Czy ZZN Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Czy można liczyć w ZZN Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
W październiku 2020 roku złożyliśmy wam wypowiedzenie umowy, ale stara obowiązywała jeszcze do końca stycznia 2021 roku przez 3 m-ce bo taki był zapis. Do tej pory nikt się nie skontaktował że wspólnotą, zablokowaliście konto na tu mieszkamy i ktoś ma czelność twierdzić że jestescie firmą? To jest zlepek dorobkiewiczów (usunięte przez administratora) ! Pewnie u was nikt nie rozumie że trzeba płacić zobowiązania wspólnoty? Przez prawie 120 dni nie mieliście czasu przygotować i przekazać dokumentów? Oświadczam że na tym wpisie się nie skończy. Na osiedle prowadzę media ale te komercyjne! Chodzi o blok 6 i wspólnotę jednocześnie w Leźnicy Wielkiej -Osiedle
Szanowny Mieszkańcu, zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. My również, z poziomu tego forum przekazaliśmy Pana wpis do właściwych Departamentów.
Ta firemka( bo firma to jej nazwac nie mozna ,) ma ludzi w (usunięte przez administratora) totalnke ....dodzwonic to mozna sie chyba szybciej do papieża ... dzwonie na nr podany , po oczekiwaniu i zostaje tel rozlaczony. Nic sie dowiedzirc nie mozna . Jestem klientem od lutego i do tej pory nie otrzymałam zadnej informacji o playnosci ... brak mozliwosci kontaktu , marnowanie czasu na debilne telefony ktore i tak nie polacza z nikim... Rozmawualam juz z sadiadami o zmnianie tego dziadostwa na cos lepszego...
Ty mały szanowny gościu z departamentu propagandy, nie wiem ile ci płacą za te bzdury co wypisujesz, ale jedno jest pewne że jesteście jedną z najgorszych firm na rynku. W Leźnicy Wielkiej Osiedle już nie administrujecie prawie nic, wszyscy od was odeszli, wszystkie wspólnoty a jest ich około 15 stu. I co ty na to mądralo z Tu Mieszkamy?
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w ZZN Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Byłem na Spokojnej w Lublinie. Wielki Zarządca nieruchomości w pośpiechu, jak szczur z tonącego okrętu opuścił zajmowane lokale. To tak, kto został niech drży o swoje dokumenty, faktury, bo to ostatnie podrygi, gdzie szukać ratunku? Firma zniknęła z powierzchni. RIP.
Czy w ZZN Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Podobno powstają POK (punkty obsługi klienta), czyli cichy początek powrotu do starego systemu.
Tak, zwalniają pracowników, których wykorzystywali na maksa. To już ostatnie podrygi tego kolosa bez kończyn. Brak kultury, kontaktu bezpośredniego i totalny chaos to słowa pasujące do tej firmy.
hop hop czy ktoś tu żyje? TM wycofało swój fanpage na FB? PR też się powinął.
Jestem jednym z mieszkańców ktory byl zadowolony z waszej obsługi. Mowilem o tym nawet sąsiadom z bloku obok. Nie widziałem powodu odejścia naszego budynku z waszej firmy. A tu nagle info od zarządu ze zmieniamy firme. O co chodzi? O pracownikow ktorzy sa jeszcze na wypowiedzeniach ale juz pracują dla konkurencji i zabieraja Wam wspolnoty. Proponuje przyjdzec sie tym pracownikom, a tych pracownikow ktorzy sa lojalni wobec firmy doceniac.
Czemu w swoich ogłoszeniach rekrutacyjnych podajecie nieprawdę, że posiadacie w Polsce ponad 100 biur?
Pracuje w ZZN od ośmiu miesięcy. Pisanie na tym forum przez niektórych o braku podwyżek i premii jest nieprawdą. Ja po okresie próbnym otrzymałem uzgodniona podczas rekrutacji podwyżkę oraz na bieżąco otrzymujemy pewnie za realizacje KPI. Byli pracownicy próbują rujnować reputacje tej firmy, a czyje zaległości w pracy my teraz prostujemy na Call center? Skoro było tak super jak twierdzą, to dlaczego byłyby takie głębokie zmiany?
to te nieudolnie wprowadzane głębokie zmiany od 3 lat spowodowały jeden wielki bałagan, zauważyły to tez wspólnoty, które zaczęły odchodzić od TumieSZamy
Szanowna Pani, zmiany organizacyjne są wprowadzane na przestrzeni ostatnich dwóch, a nie trzech lat. W przypadku ponad połowy naszych klientów spotkały się z ogromnym uznaniem i pozytywnym przyjęciem, a my robimy wszystko co w naszej mocy, aby codziennie stawać się lepszymi i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.
01-31 brak kontaktu, brak działań, pani Agnieszko, nadal się pani wdraża w Wspólnotę? -01 -30 -01-29 Odpada tyk ze ściany, każdego dnia więcej. 1-01-28 Rano nie był odśnieżony chodnik. Ale to pewnie nie problem 01-27 Klatka schodowa brudna, leżą śmieci 01-26 Wspólnota niszczej. Nikt nie naprawił ściany po usunięciu nielegalnego daszku, nadal istnieje pewnie spór kompetencyjny. 01-25 brak działąań, brak kontaktu -01-nikt na nic nie reauje -01-23 wspólnota jest nie odkażana -01-22 wspólnota niszczeje -01-21 Kolejny kawałek ściany odpadł, nikt nie reaguje 2021-01-20 09:37:31 Kiedy ktoś zareaguje? -01-18 Wspólnota niszczeje -01-17 brak reakcji -01-16 :ODPADA CODZIENNIIe kawałek ściany nikt nic nie robi 2021-01-15 Wspólnota niszczeje, brak rekacji brak działań, 2021-01-14 BRAK DZIAŁAŃ , BRAK REAKCJI 2021-01-13 brak reakcji, a wspólnota niszczeje 2021-01-12 brak reakcji, dlaczego? 2021-01-11 brak reakcji, kiedy ktoś się odezwie? 2021-01-10 nic nie robicie, dlaczego? 2021-01-09 Brak reakcji, zero kontaktu. 2021-01-08 nadal brak jakiejkolwiek reakcji, przecież stawiacie na komunikacje 2021-01-07 kiedy będzie kontakt , działanie? 2021-01-06 brak reakcji 2021-01-brak reakcji 2021-01-04 Brak reakcji 2021-01-02 brak reakcji 2020-12-31 zero reakcji -12-30 Brak kontaktu, brak rewakcji -12-29 u Brak reakcji, bez zmian 2020-12-28 Brak reakcji, co znaczy zamknięte na stałe co czytam o oddziale Poznań? 2020-12-27 brak reakcji -12-26 brak reakcji 2020-12-25 brak reakcji 2020-12-24 2020-12-23 bRAK REAKCJI 2020-12-22 Btrak kontaktu W dniu 2020-12-21 Nadal brak kontaktu 2020-12-19 brak kontaktu, bez zmian 2020-12-18 2020-12-18 Brak reakcji 2020-12-17 dalej nic 2020-12-16 Brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-15 brak reakcji nadal 2020-12-14 Brak reakcji, brak działań 2020-12-13 1 brak reakcji 2020-12-12: Brak reakcji brak kontaktu 2020-12-11 8 brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-10 11:brak reakcji 2020-12-09 09Wszyscy czytają, nikt nic nie robi 2020-12-08 11: bRAK REAKCJI 2020-12-07 09:4rak reakcji 2020-12-06 10dniu 2020-12-05 brak kontaktu 2020-12-04 09: Brak kontaktu 2020-12-03 brak reakcji 2020-12-02 09: brak reakcji 2020-12-01 brak reakcji, może ta pani zarządczyni ma zaduzó wspólnot i pracy, ze się nie odzywa od miesięcy. W dniu 2020-11-30 Trzeba być naprawdę po wielu szkołach, kursach o kierunku zarzadzanie nieruchomościami, aby nie odpisać na żadnego maila od miesięcy. Obiecane spotkanie od maja kiedy pani "objęła" naszą Wspólnotę też nie może mieć miejsca. Jak pani nie wstyd? pani Mironiuk - Roszada Agnieszka, za co pani bierze pieniądze? Powinna się pani wstydzić, tymczasem jest pani chyba dumna. 2020-11-28 Brak kontaktu 2020-11-27 bRAK KONTAKTU, 2020-11-26 Czekam 2020-11-25 10: Nikt nie reaguje 2020-11-24 przypominam się 2020-11-23 Brak kontaktu, brak działań 2020-11-22 11 Brak obiecanego konataku, i inne 2020-11-miał być kontakt ze strony zarządcy, nie ma 2020-11-20 Kiedy będzie kontakt z zarządcą, i inne kontakty? 2020-11-19 Dostałem wiele takich maili, a działań nie widać, kontaktu nie ma, mimo zapewnień Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i wkrótce otrzymasz odpowiedź. Uwaga! Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu, prosimy na nią nie odpowiadać. Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta: https://www.strefaklienta24.pl/ lub kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańców, pod numerem tel.: +48 22 123 90 50, dostępnym przez całą dobę. Pozdrawiamy, Zespół TuMieszkamy 2020-11-18 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-17 Nadal brak kontaktu. 2020-11-16: Nadal brak reakcji. 2020-11-15: Brak reakcji, dlaczego? 2020-11-13 09brak reakcji 2020-11-12 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-11 brak reakcji 2020-11-10 10Brak reakcji. -W załączeniu pismo z AMW sugerujące, ze zarządca jest właściwym do rozwiązywania problemów. Może coś to wam pomoże? 2020-11-09 2020-11-08 W dniu 2020-11-07 Brak odpowiedzi, brak działań 2020-11-06 Zero kontaktu. 2020-11-05 Brak kontaktu. Dlaczego? 2020-11-04 nadal brak kontaktu 2020-11-03 08: Brak kontaktu. Brak działań. W dniu 2020-11-02 11 Brak kontaktu. Dlaczego 2020-10-30 14:00u 2020-10-30 11:05:50 przypominam się 2020-10-29 08: brak reakcji. Dlaczego? 2020-10-28 09: Nikt nie reaguje. Dlacego? 2020-10-27 Brak najmniejszego kontaktu. Dlaczego 2020-10-: I brak reakcji. Dlaczego? W dniu 2020-10-23 10:1 Nikt nie reaguje na maile, nie działa w przedmiocie zgłaszanych problemów, kontakt przez infolinię nieskuteczny, przez facebooka zerowy, Na korespondencję słaną pocztą tradycyjną również nie odpowiadacie, reklamacje nie rozpatrzone, telefonów brak.. Brak kontaktu z członkiem zarządu [Heliasz]. Czy pan/pani uważa to za normalne? Mieszkańcy na Wspólnocie widząc tą sytuacje skupiają wszelkie problemy wspólnotowe na mojej osobie. Nie zamierzam was wyręczać. Czy będzie wreszcie jakiś kontakt ze strony zarządcy, administratora, opiekuna budynku, członka zarządu?
Mam to samo, no prawie to samo, bo 10% odpowiedzi na temat, ponieważ tutaj mieszkam i WM traktuję odpowiedzialnie, mam już przeprowadzone negocjacje z kandydatami na nowego zarządcę jak również przygotowane wypowiedzenie, które w odpowiednim czasie uruchomimy, bo jak długo można być zauroczonym sztuczkami PR i słuchać .."przekażę do działu obsługi klienta", "pracujemy nad tym", itd? Pozdrawiam wszystkich, przechodźcie do działania, dość czekania !
Szanowny Panie, proszę podać nazwę Wspólnoty, bo mamy od Pana sporo zgłoszeń i różnych dużo aktywności, ale niestety, znajdujemy je tylko na tym forum, a ono nie służy kontaktom z klientami. NA tym forum działa nasz Departament HR, zatem w kwestiach Wspólnoty nie uzyska Pan rzetelnej odpowiedzi.
Szanowny Panie/ Pani, proponujemy podać nazwę Wspólnoty, bo anonimowy wpis powtórzony wielokrotnie na tym forum nie daje nam żadnych możliwości pomocy i przekazania Pana/ Pani zgłoszenia do właściwego departamentu. W tym miejscu nie zyska Pan/ Pani pomocy merytorycznej, bo to nie jest forum merytoryczne. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym Contact Center.
W Poznaniu biuro zamknięte poza tym zostały dwie osoby w dziale technicznym. Pan z działu technicznego wcześniej opiekował się naszym budynkiem nic nigdy nie wiedział, nie rozwiązywał naszych problemów poza tym jak sam mówi on już tych zmian w firmie nie Pojmuje, uważam że firma powinna większą uwagę zwracać na ludzi którzy ich reprezentują bo naprawdę niektórzy są chyba po znajomości albo z przypadku. Może warto dać szansę ludziom którzy chcą pracować. Po dwóch interwencjach sprawa załatwiona w Lublinie, może powinniście od samego początku nasz budynek OBSŁUGIWAĆ?
Z ciekawości. Co w tym roku firma daje pracowników z okazji świąt?
Zapraszamy na nasz Facebook firmowy. Z duma prezentujemy tam upominki świąteczne dla pracowników oraz dla dzieciaków naszych pracowników :)
Wasza strona na na Facebooku ostatni wpis 11 września 2020. Nie ma tam żadnych zdjęć upominków. Za to ciekawy fan page to grupa tumieszkamy-poszkodowani. Ciekawe czy wpuścili już tam szanowne PR?
Panie Kamilu, wszystkiego najlepszego w Nowym roku. Przede wszystkim zdrowia i stabilności emocjonalnej życzymy.... jak najwięcej :)
(usunięte przez administratora)kto jest odpowiedzialny w tej firmie za cokolwiek? Proszę mnie nie odsyłać do Strefy Klienta lub "ogólnego" maila ... bo to jest JEDNA WIELKA KPINA. Walczę o wyjaśnienie błędów z rozliczenia od kilku miesięcy ... chyba minęło już pół roku ...ŻARTY Znam chyba wszystkich konsultantów na tej waszej śmiesznej infolinii, którzy muszą być mili, ale nie wiedzą nic, i telefony tam to jedna wielka strata czasu ... Okazuje się, że rozliczenia z jednego kwartału są prawdopodobnie błędne z poprzednich dwóch lat, jednak nikt nie jest łaskawie zrobić czegokolwiek w tym kierunku. Ciągle tylko "trzeba czekać", "odpowiedź w ciągu 7 dni" ... "w ciągu jeszcze jednych 7 dni" .... aż na pierwszą NIC NIE WNOSZĄCĄ odpowiedź czekałam 1,5 miesiąca !!! I od tamtej pory znowu cisza ... INFOLINIA TO STRATA CZASU I NERWÓW. Postanowiłam napisać długiego maila z całym przebiegiem sytuacji, ze szczegółami i załącznikami do każdego fragmentu - JAK KROWIE NA ROWIE! - do zarządcy, do którego kontakt dostałam na infolinii (mail). Mija właśnie miesiąc i brak odpowiedzi - a na infolinii okazuje się, że ten Pan już nie pracuje! I nie ma Wspólnota aktualnie ani zarządcy, ani administracji ... Księgowość odpowiedziała raz ... próbując mnie po prostu zbyć ... bo sami nie wiedzą co tam narobili. A kontaktu do żadnej osoby "wyżej" brak! Jednak czytając opinie w internecie na różnych witrynach, wątpię, że cokolwiek tu pomoże. KPINA, ŻARTY, (usunięte przez administratora), OLEWANIE, ZBYWANIE, JEDEN WIELKI CYRK! STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY! : /////
Szanowny Panie, forum Gowork nie służy do celów kontaktowych z naszą organizacją. Co więcej i po raz kolejny uprzejmie informujemy, żemw związku z rozwojem firmy i centralizacją świadczonych przez nas usług, otworzyliśmy biuro w Lublinie, do którego przenosimy także siedzibę spółki. W Lublinie znajdują się: Dział Księgowości Usługowej, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Obsługi Mieszkańca (infolinia, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że nadal działamy na terenie całej Polski, łączymy procesy zdalnej obsługi z regularną obecnością specjalistów na terenie nieruchomości i stawiamy na łatwą komunikację. Większość spraw można załatwić telefonicznie i online. Zachęcamy do kontaktu. Poniżej aktualne dane adresowe: Adres korespondencyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych: ul. Wolska 11 20-411 Lublin Adres siedziby głównej: ul. Spokojna 2 20-074 Lublin. Życzymy dużo zdrowia i spokoju w Nowym Roku :)
A może by tak dane teleadresowe przekazać do zarządów WM,(macie nasze dane adresowe), byłoby mniej nerwowo i bez sarkazmu!
Oczywiście. Dane teleadresowe i kontaktowe nie są tajemnicą. Są zamieszczone na naszej stronie i informuje o tym nasze Contact Center. Nadto, Zarządy wspólnot są obdzwaniane przez naszych pracowników każdorazowo, kiedy wprowadzamy jakiekolwiek zmiany organizacyjne, czy biznesowe. Klienci nigdy nie są pozostawieni sami sobie.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z elektronicznej Strefy Klienta. Dane odnośnie opłat nie aktualizowane od kilku miesięcy, na wysłany mail w tej sprawie brak jakiejkolwiek odpowiedzi, co tylko świadczy o totalnym lekceważeniu klientów przez ZZN Sp. z o.o. Na czym polega problem z prezentowaniem na bieżąco salda rozliczeń ze Wspólnotą?
Szanowny Pani Aleksandrze, my jednak pozwolimy sobie rekomendować korzystanie ze Strefy klienta. Dane wprowadzane są na bieżąco. Przed momentem pozwoliliśmy sobie również zweryfikować kontakt z telefoniczną Obsługą klienta- czas oczekiwania na połączenie wniósł niespełna 2 minuty. Proszę o zgłaszanie swoich uwag i ewentualnych braków do Centrum obsługi klienta, gdyż to forum nie spełnia funkcji kontaktowej. Pozdrawiamy serdecznie.
Podtrzymuję negatywną opinię z dnia 31.10.2020. Jeśli Strefa klienta działa - jak Państwo twierdzicie - tak dobrze, to dlaczego do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi na wiadomość o sygnaturze P/ZZN/1657/2020 wysłaną w dniu 26.10.2020 za pośrednictwem Strefy klienta, a także nie otrzymałem odpowiedzi na maila wysłanego w dniu 28.10.2020 na adres warszawa@tumieszkamy.pl Dlatego uważam korzystanie ze Strefy klienta za bezcelowe, ponieważ dane tam zawarte - wbrew temu co Państwo twierdzicie - nie są na bieżąco aktualizowane a tylko wprowadzają w błąd użytkowników Strefy.
Na FB może znajdziesz wsparcie u innych klientów tej zacnej firmy.
Panie Aleksandrze, proszę dać obsłudze szansę na reakcję- pisze Pan o trzech dniach roboczych od wysłania maila :)
Szanowny Panie, Zgodny z wewnętrznymi procedurami i uzasadniony przedmiotem i poziomem zawiłości zagadnienia. Pozdrawiamy serdecznie .
Aha , czyli jesli wasze procedury określą cza na odpowiedź np 2 miesiące to bedziemy tyle czekac , bo przecież "zgodne z procedurami" przeciez to śmieszne
Nie, Szanowny Panie. Terminy są zdecydowanie zdroworozsądkowe, określone procedurą i z reguły nie przekraczają tygodnia. Pozdrawiamy :)
Posiadacie Państwo zaleglosći w rozliczeniach mediów. Proszę nie pisać nieprawdy. Za 2019. Jestem tego przykładem. Nie mam potrzeby ujawniana danych na forum publicznym. Od tego są odpowiednie instytucje. Poza tym mój wniosek o rozliczenie mediów widnieje w Waszej bazie. Zgłoszony kilka miesięcy temu zostaje bez odpowiedzi. Także Państwa argumenty są w zupełności bezzasadne. Kłamiecie i wypisujecie przekłamania. Ot taka to prawda. Jest jakaś osoba odpowiedzialna za przekazanie kartotek finansowych? Od momentu wypowiedzenia umowy tj. 1 czerwca brak przekazania dokumentów.
Szanowna Pani Anno, po raz kolejny zaznaczamy, że na tym forum nie rozwiąże Pani kwestii dotyczących rozliczeń mediów. W dniu dzisiejszym (sprawdzone), czas połączenia z naszym Departamentem obsługi klienta wynosi 52 sekundy - zachęcamy do kontaktu pod właściwym adresem. Dziękujemy za wpis i życzymy przede wszystkim zdrowych udanych, rodzinnych i wolnych od frustracji Świąt Bożego Narodzenia :)
Minął kolejny tydzień. Po kontakcie z pracownikiem infolinii w sprawie wydania dokumentacji księgowej WM Pułaskiego brak kontaktu. Zaprzeczycie Państwo, że dokumenty i rozliczenia za 2019 nie zostały przekazane? Takżee spokojnych świąt i udanego 2021 oby bez negatywnych opinii.
To co ZZN wypisuje na tutejszym forum wola o pomstę do nieba. Nie ma żadnych procedur. Zwyczajnie brakuje pracowników. Moja 2dpolnota ma po dzień dzisiejszy nie rozliczone media od 2019.12. Czyli prawie rok. I co szanowny administrator w tym temacie ?
Szanowna Pani, proszę o ujawnienie danych Wspólnoty, a najlepiej swoich własnych wówczas sam wpis zyska na wiarygodności i da nam możliwość zweryfikowania Pani zarzutów. Nie mamy na dzień dzisiejszy takich zaległości w rozliczeniach na jakie próbuje Pani tu wskazywać. Jako struktura korporacyjna pracujemy wyłącznie na procedurach i wskaźnikach (KPI). Każdy z naszych Departamentów jest cotygodniowo rozliczany z pełnionych zadań- tj. np. ilość zrealizowanych napraw na Osiedlach, ilość zamkniętych zgłoszeń, odebranych połączeń itp. Co do ilości pracowników to informuję Panią, że w dniu wczorajszym, podczas rocznego podsumowania funkcjonowania poszczególnych Departamentów i realizacji celów nasz Dział HR zaraportował zatrudnienie w 2020 dokładnie 259 osób do naszych wszystkich Departamentów. Ilość pracowników w poszczególnych komórkach jest jednym z najistotniejszych obszarów w rocznym planie biznesowym. Rekrutujemy na bieżąco, co więcej, w ciągu ostatniego roku skompletowaliśmy znakomity zespół specjalistów swoich dziedzinach, co pozwala nam na zapewnienie coraz wyższego poziomu świadczonych usług.
śmieszni jesteście z powoływaniem się na wskaźniki i KPI TAKIE rzeczy może wypisywać tylko osoba nie mająca bladego pojęcia o KPI
Szanowni Państwo, "obsluga", którą "zapewniacie" jest na fatalnym poziomie. Nic nie jest dopilnowane. Ciągle błędne rozliczenia. Pracownik pojawia się od święta na naszych budynkach. Jest nam przykro, że przez wiele lat obsługiwaliście z powodzeniem naszą małą miejscowość, a to co się teraz dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Niestety, będziemy zmuszeni się z Państwem rozstać, idąc śladem innych wspólnot, które już to zrobiły w Leźnicy. Nie reagujecie na nasze prosby, zgloszenia, jestem ciągle zbywani. Co się stało z tą firmą? Wasza infolinia niestety nam nie pomogła, rozmawialiśmy z jakims pracownikiem z Łodzi, ktory miał sie pojawic i sie nie pojawil, nie informujac nas o tym. Po prostu, aż przykro.
Pani Katarzyno, dziękujemy za zgłoszenie. Przekazujemy Pani wpis do Departamentu odpowiedzialnego za kontakt z klientami.
(usunięte przez administratora)
Szanowny Wrotek, W imieniu swoim własnym i Spółki bardzo dziękuję za wyrazy uznania. . Takie pozytywne komentarze są dla mnie zachętą do dalszej wytężonej pracy i zaangażowania. Jak cała reszta organizacji, również nasz dział stara się swoją prace wykonywać z profesjonalnie i z pasją :) Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
W Lublinie pojawiło się ogłoszenie na stanowisko koordynatora. Jaki jest mniej więcej zakres obowiązków i godziny pracy. Na jakie zarobki może liczyć taki koordynator?
Szanowny Panie Pawle, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Szczegółowy zakres obowiązków i wymagań stawianych kandydatom określony został w treści ogłoszenia. Zachęcamy do zapoznania się z nim. W kilku słowach podsumowując: poszukujemy osoby o kompetencjach/ doświadczeniach technicznych, która będzie koordynował/ nadzorowała/ monitorowała współpracę z podwykonawcami świadczącymi usługi związane z bieżącym utrzymaniem obsługiwanych przez nas Wspólnot mieszkaniowych. Bardzo istotne są dla nas kompetencje zawodowe zatrudnianych osób, gdyż one przesądzają o jakości świadczonych usług i wpływają na poziom zadowolenia naszych klientów. Wynagrodzenie uzależnione jest od posiadanego doświadczenia, wykształcenia, pożądanych kompetencji zatem na tym etapie nie określamy jego wysokości, gdyż może być ono różne w przypadku poszczególnych kandydatów. Zachęcany serdecznie do złożenia CV na adres mailowy kariera@tumieszkmy.pl :)