MZURI

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MZURI

Grzegorz
Inne

Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz

Grzegorz
Pracownik

Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz

Darek
Inne

Witam. Pomimo umówionego telefonicznie terminu spotkania w Sosnowcu, pani(usunięte przez administratora) sms-em zmienia termin. Po wykonanym do tej pani telefonie ustalono spotkanie w dniu następnym z zapewnieniem po mojej stronie o wynajęciu mieszkania. Na następny dzień brak kontaktu. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms-y. W końcu o 14.10 info sms-em o braku możliwości rozmowy a o 14.28 że nie aktualne bo została zrobiona rezerwacja przez biuro. Lokalizacja mieszkania była dla mnie bardzo ważna. Tylko dzięki tej pani nie udało mi się wynająć tego mieszkania. Jeśli Firma MZURI toleruje działania takich pracowników to należy omijać ją szerokim łukiem. Pozdrawiam

Justyna
Inne

Jeden wielki bałagan i olewanie potencjalnych klientów. Od 1.5 tygodnia firma potwierdza, że ogłoszenie dotyczące mieszkania jest aktualne. Po umówieniu wizyty obiecują, że opiekun mieszkania się ze mną skontaktuje. Dzien przed umówionym spotkaniem dalej zero odzewu z konkretnymi informacjami dotyczącymi chociażby nr mieszkania. Po wykonaniu telefonu, który został odebrany przez panią, ktora była opryskliwa w stosunku do mnie dowiedziałam się, że ogłoszenie jest nieaktualne, oraz że jak chce to mogę sobie złożyć skargę, a smsem dostane dane gdzie ma być ona złożona. Gdyby nie telefon w przeddzień wizyty następnego dnia stałabym pod blokiem i marzła... o zmarnowanym dniu wolnym swoim oraz narzeczonego nawet juz nie wspominam... Nie polecam !

Serwisant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Do rozmowy z panem Sławomirem było dobrze. Sławomir..., pan Sławomir, w trakcie rozmowy narzuca ton w rodzaju JA TU JESTEM NAJWAŻNIEJSZY. Zadawane pytania nie mające związku z pracą serwisanta. Tak przeprowadza rozmowę, jakby bał się o swoje stanowisko. Ja Ci pokażę kto tu jest najważniejszy. Tak panie Sławku - rozmowa rekrutacyjna przypominała mi rozmowę z moją byłą żoną. Ja Ci pokażę kto ma rację. Stosuje pan jakiś psychologiczny bełkot. I ten słyszalny szyderczy uśmieszek wymalowany na pana twarzy. A do tego słyszalne odgłosy w tle. Usłyszę, że to radio. No to jesteś pan słaby profesjonalista. No chyba, że to była osoba fizycznie siedząca obok i miał pan potrzebę zaimponowania. Cieszę się, iż nie będziemy współpracować (przynajmniej w obecnej chwili) gdyż nie lubię gdy osoba niekompetentna podważa moje kompetencje. Cieszę się, że pierwszy zakończyłem rozmowę (udało się panu tymi nieodpowiednim do zatrudnienia pytaniami mnie irytować). Panie Sławku proszę nie przyjmować zbyt osobiście tego wpisu. I koniecznie zmienić pytania kompetencyjne dla serwisantów. Gdyż serwisant, nie jest pracownikiem biurowym. Z Wielkim Szacunkiem dla Pana Sławomira. Jeszcze raz proszę nie odbierać tego zbyt personalnie. Pozdrawiam Piotrek

Pytania

Pytania rodem z internetu na zasadzie kopiuj/wklej. Nie mające nic wspólnego z zakresem pracy serwisanta.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Monika
Inne
 Pytanie

Szanowny Panie Prezesie, Proszę o poradę, do kogo zwrocić sie o pomoc w celu odzyskania częsci kaucji, ktorej wysokosc jest juz znana. Oraz rozliczenie stanu liczników, ktore Państwa pracownik podobno spisał niewlasciwie? Zobowiązujecie się do 30 dniowego terminu rozliczenia. Moja umowa najmu wygasła 06.02.br. Jesteśmy długo - 12dni po terminie. I nikt nie odpowiada na moje pytania, kierowane do BOK. Fatalne standardy. Nieetyczna firma:(

2

Pracodawca

@Monika

Szanowna Pani Moniko. Bardzo przepraszamy za Pani dyskomfort tej sytuacji. Uprzejmie prosimy o przesłanie Pani danych na maila uwagi@mzuri.pl byśmy mogli pilotować sprawę i doprowadzić do całkowitego wyjaśnienia. Pozdrawiamy. Zespół Mzuri.

Adam
Inne
@Monika

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Oczywiście nikt za nic nie odpowiada, mityczna osoba rozliczająca nie ma imienia, nazwiska, adresu email ani telefonu, a przynajmniej żaden z pracowników działu rozliczeń nie chce udzielić takich informacji. Nie wiem zatem czym zajmuje się dział rozliczeń. Pomijam milczeniem szopkę z "błędnym odczytem liczników". (usunięte przez administratora) To też wynika z rozmów przeprowadzonych z innymi poszkodowanymi. Do "opiekuna" nie da się dodzwonić od tygodnia. Ewidentnie unika telefonów oraz nie odpisuje na SMS. Biuro obsługi klienta też ma gdzieś liczne maile.(usunięte przez administratora)

Magda
Inne
@Adam

Dokładnie tak sama sytuacja, 'opiekun' unika kontaktu, na infolinii nie umieją pomóc, a pieniędzy nie ma.

Magda
Inne

Zdaliśmy wynajmowane mieszkanie dwa miesiące temu i do tej pory nie odzyskaliśmy kaucji. Na infolinii brak informacji jaki jest tego powód. Zawiedliśmy się.

Vivi
Inne

Tragedia, bardzo nie polecam ze względu na olewanie przyszłego klienta i brak profesjonalnego podejścia do niego. Od 2 tyg czekałam na odpowiedz w sprawie mieszkania na które się nastawiłam i zdecydowałam prosiłam tylko o obejrzenie i za każdym razem zostawałam zlewana. A w końcu patrzę nagle ktoś zarezerwował to właśnie mieszkanie. Drugą sytuacje miałam taka: miałam obejrzec mieszkanie i tego samego dnia co miało być oglądane okazało się ze jest w remoncie i nie mozna go zobaczyć. Brawo za brak profesjonalizm i każdemu bardzo szczerze odradzam

1

Pracodawca

@Vivi

Szanowna Vivi, staramy się szybko reagować na potrzeby naszych klientów, którzy są zainteresowani wynajmem mieszkania. Bardzo ciężko nam się do Twojej opinii ustosunkować nie znając szczegółów. Bardzo prosimy o podesłanie na maila uwagi@mzuripl jakiego adresu dotyczy temat i kto z naszej strony był z Panią w kontakcie. Nie ukrywamy sporą dynamikę w najmie, obsługując ponad 7 tys mieszkań ale staramy się by mieszkania dostępne pokazywać Państwu od ręki. Pozdrawiamy. Miłego dnia. Zespół Mzuri

Nowicz
Inne
@MZURI

Strasznie słaby argument, ktorego używacie Państwo w prawie każdej odpowiedzi. Jeśli nie radzicie sobie z zarzadzaniem 7 tysiącami mieszkań to albo powinniście zatrudnić więcej pracowników albo zarządzać mniejszą ilością nieruchomości. Mówienie, że obsuga nie jest idealna, bo mamy dużo pacy świadczy jedynie o źle zarządzanej firmie.

Fabian K
Inne

Bezproblemowa współpraca. Polecam

3
Malwina
Inne

Nie zawiodłam się na nich! polecam

3
Daria
Inne

Mzuri bardzo dbało o mój komfort, polecam.

3
Pablo
Były pracownik
 Pytanie

Rotacja jest duża, ludzie w "terenie" zmieniają się średnio co 3 miesiące, szybko orientują się w co się wpakowali. Ci poprzedni odeszli podobno z powodu rzekomych zmian w firmie. Dziwne że te zmiany nie odpowiadają większości ludzi którzy pracują na stanowiskach specjalistów ds. Najmu. Nasuwa się więc pytanie czy na pewno o zmiany chodzi? A może powód jest inny? Drodzy przyszli pracownicy na tym stanowisku zobaczycie sami że to co jest tu napisane o pracy w tej firmie to prawda. Szybko się o tym przekonacie na własnej skórze.

hal
Kandydat
 Pytanie
@Pablo

co masz na myśli odnośnie zmian?

Filip
Inne

Współpracowaliśmy i w sumie nie mam zadnych zastrzeżeń. Na plus na pewno ich mocne angażowanie się jako firma

1
Marzena
Inne

Jedna z lepszych firm!

3
Wojtek
Inne

Współpraca bez większych zastrzeżeń.

6
Kamil Kurasz
Inne

Szybko, rzetelnie i profesjonalnie.

2
Witek Lena
Inne

Współpraca warta polecenia. Zajmują się 3 mieszkaniami i nigdy nie miałam problemów.

3
Basia
Pracownik

Dbają o pracownika. Wiadomo nie ma nigdzie idealnej atmosfery, ale to jedna z lepszych firm w jakich pracowałam.

2

Pracodawca

@Basia

Dzień dobry Pani Basiu. Dziękujemy. Nam też było bardzo miło. Pozostajemy w kontakcie Zespół Mzuri

Mikołaj
Inne

Pierwszy raz korzystałem z usług Mzuri. Profesjonalne podejście, formalne kwestie zostały załatwione na 1 spotkaniu. Odbierają telefon za każdym razem i z chęcią odpowiadają na pytania - za to plus ode mnie.

1

Pracodawca

@Mikołaj

Dzień dobry ;) Codziennie dokładamy wszelkich starań by sprostać Państwa oczekiwaniom. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony. Pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy i miłego dnia. Zespół Mzuri.

Wojtek Z
Inne

Wynajmujemy w 3 osoby mieszkanie. Z MZURI kontakt zawsze niezawodny, w razie usterek szybko to załatwiają. Pomocna firma.

3

Pracodawca

@Wojtek Z

Dzień dobry Panu. Jest nam ogromnie miło, że jesteście Państwo zadowoleni i udało nam się spełnić Państwa oczekiwania. Zostajemy do dyspozycji. Serdecznie pozdrawiamy. Zespół Mzuri.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w MZURI?

dorotka
Pracownik
@Pytanie

Dzięki temu, że nie ma żadnego dress codu jest super.

Zostaw merytoryczną opinię o MZURI - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MZURI?

    Zobacz opinie na temat firmy MZURI tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MZURI?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MZURI?

    Kandydaci do pracy w MZURI napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MZURI
Przejdź do nowych opinii