasach są tańsze. Osoby które pracują w sobotę i niedzielę nie mają czym dojechać do pracy i z pracy bo żaden autobus w tym kierunku nie jedzie. Osobiście mieszkam w Różankowie bilet jednorazowy kosztuje 9zl. Do Brzozówki gdzie jest dalej niż do mnie bilet kosztuje 5.50zl. Oddajcie naszą trasę do MZK i my będziemy zadowoleni.
Tylko MZK weźmie od gminy pół miliona dotacji. Niech gmina da Arrivie pół miliona to bilety za darmo będą :)
Polecam prace w tej firmie !!! Kilka faktów dlaczego warto tu pracować Grafiki idealnie ułożone pod prośby kierowców . Przemiłe i życzliwe podejście a zarazem bardzo pomocne pracowników na szczeblu wyższym niż kierowca Pensja na poziomie 2000 roku Praca bezstresowa Dogodne zamiany na mieście z idealnym dojazdem na zajezdnie Sami doświadczeni skromni kierowcy z marzeniami o podboju świata które gwarantuje firma robiąc prawko od tak po prostu bez żadnych zobowiązań Podział godzin równo dla każdego kierowcy bez znaczenia czy czapkuje czy nie oraz starzu Sami fajni ludzie i nie ma lizodupstwa ocena 10/10
No co by tu napisać. Rozmowa była, myślę że nawet nieźle przeprowadzona. Kobieta nie miała parcia na szkła, pytania raczej standardowe. Brakowało mi konkretnego określenia zarobków tylko od do. Dostałem nawet czas na zastanowienie po rozmowie. Nie było jak tu piszą że zaraz głupiemu podsuwają umowę. Zostałem poinformowany o wszystkich warunkach umowy i mogłem w sumie zastanawiać się do woli, ale że byłem zdecydowany to na drugi dzień podpisywałem ją razem z innymi osobami.
Raczej standardowe pytania. Dlaczego? Czy jest pan gotowy na system dwuzmianowy i wczesne wstawanie w razie czego (oddział Tczew nie ma nocnych) Czy jest pan dyspozycyjny? Ile lat pan ma prawo jazdy? Chyba wszystko.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witaj.I własnie w nich powinna być siła. Ludzi po Akademii nie zwolnią. To oni powinni sie zbuntować
Pierw zastanów się, przecież to jest zwykła umowa o pracę tak jak dostaje każdy tylko taki pracownik niemoże się zwolnić przez 2 lata ,a jak się zwolni lub jego zwolnią on ponosi koszty wyrobienia prawka łącznie z kwalifikacjami .powiedz szczeże czy chciał byś pracodawcy zapłacić kwotę ok 10000 zł i pracodawca może i nie musi rozkładać ci tego na raty to jest jego dobra wola.Po drugie mamy czasy jakie mamy sam widzisz co się dzieje każdy ma jakieś zobowiązania + rodzinę na utrzymanu lepiej teraz zarobić mniej niż nie zarabiać wcale .Po trzecie obniżka uposażenia to nie jest widzi misię pracodawcy czy pomyślałeś że Arriva jako pracodawca skorzystał z pomocy państwa i tak 40% pesji płaci pracodawca 40%państwo ty dostajesz 80% pensji i jest jeden warunek pracodawca żeby dostać pomoc od państwa nie może zwolnić pracownika.I nie porównujcie panowie tu MZA bo to jest spółka miejska finansowana z kasy miasta Warszawy ,a jak wiadomo stolica jest jednym z bogatszych miast w Polsce. Co do zarejstrowania związków dobry pomysł tylko mam jedną obawę że po pewnym czasie związki będą miały w duszy pracowników bo jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze i stołki w związkach.Także ja poczekał bym z decyzją o związkach jak sytuacja w kraju trochę się uspokoi i wróci w miarę do normalności wtedy na spokojnie się można nad tym zastanowić bo teraz jak czytam niektóre wypowiedzi to są emocje które są złym doradcą też zauważyłem że są tu tak zwani podpuszczacze że jak co do czego dojdzie to spuści uszy po sobie i tyle z tego będzie a przy okazji w firmie ucierpi trochę atmosfera czy wam o to chodzi .
Na wstępie dziekuje za tak długą opdowiedz. To fakt bardzo dużo tutaj jest podpuszczaczy. Ale nie tędy droga. Tu ukrywa sie pod nikiem .w życiu idzie bierze dokumenty i siedzi cicho. Takim tokiem myślenia nigdy nic nie uzyskamy i nigdy nic nie wuwalczymy. To my jesteśmy elitą w tej firmie. To my jeździmy ,zarabiamy , użeramy się z ludzmi . Co do związków To ja chce je założyć (usunięte przez administratora) Trzeba znaleźć kilku ludzi by podpisali liste co oczywiście wiąże się z członkostwem.
Dobrze kombinujesz, ale wiedz że: 1. Czy spółka miejska MZA, czy ajent taki jak Arriva - za pracę dla ZTM otrzymuje się publiczne pieniądze, a za dobrze wykonana pracę "budżetówka" musi zapłacić - to jest tak jak u prywaciarza, że nie da ci bo taki ma kaprys. 2. ZTM płaci tyle ile ma zakontraktowane, jak ajent nie nawala - to ZTM nie ma prawa obniżyć wynagrodzenia. 3. Do Arriva wpływa tyle samo pieniędzy, bo jest to zapisane w kontrakcie - więc czemu masz teraz własnym kosztem utrzymuwać czyjeś zobowiązania? 4. Zgodziłeś się na najniższą pensję w Warszawie, bo zachłysnąłeś się niby darmowym prawkiem. Dobry PR zrobił swoje, mają cię w szachu na dwa lata. Ale te same uprawnienia zrobiłbyć z urzędu pracy i to za darmo, bo kierowców brakowało. Twój błąd, zdarza się. Ale dlaczego masz sie godzić teraz na okradanie cię z twojej i tak najniższej w Warszawie pensji? Czy to twoja wina, że musisz teraz składać daninę na nierentowny Toruń czy muzealne linie kolejowe? 5. Z punktu widzenia Warszawy: kontrakt ma stałą stawkę, kilometry wyjeżdżone jak w umowie, a paliwo tańsze o 25% - to co , Arriva coś straciła na kontraktach z ZTM? 6. W ZTM też pewnie zaczną szukać oszczędności, go dochody miasta spadły. ZTM ma narzędzie do oszczędzania - kary dla ajentów. I tego się obawiajcie, bo za chwilę wylegną na ulice i będą was spisywać za wszystko za co się da, żeby mniej zapłacić za wykonaną robotę. Tutaj jest jedyne zagrożenie utraty wpływów na kontraktach warszawskich. 7. Jak dasz sobie teraz złamać kręgosłup - będziesz całe życie tłumaczył sobie i rodzinie, że trzeba być miękkim, będziesz się obwiniał za swoje winy. Błąd. Trzeba trzymać się razem i mieć ochronę prawną. Związki nie są bez skazy, ale za to mają pieniądze i prawników, a zarządy firm muszą odpowiadać na ich postulaty. I to jest atrybut tego, żeby związek był aktywny. Masz wtedy też prawo do strajku, jeśli pracodawca przegina. Pewnie pomyślisz: no tak, jak zastrajkujemy to firma padnie albo zerwią kontrakt i tez nie będzie pracy. Odpowiadam - a myślisz że wtedy inny operator nie wypełni luki po np. Arrivie? Taki Mobilis, Michalczewski czy PKS tylko czeka na potknięcie konkurencji i od razu wkracza do gry. A kim obsłuży nowy kontrakt? - no przecież że tymi, co już byli w tej branży. Nawet jeśli wygra przetarg firma z Podlasia, to nie przywiezie swoich kierowców, bo muszą znać Warszawę, zdać certyfikat ZTM. A tak mają gotowy materiał na kierowcę. Więc kolego, nie pękaj! Tylko w grupie siła!
Widzisz Łukasz, to jest ta manipulacja pracownikami arrivy(mam na myśli stricte kierowców) kolega novy gada podobnie, jak ja kiedy się zatrudniałem u nich, też wierzyłem w lepsze czasy...kolega zadowolony bo zrobił "darmowe" prawko? Przyjacielu firma jeszcze na tobie zarobiła ???? tylko takich Ci "darmowych" kitow nawciskali, że w to uwierzyles, i w dodatku jesteś jak pies na smyczy przez dwa lata, a Kielak głupi nie jest, tylko ręce zaciera, bo takim Świeżakom można kity wciskać, i doic za przewinienia ???? was jako miejskich (usunięte przez administratora) powinno obchodzić brak wpływów z biletów, "zarząd" wynegocjować gówniana stawkę byleby tylko wygrać przetarg, "analitycy" widzieli jako taki zysk, bo turystyka, czy miedzymiastowe mogłyby to wyrównać, a tu klops, turystyki w tym roku mur beton nie będzie, oby ludzie do pracy z wiosek powracali to będzie dobrze, a nie na bezrobociu, bo i z biletów nawet na zero nie wyjdzie. Was to nie powinno interesować, stawka za wzkm się nie zmieniła, i na tej podstawie odpowiedzialny Przewoźnik, powinien wyliczyć stawkę dla kierowcy...w UP byście bez łachy prawko zrobili, i mogli decydować o sobie, i gdzie chcecie jeździć, a te biadolenie że "cieszmy się że mamy pracę" zajeżdż@ tylko dwiema grupami społecznymi w tej firmie: -Patriota firmowy -Ktoś z przełożonych w obawie przed masowymi zwolnieniami Kazdy prywaciaz będzie dym@ł pracownika niestety
Z panem K. całkowita racja! To co się działo za jego panowania na Płochocińskiej, to ludzkie pojęcie przechodzi (choć nowy menadżer na Żeraniu nie jest lepszy, jest taki sam lub gorszy)
No taka jest polityka firmy, co wszyscy "managowie" mają na pewno odgórne wytyczne jak z wami postępować, albo nagradzanie cichą premią za skuteczność, albo grożone paluszkiem że wylecą na zbity pysk i jest jak jest...mi alert się odpalił bo spotkaniu z zarządem jak pół arrivy (nawet większe) mowilo że wraca do michalczewskiego, bardzo uważnie słuchałem Pana łysego w okularach, i wylapalem że ta dobra zmiana to nic innego jak obecna stawka tylko cyfry pozamieniane, jedynie ci co bodajrze wkraczali na stawkę 22 brutto, mieli "podwyżkę" o ok 70zl netto, ale potem płakałem że śmiechu jak usłyszałem że premie podzielili na dwie części, i żeby dostać motywacyjną, trzeba było być 100% frekwencyjny, no śmiech na sali. I jeszcze te straszenie że jak kierowcy przejdą do michalczewskiego, to nie mają powrotu, no jawna kpina. Decyzja o przejściu do michalczewskiego była dobra, blisko tok czasu dało się dobre pieniądze zarobić, bo wielu kierowców się wystraszylo i zostało w arrivie, a Michalak nie miał pełnej obsady, to jest właśnie ta manipulacja w firmie, a oczywiście patrioci, i przełożeni zachwyceni zarządem, jak o nas wszystkich dbają, i że teraz będzie już tylko lepiej...cyrku ciąg dalszy
Wszystko ok.ale komunikacja jeździ dlaczego firma obniża pensje przecież jej płacą wszystkie wozy wyjeżdżają dlaczego ma obniżać wynagrodzenie skoro dostaje sama za usługę
to ogłoszenie sprzed 30 dni ! dzisiaj już nie zatrudniają z ogłoszenia tylko swoich z turystyki
Masz rację ale Arriva nie jest tu jakimś wyjątkiem tak zawsze działały i działają korporacje.Ja w swojej karierze kierowcy jeździłem dla kilku. Podobnie było w DHL też firma myślała tylko jak wydymać podwykonawcę :( jedynie TNT było w miarę przyzwoite ale tylko na początku teraz jest to samo. Dlatego dałem sobie spokój z korporacją zlikwidowałem działalność i wyjechałem do Niemiec do małej firmy rodzinnej z 6 ciągnikami siodłowymi. Uważam że to była najlepsza praca. Z pracą na autobusach będzie to samo pewnie rok w Arrivie dla nabrania doświadczenia i wyjazd do normalnej firmy. Dzisiaj wiem już jak szukać takiej dobrej pracy.
Jeśli jakiekolwiek pismo zostanie złażone " na dziennik", muszą zająć stanowisko, udzielić odpowiedzi. Jeśli chcemy aby " PETYCJA", odwołanie od decyzji Zarządu zostało potraktowane poważnie należy napisać poprawnie zredagowane pismo. Za mało jest właściwych argumentów typu: realizacja kontraktu w 100%, ceny paliwa, także to, że jesteśmy komunikacją miejską nie przewozami liniowymi i tym podobne.
W pokoju ja na ulicy pracuje.w autobusie.a pytanie było dlaczego ma nie być związków?odpowiedź powinny być i to silne.i np.mala składka 20 zł i żeby wszyscy należeli wtedy można dużo zrobić
Nie zgadzam się, dla mnie kierowca autobusu to nie tylko praca ale może nawet bardziej pasja i styl życia. 10% to nie jest dużo zobaczcie ile ludzi traci pracę w innych branżach.
Tylko my pracujemy w tej branży a nie innej a proszę pokaż mi inna firmę w Warszawie która obniżyła? Nawet PKS który jest z tego znany czy Michalczewska nie obniżyli, a druga sprawa że nawet oni więcej płacą a autobusy międzymiastowe nie zarabiają i trzeba ratować mobilis też takie ma, więcej płaci i nie obniżyl więc słabe te argumenty ze to nie jest dużo
Ale (usunięte przez administratora) opowiadasz. ZTM może obniżyć ilość wyjeżdżonych kilometrów o 10% w skali roku i robi to co widać po ilości wozów na bazie.
Słyszałem o petycji ale dawno nie byłem na zajezdni poszła już? Chętnie bym podpisał czy może jeszcze jest?
Nierentowny Toruń? Jak na zebraniu dyrektor nam powiedział, że to właśnie Toruń finansuje Warszawę. Ktoś tu kłamie
Jacek 28.04.2020 19:48 Pytanie: Czy coś już wiadomo kiedy rusza z powrotem przyjęcia do firmy? Będą czekać rok jeszcze czy dwa jak się epidemia skończy? Nowy wpis28.04.2020 20:57 @Jacek Rekrutacja prędko nie ruszy, bo jest nadkomlet kierowców na ten moment. Zapytaj w Arrivie. Jacek Nowy wpis28.04.2020 22:29 @nikos Za Arrive za 18,90 brutto podziękuję. A skąd tyle kierowców mają nagle, jak wszędzie krzyczą, że braki są https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,7723
Samo to powinno dać wszystkim do zrozumienia. Prywaciarz Mobilis ma obecnie nawet nadkomplet kierowców i z ich strony oferty pracy dla kierowców w Warszawie czy też w Krakowie zniknęły. Arriva cały czas szuka w ogłoszeniach „murzynów”. Samo to niech da wszystkim do zrozumienia jaka jest przepaść pomiędzy tą firemką a pozostałymi operatorami w Warszawie. Nikt nie szukał i nie szuka tak desperacko pracowników jak ta śmieszna firemka. Nic się nie zmieni jak będziecie się godzić pracować za miskę ryżu. Zarobki przed epidemią były żałosne. Teraz to już jest kompletny bandytyzm. Może jakby kilkanaście lub więcej brygad nie wyjechało na miasto to może by Arriva poszła po rozum do głowy. Tak długo jak będziecie się na to godzić tak długo was będą ru***ć Tak odpowiedzialny zawód, tak drogie uprawnienia a takie pieniądze. Śmiech na sali. Ogarnijcie się ludzie, bo jak sami nie zaczniecie się szanować to nikt was nie będzie a w szczególności ten pracodawca.
Dokładnie! Pełna zgoda! Nie dajcie sobie w kaszę dmuchać! Ruszcie się i walczcie o siebie! Gdyby brygady nie wyjechały na miasto, to arriva razem z ztmem by może się w końcu ocknęły- fakt, że ockną się z ręką w nocniku ;)
Proszę pisać same pozytywne opinie na temat Arriva po przecież negatywnych brak
To trzeba te pozytywy wymyślić .Po pierwsze kasa , kasa i jeszcze raz kasa - to na dzień dobry .
Nie wsiadam do autobusów arriva
A w Elblągu zamiast podwyżek i spotkania z zarzadem. Obniżka. Ha ha ha.
Panowie i Panie czy Wam za taką pracę naprawdę miska ryżu wystarczy. Brak Wam odwagi żeby stanąć, olać robotę. Zresztą co to za robota w ochronie lepiej płacą, nie macie wogole szacunku do siebie? Za te wstawanie o 2. 00 za odpowiedzialność jaka na was ciąży pobieracie jałmużnę a nie wypłatę. Szkoda gadać
Miały być podwyżki a tu niespodzianka taka, wykorzystali sytuację z epidemnią na swoją stronę. Zapłata za naszą odpowiedzialność itd jest poniżej jakiej kolwiek krytyki.
Po decyzji arrivy z związkami zawodowymi w związku z obniżeniem etatu o 20 procent dostałem wypłaty 1800 zł!!! Związki zawodowe w tym zakładzie są anty ludźmi że godzą się na to aby kierowca zarabiał poniżej najniższej krajowej!! Brawo jeździmy dla niemca teraz za 400 euro
Firma nam obniża pensje o 10% tłumacząc ze nie ma pieniedzy, ze ztm niby obniżył ilosc brygad tylko ze w dniach 1-3 maja Estrady jeździło 15 brygad za metro. Wiec arriva sobie niezle kasy za ten weekend przytuliła. Bo za metro to podobniez firma ma jakos extra platne. A w tygodniu przynajmniej na Estrady 50 autobusów normalnie wyjeżdża. I tak firma robi nas w konia. Oni tam sobie przytula za to niezłą kasę.
Dokładnie kryzys.... Zależy dla kogo chyba nie dla firmy skądś muszą brać na następne solarisy
Firma ta jest okropna. Ludzie walczcie o swoje. Z ostrożnością nie mogę za dużo tu pisać ale do nich dociera jedynie pozew sądowy, inaczej będą was wykorzystywać na maksa.
Nie bój się na swoje wyjdą, z samej obniżki wynagrodzeń, to kupa siana z oszczędności, plus metro, plus tarcza, kasa w analizach będzie się zgadzać. W tej kwestii to oni głupi nie są. Typowe korpo
Nie ma autobusu z Łubianki na Chełmże
Widze ze na forum jest czlowiek z HR. To napewno ma jakieś ko takty w firmie. Może zainteresujcie się że na niektórych krańcach nie mamy nawet toi toia np. pl bankowy. W ciagu tygodnia i dnia to jeszcze jest urzad marszalkowski otwarty to nas wpuszczaja ale poznym wieczorem juz nie. Pl. Pilsudskiego nie ma tez toi toia. Nie wiem jak na innych zajezdniach jest. Ale tam gdzie mamy krance to powinnismy miec dostep do toi toia. Firma ma pieniadze na telefony służbowe dla kierowcow ktore sa poblokowane i nie mozna zadnej normalnej aplikacji sciagnac, aplikacja arrivy tez moglaby juz zaczac dzialac a nie cisza kompletna co dalej z aplikacja.
Wiecie gdzie jest problem ??? Nie ma związków zawodowych w Arriva - Przychylnych kierowcą i walczących o nasze prawa . Mogę takie założyć . Złożymy wniosek w sądzie i Arriva nie będzie miała nic do gadki . Nie zwinie firmy . Musi być 30-50 podpisów w wnioskiem Co wy na to ?
i widzicie jaka tu jest solidarność . Po wpisie , raczej propozycji założenia zwiazków i podpisów które pomogą założenie związków temat się urwał , żadnych chętnych i temat umarł. Taka jest solidarność firmy
Co tu się dziwić jak 60 % kierowców Arrivy to akademicy z podpisaną lojalka na 2 lata. To nie pracownicy tylko (usunięte przez administratora) jak Arriva obniży do 15 zł na godz. to i tak będę grzecznie jezdzic.
Są różne przypadki. Nie należy generalizować. Nie wszyscy "akademicy" to (usunięte przez administratora) wołowe.
Skoro pracowałbyś za 10 to naprawde masz problem. Ty i tobie podobni psujecie rynek pracy, 'Zamiast poprawić sobie warunki pracy , pracować za 25zł godz brutto. Może 30 !! Ale po co ?!? ty i tobie podobni chcą nawet pracować za10 Brak mi słów
Czepiasz się , idą ciężkie czasy . bezrobocie w milionach będzie. Obym ze 2 tysiaki na miche zarobil to i tak bede zadowolony.
Poczekaj trochę jak ruszy turystyka i wszystko zacznie uciekać z Arrivy będzie to samo co w zeszłym roku będą przyjmować cały czas !! obawiam sie tylko że tych 10% już nie oddadzą !! Dzisiaj są mocni bo jest ful ludzi i nie chcą nawet dać całego etatu tym co jeżdżą na pół lub 1/4. Słyszałem że taksówkarze co tutaj dorabiają chcieli przejść na cały etat i Arriva się nie zgodziła
Bo Arriva to zwykle korpo i wyssie z was ostatnią krew. Nawet związków tam nie macie żeby ktoś zwykłego pracownika obronił przed takimi numerami jak obniżka plac.
I właśnie o to walczę . O założenie związków . Ale czytaj . Ludzie nie maja na chleb , będą jeździć nawet za 1500 zł . Przecież to żenada . Po przystąpieniu do związków nikt ich nie wyzuci , bez powody . Jak będą zwalniać , zwolnienia grupowe . Arriva nie może uwolnić się od związków . Nie zamkną firmy pod tym pretekstem . Jestwm w stanie założyć takie związki . Ale sam nic nie zrobię . Muszę mieć poparcie kilku pracowników
Wiesz i tu siw mylisz . Nie pracuje w HR t.z w dziale rekrutacji , biurze . Mam wyższe wykształcenie . To ludzie t.z kierowcy zakładają związki . To oni wybierają przewodniczącego i innych . Ja pracuje jako kierowca
Kiedy powiedz to słyszałeś ?? Ja jeżdżą na całym etacie . Dostałem do w tym miesiącu t.j Z początkiem Kwietnia
Kolego sympatyczny . Czego ty siw boisz . Bezrobocia ? Jako kierowca znajdziesz wszędzie prace bo zawsze będzie nas brakować . Kolejna sprawa . Za 2tys ty i rodzina nie wyzy-jecie. I po to są właśnie związki . By chronić takie osoby jak ty w twojej sytulacji . By nie obniżali pesji ( przykład mza , Mobilis . Nigdzie nie obniżyli
Zadnych związków zawodowych, ważne że jest praca. Kombinatorow nie potrzebujemy, ja pracuje ,doszkalam się i jestem zadowolony. To nie komuna...
Darek, to ty? No to oddaj ze swojej pensji górkę i pracuj za 2 tysiaki. Schudniesz przynajmniej.
Jak już będziesz duży, skończysz podstawówkę a potem szkołę - złóż CV do Arrivy, dadzą cię na akademię i 10 zł masz jak w banku!
(usunięte przez administratora) . Jeśli zbierze się większa liczba osób założymy je . I albo przystąpisz i będziesz z nami albo nie. Twoja sprawa . A Wiązki zawodowe to nie komuna . Tylko realność . Której brakuje
To miałeś szczęście albo układ z dyrekcją :) Ja mam 1/2 etatu o cały pisałem jeszcze w marcu . Kielak podpisał zgodę i pismo gdzieś utknęło pewnie u planisty. Gdy pod koniec marca zadzwoniłem do Kielaka to usłyszałem że teraz o przyjęciach decyduje dyrekcja , że mnie niby poprze ale nie wie czy dostanę etat i takie tam jak zawsze się mówi gdy chce się kogoś spławić. Cos wspominał jak dobrze pamiętam o tych taksiarzach o braku kasy bo nie ma wpływu z biletów .Myślę że teraz gdy turystyka Arrivy stoi coś chcą zrobić ze swoimi ludźmi i dają pracę na miejskich gdy ten cyrk się skończy tacy jak ja będą znów potrzebni ale ja będę jeździł w komunikacji miejskiej ale w Duisburgu :)
Chcesz zakładać związki to naucz się najpierw pisac- Kierowcom(liczba mnoga) , a nie kierowcą. Sorki,ale nie mogę patrzeć.
To że ludzie na chleb nie mają nie znaczy że zarząd może bogacic się na tobie bez opamiętania.
Najciekawsze jest to, że jesteśmy jedyną firmą komunikacji miejskiej. Gdzie zastosowano obniżki pensji. Następnym pytaniem może być - czy Arriva naprawdę ponosi tak wysokie koszty związane z zakupem materiałów ochrony i dezenfekcji.?
Niewiem kolego czy czytałeś pismo w ktorym jest napisane że obniżka 10% pensji dotyczy wszystkich łącznie z zarządem ma to trwać do końca września w porozumieniu ze związkami zawodowymi a spowodowane jest to że Arriva nie tylko świadczy usługi na żecz ZTM w Warszawie ale i w innych miastach czy chociaż by obsługuja też linnie kolejowe,czy turystykę stacje diagnostyczne,stacje paliw,a jak wiesz duża frma nie chcąc zwalniać ludzi po prostu obniża pensję wiadomo w zaistniałej sytuacji bo przecież w innych oddziałach też pracują tacy sami ludzie jak my kierowcy ,maszyniści pociągów czy nawet obsługa żeby to wszystko jakoś sie kręciło i postaw sie na miejscu np. kierowcy autobusu czy nawet maszynisty z Torunia który został zwolniony przez pandemię pozostawiony ze zobowiązaniami i bez środków do życia dla siebie i rodziny bo nie zostały obniżone pensje i nie nakręcajcie się co do strajku bo to niema sensu i nie bądzmy egoistami pomózmy też pracować innym kolegom i koleżankom w innych oddziałach.druga sprawa nikt wam prawdy nie powie jaka sytuacja jest Mobilisie,MZA,MICHALCZEWSKIM czy PKS Grodzisk Mazowiecki bo na takie sprawy jak strajk nie dyskutuje się na forum tylko rozmawia się miedzy sobą ewentualnie z przełożonym co do pensji .
No to niech tam obniżają a nie tutaj tutaj wyrabiamy 100% i ta firma płaci najmniej w całej Warszawie, i jako jedyna obniża oczywistym jest ze w innych firmach nie obniżają bo już by o tym kierowcy trąbili a ja zatrudniałem się w Warszawie w komunikacji miejskiej a nie w pociągach czy turystyce.... Zgodziłem się na najniższa stawkę w Warszawie ok są inne plusy ale nie na to że jedyna firma w Warszawie obniża najniższa stawkę podczas gdy paliwo poszybowało w dół a ztm im płaci jak płacił..... A to taka duża i prestiżowa firma że nawet swojej zajezdni nie ma i nawet jako jedyna firma w Warszawie kibli na krańcach nie ma klementowicka 305 płochocinska 178 to niech zamkną firmę jak na nic nie mają
I ci ci wylecieli z mza z wielkim hukiem i teraz i teraz jeżdżą w Arrivie i mówią że im tam się nie podobało i jakie to mza jest złe i że wola tu jeździć tylko tacy ludzie zostaną
Jest tak jak mówisz. Kierowcy zwolnieni za alkohol bardzo sobie chwalą pracę w arriwie z względu na bardzo niskie zarabki. Jakieś 1100 zł mniej niż w mza. Poprostu myślą że mniej zarabiając będą mniej pili. Tyle że problemy to dopiero będą. Bo naprawdę niewiem jak można przeżyć w Warszawie tak mało zarabiając.
Cześć, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości/sugestie/uwagi to prośba o kontakt drogą służbową (ankiety bądź face2face). Jak już poruszyliście temat to tak - pracuje w HR i w weekendy pracuje jako kierowca, mówię o tym na każdym spotkaniu z HR i BHP w pierwszych dniach pracy. Zamiast wylewać swoje frustracje pod przykrywką nicków możemy zorganizować spotkanie i przegadać tematy, które Was/Nas bolą - opcjonalnie wyskoczyć na piwo. Wszystkiego dobrego :)
Przyznaję rację, ja preferuję spotkanie tête-à-tête - tylko kiedy, bo nie zawsze możemy się " dostosować" do chętnych na takie spotkanie. Zastanawia mnie twoja podpowiedź czyli - sugestie jakie można by podać do dyskusji. Jednym słowem, jest możliwość rozmowy na temat co firma już z góry ustaliła. Myślę też czy to jedyna " kara" w postaci obniżenia stawek o 10%, czy ukaże nam się jeszcze jakaś niespodzianka.? Jestem w stanie zrozumieć posunięcie Zarządu, potrzebne były, są środniki ochrony, etc. Jednak nie jest zrozumiałe dla mnie i kolegów kierowców dlaczego to właśnie my mamy być zbawcami Narodu.??
Poważnie? Co ty nie powiesz? Wystarczy sprawdzić twoje konto na FB, oraz zobaczyć jaka głoszenia na tym portalu umieszczałeś ;)
Pamiętam bunt akademików w zeszłym roku też był jakoś kwiecień maj i co spotkanie było nie pamiętam ale może nawet dwa i co... Nie doszli do porozumienia skończyło się tak że 50 ich odeszło w krótkim czasie.... Więc czy jest sens rozmawiać teraz są kozaki bo są ludzie poczekajmy jeszcze rok jak zaczną uciekać to podejrzewam że jeszcze więcej ich ucieknie niż wtedy
Nikt tu się z Tobą nie skontaktuje służbowo, bo poza 2-3 osobami piszący tu to frustraci którzy od dłuższego czasu nie pracują w Arriva,styl pisania idzie poznać z kilometra - te same rzeczy wypisują na fejsie pod swoim nazwiskiem,albo pod nazwiskiem obecnie zmienionym na stylizowane na czeskie :). Z resztą innego kolegę z Płocho też poniżej wyjaśniono, nie wiedział gdzie jeżdżą hybrydy obecnie.
Drodzy członkowie klubu niskich plac Arriwa. Ja was proszę na Boga żucie wy tą robotę. Bo skoro wy możecie pracować za tak małe pieniądze to i nam po obniżają. A tu trza raty, chipooteke i za samochód płacić. No i dzieci na utrzymaniu.
Hej! Hej co z tym strajkiem z powodu obniżenia wynagrodzenia o 10%? Jakieś działania przewidujemy czy bedziem tak jeździć za miskę ryżu?
Ja jestem przeciwny strajkowi, teraz ważne że ma mamy pracę i robimy to co lubimy. Ta praca to nasza pasja i styl życia, jak sytuacja ekonomiczna się poprawi to w przyszlym roku będzie pewnie jakaś podwyżka.
Czy w Arrivie można dalej robić darmowe prawo jazdy ?
Witaj. Może i zapewne robi ale pomysł czy jest sens robienia u nich i podpisania lojalnościówki. Lepiej iść na pośredniak.On zrobią ci za darmo potem jako wolnego strzelca przyjmą cię do Arrivy. Jeśli poglądy ci się nie zmienią
możesz zrobić, potem uciec na 2 lata na niski etat a iść jeżdzić gdzie indziej. Nigdzie nie masz napisane ze masz tyrac na pelnym etacie :)
Człowieku jakie darmowe ? Za darmo to dostaniesz w (usunięte przez administratora) na Pradze, a w Arrivie będziesz becelowal przez dwa lata po 170 PLN. Ta firma to zwykle korporacyjne (usunięte przez administratora)
W arrivie nie ma czegoś takiego jak darmowe prawo jazdy, to jest prawo jazdy na raty, za darmo zrobisz w UP, a arriva tym "darmowym" kursem szuka naiwnych. Będziesz pracował na smyczy przez dwa lata za dwa tys z kawałkiem. Z UP idziesz gdzie chcesz i zarabiasz u konkurencji ok trójaka, albo w mza ok czwórki z nominału
Czy pracownicy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. dogadują się między sobą?
Kierowcy raczej tak na Lini kierowca dyspozytor to na Płochocinskiej są trudni dyspozytorzy ale do przezycia na innych zajezdniach jest z tym ok można by rzec wszystko się zgadza oprócz pieniędzy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 135.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 100, z czego 23 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 47 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o.?
Kandydaci do pracy w Arriva Bus Transport Polska Sp z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.