Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Jest nas za mało na zmianie
Pracownik

W niektórych Lidlach panuje bandycki obyczaj '' poranna kawa '' cała zmiana oprócz jednej osoby siedzi na socialu nawet pół godz... Potem oczywiście każda z tych osób idzie na 15 minutową przerwę.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Jest nas za mało na zmianie

No i? ???? ????

ZMS
Pracownik
@Jest nas za mało na zmianie

Zapewne jest ta osoba która siędzi na kasie

Wsx
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś wie jak pracuje się w Lesznie na Ostroroga?

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Gdzie oni wysyłają te pity? Nie mam ani na mailu ani na we are lidl?

Gość
Pracownik
@Xxx

Już dawno dostalam na maila

Uuuu
Były pracownik

Lidl sridl, kadra kierownicza i polowa personelu jak z pod sklepu a nie sklepu.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paula
Były pracownik

Nie polecam pracy w lidlu ! to samo co w biedrze poniżanie, pomiatanie, robienie za 3 osoby, a wypłatą jedna ! najgorszy rejonowy jaki może być jest Wojciech Strąg takiego (usunięte przez administratora) i hama w życiu nie widziałam, a podobno zaczynał jak każdy z nas robak tyle że on pajac na piekarni

Anastazja
Pracownik

riopka to krs z kościerzyny i kartuz wredna , baba która poniża innych.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kinga M.
Były pracownik
 Pytanie

A kto to jest riopka?

Pracownik
Pracownik

Ludzie nie dajcie się nagrywajcie na dyktafony menadżerów i zastępców.

Katarzyna
Kandydat
 Pytanie

Czy pracownicy lidla mogą parkować na parkingu?

Matis
Pracownik
@Katarzyna

Tak

koleś
Pracownik
@Katarzyna

tak ale najlepiej to pod innym ,marketem by dla klientów lidla nie zabrakło miejsca, u nas to najlepiej obok rampy albo pod innymi sklepami czy w blokowisku

Tom
Pracownik
@koleś

A u nas normalnie

Pit2021
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie ja odebrać tego pita? Co to wogole za hasło?

Pracownik
Pracownik
@Pit2021

Musisz najpierw pobrać na telefon/komputer i dopiero otworzyć. Wtedy musisz podać hasło składające się z pierwszej litery imienia, pierwszej litery nazwiska, znaku * i peselu.

Były pracownik CAŁE SZCZĘŚCIE!
Pracownik

Najgorsi są klienci trują chodzą czytać nie potrafią np promocji z cenowek. Są daremni

Kasia
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jak wygląda dzień rozwoju na stanowisku Menagera sklepu?

PRACOWNIK
Pracownik

Tegoroczne podwyżki to jąkać farsa !! Dzielenie ludzi na lepszych i gorszych . Przez ubiegłe lata podwyżki były równe a obecnie doszło do segregacji na lepszy i gorszy sort różnice są nawet 3 krotne , mowa tu o pracownikach na pierwszej linii frontu , policzek dla wieloletnich pracowników Najgorzej zostali potraktowani pracujący cały czas na nocki jak również w niedziele i święta . Brawo LIDL zasługujecie na nagrodę miano przyjaznego pracodawcy - obłuda ,

Monika
Pracownik
 Pytanie
@PRACOWNIK

A jaka wysokość jest podwyżki? Bo u nas na razie nikt nic mówi

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@PRACOWNIK

Nie zrozumiałam nic. Kompletnie nic. Co ma podwyżka do pracy na nockach? I od kiedy pracuje się w niedzielę i święta. Chyba że mowa o magazynie jednak "pracownicy na pierwszej linii frontu" sugeruje co innego. Z tego co ja wiem podwyżki różnią się tylko zależnie od stanowiska co jest chyba uczciwe. Wiadomo, że PS nie będzie zarabiał tyle samo co MS

Niko
Pracownik
@Pracownik

Gościu chyba nie jest z naszej firmy, bo w żadnym dziale, sklepie nie ma takich hitów jak pisze.

Ania
Pracownik
@PRACOWNIK

No tutaj się zgodzę jak na ogrom pracy i mała ilość osób na zmianach to (usunięte przez administratora) nie podwyżka

Hania
Były pracownik

Po 4 latach zdecydowałam się odejść. Kasa to nie wszystko. Chodziłam chora do pracy by nie stracić premi. Wiele łez wylałam. Każdy narzekał mimo, że ludzie byli fajni ale oczywiście był podział na lepszych i gorszych. Piekarnia to piekło. Współczuję wszystkim którzy tam zostali. Ja obecnie zmieniłam prace i na start dostałam tyle co w Lidlu po 4 latach. W końcu mogę "wyglądać" nie użeram się z klientami, odpiekiem, kasami sco które są fatalne. Jestem szczęśliwa!

Klient
Inne
 Pytanie

Witam, jestem wieloletnim klientem waszej sieci, nie fanem. Jednak to co ostatnio widzę w tv chodzi o reklamę jestem zdumiony. Obniżacie produkty o VAT i co? Np.Pepsi po obniżce a w tej samej cenie w której nie raz kupowałem w cenie którą teraz nam konsumentom po obniżce proponujecie. Pewnie i tak tanio ale czy wy klientów macie za ........no właśnie za kogo nas macie nas klientów. Oczywiście to jeden z wielu przykładów nikt nie zmusza do zakupu, jednak to my klienci tworzymy i utrzymujemy was.

krzywy
Inne
@Klient

Tak samo zrobiła bierdronka np: bulka w piątek kosztowala 85 gr,w sobotę podnieśli cenę do 96 gr aby we wtorek rano po wielkiej obniżce Vat kosztowała 87 gr,tak Polaczków robią w ciula

Jeremy
Pracownik
@Klient

Kolego tak jest aktualnie we wszystkich marketach i to nie ich wina tylko mistyfikacja rządu

yulla
Inne
@Klient

obniżka w ramach "polskiego wału", nie obejmuje napojów słodzonych.

Kandydat
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś pracuje w Centrali? Jakieś opinie? Czy też są tam 3 sztufy wynagrodzeń?

Niki
Pracownik
@Kandydat

Tak sa

Ciekawska
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś tutaj może pracował w magazynie centralnym i opowiedziałby mi jak to wygląda?

Pracownik Lidl
Pracownik
 Pytanie

@klient to jest przykre jak ludzie obwiniają nas. Proszę się postawić w naszej sytuacji. My tez kończymy prace i idziemy na zakupy. Myśli Pan, że nam odpowiada robić zakupy i płacić wysokie rachunki pomimo rzekomych obniżek? My dostajemy odgórnie cenówki i jestsesmy niczym pionki, które wykonują tylko prace. A wzrost cen wiąże się, z podwyżka wszystskiego wokół.(usunięte przez administratora)

klient
Inne
 Pytanie

Byłem dzisiaj na zakupach w lidlu w łodzi al politechniki godz około 15:30 i zwróciłem uwagę na to ,iż obsługiwane są osoby bez maseczek. Po zapytaniu o taki stan rzeczy pracownika w kasie ,stwierdził on , iż nic z tym nie może zrobić ,a jak bardzo mnie to boli to"dzwoń se pan na straż " ,oni tu przychodzą zawsze i my ich znamy i tyle. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem i.....to samo nic nie możemy zrobić . Pojawiła się menedżerka (tak się przedstawiła) i powiedziała ,że to jest klient i ma prawo robić zakupy jak chce. "Odbiłem się od ściany" i tylko jeszcze pożegnało mnie cyniczne spojrzenie pana z kasy . Żadnego przepraszam,zero refleksji. Na drzwiach informacja o konieczności zakładania maseczek ,w trosce o nasze zdrowie.....PO CO TA OBŁUDA ??? Czy w lidlu zysk .....ponad zdrowie klienta ???

Gość
Pracownik
@klient

Jestem pracownikiem Lidla. Niestety taka jest rzeczywistość. Jeśli zwracaliśmy uwagę i tak nie reagowali. Wśród nawału pracy nie mamy czasu biegać za każdym bez maski. Jeśli ktoś czuje się zagrożony proszę zadzwonić na policję. My naprawdę nie mamy czasu na to a i tak ludzie nie słuchają. No niestety tak jest.

Edyta
Pracownik
@Gość

Zacznijmy od tego że my nie mamy podstawy prawnej do nie obsłużenia takiego klienta bez maski i nie jest to problem lidla, biedronki czy innych większych marketów a w każdym małym sklepie osiedlowym czy aptece są klienci bez maseczek

Pracownik Lidla
Pracownik
@klient

Proszę pamiętać o jednym jak u Pana w pracy jak i w sklepach u nas decydujący głos ma kadra zarządzająca czyli prezes , dyrektor rejonu , KRS . My mamy z góry powiedziane można zwrócić uwagę klientowi aby założył maseczkę i tylko tyle czy ja założy czy nie musimy obsłużyć i skasować produkty takiemu klientowi , takie zasady wprowadza zarząd a nie kierownik czy pracownik sklepu . Krotko mówiąc ma Pan pretensje proszę dzwonić na infolinię a nie pretensje do kasjera bo to nie kasjer ustala zasady panujące w sklepie !

Ochroniarz
Pracownik
@klient

Ta maseczka nie daje żadnej ochrony przed (usunięte przez administratora) a po 30 minutach maseczka staje się siedliskiem bakterii i zarazków zobaczymy jak zaczniecie chorować na płuca od masek...

Kasia
Pracownik
@klient

Ja prawie dostałam w twarz od osoby której zwróciłam uwagę o maseczkę wiec trochę zrozumienia dla pracowników mamy tego serdecznie dość a jak Panu nie pasuje to proszę stanąć przed lidlem i zwracać ludziom uwagę droga wolna a jak noe to zmień Pan sklep i tyle Proste jak budowa cepa !!!!!!!!!!!!!!!

Kasia
Pracownik
@Pracownik Lidla

Dokładnie a jak nie pasuje to glovo.pl i noe wychodzić poza schronem domowym

Mateusz
Pracownik
@klient

Niestety musi Pan sobie z tym sam poradzić najlepiej stań sobie Pan przed lidlem i upominaj ludzi My mamy swoich obowiązków nadmiar i nie ma czasu nawet się obrócić a Pan jakieś pierdoły wypisuje Nie pasuje to do biedry albo osiedlaka!!!!! ????

ZMS
Pracownik
 Pytanie
@klient

Słuchaj kretynie , a za co mieli Cię przepraszać ? Za to , że jakis klient był bez maseczki i Ci nie powiedzieli tego czego bys oczekiwał ? Informacja na drzwiach wisi bo taki jest obowiązek by ta kartka wisiała. Bucu

Nick
Inne
@klient

Odkryłeś Amerykę...w sklepie,w którym kasjerka patrząc Ci w oczy obgaduje innych klientów przez słuchawkę w uchu,to chyba nie spodziewasz się standardów jakiś

Desp85
Pracownik
@klient

Nie rób zakupów, zamuruj się w piwnicy tylko nie zapomnij telewizora wstawić

jacol95
Inne
@Mateusz

...pracownik z klasą.....

Andrzej
Inne
@klient

Dzwoń na milicję jak ci się nie podoba albo wystartuj do tych klientów co cię tak bolą, a nie do Bogu winnych pracowników.

Łukasz
Inne

Witam od ponad 3 miesięcy czekam na rozpatrzenie reklamacji. Kontakt mailowy ponad tydzień temu - zero odzewu. List polecony odebrany przez lidl polska 22.11.2021- zero odzewu. Infolinia kilkanascie telefonów - zero pomocy. Telefon do poznania -nikt nie odbiera. Totalna olewka nigdy więcej nie kupię tam sprzętu i każdemu odradzę zakupów

1
Miś
Pracownik
@Łukasz

Sprzęt reklamujesz door to door, Lidl Ci do tego niepotrzebny. Dzwonisz do serwisu od sprzętu, przyjeżdża kurier do Ciebie, zabiera i odwozi naprawiony lub wymieniony na nowy. I to wszystko prosto pod Twoje drzwi

jacol95
Inne
@Łukasz

standart

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 702.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 585, z czego 50 to opinie pozytywne, 213 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 964 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii