T-Mobile Polska S.A.
2 283 460 5 1

Opinie o T-Mobile Polska S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Klient
 Opinia

Galeria łódzka pani w błąd wlosach jest bardzo niemiła, nie chce się jej obsługiwać klientów i jest bardzo pretensjonalna w swoich wypowiedziach dno totalne

Pomocna?
TakNie
Kris
 Opinia

Odradzam zatrudniać się w magazynach t-mobile. Chyba, że szukacie pracy na chwilę. Bo pracownicy zrobią wszystko by się was z tamtąd pozbyć.

Pomocna?
TakNie1
Kris
 Opinia

Nie polecam pracy w magazynach t mobile. Pracownicy robią wszystko, żeby się pozbyć nowego pracownika.

Pomocna?
TakNie
Abc
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia

Rozmowa do działu utrzymania to tragedia, grupka (usunięte przez administratora) siedzi i robi casting, olewaja i nie sluchaja co mowi kandydat, proponuja 2400brutto, smiech na sali...

Pomocna?
Tak8Nie1
Były pracownik
 Opinia

Dajcie sobie spokój. Obiecują złote góry a co najmniej 3 czynniki są w stanie Ci odebrać 50 procent premii. Czyli możesz wyrobić 4000 a dostaniesz 1000. Wskaźnik nie zawsze zależy tylko od twoich umiejętności a np od czynnika w firmie. Od grudnia 2017 pompują plany ciągle coś zmieniając i obniżanie są prowizje. Urlopy musisz przewidzieć z miesięcznym wyprzedzeniem nie znając grafika na kolejny miesiąc. Były przypadki że osoba nie dostała urlopu.

Pomocna?
Tak31Nie
Singularity
 Opinia
@Były pracownik 08.09.2018 08:29

Pracując tydzień w tydzień na dwie zmiany nie znasz grafika na przyszły miesiąc? ;) Oj... no nie wiem. Premię Ci coś ogranicza? To może zacznij pracować zgodnie z zaleceniami i regulaminem, a nie będziesz mieć obcięć premii za wyjątkowo niskie wyniki jakościowe...

Pomocna?
Tak2Nie1
Były
 Opinia
@Singularity 10.09.2018 22:16

1. W ostatnich dniach masz grafik ale wtedy z urlopem to na żądanie. 2. Ograniczenia były absurdalne np ocena od klienta za to że system coś mu (usunięte przez administratora) lub jest awaria. 3. Zalecenia - niektóre absurdalne że klienci już z tego wyją. 4. Może jeszcze coś wymyślą - pomysły centrala ma jak w sejmie.

Pomocna?
Tak2Nie1
NoNiezle
 Opinia
@Były pracownik 08.09.2018 08:29

Nie wiem czy to była twoja pierwsza praca ale przeważnie w firmach na umowie o pracę urlopy (nawet jednodniowe) planuje się z wyprzedzeniem a dłuższe ludzie zaklepują nawet i kilka miesięcy wstecz. Może pora dorosnąć?:) Albo popracować gdzie indziej i zobaczyć jakie tam są zasady bo podejrzewam, że podobne lub jeszcze gorsze. Np. w poprzedniej firmie , wpisywało się w tracker na wolne święta już w czerwcu. Norma. A jeśli chodzi o ucinanie premii to jeśli ktoś nie pracuje tak jak pracodawca sobie tego życzył to ma dobrego prawo. Btw nie znam kogokolwiek,kto by miał tak ucinane więc musisz być ewenementem.

Pomocna?
Tak4Nie1
Były
 Opinia
@NoNiezle 25.09.2018 12:41

Tylko np w Ikea dają Ci grafik wcześniej byś mógł sobie organizować życie. W TM idea Work and balance tylko w teorii.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@NoNiezle 25.09.2018 12:41

Widzę, że wiele na kilka aspektów pracy związanej z firmą T-Mobile Polska S.A. masz nieco inne zdanie, dlatego chciałbym poznać, jak ogólnie ocenisz pracę w tej firmie? Czy są możliwości, aby osiągnąć postawione przez pracodawcę cele na dany miesiąc i automatycznie kwalifikować się do otrzymania premii? Jeżeli możesz to przedstaw, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
 Opinia
@Singularity 10.09.2018 22:16

Singularity - po takim tekście rozumiem że jesteś albo Kiero albo HR????. Opowiedz o rotacji, awariach czy też sposobie a raczej braku wsparcia w zespole. Rozumiem że forma zachęty dla nowych ale nie mijanie się z rzeczywistością.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żyjbezkorpo
 Opinia
@NoNiezle 25.09.2018 12:41

Pucuj dalej.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@Były 17.10.2018 14:19

Jeżeli wspomniałeś już o kilku aspektach pracy w firmie T-Mobile Polska S.A. to może Ty przedstawisz nam, jak to wszystko wygląda? Przede wszystkim, jak wygląda to w przypadku zatrudnienia osób młodych? Takie osoby otrzymują wsparcie na początku zatrudnienia?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
 Opinia
@Jan 23.10.2018 14:53

Oczywiście że nie otrzymują. Kierownicy (nie wszyscy) nie mają czasu na to. Wsparcie często oznacza pytanie do pracownika - w jaki sposób osiągniesz założony wynik? Są kierownicy, którzy starają się a są tacy którzy lecą na wynikach i nie słuchają. Można czasem 3 miesiące prosić się o szkolenie. W centrali czesto tzw wyjebka - czyli na pytanie odpowiedź pada sprawdź sobie w procedurze. Rotacja duża a były też osoby co rezygnowały np po tygodniu pracy.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@Były 30.10.2018 16:17

Jak uważasz, czy w takim razie są w ogóle możliwości, aby taki nowy pracownik pozostawiony sam z nowymi obowiązkami nałożonymi przez firmę T-Mobile Polska może odpowiednio je wykonywać? Czy kierownicy w jakiś sposób traktują inaczej osoby początkujące, tzn. patrzą na nich bardziej przychylnym okiem? Jaka generalnie panuje atmosfera w firmie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mattt
 Opinia
@Singularity 10.09.2018 22:16

Brednie nie znasz grafiku i tak jest przynajmniej od kilkunastu lat pozdrawiam

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Igor
 Opinia
@Były pracownik 08.09.2018 08:29

Zamiast narzekać trzeba sprzedawać ja miesiące w miesiąc mam 6 tyś wypłaty. Zamiast szukać minusów trzeba znajdować sposoby.

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lol
 Opinia
@Singularity 10.09.2018 22:16

'nie znasz grafika' ? po jakiemu to? to ta słynna kierownik bez matury? XD

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Singularity
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia
@lol 20.12.2018 15:50

Tak się składa, że biernik liczby pojedynczej dla słowa "grafik" brzmi (kogo? co?) grafika. Nie jestem kierownikiem, a pracuję na telesprzedaży. Są 3 rzeczy, które mogą odciąć premię - niewyrobienie 16% skuteczności na rekordach z bazy, efektywny czas zalogowania (bez siedzenia na przerwie i auxie "spotkanie z kierownikiem") - powyżej 70% i oceny odsłuchiwanych rozmów na poziomie odpowiadającym zaleceniom sprzedażowym. Serio, każdy kto chce pracować w takim miejscu wie i rozumie, że pewne rzeczy to postawa.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robol
 Opinia
@Singularity 10.03.2019 00:30

Co to składnia? Co to biernik ? Pewnie ktoś po studiach! Mam pytanie: słyszałem że często studentki dorabiały :O jak nie starzy nie mieli jak zapłacić! Prawda czy fałsz ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz
 Opinia

Pracuję w Dziale Obsługi Korespondencji. Wcześniej również pracowałam na Hotline (połączenia przychodzące ze sprzedażą), gdzie mogę potwierdzić, że za spóźnienie obcinane były premie, przerwa liczona co do sekundy, wieczny sajgon i brak pomocy osobom bez doświadczenia. Dział Korespondencji wygląda jednak zupełnie inaczej. Zarobki są bardzo podobne, choć na początku finansowo wychodzi najniższa krajowa. Przełożeni robią jednak wszystko aby ich pracownik sobie dorobił, pomagają osiągać cele i nie odmawiają pomocy. Szkolenia na początku są , ale wiadomo, że wszystkiego uczy się w praniu. W moim oddziale (Łódź) pracodawca udostępnia automaty z kawą za 1-2.50 gdzie można wybrać nawet kawę mieloną, dodać syrop lub cynamon albo kupić kawę mrożoną. Do dyspozycji pracownika jest Play Station 4, takie okulary VR do jeżdżenia wyścigówką, piłkarzyki. Do tego benefity typu multisport, prywatna opieka medyczna, zniżki w niektórych restauracjach za okazaniem identyfikatora. Na umowie zlecenie, za te 150 godzin zarabiamy od najniższej krajowej do około 3000zł na rękę. Konsultanci na umowie więcej, zależnie od stanowiska. Praca jest przyjemna, codziennie chodzę do niej z uśmiechem odkąd nie pracuję już na Hotline.

Pomocna?
Tak5Nie
Nick
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia
@Xyz 21.01.2019 12:12

W dziale obsługi korespondencji jest umowa o prace czy zlecenie? Czy są tam takie same benefity jak przy pracy na słuchawce?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktos
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia

To jest praca dla ludzi którzy potrafią sprzedawać i nie piszcie bzdur że młodszy konsultant ma najgorszą bazę bo to nieprawda Podstawa to 2600 brutto A reszta to premia i nawet jak zrobisz 70% celu to zarabiasz ok 3tys to zależy jaką wartość masz w formacie za sprzedaż Pracowałam na umowie zleceniu A teraz o pracę i to dopiero jest przeskok jeżeli chodzi o jakość bazy klientów na zleceniu jest dużo gorsza Praca jest warta polecenia jeżeli potrafisz sprzedawać i jak w każdej firmie z systemem premiowym jest nacisk na cele ale to samemu trzeba sobie uświadomić Jak ktos chce pracować i się nie napracować to szukajcie tam gdzie jest 2100 podstawy i na kasie w markecie( nikomu na kasie nie ujmujac) bo nie trzeba użyć głowy żeby komuś cos przedstawić i zachęcić do zakupu oraz zobowiązania się na kolejne np 24 m-ce A przerwa jak w każdej firmie przysługuje wg kodeksu pracy Tu jest nawet 40min

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Leśnik
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia
@Ktos 02.02.2019 00:13

Ale nikt ci nie powie,że gdy zostajesz na nadgodzinach w t-mobile np. 10 godzin,to w nadal masz 40 minut przerwy,choć wg kodeksu pracy przysługuje ci 5 minut od każdej godziny pracy przy monitorze.I niestety to o śmieciowym ruchu puszczanym nowym konsultantom,to szczera prawda.Znam osoby,które pracując w innych firmach świetnie ogarniają sprzedaż,a w T-Mobile miały z tym problemy.Przecież umiejętności sprzedażowe nie mogły nagle wyparować.Ta kwestia,to publiczna tajemnica t- mobile od lat

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
historyk
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Czy w roku 2012 w Łodzi była taka kampania jak Heyah Dosprzedaż ? Ktoś się orientuje ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant
 Opinia

Atmosfera mega słaba, ciągłe pretensje i ciśnięcie za statystyki. Starsi konsultanci dostają bazę klientów, na których cel robią z palcem w... Konsuktanci troszkę gorszych ale nadal wyrabiają cel. Młodsi za ro, dostają najtańszy sort. Osoby, które płacą po 15 zł za abonament, nie chcą telefonów. Robi się na nich bardzo niskie premie o ile w ogóle się ją zobaczy bo zrobić 160 aneksów z telefonami, mając połączenia od ludzi starszych, którzy chcą mixa za 20 zl bez telefonu, jest bardzo trudne. Do tego ucinanie za jakość, jeśli w ogóle się osiągnie cel. W sumie nie dziwie się firmie. Zatrudniają Więcej niż potrzebują, podłączają nowym najgorszą kampanię, oni i tak celu nie zrobią wiec nie muszą im wypłacać premii, jeśli nawet, to bardzo niską ze względu na sprzedaż niskich taryf a pod koniec umowy wybierają najlepszych. Koniec końców, mają sporo osób, na 8 miesięcy, która pracuje za 1800 zł :D dodam, ze praca jest bardzo stresująca i męcząca psychicznie. Dookoła ciebie siedzą starsi konsuktanci, którzy mają takich klientów, że na jednej rozmowie mają po 4 aneksy, obok siedzisz ty, gdzie pomimo starań i stosowania się do zaleceń, nic nie masz bo dzwonią do ciebie osoby, które mają 3 numery po 20 zl i nie chcą telefonów. I wtedy dostajesz służbowego maila z pytaniem dlaczego ci idzie tak słabo i gorzej niż innym.

Pomocna?
Tak8Nie
Jan
 Opinia
@Konsultant 13.12.2018 15:04

Czy nowo zatrudniony pracownik w firmie T-Mobile Polska jest odpowiednio przeszkolony, aby wydajniej wykonywać swoje obowiązki? W pierwszych dniach zatrudnienia odbywa się może szkolenie, które ma za zadanie przygotować pracowników do odpowiednio wykonywanej pracy? Czy może obowiązek taki spada na osoby bardziej doświadczone, aby nauczyły wszystkiego nowo przyjęte osoby? Opisz proszę, jak to wygląda.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
On
 Opinia
@Jan 15.12.2018 15:25

Nowy pracownik dostanie w ryj od rzeczywistości.

Pomocna?
Tak5Nie
Uczciwa
 Opinia
@Jan 15.12.2018 15:25

Szkolenie trwa miesiąc i jest podzielone na płatności,techniczne aspekty i sprzedaż. Ale t mobile jest najlepszy w szkoleniu oszustów i złodziei :) dziwie się, że ci ludzie mogą spać po nocach. Jak ktoś lubi sprzedać duszę diabłu za 4tys wypłaty to praca dla niego. Od razu jako młodszy konsultant uczysz się jak oszukiwać ludzi i przedłużać umowy tak, by rozmówca się nie zorientował, że podpisuje coś na 36 msc itp. A wciskanie umów starszym paniom, które nie wiedziały w ogóle, że cokolwiek przedłużają, jest ulubionym podbiciem celu pracowników. Jak ktoś ma mocny kręgosłup moralny i nie chce oszukiwać ludzi to niestety się nie odnajdzie. Jak ktoś jest śmieciem to odnajdzie się tam doskonale :))

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@Uczciwa 12.01.2019 14:29

W swoim komentarzu zawarłaś mocne słowa. Czy zarobki, które przedstawiłaś, są już z ewentualną premią i innymi dodatkami? Każdego miesiąca pracownik zatrudniony w firmie T-Mobile Polska ma zagwarantowane zarobki tego rzędu? Sprecyzuj proszę swój wpis w tym zakresie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uczciwa
 Opinia
@Jan 17.01.2019 12:19

Podstawa to 1860 zl netto plus premia za sprzedaż i jakość. Młodsi konsultanci mają najgorszą kampanię z niskimi taryfami więc ta premia przeważnie wynosi 4tys. Jeśli nie zrobi się celu to ma się gołą podstawę. Jeśli jakość jest poniżej 75% (co często się zdarza nawet starszym konsultantom) to zabierają 50% premii.

Pomocna?
Tak1Nie1
syska
 Opinia
@Uczciwa 17.01.2019 12:54

To i tak dobrze bo w polkomtelu żeby otrzymać premie to jakość rozmów musi być na poziomie minium 88%

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktos
 Opinia
@Uczciwa 12.01.2019 14:29

Śmiechem możesz nazwać siebie i to na dodatek bez ambicji Nie mów że szkołą oszustów A żeby być dobrym sprzedawcą konsultantem trzeba lubić ta pracę i się rozwijać w technikach sprzedaży Każda rozmowa sprzedażowy jest nagrywana więc Ci co nie mówią albo sciemniaja sami sobie kręcą bat na tyłek Byłaś słaba to się nie wypowiadaj

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx xxx xxx xxx
Nazwa działu: Obsluga klienta
 Opinia

Ja jestem mega zadowolona z pracy w T-mobile na Wersalskiej. Jestem na samej obsludze i da sie zarobic jezeli człowiek na prawde chce. Wychowuje male dziecko, a mimo wszystko daje sobie rade w pracy z grafikiem. Najlepsze co w tej pracy jak dla mnie to atmosfera. Uwielbiam ludzi, z ktorymi pracuje. Moim zdaniem jest duze wsparcie ze strony kierownikow. Ale nie kazdemu sie dogodzi, a duzo ludzi tutaj przychodzi po to, bo uslyszeli od kogos ze da sie zarobic na sprzedazy i mysla ze juz w pierwszym miesiacu zarobia po 6 tys. Oczywiscie da sie, ale jest duzo materialu do przerobienia i trzeba sie zangazowac,dac sobie szanse. Niestety wiekszosc z tych osob odpada po pierwszym miesiacu szkolen. Ludzie przestańcie narzekać, a zacznijcie po prostu pracować z usmiechem na twarzy, bo swoja prace trzeba lubic. A praca na sluchawce nie jest latwa! Pozdrawiam cala Wersalka ????

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
 Opinia

Warszawa Marynarska. Dział DOKiT. Praca ok zarobkowo dla kogoś kto zaczyna od początku ale kadra zarządzająca do wymiany. Mobbing, wulgaryzmy. Jeżeli lubisz podlizywać się to praca dla Ciebie ale jeżeli masz trochę swojego zdania zniszczą Cię. Zero pomocy i wsparcia a jeżeli o to prosisz to odprawią Cię z kwitkiem. Poza tym limitowane przerwy na sekundy. Jak masz biegunkę lub kobiece dni nie przychodź do pracy bo Ci przerwa minie i odbije się to na Twoim wynagrodzeniu. Nie polecam . Szkoda zdrowia

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konrazie
 Opinia

Pracowałem w T-Mobile jako młodszy konsultant do spraw sprzedaży, czyli w Salonie w Galerii na stanowisku konsultanta.Bardzo pozytywne wrażenie, ale praca nie jest dla każdego! Ale opowiem Wam od początku :) Szkolenie - przed przystąpieniem do pracy w Warszawie. Ja miałem 2tygodniowe , a na Weekend zjazd do swojego miasta. Atmosfera za... sta! Prowadzący szkolenie jak i powitanie bajka. Ludzie coz z całej Polski przyjechali na szkolenie więc są różni. Niektórzy podchodzili lekcewazaco i pili po szkoleniu od 9-17 trwało szkolenie potem do Hotelu czy jak kto chciał... melanż i zabawa, ale dla większości jak i dla mnie był to czas nauki. Po powrocie że szkolenia dostaliśmy materiały do nauki i siedziałem w Hotelu z większością - i się uczyliśmy. Piękne wspomnienia bo po kilku dniach bardzo się ludzie ze sobą zżyli. Szkolenie z BHP, SCENKI rozmowa z klientem, RODO, kurs kasjera - rozpoznawanie pieniędzy fałszywych czasami nudno czasami ciekawie zależy kto co lubi. Przyjeżdżają na szkolenia osoby i prezentują na przykład telefony marki SAMSUNG, Huawei, Sony A my słuchamy i się bawimy urządzeniami :) w pierwszy dzień szkolenia podpisaliśmy umowy w sumie tak na szybko " na kolanie " wszyscy razem w grupie zebrani w sali szkoleniowej , ale poszło sprawnie OK. Szkolenie również z praktyki, programy sprzedażowe ale to już w drugim tygodniu szkolenia. Na koniec szkolenia SCENKI sprzedażowe razem z ofertą więc jest to praca dla osób, które się do tego przyloza i będą się uczyły całej oferty T Mobile. Praca w Salonie super na początku przyjeżdża opiekun, który Ci pomaga przy programach, obsługa klienta na żywo. Rozmowa Handlowa itp. Ktoś w Salonie zawsze Ci pomoże. ZAROBKI - Ja miałem 2400 zł Brutto podstawy czyli 1700zl do ręki na konto plus premie. Musisz mieć 70% planu wyrobione aby dostać jakąkolwiek. Liczy się też "kaloryczność" umowy. Czyli najlepiej jakby klient przeniósł numer wziął abonament za 120 zł z iPhonem na 36 m-cy:) niż na przykład sam numer bez niczego. W sumie liczy się jako umowa to i to ale lepsza wypłata za tą umowę będzie w pierwszym przypadku :) Ja zrealizowałem plan na 100-120% co miesiąc. Więc wypłaty miałem 3500zl, 3200zl, 3000zl, 3960zl, 4222zl, 2896 zł na rękę, ale obok na przykład kolega na stanowisku zarobił 2000zl trzeci miał 4500zl A jeszcze inny podstawe bo nie zrobił planu. Czasami jest to los szczęścia przyjdzie klient i chce 3 nowe numery z telefonami i już masz UMOWY. Czasami cały dzień nie masz nic. Musisz dzwonić obdzwaniac bazy zapraszać klientów do salonu. Czasami klient przyjdzie po doładowanie konta na kartę a rozmowę tak poprowadzilem że wyszedł z umową więc też trzeba się wysilić i wybadac potrzeby :-) Elastyczny grafik pracy więc czasami dzień wolny, czasami na 15 do 21 , czasami od 9 do 15 itp. Zmieniłem pracę tylko i wyłącznie ze względu na większe zarobki :) Ogólnie polecam!

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cała_prawda
 Opinia

Pracowałem w tej firmie i muszę z bólem przyznać, że nie spodziewałem się takich patologicznych zachowań wcześniej widywać. Pani kierownik zwolniła w lipcu chłopaka ze stanowiska głównego specjalisty gdyż miesiąc później w sierpniu jej znajomy brał ślub. Właśnie wtedy dała w prezencie ślubnym stanowisko głównego specjalisty swojemu znajomemu. To co się tam działo to trudno nazwać normalnym zachowaniem. Po tym jak zobaczyłem co ta kobieta wyprawia to przestałem się z nią witać. Po dwóch miesiącach i mnie zwolniła. Układy koleżeńskie panujące od lat. Ludzie bez odpowiedniego wykształcenia i wiedzy o nowych technologiach piastują najwyższe stanowiska przez zasiedzenie i układy. Przykład innego głównego specjalisty po technikum mechanicznym, który pracuje 18 lat i nawet nowi pracownicy po kierunku telekomunikacji z ponad dobrymi wynikami nie mają szans na przebicie się przez układy. Dla mnie najgorsza firma z patologicznym zachowaniem ludzi, którym zostały zachowania z czasów głębokiej komuny.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@Cała_prawda 01.01.2019 19:36

Jak w Twoim przypadku wyglądało dostanie się do pracy w firmie T-Mobile Polska? Również dostałeś się poprzez polecenie znajomego, czy może brałeś udział w procesie rekrutacyjnym? Będziesz tak uprzejmy i napiszesz, jakie warunki zatrudnienia na początku zaproponował pracodawca? Będę wdzięczny za rzetelne informacje na ten temat.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Port Kołobrzeg
 Opinia

W T-Mobile jest (usunięte przez administratora) ale tylko na bilbordach, reklamach i ustach marketingowców. Codzienna praca pokazuje jakie to łajno. Idźcie i przerzucajcie tę kupę. Wypalone korpoludki na każdym kroku, dumne z tego, że zarabiają trochę więcej niż w normalnej pracy. I tak tkwią w tym korpo s..... nakręcając się wzajemnie jak jest (usunięte przez administratora) Brawa, oklaski, damy radę itd. Wielka kupa na wąskim trawniku. Robota w której jak masz szczęście, to będziesz szczęśliwa(y) raz w miesiącu, biorąc wypłatę,ale z czasem stwierdzisz, że nie warto i szkoda było marnować czas swojego życia dla tej firmy.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
 Opinia

@Lucek, czyli rozumiem, kwestia premii nie była w żaden sposób odpowiednio uargumentowana oraz przedstawiona na jakiej podstawie będzie przyznawana w firmie T-Mobile Polska? Mamy obecnie okres wakacyjny, czy ktoś z Was mógłby podzielić się informacją na temat możliwości otrzymania urlopu w firmie T-Mobile Polska w tym najcieplejszym okresie wakacyjnym? Przedstawcie, proszę, jak wygląda ta kwestia pracy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucek
 Opinia
@Iza 24.07.2018 09:05

Ogólnie tylko była mowa o premii. Pic na wodę. Wiadomo, że na premię nie ma co liczyć. To tylko ściema. Z tego co dowiedziałem się od innych góra nakłada jakieś normy do wyrobienia. Nadal kogoś szukają . Nie ma chętnych. Nic dziwnego za najniższa krajową 7 dni w tygodniu niech sami pracują. To jest wyzysk!!!!

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asasa
 Opinia
@Iza 24.07.2018 09:05

urlopy sa przyznawane ok połowy czerwca, czy dostaniesz zalezy cznie nie chorowałas, czy robiłas plany i od widzimisie analityków. Generalnie urlopy to w tej firmy porażka bo przykładowo 15 tycznia planujesz wziac urlop w lutym a tu d..a bo okres składania urlopów to do ok 8 kazdego miesiaca na kolejny mieiac, jak Ci wypadnie cokolwiek to kiepsko. Ja głównie z tego powodu odeszłam z pracy

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lodzianin zeligowskiego
 Opinia
@Iza 24.07.2018 09:05

Hej, pracuje w T juz 3 rok. Realizuje plan w wiekszsci miesiecy. Nie ma problemu z parametrami, ludzie raczej sami nie odchodzą, kto chcialby stracic pracę w krorej zarabiasz 3x wiecej niz w innych firmach? Socjal jest na wysokim poziomie, pelna pomoc medyczna w lux.medzie, premie na bardzo wysokim poziomie, motywacje w postaci konkursow (telewizory 60', telefony, bony przedpłacone gotówką etc), brak.problemu z urlopem jesli ktos wczesniej nie bral l4 (w pierwszej kolejnosci są osoby ktore bardziej sie staraja). Polecam firme, natomiast nie jest to praca dla leniwych ludzi. Jest spora szansa awansu i dluga sciezka.kariery, dla.ambitnych ludzi.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asasa
 Opinia
@Lodzianin zeligowskiego 21.08.2018 01:32

a gdzie Ty tam widzisz kariere ?? na kierownika sa wybrane osoby zanim pokaże sie konkurs. Ewentualnie mozna isc na szkoleniowca, ale kasa lipna i mozna zarobic lepiej wszedzie indziej. A ludzie uwierz mi że sami odchodzą, znam mase ludzi która sama odeszła bo miała dość. Wiec nie wprowadzaj w bląd

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Żyjbezkorpo
 Opinia
@Lodzianin zeligowskiego 21.08.2018 01:32

I pewnie chodzisz szczęśliwy i uśmiechnięty, że pracujesz w tak zacnej firmie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów, oraz wewnętrznego spokoju. A tak na serio, to ludzi uśmiechniętych można tam dostrzec po różnego rodzaju specyfikach, większa większość chodzi zblazowana. Smutna prawda, ale prawda. Chcesz się poczuć przez chwilę jak wilk z Wall Street, nie ma problemu idź i nakręcaj ten korporacyjny kołowrotek. Długa ścieżka kariery? Możesz podać przykłady jaką karierę może zrobić konsultant w Łodzi.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
On
 Opinia
@Lodzianin zeligowskiego 21.08.2018 01:32

Jaka to ta spora szansa awansu - może dla przydupasów tak.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia

Aktualnie firma T-Mobile Polska poszukuje do pracy w miejscowości Łódź pracownika na stanowisku sprzedawcy w sklepie firmowym. Wśród obowiązków zatrudnionej osoby możemy znaleźć takie obowiązki jak: realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora, czy profesjonalna obsługa klientów. Ciekawi mnie, jak wynagradzane jest takie stanowisko? Składa się ono z samej podstawy wynagrodzenia, czy również z ewentualnych premii sprzedażowych? @Łódź wersalska, wiesz może, jak wyglądają warunki płacowe na tym stanowisku? Możesz wiesz coś więcej na ten temat?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiem
 Opinia
@Jan 16.11.2018 08:22

W salonach często by wyrobić plan muszą przekręcić coś u klienta np zamiast przedłużyć umowę dają nowy numer.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wersalska
 Opinia
@Jan 16.11.2018 08:22

2800 brutto podstawy+ plany nie tylko sprzedażowe, ale i jakościowe. Ciężko już tutaj zarobić dobre pieniądze.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan
 Opinia
@Wersalska 19.11.2018 13:15

Mogłabyś przybliżyć, czym charakteryzują się plany jakościowe? Chodzi o jakość obsługi klientów oraz podsumowanie anonimowych ankiet, które zostawiają klienci, czy może o zupełnie coś innego? Będziesz tak uprzejma i odpowiesz na moje pytanie? Chciałbym wiedzieć, jak to wygląda, aby dobrze zrozumieć Twój wpis.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łódź wersalska
 Opinia

Niestety, ale pracę w T-Mobile oceniam jako najgorsza w jakiej miałem do tej pory pracować ( a było ich już kilka). W tej pracy dowiesz się jak to jest w prawdziwym korpo, w którym nie liczy się człowiek, tylko wyniki i pieniądze. Jeśli nie jesteś osobą sprzedażową, która sprzeda duszę diabłu by zrobić plan nie zagrzejesz tutaj miejsca na dłużej. Jeśli chodzi o socjal to jest fajnie, zarobki były fajne, ale te czasy już nie wrócą. Szczerze nie polecam nikomu tej pracy. Ja odchodzę z niesmakiem i świadomością zmarnowanego czasu.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zażenowana

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Aktualnie szukam pracy i przeglądam opinie o różnych firmach - wszędzie patologia... Ale stwierdziłam, że przeczytam opinię o firmie, w której pracuje mój narzeczony - więc wiem jak to wygląda od wewnątrz. I co? T-Mobile to też patologia ???? teraz wiem, żeby z pewnością nie sugerować się opiniami sfrustrowanych pracowników. Narzeczony pracuje w T-Mobile od roku, najwyższą wypłatę jaką dostał to potrójna najniższa krajowa, Ale! Nie czeka na klientów, nie narzeka, że musi pracować (o zgrozo, jakie to okropne dla Polaka!), tylko systematycznie doszkala się, dzwoni, nawet po sprzedaży, żeby zapytać, czy są zadowoleni, czy wszystko działa, itp., a klienci wracają do niego ze swoimi znajomymi. Ludzie, może pora dorosnąć? Z takim nastawieniem za dużo nie zyskacie i będzie dalej krążył mit jak to w Polsce nie ma pracy (a co dopiero dobrej pracy). A kierownicy? Są różni, w to nie wątpię, ale może warto się komunikować, zamiast strzelać fochy i pisać, że wszystkie firmy w Polsce to ZŁO.

Pomocna?
Tak6Nie
Iza
 Opinia

@Singularity, widzę, że masz trochę inne zdanie na tematy, które poruszył użytkownik @Były pracownik, więc może podzielisz się swoją opinią na ten temat? Jak ocenisz pracę w firmie T-Mobile Polska? @Tomeczek, efektywność spada również w momencie, kiedy jest awaria systemu i pracownik nie ma możliwości pracować? Czy jest to później jakoś odliczane na koniec miesiąca?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PP
 Opinia
@Iza 16.09.2018 13:46

Nie, nie jest odliczane, awarie są na porządku dziennym. Kilkunastoletnie komputery, niedopracowane aplikacje, a na tym wszystkim traci zwykły konsultant. Dajcie sobie spokój z tą pracą, nic po tej robocie nie zyskacie. Przez chwilę trochę więcej zarobicie, jeśli się sprawdzicie, ale w CV ta praca to najgorszy sort. Następny pracodawca nie będzie pod wrażeniem, że pracowaliście w T-Mobile na słuchawce, a nie jest to praca na długie lata, szkoda zdrowia.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
 Opinia
@PP 26.09.2018 22:17

Nikt target nie zdejmie jak jest awaria. Powiedzą że dobry jesteś to nadgonisz. Ale np. Nie wyrobisz mnożnika za przekroczenie planu więc oberwiesz i tak. Można też dodać częste wizyty inspekcji pracy ostatnio i umowy przedłużające dawanie do ręki nawet z tygodniowym opóźnieniem.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
 Opinia

@Marcinek, czy pracownik, który pracuje w weekendy oraz święta otrzymuje jakieś dodatkowe wynagrodzenie od firmy T-Mobile Polska S.A.? Jak tak duża rotacja wśród pracowników wpływa na jakość pracy poszczególnych pracowników? @Konsultant, czy oceny klientów po rozmowie z konsultantem są w jakiś sposób weryfikowane pod względem zgodności z rzeczywistością? Zakładając, że kulturalnie i rzeczowo obsłużysz klienta a ten mimo swojej złości na firmę T-Mobile Polska S.A. wystawi Ci niską ocenę to pracodawca stara się weryfikować to w jakiś sposób, czy od razu bezwzględnie na podstawie oceny twierdzi, że rzeczywiście tak było?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant
 Opinia
@Iza 10.10.2018 09:04

Jest wielu konsultantow i przez to duzo ocen, ze nikt tego nie sprawdza, jak Cie zle ocenia, mimo,ze zrobilo sie wszystko poprawnie, to masz po prostu pecha. Sa sytuacje, ktorych pracownik nie przeskoczy, np, jak bledy systemowe, jednak po pupie dostaje za to konsultant.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcinek
 Opinia
@Iza 10.10.2018 09:04

Nie dostajesz żadnego wynagrodzenia za to że Ci wypadnie grafik w święto lub niedzielę, twój pech :) też odp Ci na kolejne pytanie, jak Klient źle Cię oceni, bo porostu ma zły dzień Tobie leci kasa po premii :/Jk chcesz wiedzieć więcej pytaj śmiało :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
 Opinia

Moje sugestie dla T-Mobile Polska S.A.: Wiecej pomocy dla osob po szkoleniu, szkolenie trwa miesiac, a ilosc programow do ogaeniecia i informacji ogromna. Po szkoleniu pracownik jest zdany na siebie, a powinien byc ktos, kto na biezaco pomaga i mowie tu o osobie, ktora jest z zespolem, a nie o konsultacji telefonicznej z jakims kierownikiem Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wieksza pomoc dla poczatkujacych

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant
 Opinia

Praca na infolini nie jest latwa, zgadzam sie z tym, ze licza sie tam tylko cele, caly czas jest sie sprawdzanym, na korzystanie z toalety ma sie 10 min tzw Potrzeby, jesli musisz isc mimo wszystko, mimo, ze juz nawet przerwe i potrzebe cala sie wykorzystalo, a do lazieki trzeba to masz problem, trzeba to zrobic na nielegalnym auxie. Klientom trzeba proponowac umowy/aneksy przy kazdej rozmowie, chyba,ze klient probleowy, bo inaczej po Twojej premi, jesli ma sie za dlugie rozmowy to tez mniejsza premia lub jej brak, jesli klienci zle Cie ocenia po rozmowie to tez obcinka z premi. Jest tam duza rotacja i mnie to nie dziwi. Nie wiele jest osob, ktore te wszystkie warunki spelniaja, chociaz trzeba przynac, ze Ci nie liczni, ktorzy smykalke sprzedazy maja, potrafia zarobic ladne tysiace, ale takich to jest pare sztuk.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marcinek
 Opinia

Ta praca to (usunięte przez administratora), liczą się tylko cele sprzedażowe, które są nie do wyrobienia... Na 16 osób w Teamie robi Max 2, 3 osoby, bez premii macie podstawę, gdzie pracujecie w zmianach 7-23,niedziela i święta jak wypadnie grafik, szczerze nie Polecam tej pracy, chyba że ktoś chce ją na kilka miesięcy a potem zniknąć to tak, zarobki nie adekwatne do wykonywanej pracy, szczerze odradzam, ciągle poszukują pracowników, Nowi nie dają rady a starzy pracoenicy sami rezygnują :) p. s. To co napisał Adam to Bzdura Totalna...

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konkurencja!!!!
 Opinia

Witam,moje pytanie jest skierowane do PH pracujących na rynku tradycyjnym... *Czy firma Tmobile posiada jakiekolwiek planogramy??? Ja posiadam oraz pH z innych sieci z którymi się kumplujemy i wszyscy mamy identyczne np na pocztę/żabkę/ruch itd może T mobile ma jakiś inny? A moze kolorami układanie w zależności od pogody? *Czy pracownicy w ogóle wiedzą co to planogram?? Ktoś wam powiedział a może na wikipedii coś pisze??? *Ktokolwiek sprawdza wasza pracę oraz jej jakość na sklepach/pocztach/stacjach *Standardem waszej pracy jest zaklejanie/zrywanie plakatow? Macie z tego szkolenia? *Jest jakiś audytor który sprawdza zdjęcia z wizyt? *Dlaczego nie macie szacunku do pracy innych ph Pytam bo pracuje w konkurencji i śmiech mnie ogarnia jak wchodzę na sklep i widzę ściągnięte moje startery z mojego krawatu gdzie na górze jest logo mojej firmy a na ekspozycji startery T-Mobile,tak ciężko że nie macie swoich ???a może wasze zdolności rozmowy handlowej są tak nędzne że nie potraficie przekonać klienta do ekspozycji ??? Fakt klient nie ma żadnych korzyści ze sprzedaży waszych prepaid bo... w ogóle się nie sprzedaja,sprawdzam zdjęcia z mojej poprzedniej wizyty a tu plakat zerwany i jest moj krawat z waszym towarem ,wygląda to jak ostatnie próby ratunku przed zatonięciem,gdybym to ja np na poczcie wystawił moje startery na haku konkurencji to jeszcze tego samego dnia wracał bym z piskiem opon a następnego dnia cała delegacja sprawdzała by moja prace!!! Proszę aby odpisał jakiś pracownik czy taki jest standard waszej pracy?macie jakieś polecenie odgórne aby źle żyć z pozostałymi handlowcami ? Macie planogram? Ktoś sprawdza jakość waszej pracy ? Proszę nie traktujcie tego jako złośliwość a tylko chęć zrozumienia waszej polityki. Mimo wszystko pozdrawiam.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TomekSz
 Opinia

Hej, czy może mi ktoś powiedzieć jakie telefony służbowe są "rozdawane" przez T mobile swoim pracownikom? Z gory dzieki !

Pomocna?
Tak32Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anetka
 Opinia
@TomekSz 07.07.2018 17:43

z ekranem dotykowym.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
 Opinia

@NoNiezle, widzę, że masz nieco inne zdanie na temat premiowania pracownika, który jest zatrudniony w firmie T-Mobile Polska. Czy możesz przedstawić, jak to wygląda dokładnie z Twoich doświadczeń? @Żyjbezkorpo, kierownikiem może zostać osoba na podstawie otrzymanego awansu przez szefostwo firmy T-Mobile Polska? Osoba zaczynająca pracę od najniższych stanowisk ma z czasem szansę na osiągnięcie wyższego stanowiska?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza
 Opinia

@Zainteresowana, skąd znasz warunki, które opisałaś w swoim komentarzu? Słyszałaś o tym, że firma T-Mobile Polska oferuje taką stawkę i system zmianowy w takiej formie? Zamierzasz brać udział w procesie rekrutacyjnym do pracy w tej firmie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia

Witam Proszę o informacje czy polaczenia przychodzace sa tylko na Wersalskiej czy takze na Zeligowskiego? Czy na tym stanowisku praca jest 7-15 15-23?czy ndz jest wolna? Czy bywaja obowiazkowe nadgodziny? I czy szkolenie jest w Łodzi czy w Warszawie? Podstawa 1800 plus premia?(jaka najniższa i najwyzsza).

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia
@Zainteresowana 20.09.2018 11:12

Sprzedaz pol wych czy hot line przych. lepiej i dlaczego?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jasiu
 Opinia

jak praca w najlepszej firmie ? nie polecam nikomu , ludzie w nocy spac nie bedziecie mogli bo wiecznie wyniki tego malo tamtego malo wiecznie cos a kariery tez tam nie zrobicie juz np. przed konkursem na kierownika wiaodmo kto zostanie tym kieorwnikiem

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
plum
 Opinia
@jasiu 15.05.2018 08:33

dokładnie, i to nawet bez matury hehe można można

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomeczek
 Opinia

Praca inna niż wszystkie, stres, tabelki, stres fochy kierowników, stres znikające premie itd. Jeśli jesteś dobrym sprzedawcą zarobisz, ale (usunięte przez administratora) w tej firmie na każdym ze wskaźników to norma. Początkującym trudno to opanować i szybko się poddają rzucając tę robotę. Rotacja w tej firmie jest bardzo duża, ciągła rekrutacja mówi sama za siebie. Złożenie urlopu na jeden dzień, trzeba planować z ponad półtoramiesięcznym wyprzedzeniem, np. wniosek o urlop na październik składasz do 10 września (1 dzień) Są ustawowe 4 urlopy na żądanie i każdy z tego korzysta, ale to 4 dni na cały rok. Jak weźmiesz taki urlop na żądanie, to jest szansa, że nie wyrobisz któregoś ze wskaźników i ciach po premii. Ciągłe zmiany systemu premiowego, notoryczne podnoszenie planów sprzedażowych, bieganie do toalety z włączonym stoperem, 10 minut na 8 godzin pracy, uzupełnianie tabelek na swojej przerwie. Można się do tego przyzwyczaić, i pracować jak robocik, z głową jak bokser po walce. Kasa jest ok jak wszystko ogarniasz, ale nie jest łatwo. Godziny pracy bardzo różne, zazwyczaj cały dzień rozwalony w zależności od sekcji, często zaczynasz 11, 12 jak lubisz pospać to ok, jak masz rodzinę i inne obowiązki to już gorzej. Ciągle zawieszające się aplikacje, a Ty na linii z klientem i musisz go przepraszać, że coś za długo trwa, lecą Ci wskaźniki efektywności a przy tym premia. Podsumowując, praca dla ludzi o mocnych nerwach, na rok, dwa, trzy później coraz bardziej masz dość. Dużo zależy do jakiego kierownika się trafi, są osoby naprawdę kompetentne i pomocne, a są też karierowicze, którzy mają swoje standardy w zarządzaniu zespołem. Pracy nie odradzam można zarobić, tylko trzeba mieć to coś, i mieć wywalone na sporo rzeczy, bo i tak nie będziesz miał(a) na to wpływu. W tej firmie inne zdanie, niż filozofia korporacji nie jest mile widziane, i szybko to odczujesz na swojej skórze.

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o T-Mobile Polska S.A. - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej