Pracowałem kilka miesięcy. W tym właśnie miejscu po raz pierwszy zobaczyłem kim są tzw. (usunięte przez administratora). Co z tego, że masz możliwość zarobienia fajną kasę kiedy ludzie tam pracujący to chodzące blade zombie, bez radości życia, walczące każdego dnia o wyrobienie utargu. Oddajemy własną wolność, aby i tak z tego świata zejść bez niczego. Nie polecam!!!
Pracowałam w tej firmie aż 8 długich lat, bardzo źle wspominam te czasy. Uważam, że praca jest bardzo cięzka, święta pracujesz, grafik często do 23 -ej w pracy, praktycznie nie ma się swojego życia, tylko zyje się tą korporacją. No i niestety Ci klienci roszczeniowi. Bardzo się cieszę, żejuż nie ma mnie w tej firmie, bo psychika bardzo wysiada :-(.
firma robi wszystko aby nie wypłacać pieniędzy.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w T-Mobile Polska S.A.?
ostatnio coraz gorzej, firma zarabia i nie dzieli sie zyskami, pracujemy za same podstawy-mł. konsultant 2200zł na rekę, nie polecam gdyż firma tak podwyzsza plany aby specjalnie nie płacić.
ogólnie nie polecam przez stres i bałagan jaki tam panuje, jak się spełnia wyniki jest ok jeśli nie to zaraz krzyczą i grozą wyrzuceniem, pensja to też jakiś śmiech na sali w porównaniu do utraty zdrowia psychicznego.
Pracowałam na słuchawce na retencji, polecam dla prawdziwych rekinów sprzedażowych, bo można faktycznie wyrobić bardzo wysokie premie sprzedażowe, a także są fajne konkursy z naprawdę wartościowymi nagrodami. Nie polecam dla kogoś kto nie ma doświadczenia w korporacyjnej dżungli, albo po prostu nie zna się i nie jara technologią. Nie oszukujmy się, ale te złote góry, które obiecują na rozmowie, a później na szkoleniu okazuje się, że zarabiają tylko najlepsi, którzy przyszli tutaj z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym w innych firmach. Faktycznie atmosfera jest bardzo średnia, bo przez wyliczanie każdej sekundy pracy, nawet nie ma kto Ci pomóc, gdy masz pytanie, a jak może to ciśnie, żeby zarobić jak najwięcej. Kierownicy chodzący porobieni do tego stopnia, że aż nie wiedzieli co ze sobą zrobić to też był standard. Notorycznie trzeba wciskać kit klientom, bo musisz sprzedawać szajsowe telefonu, bo masz na nie target. Także dla większości nie polecam, ale też mam świadomość tego, że po prostu posiadając kręgosłup moralny się tam nie nadawałam.
Pracowalam tam kilka miesiecy kasa jaka zarabialam to katastrofa!! Liderzy sa niemili
presja na wyniki, masa telefonów - to minusy, a plusów nie ma
kiedyś było można w PTC zarobić teraz to praca jak każda inna ale zarobki mizerne
Kierownictwo to jakiś żart. Zero pomocy tylko straszenie zwolnieniem.
Praca: mordega straszliwa, tylko dla wytrwalych komandosow przyzwyczajonych do ciaglych atakow biurowych zombies.
fera zastraszania, slychac jak ludzie na siebie bluzgaja, np. rzucaja "k...ami"
Praca wyczerpująca ludzie pracujący tam bardzo nie mili, i za duża rotacja ludzi.
Niestety w kwestii liczenia czasu pracy często jest dużo niejasności, zapisywanie czasu pracy w systemie co do minuty (przerwa 10 minut na godzinę pracy), często są przez to niezadowolenia, bo wiadomo, że nikt co do sekundy się nie wyrobi. Osobiście doświadczyłam wprowadzenia w błąd w kwestii wynagrodzenia, natomiast mam nadzieję, że u innych nie będzie takiej sytuacji (bo to kwestia indywidualna).
Zarząd działu T-Mobile miało być- totalna katastrofa.
Miałem okazje pracować w tej firmie i nie polecam. Zarząd działu Allegro- totalna katastrofa. Totalny chaos i dezorganizacja. Kontakt z osobami decyzyjnymi bardzo słaby, nikt nic nie wie i odsyła do kogoś innego.
Z jednej strony byli typowym Call Center z naciskiem na wyniki, chwilami stresującą atmosferą, krótkimi przerwami, zatrudnianiem na zlecenie. Z drugiej mieli pozytywne rzeczy jakie nie są standardem na każdym Call Center. Na przykład fajnych ludzi dzięki którym atmosfera momentami bywała bardzo luźna.
Praca na infolini nie jest latwa, zgadzam sie z tym, ze licza sie tam tylko cele, caly czas jest sie sprawdzanym, na korzystanie z toalety ma sie 10 min tzw Potrzeby, jesli musisz isc mimo wszystko, mimo, ze juz nawet przerwe i potrzebe cala sie wykorzystalo, a do lazieki trzeba to masz problem, trzeba to zrobic na nielegalnym auxie. Klientom trzeba proponowac umowy/aneksy przy kazdej rozmowie, chyba,ze klient probleowy, bo inaczej po Twojej premi, jesli ma sie za dlugie rozmowy to tez mniejsza premia lub jej brak, jesli klienci zle Cie ocenia po rozmowie to tez obcinka z premi. Jest tam duza rotacja i mnie to nie dziwi. Nie wiele jest osob, ktore te wszystkie warunki spelniaja, chociaz trzeba przynac, ze Ci nie liczni, ktorzy smykalke sprzedazy maja, potrafia zarobic ladne tysiace, ale takich to jest pare sztuk.
Jest ogromny nacisk na sprzedaż produktów które klientom nie są potrzebne. Winą za brak sprzedaży obarczani są handlowcy. Nikomu do głowy nie przyszło, że konkurencja sprzedaje te produkty za 1/4 ceny T-Mobile i może to jest przyczyna. Dochodzi do absurdalnych sytuacji, gdzie wymusić sprzedaż próbuje się strachem i poniżaniem. Nie jest ważne czy klient potrzebuje, chce czy jest to potrzebne. Klient ma kupić a jak nie sprzedaż to jesteś beznadziejny.
Jestem klientem Tmobile od 20 lat. Mam abonament za 50 zł w tym 15 GB internetu, który przy apkach schodzi po 10 dniach. W umowie gwarantowali mi spowolnienie internetu po wykorzystaniu danych, jednak odcinają go totalnie tak, że nie można połączyć się nawet z apką T-mobile, żeby dokupić paczkę internetu - która dodam potem kosztuje kosmos za 5 GB, które i tak nie starczą na długo. Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.