Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 688 2627 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

Aga Nowy wpis

czyżby centrala robiła porządki z RKS???? zmiany będą???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Akpr123
 Pytanie

Czy u was też taki słaby ruch i takie niskie utargi? Dużo mniejsze niż w zeszłym roku

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
młodaambitna
@Akpr123

Ponoć we wszystkich salonach jest zwolniona wyprzedaż. Gdyby nie wprowadzanie progów cenowych człowiek nie miał by się czym zająć.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
uuuuuuu
@Akpr123

tak, u nas też słabo, nie przyzwyczajeni jesteśmy do takiej lipy, ale salon za to wygląda pięknie :) czyli nie ma klientów jest estetyka na 5 :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
salon
@Akpr123

taki jest styczeń i luty a po za tym u nas ferie dużo klientów wyjechało

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
kiero
@uuuuuuu

czyli ocena salonu będzie zadowalająca:))))

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@kiero

Jak widać gdy nie ma klientów jest estetyka, ale nie ma utargow. Tak więc czy lepiej mieć nie idealny salon ale z hajsem czy też cudnie poskladane muzeum ale bez utargow?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pracuś Nowy wpis
@Ola

Według Zarządu.. powinno być jedno i drugie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola 2 Nowy wpis
@Ola

jedno z drugim można pogodzić trzeba tylko się zaangażować.My nie lubimy bałaganu i nasza KS nas goni o to.Myślę że to świadczy o zespole jaki jest i co z domu się wynosi. Pozdrawiam niezadowolonych wiecznie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marianka
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Hej, czy słyszeliście coś o redukcji etatów ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewa
@Marianka

pierwsze słyszę

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Beata Nowy wpis
Nazwa działu: Handlowy
@Marianka

Podobno na niektórych salonach redukują, u nas bez zmian.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Andzia
Nazwa działu: Handlowy

- wieczna rotacja pracowników - trzy zmiany z rzędu po 12h - każdy weekend w pracy - żadnych benefitów, zniżek pracowniczych - ciągłe pretensje ludzi "z góry" - wieczna presja i kontrola - brak możliwości urlopu w grudniu i styczniu + wypłata zawsze o czasie

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Xnfj
@Andzia

Jest możliwość wzięcia urlopu w styczniu, ale w drugiej połowie :) a nawet jest to już wskazane.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kasia
@Andzia

Brak możliwości urlopu długiego w 6,7,8.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Misia
@Kasia

Można, tylko trzeba się dogadać.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
uuuuuuu
@Misia

W wytycznej dotyczącej grafików jest wyraźnie napisane brak mozliwości brania urlopu 14 dniowoego w miesiącach VI,VII, VIII, więc nie wiem jak i z kim chcesz i możesz się dogadać? grafik z zaplanowanym 14 dniowym urlopem z miejsca zostanie odrzucony przez kadry albo rks. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
kiero
@uuuuuuu

nieprawda ja się dogadalam może warto spróbować są różne sytuację

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
A.
Nazwa działu: Handlowy
@kiero

Nie wiem czy warto próbować... Choćby żeby nie było nieporozumień w zespole! Lato jest cenne, każdy by chciał choć na kilka dni dostać urlop latem. W momencie kiedy jedna dostanie dwa tygodnie druga nie dostanie wcale... Za rok odmówią a w ludziach niesmak pozostanie że komuś można a komuś nie.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ula
@A.

Teraz to wszyscy idźmy i się dogadajmy skoro 1 może i się dogadal to czemu inny nie może? Tak samo ks i sz nie mogą w jednym miesiącu brać urlopu i to nie w tym samym czasie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ada
@Misia

potwierdzam można się dogadać

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ada
@A.

no my sobie problemu na wzajem nie robimy jako zespół.Kwestia dogadania między sobą. każdy musi wybrać urlop bo firma nie płaci za urlop więc nie pisz że ktoś nie wybierze wogòle swoje trzeba wszystko odebrać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Ada

Oczywiście że trzeba wybrać ale 14 dni w czerwcu, lipcu, sierpniu, nie dają, podpisujemy to wraz z aneksem do umowy. Więc nie wprowadzajcie w błąd bo zaraz wszyscy będą chcieli się, "dogadać".

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
A.
@Ada

Nie napisałam że w ogóle nie wybierze urlopu, tylko że latem długiego. Krótsze urlopy latem, więcej osób skorzysta!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracownik
Nazwa działu: Handlowy

Odradzam każdemu U nas grafik ustawiany pod kierownika reszta każdy piątek i sobota po 12 godzin.. Urlop możesz wziąć tylko w terminach podanych przez kierownika nigdy nie miałam wtedy kiedy ja go chciałam.. Brak podwyżek tzn dostałam podwyżkę jak zostałam zastępca było to całe 100zlottch. Jak przychodzi ktoś nowy to nie kierownik go szkoli tylko drugi sprzedawca gdzie dla mnie to jest chore bo to nie należy do obowiązków sprzedawcy. Ciągła rotacja.. Pracownik nie jest w ogóle doceniony czasem flaki sobie tam wypruwamy żeby z czymś zdążyć A każdy ma to w (usunięte przez administratora) ale jak coś nie wyjdzie jest błąd na kasie czy coś to od razu reprymenda.. Jednym słowa masakra i odradzam każdemu z całego serca to na pewno nie jest firma z którą można związać się na długo.. A i jeszcze jedno dla mnie np to chore że jak miałam jakieś zmiany po 6 czy 7 godzin to były to tylko po poludniowki nie mogłyśmy mieć zmian z których możemy wyjść szybciej typu 15:30 czy 17:00 Bo zawsze do 21

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Niezadowolona
Nazwa działu: Handlowy

Pracowałam przez rok jako sprzedawca. Straszna organizacja firmy, wymagania wysokie a benefitów żadnych, ciągła krytyka, fałszywość. Nic pozytywnego mnie nie spotkało w tej pracy. Absolutny brak logiki u osób z centrali i magazynu. Straciłam tylko nerwy. Decyzja o odejściu była najlepszym co mogłam zrobić. Nie polecam!

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
Niezadowolona
Nazwa działu: Handlowy
@Niezadowolona

Chciałabym dodać, że osoby nowo zatrudnione chciały uciekać już po około 2 tygodniach. Każdy kto tylko mógł chciał się jak najszybciej zwolnić. Firma oczywiście nic sobie z tego nie robi. W ciągu mojej pracy miałam 3 kierowników, ostatnia odeszła po 2 tygodniach pracy bo to co się tam działo to była masakra. Rotacja pracowników ogromna, trudno było o kogoś kto przepracował tam więcej niż miesiąc.

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś
Kasia
@Niezadowolona

Oceniają salony, że zła org pracy a składając zamówienie na naklejki z cenami okazuje się często że nie można zrealizować bo nie mają akurat na stanie. Jak może nie być takich rzeczy na stanie, czym niby mamy sobie metki okleic,? Nie mówiąc już o zgłoszeniaCh ustetrek, czekasz i czekasz na odp. takie rzeczy w innych sieciach są załatwianie szybko i od ręki, nie rozumiem dlaczego tutaj wszystko tak dluuuuuugo trwa.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Katarzyna
@Niezadowolona

może nowe osoby są zbyt słabe aby pracować w sieciówkach??tu jest co robić a jeśli ktoś mysli że przyjdzie do pracy i będzie non stop siedział z telefonem w ręku na istagramie lub fejsie to już niech sam lepiej odchodzi.My mieliśmy takie osoby nie umiała jedna z drugą nawet porządnie zamieść sklepu a młodym osobą nie można było zwrócić uwagi bo obrażone .Więc może warto poszukać pracy za biurkiem ...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
nowa
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

hej, czy ktoś z Was wie coś na temat warunkow i atmosfery w Białymstoku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anonim
@nowa

Pracowałam i polecam atmosfera fajna i ekipa zaangażowana

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Stara
@nowa

O co konkretnie pytasz? Atmosfera w zależności na jakich ludzi trafisz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ula
@nowa

Najlepiej wejść na salon i poobserwować ludzi, jak się zachowują, jak do siebie odzywają, jakie mają miny, czy są uśmiechnięci, wyczuć atmosfere w ten sposób mozna.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nowa
Nazwa działu: Handlowy

hej, czy ktoś z Was słyszał jak warunki i atmosfera w Białymstoku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Królowa

Motywacja Salonów polega głównie na wytykaniu błędów i słabych wyników, poprzez pisanie @ np.Salon XYZ najsłabszy paragon/koszyk w regionie, jaki to ma cel? i w czym pomaga dziecinne wytykanie palcami? czy to są techniki motywacji na miarę XXI wieku w poważnym przedsiębiorstwie? Jak tylko spadną wyniki od razu wielekie halo, a jak salon przez X czasu wyrabia zwyżki tego się już nie pamięta co? Pokazując słabe punkty warto też wskazać mocne strony, pokazać ile do tej pory zrobiło się dobrego, uwierzyć w ludzi i im te wiarę przekazać na zasadzie, ok może mieliście gorszy czas ale my wierzymy że pokażecie jeszcze mocne strony oraz to na co Was stać. Jak RKS, który nie wierzy w swoje zespoły może kogoś do czegoś zmotywować? jak osoba ,która sama nie jest zmotywowana i pozytywna może zarazić tym innych? Najlepsza metodoa motywacji to po prostu nie demotywować zespołów :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Alolalo

gdzie powstał nowy salon w Warszawie????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Xnfj
@Alolalo

Nigdzie. Wyremontowali Targówek, a zamykają redute

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
lena
@Alolalo

Warszawa Marki powstał nowy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś2
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
pracownik 6 letni

nie przejmuj się i tak firma będzie bez Ciebie funkcjonować.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wujek
@pracownik 6 letni

Nie przejmuje się, jest jednak różnica między "funkcjonować" a dobrze prosperowac.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracownik 6 letni
@Wujek

nie przejmuj się prosperuje dobrze zyski są

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hulk
@pracownik 6 letni

Szkoda tylko że tym zyskiem się nie potrafią podzielić z ludźmi którzy go wypracowuja czytaj SALONY

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
zainteresowany
@Hulk

A Ty byś się dzielił będąc właścicielem????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@zainteresowany

Czyli uważasz że będąc Właścicielem nie można nagrodzić swoich pracowników za trud włożony w pracę?

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
zainteresowany
@Ola

a to inna sprawa i inna sprawa są zyski a nie wszyscy przekładają się do pracy większość osób przychodzi po to aby tylko narzekać niepasuje odejdź i nie rób sztucznego fermentu. jest pełno ofert pracy trzeba szukać takiej aby Cię zadowolila

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
SZK
@Hulk

ludzie jak chcecie zysków to trzeba było się zatrudnić w radzie nadzorczej albo objąć stanowisko prezesa w tej spółce i wtedy macie wpływ na dysponowaniem zysków. Gorszej (usunięte przez administratora) nie słyszałam ,która firma w naszym kraju dzieli się zyskami.Albo właściciel chce dawać premie albo nie święta prawo każdego pracodawcy.Jeżeli tutaj tak wam bardzo źle to co jeszcze tu robicie. Nasza koleżanka z salonu odeszła z Carry bo jej nieodpowdalo każdy szuka coś lepszego wiadoma rzecz ale jak się okazało po 3 miesiącach wróciła z powrotem bo tam gdzie poszla do konkurencji jeszcze gorsze warunki.Na szczęście centrala wyraziła zgodę na powrót. Wniosek jeden wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma.

Pomocna?
Tak7Nie3
Zgłoś
Ola
@zainteresowany

A czy nie lepiej działać tak żeby ludzie chcieli i zostali w firmie, wieczna rotacja nie jest dobrą sprawą i dla firmy i dla utargów. Podejście nie pasuje to do widzenia nie jest zbyt profesjonalne. Tam gdzie są tworzone przyjazne miejsca pracy nie ma takich problemów.

Pomocna?
Tak4Nie4
Zgłoś
Ola
@SZK

Tutaj nie ma rady nadzorczej.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
xy
@Ola

ale jest spółka i prezesi którzy nie muszą się dzielić zyskami.Jakbyś włożył wkład w firmę to byś mógł coś żądać.

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Ola
@xy

Prezesi są jednocześnie właścicielami, oczywiście dzielić się nie muszą , ale znosić wieczną rotację personelu owszem już muszą co również przekłada się na zyski czyli osłabienie ich, bo wdrożenie nowego pracownika trwa więc chyba bardziej ekonomicznie byłoby docenić obecnych i tworzyć stałe zespoły, a jest to możliwe bo w naszej galerii są sieci, które mają długoletnich pracowników, więc można.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
xy
@Ola

u nas też są długoletni pracownicy bo nawet niektórzy pracują 13 lat. Widocznie tak prezesi wolą i tego nie wiesz czy aby ekonomiczne gorzej na tym wychodzą.A może ciągła rotacja wynika nie tylko z winny właścicieli?? ludzie są różni ile ludzi tyle charakterów i nie wszystkim się dogodzi a to działa w obie strony. Jeżeli mi coś przeszkadza działam i odchodzę tam gdzie będę mieć lepiej a nie wyrzucam swoje frustrację na forum bo to trochę dziecinne. Jak tak Ci źle rozmawiaj z Prezesami może wynegocjujesz ZYSKI dla SIEBIE Z FIRMY:):):)

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Ola
@xy

Forum jest po to żeby przedstawiać swoje uwagi zarówno pozytywne jak i negatywne, o dziwo pozytywnych tutaj nie ma prawie wcale, właścicieli powinno obchodzić jak pracuje się ludziom bo to od nich i ich polityki dużo zależy, a firma nie ma nawet misji, celu i wizji, to trochę dziwne bo mamy XXI wiek. Najlepiej fakt rotacji zwalić na ludzi że są BE ale są też porządni pracownicy o których warto zadbać zanim zrobi to inna sieć.

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
Zina

Zupełnie nie trafiona decyzja z likwidacją części lub wszystkich umów zlecenia na salonach, i to w czasie przed samym Grudniem. Wdrożenie nowego pracownika trwa a i tak nie ma gwarancji że zostanie, takich działań nie powinno się wprowadzać w tym czasie. Później pretensje że salony się nie wyrabiają, nowe osoby zanim wyrobią sobie "ruchy" to troche potrwa, nie mówię już o obsłudze i sprawnym poruszaniu się w systemie. Wdrażanie nowych w czasie przed i Grudniowym to też duże wyzwanie dla kierowników, w tym czasie najważniejszy powinien być klient, a załoga w komplecie i wdrożona już.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Koko
@Zina

Nie trafione decyzję góry odbijają się czkawka na salonach, a później pretensje do ludzi ze nie zrobione, że zawolno, od siebie zacząć i przewidywać skutki działań.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
A
Nazwa działu: Handlowy
@Zina

A ja akurat się cieszę. Zlecenia odchodziły kiedy chciały. Często zgłaszały swoją absencję w dniu pracy z czego zespół pracował w osłabionym składzie.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Klara
Nazwa działu: Handlowy

Szukacie pracy? Omijajcie Carry w Lublinie w Skende szerokim łukiem!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś3
pracownik
@Klara

ktoś się nie sprawdził to musi być złośliwy. Co za naród. Zacznijmy od siebie

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Ona
@pracownik

Chyba kpisz

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś
Kraków
@pracownik

po za tym ja nie wiem skąd ludzie biorą czas na forum my nie mamy czasu aby spokojnie zjeść :( ruch przedświąteczny duży a jeszcze pisać na złość

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Alina
@Kraków

no bo to byli pracownicy którzy z hukiem zostali wyrzuceni pewnie

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
młodaambitna
@Klara

Ogólnie odradzam pracę w sieci Carry osobom, którym nie chce się pracować. Tutaj zawsze jest dużo pracy, wszystko do zrobienia na ostatnią chwilę. Albo trzeba się do tego dostosować albo szukać innej pracy.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Martyna
@Klara

A dlaczego nie? A inne salony w Lublinie? Poza tym - nie piszą tu tylko osoby wyrzucone. Piszą tutaj pewnie również osoby, które same odeszły. Nie powinno się na taką osobę naskakiwać. Ja jestem ciekawa tego dlaczego ktoś odszedł albo dlaczego kogoś wyrzucono. Szukam pracy w Lublinie w odzieżówce i chciałabym wiedzieć jak wygląda praca w sklepach i jaka jest atmosfera bo skąd mogę wiedzieć, czy w ogóle warto gdzieś składać cv

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
lili
@Martyna

z opini dużo nie wywnioskujesz są Ci którym nieodpowiada i są Ci którym odpowiada ba pracują nawet powyżej 10 lat tutaj i można .Samemu trzeba się zatrudnić i się przekonać a potem można wnioski wyciągnąć.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Martyna
@lili

Masz racje. Mimo wszystko jak każdy będzie zwracać uwagę na konkretną rzecz to można zgadywać że coś jest na rzeczy. Szukam pracy ale nie chciałabym przychodzić, sprawdzić jak jest i ewentualnie się ewakuować. Chociaż wiem, że czasem ludzie tutaj przesadzają albo piszą tylko o negatywnych rzeczach więc ławo wyrobić sobie opinie. Mimo wszystko chciałabym wiedzieć wcześniej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
pracowniki
@Alina

Nie byłam z hukiem wyrzucona tylko należy przestrzegać przepisów prawa pracy i to dotyczy również pracodawcy. Jeżeli nie pracowałaś w CARRY to się nie wypowiadaj bo nie wiesz o czym piszesz.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Ola
@Kraków

Niby nie masz czasu a jednak piszesz. Wątpię żeby ktoś pisał w godzinach pracy.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
xy
@Ola

godzina po 18 to mogla nie być już w pracy.Nie bądź złośliwy bo widzę że firma Ci wyrządziła wielką krzywdę musi być odwet.prawda?Tylko ciekawe kto miał rację Ty czy firma?szkoda że tutaj się nie wypowiadają ludzie z centrali

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
klin
@pracownik

prawda tylko narzekają zobaczymy po nowym roku czy będą też tak narzekać jak w większości firm będą redukcje ze względu na wyższe koszta pracownicze to wtedy będą błagać

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Pomorzankaa

Ja juz nie pracuję. W sklepie była taka jazda, totalny chaos na zmianie zastępcy,która jednego dnia biegała po sklepie jak struś pędziwiatr, a za dwa dni ledwo żywa w ciemnych okularach. Kierowniczka wymagająca, ale była ok. Każdegopytała o dni wolne, chwaliła, ale i tak ją obgadywali. Uciekłam z tego chaosu. Z tegi co wiem w sklepie znów nowe osoby. Poracha

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
kierowniczka

dzisiaj to ludzie co przychodzą do pracy to pożal się boże.Dzisiaj żeby odpowiedniego człowieka znaleźć to cud a jakie wymagania na rekrutacji głowa aż boli. Już bez przesady miliony by chcieli zarabiać a nic nierobić najlepiej na wolnym siedzieć a kasa niech wpływa na konto.

Pomocna?
Tak22Nie2
Zgłoś1
Kasia
@kierowniczka

Dokładnie znam temat, w naszej galerii nie ma chyba sklepu żeby nie szukali do pracy, to już się robi chore, przykre jest to że ludzie pracując za plecami szukają innej pracy jednocześnie mówiąc że tak dobrze im się pracuje, że wszystko jest ok, w najmniej odpowiednim momencie wyskakują z wypowiedzeniem, zero skrupolw i lojalności.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś1
S
@kierowniczka

Uciekają bo nikt nie chce się dawać robić w balona, gdyby w tej firmie był chociażby dotrzymywany kodeks pracy to byłoby ok, co chwile grafik się zmienia, praktycznie nie da się niczego zaplanować (dosłownie brak życia społecznego byłby dla kierowników na plus bo przecież taki pracownik nie będzie prosił o wolne), jak już się poprosi o wolne z miesięcznym wyprzedzeniem to jest problem.. idealny pracownik to pracownik który nie ma życia, albo żyje samą pracą. Kolejna sprawa to premia która z różnych powodów raz jest wystawiana a raz nie, a gdy się jej nie dostaje to nawet nie ma wyjaśnienia dlaczego, odpowiedź na maila z zapytaniem o premie to jeden wielki żart, już nie wspomnę o tym że przychodzi dopiero po tygodniu. Wyrównanie premii, które nastąpiło w tym miesiącu nie powinno mieć miejsca, pracodawca nie może wyrównać czegoś na szkodę pracownika ze względu na błąd pracodawcy. Jest 26 listopada za 4 dni nowy miesiąc a grafik dalej nie jest "pewny" (Gdzie pracownik powinien znać swój grafik tydzień wcześniej i nie powinno być żadnych zmian.) Kolejną sprawą jest przesyłanie przez centrale kartek z umowy w wersji poprawionej+ kazanie podpisać to i podmienić, nowe wziąć a stare odesłać do centrali, jeśli już coś takiego miałoby nastąpić to powinno to wyglądać w postaci aneksu do umowy, a nie wymieniać kartki z umowy bo centrala tak powiedziała, a kierownik nie ma zielonego pojęcia po co, tylko podstawia to do podpisania. Bóg wie czego to zwykły szary człowiek na stanowisku sprzedawcy może wymagać? Odpowiedź jest prosta, gdybyśmy czuli chociażby wsparcie, zrozumienie ze strony kierownika to nie byłoby takich rotacji, gdybyśmy byli traktowani zgodnie z kodeksem pracy, nie byłoby żadnego problemu, gdyby było mniej sytuacji, które trzeba wyjaśniać, albo się samemu prosić o wyjaśnienie byłoby pięknie. I gdyby atmosfera była dobra.. To nie jest ciężka praca, ale samo połączenie informacji centrala-kierownik-sklep jest na niskim poziomie, co plasuje sklep w takiej a nie innej sytuacji.

Pomocna?
Tak4Nie5
Zgłoś
Zastępca
@kierowniczka

Raczej kierowników przyjmują, że pożal się Boże

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
zastępca
@Zastępca

albo Rks jest do niczego?? bo trzeba umieć motywować ludzi do pracy

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Zastępca
@zastępca

Masz absolutną rację, rks jest do (usunięte przez administratora) Pracuje w carry półtora roku i poważnie zastanawiam się nad rzucenie pracy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ola
@Zastępca

Nie ty jedna się zastanawiasz, najwięcej odejść jest przez przeciążenie pracą, zbyt małą ilością osób zatrudnionych, brak docenienia i pochwal, śmieszne premię, ciągle zmieniający się grafik pracy przez rotacje i absencje, brak wsparcia ze strony przełożonych wyższego szczebla, brak umiejętności komunikacji że sklepami, brak szybkiej reakcji że strony centrali na problemy sklepów, na wszystko się strasznie długo czeka, na niektóre maile nie ma odpowiedzi to strasznie nieprofesjonslne podejście.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Si
@Zastępca

ja już wolę jak ktoś przyjedzie to przynajmniej są jasne wytyczne bo nasz Rks ..?nie wiem za co kasę bierze

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Pracownik
@Si

U nas tez RKS mam wrażenie ze zamiast do grac jednej bramki i nas wspierać i pomagac. To szuka tylko minusow aby je pokazac centrali. I chyba w ten sposob chce dla siebie plusow narobic. Niestety tez sie odechciewa pracowac i mocno u mnie klika osob sie zastanawia czy jest sens dalej pracować. Najgorsze że nikt nas centrali nie wyslucha!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@kierowniczka

Czy twoim zdaniem 2000 na reke to miliony ? :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
sprzedawca
@Malaga

inne firmy też tyle płacą jeżeli Ci nie wystarcza zmień pracę lub przekwalifikuj swoje doświadczenie aby pracodawca mógł Ci płacić więcej.Młode osoby zazwyczaj nie posiadające żadnego stażu bądź doświadczenia zawodowego od razu by chciały zarabiać miliony.Trzeba trochę w życiu osiągnąć aby móc tego oczekiwać gdzie kolwiek podejmując pracę.

Pomocna?
Tak15Nie4
Zgłoś3
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

XD :) Nie (usunięte przez administratora) Żarem.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

To chyba swojej ceny nie znasz . Pozdrawiam XD :)

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś
sprzedawca
@Malaga

w przeciwieństwie do Ciebie staram się wypracować zasługi.pracuję w salonie gdzie staż kierownika jest bardzo bardzo długi oraz gdzie są wewnętrzne awanse.Ja uważam że koncert życzeń nic Ci nie da trzeba mocno się wziąć do pracy aby coś osiągnąć a potem stawiać warunki pracodawcy.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Misia
@Malaga

Bardzo merytoryczny wpis.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ona
@Malaga

I to za starszego zastępcę tyle mam

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

I tak ta firma Ci nie zapłaci więcej niż 1700 zł więc dalej sobie tam służ XD Ambicji więcej

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
lili
@Malaga

ja mam więcej zależy od salonu:)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracuś
@Malaga

Za takie podejście to wcale się nie dziwię, że tak mało Ci płacili :)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś1
Malaga
@Pracuś

Za takie podejscie mialam 4 lata temu 2 z przodu w innej firmie XD więc żal

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Pracuś
@Malaga

Ale z jakiegoś powodu już tam nie pracujesz, poza tym dowiadujesz się o warunkach umowy jeszcze przed jej podpisaniem, więc możesz się nie zgodzić i szukać czegoś innego za więcej. Pretensje możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@Pracuś

Sęk w tym że kierownik salonów obiecywał więcej a przyszło co do czego to właśnie najniższa. Styl pracy był super bo uwielbiałam ciuchy i można było się nachodzic po 15 km w salonie Ale zachowanie kierowniczki powodowało to że na sam jej widok nerwicy dostawałam czepiała się że się oparlam albo że tyle czasu jeden karton itp. Tak było.Dlatego odeszłam

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
pracowniki
@Pracuś

Tylko problem w tym, że jak zatrudniali mnie obiecali złote góry ścieżka drogi awansu bardzo klarowna wszystko konsultowane z pracownikami rodzinna atmosfera. Niestety jak się okazało nic z tych obietnic nie spełniono, wręcz traktują (usunięte przez administratora) i jeszcze do tego założono zeszyt wyjść do toalety by później potrącić nam ten czas z przerw obiadowych. Pierwsza przerwa jest po 6 godzinach pracy i do tego wszystkiego musimy przyjść 30 minut przed swoją zmiana i w grafiku nigdzie to niej jest uwzględnione.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ola
@Pracuś

Tak, ale byli pracownicy mają prawo do wyrażenia swojego zdania i takie uwagi powinny być cenne dla firmy, bo może pozwolić im to na nie popełnianiu podobnych błędów w przyszłości oraz wyciągnięciu wniosków by rotacja pracowników była niższa. Argument że wszystkie sieciówki tak mają to nie jest argument, trzeba myśleć co mozna zmienic żeby poprawić funkcjonowanie salonów oraz zmniejszyć rotację.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ola
@pracowniki

Serio założyli wam taki zeszyt? To już grube przegięcie, nigdy bym nawet o czymś takim nie pomyślała. To trzeba nie mieć serca do ludzi, dla mnie sprawa jest prosta nie szanujesz ludzi nie nadajesz się na lidera.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Akpr123
 Pytanie

Czy wiadomo coś o aneksach do umow i podwyżkach na 2020 r.? Czy w waszych salonach pracownicy dostali umowy na czas nieokreślony? Dlaczego nagle te umowy są zmieniane? W kadrach nic nie mówią tylko że taka jest decyzja.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Byłam
@Akpr123

Będą czekać do ostatniej chwili

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Akpr123

Pewnie w styczniu podniosą.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szukampracy
 Pytanie

Jak kształtuje się wynagrodzenie na poszczególnych stanowiskach w tej firmie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Byłam
@Szukampracy

Sprzedawca za najniższą krajową

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Motylek
Nazwa działu: Handlowy

Praca jak praca. Przychodzisz wychodzisz. O dzień wolny przynajmniej u mnie można było się dogadać. Czasem jest dużo do zrobienia, innym razem mniej. Centrala oczywiście nie wie co się na sklepie dzieję, więc zwrot i dostawa w jednym momencie, i jeszcze żeby było ładnie. Zdjęcia 2 razy w tygodniu no przecie Ludzi do pracy mało, a klientów dużo. A i wieczne pytania o promocje :) Plusy: atmosfera u mnie była supcio :) nie przychodziłam z tej pracy tak bardzo zmęczona i czas na prawdę szybko leciał, choć bywały momenty że miałam już dość ale to od czasu do czasu. Tak to spokojnie zrobić to co trzeba i do domku. Minusy: Nic oprócz gołej wypłaty nie wierzcie w premie no chyba że coś się zmieniło. Wypłata prawie najniższa krajowa. I mówiąc o gołej mam na myśli to w pełnym słowa tego znaczeniu. Zniżki na ciuch, och...( jak coś jeszcze przychodzi ci na myśl to też nie ma :P ) Nawet rzeczy dla siebie nie możesz odkładać do szafy, żeby przemyśleć, więc tak jakby jako pracownikowi to w sumie nic ci się nie należy. Regionalny w Krk ciężki w obyciu, nie da się z nim dogadać. Ma być zrobione bo on tak mówi, no i wrzeszczy przy klientach. Czy polecam? Nie pracowało mi się tam tak źle, czasem to nawet lubiłam, ale to dzięki atmosferze :) Chyba że był Regio :P Jak wystarczy ci prawie najniższa krajowa albo szukasz czegoś na chwile bo potrzebujesz na szybko to spoko. Ale musisz się uodpornić na traktowanie cię jak zło konieczne przez centrale. Bo kierownictwo często jest okej :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Motylek
Nazwa działu: Handlowy
@Motylek

A i jeszcze nadgodziny musisz odebrać nie wypłacają. No ogólnie musisz się nachodzić żeby odebrać, a teraz mało pracowników to pewnie często proszą a odbieranie tego to droga przez mękę

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
True:)
Nazwa działu: Handlowy

Praca tragedia. Co prawda firma nie podpisała ze mną umowy po 3 miesiącach, ale jakoś nie płacze. Traktowanie pracownika tragedia. Już nie wspomnę o (usunięte przez administratora) który wpada do sklepu i robi awanturę przy klientach. Przepracowalam 3 miesiące, niestety praca odbiła się na moim zdrowiu psychicznym. Kierownik jednego ze sklepów w Krakowie- masakra. Osoba młodsza od niektórych pracowników a puszy się jak paw. Awans super- warto też zachować pokorę.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Awantii
@True:)

O co awantura ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Kolejny były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Awantii

Pewnie o nieposkladany stół basica po sobocie haha, żal

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Łódź
@Kolejny były pracownik

na pewno -trzeba wszystko pod linijkę hihi

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
TRUE;))
@Kolejny były pracownik

Tak

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kania
@True:)

Dużo negatywnych opinii o RKS-ach, może firma powinna przyjrzeć się ich pracy, metodom motywacji, sposobie komunikacji z salonami, zrobić szkolenia ect.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
lili
@Kolejny były pracownik

o tak coś w tym jest u nas też o to czepiają się ale klienci strasznie nie szanują naszej pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
on

cisną bo idzie BF wyjątkowy tydzień handlowy dla firmy i grudzień okres najlepszej sprzedaży. Otrzymamy pełno komentarzy i zleceń i naloty na salony .Czyli do pracy rodacy ....

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Cisnienie
@on

No właśnie słowo klucz Cisna a czy nie można inaczej? CZY NIE MA INNYCH METOD MOTYWACJI? bo naciski to raczej motywacją nie są, a wręcz przeciwnie. Zarządzanie na poziomie kamienia lupanego tutaj widzę. Nigdy w życiu nie chciałabym być RKS w tej firmie, wstyd by mi było takimi metodami się posługiwać, można po partnersku przecież, może wtedy rotacja będzie mniejsza na sklepach.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salonik Carry
@on

o tak te naloty już mnie drażnią ale usłyszeliśmy najważniejszy klient-no w końcu ktoś tu myśli co jest istotne

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Misia
@on

Grudzień to najcięższy czas dla sklepów. Pracy najwięcej, więc oby przetrwać do świąt, bo potem będzie trochę lżej.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tenia
@Misia

oj tak aby do świąt my jesteśmy sporym salonem i mamy sporo klientów także wyczekujemy wolnego

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik

Unikajcie B1 w Krakowie. Salon masakra.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś4
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

A jak jest z tą rezygnacją z PIT dla osób poniżej 26 r.ż ? Przychodzi to z premią ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koko
@Malaga

A złożyłas wniosek do kadr jeszcze w tym roku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@Koko

Tak . Przy podpisywaniu umowy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nie do końca się zgadzam

ale nie tylko sami pracownicy odchodzą firma też zwalnia ludzi którzy kompletnie nie przekładają się do pracy.W mojej ocenie to słuszne przejęłam salon po kimś i to co zobaczyłam nie do uwierzenia że tak można zaniedbać w rażący sposób czyjeś mienie i niedopełnić wszystkich obowiązków za które jesteśmy odpowiedzialni w momencie podpisania umowy.Dzięki takim osobom firma tak ciśnie i będzie częściej kontrolować bo niektórzy przyjdą do pracy po to aby nic nie robić, wiecznie narzekać i tylko kasę brać. Wizerunek salonu jest bardzo ważny bo to świadczy o danym zespole który na nim pracuje.

Pomocna?
Tak19Nie2
Zgłoś
hulk
@nie do końca się zgadzam

Dlatego firma powinna budować zespoły, które nie muszą, ale chcą z nimi pracować. Zamiast w kółko rekrutować i tracić hajs na badania lekarskie, wdrożenia itp nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na już pracujących ludzi dając im godne wynagrodzenie i premie ADEKWATNĄ do obrotów salonów. Obecne premie są śmieszne i nie motywują nikogo do niczego, a patrząc na utargi salonu oraz ilości pracy jaką trzeba włożyć żeby utrzymać poziom to naprawdę są ŻENUJĄCE. Przykre jest też to że pracownik nie ma normalnej zniżki co miesiąc na zakup ubrania, jest to NORMĄ w każdej sieci.Wystarczy jedna skarga klienta buca, żeby przekreślić pracę dotychczasową zespołu, nie ważne że ludzie pracują rzetelnie tyle czasu, wielki pan KLIENT napisze skargę i CENTRALA nie daje nawet możliwości wytłumaczenia się od strony sklepu, od razu salon jest BE i zabiorą Ci premię, bo jakiś (usunięte przez administratora) napisze skargę a nie napisze już tego i ominie jakim jest Burakiem. Pożądna firma zawsze wysłucha obu stron, i w zależności od sytuacji, potrafi poprzeć też pracownika, bo jednak nie zawsze klient ma racje. A w obecnych czasach niektórym się w głowach poprzewracało i roszczenia mają na poziomie wysokim, niestety zapominając że szacunek idzie w OBIE STRONY. I dotyczy to również lini CENTRALA vs SKLEPY. Gramy do jednej bramki a ja mam cały czas wrażenie że walczymy ze sobą, bez sensu i nie o to chodzi. Szanujmy się wzajemnie a lepiej będzie nam się pracowało, i stworzymy przyjazne miejsce pracy dla Wszystkich.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
hulk
@nie do końca się zgadzam

Ale po to jest RKS, żeby ocenić kompetencje ludzi, a jeżeli ktoś w tak rażący sposób narusza swoje obowiązki to powinien mu podziękować za współpracę, ale nie Oni trzymają latami takich ludzi udając że problemu nie ma. Jeden z KPV nie raz i nie dwa zgłaszał rażące postępowanie jednego z KS, niestety nikt z tym nic przez cały rok nie zrobił, wręcz usprawiedliwiano tę osobę. Myślę że każdy RKS jest w stanie ocenić swoje zespoły, to od razu idzie wyczuć jak ludzie pracują, a nie pozwalać żeby latami ktoś zaniedbywał salon.

Pomocna?
Tak3Nie8
Zgłoś
nina
@hulk

RKS ci pomoże akurat sam trzęsie portkami

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś1
Kasia
@nina

To po co to stanowisko, RKS powinien być wsparciem dla salonów, pomocna dłonią, a nie tylko przyjechać i zrobić kartę kontroli i jeszcze obsmarowac swój własny salon i zdj rozwalonych t shirtow zrobić,napisac że zła org pracy, a może by tak sam lepiej zorganizował i obstawil wszystkie strefy na dużym salonie jak są 3 osoby na zmianie. Tej firmie przydałoby się więcej realności może gdyby taki zarząd popracowal w niedzielę handlową i zobaczył zachowanie naszego Cudownego społeczeństwa oraz ogrom pracy to z miejsca dałby ludziom podwyżki, premię, benefity, zniżki pracownicze itp a tak wymagają coś o czym nie mają bladego pojęcia,bo w weekendy siedzą w domku a Salony trzepia kasę na wszystkich bo to dzięki naszej ciężkiej codziennej pracy są utargi i firma funkcjonuje.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Jeanka
Nazwa działu: Handlowy
@nie do końca się zgadzam

Poczekaj popracujesz z 5 lat to sama zobaczysz...co z czym się je

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
grey
@nina

racja ślizgi temat Rks w tej firmie ludzi z centrali boją się jak ognia

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś2
Pracownik

(usunięte przez administratora) Firma powinna zateudnic kogos starszego, a nie jakos małolatek. Pracowałam tak przez miesiąc i się zwolniłam. Szkoda tej dziewczyny, co była zastępca bo traktowała ją jak parobka. Kier regionalny też masakra.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kinia

Dlaczego zamknęli sklep w Sferze w Bielsku-Białej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kania
@Kinia

Pewnie nie był rentowny

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
tik tak
@Kinia

nie trzymają salonów tam gdzie są duże koszta otwierają w zamian w nowych miejscach aby więcej zyskać. Sosnowcu powstał nowy

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś3
Justyna
 Pytanie

Kochani! Kto pracuje w Łodzi w sukcesji...mam bardzo bardzo ważną prośbę o pomoc. Może ktoś tam pracuje. Błagałam niech się odezwie..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były pracownik
@Justyna

Pracowałam ja, może mogę pomóc :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja123
Nazwa działu: Handlowy
@Justyna

Ja pracowałam przez jakiś czas, A co tam?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
m.
 Pytanie

Czy sklep jest czynny 24 i 31 grudnia? Jeśli tak to do której?

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Pola
Nazwa działu: Handlowy
@m.

u nas jest do 14.00 24 grudnia a 31 do 17 ...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@m.

To zależy od danej galerii. Na pewno w Wigilię dłużej niż do 15 sklepy nie będą otwarte.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pola
Nazwa działu: Finanse
 Pytanie

Czy ktoś w Carry brał kiedyś dofinansowanie do urlopu?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hulk
@Pola

Nie ma czegoś takiego w tej firmie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
999
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

I jak było u was w Black friday? Duże utargi

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kiero
@999

wogòle nie pytaj stanowczo za mało nas na salonach nie wiadomo w co ręce włożyć zatrzęsienie jak wszędzie powinni dołożyć etaty

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
kaczorxx
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Jak wygląda wypowiedzenie 3-miesieczne w tej firmie? Pracuje do końca czy można się dogadać i skończyć wczesniej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jack
@kaczorxx

Możesz spróbować wysłać za porozumieniem stron, ale to czy się zgodzą zależy od stanowiska na jakim jesteś oraz sytuacji z wakatami itp na salonie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Carry Sp. z o.o.