Z jednej strony piszecie ze nie oczekujecie od ludzi pracy 24h/7 a z drugiej strony dajecie do podpisu umowę o współpracę z takim zapisem i teraz piszecie ze współpracownicy mają tego świadomość już na początku współpracy. Poza tym jesli dochodzi do wewnętrznych sporów to często o tym zapisie przypominacie Nie przemawia to do mnie i ewidentnie widzę brak spójności. Proponuję ustalić jedną wspólną wersję bo czytają to ludzie i wygląda to słabo.
W pracy bardzo cenię wzajemny szacunek i pozytywną atmosferę i te atuty w pełni odnajduję w Mzuri. Poza tym firma z ogromnym potencjałem. Szczerze polecam:):):)
(usunięte przez administratora) mieszkaniowi grasują pod stroną mieszkania-pokoje-wynajem.pl
Obserwuję Mzuri już od 6 lat i mam doświadczenia z wielu różnych perspektyw. Po pierwsze: przekazałam im w zarządzanie kawalerkę w Łodzi w 2014 roku. Od tamtego czasu miałam w sumie chyba półtora miesiąca pustostanu co jest moim zdaniem SUPER wynikiem :) Po drugie: zainwestowałam z nimi w mieszkanie na wynajem w Częstochowie w 2016r. Tam się czasem zdarza pustostan i raz zdarzyło się opóźnienie w płatności, ale ich specjalista był ze mną w kontakcie i szybko udało się odzyskać należności. Dziękuję :) Po trzecie: ostatnio zdecydowałam się zainwestować w nowe CFI. Tu nie mam jeszcze doświadczeń, bo dopiero co było pierwsze podniesienie kapitału, ale moja przyjaciółka zainwestowała w poprzednie CFI Portfel Mieszkań i była bardzo zadowolona więc jestem bardzo dobrej myśli :) Po czwarte (już ostatnie): moja siostrzenica wynajęła przez nich mieszkanie w Warszawie i też bardzo sobie chwali współpracę: warunki jasne i przejrzyste, mieszkanie czyste, wszystko sprawnie :) Polecam ich z każdej strony :)
Atmosfera w pracy jest super, oczywiście wszystko zależy od działu ale z tego co ja słyszę to nie ma nieporozumień. Ludzie traktują się tu z szacunkiem i mówimy że jesteśmy jedną wielką rodziną :) Jak mam jakiś problem to nie obawiam się o nim rozmawiać. Przychodzę tu z przyjemnością a to w pracy jest najważniejsze.
Do Mzuri przyszedłem ponad rok temu. Zostałem bardzo ciepło przyjęty zarówno przez przełożonego, jak i przez innych współpracowników. Panuje tu bardzo przyjazna atmosfera, wszyscy są bardzo pomocni. Nigdy nie ma problemu z wyjściem wcześniej lub nawet dniem wolnym, jeżeli są jakieś sytuacje losowe. Bardzo polecam tę firmę dla ludzi, którzy w miejscu pracy chcą się czuć miło i komfortowo!
Na stronie firmy jest trochę ofert pracy. Ja chciałem aplikować na specjalistę ds. obsługi klienta. Z tego co przeczytałem to umowa jest zlecenie albo B2B, a wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne. Ile jest tej dodatkowej kasy z prowizji? Trzeba zrobić targety czy inaczej się to liczy? Chętnie się dowiem.
Nie polecam tej firmy - niestety zawiodłem się podczas przeglądania mieszkań ze względu na kontakt z przedstawicielem. Dopiero po rozmowie z osobą która mnie oprowadzała po mieszkaniu dowiedziałem się o "dodatkowych" kosztach przy wynajęciu - a tu większa kaucja niż było mówione przez telefon, dodatkowa kwota do kaucji za posiadanie zwierząt w mieszkaniu (Przyjazne dla zwierząt owszem ale jak zapłacisz więcej) oraz o obowiązkowej polisie OC (co jest trochę zrozumiałe ale było brak informacji przy pierwszej rozmowie) Z czego normalna kaucja urosła na o wiele większą kwotę przez co musiałem zrezygnować.. W dodatku, mieszkania zrobione typowo pod wynajem a kamienica w opłakanym stanie, cóż.. Szkoda, mimo wszystko polecam popracować nad kontaktem z drugą osobą.
Nie polecam współpracy z tą agencją. Ignorują wszelkie prośby i wnioski, nie odbierają telefonów, nie przeliczają rachunków za media.
Polecam firmę
Każdej osobie która chce pracować dla tej firmy lub chce wynająć mieszkanie proponuję przeczytać komentarze. Proszę zauważyć że te same problemy i błędy pojawiają sie ciągle przez te wszystkie lata działalności firmy, i samemu wyciągnąć wnioski o czym to może świadczyć.
Po rozwiązaniu umowy na wynajmowanie mieszkania czekam już prawie 2 mc na rozliczenie najmu. Kilkanaście maili i telefonów niestety nie pomogło. Klucze do mieszkania odzyskałem po 50 dniach. Nie polecam.
Umówiłam się telefonicznie na spotkanie z jakąś panią w celu obejrzenia 2 mieszkań na wynajem w Katowicach na określoną godzinę, niestety nikt nie przyszedł, pani nie odbierała telefonu. Nadmieniam, ze przejechałam specjalnie z Kielc, chciałam wynająć mieszkanie dla córki która zaczyna studia. Tak sie nie robi.
Pani po wstępnej rekrutacji powiedziała, że z rekomendacją przekaże moje zgłoszenie do kierownika regionalnego i powinienem za 5 dni roboczych spodziewać się telefonu. Minęło 20 dni i cisza. Kultura rekrutacji wymaga choćby trzyliterowego SMS'a o treści "NIE". Dobrze, że w tym czasie szukałem innych ofert. Następnym razem nawet nie rozważę pracy w Mzuri. Niestety zawiodłem się na tej firmie a miałem dobrą opinię.
dziwna sytuacja zwłaszcza jak ci sie wydawało ze przeszłes rekrutacje i liczysz na pracę, nie próbowałes sie sama kontaktowac z koordynatorka i wyjasnic sprawe ze 20 dni minelo i nie dostales odpowiedzi ?
Tragedia! Nie polecam. Brak kontaktu z opiekunem, trudności w dodzwonueniu się na infolinię. Kiedy już się dodzwonisz obiecują pomoc, na którą czekasz miesiącami i sprawa nadal nie rozwiązana. Zero szacunku do klienta. Niekompetentną firma.
Cześć, na jakie warunki finansowe można liczyć na stanowisku specjalisty ds. windykacji? Są to jakieś sensowne kwoty?
Dzień dobry, Tworzymy nowy dział windykacji podlegający pod dział prawny. Nikt z obecnych współpracowników nie pracuje na takim stanowisku. Stawka będzie zależna od doświadczenia Kandydata lub Kandydatki. Zapraszamy do wysłania CV :)
Stawka zależna od doświadczenia, a czy osoby bez doświadczenia tez mogą składać CV na jakieś stanowiska juniorskie? Są takie przewidywane?
Добрый день. Сняли квартиру в Лодзь. Когда въезжали, была поломка окна.Агент обещал прислать людей чтобы починить. Мы больше месяца живём уже,никто так и не пришёл,на звонки агент не отвечает,на почту тоже.Написали в агентство на почту,прошла неделя, ответа тоже нет. Как быть и кому писать,если нас ни во что не ставят,зато если вдруг мы что-то не так сделаем-сразу пеня или штраф. А где защита наших прав?
Oddalem tej firmie mieszkanie do zarządzania, po pierwszym miesiącu od znalezienia najemcy już pojawiły się problemy. Współpraca trwała 10 miesięcy i o 10 za długo. (usunięte przez administratora)
Pierwszy kontakt telefoniczny przy rekrutacji super - bardzo miła Pani. Po dłuższym czasie nagle drugi telefon od osoby z zarządu - niezwykle nieuprzejmej i niesympatycznej. Odczucie ze strony kandydata jakby się było na przesłuchaniu - czepianie się każdego słowa, drążenie w zupełnie nieadekwatnych pytaniach. Dzięki kulturze i treści zadawanych pytań śmiało można uciekać przed dalszą współpraca :)
Fatalna firma, nie odbiera telefonow, nie odpisuje na maile,(usunięte przez administratora). O wszystko trzeba sie upominac, kazda fakture sprawdzac kilka razy. Gdy juz uda sie dodzwonic na biuro obslugi klienta pani nie wie, dlaczego nikt nie odpowiada na maile i poleca - tak! Napisac kolejnego maila ze skarga! TRAGEDIA. Bardzo nie polecam, jako klientka zamierzam zrezygnowac z wspolpracy z Mzuri.
widzę że nie tylko ja mam takie problemy-2 miesiace czekam na odpowiedz/ co jakis czas ponawiajac pytania mailowo i telefonicznie/bok zazwyczaj po odczekaniu 20 min i dojsciu do twojej kolejki rozłącza/
Firma absurdalnie niekompetentna. Mieliśmy na dzisiaj umówione oglądanie mieszkania. Ktoś o godzinie 12.00 miał się skontaktować i podać dokładny adres. Nikt nie zadzwonił, co zaowocowało zmarnowaniem pieniędzy i czasu na dojazd. Mimo wszystko nie życzę pracownikom firmy, żeby kiedykolwiek zostali potraktowani w tak olewczy sposób. Oczekuję jakiejś formy zadośćuczynienia za stracony czas.
Czemu nie mogę znaleźć waszego profilu na google?
Widocznie nie mają profilu na google, ale jest strona internetowa na której wszystko jest napisane
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz
Witam. Pomimo umówionego telefonicznie terminu spotkania w Sosnowcu, pani(usunięte przez administratora) sms-em zmienia termin. Po wykonanym do tej pani telefonie ustalono spotkanie w dniu następnym z zapewnieniem po mojej stronie o wynajęciu mieszkania. Na następny dzień brak kontaktu. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms-y. W końcu o 14.10 info sms-em o braku możliwości rozmowy a o 14.28 że nie aktualne bo została zrobiona rezerwacja przez biuro. Lokalizacja mieszkania była dla mnie bardzo ważna. Tylko dzięki tej pani nie udało mi się wynająć tego mieszkania. Jeśli Firma MZURI toleruje działania takich pracowników to należy omijać ją szerokim łukiem. Pozdrawiam
Jeden wielki bałagan i olewanie potencjalnych klientów. Od 1.5 tygodnia firma potwierdza, że ogłoszenie dotyczące mieszkania jest aktualne. Po umówieniu wizyty obiecują, że opiekun mieszkania się ze mną skontaktuje. Dzien przed umówionym spotkaniem dalej zero odzewu z konkretnymi informacjami dotyczącymi chociażby nr mieszkania. Po wykonaniu telefonu, który został odebrany przez panią, ktora była opryskliwa w stosunku do mnie dowiedziałam się, że ogłoszenie jest nieaktualne, oraz że jak chce to mogę sobie złożyć skargę, a smsem dostane dane gdzie ma być ona złożona. Gdyby nie telefon w przeddzień wizyty następnego dnia stałabym pod blokiem i marzła... o zmarnowanym dniu wolnym swoim oraz narzeczonego nawet juz nie wspominam... Nie polecam !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZURI?
Zobacz opinie na temat firmy MZURI tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZURI?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!