T-Mobile Polska S.A.
counter
2 289 495 5 1
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w T-Mobile Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa w T-Mobile Polska S.A.?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Hankabananla
@Pytanie

2600 brutto

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
P.
@Hankabananla

Ja dostalam 3000brutto

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Motylek Nowy wpis
@P.

A na jakim stanowisku??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xpanaceumx Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Jeżeli mówimy o pracy w salonie. Najniższa krajowa + premia, która zależy od planu albo od agent przez którego jesteś zatruniony

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zaintersowany Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
 Pytanie

Cześć Czy ktoś może podzielić się opinią pracy Przedstawiciela Handlowego w T-mobile?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kielczanin
 Rekomendacja

W pewnej "firmie" robiłem 1 albo 2 wynik z ok.100 osobowej grupy. Rzadką forma kontroli były jedynie raporty pod koniec dnia i czasem telefon ,sms. To jakim sposobem osiągałem wyniki budziło tylko ciekawość i rozbawienie w grupie (zebrania raz w tygodniu ). Po pewnym czasie atmosfera, zarobki (adekwatne do wyników) sprawiły,że poczucie własnej wartości mi wzrosło.Niestety w wielu firmach,zwłaszcza korpo-to nie odpowiada bo obawiaja sie o swoją pozycję!!!! Niestety specyfika tamtej branży sprawiła ,że praca się skończyła

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Alicja

Tragedia Zwalniają jak tylko pójdziesz na L4 Ciagle krzyczą Trzeba pracowac w Boże narodzenie i inne święta Nie polecam

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Kielczanin
@Alicja

Wiem że wielu pracowników idzie na L4 2-3 tygodnie po podpisaniu umowy......Wiec co w tym dziwnego,że zwalniaja!!??Dlaczego mieliby placic komus kto nie pracuje??!!! Co do mobbingu i warunkach pracy-też jestem absolutnie przeciwny i dlatego mimo,że potrafie robić wyniki omine T-mobile szerokim lukiem!!!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Opinia

Praca ciężka. Trzeba lubić pracę z klientem, w gwarze i hałasie. Trzeba umieć sprzedawać i być odpornym na stres. W tym wszystkim nie pomaga firmą. Nie ma żadnych warunków socjalnych. Mówię tu o Wareckiej. Nie ma szatni, szafki to śmieszne małe koryta i to nie dla każdego. A kuchnia- żenada. Zapomnij o kawie i herbacie co w innych korpo jest już standardem. O owocowych dniach nawet nie myśl. Firma ma to gdzieś. Nie ma nic co po zejściu że słuchawki pomogloby Ci się odprężyć. Żenada jak na taką formę6

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ona

Pracuję w firmie ponad dwa lata. I zauważyłam, że jakby złączyć te wszystkie negatywne i panegiryczny opisy to wyszedłby jeden w miarę prawdziwy. Każdy widzi tam to co na co sam sobie zapracował. Co do faktów. Po szkoleniach z ok. 10 osób zostaje 7.po pół roku z takiej siódemki zostają ze dwie osoby Praca od 7-23 w różnych konfiguracjach, grafik na kilka dni przed końcem miesiąca. Urlopy jak w każdej firmie trzeba planowac. Co do zarobków - znam takich ktir, y zarabiają na rękę ok 8-9 tys jak i takich którzy zostają na podstawie ale Ci faktycznie nie zostają w firmie długo. Faktem jest ze trzeba lubić taką pracę, lubić ludzi i radzić sobie ze stresem. Tr, eba się ciągle uczyć i pamiętać to czego się już nauczyłeś. Ja jestem średniakiem i moje plany oscylują w granicach 100 czesem je trochę przekroczą czasem są troszkę pod kreska ale nigdy nie spadłam poniżej 4 tys na rękę. Atmosfera wcale nie jest zła jeśli nie oczekujesz w firmie luzu i zabawy. Jeśli umiesz pracować pomietajac że jest to infolinia a nie praca biurowa i nie zawsze jest chwilą na pogadanie jest ok. Ludzie naprawdę fajni a że ktoś się trafi mniej sympatyczny? To chyba normalne.Naprawde nie dajcie się zwariować. Jest ok

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Były pracownik

Witam jestem byłym pracownikiem T-Mobile. Co do rekrutacji przebiega super miałam dwie rozmowy. Szkolenia też super. Ale zaczęło się jak dolonczylo się do zespołu po szkoleniachmłoda strasznie ambitną kierowniczka która potrafiła zamiast pomóc to człowiek w monitor patrzył i ryczał zero poszanowania isnny mobbing. Za każdym razem wkolko traktowanie pracownika źle wytykanie błędów zamiast pomóc to jeszcze gorzej strach było się jej o coś zapytać bo zawsze była odpowiedź że to było na szkoleniach. Inni kierownicy bardzo pozytywnie super a ta dosłownie zbyt dużo ambicji a zero pomocy . Jako firmę t mobile polecam ale nie kierowniczkę

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Wziąłeś udział w rekrutacji? Daj znać, jak wyglądał ten proces.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ania
@Pytanie

Pierwsza część wyglądała tak, że musiałeś opisać co to internet np. mobilny potem druga część losujesz jakieś scenki gdzie musisz zagrać sprzedawce któremu brakuje np. 100 do utargu i musi wcisnąć coś .. a trzecia część dostajesz obiekcje klienta a ty je musisz odbić a potem mówią, że 10 min przerwy i na końcu wybierają osoby które były ok a reszcie dziękują po czym mówią, że w ciągu tygodnia dwóch będzie kontakt z ich strony.. Oczywiście jeśli ci co się dostali odejdą po np tygodniu to oczywiście będzie kontakt bo muszą kogoś w dziurę wepchać, ogólnie jeśli masz kontakty w tej firmie to praca jest twoja :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jakub
@Ania

Pamiętasz może jakie warunki zatrudnienia w Twoim przypadku zaoferowała firma T-Mobile Polska? Interesuje mnie przede wszystkim to, czy od pierwszych dni obowiązuje pełna umowa o pracę? Przedstaw, proszę, co wiesz na ten temat.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xtz
@Jakub

Tak, umowa o pracę jest od pierwszego dnia czyli od początku szkolenia, pierwsza umowa na okres 7mc.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Yyy
@Xtz

Pierwsza na 3, następna może być na 7/3 a nawet skrócona w każdym momencie :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Xtz
@Yyy

Czyli nawet to sie zmieniło, za moich czasów pierwsza była 7-ka ;) Co do skrócenia to właściwie w każdym momencie mogą Cię zwolnić, nie ma znaczenia która umowa i na jak długo ;) Ale żeby nie straszyć jeśli jesteś rekinem sprzedaży i masz siłę aby miesiac w miesiąc kręcić wynik to dobra praca z dobrą kasą...jeśli się do tego nie nadajesz to sam się zwolnisz zanim zwolnią Ciebie bo presja spora i nie każdy ją wytrzymuje.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sebastian

T-mobile będzie Wam kazał zwrócić "niesłusznie" wypłaconą prowizję tak jak to było kilka lat temu. Uciekajcie!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Julia

Czy można dostać pracowniczą zniżkę na ich pakiety ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Fiona

Jeśli chodzi o pracę tutaj w firmie to nie zarabia się najgorzej jeśli robi się swoje plany i oczywiście priorytety sprzedażowe które jeśli nie zostaną wykonane to premia ucieta o 50 procent. Natomiast śmieszne są obiecywane awanse. Przede wszystkim jedną osobę na starcie zapewniają, że nie ma opcji zostania starszym konsultantem I TYLKO wchodzi w grę takie stanowisko przez wypracowany awans a okazuje się że przychodzi druga nowa osoba ze stanowiskiem starszy konsultant. Absurd co? Druga sprawa jest taka że jak zapracujesz na ten awans a braknie ci głupiego jednego first calla lub nie zrobisz 1 testu TO AWANSU NIE MA. Czy komuś z Was udało się awansować? Jestem ciekawa Waszych opinii. Gdyby nie to że każdy traktowany jest w tej firmie inaczej i często jest to nie fair to powiedziałabym że praca super jeśli potrafi się sprzedawac.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Śmiechłem xD

W T pracuję już prawie 5 lat na korespondencji. Praca przyjemna, ludzie świetni, kierownicy udzielają pomocy jak tylko mogą, nigdy nie zostawiają konsultanta samego sobie z problemem. Może od początku: rekrutacja na korespondencję rozpoczyna się od umowy zlecenie, a w dalszych krokach w rekrutacjach wewnętrznych można przejść na stanowisko konsultanta. Osoby wykraczające swoimi wynikami, działaniem, inivjatywami powyżej stawianych celów jak i oczekiwań przełożonych nie są gaszone i zamiatane pod dywan. O ile z góry jest okiento na etaty to pojawia się możliwość, że to właśnie takiej osobie dadzą propozycję aneksu do umowy na stanowisko starszego konsultanta. Kolejnym stanowiskiem na korespondencji jest specjalista, ale tu obsada jest ściśle określona i nie bez powodu na stanowiskach znajdują się te osoby, a nie inne. Na sali zawsze dostępny jest kierownik, czy też opiekun zespołu,którzy kierują procesem. Odpowiednio do stopnia w drabince wyglądają zarobki. Oczywiście za siedzenie i odbijanie się nikt nie zapłaci. System premiowy jest zbudowany tak, żeby nawet nie robiąc 100% otrzymać jakąś premie,a przekraczając 100% też dostać odpowiednio więcej, troszkę inaczej to wygląda na zleceniu, gdzie realizacja celu w przełożeniu na premię idzie schodami, a nie liniowo. Przechodząc do wypłaty: na start nikt nam nie da nie wiadomo ile za siedzenie, czy też naukę. W zależności od stanowiska konsultant może zarobić od 2,5k do 5,5k na rękę. Kwota minimalna dotyczy się początków na zleceniu gdzie wyniku nie robi się na 120% ale też nie olewam pracy i swoją ilość godzin wypracujemy, a kwota maksymalna obejmuje już wykrecone wyniki dla starszego konsultanta. Robiąc swoje na wymaganym poziomie, konsultant na umowie o pracę myślę, że oscyluje w granicach 3600-3700 na rękę. Na przestrzeni lat praca w T bardzo się zmieniła, zarobki poszły w górę, ale wiąże się to z szerszym zakresem obowiązków,w sumie naturalna kolej rzeczy - nikt nam nie da 5k za włącz/wyłącz pocztę głosową. Szkolenie 2 tygodnie prowadzone przez jednego z najlepszych konsultantów z zlecenia pozwala tylko polizać temat, dużo trzeba nauczyć się samemu, ilość materiału i pełen zakres obsługi do przerobienia nie jest zwyczajnie możliwy do zrealizowania w tym czasie, ponoć kiedyś szkolenia trwały dłużej. Muszę jednak trochę uspokoić, nikt na korespondencji (nie wiem jak na hl/sprzedaży) nie jest zostawiamy samemu sobie. Kierownicy dbają o to aby nowe osoby otrzymały na start odpowiednie wsparcie, szkolą się Jeszce jakoś czas już na żywym organiźmie w swoim własnym tempie (oczywiście przekłada się to na wyniki), dosadzani są do innych konsultantów itp. itd. Trochę też muszę zanegować oskarżenia względem braku informacji od innych: jeżeli ktoś cały czas chodzi pytać o to samo, bo łatwiej poświęcić 3 minuty idąc do kierownika niż sprawdzić samemu (po to jest baza wiedzy i procedur żeby z niej korzystać - taka encyklopedia dla konsultanta chociaż może w dużej części nie jest aktualna) to w końcu taka osoba jest odsyłana z kwitkiem: sam nie sprawdzisz to się nigdy nie nauczysz. Jak czytam opinie, że mobbing, że krzyczą, że cele kręcą do niemożliwego stopnia to mam wrażenie, że albo to są osoby, których zaangażowanie w pracę, nie tylko w T, ale i każdą inną jest na poziomie 0. Ucina ie pensji za wiele czynników? Naturalne... Jasne, że niekiedy ocenia klienta nie dotyczy Twojej pracy, a Ty cierpisz, ale cięcie premii za uchybienia w procedurze to norma... Patrząc od strony obsługi czasem krew mnie zalewa co sprzedawcy (ale też nie tylko, żeby nie kierować w czyjąś stronę oskarżeń) potrafią nagadać klientowi, który potem wraca wku******. Nie przestrzeganie procedur to straty dla firmy:w wizerunki i w finansach. Ktoś potem musi takigo Klienta i jego reklamację obsłużyć. Nie znając, lub nie przestrzegając procedur konsultant sam nadstawia głowę pod topór.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Cd
@Śmiechłem xD

Co do urlopów, urlop trzeb A planować z wyprzedzeniem, grafik układają analitycy. Jak nie dasz odpowiednio wcześniej znać, tj. Najpóźniej na początku miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym chcesz mieć urlop to później może być problem. Ale zawsze jest możliwość zamiany dniami z innym konsultantem, grafik najpierw udostępniany jest w wersji wstępnej, a po zmianach już w wersji ostatecznej. Zaplanowanie urlopów na wakacje i święta jak boże narodzenie wymagane jest odpowiedni wcześniej bo fakt, ale nie mogą dać każdemu urlopu w danym okresie bo kto przyjdzie do pracy i obsłuży Klientów w odpowiednim czasie? W takich przypadkach pierw składane są deklaracje na urlop i jak się okaże, że danego dnia za dużo osób się zadeklarowało to organizowane jest spotkanie i między sobą musimy się dogadać, ktoś zrezygnuje z urlopu, ktoś przesunie urlop, albo przyjdzie w inny dzień, w którym są braki.. Od czas jak pracuje nigdy nie było z tym problemów. Urlop urlopem ale wszyscy pracujemy po części na nasze grupowe wyniki.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Byly
@Śmiechłem xD

Znam przypadki że pracownikowi cofnięto urlop bo nie zrobił planu. Znam przypadek gościa co pomógł klientowi pomimo że kierownik zalecił by olać klienta bo nie będzie sprzedaży po czym pracownikowi nie przedłużono umowy. Kierownik w lodzi był mało merytoryczny i nie miał autorytetu. Pomieszano składy bo pracownicy zaczęli się zaprzyjaźnić ze sobą. Mobbing czasem brak racjonalizmu.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Krystyna
@Byly

@Byly Mobbing to dosyć poważne oskarżenie. Czy w T-Mobile Polska ktoś uporczywie Cię nękał i zastraszał? Czekam na informację.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były
@Krystyna

To nie mocne oskarżenie. Kilka razy usłyszałem,że mi umowy nie przedłużą - ale jak poprosiłem o wsparcie to go nie było. Bo nie było czasu, bo nie było jak - tylko sprzedaż i sprzedaż. Inspekcja Pracy odwiedziła przecież CC - sam innemu koledze pomogłem z pismem. Urlopu nie dostał bo planu nie zrobił. Firma się bardzo obrusza - a może by tak wymienić część kierowników??? Nie musi uporczywie nękać by był to mobbing, ale niebędziemy się za słówka łapać. Mobbing to nie jest sztywna granica i jednoznaczność....

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Małgorzata Michalczyk

Bardzo dobra opinia

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w T-Mobile Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Byly pracownik
@Pytanie

Mobbing. Atmosfera między współpracownikami jest ok do czasu aż pojawi się na linii frontu jakiś kierownik....

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
symcha
@Pytanie

Pracuję tam od 6 lat i od czasu nowego Zarządu dużo zmieniło się na korzyść w kategorii zarządzania firmą ale oznacza to, niestety, coraz większe zaostrzenia wobec pracowników, coraz większe cele i coraz więcej czynników których nieosiągnięcie wyklucza cię z premii. Warunki pracy ciężkie, openspace 200osób w stanowiskach jak do nauki języka 9 klatki dla nutrii mają lepsze proporcje) a nie do codziennej, ośmiogodzinnej pracy, słuchawki bez zabezpieczenia antyhalasowego a szum na sali niesamowity; w rezultacie szybko postępujący niedosłuch. Szkolenia na ilość kosztem jakości, jak za wczesnego Gierka. Zaskakujący dobór kadry kierowniczej- wystarczy że masz dobre wyniki, nieważne jak zarządzasz ludzkim potencjałem, czy nadajesz się do tego czy nie. Duża rotacja, zwłaszcza ostatnio gdy ludziom siada psyche od napiętej atmosfery. Był czas, ze było z pracy zadowolenie i z pensji, i z atmosfery, teraz szukam innej.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Wolnosc

Wytrzymalam tam 6 lat. To byl (usunięte przez administratora) mobbing na kazdym kroku Non stop stres i pretensje. Strata czasu. Praca najnizszych lotow.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
gucio

Nie każdy poradzi sobie w takiej firmie i pewnie stąd takie złośliwostki?

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
Były konsultant HL

Nie polecam pracy, atmosfera tragiczna, wyścig szczurów, nie ważne co mówisz do klienta, byle by coś sprzedać, podstaw 2600 brutto, premie są ale szału nie ma, kiedyś były lepsze, ciągła rotacja ludzi bo praca tam to jedno wielkie (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś2
Konsultant infolinii

Zarobki i socjal to duży plus ,(usunięte przez administratora).Praca tylko dla osób lubiących sprzedawać i potrafiących.Jezeli nie czujesz się w tym dobrze to odpuść.Kariera i awanse tylko dla wazeliniarzy lub super sprzedawców,reszta to robole mające odebrac jak najwięcej połączeń w jak najkrotszym czasie. Zamiana kilku zdań z osobą siedząca obok to luksus na który najczęściej nie ma czasu.Praca w weekendy i święta 7-23.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Klient

Galeria łódzka pani w błąd wlosach jest bardzo niemiła, nie chce się jej obsługiwać klientów i jest bardzo pretensjonalna w swoich wypowiedziach dno totalne

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś8

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
T-Mobile Polska S.A.