Witam odpowiadam ludziom którzy chcą czegoś dowiedzieć się o pracy. Jestem byłym pracownikiem doświadczenia mam nie ciekawe za każdy dzień l4 odciągają jeszcze 20zl z tego co pamiętam trochę to słabe ogólnie to wyzysk na pracownikach po za tym tam ludzie dzielą się na normalnych i i narkomanów spod klatki także nie polecam odszedłem po roku czasu sam nie wiem czemu tak długo tam byłem
Ale masz na myśli, że odciągają jeszcze więcej niż to co normalnie by było? Z jakiego powodu? Bo za L4 przysługuje normalnie 80% wynagrodzenia z tego co się orientuje. A jak ogólnie rotacja tam, pracownicy często się zmieniają czy jednak warunki nie są takie złe? Z pensji można być zadowolonym mimo wszystko?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Formyca Tomasz Kowalczyk?
Kto ma coś konkretnego do dodania na temat warunków pracy w tej firmie? Z jakiś względów nikt tu nic nie pisze o pracy, firma nie wystawia ogłoszeń, na jej stronie jest tylko napisane, że sprzedają parapety na wymiar, blaty kamienne czy płytki. W KRS dodano, że od 2205 r. prowadzona jest ta działalność. Ale kto może tu liczyć na zatrudnienie?
Na stronie o..l...x, jest oferta pracy - obsługa klienta / pracownik biurowy z językiem niemieckim, stawka w ofercie pisze na tym portalu na "o" 5500-7000 brutto
Witam , szczerze nie polecam zakupów cz też zamówień w tej firmie zupełnie inna cena przy rozliczeniu niz podana na stronie i tłumaczenia że system tak wyliczył są niczym innym jak (usunięte przez administratora) , na stronie 1350 brutto a w wycenie juz 1600 , poproszono mnie o rysunki blatów do wyceny po czym na wycenie widnieje pozycja 250 pln za rysunek techniczny , czyli ja robię rysunek za który im zapłacę , poprostu jakieś żarty .

Polecam!!! zamówione parapety przyszły zgodnie z moim zamówieniem, bez jakichkolwiek wad materiału. Towar bardzo dobrze spakowany na paletach spięty taśmami i streczem. Czas realizacji zgodny z wcześniejszymi ustaleniami. Bardzo polecam
Widzę tu rozczarowanie biurem obsługi klienta i terminowością. To mnie interesuje właśnie praca w BOK. Wiecie jak wygląda rekrutacja? Czego wymagają, ile trwa, jakie są etapy? No i czy potem jakoś szkolą pracowników do BOK?
Zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami o firmie, że dobry kontakt z biurem obsługi klienta do czasu złożenia zamówienia i wpłaty za nie. Realizacja samego zamówienia z opóźnieniami, chaotyczna dostawa, nie dotrzymywanie terminów, choć to nie wina kierowcy. Nie polecam! Jest wiele innych miejsc, gdzie można kupić naprawdę ładne parapety z przyjemnością i bez rozczarowania.
Dorzucę swoje 5 gr. Zakup internetowy. Czas oczekiwania jak na razie rysuje się perspektywa 14 dni na towar, obiecano dostawę w tygodniu zamówienia. Po półtorej tygodnia zadzwoniłem by się dowiedzieć, przez telefon zrugano mnie, że dzwonię z pytaniami, że oni nie wysyłają tylko firmowy "sklepik". Sklepik nie ma telefonu, mam pisać maile. Piszę po 2 maile codziennie, sklepik nie odpisuje. Dzwonię ponownie, tym razem wybieram sekretariat, Pani nie wie również, również nie pracuje w dziale "sklepik", mocno zaniepokojony brakiem informacji o moim zamówieniu proszę o połączenie ze zwierzchnikiem lub zarządem firmy, oczekuję że może w końcu ktoś na poziomie porozmawia, wytłumaczy, przeprosi. W końcu to jedna firma, jeden producent. Pani zmieszana, po chwili bez słowa rzuca telefonem, rozłącza mnie. Piszę więc maile do "sklepiku", sklepik ma mnie głęboko w poważaniu. Odpowiadając na pytanie "jak się współpracuje z ludźmi z Formyca", współpracuje się najgorzej jak to sobie można wyobrazić, perła nieprofesjonalizmu, rzadko spotykana już w tych czasach, ostatni z 'kolumbów' PRL'owych. Średniowiecze. Jeśli chcesz tam pracować zastanów się trzykrotnie, współpracować - odradzam, słabo w CV będzie wyglądała ta pozycja, dla mnie od razu czerwona kartka.
Dokładnie. Zgodzę się w 300%. Najlepiej robić zamówienia na 2 miesiące wcześniej żeby były na czas. Niestety ja byłam na tyle nierozważna, że z zachwytu zrobiłam 3 zamówienia. Mija 3 tydzień, a ja dostałam jedynie 40% pierwszego zamówienia Dzwonię i kontaktuje się po kilka razy. Przed chwilą dzwoniłam po raz enty, gdyż obiecano mi, że najpóźniej na wtorek będzie do odbioru osobistego. Po dzisiejszym telefonie, brak mi słów, zostałam wyśmiana, dosłownie. Widzę, że osoby tam pracujące czerpią radość z takich sytuacji. Nic dodać nic ująć. Jestem naprawdę zniesmaczona zaistniałą sytuacją.
To u nich normalne. Maja za nic klienta. Nieslowni i bardzo zle zarzadzani. Szkoda,.bo maja ladne materialy, ale.ludzie tam.pracujacy sa bardzo nieprofesjonalni. Zaloze sie, ze pozytywne opinie o nich to znajomi.
Nic nowego, wrzesień 2022 tak samo, Materiał mają na miejscu a obrabiają xxx dni, Mimo deklaracji i tak nie ma. Odradzam kupującym, dobrze, że parapetów wewnętrznych nie wziąłem od nich.
Maskra , żdne terminy nie sa dotrzymane, Nikomu nie polecam krzyczącej pani w telefonie gdy czekasz na informacje.... masakra nic z profesjonalizmu żdnych dostaw w terminie bo bają na to 30 dni:)
A długo już po terminie, tak w ogóle to co mieli dla ciebie zrobić? Ciekawe czy innym też się tak przytrafiło.
Odradzam z całego serca zakupy w tej firmie. Zakupiłam 3 parapety, 2 do reklamacji. Jeden parapet wymieniony od razu po dostawie, drugiego wada okazała się dopiero po montażu. Firma nie chce dokonać zwrotu gotówki, upiera się na wymianie parapetu. Pani na infolinii powiedziała, że nie jest „kompetentna” , żeby ze mną rozmawiać na temat mojej reklamacji. Żart.
Bałwany to jest portal dla pracowników, a nie klientów! Człowiek chce się czegoś dowiedzieć i nie może bo głupki zaśmiecają wątek. Przestańcie zaśmiecać wątek barany!
Ale wiesz, że wystarczy, że klikniesz przycisk z opiniami pracowników i Ci wszystko odfiltruje? Swoją drogą i tak za dużo nie masz do poczytania, więc po co ta złość? Ciekawe czemu pracownicy milczą tak właściwie?
Szybko sprawnie miła obsługa i kontakt.ceny bardzo dobre w porównaniu z innymi firmami. POLECAM
Niestety zgadzam się z negatywnymi opiniami o firmie Formyca. Obsługa jest bardzo miła i przyjazna do momentu wpłaty gotówki za zamówienie. Przedstawiony nam proces realizacji zamówienia i podane terminy nijak się mają do rzeczywistości. Zamówienie złożyliśmy 6.04.2022 i do tej pory czekamy na 1 mały blat pod umywalkę. Bardzo nam zależało, żeby móc odebrać blat przed świętami, ale raczej nie dawano nam dużych nadziei i to rozumieliśmy, bo termin był rzeczywiście krótki. Po otrzymaniu, 20.04.2022, rysunku produkcyjnego do akceptacji nanieśliśmy zmiany i tego samego dnia odesłaliśmy maila z naniesionymi poprawkami. Powinniśmy otrzymać ponownie rysunek do akceptacji w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymaliśmy 26.04., po mojej interwencji telefonicznej. Z rozmowy z pracownicą firmy wynikało, że naniesione przez nas poprawki nie zostały nawet przeczytane, bo Pani stwierdziła, cyt. " ale tam nie było żadnych zmian", jak wspomniałam, że nie otrzymaliśmy rysunku produkcyjnego do ponownej akceptacji. Blat miał być do odbioru do końca tego tygodnia. Dzisiaj usłyszałam, że musimy czekać na "esemesika". Czy tak traktuje klientów poważna firma? NIE POLECAM.
Jezu masakra, jak wam się to dłuży. Przed majówką to w ogóle pewnie oni głowami gdzieś indziej są. Ale czekaj to już ostatecznie wszystko uzgodnione jeśli chodzi o ten blat i po prostu chcecie już go mieć fizycznie u siebie?
Blat jeszcze nie jest przygotowany do odbioru (tzn. niewyprodukowany), a odbiór we własnym zakresie. Myśleliśmy, że tak będzie szybciej.
Polecam, jakość i cena super, terminowość trochę gorzej, zamówienie trzeba zaplanować z jedno-dwu tygodniowym wyprzedzeniem. Grzeczna obsługa. Kierowca bardzo uczynny, pomógł rozładować dostawę. Pozdrawiam
Zamówienie dotyczyło blatów kuchennych, półki i cokolików. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie - od przyjęcia zamówienia, pomiaru do realizacji - w ustalonym terminie (21.04.2022 r.). Na montaż panowie przyjechali o ustalonej godzinie, doskonale przygotowani, nie musiałam niczego tłumaczyć. Byli uprzejmi i chętnie udzielali odpowiedzi na temat materiału i jego konserwacji. Efekt ich pracy jest rewelacyjny. Taka ekipa montażowa to doskonała wizytówka dla firny. Polecam wszystkim
No to super, że jesteś zadowolona. To najważniejsze. A jak oceniasz kwestie finansowe? Ceny są przystępne?
Co do ceny trudno mi powiedzieć coś konkretnego, nie porównywałam z ofertami innych firm. Mieszkanie należy do siostry i to ona składała zamówienie, ja nadzorowałam resztę. Myślę, że teraz nie ma już nic taniego..., a kamień zawsze był droższy od innych blatów. Zapłaciła około 9 000 tys. zł. i z pewnością nie jest to mała kwota, ale efekt końcowy jest świetny. Trzeba pamiętać, że to inwestycja na lata. Ważna jest zarówno obróbka materiału, co do której nie mam żadnych zastrzeżeń, jaki i sam montaż, który jest wykonany bardzo precyzyjnie.
obsługa klienta DRAMATYCZNA Przekaż informacji między pracownikami obsługi poniżej ZERA . SPYCHOMANIA i jedna spójna propozycja dla klienta : Proszę uzbroić się w cierpliwość. Umówione 7 dni roboczych na czas realizacji temat NIEOSIĄGALNY ŻENADA.
No ale po minięciu tych 7 dni w końcu do tej upragnionej realizacji doszło w Twoim przypadku? Bo ten "temat nieosiągalny" to już nie wiem do czego się odnosi
Zamówiłem komplet parapetów do domu od momentu zamówienia do dostarczenia na wskazany adres minęło 6 dni , odrazu byłem poinformowany o przyjęciu zamówienia , o zleceniu na produkcje i wysłaniu zamówienia , bardzo jestem zadowolony .
Obsługa koszmarna, wręcz żadna. Nie odpowiadają na e maile, nie oddzwaniają. Zamówienia realizowane po 2 tygodniach po uprzedniej interwencji w tej sprawie. z racji tego, że tydzień się czeka na akceptację. Każdy mówi co innego, informacje są niespójne. Panie z obsługi roszczeniowe z pretensjami, żadna nie chce pomóc. Jedyną osobą, która wyraziła chęć jakiejkolwiek pomocy była Pani z księgowości, gdzie w ogóle zamówienia jej nie dotyczyły. Szkoda bo firma ma konkurencyjne ceny na rynku ale bardzo traci na wizerunku poprzez brak kompetentnych ludzi, którzy mogą realizować zamówienia. Może sposobem na to jest składnie zamówień z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Dramat, nie polecam
Mimo kilku negatywnych wpisów zamówiłem parapety i nie żałuję. Zamówienie złożyłem 02.09.2021, a parapety dojechały do mnie 07.09.2021. Czyli po pięciu dniach! Komunikacja z firmą bardzo dobra. Przychodziły sms-y o postępach w realizacji zamówienia. Firmowy kurier miły i uczynny. Parapety wykonane bardzo dobrze. Jedyne co mogło by być lepiej zrobione to zabezpieczenie parapetów na czas transportu.
Może się wzięli za robotę albo wymienili wreszcie kierownictwo i ktoś sie za to wziął? Byłoby dobrze. Szkoda takiej firmy zmarnować przez bardzo zła organizacje i ciagly bajzel.
To co, masz jakieś złe doświadczenia z firmą skoro piszesz że był tam "ciągły bajzel"? I na czym to w sumie polegało? Chodzi o nieterminowość?
Firma godna polecenia, bardzo korzystna cena i szybka realizacja zamówienia. Profesjonalna obsługa i doradztwo z indywidualnym podejściem do klienta. Polecam wszystkim, którzy cenią dobrą jakość i miłą obsługę ! :D ''Jakość pamiętasz dłużej niż cenę''
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Formyca Tomasz Kowalczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Formyca Tomasz Kowalczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Formyca Tomasz Kowalczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!