Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Łódź

"Szukamy osób innowacyjnych i dynamicznych, których kompetencje będą miały istotny wkład w realizację strategii naszej firmy. Zwracamy uwagę na skuteczność i mistrzostwo w danym obszarze ale zawsze w odniesieniu do pracy zespołowej i umiejętności poruszania się w środowisku międzynarodowym"


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Łódź

Paweł
Były pracownik

Pracowałem kilka miesięcy. W tym właśnie miejscu po raz pierwszy zobaczyłem kim są tzw. (usunięte przez administratora). Co z tego, że masz możliwość zarobienia fajną kasę kiedy ludzie tam pracujący to chodzące blade zombie, bez radości życia, walczące każdego dnia o wyrobienie utargu. Oddajemy własną wolność, aby i tak z tego świata zejść bez niczego. Nie polecam!!!

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie aż 8 długich lat, bardzo źle wspominam te czasy. Uważam, że praca jest bardzo cięzka, święta pracujesz, grafik często do 23 -ej w pracy, praktycznie nie ma się swojego życia, tylko zyje się tą korporacją. No i niestety Ci klienci roszczeniowi. Bardzo się cieszę, żejuż nie ma mnie w tej firmie, bo psychika bardzo wysiada :-(.

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

na jakim stanowisku pracowałaś?

konsultant starszy
Pracownik

firma robi wszystko aby nie wypłacać pieniędzy.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w T-Mobile Polska S.A.?

od pona 10lat
Pracownik
@Pytanie

ostatnio coraz gorzej, firma zarabia i nie dzieli sie zyskami, pracujemy za same podstawy-mł. konsultant 2200zł na rekę, nie polecam gdyż firma tak podwyzsza plany aby specjalnie nie płacić.

logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Łódź
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Łódź
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
siwa
Były pracownik

ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.

Jakaś tam
Były pracownik

Pracowałam na słuchawce na retencji, polecam dla prawdziwych rekinów sprzedażowych, bo można faktycznie wyrobić bardzo wysokie premie sprzedażowe, a także są fajne konkursy z naprawdę wartościowymi nagrodami. Nie polecam dla kogoś kto nie ma doświadczenia w korporacyjnej dżungli, albo po prostu nie zna się i nie jara technologią. Nie oszukujmy się, ale te złote góry, które obiecują na rozmowie, a później na szkoleniu okazuje się, że zarabiają tylko najlepsi, którzy przyszli tutaj z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym w innych firmach. Faktycznie atmosfera jest bardzo średnia, bo przez wyliczanie każdej sekundy pracy, nawet nie ma kto Ci pomóc, gdy masz pytanie, a jak może to ciśnie, żeby zarobić jak najwięcej. Kierownicy chodzący porobieni do tego stopnia, że aż nie wiedzieli co ze sobą zrobić to też był standard. Notorycznie trzeba wciskać kit klientom, bo musisz sprzedawać szajsowe telefonu, bo masz na nie target. Także dla większości nie polecam, ale też mam świadomość tego, że po prostu posiadając kręgosłup moralny się tam nie nadawałam.

star trek
Były pracownik

Pracowalam tam kilka miesiecy kasa jaka zarabialam to katastrofa!! Liderzy sa niemili

Anonimowo
Były pracownik

presja na wyniki, masa telefonów - to minusy, a plusów nie ma

t - SĘPIRE
Pracownik

kiedyś było można w PTC zarobić teraz to praca jak każda inna ale zarobki mizerne

fakando
Były pracownik

Kierownictwo to jakiś żart. Zero pomocy tylko straszenie zwolnieniem.

zombie
Były pracownik

Praca: mordega straszliwa, tylko dla wytrwalych komandosow przyzwyczajonych do ciaglych atakow biurowych zombies.

na_telefonie_24h
Były pracownik

fera zastraszania, slychac jak ludzie na siebie bluzgaja, np. rzucaja "k...ami"

NIE POLECAM
Były pracownik

Praca wyczerpująca ludzie pracujący tam bardzo nie mili, i za duża rotacja ludzi.

swietłana
Były pracownik

Niestety w kwestii liczenia czasu pracy często jest dużo niejasności, zapisywanie czasu pracy w systemie co do minuty (przerwa 10 minut na godzinę pracy), często są przez to niezadowolenia, bo wiadomo, że nikt co do sekundy się nie wyrobi. Osobiście doświadczyłam wprowadzenia w błąd w kwestii wynagrodzenia, natomiast mam nadzieję, że u innych nie będzie takiej sytuacji (bo to kwestia indywidualna).

Konsultant
Były pracownik

Zarząd działu T-Mobile miało być- totalna katastrofa.

Konsultant
Były pracownik

Miałem okazje pracować w tej firmie i nie polecam. Zarząd działu Allegro- totalna katastrofa. Totalny chaos i dezorganizacja. Kontakt z osobami decyzyjnymi bardzo słaby, nikt nic nie wie i odsyła do kogoś innego.

Typowe Call Center
Były pracownik

Z jednej strony byli typowym Call Center z naciskiem na wyniki, chwilami stresującą atmosferą, krótkimi przerwami, zatrudnianiem na zlecenie. Z drugiej mieli pozytywne rzeczy jakie nie są standardem na każdym Call Center. Na przykład fajnych ludzi dzięki którym atmosfera momentami bywała bardzo luźna.

Konsultantka
Były pracownik

Praca na infolini nie jest latwa, zgadzam sie z tym, ze licza sie tam tylko cele, caly czas jest sie sprawdzanym, na korzystanie z toalety ma sie 10 min tzw Potrzeby, jesli musisz isc mimo wszystko, mimo, ze juz nawet przerwe i potrzebe cala sie wykorzystalo, a do lazieki trzeba to masz problem, trzeba to zrobic na nielegalnym auxie. Klientom trzeba proponowac umowy/aneksy przy kazdej rozmowie, chyba,ze klient probleowy, bo inaczej po Twojej premi, jesli ma sie za dlugie rozmowy to tez mniejsza premia lub jej brak, jesli klienci zle Cie ocenia po rozmowie to tez obcinka z premi. Jest tam duza rotacja i mnie to nie dziwi. Nie wiele jest osob, ktore te wszystkie warunki spelniaja, chociaz trzeba przynac, ze Ci nie liczni, ktorzy smykalke sprzedazy maja, potrafia zarobic ladne tysiace, ale takich to jest pare sztuk.

manto
Były pracownik

Jest ogromny nacisk na sprzedaż produktów które klientom nie są potrzebne. Winą za brak sprzedaży obarczani są handlowcy. Nikomu do głowy nie przyszło, że konkurencja sprzedaje te produkty za 1/4 ceny T-Mobile i może to jest przyczyna. Dochodzi do absurdalnych sytuacji, gdzie wymusić sprzedaż próbuje się strachem i poniżaniem. Nie jest ważne czy klient potrzebuje, chce czy jest to potrzebne. Klient ma kupić a jak nie sprzedaż to jesteś beznadziejny.

~Ex-klient i pracownik
Inne

Jestem klientem Tmobile od 20 lat. Mam abonament za 50 zł w tym 15 GB internetu, który przy apkach schodzi po 10 dniach. W umowie gwarantowali mi spowolnienie internetu po wykorzystaniu danych, jednak odcinają go totalnie tak, że nie można połączyć się nawet z apką T-mobile, żeby dokupić paczkę internetu - która dodam potem kosztuje kosmos za 5 GB, które i tak nie starczą na długo. Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi!

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii