Opinie o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy ZZN Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w ZZN Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ZZN Sp. z o.o. w Lublin

Pytanie
 Pytanie

Czy w ZZN Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

Józef
Inne
@Pytanie

Podobno powstają POK (punkty obsługi klienta), czyli cichy początek powrotu do starego systemu.

Mira
Pracownik
@Józef

za późno _WM poszły po rozum do głowy i opuściły Tumieszkamy

Emily
Inne
@Pytanie

Tak, zwalniają pracowników, których wykorzystywali na maksa. To już ostatnie podrygi tego kolosa bez kończyn. Brak kultury, kontaktu bezpośredniego i totalny chaos to słowa pasujące do tej firmy.

Byly
Były pracownik

Piszcie jakie tam teraz jaja w Tumieszkamy. Ja sie zwolniłem jak jeszcze ksiegowosc byla na miejscu. (usunięte przez administratora)Przewazajaca cześć juz dawno zrezygnowała z ich usług, a ci co zostali usiłują odzyskać swoje dokumenty, bo zostały wywiezione do Lublina. Zeby wpis nie byl anonimowy jak tam PR ciagle podkreśla, chodzi o region zachodniopomorskie.

1
Również były
Były pracownik
@Byly

To pozostaje się tylko cieszyć, ze już nie na Cię w tej firmie. Co za determinacja żeby poopluwać byłego pracodawcę. Zapewne jesteś z grupy tych zwolnionych- nieefektywnych, którzy teraz nieustannie próbują podprowadzać klientów do konkurencji i wypisują na tym forum i w innych miejscach niestworzone historie podszywając się pod rzekome wspólnoty. Słabe na maksa. Zajmij się człowieku swoją „błyskotliwa” kariera i daj innym pracować

9
Krzysztof
Pracownik
@Również były

Czemu nie moge jak kiedys wpasc do biura i spotkac zywego inspektora administratorke i ksiegowa. Infolinia to odbiera ktos niewiadomo kto, napewno nie fachowiec i tylko odbiera zgloszenie. Oddajcie nam dostep do fachowcow

Antena
Pracownik
@Krzysztof

bo jest śmiertelny wirus COVID-19 który zabija ludzi, a Pan, Panie Krzysztofie chce się spotykać co zwiększa możliwość zakażenia. To bardzo nieodpowiedzialne zachowanie, Panie Krzysztofie.

sas
Były pracownik
 Pytanie

hop hop czy ktoś tu żyje? TM wycofało swój fanpage na FB? PR też się powinął.

Minimini
Pracownik

Tak, firma Tu Mieszkamy jest dużo lepsza niż firma ZZN, Tu Mieszkamy o wiele lepiej zarządza niż ZZN!!! i tak trzymać !!!!

6
Czesław
Były pracownik
 Pytanie
@Minimini

Tumieszkamy to nie firma gwoli ścisłości a marka. Zzn byl i bedzie zznem. Czyzby gorliwy wyborca jedynej słusznej partii? Bo toku rozumowania wnioskuję ze tak.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie ZZN Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości - oddział Gdynia
Gdynia
Partnerzy Nieruchomości
(129 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Inne
 Pytanie

Jestem jednym z mieszkańców ktory byl zadowolony z waszej obsługi. Mowilem o tym nawet sąsiadom z bloku obok. Nie widziałem powodu odejścia naszego budynku z waszej firmy. A tu nagle info od zarządu ze zmieniamy firme. O co chodzi? O pracownikow ktorzy sa jeszcze na wypowiedzeniach ale juz pracują dla konkurencji i zabieraja Wam wspolnoty. Proponuje przyjdzec sie tym pracownikom, a tych pracownikow ktorzy sa lojalni wobec firmy doceniac.

9
Monika
Inne

Od 28.01.2021r. proszę o uchwałę bo bez niej nie mogę wyburzyć kopciuchów. Chcę założyć gazowe. Jest marzec a telefonów wykonanych na infolinie było mnóstwo. Do tej pory cisza. I do tej port wydzwaniam. Co za (usunięte przez administratora) i co ludzie zarządzają moim mieszkaniem! Wiemy (wszyscy sąsiedzi) że będziemy odchodzić od tumieszkamy. Podjęliśmy decyzje i jesteśmy po rozmowie z prawnikiem. Tumieszkamy jest od mojego domu 700km. Dziadowska firma, dziadowski zarząd. Z nikąd pomocy.

phul
Pracownik
 Pytanie

Czemu w swoich ogłoszeniach rekrutacyjnych podajecie nieprawdę, że posiadacie w Polsce ponad 100 biur?

Worker
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w ZZN od ośmiu miesięcy. Pisanie na tym forum przez niektórych o braku podwyżek i premii jest nieprawdą. Ja po okresie próbnym otrzymałem uzgodniona podczas rekrutacji podwyżkę oraz na bieżąco otrzymujemy pewnie za realizacje KPI. Byli pracownicy próbują rujnować reputacje tej firmy, a czyje zaległości w pracy my teraz prostujemy na Call center? Skoro było tak super jak twierdzą, to dlaczego byłyby takie głębokie zmiany?

17
Krystyna
Inne
@Worker

to te nieudolnie wprowadzane głębokie zmiany od 3 lat spowodowały jeden wielki bałagan, zauważyły to tez wspólnoty, które zaczęły odchodzić od TumieSZamy

Pracodawca

@Krystyna

Szanowna Pani, zmiany organizacyjne są wprowadzane na przestrzeni ostatnich dwóch, a nie trzech lat. W przypadku ponad połowy naszych klientów spotkały się z ogromnym uznaniem i pozytywnym przyjęciem, a my robimy wszystko co w naszej mocy, aby codziennie stawać się lepszymi i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów.

Stawiają na komunikację
Inne
 Pytanie

01-31 brak kontaktu, brak działań, pani Agnieszko, nadal się pani wdraża w Wspólnotę? -01 -30 -01-29 Odpada tyk ze ściany, każdego dnia więcej. 1-01-28 Rano nie był odśnieżony chodnik. Ale to pewnie nie problem 01-27 Klatka schodowa brudna, leżą śmieci 01-26 Wspólnota niszczej. Nikt nie naprawił ściany po usunięciu nielegalnego daszku, nadal istnieje pewnie spór kompetencyjny. 01-25 brak działąań, brak kontaktu -01-nikt na nic nie reauje -01-23 wspólnota jest nie odkażana -01-22 wspólnota niszczeje -01-21 Kolejny kawałek ściany odpadł, nikt nie reaguje 2021-01-20 09:37:31 Kiedy ktoś zareaguje? -01-18 Wspólnota niszczeje -01-17 brak reakcji -01-16 :ODPADA CODZIENNIIe kawałek ściany nikt nic nie robi 2021-01-15 Wspólnota niszczeje, brak rekacji brak działań, 2021-01-14 BRAK DZIAŁAŃ , BRAK REAKCJI 2021-01-13 brak reakcji, a wspólnota niszczeje 2021-01-12 brak reakcji, dlaczego? 2021-01-11 brak reakcji, kiedy ktoś się odezwie? 2021-01-10 nic nie robicie, dlaczego? 2021-01-09 Brak reakcji, zero kontaktu. 2021-01-08 nadal brak jakiejkolwiek reakcji, przecież stawiacie na komunikacje 2021-01-07 kiedy będzie kontakt , działanie? 2021-01-06 brak reakcji 2021-01-brak reakcji 2021-01-04 Brak reakcji 2021-01-02 brak reakcji 2020-12-31 zero reakcji -12-30 Brak kontaktu, brak rewakcji -12-29 u Brak reakcji, bez zmian 2020-12-28 Brak reakcji, co znaczy zamknięte na stałe co czytam o oddziale Poznań? 2020-12-27 brak reakcji -12-26 brak reakcji 2020-12-25 brak reakcji 2020-12-24 2020-12-23 bRAK REAKCJI 2020-12-22 Btrak kontaktu W dniu 2020-12-21 Nadal brak kontaktu 2020-12-19 brak kontaktu, bez zmian 2020-12-18 2020-12-18 Brak reakcji 2020-12-17 dalej nic 2020-12-16 Brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-15 brak reakcji nadal 2020-12-14 Brak reakcji, brak działań 2020-12-13 1 brak reakcji 2020-12-12: Brak reakcji brak kontaktu 2020-12-11 8 brak reakcji, brak kontaktu 2020-12-10 11:brak reakcji 2020-12-09 09Wszyscy czytają, nikt nic nie robi 2020-12-08 11: bRAK REAKCJI 2020-12-07 09:4rak reakcji 2020-12-06 10dniu 2020-12-05 brak kontaktu 2020-12-04 09: Brak kontaktu 2020-12-03 brak reakcji 2020-12-02 09: brak reakcji 2020-12-01 brak reakcji, może ta pani zarządczyni ma zaduzó wspólnot i pracy, ze się nie odzywa od miesięcy. W dniu 2020-11-30 Trzeba być naprawdę po wielu szkołach, kursach o kierunku zarzadzanie nieruchomościami, aby nie odpisać na żadnego maila od miesięcy. Obiecane spotkanie od maja kiedy pani "objęła" naszą Wspólnotę też nie może mieć miejsca. Jak pani nie wstyd? pani Mironiuk - Roszada Agnieszka, za co pani bierze pieniądze? Powinna się pani wstydzić, tymczasem jest pani chyba dumna. 2020-11-28 Brak kontaktu 2020-11-27 bRAK KONTAKTU, 2020-11-26 Czekam 2020-11-25 10: Nikt nie reaguje 2020-11-24 przypominam się 2020-11-23 Brak kontaktu, brak działań 2020-11-22 11 Brak obiecanego konataku, i inne 2020-11-miał być kontakt ze strony zarządcy, nie ma 2020-11-20 Kiedy będzie kontakt z zarządcą, i inne kontakty? 2020-11-19 Dostałem wiele takich maili, a działań nie widać, kontaktu nie ma, mimo zapewnień Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Informujemy, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i wkrótce otrzymasz odpowiedź. Uwaga! Wiadomość wygenerowana automatycznie z systemu, prosimy na nią nie odpowiadać. Zachęcamy do korzystania ze Strefy Klienta: https://www.strefaklienta24.pl/ lub kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańców, pod numerem tel.: +48 22 123 90 50, dostępnym przez całą dobę. Pozdrawiamy, Zespół TuMieszkamy 2020-11-18 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-17 Nadal brak kontaktu. 2020-11-16: Nadal brak reakcji. 2020-11-15: Brak reakcji, dlaczego? 2020-11-13 09brak reakcji 2020-11-12 Brak reakcji. Dlaczego? 2020-11-11 brak reakcji 2020-11-10 10Brak reakcji. -W załączeniu pismo z AMW sugerujące, ze zarządca jest właściwym do rozwiązywania problemów. Może coś to wam pomoże? 2020-11-09 2020-11-08 W dniu 2020-11-07 Brak odpowiedzi, brak działań 2020-11-06 Zero kontaktu. 2020-11-05 Brak kontaktu. Dlaczego? 2020-11-04 nadal brak kontaktu 2020-11-03 08: Brak kontaktu. Brak działań. W dniu 2020-11-02 11 Brak kontaktu. Dlaczego 2020-10-30 14:00u 2020-10-30 11:05:50 przypominam się 2020-10-29 08: brak reakcji. Dlaczego? 2020-10-28 09: Nikt nie reaguje. Dlacego? 2020-10-27 Brak najmniejszego kontaktu. Dlaczego 2020-10-: I brak reakcji. Dlaczego? W dniu 2020-10-23 10:1 Nikt nie reaguje na maile, nie działa w przedmiocie zgłaszanych problemów, kontakt przez infolinię nieskuteczny, przez facebooka zerowy, Na korespondencję słaną pocztą tradycyjną również nie odpowiadacie, reklamacje nie rozpatrzone, telefonów brak.. Brak kontaktu z członkiem zarządu [Heliasz]. Czy pan/pani uważa to za normalne? Mieszkańcy na Wspólnocie widząc tą sytuacje skupiają wszelkie problemy wspólnotowe na mojej osobie. Nie zamierzam was wyręczać. Czy będzie wreszcie jakiś kontakt ze strony zarządcy, administratora, opiekuna budynku, członka zarządu?

1
Józef
Inne
 Pytanie
@Stawiają na komunikację

Mam to samo, no prawie to samo, bo 10% odpowiedzi na temat, ponieważ tutaj mieszkam i WM traktuję odpowiedzialnie, mam już przeprowadzone negocjacje z kandydatami na nowego zarządcę jak również przygotowane wypowiedzenie, które w odpowiednim czasie uruchomimy, bo jak długo można być zauroczonym sztuczkami PR i słuchać .."przekażę do działu obsługi klienta", "pracujemy nad tym", itd? Pozdrawiam wszystkich, przechodźcie do działania, dość czekania !

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie, proszę podać nazwę Wspólnoty, bo mamy od Pana sporo zgłoszeń i różnych dużo aktywności, ale niestety, znajdujemy je tylko na tym forum, a ono nie służy kontaktom z klientami. NA tym forum działa nasz Departament HR, zatem w kwestiach Wspólnoty nie uzyska Pan rzetelnej odpowiedzi.

Pracodawca

@Stawiają na komunikację

Szanowny Panie/ Pani, proponujemy podać nazwę Wspólnoty, bo anonimowy wpis powtórzony wielokrotnie na tym forum nie daje nam żadnych możliwości pomocy i przekazania Pana/ Pani zgłoszenia do właściwego departamentu. W tym miejscu nie zyska Pan/ Pani pomocy merytorycznej, bo to nie jest forum merytoryczne. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym Contact Center.

Jerzy
Inne

No cóż... wcześniej było zdecydowanie lepiej, bo jak był problem - wsiadałem w auto, 3 km drogi i załatwiałem sprawę. Dzisiaj pozostaje tylko telefon... a po jego drugiej stronie ludzie bez możliwości decyzyjnych (czyli: przekażę sprawę do ...). Za usprawnianie działalności firmy wzięli się "księgowi", polikwidowane biura terenowe i kontakt tylko poprzez telefon i oszczędności rosną. Tylko z jakością usług nie ma to niestety nic wspólnego. Już sobie wyobrażam jacy "szczęśliwi" są ludzie starzy, samotnie mieszkający, pozostawieni samym sobie, bez telefonu, bez pomocy...:( Ja swoją sprawę, swój problem zgłosiłem pracownikowi przyjmującemu telefony, czekam (jeszcze cierpliwie), może mnie ZZN pozytywnie zaskoczy, jeśli nie, to ja postaram się zaskoczyć ZZN...

Pracodawca

@Jerzy

Panie Jerzy, bardzo cenna uwaga. Niemniej kontakt telefoniczny, w trakcie pandemii, to najbardziej bezpieczna formuła kontaktu, we szczególności dla osób starszych. To nie kwestia oszczędności, jak Pan sugeruje, tylko nowego modelu funkcjonowania, który został wdrożony. W najbliższym okresie będziemy informować naszych klientów o uruchomieniu dodatkowych kanałów kontaktowych.

Michal
Inne
 Pytanie

W Poznaniu biuro zamknięte poza tym zostały dwie osoby w dziale technicznym. Pan z działu technicznego wcześniej opiekował się naszym budynkiem nic nigdy nie wiedział, nie rozwiązywał naszych problemów poza tym jak sam mówi on już tych zmian w firmie nie Pojmuje, uważam że firma powinna większą uwagę zwracać na ludzi którzy ich reprezentują bo naprawdę niektórzy są chyba po znajomości albo z przypadku. Może warto dać szansę ludziom którzy chcą pracować. Po dwóch interwencjach sprawa załatwiona w Lublinie, może powinniście od samego początku nasz budynek OBSŁUGIWAĆ?

Alibaba
Pracownik

Pracownicy odchodzą jeden za drugim. Nie warto tu pracować. Narzucają nam nierealną ilość wspólnot do obsługi zasłaniając się rozbiciem obowiązków pomiędzy różne działy. Prawda jest niestety inna, działy między sobą nie współpracują, nic nie działa poprawnie. Jeśli chcesz przyjść do firmy gdzie panuje totalny chaos i nikt nie wie za co jest tak naprawdę odpowiedzialny to zapraszamy. Nie pozdrawiam szefostwa, pełnomocnik Region Południe.

Pracodawca

@Alibaba

Szanowna/y Alibabo, niestety nie możemy się zgodzić z zaprezentowaną opinią. Wdrożony przez naszą organizację nowy model biznesowy przyjął się doskonale i dzięki niemu praca stała się o wiele bardziej efektywna i uporządkowana. To prawda, pracy jest sporo i organizacja doskonale wynagradzając, oczekuje w zamian rzetelnej, uczciwej pracy i zaangażowania. Nadto, postulat wzrostu jakości świadczonych usług wpłynął na decyzję o zaimplementowaniu szeregu nowatorskich rozwiązań i usprawnień (choćby w obszarze stosowanych aplikacji). Jesteśmy dalecy od sytuacji, którą można by nazywać chaosem i rozmyciem odpowiedzialności. Pomimo tej jakże nieuprawnionej i jakże krzywdzącej opinii my jednak pozdrawiamy serdecznie "pełnomocnika Regionu Południe" życząc więcej obiektywizmu i dystansu :)

Zorzyk
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowny Pracodawco, obserwując niezadowolenie na wielu płaszczyznach i portalach możecie nie zdążyć wprowadzić swojego nowego planu biznesowego ponieważ brak klientów to uniemozliwi. Nie pomogą reklamy, tablety itp. dlatego ze opinia juz jest tak zszargana i nic tego nie wybieli!

Pracodawca

@Zorzyk

Szanowny Panie/ Pani Zorzyk, tak na wstępie, pragniemy serdecznie powitać Pana/ Panią po dłuższej nieobecności na tym forum :) Dziękujemy za zainteresowanie, zaangażowanie i troskę, niemniej na ilość klientów nie narzekamy. Wdrożenie nowego modelu zakończyło się sukcesem. Wdrażamy korekty, słuchamy i bierzemy pod uwagę sugestie naszych klientów. Funkcjonujemy sprawnie i bez zakłóceń. Panu/ Pani również życzymy tyle spokoju, ile my odczuwamy patrząc na zaimplementowane zmiany.

Marcin
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Skoro sprawnie funkcjonujecie i wszystko smiga - kiedy doczekam sie wymiany swietlowek w windzie (plus niedzialajacych przyciskow windowych) w budynku ul Pulawska 270, Warszawa ? Zgloszenie czeka od 2 wrzesnia ... (i pewnie poczeka na nowego zarzadce, mam nadzieje juz wkrotce)

Pracodawca

@Marcin

Panie Marcinie, dziękujemy za zgłoszenie faktu zepsutej świetlówki na portalu poświęconym pracodawcom :) Sugerujemy bardziej adekwatny dobór medium, gdyż jako niemerytoryczny, komentarz ów mógłby zaginąć. Niemniej, przekazujemy sprawę do Departamentu technicznego :) Pozdrawiamy i życzymy udanego dnia.

Marcin
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowni Panstwo, 1. Konretnie : swietlowek i przyciskow. Prosilbym o niedeprecjonowanie zgloszonych zastrzezen - w sumie to lokatorzy placa Panstwu, a nie odwrotnie 2. Usterke zglosilem na Panstwa linie obslugi mieszkancow - od 02 wrzesnia nic sie nie zmienilo. Pierwsza reakcja jest w dniu 24.09 . Po tym, gdy napisalem wlasnie na tym portalu - wlasnie mi Panstwo odpisaliscie (co nie znaczy, iz bedzie to zalatwione) 3. Doceniam Panstwa troske zwiazana ze sposobem przeslania uwagi. Pozwolicie Panstwo jednakze, iz pozostawie mojemu wyborowi, a nie Panstwa ocenie, w jaki sposob bede zglaszal uwagi zwiazane z dzialalnosci Panstwa firmy Milego dnia Marcin

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Kilka uwag : 1. Pisalem o swietlowkach i przyciskach, a nie o swietlowce. Prosze nie bagatelizowac sprawy, koniec koncow : Fundusz Remontowy finansowy jest ze srodkow Wlascicieli, podobnie jak Panstwa uslugi "zarzadcze" 2. Nie odniesliscie sie Panstwo do zastrzezen zwiazanych z faktem, iz od 2 wrzesnia czekam na wymiane i naprawe ww elementow (zgloszenia na infolinii, emailem) i doczekac sie nie moge. Rozumiem, iz dopiero napisanie na tym portalu pobudza Panstwa do dzialania, a brak odniesienia to proba ukrycia watlpiwej jakosci swiadczonej uslugi ? 3. Dziekuje bardzo za sugestie dotyczaca portalu i formy komunikacji. Poniewaz jednak kontakt z Panstwa infolinia nie przynosi zadnych skutkow - pozwole sobie zachowac prawo do swobody wyboru formy, tresci i medium ktore uzywac bede Z powazaniem Marcin

Pracodawca

@Marcin

Szanowny Panie , pisaliśmy już, że przekazujemy sprawę do Departamentu technicznego :)

Marcin
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Postaram sie troszke podrazyc : jesli wszystko funkcjonuje tak dobrze - czemu to Panstwo przekazuja informacje do dzialu Technicznego, a nie zostala ona przekazana po moich interwencjach telefonicznych ? Marcin

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Marcin
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Problem w tym, ze dział techniczny nie wypełnia swoich obowiązków i nie naprawia uszkodzonego wyposażenia. Dodatków, informując, iż skierował sprawę do firmy Kone (w tym przypadku), oznacza sprawę jako załatwiona. Czyli : jeśli sam zadzwonię do Kone to za co bierzecie pieniądze ?

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Takitam
Były pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Czytam wasze farmazony i zbieram żeby z podłogi masakra!! Gdzie macie napisane że jest to forum pracownik -pracodawca? Raczej ocenianie pracodawcy po przez wpisy ludzi którzy tam pracują albo pracowali! Wy jesteście oderwani od reala. Brak słów na was, co wy myślicie że normalny człowiek nie umie czytać między wierszami co u Was się dzieje? Każdy ucieka!

Pracodawca

@Takitam

Szanowny TakiTam, jednym zdaniem: jaki nick, taka wartość merytoryczna komentarza. Pozdrawiamy serdecznie, jednocześnie mając nadzieję, że możliwość wypowiedzenie się poprawiła Panu samopoczucie, bo nam na pewno :) :) :) PS. My, jako spory zespół nie uciekamy, co więcej rozwijamy się nieustannie i jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy :)

!!!!
Były pracownik
@ZZN Sp. z o.o.

To nie Wy macie być zadowoleni z pracy tylko WM z Waszej pracy. Jest odwrotnie niestety. Kasujecie wszystko co jest niewygodne albo kasujecie część zdania a potem udzielacie odpowiedzi. Odpowiedź jest nieadekwatna .

Pracodawca

@!!!!

Szanowny !!!!, witamy po długiej nieobecności na forum!!!!! Brakowało nam Pana/ Pani i Pańskich (nie) merytorycznych wypowiedzi! Zapewniamy, że dla naszej organizacji ważne i kluczowe jest zadowolenie obu stron. Ważne , aby wszyscy interesariusze czerpali satysfakcję z wzajemnych relacji. A głoszone przez Pana/ Panią nieuprawnione opinie są dla nas wiatrem w żagle i zachęcają nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy :)

Hmm
Były pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Wynagradzając? Doskonale? Chyba szczel decyzyjny... Od dwóch lat, ani podwyżki ani premii.. dziękujemy.. Szaraczki w nowym modelu biznesowym

Pracodawca

@Hmm

Szanowny Pani/Panie, informujemy, że zgodnie z Regulaminem wynagradzania corocznie, dla każdego Departamentu uruchamiany jest budżet podwyżkowy dla wszystkich pracowników Spółek z Grupy. Co niniejszym potwierdzamy jako pracownicy jednego z Departamentu Spółki ZZN :) Wdrożony został również system motywacyjny (premiowy), który jest na bieżąco realizowany we wszystkich komórkach związanych z obsługą klienta, a perspektywicznie zostanie rozciągnięty na całą organizację. A nazywanie nas i naszych kolegów "szaraczkami" jest co najmniej nieeleganckie i obraźliwe, jak również świadczy o motywacji osoby piszącej.

Tomasz
Inne

Jedna z najgorętszych firmy z jakimi zdarzyło mi się współpracować. Niemal wszystkie zlecenia wykonują z opóźnieniem. Stanowczo odradzam współpracę.

Pracodawca

@Tomasz

Szanowny Panie, trudno odnieść się do takich ogólników i braku konkretów. Proszę o podanie swoich danych/ danych Wspólnoty, wówczas się Pan uwiarygodni i da nam Pan szansę odniesienia się do tego wpisu.

Ex pracownik
Były pracownik

Jako pracodawca: dobre zarobki, super atmosfera między pracownikami w oddziale. Jako firma zarządzająca: wstyd. Nowe technologie nie jako wsparcie administrowania, tylko zamiast. Rozmycie odpowiedzialności za WM na 10 osób. Nikt nie ma pełnej informacji o sprawach wspólnoty. Zgłoszenia na CC pozostają bez odpowiedzi.(usunięte przez administratora)brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za daną wspólnotę. Niestety, pracownicy infolinii, mimo najszczerszych chęci często są bezradni. Podsumowując, wszystko to, czego uczono mnie o profesjonalnym zarządzaniu nieruchomościami i co przez lata udało się wypracować w oddziale, zostało zastąpione nowym modelem biznesowym, z korporacyjnym podejściem i procedurami, z największym błędem: odejściem od relacyjności. Brak bezpośredniego kontaktu zarządcy z mieszkańcami to zaprzeczenie dobrego zarządzania. Stąd tak wiele odejść wspólnot w skali całego kraju. Mieszkańcy lubią być rozpoznawani, kojarzeni- wtedy buduje się zaufanie na linii firma-klient. Call Center, obchody nieruchomości, Strefa Klienta- skądinąd doskonałe narzędzia wsparcia- nie zastąpią dobrego zarządcy i nie przykryją ogromu niekompetencji i chaosu (w ubiegłorocznych zwolnieniach grupowych pozbyto się mnóstwa profesjonalistów, a wielu odeszło samo, nie godząc się na nowy model i wizję), z jakim zmagać się muszą ci, którzy zostali tu w pracy, jak i ci, którzy są jeszcze klientami. (usunięte przez administratora) Kiedyś to był wzorowy zarządca (do czasu wprowadzania zmian pod wspólną marką TuMieszkamy). Pozdrawiam

Pracodawca

@Ex pracownik

Szanowny Expracowniku, na wstępie pragniemy podziękować za wyrażone przez Pana/Panią uznanie dla organizacji pracy, kwestii pracowniczych i atmosfery w naszych Spółkach. Co do pozostałej części nie sposób się z Panem/ Panią zgodzić, gdyż trudno mówić o rozmyciu odpowiedzialności, gdy mamy do czynienia z wąską specjalizacją i zapewnieniem naszym klientom coraz większej liczby osób do obsługi (rosnące zatrudnienie) oraz usprawnione narzędzia dedykowane do obsługi nieruchomości. Rozumiemy, że nowy model biznesowy nie spotka się z uznaniem wszystkich zainteresowanych, niemniej taki właśnie został zaimplementowany, przyjęty i gro z naszych klientów dostrzega korzyści z wdrożonych zmian. Okres przejściowy jest trudny zawsze i dla wszystkich, niemniej MY- zespół wykwalifikowanych i doskonale zorganizowanych ludzi robimy wszystko, aby nasi klienci nie musieli odczuwać żadnych niedogodności z nim związanych. Niemniej, dziękujemy za Pana/ Pani spostrzeżenia, zawsze stanowią one cenny materiał do pracy. Pozdrawiamy serdecznie :)

Szczecin
Pracownik
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

to ten okres przejściowy jeszcze trwa ?

Pracodawca

@Szczecin

Tak, Szanowny Panie/ Pani, zbyt poważne zmiany są obecnie implementowane, aby wprowadzać je naprędce i bez stosownych korekt :) Naszym klientom należy się jak najlepszy standard obsługi oraz poczucie bezpieczeństwa- nad czym również nieustająco pracujemy. Pozdrawiamy serdecznie :)

Były pracownik
Były pracownik

Obserwuję decyzje mojego byłego pracodawcy jakim był ZZN, które wyznaczały trendy w administrowaniu nieruchomości konkurencji. Z dzisiejszej perspektywy oceniam, że nadal firma jest prekursorem zmian ale chciałem przypomnieć, że nadal jesteście pierwsi ale już dawno poza głównym torem. Skala odejść wspólnot mieszkaniowych w całym kraju jest tak przerażająco wysoka, że zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem ktoś na górze zapomniał, że podstawą tej lub innej firmy zarządzającej nieruchomościami są wspólnoty mieszkaniowe. Świetny program DOM5 (miał być wymieniany na super nowoczesny ogólnokrajowy program Niepodległość), cała struktura organizacyjna będzie nic nie znaczyła jak wspólnoty przejdą do konkurencji. Na końcu tej drogi pozostanie morze pustych segregatorów po dokumentach budynków, tabelki excelowe z danymi odchodzących wspólnot i flota aut bez pracowników, którzy w ten czy inny sposób odeszli lub zostali zwolnieni oraz olbrzymie koszty po niedoszłych eksperymentach pokroju GT SERVICE, HOTEL CONSIERGE, księgowość modułowa itp. Szkoda, wielka szkoda...

Pracodawca

@Były pracownik

Szanowny Były pracowniku vel Jasiu, dziękujemy za to nieustające zaangażowanie w sprawy Spółek z grupy Tumieszkamy. Zapewniamy, że nadal jesteśmy prekursorem w obszarze nowatorskich rozwiązań :) Pańska/ Pani wiedza (domniemania, czy pobożne życzenia) na temat skali rzekomych odejść naszych klientów jest niepokojąco szeroka i przede wszystkim oderwana od rzeczywistości. Zapewniamy, że organizacyjnie mamy się lepiej niż kiedykolwiek, żywiąc nadzieję, że da to Panu/ Pani spokój wewnętrzny i pozwoli zająć się własnym życiem zawodowym i uwolni Pana/ Panią od zbędnych trosk. PS. A puste segregatory wykorzystujemy na bieżąco :) Pozdrawiamy, życząc dużo szczęścia i pogody ducha w Nowym Roku :)

lopi
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Szanowny Panie jestem przedstawicielem wspólnoty i klientem tumieszkamy, czytając pańskie odpowiedzi na uwagi klientów, pełne sarkazmu i braku szacunku jestem przekonany, ze moja wspólnota powinna zrezygnować z waszych usługo co czym prędzej uczynię. Wszystkie opinie, które przeczytałem o tu mieszkamy, negatywne są w pełni prawdziwe, mamy te same problemy z wami.

Lukasz
Pracownik
 Pytanie

Z ciekawości. Co w tym roku firma daje pracowników z okazji świąt?

1

Pracodawca

@Lukasz

Zapraszamy na nasz Facebook firmowy. Z duma prezentujemy tam upominki świąteczne dla pracowników oraz dla dzieciaków naszych pracowników :)

Kamil
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Wasza strona na na Facebooku ostatni wpis 11 września 2020. Nie ma tam żadnych zdjęć upominków. Za to ciekawy fan page to grupa tumieszkamy-poszkodowani. Ciekawe czy wpuścili już tam szanowne PR?

Pracodawca

@Kamil

Panie Kamilu, wszystkiego najlepszego w Nowym roku. Przede wszystkim zdrowia i stabilności emocjonalnej życzymy.... jak najwięcej :)

KTOŚ !
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)kto jest odpowiedzialny w tej firmie za cokolwiek? Proszę mnie nie odsyłać do Strefy Klienta lub "ogólnego" maila ... bo to jest JEDNA WIELKA KPINA. Walczę o wyjaśnienie błędów z rozliczenia od kilku miesięcy ... chyba minęło już pół roku ...ŻARTY Znam chyba wszystkich konsultantów na tej waszej śmiesznej infolinii, którzy muszą być mili, ale nie wiedzą nic, i telefony tam to jedna wielka strata czasu ... Okazuje się, że rozliczenia z jednego kwartału są prawdopodobnie błędne z poprzednich dwóch lat, jednak nikt nie jest łaskawie zrobić czegokolwiek w tym kierunku. Ciągle tylko "trzeba czekać", "odpowiedź w ciągu 7 dni" ... "w ciągu jeszcze jednych 7 dni" .... aż na pierwszą NIC NIE WNOSZĄCĄ odpowiedź czekałam 1,5 miesiąca !!! I od tamtej pory znowu cisza ... INFOLINIA TO STRATA CZASU I NERWÓW. Postanowiłam napisać długiego maila z całym przebiegiem sytuacji, ze szczegółami i załącznikami do każdego fragmentu - JAK KROWIE NA ROWIE! - do zarządcy, do którego kontakt dostałam na infolinii (mail). Mija właśnie miesiąc i brak odpowiedzi - a na infolinii okazuje się, że ten Pan już nie pracuje! I nie ma Wspólnota aktualnie ani zarządcy, ani administracji ... Księgowość odpowiedziała raz ... próbując mnie po prostu zbyć ... bo sami nie wiedzą co tam narobili. A kontaktu do żadnej osoby "wyżej" brak! Jednak czytając opinie w internecie na różnych witrynach, wątpię, że cokolwiek tu pomoże. KPINA, ŻARTY, (usunięte przez administratora), OLEWANIE, ZBYWANIE, JEDEN WIELKI CYRK! STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z TEJ FIRMY! : /////

Pracodawca

@KTOŚ !

Szanowny Panie, forum Gowork nie służy do celów kontaktowych z naszą organizacją. Co więcej i po raz kolejny uprzejmie informujemy, żemw związku z rozwojem firmy i centralizacją świadczonych przez nas usług, otworzyliśmy biuro w Lublinie, do którego przenosimy także siedzibę spółki. W Lublinie znajdują się: Dział Księgowości Usługowej, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Obsługi Mieszkańca (infolinia, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że nadal działamy na terenie całej Polski, łączymy procesy zdalnej obsługi z regularną obecnością specjalistów na terenie nieruchomości i stawiamy na łatwą komunikację. Większość spraw można załatwić telefonicznie i online. Zachęcamy do kontaktu. Poniżej aktualne dane adresowe: Adres korespondencyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych: ul. Wolska 11 20-411 Lublin Adres siedziby głównej: ul. Spokojna 2 20-074 Lublin. Życzymy dużo zdrowia i spokoju w Nowym Roku :)

Józef
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

A może by tak dane teleadresowe przekazać do zarządów WM,(macie nasze dane adresowe), byłoby mniej nerwowo i bez sarkazmu!

Pracodawca

@Józef

Oczywiście. Dane teleadresowe i kontaktowe nie są tajemnicą. Są zamieszczone na naszej stronie i informuje o tym nasze Contact Center. Nadto, Zarządy wspólnot są obdzwaniane przez naszych pracowników każdorazowo, kiedy wprowadzamy jakiekolwiek zmiany organizacyjne, czy biznesowe. Klienci nigdy nie są pozostawieni sami sobie.

Aleksander
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam korzystanie z elektronicznej Strefy Klienta. Dane odnośnie opłat nie aktualizowane od kilku miesięcy, na wysłany mail w tej sprawie brak jakiejkolwiek odpowiedzi, co tylko świadczy o totalnym lekceważeniu klientów przez ZZN Sp. z o.o. Na czym polega problem z prezentowaniem na bieżąco salda rozliczeń ze Wspólnotą?

Pracodawca

@Aleksander

Szanowny Pani Aleksandrze, my jednak pozwolimy sobie rekomendować korzystanie ze Strefy klienta. Dane wprowadzane są na bieżąco. Przed momentem pozwoliliśmy sobie również zweryfikować kontakt z telefoniczną Obsługą klienta- czas oczekiwania na połączenie wniósł niespełna 2 minuty. Proszę o zgłaszanie swoich uwag i ewentualnych braków do Centrum obsługi klienta, gdyż to forum nie spełnia funkcji kontaktowej. Pozdrawiamy serdecznie.

Aleksander
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Podtrzymuję negatywną opinię z dnia 31.10.2020. Jeśli Strefa klienta działa - jak Państwo twierdzicie - tak dobrze, to dlaczego do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi na wiadomość o sygnaturze P/ZZN/1657/2020 wysłaną w dniu 26.10.2020 za pośrednictwem Strefy klienta, a także nie otrzymałem odpowiedzi na maila wysłanego w dniu 28.10.2020 na adres warszawa@tumieszkamy.pl Dlatego uważam korzystanie ze Strefy klienta za bezcelowe, ponieważ dane tam zawarte - wbrew temu co Państwo twierdzicie - nie są na bieżąco aktualizowane a tylko wprowadzają w błąd użytkowników Strefy.

Monika Kocher - Wrocław
Inne

Na FB może znajdziesz wsparcie u innych klientów tej zacnej firmy.

Pracodawca

@Monika Kocher - Wrocław

Zapraszamy serdecznie do wymiany opinii :)

Pracodawca

@Aleksander

Panie Aleksandrze, proszę dać obsłudze szansę na reakcję- pisze Pan o trzech dniach roboczych od wysłania maila :)

Pokahontas
Inne
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

To jaki jest czas odpowiedzi na pismo wg waszych standardów?

1

Pracodawca

@Pokahontas

Szanowny Panie, Zgodny z wewnętrznymi procedurami i uzasadniony przedmiotem i poziomem zawiłości zagadnienia. Pozdrawiamy serdecznie .

Jasiu
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

Aha , czyli jesli wasze procedury określą cza na odpowiedź np 2 miesiące to bedziemy tyle czekac , bo przecież "zgodne z procedurami" przeciez to śmieszne

Pracodawca

@Jasiu

Nie, Szanowny Panie. Terminy są zdecydowanie zdroworozsądkowe, określone procedurą i z reguły nie przekraczają tygodnia. Pozdrawiamy :)

Anna
Inne
 Pytanie

Posiadacie Państwo zaleglosći w rozliczeniach mediów. Proszę nie pisać nieprawdy. Za 2019. Jestem tego przykładem. Nie mam potrzeby ujawniana danych na forum publicznym. Od tego są odpowiednie instytucje. Poza tym mój wniosek o rozliczenie mediów widnieje w Waszej bazie. Zgłoszony kilka miesięcy temu zostaje bez odpowiedzi. Także Państwa argumenty są w zupełności bezzasadne. Kłamiecie i wypisujecie przekłamania. Ot taka to prawda. Jest jakaś osoba odpowiedzialna za przekazanie kartotek finansowych? Od momentu wypowiedzenia umowy tj. 1 czerwca brak przekazania dokumentów.

Pracodawca

@Anna

Szanowna Pani Anno, po raz kolejny zaznaczamy, że na tym forum nie rozwiąże Pani kwestii dotyczących rozliczeń mediów. W dniu dzisiejszym (sprawdzone), czas połączenia z naszym Departamentem obsługi klienta wynosi 52 sekundy - zachęcamy do kontaktu pod właściwym adresem. Dziękujemy za wpis i życzymy przede wszystkim zdrowych udanych, rodzinnych i wolnych od frustracji Świąt Bożego Narodzenia :)

Anna
 Pytanie
@ZZN Sp. z o.o.

Minął kolejny tydzień. Po kontakcie z pracownikiem infolinii w sprawie wydania dokumentacji księgowej WM Pułaskiego brak kontaktu. Zaprzeczycie Państwo, że dokumenty i rozliczenia za 2019 nie zostały przekazane? Takżee spokojnych świąt i udanego 2021 oby bez negatywnych opinii.

Anna
Inne
 Pytanie

To co ZZN wypisuje na tutejszym forum wola o pomstę do nieba. Nie ma żadnych procedur. Zwyczajnie brakuje pracowników. Moja 2dpolnota ma po dzień dzisiejszy nie rozliczone media od 2019.12. Czyli prawie rok. I co szanowny administrator w tym temacie ?

Pracodawca

@Anna

Szanowna Pani, proszę o ujawnienie danych Wspólnoty, a najlepiej swoich własnych wówczas sam wpis zyska na wiarygodności i da nam możliwość zweryfikowania Pani zarzutów. Nie mamy na dzień dzisiejszy takich zaległości w rozliczeniach na jakie próbuje Pani tu wskazywać. Jako struktura korporacyjna pracujemy wyłącznie na procedurach i wskaźnikach (KPI). Każdy z naszych Departamentów jest cotygodniowo rozliczany z pełnionych zadań- tj. np. ilość zrealizowanych napraw na Osiedlach, ilość zamkniętych zgłoszeń, odebranych połączeń itp. Co do ilości pracowników to informuję Panią, że w dniu wczorajszym, podczas rocznego podsumowania funkcjonowania poszczególnych Departamentów i realizacji celów nasz Dział HR zaraportował zatrudnienie w 2020 dokładnie 259 osób do naszych wszystkich Departamentów. Ilość pracowników w poszczególnych komórkach jest jednym z najistotniejszych obszarów w rocznym planie biznesowym. Rekrutujemy na bieżąco, co więcej, w ciągu ostatniego roku skompletowaliśmy znakomity zespół specjalistów swoich dziedzinach, co pozwala nam na zapewnienie coraz wyższego poziomu świadczonych usług.

Wm
Inne
@ZZN Sp. z o.o.

śmieszni jesteście z powoływaniem się na wskaźniki i KPI TAKIE rzeczy może wypisywać tylko osoba nie mająca bladego pojęcia o KPI

Zostaw merytoryczną opinię o ZZN Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ZZN Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii