Opinie o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tumieszkamy Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Tumieszkamy Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Zdzisław
Inne

Nie polecam tej Białoruskiej firmy. W Warszawie przejęli od ZZN zarządzanie i wszystko zeszło na (usunięte przez administratora). Nie wiadomo nic o rachunkach . Brak kontaktu z księgowością. Z mojego osiedla zrezygnowało z nich 9 bloków. Do Sądu ich pozwałem bo po wypowiedzeniu umowy pół roku nie obsługiwali nas i nie przekazali nowemu Administratorowi dokumentacji. W efekcie tłumaczyli się w Sądzie, że chęci mieli tylko nie mieli czasu i kim przekazać dokumentację. Umowę wypowiedzieliśmy w 2019 roku a oni w styczniu 2014r. żądają zapłaty zaległych faktur które dopiero teraz wystawili. Ponadto zamiast zwrócić nam wszystkie dokumenty to musieliśmy zapłacić za niszczenie archiwalnych. Kupa (usunięte przez administratora) Nauki pobrali od wzorca zasięgniętego z Białorusi. Tu jest Polska dziady (usunięte przez administratora). Szkoda zdrowia lokatorów i Zarządów Wspólnot na współpracę z nimi. Kto może to niech zawczasu ucieka od nich i to szybko bo będzie żałował.

anonim Nowy wpis
Inne

Firma ma na stronie zakładkę kariera i choć brak ofert pracy, to i tak jest @, by zostawić im CV. Wiecie, na jakie najczęściej przyjmują stanowiska, jak często się zdarza, że potrzeba im ludzi? Kto zna warunki zatrudnienia?

Luka toni Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Pracowałem tam , odradzam nie warto , Litwini rozwalili kure znosząca złote jajka i zawinęli majatek zzn ( posprzedawali nieruchomości) pozbyli się większości kadry .

anonim Nowy wpis
Inne
@Luka toni

Ale zostaly zlikwidowane stanowiska jako całość czy po prostu jakieś zmiany kadrowe były i zatrudnili nowe osoby? Rozglądam się za pracą tam, a zauważyłam, że właśnie nic nowego nadal nie ma. A może jakieś usprawnienia wprowadzają i rekrutacje dopiero ruszą?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie, czy Tumieszkamy Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Zdzisław
Inne

Nie polecam tej Białoruskiej firmy. W Warszawie przejęli od ZZN zarządzanie i wszystko zeszło na (usunięte przez administratora). Nie wiadomo nic o rachunkach . Brak kontaktu z księgowością. Z mojego osiedla zrezygnowało z nich 9 bloków. Do Sądu ich pozwałem bo po wypowiedzeniu umowy pół roku nie obsługiwali nas i nie przekazali nowemu Administratorowi dokumentacji. W efekcie tłumaczyli się w Sądzie, że chęci mieli tylko nie mieli czasu i kim przekazać dokumentację. Umowę wypowiedzieliśmy w 2019 roku a oni w styczniu 2014r. żądają zapłaty zaległych faktur które dopiero teraz wystawili. Ponadto zamiast zwrócić nam wszystkie dokumenty to musieliśmy zapłacić za niszczenie archiwalnych. Kupa (usunięte przez administratora) Nauki pobrali od wzorca zasięgniętego z Białorusi. Tu jest Polska dziady (usunięte przez administratora). Szkoda zdrowia lokatorów i Zarządów Wspólnot na współpracę z nimi. Kto może to niech zawczasu ucieka od nich i to szybko bo będzie żałował.

anonim
Inne

Z forum wynika, że koło roku temu, gdy patrzyli za zarządcą nieruchomości, to na B2B. Opisano nawet trochę rozmowy. Miały trwać ponoć 2 tygodnie i na dzień przed podpisaniem umowy, zmniejszono stawkę, na którą się wcześniej umówiono. Czy więc ma ktoś wiedzę, jakie pensje są zdolni płacić i czy, jako zarządca mogę wykonywać swoje obowiązki w oparciu o UoP?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Tumieszkamy Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości - oddział Gdynia
Gdynia
Partnerzy Nieruchomości
(129 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jakubow59
Kandydat

Witam, Stanowczo tej organizacji, wrogiej Polsce i Polakom nie polecam. Jest to przedsiębiorstwo dywersyjne, nie mające nic wspólnego z tego rodzaju działalnością gospodarczą i prawem uwl oraz kc. A, w istocie są organizacją obcego państwa pod całkowitym wpływem FR. Zadaniem wielu i moim ich celem jest nie tyle co łatwe i szybkie zarabianie pieniędzy na obszarze całej Polski, lecz głównym ich zadaniem strategicznym dla obcego mocarstwa jest wykonywanie zadania dywersyjnego i tzw. "przygotowawki" do wojny hybrydowej, a ostatecznie do podbicia terytorium Polski (doprowadzenie do V zaboru i może IV rozbioru Polski poprzez dwa odwieczne i wrogie w stosunku do Polski państwa w Europie). Na skalę ogólnopolską i u źródła egzystencji każdego rodaka tj. we WMN w rodzinie polskiej wprowadzają na masową skalę zamęt, nieporozumienia, kłótnię skłócają ze sobą znajomych, kolegów i koleżanki, przyjaciół, polityków... zawsze za pieniądze jednych, a innych poprze odpowiednią propagandę możliwą wobec przejęcia i kierowania Wspólnotami MN oraz odpowiedniego, acz zgubnego dla ludzi zarządzania majątkiem uprawnionych właścicieli lokali i ich wspólnymi sprawami. Najpierw muszą "zagospodarować" Ukrainę. Na utworzenie tego monstrum wydali (z handlu ropą i gazem) ogromne pieniądze, kupują sobie ludzi, szkolą i wciągają w tę swą działalność osoby łatwe do ulegania wpływom i paląco potrzebujące dochodu... do interesu rzekomo czystego gospodarczo i bez polityki (kiedyś takich, po zwerbowaniu i wyszkoleniu nazywano kolaborantami RP... po ujawnieniu faktów, że przystąpili do podziemnej ich armii). Sankcje nałożone przez Świat w proteście przeciwko wojnie, za zbrodnie i ludobójstwo w środku Europy , choć dziurawe, wywołały/spowodowały jednak dotkliwą stratę w śród ZBRODNIARZY współczesnego świata, a wpływy z przejmowanych masowo WMN topnieją, bo wiele z nich zorientowało się (jak moja Wspólnota MN - za moją sprawą odeszła od "Tu mieszkamy", po uczciwym spojrzeniu na problem i przyjęciu do swego serca wyperswadowanych faktów. Teraz prokuratora ruch, jak podejdzie do tej przestępczej w w.zachodniopomorskim działalności pod płaszczykiem niby legalnej - zarządzającej nieruchomościami spółki. Tracą masowo wspólnoty i co za tym idzie wpływy, a zbrodniarz nie ma pieniędzy na rakiety, tym bardziej nie ma już tak wiele na dotację - na swoją dywersję w Europie (zwłaszcza na taką wywrotową działalność w Polsce). Naruszyli całkowicie istotę funkcjonowania WMN i akty prawne regulujące tymi aspektami życia Polaków w miastach i na wsi, gdyż w każdej WMN ustawa zawiera przesłanki, aby Zarząd lub Zarządca był blisko uprawnionych właścicieli lokali lub ich przedstawicieli, aby non stop był dostępny, aby miał co dzienny kontakt z zarządzaną nieruchomością tj. wgląd w jej aktualny stan fizyczny/faktyczny i prawny. Dlatego spółki ... "Tu mieszkamy" działającej w konspiracji i na ewidentną i groźną szkodę Kraju nie polecam, NIKOMU nawet wrogom, i powtarzam - wzywam do omijania jej struktur szerokim łukiem, tak samo jak "zarazy putinowskiej" proszę się wystrzegać. Jakubow59

Baśka
Pracownik
@Jakubow59

Potwierdzam- z Wrocławia.

GWIDON
Inne

WŁASNIE ZŁORZYŁEM WYPOWIEDZENIE UMOWY DO FIRMY TUMIESZKAMY .W TEJ FIRMIE NIE MA NIKOGO ODPOWIEDZIALNEGO ZA BŁĘDY FIRMA NIE REAGUJE I MOZNA LICZYĆ TYLKO NA DOBRE INTENCJE ZARZADCY. ONI NIC NIE WIEDZĄ O SWOICH KLIENTACH, A CZEGOŚ TAKIEGO JAK NADZÓR NAD DZIAŁANIEM PRACOWNIKÓW TO JUŻ CAŁKOWICIE NIE DZIAŁA BO NIE WIADOMO KTO PONOSI ZA CO ODPOWIEDZIALNOŚĆ. wŁASNIE JESTESMY W SYTUACJI KIEDY PGE ODŁACZYŁO PRAD DO CZĘŚCI WSPÓLNEJ BUDYNKU I NIE WIADOMO , KTO CO NAJMNIEJ OD 3 MIESIĘCY NIE OPŁACIŁ RACHUKÓW.

Weronika
Inne

Firma szuka teraz Zarządy Nieruchomości na B2B. Ale nie podali kasy, wiecie jaka jest kasa na takim kontakcie?

k
Kandydat
@Weronika

Nie polecam, rozmowy trwały ponad dwa tygodnie. Umówiliśmy się na stawkę konkretną, która dzień przed podpisaniem umowy została zmieniona na dwa tysiące mniej. Zdecydowanie szkoda czasu

Małgorzata
Inne
@k

o 2 tys mniej? to ja ciekawa jestem na co wcześniej się ugadaliście. a skąd ta zmiana? jak to uargumentowali, mówili coś o późniejszej podwyżce?

Jakubow59
Inne
@Małgorzata

Oj ludzie, ludzie, ile w śród Was jest głuptaków ... których naiwność i brak wiedzy nie raz, nie dwa doprowadzi do życiowej katastrofy, to sam Bóg raczy tylko wiedzieć!

Małgorzata
Inne
@Jakubow59

wśród nas? można prosić o szersze wyjaśnienie tego stwierdzenia? jakie mogą być konkretne powody co do manipulacji stawkami i ile ludzi w ostateczności na to przystawało?

Były pracownik
Były pracownik

Podobno teraz TuMieszkamy zamienia się w DomBest, a to (usunięte przez administratora).

Były pracownik
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

Były pracownik mogę prosić o kontakt na Artur967@fejm.pl ??

klient
Inne

Jakość usługi i obsługi osiągnęła najniższy poziom . Przyczyną tego stanu rzeczy jest /tak mi się wydaje / brak wykfalifikowanej kadry , która ma doświadczenie w branży / a odeszła dlatego , ponieważ nikt rozsądny nie lubi bałaganu / .Nieterminowe udzielanie odpowiedzi ,udzielanie błędnych informacji , nie udzielanie odpowiedzi itd.. .Należy zdjąć pancerz ochronny i wyjść z empatią do klientów , jest to jedyna droga do naprawy sytuacji . W przeciwnym razie zostaniecie sami z sobą . Mniej ględzenia , a więcej czynu .

Pracodawca

@klient

Szanowny Kliencie, postanowiliśmy się odnieść zbiorczo do wszelkich poruszonych w Pańskim wpisie. Pragniemy wyrazić nadzieję, że nasze stanowisko będzie dla Pana wystarczające. Zatem informujemy jn. Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura i oddziały terenowe, z wyjątkiem tych, w których realizowane są zadania dotyczące innych obszarów biznesu, bez możliwości wizyt klientów: • Bydgoszcz • Gorzów Wielkopolski • Koszalin • Kraków • Łódź • Olsztyn • Poznań • Rzeszów • Wrocław • Zielona Góra Jednocześnie, utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, Infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Centrum Księgowości Usługowej. Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne. W Departamencie Usług Wspólnych w Lublinie pracujemy 24/7 i codziennie wykonujemy: • ponad 15 000 operacji • ok. 300 połączeń wychodzących • odbieramy ok. 700 telefonów od naszych klientów • rejestrujemy 3000 faktur i 7000 dokumentów Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych. Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców powstał po to, aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz powiadamiać WM o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się nieruchomością klientów, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników. Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Inwestujemy w ekspertów, infrastrukturę, nowe technologie, takie jak innowacyjny Audyt PRO. Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, badamy także opinię naszych klientów, aby na bieżąco poprawiać jakość świadczonych przez nas usług. Rozwinęliśmy możliwości zdalnego kontaktu z nami w związku z sytuacją związaną z pandemią. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie). Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkretnego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. I kilka istotnych faktów na zamknięcie naszego oświadczenia: • posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł) • jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych • naszym audytorem jest EY naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.

Mieszkanka wspólnoty
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

„ Aktywnie i regularnie kontaktujemy się z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, aktualizując informacje o statusie spraw realizowanych na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych” Przepraszam, ale kto niby sie kontaktuje z zarządami wspólnot? W naszej wspólnocie nasz opiekun, czy jak to sie teraz u Państwa nazywa, w ogole nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów. Teraz to jeszcze mozna było pójść do biura i cos wyegzekwować, a tak jak pozamykacie wszystko, to trzeba bedzie liczyć na ich łaskę, ze cos załatwia.

Szczecinianka
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

A co się stało ze Szczecinem? Czy biuro na Wojska Polskiego istnieje?

2
Sebastian
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

A ilu wam jeszcze zostało klientów - wspólnot ? Chyba niewiele z tego co mieliście jeszcze 2-3 lata temu. Głównie same zarządy powierzone, gdzie członkowie wspólnot mają utrudnione zadanie aby was odwołać bo muszą podjąć uchwałę w obecności Notariusza a to trudne w czasie pandemii. W dużych miastach Zarządcy nie mogą zrozumieć waszej "strategii", gdyż Zarządy wspólnot, które obsługiwaliście walą do nich drzwiami i oknami. Może sam pomysł biznesowy Tu Mieszkamy nie jest zły ale sposób jego wprowadzenia jest katastrofalny. Tak jakby klienci nie mieli nic do powiedzenia. Zero komunikacji i wszystko robione na pałę.

Kamil
Były pracownik
@Szczecinianka

Nie ma. Zlikwidowane. Wszystko można załatwiać z Lublinem. Tam też cala dokumentacja wspólnoty.

Pawel
Pracownik
@Kamil

Świetnie, kiedyś mozna bylo wejść do biura i wziac swoje dokumenty a teraz trzeba liczyć na łaskę ze ktos przysle dokumenty z Lublina. Wspólnoty które chcą odejść do nowego zarządcy najzwyczajniej musza odtwarzac cala dokumentację bo nie idzie sie porozumieć, czyli na starcie ponoszą juz spore koszty.

Pracodawca

@Kamil

Panie Kamilu, zgadza się, tak działa centralizacja. Obecnie Centrala Spółki znajduje się w Lublinie, a część Departamentów back office w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10. W sprawach dotyczących kwestii merytorycznych z zakresu bieżącej obsługi zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center. W najbliższych dniach proszę również spodziewać uruchomienia dodatkowych kanałów kontaktowych dla naszych klientów.

Pracodawca

@Szczecinianka

Szanowna Pani, Obecnie Centrala Spółki znajduje się w Lublinie, a część Departamentów back office w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 10. W sprawach dotyczących kwestii merytorycznych z zakresu bieżącej obsługi zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center w Lublinie. W najbliższych dniach proszę również spodziewać uruchomienia dodatkowych kanałów kontaktowych dla naszych klientów.

Pracodawca

@Pawel

Szanowny Panie Pawle, zapewniamy, że nie ma najmniejszego problemu z wglądem, czy z pozyskaniem dokumentów dotyczących zarządzanych przez nas Wspólnot. Jesteśmy nieustająco dostępni dla naszych klientów. Nasze Contact Center pracuje w systemie 24/7. W celu zasięgnięcia informacji, czy złożenia zgłoszeń zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

Pracodawca

@Sebastian

Szanowny Panie Sebastianie, uspokajamy, że nadal jesteśmy nie tylko liderem w zakresie nowatorskich rozwiązań, ale również w zakresie ilości obsługiwanych klientów (ponad 2000), którzy nam ufają i chętnie korzystają z oferowanych przez nasze Spółki udogodnień w zakresie utrzymania i podnoszenia wartości nieruchomości. Z naszej wiedzy, pozyskanej od naszych klientów, wynika, iż to nie oni zwracają się do konkurencji, a raczej nasi byli pracownicy próbują (niejednokrotnie w sposób nieetyczny) przekonywać ich do zmiany firmy zarządzającej. Kwestie związane z nieuczciwą konkurencją są rozpatrywane i prowadzone indywidualnie przez nasz Departament prawny. Natomiast, jeśli chodzi o wdrożenie nowego modelu biznesowego, to ma się coraz lepiej, dołączają do nas nowe Wspólnoty oraz rozrasta się nasz Departament Usług Wspólnych, który jest sercem naszej organizacji i zapewnia płynność obsługi naszym klientom.

Pracodawca

@Mieszkanka wspólnoty

Szanowna Pani, w naszych Spółkach nie ma stanowiska "opiekuna". Zapraszamy do kontaktu z naszym Contact Center, które pracuje w systemie 24/7- zgodnie z treścią naszego oświadczenia, do którego zamieściła Pani wpis.

Piotr
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Uprzejmie informuję niezorientowanego Pana pracującego jako PRowiec firmy na tym portalu, że od czasu przejęcia wspólnoty przez TuMieszkamy i rozpoczęcia wprowadzania zmian roku był ciągły problem z dostępem do dokumentacji wspólnoty (umów zawartych przez wspólnotę z podwykonawcami, faktur, stanów kont bankowych wspólnoty, ... itd.). Członkowie wspólnoty indywidualnie, a także poprzez członków Rady Wspólnoty wielokrotnie próbowali otrzymać do nich dostęp i albo po informacji "proszę czekąć" nie było dalszej komunikacji, albo odpowiedź docierała po kilku miesiącach jak już nie była potrzebna, albo nieaktualna. Powodowało to narastającą frustrację, a ostatecznie pożegnanie z Zarządcą i przejście do takiego, który jest na miejscu, jest dostępny bezpośrednio i reaguje "bez zbędnej zwłoki".

Mieszkanka wspólnoty
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

To kto sie niby kontaktuje z zarządem?

Pracodawca

@Mieszkanka wspólnoty

Szanowna Mieszkanko, pracownicy Departamentu obsługi klienta i Dyrektorzy regionalni- od października 2020 roku były przeprowadzane już trzy zorganizowane akcje obdzwaniania klientów. Jedna z nich trwa obecnie.

BĘC ZMIANA
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Już jest :D

Mirosława
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

"od października 2020 roku były przeprowadzane już trzy zorganizowane akcje obdzwaniania klientów" - tak... tylko w tych akcjach pytania dotyczą poziomu zadowolenia z usług, a nie merytorycznych spraw związanych z zarządzaniem/administrowaniem nieruchomością. Spraw bieżących, merytorycznych NIKT nie obsługuje! Faktury za media, dostawy i usługi są płacone po terminie, awarie czekają wieki, by je ktoś usunął, na maile i ponaglenia Zarządu lub członków Wspólnoty nikt nie odpowiada, albo odpowiada zdawkowo. W Poznaniu odeszło od TuMieszkamy większość wspólnot, bo nikt się nimi nie zajmuje. Te, które są już na tzw. wypowiedzeniu są ignorowane lub wręcz narażane na straty. Nowy model biznesowy nie ma nic wspólnego z etyką zawodu Zarządcy, gdyż wiele działań TuMieszkamy to działania na szkodę Wspólnot. Informacje zamieszczane w Strefie Klienta, którą tak się firma szczyci są często nieaktualne lub wręcz nieprawidłowe, a pracownicy call center wprowadzają dzwoniącego w błąd, lub mówią wprost nieprawdę. Nie polecam tej firmy, gdyż sposób w jaki traktują klientów urąga etyce zawodu i naraża na wymierne straty.

Gwidon
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

i znowu to samo -" Jesteśmy tacy wspaniali, że nie mamy możliwości wywiązywać się ze swoij obowiazków" takie odpowiedzi to jawne pokazanie tego , że nie wiecie nan jakim świecie działacie albo , że macie swoich klientów w ....

SUWOROW70
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Cytat pracodawcy ,,Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z technicznym utrzymaniem: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych.'' Tak rozdmuchany frazes dotyczy chyba konieczności wymiany żarówek na klatkach. W bloku mieszkam od 1997 roku i dwa razy widziałem człowieka odpowiedzialnego za stan techniczny nieruchomości i dodam ,że było to w czasach kiedy nie istniała jeszcze firma Tu Mieszkamy.

Kamil
Inne
@Szczecinianka

Istnieje.Ja nie mogę narzekać.Wszystko tam mogę załatwić.

Paweł
Inne
@Sebastian

Pawwda najprawdziwsze , źle wprowadzono nowe rozwiązania w firmie

Łodzianin
Pracownik
@klient

Pisze konkretnie na temat - prawda!

Niezadowolona
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Od tygodnie próbuję się dodzwonić na infolinie, codziennie w różnych porach dnia... jeśli uda się połączyć z infolinia to ciągle jestem 1 w kolejce a po 15 min mnie rozłącza... świetnie działacia,

Józef
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Piękne słowa, ale proponuję w SK przedstawić strukturę firmy, bo ciągle mamy niejasność kto komu podlega, kto odpowiada za poszczególne działy. Jaka jest zdolność decyzyjna zarządców pracujących na własny rachunek (wykonujący zadania w ramach TM ale tylko częściowo np bez decyzyjności finansowej); po co istnieje departament prawny, skoro na proste pytania nie potrafi odpowiedzieć rzeczowo (pytanie z Bydgoszczy). nie zachłystujcie się samooceną, bo my jako klienci nie jesteśmy zadowoleni z Waszej pracy. Owszem widzę postęp, ale wypowiedzenie mam gotowe, a obecnie nie nadaję biegu służbowego z uwagi na pracowitość Pani, która rozpoczęła pracę w sierpniu w Bydgoszczy i nie chcemy jej dołować na dzień dobry. Przestańcie mówić o sobie "najlepszy", "najlepiej zorganizowany" "nowoczesny" bo to śmieszy. Zarządzam WM od 8 lat i mogę Was na każdym kroku mocno krytykować opierając się na faktach, wyglądacie na dzień dzisiejszy bardzo słabo. Młodzież powiedziałaby CIENIASY.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Tumieszkamy Sp. z o.o.?

2
Były pracownik
Były pracownik

Firma oprócz szkolenia BHP i zwykłego wprowadzającego, nie wprowadza żadnych szkoleń dla nowego pracownika. Od samego początku powtarza się słowo, ty powinieneś to umieć, mimo że często, ktoś nie pracował wcześniej w tej branży. Nagminne jest to, że wysyła się pracownika na pracę zdalna bez szkolenia i znajomości systemow. Kierownictwo sporadycznie zajmuje się problemami pracownika i oczekuje że pracownik sam rozwiąże problem organizacyjny. Często kierownik nie ma pojęcia czym zajmuje się jego dział i jak wygladaja pewne produkty i procesy. Firma ma ogromne problemy wewnętrzne i wizerunkowe. Pracownicy masowo odchodzą bo nikt nie przygotował ich na tak dużą restrukturyzację. W firmie panuje ogólny chaos, nie wiadomo kto za co odpowiada. Są tacy co nie robią prawie nic i tacy co są nadmiernie obciążeni praca. Organizacja nie wywiązuje się z zobowiązań wobec Banków i wspólnot, dokumenty i sprawy które trzeba pilnie załatwić leżą bo nie wiadomo jak coś rozwiązać lub nie ma jak dostać dokumentów . Paradoksalnie im mniej wspólnot tym więcej zleceń. Pracownik jest obarczany odpowiedzialnością za wszelkie niepowodzenia spowodowane brakiem komunikacji wewnątrz jak i zewnątrz organizacji. Ogólnie nie polecam, patologiczne korpo w którym wszyscy zachowują się jakby nic się nie działo, tylko co chwilę okazuje się że ktoś już nie pracuje.

lukas
Pracownik
@Były pracownik

nieprawda pracuje ok 2 lat w tej firmie obecnie tzn od kilku miesięcy co 2 tyg sa jakies bieżące szkolenia z systemów i obslugi klienta

też były
Były pracownik
@Były pracownik

święte słowa, zgadzam się w 100%

Anna
Inne
@Były pracownik

Tak samo traktują klientów

Julia
Kandydat

Rekrutacja przebiegała bardzo przyjemnie, dwie osoby odpowiedzialne za rekrutację sympatyczne. Spotkania rekrutacyjne zdalne, przedstawione warunki atrakcyjne. Po pierwszym etapie osoba rekrutująca nie dała informacji zwrotnej w umówionym terminie, po moim pytaniu jak sytuacja wygląda zostałam zaproszona na drugi etap, który odbył się. Dostałam również draft umowy z pytaniem czy wszystko w nim mi się podoba, nie miałam zastrzeżeń. Umowe wysłali mi chyba tylko po to żeby powiedzieć mi, że takiej nie dostane... a raczj rozpłynąć się w powietrzu bo nawet nikt z dwójki prowadzących nie odpisał. Po miesicu ciszy nadal brak informacji zwrotnej. Domyślam się jaki jest finał natomiast ostrzegam kandydatów przed zmarnowaniem swojego czasu. Firma jest niepoważna. Rekrutacja z Wrocławia natomiast pracownicy firmy, którzy prowadzili rekrutacje akurat w Wrocławia nie byli.

Lidia
Inne
@Julia

Mega nieprofesjonalne zachowanie :/ Nie ma szansy, że jeszcze się odezwą? A co do tych atrakcyjnych warunków, to jakie ci zaoferowali?

Mieszkanka
Inne
 Pytanie

My borykamy się z tematem ocieplenia. Przy obecnej inflacji i kosztach materiałów budowlanych zarząd A konkretnie Pani Agnieszka s. z tumieszkamy z jedną Panią ze wspólnoty , naciska na elewację i chce zaciągnąć kredyt na ponad 3mln(do oddania) . Gdzie symulacja tylko z jednego banku BNP Paribas i brak przetargu na wykonanie takiego ocieplenia. Czy ktoś ma namiar do jakiegoś dyrektora? Bo to wszystko śmierdzi jednym wielkim przekrętem . Firma z łapanki na gębę , symulacja kredytu tylko z jednego Banku i warunki banku jakie on dyktuje są przerażające.

Mieszkaniec
Inne
@Mieszkanka

Witam, Mamy podobny problem co Pani. Proszę o kontakt pod mailem artus@kozacki.pl

Minimini
Pracownik

Zgadzam się, to najlepsza firma jaką znam na całym świecie !!!! Więcej takich nam potrzeba !!!!!! Tak, trzymać!!!!!!

6
klinet
Inne
@Minimini

Zgadzam się z przedmówcą , tylko takim działaniem i opracowaną strategią utrzymają pełny stan wspólnot!

Rysiek
Inne
 Pytanie
@Minimini

I kto to napisał ?pewnie sam „kierownik”firmy ..ta firma to powiem krótko żenada!!!!

Józef
Inne

Zwracam honor, chyba jestem uczulony na TM.

Józef
Inne
@Minimini

@Minimini; nie wiesz co piszesz, to obecnie chyba największy słabeusz na runku zarządzania wspólnotami

Artur
Inne

Witam. Zgłaszanie wszystkich problemów na infolinii odnośnie napraw, konserwacji bieżących nie ma żadnego sensu - przyjmują tylko zgłoszenia a odpowiedzi nie ma i nie będzie - infolinia to czysta fikcja ! ! ! pisanie maili pod adres zzn@strefaklienta24.pl kończy się zawsze tak samo - kompletne ignorowanie zgłaszanych problemów ! brak odpowiedzi pomimo upływających urzędowo 30 dni na odpowiedz ! Skandal ! (od roku czekamy na odpowiedzi w wielu sprawach ) Pan kierownik(usunięte przez administratora) nigdy nie odpowiedział na problemy zgłaszane Wielokrotnie - całkowita ignorancja i Skandal ! napomnę że skargi które zgłaszamy od ROKU CZASU pozostały zostawione bez odpowiedzi do dnia dzisiejszego 28.10.2020 Taktyka Zarządu "tumieszkamy" - pobieramy opłaty od wspólnot mieszkaniowych i w zamian nie robimy NIC, a pracownicy mają za zadanie ignorować zgłaszane problemy, odbijać problemy, przedłużać i rozciągać w czasie wszystkie zgłoszenia i zażalenia, które lawinowo płyną pod ich adresem. Nasza Wspólnota mieszkaniowa podjęła decyzję o wypowiedzeniu umowy ZZN. Apeluje do wszystkich Wspólnot mieszkaniowych i ludzi którzy mają takie same problemy jak my żeby przeprowadzali głosowania w sprawie odwołania zarządu "tumieszkamy" ( zbieramy podpisy wszystkich mieszkańców za/przeciw z dopisaniem w trybie 1 mieszkaniec jeden głos i już. Nie trzeba pisać żadnych wyjaśnień proste głosownie i nasze problemy znikają !) PS. Nie wierzcie w wyjaśnienia tej Pani, która odpisuje na nasze Negatywne Opinie - jej za to płacą i ona będzie zawsze wybielać ZZN. Prawda jest po naszej stronie. Artur Wrocław.

Pracodawca

@Artur

Panie Arturze, a my Panu życzymy jak najlepiej w tych , pomimo niesprawiedliwych ocen i nawoływania do bojkotu naszej organizacji. Transformacja, którą przechodzimy w ciągu ostatnich kilku miesięcy ma na celu nieustającą poprawę standardu obsługi. Nadto, warto zauważyć, że swoich problemów z rzekomym brakiem odpowiedzi nie rozwiąże Pan na tym forum.

Magda
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Transformacje organizacja przechodzi już bodajże od dwóch lat-Koszalin, Lublin. Likwidacja Koszalina przeniesienie księgowości wspólnot do Lublina. A miało być tak dobrze :-((

Pracodawca

@Magda

Szanowna Pani Magdo, I jest lepiej niż dobrze :) Transformacja w tak dużych organizacjach jak nasza musi trwać. Nieodpowiedzialnością byłoby przeprowadzanie tak istotnych zmian naprędce i bez głębszego namysłu. Zmiana pozwoliła nam na implementację Departamentów i Działów wąsko wyspecjalizowanych w swoich obszarach, a tym samym, istotne dla naszych klientów informacje zostały zebrane w jednym miejscu i są łatwo dostępne. Nie tylko księgowość wspólnot została ulokowana w Lublinie. Mamy tam również prężnie działające Call Center i Departament obsługi klienta. Zmianie organizacyjnej towarzyszą zmiany w aplikacjach wewnętrznych i dedykowanych dla naszych klientów. Okres przejściowy nie był dla nas łatwy i skutkował wieloma zawirowaniami, ale jako zgrany zespół poradziliśmy sobie z trudnościami i na dzień dzisiejszy funkcjonujemy w sprawnym i znakomicie kooperującym teamie. Życzymy Pani tyle satysfakcji z pracy, ile my odczuwamy patrząc na efekty naszych codziennych starań :)

Sara
Inne
 Pytanie
@Magda

Czy w Koszalinie zostało Tu mieszkamy zlikwidowane??

Pracodawca

@Sara

Dzień dobry, w żadnym razie. Nadal funkcjonujemy w rejonie Koszalina, pełniąc obowiązki administratora i zarządcy nieruchomości. Istotna zmiana, która zaszła, to uruchomienie Contact center i sporego Departamentu obsługi klienta w Lublinie, celem usprawnienia obszaru kontaktowego. Zapraszamy serdecznie do kontaktu :)

Mikołaj
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

problemu z brakiem odpowiedzi ze strony TumieSZamy nie rozwiąże się nigdzie nie tylko na tym forum :-((

Pracodawca

@Mikołaj

Szanowny Panie, forum Gowork nie służy do celów kontaktowych z naszą organizacją. Co więcej i po raz kolejny uprzejmie informujemy, żemw związku z rozwojem firmy i centralizacją świadczonych przez nas usług, otworzyliśmy biuro w Lublinie, do którego przenosimy także siedzibę spółki. W Lublinie znajdują się: Dział Księgowości Usługowej, Dział Obsługi Klienta oraz Dział Obsługi Mieszkańca (infolinia, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu). Jednocześnie, pragniemy zapewnić, że nadal działamy na terenie całej Polski, łączymy procesy zdalnej obsługi z regularną obecnością specjalistów na terenie nieruchomości i stawiamy na łatwą komunikację. Większość spraw można załatwić telefonicznie i online. Zachęcamy do kontaktu. Poniżej aktualne dane adresowe: Adres korespondencyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych: ul. Wolska 11 20-411 Lublin Adres siedziby głównej: ul. Spokojna 2 20-074 Lublin

Mikołaj
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Cytat z wypowiedzi PR "Co więcej i po raz kolejny uprzejmie informujemy, że w związku z rozwojem firmy" Chyba powinno być w związku ze "zwijaniem" działalności i malejącym zasobem obsługiwanych wspólnot przenosimy się do Lublina .Z warszawskiej siedziby w pięknym budynku na dwóch piętrach ostało się ino małe biuro na Cybernetyki ,które nie mieści wszystkich pracowników :-)). Trzeba przyznać PR ma poczucie humoru

Pracodawca

 Pytanie
@Mikołaj

Szanowny Panie Mikołaju, czy widział Pan nasze nowe siedziby w Lublinie na Spokojnej 2 i na ulicy Cybernetyki 10w Warszawie? Jeżeli tak wygląda zwijanie działalności - to możemy jedynie Panu pogratulować poczucia humoru :) Nasze obecne siedziby są znacznie lepiej ulokowane, nowoczesne, ergonomiczne i zapewniają naszym zespołom komfort pracy. Mamy się świetnie. Dziękujemy za troskę. Zmiany organizacyjne się powiodły i kilka uszczypliwych komentarzy tego nie zmieni. Ale doceniamy Pańskie starania i życzymy Panu zdrowych, spokojnych i wolnych od frustracji Świąt :)

Pracodawca

Szanowny Panie/Szanowna Pani, scentralizowaliśmy kluczowe procesy obsługi klienta w naszym biurze w Lublinie. Nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych, a także dokonują obchodów nieruchomości.

Wm
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

specjaliści już dawno odeszli od Was.

Pracodawca

@Wm

Szanowny Anonimie, Zapewniamy, że żywi Pan błędne przekonanie (czy też pobożne życzenie). W 2020 roku zamknęliśmy skutecznie 263 procesy rekrutacyjne. Do naszej organizacji dołączają osoby wysoko wyspecjalizowane, o kompetencjach w pełni dostosowanych do określonych w naszej organizacji profili kompetencyjnych. Poprzeczkę stawiamy sobie coraz wyżej, co znajduje odbicie w profesjonalizmie osób dołączających do naszych Spółek. Z optymizmem patrzymy w przyszłość jako zespół kompetentnych, wykształconych w swoich dziedzinach i profesjonalnych osób. PS. Nie czujemy się w żaden sposób urażeni Pana/ Pani komentarzem :)

Proste
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Pan wyżej ma rację. Odeszliśmy już dawno - WSZYSCY. A rynek pozostałych firm tylko się śmieje, z tego co tu wypisujecie. Brednie.

Baśka
Pracownik
 Pytanie
@Artur

Czy możemy jakoś dołączyć do zbieranych podpisów? Mamy ten sam problem z tymi oszustami.

Małgorzata
Inne
@Baśka

Czy po dwóch latach to się już nie przedawniło?

Klient
Inne

Administrator pozwala na parkowanie samochodów na trawniku i jazdę po chodniku służącym za dojście do budynku. Nie odbiera telefonów od mieszkańców . Nie reaguje na uwagi.

Hanna
Inne

Zarządzanie lokalami to chyba nie jest wasza mocna strona. Bilans wspólnoty na minus jak stad do Chin. Naliczanie opłat jak księgowa chce i kiedy chce, brak kontaktu z osobami decyzyjnymi, tylko BOK. Generalnie smród, brud i ubóstwo. Odradzam jako klient, mam nadzieje ze już niedługo były.

Krystyna
Inne
@Hanna

Udało się Tobie jednak wszystko załatwić żebyś nie był jakkolwiek stratny?

andrzej sowa
Inne

(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) nie uregulewaliscie rachunku na kwote 960 zl za odsniezanienia przy posesji ul.pilsudskiego krynica zdroj data wystawienia28 luty 2022 r a dzisjaj est 19 kwietnia 2022 r (usunięte przez administratora) mnie obchodza wasze problemy z bankiem jestescie (usunięte przez administratora)

andrzej sowa
Inne
@andrzej sowa

boicie sie prawdy ze usuwacie opinie wiemzezaskladania falszywych zeznan grozi odpowiedzialnosc karna dlatego pisze ze jestescie nie wyplacalni minelo dni 12 dni ode terminu zaplaty jak pieniedzy nie ma tak nie ma a do kosciolka w niedziele sie pojdzie zeby pokazac sie niby z tej lepszej strony tacy tosa katolicy

Damian
Inne
@andrzej sowa

Firma jest ci winna kasę? Nie możesz się dogadać polubownie? Próbowałeś chociaż?

andrzej sowa
Inne

jak najdalej od swiadczenia jakich kolwiek uslug od tej firmy sa nie wyplacalni nie placa za uslugi odradzam wpolpracy z nimi chyba ze ktoschce pracowac charytatywnie

andrzej sowa
Inne

kto sie sparzyl na oszustwie ten bedzie nie dosc ze omijal ale i napietnowal ta kombinatorska firme kryminaldla tej firmy jest jedynym miejscem krajowy rejestr dluznikow wam sie klania nisko w pas

lukasz
Inne

jestem ,bardzo zadowolony z współpracy z Tumieszkamy , na moim budynku w ciągu ostatniego roku , rozbudowano monitoring , naprawiono zdewastowane windy, odmalowano klatki schodowe . wszystkie faktury zawsze płacone w terminie a pracownicy bardzo pomocni i życzliwi :)

5
Piotr
Inne
 Pytanie
@lukasz

Łukasz, skąd wiesz , że faktury płacone są w terminie? Na pewno nie jesteś pracownikiem TuMieszkamy?! ;) TuMieszkamy nie udostępnia takich informacji właścicielom, Radom Wspólnot, a nawet Zarządom wyłonionym spośród właścicieli.

Józef
Pracownik
 Pytanie
@lukasz

Jesteś mieszkańcem, czy członkiem zarządu, jak możesz, to podaj tą szczęśliwą miejscowość, a może jesteś kimś innym???

Lim
Inne
@lukasz

to pisałem ja,pracownik z Lublina,łubu dubu niech żyje prezes naszej organizacji haha i pamięta o mnie przy premii

1
Monika
Inne
@Piotr

Wydaje mi się, że co miasto to inna sytuacja. My w Szczecinie nie możemy narzekać.

Mso
Były pracownik
@lukasz

Oczywiście wykonawcą robót był certyfikowanym wykonawcą TM czyli zapłaciłeś pewnie 10% więcej a nawet jeśli Ty wybrałeś firmę podzieliła się z zarządcą. Firma TM kroi klientów wciskając certyfikowanych wykonawców. To sprzeczne z umowami i ogólnie przyjętymi zasadami przetargów. To samo z ubezpieczeniami przeglądami itp.

boni
Inne
@lukasz

ściema

sdad
Inne
@lukasz

(usunięte przez administratora) prawda rachunki nie sa placone w terminie ta firma jest nie wyplacalna

Zostaw merytoryczną opinię o Tumieszkamy Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tumieszkamy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tumieszkamy Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 124 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tumieszkamy Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii