Odradzam każdemu! Centrala to jeden wielki dramat! Zarabiają najwięcej a całą resztę mają gdzieś! Na jakim stanowisku nie będziesz w sprzedaży to jesteś pionkiem! (usunięte przez administratora) na każdym kroku zamiatany pod dywan. Wszystkie nagrody kupowane nie zdobywane!
Zgadzam się mam takie same doświadczenia. Stres jakbyś ratował ludzkie życie.
Dokładnie tak. Przesuwają się po stołkach, nagrody sobie dają. Kompetencje zupełnie się nie liczą co widać przy rekrutacjach. Każde zgłoszenie ze coś nie tak pod dywan zamiatane przez hr. Sprzedawców mają za nic. Klika przy władzy szczególnie w sprzedaży. To psuje wszystko a szkoda bo kiedyś było ok i dobrze się pracowało. Dopóki obecne szefostwo się nie zmieni trzymajcie się z daleka. Wykończą psychicznie a potem wywala a sami sobie nagrodę dadzą. A i jeszcze kilka wyjazdów integracyjnych sobie zrobią. We własnym gronie oczywiście a ty człowieku ciesz się za masz robotę.
Prawda to. Najgorsze typy przesuwane po stołkach. Bez wyników a co więcej psujące wszystko łącznie z atmosferą. A wartościowi pracownicy out jak się mają odwagę odezwać. I ta nowa kampanią stop heitowi. Warto zacząć od siebie T. Nie raz zgłaszane było gdzie jest problem i co. Mydlenie oczu te wartości
W normalnej firmie szanującą standardy i pracowników takich pseudo managerów po pierwszym zgłoszeniu wywalono by na zbity p... ale na układy nie ma rady jak widać.
A procedury to firma ma. Pięknie na różowo opisane i nawet stosowane do większości. Problem w tym że w tym (usunięte przez administratora) nie mają zastosowania. Zwykły zjadacz chleba out a tu (usunięte przez administratora) po zgłoszeniu schowa gdzieś. Aktualnie w miejsce gdzie ludzie nie mogą się poskarżyć bo to współpracownicy. A mają już serdecznie dość. I tak się kręci
To nie jest firma dla osób, które nie lubią pracować i nie lubią swojej pracy :) Tu się dużo dzieje, ma się mnóstwo możliwości, prowadzi się wiele projektów. Jeśli tylko masz ownership, chęci, umiesz współpracować z ludźmi to jestem przekonana, że będziesz się tu super rozwijać. Oczywiście dużo zależy od menadżera, ale u mnie atmosfera jest świetna i naprawdę z każdym można się dogadać, dużo ludzi w całej firmie jest naprawdę chętnych do pomocy. Plus to, że w firmie naprawdę jest transparentnie - zarząd często robi spotkania komunikacyjne, informuje nas co i jak i DOCENIA! Dzisiaj wszyscy pracownicy dostali specjalne nagrody finansowe w formie docenienia za wykonaną pracę, zostały zakomunikowane podwyżki. Ja to BARDZO doceniam i nie tylko mam frajdę z pracy, ale też czuję się stabilnie i nie zostawiona sama sobie przy inflacji.
Tak! Dodatkowy niespodziankowy bonus jako wyraz docenienia za codzienną pracę to coś co spowodowało dziś u mnie jeszcze większy uśmiech na twarzy!!!! (i motywację do dalszego zaangażowania :) )
I co ci po tym bonusie 2k brutto? Kilka lat temu były premie roczne i standarem były premie w wysokości minimum 1 pensji, a jak robiłeś coś więcej w ciągu roku to nawet 2.5 można było wyciągnąć. Były jasne zasady ich przyznawania i dla każdego (w zależności od wynikow). A teraz z 2k brutto się cieszysz?
część komentarzy, w tym ten - brzmią jakby je pisał HR żeby polepszyć sobie PR - slaboooo t-mobile :P
"Ownership"??? Kto z pracowników używa takiego języka??? Widać, że opinia pisana przez HRy, bo zwykli pracownicy mają zupełnie inne zdanie i jak tylko znajdują lepsza robotę, to od razu z tej firmy uciekają. Podwyżki są tutaj takie, że wszędzie indziej już od dawna takie, a nawet większe pieniądze płacą.
Pod przykryciem podwyżek szły też zwolnienia, osoby które nie powinny decydować a powinny być już dawno pozbawione stołków menadżerskich stosują rzeczy na granicy (usunięte przez administratora) HR jeszcze im wtóruje.
Hry pięknie wszystko piszą kiedyś z grup facebookowych donosili do dyrekcji .... i wszyscy wiedzieli co się pisze na dyrektorów później zwolnienia grupowe ... Wiec nie ufajcie tak ładnie napisanym słówka obwnietych w papierek z (usunięte przez administratora) i uśmiechu. Pracownicy nie dostawali długo podwyżek inflacyjnych, dużo benefitow skasowano .... techniczni zmuszeni w większości na przejścia b2b na zasadzie nie przejdziesz to się zegnasz albo będę musiał zwolnić 2 osoby z etatu. Prawda w oczy kole a Hry się cieszą !!! (usunięte przez administratora) sytuacja była i jest ! Szczególnie jak zostają starzy dyrektorzy przy żłobie w biznesie
Jaki system motywacyjny ma firma T-Mobile dla swoich pracowników? Czy poprawa społeczno-ekonomiczna komunikacji wewnątrz firmy i na zewnątrz są "biletami" do awansu społeczno-ekonomicznego? Dam próbkę -konstruktywna krytykę - Firma proponuje (to eufemizm) mi zakup telefonu który kosztuje więcej niż wynosi mój miesięczny dochód .
Niestety byłam pracownica tej firmy, podczas super "transformacji" pseudodyrektor zamiast z nami współpracować to zaczął od zwolnień. Ogólnie w pospaid był znany z (usunięte przez administratora) czego doświadczyłam podczas 2 miesięcy pracy z nim prepaid. Oczywiście personalny przymyka oczy na jego zachowanie bo wszyscy wiedzą że jest pupilkiem Gorana. Trzymajcie się zdala od T-mobile.
Interesuje mnie praca jako konsultantka ds.sprzedaży ale widzę że w firmie są rotacje...czy te rotacje dotyczą właśnie tego stanowiska czy może innego? Chcę mieć spokojną głowę, że jak podejmę pracę to nie zostanę z niej z dnia na dzień zwolniona...
Natalia, jeśli to stanowisko w sklepie lub aps to oczywiście że tego dotyczy i zostaniesz zwolniona beż ostrzeżeń. Poczekaj aż ekipa zarządzająca się zmieni a w t to dość często. Teraz jest dramarmt. Jeśli hotline to trochę lepiej
Nie polecam. Znajdź sobie innego pracodawcę. Tu (usunięte przez administratora) kolegę za sobą ciągnie kosztem innych. Rekrutacja nie istnieje. Takiego kolesiostwa nie widziałem nigdzie a w wielu firmach pracowałem. A i jeszcze musisz się uśmiechać, przytakiwać i udawać że nic nie widzisz bo inaczej out. A w pracy nikt ci nie pomoże bo każdy zajęty wrażeniem w (usunięte przez administratora) bo to lubią obecnie zarządzający
Zgadza się. (usunięte przez administratora) zarządza teraz sprzedażą. Pilnujaca jedynie tego żeby nie wypłynęło jak jest naprawde i co wyrabiaja. Masz być zadowolony w pulsie bo robotę muszą mieć. to taka Anomimowa opinia po loginach. Jak masz odwagę coś powiedzieć to wynocha. Na nic starania marketingu. Sprzedaż w takim wydaniu nie ryszy do przodu. (usunięte przez administratora) wiec opowiadać trzeba że jest dobrze. Jak najdalej narazie się trzymaj. Jestes zostawiony sam sobie, pomicy zero i slyszysz tylko ze malo. Szkoda bo potencjał jest
Hry wiedzą, nie raz było zgłaszane. Ale boja sie odezwać bo kazdy prace chce miec a jsk sie odezwiesz to iut. A kolega broni i chroni jegomościa.
Niestety to prawada o tym człowieku, (usunięte przez administratora) typ ktoremu nie można wierzyć. Stosuje swoje gierki i celowe zachowania, których nie powinno się stosować w firmie. Pracując z nim widziałam kilka zwolnień co do osób, które wiedziały co robią. Ogólnie lepiej tylko mu przytakiwać, bo szybko się mści jak jest nie pojego myśli i tych osób już nie ma.
Nie tylko w sprzedaży takie sytuacje. W innym zespole tak samo managera doprowadziła do kilku zwolnień lekarskich w białych rękawiczkach robiąc pojazd na psychikę i kompetencje osob aby wymusić samodzielne odejście.
Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.
Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.
Jesli Caall Center czy tam obsluga klienta na telefonie to praca dla osob ktore lubia nie chodzic do toalety, lubia rygor i Byc pod kloszem jak w(usunięte przez administratora)- nie polecam mamy 21 wiek i to stare zle nawyki -okropne !
Może firma więcej kosztów miała niż zysków albo prawie żadnych zysków. Dlatego cięli koszty najprościej jak potrafią. Może w 20% zarządzających w firmach oferuje pracownikom prowizje/premie za znalezienie dodatkowych zysków/ oszczędności . Pozostali albo chcą to dostać "na ładne oczy ' albo nie chcą wcale. Dlatego warto ten temat poruszać już na rozmowie kwalifikacyjnej by przestać być skoczkiem.
Ciesz się że nie dostałaś (usunięte przez administratora) za to że nie wyłączyłaś działającego nadprogramowo przez nieszczelność kompresora. 1/60 kWh energii zużyte.... XD przez nieszczelność ( zużycie) kompresora a pracownik będący pierwszy tydzień w pracy dostał opieprz. Gdy pomógł - sam z własnych chęci ostrożnie odstawił wózek widłowy, dostał (usunięte przez administratora) bo nie ma uprawnień , a gdy zwrócił uwagę na zakrzywiony od ciężarów ( grubo ponad 100 kg) kilkumetrowy regał obok którego wszyscy chodzili usłyszał tylko śmiech kolegi XD A potem zdziwienie,że nowy pracownik buntowniczo pokazuje 10 rzeczy bezsensownych w firmie ( m.in. syzyfowosc niektórych zadań) ... Życie... Ktoś tej kadrze zarządzającej średniego szczebla płaci dobrze,a oni boją się myślących ludzi.
Zgodzę się w 100% z Było pracownica ten (usunięte przez administratora)dyrektor jak widać posiada jeden model zwalniania ludzi, kompetwncji 0 jak zwykle trzymany przez podlizywanie się! Nie jesteś sama pewnie też stosował swoje kierki jak i w moim przypadku, smutne to ze go trzymaja ale prawdziwe!
Ta firma to modelowy przykład super pracodawcy. Benefity i imprezy co miesiąc. Na górze strefa rozrywki, piłkarzyki, bilard, flippery, kawa za darmo, woda gazowana leci z kranu (taki bajer), za darmo Cię biorą na piwo, zarobki dobre, podwyżki co roku, premie, prezenty, paczki dla dzieci, Lewndowski przychodzi do nas na imprezki, normalnie Ibiza. Luuz. Aaa, nooo, trzeba być tylko Dyrektorem...
Ja na podwyżekę czekałam 2 lata, ciągle było obiecywane aż złożyłam wypowiedzenie. Koleżanki z działu dostały kilka miesięcy po moim odejściu 500 zł brutto, masakra. Premie roczne zostały usunięte chyba w 2018 r, zamiast tego są premie uznaniowe, w zależności od działu albo wiesz kto ile i za co dostał albo nie, to zależy kto zarządza działem. Ci co są blisko dostawców, mają mega benefity, z których zgodnie z procedurą complience powinni się rozliczać ale tego nie robią - wyjścia, imprezy, wyjazdy, telefony, zegarki itp. Bony na dzieci są dla każdego w zależności od progu dochodowego.
Kultura firmy, czeste zmiany struktur, rotacji, celów, pokazuja ze jest to miejsce pracy w którym trzeba się obawiać o utrate pracy czy np. zmianę formy czy warunków zatrudnienia. Kultura nastawiona jest mocno na wyniki (takie po (usunięte przez administratora)do celu i aby szybko (niekoniecznie jakościowo)), chaos, brak systemu premiowego dla pracowników (uznaniowo), brak jasnych celów. Zarzadzanie poprzez konflikt czy strach oraz przekleństwa(usunięte przez administratora)w komunikacji codziennej zarówno ze strony menedzera jak i pomiędzy pracownikami. Brak szacunku do pracownika, każdy jest tylko numerem ID. Tak jak ktoś tutaj pisał niestety managerowie mają ogromne braki w zarządzaniu ludźmi.
Popieram. Firma ma pracowników kategorii a I b. Szaraczek ochłap na integrację raz w roku. No na jedno piwko dostaniesz. A państwo makro z szefkiem wycieczki często zagraniczne. W ramach pracy oczywiście ???? Complayance nic nie widzi. Jakąś pomroczność tam panimuje. Trza kolegą szefa być to jest pięknie. W innym przypadku to fabryka i jeden z gorszych pracodawców. I usłyszysz tu : jak się nie podoba to wynocha
No, no Dyrektorem albo kolega dyrektora. Oooo wtedy to super pracodawca. W innym przypadku (usunięte przez administratora) i poza robotą i informacja ze gamoń jesteś niczego nie doświadczysz
Niestety byłam pracownica tej firmy, podczas super "transformacji" pseudodyrektor zamiast z nami współpracować to zaczął od zwolnień. Ogólnie w pospaid był znany z (usunięte przez administratora) czego doświadczyłam podczas 2 miesięcy pracy z nim prepaid. Oczywiście personalny przymyka oczy na jego zachowanie bo wszyscy wiedzą że jest pupilkiem Gorana. Trzymajcie się zdala od T-mobile.
Interesuje mnie praca jako konsultantka ds.sprzedaży ale widzę że w firmie są rotacje...czy te rotacje dotyczą właśnie tego stanowiska czy może innego? Chcę mieć spokojną głowę, że jak podejmę pracę to nie zostanę z niej z dnia na dzień zwolniona...
Natalia, jeśli to stanowisko w sklepie lub aps to oczywiście że tego dotyczy i zostaniesz zwolniona beż ostrzeżeń. Poczekaj aż ekipa zarządzająca się zmieni a w t to dość często. Teraz jest dramarmt. Jeśli hotline to trochę lepiej
Nie polecam. Znajdź sobie innego pracodawcę. Tu (usunięte przez administratora) kolegę za sobą ciągnie kosztem innych. Rekrutacja nie istnieje. Takiego kolesiostwa nie widziałem nigdzie a w wielu firmach pracowałem. A i jeszcze musisz się uśmiechać, przytakiwać i udawać że nic nie widzisz bo inaczej out. A w pracy nikt ci nie pomoże bo każdy zajęty wrażeniem w (usunięte przez administratora) bo to lubią obecnie zarządzający
Zgadza się. (usunięte przez administratora) zarządza teraz sprzedażą. Pilnujaca jedynie tego żeby nie wypłynęło jak jest naprawde i co wyrabiaja. Masz być zadowolony w pulsie bo robotę muszą mieć. to taka Anomimowa opinia po loginach. Jak masz odwagę coś powiedzieć to wynocha. Na nic starania marketingu. Sprzedaż w takim wydaniu nie ryszy do przodu. (usunięte przez administratora) wiec opowiadać trzeba że jest dobrze. Jak najdalej narazie się trzymaj. Jestes zostawiony sam sobie, pomicy zero i slyszysz tylko ze malo. Szkoda bo potencjał jest
Hry wiedzą, nie raz było zgłaszane. Ale boja sie odezwać bo kazdy prace chce miec a jsk sie odezwiesz to iut. A kolega broni i chroni jegomościa.
Niestety to prawada o tym człowieku, (usunięte przez administratora) typ ktoremu nie można wierzyć. Stosuje swoje gierki i celowe zachowania, których nie powinno się stosować w firmie. Pracując z nim widziałam kilka zwolnień co do osób, które wiedziały co robią. Ogólnie lepiej tylko mu przytakiwać, bo szybko się mści jak jest nie pojego myśli i tych osób już nie ma.
Nie tylko w sprzedaży takie sytuacje. W innym zespole tak samo managera doprowadziła do kilku zwolnień lekarskich w białych rękawiczkach robiąc pojazd na psychikę i kompetencje osob aby wymusić samodzielne odejście.
Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.
Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.
Jesli Caall Center czy tam obsluga klienta na telefonie to praca dla osob ktore lubia nie chodzic do toalety, lubia rygor i Byc pod kloszem jak w(usunięte przez administratora)- nie polecam mamy 21 wiek i to stare zle nawyki -okropne !
Może firma więcej kosztów miała niż zysków albo prawie żadnych zysków. Dlatego cięli koszty najprościej jak potrafią. Może w 20% zarządzających w firmach oferuje pracownikom prowizje/premie za znalezienie dodatkowych zysków/ oszczędności . Pozostali albo chcą to dostać "na ładne oczy ' albo nie chcą wcale. Dlatego warto ten temat poruszać już na rozmowie kwalifikacyjnej by przestać być skoczkiem.
Ciesz się że nie dostałaś (usunięte przez administratora) za to że nie wyłączyłaś działającego nadprogramowo przez nieszczelność kompresora. 1/60 kWh energii zużyte.... XD przez nieszczelność ( zużycie) kompresora a pracownik będący pierwszy tydzień w pracy dostał opieprz. Gdy pomógł - sam z własnych chęci ostrożnie odstawił wózek widłowy, dostał (usunięte przez administratora) bo nie ma uprawnień , a gdy zwrócił uwagę na zakrzywiony od ciężarów ( grubo ponad 100 kg) kilkumetrowy regał obok którego wszyscy chodzili usłyszał tylko śmiech kolegi XD A potem zdziwienie,że nowy pracownik buntowniczo pokazuje 10 rzeczy bezsensownych w firmie ( m.in. syzyfowosc niektórych zadań) ... Życie... Ktoś tej kadrze zarządzającej średniego szczebla płaci dobrze,a oni boją się myślących ludzi.
Zgodzę się w 100% z Było pracownica ten (usunięte przez administratora)dyrektor jak widać posiada jeden model zwalniania ludzi, kompetwncji 0 jak zwykle trzymany przez podlizywanie się! Nie jesteś sama pewnie też stosował swoje kierki jak i w moim przypadku, smutne to ze go trzymaja ale prawdziwe!
Macie najpiękniejszą reklamę jaką widziałam od bardzo dawna ogromne gratulacje dla działu reklamy... Mogłabym ją oglądać non stop. Reklama podziały znikają... Dwie kule... Jest cudowna
Reklama fajna ale co z tego jak wewnątrz firmy cały czas to samo. Kolesiostwo brak jakichkolwiek zasad rekrutacji, na stołkach ludzie zupełnie do tego nie mający wiedzy ani predyspozycji wprowadzający tylko haos i nie liczący się z pracownikiem. Przestrzegam
Chciałam wysłać apkę na Application Security Expert i interesuje mnie kwestia urlopów. Są one w pełni płatne jeśli jest to kontrakt B2B?
Na B2B urlopy są w pełni bezpłatne. Ale za to możesz mieć nawet 50 dni urlopu w roku. Po prostu nie pracujesz i nie zarabiasz.
Nie polecam !!! Pieniądze słabe, atmosfera tragiczna, kierownicy od siedmiu boleści codziennie tyrają Ci łeb o wyniki. Omijać szerokim łukiem ! Może w końcu z braku pracowników wyższi szczeblem sami siada do słuchawki i będą odbierać :)
Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.
Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Pracowałem, a raczej współpracowałem na kontrakcie B2B w t.zw. technice czyli Operacjach. Plusy: praca zdalna, aczkolwiek od czasu do czasu trzeba "opiekuna" ustawiać było do pionu, że B2B może pracować skąd chce i nie śni mi się nawet iść do biura (czasem chciał żeby być w biurze nawet 5 dni... jak dostał biegunki bo dyrektor wpadł do biura i policzył puste biurka, generalnie praca w biurze miała wyższy priorytet niż zrobiona robota na czas) . Faktury płacili bez opóźnień. Robota trochę nudna, ale zero kontroli można było zacząć i skończyć pracę kiedy się chciało, chyba, że była robota planowa w dyżurach. Dodatkowe nadgodziny na B2B płatne na fakturze bez problemu, można było dorobić tyrając np 200 godzin w miesiącu, a etatowcom cięli nadgodziny jak mogli. Minusy: poza własną sekcją atmosfera podła, patrzenie wilkiem, zero możliwości zdobycia wiedzy, braki w dokumentacjach, nawet czasem adresacji IP sieci nie można było się doszukać, w zespołach był jeden człowiek - taki guru, co pracuje wiele lat i wszystko wie, i kilku takich co coś wiedzą, a i bywali tacy co nic nie wiedzieli o robocie. Projekty wdrażane bez wiedzy wszystkich interesariuszy, co skutkowało awariami po rekonfiguracjach, albo nagłym wyłączeniem jakiejś usługi, która przestała działać po takich zmianach. Źle zwymiarowana pojemność sieci skutkowała wywalaniem np. z VoLTE po wyłączeniu 3G i podobne hece. Brak inwestycji w rozbudowę stacji bazowych (BTS-ów) skutkowało słabą jakością (przeciążenia sieci) gdzie Orange na tym samym BTSie śmigał aż miło.. Zmiany, reorganizacje, nawet 2 razy do roku potrafili przewalić całą strukturę działów, pozamieniać miejscami kierowników, ciągłe straszenie etatowców zwolnieniami grupowymi na porządku dziennym. Zdarzały się"ciche" zwolnienia z dnia na dzień pracowników etatowych, żeby nie wyglądało to na grupowe. Pretekst zawsze się znalazł. Na B2B na fakturze i umowie co innego, co innego rzeczywiście się robiło. Ze względu na nieciekawą atmosferę nie polecam, ale jak ktoś chce zarobić a nie narobić się to polecam.
(usunięte przez administratora)
Prawda. W tym przypadku i zgłaszane było zachowanie i co i Pan awans dostał i siedzi koło kolegi dyr śmiejąc się wszystkim w twarz. I robi to samo . Żenada A ludzie odchodzą bo dość mają
Cały T. Nic dodać nic ująć. Przestrzegam wszystkich przed pracą w sprzedaży szczególnie przy tej ekipie
Tak. Porządek w gronie managerów sprzedaży b2c najwyższy czas zrobić. Drogie hry przyjzyjcie się co się dzieje. Kryterium doboru osób na stanowiska pt kto z kim wódkę pije nie jest najlepsze a jak popatrzyć to chyba jedyne. Naprawdę w firmie są osoby z wiedzą i doświadczeniem którym warto jest dać szansę, nie tylko kolegom dyr. Jakaś transparentnosc w rekrutacji jest ważna a nie ma jej wcale. Mamy prywatny (usunięte przez administratora) pana dyr i osoby bez kompetencji i predyspozycji na stołkach posługujące się jedynie argumentami ma być tak jak ja chce a jak się nie podoba to wynocha
Potwierdzam. Może wtedy dałoby się pracować. Przy obecnym haosie to trwanie z dnia na dzień. Podobierał sobie kolegów jak ulubieniec co to nie wiadomo co robi poza pobieraniem pensji i kilku pseudodurektorkow potem zdziwko że sprzedaży nie ma. Nie bez przyczyny od zmiany ekipy t traci klientów. Może hy przejrzą w końcu na oczy a jak nie hry to Goran.
obawiam sie ze ten trend nie jest do zatrzymania, widac ze klienci odpadaja dzisiaj juz nikt nie chce przechodzic do T wszyscy raczej uciekaja do konkurencji. Kolejne osoby ktore mogly to ogarnac, odchodza!
tez masz racje, proces rekrutacji juz dawno przestal miec jakis sens, nie wiadomo w ogole na jakiej zasadzie rekrutowane sa kolejne osoby. Czesto to ludzie bez zadnych kompetencji, ktore tylko ciagna te firme na(usunięte przez administratora)i wprowadzaja chaos do dzialania innych osob.
Wstyd wstyd wstyd. Jak ktoś chce pracować w sprzedaży to musi pogodzić się ze standardem grupowania kolegów bez kompetencji w jednym miejscu. Takie czasy nastały. Więc się zastanówcie kandydaci bo jak chcecie coś osiągnąć to nie tu. Rekrutacja nie istnieje a kolorowe posty hr to tylko kolorowe posty nie mające nic wspólnego z tym jak jest naprawdę. Kolesiostwo
Mamy kolejny przykład super rekrutacji. Kolega dyrektorka sprz. od siedmiu boleści przeniesiony z cc do retaila. Wiedzy i umiejętności nie ma ale za to kolega. Kolejna świetna rekrutacja po mistrzu aps. Ludzie z obszaru nie koledzy więc nie ma co myśleć o awansie.
Firmy bardziej opartej na kolesiostwie niż obecnie sprzedaż w Tmobile ciężko znaleźć na rynku. A potem zdziwienie ze sprzedaży nie ma.
Tak to jest jak stanowiska durektorskie zajmują ludzie którzy do tego nie dorośli patrzący tylko na swoją wygodę a nie organizacje i podległych pracowników. Takich dyrektorkow nam się teraz narobiło. Same dyrektory a pracować nie ma komu bo państwo to w sumie nie wiadomo nigdy gdzie są. Dobrze ktoś napisał wstyd i groteska. Nawet śmieszna tą struktura dyrektorska sprzedażowa byłaby gdyby nie odbijała się na pracowanikach
Ktoś pracował/ pracuje na stanowisku: "T Hub - InTune 3rd Line Support Engineer with German" i może się podzielić opinią?
Musisz spodobac sie decydentowi. Byli zatrudniani tez tacy co nic nie umieli, ale spodobali sie menedzerowi. Mozesz miec tez polecenie od kogos z T-mobile lub spoza np. kogos kogo ma w znajomych na linkedin decydent.
Ile realnie mozńa zarobić na stanowisku kierownik sklepu
Poczytaj o ile zdążysz. Wszystkie negatywne a prawdziwe komentarze znikają bardzo szybko. To też dużo pokazuje. Prawda w oczy kole. Cały magenta team. Obłuda
Najpierw poczytaj co to za praca, jak i kim to jest zarządzane. Nie warte żadnych pieniędzy. Nie za dużych swoją drogą
jestem pracownikiem IT w T-mobile i z duma moge powiedziec, ze jestesmy ekspertami. To juz nie jest jedynie jakas tam znajomosc tej czy tamtej technologii. To juz jest wiedza ekspercka na poziomie swiatowym. Wykorzystujemy praktycznie wszystkie technologie i znamy sie na wszystkim. Tak. Jestem wyksztalcony na dobrej uczelni oraz moj stack technologiczny jest na tyle szeroki (szczegolnie w administracji IT), ze obecnie jedynym wyzwaniem dla mnie jest stanowisko kierownicze, ewentualnie doktorat.
Ciekawy jestem na jakim jesteś stanowisku, bo ja pracując it od ponad 15 lat w tej firmie nie mogę powiedzieć że ta firma jest na eksperckim poziomie. Scram raczkuje w powijakach, najpierw miało być jak jedna z firm ale nie wyszło. Co do it zwalaniaja się kierownicy nie których działów możesz zaczynać aplikować, osoby które miały wiedzę techniczna zostali "sprzedani" do wipro. Część przeszła na b2b lub przymusowo. Szkoleń it brak chyba że sobie coś wyprosisz to może dostaniesz. Chyba że stare menedżery, które zostały jeszcze pomogą bo im zależy na ludziach ale ich już można liczyć na palcach .
Ooo ekspert to juz cos. Czyli w IT w t- mobile będą pracować ludzie z doktoratami. Zaiste tylko brać przykład. Kierownik na pewno w siódmym niebie. Pewnie techniczne interview to dla Ciebie pestka.
Przyznam że to byłaby ciekawostka gdybys awansował za w związku ze swoją wiedzą i doświadczeniem. Raczej inne aspekty są brane po uwagę przy awansach z moich obserwacji jak kolega jest szefem, (usunięte przez administratora), brak własnego zdania, kto z kim wódkę pije. Nawet bez ogloszonych rekrutacji takie osoby awansuja. W sprzedazy tak to wyglada. Może w IT jest inaczej, będziesz wyjatkiem lub poprostu jesteś nowy i jeszcze dużo nie widziałeś. Ja życzę powodzenia.
Chyba nowy pracownik IT z ciebie i swierzo po korpogadce hr. Żebyś się nie zdziwil jak na stanowisku kierowniczym zamiast ciebie wyląduje kolega dyr. Kimpetencji nie bedzie mial no ale. Nawet nie zauważysz rekrutacji bo jej nie będzie. Popytaj jak to wygląda. O apsolutnego mistrza zapytaj. Albo poobserwuj bo zaraz kolejny kolega od kieliszka się pojawi. W sprzedaży to norma już takie rekrutację. W IT nie wiem może inaczej. Choć nie sądzę
Zauważyłam w ofercie dla konsultantki infolinii obsługowo-sprzedażowej o bonusie jakościowym. Można zgarnąć do 500 zł brutto miesięcznie?
Poczytaj opinię o firmie to na początek jak chcesz 500 zł ekstra to musisz się postarać o to u przełożonego....
jaka jest podstawa dla konsultanta ds sprzedaży w salonie własnym? Jakie są realne premie?
Chcę wziąć udział w rekrutacji na gł. specjalistkę ds. planowania sieci IP. Czy rekrutacja składa się z 4 etapów i mogę liczyć na szybki feedback?
Łódź Żeligo call center, ciężka praca cele cele, korpo gadka oraz turbo merytoryczne maile????????, ale rekompensata w postaci wypłat jakie były przez lata była naprawdę adekwatna, jeśli ogarniałeś co się dzieje oraz co sprzedawać. Zmiany sprzed dwóch lat (3/5 premii uciętę)wymiotły najlepszych ludzi ze sprzedaży, a serio byli tam naprawde akrobaci nie z tej ziemi w tej dziedzinie, nie dały do myślenia wyżej a dalej są ucinane, zrobiło się tam jak na turnusach turystyczny 30 osób na szkoleniach 2 zostają do pracy????????(usunięte przez administratora)ja na szczęście się wyniosłem z tego (usunięte przez administratora)nie oszukujmy się praca na słuchawie mało ambitna...
Prawda to. O drugim niewyrzytym też warto wspomnieć. Łysiutki napompowany nie lepszy. Można odnieść wrażenie że zachowania wobec kobiet są kryterium doboru menadżerów. Szczytem jest usmiechniety dyr sprz. Dziewczyny boją się na imprezy integracyjne chodzić.
Dostęp do produktów i usług na preferencyjnych warunkach - to mi wpadło w oczy w ofercie. Jako Vulnerability Management czego mogę oczekiwać?
Atmosfera na rekrutacji jest luźna i z takim miłym podejściem czy czuć jakiś dyskomfort na stanowisko senior java developer?
A szczytem jest poziom rekrutacji. Koledzy dyrektorka pojawiają się na stołkach beż jakiegokolwiek ogłoszenia o rekrutacji. Niejednokrotnie
Automation Test Engineer ile konkretnie dostaje dofinansowania do multisporta, pakietu medycznego itp.? Nie podali tego w ogłoszeniu a mnie to ciekawi...
Tyle co w każdej innej firmie. Nie myśl że więcej, nie. I uwierz nie warto się tu pchać.
Na czym polegają inicjatywy dobroczynne w firmie? Chciałem aplikować na Application Security Expert a teraz temat jest mocno na czasie...
Masz się uśmiechać i to szeroko jak wymieniany tu Fedor a będziesz i może wtedy wymyśla jakas alternatywę.... tam wszystko jest podpubliczke więc żadnej swojej inicjatywy w firmie nie utrzymasz nie wdrożysz.... poczytaj opinię i zaztanow się czy chcesz tu pracować
Kolejnym tematem jest zarządzanie Pani A.W. Która w rok rozwaliła cały region, ludziom się nie chce pracować przez nią i część ludzi z wieloletnim stażem się zwalnia bo nie może wytrzymać tego ciągłego ciśnienia i tłumaczenia się ze wszystkiego. Jak to jest że góra tego nie widzi co się dzieje. Region który był zawsze zaangażowany, bazował na relacjach i każdy przychodził do pracy z uśmiechem a teraz? Każdy rozgląda się za nową pracą i marzy aby odejść. Czy tak powinno wyglądać zarządzanie? Czysty (usunięte przez administratora) i nic więcej.
Ale jaka góra? Masz dyr pacynkę. Marionetke dbająca tylko o to żeby na stołku się utrzymać. Z usmiechem tlumaczacą jak jes super. Otoczył się klakierami którzy też dbają tylko o swoje stołki. Problemy pracowników nie mają znaczenia. Hry wiadomo nic nie widzą nic nie słyszą plus kolorowy mail jak jest fajnie. O problemach pracowników nawet nikt nie myśli i wszyscy mają to w (usunięte przez administratora)
Warto również wspomnieć o braku pomocy we wdrożeniu się nowym kierownikom. Są zostawieni sami sobie i nie mają od niej żadnego wsparcia. Zarządzanie Pani Aleksandry na tragicznym poziomie niestety…
Oj nie tylko u ciebie w regionie. U nas jest to samo. Cała ta ekipa to jakaś pomyłka. Czas na zmianę a zacząć trzeba od góry. (usunięte przez administratora)
Czym się różni pierwsze spotkanie na rozmowie kwalifikacyjnej od drugiego etapu seniora java developera?
Czym się różni 1 etap rekrutacji od drugiego na seniora java developera?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w T-Mobile Polska S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w T-Mobile Polska S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 133.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 92, z czego 9 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Marynarska 12
02-674 Warszawa - NIP: 5261040567 REGON: 11417295 KRS: 0000391193
- Oddziały T-Mobile Polska S.A. »
- Bełchatów piotrków - T-Mobile
- Biała Podlaska - Sklep T-Mobile Pl. Wolności
- Białystok - T-Mobile
- Białystok - T-Mobile
- Bogatynia - T-Mobile
- Bytom - T-Mobile
- Bytom - T-Mobile
- Chełm - T-Mobile
- Chełm - T-Mobile
- Chełm - T-Mobile
- Chojnice - T-Mobile
- Chrzanów - T-Mobile
- Cieszyn - T-Mobile
- Cieszyn - T-Mobile
- Cieszyn - T-Mobile
- Człuchów - T-Mobile
- Dąbrowa Górnicza - T-Mobile
- Dąbrowa Górnicza - T-Mobile
- Dąbrowa Górnicza - T-Mobile
- Elbląg - T-Mobile
- Ełk - T-Mobile
- Ełk - T-Mobile
- Gdańsk - T-Mobile
- Gdańsk - T-Mobile
- Gdynia - T-Mobile
- Gdynia - T-Mobile
- Gdynia - T-Mobile
- Gliwice - T-Mobile
- Głogów - T-Mobile
- Gniezno - T-Mobile
- Golub-Dobrzyń - T-Mobile
- Gorzów Wielkopolski - T-Mobile
- Gorzów wlkp. kostrzyn n/o - T-Mobile
- Góra - T-Mobile
- Jastrzębie-Zdrój - T-Mobile
- Jaworzno - T-Mobile
- Katowice - T-Mobile
- Katowice - T-Mobile
- Katowice - T-Mobile Polska S.A. (sy)
- Kępno - T-Mobile
- Kielce - T-Mobile
- Kielce - T-Mobile
- Knurów - T-Mobile
- Knurów - T-Mobile
- Konin - T-Mobile
- Konin - T-Mobile
- Kościerzyna - T-Mobile
- Kraków - T-Mobile
- Kraków - T-Mobile
- Krasnystaw - T-Mobile
- Kraśnik - T-Mobile
- Legionowo - T-Mobile
- Legionowo - T-Mobile
- Leszno - T-Mobile
- Leszno - T-Mobile
- Leszno - T-Mobile
- Lublin - T-Mobile
- Lublin - T-Mobile
- Lublin - T-Mobile
- Łańcut - T-Mobile
- Łowicz - T-Mobile
- Łódź - T-Mobile
- Łódź - T-Mobile
- Łódź - T-Mobile Polska S.A.
- Międzychód - T-Mobile
- Myślenice - T-Mobile
- Nowy Sącz - T-Mobile
- Olesno - T-Mobile
- Olsztyn - T-Mobile
- Ostrołęka - T-Mobile
- Ostrołęka - T-Mobile
- Ostrowiec nad Kamienną - T-Mobile
- Ostrów Wielkopolski - T-Mobile
- Ostrów Wielkopolski - T-Mobile
- Oświęcim - T-Mobile
- Oświęcim - T-Mobile
- Otwock - T-Mobile
- Piła - T-Mobile
- Pleszew - T-Mobile
- Pleszew - T-Mobile
- Pniewy - T-Mobile
- Police - T-Mobile
- Poznań - T-Mobile
- Poznań - T-Mobile
- Poznań - T-Mobile
- Poznań - T-Mobile
- Poznań - T-Mobile
- Racibórz - T-Mobile
- Radom - T-Mobile
- Radom - T-Mobile
- Ruda Śląska - T-Mobile
- Rzepin - T-Mobile
- Rzeszów - T-Mobile
- Rzeszów - T-Mobile
- Skawina - T-Mobile
- Słubice - T-Mobile
- Sosnowiec - T-Mobile
- Starachowice - T-Mobile
- Stargard Szczeciński - T-Mobile
- Strzelce Krajeńskie - T-Mobile
- Strzyżów - T-Mobile
- Szamotuły - T-Mobile
- Szczecin - T-Mobile
- Szczecin - T-Mobile
- Szczecin - T-Mobile
- Szczecin - T-MOBILE
- Szczecinek - T-Mobile
- Świdnik - T-Mobile
- Świebodzice - T-Mobile
- Świebodzin - T-Mobile
- Świecie - T-Mobile
- Świętochłowice - T-Mobile
- Świnoujście - T-Mobile
- Świnoujście - T-Mobile
- Tarczyn - T-Mobile
- Tczew - T-Mobile
- Tomaszów Lubelski - T-Mobile
- Trzcianka - T-Mobile
- Trzebinia - T-Mobile
- Turek - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Warszawa - T-Mobile
- Wejherowo - T-Mobile
- Wejherowo - T-Mobile
- Wieluń - T-Mobile
- Wodzisław Śląski - T-Mobile
- Wschowa - T-Mobile
- Zabrze - T-Mobile
- Zambrów - T-Mobile
- Zamość - T-Mobile
- Zgierz - T-Mobile
- Zielona Góra - T-Mobile
- Żagań - T-Mobile
- Żary - T-Mobile
- Żary - T-Mobile
- Żywiec - T-Mobile
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |