Opinie o MZURI
Rzeczywiście trzeba mieć odwagę żeby kłamać publicznie i to jeszcze na piśmie. Współpracownicy mają wpisaną w umowach dostępność 24h/7 a w ogłoszeniach oferowanych mieszkań do wynajmu jest informacja o pracy 7 dni w tygodniu łącznie ze świętami, to ostatnie akurat może każdy sam sprawdzić.
Szanowna bądź Szanowny Challenger. Wbrew powyższym twierdzeniom, stanowisko Zarządu Grupy Mzuri nie ma na celu nikogo wprowadzać w błąd. Branża nieruchomości rządzi się swoimi prawami. Wymaga postawy bycia frontem do klienta. Jest to naszym priorytetem. Każdy z naszych współpracowników ma tego świadomość przed podpisaniem umowy z nami. Umowy z naszymi współpracownikami są zgodne z prawem.
Z jednej strony piszecie ze nie oczekujecie od ludzi pracy 24h/7 a z drugiej strony dajecie do podpisu umowę o współpracę z takim zapisem i teraz piszecie ze współpracownicy mają tego świadomość już na początku współpracy. Poza tym jesli dochodzi do wewnętrznych sporów to często o tym zapisie przypominacie Nie przemawia to do mnie i ewidentnie widzę brak spójności. Proponuję ustalić jedną wspólną wersję bo czytają to ludzie i wygląda to słabo.
W pracy bardzo cenię wzajemny szacunek i pozytywną atmosferę i te atuty w pełni odnajduję w Mzuri. Poza tym firma z ogromnym potencjałem. Szczerze polecam:):):)
Kolejny pracownik któremu kazano napisać opinię albo ktoś z bliskiego otoczenia zarządu...pewnie znów.ocenzuruja moja wypowiedź bo Pan Szef nie znosi krytyki i nie potrafi sobie z nią poradzić.
(usunięte przez administratora) mieszkaniowi grasują pod stroną mieszkania-pokoje-wynajem.pl
Obserwuję Mzuri już od 6 lat i mam doświadczenia z wielu różnych perspektyw. Po pierwsze: przekazałam im w zarządzanie kawalerkę w Łodzi w 2014 roku. Od tamtego czasu miałam w sumie chyba półtora miesiąca pustostanu co jest moim zdaniem SUPER wynikiem :) Po drugie: zainwestowałam z nimi w mieszkanie na wynajem w Częstochowie w 2016r. Tam się czasem zdarza pustostan i raz zdarzyło się opóźnienie w płatności, ale ich specjalista był ze mną w kontakcie i szybko udało się odzyskać należności. Dziękuję :) Po trzecie: ostatnio zdecydowałam się zainwestować w nowe CFI. Tu nie mam jeszcze doświadczeń, bo dopiero co było pierwsze podniesienie kapitału, ale moja przyjaciółka zainwestowała w poprzednie CFI Portfel Mieszkań i była bardzo zadowolona więc jestem bardzo dobrej myśli :) Po czwarte (już ostatnie): moja siostrzenica wynajęła przez nich mieszkanie w Warszawie i też bardzo sobie chwali współpracę: warunki jasne i przejrzyste, mieszkanie czyste, wszystko sprawnie :) Polecam ich z każdej strony :)
Atmosfera w pracy jest super, oczywiście wszystko zależy od działu ale z tego co ja słyszę to nie ma nieporozumień. Ludzie traktują się tu z szacunkiem i mówimy że jesteśmy jedną wielką rodziną :) Jak mam jakiś problem to nie obawiam się o nim rozmawiać. Przychodzę tu z przyjemnością a to w pracy jest najważniejsze.
Do Mzuri przyszedłem ponad rok temu. Zostałem bardzo ciepło przyjęty zarówno przez przełożonego, jak i przez innych współpracowników. Panuje tu bardzo przyjazna atmosfera, wszyscy są bardzo pomocni. Nigdy nie ma problemu z wyjściem wcześniej lub nawet dniem wolnym, jeżeli są jakieś sytuacje losowe. Bardzo polecam tę firmę dla ludzi, którzy w miejscu pracy chcą się czuć miło i komfortowo!
Witam, czy zdarzyło się, że ktoś nie dostał wypłaty na czas albo w ogóle ? Proszę napisać ja to wygląda z wypłatami i czy ktoś miał taką sytuację
Nie polecam tej firmy - niestety zawiodłem się podczas przeglądania mieszkań ze względu na kontakt z przedstawicielem. Dopiero po rozmowie z osobą która mnie oprowadzała po mieszkaniu dowiedziałem się o "dodatkowych" kosztach przy wynajęciu - a tu większa kaucja niż było mówione przez telefon, dodatkowa kwota do kaucji za posiadanie zwierząt w mieszkaniu (Przyjazne dla zwierząt owszem ale jak zapłacisz więcej) oraz o obowiązkowej polisie OC (co jest trochę zrozumiałe ale było brak informacji przy pierwszej rozmowie) Z czego normalna kaucja urosła na o wiele większą kwotę przez co musiałem zrezygnować.. W dodatku, mieszkania zrobione typowo pod wynajem a kamienica w opłakanym stanie, cóż.. Szkoda, mimo wszystko polecam popracować nad kontaktem z drugą osobą.
Pisze jako osoba, która wynajmowałem mieszkanie przez Mzuri. Chce podziękować Panu Łukasz Dobuszewski, który jest opiekunem mieszkań w Katowicach za wsparcie pod czas wynajmu oraz za fajną obsługę. Czytałam dużo rożnego odnośnie zwrotu kaucji. Po 1,5 tyg dostałam kaucje na konto. Może polecać śmiało wynajem przez Pana Łukasza, kaucja będzie zwrócona (usunięte przez administratora) wsparcie pod czas całego okresu wynajmu
(usunięte przez administratora)
Jedyne wyjście z nimi to przez prawnika. Może uda się Pani znaleźć kogoś on-line kto Pani to poprowadzi. Choć z drugiej strony jeśli Pani wyjechała i nie zamierza wracać, nic Pani nie zrobią, nie będą mieli jak wyegzekwować tej zmyślonej przez nich należności.
Do rozmowy z panem Sławomirem było dobrze. Sławomir..., pan Sławomir, w trakcie rozmowy narzuca ton w rodzaju JA TU JESTEM NAJWAŻNIEJSZY. Zadawane pytania nie mające związku z pracą serwisanta. Tak przeprowadza rozmowę, jakby bał się o swoje stanowisko. Ja Ci pokażę kto tu jest najważniejszy. Tak panie Sławku - rozmowa rekrutacyjna przypominała mi rozmowę z moją byłą żoną. Ja Ci pokażę kto ma rację. Stosuje pan jakiś psychologiczny bełkot. I ten słyszalny szyderczy uśmieszek wymalowany na pana twarzy. A do tego słyszalne odgłosy w tle. Usłyszę, że to radio. No to jesteś pan słaby profesjonalista. No chyba, że to była osoba fizycznie siedząca obok i miał pan potrzebę zaimponowania. Cieszę się, iż nie będziemy współpracować (przynajmniej w obecnej chwili) gdyż nie lubię gdy osoba niekompetentna podważa moje kompetencje. Cieszę się, że pierwszy zakończyłem rozmowę (udało się panu tymi nieodpowiednim do zatrudnienia pytaniami mnie irytować). Panie Sławku proszę nie przyjmować zbyt osobiście tego wpisu. I koniecznie zmienić pytania kompetencyjne dla serwisantów. Gdyż serwisant, nie jest pracownikiem biurowym. Z Wielkim Szacunkiem dla Pana Sławomira. Jeszcze raz proszę nie odbierać tego zbyt personalnie. Pozdrawiam Piotrek
Pytania rodem z internetu na zasadzie kopiuj/wklej. Nie mające nic wspólnego z zakresem pracy serwisanta.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam współpracy z tą agencją. Ignorują wszelkie prośby i wnioski, nie odbierają telefonów, nie przeliczają rachunków za media.
Polecam firmę
Każdej osobie która chce pracować dla tej firmy lub chce wynająć mieszkanie proponuję przeczytać komentarze. Proszę zauważyć że te same problemy i błędy pojawiają sie ciągle przez te wszystkie lata działalności firmy, i samemu wyciągnąć wnioski o czym to może świadczyć.
Po rozwiązaniu umowy na wynajmowanie mieszkania czekam już prawie 2 mc na rozliczenie najmu. Kilkanaście maili i telefonów niestety nie pomogło. Klucze do mieszkania odzyskałem po 50 dniach. Nie polecam.
Umówiłam się telefonicznie na spotkanie z jakąś panią w celu obejrzenia 2 mieszkań na wynajem w Katowicach na określoną godzinę, niestety nikt nie przyszedł, pani nie odbierała telefonu. Nadmieniam, ze przejechałam specjalnie z Kielc, chciałam wynająć mieszkanie dla córki która zaczyna studia. Tak sie nie robi.
Tragedia! Nie polecam. Brak kontaktu z opiekunem, trudności w dodzwonueniu się na infolinię. Kiedy już się dodzwonisz obiecują pomoc, na którą czekasz miesiącami i sprawa nadal nie rozwiązana. Zero szacunku do klienta. Niekompetentną firma.
Pani po wstępnej rekrutacji powiedziała, że z rekomendacją przekaże moje zgłoszenie do kierownika regionalnego i powinienem za 5 dni roboczych spodziewać się telefonu. Minęło 20 dni i cisza. Kultura rekrutacji wymaga choćby trzyliterowego SMS'a o treści "NIE". Dobrze, że w tym czasie szukałem innych ofert. Następnym razem nawet nie rozważę pracy w Mzuri. Niestety zawiodłem się na tej firmie a miałem dobrą opinię.
Добрый день. Сняли квартиру в Лодзь. Когда въезжали, была поломка окна.Агент обещал прислать людей чтобы починить. Мы больше месяца живём уже,никто так и не пришёл,на звонки агент не отвечает,на почту тоже.Написали в агентство на почту,прошла неделя, ответа тоже нет. Как быть и кому писать,если нас ни во что не ставят,зато если вдруг мы что-то не так сделаем-сразу пеня или штраф. А где защита наших прав?
Oddalem tej firmie mieszkanie do zarządzania, po pierwszym miesiącu od znalezienia najemcy już pojawiły się problemy. Współpraca trwała 10 miesięcy i o 10 za długo. (usunięte przez administratora)
Pierwszy kontakt telefoniczny przy rekrutacji super - bardzo miła Pani. Po dłuższym czasie nagle drugi telefon od osoby z zarządu - niezwykle nieuprzejmej i niesympatycznej. Odczucie ze strony kandydata jakby się było na przesłuchaniu - czepianie się każdego słowa, drążenie w zupełnie nieadekwatnych pytaniach. Dzięki kulturze i treści zadawanych pytań śmiało można uciekać przed dalszą współpraca :)
Fatalna firma, nie odbiera telefonow, nie odpisuje na maile,(usunięte przez administratora). O wszystko trzeba sie upominac, kazda fakture sprawdzac kilka razy. Gdy juz uda sie dodzwonic na biuro obslugi klienta pani nie wie, dlaczego nikt nie odpowiada na maile i poleca - tak! Napisac kolejnego maila ze skarga! TRAGEDIA. Bardzo nie polecam, jako klientka zamierzam zrezygnowac z wspolpracy z Mzuri.
widzę że nie tylko ja mam takie problemy-2 miesiace czekam na odpowiedz/ co jakis czas ponawiajac pytania mailowo i telefonicznie/bok zazwyczaj po odczekaniu 20 min i dojsciu do twojej kolejki rozłącza/
Firma absurdalnie niekompetentna. Mieliśmy na dzisiaj umówione oglądanie mieszkania. Ktoś o godzinie 12.00 miał się skontaktować i podać dokładny adres. Nikt nie zadzwonił, co zaowocowało zmarnowaniem pieniędzy i czasu na dojazd. Mimo wszystko nie życzę pracownikom firmy, żeby kiedykolwiek zostali potraktowani w tak olewczy sposób. Oczekuję jakiejś formy zadośćuczynienia za stracony czas.
Czemu nie mogę znaleźć waszego profilu na google?
Cześć, na jakie warunki finansowe można liczyć na stanowisku specjalisty ds. windykacji? Są to jakieś sensowne kwoty?
Dzień dobry, Tworzymy nowy dział windykacji podlegający pod dział prawny. Nikt z obecnych współpracowników nie pracuje na takim stanowisku. Stawka będzie zależna od doświadczenia Kandydata lub Kandydatki. Zapraszamy do wysłania CV :)
Raczej nie licz na wiele więcej niż minimalna krajowa.
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres [email protected] wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres [email protected] wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZURI?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZURI?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZURI?
+