ZZN Sp. z o.o.

2.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ZZN Sp. z o.o.

sas Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Były pracownik
 Pytanie

hop hop czy ktoś tu żyje? TM wycofało swój fanpage na FB? PR też się powinął.

Byly
Były pracownik

Piszcie jakie tam teraz jaja w Tumieszkamy. Ja sie zwolniłem jak jeszcze ksiegowosc byla na miejscu. (usunięte przez administratora)Przewazajaca cześć juz dawno zrezygnowała z ich usług, a ci co zostali usiłują odzyskać swoje dokumenty, bo zostały wywiezione do Lublina. Zeby wpis nie byl anonimowy jak tam PR ciagle podkreśla, chodzi o region zachodniopomorskie.

1
Również były
Były pracownik
@Byly

To pozostaje się tylko cieszyć, ze już nie na Cię w tej firmie. Co za determinacja żeby poopluwać byłego pracodawcę. Zapewne jesteś z grupy tych zwolnionych- nieefektywnych, którzy teraz nieustannie próbują podprowadzać klientów do konkurencji i wypisują na tym forum i w innych miejscach niestworzone historie podszywając się pod rzekome wspólnoty. Słabe na maksa. Zajmij się człowieku swoją „błyskotliwa” kariera i daj innym pracować

8
Krzysztof Nowy wpis
Pracownik
@Również były

Czemu nie moge jak kiedys wpasc do biura i spotkac zywego inspektora administratorke i ksiegowa. Infolinia to odbiera ktos niewiadomo kto, napewno nie fachowiec i tylko odbiera zgloszenie. Oddajcie nam dostep do fachowcow

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w ZZN Sp. z o.o. pracuje się na open space?

Minimini
Pracownik

Tak, firma Tu Mieszkamy jest dużo lepsza niż firma ZZN, Tu Mieszkamy o wiele lepiej zarządza niż ZZN!!! i tak trzymać !!!!

4
Czesław Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Minimini

Tumieszkamy to nie firma gwoli ścisłości a marka. Zzn byl i bedzie zznem. Czyzby gorliwy wyborca jedynej słusznej partii? Bo toku rozumowania wnioskuję ze tak.

Klient
Klient
 Pytanie

Jestem jednym z mieszkańców ktory byl zadowolony z waszej obsługi. Mowilem o tym nawet sąsiadom z bloku obok. Nie widziałem powodu odejścia naszego budynku z waszej firmy. A tu nagle info od zarządu ze zmieniamy firme. O co chodzi? O pracownikow ktorzy sa jeszcze na wypowiedzeniach ale juz pracują dla konkurencji i zabieraja Wam wspolnoty. Proponuje przyjdzec sie tym pracownikom, a tych pracownikow ktorzy sa lojalni wobec firmy doceniac.

9
Damian
Pracownik

Zgadzam się z Tobą Worker! Wydaje mi się nawet, że zaległości są sprzed około 2 lat i przez nieudolną pracę poszczególnych osób problem się pogłębiał. Obstawiam, że gdyby zmiany w strukturze firmy zaczęły się właśnie 2 lata temu to nie mielibyśmy tych problemów co dzisiaj. Z resztą nie ukrywajmy, że Wspólnoty Mieszkaniowe odchodzą do firm konkurencyjnych, w których pracują pracownicy tumieszkamy. Gratuluję tym "Pionierom Biznesu" sposobu na biznes- nie ma co otworzyć biznes i ukraść nam Wspólnoty Miezkaniowe... Chciałbym Wam wszystkim przypomnieć, że jak już będziecie się reklamować przed Zarzadami WM. pamiętajcie o 7 przykazaniu!!!

10
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Damian

Tak, powiedz jeszcze że zaległości są z pięciu lat. Właśnie zaległości narastają z chwilą wprowadzenia nowego modelu biznesowego. Pracy nie ubyło bo były jeszcze wszystkie wspólnoty a pracownicy byli zwolnieni grupowo. Przeszło 140 osób było zwolnionych to kto miał robić całą pracę? Dom5, portal pro? Samo się nie zrobi. A nowi pracownicy, którym Ty zapewne jesteś nie ogarniają tematów. Są niedouczeni i nie ma kto ich szkolić z obsługi systemów, które nie są łatwe. I jeszcze dziwisz się ze byli pracownicy idą do konkurencji? A gdzie mają iść? Są doświadczonymi zarządcami to mają iść na kasę do biedronki? Ciekawe gdzie Ty pójdziesz pracować jak Cię zwolnią bo będziesz niepotrzebny. Mimo wszystko życzę Ci długiej kariery.

mikołaj
Klient
@Damian

sam sobie zaprzeczasz, gdyby były takie zaległości i źle zarządzanie w poprzednich latach to uważasz że WM przeszłyby do konkurencji gdzie pracuja byli pracownicy ZZN. Zastanów się co piszesz:-))

Piotr
Były pracownik
 Pytanie
@mikołaj

Szanowny Kolego, tak wspolnoty odchodza do swoich starych zarzadcow pomimo tego, ze nie zawsze wszystko bylo na czas i idealnie to byli blisko wspolnot i kiedy bylo zle, to pomagali rozwiazac wszelkie problemy. A teraz? Problemy sie pietrza, a rozwiazan na horyzoncie nie widac.

Pracodawca

@Piotr

Szanowny Panie Piotrze, zapewniamy, że wszelkie kwestie (w szczególności te zaniedbane przez "starych zarządców", jak ich Pan nazywa, - dziękujemy, że Pan to zauważył) rozwiązujemy w kolejności zgłoszeń i na bieżąco. Cieszy nas Pański wpis, gdyż powiedział Pan głośno to, czego my, w szacunku dla tychże właśnie osób, staramy się nie artykułować. Pracy jest sporo, niemniej wspieramy się nawzajem, a do organizacji dołącza coraz więcej bardzo zmotywowanych osób, które doskonale rozumieją wagę standardu obsługi klienta. Pragniemy wyrazić nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej.

Pracodawca

@mikołaj

Szanowny Panie, tutaj porusza Pan istotną kwestię uczciwości, czy raczej jej braku, byłych pracowników, w przejmowaniu klientów podczas przechodzenia to innej organizacji. Takie zachowania nie są niczym nowym i świadczą wyłączenie o kulturze biznesowej osób odchodzących. Mierzą się z tym wszytskie firmy, niezależnie od wielkości i przedmiotu działalności.

k.wawa
Klient
@Damian

jeśli ktoś pracował w zarządzaniu 15 lat to logiczną rzeczą jest, że przejdzie do innej firmy lub otworzy działalność, raczej się nagle nie przekwalifikuje . Myślę, że jeśli obecny zarządca wywiązuje się z obowiązków to i wspólnoty nie odchodzą,a ponadto może to nie jest kwestia zadowolenia, tylko faktu, że starsi ludzie nie posiadają narzędzi , lub siły do takiej komunikacji .

1

Pracodawca

@k.wawa

Dziękujemy za trafne uwagi. Właśnie w trosce o komfort osób nie wykorzystujących w codziennej komunikacji narzędzi online będziemy stopniowo otwierać lokalizacje stacjonarne (oczywiście z zachowaniem reżimu sanitarnego), gdzie po wcześniejszym ustaleniu terminu, będzie można osobiście załatwić kwestie związane z obsługą nieruchomości. Pozdrawiamy serdecznie.

Basia
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

aby pisać o kulturze biznesowej,może najpierw popatrzycie na swoją "kulturę biznesową ". Na jakość obsługi

Patryk
Klient
@Basia

No co ty, przeciez oni nie mają sobie nic do zarzucenia. Zaraz zaprezentują ci swoje statystyki, ze wieksza polowa klientów jest zadowolona i to jest dla nich wyznacznik ze biznes idzie w dobrym kierunku.

Były pracownik
Były pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

Zapewne Pan lub Pani ktora to napisała jest osobą wykształconą, dopiero co kończącą studia i bez jakiego kolwiek doświadczenia zawodowego i określenie "stary Zarządca " rozumie tylko jako osobę juz chyba po 60 roku życia. Niestety nie. "Stary Zarządca "(usunięte przez administratora)przynajmniej z 20 letnim doświadczeniem. I to nie te osoby spowodowały ten bałagan. Spowodowały to takie osoby o jakich wspomniałem na początku bez doświadczenia i pewnie i bez wiedzy bo przyjmowane są osoby po kierunkach studiów nie mających nic wspólnego z nieruchomościami.

Pracodawca

@Patryk

Szanowny Panie Patryku, wprost przeciwnie- w każdym biznesie zawsze znajduje się pole do poprawy. Nie wszystkie działania są realizowane w sposób perfekcyjny i my to dostrzegamy- stąd wiele korekt do pierwotnego planu transformacji, nowych aplikacji i ciągłej komunikacji z naszymi klientami. To świadczy o dojrzałości biznesowej i partnerskim podejściu do naszych klientów.

Pracodawca

@Basia

Dziękujemy Pani Basiu, patrzymy codziennie i bardzo się staramy, aby jakość obsługi poprawiać nieustająco. Zadowolenie klientów jest dla nas kwestią zawsze priorytetową.

Hardwork
Klient
@Piotr

Tak byli blisko, ze jak firma wprowadziła Smarta do analizy efektywności pracy, to się okazało, ze co niektórzy poświęcali na prace 2 godziny w tygodniu. A później zdziwienie, ze zostali zwolnieni. I pierwsze co, to zaczęli wylewać swój jad na prawo i lewo ???? My współpracujemy z ZZN blisko 10 lat i znamy nieco Julia- wspieramy i wybaczamy potknięcia, bo widzimy zaangażowanie PS. I nie odeszliśmy do naszego byłego Administratora, a atakował nas kilka tygodni

Monika
Klient

Od 28.01.2021r. proszę o uchwałę bo bez niej nie mogę wyburzyć kopciuchów. Chcę założyć gazowe. Jest marzec a telefonów wykonanych na infolinie było mnóstwo. Do tej pory cisza. I do tej port wydzwaniam. Co za (usunięte przez administratora) i co ludzie zarządzają moim mieszkaniem! Wiemy (wszyscy sąsiedzi) że będziemy odchodzić od tumieszkamy. Podjęliśmy decyzje i jesteśmy po rozmowie z prawnikiem. Tumieszkamy jest od mojego domu 700km. Dziadowska firma, dziadowski zarząd. Z nikąd pomocy.

phul
Pracownik
 Pytanie

Czemu w swoich ogłoszeniach rekrutacyjnych podajecie nieprawdę, że posiadacie w Polsce ponad 100 biur?

Mieszkaniec
Klient
 Pytanie

W październiku 2020 roku złożyliśmy wam wypowiedzenie umowy, ale stara obowiązywała jeszcze do końca stycznia 2021 roku przez 3 m-ce bo taki był zapis. Do tej pory nikt się nie skontaktował że wspólnotą, zablokowaliście konto na tu mieszkamy i ktoś ma czelność twierdzić że jestescie firmą? To jest zlepek dorobkiewiczów (usunięte przez administratora) ! Pewnie u was nikt nie rozumie że trzeba płacić zobowiązania wspólnoty? Przez prawie 120 dni nie mieliście czasu przygotować i przekazać dokumentów? Oświadczam że na tym wpisie się nie skończy. Na osiedle prowadzę media ale te komercyjne! Chodzi o blok 6 i wspólnotę jednocześnie w Leźnicy Wielkiej -Osiedle

Pracodawca

@Mieszkaniec

Szanowny Mieszkańcu, zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. My również, z poziomu tego forum przekazaliśmy Pana wpis do właściwych Departamentów.

Worker
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w ZZN od ośmiu miesięcy. Pisanie na tym forum przez niektórych o braku podwyżek i premii jest nieprawdą. Ja po okresie próbnym otrzymałem uzgodniona podczas rekrutacji podwyżkę oraz na bieżąco otrzymujemy pewnie za realizacje KPI. Byli pracownicy próbują rujnować reputacje tej firmy, a czyje zaległości w pracy my teraz prostujemy na Call center? Skoro było tak super jak twierdzą, to dlaczego byłyby takie głębokie zmiany?

17
Krystyna
Klient
@Worker

to te nieudolnie wprowadzane głębokie zmiany od 3 lat spowodowały jeden wielki bałagan, zauważyły to tez wspólnoty, które zaczęły odchodzić od TumieSZamy

Pracodawca

@Krystyna

Szanowna Pani, zmiany organizacyjne są wprowadzane na przestrzeni ostatnich dwóch, a nie trzech lat. W przypadku ponad połowy naszych klientów spotkały się z ogromnym uznaniem i pozytywnym przyjęciem, a my robimy wszystko co w naszej mocy, aby codziennie stawać się lepszymi i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.

Andrzej
Były pracownik

Ciekawe kiedy spółka zniknie z mapy Polski przy kupnie spółki przedstawiciele z Litwy mówili że kapitałem spółki to jest doświadczona załoga i tego oczekiwały wspólnoty a zaczęto zwalniać ludzi i z 900 pracowników pozostało 300 i tak się skończyło że w Toruniu po Oddziale pozostały tylko meble.

Pracodawca

@Andrzej

Szanowny Panie, zapewniamy Pana, że nie mamy zamiaru znikać z mapy Polski. Wprost przeciwnie. Rozwijamy się dynamicznie, modyfikujemy Departamenty, wdrażamy nowe technologie i innowacje- Strefa klienta, Portal PRO, obsługa klienta w systemie 24/7. Wartości liczbowe, które Pan przywołuje, zupełnie nie przystają do rzeczywistości i nie bardzo wiadomo skąd były czerpane. Obecnie zatrudnienie wynosi dokładnie 453 osoby. W miesiącu grudniu zatrudniliśmy 33 osoby, a w pierwszych trzech tygodniach stycznia już 8 osób dołączyło do naszej organizacji. Zatem, przyzna Pan, że nie wygląda to na znikania, a raczej wprost przeciwnie. Nierentowne biura zostały zamknięte, co jest całkiem uzasadnione biznesowo i ekonomicznie, a znaczna część procesów obsługowych została scentralizowana, co ma zapewnić naszym klientom większy komfort i poczucie bezpieczeństwa.

klient
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

33 osoby chyba zatrudnione na infolinii ,bo w terenie pustka

Pracodawca

@klient

Szanowny Kliencie, postanowiliśmy się odnieść zbiorczo do wszelkich poruszonych w Pańskim wpisie- PO RAZ KOLEJNY. Pragniemy wyrazić nadzieję, że nasze stanowisko będzie dla Pana wystarczające i jasne. Zatem informujemy jn. Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów: • Bydgoszcz • Gorzów Wielkopolski • Koszalin • Kraków • Łódź • Olsztyn • Poznań • Rzeszów • Wrocław • Zielona Góra Jednocześnie, utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, Infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Centrum Księgowości Usługowej. Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne. W Departamencie Usług Wspólnych w Lublinie pracujemy 24/7 i codziennie wykonujemy: • ponad 15 000 operacji • ok. 300 połączeń wychodzących • odbieramy ok. 700 telefonów od naszych klientów • rejestrujemy 3000 faktur i 7000 dokumentów Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych. Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców powstał po to, aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz powiadamiać WM o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się nieruchomością klientów, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników. Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inwestujemy w ekspertów, infrastrukturę, nowe technologie, takie jak innowacyjny Audyt PRO. Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, badamy także opinię naszych klientów, aby na bieżąco poprawiać jakość świadczonych przez nas usług. Rozwinęliśmy możliwości zdalnego kontaktu z nami w związku z sytuacją związaną z pandemią. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie). Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkretnego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. I kilka istotnych faktów na zamknięcie naszego oświadczenia: • posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł) • jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych • naszym audytorem jest EY naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.

Krystyna
Pracownik
@klient

nie zwalniali, dopóki obowiązywał pakiet pracowniczy podpisany przy sprzedaży , później to juz karuzela zwolnien ruszyła

klient
Pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

są tak wspaniali dlatego wspólnotom odcina się media , czynsz nalicza się z kapelusza bo nie czyta się umów zawartych ze wspólnotami .,nie odpowiada się na korespondencję i tak można wyliczać

IT
Pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

Audyt EY taki sam jak każdy inny audytor, zatrudniający studentów ,którzy badanie bilansu robią według schematu. Spółka na giełdzie, proszę popatrzeć po ile akcje i jak ciągłe lecą w dół. Przenieśli się do Lublina bo nie stać ich na Warszawę. Właścicie juz dawno powiedział, ze w stolicy nie znajda takiej taniej siły roboczej jak tam.

Pracodawca

@IT

Szanowny IT, smutnym, aczkolwiek względnie pokrzepiającym i mówiącym sporo o intencjach piszącego jest fakt, iż kwestionuje Pan nie tylko nasz biznes, ale również inne organizacje. Pisanie w ten sposób o organizacji z wielkiej czwórki (EY) jest co najmniej nie na miejscu. I druga kwestia- mamy siedzibę w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10, gdzie są ulokowane prawie wszystkie nasze Departamenty Back office-owe. Zapraszamy do wirtualnego obejrzenia tego niezwykle nowoczesnego biurowca :) I ostatnia kwestia, choć chyba najważniejsza- Zarząd i my jako organizacja NIGDY nie mówimy i o naszych pracownikach "siła robocza". Ludzie są największym zasobem naszej organizacji, jesteśmy bardzo zgranym zespołem wyedukowanych specjalistów, zatem zwracamy się do Pana o kulturę dyskusji i szacunek do innych.

Pracodawca

@klient

Szanowny Pani , zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. Na tym forum nie rozstrzygamy anonimowych wpisów, nie mamy też możliwości przekazać ich w takim kształcie (ogólniki, anonimowe oskarżenia) do Departamentu obsługi klienta. Dopiero po zweryfikowaniu IP przez właściwe służby mamy możliwość skontaktowania się i dopytania o szczegóły osoby piszące w takiej formule.

k.wawa
Klient
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Odnosząc się do wpisu- mieścimy się przy ul. Cybernetki Warszawa to w jakich dniach i godzinach jesteście Państwo dostępni na miejscu? . .

Pracodawca

@k.wawa

Dzień dobry, na ulicy Cybernetyki 10 mieszczą się nasze Departamenty Back Office-owe (jak precyzowaliśmy we wcześniejszym wpisie). Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00). Pozdrawiamy serdecznie.

Stawiają na komunikację
Klient
 Pytanie

01-31 brak kontaktu, brak działań, pani Agnieszko, nadal się pani wdraża w Wspólnotę? -01 -30 -01-29 Odpada tyk ze ściany, każdego dnia więcej. 1-01-28 Rano nie był odśnieżony chodnik. Ale to pewnie nie problem 01-27 Klatka schodowa brudna, leżą śmieci 01-26 Wspólnota niszczej. Nikt nie naprawił ściany po usunięciu nielegalnego daszku, nadal istnieje pewnie spór kompetencyjny. 01-25 brak działąań, brak kontaktu -01-nikt na nic nie reauje -01-23 wspólnota jest nie odkażana -01-22 wspólnota niszczeje -01-21 Kolejny kawałek ściany odpadł, nikt nie reaguje 2021-01-20 09:37:31 Kiedy ktoś zareaguje? -01-18 Wspólnota niszczeje -01-17 brak reakcji -01-16 :ODPADA CODZIENNIIe kawałek ściany nikt nic nie robi 2021-01-15 Wspólnota niszczeje, brak rekacji brak działań, 2021-01-14 BRAK DZIAŁAŃ , BRAK REAKCJI 2021-01-13 brak reakcji, a wspólnota niszczeje 2021-01-12 brak reakcji, dlaczego? 2021-01-11 brak reakcji, kiedy ktoś się odezwie? 2021-01-10 nic nie robicie, dlaczego? 2021-01-09 Brak reakcji, zero kontaktu. 2021-01-08 nadal brak jakiejkolwiek reakcji, przecież stawiacie na komunikacje 2021-01-07 kiedy będzie kontakt , działanie? 2021-01-06 brak reakcji 2021-01-brak reakcji 2021-01-04 Brak reakcji 2021-01-02 brak reakcji 2020-12-31 zero reakcji -12-30 Brak kontaktu, brak rewakcji -12-29 u Brak reakcji, bez zmian 2020-12-28 Brak reakcji, co znaczy zamknięte na stałe co czytam o oddziale Poznań? 2020-12-27 brak reakcji -12-26 brak reakcji 2020-12-25 brak reakcji 2020-12-24 2020-12-23 bRAK REAKCJI 2020-12-22 Btrak kontaktu W dniu 2020-12-21 Nadal brak kontaktu 2020-12-19 brak kontaktu, bez zmian 2020-12-18 2020-12-18 Brak reakcji 2020-12-17 dalej nic 2020-12-16 Brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-15 brak reakcji nadal 2020-12-14 Brak reakcji, brak działań 2020-12-13 1 brak reakcji 2020-12-12: Brak reakcji brak kontaktu 2020-12-11 8 brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-10 11:brak reakcji 2020-12-09 09Wszyscy czytają, nikt nic nie robi 2020-12-08 11: bRAK REAKCJI 2020-12-07 09:4rak reakcji 2020-12-06 10dniu 2020-12-05 brak kontaktu 2020-12-04 09: Brak kontaktu 2020-12-03 brak reakcji 2020-12-02 09: brak reakcji 2020-12-01 brak reakcji, może ta pani zarządczyni ma zaduzó wspólnot i pracy, ze się nie odzywa od miesięcy. W dniu 2020-11-30 Trzeba być naprawdę po wielu szkołach, kursach o kierunku zarzadzanie nieruchomościami, aby nie odpisać na żadnego maila od miesięcy. Obiecane spotkanie od maja kiedy pani "objęła" naszą Wspólnotę też nie może mieć miejsca. Jak pani nie wstyd? pani Mironiuk - Roszada Agnieszka, za co pani bierze pieniądze? Powinna się pani wstydzić, tymczasem jest pani chyba dumna. 2020-11-28 Brak kontaktu 2020-11-27 bRAK KONTAKTU, 2020-11-26 Czekam 2020-11-25 10: Nikt nie reaguje 2020-11-24 przypominam się 2020-11-23 Brak kontaktu, brak działań 2020-11-22 11 Brak obiecanego konataku, i inne 2020-11-miał być kontakt ze strony zarządcy, nie ma 2020-11-20 Kiedy będzie kontakt z zarządcą, i inne kontakty? 2020-11-19 Dostałem wiele takich maili, a działań nie widać, kontaktu nie ma, mimo zapewnień Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i wkrótce otrzymasz odpowiedź. Uwaga! Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu, prosimy na nią nie odpowiadać. Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta: https://www.strefaklienta24.pl/ lub kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańców, pod numerem tel.: +48 22 123 90 50, dostępnym przez całą dobę. Pozdrawiamy, Zespół TuMieszkamy 2020-11-18 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-17 Nadal brak kontaktu. 2020-11-16: Nadal brak reakcji. 2020-11-15: Brak reakcji, dlaczego? 2020-11-13 09brak reakcji 2020-11-12 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-11 brak reakcji 2020-11-10 10Brak reakcji. -W załączeniu pismo z AMW sugerujące, ze zarządca jest właściwym do rozwiązywania problemów. Może coś to wam pomoże? 2020-11-09 2020-11-08 W dniu 2020-11-07 Brak odpowiedzi, brak działań 2020-11-06 Zero kontaktu. 2020-11-05 Brak kontaktu. Dlaczego? 2020-11-04 nadal brak kontaktu 2020-11-03 08: Brak kontaktu. Brak działań. W dniu 2020-11-02 11 Brak kontaktu. Dlaczego 2020-10-30 14:00u 2020-10-30 11:05:50 przypominam się 2020-10-29 08: brak reakcji. Dlaczego? 2020-10-28 09: Nikt nie reaguje. Dlacego? 2020-10-27 Brak najmniejszego kontaktu. Dlaczego 2020-10-: I brak reakcji. Dlaczego? W dniu 2020-10-23 10:1 Nikt nie reaguje na maile, nie działa w przedmiocie zgłaszanych problemów, kontakt przez infolinię nieskuteczny, przez facebooka zerowy, Na korespondencję słaną pocztą tradycyjną również nie odpowiadacie, reklamacje nie rozpatrzone, telefonów brak.. Brak kontaktu z członkiem zarządu [Heliasz]. Czy pan/pani uważa to za normalne? Mieszkańcy na Wspólnocie widząc tą sytuacje skupiają wszelkie problemy wspólnotowe na mojej osobie. Nie zamierzam was wyręczać. Czy będzie wreszcie jakiś kontakt ze strony zarządcy, administratora, opiekuna budynku, członka zarządu?

1
Józef
Klient
 Pytanie
@Stawiają na komunikację

Mam to samo, no prawie to samo, bo 10% odpowiedzi na temat, ponieważ tutaj mieszkam i WM traktuję odpowiedzialnie, mam już przeprowadzone negocjacje z kandydatami na nowego zarządcę jak również przygotowane wypowiedzenie, które w odpowiednim czasie uruchomimy, bo jak długo można być zauroczonym sztuczkami PR i słuchać .."przekażę do działu obsługi klienta", "pracujemy nad tym", itd? Pozdrawiam wszystkich, przechodźcie do działania, dość czekania !

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie, proszę podać nazwę Wspólnoty, bo mamy od Pana sporo zgłoszeń i różnych dużo aktywności, ale niestety, znajdujemy je tylko na tym forum, a ono nie służy kontaktom z klientami. NA tym forum działa nasz Departament HR, zatem w kwestiach Wspólnoty nie uzyska Pan rzetelnej odpowiedzi.

Pracodawca

@Stawiają na komunikację

Szanowny Panie/ Pani, proponujemy podać nazwę Wspólnoty, bo anonimowy wpis powtórzony wielokrotnie na tym forum nie daje nam żadnych możliwości pomocy i przekazania Pana/ Pani zgłoszenia do właściwego departamentu. W tym miejscu nie zyska Pan/ Pani pomocy merytorycznej, bo to nie jest forum merytoryczne. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym Contact Center.

Jerzy
Klient

No cóż... wcześniej było zdecydowanie lepiej, bo jak był problem - wsiadałem w auto, 3 km drogi i załatwiałem sprawę. Dzisiaj pozostaje tylko telefon... a po jego drugiej stronie ludzie bez możliwości decyzyjnych (czyli: przekażę sprawę do ...). Za usprawnianie działalności firmy wzięli się "księgowi", polikwidowane biura terenowe i kontakt tylko poprzez telefon i oszczędności rosną. Tylko z jakością usług nie ma to niestety nic wspólnego. Już sobie wyobrażam jacy "szczęśliwi" są ludzie starzy, samotnie mieszkający, pozostawieni samym sobie, bez telefonu, bez pomocy...:( Ja swoją sprawę, swój problem zgłosiłem pracownikowi przyjmującemu telefony, czekam (jeszcze cierpliwie), może mnie ZZN pozytywnie zaskoczy, jeśli nie, to ja postaram się zaskoczyć ZZN...

Pracodawca

@Jerzy

Panie Jerzy, bardzo cenna uwaga. Niemniej kontakt telefoniczny, w trakcie pandemii, to najbardziej bezpieczna formuła kontaktu, we szczególności dla osób starszych. To nie kwestia oszczędności, jak Pan sugeruje, tylko nowego modelu funkcjonowania, który został wdrożony. W najbliższym okresie będziemy informować naszych klientów o uruchomieniu dodatkowych kanałów kontaktowych.

Michal
Klient
 Pytanie

W Poznaniu biuro zamknięte poza tym zostały dwie osoby w dziale technicznym. Pan z działu technicznego wcześniej opiekował się naszym budynkiem nic nigdy nie wiedział, nie rozwiązywał naszych problemów poza tym jak sam mówi on już tych zmian w firmie nie Pojmuje, uważam że firma powinna większą uwagę zwracać na ludzi którzy ich reprezentują bo naprawdę niektórzy są chyba po znajomości albo z przypadku. Może warto dać szansę ludziom którzy chcą pracować. Po dwóch interwencjach sprawa załatwiona w Lublinie, może powinniście od samego początku nasz budynek OBSŁUGIWAĆ?

Alibaba
Pracownik

Pracownicy odchodzą jeden za drugim. Nie warto tu pracować. Narzucają nam nierealną ilość wspólnot do obsługi zasłaniając się rozbiciem obowiązków pomiędzy różne działy. Prawda jest niestety inna, działy między sobą nie współpracują, nic nie działa poprawnie. Jeśli chcesz przyjść do firmy gdzie panuje totalny chaos i nikt nie wie za co jest tak naprawdę odpowiedzialny to zapraszamy. Nie pozdrawiam szefostwa, pełnomocnik Region Południe.

Pracodawca

@Alibaba

Szanowna/y Alibabo, niestety nie możemy się zgodzić z zaprezentowaną opinią. Wdrożony przez naszą organizację nowy model biznesowy przyjął się doskonale i dzięki niemu praca stała się o wiele bardziej efektywna i uporządkowana. To prawda, pracy jest sporo i organizacja doskonale wynagradzając, oczekuje w zamian rzetelnej, uczciwej pracy i zaangażowania. Nadto, postulat wzrostu jakości świadczonych usług wpłynął na decyzję o zaimplementowaniu szeregu nowatorskich rozwiązań i usprawnień (choćby w obszarze stosowanych aplikacji). Jesteśmy dalecy od sytuacji, którą można by nazywać chaosem i rozmyciem odpowiedzialności. Pomimo tej jakże nieuprawnionej i jakże krzywdzącej opinii my jednak pozdrawiamy serdecznie "pełnomocnika Regionu Południe" życząc więcej obiektywizmu i dystansu :)

Zorzyk
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowny Pracodawco, obserwując niezadowolenie na wielu płaszczyznach i portalach możecie nie zdążyć wprowadzić swojego nowego planu biznesowego ponieważ brak klientów to uniemozliwi. Nie pomogą reklamy, tablety itp. dlatego ze opinia juz jest tak zszargana i nic tego nie wybieli!

Pracodawca

@Zorzyk

Szanowny Panie/ Pani Zorzyk, tak na wstępie, pragniemy serdecznie powitać Pana/ Panią po dłuższej nieobecności na tym forum :) Dziękujemy za zainteresowanie, zaangażowanie i troskę, niemniej na ilość klientów nie narzekamy. Wdrożenie nowego modelu zakończyło się sukcesem. Wdrażamy korekty, słuchamy i bierzemy pod uwagę sugestie naszych klientów. Funkcjonujemy sprawnie i bez zakłóceń. Panu/ Pani również życzymy tyle spokoju, ile my odczuwamy patrząc na zaimplementowane zmiany.

Marcin
Klient
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Skoro sprawnie funkcjonujecie i wszystko smiga - kiedy doczekam sie wymiany swietlowek w windzie (plus niedzialajacych przyciskow windowych) w budynku ul Pulawska 270, Warszawa ? Zgloszenie czeka od 2 wrzesnia ... (i pewnie poczeka na nowego zarzadce, mam nadzieje juz wkrotce)

Pracodawca

@Marcin

Panie Marcinie, dziękujemy za zgłoszenie faktu zepsutej świetlówki na portalu poświęconym pracodawcom :) Sugerujemy bardziej adekwatny dobór medium, gdyż jako niemerytoryczny, komentarz ów mógłby zaginąć. Niemniej, przekazujemy sprawę do Departamentu technicznego :) Pozdrawiamy i życzymy udanego dnia.

Marcin
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowni Panstwo, 1. Konretnie : swietlowek i przyciskow. Prosilbym o niedeprecjonowanie zgloszonych zastrzezen - w sumie to lokatorzy placa Panstwu, a nie odwrotnie 2. Usterke zglosilem na Panstwa linie obslugi mieszkancow - od 02 wrzesnia nic sie nie zmienilo. Pierwsza reakcja jest w dniu 24.09 . Po tym, gdy napisalem wlasnie na tym portalu - wlasnie mi Panstwo odpisaliscie (co nie znaczy, iz bedzie to zalatwione) 3. Doceniam Panstwa troske zwiazana ze sposobem przeslania uwagi. Pozwolicie Panstwo jednakze, iz pozostawie mojemu wyborowi, a nie Panstwa ocenie, w jaki sposob bede zglaszal uwagi zwiazane z dzialalnosci Panstwa firmy Milego dnia Marcin

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Kilka uwag : 1. Pisalem o swietlowkach i przyciskach, a nie o swietlowce. Prosze nie bagatelizowac sprawy, koniec koncow : Fundusz Remontowy finansowy jest ze srodkow Wlascicieli, podobnie jak Panstwa uslugi "zarzadcze" 2. Nie odniesliscie sie Panstwo do zastrzezen zwiazanych z faktem, iz od 2 wrzesnia czekam na wymiane i naprawe ww elementow (zgloszenia na infolinii, emailem) i doczekac sie nie moge. Rozumiem, iz dopiero napisanie na tym portalu pobudza Panstwa do dzialania, a brak odniesienia to proba ukrycia watlpiwej jakosci swiadczonej uslugi ? 3. Dziekuje bardzo za sugestie dotyczaca portalu i formy komunikacji. Poniewaz jednak kontakt z Panstwa infolinia nie przynosi zadnych skutkow - pozwole sobie zachowac prawo do swobody wyboru formy, tresci i medium ktore uzywac bede Z powazaniem Marcin

Pracodawca

@Marcin

Szanowny Panie , pisaliśmy już, że przekazujemy sprawę do Departamentu technicznego :)

Marcin
Klient
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Postaram sie troszke podrazyc : jesli wszystko funkcjonuje tak dobrze - czemu to Panstwo przekazuja informacje do dzialu Technicznego, a nie zostala ona przekazana po moich interwencjach telefonicznych ? Marcin

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Marcin
Klient
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Problem w tym, ze dział techniczny nie wypełnia swoich obowiązków i nie naprawia uszkodzonego wyposażenia. Dodatków, informując, iż skierował sprawę do firmy Kone (w tym przypadku), oznacza sprawę jako załatwiona. Czyli : jeśli sam zadzwonię do Kone to za co bierzecie pieniądze ?

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Takitam
Były pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Czytam wasze farmazony i zbieram żeby z podłogi masakra!! Gdzie macie napisane że jest to forum pracownik -pracodawca? Raczej ocenianie pracodawcy po przez wpisy ludzi którzy tam pracują albo pracowali! Wy jesteście oderwani od reala. Brak słów na was, co wy myślicie że normalny człowiek nie umie czytać między wierszami co u Was się dzieje? Każdy ucieka!

Pracodawca

@Takitam

Szanowny TakiTam, jednym zdaniem: jaki nick, taka wartość merytoryczna komentarza. Pozdrawiamy serdecznie, jednocześnie mając nadzieję, że możliwość wypowiedzenie się poprawiła Panu samopoczucie, bo nam na pewno :) :) :) PS. My, jako spory zespół nie uciekamy, co więcej rozwijamy się nieustannie i jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy :)

!!!!
Były pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

To nie Wy macie być zadowoleni z pracy tylko WM z Waszej pracy. Jest odwrotnie niestety. Kasujecie wszystko co jest niewygodne albo kasujecie część zdania a potem udzielacie odpowiedzi. Odpowiedź jest nieadekwatna .

Pracodawca

@!!!!

Szanowny !!!!, witamy po długiej nieobecności na forum!!!!! Brakowało nam Pana/ Pani i Pańskich (nie) merytorycznych wypowiedzi! Zapewniamy, że dla naszej organizacji ważne i kluczowe jest zadowolenie obu stron. Ważne , aby wszyscy interesariusze czerpali satysfakcję z wzajemnych relacji. A głoszone przez Pana/ Panią nieuprawnione opinie są dla nas wiatrem w żagle i zachęcają nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy :)

Hmm
Były pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Wynagradzając? Doskonale? Chyba szczel decyzyjny... Od dwóch lat, ani podwyżki ani premii.. dziękujemy.. Szaraczki w nowym modelu biznesowym

Pracodawca

@Hmm

Szanowny Pani/Panie, informujemy, że zgodnie z Regulaminem wynagradzania corocznie, dla każdego Departamentu uruchamiany jest budżet podwyżkowy dla wszystkich pracowników Spółek z Grupy. Co niniejszym potwierdzamy jako pracownicy jednego z Departamentu Spółki ZZN :) Wdrożony został również system motywacyjny (premiowy), który jest na bieżąco realizowany we wszystkich komórkach związanych z obsługą klienta, a perspektywicznie zostanie rozciągnięty na całą organizację. A nazywanie nas i naszych kolegów "szaraczkami" jest co najmniej nieeleganckie i obraźliwe, jak również świadczy o motywacji osoby piszącej.

Tomasz
Klient

Jedna z najgorętszych firmy z jakimi zdarzyło mi się współpracować. Niemal wszystkie zlecenia wykonują z opóźnieniem. Stanowczo odradzam współpracę.

Pracodawca

@Tomasz

Szanowny Panie, trudno odnieść się do takich ogólników i braku konkretów. Proszę o podanie swoich danych/ danych Wspólnoty, wówczas się Pan uwiarygodni i da nam Pan szansę odniesienia się do tego wpisu.

Ex pracownik
Były pracownik

Jako pracodawca: dobre zarobki, super atmosfera między pracownikami w oddziale. Jako firma zarządzająca: wstyd. Nowe technologie nie jako wsparcie administrowania, tylko zamiast. Rozmycie odpowiedzialności za WM na 10 osób. Nikt nie ma pełnej informacji o sprawach wspólnoty. Zgłoszenia na CC pozostają bez odpowiedzi.(usunięte przez administratora)brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za daną wspólnotę. Niestety, pracownicy infolinii, mimo najszczerszych chęci często są bezradni. Podsumowując, wszystko to, czego uczono mnie o profesjonalnym zarządzaniu nieruchomościami i co przez lata udało się wypracować w oddziale, zostało zastąpione nowym modelem biznesowym, z korporacyjnym podejściem i procedurami, z największym błędem: odejściem od relacyjności. Brak bezpośredniego kontaktu zarządcy z mieszkańcami to zaprzeczenie dobrego zarządzania. Stąd tak wiele odejść wspólnot w skali całego kraju. Mieszkańcy lubią być rozpoznawani, kojarzeni- wtedy buduje się zaufanie na linii firma-klient. Call Center, obchody nieruchomości, Strefa Klienta- skądinąd doskonałe narzędzia wsparcia- nie zastąpią dobrego zarządcy i nie przykryją ogromu niekompetencji i chaosu (w ubiegłorocznych zwolnieniach grupowych pozbyto się mnóstwa profesjonalistów, a wielu odeszło samo, nie godząc się na nowy model i wizję), z jakim zmagać się muszą ci, którzy zostali tu w pracy, jak i ci, którzy są jeszcze klientami. (usunięte przez administratora) Kiedyś to był wzorowy zarządca (do czasu wprowadzania zmian pod wspólną marką TuMieszkamy). Pozdrawiam

Pracodawca

@Ex pracownik

Szanowny Expracowniku, na wstępie pragniemy podziękować za wyrażone przez Pana/Panią uznanie dla organizacji pracy, kwestii pracowniczych i atmosfery w naszych Spółkach. Co do pozostałej części nie sposób się z Panem/ Panią zgodzić, gdyż trudno mówić o rozmyciu odpowiedzialności, gdy mamy do czynienia z wąską specjalizacją i zapewnieniem naszym klientom coraz większej liczby osób do obsługi (rosnące zatrudnienie) oraz usprawnione narzędzia dedykowane do obsługi nieruchomości. Rozumiemy, że nowy model biznesowy nie spotka się z uznaniem wszystkich zainteresowanych, niemniej taki właśnie został zaimplementowany, przyjęty i gro z naszych klientów dostrzega korzyści z wdrożonych zmian. Okres przejściowy jest trudny zawsze i dla wszystkich, niemniej MY- zespół wykwalifikowanych i doskonale zorganizowanych ludzi robimy wszystko, aby nasi klienci nie musieli odczuwać żadnych niedogodności z nim związanych. Niemniej, dziękujemy za Pana/ Pani spostrzeżenia, zawsze stanowią one cenny materiał do pracy. Pozdrawiamy serdecznie :)

Szczecin
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

to ten okres przejściowy jeszcze trwa ?

Pracodawca

@Szczecin

Tak, Szanowny Panie/ Pani, zbyt poważne zmiany są obecnie implementowane, aby wprowadzać je naprędce i bez stosownych korekt :) Naszym klientom należy się jak najlepszy standard obsługi oraz poczucie bezpieczeństwa- nad czym również nieustająco pracujemy. Pozdrawiamy serdecznie :)

Były pracownik
Były pracownik

Obserwuję decyzje mojego byłego pracodawcy jakim był ZZN, które wyznaczały trendy w administrowaniu nieruchomości konkurencji. Z dzisiejszej perspektywy oceniam, że nadal firma jest prekursorem zmian ale chciałem przypomnieć, że nadal jesteście pierwsi ale już dawno poza głównym torem. Skala odejść wspólnot mieszkaniowych w całym kraju jest tak przerażająco wysoka, że zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem ktoś na górze zapomniał, że podstawą tej lub innej firmy zarządzającej nieruchomościami są wspólnoty mieszkaniowe. Świetny program DOM5 (miał być wymieniany na super nowoczesny ogólnokrajowy program Niepodległość), cała struktura organizacyjna będzie nic nie znaczyła jak wspólnoty przejdą do konkurencji. Na końcu tej drogi pozostanie morze pustych segregatorów po dokumentach budynków, tabelki excelowe z danymi odchodzących wspólnot i flota aut bez pracowników, którzy w ten czy inny sposób odeszli lub zostali zwolnieni oraz olbrzymie koszty po niedoszłych eksperymentach pokroju GT SERVICE, HOTEL CONSIERGE, księgowość modułowa itp. Szkoda, wielka szkoda...

Pracodawca

@Były pracownik

Szanowny Były pracowniku vel Jasiu, dziękujemy za to nieustające zaangażowanie w sprawy Spółek z grupy Tumieszkamy. Zapewniamy, że nadal jesteśmy prekursorem w obszarze nowatorskich rozwiązań :) Pańska/ Pani wiedza (domniemania, czy pobożne życzenia) na temat skali rzekomych odejść naszych klientów jest niepokojąco szeroka i przede wszystkim oderwana od rzeczywistości. Zapewniamy, że organizacyjnie mamy się lepiej niż kiedykolwiek, żywiąc nadzieję, że da to Panu/ Pani spokój wewnętrzny i pozwoli zająć się własnym życiem zawodowym i uwolni Pana/ Panią od zbędnych trosk. PS. A puste segregatory wykorzystujemy na bieżąco :) Pozdrawiamy, życząc dużo szczęścia i pogody ducha w Nowym Roku :)

lopi
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowny Panie jestem przedstawicielem wspólnoty i klientem tumieszkamy, czytając pańskie odpowiedzi na uwagi klientów, pełne sarkazmu i braku szacunku jestem przekonany, ze moja wspólnota powinna zrezygnować z waszych usługo co czym prędzej uczynię. Wszystkie opinie, które przeczytałem o tu mieszkamy, negatywne są w pełni prawdziwe, mamy te same problemy z wami.

Lukasz
Pracownik
 Pytanie

Z ciekawości. Co w tym roku firma daje pracowników z okazji świąt?

1

Pracodawca

@Lukasz

Zapraszamy na nasz Facebook firmowy. Z duma prezentujemy tam upominki świąteczne dla pracowników oraz dla dzieciaków naszych pracowników :)

Kamil
Klient
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Wasza strona na na Facebooku ostatni wpis 11 września 2020. Nie ma tam żadnych zdjęć upominków. Za to ciekawy fan page to grupa tumieszkamy-poszkodowani. Ciekawe czy wpuścili już tam szanowne PR?

Pracodawca

@Kamil

Panie Kamilu, wszystkiego najlepszego w Nowym roku. Przede wszystkim zdrowia i stabilności emocjonalnej życzymy.... jak najwięcej :)

KTOŚ !
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)kto jest odpowiedzialny w tej firmie za cokolwiek? Proszę mnie nie odsyłać do Strefy Klienta lub "ogólnego" maila ... bo to jest JEDNA WIELKA KPINA. Walczę o wyjaśnienie błędów z rozliczenia od kilku miesięcy ... chyba minęło już pół roku ...ŻARTY Znam chyba wszystkich konsultantów na tej waszej śmiesznej infolinii, którzy muszą być mili, ale nie wiedzą nic, i telefony tam to jedna wielka strata czasu ... Okazuje się, że rozliczenia z jednego kwartału są prawdopodobnie błędne z poprzednich dwóch lat, jednak nikt nie jest łaskawie zrobić czegokolwiek w tym kierunku. Ciągle tylko "trzeba czekać", "odpowiedź w ciągu 7 dni" ... "w ciągu jeszcze jednych 7 dni" .... aż na pierwszą NIC NIE WNOSZĄCĄ odpowiedź czekałam 1,5 miesiąca !!! I od tamtej pory znowu cisza ... INFOLINIA TO STRATA CZASU I NERWÓW. Postanowiłam napisać długiego maila z całym przebiegiem sytuacji, ze szczegółami i załącznikami do każdego fragmentu - JAK KROWIE NA ROWIE! - do zarządcy, do którego kontakt dostałam na infolinii (mail). Mija właśnie miesiąc i brak odpowiedzi - a na infolinii okazuje się, że ten Pan już nie pracuje! I nie ma Wspólnota aktualnie ani zarządcy, ani administracji ... Księgowość odpowiedziała raz ... próbując mnie po prostu zbyć ... bo sami nie wiedzą co tam narobili. A kontaktu do żadnej osoby "wyżej" brak! Jednak czytając opinie w internecie na różnych witrynach, wątpię, że cokolwiek tu pomoże. KPINA, ŻARTY, (usunięte przez administratora), OLEWANIE, ZBYWANIE, JEDEN WIELKI CYRK! STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY! : /////

Pracodawca

@KTOŚ !

Szanowny Panie, forum Gowork nie służy do celów kontaktowych z naszą organizacją. Co więcej i po raz kolejny uprzejmie informujemy, żemw związku z rozwojem firmy i centralizacją świadczonych przez nas usług, otworzyliśmy biuro w Lublinie, do którego przenosimy także siedzibę spółki. W Lublinie znajdują się: Dział Księgowości Usługowej, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Obsługi Mieszkańca (infolinia, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że nadal działamy na terenie całej Polski, łączymy procesy zdalnej obsługi z regularną obecnością specjalistów na terenie nieruchomości i stawiamy na łatwą komunikację. Większość spraw można załatwić telefonicznie i online. Zachęcamy do kontaktu. Poniżej aktualne dane adresowe: Adres korespondencyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych: ul. Wolska 11 20-411 Lublin Adres siedziby głównej: ul. Spokojna 2 20-074 Lublin. Życzymy dużo zdrowia i spokoju w Nowym Roku :)

Józef
Klient
@ZZN Sp. z o.o.

A może by tak dane teleadresowe przekazać do zarządów WM,(macie nasze dane adresowe), byłoby mniej nerwowo i bez sarkazmu!

Pracodawca

@Józef

Oczywiście. Dane teleadresowe i kontaktowe nie są tajemnicą. Są zamieszczone na naszej stronie i informuje o tym nasze Contact Center. Nadto, Zarządy wspólnot są obdzwaniane przez naszych pracowników każdorazowo, kiedy wprowadzamy jakiekolwiek zmiany organizacyjne, czy biznesowe. Klienci nigdy nie są pozostawieni sami sobie.

Zostaw merytoryczną opinię o ZZN Sp. z o.o. - Lublin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

ZZN Sp. z o.o.