Prawdę mówiąc Dombest(poprzednio TuMieszkamy) nie zajmuje się zarządzaniem wspólnotami tylko sprzedaje usługi księgowości oraz portal pro.Ci pracownicy którzy nie przeszli na własną działalność dostali wypowiedzenie.Nabory jeśli są to do księgowości zdalnej. Wspólnoty albo same poodchodziły albo zostały oddane innym żar,ądcom bądź PRZYPADKOWYM osobom z ogłoszeń, które chciały pobawić się w zarządcę. PRZYKRY KONIEC TU MIESZKAMY JAKO ZARZĄDCY.
A to ciekawe akurat ze u nich tak super kolorowo jest i nawet o podwyżce nie zapomną. No niby na plus ale ile jej dają? mam nadzieję ze nie jakieś marne grosze
Rozmowa przeprowadzana jest na żywo w biurze. Szybko dają odpowiedz czy zatrudniają czy nie. Praca jest spokojna, brak presji czasu. Jest dużo doświadczonych osób, które służą pomocą. Zero stresu. Do tego pracodawca organizuje szkolenia. Widać że inwestuje w pracowników. Nie zapominają również o podwyżkach. POLECAM
Prawdę mówiąc Dombest(poprzednio TuMieszkamy) nie zajmuje się zarządzaniem wspólnotami tylko sprzedaje usługi księgowości oraz portal pro.Ci pracownicy którzy nie przeszli na własną działalność dostali wypowiedzenie.Nabory jeśli są to do księgowości zdalnej. Wspólnoty albo same poodchodziły albo zostały oddane innym żar,ądcom bądź PRZYPADKOWYM osobom z ogłoszeń, które chciały pobawić się w zarządcę. PRZYKRY KONIEC TU MIESZKAMY JAKO ZARZĄDCY.
O co chodzi z tym sprzedawaniem usług księgowości, bo chyba nie zrozumiałam? A właśnie zauważyłam, że szukali księgowych, a jestem zainteresowana.
Jako były pracownik księgowości, jeszcze kiedyś tumieszkamy, nie polecam. Zarobki raczej kiepskie, duży stres, a umiejętności menadżerskie pozostawiają wiele do życzenia.
Jeśli już o księgowości mowa to właśnie wisi do niej ogłoszenie. Przy tej opinii zastanawia mnie wiec kwestia wspomnianego dużego stresu oraz tych umiejętności menadżerskich, jesteś w stanie je rozwinąć? Z jakiego okresu w czasie pracy stawiana jest ta opinia?
Okres czasu - ponad 2 lata, mało szkoleń - jezeli na początku nie trafisz na osobę (czytaj innego pracownika) która dobrze Cię przeszkoli to nie wróżę sukcesu. Kompetencje menadżerskie - pozorne podejscie "pro pracownik", system motywacyjny praktycznie nie istnieje - są jakieś marne premie. A kasa to nie wszystko - czasami słowa mogą bardziej zmotywować niż pieniądze. Przez ponad dwa lata pracy nie bylo czegos takiego jak ocena roczna, dopiero pozłożeniu wypowiedzenia można się dowiedzieć, że jednak było się dobrym pracownikiem.
Z tym trafianiem na osobę do przeszkolenia to nie ma się kompletnie żadnego wpływu? Od perspektywy firmy jak są one wybierane? Ochotnicy się zgłaszają czy po wynikach jakoś ich biorą? wypowiedzenie jaki okres czasu przybiera i po nim jak zazwyczaj walcza o pracownika? O ile podwyżka może nastąpić?
Dom Best Sp. z o.o. ma teraz aktualne oferty pracy w Lublin. Czy ktoś z pracowników może powiedzieć, czy warto tutaj pracować i czego spodziewać się na stracie w temacie warunków pracy?
Dom-best czyli dawniej tumieszkamy - tam będzie zdecydowanie więcej opinii. Pracy nie polecam. Jeżeli praca w księgowości to zarobki raczej marne.
Ale co to znaczy, każdy rozumie tak co innego. Ja się zetknęłam z firmami, które chcą płacić księgowym minimalną krajową. O takie zarobki Ci chodzi? Tutaj, to widzę, że pięć lat temu administrator nieruchomości zarabiał 3 tys. zł brutto, więc domyślam się, że pensja przekracza dziś 3,6 tys. na pewno. Proponuję, żebyś dookreśliła, bo tak to jest materiał do zgadywanek, nic ponadto.
Czy Dom Best Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Dom Best Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
To forum dla pracowników więc klienci niewłaściwie kierują swoje uwagi.
A gdzie klienci maja kierowac uwagi, jezeli nikt nie odpowiada na ich korespondencje ? Infolinia mowi, ze sprawy sa w toku i nie potrafi odpowiedziec na proste pytanie np gdzie podzialy sie pieniadze przelane na ich konto? Wysylam dowody zaplaty i dalej wisze w strefie klienta na czerwono. Rece opadaja. Nie chce jeszcze nazywac tego po imieniu, ale miesiac mija , a ja pozostaje z minusowym saldem
Mam ten sam problem od marca nie mogę odzyskać pieniędzy...na infolinię nic nie wiedzą i nie mają nr do księgowych....odradzam ...
Witam, mam ten sam problem i z chęcią założę im sprawę w sądzie, bo dochodzenie u nich regulacji płatności to jest jakiś kosmos. Czekam, aż jakiś ich as przekaże sprawę do firmy windykacyjnej i komornik wejdzie na konto, bo zaksięgowanie pieniędzy ich przerasta a dowody wpłaty dla nich nie istnieją. Jedna wielka masakra.
To jest forum dla pracowników więc jeśli ktoś ma sprawę do firmy to nie rozumiem dlaczego zostawia informacje na tym forum?
Dom Best to patologia . W czasie pandemii od tygodnia(hic! )nie usuwa awarii instalacji wodnej zalewającej sąsiada piętro niżej. ZBiLK jest bezradny bo lokal i piony nie jego a tylko zamknął pion pozbawiając wody mieszkańców. Telefony przedstawiciel Dom Bestu nie odbiera a jak już to właśnie wysyłam hydraulika. Zagrożenie rozwojem epidemii z braku wody użytkowej duże, tym bardziej że cierpią osoby w mocno zaawansowanym wieku zmuszane do zakupów wody butelkowanej. Słowem patologia bez odrobiny empatii.
Słyszałem, że firma ma świetną opinię jako pracodawca
Omijać z daleka wiem coś o tym byliśmy administrowani przez to coś zero odzewu na pisma (usunięte przez administratora) nie potrafią faktury za remont którego nie było. Brak sprawozdania finansowego za 2018 r.
Wyjątkowa nieudolność w zarządzaniu nieruchomościami. Utrudniony kontakt z administratorką. Nie odpowiadają na maile, każdą sprawę realizują miesiącami, po ponownych telefonach, twierdzą że nic nie wiedzą na zgłaszany wielokrotnie temat. Rozwiązujemy rozmowę z tym zarządcą. Przeszkadzają w remontach poprzez szkalujące opinie o Wspólnocie. Wszystkie remonty sami prowadzimy od początku do końca.
Bardzo źle oceniam współpracę z firmą,niemożliwy kontakt telefoniczny, milowy nawet na list polecony nie raczyli opowiedzieć niepotrafili wytłumaczyć do dnia dzisiejszego nieprawidłowości w wydatkach na remonty bieżące. Serdecznie radzę omijać wielkim łukiem to coś
Ze względu na stan zdrowia Matki, jestem od ponad trzech miesięcy każdego dnia obecny w jej miejscu zamieszkania - posesja jest administrowana przez Dom Best. PORAŻKA!!! Chcąc zaoszczędzić na zdrowiu ( nerwy ) i kosztach połączeń telefonicznych, wszelkie sprawy związane z posesją najlepiej załatwiać OSOBIŚCIE, biorąc od pracownika poświadczenie złożenia dokumentów, czy wszelkich wyjaśnień pracownika administracji. Panie tam pracujące - przyznaję - są bardzo uprzejme, wyjaśniają jak mogą, lecz mogą niewiele. Panuje też brzydki zwyczaj, że odbierając telefon nie przedstawiają się, w biurze też nie wiadomo z kim się rozmawia ( wstyd przed własnym nazwiskiem? ). Zgłaszając awarie, nie jest możliwe uzyskanie informacji o terminie wykonania. Okazuje się, że to wykonawca ma wolną rękę, a nie Dom Best - który jest płatnikiem dla takiego "wykonawcy". Wiem, faktem jest, że największą winę ponoszą lokatorzy którzy takiego zarządcę sobie wybrali. Ludzie ogarnijcie się - przecież to Wy dajecie na chleb pracownikom Dom Bestu - żądajcie od nich a nie zgadzacie się na to, żeby to Oni dyktowali warunki.
Nie widziałam na stronie internetowej firmy Dom Best żadnej zakładki, w której można by było szukać informacji o nowych ofertach pracy w tym miejscu. Może Wy macie jakieś informacje, w jaki sposób można aplikować do pracy w tym miejscu? Czy zatrudniane są tylko osoby z doświadczeniem zawodowym w branży, czy szansę mają także inni? Dajcie proszę znać, jak to wygląda w Dom Best!
Witam, Jestem nie zadowolony z wykonywanego od ponad ośmiu miesięcy remontu na rogu ulic Szarotki i Sławomira. Brak organizacji, spodziewanego rzetelnego wykonania nie wspominając o planie. Wykonanie bramy wjazdowej pozostawia wiele do życzenia(choć nie jest zakończona to praca już wykonana stawia znak zapytania nad jej funkcjonalnością), podobnie jak pozostałych dwóch bram wejściowych. Dlaczego jak zawsze remont przeprowadzany jest dla biurokratów a brak niestety zainteresowania zdaniem mieszkańców i pracowników przedszkola oraz MOPR-u. Moje sugestie dla Dom Best Sp. z o.o.: Większa wrażliwość i zainteresowanie pracą utrzymującą spółkę.
@Kamil, a jesteś zainteresowany pracą w Dom Best? Jakie stanowisko Cię interesuje? Wysyłałeś już swoje CV do pracy w tym miejscu? Niewiele można znaleźć na forum opinii pochodzących od pracowników Dom Best - czym spowodowana jest Wasza niewielka aktywność w tym wątku? Przypominam, że każda z Waszych opinii jest bardzo cenna!
Trudno wyrobić sobie opinię o firmie ponieważ tak skrajnie różne opinie piszecie!
Jestem ze Szczecina I ciezko sie do nich dodzwonic ,nie odbieraja wogole telefonow I ciagle jakas laska ze cos zrobia jak im sie to zgladza .Oni chyba zapomnieli po co istnieja I dla kogo .
Firma nie godna zaufania. Brak jakiegokolwiek kontaktu z pracownikami, brak jakichkolwiek odpowiedzi na e-maile. Zdecydowanie nie polecam.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dom-Best Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Dom-Best Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.