Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 686 2540 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

kierowniczka

dzisiaj to ludzie co przychodzą do pracy to pożal się boże.Dzisiaj żeby odpowiedniego człowieka znaleźć to cud a jakie wymagania na rekrutacji głowa aż boli. Już bez przesady miliony by chcieli zarabiać a nic nierobić najlepiej na wolnym siedzieć a kasa niech wpływa na konto.

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
Kasia
@kierowniczka

Dokładnie znam temat, w naszej galerii nie ma chyba sklepu żeby nie szukali do pracy, to już się robi chore, przykre jest to że ludzie pracując za plecami szukają innej pracy jednocześnie mówiąc że tak dobrze im się pracuje, że wszystko jest ok, w najmniej odpowiednim momencie wyskakują z wypowiedzeniem, zero skrupolw i lojalności.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
S
@kierowniczka

Uciekają bo nikt nie chce się dawać robić w balona, gdyby w tej firmie był chociażby dotrzymywany kodeks pracy to byłoby ok, co chwile grafik się zmienia, praktycznie nie da się niczego zaplanować (dosłownie brak życia społecznego byłby dla kierowników na plus bo przecież taki pracownik nie będzie prosił o wolne), jak już się poprosi o wolne z miesięcznym wyprzedzeniem to jest problem.. idealny pracownik to pracownik który nie ma życia, albo żyje samą pracą. Kolejna sprawa to premia która z różnych powodów raz jest wystawiana a raz nie, a gdy się jej nie dostaje to nawet nie ma wyjaśnienia dlaczego, odpowiedź na maila z zapytaniem o premie to jeden wielki żart, już nie wspomnę o tym że przychodzi dopiero po tygodniu. Wyrównanie premii, które nastąpiło w tym miesiącu nie powinno mieć miejsca, pracodawca nie może wyrównać czegoś na szkodę pracownika ze względu na błąd pracodawcy. Jest 26 listopada za 4 dni nowy miesiąc a grafik dalej nie jest "pewny" (Gdzie pracownik powinien znać swój grafik tydzień wcześniej i nie powinno być żadnych zmian.) Kolejną sprawą jest przesyłanie przez centrale kartek z umowy w wersji poprawionej+ kazanie podpisać to i podmienić, nowe wziąć a stare odesłać do centrali, jeśli już coś takiego miałoby nastąpić to powinno to wyglądać w postaci aneksu do umowy, a nie wymieniać kartki z umowy bo centrala tak powiedziała, a kierownik nie ma zielonego pojęcia po co, tylko podstawia to do podpisania. Bóg wie czego to zwykły szary człowiek na stanowisku sprzedawcy może wymagać? Odpowiedź jest prosta, gdybyśmy czuli chociażby wsparcie, zrozumienie ze strony kierownika to nie byłoby takich rotacji, gdybyśmy byli traktowani zgodnie z kodeksem pracy, nie byłoby żadnego problemu, gdyby było mniej sytuacji, które trzeba wyjaśniać, albo się samemu prosić o wyjaśnienie byłoby pięknie. I gdyby atmosfera była dobra.. To nie jest ciężka praca, ale samo połączenie informacji centrala-kierownik-sklep jest na niskim poziomie, co plasuje sklep w takiej a nie innej sytuacji.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Zastępca
@kierowniczka

Raczej kierowników przyjmują, że pożal się Boże

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
zastępca
@Zastępca

albo Rks jest do niczego?? bo trzeba umieć motywować ludzi do pracy

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Zastępca
@zastępca

Masz absolutną rację, rks jest do (usunięte przez administratora) Pracuje w carry półtora roku i poważnie zastanawiam się nad rzucenie pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Zastępca

Nie ty jedna się zastanawiasz, najwięcej odejść jest przez przeciążenie pracą, zbyt małą ilością osób zatrudnionych, brak docenienia i pochwal, śmieszne premię, ciągle zmieniający się grafik pracy przez rotacje i absencje, brak wsparcia ze strony przełożonych wyższego szczebla, brak umiejętności komunikacji że sklepami, brak szybkiej reakcji że strony centrali na problemy sklepów, na wszystko się strasznie długo czeka, na niektóre maile nie ma odpowiedzi to strasznie nieprofesjonslne podejście.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Si
@Zastępca

ja już wolę jak ktoś przyjedzie to przynajmniej są jasne wytyczne bo nasz Rks ..?nie wiem za co kasę bierze

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pracownik
@Si

U nas tez RKS mam wrażenie ze zamiast do grac jednej bramki i nas wspierać i pomagac. To szuka tylko minusow aby je pokazac centrali. I chyba w ten sposob chce dla siebie plusow narobic. Niestety tez sie odechciewa pracowac i mocno u mnie klika osob sie zastanawia czy jest sens dalej pracować. Najgorsze że nikt nas centrali nie wyslucha!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@kierowniczka

Czy twoim zdaniem 2000 na reke to miliony ? :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
sprzedawca
@Malaga

inne firmy też tyle płacą jeżeli Ci nie wystarcza zmień pracę lub przekwalifikuj swoje doświadczenie aby pracodawca mógł Ci płacić więcej.Młode osoby zazwyczaj nie posiadające żadnego stażu bądź doświadczenia zawodowego od razu by chciały zarabiać miliony.Trzeba trochę w życiu osiągnąć aby móc tego oczekiwać gdzie kolwiek podejmując pracę.

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś2
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

XD :) Nie (usunięte przez administratora) Żarem.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

To chyba swojej ceny nie znasz . Pozdrawiam XD :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
sprzedawca Nowy wpis
@Malaga

w przeciwieństwie do Ciebie staram się wypracować zasługi.pracuję w salonie gdzie staż kierownika jest bardzo bardzo długi oraz gdzie są wewnętrzne awanse.Ja uważam że koncert życzeń nic Ci nie da trzeba mocno się wziąć do pracy aby coś osiągnąć a potem stawiać warunki pracodawcy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Misia Nowy wpis
@Malaga

Bardzo merytoryczny wpis.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klara Nowy wpis
Nazwa działu: Handlowy

Szukacie pracy? Omijajcie Carry w Lublinie w Skende szerokim łukiem!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś2
pracownik Nowy wpis
@Klara

ktoś się nie sprawdził to musi być złośliwy. Co za naród. Zacznijmy od siebie

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pracownik

Unikajcie B1 w Krakowie. Salon masakra.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

A jak jest z tą rezygnacją z PIT dla osób poniżej 26 r.ż ? Przychodzi to z premią ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koko
@Malaga

A złożyłas wniosek do kadr jeszcze w tym roku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Malaga
Nazwa działu: Handlowy
@Koko

Tak . Przy podpisywaniu umowy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
True:)
Nazwa działu: Handlowy

Praca tragedia. Co prawda firma nie podpisała ze mną umowy po 3 miesiącach, ale jakoś nie płacze. Traktowanie pracownika tragedia. Już nie wspomnę o (usunięte przez administratora) który wpada do sklepu i robi awanturę przy klientach. Przepracowalam 3 miesiące, niestety praca odbiła się na moim zdrowiu psychicznym. Kierownik jednego ze sklepów w Krakowie- masakra. Osoba młodsza od niektórych pracowników a puszy się jak paw. Awans super- warto też zachować pokorę.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Awantii
@True:)

O co awantura ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kolejny były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Awantii

Pewnie o nieposkladany stół basica po sobocie haha, żal

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Łódź
@Kolejny były pracownik

na pewno -trzeba wszystko pod linijkę hihi

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
TRUE;))
@Kolejny były pracownik

Tak

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kania
@True:)

Dużo negatywnych opinii o RKS-ach, może firma powinna przyjrzeć się ich pracy, metodom motywacji, sposobie komunikacji z salonami, zrobić szkolenia ect.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
nie do końca się zgadzam

ale nie tylko sami pracownicy odchodzą firma też zwalnia ludzi którzy kompletnie nie przekładają się do pracy.W mojej ocenie to słuszne przejęłam salon po kimś i to co zobaczyłam nie do uwierzenia że tak można zaniedbać w rażący sposób czyjeś mienie i niedopełnić wszystkich obowiązków za które jesteśmy odpowiedzialni w momencie podpisania umowy.Dzięki takim osobom firma tak ciśnie i będzie częściej kontrolować bo niektórzy przyjdą do pracy po to aby nic nie robić, wiecznie narzekać i tylko kasę brać. Wizerunek salonu jest bardzo ważny bo to świadczy o danym zespole który na nim pracuje.

Pomocna?
Tak14Nie2
Zgłoś
hulk
@nie do końca się zgadzam

Dlatego firma powinna budować zespoły, które nie muszą, ale chcą z nimi pracować. Zamiast w kółko rekrutować i tracić hajs na badania lekarskie, wdrożenia itp nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na już pracujących ludzi dając im godne wynagrodzenie i premie ADEKWATNĄ do obrotów salonów. Obecne premie są śmieszne i nie motywują nikogo do niczego, a patrząc na utargi salonu oraz ilości pracy jaką trzeba włożyć żeby utrzymać poziom to naprawdę są ŻENUJĄCE. Przykre jest też to że pracownik nie ma normalnej zniżki co miesiąc na zakup ubrania, jest to NORMĄ w każdej sieci.Wystarczy jedna skarga klienta buca, żeby przekreślić pracę dotychczasową zespołu, nie ważne że ludzie pracują rzetelnie tyle czasu, wielki pan KLIENT napisze skargę i CENTRALA nie daje nawet możliwości wytłumaczenia się od strony sklepu, od razu salon jest BE i zabiorą Ci premię, bo jakiś (usunięte przez administratora) napisze skargę a nie napisze już tego i ominie jakim jest Burakiem. Pożądna firma zawsze wysłucha obu stron, i w zależności od sytuacji, potrafi poprzeć też pracownika, bo jednak nie zawsze klient ma racje. A w obecnych czasach niektórym się w głowach poprzewracało i roszczenia mają na poziomie wysokim, niestety zapominając że szacunek idzie w OBIE STRONY. I dotyczy to również lini CENTRALA vs SKLEPY. Gramy do jednej bramki a ja mam cały czas wrażenie że walczymy ze sobą, bez sensu i nie o to chodzi. Szanujmy się wzajemnie a lepiej będzie nam się pracowało, i stworzymy przyjazne miejsce pracy dla Wszystkich.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
hulk
@nie do końca się zgadzam

Ale po to jest RKS, żeby ocenić kompetencje ludzi, a jeżeli ktoś w tak rażący sposób narusza swoje obowiązki to powinien mu podziękować za współpracę, ale nie Oni trzymają latami takich ludzi udając że problemu nie ma. Jeden z KPV nie raz i nie dwa zgłaszał rażące postępowanie jednego z KS, niestety nikt z tym nic przez cały rok nie zrobił, wręcz usprawiedliwiano tę osobę. Myślę że każdy RKS jest w stanie ocenić swoje zespoły, to od razu idzie wyczuć jak ludzie pracują, a nie pozwalać żeby latami ktoś zaniedbywał salon.

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś
nina
@hulk

RKS ci pomoże akurat sam trzęsie portkami

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Kasia
@nina

To po co to stanowisko, RKS powinien być wsparciem dla salonów, pomocna dłonią, a nie tylko przyjechać i zrobić kartę kontroli i jeszcze obsmarowac swój własny salon i zdj rozwalonych t shirtow zrobić,napisac że zła org pracy, a może by tak sam lepiej zorganizował i obstawil wszystkie strefy na dużym salonie jak są 3 osoby na zmianie. Tej firmie przydałoby się więcej realności może gdyby taki zarząd popracowal w niedzielę handlową i zobaczył zachowanie naszego Cudownego społeczeństwa oraz ogrom pracy to z miejsca dałby ludziom podwyżki, premię, benefity, zniżki pracownicze itp a tak wymagają coś o czym nie mają bladego pojęcia,bo w weekendy siedzą w domku a Salony trzepia kasę na wszystkich bo to dzięki naszej ciężkiej codziennej pracy są utargi i firma funkcjonuje.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Jeanka
Nazwa działu: Handlowy
@nie do końca się zgadzam

Poczekaj popracujesz z 5 lat to sama zobaczysz...co z czym się je

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
grey
@nina

racja ślizgi temat Rks w tej firmie ludzi z centrali boją się jak ognia

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Pracownik

(usunięte przez administratora) Firma powinna zateudnic kogos starszego, a nie jakos małolatek. Pracowałam tak przez miesiąc i się zwolniłam. Szkoda tej dziewczyny, co była zastępca bo traktowała ją jak parobka. Kier regionalny też masakra.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kinia

Dlaczego zamknęli sklep w Sferze w Bielsku-Białej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kania
@Kinia

Pewnie nie był rentowny

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
tik tak
@Kinia

nie trzymają salonów tam gdzie są duże koszta otwierają w zamian w nowych miejscach aby więcej zyskać. Sosnowcu powstał nowy

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś2
Justyna
 Pytanie

Kochani! Kto pracuje w Łodzi w sukcesji...mam bardzo bardzo ważną prośbę o pomoc. Może ktoś tam pracuje. Błagałam niech się odezwie..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były pracownik
@Justyna

Pracowałam ja, może mogę pomóc :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja123
Nazwa działu: Handlowy
@Justyna

Ja pracowałam przez jakiś czas, A co tam?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
m.
 Pytanie

Czy sklep jest czynny 24 i 31 grudnia? Jeśli tak to do której?

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Pola
Nazwa działu: Handlowy
@m.

u nas jest do 14.00 24 grudnia a 31 do 17 ...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@m.

To zależy od danej galerii. Na pewno w Wigilię dłużej niż do 15 sklepy nie będą otwarte.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pola
Nazwa działu: Finanse
 Pytanie

Czy ktoś w Carry brał kiedyś dofinansowanie do urlopu?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hulk
@Pola

Nie ma czegoś takiego w tej firmie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
999
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

I jak było u was w Black friday? Duże utargi

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kiero
@999

wogòle nie pytaj stanowczo za mało nas na salonach nie wiadomo w co ręce włożyć zatrzęsienie jak wszędzie powinni dołożyć etaty

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
kaczorxx
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Jak wygląda wypowiedzenie 3-miesieczne w tej firmie? Pracuje do końca czy można się dogadać i skończyć wczesniej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jack
@kaczorxx

Możesz spróbować wysłać za porozumieniem stron, ale to czy się zgodzą zależy od stanowiska na jakim jesteś oraz sytuacji z wakatami itp na salonie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Agnieszka

Jak z dostawami u Was też macie dużo zwiększone? Jak słyszę ten komentarz wyzerowany magazyn obowiązkowo każdy się czepia o to tylko kto ma to wszystko robić?nas jest mało.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koko
@Agnieszka

Dostawy są zwiększone ze względu na black friday, ten towar nie zmieści się na salonie więc dopuszczalne jest trzymanie na magazynie i sukcesywnie wyciąganie na salę sprzedaży, nic na siłę się nie robi, był o tym mail z działu produktu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kolorowo mi
@Koko

priorytetem jest maksymalne zerowanie magazynów i dotowarowanie salonu taka jest informacja.Dlatego wszyscy się o to czepiają

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ola
@kolorowo mi

Tak, ale nie do momentu żeby salon był przetowarowany bo to też nie dobrze, to że nam coś karza nie zwalnia z samodzielnego myślenia i dostosowania wytyczne do realiów salonu. Zdarzają się sytuacje że brakuje wieszaków lub klipów lub obu, i co mamy wyzerowac magazyn na siłę? Nie da się.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
pracownica
@Ola

na brak wieszaków usłyszałam że mam poskładać na stoły i szafy w półki. Niby ok ale u nas tak się nie sprzedaje też jesteśmy przetowarowane i sukcesywnie wyciagamy.Ale ruch się już zapowiada więc za chwilę magazyn będzie wyzerowany:):):):)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Jarek

wiadomo jakie to ważne w styczniu nie będziesz tyle sprzedawał co teraz.Obsadę też na maksa kazali zwiększyć w tym czasie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
on

cisną bo idzie BF wyjątkowy tydzień handlowy dla firmy i grudzień okres najlepszej sprzedaży. Otrzymamy pełno komentarzy i zleceń i naloty na salony .Czyli do pracy rodacy ....

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Cisnienie
@on

No właśnie słowo klucz Cisna a czy nie można inaczej? CZY NIE MA INNYCH METOD MOTYWACJI? bo naciski to raczej motywacją nie są, a wręcz przeciwnie. Zarządzanie na poziomie kamienia lupanego tutaj widzę. Nigdy w życiu nie chciałabym być RKS w tej firmie, wstyd by mi było takimi metodami się posługiwać, można po partnersku przecież, może wtedy rotacja będzie mniejsza na sklepach.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
salon xyz

zarząd,wysłannicy zarządu i kto jeszcze?nie wiem jak u Was ale u nas duży jest ruch i zamiast się cieszyć że kasę robimy szczegółów się czepiają.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Nick
@salon xyz

Dojdzie do tego że będą mieli utargi ale nie będą mieli ludzi do pracy na salonach, takie ciśnienie na ludzi nic dobrego nie przyniesie, RKSi ostatnio zestresowani jacyś.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Pracownik
@Nick

RKS zestresowani bo pewnie cisnie centrala :-) zbliza sie grudzień najlepszy okres dla firmy a dla pracowników najwiekszy(usunięte przez administratora). A najgorsze jest to ze im nie dogodzisz zrobisz obrot to się doczepia do zatowarowania, do magazynu lub estetyki.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
nina
@Pracownik

racja magazyn,estetyka,zatowarowanie ciągle o to się czepiają. Ostatnio wyzerowaliśmy magazyn do minimum to było że za ciasno na meblach bo palca nie można włożyć. Co byś nie zrobił to i tak nie pomyśli ludziom z centrali.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
tak tak 2

tak tak wybrani dostaną wiecej wiem na pewno my nie dostaliśmy a salon gdzie wiecznie rotują obsadę dostali więcej na dzień dobry byle zostali i nie odchodzili.Taka polityka w tej firmie lojalnych nie wynagradzają bo po co lepej dać tym co ledwie co robią.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Olga

na to wygląda że faktycznie lizuzy dostają więcej

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
salon

będą firma podejmuje decyzję w chwili obecnej ile

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Taa
Nazwa działu: Finanse
@salon

Pewnie się zastanawiają czy dać 50 zł czy wystarczy 20

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jada
@Taa

20 starczy na chleb i mleko starczy....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja
Nazwa działu: Finanse
 Pytanie

Czy będą podwyżki pensji dla pracowników?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jada
Nazwa działu: Handlowy
@Ja

Od stycznia ustawowe

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownica
Nazwa działu: Finanse

Czemu mój wpis jest ciągle kasowany? Apropos premii jest tylko 100 zł frekwencyjnej i nic więcej. Ktoś ma inaczej?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownica
@Pracownica

a to 100 zł pod warunkiem, że nie weźmiemy uż ani zwolnienia lekarskiego. Zwolnienie lekarskie w tej firmie to przestępstwo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Katiuszka

Jakie premie dostałyście? Jest szał czy płacz i zgrzytanie zębów?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
Nazwa działu: Handlowy
@Katiuszka

jest mniejsza niż ostatnio

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownica
@Katiuszka

Tylko frekwencyjna w wysokości 100 zł i to jeśli nie byłaś na zwolnieniu ani nie brałaś Uż. Nic więcej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
my

u nas premia adekwatnie do pracy jesteśmy zadowoleni

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Misia
@my

So true

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Ja
Nazwa działu: Finanse
@my

Jakie premie? 100 zł frekwencyjnej tylko

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ciekawa

Jakieś opinie na temat (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gwiazda
@Ciekawa

Kochani jak Wam się współpracuję z w/w?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
8888
Nazwa działu: Produkcja
 Pytanie

Były u was w salonie przeprowadzone szkolenie przez RKS nowego pracownika bo KS jest na urlopie?Ile trwa ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
fine
@8888

szkolenie nowego pracownika trwa minimum 11 h.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marta
Użytkownicy czekają na odpowiedź 21 dni.
 Pytanie

Słychać coś o podwyżkach? Zawsze w listopadzie były

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szukampracy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
 Pytanie

Jak kształtuje się wynagrodzenie na poszczególnych stanowiskach w tej firmie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
hulk

Jakie są Misja, wizja, cel, wartości i strategia tej firmy? Ktoś z pracujących zna? mamy w ogóle to określone?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Roman
Nazwa działu: Handlowy

Firma, w której wymagania są wy....jechane w kosmos w porównaniu z płacą - dlatego rotacja jest na poziomie wymiany CAŁEJ ekipy /kwartał. I nie to, że Carry zwalnia - za te pieniądze pracownicy sami się zwalniają. Jedyna znana mi firma w której płaca po okresie próbnym jest TAKA SAMA jak na nim. Brak jakichkolwiek benefitów/programów motywacyjnych ( np. są wymagania dotyczące stroju, ale żadnych zniżek pracowniczych na jego zakup). Grafik żyje własnym życiem przez cały miesiąc. Kierownik pod koniec kwartału sam kupuje papier do drukarki i toaletowy, worki na śmieci, długopisy itp. Jednym słowem: NĘDZA.

Pomocna?
Tak5Nie8
Zgłoś
kropka
@Roman

E, u was kierownik kupuje, a my musimy się składać xD

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Patisoneq
@Roman

Oooo i tutaj bardzo konkretnie napisane ???? fakty są takie a nie inne... Jak na tak duża firmę to rzeczywiście jest 100 lat za murzynami co mnie bardzo dziwi bo przeważnie tego typu firmy idą cały czas do przodu i się rozwijają ???? tutaj pracuje się na Dosie... Nie ma podglądu na inne sklepy... Strona internetowa jest też godna pozalowania... Brak jakiegokolwiek socjalu, gdzie większość firm od strzału zapewnia choćby cherbate czy kawę czy cukier dla personelu... Nie wspomnę już o akcesoriach biurowych czy środkach czystości... Szary papier do (usunięte przez administratora) za przeproszeniem ???? może jakieś ubezpieczenie dla pracowników? Ale po co ???? bez też można żyć! Zero jakiegokolwiek systemu motywacyjnego... Duża rotacja pracowników no ale czym tego pracownika zachęcić? Dziwne to wszystko jest strasznie!

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Salon
@Patisoneq

To nie jest dziwne, to jest żenujące, prowadzić firmę i nie interesować się jak czują się ludzie którzy tu pracują, jacy są, czego im potrzeba, jakie mają problemy, może by tak wejść w ich rolę i zobaczyć jak realnie wygląda ich praca, i zadać sobie pytanie czy chciałbym żeby moje dziecko tu pracowało? Świat i zarządzanie się zmienia, tutaj czas się zatrzymał i to jest problem tej firmy, drugi problem to brak dialogu na linii sklep -zarzadzajacy.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kierowniczka salonu xyz
@Roman

Nie wiem jak to robicie, ze zuzyjecie caly papier toaletowy... Ja juz 2x na ostatnich zamowieniach kwartalnych mie wpisywalam papieru, bo mamy takie zapasy, nie mieszcza sie nam na magazynie te wszystkie rzeczy. Jedyne co to brakuje tasmy klejącej zawsze zwyklej, zawsze sie konczy przy zwrotach, a dodam, ze oszczędzamy i tniemy male kawalki.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Dziwne
@Kierowniczka salonu xyz

To wszystko zależy od salonu, ile ludzi pracuje, jacy są, co wynieśli z domu, u mnie też papieru nie brakuje, ale rolki termiczne są drogie i przez to muszę zawsze okroic zamówienia kosztem czegoś innego, bo mamy duży ruch i rolki szybko schodzą.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Patisoneq
@Salon

Tutaj powinna być rola Rksa, który powinien zdawać jakieś raporty zarządowi. Przecież widzi co się dzieje na salonach. Druga sprawa to taka że sklep odzieżowy to nie muzeum a firma dalej chyba kładzie nacisk na " efekt muzeum". Albo estetyka i pełne zatowarowanie albo utarg jak największy. Śmieszą mnie komentarze żeby poprawić kaptur w kurtkach po weekendzie albo dotowarowac stoły ???? ciekawe czym ???? poza tym o towar czasem prosi się tygodniami a i tak się nie dostaje tego o co się prosi ????

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś
hulk
@Patisoneq

KLUCZOWE Pytanie czy to ZARZĄD w ogóle obchodzi?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Carry Sp. z o.o.