Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Łódź

"Szukamy osób innowacyjnych i dynamicznych, których kompetencje będą miały istotny wkład w realizację strategii naszej firmy. Zwracamy uwagę na skuteczność i mistrzostwo w danym obszarze ale zawsze w odniesieniu do pracy zespołowej i umiejętności poruszania się w środowisku międzynarodowym"


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Łódź

jacekplacek
Pracownik

Jeżeli szukacie pracy na słuchawce, gdzie możecie przez pierwsze 5-6 msc zarobić 5/6 tyś netto + jakies konkursy, o ile szybko sie uczycie i jesteście elastyczni - to polecam. Lepiej nie będzie. Oczywiscie są wyjątki może z 15% osób które zarabiają regularnie powyżej 7 tyś. Wiele zależy od wysokości podstawy (starsi konsultanci), wiąże się to jednak z wyższymi miesięcznymi normami i stażem pracy. Minusem na pewno jest ciągłe podnoszenie parametrów, których się od Was oczekuje, wiele zależy od kierownika, osoba która ma pomóc zwyczajnie nie ma czasu, bo ma pracy na 2 etaty :) i jeżeli wstał "lewa nogą" albo dostał reprymendę od sekcyjnego za brak zrealizowana jakichś bezsensownych parametrów, odczujecie to. Prawda jest taka, że z każdej grupy szkoleniowej (20-30 osób) po kilku miesiącach nie zostaje prawnie nikt. To co fajnie wygląda na początku, ta przyjazna atmosfera i chęc pomocy, mija jeżeli nie dowozicie celi. Żeby płynnie poruszać się po aplikacjach, których jest ok. 10, potrzeba miesięcy, skolenia wstępne nie przygotowywują Was do tego, co zastaniecie - połączenie z klientem, który jest zły, bo jak zwykle nic mu nie działa i nie może "doprosić" się pomocy, bo tak realnie żeby temu człowiekowi pomóc trzebaby zmienić podejście całej firmy i tak przez 8-10h dziennie :) Owszem, zadowolonych klientów jest jakies 20-25% max. Wtedy rozmowa przebiega przyjemnie, można nawet zapomnieć o tej pracy na chwile, czar pryska w momencie kiedy przechodzimy do oferty (klient płaci 30-40zł z telefonem), a najniżej można zrobić 55 bez telefonu. Taki mamy klimat. Mam wrażeniem że firma na przestrzeni lat cofa się, nawet nie stoi w tym samym miejscu. Zarobki sprzed kilku lat, były na podobnym poziomie bądź wyższe, przy nieproporcjonalnie mniejszym wkładzie pracy. Stanowiła ewenement na łodzkim rynku pracy, teraz jeżeli ktoś potrafi płynnie obsłużyć komputer, dobrze czuje się podczas rozmowy przez telefon i przede wszystkim jest zmotywowany, powinien omijać to miejsce szerokim łukiem. Kilka lat temu, najlepsi zarabiali regularnie ponad 10 tys netto, zdażały się przelewy i po 20 tyś. Wbrew temu co można tu przeczytać, co piszą ludzie, kilka lat temu dostajac 15 tys, niektorzy traktowali to jako normalny miesiąc :) Na koniec wspomne tylko o notorycznych awariach aplikacji, na których pracujecie, oczywiście nikogo z osób wyżej to nie interesuje cel to cel. Pobieżnie opisałem tylko wierzchołek tego jak to wygląda, bo według mnie dla kogoś kto szuka pracy są to istotne iformacje.

Aa
Były pracownik
@jacekplacek

Dokładnie tak, w pełni się zgadzam,. Jest to świetna opcja na kilka miesięcy, początkowe cele są jeszcze do ogarnięcia i można zarobić. Niestety czar pryska, gdy tylko przestajesz je osiągać bo stają sie nierealne. Praca dla ludzi o mocnych nerwach bo można się po jednym dniu np. awarii systemów, gdzie nic nie działa lekko podłamać. Ogólnie w tej pracy możesz liczyć tylko na siebie i na to co masz w głowie, trzeba kombinować, żeby radzić sobie z ciągłymi problemami.Niestety, ale na szkoleniu nie dowiesz się zbyt wiele praktycznych umiejętności. Atmosfera jest bardzo przyjazna na początku, później niestety ale jeśli noe wyrabiasz szybko odczujesz, że nie jesteś już potrzebny... zastraszanie jest na porządku dziennym. Także polecam,ale na chwilę;) po dłuższym czasie wielw osób kończy u psychologa...

Radek
Były pracownik

Katastrofa. Nikomu nie polecam tej pracy. Kłamstwa od samego początku. Mówią że będziesz zajmować się sprzedażą a jednak dochodzi do tego obsluga klientów bo nie ma już kto odbierać polaczen. Fatalna atmosfera i niejasne szkolenie które zrobi z Ciebie konsultanta do wszystkiego i niczego. Zeszyt przerw- albo wpiszesz się do niego o czasie albo zapomnij o przerwie. Generalnie poniżej godności człowieka. Jeśli masz szacunek do siebie omijaj to miejsce szerokim łukiem. Jeśli nie masz co jeść może zatrudnij się na chwilę.

Wanda
Były pracownik

Pracowałam i podsumuje tmobile króciutko. Istny (usunięte przez administratora)! (usunięte przez administratora)i tresura za kromkę chleba. Przemielą was i wywalą na zbity (usunięte przez administratora)znajdując (usunięte przez administratora) powód. Dasz palec to (usunięte przez administratora) Ci całą rękę. Odmówisz czegoś, to dostaniesz kopa w (usunięte przez administratora)

Juka
Były pracownik

tmobile to mój NAJGORSZY pracodawca. Nie słuchajcie bredni o wysokich zarobkach bo takich tu nigdy nie zobaczycie. Tylko podstawa jest gwarantowana, reszta to fikcja. Plany sprzedażowe kosmiczne, żeby je wyrobić trzeba WCISKAC wszystko. Połączenia obsługowe 80% elastyczności przy grafikach nie zauważyłam. Przemiał ludzi ogromny. Konkursy wypłacane z 4 miesięcznym opóźnieniem bez odsetek za zwłokę czy inflację. Kierownik ciśnie żeby rozmowy były po max 7-8 minut, a na konsultacje czekasz 10 minut. Nikt nic nie wie, spychologia wszechobecna. Sprzęt w biurze w stanie agonalnym, do home office komputery stacjonarne. Problemy z urlopami. Łaska, że dostaniecie UŻ. Po 3 miesiącach brałam już tabletki uspokajające, żeby funkcjonować. Schemat końcowy jest prosty. Ty dasz wypowiedzenie lub tmobile Ci je da. Od serca nie polecam tej pracy NIKOMU.

logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
sfrustrowana
Były pracownik

Nie polecam pracy w T-Mobile w Łodzi. Mimo iż zapewniają tam cudowne warunki i obiecują cuda wianki na szkoleniu w rzeczywistości praca nie należy do przyjemnych . Telefony urywają się non stop , często jest problem z pójściem na przerwę ponieważ osoba się tym zajmująca często robi wielką łaskę gdy ma kogoś wypuścić na przerwę . Jeśli chodzi o liderów nie jest źle ale ogólnie ciężko dostać od kogoś pomoc gdy się czegoś nie wie lub gdy klient jest dość nieprzyjemny . Zarobki są też niższe bo osoba posiadająca rodzinne nie jest w stanie z takiej pensji zapewnić bliskim warunki , no chyba ze pracowałby się po 12h co jest nie do wytrzymania w takim miejscu , Jeśli chodzi o grafik tez jest to wielka ściema bo niby zapewnią że elastyczny a nigdy nie wyjdzie się z pracy o tej godzinie w jakiej dawało się dyspozycyjność...Pomimo ze starają się zapewnić dobra atmosferę po miesiącu wszyscy są chamscy , nigdy więcej pracy w takim miejscu .

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@sfrustrowana

Zarobki mizerne? nie powiedział bym pracuje tam ponad 8lat moja żona od tego czasu nie musi pracować stać mnie na wakacje i nie w Zgierzu tylko zagraniczne i normalne życie wcale nie oszczędne nie zastanawiam się robiąc zakupy co ile kosztuje. Socjal dobry. Atmosfera w pracy jak to w pracy raz lepsza raz gorsza ogólnie jest ok wiadome że jak nie wyrabiasz normy to będą cisnąć praca ta polega głównie na sprzedaży, a przy okazji obsłudze. Oczywiście są też minusy np deklaracje czy wolisz wolne w święta czy sylwestra co mnie irytuje bo nie da się na cały ten okres wyjechać np w góry. Zdaża się że są 2 weekendy pracujące w miesiącu, ale też często jest wolne w ciągu tygodnia i można sobie różne sprawy załatwić. Wszystko zależy czego oczekujesz od pracy ja po prostu robię swoje i mam spokój. Trzeba mieć też mocniejszą psychikę w takiej pracy bo różni klienci się zdążają na prawdę różni ostatnio jeden mnie zabił pytaniem czy covidem można zarazić się przez rozmowę telefoniczną i wcale nie żartował jak początkowo myślałem ????

Maja
Pracownik
@sfrustrowana

Same kłamstwa..po pierwsze nie ma kogoś takiego jak osoba wypuszczająca na przerwę...jest tzw.zeszyt przerw wpisujesz się w niego i idziesz...co do lekkiej pracy to zrozumiałym jest że jak każda praca z klientem ta także nie należy do najwdzięczniejszych.. wszystko się opiera o sprzedaż i twoje predyspozycje...jeśli jesteś przeciętny lub słaby to nie zatrzymasz się tu na dłużej...błędem jest myślenie że tutaj się tylko przychodzi posiedzieć i pogadać...niestety ale z takim nastawieniem później przychodzą wielkie rozczarowania

Expr
Pracownik
 Pytanie
@Piotr

Czyli jesteś tak zwanym dobrym wciskaczem? :D

Piotr
Pracownik
@Expr

A jak:D

niezadowolony
Pracownik
@Piotr

Może niektórzy tyle wyciągają , ale nie każdy. Zależy też od kampanii i szczęścia. A co do warunków to dno totalne.

XD
Były pracownik
@Piotr

Ty to chyba mordo na wakacje do Bytomia jeździsz. 90% osób zarabia tam mniej niż 4 k na rękę co przy obecnych kosztach życia daje egzystencję, a nie życie, a tu jeszcze żonka na utrzymaniu...Chyba, że jesteś w tych 10% najlepszych sprzedawców, których zarobki i tak szwankują. Nie mówiąc już o obsługówce czy technicznym bo im to trzeba zacząć rzucać suchy chleb jak kaczkom, żeby z głodu nie wymarli...

Odklejony
Pracownik
 Pytanie
@Piotr

Pjoter jesteś chyba odklejony od ramy. Kiedyś płacili w tmobile normalnie ale teraz to możesz z tej pensji wyjechać za granicę zgierza z paszportem polsatu. Tu są same minusy, nie ma plusów. Jaki socjal? Lekarze i karta multisportu? Czy świąteczne 500 zł? Przy tych zarobkach? To 500 zł można sobie co najwyżej załatać dziurę w budżecie. I też nie starczy.

Ja
Pracownik
@sfrustrowana

Pracuje w firmie od 10 lat. Aktualnej zamierzam złożyć wypowiedzenie bo warunki pracy są okropne. Ciągle podwyższane normy a jednocześnie obniżane premie . Bez przerwy pretensje, żeby dostać premie trzeba wyrobić milion parametrów. Na szkoleniu jak jest 20 osób jak 1 czy 2 zostaną na dłużej to jest dobrze.

Julia
Pracownik
@sfrustrowana

Hej! Jako pracownik po szkoleniu wstępnym i obecnie na kolejnym szkoleniu chciałabym trochę skontrować twoją opinię, absolutnie bez chęci urażenia nikogo. Zaczynając od pierwszego argumentu - jeśli aplikujesz w sprawie pracy w call center to musisz być przygotowany na odbieranie telefonów i rozwiązywanie problemów klientów - logicznym jest, że nie dzwonią klienci zachwyceni z usług firmy, a głównie ci, którzy potrzebują coś załatwić. Osobiście uważam, że ta praca nie jest dla każdego, nie wszyscy się w niej odnajdą, ale tak jest w każdym miejscu pracy :) Co do warunków dla porównania - ja nie czuję się (usunięte przez administratora) - zostały mi jasno przedstawione i w momencie podpisywania umowy wiedziałam co potrzeba było wiedzieć. Co do zarobków nie będę się wypowiadać - bo to wszystko oczywiście zależy od potrzeb, ale muszę przyznać, że w dotychczasowej karierze nie spotkałam jeszcze takiej korporacji, w której słyszałabym o tylu wieloletnich pracownikach - dla mnie to jest wyznacznik tego, czy firma jest w porządku czy nie. Grafik przy pracy zmianowej nigdy nie zadowoli wszystkich, to normalne, że wiele rzeczy do pracy trzeba dopasować - ale firma dla zbalansowania zapewnia ci możliwość pracy zdalnej, więc uważam, że w jakiś sposób rekompensuje to jakieś rozbieżności grafikowe. Za kilka dni minie drugi miesiąc mojej pracy w tym miejscu i nadal nie odnoszę wrażenia, aby ktoś był dla mnie szczególnie chamski - ale zawsze pamiętam o tym, że jest to miejsce pracy i nie każdy musi się z każdym świetnie dogadywać, a już nie mówię o sympatii :) Życzę abyś znalazł/a odpowiednią dla siebie pracę! No i może też życzę abyś więcej nie czuł/a potrzeby pisania negatywnych opinii po miesiącu pracy - bo to już moja osobista opinia - nie jest rzetelne - tym bardziej przy tak długim szkoleniu i wprowadzeniu jakie gwarantuje firma. Pozdrawiam!

Michałek87
Były pracownik

Dzień dobry. Większa cześć użytkowników która pisze ma święta racje. Praca w T-Mobile to (usunięte przez administratora). Nikogo nie interesuje ze chcesz do łazienki rozliczają Cię z każdej minuty. Podczas rekrutacji obiecano mi gruszki na wierzbie. Jakie kokosy mogę zarobić. Sprzedałem 25 umow w ciągu 2 tygodni dostanę zaledwie 65zlBrutto. Sprawe skierowałem do IODO oraz PIPu ponieważ moje dane wyciekły i przełożenie wchodzili w moje zobowiązania jakie łącza mnie z T-Mobile prywatnie. Podczas świadczenia pracy. Najgorszemu wrogowi nie polecam pracy przy Żeligowskiego 8/10 w Łodzi Pozdrawiam serdecznie. Michał

Ilona
Inne
@Michałek87

To ile trzeba podpisać umów żeby premia była w miarę dobra? Co Ci obiecano podczas rekrutacji?

Michałek87
Były pracownik
@Ilona

Ilono podczas rekrutacji wspominała przyszła przełożona że wyatrczy sprzedawać GA z telefonem i wówczas mogę przy 25 umowach wygenerować premie od 7 tys zł do nawet 25 tys zł z konkursami VENDORSKIMI. Co nie przełożyło się na sprzedaż. Co do przerw to mają rację z każdej min. Jest się rozliczanym nie ważne że masz niepełnosprawności i musisz skorzystać z toalety. Właśnie zgłosiłem zaistniałą sytuację do PIPu do Warszawy i Łodzi

Ilona
Inne
@Michałek87

aha czyli wysiłku trochę trzeba byłoby w to włożyć... dzięki za odp. ciekawa też będę wyniku tego zgłoszenia, o którym piszesz. inspekcja kojarzy już firmę może? mieli ze sobą styczność?

RadekPe
Były pracownik
 Pytanie
@Michałek87

Typ dobry kit wciska, jak sprzedajesz jakies (usunięte przez administratora) bez urzadzen to premia jest niska, zarobki aktualnie mniej wiecej 7-11tys dla najlepszych sprzedawcow. Skad wyssales dane ze 25 tysiecy? Od 11 lat tu jestem i nikt nigdy takiej kasy nie zarobil ani nie widzial. Pewnie jakis rozwscieczony mlodszy konsultant ktory ledwo 100% planu zrobil i sie dziwi ze nie zarobil

Janusz
Inne
 Pytanie

To prawda że dziewczyny z Łodzi są w stanie zrobić wszystko dla klienta za przedłużenie umowy ? Nawet spełniać jego najskrytsze fantazje ?

Agnieszka
Inne
@Janusz

Skąd Ty takie ploty masz?

Życie
Były pracownik
 Pytanie
@Janusz

Dziwisz się przy takich celach? Sam się łapie, że wysłałabym zdjęcie kluski gdyby tylko ta 80 letnia babcia zgodziła się wziąć te umowę za 25 zł. Zrobiłbym wiele, żeby każda niesłyszącą starowinka wzięła umowę. Naprawdę wiele, jeśli rozumiesz co mam na myśli. Naprawdę wszystko. Nie oceniaj mnie, staram się tylko przeżyć.

Zelensky
Były pracownik
@Janusz

Nie za umowę, tylko za wielką ukraine. Żołnierze czekają, zapraszamy!

1
Zelensky
Kandydat
 Pytanie

Czy t- mobile dostatecznie wspomaga ukraine? Dlaczego nie ma żadnej zbiórki na drona? Albo na czołg? Wolontariuszki na front też mile widziane, jako paramedic lub pocieszycielki w trudnych chwilach dla żołnierzy. Co Wy na to?

2
Dno
Były pracownik
 Pytanie

Umowy na kilka miesięcy, traktowanie poniżej godności człowieka. Klawiatury i myszki w stanie obrzydliwym, brudne, (usunięte przez administratora) klawisze zdarte. Do obsługi 10 tki programów, sprzedażowe, reklamacyjne, dodatkowo cała komunikacja Outlook i Teams. Wszystkiego trzeba pilnować bo jak nie odpiszesz na jakiegoś maila to zaraz pretensje, że nie czytasz. Nieważne, że masz mnóstwo na głowie, spamerska wiadomość na teamsach czy Outlooku jest najważniejsza. Na szkoleniach wciskają kit że po 3 miesiącach będziecie mieć premie co jest absurdem. Plany są tak wyważane, że jak nie zrobisz całego zestawu to (usunięte przez administratora) zobaczysz a nie premie. Wciskanie dodatkowych abonamentów żeby był większy cel to norma. Nie ważne że klient nie chce dodatkowej karty, masz tak robić żeby tu obniżyć tam dołożyć i sprzedać nową umowę. Zmuszają do sprzedaży droższych umów niż obecnie posiada klient, jak ktoś chce zrezygnować to wtedy klientowi się cenę obniża. Na dzień dobry dostajesz jakiś gówniany telefon chiński, komputer stacjonarny, ruter i masz sobie podłączyć w domu. Planów sprzedażowych nawet konsultanci z 5 letnim stażem nie mogą zrobić to co dopiero ktoś nowy. Wszystko zrzucają na plecy pracownikowi. Złożysz dla klienta reklamację to potem techniczni dadzą Ci wiadomość żebyś oddzwonił do klienta i powiedział jakie jest rozwiązanie. Nie zadzwonisz to zaraz afera, se nie zamknieta sprawa. Grafiki fatalne! Pieniądze śmieszne! Jak ktoś ma rodzinę to w życiu nie utrzyma się z tej mizernej pensji. Od grudnia na rękę wychodzi około 3 tys zł. Konkursy vendorskie wypłacane z 4 miesięcznym opóźnieniem! Za długo rozmawiasz z klientem to zaraz afera. Wymyślają coraz to nowsze głupoty w stylu przymusowo trzeba wciskać klientowi usługę bezpiecznego internetu za 4 zł, na pałe robić leady na światłowód. TV z oferty nie ma multiroom-u co jest żenujące. Każdy ma w domu kilka TV. Krzesła w biurze też są fatalne. Brak regulacji, brak zagłówka, podpory na ramiona się kiwają albo fotel sam się opuszcza. Jak za (usunięte przez administratora) zeszyt przerw. Trzeba się zapisać żeby wyjść do toalety lub nosić pampersa. Serio nie znajduje ani jednego plusa w t-mobile. A zaraz wchodzi zmiana, że infolinia będzie czynna od 7 do 23 w każdy dzień i święta. Jak ktoś zachoruje to cała grupa musi zrobić jego plan. Teraz sobie wyobraźcie, że pójdzie na l4 starszy konsultant co ma 500 tys. Helloł jesteśmy w (usunięte przez administratora) NADGODZINY PRZYMUSOWE OGLASZA KIEROWNIK. Brakuje realizacji celu to każdy komu brakuje ma przymusowo zostać na nadgodzinach. Musisz sobie uświadomić, że jesteś w tej pracy (usunięte przez administratora) Nieważne, że masz życie prywatne, rodzinę, obowiązki. To jest nieistotne bo najważniejszy jest plan sprzedażowy i wciskanie klientom ukrytych umów czego uczą. Jak zrobić żeby zaszyć abonament? Operować cenami łącznymi i tylko na koniec rozmowy szybko powiedzieć żeby zrobić klienta w wała i żeby była podkładka pod ewentualną reklamację. Mobbing, (usunięte przez administratora) i jałmużna. Każdy szanujący się człowiek odejdzie stąd w ciągu najbliższych 3 miesięcy czyli przed wejściem tych wspaniałych zmian tj. praca od 7 do 23 każdego dnia i święta.

Filozof
Były pracownik
@Dno

Sprzedaż wciska usługę bezpiecznego internetu za 4 zł, a potem Klient wraca i gotuje się ze złości o swoje 4 zł honoru, a następnie obsługa daje 10-15 zł rabatu to faktury, żeby nie poszła reklamacja. Witamy w T-Mobile, Ohio wśród telefonii komórkowej.

Karolka94
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry Na jakie zarobki mogę liczyć na stanowisku doradca Klienta w salonie ? Czy rzeczywiście są to tak duże kwoty jakie obiecują na rozmowie kwalifikacyjnej ? Pozdrawiam

Abcde
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda kwestia wykorzystywania urlopu na przestrzeni pracy? Czy nie ma z tym problemów?

Avn
Były pracownik
@Abcde

Urlop musisz wypisać do określonego dnia w miesiącu. Jeśli Ci coś wypadnie to albo musisz wziąć dzień na żądanie albo lecieć na l4 jednak należy pamiętać, że za l4 czy dzień na żądanie nie jest odliczany Twój target na plan. Ta cała firma to żenada.

Tragedia
Były pracownik
 Pytanie

Cele poszły w górę o 30 %, premie w dół o 30 %. Kolejna sprawa to tzw. ARPU, czyli konieczność utrzymania wartości kontraktu: nieważne co mówi abonent, przecież on jest nieistotny, ma płacić tyle samo lub więcej. Biorąc pod uwagę chociażby ceny oferty prepaid człowiek ma poczucie żerowania na naiwności klientów którzy przepłacają za usługę, telefon i się wiążą umową. Kolejna rzecz- wszystko masz robić w trakcie rozmowy, wprowadzanie nowego kontraktu, aneksu itp. potrafi zająć nawet i 20 minut ( błędy w systemie np.) , ale jeśli nie robiłeś tego podczas rozmowy z klientem to marnujesz czas, który wedlug kierowników mogles poświęcić na kolejne wciskanke. Następna sprawa - koniecznie aneks z telefonem !!! Pal licho że cena aparatu w TM jest z reguły wyższa niż w sklepie. To klient jest dla firmy a nie odwrotnie, pamiętaj. Dosprzedaż nowych usług - u klienta nie ma zasięgu ? Nie szkodzi, cel ma być zrobiony. Podsumowując - jest to miejsce dobre jeśli nie potrafisz nic innego poza wciskaniem biednym ludziom czegoś czego sam byś nie wziął i nie masz sumienia.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy na contact center pracuje się w niedzielę/święta?

Tak
Były pracownik
@Kandydat

Oczywiście, że się pracuje. Masz do wyboru albo pracę w Wigilię albo w Sylwestra. Nie ma wolnego i w ten dzień w ten. Tak samo jak wypadnie Ci grafik to możesz pracować w kazde święto. Grafik masz miesiąc do przodu podwawany z ok 1.5 tygodniowym wyprzedzeniem. Oprócz tego masz "elastyczny grafik" rozwalający organizm. Jednego dnia możesz pracować od 7 do 15, później od 10 do 18, następnie nie wiem od 16 - 23. Kompletnie nic nie można zaplanować.

Tak
Były pracownik
@Kandydat

Dodatkowo np jeśli się zdarzy tak , że cały dzień nie działają systemy nie jest ten dzień odliczany od Twojej normy. Nikogo nie interesuje, że nie miałeś jak pracować. Twój problem. A nie daj Boże zacznie działać system godzinę przed końcem pracy to musisz zostać i nikogo nie interesuje, że masz lekarza, nie masz jedzenia, musisz odebrać dziecko że szkoły. Masz zostać i koniec a jak nie zostaniesz to masz naganne od kierownika. (usunięte przez administratora)w czystej postaci.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Tak

Czyli rozumiem, że jest to praca 7 dni w tygodniu? Święta rozumiem natomiast jak z niedzielami? Trzeba wyrobić jakąś konkretna liczbę w miesiącu? Coraz bardziej jestem przerażony… Może coś więcej jeszcze opowiesz mi o pracy na cc?

168
Były pracownik
@Kandydat

Tyle godzin masz do wyrobienia ile masz w umowie (cały etat czy pół etatu itd]. Tak, pracuje się w święta i weekendy. Nie ma czegoś takiego jak np 1 listopada wolny dla całej firmy. Jedni maja wolne, inni nie. Infolinia musi działać cały czas. Jeśli się weźmie dzien na żądanie bądź jesteśmy na l4 to też cele sprzedażowe nie są obniżane. Dodatkowo cały zespół i kierownik patrzy ma Ciebie spod byka dlatego, że cel zespołu też nie jest mniejszy. Szkoda gadać. Najgorsza praca w życiu. Takiego mobbingu nigdzie nie doświadczyłam .

Julia
Inne
@168

A jak są płatne niedziele i święta, bo chyba powinna być większa stawka niż zwykły dzień?

Odpowiedź
Były pracownik
@Julia

Powiem tak, jak ja odchodziłam kilka miesięcy temu to wtedy nie mieliśmy żadnych super płatnych świąt czy niedziel. Nie wiem jak jest teraz aczkolwiek jak to się w tej pracy mówiło "lepiej to już było" więc wątpię, aby coś z tym zrobili.

Thomas
Kandydat
 Pytanie

Czy w t mobile panuje dobra atmosfera? Czy osoby transgender są dyskryminowane?

Ilona
Inne
@Thomas

Zaskakujące pytanie, to możliwe, żeby ktokolwiek za to dyskryminował? Bo to chyba nie wpływa na jakość pracy czy się mylę?

Thomas
Były pracownik
@Ilona

Polskie społeczeństwo to niestety ciągle mentalne średniowiecze, osoby (usunięte przez administratora) + są niedoceniane, nie tolerowane, a powinny zarabiać zdecydowanie więcej po to, aby tępić i zwalczać takie postawy.Mówiąc w skrócie: Te pieniądze im się po prostu należą!!!

Anonim
Inne
@Ilona

Uwaga!!! Nie odpowiadać (usunięte przez administratora)! Widzę że łyknęłaś zarzutkę. To prowokator.

Ilona
Inne
@Anonim

Tak sądzisz? :/ No może masz rację. Czyli wątpliwości odnośnie jakiegoś gorszego traktowania kogoś lub braku tolerancji mieć nie muszę?

Areczek
Były pracownik

Zawsze uważajcie na firmy, które ZAWSZE szukają nachalnie pracowników bo to oznacza, że poprzednim nie było za dobrze. Kasa to jakieś 2500 zł na rękę. Cele są dla nowej osoby nierealne do zrobienia jak konsultanci z 5-7 letnim stażem nie dają rady ich zrobić. Czyli zostaniesz na zawsze z pensją niższą niż w dyskontach. Wciskanie kart internetowych praktycznie wbrew klientowi to norma. Nie masz żadnej pomocy, szkoleń, nikt Ci nie chce pomóc bo sam goni za nierealnym celem. Od góry po tym jak sobie nie radzisz dostaniesz propozycje dobrowolnej rezygnacji z przerwy by nadgonić sprzedaż. Czyli pielucha i dzwonimy. Panie Areczku przerwa to dla góry nie dla Pana! Dobrze, że jestem młodą osobą, bez dzieci kredytów itp i mogę to rzucić z dnia na dzień. Jak widzę osoby po 30 roku zycia, które żyły sobie wypruwają by na koniec miesiąca zobaczyć 4 koła zamiast 2500 to wiem, że takiego życia nie życzę nikomu. Z przyjemnością zaznaczam w opini BYŁY PRACOWNIK kiedy drukarka z wypowiedzeniem robi BRRRR.

Mobing , wściekły
Były pracownik

Jeśli chcemy schudnąć w bardzo krótkim czasie, nabawić się depresji, nerwów, nie mieć swojego życia osobistego to trafiliście w dobre miejsce. Po ostatnich zmianach cele są nie do realizacji. Wszystko pozmieniali. Pieniądze są żadne. Podstawa 2700 plus premia widmo, która jest obcinana za wszystko co się da. Za zrobienie obrotu dla firmy na poziomie 350 000 (!) Premia ok 800 zł. Człowiek jest traktowany jak przedmiot. Pracownicy i klienci. Każdy każdego oszu.ku.je. Problem z odejściem z pracy, utrudniają strasznie. Nikogo nie interesuje, że jest się zniszczonym psychicznie i się ma gorsze dni. Najważniejszy jest Twój plan dla kierowników i nikogo nie interesuje to jak się czujesz. Mobing w każdej postaci. Mówię o Łodzi i Żeligowskiego.

XD
Były pracownik
@Mobing , wściekły

Dzięki za podanie realnych zarobków pod czym się podpisuje. Śmieszą mnie HRy albo Kierasy wciskający kit o dobrej kasie jak każdy z każdym rozmawia i wie jak mniej więcej wychodził na koniec miesiąca.

Ilona
Inne
@XD

No to tak z czystej ciekawości skoro oni Cię tak bawią tym co mówią to jakie słowa tak właściwie od nich padają w tym zakresie? Bo tu kwoty widzę i faktycznie fajniej by było jakby okazały się większe

Wyniszczony
Były pracownik

Po sześciu miesiącach pracy na Żeligowskiego skończyłem z nerwicą, depresją, wyrzutami sumienia i długami że względu na żenującą podstawę finansową. Cele nierealne do zrobienia wiec zostaje praktycznie podstawa. Wielki problem aby odejść za porozumieniem stron ponieważ nikt już tutaj nie chce pracować i nie ma ludzi. Porozumienia nie dostałem. Zostałam zmuszony pojąć ma wypowiedzeniu na l4 że względu na swój stan psychiczny. Nie pakujcie się do tej gó..n.i...anej pracy.

Bolek
Kandydat
@Wyniszczony

Dziękuję,przynajmniej nie żałuję że mnie gry nie zwerbowaly.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie T-Mobile Polska S.A. są regularne szkolenia pracownicze?

Nie
Kandydat
@Pytanie

Coś takiego jak szkolenia tutaj nie istnieją. Wprowadzając nowe oferty a nikt nawet nie wie jak to funkcjonuje. Przykład telewizji, która wprowadzili. Najpierw na kilku zadaniowym szkoleniu powiedzieli, że telewizja będzie działać na trzech urządzeniach w tym np trzy telewizory. Człowiek sprzedawał a nagle się okazuje, że to grow*no prawda. Technicy, którzy mają pomagać sami nic nie wiedzą i każdy mówi co innego. Ta firma to jeden wielki (usunięte przez administratora).

Ilona
Inne
@Nie

Chyba sobie żartujesz. I co potem jak już w tym kontekście to sprzedawaliście?

Nie
Były pracownik
@Ilona

Nic, kompletnie nic. Nie masz problem. Kierownicy zadowoleni, że się sprzedaż kręci a co z tymi klientami dalej to każdy ma to gdzieś. Zrobi się jakieś zgłoszenie techniczne, które nic nie daje i koniec. Dlatego właśnie odszedłem. Nie będę pracować w firmie, gdzie pracownicy i klienci są traktowani jak przedmiot.

Część :)
Pracownik
 Pytanie

Czy jest tu ktoś z Bytomia M1 ? Macie jakieś opinie ?

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w T-Mobile Polska S.A.?

Maron5555
Były pracownik
@Pytanie

Układy ;)))

zimek
Były pracownik
@Pytanie

za wszelka cene do nierealnego celu

Ilona
Inne
@zimek

Jakie cele masz na myśli?

Lukasz
Były pracownik
@Ilona

Cele jakosciowe i ilosciowe, czyli sprzedaż, dosprzedaż oraz zachowanie wskaznikaów typu czas rozmowy, schemat. proba dosprzedazy przy kliencie obsługowym itp. Czesc z nich jest ciezka do zrealizowania. Wszystkie rozliczane wg excela, którym zarzadzana jest ta firma. Nie zrobisz celu na wymaganym progu lub% to nie dostaniesz pełnej prowzji i twój system motywacyjny staje sie demotywacyjny bo prowizja jest cieta np o 90% w dół.

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii