Sama bym była ciekawa tej premii, o której ktoś jeszcze ze dwa lata temu wspominał, podobno był problem, żeby wyciągnąć 400 pln. Przy dzisiejszej inflacji chyba taka kwota mogłaby być osiągalna? Za co konkretnie teraz premie tu przyznają i ile osób się zatrudnia?
Szukają do Posbistro specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i specjalisty ds. technicznych. Ciekawam tej pensji stałej oraz systemu prowizyjnego dla osoby zajmującej się klientem, a następnie przekazywaniem go Działowi Sprzedaży. Jak można aktywnie wpływać na wysokość prowizji, jeśli wszystko finalizują z klientami inni pracownicy? Ktoś coś?
Jaką opinią cieszy się POSbistro? Czy warto tam aplikować, szukać swojej przyszłości czy jednak sprawdzić inne możliwości? Jakie plusy, jakie minusy z pracy tutaj? Czym się firma wyróżnia? :D Chętnie się dowiem :)
Zdecydowanie sprawdź inne możliwości. ???? Plusy? Posbistro zaproponuje Ci owoce w poniedziałki i pizze w środy. O to by było na tyle z plusów.
A jak jest z umową w POSbistro, czy jest to umowa o pracę, czy na zlecenie? Zastanawiam się jeszcze, czy można dopasować grafik do swoich możliwości. Czy nadgodziny są dodatkowo płatne i można je dobierać swobodnie?
Czy są tu jacyś zadowoleni pracownicy tej firmy? Polecacie pracę w POSbistro?


POSbistro ma opinię bardzo dobrego pracodawcy i zastanawiam się dlaczego niektórzy piszą tak negatywnie? Może są mocno inspirowani przez konkurencję?
Nie sądzę, firma która nie dba sama o siebie (głównie o pracowników), pogrzebie się sama. W przypadku tej konkretnej nie potrzeba do tego nawet konkurencji :)
Byłem na rozmowie, która trwała jakieś 40 min może dłużej. Pytali o poprzednie prace, osiągnięcia, plany, właściwie o wszystko. Jeśli chodzi o stronę HR brak zastrzeżeń jedna z lepiej przeprowadzonych rozmów rekrutacyjnych w moim życiu. Sam produkt też wydaje się mieć potencjał - apka przejrzysta i ma potencjał sam spotkałem kilka knajp w krk które używają - jak wiesz że coś jest spoko to aż miło się sprzedaje (czyste sumienie). Inną sprawą jest 10 piętro i winda chyba 3-osobowa na cały budynek (chyba że gdzieś tam upchnęli jeszcze jedną ale nie widziałem) na którą czeka się z 10 min i jest raczej zapchana bo każdy chce nią jechać. Jak dają z 30 min przerwy to masz akurat w dwie strony windą 10 min na fajke i to tyle. Chyba, że lubisz dymać na 10 piętro z buta. Być może jest tam jakaś palarnia tego się już nie dowiedziałem. Pracy niestety nie dostałem, zbyt małe doświadczenie w sprzedaży. Szkoda, bo napaliłem się trochę a że mam sporo znajomości w knajpkach to z czasem opchnąłbym tego sporo bo jest fajne no ale.
wina o ktorej mowisz jest dla gości ktorzy nie posiadają karty wstępu, w holu jest duza winda 14 osobowa, poza tym to jest 7 piętro a nie 10 :)
Odpowiedziałeś na post sprzed kilku lat, dlatego zastanawia mnie, czy pracujesz obecnie w firmie POSbistro? Jeżeli tak to dobrze się składa, ponieważ może Ty będziesz w stanie napisać coś na temat obecnych warunków zatrudnienia, które oferuje pracodawca. Będziesz tak uprzejmy i pomożesz?
Mam nadzieję, że dobra praca jest główną przyczyną tego milczenia na forum. Mam zamiar aplikować i sądziłem, że tu dowiem się więcej.
Atmosfera w miejscu zatrudnienia odgrywa bardzo ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w POSbistro Sp. z o.o.?
Nie ulegajcie złudzie że ten system jest super nowoczesny i funkcjonalny... - kontakt z firmą POS BISTRO jest super... ale tylko przed podpisaniem umowy. Po dopełnieniu formalności 20-40 minut czekania na infolinii telefonicznej! - Firma ETCS, która współpracuje z POSBISTRO to istna porażka! Najpierw miałem problem z zakupieniem u nich modemów bluetooth do moich drukarek fiskalnych potem mieli problem żeby to zamontować a następnie jak już przyjechali do Pan nie miał wystarczająco czasu aby wykonać całą usługę - System jest może dobry ale do budki z kebabem a nie konkretniejszej restauracji - nie ma odpowiednich raportów, nie ma możliwości wykonania odpowiedniej operacji rozksięgowania zaliczek, ciągle mam problem z połączeniem wszystkich tabletów lecz niestety firma POS BISTRO nie jest w stanie tego problemu rozwiązać. - W sumie spędziłem z nimi ok. 25h na tel. i w dalszym ciągu system nie działa odpowiednio. Zainwestowałem kilkanaście tysięcy złotych na sprzęt który teraz jest bezużyteczny... Bardzo nie polecam!
poszukuję kontaktu do firmy Posbistro tylko nie na infolinie lub do konsultanta, posiada może ktoś nr lub maila do dyrektora handlowego?? Dziękuję
Jak się jest dobrym programistą to i się dobrze zarabia, a o podwyżkę nawet nie trzeba prosić. :) Atmosfera ok, ogólnie polecam :)
Dostarczane usługi przez PosBistro to tragedia szkoda, że nie wiedziałem wcześniej. Poziom rozwinięcia oprogramowania to katastrofa.Funkcje będące na poziomie podstawowym w innych firmach, w Pos Bistro to nowość. Ten kto pisał program i jego funkcjonalność nie ma pojęcia o rozwiniętej gastronomii. System nadaje sie do punktu z zapiekankami, ale tez przy mało rozwiniętym asortymencie. Obsługa posprzedażna masakra. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Jak juz sie uda to zazwyczaj nikt nic nie wie. Na maila odpowiadają jak się przypomni lub bez konkretów. Najlepsza odpowiedz to problem został przekazany do odpowiedniego działu... Jednym słowem odradzam ten system i tą firmę.
Szkoda, że zabrakło Pani odwagi aby wyrazić tę opinię szefowi prosto w oczy. Obrażanie żon i wypowiadanie się za innych pracowników to również nie jest merytoryczny argument. Krytyka jest jak najbardziej wskazana bo dzięki temu firma wie co robi źle i może poprawić relacje oraz komfort pracy innych. Na czym jestem przekonany, że każdemu szefowi zależy. Ważne, żeby krytyka była merytoryczna, bezpośrednia i konstruktywna, a nie nasycona złymi emocjami, które nic nie wnoszą, a tylko godzą w wizerunek innych.
Jeżeli ktoś jest jaki jest, a szczególnie szef, to niekiedy nie pomaga powiedzenie w oczy.
Jak się zastanawiasz to najlepiej zadaj sobie pytanie dlaczego bez przerwy poszukują kogoś do marketingu i PRu? Skoro 4 poprzednie osoby uciekły z tego stanowiska to coś musi być na rzeczy :)
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się, że dobre wrażenie tylko na początku, potem radż sobie sam. W samym założeniu fajny produkt ale wymaga jeszcze wiele zmian. Handlowcy mają za zadanie jak najwięcej sprzedać natomiast wsparcia brak, kontakt z kompetentną osobą graniczy z cudem.
Niestety z facebooka usuwają wszystkie negatywne opinie - to ich sposób radzenia sobie z krytyką. Nie polecam współpracy z tą firmą.
Robią dobrze wrażanie przy pierwszym kontakcie. Wspaniałe wizje, świetne relacje. Potem niestety okazuje się, że szefostwo nie ma zupełnie zaufania do ludzi, bo wychodzi z założenia, że wszyscy oszukują. Zgadzam się z Rozczarowaniem - szefowie (2+ 1 żona/grafik) wiedzą lepiej, to nic, że statystyki mówią inaczej... zapomnij o merytorycznej dyskusji na poziomie. Mają swoje pomysły i wizje, więc potrzebują raczej wyrobników niż pracowników z wiedzą i pomysłami. W rezultacie firma to zbieranina bardzo słabych specjalistów co przekłada się na produkt i relacje z klientami. Wystarczy wejść na Facebooka i przeczytać komentarze klientów, którzy skarżą się, że odkąd zaczeli używać POSbistro, tracą pieniądze, są olewani i czują się oszukani. Szkoda, bo pomysł na biznes mieli ciekawy.
Opinie każdy wyrobi sobie sam :) inną zapewne znajomi i rodzina, a inną przeciętni pracownicy. Ja nie polecam i tyle.
Na początku fajna firma. Ludzie mili, szefowie tacy sympatyczni, produkt super. Niestety po pierwszych dobrych wrażeniach jest już tylko gorzej. Wypłata w ostatnim możliwym terminie albo po czasie. Jak założysz za coś pieniądze to się trzeba prosić o zwrot. Szefowie wiedza wszystko lepiej i merytoryczne argumenty nic nie znaczą + żona szefa zawsze ma racje. A żon i znajomych tam nie brakuje. Pracownicy nie są szanowani, to przykre. Jak coś jest zrobione źle to pretensje, jak dobrze to ani pół dobrego słowa. Niby nic takiego ale psychicznie można się wykończyć. Nie polecam, do tego w biurze brud bo szkoda kasy na częstsze sprzątanie. Zaprzepaszczony potencjał. Trochę wstyd się pod ta firma podpisywać.
Swietni szefowie i komfort pracy nad fajnym produktem.