Maxus Sp. z o. o. Ochrona osób i mienia

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 43 ocen.

Maxus Sp. z o. o. Ochrona osób i mienia
2 43 6 1

Opinie o Maxus Sp. z o. o. Ochrona osób i mienia

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Ktoś

Prezes Dominika za panny nawywała się BAZYL ?????

Już były pracownik

Panie Piórkowski zbieraj się do porządnej pracy bo nie zarobisz na swoje utrzymanie. Ludzie cię na taczce gnoju wywiozą. Za wodę , za nadgodziny, za traktowanie pracownika , za wiele przekrętów które zrobiłeś , za ludzi którzy przepracowali po 6, 7 i więcej lat a teraz się ich zwalnia. Chciałabym żeby i ciebie to spotkało. A Pyciowi kupcie w prezencie jakąś lalę.

Hermenegilda
@Już były pracownik 14.09.2018 20:55

Czemu lalę? Nie ma partnerki? XD

Paulina
@Hermenegilda 14.09.2018 23:03

Bo na swoi profilu fb nasz ukochany prezes Pyć bawi się lalą dmuchaną. Wstyd. Dla pracowników nie ma na premie, na wodę, na wczasy pod gruszą za to jest na lalki z sex shopu. W

Hermenegilda
@Paulina 18.09.2018 15:20

Może planuje nową działalność, tj. otwarcie agencji towarzyskiej i jest to jakaś reklama? XD A nawiasem mówiąc, rzeczywiście wstyd, żeby prezes firmy zajmującej się nadzorem mienia był tak niepoważny.

były

Ogólnie (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Jakiś nowo bogacki otworzył sobie firmę i jedzie na krzywdzie ludzkiej. Omijajcie ten (usunięte przez administratora) Jest mnóstwo porządnych pracodawców szanujących pracowników.

Hermenegilda

Może tak dodać listę obiektów w Warszawie przegranych u przez Maxus? Zaczynam: - UKSW Dewajtis + szatnie; - biblioteka przy Koszykowej; - Park Kultury i Wypoczynku w Powsinie; -był super obiekt przy Długiej, też już nie ma. To w końcu co jest? Powie ktoś?

Micki
@Hermenegilda 06.09.2018 20:38

I super. Ta firma wogóle nie powinna już istnieć na rynku a prezesi powinni ponieść konsekwencje za wykorzystywanie ludzi niepełnosprawnych.

Już były pracownik
@Hermenegilda 06.09.2018 20:38

A czemu nie ? Szpital Praski

Już były pracownik
@Hermenegilda 06.09.2018 20:38

@Hermenegilda A szpital bielański przecież też przegrał Maxus.

xyz

Mam pytanie,czy przy umowie o pracę,nie na zlecenia,firma płaci przy każdej wypłacie dodatek za godz nocne,i czy kwartalnie wypłaca pieniądze za nadgodziny,nadgodziny ponoć tak jak umowa zlecenie liczą,może ktoś opisać i potwierdzić.dzięki

Koordynator
@xyz 10.09.2018 17:54

Za godz nocne powinni płacić co miesiąc za nadliczbowe nie wiem czy płacą raczej nadliczbowe przerzucaja na umowę zlecenie żeby 100% nie płacić

Już były pracownik

Brawo Maxus za przegranie przetargu na obu szatniach na UKSW na obu campusach. Pytaliście o wodę. Nie widziałam wody od pracodawców na obiektach ( chyba że w kranach lub samemu się przyniesie ). Nie warto a nawet odradzam przyjęcia się do pracy do tej firmy. Firma nie chce zwracać pieniędzy za nic. Nawet nie mam wypłaconych za nadgodziny. Za pośrednictwem PIP swojego dopnę.

Luiza
@Już były pracownik 06.09.2018 16:22

Pan prezes stwierdził do inspektora, że każdy obiekt w lato dostaje wodę

Alojzy
@Luiza 06.09.2018 19:22

Hahahaha ja tej wody od 4 lat nie widziałem

Już były pracownik

Brawo panie Piórkowwski . Brawo za rozwalenie firmy . Za brak wody . Za socjalne dla pracownika. Na miejscu głównego prezesa ( nie wiem który to jest czy Pyć czy Myszkorowski ) to na zbity pysk już byś pan wyleciał z tego biura i 4 piętra. Życzę takiego samego potraktowania przez prezesa.

Leszek Staniszewski

jestem pracownikiem ochrony od trzynastu lat , pracowałem w trzech firmach pobierających dotacje z PFRON i z pełną odpowiedzialnością za słowa informuję że ,, Maxus" jest z tych firm najgorsza pod każdym względem...począwszy od prezesa , poprzez dyrektorów , funkcyjnych pseudo koordynatorów a na pracownikach skończywszy...nabór ogranicza się jedynie do posiadania orzeczenia o niepełnosprawności - najlepiej z tą za którą będzie z PFRON największa dotacja...po podpisaniu umowy Ludzie zostają pozostawieni samemu sobie lub co gorsza stają się ofiarami układów na obiektach...w tej firmie prócz gołej pensji w najniższej wysokości nie ma nic , ani refundacji leków , ani zwrotu za dojazdy , ani wczasów pod gruszą...nawet kompletnego umundurowania - za to jest rozpisywanie godzin na 8 przy dyżurach 24 godzinnych oraz bezprawne zabieranie dni urlopowych gdy występują tkz.niedogodziny , przy czym za dni świąteczne i dni wolne ustawowo od pracy nie ma dodatków ...w firmie stosowany jest mobbing zarówno poziomy jak i pionowy o czym prezes wie i taki stan rzeczy toleruje ! Reasumując - kandydatom radzę się dobrze zastanowić nad podjęciem tam pracy a administratorom obiektów nad podejmowaniem współpracy z tą firmą.

Perła
@Leszek Staniszewski 01.09.2018 14:08

Brawo za szczerą wypowiedź. Prezes bezczelnie kłamie Inspekcji pracy o wodzie którą w upał dostają pracownicy o do finansowaniu do leków, okularów i zwrotu kosztów dojazdu do pracy. Z ust prezesa Pycia kłamstwo goni kłamstwo. Ta firma do dno i wyzysk.

Waldi

Czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jakieś wskazówki dla kandydata

Wodnik

Przypominam, że pracodawca ma m.in. obowiązek zapewnienia nieodpłatnie zimnych napojów, gdy temperatura w pomieszczeniach pracy przekracza 28 st. C, a na otwartej przestrzeni 25 stopni C.U mnie na obiekcie momentami temperatura dochodzi od 37 do 46 stopni masakra Napoje powinny być dostępne stale, w ilości zaspokajającej potrzeby zatrudnionych. Przy tzw. pracach brudzących, wykonywanych na otwartej przestrzeni i bez dostępu do wody bieżącej, pracodawca jest zobowiązany zapewnić do celów higienicznych co najmniej 90 l wody dziennie na każdego pracownika. o wode prosze się zwracać do działu kadr lub do koordynatorów

ksywka

Czy w Warszawie firma ma jeszcze jakieś obiekty? Dochodzą słuchy, że już niewiele.

Lump
@ksywka 31.07.2018 00:06

Niewiele. I bardzo dobrze. Pan ZP zniszczył wszystko.

Hermenegilda
@Lump 31.07.2018 22:54

Też odniosłam wrażenie, że ma niskie kompetencje.

Ulaaa
@Hermenegilda 31.07.2018 23:03

Pan Z.P. idzie jak tornado. Niszczy wszystko i wszystkich.

Hermenegilda
@Ulaaa 01.08.2018 10:58

To po co trzymać takiego w firmie skoro nie umie utrzymać obiektów i przynosi straty? Sekretarka z biura też odeszła.

Upał
@Hermenegilda 01.08.2018 13:08

@Hermenegilda. Piórkowski ją zwolnił a nie odeszła. Tak samo Woźnicę zwolnił.

Hermenegilda
@Upał 01.08.2018 14:48

Ludzi zwalnia, obiekty traci. To kim on będzie rządził? Sam sobą?

Romek
@Hermenegilda 01.08.2018 14:51

Może tylko potrafi rządzić sam sobą???? Ja ne wiem czemu prezesi tej firmy na wymarviu nie pogonią go w cholere. Doprowadził firmę do kometnego zgonu. Zarabia jak minister, nic nie robi oprócz picia ławki i jedzenia ciasteczek. Czy prezesi są ślepi i głusi???? Rzygać mi się chce jak mam iść do pracy. A kiedys było inaczej.

Upał
@Hermenegilda 01.08.2018 14:51

@Hermenegilda. A czy jego to pracownik wogóle interesował ? Znajdzie się jakiś niedobitek i będzie pracował dla Piórkowskiego i szefostwa z Łodzi. Zadbają aby mieli dojne krowy.

boa

ostatnie wpisy o nicku ,,lew" spłodzone zostały przez obrzydliwego babochłopa , wyjątkową mendę ukrywająca się za plecami innych , wykorzystała menela ernesta do obrony jej interesów , ta kłamliwa manipulantka i donosicielka jest żywym brakującym ogniwem w teorii Darwina , tam gdzie teraz trafi zniszczy obiekt jak na Dewajtis. Babochłopie jesteś kupą gównaaaa !!!!!!!

Spostrzegawczy
@boa 24.07.2018 10:32

Grzecznie się do Ciebie zwracam a Ty wyzywasz wszystkich od pijaków, złodziei i psycholów. Zastanów się po co to wszystko? Wystarczy poczytać Nicki boa żeby wiedzieć że to Ty Leszek. Nie wiem dlaczego wszystkich masz za imbecyliiii. To pokazuje jakim Jesteś człowiekiem.

Miły

Identycznie jak Ty Swój swojego pozna.

Jola

Dawno nie pisalam ale teraz kiedy juz ochlonelam to chce sie podzielic tym co mnie spotkalo ze strony osob ktore udawalo moich przyjaciol A mianowicie Danuta S Leszek S .Szczegolnie zawiodlam sie na Dance przez caly czas udawala taka serdeczna przyjaciolke a glownie chodzilo jej o to jakie mam planyi ci zamierzam wyciagala ode mnie informacje i przekazywala gdzie trzeba .Mam poad 60 lat adalam sie podejsc jak male dziecko nocoz zycie piszerozne scenariusze moj na dzien dzisiejszy nie wyglada ciekawie ale juz wkrotcei mnie zaswieci slonko.Jedyne co mnie boli to podlosc ludzka ktora nie zna granic czasami myslimy ze jestesmy otoczeni przyjaciolmi a okazuje sie ze to nie to ale dalam sobie rade czekam na dalszyciag wydarzen

Danusia
@Jola 19.07.2018 12:08

Nie wiem jak Leszek S podejdzie do Twoich Jolu oszczerstw, czy w ogóle tu zagląda. Natomiast jeśli chodzi o mnie to ja nie chcę i nie będę komentować Twojego postu ponieważ uważam że ostatni pobyt w szpitalu i Twoja choroba związana z tym pobytem zrobiła spustoszenie w Twojej głowie. Jest mi przykro. Pozdrawiam.

Jola

Mialam inne zdanie ufalam Danusi bezgranicznie no coz takie jest zycie

Jola
@Danusia 20.07.2018 10:39

Broniac swoje imie probujesz zasugerowac ze zwariowalam mozna i tak kazda obrona jest dobra ale gwarantuje ze nie zwariowalam tylko bardzo zawiodlam sie na Tobie to tyle

Danusia
@Jola 20.07.2018 13:22

Zawiodłaś się to tylko na swojej chorej głowie. Nie bronię swojego dobrego imienia bo nie mam przed kim i przed czym. Jolu idź do lekarza potrzebujesz pomocy. Pozdrawiam.

Jola
@Danusia 20.07.2018 14:03

Co Ty chcesz od mojej giowy przestan robic ze mnie wariata bo robisz to publicznie ja Cie od wariatow nie wyzywam wiec sie zastanow co piszesz wczoraj grozilas mi sadem a to chyba Ty zachowujesz sie troche pod sad ja pusze to co mysle i jak sie zachowalas w stosunku do mnie napisalas nawet ze powiesz w sadzie ze Lewicki jest najlepszym przelozonym jakiego mialas to raczej z Twoja glowka jest cos nie tak bo tyle krzyczalas a zreszta co mnie to obchodzi ale od mojej glowy i mijej choroby to wara bo nie masz prawa sie publicznie wypowiadac bo to juz jest pomowienie

Jola
@Danusia 20.07.2018 14:03

Wywlekasz publicznie o mojej chorobie bo czytalas co bylo napisane i teraz ro wykorzystujesz ze ci zaufalam masz racje przez przelozonych i takich osobach twojego pokroju fajtycznie cos sie zlego stalo ale czy jestem wariatka czy nie to nie tobie wydawac publicznie werdykt i stawiac diagnoze od tego beda inni a ty nie pizwalaj sobie za duzo i nie mysl ze jestes bezkarna

Danusia
@Jola 20.07.2018 14:46

Hola hola sama pisałaś tutaj na goworku że miałaś udar. Dlatego pozwoliłam sobie napisać że ostatni pobyt w szpitalu i związana z tym choroba tz UDAR zrobił spustoszenie w Twojej Jolu głowie. Z całym szacunkiem ale to Ty sama robisz z siebie WARIATA. Dlatego nie mam pretensji oraz żalu po prostu rada z serca IDŹ DO LEKARZA BO JEST CI POTRZEBNY.

Jola
@Danusia 20.07.2018 14:59

Szkoda mojego zdrowia to TY IDZ DO LEKARZA nie mam juz ochoty pisac na dzien dzisiejszy nie jestes odpowiednim partnerem do dyskusji .To by bylo na tyle .A jak cie wezwa do sadu a zeznasz inaczej niz mowilas to po rozprawie poprostu napluje ci w twarz i nie mam ochoty dalej z toba polemizowac szkoda mojego zdrowia i moich nerwow to byl moj ostatni wpis do ciebie JESZCZE DOBRA RADA LECZ SIE NA NOGI BO NA GLOWE JUZ ZA POZNO

Iwonka
@Jola 20.07.2018 15:15

A kogo interesuje wasz trójkąt tzn Ty, Danuta i Leszek???? Czemu mają służyć Twoje wpisy na goworku???? To są Twoje prywatne sprawy a Ty wylewasz publicznie gorzkie żale. Robisz z siebie męczennicy. Wczesniej bo Lewicki i Nina teraz bo Danuta i Leszek. A jak to się ma do firmy???? Dyrektora prezesów koordynatorów nie interesują problemy, plotki, romanse, przyjaźnie pomiędzy pracownikami. Przeczytaj regulamin i czego dotyczy ta strona. A Ty wylewasz tu rozgoryczenie i rozpacz za przyjaciółką. Tylko kogo to interesuje???? Może zgłoś się do którejś z redakcji typu Samo życie i opublikują Twoją historie. Z całym szacunkiem ale ostatni Twój wpis to dziecinada i brak honoru.

Jola
@Iwonka 20.07.2018 15:50

Czego sie czepiasz nastepna nawiedzona ja nie rozpaczam za przyjaciolka tylko napisalam co ona potrafi nie nawidze dwolicowcow

Iwonka
@Jola 20.07.2018 17:23

Ale kogo to interesuje???? Właśnie Ty robisz z siebie idiotke pisząc tutaj takie rzeczy. 99 %czytających te opinie nie zna ani Ciebie ani Leszka ani Danuty. Więc po co tutaj smędzisz jaka to jesteś pokrzywdzona.

Iwonka
@Jola 20.07.2018 17:23

I jeszcze napisze Ci, że jak się spotkaliśmy w parku tzn pracownicy to Danuta cały czas Cię wspominała. Opowiadała jak Cię skrzywdzili i upokorzyli. Nawet myśmy jeszcze zostali a ona spueszyła się do Ciebie do szpitala. Ale przyjaciółkę trzeba traktować jak przyjaciela a nie jak służącą. Co za dużo to nie zdrowo.

Bogdan

Weź leki na uspokojenie i zmień kanał.

Zuza
@Jola 20.07.2018 15:15

Myślisz że po tym co tu odstawiłaś to ona albo ktokolwiek pójdzie w Twojej sprawie na świadka? Puknij się w czoło kobieto.

Barni
@Zuza 21.07.2018 08:37

Jeszcze zapłaci"MAXUSOWI"odszkodowanie za bezpodstawne pomówienia.

boa
@Barni 21.07.2018 09:45

śmiech na sali , dyrekcja Maxusa na kolanach na pielgrzymkę z podziękowaniem że mają tak głupich pracowników że jeszcze szykanowani pracownicy ich nie posadzili , a Oni dobrze wiedzą ile mają za uszami.

Kolega
@boa 21.07.2018 11:35

Posadza, posadzą ale Ci normalnie a nie Ci którzy lamentują tutaj jaki to ich los spotkał i opisują kto kogo i za ile. Dla tych malkontentów życiowych (tu zwracam się szczególnie do Jolanty) to do programu " Urzekła mnie Twoja historia " a nie do sądu.

Ela
@Jola 19.07.2018 12:08

Urzekła mnie Twoja historia. Ja pitole co za poziom osobowości. Następna psychiczna?.

Ela

A Ty z autopsji czy z urzędu taką mądra? Zanim coś napiszesz sensownego przeczytaj wszystkie posty p.Joli.

Iwonka
@Ela 23.07.2018 12:09

No właśnie to posty Pani Joli i innym (usunięte przez administratora) do tego co pisze. Zanim ocenisz kogoś spójrz w lustro.

Jola

Danusia S jest najbardziej krysztalowa osoba jaka znamUczciwa do bolu ciekawa jestem czy teraz bedzie juz zadowolona

Jola
@Limonka 20.07.2018 15:52

Musialam tak napisac bo jak napisalam co mi zrobila to kazala sprostowac bo pozwie mnie do sadu wcale nie jest krysztalowa wrecz przeciwnie wczoraj napisalam jak mnie potraktowala

Iwonka
@Jola 20.07.2018 17:21

Ale to naprawdę nikogo nie interesuje. To nie miejsce na Twoje zażalenie i pretensje. To Wasze sprawy jak się traktujecie.

anonim

(usunięte przez administratora)

leszek

kuuutasie nikt mnie nie wywalił za to ciebie tak jak się obsrałeś po pijaku aż gacie zostawiłeś w kiblu bydlaku...na kolanach z kwiatami dziękowaliście Dorocie że was zostawiła do końca umowy...ale bez ciebie...lepiej mendo trzeba było posprzątać swoje odchody a nie zostawiać żeby Marzena rzygała jak sprzątała...

leszek

na kolanach (usunięte przez administratora) z kwiatami dziękować Dorocie ze pozwoliła zostać wam do końca umowy...po waszych złodziejstwach i pijaństwach...mnie tam nie było od 1 kwietnia...zamiast kłamać obsraną (usunięte przez administratora) wyliż ernestowi...

nowy

Po wpisach widać jacy są ludzie w tej firmie.

Kinga
@kobra 04.07.2018 14:47

Zmień sobie nick na żmija w ludzkiej skórze

Stan...
@nowy 03.07.2018 13:47

Przestańcie wypisywać głupoty...!!!

tre

Ma ktoś do nich jakiś numer? Pilnie potrzebuje!

Ble
@tre 02.07.2018 13:55

Do kogo?

Żabcia

Gdzie podział się " zacny " pan Woźnica? Jakoś cicho o nim. Czy pracuje jeszcze w Maxusie ?

Jola

Nie zagladalam dluzszy czas na goworka myslalam ze te przepychanki slowne juz sie skonczyly ale nie nadal wyzwiskach a oczernianie i opluwanie .Ludzie o co Wy ze soba walczycie o awans pieniadze czy o dobre imie jezeli o cos kolwiek to chyba wybraliscie zla metode nie tedy droga po co to wywlekac kto gdzie kiedy z kim i za ile Dewajtis stracone zaraz straca Wojcickiego a wy sie targacie za lby jak szczeniaki .Wyzywacie sie gorzej niz malolaty Nie wiem moze to wasz sposob na stres c0alkiem mozliwe ale juz przeginacie jest to bardzo niesmaczne i nie przystoi doroslym ludziom Pozdrawiam wszystkich zestresowanych .Sama zyje w ciaglym stresie ale nie obwiniam i nie opluwam wspolpracownikow tylko przelozonych bo coz sa winni ci co ze mna pracowali byc moze cos gadali na mnie ale tego nie wiem wiec sie do nich nie czepiam .

leszek

,,lew" i parę innych nicków to Danuta S. ta sama która nagrywała swoich rozmówców przy pomocy pluskwy...choroba psychiczna się uaktywniła , czynienie krzywdy innym to dla niej dobra zabawa - używa wielu nicków i tworzy przeciwstawne opinie...w Polsce takie osoby się leczy nie karze ( zalecam leczenie przymusowe - to jedyne radykalne rozwiązanie ) a tak na marginesie to wręcz podręcznikowy przykład do czego prowadzi zatrudnianie osób chorych psychicznie - Maxus zatrudniając takie osoby i powierzając im dozór mienia znacznej wartości sam wiąże sobie bat na własną skórę...ale to już Maxusa problem , nie mój ...od 1 lipca ponownie staję się wolnym człowiekiem nie niewolnikiem Maxusa...pozdrawiam wszystkich tych którzy mają odwagę w każdej sytuacji mówić prawdę i walczyć o swoje prawa.

Boy

A Lew pajac bezmózgowy ha ha ha. Przyganiał kocioł garnkowi.

leszek

prosić się to możesz ty - psychiczny pojebie genetyczny...

Lol

Wszyscy jesteście tacy elokwentni i oczytani,wytykacie błędy- lapsusy jezykowe. TO CO WY ROBICIE W TEJ FIRMIE - PRACOWNICY DOZORU CZYLI CIECIE? Jak nie używacie wulgaryzmów to hajtujecie wszystko i wszystkich. Poziom waszych wpisów to żenada. Oczywiście nie wszystkie wpisy są na miarę grafomana ale 80% niestety TAK!!! BANDA ŻALOSNYCH ANALFABETÓW!!!

Luiza
@Lol 26.06.2018 00:05

Ale za to Ty jesteś LOL!!!!! Ha ha ha może warto spojrzeć w lustro zanim strzeli się krytykę innym.???? Polecam w słowniku sprawdzić znaczenie słowa cięć oraz pracownik dozoru. Obowiązki również są zupełnie inne. A co do Ciebie LOL ( beka śmiechu) to idealnie pasuje przysłowie..... Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak świnia.......

Kokega

Lepiej przeczytaj swoje komentarze i zastanów się jaki jesteś przygłup. Dobrze umyj i zdezynfekuj pysk. A teraz możesz Pana Leszka w (usunięte przez administratora) pocałować. Nie musisz dziękować ha ha ha

Boy

Na Ty prostaku to tramwaj staje a na dzyń, dzyń odjeżdża. Nie jesteś wart Leszkowi butów czyścić. Zazdrość prostaku Cię zżera. A ty jesteś zerem i bencwałem. Nic w życiu nie osiągnąłeś i nie osiągniesz.

Boy

POpaprańcu zainfekowany głupotą i prostactwem. To nie pisze karakanie p. Leszek. Na tyle jesteś debilowaty że nie wiesz kto się kryje pod tym nickiem???? Ha ha ha a jestem tak blisko. Koczkodanie bez szkoły. I nie interesuje mnie wieśniacko pijacka mordo snopek siana bo jestem Warszawiakiem patologio.

Boy

Przy tobie balas to nic. A to że lubisz balasy to wszyscy wiedzą. Takie z Ciebie płytkie (usunięte przez administratora) I nie da się takiej wszy jak Ty niczym wytępić.

Boy

Przy tobie przez małe t pała to inteligentna rzecz. Jeszcze raz podkreślam trutniu bez mózgu, że to nie pisze Leszek. Czepnąłeś się chłopiny i jak (usunięte przez administratora) cały czas bredzisz. Warszawiaków i Warszawianek w firmie Maxus pracuje bardzo wielu. A Ty jak mongoł wkoło to samo. Leszek i Leszek i Leszek. A Leszek ma Ciebie i twoje frędzlu wpisy głęboko w knocie. Jesteś dętym fr.... em.. Masz zrytą pałę sługusie. Mniej denaturatu pij bo to Ci szkodzi. Ale z Ciebie ku.... as, nawet nie domyślasz się kto pisze.

leszek

uważaj bo jak się zgubisz to do kibla nie trafisz a tam jest takiego gówna jak ty miejsce...piszą ci Ludzie że jesteś w błędzie wszędzie widząc Leszka...lecz swoją chorą nienawiść bo to już obsesja...a swoją drogą czytającym ukazuje co poniektórych pracowników w całej okazałości - to też godne przemyślenia czy wart podejmować pracę w takim bagnie ?

leszek

psychopatyczny mitomanie alkoholiku - kutasss to z ciebie i to nasączony denaturatem...umyj obleśny zapijaczony ryj to będziesz mógł mnie cmoknąć w (usunięte przez administratora)

Boy
@leszek 27.06.2018 09:35

Ten Lew to jakiś niedojeb. Cały czas pisze o że to nie Ty Leszku a ten mongoł cały czas swoje. Chory zryty łeb od denaturatu. Leszku zazdroszczą Ci kultury i inteligencji. Nie dorównują ci prostaki w niczym i zżera zazdrość. Maxus też się na nich wypiął. Nie warto odpisywać bo nie ma komu. Szkoda pisania bo i tak te zera nie zrozumieją treści. Pozdrawiam Leszku.

Boy

Nie. O imbecylu to piszemy o Tobie. Leszka to cmoknij w pytona ha ha ha dla Ciebie penisie to Pan Leszek.

Boy

Już przestań się przedstawiać. Wszyscy to już wiemy.

Basia

Chciałam tu na forum podziękować P. Dyrektorowi za okazanie pomocy i życzliwości.

Kuba
@Basia 26.06.2018 19:59

Ha ha ha i tylko tyle.

Marcin

Chciałbym Was prosić o przestrzeganie regulaminu oraz nieobrażanie siebie nawzajem, gdyż do niczego to nie prowadzi. Zamiast tego, zachęcam Was do wyrażania swoich opinii na temat pracy w firmie Maxus. Nie znalazłem w internecie informacji na temat rekrutacji w firmie Maxus. Powiecie, proszę, czy firma prowadzi rekrutacje? Jeśli tak to na jakich warunkach? Zachęcam Was do wypowiedzi.

Jola
@Pracownik 26.06.2018 18:33

Chyba sam do końca nie wiesz co piszesz nie wprowadzaj człowieka w błąd i nie zachwalaj czegoś co nie jest prawdą

Pracownik
@Jola 26.06.2018 23:24

Bardzo Cię proszę mów oraz pisz w swoim imieniu. Ja napisałem tak jak jest jeśli chodzi o moją osobę. Przykro mi że Ciebie spotkały nieprzyjemności że strony pracodawców. Pozdrawiam.

PANTERA

żadnego z cieci Maxusa nie chcę na Dewajtis bo to psychiczne bydło niech się leczy jak jeszcze może , jak ich zwolnią to nigdzie nie znajdą pracy alkoholicy i złodzieje...ha , ha z Maxusem do dna...

PANTERA
@Kolega 26.06.2018 12:22

nie chcę a chcą na Dewajtis - ot lapsus - za to Ty wszędzie widzisz patologię choć największą sam/a jesteś !!!!!

Likiki
@PANTERA 26.06.2018 13:44

Jesteś mistrzem prymitywu. Ot takie małe prymitywne coś z Ciebie.Takie nic. Takie zero. Taki pustak.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kolega

A Ty tępy kołek.

leszek

,,ja" to psi (usunięte przez administratora) !!!!!!!

leszek

Bożeno akurat Ty możesz rzeczywiście być ,,zadowolona" pomimo Twojej wpadki na Nowolipkach , kierownictwo dało Ci szansę na Dewajtis...tu z wdzięczności lub z wrogości do Ludzi zniszczyłaś życie wielu uczciwym pracownikom - Mietek , Paweł , Magda , Lila i mnie...Twoje fałszywe pomówienia i oszczerstwa doprowadziły do tego że Ci Ludzie tam już nie pracują...ale sprawiedliwości poprzez Twoje działanie staje się zadość - Maxus dzięki Twoim wysiłkom stracił definitywnie ten obiekt a wraz z Maxusem z Dewajtis znikasz Ty i również bezpowrotnie...funkcyjni idioci wierzący Ci bezgranicznie mogą Ci i powinni podziękować za stratę dobrych pracowników i obiektu...bezsilność która Tobą miota uaktywniła chorobę psychiczną a obecne wpisy są jej dowodem...to stara metoda przestępców - ucieczka w chorobę psychiczną przed odpowiedzialnością...ciekawe kto w firmie będzie następny z tym scenariuszem ? ja obstawiam kolejność - Robert , Nina , no i ojciec dyrektor...

Iwonka
@Stefan 25.06.2018 17:27

Pracownicy całej administracji. Przeczytaj znaczenie słowa ADMINISTRACJA. I nie ośmieszaj się.

leszek
@Hermenegilda 23.06.2018 17:26

kara również grozi za szarganie dobrego imienia , oszczerstwa i grożby karalne...to co mam to wszystko zgłosić ? a Lewicki chce być ukarany za mobbing i szykanowanie ?

leszek

przygłupy posługujące się wieloma nickami a opluwające mnie - naprawdę chcecie być ukarani za swoje wyczyny ? mówię wam dość...ja w przeciwieństwie do kanalii nic innego nie potrafiących robić tylko siać ploty i obmawiać innych nie ukrywam się za czyimiś plecami - potrafię zło nazwać złem...a wy co ? brak odwagi na ujawnienie ? czy choroba psychiczna wam nie pozwala ? a może zwykły strach...a tak na marginesie - za działania pracownika zgodnie z art.120 k.p. odpowiada firma w której pracuje - czyżby Maxus miał ochotę zacząć płacić odszkodowania ?

leszek

to śmieciu było ostatnie ostrzeżenie...nigdy nie straszę , jedynie ostrzegam...a z całowaniem w (usunięte przez administratora) to śpiesz się całować wodzów puki ich jeszcze masz...

Zadowolona

Nie dziwię się że firma MAXUS pada mając takie kanalie to nic dziwnego. Biada Wam oj biada. NIECH Was Pan prowadzi.

nieZadowolony
@Zadowolona 23.06.2018 14:34

Najpierw kochany bliźni teraz kanalie. Co za fałszywa osobowość!!!

Jola
@Zadowolona 23.06.2018 14:34

Kogo Ty nazywasz kanalia czy swoich bosow a o to Cie nie podejrzewam wiec kogo? Tych pracownikow co cala dyrekcja doprowadzila do pogorszenia stanu zdrowia i poszli na zwolnienia a sa tez tacy ktorym nerwy tak wysiadly ze trafili do szpitala ja jestem ta ktora z udarem trafia do szpitala teraz mam klopoty z chodzeniem z mowa a pracowalam i dalej chcialam wiec nie pisz o pracownikach ze to kanalie lepiej sie popatrz kto Cie otacza z Twoich podwladnych .Pracuj i badz nadal zadowolona ale nie czepiaj sie tych co stali sie ofiarami pracy Lewickiego Piorkowskiego a prezesi byli glusi i slepi na to wszystko co sie dzialo na obiektach

Zadowolona

Widzę że we wszystko można Was wmanewrować !!! Widać jaki jest wasz poziom intelektualny. Żałosne. Amen.

Pracownik
@Zadowolona 23.06.2018 18:16

Pomanewruj sobie swoją rodziną. Tak czy inaczej jesteś żałosnym pustakiem. To Ty zrobiłaś z siebie idiotke. Widać jaki jest twój poziom intelektualny skoro zaczynasz takie gierki. Większość piszących wiedziało że ma do czynienia z chorą osobą a teraz tylko to potwierdziła ś. Dalej twierdzę, że po tych chorych wpisach powinnaś wylecieć z firmy z wielkim hukiem i to dyscyplinarne.

Zadowolona
@Pracownik 23.06.2018 19:54

Amen. (usunięte przez administratora) Leszek . Amen

Zadowolona

Alleluja Alleluja Wybaczam Wam kochani Wybaczam...

Kolega
@Zadowolona 23.06.2018 16:58

Mamo ja wariat...... kup mi komisariat.

Zostaw opinię o Maxus Sp. z o. o. Ochrona osób i mienia - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Maxus Sp. z o. o. Ochrona osób i mienia