Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

1.8/5
Na podstawie 111 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie T-Mobile Polska S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w T-Mobile Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Były pracownik
Pracownik

Odradzam każdemu! Centrala to jeden wielki dramat! Zarabiają najwięcej a całą resztę mają gdzieś! Na jakim stanowisku nie będziesz w sprzedaży to jesteś pionkiem! (usunięte przez administratora) na każdym kroku zamiatany pod dywan. Wszystkie nagrody kupowane nie zdobywane!

G
Inne

A procedury to firma ma. Pięknie na różowo opisane i nawet stosowane do większości. Problem w tym że w tym (usunięte przez administratora) nie mają zastosowania. Zwykły zjadacz chleba out a tu (usunięte przez administratora) po zgłoszeniu schowa gdzieś. Aktualnie w miejsce gdzie ludzie nie mogą się poskarżyć bo to współpracownicy. A mają już serdecznie dość. I tak się kręci

Marynarska 12
Pracownik

To nie jest firma dla osób, które nie lubią pracować i nie lubią swojej pracy :) Tu się dużo dzieje, ma się mnóstwo możliwości, prowadzi się wiele projektów. Jeśli tylko masz ownership, chęci, umiesz współpracować z ludźmi to jestem przekonana, że będziesz się tu super rozwijać. Oczywiście dużo zależy od menadżera, ale u mnie atmosfera jest świetna i naprawdę z każdym można się dogadać, dużo ludzi w całej firmie jest naprawdę chętnych do pomocy. Plus to, że w firmie naprawdę jest transparentnie - zarząd często robi spotkania komunikacyjne, informuje nas co i jak i DOCENIA! Dzisiaj wszyscy pracownicy dostali specjalne nagrody finansowe w formie docenienia za wykonaną pracę, zostały zakomunikowane podwyżki. Ja to BARDZO doceniam i nie tylko mam frajdę z pracy, ale też czuję się stabilnie i nie zostawiona sama sobie przy inflacji.

Kielczanin40+
Kandydat
 Pytanie
@Marynarska 12

Jaki system motywacyjny ma firma T-Mobile dla swoich pracowników? Czy poprawa społeczno-ekonomiczna komunikacji wewnątrz firmy i na zewnątrz są "biletami" do awansu społeczno-ekonomicznego? Dam próbkę -konstruktywna krytykę - Firma proponuje (to eufemizm) mi zakup telefonu który kosztuje więcej niż wynosi mój miesięczny dochód .

Była pracownica
Były pracownik

Niestety byłam pracownica tej firmy, podczas super "transformacji" pseudodyrektor zamiast z nami współpracować to zaczął od zwolnień. Ogólnie w pospaid był znany z (usunięte przez administratora) czego doświadczyłam podczas 2 miesięcy pracy z nim prepaid. Oczywiście personalny przymyka oczy na jego zachowanie bo wszyscy wiedzą że jest pupilkiem Gorana. Trzymajcie się zdala od T-mobile.

Była_2
Były pracownik
@Była pracownica

Zgodzę się w 100% z Było pracownica ten (usunięte przez administratora)dyrektor jak widać posiada jeden model zwalniania ludzi, kompetwncji 0 jak zwykle trzymany przez podlizywanie się! Nie jesteś sama pewnie też stosował swoje kierki jak i w moim przypadku, smutne to ze go trzymaja ale prawdziwe!

Wiśnia
Pracownik

Ta firma to modelowy przykład super pracodawcy. Benefity i imprezy co miesiąc. Na górze strefa rozrywki, piłkarzyki, bilard, flippery, kawa za darmo, woda gazowana leci z kranu (taki bajer), za darmo Cię biorą na piwo, zarobki dobre, podwyżki co roku, premie, prezenty, paczki dla dzieci, Lewndowski przychodzi do nas na imprezki, normalnie Ibiza. Luuz. Aaa, nooo, trzeba być tylko Dyrektorem...

Wisnia
Były pracownik
@Wiśnia

No, no Dyrektorem albo kolega dyrektora. Oooo wtedy to super pracodawca. W innym przypadku (usunięte przez administratora) i poza robotą i informacja ze gamoń jesteś niczego nie doświadczysz

Była pracownica
Były pracownik

Niestety byłam pracownica tej firmy, podczas super "transformacji" pseudodyrektor zamiast z nami współpracować to zaczął od zwolnień. Ogólnie w pospaid był znany z (usunięte przez administratora) czego doświadczyłam podczas 2 miesięcy pracy z nim prepaid. Oczywiście personalny przymyka oczy na jego zachowanie bo wszyscy wiedzą że jest pupilkiem Gorana. Trzymajcie się zdala od T-mobile.

Natala
Inne
@Była pracownica

Interesuje mnie praca jako konsultantka ds.sprzedaży ale widzę że w firmie są rotacje...czy te rotacje dotyczą właśnie tego stanowiska czy może innego? Chcę mieć spokojną głowę, że jak podejmę pracę to nie zostanę z niej z dnia na dzień zwolniona...

Była pracownica
Były pracownik
@Natala

Natalia, jeśli to stanowisko w sklepie lub aps to oczywiście że tego dotyczy i zostaniesz zwolniona beż ostrzeżeń. Poczekaj aż ekipa zarządzająca się zmieni a w t to dość często. Teraz jest dramarmt. Jeśli hotline to trochę lepiej

Pracownik
Pracownik
@Natala

Nie polecam. Znajdź sobie innego pracodawcę. Tu (usunięte przez administratora) kolegę za sobą ciągnie kosztem innych. Rekrutacja nie istnieje. Takiego kolesiostwa nie widziałem nigdzie a w wielu firmach pracowałem. A i jeszcze musisz się uśmiechać, przytakiwać i udawać że nic nie widzisz bo inaczej out. A w pracy nikt ci nie pomoże bo każdy zajęty wrażeniem w (usunięte przez administratora) bo to lubią obecnie zarządzający

Pracownica
Pracownik
@Pracownik

Zgadza się. (usunięte przez administratora) zarządza teraz sprzedażą. Pilnujaca jedynie tego żeby nie wypłynęło jak jest naprawde i co wyrabiaja. Masz być zadowolony w pulsie bo robotę muszą mieć. to taka Anomimowa opinia po loginach. Jak masz odwagę coś powiedzieć to wynocha. Na nic starania marketingu. Sprzedaż w takim wydaniu nie ryszy do przodu. (usunięte przez administratora) wiec opowiadać trzeba że jest dobrze. Jak najdalej narazie się trzymaj. Jestes zostawiony sam sobie, pomicy zero i slyszysz tylko ze malo. Szkoda bo potencjał jest

Ja
Pracownik

Hry wiedzą, nie raz było zgłaszane. Ale boja sie odezwać bo kazdy prace chce miec a jsk sie odezwiesz to iut. A kolega broni i chroni jegomościa.

Uwazaj
Pracownik

Niestety to prawada o tym człowieku, (usunięte przez administratora) typ ktoremu nie można wierzyć. Stosuje swoje gierki i celowe zachowania, których nie powinno się stosować w firmie. Pracując z nim widziałam kilka zwolnień co do osób, które wiedziały co robią. Ogólnie lepiej tylko mu przytakiwać, bo szybko się mści jak jest nie pojego myśli i tych osób już nie ma.

ROAK
Były pracownik

Nie tylko w sprzedaży takie sytuacje. W innym zespole tak samo managera doprowadziła do kilku zwolnień lekarskich w białych rękawiczkach robiąc pojazd na psychikę i kompetencje osob aby wymusić samodzielne odejście.

Obecny pracownik
Pracownik

Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.

Obecny pracownik
Pracownik

Możecie uwierzyć call center też różowo nie jest. W lipcu dali sobie kolejne narzędzie aby ucinać nam premie. I mają swoich sługusów którzy tylko czekają na dodatkowe możliwości.

jupittter
Były pracownik
@Była pracownica

Jesli Caall Center czy tam obsluga klienta na telefonie to praca dla osob ktore lubia nie chodzic do toalety, lubia rygor i Byc pod kloszem jak w(usunięte przez administratora)- nie polecam mamy 21 wiek i to stare zle nawyki -okropne !

Kielczanin 40+
Kandydat
@Była pracownica

Może firma więcej kosztów miała niż zysków albo prawie żadnych zysków. Dlatego cięli koszty najprościej jak potrafią. Może w 20% zarządzających w firmach oferuje pracownikom prowizje/premie za znalezienie dodatkowych zysków/ oszczędności . Pozostali albo chcą to dostać "na ładne oczy ' albo nie chcą wcale. Dlatego warto ten temat poruszać już na rozmowie kwalifikacyjnej by przestać być skoczkiem.

Kielczanin 40+
Kandydat
@Kielczanin 40+

Ciesz się że nie dostałaś (usunięte przez administratora) za to że nie wyłączyłaś działającego nadprogramowo przez nieszczelność kompresora. 1/60 kWh energii zużyte.... XD przez nieszczelność ( zużycie) kompresora a pracownik będący pierwszy tydzień w pracy dostał opieprz. Gdy pomógł - sam z własnych chęci ostrożnie odstawił wózek widłowy, dostał (usunięte przez administratora) bo nie ma uprawnień , a gdy zwrócił uwagę na zakrzywiony od ciężarów ( grubo ponad 100 kg) kilkumetrowy regał obok którego wszyscy chodzili usłyszał tylko śmiech kolegi XD A potem zdziwienie,że nowy pracownik buntowniczo pokazuje 10 rzeczy bezsensownych w firmie ( m.in. syzyfowosc niektórych zadań) ... Życie... Ktoś tej kadrze zarządzającej średniego szczebla płaci dobrze,a oni boją się myślących ludzi.

Była_2 Nowy wpis
Były pracownik
@Była pracownica

Zgodzę się w 100% z Było pracownica ten (usunięte przez administratora)dyrektor jak widać posiada jeden model zwalniania ludzi, kompetwncji 0 jak zwykle trzymany przez podlizywanie się! Nie jesteś sama pewnie też stosował swoje kierki jak i w moim przypadku, smutne to ze go trzymaja ale prawdziwe!

Obywatelka Nowy wpis
Inne

Macie najpiękniejszą reklamę jaką widziałam od bardzo dawna ogromne gratulacje dla działu reklamy... Mogłabym ją oglądać non stop. Reklama podziały znikają... Dwie kule... Jest cudowna

Abc Nowy wpis
Pracownik
@Obywatelka

Reklama fajna ale co z tego jak wewnątrz firmy cały czas to samo. Kolesiostwo brak jakichkolwiek zasad rekrutacji, na stołkach ludzie zupełnie do tego nie mający wiedzy ani predyspozycji wprowadzający tylko haos i nie liczący się z pracownikiem. Przestrzegam

Nalka
Inne

Chciałam wysłać apkę na Application Security Expert i interesuje mnie kwestia urlopów. Są one w pełni płatne jeśli jest to kontrakt B2B?

hahaha Nowy wpis
Były pracownik
@Nalka

Na B2B urlopy są w pełni bezpłatne. Ale za to możesz mieć nawet 50 dni urlopu w roku. Po prostu nie pracujesz i nie zarabiasz.

karol
Były pracownik

Nie polecam !!! Pieniądze słabe, atmosfera tragiczna, kierownicy od siedmiu boleści codziennie tyrają Ci łeb o wyniki. Omijać szerokim łukiem ! Może w końcu z braku pracowników wyższi szczeblem sami siada do słuchawki i będą odbierać :)

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.

Pytania

Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Veni, vidi...
Były pracownik

Pracowałem, a raczej współpracowałem na kontrakcie B2B w t.zw. technice czyli Operacjach. Plusy: praca zdalna, aczkolwiek od czasu do czasu trzeba "opiekuna" ustawiać było do pionu, że B2B może pracować skąd chce i nie śni mi się nawet iść do biura (czasem chciał żeby być w biurze nawet 5 dni... jak dostał biegunki bo dyrektor wpadł do biura i policzył puste biurka, generalnie praca w biurze miała wyższy priorytet niż zrobiona robota na czas) . Faktury płacili bez opóźnień. Robota trochę nudna, ale zero kontroli można było zacząć i skończyć pracę kiedy się chciało, chyba, że była robota planowa w dyżurach. Dodatkowe nadgodziny na B2B płatne na fakturze bez problemu, można było dorobić tyrając np 200 godzin w miesiącu, a etatowcom cięli nadgodziny jak mogli. Minusy: poza własną sekcją atmosfera podła, patrzenie wilkiem, zero możliwości zdobycia wiedzy, braki w dokumentacjach, nawet czasem adresacji IP sieci nie można było się doszukać, w zespołach był jeden człowiek - taki guru, co pracuje wiele lat i wszystko wie, i kilku takich co coś wiedzą, a i bywali tacy co nic nie wiedzieli o robocie. Projekty wdrażane bez wiedzy wszystkich interesariuszy, co skutkowało awariami po rekonfiguracjach, albo nagłym wyłączeniem jakiejś usługi, która przestała działać po takich zmianach. Źle zwymiarowana pojemność sieci skutkowała wywalaniem np. z VoLTE po wyłączeniu 3G i podobne hece. Brak inwestycji w rozbudowę stacji bazowych (BTS-ów) skutkowało słabą jakością (przeciążenia sieci) gdzie Orange na tym samym BTSie śmigał aż miło.. Zmiany, reorganizacje, nawet 2 razy do roku potrafili przewalić całą strukturę działów, pozamieniać miejscami kierowników, ciągłe straszenie etatowców zwolnieniami grupowymi na porządku dziennym. Zdarzały się"ciche" zwolnienia z dnia na dzień pracowników etatowych, żeby nie wyglądało to na grupowe. Pretekst zawsze się znalazł. Na B2B na fakturze i umowie co innego, co innego rzeczywiście się robiło. Ze względu na nieciekawą atmosferę nie polecam, ale jak ktoś chce zarobić a nie narobić się to polecam.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Mm
Pracownik

Prawda. W tym przypadku i zgłaszane było zachowanie i co i Pan awans dostał i siedzi koło kolegi dyr śmiejąc się wszystkim w twarz. I robi to samo . Żenada A ludzie odchodzą bo dość mają

Kinia
Pracownik
@Mm

Cały T. Nic dodać nic ująć. Przestrzegam wszystkich przed pracą w sprzedaży szczególnie przy tej ekipie

Ks
Pracownik
@Kinia

Tak. Porządek w gronie managerów sprzedaży b2c najwyższy czas zrobić. Drogie hry przyjzyjcie się co się dzieje. Kryterium doboru osób na stanowiska pt kto z kim wódkę pije nie jest najlepsze a jak popatrzyć to chyba jedyne. Naprawdę w firmie są osoby z wiedzą i doświadczeniem którym warto jest dać szansę, nie tylko kolegom dyr. Jakaś transparentnosc w rekrutacji jest ważna a nie ma jej wcale. Mamy prywatny (usunięte przez administratora) pana dyr i osoby bez kompetencji i predyspozycji na stołkach posługujące się jedynie argumentami ma być tak jak ja chce a jak się nie podoba to wynocha

Kiero
Pracownik
@Ks

Potwierdzam. Może wtedy dałoby się pracować. Przy obecnym haosie to trwanie z dnia na dzień. Podobierał sobie kolegów jak ulubieniec co to nie wiadomo co robi poza pobieraniem pensji i kilku pseudodurektorkow potem zdziwko że sprzedaży nie ma. Nie bez przyczyny od zmiany ekipy t traci klientów. Może hy przejrzą w końcu na oczy a jak nie hry to Goran.

NURR
Pracownik
@Kiero

obawiam sie ze ten trend nie jest do zatrzymania, widac ze klienci odpadaja dzisiaj juz nikt nie chce przechodzic do T wszyscy raczej uciekaja do konkurencji. Kolejne osoby ktore mogly to ogarnac, odchodza!

NURR
Pracownik
@Ks

tez masz racje, proces rekrutacji juz dawno przestal miec jakis sens, nie wiadomo w ogole na jakiej zasadzie rekrutowane sa kolejne osoby. Czesto to ludzie bez zadnych kompetencji, ktore tylko ciagna te firme na(usunięte przez administratora)i wprowadzaja chaos do dzialania innych osob.

Kiero
Pracownik
@NURR

Wstyd wstyd wstyd. Jak ktoś chce pracować w sprzedaży to musi pogodzić się ze standardem grupowania kolegów bez kompetencji w jednym miejscu. Takie czasy nastały. Więc się zastanówcie kandydaci bo jak chcecie coś osiągnąć to nie tu. Rekrutacja nie istnieje a kolorowe posty hr to tylko kolorowe posty nie mające nic wspólnego z tym jak jest naprawdę. Kolesiostwo

Kie
Pracownik
@Kiero

Mamy kolejny przykład super rekrutacji. Kolega dyrektorka sprz. od siedmiu boleści przeniesiony z cc do retaila. Wiedzy i umiejętności nie ma ale za to kolega. Kolejna świetna rekrutacja po mistrzu aps. Ludzie z obszaru nie koledzy więc nie ma co myśleć o awansie.

Xy
Pracownik
@Kie

Firmy bardziej opartej na kolesiostwie niż obecnie sprzedaż w Tmobile ciężko znaleźć na rynku. A potem zdziwienie ze sprzedaży nie ma.

Flyk
Pracownik
@Xy

Tak to jest jak stanowiska durektorskie zajmują ludzie którzy do tego nie dorośli patrzący tylko na swoją wygodę a nie organizacje i podległych pracowników. Takich dyrektorkow nam się teraz narobiło. Same dyrektory a pracować nie ma komu bo państwo to w sumie nie wiadomo nigdy gdzie są. Dobrze ktoś napisał wstyd i groteska. Nawet śmieszna tą struktura dyrektorska sprzedażowa byłaby gdyby nie odbijała się na pracowanikach

Ks
Pracownik
@Xy

Straszne kolesiostwo. Wszyscy to widza i nikt się nie odezwie. Cały Tmobile

Dominik
Kandydat
 Pytanie

Ktoś pracował/ pracuje na stanowisku: "T Hub - InTune 3rd Line Support Engineer with German" i może się podzielić opinią?

ginger
Pracownik
@Dominik

Musisz spodobac sie decydentowi. Byli zatrudniani tez tacy co nic nie umieli, ale spodobali sie menedzerowi. Mozesz miec tez polecenie od kogos z T-mobile lub spoza np. kogos kogo ma w znajomych na linkedin decydent.

Mikolaj
Inne

Ile realnie mozńa zarobić na stanowisku kierownik sklepu

G567
Pracownik

Poczytaj o ile zdążysz. Wszystkie negatywne a prawdziwe komentarze znikają bardzo szybko. To też dużo pokazuje. Prawda w oczy kole. Cały magenta team. Obłuda

Ja
Pracownik
@Mikolaj

Najpierw poczytaj co to za praca, jak i kim to jest zarządzane. Nie warte żadnych pieniędzy. Nie za dużych swoją drogą

pracownik IT w T-mobile
Pracownik

jestem pracownikiem IT w T-mobile i z duma moge powiedziec, ze jestesmy ekspertami. To juz nie jest jedynie jakas tam znajomosc tej czy tamtej technologii. To juz jest wiedza ekspercka na poziomie swiatowym. Wykorzystujemy praktycznie wszystkie technologie i znamy sie na wszystkim. Tak. Jestem wyksztalcony na dobrej uczelni oraz moj stack technologiczny jest na tyle szeroki (szczegolnie w administracji IT), ze obecnie jedynym wyzwaniem dla mnie jest stanowisko kierownicze, ewentualnie doktorat.

Ciekawe
Pracownik
@pracownik IT w T-mobile

Ciekawy jestem na jakim jesteś stanowisku, bo ja pracując it od ponad 15 lat w tej firmie nie mogę powiedzieć że ta firma jest na eksperckim poziomie. Scram raczkuje w powijakach, najpierw miało być jak jedna z firm ale nie wyszło. Co do it zwalaniaja się kierownicy nie których działów możesz zaczynać aplikować, osoby które miały wiedzę techniczna zostali "sprzedani" do wipro. Część przeszła na b2b lub przymusowo. Szkoleń it brak chyba że sobie coś wyprosisz to może dostaniesz. Chyba że stare menedżery, które zostały jeszcze pomogą bo im zależy na ludziach ale ich już można liczyć na palcach .

Patryk
Kandydat
@pracownik IT w T-mobile

Ooo ekspert to juz cos. Czyli w IT w t- mobile będą pracować ludzie z doktoratami. Zaiste tylko brać przykład. Kierownik na pewno w siódmym niebie. Pewnie techniczne interview to dla Ciebie pestka.

Mycha
Pracownik
@pracownik IT w T-mobile

Przyznam że to byłaby ciekawostka gdybys awansował za w związku ze swoją wiedzą i doświadczeniem. Raczej inne aspekty są brane po uwagę przy awansach z moich obserwacji jak kolega jest szefem, (usunięte przez administratora), brak własnego zdania, kto z kim wódkę pije. Nawet bez ogloszonych rekrutacji takie osoby awansuja. W sprzedazy tak to wyglada. Może w IT jest inaczej, będziesz wyjatkiem lub poprostu jesteś nowy i jeszcze dużo nie widziałeś. Ja życzę powodzenia.

Mycha
Pracownik
@pracownik IT w T-mobile

Chyba nowy pracownik IT z ciebie i swierzo po korpogadce hr. Żebyś się nie zdziwil jak na stanowisku kierowniczym zamiast ciebie wyląduje kolega dyr. Kimpetencji nie bedzie mial no ale. Nawet nie zauważysz rekrutacji bo jej nie będzie. Popytaj jak to wygląda. O apsolutnego mistrza zapytaj. Albo poobserwuj bo zaraz kolejny kolega od kieliszka się pojawi. W sprzedaży to norma już takie rekrutację. W IT nie wiem może inaczej. Choć nie sądzę

Anna
Inne

Zauważyłam w ofercie dla konsultantki infolinii obsługowo-sprzedażowej o bonusie jakościowym. Można zgarnąć do 500 zł brutto miesięcznie?

Ech..
Pracownik
@Anna

Poczytaj opinię o firmie to na początek jak chcesz 500 zł ekstra to musisz się postarać o to u przełożonego....

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

jaka jest podstawa dla konsultanta ds sprzedaży w salonie własnym? Jakie są realne premie?

Roksana
Inne

Chcę wziąć udział w rekrutacji na gł. specjalistkę ds. planowania sieci IP. Czy rekrutacja składa się z 4 etapów i mogę liczyć na szybki feedback?

MariÓsz
Były pracownik

Łódź Żeligo call center, ciężka praca cele cele, korpo gadka oraz turbo merytoryczne maile????????, ale rekompensata w postaci wypłat jakie były przez lata była naprawdę adekwatna, jeśli ogarniałeś co się dzieje oraz co sprzedawać. Zmiany sprzed dwóch lat (3/5 premii uciętę)wymiotły najlepszych ludzi ze sprzedaży, a serio byli tam naprawde akrobaci nie z tej ziemi w tej dziedzinie, nie dały do myślenia wyżej a dalej są ucinane, zrobiło się tam jak na turnusach turystyczny 30 osób na szkoleniach 2 zostają do pracy????????(usunięte przez administratora)ja na szczęście się wyniosłem z tego (usunięte przez administratora)nie oszukujmy się praca na słuchawie mało ambitna...

Xyz
Były pracownik
@MariÓsz

Prawda to. O drugim niewyrzytym też warto wspomnieć. Łysiutki napompowany nie lepszy. Można odnieść wrażenie że zachowania wobec kobiet są kryterium doboru menadżerów. Szczytem jest usmiechniety dyr sprz. Dziewczyny boją się na imprezy integracyjne chodzić.

remo
Inne

Dostęp do produktów i usług na preferencyjnych warunkach - to mi wpadło w oczy w ofercie. Jako Vulnerability Management czego mogę oczekiwać?

maks
Inne

Atmosfera na rekrutacji jest luźna i z takim miłym podejściem czy czuć jakiś dyskomfort na stanowisko senior java developer?

B
Były pracownik
@maks

Wystarczy poczytać o tej atmosferze.Opinie mówią prawdę. Nic dobrego

Albo i 3
Były pracownik

A szczytem jest poziom rekrutacji. Koledzy dyrektorka pojawiają się na stołkach beż jakiegokolwiek ogłoszenia o rekrutacji. Niejednokrotnie

Malwa
Inne

Automation Test Engineer ile konkretnie dostaje dofinansowania do multisporta, pakietu medycznego itp.? Nie podali tego w ogłoszeniu a mnie to ciekawi...

B
Były pracownik
@Malwa

Tyle co w każdej innej firmie. Nie myśl że więcej, nie. I uwierz nie warto się tu pchać.

Ktosiek
Inne

Na czym polegają inicjatywy dobroczynne w firmie? Chciałem aplikować na Application Security Expert a teraz temat jest mocno na czasie...

Pracownik
Pracownik
@Ktosiek

Masz się uśmiechać i to szeroko jak wymieniany tu Fedor a będziesz i może wtedy wymyśla jakas alternatywę.... tam wszystko jest podpubliczke więc żadnej swojej inicjatywy w firmie nie utrzymasz nie wdrożysz.... poczytaj opinię i zaztanow się czy chcesz tu pracować

Prawda
Pracownik
 Pytanie

Kolejnym tematem jest zarządzanie Pani A.W. Która w rok rozwaliła cały region, ludziom się nie chce pracować przez nią i część ludzi z wieloletnim stażem się zwalnia bo nie może wytrzymać tego ciągłego ciśnienia i tłumaczenia się ze wszystkiego. Jak to jest że góra tego nie widzi co się dzieje. Region który był zawsze zaangażowany, bazował na relacjach i każdy przychodził do pracy z uśmiechem a teraz? Każdy rozgląda się za nową pracą i marzy aby odejść. Czy tak powinno wyglądać zarządzanie? Czysty (usunięte przez administratora) i nic więcej.

Ks
Były pracownik
 Pytanie
@Prawda

Ale jaka góra? Masz dyr pacynkę. Marionetke dbająca tylko o to żeby na stołku się utrzymać. Z usmiechem tlumaczacą jak jes super. Otoczył się klakierami którzy też dbają tylko o swoje stołki. Problemy pracowników nie mają znaczenia. Hry wiadomo nic nie widzą nic nie słyszą plus kolorowy mail jak jest fajnie. O problemach pracowników nawet nikt nie myśli i wszyscy mają to w (usunięte przez administratora)

Tmpl
Pracownik
@Prawda

Warto również wspomnieć o braku pomocy we wdrożeniu się nowym kierownikom. Są zostawieni sami sobie i nie mają od niej żadnego wsparcia. Zarządzanie Pani Aleksandry na tragicznym poziomie niestety…

Ks
Pracownik
@Tmpl

Oj nie tylko u ciebie w regionie. U nas jest to samo. Cała ta ekipa to jakaś pomyłka. Czas na zmianę a zacząć trzeba od góry. (usunięte przez administratora)

Tom
Inne

Czym się różni pierwsze spotkanie na rozmowie kwalifikacyjnej od drugiego etapu seniora java developera?

tito
Inne

Czym się różni 1 etap rekrutacji od drugiego na seniora java developera?

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 133.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 92, z czego 9 to opinie pozytywne, 69 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

T-Mobile Polska S.A.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii