Czy w opiekunowie budynków zarabiają 10 000 zł ? Bo nie wierzę żeby za 3 000 zł tak traktowali ludzi : podśmiechujki do telefonu, arogancki ton, idiotyczne odzywki. Wysyłając e-mail macie właścicieli mieszkańców za głupkówm? Może byście wstali z krzesełem i się przejechali zobaczyć pomalowane klatki, rozwalone domofony, nie działający monitoring. Po pracy żyjecie normalnie ale do 15.00 jest covid i wy biedaki nic nie możecie bo pandemia. Weźcie się za pracę !
Dokładnie! Przecież ADMy to taka bieda że im się nie chcę nawet JEDNEJ uchwały wywiesić na korytarzu żeby mieszkańcy mogli się zapoznać. 10 lat temu inne wspólnoty takie sprawy administracyjne już załatwiały przez internet a tu właściciel się dowiaduję na końcu, bo zebrali 51 % i reszta nawet nie musi o niczym wiedzieć. Skandal
To może byście Wy mieszkańcy zaczęli płacić czynsze zamiast składać ciągle wnioski o dodatki i obniżki? Ludzie w miejskich lokalach (nie wszyscy, ale duża część) mieszkają bardzo często za darmo, podatnicy składają się na ich dodatki mieszkaniowe, dodatki energetycznie, różnego rodzaju plusy, alimenty z funduszu i masę innych zasiłków. Nierzadko w lokalach mieszka po kilka osób w sile wieku, nikt z nich nie pracuje i nawet nie myśli o szukaniu pracy. Żyjąc za darmo lokatorzy wykazują jeszcze roszczeniową postawę żądając remontów i sprzątania ale nie dając niczego w zamian. Do tego dochodzi jeszcze pokaźna grupa tych, którym nawet nie chce się iść po zasiłek, po prostu i tak nie płacą, polecam przy tym śledzić prasę, jakoś w ubiegłym roku łączne zadłużenie mieszkańców w ADM wyniosło około 100 milionów złotych.
Ten niski pułap zarobków, o ktorym pan napisał to niestety prawda. Myślę, że tu nie są winni pracownicy, ale sposób komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami. Są działy, w których pracownik przewraca kartki na biurku bezcelowo i takie, w których nie ma możliwości dobrze wykonać swojej pracy, bo jest tyle obowiązków... Nikt z tym niestety nic nie robi.
Przecież mimo pandemii wiele zawodów pracuje normalnie więc i osoby odpowiedzialne za stan budynków też powinny robić co należy. Próbowałeś złożyć skargę? Jak więcej osób się tym zainteresuje to może wezmą się za robotę?
Niski pułap to znaczy ile? Bo 3 tysiące na rękę to wcale nie tak mało. Czy się mylę i wypłaty są niższe??
Proszę się zastanowić co Pan pisze. Połowa mieszkańców to ludzie młodzi, często biorcy kredyty na całe życie w wysokości 300 000 zł, płacą czynsze po 700 zł , malujom klatki za swoje pieniądze lub sadzą kwiaty z prywatnych pieniędzy.
Też jestem ciekawa jakie są tam zarobki.. i czy są adekwatne do wykonywanej pracy. Może jakis pracownik zdradzi coś na ten temat? :)
Przeciez to biedni ludzie. Tylko Oni mają depresje przez pandemię.Nieszczęśliwi mobingowani. Prosze poczytać w Expresie Bydgoski z 01,07,2022
To chyba bardziej serial codzienny pt. ciekawe jaki dziś ma humor kierownica. Pracownicy po kątach rozmawiają w jaki sposób są traktowani, jednak nic z tym się nie robi.
Bardzo mądre że piszecie co dzieje się w ADM. Od ZAWSZE tak było tam zmiana musi byc
Dziwne że nikt z tym nic nie robi skoro takie traktowanie. Przecież jak atmosfera słaba i ludzie nie czują się dobrze w pracy to i wydajność zwykle spada. Tu nie ma żadnego innego przełożonego komu można by powiedzieć co się dzieje. Ktoś w ogóle próbował?
Niektórzy myślą, że są bezkarni,bo mają poparcie zarządu...więc komisje itp nic im nie zrobią
Najbardziej skorumpowana instytucja w Bydgoszczy.. ogromne grono ludzi na stanowiskach kompletnie beż doswiadczenia...
Tak dokladnie wspólnoty powini wymagać więcej od administratorów Bo to oni są od brudnej roboty a pieniądze bierze zarządca i płaci im najniższą i te zebrania wspólnot to jest porażka wysyłają administratorów bez doświadczenia i opowiadają bajki ludziom dają do podpisu uchwały i nie tylko a ludzie nie rozumieją co podpisują Proponuję się obudzić z letargu i żądać od administratora żeby sumiennie wykonywał swoje obowiązki i przede wszystkim pytać co to za uchwała czym się zajmuje na czym polega on jest od tego żeby wspólnotą na zebraniach to wytłumaczyć musimy zrozumieć jedno że to Wspólnota zatrudnia zarządce a zarządca wysyła administratora do wspólnot i to administratorzy muszą być na zawołanie wspólnot proponuję pilnie sobie przeczytać ustawę o własności lokali ale całą żeby administrator was nie zaskakiwał i nie robił was w balona na zebraniach i nie tylko nie dajmy się (usunięte przez administratora) jeszcze raz dwa razy przeczytajcie cokolwiek zanim podpiszecie bo dla nich się liczą tylko podpisy jeżeli mają podpisy to mają wszystko wspólnoty mieszkań muszą to zrozumieć Jakby co to można zawsze skargę złożyć na administratorów ale to się odbywa w ten sposób że skargę będzie odbierał kierownik który kryje administratorów i nie daje na nich powiedzieć złego słowa zawsze proponuję wystosować pismo gdzieś wyżej nad kierownikiem RWM toruńska 36
Zarządca reprezentuje wspólnotę (w tym właścicieli mieszkań) przed inwestorem, a także przed organami administracji państwowej i samorządowej. W praktyce oznacza to na przykład: Egzekwowanie usunięcia wad czy usterek przez inwestora lub dewelopera Zawieranie umów na dostawę mediów, usługi odbioru odpadów, pielęgnację gruntów, sprzątanie przestrzeni publicznych oraz Sporządzanie deklaracji podatkowych wspólnoty Zarządca zapewnia obsługę eksploatacyjną – to znaczy wykonuje wszelkie bieżące naprawy oraz przeglądy techniczne wymagane prawem czy gwarancjami, zapewnia dostawę mediów i negocjuje umowy z dostawcami. Wszystkie te działania mają jeden nadrzędny cel: zapewnienie mieszkańcom bezpieczeństwa i komfortu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego też, niesłychanie ważnym elementem obsługi eksploatacyjnej jest pogotowie techniczne. Wyobraźmy sobie, że w piątek wieczorem występuje awaria ciepłej wody, ogrzewania czy prądu. Z tym nie można czekać do poniedziałku rano. Podobnie jest z awarią windy czy bramy. Dobry zarządca dysponuje pogotowiem technicznym, które tego typu awarie usuwa w trybie natychmiastowym. Zarządca organizuje zebrania wspólnoty – przygotowuje zawiadomienia, dokumentację na przykład sprawozdania finansowe, plany gospodarcze na kolejny rok oraz uchwały celowe. Zarządca musi również zapewnić salę oraz poprowadzić zebranie, a następnie przygotować dokumentację po zebraniu. A jakie tematy są poruszane na takich zebraniach? Na przykład jak poniesione koszty wspólnoty dzielone są na właścicieli, czyli jakie koszty ponosi wspólnota, a jakie indywidualni mieszkańcy. Zarządca przygotowuje odpowiednie zestawienie, również dotyczące windykacji. Zarządca jest odpowiedzialny za płynność finansową wspólnoty, a więc musi sporządzić budżet na następny rok, biorąc pod uwagę prognozowane koszty mediów. To oznacza również dbanie o fundusz remontowy, który zapewnienia bezpieczeństwo właścicieli i mieszkańców na wypadek konieczności wykonania rozległych i kosztownych remontów, a konieczność ta znaczenie wzrasta w miarę starzenia się budynków.
Dokładnie tak jest szczególnie na toruńskiej 36 Pokój 21 Siedzą tam 4 osoby gburowate 3 kobietki bez doświadczenia oraz 1łeb w okularach niby też administrator też bez doświadczenia Można sobie wyobrazić ich zarobki 4200 brutto czyli na rękę 3193zł może 15%premi jak nie zachorujesz. Skąd oni ich biorą i tacy ludzie kierują prowadzą zebrania z wspólnotami Wszystkie analizy plany gospodarcze Uchwały,protokoły itp. robią na gotowych wzorach i nigdy nie mają czasu dla ludzi proponuję zapoznać się dla kogo jest Administrator budynków jaką ma rolę i co można od niego wymagać Administrator jest dla wspólnot i powinien być na każde zawołanie zarządu lub wspólnoty To wspólnota wybiera zarząd i on decyduje z kim podpisuje umowę o administrowanie budynku Dlatego uważamy że toruńska 36 nie jest odpowiedni Dlatego że przyjmują ludzi z ulicy i udają że mają najlepszych administratorów budynków. To wszystko to farsa Ludzie nie dajecie się wymagacie od pseudo administratorów wyjaśnień i czystych deklaracji.
Ze dwa miesiące temu ktoś zapowiadał redukcje etatów a chyba nie widzę by osoby wyrzucone sie tu w ogóle skarżyły. Finalnie do niczego nie doszło i można normalnie pracować? będę musiała na szybko coś znaleźć i zastanawiam się czy by mnie nie przyjęli do biura
Jak się pracuje z ludźmi z Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.?
Nie polecam płacą najniższą krajową plus 15% premii jeżeli nie zachorujesz oczywiście tyle zarabia administrator
Tak administrator zarabia najniższą krajową plus 15%premi jak nie zachoruje to jest prawda i zebrania które się zaczynają w lutym a kończą w kwietniu dosyć że od 7do 15 i jeszcze od 15do 20 zebrania przez 2 miesiace Ale administratorzy nic nie robią i jeszcze ludzi wspólnot obrażają Na RWM toruńska 36 moim zdaniem wspólnoty powinny się wziąć za tych administratorów bo oni sobie za dużo pozwalają przecież administratorzy są dla wspólnot a nie wspólnoty dla administratorów wypadało by egzekwować od nich prawo a nie pozwalać na samowolki
Mają po 10 mieszkania to na nich zarabiają podwyżki im nie potrzebne wynajem im daje dużo wiecej wszystko w temacie
Czytam w komentarzach, że administratorzy zarabiają w okolicach najniższej krajowej. Jak sytuacja wygląda dla pracowników Działu Spraw Pracowniczych? Obiecują stabilne zatrudnienie, no ale przyznam, że nie chciałabym długo zostawać jeśli rzeczywiście nikt w firmie nie może liczyć na podwyżkę i lepsze wynagrodzenie z czasem. Ale może to tylko problem administratorów?
Nie mam dobrego zdania na temat RWM toruńska W zeszłym tygodniu administratorzy złożyli wnioski o podwyżkę Po 2 tygodniach dostali informacje że prezes planuje redukcję etatów A dlaczego? Żeby nie dać podwyżek i wpłynąć na ich decyzje Dlaczego śmieszny kierownik chodzi po pokojach i pyta administratorów jakie wspólnoty nie generują zysków a tylko straty będą wypowiadać umowy wspólnotą Tak się zastanawiam po co te zagrywki tak nie mają ludzi a taką decyzją sami siebie pogrążają Bo czym ma służyć takie zachowanie, wpłynięciem swoią decyzją na strach przed redukcją etatów. Tak z tego wynika że administratorzy zarabiają za dużo najniższą krajową i 15% premii to jest dla zarządu dużo dlatego takimi decyzjami chcą wpłynąć na pracowników żeby nie starali się o podwyżki. Wszystko w temacie
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/e/0/6/e06089304025784ee1e9fd4a612a38f3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/9/0/c/90c58517d57f77aed813465c994f6b37.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/4/d/a/4da3bc865b8d9026b7d48ff46ea01d73.png)
Najbardziej skorumpowana instytucja w Bydgoszczy.. ogromne grono ludzi na stanowiskach kompletnie beż doswiadczenia...
Tak dokladnie wspólnoty powini wymagać więcej od administratorów Bo to oni są od brudnej roboty a pieniądze bierze zarządca i płaci im najniższą i te zebrania wspólnot to jest porażka wysyłają administratorów bez doświadczenia i opowiadają bajki ludziom dają do podpisu uchwały i nie tylko a ludzie nie rozumieją co podpisują Proponuję się obudzić z letargu i żądać od administratora żeby sumiennie wykonywał swoje obowiązki i przede wszystkim pytać co to za uchwała czym się zajmuje na czym polega on jest od tego żeby wspólnotą na zebraniach to wytłumaczyć musimy zrozumieć jedno że to Wspólnota zatrudnia zarządce a zarządca wysyła administratora do wspólnot i to administratorzy muszą być na zawołanie wspólnot proponuję pilnie sobie przeczytać ustawę o własności lokali ale całą żeby administrator was nie zaskakiwał i nie robił was w balona na zebraniach i nie tylko nie dajmy się (usunięte przez administratora) jeszcze raz dwa razy przeczytajcie cokolwiek zanim podpiszecie bo dla nich się liczą tylko podpisy jeżeli mają podpisy to mają wszystko wspólnoty mieszkań muszą to zrozumieć Jakby co to można zawsze skargę złożyć na administratorów ale to się odbywa w ten sposób że skargę będzie odbierał kierownik który kryje administratorów i nie daje na nich powiedzieć złego słowa zawsze proponuję wystosować pismo gdzieś wyżej nad kierownikiem RWM toruńska 36
Zarządca reprezentuje wspólnotę (w tym właścicieli mieszkań) przed inwestorem, a także przed organami administracji państwowej i samorządowej. W praktyce oznacza to na przykład: Egzekwowanie usunięcia wad czy usterek przez inwestora lub dewelopera Zawieranie umów na dostawę mediów, usługi odbioru odpadów, pielęgnację gruntów, sprzątanie przestrzeni publicznych oraz Sporządzanie deklaracji podatkowych wspólnoty Zarządca zapewnia obsługę eksploatacyjną – to znaczy wykonuje wszelkie bieżące naprawy oraz przeglądy techniczne wymagane prawem czy gwarancjami, zapewnia dostawę mediów i negocjuje umowy z dostawcami. Wszystkie te działania mają jeden nadrzędny cel: zapewnienie mieszkańcom bezpieczeństwa i komfortu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dlatego też, niesłychanie ważnym elementem obsługi eksploatacyjnej jest pogotowie techniczne. Wyobraźmy sobie, że w piątek wieczorem występuje awaria ciepłej wody, ogrzewania czy prądu. Z tym nie można czekać do poniedziałku rano. Podobnie jest z awarią windy czy bramy. Dobry zarządca dysponuje pogotowiem technicznym, które tego typu awarie usuwa w trybie natychmiastowym. Zarządca organizuje zebrania wspólnoty – przygotowuje zawiadomienia, dokumentację na przykład sprawozdania finansowe, plany gospodarcze na kolejny rok oraz uchwały celowe. Zarządca musi również zapewnić salę oraz poprowadzić zebranie, a następnie przygotować dokumentację po zebraniu. A jakie tematy są poruszane na takich zebraniach? Na przykład jak poniesione koszty wspólnoty dzielone są na właścicieli, czyli jakie koszty ponosi wspólnota, a jakie indywidualni mieszkańcy. Zarządca przygotowuje odpowiednie zestawienie, również dotyczące windykacji. Zarządca jest odpowiedzialny za płynność finansową wspólnoty, a więc musi sporządzić budżet na następny rok, biorąc pod uwagę prognozowane koszty mediów. To oznacza również dbanie o fundusz remontowy, który zapewnienia bezpieczeństwo właścicieli i mieszkańców na wypadek konieczności wykonania rozległych i kosztownych remontów, a konieczność ta znaczenie wzrasta w miarę starzenia się budynków.
Dokładnie tak jest szczególnie na toruńskiej 36 Pokój 21 Siedzą tam 4 osoby gburowate 3 kobietki bez doświadczenia oraz 1łeb w okularach niby też administrator też bez doświadczenia Można sobie wyobrazić ich zarobki 4200 brutto czyli na rękę 3193zł może 15%premi jak nie zachorujesz. Skąd oni ich biorą i tacy ludzie kierują prowadzą zebrania z wspólnotami Wszystkie analizy plany gospodarcze Uchwały,protokoły itp. robią na gotowych wzorach i nigdy nie mają czasu dla ludzi proponuję zapoznać się dla kogo jest Administrator budynków jaką ma rolę i co można od niego wymagać Administrator jest dla wspólnot i powinien być na każde zawołanie zarządu lub wspólnoty To wspólnota wybiera zarząd i on decyduje z kim podpisuje umowę o administrowanie budynku Dlatego uważamy że toruńska 36 nie jest odpowiedni Dlatego że przyjmują ludzi z ulicy i udają że mają najlepszych administratorów budynków. To wszystko to farsa Ludzie nie dajecie się wymagacie od pseudo administratorów wyjaśnień i czystych deklaracji.
Czy w opiekunowie budynków zarabiają 10 000 zł ? Bo nie wierzę żeby za 3 000 zł tak traktowali ludzi : podśmiechujki do telefonu, arogancki ton, idiotyczne odzywki. Wysyłając e-mail macie właścicieli mieszkańców za głupkówm? Może byście wstali z krzesełem i się przejechali zobaczyć pomalowane klatki, rozwalone domofony, nie działający monitoring. Po pracy żyjecie normalnie ale do 15.00 jest covid i wy biedaki nic nie możecie bo pandemia. Weźcie się za pracę !
Dokładnie! Przecież ADMy to taka bieda że im się nie chcę nawet JEDNEJ uchwały wywiesić na korytarzu żeby mieszkańcy mogli się zapoznać. 10 lat temu inne wspólnoty takie sprawy administracyjne już załatwiały przez internet a tu właściciel się dowiaduję na końcu, bo zebrali 51 % i reszta nawet nie musi o niczym wiedzieć. Skandal
To może byście Wy mieszkańcy zaczęli płacić czynsze zamiast składać ciągle wnioski o dodatki i obniżki? Ludzie w miejskich lokalach (nie wszyscy, ale duża część) mieszkają bardzo często za darmo, podatnicy składają się na ich dodatki mieszkaniowe, dodatki energetycznie, różnego rodzaju plusy, alimenty z funduszu i masę innych zasiłków. Nierzadko w lokalach mieszka po kilka osób w sile wieku, nikt z nich nie pracuje i nawet nie myśli o szukaniu pracy. Żyjąc za darmo lokatorzy wykazują jeszcze roszczeniową postawę żądając remontów i sprzątania ale nie dając niczego w zamian. Do tego dochodzi jeszcze pokaźna grupa tych, którym nawet nie chce się iść po zasiłek, po prostu i tak nie płacą, polecam przy tym śledzić prasę, jakoś w ubiegłym roku łączne zadłużenie mieszkańców w ADM wyniosło około 100 milionów złotych.
Ten niski pułap zarobków, o ktorym pan napisał to niestety prawda. Myślę, że tu nie są winni pracownicy, ale sposób komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami. Są działy, w których pracownik przewraca kartki na biurku bezcelowo i takie, w których nie ma możliwości dobrze wykonać swojej pracy, bo jest tyle obowiązków... Nikt z tym niestety nic nie robi.
Przecież mimo pandemii wiele zawodów pracuje normalnie więc i osoby odpowiedzialne za stan budynków też powinny robić co należy. Próbowałeś złożyć skargę? Jak więcej osób się tym zainteresuje to może wezmą się za robotę?
Niski pułap to znaczy ile? Bo 3 tysiące na rękę to wcale nie tak mało. Czy się mylę i wypłaty są niższe??
Proszę się zastanowić co Pan pisze. Połowa mieszkańców to ludzie młodzi, często biorcy kredyty na całe życie w wysokości 300 000 zł, płacą czynsze po 700 zł , malujom klatki za swoje pieniądze lub sadzą kwiaty z prywatnych pieniędzy.
Też jestem ciekawa jakie są tam zarobki.. i czy są adekwatne do wykonywanej pracy. Może jakis pracownik zdradzi coś na ten temat? :)
Przeciez to biedni ludzie. Tylko Oni mają depresje przez pandemię.Nieszczęśliwi mobingowani. Prosze poczytać w Expresie Bydgoski z 01,07,2022
To chyba bardziej serial codzienny pt. ciekawe jaki dziś ma humor kierownica. Pracownicy po kątach rozmawiają w jaki sposób są traktowani, jednak nic z tym się nie robi.
Bardzo mądre że piszecie co dzieje się w ADM. Od ZAWSZE tak było tam zmiana musi byc
Dziwne że nikt z tym nic nie robi skoro takie traktowanie. Przecież jak atmosfera słaba i ludzie nie czują się dobrze w pracy to i wydajność zwykle spada. Tu nie ma żadnego innego przełożonego komu można by powiedzieć co się dzieje. Ktoś w ogóle próbował?
Niektórzy myślą, że są bezkarni,bo mają poparcie zarządu...więc komisje itp nic im nie zrobią
Ktoś z pracowników widzi pozytywy pracy tutaj? Tak przeglądam forum i czytam, że zarobki nie takie, jakie być powinny, że atmosfera słaba, kierownictwo złe. Interesuje mnie stanowisko pracownika technicznego ds nieruchomości, wie ktoś, jakie tu widełki obowiązują? Ilu pracowników technicznych firma zatrudnia? Podobno to bardzo samodzielne stanowisko, czyli nikt za bardzo nad tobą stał nie będzie, jeśli wiesz, co masz robić i co do obowiązków należy? Ile wymagają doświadczenia, bo nie napisali?
Jak ma być kiepsko, to lepiej nie wchodzić na ten pokład :P A tak powaznie, napiszesz chociaż po krótce kilka słów o zarobkach i czy polecasz tu pracę? Jestem trochę w kropce, nie mogę sobie pozwolić na skakanie po firmach niestety.
Praca ogólnie jest fajna. Raczej stała i bardzo ciekawa. Jednak w niektórych działach przyjmujesz na klatę robotę nie do przerobienia.
Co to znaczy że robota nie do przerobienia ? I o jakich działach mówisz ? W takim razie na jaki dział polecasz się dostać przede wszystkim ? Rozumiem że dostałeś umowe o prace od pierwszego dnia skoro praca stała ? Szukam czegoś porządnego
Jak wygląda sprawa grafiku w Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Odpowiadam że idą na rękę nie każdy kto pracuje jest opryskliwy mają dni tak jak każdy raz gorszy raz lepszy ale pomagaja i to im się chwali. Pozdrawiam.
Na stronie firmy znalazłam ogłoszenie na stanowisko pracownika Działu Księgowo - Finansowego. Zastanawia mnie, w jakich godzinach się w tym miejscu pracuje? Napisano w ofercie, że godziny pracy są stałe. Jednak ciekawi mnie też, czy zdarzają się nadgodziny? pytam, bo w ogłoszeniu znajduje się informacja na temat tego, że wymaga się od pracownika umiejętności pracy pod presją czasu.
Szukają pracownika w dziale mieszkaniowym :) Szczerze powiem, wymagań i obowiązków jest masa, jak na moje oko. Jak wyglada typowy dzień waszej pracy w firmie? Można robić swoje na spokojnie, czy terminy gonią? Nie napisali też widełek, ciekawi mnie ile można oczekiwać na star? Co kryje się pod pojęciem bogaty socjal? Jakie benefity oferują? ;)
Zapewniam Państwa, że są w ADM pracownicy oddani swojej pracy ale jesteśmy w mniejszości. To jest taki rodzaj pracy, że jesteśmy zależni od innych pracowników, którym przeszkadza to, że muszą pracować. Jest dużo skamieliny, którą boją się ruszyć. Związki zawodowe kompletnie nie spełniają swojej funkcji statutowej. Nie bronią pracowników, jest w nich osoba, która potrafi prześwietlić Twoje życie w internecie. żeby odrzucić Twój wniosek o jakąkolwiek zapomogę. Są równi i równiejsi. Jest nowa Pani Wiceprezes i wierzymy, że coś się zmieni. Na razie wygląda to obiecująco, bo rozmawia z ludźmi i zaczęła od zwolnienia niezatapialnego kierownika, który stosował mega (usunięte przez administratora) w swoim dziale. Będziemy się przyglądać jak dalej pójdą zmiany, bo niewątpliwie ta firma ich potrzebuje. Zarobki są kiepskie, bywa że dojdzie odpowiedzialność finansową pracowników w wyznaczonych działach. Firmie zarzuca się wiele ale ludzie nie kojarzą, że działa na usługach Miasta i nie ma procesów decyzyjnych bez klepnięcia Prezydenta. To wszystko obraca się przeciwko ludziom, którzy chcą pracować i odpowiedzialnie wykonywać swoją pracę. Nie oceniajcie nas globalnie bo są w szeregach ADM ludzie oddani tej firmie, którzy ubolewają nad niemocą w codziennej pracy. Pozdrawiam wszystkich, którzy żądali sobie trud by przeczytać to co zostało napisane przeze mnie
A może ten ruch Wiceprezes sprawi, że kierownicy pozostałych działów trochę spokornieją i pomyślą również o swoich pracownikach, bo jak na razie myślą tylko żeby dobrze wypaść przed Zarządem.
To prawda w ADM siedzą ludzie którzy chcą pomóc ale i są tacy którzy zawsze robią na przekór a tych jest więcej. A szkoda bo człowiek człowiekowi wilkiem. Pozdrawiam serdecznie pracowników którzy są dla ludzi.
Piszesz o tej skamielinie której boją się ruszyć, a czy te osoby są starsze wiekiem czy mają dłuższy staż? Dlaczego boją się ich ruszyć skoro ich działania nie wspomagają rozwoju i generalnie wyników firmy?
Nie zgadzam się z Przedmówcą. Wystarczy wejść, przed pandemią, do działu mieszkaniowego,czy innego towarzystwo wzajemnej adoracji.
Mamy już czas ...teoretycznie po pandemii. Proszę wejść do wydziału mieszkaniowego na 1 piętrze, przy ul.Gdańskiej 9 w Bydgoszczy. Zamknięte na 10 spustów. Interesant przyjęty ewentualnie tylko przy stoliku z szybą na korytarzu. Jak za czasów lockdownu Covid19. W żadnej instytucji już ten sposób obsługi nie funkcjonuje. Żenada.
Jaka jest kultura pracy w Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.?
Jak to możliwe że paru cwaniaków przejeło majątek skarbu Państwa i handlują niruchomościami jak swoimi ?
Dokładnie ta spółka wykańcza mieszkańców. Ich interesuje tylko sprzedaż. Dadzą ci mieszkanie ale w slamsach. Zachowują się jak by wszystkie kamienice należały do nich a oni byli deweloperami.
ADM i jego prezesem powinna zająć się CBA w pierwszej kolejności , następnie zapukać do prezydenta miasta który sprawuję organ nadzorujący nad tą mafijną organizacja .Która wykorzystując niewiedzę najemców okrada ich .
Szczera prawda powinmi tylko jest tam jeszcze jakaś zaraza i chyba się boją szkoda.
Szukają młodszego administratora na czas oznaczony. Ktoś z Was wie, jaki? Jak z zarobkami? Widziałam tutaj nadzieje nielicznie komentujących pracowników, że po zmianach kierownictwa będzie lepiej. Bardzo bym chciała wiedzieć, jak to dziś wygląda, bo chcę wysyłać CV.
Jak długo czekaliście na odzew z Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Zdrowia szkoda? To w jaki sposób można je tutaj stracić? A raczej dlaczego może się tak stać? :-/
Nerwy? A z jakiego powodu, coś konkretnego się tu Panu stało?
Na odzew nie ma co czekać bo na ADM nie ma co liczyć , trzeba tylko dzwonić i się prosić o załatwienie czego kolwiek
Czy tę stronę obsługuje jakiś moderator? Dlaczego posty dotyczące innych tematów niż zatrudnienie są udostępniane i nieusuwane. Jeszcze nie widziałem takiego chaosu na stronie. Nikt z pracowników nie będzie się wypowiadał na takim niepoważnym portalu. Skargi od niezadowolonych najemców/ byłych czy potencjalnych najemców/ klientów/ wspólnot powinny zostać przeniesione na inne wątki bądź usunięte.
No cóż nic dodać nic ująć, mam propozycje dla Zarządu aby przy najbliższym spotkaniu całej Palestry I EKSCELENCJI ADM,podjąc decyzję o zmianie logo i nazwy firmy z ADM na ZGN(Zorganizowana Grupa Nierobów),to bardziej będzie kojarzone z spółką I całym Zarządem,zapewniam1
Drogi zarządzie może czas przyjrzeć sie pracy poszczególnych działów w Spółce i rozdzielić na nowo obowiązki.... Bo część pracowników przyrośnie zaraz z nudów do biurek.
Czyli jedni pracują, a inni zarabiają za to, że tamci pracują? No to faktycznie ktoś powinien to skontrolować...
To prawda są tam jeszcze wyjatki ale mało teraz to Ukraina bo wojna pytam się o co ona żeby zasiedlić Polskę a gdzie Polacy za granicę bo dla nich nie ma bo potrzebna wojna opamięta się w końcu cała elita Adm.
Czyli co, teraz Polaków niechętnie przyjmują a pracowników z Ukrainy z otwartymi rękami?
Bardzo duże bo Tam to tylko z kasą się idzie kiedy Prezydent to zauważy że tylko łapówki biorą żeby dostać mieszkanie i to duże bo z małymi można iść do Sowy na kawe Wstyd
Czy w Administracji Domów Miejskich szanuje się pracowników?
Witam chciałam zapytać jakie pliki dokumenty trzeba pobrać do do złożenia wniosku o mieszkanie socjalne.
Dziękuję za odpowiednich ludzi na odpowiednich miejscach .
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o. - Bydgoszcz
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Administracja Domów Miejskich Adm Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz - NIP: 5540316382 KRS: 0000124375
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Administrowanie nieruchomościami - Bydgoszcz
- C&R Chmara Rzepecki sp.j.
- CG Consultants Sp. z o.o.
- Madera-Zarządzanie Nieruchomościami Zbigniew Soliński
- Biuro Usługowe Q U O O S Bronisława Hardyk
- Blok Zarządzanie Nieruchomościami Uhlenberg sp.j.
- Paulina Chmara Zarządzanie Nieruchomościami
- Loft Invest Agnieszka Najdowska
- Blok-Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Uhlenberg Elżbieta Teresa
- Administracja Wspólnot Mieszkaniowych Impero Monika Lewandowska
- Bydgoskie Obiekty Sportowe Sp. z o.o.
Popularne
- Hewa System Ewa Habior
- Marek Kubiak Giełda Kwiatowa
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Zjednoczeni
- Zarządca Sp. z o.o.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa w Żorach
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Gwarek
- Nawigator Nieruchomości Marcin Sodo Bogusław Sokół s.c.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowlani
- Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowlanka
- Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |