Słychać już gdzieś zebrania roczne w tumieszkamy? Bo na mazurach ciszaaaaa jak makiem zasiał
W tym roku zebrania będą wyłącznie online. Zainteresowani moga pobrać na infolinii login i uczestniczyc w videokonferencji. Zgłaszanie wolnych wniosków na czacie lub w wiadomości prywatnej
Zebrania w ogóle sa niepotrzebne. Zwoluje się je tylko bo ustawa nakazuje. Wystarczyloby aby zarzad spotkal się z zarządca, omowil plan gospodarczy na biezacy rok zatwierdzil koszty za zeszly i po sprawie. A na takich zebraniach to przychodza najwieksi pieniacze którzy latami walkuja swoj problem który tylko jego mieszkania dotyczy i nikogo poza nim nie interesuje. Przez to zebrania sa strata czasu dla pozostałych i kto już to przerobil na następnym się nie zjawi.
Taki tekst mógł napisać tylko pracownik jednej z spółek Tu Mieszkamy z ostatnich łapanek. Bez wiedzy na temat wspólnot mieszkaniowych, obowiązków i praw członków wspólnot mieszkaniowych oraz ich Zarządów a także spółek zarządzających/administrujących budynkami. Może ten słynny taksówkarz o którym tu pisano? ;-) A co do Zarządców i ich uczciwości to łatwo odróżnić uczciwego zarządcę od nieuczciwego zarządcy. Profesjonalny zarządca nieruchomości dba w pierwszej kolejności o interesy wspólnoty mieszkaniowej. którą reprezentuje a nie o swoje za co pobiera wynagrodzenie zgodne z umową. Dobry zarządca nie narzeka na brak wspólnot mieszkaniowych i swoje dochody. Jego budynki nie wyglądają jak slumsy i nie śmierdzą z braku sprzątania. Nieuczciwy Zarządca dba wyłącznie o swoje interesy wyciskając prowizje i wynagrodzenia gdzie się tylko da, wykorzystując dziurawą i przestarzałą ustawę o własności lokali z 1994 roku, niewiedzę członków wspólnot mieszkaniowych, trudności w procesowaniu zmiany zarządcy w budynkach gdzie jest dużo lokali w tym dużo wynajmowanych, których właściciele są trudno dostępni. Jego budynki wyglądają jak zapuszczone slumsy, brud smród i widoczne uszkodzenia budynku.
Nie do końca się z Toba zgodze. Dobry czy zły Zarzadca jest tylko wykonawcą woli wspolnoty - jego zarządu. Sa pieniądze na koncie wspolnoty i decyzje zarzadu to zleca się remonty jak nie ma jednego albo drugiego to nic się nie robi. Sporo starszych osób uważa że Zarządca jest sknera i nie chce wykonać tego czy tamtego. A przeciez Zarzadca nie ma własnych środków a jedynie ma dostęp do konta wspolnoty. To że wspólnota wyglada jak slums mogloby swiadczyc o zarzadcy ale ten kto pracuje w tym biznesie wie jak jest.
To jak, zarządca ma 100 wspólnot, dlatego jest zalatany i nie ma czasu na każdą wspólnotę, czy tak jak piszesz. U nas, uważam, że zarzadca nie ma chęci zajmować się wspólnota, bo mała i mało dochodowa.
Za stan finansów wspólnoty odpowiada również zarządca. I mam tu na myśli nie pojedynczego pracownika tylko firmę jako całość. Każdy profesjonalny Zarządca współpracuje z Kancelarią Prawną, która bez problemu jest w stanie wyegzekwować zaległe zaliczki od członków wspólnoty mieszkaniowej. Oczywiście są to usługi dodatkowo płatne dla wspólnoty. Niemniej o tym się informuje członków wspólnoty mieszkaniowej jak zarządca ma zarząd powierzony lub ustala z zarządem wspólnoty mieszkaniowej jeśli zarządcę z wspólnotą łączy umowa cywilno prawna o administrowanie budynkiem.
Nie znam problemow które macie. Generalnie to jak jest zgoda zarzadu na pewne dzialania to pozlecanie ich to chwila przeciez. Chyba że jestescie typem ludzi którzy nie potrafią strescic w paru zdaniach czego oczekują tylko chodzicie i marudzicie w kolko to samo i żądacie spotkan na których nic sie nie ustala. Albo jesteście pokloceni na wspólnocie z sąsiadami i nic nie idzie ustalic. A moze chodzi o to żeby porobic to i tamto najlepiej za darmo i 3 oferty do każdej roboty. Filantropow nie ma w tej branży.
Która część Polski? U nas w oddziale wszyscy zarządcy się zwolnili. Pani dyrektor próbuje ratować sytuację i doszkala się w prowadzeniu zebrań. Żenada...
U nas sprawozdania i rozliczenia cofamy do poprawienia przez księgowość w Lublinie. Zebrania mogłyby się odbywać ale nie ma rozliczeń finansowych. Wciąż coś źle zrobione i znowu do poprawy. A czas ucieka, już prawie koniec lutego. W latach poprzednich w tym samym czasie mieliśmy już odbytych 50proc. zebrań. Centrum Polski
Problem w tym, że w spółkach TU MIESZKAMY już nie ma Zarządców. Przynajmniej w dużych miastach. Ci co są się uczą bo nie mają doświadczenia w tej branży, pracują parę miesięcy i odchodzą jak już orientują się gdzie trafili... Więc Zarząd nie ma z kim rozmawiać.
(usunięte przez administratora) a Ci co są to z przypadku i na chwilę, bo co gramotniejszy nie da się wykorzystać jak dz.... w bu.... piszę skrótami (usunięte przez administratora), ale prawda taka(usunięte przez administratora) Właściciele Wspólnot Mieszkaniowych". Także ludzie nie oczekujcie nie wiadomo czego za kasę też nie wygórowaną, ponieważ za 0,35 zł z metra to na jaką usługę liczycie? Firma zarządzająca, która ceni klienta i pracownika zatrudnionego w swojej firmie, a są takie wierzcie mi nie pochyli się jeśli nie dostanie co najmniej 0,65 zł/m2 i w górę od Wspólnoty. Przecież musi wyjść na swoje po opłaceniu księgowej i administratora.
W tej chwili jest kolejny problem. Coraz częściej jest problem ze znalezieniem innego administratora , który mógłby przyjąć wspólnotę. Jest taki bałagan ,że trudno to wszystko poskładać w jedną całość.
Posada administratora w tumieszkamy to nie jest miejsce o którą ludzie się zabijają. To raczej tumieszkamy staje na głowie żeby zatrudnic kogokolwiek.
Dzień Dobry Mam pytanie, czy ktoś z Państwa może mi wyjaśnić co się stało z Zarządcami? Dotychczasowy zarządca, który obsługiwał moją wspólnotę zaledwie kilka miesięcy poinformował mnie, że dostałe informację od Przełozonego, iż zmieni mu się stanowisko na "inicjatotra"? Sam nie wiedział co to dokładnie oznacza? Będę wdzięczny za wyjaśnienie. Uprzejmie dziękuję.
Z tego co mi wiadomo, to były przeprowadzane jakieś wewnętrzne testy i w zależności od ich wyników każdy miał mieć nowe stanowisko. To pewnie dlatego zmienia się nazwę zarządcy na inicjatora. Ktoś wymyślił jakąś zmianę i teraz za to zgarnie nagrodę za innowacje w firmie. Firmie, która się aktualnie rozpada.
Inicjatorem jest osoba która będzie inicjować wszystkie zadania które mają być zrobione na budynku :)) Czyli nikt nic nie wie i wszyscy się boją zmian bo inicjator może oznaczać wszystko i za wszystko może odpowiadać bo ktoś winny musi być:)))
Inicjator ma zainicjował pracę społeczne na budynku. Właściciele wychodzą przed budynek w niedzielę niehandlowa i panie grabia liście albo kosza trawniki a panowie zajmują się drobna konserwacja.
dobre, to coś jak w serialu "alternatywy 4" i cieć "Anioł", który pogonił mieszkańców do sprzątania bo już brudno wkoło było, ale zawsze to ładnie brzmi: zainicjował sprzątanie budynku. No koń by się uśmiał.(usunięte przez administratora) A miało być tak pięknie....a wyszło jak zwykle, albo jeszcze gorzej odkąd Litwina byłe Atrium dopuściło i odsprzedało swoje udziały
Nie polecam tej firmy, absolutnie nie.
ludzie co wy piszecie tego się nie da czytać dlaczego się godzicie się na administrowanie i pracę ja bym nie wytrzymał ani chwili po przeczytaniu tych wszystkich postów to jeden wielki horror raz mi rosło a raz spadało ciśnienie uf nie czytam tego więcej
(usunięte przez administratora)
Ja osobiście gratuluję podjęcia słusznej decyzji:) Możecie być spokojni nigdzie indziej gorzej nie będzie :)
(usunięte przez administratora)
O proszę jaką firma dała odpowiedź.
(usunięte przez administratora)
Trafiliście, iście po królewsku. Popieram w całej rozciągłości.
Witam Wam też na zarządce przydzielili taksówkarza? My mamy zarząd powierzony bo to nowy budynek. Jeden z sąsiadów nas uświadomił, że zarzadca to taksówkarz. Sprawdziliśmy i faktycznie się potwierdziło :-(
Proszę Państwa o to leń, nic nie robi cały dzień. Jak to ja nic nie robie? A kto policzył prowizje od wykonawcow? , a kto poprawił błędy ksiegowe? A kto wypełnił kolejne tabelki z Warszawy? Wypraszam sobie.
Jako był wpis Wspólnota, usunięty w całości.
Drogi Lokatorze, Dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, że masz aż tak negatywne zdanie na temat naszej firmy. Chcieli byśmy poznać powód, który spowodował takie złe postrzeganie TuMieszkamy, prosimy o więcej szczegółów. Chętnie się do nich odniesiemy. Konstruktywna krytyka jest dla nas bardzo ważna. Niestety nie możemy się odnieść do tak ogólnej opinii. Zapewniamy jednak, że dobro, bezpieczeństwo i satysfakcja naszych mieszkańców jest dla nas wartością nadrzędną. Polecamy także adres: opinie@tumieszkamy.pl gdzie można przekazać swoje konkretne uwagi.
A wiecie że u mnie w piekarni to gość co obsługuje nie jest piekarzem tylko polibude kończył :D Czy ktoś moze słońcu zrozumieć że zarzadca zgodnie z ustawą może być każdy. Kwestia szkolenia i Poznania przepisów ale nie róbmy z tego czarnej magii :D jak sobie chłop radzi to chyba ok.
I co w zwiazku z tym, ze jest taksowkarzem? Czy wszyscy pracuja w swoim zawodzie? No bez przesady... nie popadajmy w jakąs paranoje. Ja z zawodu jestem elektrykiem, a pracuje w zupelnie innym zawodzie
To nie jest zabawne. Zawód Zarządcy to odpowiedzialne stanowisko i pełna odpowiedzialność za życie i zdrowie mieszkańców. Wrzucanie na to stanowisko taksówkarza jest niepotrzebnym narażaniem mieszkańców. Jeśli nie ma to znaczenia to równie dobrze taksówkarze mogą zstąpić lekarzy...........
Na rozmowie kwalifikacyjnej pytali czy ma Pan licencję do prowadzenia wspólnot. To odpowiedzial że tak choć wspólnoty jeszcze nie kierował, ale zawsze można się douczyc:)
Z tego co słyszeliśmy to firma zatrudnia tych co godzą się na bardzo niskie stawki wynagrodzeń niewiele wyższe niż płaca minimalna. To podobno główne kryterium. Dlatego w firmie zostało bardzo niewielu zarządców z licencją z doświadczeniem praktycznym.
Jedni jedzą fast food a inni zdrową żywność. Jednak fast food jest tani a zdrowa żywność droga. W przypadku usług zarządzania wspólnotą, jeśli usługi są tanie, to nie powinno dziwić to, że wspólnoty obsługują ludzie z"łapanki" bez doświadczenia pracujący z głodowe stawki. Jednak "TU Mieszkamy" , nie jest tanie. Ma po prostu szczęście, że ludzie są zabiegani lub niezorientowani i nie widzą, jak kosztowna jest obsługa tej firmy. Wystarczy wziąć plan gospodarczy i zweryfikować kosztorysy firm certyfikowanych, koszty polisy budynku i porównać z cenami konkurencji. Poza tym warto zweryfikować pozycje jak koszty inne i wyciągnąć informację ile wspólnota płaci za archiwizację dokumentów wspólnoty, korespondencję. Nikomu nie przeszkadza to, że firma pozbyła się prawie wszędzie doświadczonych inspektorów budowlanych, księgowych, zarządców z licencjami a w ich miejsce wrzuciła ludzi bez doświadczenia za niskie stawki lub firmy zewnętrzne na samozatrudnieniu? Czy po tych zmianach obniżono wspólnotom stawki za zarządzanie, czy też podniesiono i podnosi dalej z roku na rok?
Jeden z lepszych wpisów jakie ostatnio czytałam. Samo życie... Mam nadzieję, że mieszkańcy w miarę szybko przejrzą na oczy. Szybciej, niż zostaną poważnie oskubani przez "firmę zarządzająca". Zarządy!! Do dzieła, to wasza działka pilnować dobra wspólnoty
rok w rok sa opóznienia w przesłyłaniu rachunków za media sa to daty miedzy 20 a 25 każdego miesiąca w tym miesiącu obsługa klienta poiformowała mnie że opłaty za media za mc.grudzień bedą przesłane w lutym.zachowanie czystosci na klatkach schodowych pod wszelką krytyką.Poznań Pamiątkowa 2
Dzień Dobry Mam pytanie dotyczącej opłaty za archiwizację dokumentów jaką się pobiera od wspólnoty mieszkaniowej. Na jakiej podstawie jest pobierana ? W umowie o zarządzanie wspólnotą nie ma żadnej wzmianki na ten temat. Na stronie www też nie znalazłem na ten temat żadnej informacji. Czy ktoś może mi to wyjaśnić?
Bodajże w 2017 były pchane uchwały na zebraniach w tej kwestii. Uchwała zawierała roczna kwotę którą zarządca potrąci sobie z konta wspolnoty na poczet archiwizacji. A czy będzie co roku wykonywał czy nie to już inna kwestia
U nas też były uchwały ale bez kwoty. Zarządca zleca firmie i płaci grosze a narzuca na swoich fakturach w naszym przypadku 25 razy więcej :) To jest głowa do biznesu :))
Lubimy takich klientów jak Pan co nie wnikają co i jak robimy i nie interesują się niczym we wspólnocie. Nie przychodzą na zebrania i podpisują się pod każdą uchwałą w ciemno. Dziękujemy za zaufanie :-)
Skoro wszystkich zwalniają, redukują ciągle to kto tam obsługuje wspolnoty?
Pogotowie techniczne i firma sprzątająca. Zarządca to już tylko on-line - infolinia i strona www. Członek wspólnoty nie ma możliwości zadzwonić bezpośrednio do zarządcy chyba, że jest członkiem zarządu wspólnoty.
Dzień dobry Panie Krzysztofie, Dziękujemy za Pana komentarz. Niniejsze stwierdzenie mija się z prawdą i jest totalnie nielogiczne. Zatrudniamy ponad 700 pracowników na terenie całej Polski - to właśnie nasi profesjonaliści przy wsparciu nowoczesnych rozwiązań opiekują się wspólnotami mieszkaniowymi.
Panie Macieju, Dziękujemy za Pana komentarz. Jednak myli się Pan. Zatrudniamy na terenie całej Polski profesjonalistów w obszarze zarządzania nieruchomościami. Infolinia to nasze główne narzędzie kontaktu z mieszkańcami. Nasza infolinie czynna jest całą dobę, 365 dni w roku, byśmy mogli szybko i sprawnie reagować na potrzeby naszych mieszkańców, wspólnot. Prosimy o merytoryczną dyskusję a nie złośliwe komentarze.
Jeszcze niedawno było 800-1000 pracowników. Co tam za redukcję robicie ? Niby android nie skanuje dokumentów z błędami na lewo i prawo?
Przed wejściem do naszego oddziału jest reklama naszej firmy. ….zatrudniamy ponad 1000 pracowników. Czy nie czas ją zmienić na .. zatrudniamy ponad 700 pracowników.
Niestety to pracodawca się myli. Dlaczego nikt mu nie powie prawdy, dlaczego regionalni nie przekazują problemów jakie są po zmianach.??
Gdzieś jest brak komunikacji, lub spółka w ogóle nie przyjmuje do wiadomości ze jest źle. Zauważcie że w każdej firmie PR pieje z zachwytu jak jest świetnie, za to mu płacą. Żeby poznać faktycznie co się dzieje należy spytać pracowników.
Zanim zaktualizuja tablice w całej Polsce będzie 500. Może lepiej wypuscic tablice gdzie będzie można dopisać ręcznie liczbe pracowników?
Regionalni nie mają nic do gadania. Mają wprowadzać cele wskaznikowe i je egzekwować metodami z góry ustalonymi. Model biznesowy firmy jest jasny i klarowny i firma się z tym nie kryje. Wystarczy uważnie zapoznać się z stroną www. Klienci mają sami się obsługiwać przez infolinię oraz aplikacje on-line a pracownicy w Oddziałach mają sprzedawać usługi remontowo -budowlane, ubezpieczeniowe i pozykiwać nowe wspólnoty. Model biznesowy jest korporacyjny i klarowny. Jedynie zarządcy wspólnot mają rozszerzoną możliwość kontaktu, gdyż mogą w każdej chwili wypowiedzieć umowę o administrowanie. Dlatego dla nich była organizowana wigilia w Grudniu i firma o nich dba. Model TU MIESZKAMY to nic nowego. Tak samo działają firmy ubezpieczeniowe, banki, sieci komórkowe, firmy leasingowe itp.
Nie ma już po co aktualizować tablic. Dla członków wspólnot "zarządcą" jest wyłącznie infolinia i strona www. Ich telefonów "zarządcy" już nie odbierają. Używają określenia "zarządca" mam na myśli pracownika, który akurat to stanowisko pełni w danej chwili bo rotacja jest bardzo duża. Przynajmniej w dużych miastach.
Ma pan rację bo ja nie pracuję już długi czas a moje ogłoszenia z moim nazwiskiem do dziś wiszą:))) A gdzie jest RODO???
Dziękujemy za Pana/i opinię. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni taką sytuacją. Jeśli chciałaby Pani/Pan podzielić się swoimi uwagami odnośnie zaniedbań, to zapraszamy do konstruktywnej rozmowy. Prosimy o przesłanie wszelkich uwagi na: opinie@tumieszkamy.pl – dla nas to cenne wskazania, co powinniśmy zmienić.
Masakra jacy profesjonaliści, stażyści, dział techniczny bez uprawnień. Nie mogę czytać tego co piszecie A co z księgowymi wracają do oddziałów, ????
Jaki dzial techniczny? Pogonolili wszystkich technikow. Wszelkie prace zleca administrator, czy wie co zleca? Hmmm. Wykonawca po prostu mowi co trzeba zrobić, administrator pyta sie zarzadu czy chce, dana usluge, jesli tak to jest to zlecane. Odbiór? No po prostu wplywa faktura. Skan, opis i do Lublina.
Od czasu, kiedy ZZN przejął Litwin wszystko zaczęło się sypać. Tendencja zrzucania coraz większej ilości pracy na pracowników. Księgowanie na czas, mało tego chodzenie do łazienki na czas... Brak szacunku, mobbing i dyskryminacja w stosunku do pracowników. Cieszę się, że odeszłam. Znalazłam pracę, w której jestem szanowana i doceniana.
Dziękujemy za Pana/i opinię. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni gorzkimi słowami i zarzutami obok których nie możemy przejść obojętnie i które wymagają sprostowania. Satysfakcja z pracy naszych pracowników to dla nas kwestia podstawowa. Zarzut mobbingu jest bardzo poważnym zarzutem i absolutnie niedopuszczalny w miejscu pracy. Przy tak poważnych zarzutach łatwo o pomówienia dlatego zanim wyciągniemy konsekwencje chcemy dokładnie zbadać i wyjaśnić sytuację. W tym celu prosimy o dokładny opis, co się wydarzyło i przesłanie go na adres opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy
Proste pytanie :). Kiedyś mieliście tutaj 5 gwiazdek :), teraz 3 ? Skąd ta zmiana na dobre? W końcu Zarząd skończył z podtrzymywaniem gwiazdek :). Skoro jest tak dobrze jak jest źle. Tak wiem firma zawsze musi na górze się bronić, a dół po pupie dostaje. Tylko skąd te zmiany na gorsze zamiast na lepsze ? Zróbcie Zarządzanie Wspólnotami jak telekomy, energetyka lub inne branże. Infolinia i internet i wszystko samo cudownym sposobem się zrobi. Nie ta branża, niestety. Dalej zatrudnijcie automaty i roboty one na wszystkie problemy odpowiedzą. Jak nie ma się pomysłu na rozwój firmy i idzie się w ślepą uliczkę. Może Wspólnoty oczekują czegoś innego, bo w mieszkanie nie mieszkają automaty i roboty.
Ja też zakończyłam pracę w ZZN i do dnia dzisiejszego słyszę że bałagan jaki jest w biurze spowodowany jest moja osoba żenada A gdzie jest rozliczenie za wodę zaraz 7 miesięcy i rozliczenia brak...
W ;lipcu 2019 do zarządcy złożyłem wniosek o zmniejszenie opłaty - zaliczki za zużycie wody. Jest styczeń. zero odzewu. Nowy zarządca przenosi winę na poprzedniego. Zmienić naliczeń nie ma kto. To takie nic, to takie czepianie się biednego zarządcy, na pewno wina Litwina. A ja myślę, ze to leń.
A ja myślę i wiem, że w obecnej polityce firmy to księgowość odpowiada za zmianę naliczeń i obciążeń. Tak, ta sama księgowość, która ostatnio LITWIN remontował i modernizował. I tak sobie właśnie myślę i jestem pewien, że to WŁAŚNIE LITWIN JEST ODPOWIEDZIALNY za brak wykonania twojej prośby. A wy "4" co tam polubiliscie kciukiem w górę musicie wiedzieć, że my wiemy ile Was w tym marketingu na KOR w Warszawie siedzi. Akurat 4 hehe.
Hej panie/panowie zarządcy zamiast klikać negatywny wydźwięk pokażcie, napiszcie, jak należy rozwiązać problem. OK? Zarządca winien, niewinien, Litwin powinien, może nie panie w Lublinie wiedziały, nie wiedziały, a gdzie w tym wszystkim NAJWAŻNIEJSZY członek wspólnoty, który ma, albo przynajmniej powinien mieć zarządce.
Wiele już tu było pisane ale nikt się tym nie przejmuje. Firma dobrze funkcjonowała do czasu przejęcia jej przez city service czyli do 2013r. Zaczęło się wdrażanie redukowanie pomysły niewypały. Taka jest opinia pracowników jak i wspólnot. Zresztą nie da się cofnąć czasu i wrócić do poprzednich struktur szkoda więc strzepic języka.
Odwołać upoważnienie dla "księgowych" do dostępu do konta wspólnoty, faktury opłaca Zarząd Wspólnoty i natychmiastowa zmiana administratora.
Oczywiście ze się da :) Trzeba tylko zmienić zarządcę na lepszego. A każdy będzie lepszy :)))
Ktoś odpowie? Dzwoniłem na telefon komórkowy do naszego ducha, to znaczy zarządcy, zgłasza się centrum. Przypadek czy teraz to już tak będzie? A maiil do niego to dociera do zarządcy czy też idzie gdzieś do bodajże Łodzi?
Złożyłem reklamację. brak reakcji. Termin już dawno upłynął. Nieskromnie napomknąłem "zarządcy", "zarządca" wymijająco i nie jednoznacznie- polityka firmy. Co na to Tumieszkamy.?
Droga Reklamacjo, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej żeby dokładniej przyjrzec się sprawie celem jej jak najszybszego rozwiązania. To pisałem ja robot, który nie wie o czym pisze ale pisze.
Nasz zarządca awansował, teraz będzie administratorem. Swoją drogą nic to nie zmieni, jak było tak będzie, (usunięte przez administratora)
Raczej został zdegradowany..... Zarządca to wyższy level nad administratorem. Administrator zajmuje się drobiazgami jak zamieszczanie ogłoszeń na tablicach, czy robota papierkowa. Niestety od 2014 roku zarządcy nieruchomości nie muszą posiadać licencji oraz odpowiedniego wykształcenia dlatego zatrudnia się teraz na zarządców osoby nie mające o tym zawodzie zielonego pojęcia. Najczęstszym kryterium rekrutacji jest wyłącznie niska kwota wynagrodzenia na którą godzi się kandydat niestety.......:-(. Zarządcy z licencją i wiedzą oraz doświadczeniem się cenią i nie pracują za niskie kwoty.
No tak, to by się zgadzało, ae w ZZN degradacja to awans, dla dobra wspólnot. Porażka to sukces.
Czyli poziom kadry nie stoi na wysokim poziomie. Prozno też wymagać od pracowników kompetencji doświadczenia bądź zaangażowania.
hahaha a inspektorzy którzy zdołali się uchować będą biegać teraz po budynkach i spisywać usterki :)))) Gratulujemy :)))
Dzień dobry @Wspólnota. Przykro nam słyszeć Państwa opinię. Prosimy o kontakt pod adres: opinie@tumieszkamy.pl - chcielibyśmy móc poznać podstawy Państwa opinii i rozwiązać tę sytuację jak najszybciej. Z poważaniem, TuMieszkamy
Można do Państwa pisać, prosić, dzwonić, zgłaszać i nic z tym nie robocie.. Pracownicy przynajmniej w Olsztynie są aroganccy, nie kompetentni, chamscy i wielu sytuacjach odpowiedź słowne odbiegają od wszelkich norm kultury. Emailowo nie odpowiadają w ogóle, nie są w stanie odpowiedzieć rzeczowo na pytania więc nie wiem po co Państwo podajecie adres na który można pisać, skoro pisząc do głównego zarządu od 2 miesięcy nie doczekałam się odpowiedzi na 5 emaili! I niestety ale popieram zdanie innych osób na forum, pieniądze znikają jak kamfora i pod koniec roku administrator ujawnia ukryte koszta i faktury... Nie dotrzymuje umów i zaniedbuje swoje obowiązki np. Nie podpisując umów z gmina o nowy blok. To jest jakaś tragedia... Dokonując wpłaty czynszowej pieniądze nie są księgowanie nawet przez 10 dni a Pani Krysia księgowa to nie wiem jak to ksieguje, bo co ciągle są problemy i korekty rozsylane. Pomyślcie jakich ludzi zatrudniacie, ponieważ gorszego administratora nie znam. (usunięte przez administratora)
Jaki problem jest do rozwiązania. Chce pan/pani uczynić administratora zarządcą, czy co? Swoją drogą po co usuwać część wpisu?
Przelew wykonałem 18 grudnia dzisiaj jest 24 grudnia i jeszcze nie zaksięgowany.
Szanowny/ a Keja1963 Jeśli rzeczywiście taka sytuacja ma miejsce to bardzo przepraszamy za to opóźnienie. Chcemy jak najszybciej rozwiązać niniejszą sprawę stąd prosimy o pilny kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 123 90 50 (24 godz. na dobę/ 7 dni w tygodniu) celem szybkiego rozwiązania tej sytuacji. Z poważaniem, TuMieszkamy
@Zenek, Pana komentarz jest niemerytoryczny i cyniczny. Rozumiemy złośliwość z Pana strony, jednak prosimy o niepublikowanie komentarzy, które nic nie wnoszą do dyskusji i nie posiadają jakiejkolwiek wartości merytorycznej. Z poważaniem, TuMieszkamy
Szanowny Panie Gabrielu, Dziękujemy za komentarz. Zawarta w nim Pana subiektywna opinia jest nieprawdziwa, stąd czujemy, że musimy się do niej odnieść. W naszych Centrach Księgowości Usługowej pracują profesjonalni Księgowi oraz Księgowe. Są to osoby z doświadczeniem. Centra Księgowości Usługowej to nowoczesne rozwiązanie prowadzenia księgowości usługowej w sposób profesjonalny i sprawny. Pana komentarz jest niekonkretny. Jesli chciałby Pan się podzielić swoją bardziej szczegółową opinią prosimy o kontakt na adres: opinie@tumieszkamy.pl Chętnie wysłuchamy i odniesiemy się. Z poważaniem, TuMieszkamy
W nowych centrach księgowości nie pracują profesjonalni księgowi. Gdyby tak było to nie byłoby tyle błędnych rozliczeń, przeterminowanych faktur, wciąż gdzieś ginących, płacenia po kilka razy za te same faktury, czekania tygodniami na zaksięgowanie wpłat czy też sprawozdania finansowe. Gdyby nie praca ludzi w oddziałach tych nie zwolnionych jeszcze bo za długo już pracują w tej firmie to nic by nie było. To oni wciąż poprawiają tych nowych profesjonalistów z centrum. Z czym iść na zebrania???
Faktury są skanowane do Lublina i po ich zatwierdzeniu przez zarządców "księgowe" w Lublinie je opłacają, a oryginały zostają w biurach terenowych. Jest dużo pomyłek, robi się galimatias, a Lublin pracuje na zasadzie robota..
Z tego wynika że zarząd wspólnoty mieszkaniowej dał pełnomocnictwo do dysponowania kontem wspólnoty
I teraz wspolnotki finansuja wszelakie pomysły właściciela bez swojego pozwolenia a nawet bez wiedzy.
Jeżeli zarząd udzielił pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem jego wspólnoty dyrektorowi oddziału to ten może dalej udzielać innym osobom bez wiedzy zarządu dostępu do rachunków. Najgorsze jest to że są udzielane pełnomocnictwa osobom nie znanym. Dzisiaj pracują w centrum księgowości a jutro już nie wiadomo. A dostęp dalej mają bo dyrektor nawet nie wie że już nie pracują. Nie wszędzie jednak tak jest. Zarząd na prawo sam decydować komu udziela dostępu do rachunku. Ci co o tym wiedzą nie dali dyrektorom możliwości udzielania dalszych pełnomocnictw. Przelewy zostały w oddziałach lub zarząd sam zatwierdza przelew przygotowany przez pracownika tumieszkamy. I tylko wtedy rachunek jest bezpieczny i finanse też bo nic co zarząd nie zatwierdzi nie zostanie opłacone. W przypadku gdy zarząd czy przypadkiem nie przyjdą do pracy. przyjądbez
Nie mogę doczekać się zebrań i wniosków składanych przez zarzady wspolnot do prokuratury odnośnie możliwości popełnienia przestępstwa w postaci przywlaszczenia ich pieniądzy przez tumieszkamy. Oczywiście wszystko przez nieudolne księgowanie w Lublinie, ale przy okazji wypłyną prowizje od wykonawcow i inne obciążenia wspolnot rachunkami o których nie mieli do tej pory pojęcia.
Wyczyszczą konta wspolnot i czmychna na kamczatke. To będzie afera większą niż Amber Gold. A szaroburzy pracownicy będą latami ciagani po sądach w roli świadków, co słyszeli i co widzieli.
Gdzie baba z PR której podoba się ta praca? Ja też (usunięte przez administratora)?
Panie Adamie, Nie wyrażamy zgody na tak obraźliwe teksty w stosunku do naszych pracowników. Pracują u nas Panie a nie „baby”, profesjonaliści w swoich obszarach. Ton Pana wypowiedzi jest nieelegancki i bardzo mocno uderzył w naszego pracownika. Nie rozumiemy jakie cele przyświecają Pana wypowiedzi jednak świadczy ona o Panu. Język jakim Pan się posługuje jest nie do zaakceptowania. Prosimy o merytoryczne wpisy na forum. Jeśli Pana celem jest obrażanie któregokolwiek z naszych pracowników to będziemy wdzięczni jeśli Pan opuści nasze forum, ponieważ w naszej firmie nie tolerujemy jakichkolwiek zachowań tego typu.
A kiedy to Tu mieszkamy odpowie na moje pisma i zaprzestanie odsyłanie mnie od jednego do drugiego?
Ja tak zrobiłam i jestem mega szczęśliwa że jestem poza tym bagnem :)))
Panie Stanisławie, Prosimy o skierowanie Pana pism na adres: opinie@tumieszkamy.pl - postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć. Polecamy także kontakt z naszą infolinią czynną 24 godziny na dobę/ 365 dni w tygodniu pod numerem: 22 123 90 50. Pozdrawiamy, TuMieszkamy
Innymi słowy : Panie Stanisławie, Prosimy o skierowanie Pana pism na adres: opinie@tumieszkamy.pl - gdyż nie chcemy żeby psuł Pan nam opinie. Polecamy także kontakt z naszą infolinią czynną 24 godziny na dobę/ 365 dn (tutaj sie chwalimy tworem, ktory umie jedynie podac saldo) i w tygodniu pod numerem: 22 123 90 50. Prosimy tam odczekać swoje na połączenie, a skoro napisał Pan pisma, to może je Pan równie androidowi na infolinii przeczytać. zdrawiamy, TuMieszamy
Nikt tego jeszcze do tej pory nie zgłosił to może nikt nigdy tego nie zrobić jak ten proceder trwa już tyle czasu.
A ja myślę, że wyjdzie z tego jakaś afera, pieniądze wyparują, winnych nie będzie lub ewentualnie Pani "Krysia" przyjęta miesiąc wcześniej do prac. Zmiany w KRS, brak kontaktu z konkretną osobą, zagraniczne podmioty, kto obraca moimi pieniędzmi. Zobaczycie, że w pewnym momencie obudzimy się z ręka w nocniku. Firmy brak, długi wspólnoty, zadłużone mieszkania. Czas na zmianę zarządcy.
Dziwna sprawa. Widzę że trochę negatywnych opinii usunięto. Chyba ktoś podpisał z kimś umowę...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!