Wedlug waszej wypowiedzi z 16 czerwca posiadanie licencji to żaden must have i splendor. Naprawdę? W każdej waszej wypowiedzi podkreślacie waszą profesjonalną i wykwalifikowaną kadrę. Jak można profesjonalnie zarządzać nieruchomościami w ten sposób? Licencja sprawia, że człowiek wie, o czym mówi, bierze przecież odpowiedzialność za czyjeś pieniądze, a nawet i życie . Nie wiem, kto u was odpisuje na tym forum, ale zdecydowanie musi się jeszcze dużo nauczyć.
Szanowny Panie/ Pani Licencjo, nasza poprzednia odpowiedź, jak widać, nie dotarła, zatem specjalnie dla Pana/ Pani przywołamy poniżej jej treść: "Szanowny Panie/ Pani Licencjo, proszę się nie "gotować", wystarczy nam raczej temperatura za oknami. Trzeba dbać o zdrowie, bo jest najważniejsze:) Ale przechodząc do meritum sprawy..... Po pierwsze, to próbuje Pan/ Pani wyciągać nasze słowa z kontekstu, niestety, nie dość umiejętnie. Wie Pan/ Pani ilu jest licencjonowanych Zarządców w tym kraju? Raczej posiadanie licencji nie jest szczególnym wyróżnikiem i to właśnie mieliśmy na myśli. Nadto, od 2014 roku nie jest konieczne posiadanie licencji zarządcy, aby zarządzać nieruchomościami. Ale o tym, będąc super wyedukowaną osobą, Pan/ Pani, Szanowna/y Licencjo, zapewne wie. Cenimy ludzi wykształconych i zaangażowanych, niemniej wysokie kompetencje zawodowe w naszej organizacji nie są raczej niczym zaskakującym. I po drugie, najważniejsze, kontakt z ludźmi oraz sposób komunikacji jest równie ważny, o ile nie ważniejszy niż "papierki" i tytuły. Zatem jeszcze tylko pozostaną Panu/ Pani Szanowna/y Licencjo do przetrenowania kompetencje społeczne i będzie komplet całkiem ciekawych predyspozycji do wykonywania zawodu i kontaktu z ludźmi. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy słonecznego dnia, wolnego od burz i nagłych zjawisk pogodowych :)"
Słowa słowa słowa. Nie wyciągnięte z kontekstu, tylko zacytowane. Owszem, umiejętności komunikacji z klientem są jak najbardziej wskazane w tej pracy, jednakże nie zastąpią solidnej wiedzy , udokumentowanej licencją właśnie. Owszem, zawód został uwolniony od konieczności posiadania licencji. Ale dla większości wspólnot, tych z rozsądnym zarządem, nie zmienia to faktu, że preferują zarządcę z licencją. Ten ów ,,papierek,, według was , a według nich to gwarancja rzetelnej pracy na rzecz swoich klientów, merytoryczną wiedzą podpartą wykształceniem. A nie tylko ,,papierek,, już nie wymagany. Niestety, ale wasze słowa podkreślające wykształconą kadrę, nijak się mają do braku ,,papierka,,. Dalej w tym kraju posiadanie licencji ,moim zdaniem, to pewność i zaufanie, że pieniądze wspólnoty są bezpieczne, a decyzje , które pomagamy podjąć wspólnotom lub w ich imieniu, są zgodne z prawem.
Szanowny Panie/ Pani Licencjo, zgadzamy się Panem/ Panią w zupełności. Kompetencje zawodowe są równie istotne, jak kompetencje społeczne. Zapewniamy Pana/ Panią, że wszystkie osoby zatrudnione w naszej organizacji są w sposób właściwy dopasowane do stanowiska pracy. Owo dopasowanie oznacza również, a nawet przede wszystkim posiadania odpowiedniego wykształcenia i ugruntowanej wiedzy zawodowej. Zatem może Pan/ Pani spać spokojnie. Nasza organizacja z pewnością zapewnia klientom dostęp do najwyższej klasy specjalistów, a dobro naszych Wspólnot jest dla nas wartością nadrzędną.
A jakież zatem.to wykształcenie jest odpowiednie do stanowiska zarządcy nieruchomości, skoro licencja to żaden splendor i must have? Wskazujecie , że w naszym pięknym kraju jest mnóstwo ludzi z licencją i żaden to wyróżnik. W państwa spółce dopasowujecie stanowisko zgodnie z wykształceniem. A zatem , jakie wykształcenie jest wskazane na stanowisko zarządcy nieruchomości?
Szanowny Panie/ Pani Licencjo, licencja, chyba Pan/i przyzna, jako znawca tematu, że nie jest dzisiaj obowiązkowa, aby skutecznie wykonywać zawód zarządcy. Ważniejsza jest bieżąca znajomość przepisów, wiedza merytoryczna i doświadczenie. Nie do przecenienia są kompetencje społeczne- życzliwość, uczynność i umiejętność współpracy. To nie znaczy, że my nie zatrudniamy w naszej organizacji osób posiadających taki dokument, a to próbuje Pan/ Pani z nas tutaj "wycisnąć". Zatem, aby zamknąć tę przedłużającą się dyskusję na ten sam temat, skonkludujemy Pana/ Pani wywód stwierdzeniem, że na każdym stanowisku w naszej Spółce zatrudnione są osoby o kompetencjach adekwatnych, wystarczających i takich, które zapewnią im skuteczność i swobodę działania. Tak, jak nie powinno się zatrudniać osób z deficytami kompetencyjnymi, tak też należy zadbać o to, aby posiadane kompetencje nie były nadmiarowe w stosunku do przedmiotowego stanowiska. Mamy nadzieję, że zaprezentowane przez nas stanowisko w zamyka naszą dysputę i będzie dla Pana/ Pani satysfakcjonujące.
(usunięte przez administratora)
Panie Stanisławie Stosownie do treści art. 194 ust. 1 a ustawy o gospodarce nieruchomościami postępowanie z tytułu odpowiedzialności zawodowej zarządcy nieruchomości wszczyna minister właściwy do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, a po wszczęciu postępowania minister przekazuje sprawę do Komisji Odpowiedzialności Zawodowej w celu przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Z powołanego przepisu wynika zatem, że postępowanie dyscyplinarne przeciwko zarządcy nieruchomości wszczyna się wyłącznie z urzędu, a nie na wniosek osoby, która zakwestionowała czynności zawodowe zarządcy nieruchomości. Skarga osoby na działalność zarządcy nieruchomości może być jedynie sygnałem do wszczęcia tego postępowania. Nie ulega jednakże wątpliwości, że postępowanie z tytułu odpowiedzialności zawodowej wobec zarządcy nieruchomości organ wszczyna i prowadzi z urzędu. Właściwym adresatem jest Minister Infrastruktury, który dokonuje analizy materiału dowodowego, w szczególności pod kątem postawienia zarządcy nieruchomości zarzutów dotyczących niewłaściwego wykonywania przez niego czynności zawodowych i jeśli uzna zarzuty za zasadne to może wszcząć postępowanie z tytułu odpowiedzialności zawodowej. Pozdrawiam Maciej
A ja mam pytanie do osoby, która wciąż tu odpowiada anonimowo w imieniu spółek wchodzących w skład "Tu MIeszkamy". Dlaczego ignorujecie korespondencję od klientów wysyłaną na skrzynkę opinie tu mieszkamy, na służbowe adresy email waszych pracowników, messenger FB a w przypadku GoWork odpisujecie na bieżąco? Czy to wynika z gorliwości anonima, który tu odpisuje? Jestem pod wrażeniem nawet jeśli Pani/Pana treści są tak nieprofesjonalne i pełne złośliwości wobec osób krytykujących działanie spółek z grupy TU Mieszkamy. Dlaczego Pani/Pana koledzy odpowiedzialni za obsługę klientów z równie dużą żarliwością nie odpisują klientom na korespondencję kierowaną drogą oficjalną?
Bo indywidualną korespondencję mozna ignorować, nikt poza zainteresowana osoba o tym nie bedzie wiedzial. Natomiast tutaj rozmaite posty czyta wiele osób i musi byc reakcja.
Szanowny Panie Kacprze, zapewniamy Pana, że kontaktujemy się ze wszystkimi naszymi klientami i rozwiązujemy na bieżąco wszelkie wątpliwe kwestie. Czytamy posty na wszystkich naszych kanałach i sprawy merytoryczne przekazujemy do właściwych osób w organizacji. Fora publiczne nie są miejscem do rozstrzygania reklamacji, uwag i ujawniania danych naszych klientów. Życzymy udanego dnia i więcej życzliwości na co dzień.
Szanowny Panie Janku, troszeczkę uraził nas Pan tym zarzutem braku profesjonalizmu i rzekomej złośliwości :) Zapewniamy, że wszystkie nasze kanały komunikacyjne działają sprawnie i bez zarzutu. A co do przyjętego stylu komunikacji,. Zawsze trzeba starać się dopasować przekaz do poziomu odbiorcy- żeby był jasny i zrozumiały. Anonim, no cóż, zakładam Panie Janku, że Pan również nie jest Jankiem, a anonim piszący mówi głosem Spółki, zatem zarzut anonimowości jest mocno chybiony. Dziękujemy za sugestie i nieoceniony wkład w rozwój naszego biznesu. Pozdrawiamy serdecznie - ZZN :)
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie/ Pani "!!!!", zapewniamy Pana/ Panią , że nasza akcja transformacyjna przebiega bez większych zakłóceń. Wdrażane są nowe aplikacje i technologie, zatrudniani i szkoleni są pracownicy, udostępniane są nowoczesne narzędzia dla Zarządców naszych Wspólnot. Zostaną z nami klienci gotowi na zmianę, chcący mieć zapewnioną jak najwyższą jakość obsługi i odważnie wkraczający w nową rzeczywistość. Jednocześnie zapewniamy, że tez pracujemy z "podniesioną głową", tym bardziej, że zaczynamy już dostrzegać pozytywne efekty zaimplementowanych zmian, chociażby poprzez aprobatę naszych Klientów. Cieszymy się również, że osoby, które zakończyły z nami współpracę odnalazły się na rynku pracy. Życzymy im wszystkiego najlepszego i wielu dalszych sukcesów zawodowych! Rynek zarządzania nieruchomościami jest szeroki i każda osoba zaangażowana w tę profesję i posiadająca dostateczne kompetencje zapewne sobie świetnia poradzi. Pragniemy wyrazić nadzieję, że nasze zapewnienia Pana/ Panią uspokoją i pozwolą się Panu/ Pani skupić na rzeczach istotnych i nie będzie sobie Pan/ Pani musiała zaprzątać myśli nieuzasadnioną, choć jakże miłą, troską o dobrostan naszej organizacji :)
(usunięte przez administratora)
bo tumieszkamy nie lubi niewygodnych pytań.Czytalam Państwa zapytanie na tumieszkamy.Nie mam watpliwosci nie odpowiedzą,przecież sa tacy och i ach.Moze Ci wszyscy ,ktorzy tak pochlebna laurke wystawiają dla tumieszkamy pochylą się nad tym problemem????
Szanowna Pani Joanno J, gdybyśmy jako organizacja obawiali się niewygodnych pytań, wówczas nie podejmowalibyśmy na okrągło tych samych kwestii i nie odpowiadalibyśmy non stop na wydumane zarzuty na tym forum. Z tego miejsca podpisujemy się pod wszystkim, co napisaliśmy wcześniej, podtrzymujemy swoje opinie i dziękujemy naszym pracownikom za wszystkie uczciwe i merytoryczne opinie.
Ludzie, zajmijcie się swoimi sprawami i przestańcie szczuć. Długo się nie wypowiadałem, ale włosy stają dęba, jak się słucha tych lamentów. Nie chcieli Was z ZZN, to poszukajcie gdzie indziej. Skoro tak Wam było źle. Paczka na święta nie taka, łosoś za różowy, herbata za ekologiczna. To można by pomyśleć, że powinniście odczuć ulgę odchodząc. Ale prościej polamentować i oczernić. A nuż jakiegoś klienta uda się podprowadzić.... Ja pracuję i chcę, jak inni koledzy, pracować w spokoju. Zapomnieliście też, co niektórzy, że nigdy nie jest się do końca anonimowym w sieci, nawet jeśli tak Wam się wydaje. A niektóre bzdury wyssane z palca, to się do sądu nadają.
Proszę pracować,podnosić jakość usług zarządzania,zamiast udzielać sie w czasie godzin pracy na gowork. Wspolnoty czekaja
Szanowna Pani/ Pani Lato, a przyszło Panu/ Pani może do głowy, że osoba pisząca może przebywać np. na urlopie i ma w związku z tym dzień wolny? A przy okazji jest zaangażowana w sprawy Spółki i ma pełne prawo wyrazić własną opinię. Ojej.... merytorycznych argumentów hejterom już zabrakło, bo ileż można podnosić te same, poobalane kwestie.... A przepraszam Pan/ Pani - Szanowny/a Lato również na urlopie, czy troszkę sobie Pan/Pani przedłużył/a weekendzik, bo tak to bywa, że każdy sądzi najczęściej po sobie..... Udanego początku weekendu życzymy :)
Proponuję skorzystać z dofinansowania nauki języka angielskiego, jakie oferuje, dla pracowników „Tu Mieszkamy". Pozdrawiam.
Skąd ludzie te bzdury biorą? Pracuję w ZZN i dostałem w tym miesiącu podwyżkę w związku ze zwiększoną ilością zadań. To uczciwe. Od razu zaznaczę, że nie pracuję w biurze Zarządu, bo sądząc po tych idiotyzmach wypisywanych na forum, w Warszawie jedzą złotymi łyżkami i na złotych talerzach. Ludzie. Zajmijcie się sobą i zacznijcie uczciwie pracować, to może ktoś to doceni.
Licencja zarządcy nieruchomości to żaden must have i splendor? Wasza wypowiedź z 16 czerwca.... To bardzo odpowiedzialne podejście firmy zajmującej się profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami, chwalącej się wykwalifikowaną kadrą... Aż mnie zagotowało. Mam licencję, skończone studia podyplomowe, zaliczone praktyki. I działam w branży kilkunastu lat. A wy piszecie , że nie trzeba? Bardzo profesjonalne podejście. Faktycznie. Równocześnie, w każdej waszej odpowiedzi, kładziecie nacisk na profesjonalną i wykształconą kadrę. Jak więc waszym zdaniem brak licencji podnosi kwalifikacje i profesjonalizm waszej kadry?
Szanowny Panie/ Pani Licencjo, proszę się nie "gotować", wystarczy nam raczej temperatura za oknami. Trzeba dbać o zdrowie, bo jest najważniejsze:) Ale przechodząc do meritum sprawy..... Po pierwsze, to próbuje Pan/ Pani wyciągać nasze słowa z kontekstu, niestety, nie dość umiejętnie. Wie Pan/ Pani ilu jest licencjonowanych Zarządców w tym kraju? Raczej posiadanie licencji nie jest szczególnym wyróżnikiem i to właśnie mieliśmy na myśli. Nadto, od 2014 roku nie jest konieczne posiadanie licencji zarządcy, aby zarządzać nieruchomościami. Ale o tym, będąc super wyedukowaną osobą, Pan/ Pani, Szanowna/y Licencjo, zapewne wie. Cenimy ludzi wykształconych i zaangażowanych, niemniej wysokie kompetencje zawodowe w naszej organizacji nie są raczej niczym zaskakującym. I po drugie, najważniejsze, kontakt z ludźmi oraz sposób komunikacji jest równie ważny, o ile nie ważniejszy niż "papierki" i tytuły. Zatem jeszcze tylko pozostaną Panu/ Pani Szanowna/y Licencjo do przetrenowania kompetencje społeczne i będzie komplet całkiem ciekawych predyspozycji do wykonywania zawodu i kontaktu z ludźmi. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy słonecznego dnia, wolnego od burz i nagłych zjawisk pogodowych :)
Proszę nie straszyć, na Facebooku wspólnoty też piszą o złym zarzadzaniu.Tam nie są anonimowe wpisy,więc może coś jednak w organizacji nie do końca działa prawidłowo.Wspolnoty i tak odchodzą
Panie Realisto, sądzimy, że nikt na tym forum nikogo nie straszy. Raczej miło sobie wymieniamy poglądy i dementujemy nieścisłości. Widział Pan może ile jest opinii na FB, a ilu klientów obsługujemy? Zapewniamy Pana, że jest to kropla w morzu. Czy zna Pan jakąkolwiek firmę, która może się poszczycić wyłącznie rewelacyjnymi opiniami??? Niemniej, przez cały czas podejmujemy działania mające na celu usprawnienie poziomu obsługi i zwiększenie zadowolenia naszych klientów. Dziękujemy za to, że, zapewne kosztem swojego życia zawodowego i osobistego, tak nam Pan/ Pani kibicuje w tej zmianie.
Witam serdecznie niewiem do kogo sę zwrócić z zapytaniem byłem prezesem spółdzielni mieszkaniowej na osiedlu lecz uchwała Prezydencka pozbawiła nas zarządzania jako spółdzielnia miałem 96 rodzin jako prezes wraz z zarządem musieliśmy poddać się pod likwidatora ponieważ wszystkie mieszkania były wykupione jako prywatne od ANRu i musieliśmy przekształcić się w wspólnoty mieszkaniowe i wybraliśmy od roku 2018 zarządzanie ZZN tu mieszkamy współpraca do tej pory tz do 2020r układała się pomyślnie aż tu jak grom z jasnego nieba musieliśmy napisać wymówienie do 31 08 2020r ztego też względu proszę o wyjaśnienie co mamy robić czy szukać nowego zarządcę bosytuacja jest nieciekawa Proszę mi to wyjaśnić ponieważ jestem w zarządzie blokowym i muszę odpowiadać na zapytania których nie znam pozdrawiam Wiktor
Dzień dobry Panie Wiktorze, dziękujemy za kontakt. Z poziomu tej platformy nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć Panu na postawione pytania. Prosimy o przesłanie zapytania na opinie@tymieszkamy.pl, który obsługują osoby merytorycznie związane z obszarem zarządzania nieruchomościami. Ewentualnie, jeżeli poda nam Pan na tej platformie o jaką Wspólnotę chodzi, wówczas przekażemy Pana zapytanie bezpośrednio do właściwego Dyrektora regionalnego. Bardzo chętnie pomożemy w nawiązaniu kontaktu i w rozwianiu Pańskich wątpliwości. Pozdrawiamy serdecznie :)
Zachęcony Państwa wypowiedziami na tym forum utwierdziłem się w przekonaniu, że chętnie spróbuje sił i zaaplikuję do Państwa na stanowisko Pracownika technicznego. Czy można skorzystać z zakładki Kariera na stronie?
Szanowny Panie Krzysztofie, dziękujemy za Pańskie zainteresowanie pracą w naszej Spółce. Zapraszamy również do złożenia aplikacji poprzez mail - kariera@tumieszkamy.pl- obsługiwany przez nasz Dział HR. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłego dnia :)
Ciekawe która wypowiedź zachęciła Pana do podjęcia pracy w tumieszkamy. Zresztą tajemnicza poliszynela jest ze takie posty wstawia PR prywatnie potem na nie odpowiada oficjalnie.
Panie Bartku, jak bardzo trzeba być zaciekłym człowiekiem, żeby podejmować tak rozpaczliwe próby podkopywania autorytetu naszej Spółki? Tak, jak zapewnialiśmy już wielokrotnie, tworzymy zgrany zespół ludzi, którym chce się pracować i rozwijać zawodowo. Systematycznie dołączają do naszego zespołu osoby, wyznające podobne wartości i odnoszące się z szacunkiem innych ludzi. Przyjemna atmosfera w miejscu pracy to jeden z powodów, dla których chętnie przychodzimy do firmy. Aby budować zdrowe, dobre relacje ze współpracownikami i przełożonymi, respektujemy proste zasady, takie jak: wzajemny szacunek, uczciwość czy tolerancja. Niebagatelne znaczenie mają również miłe gesty (świętujemy urodziny współpracowników) i poczucie humoru. Zatem odnosząc się wprost do Pańskiego zapytania- zapewne powyższe kwestie, obok zaplecza socjalnego, inspirują kandydatów do zaaplikowania i wyrażenia woli dołączenia do naszej organizacji.
Wypowiedzi byłych pracowników judzących na firmę są tak nieprofesjonalne, jak oni sami. Może, drodzy hejterzy, żądacie sobie logiczne pytanie, czy ktoś zabijały kurę znoszącą złote jaja? Czy firma zwalnia najlepszych, czy najsłabszych? Odpowiedź nasuwa się sama. Skoro firma żyje swoim życiem i nie ingeruje w Wasze, to zacznijcie i WY robić to samo. I gwoli wyjaśnienia: to samo nie oznacza prymitywnych i nieudolnych prób podbierania klientów i psucia wizerunku. Czasami warto trzymać usta zamknięte, żeby powstrzymać się od słabych wypowiedzi ilekroć dojdzie do przypadkowego romansu między Waszymi neuronami.
a skąd ta pewność ,że firma zwolniła tylko tych "profesjonalnych".Pracuję jeszcze w spółce i dobrze wiem,ze nie tylko tym kierował sie zarzad.Niewygodni są pracownicy,którzy mają własne zdanie.Popatrz jak teraz działa Lublin,dlaczego tak trudno jest się tam dodzwonić i uzyskać profesjonalną informację.Zyj dalej w błogim przeświadczeniu,że organizacja ma się dobrze
nie zwalnia napewno najsłabszych,co widać po wpisie pracownika z Wroclawia,który w ub.roku otrzymał tzw diamenty i wywalczył podwyżkę za zarządzanie od wspolnoty.Trzeba nieraz się zastanowić co piszesz!!.Przejrzalem forum gowork ,nigdzie żadna firma nie udziela sie tak jak PR Tumieszkamy .
Panie Łukaszu, dziękujemy za docenienie pracy naszego PR, staramy się jak możemy, aby na bieżąco prostować komentarze niezgodne ze stanem faktycznym i spowodowane rozgoryczeniem byłych pracowników i potencjalnej konkurencji. Do przypadku, który Pan przywołuje, trudno odnieść się z dwóch powodów. Po pierwsze, nawet jeżeli tak faktycznie było, czego nie potwierdzamy, to uwarunkowania rynkowe zmieniają się dynamicznie, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, zatem cele i potrzeby firmy również się zmieniają. Po drugie, co było już wcześniej wzmiankowane, ze stosunku pracodawca- pracownik, każda ze stron ma pełne prawo w dowolnym momencie się wycofać, z tym chyba się Pan zgodzi. Raczej nie chciałby Pan mieć przymusu pracy u jednego pracodawcy przez całe swoje życie zawodowe? Zatem proszę nie narzucać tego przymusu drugiej stronie. I jeszcze na podsumowanie- cele każdej organizacji się zmieniają, zatem zapotrzebowanie kadrowe również nie jest czymś stałym. Kompetencje pożądane u pracownika kilka miesięcy wstecz, mogą się okazać zupełnie nieprzydatne w dniu dzisiejszym. Ten obszar jest przedmiotem szczegółowych rozważań, planów oraz szczegółowej strategii każdej organizacji i nie powinien być niczym zaskakującym. Służymy też chętnie radą, jeżeli będzie Pan chciał rozwijać swoje kompetencje zawodowe i rozpocznie poszukiwania bardziej interesującej i rozwojowej literatury niż anonimowe wpisy na Gowork.
Zwracają Państwo uwagę, że wpisy na GoWork są anonimowe, choć nikt z Państwa nie podpisuje się z imienia i nazwiska. Tu Mieszkamy to tylko marka a nie pracodawca zatrudniający pracowników. Nie ma osób zatrudnionych w Tu Mieszkamy bo są zatrudnione w różnych spółkach. Podsumowując nie wiadomo tak naprawdę kim Państwo są. Firmą zewnętrzną? Pracownikami? Pracownikami której spółki?
Szanowny Ciekawy, Jako doskonały znawca naszej organizacji zapewne ma Pan świadomość, że wszystkie Spółki wchodzące w skład grupy Tumieszkamy są obsługiwane przez wspólny Dział PR, HR, Marketingu, Księgowość itp, będące częścią ZZN, zatem nie powinno to rodzić u Pana dodatkowych wątpliwości. Nie jest trudno się zatem domyślić, który z działów obsługuje portal. Pisząc w imieniu Pracodawcy, mówimy głosem naszej grupy, a nie głosem pojedynczego pracownika, zatem nie ma potrzeby dodatkowo się przedstawiać z imienia i z nazwiska. Natomiast Pan, Szanowny Ciekawy, nie występuje, niestety, jak większość osób piszących na forum pod żadną marką, poza ewentualnie swoją własną, której nie był Pan łaskaw ujawnić dzieląc się spontanicznie „rewelacjami” na temat naszej organizacji. Kończąc przydługi wywód, życzymy danego weekendu, na łonie natury i za dala od urządzeń elektronicznych, co zapewne pozytywnie wpłynie na Pański nastrój i ogólne nastawienie do świata.
Popatrz na wpis pracownicy z Wrocławia,jezeli dostała tzw diamenty a za jakis czas wręczono jej wypowiedzenie to zastanów sie co piszesz.Zapamietaj w tej organizacji zawsze ktoś musi byc winien i przeważnie pada to na pracownika w terenie,który bardzo dobrze wywiązywał sie z obowiązków
Szanowny "A mnie jest", to zagadnienie było podnoszone na tym forum co najmniej trzykrotnie. Jeżeli nawet ktoś otrzymałby wypowiedzenie od pracodawcy, to raczej w gospodarce rynkowej nie powinno to nikogo dziwić. Pracownik ma prawo wypowiedzieć umowę i rozwijać karierę w innym miejscu i takie samo prawo ma pracodawca. Raczej nie jest czymś powszechnym szykanowanie w sieci pracowników. którzy postanowili zmienić miejsce pracy. Dlaczego zatem takie praktyki są stosowane w stosunku do pracodawców?
autor odpowiedzi ze strony TuMIESZAMY jest na B2B ,więc co mu zależy ,pewnie zatrudniony w niejednej firmie - tworzy to co mu nakazuje organizacja( to słowo zawsze dziwnie mi się kojarzy)
Panie Łukaszu, imponująca jest Pana wytrwałość w dociekaniu kto pisze w imieniu TuMieszkamy. Ileż to szans na rozwój i okazji życiowych może umknąć, kiedy człowiek koncentruje się tak mocno na jednym celu...... I tak dla Pana- wypowiedzi w imieniu Spółki pisze człowiek zatrudniony na umowie o pracę, a nie na B2B i całkiem zadowolony ze swojego wynagrodzenia - uczciwego i adekwatnego w stosunku do zakresu obowiązków.
Tak, Panie Łukaszu. Spółka uczciwie i godnie wynagradza swoich pracowników. Cieszy nas, że zostało to zauważone i docenione :)
tylko tych w biurze zarzadu,co jest bardzo niesprawiedliwe dla pracowników,ktorzy pracuja w terenie i dbają.o dobro wspólnot
Panie Łukaszu, zapewniamy, że nie tylko w Biurze Zarządu. Wszyscy pracownicy w Spółce są uczciwie wynagradzani. Wynagrodzenia wynikają z zaszeregowania, a te z kolei, z zakresu realizowanych zadań i poziomu posiadanych przez pracownika kompetencji. Wiedzą o tym najlepiej osoby, które w ostatnich miesiącach licznie dołączyły do naszej organizacji i są zadowolone z zaproponowanych warunków pracy i wynagrodzenia. Tego i Panu życzymy w Pańskim miejscu pracy.
Panie Łukaszu, zapewniamy, że wszyscy, bez wyjątku. System wynagrodzeń i taryfikatory kwalifikacyjne obejmują pełen przekrój stanowisk w naszej organizacji. Nie jest bowiem truizmem, że za ciężką, uczciwą pracę należy się adekwatne wynagrodzenie. Jeżeli w jakimkolwiek przypadku miałoby być inaczej, to może warto zadać sobie pytanie na ile dobrze realizuję swoje zadania i jaką obiektywną wartość dodaną przynosi organizacji moja praca.
Pracowałem w Zespole Zarządców Nieruchomości na stanowisku Zarządca nieruchomości. Wynagrodzenie przeciętne. Spółka płaci wynagrodzenie podstawowe dużo poniżej średniej krajowej, choć zatrudnia/ła kilkuset pracowników. Jeśli chodzi o premie to nie było premii regulaminowych tylko uznaniowe. Przyznawał je Dyrektor Oddziału. Premie były uzależnione od celów na dany miesiąc jakie ustalił Dyrektor Oddziału. Jeśli pracownik złożył wypowiedzenie umowy o pracę to nie otrzymywał premii nawet jeśli wykonał wszystkie cele. Dodatkowe prowizje można było zarobić za zlecenie prac na wspólnocie mieszkaniowej firmom certyfikowanym, które płacą spółce prowizje od każdej zleconej pracy. Tak samo można było zdobyć prowizję za podniesienie wynagrodzenia za zarządzanie wspólnocie, czy sprzedaż ubezpieczenia członkom wspólnoty mieszkaniowej. Jeśli chodzi o zaplecze socjalne to praktycznie nie istnieje. Jest prywatna opieka medyczna w najniższym pakiecie. Brak dofinansowań do nauki, bonów świątecznych itd. Pracodawca mocno oszczędza na kadrze w związku z stratami jakie generuje od wielu lat. Stąd ciągłe redukcje zatrudnienia, które są najszybszą drogą oszczędności. Kadra w większości składa się z bardzo młodych niedoświadczonych osób lub starszych, które są bliżej emerytury. Głównym powodem jest to, że godzą się na niskie stawki wynagrodzeń. Podsumowując pracę w ZZN nie polecam osobą, które szukają zatrudnienia na dłużej i liczą na rozwój zawodowy i zarobki pozwalające na założenie rodziny. To nie to miejsce. Niemniej osoby bez doświadczenia jeśli zaakceptują stawki na poziomie najniższej krajowej łatwo mogą tu dostać pracę. Ostatnio zatrudniają takie osoby w Lublinie.
Napisal Pan sama prawdę, przykro ze takich firm jest na rynku sporo, a tumieszkamy czerpie z nich przykład
Jak bardzo trzeba być szykowanym żeby wypisywać taki stek bzdur. Tak było źle, a każdy w wylewających (usunięte przez administratora) na tym forum trzymał się kurczowo stołka latami. Żenujące
Szanowny Panie/ Pani Zarządco, Niestety, ale musimy zdementować Pańską wypowiedź, która, jak rozumiemy, miała na celu uderzyć w dobre imię naszej organizacji. Temat wysokości wynagrodzeń był podnoszony przez nas na tym forum parokrotnie. Zatem powtórzymy ponownie- wynagrodzenia są jak najbardziej rynkowe, o czym świadczy chociażby fakt, że dołączają do naszej organizacji znakomitej klasy specjaliści, którzy nie zdecydowaliby się na zmianę, gdyby dostali niższą ofertę. To raczej logiczne. Formuła premii uznaniowej, uzależnionej od celów nie jest niczym nagannym i raczej świadczy o odpowiedzialnym zarządzaniu. Premia regulaminowa- za samo „bycie” to jakiś przeżytek z minionej epoki i nowoczesne organizacje, nastawione na realizację celów, tak nie zarządzają. Jeśli chodzi o rzekomy brak benefitów, to zapomniał Pan też chyba o opiece medycznej, gdzie pracodawca w całości opłaca pracownikom nie najniższy pakiet medyczny w Enel med. Zapomniał Pan też chyba o paczkach świątecznych, konkursach z nagrodami dla dzieci, preferencyjnym Multisporcie i o dofinansowaniu wypoczynku. Co do możliwości rozwoju- w ubiegłym tygodniu warsztaty trwały dwa dni i dzisiaj również przed godziną rozpoczęliśmy szkolenia. Niemniej, nie dziwią nas takie niespójności, pamięć ludzka jest zawodna i podlega wielu zniekształceniom poznawczym, a przecież dalecy jesteśmy od przypisywania Panu/ Pani złej woli.
Szanowny Panie Pawle, odnieśliśmy się do przywoływanego przez Pana wpisu i powtórzymy to raz jeszcze w tym samym miejscu: "Szanowny Panie/ Pani Zarządco, Niestety, ale musimy zdementować Pańską wypowiedź, która, jak rozumiemy, miała na celu uderzyć w dobre imię naszej organizacji. Temat wysokości wynagrodzeń był podnoszony przez nas na tym forum parokrotnie. Zatem powtórzymy ponownie- wynagrodzenia są jak najbardziej rynkowe, o czym świadczy chociażby fakt, że dołączają do naszej organizacji znakomitej klasy specjaliści, którzy nie zdecydowaliby się na zmianę, gdyby dostali niższą ofertę. To raczej logiczne. Formuła premii uznaniowej, uzależnionej od celów nie jest niczym nagannym i raczej świadczy o odpowiedzialnym zarządzaniu. Premia regulaminowa- za samo „bycie” to jakiś przeżytek z minionej epoki i nowoczesne organizacje, nastawione na realizację celów, tak nie zarządzają. Jeśli chodzi o rzekomy brak benefitów, to zapomniał Pan też chyba o opiece medycznej, gdzie pracodawca w całości opłaca pracownikom nie najniższy pakiet medyczny w Enel med. Zapomniał Pan też chyba o paczkach świątecznych, konkursach z nagrodami dla dzieci, preferencyjnym Multisporcie i o dofinansowaniu wypoczynku. Co do możliwości rozwoju- w ubiegłym tygodniu warsztaty trwały dwa dni i dzisiaj również przed godziną rozpoczęliśmy szkolenia. Niemniej, nie dziwią nas takie niespójności, pamięć ludzka jest zawodna i podlega wielu zniekształceniom poznawczym, a przecież dalecy jesteśmy od przypisywania Panu/ Pani złej woli."
Niestety, ale muszę zdementować Waszą wypowiedź, opieka medyczna to tylko pakiet podstawowy dla pracowników. Rozszerzony pakiet tylko dla kadry kierowniczej ( dyrektorzy, zarząd) więc proszę nie opowiadać bajek.
Szanowny To ja, Proszę nie rozpowszechniać na tym forum nieprawdziwych informacji. Wszyscy zatrudnieni w naszych Spółkach, -w tym Zarząd ma uruchomione pakiety BASIC, o zakresie wynegocjowanym z Enel med. przez nasz Dział HR. Ten pakiet Spółka opłaca pracownikom w całości. Każdy pracownik (i nie jest ważne na jakim stanowisku jest zatrudniony) ma możliwość podwyższyć za dopłatą pakiet do poziomu VIP, bądź rozciągnąć opiekę na członków rodziny. Więc Pańskie/ Pani informacje są mocno niesprawdzone, żeby nie powiedzieć zafałszowane w stosunku do rzeczywistości.
Paczka świąteczna- miodek, czekolada, dżem, herbatka ekologiczna i przede wszystkim sianko wigilijne w ilości połowa zawartości paczki. Zapomniałem jeszcze broszura z przepisami -dania świąteczne autorstwa samego zarządu spółki.
Żeby zdobyć licencję zarządcy albo uprawnienia budowlane potrzeba chyba więcej czasu na naukę niż dwa dni warsztatów jak to określa pracodawca. Proszę o podanie tematu tzw. warsztatów. Czy chodzi o odbieranie telefonów Call Center?
Opieka medyczna we wszystkich spółkach? W Santer Zarządzanie Nieruchomościami w Poznaniu też ? Z tego co pamiętam to kandydaci po rekrutacji nawet za badania wstępne musieli sami płacić, brać fakturę i czekać na zwrot od Santera. Czy teraz jest inaczej?
Dlaczego pracownicy z naszego oddziału nic nie wiedzą o dzisiejszym szkoleniu? Czy to jakaś tajemnica? Ja chętnie bym podniósł swoje kwalifikacje.
Przecież zarobki w firmie są niższe niż średnia rynkowa, więc przestańcie ściemniać. Oczywiście, że powiecie, że są zgodne ze średnim poziomem ale to nieprawda. (usunięte przez administratora)Spytajcie ludzi z CC ile zarabiają ;) Wielu pracowników w miastach wojewódzkich po rozstaniu z TuMieszkamy dostało lepiej płatne prace. Paczki świąteczne? Bieda totalna. Lepiej by było gdybyście dali ludziom bony.
był też paczkowany łosoś dostarczony przez właścicieli ,który był naprędce rozdawany pracownikom biura zarzadu bo juz prawie sam chodził po korytarzu biura
Szanowny "$$$", jeżeli Pana/ Pani wypowiedź ma być pełna, to ja jeszcze dodam w imieniu Spółki, że otrzymaliście Państwo dobrego łososia wędzonego, z prawidłową datą przeznaczenia do spożycia. Chyba mało która firma pozwala sobie na takie bezinteresowne gesty. Łosoś, z troski o zdrowie naszych pracowników, został wycofany ze składu paczek świątecznych, bo zachodziło ryzyko, że zanim dotrze do wszystkich obdarowywanych, może być w nie najlepszej kondycji. Zapomniał Pan/ Pani też dodać, że w zastępstwie łososia, do paczek zostały dołożone bony prezentowe do Rossmana za 100 zł. Chyba niezła zamiana, zgodzi się Pan/ Pani? Cieszy nas, że mieliśmy możliwość odświeżyć Pańską/ Pani pamięć, która może być zawodna i podlega wielu zniekształceniom poznawczym.
Szanowna Pani "Mario", tematy wynagrodzeń był podnoszony parokrotnie i nie będziemy się ponownie do niego odnosić. Dla Pani jednak powtórzymy ponownie, bo szanujemy osoby wolniej przetwarzające informacje. Czyli: wynagrodzenia są jak najbardziej rynkowe, o czym świadczy chociażby fakt, że dołączają do naszej organizacji znakomitej klasy specjaliści, którzy nie zdecydowaliby się na zmianę, gdyby dostali niższą ofertę. To raczej logiczne. Nie ma takiej możliwości, aby którykolwiek z Dyrektorów upubliczniał wynagrodzenia pracowników. Zapewniamy Panią, że tajemnica wynagrodzeń jest w naszej organizacji respektowana i przestrzegana. Co do prezentu- zawsze Pani tak ładnie dziękuje za upominek osobom, które Panią bezinteresownie obdarowują?
Szanowny "Kia", dziękujemy za wyrazy uznania dla naszych pracowników. To bardzo budujące, że są ludzie, którzy doceniają nasz profesjonalizm. PS. I tak z ciekawości: dlaczego tylko KIA, a nie od razu PORSCHE?
Szanowny Pracowniku 2, znakomita próba zdeprecjonowania nas na tym forum. Skoro jest Pan/ Pani pracownikiem, to wykazuje Pan/ Pani w takim razie niewielkie zainteresowanie sprawami organizacji, skoro nie wie Pan co się dzieje w firmie. Jeszcze raz podkreślimy z pełna stanowczością: mamy się świetnie, rozwijamy się i kilka nieudolnych prób uderzenia w organizacje tego nie zmieni.
Szanowna Pani Heleno, opieka medyczna dla wszystkich Spółek uruchomiona jest od września 2016 roku. Do lutego bieżącego roku korzystaliśmy z LUXMED, a od marca z ENEL MED. Trudno nam stwierdzić o jakim okresie czasu Pani pisze. Na pewno nikt nie jest zmuszany do opłacania badań i wedle naszej wiedzy nigdy nie był.
Szanowny Pracowniku, skoro tak głęboko "siedzi" Pan/ Pani w temacie, to zapewne Pan wie, że licencja Zarządcy to dzisiaj żadne must have i splendor. Pracowników technicznych nie musimy uczyć od podstaw, ponieważ zatrudniamy osoby wykwalifikowane, posiadające wszelki wymagane uprawnienia. I gwoli zaspokojenia Pańskiej ciekawości- nasze warsztaty maja bardzo szeroki i zróżnicowany zakres tematyczny. POcząwszy od standardu obsługi klienta, poprzez zakres merytoryczny, związany z obsługą Wspólnot, a na naszych aplikacjach skończywszy. Mamy nadzieję, że ucieszy Pana/ Panią informacje, że formuła warsztatowa zbliżyła pracowników, nawiązały się nowe przyjaźnie i na naszych oczach powstaje bardzo fajny i zgrany zespół. Tego samego życzymy też Panu/ Pani- więcej życzliwości i uśmiechu.
Powiem całkiem obiektywnie jak na pracownika zzn. Paczki są co roku. Są one coraz skromniejsze ale patrząc z dwóch stron pracodawca wcale nie musi ich dawać. Uważam że dobrym pomysłem byłoby danie pracownikom równowartość tych paczek w gotówce ponieważ część osób, tak jak i ja, przy samotnym wychowaniu dwójki dzieci i pensji jaką płacicie nie miałam nawet na to żeby kupić na święta choinkę. System prowadzenia firmy jest beznadziejny i nie będzie już lepiej. To nie wina podrzędnych pracowników, to wina wprowadzonego systemu i ludzi którzy to wymyślają. (usunięte przez administratora) Pisanie tutaj przez Tumieszkamy pięknych elaboratów i prześciganie się kto co dał a czego nie dał nic nie zmieni. Szkolenia które są prowadzone i były prowadzone we wcześniejszych latach niewiele wnoszą bo większość czasu to podłączanie sieci, gadanie o niczym a ludzie którzy to robią nie mają żadnego doświadczenia a niestety czasami i odpowiedniej wiedzy. Brak odpowiedzi na zadawane pytania świadczy tylko o tym że ktoś wykuł prezentację na pamięć i nic więcej. (usunięte przez administratora)
Szanowny "? ?", pozwolimy sobie na niewielkie uzupełnienie- nie dżem, tylko konfitura. Ma to niebagatelne znaczenie, bo chodzi o zawartość owoców. Do tego jeszcze były pomarańczowe patyczki z gorzkiej czekolady, bardzo dobrej jakości kawa do ekspresu i kilka rodzajów herbat. Rozumiemy też, że Pański wpis miał być takim nieudolnym, ale jednak, podziękowaniem za upominek.
Pani Magdo, dziękujemy za opinie, która miała być wyważona, niemniej część sformułowań nie jest prawdziwych i wymknęły się Pani spod kontroli. Na wstępie zaznaczymy, że każda osoba ma "jakąś" - lepszą- gorszą sytuację rodzinno- finansową. Nie będziemy tu wypisywać truizmów na zasadzie bycia kowalem swojego losu itp. , bo nie o to tutaj chodzi. Czy, jak Panią ktoś obdarowuje upominkiem, to również Pani opluwa obdarowującego i prosi o pieniążki? Raz jeszcze, do znudzenia, powtórzymy- pensja jest rynkowa i adekwatna do posiadanych kompetencji, umiejętności i zajmowanego stanowiska. Zadziwiająca jest również próba komentowania strategii firmy, bo to jest obszar raczej zarezerwowany dla wysokiej klasy specjalistów, no, ale cóż, ostatnio wiele osób próbuje być ekspertami od wszystkiego. Zakładamy, że nie jest Pani pracownikiem Zarządu, aby móc komentować działania i plany strategiczne organizacji. Tymczasem życzymy Pani rychłej poprawy sytuacji życiowej. Może czasami warto się zastanowić, czy za płotem trawa jest rzeczywiście bardziej zielona. Zakładamy, że nie, bo od rzeczonych świąt, bez choinki, minęło sporo czasu, a Pani jednak nadal jest z nami.
Panie Pawle, PR wyczuwa doskonale wszystko, a przede wszystkim nieczyste intencje :) A czy Pan wyczuwa sarkazm w wypowiedzi PR? My, jako organizacja, mamy w sobie sporo dystansu i wyrozumiałości dla niezadowolonych ze wszystkiego. Zawsze staramy się zapewnić wsparcie i nieść kaganek oświaty. Udanego, słonecznego dnia, oby był choć w połowie tak udany, jak nasz.
Szanowny/a HAHA, to tylko świadczy o tym jak in plus zmieniają się standardy w Spółce.
U nas w firmie dostaje się ekstra kasę na święta. Po tysiaku. I to jest zastrzyk finansowy, który wspomoze przy kupnie prezentow i przygotowaniu świąt. W zznie tez kiedyś byla kasa, potem coraz mniej tej kasy. W 2017 slynne skrzyneczki z " dobrociami" a w 2018 miałbyc łosoś a wyszedł ser i ten bon z rosmanna. Co było w 2019 to nie wiem i może dobrze.
fajny ,zgrany zespół tylko wspólnot jakoś mniej,przez to ,ze w organizacji coraz mniej zarządców z licencją.
a ja SZANOWNE PR zapewniam ,ze doskonale ludzie wiedzą ile kto zarabia.Zwlaszcza na kierowniczych stanowiskach i w biurze spółki i stąd ta płaca wszystkich pracowników równa się średniej krajowej
Szanowna Pani Mario@, zakres Pani wiedzy jest imponujący. Można wyrazić przypuszczenie, że gdyby poziom Pani wiedzy na temat wynagrodzeń był kompatybilny z kompetencjami społecznymi, to zapewne nie byłoby Pani dzisiaj na tym forum. Życzymy dalszego poszerzania swojej wiedzy, szczególnie tej zawodowej, bo w połączeniu z uczciwością i pozytywnym nastawieniem do ludzi to klucz do sukcesu.
Szanowna rzekoma "Wspólnoto" dziękujemy za docenienie naszego zespołu i wyrażenie troski o biznes. Zapewniamy, że na ten moment mamy wystarczającą i satysfakcjonująca ilość Wspólnot w portfolio. A co do Zespołu, zgadzamy się w pełnej rozciągłości- mamy obecnie u siebie fajnych, zaangażowanych i niezwykle pozytywnych ludzi, z którymi niezwykle przyjemnie się pracuje.
Panie Darku, gratulujemy super bonusu. Niemniej, jak widać upominki świąteczne od Tumieszkamy zachował Pan w swojej pamięci, zatem dowodzi to faktu, że warto jest przygotowywać upominki świąteczne dla pracowników. W tradycji świątecznej Mikołaj tez raczej zostawia prezenty (choćby drobne), a nie pieniążki i właśnie z tej niespodzianki cała frajda :)
Tu Mieszkamy ile płacicie obecnie pracownikom za zlecenia prac certyfikowanym wykonawcom na wspólnocie? Da się z tego zarobić dobre pieniądze? To połowa tego co dostaje w prowizji spółka od certyfikowanego, czy mniej ? Są jakieś limity prowizji dla pracownika? Takie ocieplenie budynku to może być praca za kilkaset tysięcy złotych więc prowizje powinny być bardzo duże? Rozumiem, że dlatego podstawy są średnie? Czy od sprzedaży polis wspólnotom pracownik też dostaje prowizje? Wyczytałem, że współpracujecie tylko z jednym towarzystwem ubezpieczeniowym więc chyba najlepiej płacą? Gdzie można złożyć aplikację? Pozdrawiam Bartosz
Szanowny Panie Bartoszu, dziękujemy za przesłanie zapytania. Na wszystkie postawione przez Pana pytania odpowiemy Panu chętnie podczas bezpośredniej rozmowy. Zapraszamy do przesłanie swojego CV na następujący adres mailowy kariera@tumieszkamy.pl. Adres jest obsługiwany przez nasz Dział HR, proszę oczekiwać kontaktu ze strony koleżanek :) Pozdrawiamy serdecznie.
na stronie Tumieszkamy oferta pracy dla PR MANAGER ,osoba która byla na tym stanowisku wreszcie"dojrzala" .Zrozumiała ,ze nie da się wytłumaczyć złego zarzadzania i tego co piszą byli i obecni (jeszcze) pracownicy oraz wspolnoty o złej pracy firmy
Szanowna Pani Dario, Aby zaspokoić Pani ciekawość i ukoić niepotrzebne emocje informujemy, iż wszystkie przeprowadzane przez nas procesy rekrutacyjne realizowane są w związku z intensywnym rozwojem naszej organizacji. Zapewniamy Panią, ze nikt od nas nie uciekał i nie musiał w tym celu dojrzewać, a ewentualne zmiany strukturalne i stanowiskowe są nieodłączną częścią cyklu życia każdej organizacji. W tym pięknym, słonecznym dniu życzymy więcej pogody ducha i wzajemnej życzliwości na co dzień.
Prawda jest taka ze poki warszawka nie miala za duzo do powiedzenia w oddzialach, robota szla dobrze. A marketing wiadomo na czym polega: (usunięte przez administratora). Praca moze i dobra taka nie za ambitna. Trzeba nie miec kręgosłupa moralnego zeby sie tym parać.
Szanowna Pani Dario, z szacunku dla Pani czasu i energii, zamykając tę dyskusję napiszemy jedynie, iż rozpowszechnia Pani informacje nie mające poparcia w rzeczywistości. Zapewniamy też Panią, że zmiany kadrowe w organizacji, to standard, a nie zbrodnicza działalność. Można jedynie wyrazić nadzieję, że przy tak ogromnej aktywności, jaką przejawia Pani na tym forum, nie cierpią Pani sprawy osobiste i zawodowe.
Panie Kamilu, z tonu Pana całej wypowiedzi bije brak szacunku dla pracowników naszej organizacji i potencjalnych czytających. Nie widzimy powodu, dla którego mielibyśmy odnosić się do Pańskich obraźliwych i niemerytorycznych wpisów. Sugerowalibyśmy jednocześnie ukierunkowanie Pańskiej energii na bardziej ambitne zajęcia, czyli takie, jakich Pan zapewne na co dzień poszukuje. Pisanie na temat kręgosłupa moralnego, a o ludziach per "warszawka" wydaje się tez być mocno niespójne, zatem pozwolimy sobie nie odnosić się do tego zagadnienia bardziej szczegółowo.
Dzięki za troskę ,moje sprawy zawodowe odkąd zmieniacie swój model zarządzania mają się coraz lepiej
Z waszych działań bije brak szacunku do pracowników oraz do wspólnot. Z uśmiechem na ustach przedstawiacie wszystkim jakieś brednie jako prawdę objawioną, jakby zainteresowani nie wiedzieli jak daleko jesteście od prawy. Skoro firma jest tak wspaniała to czemu ciągle z niej odchodzą i pracownicy i wspólnoty?
Szanowny rzekomy „Jeszczepracowniku”, Najbardziej w całej Pana wypowiedzi razi to, że jest Pan obecnym pracownikiem naszej organizacji. Skoro ta praca jest tak dla Pana frustrująca, to może jest to odpowiedni czas, żeby rozważyć zmianę miejsca pracy. W trosce o Pana zdrowie fizyczne i umysłowe, być może byłoby to najlepszym rozwiązaniem. Pisanie komentarzy w nocy (1:38) z pewnością nie sprzyja dobrej kondycji psychofizycznej i zaburza Pański rytm dobowy. Nie napiszemy, że wpływa na Pana dyspozycję w następnym dniu roboczym, bo to jest raczej oczywiste.
Moze facet robi na was do tej 1:38 w nocy i ma dość. Wniosek : wcale 8h czas etatu nie wystarczy żeby obrobic obowiazki które obdzieliliscie na poszczególne stanowiska.
Szanowny Panie Jarku, do zagadnienia zakresu obowiązków odnosiliśmy się na tym forum wielokrotnie. Proponujemy się cofnąć o kilka postów i zaspokoi Pan swoją ciekawość. Jednocześnie przypominamy, że pozostawanie w stosunku pracy z danym pracodawcą jest dobrowolne, a nie przymusowe.
Odpowiedź będzie krótka, jak i pytanie. Spółka działa w ramach obowiązujących przepisów prawa (w tym prawa pracy).
(usunięte przez administratora)
Szanowny Pracowniku, gratulujemy pomysłowości i niezwykłych umiejętności poetyckich. Super dzieło na otwarcie długiego weekendu :)
Jakbym żył tylko z tego co tumieszkamy zaplaci to mieszkalbym w kartonie i jadl ze śmietnika. Taka prawda. Nie wiem co to za (usunięte przez administratora) tu pisuja. Czy korpo już wyprało im mózgi?
jaka firma taki i poeta .Radzę publikować swoje wypociny w TVP.Niech PR łaskawie zauważy,ze poeta działa twórczo w czasie godzin pracy.
To pisalem ja korposzczurek. Czy dostanę order z ziemniaka i pochwale w najbliższym newsletterze?
W tumieszkamy korposzczury Jeden biały drugi bury Pracowały przez dzien cały Na wierzch im wylazly gały Czelendzują kejsy nowe Bo ich skrócą wnet o głowę Właściciel ma nowe wizje Zalozone sa prowizje Wspolnoty jak u fryzjera Ogolone sa do zera A gdy szczurek się nie stara Właściciel mówi mu nara
Łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu... Wazelina leje się litrami...
Gratulujemy "talentu". Udanego przedłużonego weekendu życzymy- Korposzczury, którym chce się pracować :)
Szanowny Panie/ Pani, znakomity nick, adekwatny do treści wydobywających się spod Pana ręki. Sporo się trzeba namęczyć żeby tyle postów wygenerować w jednym dniu. Gratulujemy wytrwałości i zaangażowania .... szkoda tylko, że nie jest ono specjalnie produktywne.....
Panie Jarku, pomimo, że Pana niemerytoryczna wypowiedź w zasadzie powinna zostać przez nas pominięta, gdyż na takim poziomie nie warto dyskutować, pozwolimy sobie zadać pytanie. Jeżeli jest tak źle i niedobrze, to dlaczego trwa Pan w tej organizacji? Może warto zmienić ten przysłowiowy karton na nieco większy i przestronny i urozmaicić swoje menu, aby mógł Pan zaspokoić swój wysublimowany gust i zmysł estetyczny?
Brawo w samo sedno. Jedni marudza że ciągle zmiany a inni robią swoje i działają !! Trochę fajnych osób opuścili firmę ale u mnie też się oczyscilo z takich narzekaczy.
Pracodawco,zamiast chwalić pracownika za to,ze w czasie pracy zajmuję się glupotami,może należy go skierować do odbierania telefonów od wspólnot do Call center!!!!!!
Jarku, idź już do swojego kartonu i poukładaj sobie choć trochę w głowie. Nieudolne te Twoje próby i obciachowe. Facet (chyba), a biadoli jak ostatnia sierota
Szanowny Pani Karolu#, dziękujemy za cenna uwagę i cenny wkład w rozwój naszej organizacji :)
Cieszysz się ze swojej wypłaty? Widocznie masz niewielkie potrzeby. I nie jestem nieudacznikiem. Zarabiam całkiem nieźle po odejściu z tumieszkamy... w końcu.
Panie Jarku, czy Pańskie rzekome odejście z organizacji wiąże się również z odejściem emocjonalnym? Bo sądząc po Pańskich, regularnych wpisach, obawiamy się, że ma Pan z tym kłopot. Cieszą nas Pańskie wysoki zarobki, jak widać, doświadczenia nabyte w Tumieszkamy procentują. Życzymy wielu dalszych sukcesów zawodowych i dużo spokoju wewnętrznego.
Ludzie są po prostu bezczelni i niewdzięczni. Dostaną coś za darmo i jeszcze psioczą. Ciekawe, czy jeden z drugim mamusi też tak ładnie dziękuje za świąteczne skarpety, bądź czekoladkę? Hejterzy- dobrze, że JużTuNieMieszkacie. Idźcie rozlewać (usunięte przez administratora) gdzie indziej, najlepiej na swoich działeczkach.
Szanowny Panie Tadeuszu, proszę sobie dobrze przyswoić, bo to podstawowa zasada dobrego wychowania- jak ktoś coś Panu daje, to wypada podziękować, a nie go opluwać.
A ja jestem zadowolony z pracy w ZZN. Warunki stabilne, pensja bez obsuwy, opcja pracy zdalnej. To firma pytała w ankiecie o nasze preferencje, doceniam to. Tym bardziej rozumiem też rozgoryczenie tych osób, którym podziękowano w toku zmian. Ciężko dzisiaj szukać pracy, szkoda fajnych warunków, ale wylewanie wiadra pomyj na pracodawcę nie pomoże w znalezieniu nowej. Dajcie nam pracować w spokoju i samo zacznijcie.... gdzie indziej. Bo w kółko piszą te same osoby, które się podkręcają na tum forum ????
A proszę bardzo pracujcie sobie, poki was nie wyrzuca. Za rok po zebraniach nowa wizja prezesa i wymiana ludzi.
Dziękujemy Pani Jarku, że pozwolił nam Pan zająć się swoimi zadaniami, c niniejszym uczynimy z ogromną przyjemnością i zaangażowaniem :) Tego samego życzymy Panu- pracy, która da Panu satysfakcję.
Pracowałem w Zespole Zarządców Nieruchomości na stanowisku Zarządca nieruchomości. Wynagrodzenie przeciętne. Spółka płaci wynagrodzenie podstawowe dużo poniżej średniej krajowej, choć zatrudnia/ła kilkuset pracowników. Jeśli chodzi o premie to nie było premii regulaminowych tylko uznaniowe. Przyznawał je Dyrektor Oddziału. Premie były uzależnione od celów na dany miesiąc jakie ustalił Dyrektor Oddziału. Jeśli pracownik złożył wypowiedzenie umowy o pracę to nie otrzymywał premii nawet jeśli wykonał wszystkie cele. Dodatkowe prowizje można było zarobić za zlecenie prac na wspólnocie mieszkaniowej firmom certyfikowanym, które płacą spółce prowizje od każdej zleconej pracy. Tak samo można było zdobyć prowizję za podniesienie wynagrodzenia za zarządzanie wspólnocie, czy sprzedaż ubezpieczenia członkom wspólnoty mieszkaniowej. Jeśli chodzi o zaplecze socjalne to praktycznie nie istnieje. Jest prywatna opieka medyczna w najniższym pakiecie. Brak dofinansowań do nauki, bonów świątecznych itd. Pracodawca mocno oszczędza na kadrze w związku z stratami jakie generuje od wielu lat. Stąd ciągłe redukcje zatrudnienia, które są najszybszą drogą oszczędności. Kadra w większości składa się z bardzo młodych niedoświadczonych osób lub starszych, które są bliżej emerytury. Głównym powodem jest to, że godzą się na niskie stawki wynagrodzeń. Podsumowując pracę w ZZN nie polecam osobą, które szukają zatrudnienia na dłużej i liczą na rozwój zawodowy i zarobki pozwalające na założenie rodziny. To nie to miejsce. Niemniej osoby bez doświadczenia jeśli zaakceptują stawki na poziomie najniższej krajowej łatwo mogą tu dostać pracę. Ostatnio zatrudniają takie osoby w Lublinie.
Pracuję w tej firmie od 6 miesięcy. Co mnie bardzo miłe zaskoczyło to atmosfera pracy, super zespół. Wynagrodzenie otrzymałem rynkowe i satysfakcjonujące- w innym razie nie zmieniałbym pracy, to raczej logiczne. Firma jest zarządzana nowocześnie, super sprawdziła się opcja pracy zdalnej. Mam możliwość pracując szlifować język obcy- angielski. Z perspektywy ostatniego pół roku, cieszę się, że tu jestem. Żenujący jest poziom hejtu na tym forum, te próby psucia reputacji firmy. I normalnie, po ludzku wkurza mnie ta nagonka „trójki pokrzywdzonych”, którzy nie ograniczyli się do biegania po wspólnotach i podbierania ich mojemu pracodawcy. Dochodziły do tego dziwne próby zapychania Naszego Call Center dziwnymi połączeniami. Niektórzy zapomnieli nie tylko co to przyzwoitość, ale też wydaje im się, że działają poza prawem.
Fajnie ze ci się podoba. Firma taka sobie, jak kto nie ma rodziny na utrzymaniu. Sami ciągle pisza ze to normalne że pracodawca może się rozmyslec i rozwiazac umowę. Niby tak, ale życie w ciągłym stresie czy za miesiąc będę miał pracę nie jest specjalnie fajne. Bo się właścicielowi model biznesowy znudzi i papa.
łał brawo ,długo nad tym myślałaś,trzech byłych pracowników"zablokowało " funkcjonowanie Call Center,śmiechu warte
Szanowny Panie Janie, dziękujemy za kulturalną wypowiedź. Pozwolimy sobie tylko na uzupełnienie Pańskiej wypowiedzi. We wcześniejszych postach było podnoszone, że w relacji pracodawca- pracownik każda ze stron ma pełne prawo do rozwiązania umowy. To nie oznacza, że pracodawca zamierza tego prawa nadużywać, bo ciągła rotacja nie jest korzystna dla ciągłości funkcjonowania organizacji. W bardzo zmiennych warunkach rynkowych, szczególnie w takich, z jakimi mamy do czynienia obecnie, mnóstwo ludzi w całej Polsce straciło pracę i nie jest to dla nikogo zaskakujące. W Tumieszkamy dotychczasowa formuła funkcjonowania nie była tak efektywna, jak mogłaby być, biorąc pod uwagę aktualne wymogi rynku, stąd szeroko zakrojone zmiany organizacyjne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!