Netguru S.A.

2 Dodaj opinię
Netguru S.A.
2 193 233 5 1

Opinie o Netguru S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Pracodawca

 Aktualność
Where’s time for work, there must be time for rest, too! Although we do jobs we like and work in a way that suits us best, eventually, all roads lead to a having break (which may be in Rome)!

It’s no secret that work-life balance is essential. That’s why Netguru people have taken up the challenge to enjoy the May holidays last week each in their very own unique way… just the way they like! 

This means maintaining the balance while traveling, visiting places, or just, literally, staying in a horizontal position! It seems that when lying down, you can keep your balance quite well. 
Pomocna?
Tak8Nie23
Ola
 Rekomendacja

W Netguru pracuję od niedawna, ale cały proces rekrutacji oraz wdrażania do firmy wspominam bardzo miło. Wszystko jasne, zrozumiałe, zawsze można dopytać i dostać pomoc. Również teraz - po pewnym czasie - wrażenia mam bardzo pozytywne. Super kultura, zorientowanie na pracownika, wzajemna motywacja i na każdym etapie transparentność. Cieszę się, że tu trafiłam i dostałam się do Netguru :)

Pomocna?
Tak8Nie29
employee
 Opinia

Pracuję w Netguru ponad 2 lata i na nie planuję w najbliższym czasie zmieniać pracy. Wiadomo, że są pewne rzeczy, które mogłyby być w Netguru lepsze - jak wszędzie, chyba nigdzie nie jest idealnie ;) Jest to jednak najlepsze miejsce pracy dla mnie na tę chwilę, kultura organizacji jest tu na wysokim poziomie, szczególnie jakby przyrównać to do innych miejsc pracy w Polsce. Plusy: + praca zdalna i przy tym pełne zaufanie + transparentna komunikacja, jawne stawki, wyniki finansowe prezentowane pracownikom, sesje "ask me anything" z managmentem, + do niektórych biur można przyprowadzać psy + benefity 'gastronomiczne' typu kanapki, onigiri, ciasta, słodycze, owoce, dofinansowanie lunchu + zadaniowy czas pracy i flexibility - możesz wyskoczyć w ciągu dnia coś załatwić, wszystko zależy od tego, jak poustawiasz sobie zadania + świetna atmosfera - ludzie są przyjaźni, chętnie dzielą się wiedzą, organizują sporo aktywności poza pracą typu planszówki, wspólne wyjście na gokarty etc. + dobra lokalizacja biur + dobry sprzęt do pracy - Macbook pro lub air (w zależności od stanowiska) + sporo eventów integracyjnych (raz na kwartał) + wsparcie Head of People, świadomość, ze cokolwiek złego by się nie działo, można uderzyć do niej (jeśli nie chce się iść od razu do managmentu, można się zwrócić do przełożonego czy HRBP) + budżet rozwojowy, który można wykorzystać na szkolenie, zakup książek czy wyjazd na konferencję Minus: - stawki mogłyby być wyższe :) Na koniec jeszcze dodam, że totalnie nie zgadzam się z tym, że panuje tu "powszechna propaganda sukcesu polegająca na tym, że wszyscy mają być zadowoloni i uśmiechnięci". Po pierwsze, firma popełnia błędy, zresztą rosnąc tak szybko to raczej naturalne - a z tych błędów wyciągane są transparentnie wnioski i nie jest to zatajane. Jasne, że świętujemy sukcesy, ale nie ma wymogu, żeby każdy chodził uśmiechnięty - każdy jest jaki jest i firma nie próbuje tego zmienić. Anyways, haters gonna hate :)

Pomocna?
Tak6Nie21
1
Maciej
 Opinia

Hej! Pracuję w Netguru od dwóch lat. Widzę, że ludzie na tym portalu oceniają Netguru głównie przez pryzmat rekrutacji (która swoją drogą po prostu rzetelnie sprawdza umiejętności). A przecież to tylko jeden drobny aspekt Netguru. Wierzę, że rekrutacja w Netguru jest na dobrym poziomie, ale załóżmy na chwilę że tak nie jest. Nawet jeśli rekrutacja wymaga dopracowania, przechodzisz ją tylko raz. Gdy już jesteś zatrudniony, nie musisz mieć z nią nigdy więcej do czynienia. A jak to wygląda od środka? Moim zdaniem większość rzeczy działa w Netguru świetnie – praca zdalna, elastyczne godziny pracy, świetna atmosfera, ludzie się nawzajem wspierają i motywują, pracownikom się ufa, podchodzi się do drugiego z szacunkiem, zazwyczaj zespoły mają bezpośredni kontakt z klientem a nie są tylko wykonawcami tasków. Pomyśl: żeby Netguru takie było musi rozmawiać z setkami osób każdego kwartału a zatrudniać tylko najlepsze jednostki. Nic co jest tego warte, nie jest łatwe.

Pomocna?
Tak17Nie12
frontend
 Opinia

Czytam sobie niektóre z komentarzy tutaj zamieszczonych i łapię się za głowę, bo mam wrażenie że dotyczą firmy innej, niż tej w której ja pracuję. Pracowałem wcześniej w małych agencjach interaktywnych i w wielkich agencjach należących do korporacji. Nigdy i nigdzie nie spotkałem się z takim nastawieniem firmy do pracownika jak w Netguru. Tutaj jeśli o coś proszę, to nie jest to traktowane z góry jako problem, tylko zwykła rzecz do zrobienia. Czuję się doceniany, obdarzony zaufaniem i przede wszystkim – mam wpływ na moją pracę. Mogę mówić „nie” wtedy kiedy czuję, że się nie zgadzam, bez obaw że jakiś przełożony mnie zaraz zje żywcem. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że spośród wszystkich firm w których pracowałem, w Netguru jest po prostu najlepiej. Zarówno jeśli chodzi o poziom projektów, o ludzi, o management, o benefity pracownicze etc. Mój staż w firmie na dziś wynosi rok i dwa miesiące na stanowisku frontend developera.

Pomocna?
Tak16Nie10
martin
 Opinia

netguru to największe wypalenie zawodowe mojej kariery. po tej firmie przez pół roku próbowałem się pozbierać. a) jeśli jesteś juniorem – wal śmiało, szlifuj skillsy i wylatuj jak najszybciej b) jeśli jesteś specjalistą – przychodź na własną odpowiedzialność c) jeśli jesteś (prawdziwnym, nie – 2 lata w branży nie upoważnia Cię do nazywania się seniorem!!!!) seniorem – szkoda tu Twojego czasu Kasa średnia (ale wyżyjesz w Polsce pewnie jakoś), perki perkami, ale pamiętaj – życie masz tylko jedno i warto mieć pracę która nie przytłacza (czy nawet pozbawia) Ci Twojego życia osobistego, Twich pasji, Twojej rodziny.

Pomocna?
Tak37Nie1
Była
 Opinia
@martin 31.05.2019 13:41

Nic dodać, nic ująć.

Pomocna?
Tak10Nie1
Małgorzata
 Opinia
@Była 02.06.2019 20:45

Szanuję to, że podzielasz zdanie użytkownika @martin, ale w większym stopniu pomogłabyś nam, jakbyś nieco rozwinęła swoją myśl. Wypadałoby po prostu podać odpowiednie argumenty, które przemawiałyby za Twoim zdaniem - tak jak zrobił to wcześniej @martin. Po Twoim nicku wnioskuję, iż jesteś już byłą pracownicą firmy Netguru. Wobec tego może zechcesz powiedzieć nam, dlaczego postanowiłaś odejść z niej?

Pomocna?
Tak1Nie10
Jimmy
 Opinia
@Małgorzata 04.06.2019 18:52

@Małgorzata a mi wydaje mi się że jesteś botem lub jakąś podstawioną przez Netguru osobą :)

Pomocna?
Tak6Nie
Ania
 Opinia
@Jimmy 04.06.2019 22:59

Małgorzata jest pewnie adminem goworka. @Małgorzato, wyjaśnię Ci co znaczy "nic dodać, nic ując". Wiec znaczy to dokładnie tyle co..no.. nic dodać nic ująć. Czyli, że mogłaby skopiować komentarz Martina i go sama zapostować nic nie dodając ani odejmując. Napisanie tego komentarza ma, podejrzewam, wzmocnić wiarygodność poprzedniego, pewnie też wyrazić poparcie. No i tyle. Nie ma za co.

Pomocna?
Tak11Nie1
nika
 Opinia
@martin 31.05.2019 13:41

hmm, a ja znam mnóstwo osób w Netguru, które mają i pracę i pasję i rodzinę i życie osobiste, więc może to kwestia indywidualnej odporności psychicznej (lub jej braku) na szybkie tempo rozwoju i wiele wyzwań? a może kwestia organizacji czasu? a może odwagi pogadania z liderem, że coś jest nie tak i może warto coś zmienić, a nie wylewać po latach żale na forum....

Pomocna?
Tak1Nie14
Były i wkurzony
 Opinia
@nika 05.06.2019 12:26

@nika A nie no to skoro Ty znasz ludzi którzy mają pracę, pasję i rodzinę i życie osobiste to sprawa zamknięta, problemu nie ma. A tak serio, to co to za dowody anegdotyczne "bo Ty znasz takich i takich ludzi"? I co to za insynuacje, że skoro inni sobie radzą, to ta reszta, której jest ciężko to jakieś dzbany i to ich wina? Coś się zmieniło i teraz wszyscy mają tego samego superlidera? Tych samych superwspółpracujących klientów i kolegów w projekcie? Mi z marszu powiedzieli zaraz po onboardingu, że "u nas w projekcie tak się pracuje" ("tak", czyli po godzinach). Na kanale rozmowy trwały do 22 a niektórzy pracowali na urlopach. Czy ktoś kazał? Nie. Czy było to dobrze widziane i chwalone, bo CHWAŁA NETGURU? Tak. No i jeśli do zwykłej, szeregowej pracy (zwyczajnie, szeregowo opłacanej) potrzebujesz dużej odporności psychicznej to wydaje mi się, że coś tu nie gra. I na wypadek gdyby pojawił się argument, że wszędzie się ludzie wypalają, oczywiście zgadzam się, ale Netguru jakiś czas temu gdy odchodziłem, kompletnie sobie z tym nie radziło, a nawet bagatelizowało. Może coś się zmieniło teraz, chociaż jak widzę takiego typu komentarze jak Twój to jest cień szansy, że bagatelizuje się to też teraz dokładnie tak samo. Można uwielbiać swojego pracodawcę i nie ma w tym nic dziwnego, ale taki komentarz wysmarowany do kogoś kto zmagał się z tak poważnym problemem jak wypalenie zawodowe jest po prostu kwa obrzydliwy. Oby Ciebie to nigdy nie spotkało.

Pomocna?
Tak22Nie2
inna
 Opinia
@nika 05.06.2019 12:26

Nie wiem czy wiesz, że wypalenie zawodowe zostało zakwalifikowane jako choroba, tak – CHOROBA (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie
Nika
 Opinia
@Były i wkurzony 05.06.2019 20:48

Nie twierdzę, żę to temat do bagatelizowania, wprost przeciwnie i uważam że osoby, które mają tego typu problemy w miejscu pracy powinny to zgłaszać i prosić i pomoc np. lidera lub PM'a . Chodziło mi bardziej o to, że nigdy coś nie jest ani czarne ani białe. Nie każdy pracuje po godzinach, nie każdy się wypala, nie każdy ma złego lidera, albo w ogóle nie ma czasu dla rodziny czy pasji. Pisanie: Netguru to zło bo pracowałem po godzinach, wypaliłem się, miałem problemy ze zdrowiem, jest ogromnym uproszczeniem...

Pomocna?
Tak1Nie1
Mieczysław
 Opinia
@Nika 10.06.2019 11:58

Przepraszam, że przerwę Waszą dyskusję, ale na portalu pracuj.pl, pojawiły się dwa nowe ogłoszenia o pracę. Firma Netguru poszukuje obecnie pracowników na stanowisko Support Engineer oraz Executive Assistant. Możecie napisać, jak wygląda zakres obowiązków na stanowiskach, których dotyczy proces rekrutacyjny? Liczę na Waszą aktywność.

Pomocna?
TakNie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Pracodawca

 Aktualność
Where’s time for work, there must be time for rest, too! Although we do jobs we like and work in a way that suits us best, eventually, all roads lead to a having break (which may be in Rome)!

It’s no secret that work-life balance is essential. That’s why Netguru people have taken up the challenge to enjoy the May holidays last week each in their very own unique way… just the way they like! 

This means maintaining the balance while traveling, visiting places, or just, literally, staying in a horizontal position! It seems that when lying down, you can keep your balance quite well. 
Pomocna?
Tak8Nie23
ex-netgural
 Opinia

Nic tak nie podkreśla work-life balance, jak wykorzystywanie przez pracodawcę fotek z wyjazdów pracowników na goworku :)

Pomocna?
Tak12Nie1
mmm
 Opinia

Czy ktoś może powiedziec jak wyglada kwestia pracy zdalnej dla PM’ów? Bo rozumiem że w przypadku tego stanowiska nie ma opcji 100% remote. Jest to bardziej 25/75, 50/50, 75/25 office/remote? Trzeba się pokazywać w biurze co tydzień? Czy można być np. 2 tygodnie remote, m później tydzień w biurze?

Pomocna?
TakNie
NG PM
 Opinia
@mmm 04.06.2019 22:12

Jest opcja full remote: część PMów w ogóle nie pojawia się w biurze :) jedyne sytuacje wymagające przyjścia do biura to wizyty Klientów, które zdarzają się raz na kilka miesięcy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Jola
 Opinia

Powiedzcie mi proszę jak wyglądają zarobki w firmie? bo to co widzę w ogłoszeniu o pracę to jakieś stawki niższe niż najniższa krajowa wręcz nielegalne: Salary: PLN 5,750 - 8,750 + VAT (B2B) or PLN 4,600 - 7,000 gross (UoP)

Pomocna?
Tak1Nie
Ania
 Opinia
@Jola 04.06.2019 17:24

Jeśli chodzi o branże no to nie płacą konkurencyjnie, ale bez przesady. Najniższa krajowa na UoP w tym roku to 2345,59 zł. Co tu jest nielegalnego?

Pomocna?
Tak3Nie
Titi
 Opinia
@Jola 04.06.2019 17:24

Najniższa krajowa to 2250 brutto, a nie 4600, więc nie przesadzaj, ale jak na IT to stawki średnie mają

Pomocna?
Tak3Nie
nika
 Opinia
@Jola 04.06.2019 17:24

Hmm, jeżeli to jest najniższa krajowa, to ja nie wiem, z jakiego kraju piszesz xd

Pomocna?
Tak1Nie
bonus bonus bonus
 Opinia

Powiem tutaj coś od strony Designerów, zastanów się czy lubisz: - bawić się w robienie shotów na dribbble, zamiast zajmować się prawdziwą pracą designera czyli kretywnym rozwiązywaniu problemów - pracować z ludźmi, którzy wspinają się po szczeblach kariery głownie dzięki candyshotom na dribbbliu i ich największą pasją jest zwiększająca się liczba lajków i followersów na swoich profilach, przez co mają odrealnie podejście do prawdziwej pracy projektanta. Wiem, że netguru to fajny brand do wpisania w cv, ale są ważniejsze rzeczy w rozwoju swojej kariery zawodowej. Wybierz mądrze.

Pomocna?
Tak35Nie2
ex-ng designer
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia
@bonus bonus bonus 19.04.2019 14:32

100% prawdy.

Pomocna?
Tak6Nie1
Janusz Bimber
Nazwa działu: IT
 Opinia
@bonus bonus bonus 19.04.2019 14:32

wystarczy posłuchać heada dizajnu na jakiś designerskich meetupach, że to gość, który ma więcej wspólnego z czesaniem shotów na dribbbla niż product designem.

Pomocna?
Tak9Nie1
pan dezajner
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia
@Janusz Bimber 16.05.2019 12:29

o to to @ex-ng designer @janusz bimber ja dopiero po odejściu z ng zobaczyłem co to znaczy projektować produkty cyfrowe w nowej firmie, bo trudno nazwać projektowaniem: - czesanie szotów na dribbble'a - robienie ładnych obrazków dla klienta 100% pod brief klienta i zero decyzyjności - brak agile, (usunięte przez administratora)projektów waterfall bez dłuższej perspektywy

Pomocna?
Tak9Nie1
Paweł
 Opinia
@bonus bonus bonus 19.04.2019 14:32

praca w tego typu firmie jak designer to sa wygłupy bardziej niż praca :)))

Pomocna?
Tak8Nie
Kandydat
 Opinia

Nie jestem pracownikiem Netguru, natomiast zdecydowanie mogę się nazwać fanem ich kultury organizacyjnej. Z zewnątrz widać, że to miejsce gdzie można się rozwinąć i nawiązać super kontakty. Znajomi, którzy obecnie tam pracują bardzo chwalą swoją pracę. Skrótowo ujmując - jest to po prostu praca marzeń. Początkowo nie rozumiałam opinii tutaj zamieszczonych, myślałam podobnie jak inni - zapewne kandydaci dali upust emocjom po zakończeniu rekrutacji (jak to w opiniach na goworku). Bardzo się zdziwiłam, gdy zderzyłam się z działem rekrutacji. Nie mam pojęcia, co tam się dzieje i jakie emocje temu towarzyszą, ale rekrutacja w Netguru to totalne nieporozumienie. Brałam udział w wielu rekrutacjach - w małych firmach, korporacjach, startupach... a dopiero stąd wyniosłam tak negatywne doświadczenia. Dwa razy przechodzilam rekrutację, za pierwszym razem chyba mniej oficjalną, iż ogłoszenie znalazło się na prywatnym facebooku pracownika. Tamta rekrutacja nie była sprecyzowana, szukali po prostu kreatywnych ludzi do teamu Growth. Akurat planowałam zmienić pracę, więc postanowiłam wysłać maila. Rozmowa przebiegła w niezbyt ciekawej atmosferze, pytania dotyczyły dziedziny marketingu, były bardzo konkretne, mimo iż stanowisko nie było sprecyzowane. Czułam, że nic z tego nie będzie, natomiast odpowiedź otrzymałam dopiero po miesiącu! Nie zniechęciło mnie to - stwierdziłam, że widocznie to stanowisko nie było dla mnie. Jakiś czas temu pojawiło się nowe ogłoszenie - "Recruitment Marketing Specialist". Tym razem aplikowałam przez oficjalną stronę. Otrzymałam wiadomość zwrotną z zadaniem i deadlinem na jego wykonanie. Po wysłaniu zadania miałam rozmowę telefoniczną po angielsku, która miała sprawdzić poziom moich językowych umiejętności. Było bardzo pozytywnie, chłopak który ją prowadził rozładował atmosferę - nie mam tutaj zastrzeżeń. Brakowało mi tylko krótkiego podsumowania oraz informacji czy powinnam coś poprawić :) Po tej rozmowie otrzymałam wiadomość, że teraz team rozpatrzy moją aplikację ponownie i wtedy się odezwą. Minął tydzień i cisza. Po tygodniu napisałam maila z pytaniem, czy może już coś wiadomo i czy mogę prosić o update. Nadal cisza. Wiadomość otrzymałam dokładnie po 20 dniach. Zdążyłam niemal podpisać umowę z inną firmą, gdy rekruterka z Netguru napisała do mnie i zaprosiła do kolejnego etapu. Byłam zmieszana, bo bardzo zależało mi na pracy w Netguru a jednocześnie miałam już zacząć pracę w innej firmie. Poprosiłam drugiego pracodawcę o dodatkowy czas do namysłu, a sobie postanowiłam dać szansę i możliwość wyboru. Następnego dnia z samego rana otrzymałam kolejną wiadomość, że jednak odwołują tę rozmowę bo postanowili na tę chwilę nikogo nie zatrudniać i odezwą się w przyszłości. To wysoce nieprofesjonalne zachowanie. Potrafię zrozumieć wiele rzeczy, ale czas trwania tych rekrutacji i zmiana zdania z dnia na dzień to nieporozumienie. Wiem, że rekrutację przechodzi się tylko raz, ale w czasie jej trwania zdolni i zmotywowani pracownicy uciekają Wam przed nosem do innych firm. Drogie Netguru, apel do Was - zatrudnijcie wykwalifikowane osoby ds. rekrutacji lub skorzystajcie z usług zewnętrznych firm. Przeorganizujcie to tak, aby szło sprawnie i bez nieporozumień. Nie traćcie czasu swojego i naszego. Jako podróżnik mam dużą słabość do Waszej kultury organizacyjnej, więc na pewno dam sobie jeszcze jedną szansę, jeżeli pojawi się wolne miejsce w waszych szeregach. Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie sprawniej :) Trzymam za Was mocno kciuki!

Pomocna?
Tak11Nie
jed
 Opinia

Miałem przyjemność pracować jako Front End developer w Netguru. Z czystym sumieniem i z całego serca mogę polecić tę firmę. + Świetna kultura pracy, + Wysoki poziom pracowników(zarówno pod kątem umiejętności technicznych jak i miękkich), + Szerokie możliwości rozwoju(poza projektami możesz angażować się w różne działalności t.j. pomoc przy rekrutacji), + Możliwość pełnej pracy zdalnej, + Ciekawe, złożone projekty.

Pomocna?
Tak2Nie2
Małgorzata
 Opinia
@jed 27.05.2019 12:30

To co napisałeś na temat pracy w Netguru z Poznania brzmi bardzo zachęcająco. Najbardziej interesuje mnie fakt mówiący o tym, iż w tej firmie są szerokie możliwości rozwoju. Wspomniałeś, że pracownicy mogą angażować się tu w na przykład pomoc przy rekrutacji, coś jeszcze? Będę wdzięczna jeśli rozwiniesz temat możliwości rozwojowych w tej firmie.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
qqqqqqqq
 Opinia
@Małgorzata 28.05.2019 13:21

Na przykład można: - być mentorem nowych pracowników - prezentować zagadnienia na tematycznych spotkaniach / prowadzić warsztaty itp. - prowadzić rozmowe konsultingowe odnośnie kwestii technicznych z przyszłym klientem - zostać liderem - zmienić ścieżkę kariery na inną, w zasadzie prawie dowolną - pisanie artykułów na blog netguru - robienie fotek z plecakami netguru / z majówki, żeby pokazać, że są fajni I jeszcze jest jeszcze 1000 innych rzeczy, którymi można się zająć i nie jestem w stanie na szybko wymyśleć. Ale niestety prawie wszystkie dotyczą raczej employer brandingu Netguru i "miękkich" zagadnień (w praktyce wygląda to tak, że można na siebie nałożyć dużo "rozwojowych" rzeczy, które głównie ograniczają się do rozmawiania z ludzmi pół dnia). Osoby techniczne nie mają określonej ścieżki rozwoju i jeśli tego szukasz to nie polecam. Jeśli chcesz dużo rozmawiać z ludzmi i klientami to polecam.

Pomocna?
Tak3Nie1
Tomek
Nazwa działu: IT
 Opinia

Cześć, Jestem w procesie rekrutacji na deva i mam przed sobą decyzję co do wyboru formy współpracy: uop czy b2b? Jako że pewnie są tu także pracownicy Netguru, doradźcie proszę: co lepsze z Waszej perspektywy i gdzie są główne różnice (poza $$$$) - jak na przykład wygląda kwestia urlopu na b2b? Jest? Nie ma? Swojego czasu słyszałem o tym, że prawo do urlopu nabywa się po jakimś czasie. Jeśli tak, to na jakich zasadach? Ile dni przysługuje na b2b? Tak jak na uop 26?

Pomocna?
Tak1Nie
john wick
 Opinia
@Tomek 20.05.2019 17:56

Oprócz kasy jedyna różnica to dni urlopowe. Za każde przepracowane 16 godzin dostaje się jedną godzinę płatnego urlopu. Daje to około 16 dni płatnego urlopu rocznie.

Pomocna?
Tak2Nie
tez tomek
 Opinia
@Tomek 20.05.2019 17:56

Na b2b za kazde przepracowane 16 godzin jest jedna godzina platnego urlopu. Wychodzi cos kolo 16-18 dni w roku. Nie ma oczywiscie L4 na b2b, dofinansowania do okularow i innych tego typu dodatkow zagwarantowanych przez prawo. Wlasciwie plusem jest chyba tylko dodatkowy hajs i ze mozesz wrzucac niektore zakupy w koszta.

Pomocna?
Tak2Nie
Mack
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Witam, Rekrutacja to jakaś żenada....wysyłają maila, że się skontaktują a potem cisza(nie automatyczny ale z imieniem pracownika HR). To po co zawracają gitarę? Spam też przejrzany i nic....Fatalną praktyką i dowodem świadczącym na nijakość firmy jest to, że nawet nie zadzwonią do osoby którą się zainteresowali. Wysyłają mail taśmowo widocznie do wszystkich bo widocznie cel jest kogokolwiek wziąć z ulicy i pewnie byle jak najtaniej. Dużo piszą jacy są cool i przysyłają jakieś maile o swoich wartościach, ale zwykłej uprzejmości nie znają-a pewnie i jakość rekrutacji wskazuje na jakość usług firmy.

Pomocna?
Tak7Nie2
employee
 Opinia

Pracuję w Netguru ponad 2 lata i na nie planuję w najbliższym czasie zmieniać pracy. Wiadomo, że są pewne rzeczy, które mogłyby być w Netguru lepsze - jak wszędzie, chyba nigdzie nie jest idealnie ;) Jest to jednak najlepsze miejsce pracy dla mnie na tę chwilę, kultura organizacji jest tu na wysokim poziomie, szczególnie jakby przyrównać to do innych miejsc pracy w Polsce. Plusy: + praca zdalna i przy tym pełne zaufanie + transparentna komunikacja, jawne stawki, wyniki finansowe prezentowane pracownikom, sesje "ask me anything" z managmentem, + do niektórych biur można przyprowadzać psy + benefity 'gastronomiczne' typu kanapki, onigiri, ciasta, słodycze, owoce, dofinansowanie lunchu + zadaniowy czas pracy i flexibility - możesz wyskoczyć w ciągu dnia coś załatwić, wszystko zależy od tego, jak poustawiasz sobie zadania + świetna atmosfera - ludzie są przyjaźni, chętnie dzielą się wiedzą, organizują sporo aktywności poza pracą typu planszówki, wspólne wyjście na gokarty etc. + dobra lokalizacja biur + dobry sprzęt do pracy - Macbook pro lub air (w zależności od stanowiska) + sporo eventów integracyjnych (raz na kwartał) + wsparcie Head of People, świadomość, ze cokolwiek złego by się nie działo, można uderzyć do niej (jeśli nie chce się iść od razu do managmentu, można się zwrócić do przełożonego czy HRBP) + budżet rozwojowy, który można wykorzystać na szkolenie, zakup książek czy wyjazd na konferencję Minus: - stawki mogłyby być wyższe :) Na koniec jeszcze dodam, że totalnie nie zgadzam się z tym, że panuje tu "powszechna propaganda sukcesu polegająca na tym, że wszyscy mają być zadowoloni i uśmiechnięci". Po pierwsze, firma popełnia błędy, zresztą rosnąc tak szybko to raczej naturalne - a z tych błędów wyciągane są transparentnie wnioski i nie jest to zatajane. Jasne, że świętujemy sukcesy, ale nie ma wymogu, żeby każdy chodził uśmiechnięty - każdy jest jaki jest i firma nie próbuje tego zmienić. Anyways, haters gonna hate :)

Pomocna?
Tak8Nie19
1
pedro
Nazwa działu: IT
 Opinia
@employee 11.04.2019 12:02

Zaczynałem pracę w Netguru, kiedy firma zatrudniała mniej niż 100 osób. To były czasy kiedy nie trzeba było mieć procedury na imprezowanie w biurze po dinnerach, bo nikomu nie przyszłoby na myśl forsować bramy do biura. Można też było bezkarnie pożalić się kolegom na kanale, że nie ma jeszcze wypłaty i jest się biedakiem, bez kupastormu, że to klasism i dyskryminacja biednych (4 real). Nie wiem jak często zmieniasz firmy, ale stwierdzenie, że "kultura organizacji jest tu na wysokim poziomie, szczególnie jakby przyrównać to do innych miejsc pracy w Polsce" brzmi tak samo wiarygodnie jak to, ze na b2b będzie kiedyś więcej niż 16 dni wolnego. No uwierzyłbym, gdybyś powiedział/a, że przyrównując do innych miejsc pracy w dajmy na to Białymstoku, ale w całej Polsce? Jakieś wiarygodne badania były przeprowadzone? Proszę linka :) A plusy wymienione przez ciebie, to tak można wyjąć niektóre i w sam raz na reklamę przedszkola będzie. Przypomnij mi proszę jaką palącą potrzebę pracownika rozwiązują psy w biurze? Niby spoko sprawa, jeden pies raz na jakiś czas w biurze pomaga sie odstresować, gorzej jak przyjdzie ich naraz 3 lub więcej, szczekają, biegają a zdarzało się, że załatwiają się na podłogę. (pozdrawiam tych, którzy chodzą po biurze boso :) ) Nie ma nic złego oczywiście w psach, ale nie opierajcie na tym i na wędrującym plecaczku 90% obecności socjalowej. Projektem się jakimś pochwalcie. Z tą dobrą lokalizacją biur to bym się tak nie rozpędzał, przynajmniej jeśli mówimy o HQ. No chyba, że to tak w myśl zasady, że Poznań jest na tyle mały, że w pół godziny przejedziesz całe miasto dookoła na rowerze. Eventy integracyjne to teraz bardziej standard w firmach niż coś nadzwyczajnego. Budżet rozwojowy zmienił się od czasów mojego przyjścia, na gorsze dla nowych pracowników, na lepsze dla tych, którzy są już w firmie dłużej. Ale i tak bez szału, bo są firmy, które dają 5 tysięcy rocznie dla wszystkich. No i zabrali dodatkowe dofinansowanie do angielskiego. Head of People odpisuje przez miesiąc na jedno pytanie na slacku. Awanse w firmie to też dla mnie od zawsze była zagadka. Juniorship- 3 miesiące. Po dwóch latach już senior. Nigdy nie wiedziałem czemu ma służyć ten zabieg, w czym pośpiech? Żeby nie było, że "hurr durr, haters gonna hate" - dobrze w gruncie rzeczy wspominam czasy w Netguru. Rozwinąłem się jako dev, udały mi się projekty, podszkoliłem się z angielskiego, poznałem super znajomych. No i 100 % praca zdalna była świetna. I za dofinansowaniem do obiadów tęsknię bardzo. I sprzęt też był spoko. Utrzymuję kontakt z wieloma byłymi pracownikami ng i większość myśli ciepło o firmie, ale nie znam ani jednej osoby, która by wróciła. Czyli - news flash - można znaleźć przynajmniej tak samo dobre miejsce do pracy. I to w Polsce! A często spotykałem się właśnie z poglądem w ng, że nigdzie indziej nie ma takiej atmosfery, fajnych ludzi, planszówek i owoców - brawo za wewnetrzny marketing. Też długo tak myślałem! Taka odwrotność powiedzenia, że u sąsiada trawa zawsze zieleńsza. A później backchanelem dowiedziałem się ile płaci za mnie klient, zrobiłem prostą matematykę, bardzo mocno się zdziwiłem i odszedłem. I nie jest mi gorzej ;)

Pomocna?
Tak33Nie3
anks
 Opinia
@pedro 12.04.2019 22:38

Ja znam osoby, które wróciły, przynajmniej 3 :P Co do tego, ile płaci za Ciebie klient - pomyśl sobie, że na tę stawkę składa się marża, która przeznaczana jest na pracowników, którzy dawani są klientowi w pakiecie - QA, PM, plus całkiem sporo nietechnicznych. "Awanse w firmie to też dla mnie od zawsze była zagadka. Juniorship- 3 miesiące. Po dwóch latach już senior. Nigdy nie wiedziałem czemu ma służyć ten zabieg, w czym pośpiech?" - no jak to po co, żeby klient płacił więcej :D

Pomocna?
Tak2Nie2
Pedro
 Opinia
@anks 05.05.2019 14:44

Cześć Anks :) chodzilo mi o to ze z osób z którymi obecnie utrzymuje kontakt (a jest ich sporo) nikt nie chciałby wrocic. QA i PM są już billowani osobno od jakiegoś czasu. I to tez niemało. Stawki za deva dla klienta rosną nieadekwatnie do jego późniejszego wynagrodzenia. Jasne, ja rozumiem marżę i tak dalej, ale skoro wiem, że in house można zarobić 2 razy tyle co w Netguru, to po prostu wole pracować u kogoś in house.

Pomocna?
Tak6Nie
Krzysiu
Nazwa działu: IT
 Opinia
@anks 05.05.2019 14:44

Pomyśl, że napiszesz klientowi, że twoim projektem bedą się zajmować seniorzy to myślisz, że nietechniczny klient będzie sprawdzał co ten młody wie o pisaniu kodu czy projektowaniu złożonych aplikacji? XD Klient zapłaci jak za seniora, a młody dostanie te 4 klocki na reke i zadowolony, bo będzie mieć "senior" w cv XD Klient spokojny (do czasu oddania projektu), ego młodziaków podpieszczone, firma zarobi = idealny układ.

Pomocna?
Tak4Nie
anks
 Opinia
@Krzysiu 08.05.2019 16:20

no przecież tak się robi biznes, fake it til you make it - serio muszę to tłumaczyć? xD wiadomo, że software house to jest firma, w której dobrze jest zacząć, bo w krótkim czasie stykasz się z różnymi problemami i szukasz tego, co Ci pasuje. a potem spadasz do produktu, gdzie możesz wreszcie pracować z normalnym work-life balance i się rozwijać w wybranym kierunku. przecież od dawna branża w PL nie traktuje poważnie seniorów z NG xD ba, słyszałam historie o tym, że ludzie usuwają sobie NG z Linkedina i nagle dostają lepsze oferty pracy :D

Pomocna?
Tak4Nie2
Krzysiu
Nazwa działu: IT
 Opinia
@anks 09.05.2019 14:52

Ja bym nigdy do zespołu nie wziął seniora z ng, ci ludzie już nadają się przeważnie tylko do pracy w software housach, bo praca przy produkcie w startupie to nauka takiej osoby wszystkiego od nowa.

Pomocna?
Tak2Nie2
anks
 Opinia
@Krzysiu 10.05.2019 12:09

E, nie przesadzałabym, są seniorzy i są seniorzy. Tu, gdzie jestem, polecałam seniorów z ng i referale za nich spływają, także się sprawdzają. I nie mają problemu w dostosowaniu się do nowych procesów. Nie wiem, jak jest teraz (slyszałam, że jest gorzej), ale za moich czasów mogłam na ludziach z ng polegać w kontekście etyki pracy, soft skilli i ogólnie rzeczy, o który pisze Uncle Bob w Clean Coder. Ale fakt, każdego bym nie brała :P

Pomocna?
Tak2Nie
Agile świr
Nazwa działu: IT
 Opinia

Firma sama w sobie wydaje się OK, ale rekrutacja w mojej opinii to porażka. Jakiś czas temu brałam udział w rekrutacji na PMa. Doszło do rozmowy (wideo) z panią z HR i jednym PMem. Po callu dostałam feedback... wydaje mi się, że umiem przyjmować krytykę, dlatego pierwszą część feedbacku a propos niewystarczających umiejętności miękkich przyjęłam z pokorą - myślę „ok, były większe wymagania”. Jednak druga część feedbacku odnosiła się do mojego rzekomego braku wiedzy merytorycznej na temat szerokopojętego Agile... To mnie trochę ubodło, bo mam certyfikat Scrum Mastera, także certyfikat AgilePM (DSDM) od dwóch lat prowadziłam projekty korzystając ze zwinnych frameworków... Ale myślę sobie: OK, pewnie mają jeszcze wyższe wymagania. Postanowiłam wejść na profil LinkedIn PMa, który przeprowadzał ze mną rozmowę (i stwierdził, jak mniemam, że mam małą wiedzę na temat zwinnego zarządzania). Chciałam tylko się dowiedzieć do jakiego poziomu powinnam dojść, aby móc w ogóle startować do Netguru. Ku mojemu szczeremu zaskoczeniu, okazało się, że ów PM, z którym miałam rozmowę był PMem od... 8 miesięcy, a całe jego doświadczenie w zarządzaniu nie wynosiło nawet roku. Myślę, że pozostawię tu po prostu to retorycznym pytaniami: Dlaczego Netguru wystawiło człowieka z mniejszym doświadczeniem ode mnie do oceny mojej wiedzy? Jaką wiedzę reprezentował ten pan, aby móc oceniać przyszłych Pieniądze oferowane na start. kwatery też porażka. Teraz pracuję jakoś Scrum Master w innej firmie i cieszę się, że tak wyszło :)

Pomocna?
Tak29Nie3
Byly Batman vs Joker
Nazwa działu: IT
 Opinia
@Agile świr 09.04.2019 13:08

Bo tak naprawdę to oni rozwijają się poprzez zadania testowe. Więc naprawdę masz mój szacunek że dotrwaleś do momentu gdy mieli z tobą rozmawiać :)

Pomocna?
Tak10Nie3
Peter
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia
@Agile świr 09.04.2019 13:08

Ja też miałem rozmowe wideo. I muszę Ci powiedzieć że ani ich angielski ani ich PMowanie nie jest moim zdaniem na poziomie. To co chyba maja na swojej stronie internetowej to jakaś ściema. Zawaliłem pierwsze zadanie bo troche byłem zaskoczony, ale to drugie fajnie poszło. ALE..... I tak wypisali kilka drobiazgów które głownie wynikają z tego że są słabi z angielskiego bo moim zdaniem nienadążali. BTW, jestem native speakerem. Tylko ja jestem ciekaw jak oni przyjmują tych juniorów bo na stronce piszą że nie trzeba mieć doświadczenia... Ale podobno otrzymują te same zadanie co doświadczeni PMowie. BARDZO CIEKAWE..... Czytając ten komentarz też się ciesze że nie otrzymałem oferty pracy bo bym było bardzo rozczarowany. Wszystko najlpedze przedemną i każdą osobą która przeczyta te wiadmości (pomijąc te fake'i które kadry zamieszczają).

Pomocna?
Tak4Nie1
AK80
Nazwa działu: IT
 Opinia
@Agile świr 09.04.2019 13:08

Miałem podobne wrażenia. To nie była moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna, nieraz dostawałem odmowy w przeszłości, ale po raz pierwszy poczułem zażenowanie/rozbawienie z ich argumentacji. Feedback w zasadzie cały był pozytywny, ale i tak uznali, że mam za mało doświadczenia - 8 lat jako PM w IT, certyfikat scrum mastera, liczne szkolenia, angielski bilingualny itp. Zerkam na LinkedIn, a tam rekruterka ukończyła studia dopiero 4 lata temu, a drogę z juniora na seniora przeszła w rok :D (ktoś tu zresztą pisał o sztucznym awansowaniu na siłę - chyba rzeczywiście po to, żeby wyciągnąć więcej $ od klienta za seniora). Konstruktywną krytykę zawsze biorę na klatę, no ale wybaczcie, jak dziewcze z dwa razy mniejszym doświadczeniem i angielskim na poziomie B1 z pięknym polskim akcentem mówi mi, że mogę się jeszcze raz do was zgłosić jak będę miał więcej doświadczenia, to jest to po prostu śmieszne :) W gruncie rzeczy dobrze wyszło, bo firma do której się zgłosiłem po NG właściwie z marszu zaproponowała mi pensję o 50% wyższą niż górne widełki NG, więc dziękuję wam za odrzucenie mojej aplikacji :)

Pomocna?
Tak18Nie
employee
 Opinia

Pracuję w Netguru ponad 2 lata i na nie planuję w najbliższym czasie zmieniać pracy. Wiadomo, że są pewne rzeczy, które mogłyby być w Netguru lepsze - jak wszędzie, chyba nigdzie nie jest idealnie ;) Jest to jednak najlepsze miejsce pracy dla mnie na tę chwilę, kultura organizacji jest tu na wysokim poziomie, szczególnie jakby przyrównać to do innych miejsc pracy w Polsce. Plusy: + praca zdalna i przy tym pełne zaufanie + transparentna komunikacja, jawne stawki, wyniki finansowe prezentowane pracownikom, sesje "ask me anything" z managmentem, + do niektórych biur można przyprowadzać psy + benefity 'gastronomiczne' typu kanapki, onigiri, ciasta, słodycze, owoce, dofinansowanie lunchu + zadaniowy czas pracy i flexibility - możesz wyskoczyć w ciągu dnia coś załatwić, wszystko zależy od tego, jak poustawiasz sobie zadania + świetna atmosfera - ludzie są przyjaźni, chętnie dzielą się wiedzą, organizują sporo aktywności poza pracą typu planszówki, wspólne wyjście na gokarty etc. + dobra lokalizacja biur + dobry sprzęt do pracy - Macbook pro lub air (w zależności od stanowiska) + sporo eventów integracyjnych (raz na kwartał) + wsparcie Head of People, świadomość, ze cokolwiek złego by się nie działo, można uderzyć do niej (jeśli nie chce się iść od razu do managmentu, można się zwrócić do przełożonego czy HRBP) + budżet rozwojowy, który można wykorzystać na szkolenie, zakup książek czy wyjazd na konferencję Minus: - stawki mogłyby być wyższe :) Na koniec jeszcze dodam, że totalnie nie zgadzam się z tym, że panuje tu "powszechna propaganda sukcesu polegająca na tym, że wszyscy mają być zadowoloni i uśmiechnięci". Po pierwsze, firma popełnia błędy, zresztą rosnąc tak szybko to raczej naturalne - a z tych błędów wyciągane są transparentnie wnioski i nie jest to zatajane. Jasne, że świętujemy sukcesy, ale nie ma wymogu, żeby każdy chodził uśmiechnięty - każdy jest jaki jest i firma nie próbuje tego zmienić. Anyways, haters gonna hate :)

Pomocna?
Tak6Nie21
1
Janusz Bimber
 Opinia
@employee 11.04.2019 11:56

wcale to nie wygląda jak sztuczna opinia XD

Pomocna?
Tak9Nie1
poziomka 13
Nazwa działu: IT
 Opinia

Uważają się za wielkich nativów jeśli chodzi o angielski a w trakcie rozmowy miałem wrażenie że pierwszy raz po angielsku rozmawiają

Pomocna?
Tak14Nie3
Jacek
 Opinia
@poziomka 13 10.05.2019 17:53

Jak sobie poprzypinali pozytywne opinie :) ludzie lubią scrollować i poznają prawdę :)

Pomocna?
Tak12Nie2
4 legged animal
Nazwa działu: IT
 Opinia

Netguru całkiem spoko, tym bardziej jak ktoś zaczyna swoją pracę zawodową to polecam. Całkiem sporo rzeczy robią dobrze, czasami trochę nie ogarniają jak bardzo urośli. Wiele innych firm te same problemy ma. Widać też że się trochę przejmują tym co tu ludzie powypisywali bo pojawili się pracownicy i menago z firmy żeby się wypowiedzieć. Jak się ktoś trochę przejmuje to raczej dobry znak. Btw nie sugerujcie się tą oceną tutaj - tak jak ktoś już wspominał wcześniej tu na gowork większość firm ma bardzo niską ocenę bo większość ocen wystawiają ludzie którzy są niezadowoleni z tego jak rekrutacja poszła (czy to z winy firmy czy kandydata).

Pomocna?
Tak9Nie8
Była
 Opinia
@4 legged animal 17.04.2019 20:23

Jak sie ktos przejmuje opinia publiczna po fakcie(publiczne posty o mobbingu tutaj), zamiast słuchać pracownika wewnętrznie zglaszajacego do Zarzadu dwukrotnie w ciagu roku przypadki paramobingu, nie swiadczy to chyba jednak zbyt dobrze..

Pomocna?
Tak2Nie
zaznajomiony
 Opinia

pracowanie w netguru to juz teraz troche obciach... wiekszosc ludzi doswiadconych i zdolnych [mowie o programistach i designerach] szuka badz ma zamiar w tym roku szukac nowej pracy. moze jeszcze dla biznesu [szybkie kariery... ale tylko dla mocnych] i marketingow [dobre dla stazystow] to spoko miejsce pracy. ale niskie zarobki i srednio rozwojowe projekty sprawiaja, ze ludie sobie szukaja jakiejs bardziej normalnej pracy. no i sporo niemilych historii bylo o "wewnetrnych politykach" w firmie, sporo osob wypalonych. na sam start moe i spoko, aczkolwiek sa bardiej powazne miesjca pracy.

Pomocna?
Tak19Nie2
Bonio
Nazwa działu: IT
 Opinia

czy CV składaliście w języku angielskim?

Pomocna?
Tak1Nie1
employee
 Opinia

Pracuję w Netguru ponad 2 lata i na nie planuję w najbliższym czasie zmieniać pracy. Wiadomo, że są pewne rzeczy, które mogłyby być w Netguru lepsze - jak wszędzie, chyba nigdzie nie jest idealnie ;) Jest to jednak najlepsze miejsce pracy dla mnie na tę chwilę, kultura organizacji jest tu na wysokim poziomie, szczególnie jakby przyrównać to do innych miejsc pracy w Polsce. Plusy: + praca zdalna i przy tym pełne zaufanie + transparentna komunikacja, jawne stawki, wyniki finansowe prezentowane pracownikom, sesje "ask me anything" z managmentem, + do niektórych biur można przyprowadzać psy + benefity 'gastronomiczne' typu kanapki, onigiri, ciasta, słodycze, owoce, dofinansowanie lunchu + zadaniowy czas pracy i flexibility - możesz wyskoczyć w ciągu dnia coś załatwić, wszystko zależy od tego, jak poustawiasz sobie zadania + świetna atmosfera - ludzie są przyjaźni, chętnie dzielą się wiedzą, organizują sporo aktywności poza pracą typu planszówki, wspólne wyjście na gokarty etc. + dobra lokalizacja biur + dobry sprzęt do pracy - Macbook pro lub air (w zależności od stanowiska) + sporo eventów integracyjnych (raz na kwartał) + wsparcie Head of People, świadomość, ze cokolwiek złego by się nie działo, można uderzyć do niej (jeśli nie chce się iść od razu do managmentu, można się zwrócić do przełożonego czy HRBP) + budżet rozwojowy, który można wykorzystać na szkolenie, zakup książek czy wyjazd na konferencję Minus: - stawki mogłyby być wyższe :) Na koniec jeszcze dodam, że totalnie nie zgadzam się z tym, że panuje tu "powszechna propaganda sukcesu polegająca na tym, że wszyscy mają być zadowoloni i uśmiechnięci". Po pierwsze, firma popełnia błędy, zresztą rosnąc tak szybko to raczej naturalne - a z tych błędów wyciągane są transparentnie wnioski i nie jest to zatajane. Jasne, że świętujemy sukcesy, ale nie ma wymogu, żeby każdy chodził uśmiechnięty - każdy jest jaki jest i firma nie próbuje tego zmienić. Anyways, haters gonna hate :)

Pomocna?
Tak5Nie8

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Sandra
Nazwa działu: IT
 Rekomendacja

Czy wiecie coś o rekrutacji na stanowisko IT Project Manager? Na razie zrobiłam zadania mam mieć rozmowę z jakimś audytorem, który sprawdzi mój angielski. Zadania były bardzo proste, zrobiłam je w godzinę, po prostu opisywałam projekt przy którym obecnie pracuję. Jakich pytań mogę spodziewać się na rozmowie po angielsku? Jakieś abstrakcyjne o świecie sprawdzające ogólnie język czy związane ze stanowiskiem? Mam C1 i pracuję na codzień po angielsku ale nie przykładam się bardzo do tego, aby każda moja wypowiedz była super poprawna gramatycznie. No i czy mam mówić w bardzo oficjalny sposób jak w korpo bankowym czy raczej zachować bardziej luźny styl?

Pomocna?
Tak1Nie5
PM
 Opinia
@Sandra 08.04.2019 18:26

Hej! Przygotuj się na pytania luźno związane ze stanowiskiem, ale uwaga: przykładamy dużą wagę do angielskiego, więc jak najbardziej zachowaj swobodny styl, ale angielski musi być bezbłędny. Powodzenia!

Pomocna?
Tak3Nie2
Not at all
 Opinia

Uważam, że jest to firma, która nie potrzebuje faktycznie pracowników, a odnalazła sposób na wyszukiwanie nowych rozwiązań wobec wypalenia swoich pomysłów. Jak widzę po zadaniach rekrutacyjnych przytoczonych przez innych tutaj oraz po tych które mnie przypadły do rozwiązania, są to problemy faktycznie, które mogły zaistnieć w firmie i być może tanim sposobem znajdzie się, ktoś kto to rozwiąże. Co do języka angielskiego są profesje, w których ze względu na to, że jesteśmy w Polsce musimy posługiwać się językiem polskim lub to co usłyszymy przetłumaczyć na polski, są to takie działy jak Kadry, czy Płace.: akta osobowe, postępowania powypadkowe, skierowania na badania to wszystko dzieje się po polsku. Po co w tym znajomość angielskiego na profesjonalnym poziomie - tego nie wiem i dlatego podejrzewam, że jest to jedynie sposób na odrzucenie bardzo dobrych kandydatów, których zaproponowane pomysły na etapie rekrutacji znajdą zastosowane w firmie. Powodzenia - moje pomysły były na pewno świetne - korzystajcie do woli.

Pomocna?
Tak18Nie4
ciekawy :)
 Opinia
@Not at all 12.03.2019 10:24

udostępnisz moze swoje pytania?:)

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kamil
 Opinia
@Not at all 12.03.2019 10:24

Pierwszy z brzego przykład - jeśli zastrudniasz osoby, które nie mówią biegle po polsku (a Netguru takie zatrudnia), które mogą się komunikować z resztą firmy tylko po angielsku, to kadry i inne działy również muszą znać język angielski, żeby z takimi pracownikami rozmawiać.

Pomocna?
Tak5Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
angielski_jest-ważny
 Opinia
@Not at all 12.03.2019 10:24

Wiele komunikatów skierowanych do całej firmy jest po angielsku, w firmie pracują cudzoziemcy, dlatego taka np. księgowa powinna 1) rozumieć te komunikaty 2) móc napisać takie komunikaty 2) potrafić odpowiedzieć takiemu cudzoziemcowi w razie pytań czy wątpliwości.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
legolas
Nazwa działu: IT
 Opinia

Czytam sobie te wszystkie opinie tutaj i widzę że jest tu masa frustratów, którzy z jakiegoś powodu przyszli tutaj i postanowili wylać swoje żale, w większości przypadków wyolbrzymiając problemy, więc postanowiłem dodać coś od siebie. Pracuje w Netguru od wielu lat, od momentu gdy firma była jeszcze malutka, jako backendowiec. Nie będę się tu wypowiadał na temat działów nietechnicznych, lub działów innych niż RoR, bo nie mam wystarczającej wiedzy na ten temat, poza rzeczami których dowiedziałem się od innych pracowników, które ciężko mi zweryfikować na tyle by móc je przytaczać jako fakty. Więc jak to jest z tym Netguru? Czy rzeczywiście takie beznadziejnie? tl;dr Nie + Dobry sprzęt: laptopy, monitory, klawiatury i inne tego typu rzeczki, które bez problemów można zabrać do domu, pod warunkiem że się je zwróci jeśli się zakończy pracę. Laptopy można wymienić jak będą już przestarzałe, więc zawsze się pracuje na najnowszym sprzęcie +- Stawki? Całkiem spoko, mogłyby być lepsze, ale w gruncie rzeczy nie ma moim zdaniem na co narzekać. Jeśli ktoś chce zarabiać ponad 20k na miesiąc to raczej nie tutaj, ale wynagrodzenie i tak jest bardzo dobre + ubezpieczenie zdrowotne + inne benefity, ogólnie spoko, chociaż wydaje mi się że teraz to już standard w IT +- różnorodne projekty, czasem są ciekawe, czasem są słabe, różnie to bywa, ale osobiście spotkałem się z kilkoma ciekawymi, które na serio mnie rozwinęły + ciągłe wsparcie od zespołu w czasie pracy, powszechna wymiana wiedzy, webinairy, grupy robocze, ogólnie jak ktoś przychodzi do firmy to może się szybko nauczyć najlepszych praktyk + zagraniczni klienci dzięki którym można podszlifować język i umiejętność dogadywania się z ludźmi nietechnicznymi. Na początku może być problematyczne, ale człowiek w końcu się przyzwyczaja i przestaje to stresować i umożliwia swobodną pracę. Niektórzy klienci są wkurzający, ale wtedy ma się cały zespół do pomocy, PMi z reguły pomagają w takich przypadkach, biorą na siebie komunikację z problematycznymi jednostkami, przez co spada trochę poziom stresu + jednego dnia pojawia się w głowie pytanie "co tu się (usunięte przez administratora) a parę dni później przychodzi info że już ktoś nad procesem pracuje i próbuje coś zrobić z problemem. Można sporo mówić o niektórych pomysłach które się pojawiają, ale nie można zarzucić zarządowi że nie stara się nic z tym robić. + jest dobra kultura pracy, ludzie się w większości szanują, pomagają sobie wzajemnie, dzielą się wiedzą, nie spotkałem się z sytuacją gdy ktoś powiedziałby "Ty jesteś tylko juniorem, więc co Ty możesz wiedzieć?". Zachęca się ludzi by aktywnie działali w projektach bez względu na ich doświadczenie. + jest sporo eventów firmowych, dużo atrakcji i temu podobnych, ogólnie raczej pozytywne odczucia + wśród programistów i programistek jest zasada "You're not your code", nikt się nie obraża za konstruktywne komentarze pod kodem, jak ktoś się obraża to szybko się go sprowadza na ziemię i szybko uczy profesjonalnego podejścia + możliwa 100% praca zdalna + plastyczne godziny pracy. Chcesz pracować wieczorami? Dasz znać zespołowi i nie ma problemu, kwestia tego by był jakiś overlap chociaż, kiedy można się z resztą zespołu dogadać i ustalić jakieś rzeczy + dużo ciekawych i fajnych ludzi ; ) + można się otwarcie wypowiadać jak się coś nie podoba, nikt Cię za to nie zwolni, gdyby nie było to prawdą to nie pracowałbym w tej firmie już od dawna - jak już przy wypowiadaniu jesteśmy, to o ile wśród programistów jest "you're not your code" to o działach nietechnicznych nie można tego powiedzieć. Ludzie czasem się obrażają za krytykę ich pomysłów i lecą na skargę, czepiając się paru słów wyrwanych z kontekstu - firma rośnie zdecydowanie za szybko, ciężko przywiązywać wagę do tego że przyszedł ktoś nowy, skoro za tydzień przyjdzie 10 kolejnych osób a kilka odejdzie - ciągła presja na "rozwijanie się", przy czym rozwijaniem się może być prezentacja o rzeczach które każdy wie, czy przeczytanie książki z wiedzą którą już posiadasz, praca w projekcie nie wlicza się w rozwój, w praktyce często trzeba siedzieć po godzinach by robić bezsensowne "cele" - niektórzy ludzie próbują tu szerzyć polityczną poprawność, narzucać swój światopogląd i włazić na głowę ludziom których to nie obchodzi lub wręcz drażni - słabo ze ścieżkami rozwoju dla bardziej zaawansowanych pracowników technicznych Pewnie znalazłoby się jeszcze parę minusów, ale to są te które osobiście mi się rzucają na myśl w momencie pisania. Mam na swoim koncie dużo starć z zarządem, liderami i temu podobnymi, dzielę się swoją opinią na różne tematy i nie wszystkim się to podoba, ale jakoś nikt mnie nie wywalił mimo że dużą część z tych starć nazywa się "g***oburzami". Ogólnie to lubię tę firmę i lubię w niej pracować. Jak mam okazję to polecam ją wszystkim znajomym, niektórym nawet udało się dostać. Nie jest idealna wiadomo, ale w gruncie rzeczy jestem zadowolony.

Pomocna?
Tak21Nie11
Been there seen that
 Opinia
@legolas 05.04.2019 12:49

Legolas jak to Legolas, wpadnie w środek rozmowy i powie wszystkim jak mają a jak nie mają prawa się czuć ;)

Pomocna?
Tak15Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
legolas
 Opinia
@Been there seen that 05.04.2019 19:19

to jest moja prywatna opinia, mam do niej prawo, nie rozumiem niby w którym miejscu narzucam ją innym ludziom

Pomocna?
Tak2Nie6

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
łowca androidów
 Opinia
@legolas 05.04.2019 12:49

| . "masa frustratów, którzy z jakiegoś powodu przyszli tutaj i postanowili wylać swoje żale (...) wyolbrzymiając problemy" | . "Nie będę się tu wypowiadał na temat działów nietechnicznych, lub działów innych niż RoR, bo nie mam wystarczającej wiedzy na ten temat" Eh Legolas, widzisz, reprezentujesz taki dość niebezpieczny nurt znany w g**noburzostwie jako "NiE wIdZiAłEm, NiE sPoTkAłO mNiE, wIęC tEgO nIe Ma LuB jEsT jAk MyŚlĘ". Wiem, że ciężko jest przyjąć do wiadomości, że niektórzy mają różne doświadczenia z tym samym produktem/usługa/pracodawcą, no ale co zrobić, trzeba zaakceptować ten fakt i go uszanować. Też lubię i polecam Netguru, dla mnie ng to życie jak w Madrycie, ale skoro, jak sam zauważyłeś, rośniemy za szybko, trudno się połapać kto kim jest to może, MOŻE jest taka szansa, że znajdzie się jakiś sadysta, jakiś antyszczepionkowiec, czy osoba klaszcząca w samolocie? Ze zwykłej statystyki to wynika. Podpisuję się generalnie pod Twoją opinią, poza tym pierwszym akapitem, który można o kant d*py rozbić, jeśli ma się chociaż trochę odrobię empatii.

Pomocna?
Tak11Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
S_h_i_t talk
 Opinia
@legolas 05.04.2019 12:49

Nie no, Twój angielski jest beznadziejny!!!

Pomocna?
Tak2Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
XY
 Opinia
@legolas 06.04.2019 11:17

"uważam, że jest tu masa frustratow..." bym nazwała raczej oceną człowieka niż opinią o pracodawcy. Nie narzucasz, ale obrazasz.

Pomocna?
Tak8Nie1
legolas
 Opinia
@XY 06.04.2019 18:20

Zgadzam się, nie narzucam ale obrażam. Większość opinii tutaj skupia się na procesie rekrutacji którego ktoś nie przeszedł. Wystawianie jedynek firmie za to że ktoś się do niej nie dostał uważam za żałosne, bo dana osoba nie miała nawet okazji w tej firmie pracować, ale mimo to nie widzi nic złego w wypowiedzeniu się na temat firmy jako całości. W skrócie "nie dostałem/am się więc firma beznadziejna". Brzmi jak opinia frustrata. Co do konstruktywnych opinii to nie zawierają się one w zbiorze frustratów. Może tego nie sprecyzowałem, ale wydawało mi się że ludzie inteligentni są w stanie takie niedopowiedzenia zrozumieć. "Wiem, że ciężko jest przyjąć do wiadomości, że niektórzy mają różne doświadczenia z tym samym produktem/usługa/pracodawcą, no ale co zrobić, trzeba zaakceptować ten fakt i go uszanować." W skrócie "ktoś ma inną opinię niż Ty, więc się zamknij"? Rozumiem że jeśli część ludzi tutaj ma negatywne doświadczenia, to znaczy że ja nie mam prawa mieć pozytywnych? I mówisz mi o narzucaniu innym swojego zdania? "Eh Legolas, widzisz, reprezentujesz taki dość niebezpieczny nurt znany w g**noburzostwie jako "NiE wIdZiAłEm, NiE sPoTkAłO mNiE, wIęC tEgO nIe Ma LuB jEsT jAk MyŚlĘ"." A przyszło Ci do głowy że może po prostu nie mam zamiaru się wypowiadać na temat tego czego nie jestem pewny? Uważasz ten nurt za niebezpieczny? Twoim zdaniem powinienem udawać znawcę wszystkich działów i wypowiadać się na temat tego co dzieje się w BD mimo że nie mam pojęcia? Rozumiem że jak usłyszysz plotkę o swoim znajomym to rozpowiadasz to od razu jako fakt? To że się nie wypowiadam w swojej opinii na temat innych działów nie oznacza że jest w nich super świetnie. Oznacza tylko tyle że moja opinia ich nie dotyczy. Może jest źle, może nie jest, nie mnie oceniać bo nie mam pojęcia jak tam jest. Damn... ludzie. Ogarnijcie się.

Pomocna?
Tak5Nie10

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
łowca androidów
 Opinia
@legolas 07.04.2019 10:12

Nie zrozumiałeś ani jednej z moich intencji. Może ich nie doprecyzowałem, ale nie sądziłem, że człowiekowi inteligentnemu trzeba będzie tłumaczyć niedopowiedzenia ;)

Pomocna?
Tak14Nie4

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

ja mam tylko taką małą refleksję: czytając te opinie, w których ludzie piszą o "korpogadkach" etc. mam wrażenie, że tak naprawdę autorzy tych opinii w żadnej korporacji nigdy nie pracowali :)

Pomocna?
Tak2Nie9

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
LOL
Nazwa działu: IT
 Opinia
@anonim 05.04.2019 15:30

Ludzie piszą, że się boją liderów, że są wypaleni, zestresowani, a Ty masz ból pośladków, bo ktoś powiedział, że w Netguru jest korpogadka :D priorytety, priorytety. Nikt nie napisał, ze ng to korpo. Po prostu niektórzy, głównie bd, gadaja jak boty

Pomocna?
Tak12Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
LOL2
 Opinia
@LOL 05.04.2019 23:41

NG jest bardziej korpo od niejednej gigantycznej korporacji

Pomocna?
Tak7Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Andrzej
 Opinia

Pracowałem około 10 lat w dwóch firmach amerykańskich (komunikacja z firmą i klientami wyłącznie po angielsku), sprzedając software za 500.000 do miliona dolarów rocznie do 8 krajów. Gdy aplikowałem do Netguru, okazało się, że popełniłem jakieś błędy gramatyczne w rozmowie z osobą weryfikującą znajomość angielskiego i z tego powodu nie zostałem zaproszony do dalszego etapu rekrutacji. Zrozumiałem, że szukają lingwistów a nie sprzedawców.

Pomocna?
Tak48Nie1
Żal
 Opinia
@Andrzej 16.01.2019 11:06

Oni sami nie potrafią się wysłowić po angielsku, ale udają mega native'ów.

Pomocna?
Tak16Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ugh
 Opinia
@Żal 22.02.2019 02:12

Ależ mnie irytują tacy znawcy wszystkiego pt. jak mnie nie przyjęli to znaczy, że się nie znają. Popełniłeś geniuszu błędy gramatyczne, co wykluczy Cię w oczach części Klientów, jak będziesz opowiadał o bezproblemowej komunikacji z teamem. I firma straci przez Ciebie deala. Gdybyś był tak biegły po angielsku jak twierdzisz, nie popełbiłbyś tych błędów.

Pomocna?
Tak6Nie8

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
uga buga uga buga
 Opinia
@Ugh 01.04.2019 17:19

drogie ugh a moze ruszyc głowa ze firma jest tak beznadziejna jak jej metodyka rekrutacji ?

Pomocna?
Tak2Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ugh
 Opinia
@uga buga uga buga 02.04.2019 13:28

tak się składa, że pracuję w tej firmie :) i faktycznie rekrutacja ma swoje problemy, ale bezbłędny angielski jest 100% must-have.

Pomocna?
Tak2Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
...
 Opinia

Jako kolejny obecny pracownik postaram się Wam przedstawić zalety i wady jakie zauważam wewnątrz firmy. Bez wychwalania/hejtowania na siłę, aby zainteresowane osoby rozważyły za i przeciw pracy w Netguru. + Ludzie na ogół są bardzo w porządku. Mili, pomocni i sympatyczni, szczególnie w teamach projektowych. Na ogół do każdego możesz napisać na slacku i Ci pomoże. + Dobre miejsce jako przystanek, szczególnie jak jest się juniorem, można się trochę nauczyć, szybko awansować na regulara i rozwinąć + Pewne procesy w firmie są bardzo fajne, szczególnie te początkowe. Chodzi tu o onboarding, mentoring, regularne spotkania z liderem podczas, których rozmawia się o tym jak Ci jest w firmie, rozmowy kwartalne podczas, których ustala się cele do osiągnięcia. Wszystko jest na ogół ustalone, spisane i można sobie wyszukać na Confluence + Praca zdalna w 100% jest możliwa z domu + Możliwość żonglowania technologiami w dowolny sposób +- Uważam, że benefity są spoko i obecnie to jeszcze bardziej zmienia się na plus. Choć zamiast większości benefitów wolałbym podwyżkę wynagrodzenia. Ewentualnie możliwość wyboru czy chcę benefit czy większą wypłatę. +- Sprzętowo jest fajnie. Można sobie zamówić co się chce z dedykowanej stronki. Bardzo sobie cenię pracę na macbooku. Jako wadę dodam, że programista nie może sobie zamówić 2 monitorów co powinno być standardem. +- Firma stara się być transparentna co jest pozytywne. Acz uważam, że slack i confluence jest cały czas zasypywany nieistotnymi informacjami a brakuje rozwiązań kluczowych problemów z perspektywy przeciętnego pracownika. +- Korpo gadka w kadrze zarządzającej. Co zresztą widać po wpisach HoP w tym wątku + trochę niegroznego ponglishu. Gdy komuś jest wypowiadana umowa wklejana jest zawsze to samo "copy-paste" o rozwiązaniu współpracy a za kulisami ludzie zwalniani są w niejasnych i dyskusyjnych okolicznościach (niestety nie mogę podać szczegółowych sytuacji, aby chronić anonimowość). Wśród devów i na grupach projektowych to nie występuje, więc w codziennej pracy na ogół nie ma się z tym do czynienia. Tylko z fajnymi, normalnymi ludzmi o życiowym podejściu. - Brak planu na rozwój kariery osób technicznych + niekonkurencyjne wynagrodzenia nieadekwatne do poczynionego progresu. Powoduje to, że dużo osób ucieka z firmy i dostaje dwukrotnie lepszą ofertę. Jedynie opłaca się pracować w Netguru pod kątem finansowym mieszkając w Polsce B gdzie koszty życia są o wiele mniejsze. Dochodzi też kwestia niskich podwyżek,choć są przynajmniej co pół roku. - PMi są często mocno zabiegani, przemęczeni. Są zaangażowani w dużo projektów (2-3 ale nawet więcej) i zastępstwa przez co często są nieosiągalni w razie gdy czegoś się od nich potrzebuje. Niektórzy sobie z tym sobie nie radzą czemu się nie dziwię i powoduje to chaos. - Powszechna propaganda sukcesu polegająca na tym, że wszyscy mają być zadowoloni i uśmiechnięci. Niektórzy na serio tacy są, ale za kulisami gdy się rozmawia z ludzmi wychodzi prawda. Ogromny stres i problemy zdrowotne od nadmiaru pracy, napięcia (i to wszystko mimo młodego wieku, strzelam, że 80-90% ma mniej niż 30 lat), duża presja, aby wszystko dowozić, być idealnym oraz się uśmiechać. Wewnątrz jest dużo ambitnych osób, które również same sobie narzucają taką presje, ale specyfika wielu projektów/klientów jest taka, że albo przepracowujesz się albo dostajesz negatywne opinie na tematy swojej pracy. Trzeba mieć mocną psychike, aby zachować balans w tym wszystkim. Firma z jednej strony w teorii wspiera "work life-balance", ale z drugiej strony cały czas jest niespokojna atmosfera wewnątrz, brakuje poczucia stabilizacji. O tym w ogóle się nie rozmawia a powinno jeśli chcą być naprawdę dobrym pracodawcą. - Popieram opinię, którą gdzieś przeczytałem, że istnieją osoby, których nie można krytykować. Niestety raz to zrobiłem i więcej nie zamierzam się wychylać. Według mnie bycie szczerym w tej firmie nie jest opłacalne przeciętnemu pracownikowi. Jedynie na to mogą sobie pozwolić seniorzy i osoby z ugruntowaną pozycją w firmie. - Przychodząc jako junior na ogół masz w zasadzie od razu pracować w pełni samodzielnie. Zazwyczaj trudno znalezć kogoś kto Ci poświęci więcej czasu na to, by pomóc z problematycznymi kwestiami. A gdy to robisz, czyli pytasz dostajesz opinię osoby, która jest balastem. - Jako, że w Netguru pracuje się w pełni zdalnie to w zasadzie cała komunikacja jest na slacku. Przez co czasami się zdarza, że niektóre osoby nie odpisują na pytania/olewają Cie przez co jesteś przyblokowany pół dnia. Szczególnie to się odnosi do seniorów i team leaderów, którzy mają zbyt dużo obowiązków. - Proces rekrutacji jest zbyt długi. Trwa on 3 tygodnie - miesiąc co uważam za przesadę. - Przeciętne projekty, kilka fajnych, kilka tragicznych. Podsumowując: Netguru nie jest takie złe, ale poleciłbym je bardziej początkującym osobom oraz tym odpornym na stres / potrafiące mieć zamknięte jedno oko.

Pomocna?
Tak20Nie1
ex pracownik
 Opinia

Dwa lata w tej firmie skonczyly sie powaznym wypaleniem zawodowym oraz (usunięte przez administratora)[kontrakt b2b byl bledem w tym wypadku]. Polowa niektorych dzialow chodzi wypalona :) Presja bycia online non stop, ambicje z kosmosu, dobry PR przy srednich projektach. Niezdrowe parcie na robienie wiecej i wiecej, angazowanie sie, bycie na wyjazdach integracyjnych, etc. Trzeba byc lubianym. Niedoswiadczeni liderzy, wiekszosc przed 30 (dla niektorych 'headow' praca w netguru jest pierwsza praca), brak transparentnosci przy ciaglym jej promowaniu. Polecam jedynie juniorom, ktorzy szybko chcieliby uzyskac awans na regulara/seniora i przeniesc sie do lepszej firmy badz na zachod - standard w dzialach technicznych (zwlaszcza u designerow). Zarobki jak na programistow srednie - darmowe kanapki i atmosfera gimnazjum to jednak nie wszystko :)

Pomocna?
Tak47Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
obecny pracownik
 Opinia
@ex pracownik 27.03.2019 08:28

Brawo za odwagę i powiedzenie prawdy. W działach nietechnicznych przemęcznie jest częste, ale ci którym się nie podoba czują, że są w mniejszości przy tym całym nadmuchanym wewnętrznym PRze i nie chcą tego zgłaszać. Bo przecież "najlepszy pracodawca w Polsce, lepiej nie trafię, zacisnę zęby i jakoś to będzie" Później przy piwie wychodzą takie zwierzenia. Stres, wypalenie, czasem płacz. Sama od roku robię dobrą minę do złej gry. Jak ktoś się wychyli i w ankiecie napisze co się nie podoba to czasem zapraszają na rozmowę, zapewniają, że nad tym pracują i zwykle temat się i tak rozmywa. Są ludzie równi i równiejsi. O ile to oczywiste, że nie wszyscy musimy się lubić, to niektórzy team leaderzy zapominają, że mimo wszystko profesjonalnym podejściem jest traktowanie wszystkich po równo. Na UoP nie wypłacają nadgodzin. Niby można odebrać, ale nie zawsze się da, bo nie będzie komu robić. Nie twierdzę, że tej firmy nie da się lubić, bo wiem, że są zadowoleni pracownicy i wierzę kiedy mówią, że nic złego ich w ng nie spotkało - mają szczęście. Ba, pewnie nawet są w większości. Po prostu rekrutując się do netguru pamiętajcie o tym, że nie zawsze wszystko jest takie kolorowe jak opowiada recruitment marketing albo HRy. Mnie i conajmniej kilka innych osób złe rzeczy spotkały. I nie, to nie jest tak, że nie potrafimy przyjąć z pokorą złego feedbacku albo jesteśmy leniwi. Po prostu - źle trafiliśmy, czasem boimy się poskarżyć na lidera, bo to nie jest takie proste. A czasem zwyczajnie nie jesteśmy dostatecznie dobrze słuchani. Aktywnie szukam pracy i jak tylko się uda to uciekam. I nie jestem w tym sama. Drogie Netguru - nie mam jako tako do was jako do firmy pretensji. Wy pewnie nawet nie wiecie co sie w niektórych działach dzieje. Wiem, że chcecie myślec, że code of conduct jest zawsze przestrzegany. Nie jest. Jeśli macie chociaż najmniejsze przypuszczenie, że któryś leader nadużywa stanowiska to proszę, potraktujcie to poważnie.

Pomocna?
Tak39Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dev
 Opinia
@obecny pracownik 27.03.2019 20:47

W technicznych tez się zdaża ;)

Pomocna?
Tak25Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zniechęcony
 Opinia
@Dev 28.03.2019 10:50

To wszystko przez to, że rośniemy jako firma zdecydowanie za szybko, liderami zostają randomy, które ledwo weszły do firmy, ludzie się nie kojarzą więc łatwiej zamieść niektóre sprawy pod dywan a o team ficie dużo się mówi, ale się go już od dawna nie widzi.

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Koleżanka z pracy
 Opinia
@obecny pracownik 27.03.2019 20:47

Wow! Strasznie współczuję :( Mam nadzieję, że core stanie na wysokości zadania i się tym zajmie. Zachęcam do porozmawiania z HoP, na pewno Ci pomoże.

Pomocna?
Tak3Nie22

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ex pracownik
 Opinia
@Koleżanka z pracy 29.03.2019 21:26

Akurat head of people to właśnie ona zrobiła te całe (usunięte przez administratora) ^^ i politykę to jak ma ona niby pomoc

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ex pracownik
 Opinia
@Ex pracownik 30.03.2019 09:54

powyzsza wypowiedz nie ostala napisana prez osobe piszaca pierwsa wypowiedz (nie przeklinajmy ;)) niemniej pokzuje, ze jest tych niezadowolonych wiecej. no i po co sie meczyc? firm szukajacych devow jest mnostwo, odwagi! ;)

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Obecny pracownik
 Opinia
@ex pracownik 30.03.2019 18:23

Jedyne co zmusi mnie odezwania się to zapewnienie mi kanału komunikacji który będzie w 1000% anonimowy bo po prostu się boję. Nadmienię jeszcze tylko, że przykro mi się zrobiło gdy osoba z core określiła gowork jako miejsce o "questionable integrity". Nie wiem jak to rozumieć, ale odczułam to personalnie, jak zarzut kłamstwa.

Pomocna?
Tak10Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
koleżanka
Nazwa działu: Produkcja
 Opinia
@Obecny pracownik 02.04.2019 22:09

Pewnie dla tego, że gowork każe firmom płacić za usuwanie nieprzychylnych komentarzy na ich temat. Wątpię aby miało to wymiar personalny.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
UnoSardinia
 Opinia

Otrzymałem zadanie rekrutacyjne na senior react developer. Zadanie nie trudne, ale dość rozbudowane i czasochłonne. Wymagania wydawały się dość jasne i czytelne. Jak bardzo się myliłem, kiedy otrzymałem odpowiedź z oceną zadania. Dramat, po prostu zmarnowałem kilka dni z życia. Powody odrzucenia zadania były tak jakby na siłę ktoś szukał błędu tylko po to by odrzucić. Jeśli ktoś jest zainteresowany mogę podać dokładne szczegóły.

Pomocna?
Tak15Nie
Pytanie do uno
Nazwa działu: IT
 Opinia
@UnoSardinia 18.03.2019 16:42

Mógłbyś umieścić pytanie jakie od nich dostałeś tak z ciekawości?

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Manwithnoname
 Opinia
@UnoSardinia 18.03.2019 16:42

Miałem tak samo u mnie czepili się że w jednym elemencie na tylko jednej rozdzielczości coś źle wygląda.

Pomocna?
Tak6Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonim
Nazwa działu: IT
 Opinia

Niestety muszę się zgodzić z negatywnymi opiniami jeżeli chodzi o proces rekrutacji. W moim przypadku wyglądało to w skrócie tak, że po złożeniu aplikacji otrzymałem następnego dnia zadanie rekrutacyjne, na które przeznaczone są 4 dni robocze. Zadanie na pierwszy rzut oka nie wygląda na trudne, jednak wymaga poświęcenia czasu (a nawet jak się okazało sporo czasu). Mi w sumie zajęło ono 4 wieczory (co i tak uważam za znaczną przesadę) i myślałem, że to w zupełności wystarczy. Okazało się jednak, że rekruterom nie wystarczyło i zadanie zostało odrzucone, mimo tego, że aplikacja działała i spełniała przedstawione założenia. Powodami odrzucenia były głównie szczegóły (typu: nie podoba nam się nazewnictwo klas, czy pliki powinny być lepiej uporządkowane). Sądząc po tym, to oczekiwania względem zadania rekrutacyjnego są na prawdę spore. Wymagane jest żeby kod dopracowany był w każdym najmniejszym szczególe, a cała aplikacja (mimo tego że prosta) zaprojektowana na najwyższym poziomie. Oczywiście jest to niemożliwe do osiągnięcia w jedynie 4 dni, posiadając przy tym pełnoetatową pracę i wykonując to zadanie wieczorami, po godzinach. Ogólnie rekrutacja prowadzona jest według mnie w trochę dziwny sposób. Oczekiwałbym najpierw jakiejś rozmowy na temat tego jakie są oczekiwania zarówno jednej, jak i drugiej strony zarówno pod względem finansowym jak i technicznym, a potem dopiero sprawdzanie umiejętności kandydata (jeżeli chce się poświęcić temu aż tyle czasu). Mam wrażenie, że oferowane przez tą firmę stanowiska nijak mają się do jej faktycznych potrzeb i rekrutacja działa na zasadzie: jak się trafi ktoś o dużych kwalifikacjach gotowy pracować za raczej niezbyt duże pieniądze to może rozważymy jego kandydaturę; i jeszcze dobrze by było jakby taki kandydat obecnie nie pracował i mógł przeznaczyć w pełni te 4 dni na rozwiązanie zadania... Podsumowując: czytając wiele negatywnych tutaj komentarzy można się spodziewać wyniku rekrutacji i szczerze powiedziawszy nie było to dla mnie szczególne zaskoczenie. Niesmak jednak pozostaje, tym bardziej, że poświęciłem sporo czasu i wysiłku na zrobienie zadania, które teraz pozostaje tylko wyrzucić do kosza. Może i dobrze, że nie przeszedłem dalej, bo prawdopodobnie sam bym nie przyjął oferty jeżeli zaproponowaliby mi pieniądze z dołu widełek (sądząc po oczekiwaniach względem kandydata). Ogólnie odradzam. Szkoda poświęconego czasu.

Pomocna?
Tak17Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
UnoSardinia
 Opinia
@Anonim 20.03.2019 15:48

W pełni zgadzam się z tą opinią. Dokładnie mam takie same odczucia i przypadek, który tu jest opisywany pasuje idealnie takżę do mojego procesu rekrutacji. Szkoda.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Onis
Nazwa działu: IT
 Opinia
@UnoSardinia 21.03.2019 08:26

Masz rację takie same wrażenie miałem jak ja miałem rekrutację do nich

Pomocna?
Tak4Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jan
Nazwa działu: IT
 Opinia
@Anonim 20.03.2019 15:48

Świetnie odpisałeś mechanizm Januszy ich podejście do drugiego człowieka i to jak się czujesz. Ja właśnie po takich numerach zdecydowałem że nigdy już nie wyślę cv do polskiego Janusz softu. Od tego czasu mam doczynienia tylko z zagranicznymi korpo. Powiem tak to jest przepaść. Zarobki, kultura pracy podejście do drugiej osoby.... Szkoda że w Polsce żeby być dobrze traktowanym i mieć fajny hajs trzeba pracować dla Niemca albo Francuza. Ale z drugiej strony sobrze że jest wybór bo gdyby były tylko Janusze to bym musiał emigrowac. Nasz zejście w tej branży mi to nie grozi.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ola
 Rekomendacja

W Netguru pracuję od niedawna, ale cały proces rekrutacji oraz wdrażania do firmy wspominam bardzo miło. Wszystko jasne, zrozumiałe, zawsze można dopytać i dostać pomoc. Również teraz - po pewnym czasie - wrażenia mam bardzo pozytywne. Super kultura, zorientowanie na pracownika, wzajemna motywacja i na każdym etapie transparentność. Cieszę się, że tu trafiłam i dostałam się do Netguru :)

Pomocna?
Tak8Nie29
Amber
 Opinia

Proces rekrutacyjny to jakieś jaja. Dostałem od nich wiadomość na maila z zaporoszeniem an rozmowę, przyjąłem je (nie szukam pracy teraz, ale z ciekawości zawsze chętnie rozmawiam, nawet dla samego networkingu) i później cisza, dostałem odpowiedź co dalej po jakiś dwóch tygodniach. Niepoważna firma, szkoda na nich czasu :)

Pomocna?
Tak11Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bąbel
Nazwa działu: IT
 Opinia

Nie. Nie. Nie. I jeszcze raz nie. - Proces rekrutacji - dramat - Kontakt z rekruterkami - dramat - Próba uzyskania odpowiedzi na cokolwiek - dramat - Nie wiem ile prawdy jest w Waszych widełkach, bo moja oferta ledwo co o nie zahaczała. No chyba ze widełki na stronie to widełki na cały zespol to wtedy wszystko Ok.

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
tss
 Opinia
@Bąbel 05.03.2019 21:14

w rekrutacji na jakie stanowisko brałeś udział?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonim
 Opinia
@Bąbel 05.03.2019 21:14

Widełki są takie jak na stronie. Jak kwalifikacje są za niskie czasem proponują niższe stanowisko np juniorskie.

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
React
 Opinia
@Anonim 14.03.2019 18:14

Ale w którym momencie są takie same?. Bo miałem taką samą sytuację na stanowisko seniorskie

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tomek
Nazwa działu: IT
 Opinia

Osoby z angielskim na poziomie C1 odrzucane są z powodu... braku znajomości angielskiego. Really? Popracujcie nad procesem, ewidentnie coś nie zahulało.

Pomocna?
Tak10Nie

Zostaw opinię o Netguru S.A. - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny