Opinie o MZURI
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz
Witam, zgodnie z poniższą informacją (otrzymaną od Was) mieliście rozliczyć najem w ciągu 30 dni. Owe 30 dni już minęło, proszę zatem o zwrot kaucji oraz powstałej nadpłaty opłat. My płaciliśmy w terminie i tego samego oczekujemy z drugiej strony. W tej sprawie wysłane zostały już do Was 3 maile. " Dodatkowo, informujemy że rozliczenie umowy najmu nastąpi po odbiorze lokalu przez Mzuri oraz po ostatecznym rozliczeniu należności i nie później niż w ciągu 30 dni od daty odbioru lokalu. W przypadku niepodania podczas odbioru lokalu numeru rachunku bankowego, uprzejmie prosimy o wysłanie takiej informacji na adres bok@mzuri.pl wraz danymi właściciela rachunku bankowego. " Pozdrawiam, Grzegorz
Witam. Pomimo umówionego telefonicznie terminu spotkania w Sosnowcu, pani(usunięte przez administratora) sms-em zmienia termin. Po wykonanym do tej pani telefonie ustalono spotkanie w dniu następnym z zapewnieniem po mojej stronie o wynajęciu mieszkania. Na następny dzień brak kontaktu. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms-y. W końcu o 14.10 info sms-em o braku możliwości rozmowy a o 14.28 że nie aktualne bo została zrobiona rezerwacja przez biuro. Lokalizacja mieszkania była dla mnie bardzo ważna. Tylko dzięki tej pani nie udało mi się wynająć tego mieszkania. Jeśli Firma MZURI toleruje działania takich pracowników to należy omijać ją szerokim łukiem. Pozdrawiam
Jeden wielki bałagan i olewanie potencjalnych klientów. Od 1.5 tygodnia firma potwierdza, że ogłoszenie dotyczące mieszkania jest aktualne. Po umówieniu wizyty obiecują, że opiekun mieszkania się ze mną skontaktuje. Dzien przed umówionym spotkaniem dalej zero odzewu z konkretnymi informacjami dotyczącymi chociażby nr mieszkania. Po wykonaniu telefonu, który został odebrany przez panią, ktora była opryskliwa w stosunku do mnie dowiedziałam się, że ogłoszenie jest nieaktualne, oraz że jak chce to mogę sobie złożyć skargę, a smsem dostane dane gdzie ma być ona złożona. Gdyby nie telefon w przeddzień wizyty następnego dnia stałabym pod blokiem i marzła... o zmarnowanym dniu wolnym swoim oraz narzeczonego nawet juz nie wspominam... Nie polecam !
Do rozmowy z panem Sławomirem było dobrze. Sławomir..., pan Sławomir, w trakcie rozmowy narzuca ton w rodzaju JA TU JESTEM NAJWAŻNIEJSZY. Zadawane pytania nie mające związku z pracą serwisanta. Tak przeprowadza rozmowę, jakby bał się o swoje stanowisko. Ja Ci pokażę kto tu jest najważniejszy. Tak panie Sławku - rozmowa rekrutacyjna przypominała mi rozmowę z moją byłą żoną. Ja Ci pokażę kto ma rację. Stosuje pan jakiś psychologiczny bełkot. I ten słyszalny szyderczy uśmieszek wymalowany na pana twarzy. A do tego słyszalne odgłosy w tle. Usłyszę, że to radio. No to jesteś pan słaby profesjonalista. No chyba, że to była osoba fizycznie siedząca obok i miał pan potrzebę zaimponowania. Cieszę się, iż nie będziemy współpracować (przynajmniej w obecnej chwili) gdyż nie lubię gdy osoba niekompetentna podważa moje kompetencje. Cieszę się, że pierwszy zakończyłem rozmowę (udało się panu tymi nieodpowiednim do zatrudnienia pytaniami mnie irytować). Panie Sławku proszę nie przyjmować zbyt osobiście tego wpisu. I koniecznie zmienić pytania kompetencyjne dla serwisantów. Gdyż serwisant, nie jest pracownikiem biurowym. Z Wielkim Szacunkiem dla Pana Sławomira. Jeszcze raz proszę nie odbierać tego zbyt personalnie. Pozdrawiam Piotrek
Pytania rodem z internetu na zasadzie kopiuj/wklej. Nie mające nic wspólnego z zakresem pracy serwisanta.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Szanowny Panie Prezesie, Proszę o poradę, do kogo zwrocić sie o pomoc w celu odzyskania częsci kaucji, ktorej wysokosc jest juz znana. Oraz rozliczenie stanu liczników, ktore Państwa pracownik podobno spisał niewlasciwie? Zobowiązujecie się do 30 dniowego terminu rozliczenia. Moja umowa najmu wygasła 06.02.br. Jesteśmy długo - 12dni po terminie. I nikt nie odpowiada na moje pytania, kierowane do BOK. Fatalne standardy. Nieetyczna firma:(
Szanowna Pani Moniko. Bardzo przepraszamy za Pani dyskomfort tej sytuacji. Uprzejmie prosimy o przesłanie Pani danych na maila uwagi@mzuri.pl byśmy mogli pilotować sprawę i doprowadzić do całkowitego wyjaśnienia. Pozdrawiamy. Zespół Mzuri.
Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Oczywiście nikt za nic nie odpowiada, mityczna osoba rozliczająca nie ma imienia, nazwiska, adresu email ani telefonu, a przynajmniej żaden z pracowników działu rozliczeń nie chce udzielić takich informacji. Nie wiem zatem czym zajmuje się dział rozliczeń. Pomijam milczeniem szopkę z "błędnym odczytem liczników". (usunięte przez administratora) To też wynika z rozmów przeprowadzonych z innymi poszkodowanymi. Do "opiekuna" nie da się dodzwonić od tygodnia. Ewidentnie unika telefonów oraz nie odpisuje na SMS. Biuro obsługi klienta też ma gdzieś liczne maile.(usunięte przez administratora)
Dokładnie tak sama sytuacja, 'opiekun' unika kontaktu, na infolinii nie umieją pomóc, a pieniędzy nie ma.
Zdaliśmy wynajmowane mieszkanie dwa miesiące temu i do tej pory nie odzyskaliśmy kaucji. Na infolinii brak informacji jaki jest tego powód. Zawiedliśmy się.
Tragedia, bardzo nie polecam ze względu na olewanie przyszłego klienta i brak profesjonalnego podejścia do niego. Od 2 tyg czekałam na odpowiedz w sprawie mieszkania na które się nastawiłam i zdecydowałam prosiłam tylko o obejrzenie i za każdym razem zostawałam zlewana. A w końcu patrzę nagle ktoś zarezerwował to właśnie mieszkanie. Drugą sytuacje miałam taka: miałam obejrzec mieszkanie i tego samego dnia co miało być oglądane okazało się ze jest w remoncie i nie mozna go zobaczyć. Brawo za brak profesjonalizm i każdemu bardzo szczerze odradzam
Szanowna Vivi, staramy się szybko reagować na potrzeby naszych klientów, którzy są zainteresowani wynajmem mieszkania. Bardzo ciężko nam się do Twojej opinii ustosunkować nie znając szczegółów. Bardzo prosimy o podesłanie na maila uwagi@mzuripl jakiego adresu dotyczy temat i kto z naszej strony był z Panią w kontakcie. Nie ukrywamy sporą dynamikę w najmie, obsługując ponad 7 tys mieszkań ale staramy się by mieszkania dostępne pokazywać Państwu od ręki. Pozdrawiamy. Miłego dnia. Zespół Mzuri
Strasznie słaby argument, ktorego używacie Państwo w prawie każdej odpowiedzi. Jeśli nie radzicie sobie z zarzadzaniem 7 tysiącami mieszkań to albo powinniście zatrudnić więcej pracowników albo zarządzać mniejszą ilością nieruchomości. Mówienie, że obsuga nie jest idealna, bo mamy dużo pacy świadczy jedynie o źle zarządzanej firmie.
Bezproblemowa współpraca. Polecam
Nie zawiodłam się na nich! polecam
Mzuri bardzo dbało o mój komfort, polecam.
Rotacja jest duża, ludzie w "terenie" zmieniają się średnio co 3 miesiące, szybko orientują się w co się wpakowali. Ci poprzedni odeszli podobno z powodu rzekomych zmian w firmie. Dziwne że te zmiany nie odpowiadają większości ludzi którzy pracują na stanowiskach specjalistów ds. Najmu. Nasuwa się więc pytanie czy na pewno o zmiany chodzi? A może powód jest inny? Drodzy przyszli pracownicy na tym stanowisku zobaczycie sami że to co jest tu napisane o pracy w tej firmie to prawda. Szybko się o tym przekonacie na własnej skórze.
Współpracowaliśmy i w sumie nie mam zadnych zastrzeżeń. Na plus na pewno ich mocne angażowanie się jako firma
Jedna z lepszych firm!
Współpraca bez większych zastrzeżeń.
Szybko, rzetelnie i profesjonalnie.
Współpraca warta polecenia. Zajmują się 3 mieszkaniami i nigdy nie miałam problemów.
Dbają o pracownika. Wiadomo nie ma nigdzie idealnej atmosfery, ale to jedna z lepszych firm w jakich pracowałam.
Dzień dobry Pani Basiu. Dziękujemy. Nam też było bardzo miło. Pozostajemy w kontakcie Zespół Mzuri
Pierwszy raz korzystałem z usług Mzuri. Profesjonalne podejście, formalne kwestie zostały załatwione na 1 spotkaniu. Odbierają telefon za każdym razem i z chęcią odpowiadają na pytania - za to plus ode mnie.
Dzień dobry ;) Codziennie dokładamy wszelkich starań by sprostać Państwa oczekiwaniom. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony. Pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy i miłego dnia. Zespół Mzuri.
Wynajmujemy w 3 osoby mieszkanie. Z MZURI kontakt zawsze niezawodny, w razie usterek szybko to załatwiają. Pomocna firma.
Dzień dobry Panu. Jest nam ogromnie miło, że jesteście Państwo zadowoleni i udało nam się spełnić Państwa oczekiwania. Zostajemy do dyspozycji. Serdecznie pozdrawiamy. Zespół Mzuri.
Jaki dress code obowiązuje w MZURI?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZURI?
Zobacz opinie na temat firmy MZURI tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZURI?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 1 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZURI?
Kandydaci do pracy w MZURI napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.