Opinie o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy ZZN Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w ZZN Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Hallo.

Dziś kolejna próba dodzwonienia się do Infolinii ZZN, godz. 15.20 a tu komunikat ------Abonent chwilowo niedostępny. Super. Chciałem zapytać dlaczego nasz zarządca nie reaguje na moje maile. Kto w ZZN pracuje? Jaki jest kontakt do tych 10 specjalistów, którzy zajmują się naszą Wspólnotą?

Darek
@Hallo.

Może do niego nie dochodza? Zresztą zarzadcy już nie pracują. To kto ma odpowiedziec? Robot?

Chyba nie prawda
@Darek

U nas pewna osoba podaję się za zarządce a dyrektor, który według poniższych opinii nie jest dyrektorem, potwierdza, ze ta osoba jest zarządcą. Nie będę pisała o pracy zarządcy, bo szkoda słów.

Cyrk
@Chyba nie prawda

Czyli misz masz. Osob odpowiedzialnych brak. W jednym oddziale zostaly 3 osoby i nawet nie wiedzą na jakich sa obecnie stanowiskach, więc jak mają wiedzieć za co odpowiadaja?

Baba
@Hallo.

Babo z marketingu co tak chętnie banały wypisujesz by pisac na milaile do was i dzwonić. Nabrałaś wody w usta że nie odniesiesz się do posta HALLO. CZY przewodnik marketingowca nie przewidział takiego pytania i nie wiesz co napisać?

Gabriel
@Baba

Przecież oni nie siedzą tu codziennie. Po mojemu jest zlecona usluga wybielania forum internetowych i social mediow dla firmy zewnętrznej. Taka osoba wpada tu co dwa tygodnie pozamiatac z ustalonymi frazami co ma pisać. Dlatego te odpowiedzi wygladaja trochę jak by robot odpisywal. Niekoniecznie na temat tylko wy swoje my swoje.

:)
@Hallo.

Ale telefony i meile zostały pracownikom odcięte. Zostaje tylko infolinia.

Pracodawca

@Hallo.

Dzień dobry, Szanowny Panie, Dział Obsługi Mieszkańców czyli nasza infolinia jest dostępna 24/7 i tam nasi pracownicy są przygotowani by pomóc w sprawach związanych z wspólnotami mieszkaniowymi które obsługujemy. Niestety nie mając informacji której wspólnoty oraz miasta Pana opis dotyczy, nie mamy jak zareagować. Prosimy o przesłanie maila ze szczegółowymi informacjami na opinie@tumieszkamy.pl a przekierujemy temat do osoby odpowiedzialnej . Przypominamy również, że wszelkie sprawy można zgłaszać poprzez Messenger na stronie Facebook Tumieszkamy oraz online przez Strefę Klienta. Jeśli Strefa Klienta nie jest Panu dobrze znana, zachęcamy do zapoznania się z materiałami wideo, które wyjaśniają krok po kroku jak korzystać z tej platformy samoobsługowej. Znajdzie je Pan na https://tumieszkamy.pl/baza-wiedzy

Pracodawca

@Darek

Szanowny Panie, Jeśli zaszła sytuacja w której mail pozostał bez odpowiedzi prosimy o jego ponowne przesłanie. Dodatkowo przypominamy, że nasi przeszkoleni pracownicy infolinii są dostępnie pod numerem telefonu 22 123 90 50 albo via Messenger . Mają oni dostęp do informacji na temat obsługiwanych przez nas nieruchomości, i z przyjemnością udzielają informacji mieszkańcom. Jeśli natomiast chciałby Pan podzielić się z nami opinią na temat pracy któregoś z naszych pracowników to prosimy o wysłanie jej na email opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy

Pracodawca

@:)

Szanowni Państwo, Dział Obsługi Mieszkańców jest przygotowany do wspierania mieszkańców w pytaniach czy problemach dotyczących ich Wspólnoty Mieszkaniowej. Osoba pracująca w terenie, będzie skupiać się na bieżącej obsłudze nieruchomości a wszystkie informacje dotyczące budynków będą umieszczane w naszych specjalnych systemach informatycznych tak, by zarówno mieszkańcy jak i nasi pracownicy mieli je pod ręką. Przy tak szczegółowym podziale obowiązków mieszkańcy nie muszą kontaktować się z administratorem by otrzymać informację nt. rozliczeń, stanu liczników czy też podjętych uchwał. Pozdrawiamy,

Pracodawca

@Chyba nie prawda

Szanowna Pani, informacje, która Pani podaje są zbyt lakoniczne abyśmy mogli zająć stanowisko. Prosimy o więcej szczegółów dotyczących opisanej przez Panią sytuacji na adres @ : opinie@tumieszkamy.pl Będziemy wdzięczni za kontakt. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Cyrk

Szanowny Panie/Pani, Pełnomocnicy Zarządu ds. relacji z Klientem, Kierownicy technicznego utrzymania nieruchomości, Specjaliści ds. technicznego utrzymania nieruchomości, część Koordynatorów pracy podwykonawców, grupa Specjalistów ds. obsługi wspólnot mieszkaniowych pracują w biurach na terenie całego kraju. Jednocześnie, w ostatnich dwóch tygodniach przeprowadziliśmy rozmowy z każdym pracownikiem w zakresie jego miejsca w nowej strukturze organizacyjnej, wiec obawiamy się że informacje, jakie Pan/Pani przekazuje - nie są zgodne ze stanem faktycznym. Pozdrawiamy,

Pracodawca

@Baba

Szanowny Panie/Pani, domyślamy się, że miało być śmiesznie.. Jednocześnie, nawiązując do Pańskiej/Pani wypowiedzi: w naszej firmie nie pracują „baby”, a Panie. Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikiem kultury wypowiedzi. Prosimy o merytoryczne wpisy na forum. Jeśli Pana/Pani celem jest obrażanie któregokolwiek z naszych pracowników to będziemy wdzięczni jeśli Pan/Pani opuści nasze forum, ponieważ w naszej firmie nie tolerujemy jakichkolwiek zachowań tego typu. Pozdrawiamy,

maria@
@ZZN Sp. z o.o.

szanowne Zzn po Waszych odpowiedziach widac jak bardzo jesteście oderwani od rzeczywistosci.W mojej wspolnocie zero reakcji na zgłoszenia.Prosze nie wrzucac ciągle informacjach jakich to macie specjalistów w Warszawie,Oni nie załatwią problemów wspólnot.Pozdrawiam osobę,którą zarzad przydzielił do udzielania tych monotonnych odpowiedzi

Moja opinia

Firma nie inwestuje w specjalistów. Zarządcą zostaje ktoś, kto aktualnie rozgląda się za lepszą pracą, ze szkodą dla wspólnot i firmy. Niestety. Firmie, wydaje się, nie zależy, aby zarządcy wiedzieli więcej, bo gdyby wiedzieli, to na wiele nie pozwoliliby sobie i tym samym firmie. Częściowo są nie świadomi, częściowo są tu po to by znaleźć lepszą prace i dać dyla. Szkoda, że od zarządcy nie wymaga się już licencji. Dla firmy jednak najważniejszy jest piniądz.

1

Pracodawca

@Moja opinia

Szanowni Państwo, Nasza firma nieustająco pracuje nad ulepszeniami tak by sprawniej i efektywniej dbać o powierzone nam nieruchomości. Inwestujemy w nowe technologie by nasi pracownicy mogli lepiej wykonywać swoje obowiązki oraz szybciej i lepiej obsługiwać Państwa czyli naszych klientów. Od ponad roku wprowadziliśmy cykl szkoleń związanych bezpośrednio z tematyką zarządzania nieruchomościami (w tym aspektami prawnymi) właśnie po to by nasi pracownicy rozwijali swoją wiedzę w tym zakresie. Dodatkowo rozbudowaliśmy nasz zespół o specjalistów w swoich dziedzinach dzięki czemu Wspólnoty Mieszkaniowe obsługiwane są przez wieloosobowy zespół składający się z: • Pełnomocnika Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownika Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynatora Pracy Podwykonawców • Specjalisty ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalisty ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalisty ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowej • Prawnika • Specjalisty ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych Jeśli ma pan merytoryczne uwagi co do jakości oferowanych przez nas usług, bardzo prosimy o ich przesłanie na adres opinie@tumieszkamy.pl

JuzBylyPracownik
@ZZN Sp. z o.o.

A jak to się ma do przeprowadzanych właśnie zwolnień grupowych w całej Polsce??

3
!!!!

Nie ma i nie będzie administratora , zarządcy , inspektora nadzoru itd. Zwolnienia na max. reszta do zwolnienia za parę dni. Tylko będzie centrala w Warszawie i kontakt przez infolinię , internet , strefę klienta. Zapomnieć o tym co było. Wspólnoty mają do wyboru albo to kupują albo odchodzą i tyle w temacie.

Hehe
@JuzBylyPracownik

Tak że na wybranym stanowisku obslugujesz całe województwo. Fajnie ze jestes w ogóle w stanie ogarnac jaki masz zasob w jakim mieście. Nie mowiac już o bywaniu na nieruchomości.

Ola
@ZZN Sp. z o.o.

A proszę napisać ludziom ile właśnie zlikwidowaliście oddziałów w Polsce i ilu pracowników na bruk wyrzuciliście

maria@
@ZZN Sp. z o.o.

specjalistów wysyp jak grzybow po deszczu.Za tytułum specjalista musi isc wiedza i fachowość,której niestey w ZZN ostatnimi czasami brakuje

Jan

Nie ma już zarządców. To stanowisko przestało od wczoraj istnieć.

yyy
@Jan

To kto teraz zajme się wspólnotą?

Tak jest

Takich typowych korposzczurkow co za najnizsza krajowa będą pracować od rana do wieczora w nadziei że awansuja. Po czym się ich wyrzuci i wezmie następnych. Epidemia spowodowala ze ludzie przyjma każda pracę.

Były
@ZZN Sp. z o.o.

Niewątpliwie ładnie to brzmi jak się czyta. Szary klient pomysli ze taki sklad 20 osób jest obecny fizycznie w każdym oddziale i może przyjść jak kiedys i każdemu pozawracac... głowę. A te stanowiska mają czasem pod sobą pół Polski, a siedziby również rozrzucone po kraju. No ale cóż optymalizacja czyli masowe redukcje za to zawsze firma zabierala się na przelomie kwietnia /maja. Kiedyś w oddziale faktycznie było po 30-40 os a teraz po 2-3.

Zwolnienia
@ZZN Sp. z o.o.

A jak się odniesiecie do zwolnienia (przedwczoraj) wszystkich zarządów w całej Polsce i pozostawienia samych niedoswiadczonych administratorów w waszej marnej firmie?

Dorota
@ZZN Sp. z o.o.

Specjalistów mnogo, czy jest jakiś specjalista od uaktualniania danych? Na tablicy widniej nazwisko zarzadcy, ktróry od dawna nie pracuje w zzn. \Może trzeba stworzyć taką specjalność?

Krystynakordek1@wp.pl
@ZZN Sp. z o.o.

Co za bzdury firma nastawiona na kase kasę i jeszcze raz kasę. Zwalniają oddanych pracowników, którzy pracują światek piątek i niedziela. Ja w tamtym roku otrzymałam szumnie nazywanym diametem za nalepszego administratora w Polsce awansowała na zarządcę a za cztery miesiące dostałam maila juz nie jesteś nam potrzebna. Mimo, że jeszcze w tym roku na zebraniach zdawalczylam dla firmy podwyzki za zarządzanie. To jest kpina

1
Danka
@Zwolnienia

Dyrektorów brak, zarządców brak, technicznych brak, księgowych brak i większość biednych administratorów jeszcze na dokładkę zwolnili. Ciekawe kto pracuje??? To z kim i jak się kontaktować ?

Adam
@Zwolnienia

Szanowny Zwolnieniu, Zarządcy za dużo zarabiali, a taki specjalista administrator zadowoli się najniższą ot cala tajemnica.

Proste
@Danka

z pełnomocnikiem ds klientów- najlepiej przez infolinie, żeby miał tydzień czasu na przygotowanie wymijajacej odpowiedzi

Jakoś
@Krystynakordek1@wp.pl

Pani Krystyno A czy pracując tyle czasu w tej firmie nie dostrzegła pani sposobu traktowania pracowników? I jest pani nagle zdziwiona jak to dotknęło właśnie panią, a jak dotykało koleżanki z pokoju to nie niepokoiło panią że coś nie tak w firmie się dzieje i dalej pani pracowała na rzecz Litwina, którego sposób prowadzenia firmy po kątach komentowała pani z koleżankami...

1
He
@Krystynakordek1@wp.pl

Na pewno bylaś nie dobra miałaś za nic wspólnoty, to pojechali po tobe.

Klaudia
@ZZN Sp. z o.o.

U nas zostają trzy osoby.Więc, jak to jest możliwe że jest tyle stanowisk a ludzi tylko trzech?

Paweł
@Klaudia

Większość tych stanowisk jest w Warszawie. Albo w innym miescie gdzie delikwent ma pod sobą parę oddzialow. Wszystko to fajnie wygląda na papierze. 3 ludzi na oddziale, czyli pracuje jedna. Bo ktoś zawsze na urlopie albo na L4. Typowe korporacyjne wyciskanie ludzi.

kasia#
@Klaudia

stanowiska sa ale w biurze zarzadu w Wawce,mają cieple posadki i pewnie niezłe pieniądze

Czlonek

I jak zawsze pracownik piszę tylko o sobie biedny zarządca którego zwolnili, a gdzie w tym wszystkim zarządca, I co ja teraz zrobię, i firma zła, i tak dalej i tak dalej. A tak naprawdę to mi jako członkowi wspólnoty zależy aby po prostu była zrobiona robota a czy to będzie pan Marek pani Basia czy pan Kaziu to mi to jest wszystko jedno dla mnie to może nie być żadnego z nich byle zadanie zostało zrobione. Najgorsze są te wszystkie starsze osoby w zarządach wspólnot które podejmują decyzję o zmianie zarządcy tylko dlatego bo tamta pani to miała czas żeby przyjść pogadać o jego stanie zdrowia przez dwie godziny raz w tygodniu.

xyz
@Krystynakordek1@wp.pl

to co pusze o tobie PR firma zwolniła lub sami odeszli bo nie byli w stanie się dostosować do nowych realiów w tej firmie. A to tylko oznacza że firma oczekuje raczej osób ambitnych bo kto by szukał Sprawiedliwości i możliwości i wypowiedzenie się na goworku No tylko jakiś życiowy Nieudacznik.

ddd
@xyz

Firma chciała by ludzi ambitnych ale za pieniądze szwaczki z Bangladeszu.

Pracodawca

@Jan

Szanowny Panie, nowy model biznesowy wprowadza inny podział ról i obowiązków - zarządzaniem nieruchomościami zajmuje się TuMieszkamy, a wprowadzona zmiana opiera się na rozdysponowaniu pracy na zespół ekspertów składający się z 10 osób: • Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownik Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds.. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynator Pracy Podwykonawców • Specjalista ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalista ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowy • Prawnik • Specjalista ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych Ponadto, oferujemy naszym Klientom dostęp do Strefy Klienta gdzie mogą znaleźć: - informacje dotyczące spraw związanych ze Wspólnotą Mieszkaniową, - przeczytać ogłoszenia od TuMieszkamy czy też Zarządu Wspólnoty, - zgłosić usterkę, - sprawdzić saldo, - uregulować online zobowiązania z tytułu prawa do lokalu przy pomocy kilku kliknięć bez wychodzenia z domu, - zagłosować nad uchwałami niezbędnymi do płynnego funkcjonowania Wspólnoty Mieszkaniowej. Mieszkańców, którzy preferują kontakt telefoniczny zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Mieszkańca, który obsługuje również nasz komunikator na Facebook'u. Dział Obsługi Mieszkańców udzieli Państwu informacji dotyczących rozliczeń, umów i uchwał, materiałów dotyczących zebrań rocznych remontów. W "DOM" możecie Państwo zamówić dokumenty np. dotyczące wymiaru opłat, zgłosić usterkę lub awarię, podać odczyty liczników, zamówić dodatkową dezynfekcję. Jeśli chciałaby Pan uzyskać więcej informacji na temat wprowadzonych zmian, prosimy o przesłanie na adres email: opinie@tumieszkamy.pl, numeru telefonu do Pana wraz z podaniem miasta, w którym znajduje się Pańska Wspólnota Mieszkaniowa, a nasz pracownik odpowiedzialny za ten region skontaktuje się z Panem. Pozdrawiamy,

Pracodawca

@yyy

Szanowny Panie / Szanowna Pani, zarządzaniem nieruchomościami naszych Klientów zajmuje się TuMieszkamy, a praca składająca się na obsługę Wspólnot Mieszkaniowych została rozdysponowana na zespół ekspertów składający się z 10 osób: • Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownik Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds.. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynator Pracy Podwykonawców • Specjalista ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalista ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowy • Prawnik • Specjalista ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych Pozdrawiamy

Pracodawca

@Były

Szanowni Państwo, nowa struktura firmy opiera się na pracy zespołu specjalistów z różnych branż, którzy realizują swoje zadania zgodnie z wewnętrznymi procesami obowiązującymi w firmie - co nie oznacza, że wszystkie osoby siedzą w jednym biurze. Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt @: opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy

Pracodawca

@maria@

Szanowna Pani, prosimy o konkretne przykłady oraz informacje na temat sugerowanych osób w wiadomości @ : opinie@tumieszkamy.pl . Będziemy wdzięczni za informacje, które pomogą nam ulepszyć naszą organizację. Pamiętajmy, że dialog to podstawa. Bez informacji zwrotnej, nie możemy tego zweryfikować. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Ola

Szanowni Państwo, owszem, ograniczamy powierzchnię biurową - a nasi pracownicy zostali o tym poinformowani.

Pracodawca

@Krystynakordek1@wp.pl

Szanowna Pani, decyzje o zwolnieniach były podyktowane zmianą modelu obsługi wspólnot mieszkaniowych. Zwolnienia części pracowników były dla nas bardzo trudne - niestety w tej sytuacji konieczne.

Kacper
@ZZN Sp. z o.o.

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na pytanie jak parę lat temu było w oddziałach nawet po 50 osób i opłacało się prowadzić ten biznes a teraz z 10 osób redukują do 3 bo się dalej nie opłaca? Jak zwolnienia były konieczne, nagle się nie opłaca firmie? Podwyżki od wspólnot są co roku, prowizje od wykonawców za wykonane prace też. Wspólnoty płacą coraz więcej zarządcy w tzw kosztach ukrytych. Tego nie było parę lat temu. Zysk firmy się powiększył, koszty spowodowane coroczna redukcją etatów maleją, więc nie pojmuję czemu dalej zwalniacie tych ludzi. Ok porobiliście tą infolinie, tylko tam pracownicy nie załatwią spraw związanych z budynkiem, jedynie prześlą zgłoszenie do oddziału. Czy jest sens, żeby każde zgłoszenie o urwanej klamce musiało przechodzić przez centrale w Warszawie? Co roku po zebraniach robicie te reorganizacje, które prowadzą tylko do ogólnego bałaganu, kolejnych redukcji, a osoby które zostały w firmie mają coraz więcej wspólnot i obowiązków do wykonania na nich i to za te same pieniądze!!. To jest (usunięte przez administratora) bo pracownik zgodził się na zakres obowiązków przy podpisywaniu umowy, a teraz bez pytania się jego o zgodę powiększa mu się ten zakres i to kilkukrotnie. Podwyżek w firmie nie było odkąd pamiętam czyli bardzo dawno. Zdecydowanie źle zarządzana jest ta firma, a Właściciel nie ma pomysłu na jej prowadzenie.

Gosia
@ZZN Sp. z o.o.

Praca u Was nie jest atrakcyjna, człowiek nie zna dnia ani godziny kiedy wyleci na bruk. Może starać się nie wiadomo jak, nic to nie da. Zarobki również nie powalają na kolana. Właściciel będzie miał nowy pomysł na reorganizację i będą redukcje. Nie wiem jaki typ pracownika może u was pracować? Ktoś kto ma dużo wolnego czasu i nie potrzebuje pieniędzy bo np mieszka u rodziców? Pracowników nazywacie specjalistami w swoich dziedzinach. Jest to nieprawda, bo osoby z doświadczeniem już dawno wyrzuciliście, a te które przyszły, nie miały wcześniej z tą branżą nic wspólnego. Jedynym kryterium wyboru pracownika była jego zgoda na niskie zarobki.

Pracodawca

@Zwolnienia

Szanowni Państwo, wprowadzane przez nas zmiany mają na celu podział zadań na wieloosobowy zespół specjalistów, w skład którego wchodzą: • Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownik Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds.. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynator Pracy Podwykonawców • Specjalista ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalista ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowy • Prawnik • Specjalista ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych Jeżeli macie Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt @: opinie@tumieszkamy.pl

lol
@ZZN Sp. z o.o.

A za rok będą 2 stanowiska - specjalista ds obsługi klienta - kierownik specjalisty i znowu 50% ludzi na bruk. Gratulacje.

Pracodawca

@Dorota

Szanowna Pani, opisana przez Panią sytuacja, zdecydowanie nie powinna mieć miejsca. Nowe tablice informacyjne zostaną rozwieszone na wszystkich budynkach obsługiwanych przez TuMieszkamy w terminie do 18 maja 2020 r. Wprowadzony nowy, klarowny podział obowiązków wśród naszych pracowników pozwoli uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Gdyby miała Pani jakieś dodatkowe pytania, prosimy o kontakt @ : opinie@tumieszkamy.pl

Pracodawca

@Danka

Szanowna Pani, jest dokładnie odwrotnie - wprowadzony został jasno określony podział obowiązków między naszymi pracownikami tak, aby usługi wykonywane dla Wspólnot Mieszkaniowych były realizowane sprawnie przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości. Tym samym opieką nad nieruchomościami naszych Klientów zajmuje się nie jedna osoba ale wieloosobowy zespół ekspertów TuMieszkamy składający się z 10 osób: • Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownik Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds.. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynator Pracy Podwykonawców • Specjalista ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalista ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowy • Prawnik • Specjalista ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych Gdyby miała Pani jakieś pytania czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu @ : opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy

Pracodawca

@Adam

Szanowny Panie, prosimy o niewprowadzanie Gości na naszej stronie w błąd. Nasi Pracownicy otrzymują wynagrodzenia adekwatne do doświadczenia oraz wyników pracy. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Jakoś

Szanowni Państwo, decyzje o rozstaniu z pracownikami są dla nas bardzo trudne. W ramach wdrażania nowego modelu biznesowego części pracownikom zaproponowaliśmy nowe stanowiska a innym pracę z domu. Gdybyście Państwo mieli jakiekolwiek pytania, prosimy o wiadomość @ : opinie@tumieszkamy.pl

Pracodawca

@!!!!

Szanowni Państwo, prosimy o nierozpowszechnianie informacji, które nie są prawdą. Zgodnie z tym co komunikujemy od jakiegoś czasu organizacja jest w trakcie zmian. Oprócz rozwiązań online, które w dzisiejszych czasach są powszechną, ale i bezpieczną formą kontaktów, Wspólnoty Mieszkaniowe będą obsługiwane przez 10-cio osobowy zespół, w skład którego wchodzą specjaliści wielu dziedzin: • Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem • Kierownik Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Specjalistą ds.. Technicznego Utrzymania Nieruchomości • Koordynator Pracy Podwykonawców • Specjalista ds. Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta • Specjalista ds. Księgowo-Administracyjnych • Księgowy • Prawnik • Specjalista ds. Ubezpieczeń Wspólnot Mieszkaniowych W celu uzyskania prawdziwych informacji, zapraszamy Pana/Panią do kontaktu @ : opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy

Pracodawca

@ddd

Szanowny @ddd, wszyscy nasi pracownicy są ambitni, pracowici i doświadczeni :-) Nie wiemy ile zarabiają szwaczki w Bangladeszu … Trudno nam się odnieść do ogólnych zarzutów poruszanych anonimowo na forum, także zachęcamy do kontaktu mailowo na opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy,

karol#
@ZZN Sp. z o.o.

i tak nigdy nie można od Was otrzymać żadnej konkretnej odpowiedzi.ciągle tylko gra na zwłokę

Tere fere
@ZZN Sp. z o.o.

I jak to się ma do czytelności obsługi? Kiedyś był administrator, inspektor techniczny, księgowa. Wiadomo co było do kogo się zgłaszać. Teraz czym się różni i czym zajmuje księgowa a czym specjalista ds administracyjno księgowych? Wypisujecie z 10 stanowisk ale do żadnego nie ma bezpośredniego telefonu. Mam problem to jest on spychany między 10 osobami. Wszystko się rozmydla. Kto to jest koordynator certyfikowanych wykonawców? Czyje będzie bronił interesy bo napewno nie wspólnot bo byli od tego bezstronni inspektorzy nadzoru budowlanego który swoimi uprawnieniami dbali o poziom choć i tak było z tym różnie. Teraz będzie chłopaczek który będzie musiał wyrobić plan na konserwację 100 tys i będzie szalał by certyfikowani robili.

Nie opłaca się
@Kacper

Nie opłaca się bo kiedyś była Warszawa ale nie tak rozbudowana. Teraz masz specjalistów, kierowników i dyrektorow regionalnych, ds. Marketingu, ds zakupów, ds call center, samo call center. Darmozjadów którzy nie wyrabiają dochodu a tylko koszty. Marketing który wymyślą konkursy dla mieszkańców z nagrodami które kosztują. Konieczność drukowania z kosztów oddziałów ulotek by za 2 miesiące je wyrzucić bo zmienia się logo. Zmiany stanowisk, zmiany pieczątek, zmiany pracowników, ich szkolenie, badania wstępne to wszystko kosztuje bo ktoś nie umie zarządzać tak rozbudowana firma. Jeden z dytektorkow regionalnych nie rozumiał co to jest WAM, a próbował pchać swoje wizję zarządzania regionem. Taki regionalny nie zarabia 2500 tylko 12000, dyrektor ds call center 10000 i tak dalej. To wszystko trzeba utrzymać. Flotę samochodów też. Regionalnych, dyrektorow i tych w oddziałach. Już dawno zapomniało się że była grupa GT która też najęła lokale, kupiono samochody, sprzęt remontowy i znów chybione inwestycje. Po prostu ktoś topi pieniądze. Najpierw powinien nauczyć się zarządzać budżetem domowym a potem rzucać się na prowadzenie firmy z 800 pracownikami, sorry teraz może 100

nananana
@Nie opłaca się

to jest cała prawda jak rozmontowano ZZN!!!!

Czemu
@ZZN Sp. z o.o.

Czemu nie zmienicie marki na tumieszamy? Idealnie pasuje do polityki firmy. Namieszać, wywalic ludzi a za rok to samo.

karol#
@ZZN Sp. z o.o.

bajki proszę dzieciom opowiadac na dobranoc.Wynagrodzenie wcale nie idze w parze z wiedza.Doceniani sa Ci,którzy przytakuja,zgadzają się na wszystko co powiedzą właściciele firmy

Adam
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowne Państwo, to nie jest Wasza strona żebyście tu mogli cokolwiek nakazywac lub moderowac. I to my prosimy o nieprowadzanie mieszkancow w błąd Waszymi wypowiedziami jak to niby jest kolorowo w tumieszkamy.

karol#
@ZZN Sp. z o.o.

tak samo profesjonalnie jak obsługa techniczna Wspólnot przez sprzedana na szybko spolka CSGT.brawo Wy .Szkoda ze tak wszystko psujecie.Prosze spróbować dodzwonić sie do Was a jak juz sie uda nie otrzyma sie zadnej konkretnej odpowiedzi.Prosze rowniez nie wspominac o mailach na Tumieszkamy bo to tak jak kamien w wode.Az dziwi to Wasze samouwielbienie.Moja wspólnota ,nie tylko moja dochodzą.Wy nadal twórzcie nowe etety w biurze spolki

..
@ZZN Sp. z o.o.

Dobrze, że zarządy i mieszkańcy mają swój rozum. Na nowy model biznesowy ''lepszy dla nich'' już się nie nabiorą. Wiedzą, że to nie prawda. Dobrze, że wspólnot nie mogą tak jak pracowników zwolnić, sprzedać. Wspólnoty jeśli same nie odeszły to zrobią to w najbliższym czasie. Zostanie same biuro zarządu spółki w Warszawie z prezesami na czele. PA GAMIE, WAMIE, ZZN..

karol#
@Czlonek

bardzo sie zdziwisz,nie będzie.nic zrobione.Kto to zrobi panuenka z Wawy,czy certyfikowany,który podniesienie ceną za usługę bo placi haracz do ZZN za zlecenie pracy

Jan
@..

Nie obrażaj WAMu

Jacek
@ZZN Sp. z o.o.

Nie wiem kto pisał ten tekst wyżej ale jest to zwykły korporacyjny bełkot. Prosi się o merytoryczne uwagi a więc proszę się odnieść do tego: Nie dbacie o klientów, nie reagujecie na zgłaszane problemy. Jako wspólnota czekamy od listopada 2019 roku na rozliczenie ogrzewania, od stycznia 2020 na rozliczenie liczników ciepłej i zimnej wody. Opiekun przydzielony do naszej wspólnoty zwolnił się z państwa firmy z końcem marca 2020 a do dnia dzisiejszego ( 15.05 ) nie mamy informacji kto jest nowym opiekunem i z kim mamy się kontaktować. Nie regulujecie należności takich jak np płacenie faktur firmie sprzątającej. Nie zgłoszenie do urzędu skarbowego pitów za rok 2019. Jest jeszcze wiele innych problemów ale na razie poproszę o odniesienie się MERYTORYCZNIE do tego co podałem.

Wojtek
@Jacek

Z chęcią przeczytam ustosunkowanie się firmy do Pana uwag. W naszej wspólnocie mamy podobne problemy. Więc bardzo prosimy TUMIESZKAMY o odpowiedź dla Pana Jacka.

Pracodawca

@Tere fere

Szanowny Panie/Pani, nasi Klienci mają do wyboru kilka kanałów komunikacji. Zgłoszenia mogą kierować telefonicznie do DOM, mailowo lub za pośrednictwem komunikatora na Facebook. Zgłaszając sprawę do TuMieszkamy, osoba przyjmująca zgłoszenie przekazuje je do odpowiedniej jednostki, której zadaniem jest jak najszybsze rozwiązanie problemu oraz udzielenie odpowiedzi na wszelkiego rodzaju niejasności. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Kacper

Dzień dobry, zgodnie z informacjami, jakie przekazaliśmy na spotkaniach oddziałów wszyscy nasi pracownicy do końca maja otrzymają nowe zakresy obowiązków razem z porozumieniami zmieniającymi ich umowy zatem o sformułowanie „bez pytania się jego o zgodę” nie jest zasadne. Jednocześnie informujemy, że nie mieliśmy 50 osobowych oddziałów - więc ten argument również nie jest zgodny ze stanem faktycznym. Zwolnienia były konieczne z puntu widzenia zmiany modelu biznesu, który z jednej osoby odpowiedzialnej za wszystko przekierowuje poszczególne zadania na pracowników dedykowanych do konkretnych obszarów biznesowych. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Czemu

Szanowny Panie/Pani, polityka naszej firmy kompletnie różni się od tego, co zostało przestawione w Pana/Pani komentarzu. Wszystkie nowe role zostały szczegółowo rozpisane tak, aby każdy pracownik miał jasność za co odpowiada. Tworzymy nowe kanały komunikacji - żeby ułatwić naszym pracownikom pracę w okresie przejściowym i dać możliwość zbierania szybkich informacji zwrotnych. Jednocześnie jedyną drogą do rozwoju każdej firmy jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom współczesnego świata, który zmierza w kierunku digitalizacji – nasza Strefa Klienta ma ok 20 funkcjonalności zaczynając od możliwości przesyłania zgłoszeń/ zapytań na prowadzeniu zebrań, sprawdzania salda czy też tworzenia ankiet i ogłoszeń kończąc. Zainwestowaliśmy także w aplikację dla naszego działu technicznego, aby usprawnić przepływ zgłoszeń usterkowych dzięki czemu mamy w jednym miejscu całą historię obsługiwanych nieruchomości. Pozdrawiamy

Kacper
@ZZN Sp. z o.o.

Owszem oddzialy 50 osobowe byly jeszcze 5 lat temu. Widać za krótko Pan/Pani pracuje aby to pamiętać. Co do zgody na nowy szerszy zakres obowiązków za te sama kwotę -czy pracownik może nie wyrazić zgody i pomimo to zostać w firmie?

Pracodawca

@karol#

Szanowny Panie, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego – chętnie porozmawiamy na ten temat, na konkretnych danych i faktach. Tego typu argumenty umieszczane anonimowo - nic nie wnoszą do dyskusji. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Adam

Szanowny Panie, prosimy o zapoznanie się z regulaminem Gowork, który dość jasno opisuje zasady funkcjonowania forum. Jesteśmy otwarci na dialog, staramy się odpowiadać na Państwa zgłoszenia na bieżąco, niemniej zdarza się, że po drugiej stronie forma wypowiedzi, zwłaszcza atakująca czy też obraźliwa dla naszych pracowników jest dla nas nie do zaakceptowania i w tych przypadkach prosimy o zachowanie kultury dialogu. Ani razu w naszej wypowiedzi nie pojawiło się słowo „kolorowo” wręcz odwrotnie, komunikujemy, że jesteśmy w procesie zmiany, która stanowi duże wyzwanie a zwolnienia pracowników były dla nas trudną decyzją. Pozdrawiamy

Pracodawca

@Paweł

Dzień dobry, Pełnomocnicy Zarządu ds. relacji z Klientem, Kierownicy technicznego utrzymania nieruchomości, Specjaliści ds. technicznego utrzymania nieruchomości, część Koordynatorów pracy podwykonawców, grupa Specjalistów ds. obsługi wspólnot mieszkaniowych pracują w biurach na terenie całego kraju, więc nie rozumiemy, o jaką większość pracujących w Warszawie chodzi? Nie rozumiemy też, kto ma pod sobą parę oddziałów? Ponadto, nasi Pracownicy mają prawo do korzystania z urlopów, czy też zdarza im się chorować. W tym czasie ich obowiązki przekazywane są kolegom i koleżankom. Pozdrawiamy,

karol#
@ZZN Sp. z o.o.

im więcej pracujecie nad ulepszeniami.tym girzej dla wspólnot.Dobrych fachowców znajacych problemy dawno sie pozbyliście.Na infolinie szkoda czasu ,rak nie uzyska sie szybko odpiwiedzi.Na naile nie od dzisiaj nie odpowiadacie.Fachowcy zatrudnieni w biurze spolki nue znaja problemów wspólnot

Hmm
@ZZN Sp. z o.o.

wszyscy nasi pracownicy do końca maja otrzymają nowe zakresy obowiązków razem z porozumieniami zmieniającymi ich umowy - no laska zaszalałaś. Piszesz że od 2019 przygotowywaliście się i oddziały do zmian, a wysyłacie zakresy obowiązków do końca maja, po zwolnieniach ludzi na koniec kwietnia. Czyli 1 miesiąc ludzie pracują bez nowych zakresów czyli potwierdziłaś że stworzyła się dziura z rozpisaniu zakresów bo ci co pozostali robić powinni swoje a tych których zwolniliście nikt nie zastępuje. Czyli nie wywiązujecie się z umowy że wspólnota i nie powinniście za to brać wynagrodzenia. Ci co zostali mogą w mocy prawa pracy nie wykonywać poleceń odnośnie nowych obowiązków bo ich nie podpisali i nie mogą być zwolnieni za nie wykonanie polecenia. Aż dziwie się że jeszcze inspektorat pracy nie wkroczył. A jak odniesiesz się do zaskoczenia zwolnienia krystynakordek1@wp.pl? Jeśli była informowana wcześniej, ba była diamentem wrod pracowników z nagroda a nagle dostaje mailem zwolnienie. Ustosunkuj się laska do tego.

BB

@ZZN chyba kpisz! Taki kit to może cie wciskać 5 latkom lub ludziom upośledzonym, za których macie wszystkich swoich klientów. Wasze wielomiesięczne przygotowania wyglądały tak, że na początku grudnia wprowadziliście nową strukturę firmy, która nawet miała by sens, gdyby nie to że miesiąc później ją zmieniliście o 180 stopni, a potem ją podpaliliście. Dla przypomnienia bo chyba nie pamiętacie, wg. struktury z grudnia oddział miał się składać z: dyrektora, paru zespołów administracyjnych (administrator + zarządca na których miało przypadać 20 wspólnot lub 150-200 tyś. m2 ), asystenta (który miał po trochu pomagać wszystkim), osoby na back office (odpowiedzialnej za wprowadzanie danych, liczników, uchwał głosów itp. do systemu), dedykowanego pracownika działu TUN (który miał szybko i sprawnie zdobywać najlepsze oferty na konserwację i roboty budowlane dla wspólnot) i front office składającego się z 2 osób do obsługi mieszkańców którzy przyjdą osobiście do oddziału.I to to komunikowaliście pracownikom, to do tej struktury robiliście testy, to do tego się przygotowaliście przez wiele miesięcy, to w tej sprawie przed świętami odbywały się spotkania z Zarządami i o tym na wasze polecenie ich informowaliśmy. Żeby było ciekawiej, na przełomie stycznia i lutego była kolejna zmiana struktury gdzie znowu zmieniliście wszystko usuwając m.in. stanowiska Administratorów, Asystentów, back office i front office (w oddziałach) zastępując te stanowiska Inicjatorami, wydajecie kasę na aplikacje, oprogramowanie etc. I tu dochodzimy do ostatniej wielkiej zmiany na lepsze!, Wywaliliście praktycznie wszystkich administratorów i zarządców, całe call-center z łodzi i centrum księgowe w Koszalinie, nawet dział Technicznego Utrzymania Nieruchomości doprowadzając do totalnego chaosu we wszystkich aspektach, życia wspólnot które mieliście obsługiwać. Za miesiąc, kiedy odejdą wam wszyscy zarządcy i administratorzy którym wypowiedzieliście umowy, zostaniecie tylko z nie dorobionym callcenter (które stworzyliście z tego co zostało w warszawskim oddziale), totalnie nie wydajnym centrum księgowym w Lublinie, i inicjatorami którzy, zgodnie z ostatnimi wytycznymi mają przygotować i poprowadzić zebrania. Więc przestańcie mówić, że będzie dobrze, że jesteście pionierami w dziedzinie zarządzania i świadczycie usługi najwyższej jakości, bo nie jesteście i nie świadczycie! Wszystkie działania TuMieszkamy w ciągu ostatnich Paru miesięcy świadczą o tym, że, właściciel firmy sprawdza swoje pomysły na żywym organizmie, kosztem wszystkich ludzi którzy tam pracują. W mojej opinii firma przygotowuje się do zamknięcia, licząc na to, że wspólnoty nie zdążą się zebrać i pozwać TuM, zanim ostatni zgasi światło.

adwokat
 Pytanie

Prowadzę postępowania sądowe dla wspólnot zarządzanych przez ZZN. Nie ma kontaktu z dotychczasowymi pracownikami. Telefony i e'maile nie działają. Potrzebuję pilnego kontaktu w sprawach Złocieniec, Wałcz, Drawsko, Szczecinek. nie mam innej możliwości dotarcia do ZZN.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie ZZN Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości
Ełk
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator ds. Zarządzania i Bezpieczeństwa Nieruchomości
Katowice
Imar Service Group Sp. z o.o.
(100 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Danka

Za dużo ludzi od pomysłów , za mało do pracy. Tak naprawdę nikt nie zajmuje się naszą Wspólnotą. Ale wystawić fakttue za zarząd to już inna para kaloszy..

Inna administracja

A ja jestem zadowolona ze zmian, które co jakiś czas wprowadza tumieszkamy. Dzięki temu mnie przybywa wspólnot. Moi znajomi, którzy też administrują budynkami również na tym korzystają. Dzięki nowym pomysłom firmy my mamy coraz więcej pracy. A to co się dzieje od tygodnia wskazuje że muszę szukać dodatkowych osób do pracy. Telefon dzwoni na okrągło. Wciąż spotkania z zarządami. Wygląda na to, że ten rok będzie dla nas dobry. A jeszcze kilka lat temu nie było szans na przejęcie wspólnot z ZZN. Wspólnoty były tam dopieszczone, pracowali dobrzy pracownicy, znający się na swojej pracy, oddani. Pracuję w tej samej branży i nigdy mi nie przyszło do głowy, żeby odizolować się od mieszkańców, nie mieć dla nich czasu, oszukiwać ich, wystawiać jakieś lewe dodatkowe faktury za zebrania, ksero, listy … wykonawcy certyfikowani? i wprowadzać ''nowoczesność'' bez konsultacji z nimi. Za ostatni model biznesowy przyznaję jego twórcy diament 2020. Dwie osoby w biurze, reszta zdalnie po domach, w tym księgowa bez kontaktu z mieszkańcem.

Pracodawca

@Inna administracja

Szanowna Pani, cieszymy się, że Pani Administracja radzi sobie na rynku i trzymamy kciuki :) Prosimy o informację, w sprawie ww. przez Panią zarzutów i oskarżeń wobec naszej firmy dot. wg. Pani - nieetycznych działań na @: opinie@tumieszkamy.pl Mniejsza ilość osób w naszych oddziałach, to decyzja mająca na celu dbanie o zdrowie naszych pracowników podczas pandemii. Ostatnią rzeczą jaką chcielibyśmy – to narażanie ich. Księgowość jest dostępna dla naszych Klientów cały czas, pracownicy techniczni dokonują kontroli nieruchomości a biura obsługiwane są na bieżąco. Pozdrawiamy

Inna administracja
@ZZN Sp. z o.o.

Odezwijmy się do siebie za pół roku. Pochwalicie się jak przeszliście przez nowy model biznesowy, jak w tym czasie dbaliście o pracowników i mieszkańców . Myślę, że już nie będę miała z kim rozmawiać. Czy nazywacie księgowością to coś co jest w Lublinie? Z nimi nie ma żadnego kontaktu są niedostępni dla mieszkańców a pracownicy z oddziałów muszą poprawiać i przepraszać za ich rażące błędy.

Wspólnota

My chcemy pozytywnych efektów, a nie nowych, kolejnych ulepszonych rozwiązań, ktore nijak się przekładają na jakość świadczonych usług. Zdecydowanie odczuwamy pogorszenie.

Emil G.

Wspólnota w żaden sposób nie odpowiada na zgłaszane awarie i usterki. Mimo 3 dni na odpowiedź i ustosunkowania się do zgłoszenia czekam juz 3 tygodnie i status zgłoszenia jest taki sam jak w dniu zglaszania. Firma tu mieszkamy.pl nie respektuje małych wspólnot traktując je tak jakby nie byli ich klientami. Zero zainteresowanie i jakiejkolwiek opieki że strony administracji. Mimo pieniędzy które są wyrzucone w błoto podpisujac umowę z administratorem mieszkańcy są zdani na siebie i tylko na siebie. Awaria oświetlenia jest zgladaana codziennie od ponad 3 tygodni. To bardzo przykre. Nie polecam nikomu Wspólnoty tumieszkamy

geky
@Emil G.

firma traktuje wszystkie wspólnoty tak samo - nieudolnie ;) Małe czy duże dla firmy nie ma różnicy, jak się coś załatwi to cudem. Tajemnicą Poliszynela jest to, że zlikwidowali łódzkie call center nie tworząc wcześniej innego ;) Teraz na szybko, na wariackich papierach tworzone jest w Lublinie... Tak dobrze, są te zmiany przygotowane, a to tylko początek góry lodowej :)

Zastanawiam się
@Emil G.

Zastanawia mnie tylko jedno. Super negatywne opinie o firmie tutaj zaczęły się z rok temu. Zarówno przez pracowników jak i mieszkańców wspólnot. I przez ten czas ciągle znajdują się dziwaki którzy siedzą w tej firmie i mieszkancy którzy marudza a nie wypowiedzą umowy. To nie NFZ czy płacenie podatki że jesteście na tumieszkamy skazani. Typowa mentalność Polaków. Narzekać ale jak trzeba znaleźć inna firme i przyjść z notariuszem na zebranie to nikt się nie ruszy. To po co narzekacie - Litwin tylko na tym zeruje ze nie wypowiecie umowy bo Polacy leniwi więc niech płacą.

Robert
@Zastanawiam się

W większości przypadków umowa o zarządzanie jest w formie cywilnoprawnej. Wystarczy wypowiedzenie podpisane przez zarząd wspólnoty.

Bartosz
@Zastanawiam się

To spróbuj zebrać 51% udziałów w okresie pandemii bez telefonów do właścicieli lokali ( które są wynajmowane) aby zmienić zarząd powierzony spółki należącej do marki TU MIESZKAMY aby utworzyć własny Zarząd i wypowiedzieć im umowę. Jest to bardzo trudny proces w dużej wspólnocie gdzie mieszkańcy nie mają ze sobą kontaktu i się nie znają.

Trudno.
@Bartosz

Wiem jak jest trudno. Dlatego koncentruje się na zarządzie przymusowym. Żadnych procentów.

!!!!

Nie do końca 8 lat żerowali. Na początku po sprzedaży Spółki byli jeszcze mądrzy zarządcy , dyrektorzy i mądry był Prezes Spółki , wszystko funkcjonowało na najwyższym poziomie. I to przeszkadzało w wdrażaniu wschodniego biznesu , dlatego zwalnianie z pracy rozpoczęto o góry i tak redukowano aż do zarządców. A do tego jeszcze uwolniono zawód zarządcy to pojechali po bandzie. Zaczęli zatrudniać mierny - bierny ale wierny. Nie tylko firma zwalniała , były księgowe, zarządcy , inspektorzy budowlani którzy sami rzucili papierami na widok na to co się dzieje w obawie o swoje uprawnienia. W 2019/2020 roku jak większość zarządców /administratorów powiedziała " NIE " pracodawcy odnośnie certyfikowania wykonawców , wdrażania wymyślonych cenników do wyciągania kasy od Wspólnot , pracodawca pozwalniał wszystkich i wdrożył system internetowy , infolinii , strefy klienta i niech się właściciele bujają. Rządzi ten kto ma dostęp do kasy , a w razie afery to nie ma winnych .

Pracodawca

@Emil G.

Szanowny Panie, każda wspólnota niezależnie czy jest duża czy mała traktowana jest przez nas poważnie. Do naszych obowiązków należy dbanie o Państwa nieruchomości, dlatego z niepokojem czytamy informację o nienaprawionej usterce. Bardzo prosimy o przesłanie na adres opinie@tumieszkamy.pl danych, której wspólnoty to dotyczy, byśmy mogli sprawdzić powody zaistniałej sytuacji jak również naprawić ją. Obecnie wdrażamy taki podział obowiązków w naszej organizacji właśnie po to, by wszelkie awarie czy usterki były naprawiane szybko i sprawnie.

Pracodawca

@geky

Szanowny Panie/Pani, nie wiemy, skąd Pan/Pani ma takie informacje, więc w celu sprostowania ww. informacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Traktujemy wszystkich naszych Klientów wg najwyższych standardów obsługi. Prosimy o nierozpowszechnianie informacji dalekich od stanu faktycznego. Wszystkie zmiany, jakie są od jakiegoś czasu dokonywane w naszej organizacji – są kompleksowo przygotowywane z myślą o naszych Pracownikach i Klientach. Pozdrawiamy,

Pracodawca

@Zastanawiam się

Dzień dobry, prosimy i przypominamy o poszanowaniu innych narodowości oraz o nierozpowszechnianie informacji mających na celu obrażanie kogokolwiek, a w szczególności naszych pracowników nazywając ich „dziwakami”. Pozdrawiamy

Tajemniczo.
 Pytanie

Z ZZN-u nadeszła pisemna odpowiedź. Niestety nikt jej nie potrafi rozsztfrować. Może ktoś z pracowników pomoże. PROSZĘ. Dziesięciu specjalistów zajmujących się naszą Wspólnotą i kodowanie informacji. --nie dotyczy OTN-- tylko tyle.. To jest informacja dla Wspólnoty.

Wyjaśnienie
@Tajemniczo.

Coś im nie pykło z tym mailem. OTN to obsługa techniczna nieruchomości. Taki modul w programie DOM5, pewnie szla odpowiedź seryjna z tegoz programu i nie wyszla do konca.

Darek
@Tajemniczo.

Tych 10 specjalistów to jedyni pracownicy na całą Polske. Jesteś 124 w kolejce. Termin spotkania na wspólnocie za dwa lata. Jak termin wizyty lekarskiej na nfz

No prosze
@Wyjaśnienie

Paniusia na infolinię zapisała, wysłała gdzie trzeba, a odpowiedź nie dotyczy obsługi technicznej nieruchomości. Szkoda słów. Gdyby na wspólnocie był zarzadca nie byłoby takiego bałaganu.

Pracodawca

@No prosze

Szanowni Panie/Pani, w naszej firmie nie pracują „paniusie” , a Panie. Rozumiemy, że jakość odpowiedzi na Pani/Pani zgłoszenie nie była wystarczająca. Bardzo prosimy o podanie więcej informacji, abyśmy mogli przeprowadzić proces reklamacji. Prosimy o kontakt @ : opinie@tumieszkamy.pl

opinia

Obecna organizacja tej firmy jest gorsza niż opinie o firmie klientów. Ale spokojnie, każda zmiana w firmie pokazuje nam, że może być jeszcze gorzej. A zamiany są praktycznie non stop. Widać, że firma ma wyznaczony cel i dąży do niego. Szkoda jednak, że ten cel nie jest rozwojem.

Pracodawca

@opinia

Dzień dobry, celem wprowadzanych zmian są jest usystematyzowanie struktury firmy, zakresów obowiązków i odpowiedzialności, wprowadzenie procesów i procedur współpracy pomiędzy poszczególnymi departamentami - co w konsekwencji przełoży się na poprawę jakości naszych usług. Pozdrawiamy

Były pracownik

Brak organizacji, haos, ciągła rotacja pracownikow, zero wsparcia merytorycznego od pracownikow do tego wyznaczonych. Niskie pobory. Nie polecam nikomu pracy w tej firmie.

Pracodawca

@Były pracownik

Szanowny Panie/Pani, w nowym modelu biznesowym wszystkie stanowiska i obowiązki zostały szczegółowo opisane. Pracownicy będą pracować w oparciu o opisane procesy i procedury wewnętrzne. Jesteśmy w momencie transformacji – w chwili obecnej pracownicy pracują na starych zasadach i na starych stanowiskach. Dział HR jest w trakcie przygotowywania i wysyłki nowych zakresów obowiązków, które będą obowiązywać po okresie przejściowym. Jeśli ma Pan/Pani jakieś pomysły, które można wprowadzić w organizacji, prosimy o kontakt: opinie@tumieszkamy.pl

Pomysł?
@ZZN Sp. z o.o.

Pomysł paniusiu? Poczytaj forum to się dowiesz., za coś bierzesz pieniądze, a jak się pisało że model zarządca księgowa technik był najlepszy to byłaś madrzejrza więc teraz gryz trawę.

Pracodawca

@Pomysł?

Szanowny Panie/Pani, nie rozumiemy Pańskiej agresji wobec naszych pracowników, wpis nie jest merytoryczny wobec czego pozwolimy sobie go nie komentować. Jeśli posiada Pan/Pani jakiekolwiek uwagi, prosimy o kontakt @ : opinie@tumieszkamy.pl Życzymy miłego dnia :)

Cuda.

Infolinia nie udziela informacji o zarządcy kto nim jest powołując się na RODO. Nie udziela też informacji kto jest dyrektorem. Cuda.

Patryk
@Cuda.

Bo nie ma takich osob juz w firmie. Sa bezimienne murzynki do których przesylane sa zgloszenia. I szarego mieszkanca nic to nie powinno obchodzic kto proceduje jego zgloszenie.

He
@Patryk

Miałbyś rację, gdyby mieszkaniec złożył prośbę i tym samym wywołał dziłanie, a tu niestety, Prośba, zgłoszenie przyjęte i koniec, żadnych działań.

Pracodawca

@Cuda.

Szanowny Panie/Pani, proszę o podanie daty i godziny wykonania telefonu.

Pracodawca

@Patryk

Szanowny Panie, @Patryk, w naszej firmie nie ma „bezimiennych murzynków”. W TuMieszkamy dbamy o różnorodność. Okazujemy sobie szacunek bez względu na wszystko. To samo tyczy się dyskusji poprzez komentarze. Jeśli Pana celem jest obrażanie któregokolwiek z naszych pracowników, to będziemy wdzięczni jeśli Pan opuści nasze forum. Pozdrawiamy

Proste
@ZZN Sp. z o.o.

To nie jest wasze forum, a forum o was. To nie miejsce na reklamę waszego "projektu" czy waszych "procedur" tylko miejsce, gdzie my możemy o was napisać prawdę.

Brechtam

Strasznie się tu szarogęsi ten pijarowiec. Jak mantre wymienia te stanowiska co potworzyli i ten mail, którego nikt nie odbiera. Idz chlopie popracuj sobie na ktoryms z tych stanowisk co sobie wymysleliscie, a potem się wypowiadaj.

Po co?
@ZZN Sp. z o.o.

Po co pisac taki tekst, a jak wam odpisuje to tą informację usuwacie. Boici się? Odpiszcie co zrobiliście w sprawie?

Pracodawca

@Proste

To jest miejsce, gdzie i my możemy się wypowiadać - by nawiązać z Państwem dialog i by móc na bieżąco reagować na Państwa komentarze. Nie reklamujemy tu naszych projektów czy procedur, a informowanie o nich – reklamą nie jest. Pozdrawiamy.

Pracodawca

@Brechtam

Szanowny Panie/Pani, jesteśmy tu po to, by zbudować z Państwem dialog oparty na wzajemnym szacunku oraz, by przekazywać prawdziwe informacje o firmie. @: opinie@tumieszkamy.pl jest dla Państwa dostępny. Zachęcamy do kontaktu :)

Wspilnota

Do tej pory to była w zzn tragedia, ale teraz to co innego, aż 10 specjalistów zajmie się naszą Wspólnota. O ranu Julek, jak teraz będzie fajnie. Póki co jest 2 razy większa tragedia.

Pracodawca

@Wspilnota

Szanowny Panie/Pani, rozumiemy, że chcecie Państwo złożyć skargę na działanie naszych pracowników. Niestety nie mamy możliwości zareagowania na anonimową wypowiedz, zatem zapraszamy do przesłania jej na adres@ : opinie@tumieszkamy.pl . Pozdrawiamy

Nowy

Po przeczytaniu tych wpisów, które w większości pochodzą od pracowników tylko idyjota się w tej firmie zatrudni.

Wojtek
@Nowy

Nikt się nie zatrudni bo nikogo już nie szukają. Sprawdzcie ich stronę, zniknęły oferty na administratorow, zarządców itp

Pracus
@Nowy

Powiem tak wpisy pochodzą raczej nie od pracowników obecnych tylko tych których firma zwolniła lub sami odeszli bo nie byli w stanie się dostosować do nowych realiów w tej firmie. A to tylko oznacza że firma oczekuje raczej osób ambitnych bo kto by szukał Sprawiedliwości i możliwości i wypowiedzenie się na goworku No tylko jakiś życiowy Nieudacznik.

6
kasia#
@Pracus

chciałeś zabłysnąć tym wpusem.W firmie zostają właśnie nieudacznicy,którzy nie potrafią znaleźć innej pracy ze wzgledu na brak merytorycznej wiedzy.I tyke w tym temacie

1

Pracodawca

@Nowy

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi oraz nieobrażanie naszych pracowników.

Pracodawca

@Wojtek

Szanowny Panie, oferty na zarządców i administratorów zniknęły, ponieważ zmienił się model organizacyjny więc owszem tego typu rekrutacje nie będą prowadzone. Firma inwestuje w nowoczesne rozwiązania IT, które ułatwiają oraz systematyzują pracę naszych pracowników co przekłada się na łatwość dostępu do informacji wszystkim osobom zaangażowanym w proces obsługi klienta. W miejsce dotychczasowych stanowisk powstały nowe, jasno określone funkcje z transparentnymi zakresami obowiązków. Aktualne oferty pracy są publikowane na naszej stronie www. Gdyby był Pan zainteresowany współpracą z nami, zapraszamy do kontaktu @ : kariera@tumieszkamy.pl

Pracodawca

@Pracus

Dziękujemy za komentarz. To prawda, cenimy osoby ambitne, chcące się rozwijać, mające głowy pełne pomysłów, które zmianę postrzegają jako wyzwanie i możliwość rozwoju swoich kompetencji. I takie osoby u nas pracują :) Pozdrawiamy,

Pracodawca

@kasia#

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi oraz nieobrażanie naszych pracowników.

Marian
@Pracus

Niezły z ciebie hipokryta. Skoro tak postrzegasz byłych pracowników to co ty tu robisz ? Zwolnili się właśnie ambitni pracownicy nie bojący się utraty pracy i radzący sobie w życiu. Pracownicy uczciwi i etyczni, którzy nie chcieli brać udziału w obciążaniu wspólnot kosztami drogich ubezpieczeń jednego słusznego towarzystwa dla wysokiej prowizji dla spółki, fakturami za archiwizacje dokumentów wspólnot, czy korespondencję, prowizjami od certyfikowanych przy jednoczesnym spadku jakości usług i zastępowaniu doświadczonych pracowników osobami bez żadnych kwalifikacji. Sama idea rozwoju kanałów IT jest ok ale to powinno się wprowadzać w uzgodnieniu z klientami a nie na siłę ignorując zapisy w umowach z wspólnotami i potrzeby mieszkańców. Wyłącznie w celu optymalizacji kosztów przy jednoczesnym zwiększaniu przychodów ukrytymi opłatami.

Firma nie warygodna

Tak piszecie (ZZN) 8 maja 2020 Nowe tablice informacyjne zostaną rozwieszone na wszystkich budynkach obsługiwanych przez TuMieszkamy w terminie do 18 maja 2020 r. Informacja nieprawdziwa, Pewwnie znajdzie się piękne tłumaczenie.

Strefa klienta nie działa

Taki komunikat W trakcie pracy systemu wystąpił błąd. Poczekaj chwilę i spróbuj ponownie wykonać operację. :(

A

Tu Mieszkamy... spółka z wkładem 5 tys. ???? Taki jest wpis w KRS. Jeśli ktoś jeszcze ma nadzieję, na to, że to będzie działać ...

!!!!
@A

Teoretycznie już nie działają. Tylko ciekawe co dalej z bazą danych osobowych. Ktoś kiedyś sprzedał Spółkę wraz z danymi osobowymi obcokrajowcowi. Nie wiadomo co zrobi właściciel z tymi danymi ???? chętni na pewno będą. Masakra , masakra. !!!!!

Serio?

Niesamowite jak od niektórych wpisów aż głupota bije:D wasze dane tak samo są u obcokrajowców jak idziecie obojętnie do jakiego Banku poza PKO BP lub Pekao SA wszystkie dane przekazane do firm zagranicznych jakoś nic z tym nie ma problemu. Różnica jest jedna w banku podpisujecie i łykacie wszystkie bajki jak pelikany i podpisujecie zgodę na przekazywanie waszych danych gdzie indziej. zarządca o takie zgody zwykle Nawet nie prosi a jak prosi to prosił o zgodę na działania własne marketingowe a nie na sprzedaż danych. Brak wiedzy szkodzi Pozdrawiam

Jack
@A

Założyli te spółkę już dawno temu ponieważ Firma działa pod logo tu mieszkamy a składa się z innych spółek żeby ktoś potem nie założył takiej samej spółki o tej samej nazwie to założyli żeby zablokować nazwę.

Pracodawca

@A

Uprzejmie informujemy, że firma nie ogranicza ani zamyka działalności na rynku polskim wręcz przeciwnie, na przestrzeni ostatnich lat poczyniliśmy wiele inwestycji w nowoczesne narzędzia IT, które są absolutną koniecznością dla każdej organizacji chcącej rozwijać się w coraz bardziej zdigitalizowanym świecie. Miłego dnia,

Pracodawca

@Serio?

Dziękujemy za komentarz, jednocześnie przypominamy o zachowaniu kultury wypowiedzi :)

Zeno

No prawda jest jedna jak widać- wszyscy pracownicy byłego ZZNu są przerażeni. Jedni zwolnieni a ci co pozostali załamani jak to wszystko sami obsłużą. Regionalnych 2 zostało a 2 baj baj- tu okurat dobrze, Dyrektorzy bedą pełnomocnikami, jakis administrator , jakiś techniczny, A reszta zdalnie - teren bez obsługi osobowej. No cóż.... szkoda ludzi. Koniec jest nieunikniony.

Pracodawca

@Zeno

Szanowny Panie, wszyscy nasi pracownicy są na bieżąco informowani o zmianach, jakie zachodzą wewnątrz organizacji. Aktualnie jesteśmy w trakcie spotkań na których otwarcie rozmawiamy o tym, w jaki sposób będziemy pracowali zarówno w trakcie procesu transformacji oraz w nowej strukturze. Spotkania mają formę dialogu – owszem pracownicy mają bardzo dużo pytań, niemniej jest to absolutnie naturalne w takiej sytuacji. Oprócz spotkań uruchomiliśmy nowy kanał komunikacji, na którym pracownicy mogą zadawać anonimowo a w najbliższych dniach udostępnimy kolejny kanał komunikacji w formie wewnętrznego forum. Odpowiedzi na pytania, na które nie zdążyliśmy odpowiedzieć na spotkaniach zostaną opublikowane w najbliższym czasie. Ponadto w związku z pandemią, tak jak i wiele organizacji, w trosce o zdrowie naszych pracowników wprowadziliśmy pracę zdalną. Jednocześnie część naszego zespołu pracuje w biurach aby zapewnić przepływ pism i faktur przychodzących i wychodzących. Ponadto pracownicy techniczni dokonują bieżących obchodów nieruchomości. Zgłoszenia usterkowe są realizowane jak dotychczas. Pozdrawiamy

Xxx

Ulepszenia ZZN-u żarty jak można tak (usunięte przez administratora)ludzi? Obecnie trwają zwolnienia grupowe w tym całego SSC w Koszalinie, będzie już tylko Lublin. Kombinują jak mogą, olewają wspólnoty aby tylko wyciągnąć od nich pieniądze.

Pracodawca

@Xxx

Szanowny Panie/ Szanowna Pani, przeanalizowaliśmy model funkcjonowania dwóch oddalonych od siebie centrum, jakość świadczonych przez nich usług, rotację pracowników, tempo pracy i podjęliśmy decyzję, że najlepszym w aktualnej sytuacji będzie stworzenie jednego, silnego centrum. Takie rozwiązanie przyśpiesza przepływ informacji, usprawnia procesy oraz ułatwia podział obowiązków - co w konsekwencji przełoży się na jakość i szybkość realizowanych zadań. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt na adres @ : opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy,

witam i pytam
@ZZN Sp. z o.o.

Jeszcze w internecie da się znaleźć artykuły gdzie reprezentant Tumieszkamy zachwala wprowadzony w lipcu zeszłego roku nowy model biznesowy a szczególnie centra księgowe. Co się takiego wydarzyło, że po 4 miesiącach model okazał się zły na tyle, że trzeba go znowu zmieniać? Jaką pewność mają wspólnoty, że obecny model jest optymalny i sprawny skoro poprzedni okazał się tak słaby, że nie wytrzymał nawet pełnego roku? Ile już razy Państwo zmieniali model biznesowy? Ocena 1,8 na google wskazuje, że dotychczasowe modele też były bardzo nieoptymalne, a najstarsza ocena z przed 5 lat zdaje się potwierdzać, że model biznesowy jest nieudany permanentnie

LOL XD
@ZZN Sp. z o.o.

Głównymi zaletami dedykowanych centrów księgowości są: większa płynność, efektywność oraz szybkość realizowanych usług, co pozwala również na optymalizację kosztów oraz zwiększenie operatywności TuMieszkamy w sektorze oferowanych usług. Główną korzyścią jest wyeliminowanie zakłóceń lub niepotrzebnych przestojów w realizacji usług dla klientów wynikających np. z niedostępności pracownika w danym momencie spowodowanej nagłym zdarzeniem (np. choroba). W Centrach Księgowości Usługowej TuMieszkamy realizacja usług odbywa się płynnie poprzez zabezpieczenie ciągłości procesów, dzięki zbudowaniu kilkuosobowych zespołów realizujących działania w danych obszarach księgowości usługowej. Dzięki wdrożeniu niniejszego innowacyjnego rozwiązania usprawnimy nie tylko samą usługę, ale także zyskamy większą kontrolę nad realizacją działań oraz przepływem informacji. Jest to także odciążenie jednostek lokalnych TuMieszkamy co pozwoli im na zadbanie o rozwój pozytywnych relacji z naszymi klientami – powiedział Paulauskas. Wyodrębnienie specjalistycznej struktury księgowej zagwarantuje naszym klientom ciągłość realizacji działań a także zwiększenie ich efektywności, co przełoży się na większa satysfakcję naszych klientów – dodał na koniec.

K
@LOL XD

Wzruszające...aż łza się w oku kręci. Jak zostanie mniej niż połowa wspólnot, z pewnością centrum księgowości będzie mogło utrzymać płynność i pełną kontrolę.

Zarząd
@ZZN Sp. z o.o.

Pozwolę sobie napisać jeszcze raz pod tym postem, ponieważ nie doczekałem się odpowiedzi na poprzedni. Szanowni Państwo, proszę mi odpowiedzieć jak to wszystko ma się do jakości oferowanych przez Państwa usług, skoro od ponad miesiąca czekamy na informację zwrotną od Zarządcy w temacie rozliczeń indywidualnych za poprzedni rok, gdzie nikt z Państwa firmy nie zadał sobie nawet trudu, żeby odczytać stany z podzielników wody, c.o. W jaki sposób chcecie nas rozliczać ! Kiedy Zarząd doczeka się wyjaśnień co do zakwestionowanych FV, Tak proszę Państwa, TuMieszkamy obciążają wspólnoty FV za drukowanie materiałów na zebrania wspólnot, które się nie odbyły ! Kolejną kwestią są zaniedbania wynikające z niewyegzekwowania usunięcia usterek wynikających z przeprowadzonego przeglądu budowlanego, za który zapłaciliśmy. Jak Państwo chcecie mogę przytoczyć, tutaj na forum kopie wszystkich e-maili do Zarządcy i Państwa biura. Nikt, powtarzam nikt na nasze wiadomości do dzisiaj nie odpowiedział. Totalna ignorancja. Z takim podejściem do Klienta obawiam się, że po restrukturyzacji firmy nie będziecie już mieli Państwo czym zarządzać. W naszym przypadku i pięciu wspólnot obok przyszedł czas na zmiany.

Ojoj
@ZZN Sp. z o.o.

Ktoś wziął dziesiątki tysięcy za wymyślenie i wdrożenie tych centrów, pewnie miał zrobic analizy symulacje a teraz zdziwiony ze nie działa. Niech odda pieniądze przecież pomysł się nie sprawdził.

karol#
@LOL XD

powiedział prezes i juz go nie ma haha

Pracodawca

@witam i pytam

Dzień dobry, bez zmian, jakie się dzieją –nie tylko naszej organizacji, ale każdej – firmy nie będą mieć możliwości rozwoju. Dlatego stale rozwijamy się i szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych pracowników, Klientów i całej organizacji. Pozdrawiamy,

Pracodawca

@K

Dzień dobry, wszelkie działania, które podejmujemy mają na celu zapewnienie pełnej kontroli zarówno pod kątem jakości i efektywności pracy naszych pracowników, jak również obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych. Tak jak pisaliśmy wcześniej, dokonaliśmy oceny funkcjonowania CKU w Koszalinie i Lublinie i podjęliśmy decyzję, że zarówno pod kątem organizacyjnym, szkoleniowym, kontrolnym najlepszym rozwiązaniem będzie rozbudowa CKU w Lublinie. Pozdrawiamy

Mikolaj

Bardzo przykre to co się wydarzyło czytam i nie dowierzam. W Poznaniu nikogo nie zwolnili, nie zmienia to faktu że panuje Kompletny bałagan nikt nic nie wie, to są nowi pracownicy, podobno większość z nich spokrewnione z dyrektorami. Nie potrafią zebrań zorganizować prawidłowo o obsłudze nie wspomnę. Czekamy z mieszkańcami tylko na informacje co się w krotce zmieni kto wg nowego modelu zostanie na jakim stanowisku. Po jeśliśmy już decyzję o odejściu, ponieważ oczekujemy zupełnie czegoś innego.

K
@Mikolaj

@Mikołaj masz nieprawdziwe informacje... w Poznaniu też zwolnili.

Bartosz
@Mikolaj

W Poznaniu zwolnili część pracowników a inni sami się zwolnili. Została tylko rodzina jakiegoś Dyrektora regionalnego, który też podobno nie jest już Dyrektorem regionalnym, były Dyrektor Oddziału i kilku pracowników, którzy dowiedzieli się o zmianie stanowiska ale nie mają nowych zakresów obowiązków i nie wiedzą co mają robić. Jedyne informacje jakie mamy bo do firmy się nie możemy dodzwonić to od firmy sprzątającej.........ręce opadają.

1

Pracodawca

@Mikolaj

Szanowny Panie, prosimy o zaprzestanie rozpowszechniania plotek nt. naszych pracowników. Przez wzgląd na pandemię, zebrania w formie spotkań grupowych z mieszkańcami nie są organizowane – natomiast współpracując z Zarządami Wspólnot organizowane są głosowania w Strefie Klienta, tak by mieszkańcy mogli zapoznać się z przygotowanymi uchwałami i przekazać swoją decyzję na tak lub nie. Mamy nadzieje, że Państwa decyzja dotycząca odejścia nie jest ostateczna i że zobaczycie w nadchodzącym czasie, że podjęte przez nas usprawnienia wpłyną pozytywnie na Państwa odbiór oferowanych przez nas usług.

Zostaw merytoryczną opinię o ZZN Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ZZN Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii