Chciałem wszystkich ostrzec o formie w jakiej Oddział w Poznaniu zwołał zebranie wspólnoty w tym roku. O tym, że zebranie odbędzie się 17 kwietnia w Wielki Piątek ! w formie on-line dostałem informację w tym samym dniu do południa............. Nie zachowano terminu 7 dniowego więc będę wnioskował o unieważnienie tego zebrania i wszystkich uchwał na nim podjętych. Upewnijcie się, czy nie macie takiej samej sytuacji u siebie. Może nawet nie wiecie, że zebrania już się odbyły...............
On-line to można się z dziewczyną umówić. A jednak wiedzą ,że nadeszła ostatnia fala masowych odejść . W normalnych warunkach już by było po zebraniach i pakowanie dokumentów do przekazania. Koronawirus wspólnotom utrudnił trochę wyjście z tej firmy ale z tego co wiem to zarządy etapami po parę głosów dziennie ( na spacerach z psem, na parkingach , itd.) podejmują uchwały o odejściu i wybierają nowego administratora. Sprawa jest już przesądzona.
Jeszcze trzeba będzie wyciągnać dokumenty Wspólnoty z administracji. A biorąc pod uwagę,że co chwilę zmienia się tam obsługa i panuje niesamowity bałagan może być to niemożliwe. Może być tak, że nowy Zarządca będzie musiał od podstaw odtworzyć dokumentacje Wspólnoty.
Szanowny Panie, TuMieszkamy działając jako zarządca Wspólnot Mieszkaniowych podejmuje działania, które mają na celu zabezpieczenie płynnego funkcjonowania Wspólnot Mieszkaniowych. Dlatego z powodu obecnego stanu epidemii została podjęta decyzja o zmianie formy zaplanowanych zebrań właścicieli lokali i tym samym podjęcie wymaganych uchwał w drodze indywidulanego zbierania od nich głosów. Właściciele lokali należących do nieruchomości obsługiwanych przez spółki działające pod marką TuMieszkamy mają możliwość oddania głosów w sprawie uchwał za pośrednictwem Strefy Klienta (https://tumieszkamy.pl/strefa-klienta) – samoobsługowej platformy TuMieszkamy. Wszystkie uchwały dla poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych umieszczone w Strefie Klienta, były najpierw zatwierdzane z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych. Po zakończeniu głosowania nad uchwałami, zarządca nieruchomości powiadomi właścicieli lokali o ilości oddanych głosów oraz o ich finalnym podjęciu lub nie. Właściciele lokali, do czasu zakończenia głosowania nad uchwałami mają możliwość elektronicznego kontaktu z zarządcą nieruchomości wspólnej w zakresie uchwał, głosowania nad nimi oraz wszelkimi innymi istotnymi sprawami dla mieszkańców Wspólnoty mieszkaniowej. Jeśli ma Pan jakieś pytania lub wątpliwości związanej z głosowaniem uchwał zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym poznan@tumieszkamy.pl
Dzień dobry pracodawco Wszystko fajnie , ale trzeba być wyjątkowym administratorem aby tak zaorać ZZN Spółka z o,.o. Taką fabrykę , która tworzyła się kilka lat i przynosiła kolosalne zyski , zatrudniała najlepszych zarządców i księgowych rozmontowano w niecały rok. Pozdrawiam
Ten trzynasty jakby wiedzial którą jest anomalia z rzędu to by sie nie pchał na to zaszczytne stanowisko.
Poznań jest taki sam zły jak każdy inny. Wszędzie jest tak samo. A do tego znów są kolejne zwolnienia. Ciekawe kto tam będzie niedługo pracował jak tak wszystkich po kolei zwalniają:(
Problem w tym, że nasza wspólnota mieszkaniowa ma zarząd powierzony i Zarządem wspólnoty jest wasz Dyrektor Oddziału..................Więc pisząc, że "wszystkie uchwały były potwierdzane z Zarządami wspólnot" w naszym przypadku potwierdzaliście z swoim pracownikiem.......
W łodzi również tragedia. Administratora mamy młodego, zero kontaktu z nim. Nie wiem skąd go wzieli ale wiem że ma wszystko w (usunięte przez administratora) Przykład bieżący na klatce brudno coś rozlane od conajmniej 2 tyg (administrator był tydzień temu ale nie zareagował na brud), odkąd zmienili z kontaktu tel na mejla już całkowicie nie da się z nim skontaktować. Jak był kontakt tel to trzeba było dzwonić z zastrzeżonego bo inaczej nie odbierał. Udało mi się właśnie tydzień temu z nim spotkać przed blokiem próbowałam zgłosić usterki po remoncie ale sobie to "olał" nawet nie zatrzymał się aby wysłuchać zero szacunku. Nic nie potrafi załatwić potrafi tylko rozdawać numery tel aby czlowiek sam sobie zalatwial np z firmą sprzatającą itp. WSZYSCY CO SIĘ ZASTANAWIAJĄ NAD TĄ FIRMĄ NIE PAKUJCIE SIĘ W TO (usunięte przez administratora)
Każdy zarząd można odwołać.Jeśli jest powołany uchwała to wystarczy podjąć uchwłę w drodze indywidualnego znierania głosów , o jego odwołaniu a jeśli jest wpisany w akt notarialny należy zwołać zebranie z notariuszem. Ale wszystko jest do odkręcenia. najlepiej jak zarząd to ludzie, którzy mieszkają w danej wspólnocie.
Szanowny Panie, jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę niemniej powyższy komentarz jest pomówieniem i do tego w sposób dla nas krzywdzący nastawia negatywnie zarówno obecnych pracowników jak i wspólnoty mieszkaniowe. Nasza organizacja nie jest na sprzedaż, czego dowodem są wszystkie poczynione i kontynuowane inwestycje. Zdajemy sobie sprawę, że wdrażana przez nas zmiana jest czymś nowym w kategorii zarządzania nieruchomościami, co prowadzi do wielu pytań jak i czasem wątpliwości. Wprowadzamy te modyfikacje po to, by zarówno pracownicy jak i wspólnoty byli zadowoleni ze współpracy z nami. Głęboka i wnikliwa analiza poprzedniego sposobu dostarczania usług pokazała nam, że reorganizacja pracy pozwoli nam realizować zadania na rzecz wspólnot mieszkaniowych w sposób ciągły oraz na wysokim poziomie. Jeśli chciałby Pan opisać szerzej swoje wątpliwości to proszę je skierować na adres opinie@tumieszkamy.pl
Szanowni Państwo, proszę mi odpowiedzieć jak to wszystko ma się do jakości oferowanych przez Państwa usług, skoro od ponad miesiąca czekamy na informację zwrotną od Zarządcy w temacie rozliczeń indywidualnych za poprzedni rok, gdzie nikt z Państwa firmy nie zadał sobie nawet trudu, żeby odczytać stany z podzielników wody, c.o. W jaki sposób chcecie nas rozliczać ! Kiedy Zarząd doczeka się wyjaśnień co do zakwestionowanych FV, Tak proszę Państwa, TuMieszkamy obciążają wspólnoty FV za drukowanie materiałów na zebrania wspólnot, które się nie odbyły ! Kolejną kwestią są zaniedbania wynikające z niewyegzekwowania usunięcia usterek wynikających z przeprowadzonego przeglądu budowlanego, za który zapłaciliśmy. Jak Państwo chcecie mogę przytoczyć, tutaj na forum kopie wszystkich e-maili do Zarządcy i Państwa biura. Nikt, powtarzam nikt na nasze wiadomości do dzisiaj nie odpowiedział. Totalna ignorancja. Z takim podejściem do Klienta obawiam się, że po restrukturyzacji firmy nie będziecie już mieli Państwo czym zarządzać. W naszym przypadku i pięciu wspólnot obok przyszedł czas na zmiany
Szanowni Państwo, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Jesteśmy zaniepokojeni informacjami, które zostały opisane. Naszym celem jest dostarczenie usług o najwyższej jakości i dbanie o interesy wspólnot mieszkaniowych, które są naszymi klientami. Takie sytuacje, jak te wskazane powyżej nie powinny mieć miejsca i dlatego chcemy dokładnie je zbadać i wyjaśnić. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna będziemy wdzięczni za przesłanie na adres opinie@tumieszkamy.pl dane wspólnoty mieszkaniowej której ten wpis dotyczy. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że obecnie wdrażane zmiany są realizowane właśnie po to by uniknąć takich niedociągnięć i by w sposób ciągły i płynny realizować wszystkie zadanie wynikające z obowiązujących nas umów.
Skoro zwolniono/zdegradowano wszystkich zarządców nieruchomości i firma przeszła w tryb on-line to ja mam kilka pytań. 1. Kto przeprowadzi zaległe zebrania wspólnot mieszkaniowych ? Dron ? 2. Skoro TU Mieszkamy to tylko marka skupiająca wiele spółek to jak zmiana strategii ma się do obowiązujących umów poszczególnych spółek z wspólnotami mieszkaniowymi ? Przecież zmienił się całkowicie zakres usług i jest obecnie niezgodny z umowami w których są zawarte między innymi zobowiązania poszczególnych spółek do zapewnienia obsługi wspólnocie przez zarządcę. Skoro zakresy umów z wspólnotami uległy zmianie to chyba należy poinformować wszystkie wspólnoty z zastrzeżeniem, że jak nie przyjmują wprowadzonych zmian to umowa ulega rozwiązaniu? 3. Czy TU Mieszkamy jest nadal tylko marką, czy obecnie została zarejestrowana jako spółka i przejmie wszystkie spółki, które zrzeszała do tej pory pod marką o nazwie Tu Mieszkamy? Dziękuję
Szanowny Panie, dziękujemy za podzielenie się z nami swoimi pytaniami i mamy nadzieje, że poniższe informacje rozwieją wątpliwości, które Pan miał. We Wspólnotach Mieszkaniowych w których nie odbyły się nadal zebrania, zostaną one przeprowadzone przez wyznaczonego pracownika TuMieszkamy w terminie ustalonym z Zarządem Wspólnoty. Stroną umowy o administrowanie/ zarządzanie jest spółka i zakres świadczonych usług nie uległ zmianie, w związku z wprowadzeniem nowego modelu biznesowego. Dodatkowo, centralizacja niektórych usług nie ma wpływu na realizację zawartych umów. Jesteśmy odpowiedzialni za to, żeby usługi zostały zrealizowane, a umowy nie narzucają w jaki sposób czy z którego miasta będą one realizowane. Jeśli nadal ma Pan jakieś pytania to zapraszamy do kontaktu opinie@tumieszkamy.pl
Tempo pracy? Żart goni żart w Waszej firmie. Lublin został bo po 30 sprawozdań dziennie robił. Niech mi ktoś napisze jak to realnie możliwe? A no możliwe! "generuj" i "wyślij" a że źle zrobione to już nikogo nie obchodzi.. drżyjcie wspólnoty w razie kontroli. Taka firma, a tak się pogrąża na rynku aż wstyd i szkoda, że zmarnowało się coś tak dobrze zbudowanego. Takie czasy, że liczą się dla Was zera na koncie i nic więcej, po trupach do celu, każdy dzień jest dla Was jest cenny. Karma wraca pseudo pracodawco...
Piszesz ze karma... Obawiam się że nie. Popatrz na tych wszystkich z wawy co pracowali w zarządzie i biurze spółki i odeszli - czy wywaleni czy sami. Teraz psują inne firmy. Wystarczy wejść na linked in i poczytać. Z prezesowa na czele. Teraz w zarządzie innej firmy. Administratorzy wywaleni i ledwo pracę mogą znaleźć bo opinia o firmie w Polsce poszła. Kiedyś pracując w ZZN miało się coś w CV teraz to wstyd. A tacy z zarządu zawsze na 4 łapy spadną.
Kto wymyślił takie hasło. Nie. Ma z nim należytego kontaktu.. Infolinia twierdzi, że przekazała prośbę o kontakt. Nie ma telefonu bezpośredniego. Nie odbiera i nie reaguje na maile. Nie rozpatuje wniosków, reklamacji. Zero zainteresowania Wspólnota. Nie można do niego przyjść, sam na wspólnotę też nie przyjdzie. Zarzadca blisko ciebie.
Znam to z autopsji. Przełożony pisze do pracownika: panie x proszę o odpowiedź dla Pana y. Koniec. Ma dowód że zadzialal. A że ten ma w d.. To inna sprawa.
W ogóle zarzadca się popsul. Kiedyś administrator zaszedl na wspólnotę, sprawdził wszystko. Teraz nie idzie się dodzwonić doprosic o nic. Szczury biegają, (usunięte przez administratora) i malaria.
A tego nie ma więc kto ma się pochylić nad problemem... Ci co przekazują na infolinii z Lublina skąd mają wiedzieć komu co przekazują jak 1)nikt ich nie szkoli ze struktury w oddziale - klika tylko przekaz dalej oddział nr 13 i leci, a że w oddziale mają po 5 razy więcej wspólnot bo pozwalniali ludzi... 2) jak po reorganizacji nie ma 3/4 załogi a ta co pozostała dalej nie wie czym zarządza bo szef im nie przekazał, a on też nic nie wie bo warszawa zrobiła go z dyrektora jakimś tam pośrednikiem zarządu do spraw nieistotnych i mało ważnych, a warszawa też nic nie wie bo Litwin tylko powiedział. Tniemy 3/4 załogi. Raport z postępu do jutra rano 7.00.
Potwierdzam nieudolność tej fimy. Właścicielem i szefem firmy Tu mieszkamy jest Litwin a biuro główne jest na Litwie. Z pewnych źródeł mam informacje o masowych zwolnieniach. Została tyko dyrekcja i paru pracowników. Księgowa zwolniona. Brak realizacji faktur na bieżąco. Nic nie robią. Moja Wspólnota już szykuje wypowiedzenie i mamy oferty porządnych Zarządców a nie takie dziady jak obecni. Ich pracownik powiedział szukajcie innego zarządcy abyście nie zostali z reką w nocniku.
Czy ktoś się z Państwa orientuje co się stanie/stało z dokumentacją wspólnot, które są w Oddziałach spółek pod marką TU Mieszkamy? Skoro Oddziały będą/są zamykane a zarządcy i administratorzy oraz dyrektorzy zostali zwolnieni z pracy lub zaoferowano im stanowiska, które wezmą do czasu znalezienia lepszej pracy to kto się zajmie dokumentacją i będzie za nią odpowiedzialny aby nie zaginęły lub nie zostały wymieszane z dokumentami innych wspólnot kiedy będą wywożone po likwidacji Oddziału? Jak członek wspólnoty będzie mógł zgodnie z ustawą mieć do nich dostęp skoro nie będzie Oddziału? Będzie musiał jechać do innego miasta na swój koszt? Do Warszawy?
Z całego serca odradzam WSZYSTKIM współpracę z ZZN. Firma nie szanuje pracowników. A to co miało miejsce na początku tygodnia, czyli zwolnienie (usunięte przez administratora), zasługuje na największą krytykę. Jaki pracodawca wyzbywa się ludzi oddanych, z doświadczeniem w dobie kryzysu zasłaniając się m.in. sytuacją z koronawirusem. Branża zarządzania nieruchomościami nie ucierpiała tak znacznie, zwłaszcza że wspólnoty nie zaprzestały wnoszenia opłat, a byli już pracownicy zdążyli przed zwolnieniami zawalczyć o podwyżki dla firmy. Ulepszenia, o których pisze firma oznaczają dla Wspólnot znikomy kontakt z zarządcami, bo większość spraw ma być załatwiana elektronicznie. Jeżeli firma chciała dokonać takich zmian, mogła wstrzymać się jeszcze miesiąc, dwa aby sytuacja na rynku ustabilizowała się. Ale po co? Życzę wytrwałości tej garstce ludzi, która pozostała na stanowiskach, bo nie wyobrażam sobie w takich warunkach pracy (mimo ich ogromnego zaangażowania i chęci), w jaki sposób mają dobrze zarządzać zasobami. I na koniec pytanie retoryczne... Jakimi kryteriami kierowano się przy zwolnieniach, skoro odznaczony w tamtym roku szumnie nazywanymi diamentami najlepszy oddział Wrocław został praktycznie zlikwidowany?
Uważam ,że o wiele lepiej by było gdyby właściciel wypowiedział wszystkim WM umowę o administrowanie i powiedział przepraszam. Bo to co się dzieje to nic innego jak wygaszanie ZZN i gaszenie światła.
Szanowni Państwo, firma, przy wprowadzaniu zmian nie zasłania się sytuacją związaną z pandemią koronawirusa. Zaistniałe i nagłe okoliczności, przyśpieszyły decyzję o wprowadzeniu nowego modelu biznesowego, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy i o którym informowaliśmy naszych pracowników. Pozdrawiamy
Szanowny Panie/ Szanowna Pani, nasza firma nie ma na celu zamykania swojej działalności a tym bardziej nie planuje wypowiadać umów o administrowanie. Jesteśmy w trakcie zmian modelu biznesowego czyli sposobu organizacji pracy w naszej organizacji. Wszystko, co wdrożyliśmy do tej pory, zostało zrobione w celu podwyższenia jakości oferowanych przez nas usług i z myślą o naszych Klientach.
szkoda, że się nie zamykacie bo powinniście. Wasza praca może przysporzyć co najwyżej szkód na naszych nieruchomościach
To powiedz to(usunięte przez administratora) która pisze tu że jest zdziwiona i rozgoryczona bo była diamentem 2019 a dostała kopa mailem... Iście dżentelmeńskie zagranie...
Firma może i nie planuje wypowiedzeń umów wspólnotom. Wspólnoty natomiast w odpowiedzi na wprowadzone zmiany już składają wypowiedzenia.
Proszę czekać na rozmowę. Jesteś trzydziesty ósmy w kolejce .Gratuluję pomysłu podwyższenia jakości oferowanych usług.
Maj będzie bogaty w wypowiedzenia umów o administrowanie. Mało zostanie firmie. Nie będzie na kim testować nowego modelu biznesowego.
Szkoda, że wprowadzając swoje zmiany w firmie ZZN , nie powiadomił o tym Wspólnot Mieszkaniowych. Czy nasza opinia jest niepotrzebna ? A może nie godzimy się na taką obsługę ? (usunięte przez administratora)
No to się zaczęło..........Próba dodzwonienia się na call center - 28 w kolejce......... W Oddziale zostały dwie osoby........Dosłownie dwie. Dyrektor po zmianie stanowiska zniknął. Nikt nie wie co się z nim dzieje........Czeski film. Zebrania za 2019 nie było i nie wiadomo, czy będzie i kiedy. Nikt nic nie wie.......... To niewyobrażalne aby wprowadzić takie zmiany bez przygotowania się do ich wdrożenia. Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Przecież zakresów obsługi zawartych w umowach z wspólnotami jest zupełnie inny. Ktoś to sprawdzał?
Zakres umów ze wspólnotami ograniczył się do 2 paragrafow 1. Wspólnota ma płacić 2. Wspólnota ma siedzieć cicho
Dzień dobry @Staszek, chcielibyśmy zaznaczyć, że nigdzie nie uciekliśmy ;-) i śpieszymy z odpowiedzią. Nie zgadzamy się z Pańską wypowiedzią i zastanawiamy się, skąd ma Pan takie informacje. Biorąc pod uwagę pandemię COVID-19, w obawie o zdrowie naszych Pracowników podjęliśmy decyzję - jak wielu Pracodawców - że nasi Pracownicy do momentu, aż będziemy mogli bezpiecznie wrócić do biur, pracują „na zakładkę” oraz zdalnie. Nie ma potrzeby i zgody z naszej strony, szczególnie w obliczu takiej ilości zachorowań, aby w oddziale przebywali jednocześnie wszyscy pracownicy. Zmiany, jakie obecnie zachodzą w TuMieszkamy nie mają przełożenia na realizację zapisów umów. Jeśli ma Pan uwagi do pracy naszych pracowników będziemy wdzięczni, jeśli przekaże je Pan na nasz adres @ : opinie@tumieszkamy.pl
Dzień dobry , chcielibyśmy zaznaczyć, że nigdzie nie uciekliśmy ;-) i pospieszyliśmy z odpowiedzią Panu @Staszkowi. Pozdrawiamy
Brak profesjonalistów, dobrych administratorow nie doceniają a tych, którzy olewają prace awansują. Stałe proboja wciskać kity o cyfryzacji itp ale to bujna, nie myślcie sobie, że wam pomogą czy z kredytem, remontem czy czykolwiek innym. Infolinia to kpina, mają uprawnienia tylko do odbioru połączeń i napisania zgłoszenia, które otrzymuje administrator (ta sama opcja jest w portalu online i nie trzema trącić pół dnia na dodzwonienie się tam). Z roku na rok obsługa jest coraz gorszą!!
Szanowny Panie/Pani, cyfryzacja o której wspomina Pan/Pani w komentarzu, jest właśnie widoczna w portalu online, więc tym bardziej miło nam, że została zauważona i doceniona przez Pana/Panią ;) Nowy model biznesowy, który właśnie wprowadzamy w organizacji bazuje na digitalizacji i cyfryzacji. Po więcej informacji zapraszamy tu: https://www.housemarket.pl/rynek_mieszkaniowy/101/dalius_imaitis_tumieszkamy_skupia_sie_na_transformacji_cyfrowej,22828.html Jeśli ma Pan/Pani jakieś pytania, prosimy o kontakt @ : opinie@tumieszkamy.pl Pozdrawiamy,
Ostatni gasi światło. W tym tygodniu firma przestała istnieć.
Zwolnienia na masową skalę to chyba celowe cięcia kosztów przed ogłoszeniem upadłości? Koszty pracownicze drastycznie spadną a faktury za administrowanie będą opłacane.
Ta... bilansowo wyjdzie na plus. Liczą że sprzedadzą ten twór przed kolejnymi zebraniami gdzie mieszkańcy wkorzeni wypowiedzą umowy. Liczą że przez ten rok brak kosztów wynagrodzeń (70% całości kosztów) a nie zmieniony przychód z zarzadzania wykaże jaka to świetna firma i znajdzie się jakiś jeleń który to kupi a potem złapie się za głowę w co wdepnął...
I dlatego niezmiennie zachodze w głowę czemu ktoś jeszcze daje się nabierac na pracę w korpo. Bo co ładne olpenspejsy, prywatny pakiet medyczny i auto sluzbowe?
Wpis z 7,26 widać go po 9. Trudno o inny twój wpis, Wszystkie trzy dzisiejsze twoje wpisy na jedno kopyto.
zmień okulary bo obudzisz sie z ręką w nocniku.Pewnie pracujesz w Wawce i masz cieplutkä posadę dobrze płatną,ze takie (usunięte przez administratora) piszesz
Zebys nie zostal z reka w nocniku jak cie wywala. Teraz to tylko kurierow i kasjerów do dyskontow potrzeba
Szanowni Państwo, zwolnienia były konieczne przy wprowadzaniu nowego modelu organizacyjnego. Ograniczamy powierzchnię biurową, o czym nasi pracownicy byli informowani. Nasza firma nie zamyka swojej działalności. Pozdrawiamy,
Dzień dobry pracodawco Przeczytałem wszystkie odpowiedzi. Właściciel ma prawo zrobić ze swoją firmą co chce , własność rzecz święta. Decyzje jakie zostały podjęte w tumieszkamy , w sprawie zmiany struktury firmy podjęto jednostronnie , nie chodzi o pracowników a o Wspólnoty Mieszkaniowe z którymi firma ma podpisane umowy o administrowanie. Przy zawieraniu pierwszych umów z ZWM a potem ZZN , przydzielony zarządca zapoznał Zarząd Wspólnoty z obowiązującą strukturą ZWM a potem z ZZN oraz zaproponował stawkę za administrowanie. Zarządca zapewnił Zarząd WM , że tu w tym miejscu , w tym biurze przechowywana będzie dokumentacja WM, przedstawił dział księgowości , przedstawił dział techniczny , przedstawił inspektora nadzoru itd. Zarząd WM podpisując umowę o administrowanie zapewnił sobie pełną dostępność do wykwalifikowanych pracowników do bezpośredniego kontaktu w biurze jak i w terenie . ZWM a potem ZZN zapewnił Zarządom WM za odpowiednie wynagrodzenie pełny profesjonalizm. I było dobrze !!!!!!!! Marka tumieszkamy zaczęła wprowadzać zmiany samodzielnie kierując się wyłącznie własnym interesem , pozostawiając Zarządy WM w fakcie dokonanym. W mojej ocenie i ocenie Zarządów WM zmieniono warunki umowy jednostronnie nie zachowując formy pisemnej na taką zgodę. Proszę więc być wyrozumiałym dla Zarządów WM , że masowo wypowiadają umowy , że pracownicy czują się zawiedzeni , wyzyskani , poniżani itp. Nikt nie jest przeciwny wprowadzania nowych technologii , cyfryzacji , ale na litość boską nie dajmy się ogłupieć dla mamony. Szanowny pracodawco Sam widzisz ,że nie ma zgody na centralizację księgowości , nie ma zgody na e- zarządca , nie ma zgody na zdalne administrowanie. Proszę się zastanowić jak dojdzie do poważnej awarii sieci wodnej po stronie WM , pożar , tlenek węgla, wybuch gazu itp. a na infolinii słychać od trzech godzin jesteś trzeci w kolejce , zarządca zgłosił się na telefon ale jest daleko bo biuro zamknęli ale za to jest 10 specjalistów i nie koniecznie muszą siedzieć w jednym biurze. Gratuluje i życzę powodzenia .
w ZZN znów poleciały głowy,z kadry zarządzającej.W myśl zasady właścicieli winny musi się znaleźć:-)
Było czterech regionalnych:(usunięte przez administratora) Zostało dwóch:(usunięte przez administratora) Mają za chwilę zredukować dyrektorów oddziałów
na razie kadra zarządzająca,wspólnotą pokrzyzowala pandemia plany ewakuacji z ZZN.Ale dużo wspólnot jest juz gotowa aby odejsc z ZZN.Moja wspolnota tez.Brawo
Wymień z imon kto zostałz regionalny h. Skad info że dyrektorzy do zwolnienia. Czy zaproponują im inne stanowiska?
Same imiona albo inicjały
Zostali dyrektorzy nr 11 i 13. Jeśli potraficie odczytac ten szyfr to wiecie o co chodzi.
Fajna firemka ?
Mam pytanie TU MIESZKAMY to nie nazwa firmy tylko marka zrzeszająca z tego co widzę na ich stronie dziewięć różnych spółek. Mam pytanie. Czy któraś z tych spółek funkcjonuje dobrze? Przez dobrze rozumiem stabilną kadrę i sprawną obsługę ( terminowe robienie zebrań, poprawne rozliczenia, terminowe i konieczne remonty). Z góry dziękuję za odpowiedzi
Tak jak wchodzisz w stronę opinii tumieszkamy wpisz nazwę jednej ze Spółek i zobaczysz. Ja wpisałem z ciekawości dwie dowolne Spółki i przestałem. Opinie są takie same ja tumieszkamy. Jedna wielka ruletka.
wszystkie spółki odkąd zmieniły właściciela na tego z zagranicy bardzo źle funkcjonują,takze slaba kondycja finansowa.Zwalnia sie fachowców,ktorzy znali sie na swojej pracy a zatrudnia w większości z lapanki
Coś tu potasowane z tymi wypowiedziami , a było ta fajnie po kolei . Czyżby tumieszkamy już abdykował i porzucił wspólnoty. Taka cisza na okręcie.
(usunięte przez administratora)
Niech Państwo zapytają Panią Martę ile obecnie dostała wspólnot do "obsługi"...... Podpowiem, że kiedyś taką samą ilosć obsługiwało 3-4 Zarzadców. Ona fizycznie nie jest w stanie zająć się tym o co Państwo proszą. Nawet nie jest w stanie przyjechać osobiście na każdą nieruchomosć raz w miesiacu. Nie wspomnę o odpisywaniu na tak dużą ilosć emaili. Najlepiej odwiedzić ja w Oddziale. Zawsze też moga Państwo porozmawiać z Dyrektorem. Nie obsługuje żadnej wspólnoty więc może on pomoże.
Pani Marto prosimy !!!
To niech kolega Marty jej pomoże, będzie miała mniej pracy jeśli ją czyni. Nie wygląda na przepracowaną, jeśli o to ta sama.
Przestań chlopie szczuć na pracowników. Nie podoba Ci się to zmieniaj Zarzadce. Po dostawcy kablowki czy komórki też tak jeździsz czy zmieniasz jak nie wywiazuja się z uslug? Tumieszkamy to nie Zus że jesteś na niego skazany.
Kolega taki mądry bo pewnie tu nie pracuje tylko sobie hejtuje. Oni działają inaczej niż typowy zarządca. To nie jest kanciapa z 3 ludźmi gdzie każdy ma 10 budynków i robi wszystko od a do z. Po to są ludzie biurowi, zarządcy, administratorzy, cało center itd itp przy takim wsparciu to liczba wspólnot nie znaczenia. Dla nas ważne aby robota była na czas a nie ile ma. My płacimy to nie nasz problem ile mają budynków na osobę
Pani Marta nadal nie reaguje, niestety. Ma nas profesjonalnie gdzieś.
Właśnie od dziś mamy nowego zarządce. Witamy. Ósmy na przestrzeni nieco ponad rok.
Pani Marta już się nie interesuje naszą Wspólnotą, jeśli w ogóle się nią interesowała, a pani Agnieszka jeszcze nie interesuje się, bo pewnie wdraża się.
Drogi Lokatorze, Dziękujemy za opinię. Konstruktywna krytyka jest dla nas bardzo ważna. Niestety nie możemy się odnieść do tak ogólnej opinii. Zapewniamy jednak Państwa, że dobro, bezpieczeństwo i satysfakcja naszych mieszkańców jest dla nas wartością nadrzędną. Polecamy adres: opinie@tumieszkamy.pl gdzie można przekazać nam swoje konkretne uwagi.
Drogi Lokatorze, Dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, na aż tak negatywne zadnie na temat naszej firmy. Naszym celem nie jest tworzenie fałszywych opinii pozytywnych, naszym celem jest rozmowa z Państwem, poznanie źródła Państwa opinii – to dla nas cenna wiedza, która pozwoli nam zrozumieć, które obszary wymagają poprawy. Pan/ a komentarz jest bardzo ogólny i trudno nam się do niego odnieść. Jeśli chciałaby/ chciałby Pani/ Pan przekazać dokładniejsze sugestie prosimy o kontakt na opinie@tumieszkamy.pl Z poważaniem, TuMieszkamy
Jak pan/pani pisał/pisała ten tekst to już mieliście na swoim mailu mój mail. Mam nadzieję, że się profesjonalnie odniesiecie do bezczynności zarządcy. Wstawić tu wspomnianego maila? Swojego czasu dzwoniła do mnie pani Kolasa Anna, szkoda, że jej nie ma. Ta rozmowa rokowała na poprawę.
Co żeście się tak uwzieli na tego zarządce? Oplaciliscie abonament za zarządzanie za rok z góry? Nie chce to nie będzie pracować. Z niewolnika nie ma pracownika.
Poważnie ? W tej branży są firmy w których kilkanaście wspólnot obsługuje 3-4 zarządców ? Może jeszcze licencjonowanych ? Litości. Nie masz pojęcia to nie wypowiadaj się.
Spodziewales się że szybciutko rozwiążą problemy, krnąbrny administrator dostanie 100 kijów na gołe siedzenie, a Wasza wspolnota rekompensate. Skrzynka mailowa jest założona po to żebyście nie wylewali tutaj publicznie Waszych żali tylko pisali tam w eter.
Odpowiedź jest identiko do stwierdzenia Wspólnoty. Jedno i drugie oczywiste, ale i potrzebne. Niech PR się wytłumaczy.
Kiedy będzie odpowiedź, albo reakcja? Macie już na mailu opinie@tumieszkamy.pl mojego maila.Na co czekamy?
Zadali pytanie do oddziału i czekają na odp. Nie sądzisz chyba że ktoś w Warszawie zna problem Twojej wspolnoty?
Czemu w Warszawie? Czemu czekają? Czemu tak długo? A do Warszawy tez zgłaszaliśmy nasze problemy. A może to firma szykuje kompleksowe rozwiązanie, takie wielkie, że potrzebuje więcej czasu.
Łatwiej jest usunąć wpis niż dać odpowiedź. Profesjonalne załatwienie problemu. Nie boją się krytyki.
Czyli co poskarzyliscie sie i nie pykło? Spoko szczury wyprowadza się jak tylko zrobi się cieplej a samochód może zlomiarze pomalutku rozkręcą.
Normalnie w ciągu roku nikt niczym się nie interesuje to w trakcie zebrań tym bardziej nie będzie reakcji :) Nie liczcie na cuda tylko zmieńcie zzn na innego administratora.
Szanowne Tumieszkamy ,moze trochę więcej kreatywności w odpowiedziach,ciągle piszecie według jednego schematu????
Brak reakcji. Ta sama codziennie informacja Dzień dobry, Nasz pracownik właśnie rozpoczyna pracę nad udzieleniem odpowiedzi na Twoją wiadomość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź. Uwaga! Wiadomość wygenerowana automatycznie z sytemu ZZN sp. o.o. Prosimy na nią nie odpowiadać. Wszystkie maile są automatycznie usuwane. Pozdrawiamy, Zespół Strefy Klienta WAŻNA WIADOMOŚĆ! Z przyjemnością informujemy, że od stycznia 2018 r. działamy pod nową marką TuMieszkamy. Dotychczasowe adresy mailowe działają, ale odpowiedź dostaną Państwo z adresu zzn@strefaklienta24.pl który docelowo zastąpi bieżący adres mailowy strefa.klietna@zzn.pl. Dane rejestrowe naszej firmy pozostają bez zmian.
Czyli można pogadać sobie z robotem. A wy mysleliscie ze faktycznie ktoś pochyli się nad waszymi problemami
Myslisz ze jak powtorzysz to 100 razy to robot odpowiadający na posty wygeneruje inna automatyczna odpowiedź przeznaczona dla ostro wscieknietych
Pisać i pokazywać jak firma robi ludzi w konia. Niech i wspólnoty zastąpią roboty i niech roboty piszą do zzn-u. Pisać 100 razy jak mało 200 razy.
Gorzej jak robot wspolnoty pogryzie sie z robotem tumieszkamy czego efektam bedzie wysyp automatycznych odpowiedzi spamów na goworku. A szczury beda dalej chadzać po posiadłości.
Dziewiąty Zarzadca na pewno skrupulatnie omówi sprawozdanie finansowe na zebraniu. Tymbardziej ze zostanie ono wypuszczone przez nowatorski dzial ksiegowosci.
Dziś chyba 10. Nowa informacja, nowy zarządca ten 10-ty to ten sam co 8, a ten 9 to ten sam co 7. Puki co to na stronie ZZN mamy innego, a na tablicy ogłoszeń innego. Będzie lepiej.
No ale o tym wiesz tylko ty i o to chodzi. Reszta mysli ze mozna tam napisać i od razu rozwiaza problemy
Mam pytanie, co robia teraz pracownicy w administracji? O ile takie osoby jeszcze pracuja. No bo wszystkie telefony odbiera infolinia. Biura sa zamknięte dla klientów. Wszelkie prace wymagajace wejscia do mieszkania sa odwołane. Opisac miesieczne fakturki za cykliczne uslugi to dzień góra dwa.
Chyba już nikt tu nie robi, wszystkich wymiotło. Żal tylko wspolnot, które płacą za nic.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ZZN Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ZZN Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ZZN Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!