Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
counter
2 697 3516 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

norma

Czy ktoś wie do kiedy będziemy na obniżonym etacie?znacie termin?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Proste
@norma

Jeśli dostałaś pismo od kadr na maila, to po zapoznaniu się z nim, jest tam napisane okres do kiedy firma chce wprowadzać obniżony wymiar pracy.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś4
Ilona
@norma

Doszły mnie słuchy, że do lipca

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
Ola
@Proste

No właśnie nie takie proste, bo RKS dał info ze do końca czerwca, a lipiec już normalnie. Stąd pytanie, mało pomocny czlowieczku:)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Koko
@Proste

Jeżeli masz w taki sposób odpowiadać to nie rób tego wcale. Owszem jest w tym piśmie napisane ale nie konkretnie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kasia
@Proste

No proszę jaka mądrala się znalazła :) owszem maila dostaliśmy ale info, że do końca 9 możemy być na obniżonym etacie, to żaden konkret. RKS co innego mówi, co innego wychodzi od kadr. Myślę, że pracownicy chcieliby znać konkretną odpowiedź. Tym bardziej że rachunków i paragonów w sklepie spożywczym nikt nam nie obniży o 20%,tak jak teraz mamy pensje.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kasiasty Nowy wpis
@Proste

Zapoznaj to się ty z treścią pytania osoby, i nie odpowiadaj wcale jeżeli masz tak odpowiadać. Każdy zna treść PZ ale to nie jest konkret. Pracownicy chcą wiedzieć do kiedy będą pracować na obn etacie, chcą wiedzieć na czym stoją. Mają do tego święte prawo.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Proste Nowy wpis
@Kasia

A żebyś wiedziała że mądrala, zresztą nie wiem czy to ważne ale każdy może wypowiedzieć się tutaj na forum więc proszę nie zwracać mi uwagi skoro mogę pisać to co zechce.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ktoś coś

Dziwię się negatywnym opiniom na temat współpracy salon-kadry.Pewnie to zależy jaką osobę ma się przydzieloną na region i tu chciala bym pochwalić Panią która jest opiekunem w regionie w kórym ja pracuje(śląsk)-Pani (usunięte przez administratora) .Muszę to napisać- wspaniała osoba.Zawsze pomoże ,doradzi,zawsze miła ,zrozumie i wysłucha.Faktem jest, że salony borykają sie z ogromnymi problemami jednak w takich momentach taka osoba to skarb!Cieszę się że są takie osoby w firmie,które zwyczajnie ,tak po ludzku chcą pomóc kierownikom bo zdają sobie sprawę że nie mamy lekko.Dziękuję Pani (usunięte przez administratora)!

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś
kaśka
@ktoś coś

żałosny jest ten komentarz, winne problemami na salonach są kadry..przecież to oni etatują salony i ustalają warunki zatrudnienia więc to że jakaś (usunięte przez administratora) pomaga to chyba jej obowiązek jako pracownik centrali

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@ktoś coś

Ona jest nowa, dlatego jest miła, nie wiadomo jak długo popracuje w firmie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Cała prawda
@ktoś coś

Ten komentarz chyba sama regionalna pisała, bo nikt o zdrowych zmysłach by tego o niej nie napisał. Jest nowa, nie ma pojęcia o faktycznej pracy w salonie, panoszy się i puszy gdy przyjedzie, wszystko wie (nie)najlepiej, ale zawsze coś musi się dopytać, ma w nosie pracowników, jest fałszywa i nigdy nie jest pomocna, uważa zwykłego pracownika za śmiecia. Dodam jeszcze, że pracowników na umowę zlecenie w każdym salonie traktuje się jak niewolników, są pomiatani i szantażowani nie przedłużeniem umowy, która wygasa po 2 miesiącach. W ciągu pracy w/w pracownicy są wykorzystywani do najgorszych prac na salonie, w dodatku jest to kilka prac na raz, a w tym czasie pracownicy na umowę o pracę mają czas na kawę, pogaduchy lub na zwykłe obijanie się.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Cześć
@Cała prawda

Dziewczyna pisała o pani z kadr a nie o RKS.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nowa
Nazwa działu: Handlowy
@Cała prawda

Jestem nowa, ale non stop słysze negatywne opinie o(usunięte przez administratora)-że kłamie,jest fałszywa,nie szanuje pracowników itd.... Czy naprawde jest tak źle?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@ktoś coś

Ja też lubię swój zespół :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pomorzanka
Nazwa działu: Handlowy
@ktoś coś

Zazdrość u nas słabo. C

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Cała prawda
@nowa

Niestety tak jest, ja na szczęście zwolniłem się w styczniu. W końcu znalazłem lepszą ofertę i mam to już za sobą. Jak patrzyłem na zachowanie w stosunku do zleceniówek, to mnie szlak trafiał. Niby zmienili potem wszystko na umowy o pracę, ale stosunki wobec pracowników byłych zleceniówek się nie zmieniły. To było coś okropnego. Jedna dziewczyna bardzo się przykładała do pracy, więc była najbardziej wykorzystywana, ale oczywiście nic za to więcej nie miała poza odczuwaniem wyższości innych pracowników. Starałem się oczywiście niwelować te odczucia, ale mało było dni by nie było na salonie pracownika, który rzeczywiście by wykonywał swoją pracę, a dziewczyna na prawdę znała się na rzeczy, nawet zastępca kierownika tyle nie potrafił i nie wiedział co ona. Ja mogłem tylko to obserwować, bo oczywiście kierownik był sympatyczny, ale tylko z pozoru, bo to była jeszcze większa kanalia. Ale co do regionalnej to 100% prawdy. Po niektórych z wyglądu da się to już też stwierdzić, a u niej nie tylko wygląd o tym mówił. Jak zawsze przyjeżdżała, to nawet spokojnie zjeść się na przerwie nie dało, bo księżniczka zajmowała zawsze jedyne krzesło na kantynie i stolik, a ty plebsie na podłodze jedz albo na stojąco, po podczas przerwy nie masz prawa nawet usiąść bądź odpocząć.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ola Nowy wpis
@Cała prawda

O jakim regionie piszesz i jakiej RKS?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Yola

W moim mieście od ponad trzech lat wisi ogloszenie na zastępcę kierownika. Na ogłosznie nigdy nikt nie odpowiada. Niby od 3 lat wakat? Rozumiem, że to forma dyscyplinowania pracowników, że niby szukają kogoś na ich miejsce? Mega żenujące...nie polecam firmy stosującej takie metody/

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Joli
Nazwa działu: Handlowy
@Yola

U nas tak samo z dekoratorem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ups
@Yola

Firma po prostu zbiera CV w bazie, jest duża rotacja na salonach więc się asekurują w ten sposób.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kasia Nowy wpis
@Yola

Ogłoszenie o pracę powinno być wystawiane dopiero w momencie zaistnienia wakatu, w innym wypadku jest to wprowadzanie w błąd osób, które szukają pracy, a tutaj aplikują na stanowisko widmo, to nie fair w stosunku do kandydatów. Ktoś szuka pracy tu i teraz i co mu po tym, że będzie w bazie wisiał. Zresztą jak tak ciągle ogłoszenia wiszą w takiej ilości to można pomyśleć że z firmą jest coś nie tak, że tak ciągle szukają ludzi do pracy. To bardzo niekorzystne dla wizerunku pracodawcy jest.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Wynagrodzenie

Mam pytanie dotyczące wynagrodzenia, a mianowicie interesuje mnie ile będzie w obecnej sytuacji wynosiło. Od jednych słyszałam, że nie może być niższe niż najniższa krajowa pomimo obniżenia etatu o 20% a inni mówią, że nawet pomimo tego, że zarabiam najniższą krajową obniżą wynagrodzenie jeszcze o 20% tak samo jak etat. Macie potwierdzone informacje?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ola
@Wynagrodzenie

Będzie obniżone o 20%. Czyli tak jak wypracujesz na 0.8 etatu.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Carrykrk
Nazwa działu: Handlowy
@Wynagrodzenie

Wynagrodzenie nie może być niższe niż najniższa krajowa , ale jeśli pracujesz na pełen etat. Firma obniżyła i etaty i pensje o 20 %. Czyli wszystko jest zgodnie z prawem.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Koko
@Wynagrodzenie

Ta druga wersja jest poprawna, 0.8 etatu to zapłata za 0.8 etatu, czyli mniej od stawki za cały etat o 20%.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Inwenturka

Serio? Oni, chcą od 15.06 puścić inwentury na sklepach, my z takimi o krojonymi godzinami ledwo grafik wypełnimy, nie możemy się wyrobić, a ktoś chce salony jeszcze dobić inwentura, na którą trzeba salon przygotować i zrobić nockę. Czy kogoś tam pogięło, co to w ogóle za durny pomysł. INWENTURY owszem można zrobić ale dopiero jak wrócą normalne godziny i etaty, na ten moment ta decyzja jest nieprofesjonalna i ze szkoda dla funkcjonowania sklepów. Oby się tam ktoś obudził i ogarną, to ręce opadają jak oni coś wymyśla i postanowią, zero logiki, odrealnienie totalne.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś1
Ola
@Inwenturka

Ja mam nadzieję, że pójdą po rozum do głowy, i te inwentury rozpoczną dopiero w momencie gdy wrócą pełne etaty. Na ten moment byłoby to ogromne obciążenie i trudne do wykonania.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś1
Olga
@Inwenturka

I jeszcze termin podamy w przyszłym tygodniu, czyli pod ewentualną inwenture trzeba będzie zmienić grafik na 6. Przy obniżonym etacie dopiecie grafiku łatwe nie jest, i wciskanie w niego inwentury, no ja sobie tego nie wyobrażam. Nie rozumiem też skąd taka decyzja, dlaczego ktoś działa na szkodę salonom, zamiast pomóc to jeszcze utrudniają życie. Ludzie na salonach ledwo zipią a ktoś chce ich jeszcze inwentura dobić. Brawo! Za 'profesjonalne' podejście i zarządzanie :)

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś1
kania
@Ola

Mam nadzieję, że pójdą po rozum do głowy i inwentury puszczą ale dopiero jak wrócą pełne etaty i składy, na ten moment ta decyzja jest bardzo nie trafiona, i krzywdząca dla pracowników salonów.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś1
ups
@Inwenturka

Grafiki są już przygotowane, dopięte ledwo ledwo przy tych okrojonych składach, i co teraz nagle w trakcie trwania obecnego grafiku ktoś nam tu wyskoczy z inwenturą, i trzeba grafik zmieniać nagle, to wbrew pozorom nie jest takie proste w obecnej sytuacji. Terminy inwentur powinny być podawane z dużym wyprzedzeniem, planując grafiki bierzemy też pod uwagę plany urlopowe. Na ten moment wprowadzenie inwentur na szybko od czerwca jest dużym błędem, i złą organizacją pracy dla salonów. Decyzje powinno się podejmować przemyślane i należy brać pod uwagę wiele czynników. Obecnie najważniejsze powinno być sprawne towarowanie salonu i vm, bo klient już w wielu miejscach wrócił, a nie inwentura.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś1
!?
@Inwenturka

W niektórych przypadkach to bedzie wtedy jedna osoba w ciagu dnia na salonie gdzie sa dwa wejscia i osoby w nocy To przygotowanie do inwentury bedzie takie wg wytycznych prawie nie mozliwe Jeszcze w sytuacji klentow ktorzy zachowuja sie jak stado (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś1
Koko
@!?

Widzę, że klienci nie tylko u nas tak się zachowują, ludzie to już przechodzą samych siebie z zachowaniem, dobre zwyczaje i kultura zakupów poszła w niepamięć. Inwentura w przygotowaniu i przeprowadzeniu zawsze jest czasochłonna, ale teraz kiedy mamy obniżone godziny i składy, robienie jeszcze inwentur jest bardzo (usunięte przez administratora) decyzją. Inwentury powinny wrócić jak wrócą pełne etaty i składy na salonach. Nie wiem po co się tak spieszą i ludzi denerwują.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś1
Me Myself And I
@!?

A wtedy inwentaryzator tak Cie obsmaruje i skrytykuje przed centrala w raporcie nie biorąc pod uwagę, ze jedna osoba na zmianie czy chociaż do pol dnia jest sama nie jest wstanie posprzątać, wyciągnąć metki czy cokolwiek - nie możliwe

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś2
Carry
@Inwenturka

No fantastyczny pomysl. Kazali wykorzystac urlopy w czerwcu w moim salonie, nie bedzie komu przygotowac tej inwentury ani komu pracowac w nocy.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś1
Wujek
@Inwenturka

Nie wiem jak u Was, ale u nas jest bardzo duży ruch klientów, przy tych okrojonych godzinach, ciężko jest nam się wyrobić, ciągle mamy tyły z wyzerowaniem magazynu, a to wszystko przez cudownych klientów do mierzenia biorą tonę ubrań, które trzeba na powrót odwiesic, rozwalają wszystko, stoły z koszulkami są zmielone, sprzątanie po tej patologii strasznie długo trwa, niestety ale już się zaczęły kradzieże, bo takie okrojone składy to idealne warunki dla złodzieja. I ktoś chce nam tutaj jeszcze inwenture wcisnąć? Nie, to już jest grube przegięcie. Realności to szanowne państwo w Centrali nie ma za grosz, to wstyd tak zarządzać i pracowników stawiać w takiej sytuacji. Może tak by chociaż spytać salon czy przeprowadzenie inwentury jest obecnie możliwe do spełnienia, a nie decyzję podejmować bez konsultacji.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Wiki
@Me Myself And I

Ludzie na salonach wyrobić się nie mogą przy tych okrojonych składach, to jeszcze im inwenture wciśniemy. Jak można zarządzać w taki sposób żeby samemu sobie strzelać w kolano? Nawet jeżeli komuś cudem uda się przygotować inw i zrobić ją, to będzie to kosztem nie wystawionego towaru a co za tym idzie utargu. Zamiast teraz skupić się na robieniu hajsu i towarowaniu na maxa, to oni chcą spowolnic ten proces inwentura? Czy inwentura przynosi utargi? Na ten czas inw nie jest najważniejsza, przeprowadzenie jej za wszelką cenę jest mało poważne i nie profesjonalne.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Ola
@Inwenturka

niestety chcą skontrolować bo nam nieufają jak zawsze.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
X
@Wujek

Dokładnie, ludzi mnóstwo na salonie. Każdy chce towar obejrzeć i zmierzyć. Ok zgadza się od tego jest sklep. Ale jest ciężko! Doprowadzić salon do standardów graniczy z cudem. My padamy pod koniec dnia.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Ola
@X

Dokładnie od tego jest sklep. Tylko że godziny i składy osobowe nie są dostosowane do ilości pracy i sytuacji na salonach, a od zapewnienia prawidłowej organizacji pracy jest pracodawca. Ustalamy priorytety z pracą ale i tak jest za mało rąk do pracy przez co się nie wyrabiamy ze wszystkim, a pracujemy na pełnych obrotach, po zmianie wszyscy są obolali i wyzuci z energii. Klientów jest sporo niektórzy potrzebują pomocy a pracownicy są tak zajęci, że nie mają możliwości pomocy bo ich robota goni :) Czy tak powinna wyglądać praca w sklepie odzieżowym?

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Koo
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Czy ktoś z was, kto powinien dostać umowę na nieokreślony nie miał przedłużonej umowy ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Vison
Nazwa działu: Handlowy
@Koo

UJ nas na salonie prawie wszyscy maja juz na czas nieokreślony ,ja od dawna po ponad 2 latach dostalam.Ale Nir wiem jak teraz będzie z dawaniem takich umów,wszystko się zmieniło przez pandemie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pats
@Koo

Tak ja tak miałam i nie przedłużyli. tak się odpłacają dobrym pracownikom widać na co firmę stać

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ala
@Koo

tak u nas dwie osoby

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@Koo

Myślę, że firma nie przedłuża takich umów bo nie chce się wiązać na tak długo, teraz sytuacja w gospodarce jest nie pewna, epidemi jeszcze nie odwołali, a w razie kolejnego postoju pensje trzeba pracownikom wypłacić, dopóki sytuacja nie będzie pewna to tak wiele firm robi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kier
@Koo

u was też? unas na salonie też nie przedłużyli a teraz tarcza antykryzysowa nie chroni pracowników mogą zwalniać z dnia na dzień więc człowiek cicho siedzi robi swoje i się nie odzywa bo możesz juro wylądować w pośredniaku.masakra z tym wszystkim

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewa K
@Koo

tak uważajcie bo nie chcą przedłużać dalej bynajmniej tak jest na naszym regionie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
przykre
@Koo

Ja nie dostałam szkoda :(

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@Koo

właśnie u nas teraz nie przedłużyli szkoda dziewczyn

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Woo
@Koo

U nas na salonie dziewczyna dostała, więc jak widać dają.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@Koo

Pewnie teraz nie chcą dawać wiążących umów na czas nieokreślony, bo się boją po tej akcji z koronawirusem. Tylko z drugiej strony doświadczony pracownik to skarb, szybciej wykonana praca, mniej błędów, wbrew pozorom praca na sklepie nie jest taka prosta, tym bardziej u nas jest jak w ulu, dużo klientów, dużo pracy, dużo bodźców, nie każdy to ogarnie, nie każdy się nadaje. Więc rezygnować z takich ludzi, no nie wiem czy to dobra decyzja. Podstawą każdej firmy są zasoby ludzkie, czyli ludzie, warto doceniać zawsze, a nie tylko jak jest dobrze, a jak jest problem to się pozbywać. Ich decyzja ale karma wraca.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Nick
@Woo

Na czas nieokreślony, i teraz w tym czasie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magda

czy u was też zatrudniają nowych w miejsce osób którym kończą się umowy.Na to wygląda że dziękują niektórym.Z jakiego powodu???

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś6
Salon
@Magda

pewnie robią porządki z niewygodnymi osobami potrafią tak.Najlepsze jest o że niektórzy strasznie narzekają jak coś przyjdzie do czego to centrali w tyłek wchodzą. WAZELINA OBRZYDLIWA JEST.

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś6
kania
@Salon

A co to za FAKE NEWS, straszenie i wzbudzanie niepokoju. U nas nikogo nie zwolniono i nie wymieniono. Te opinie pisze jedna i ta sama osoba ciągle i jeszcze sama sobie na nie odpowiada, to już jest chore :) proszę nie straszyć ludzi i nie wymyślać takich opinii.

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Hulk
@Salon

Zupełnie nie wiem i nie rozumiem, dlaczego piszesz takie posty, dlaczego siejesz ferment po ludziach? Nikt nikogo teraz nie zwalnia, pracownicy salonów są bezpieczni, umowy przedłużane. Pracownik, który jest solidny i doceniony raczej zawsze ma przedłużoną umowę. Coś chyba u Ciebie nie halo pod kopułką, że ciągle takie brednie wypisujesz.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
Hey
@Magda

U nas nie przedłużyli umowie jednej koleżance i już na jej miejsce nowa osoba jest:) dziewczyny czy wy dezyfekujecie po każdym kliencie ? My we dwie jak na zmianie jesteśmy to jedna ciagle do kady podchodzi , druga musi vm sprzątanie i dostawę a przymierzalnie chodzimy co pół godziny psikac. A u was jak ?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Ada
@Hulk

Oj nie dziewczyny u nas tez zmniejszaja sklad o etat pomimo ze nie konczy sie umowa :) taka ta firma wspaniala... i mysle ze kazdemu kto juz mial 3 umowy i nalezy sie czas nieokreslony pojdzie w odstawke :)

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Ola
@kania

nikt nikogo nie straszy ale chyba ktoś pisząc u góry ma rację proponują nowe stawki a innym nie przedłużają umów. Wiem bo u nas też tak się zadziało więc coś w tym jest.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
przestroga
@Hulk

to może u was jest ok i nie za bardzo orientujesz się jak jest na innych salonach.Nasze dwie koleżanki nie dostały dalej umowy a potem była informacja o rekrutacji na nasz salon.Więc wywnioskowałyśmy że albo ktoś z góry niechce tych osób z jakiegoś powodu albo z powodu redukcji kosztów i zatrudnieniu na nowych warunkach korzystnych oczywiście dla firmy. To nie jest ferment to są realia.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś4
Paulina
@Ada

no właśnie coś się dzieje coś jest na rzeczy.Nam też zredukowano została nas 5 zobaczymy co dalej będzie ale wesoło nie jest.

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś3
Monia
@Hulk

myślisz się.Radzę otworzyć szeroko oczy i nastawić uszy.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś3
Ola
@Ada

U nas na salonie dwie osoby mają umowę na czas nieokreślony, więc można mieć taką umowę jak widać.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
szkoda
@kania

może i tak może i nie ale u nas nie przedłużyli umów zamiast są nowe osoby.przypadek ? były to osoby pracowite i zaangażowane.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Ola
@przestroga

U mnie jest cały skład tak jak był, osoby pracowite i porządne zawsze miały przedłużane umowy, a o przedłużeniu decyduje ks.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ola
@szkoda

Tych umów nie przedłużyli podczas postoju?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@przestroga

Czy umowy nie przedłużyli im podczas postoju?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Ola

Jakie nowe stawki? Dziewczyno, jesteśmy teraz na obniżonych etatach że wzg na porozumienia z tarczy, i na takich samych zasadach zatrudniane są nowe osoby, tak będzie do odwołania. Był o tym mail wyjaśniający od gł kadrowej. Umowy owszem były nie przedłużane ale podczas postoju. A teraz firma w nowych warunkach robi reorganizacje np regionalnym zmieniono regiony.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Kasia
@przestroga

Jakie miały stanowiska, i czy tych umów nie przedłużyli im podczas postoju?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Olać
@Ola

Nie ma żadnych nowych stawek, nowe osoby zatrudniane są tak jak wszyscy na podstawie porozumień zmieniających z tarczy z obniżonym etatem i wynagrodzeniem.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś1
Umowa
@Ola

Maja bo dostaly przed koronasciema... A teraz firma bd wolal wziac byle kogo byle by nie dac umowy :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
O
@Hulk

Nie przedluzaja w niektorych sytuacjach U nas tak jest

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
O
@Ola

Guzik prawda Decyzja przychodzi od gory A ty musisz ja tylko przekazać Niedaja teraz umow na czas nieokreslony Wczesniej byly

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Koko
@O

Czyli zmniejszają wam skład osobowy na salonie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alloha
Nazwa działu: Handlowy
@Magda

Tak, nie chcą przedłużać umów bardzo dobrym pracownikom a w to miejsce nowy etat. Trudno to pojąć

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Umowy
@Alloha

Ale to jest logiczne... w takich sytuacjach jak np koronawirus... zagrywka polityczne na ktorej „cierpia” firmy. Teraz wiedzac ze moga wyjsc takie sytuacje na jesien i sie powtarzac zadna firma nie bd chciala dac dobremu pracownikowi umowy (carry po 3 umowie musza dac na czas nieokreslony) bo to im sie nie oplaci. Wola wziac osobe nowa i dac umowe na rok i do widzenia...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Azle
 Pytanie

Czy u kogoś była już nowa RKS Warszawa? Jakie macie opinie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja
Nazwa działu: Handlowy
@Azle

Podbijam pytanie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alloha
Nazwa działu: Handlowy
@Azle

Była i wydaje się okaleczone oczywiście czas pokaże.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alloha
Nazwa działu: Handlowy
@Alloha

Była i wydaje się ok lecz czas pokaże.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola

Mam pytanko. Czy jeśli widzicie,że klient nie ma maseczki lub nie dezynfekuje rąk to chodzicie za nim i mu zwracacie uwagę U nas dużo klientów mówi,że nie musi nosić bo ma alergię lub patrzy głupio i nie reaguje

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kania
@Ola

Niestety ale mamy za dużo pracy i za mały skład osobowy żeby chodzić za klientami i zwracać im uwagę, nie jesteśmy też uprawnieni do tego, karę to może nałożyć sanepid a nie sprzedawca. Janusze niestety nie szanują nas oraz naszej pracy, jedna pani powiedziała kiedyś że nie ma maseczki w sklepie bo by się w niej udusiła i ona nie będzie jej nosić :) a co teraz ma powiedzieć sprzedawca, który przez 12 h na zmianie jest w maseczce i jakoś się nie udusił, i żyje, i biega po sklepie. To jest ogromny brak szacunku do nas i do naszej pracy, nie mówiąc już o tym jaki bałagan robią z ubraniami, nie potrafią jak człowiek oglądać tylko wywracają wszystko do góry nogami, bardzo dużo czasu zajmuje wieczorem posprzątanie tego Sajgonu. Nie wiem skąd u ludzi takie przekonanie ze na sklepach można tak syfic i robić co się chce, a sprzedawca może im skoczyć, bo jak grzecznie zwrócisz uwagę to zaraz skargi piszą do centrali.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Królowa
@Ola

Ludzie kłamią, nie noszą maseczek albo je opuszczają i tak łażą po sklepie. W innych sieciach Zawsze stoi ktoś na wejściu i pilnuje, albo ktoś z obsługi albo ochroniarz. Już na wejściu jest selekcja. U nas są za małe składy żeby na wejściu kogoś postawić, ewentualnie możemy postawić ale nie zrobimy dostawy lub vm, do wyboru:) tak więc robi się tym sposobem wolna amerykanka, a ludzie perfidnie wykorzystują sytuację, jak ktoś z kijem nad nimi nie stoi to sami się nie poczuwają żeby przestrzegać przepisów. Tutaj pracodawca nas stawia w niekomfortowej sytuacji, nie mówię już o sytuacji i otwarciu przymierzalni. Jednym słowem ludzie normalni nie są i ich zachowania też, każdy kto pracuje w handlu,(usunięte przez administratora) nie szanują nikogo i niczego, myślą że im wszystko wolno, niszczą, brudzą, syfia, rozwalają, pokolenie Janusz :)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Manekin

Z trochę innej beczki. Jak u Was sytuacja z manekinami i częściami do nich, które wysłane były do naprawy. Czy też tak długo czekacie na ich powrót, jak to wygląda na waszych salonach?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Xyz
@Manekin

Manekiny powróciły po długim czasie, ale nie nasze i wysłane losowo poszczególne części np. Ręka damska do manekina męskiego

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Carry
 Pytanie

Zna ktoś nową RKS Natalię? Napiszecie cos o tej Pani?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Me Myself And I
@Carry

Rks Poznań? Właśnie nam zamienili z Rks Dolny Śląsk na Poznań :( Jaka jest ta Rks Poznań? Wyrozumiała chociaż ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kania
@Carry

Ona nie jest nowa, firma przeorganizowała regiony regionalnym, wczesniejsze podziały na regiony -miasta były mocno nie logiczne, teraz szukają oszczędności gdzie się da stąd te zmiany z RKS'ami :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Carry

To, że ktoś pisze 'mądre' maile w, których używa wyszukanych słów żeby podkreślić swoje ego, to jeszcze nie wszystko i nie świadczy to o kompetencjach. My oczekujemy od tej pani zaangażowania oraz wsparcia, pozytywnej motywacji, nie potrzebujemy figury, która jeździ po salonach ocenia, nie starając się nawet zrozumieć ludzi i sytuacji. Dobry RKS jak trzeba to stanie za pracownikami nawet jeżeli nie podoba się to jego zwierzchnikom. Potrzebujemy ludzi, którzy dobro pracowników przekładają ponad własny interes.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
X

Jak radzicie sobie z klientami którzy nie chcą zasłaniać twarzy albo dezynfekować rąk. I mimo próśb ignorują pracowników sklepu a niekiedy są nawet agresywni i straszą że opuszczą sklep .. mało tego, wchodzą podwójne do kabin i też złoszczą się jeśli zwracamy uwagę

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Ola
@X

Niestety ale ludzie w sklepach to już robią co chcą, my nie jesteśmy w stanie za każdym chodzić użerać się i zwracać uwagę o nie przestrzeganie wytycznych sanitarnych. Po za tym jako ludzie handlu musimy być mili i kulturalni, więc niektórzy to bezczelnie wykorzystują. Każdy odpowiada za siebie, a ludzie powinni być zdyscyplinowani, my nie jesteśmy organami od ścigania za tego typu wykroczenia.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Koko
@X

Otwarcie przymierzalni jest duuuzym błędem, przy zmniejszonych składach nie idzie jej upilnować, to przykre że pracodawca postawił nas w takiej sytuacji nie pytając o zdanie. Ciekawe kto pokryje mandaty w razie kontroli za nie przestrzeganie zasad odkazania po każdym kliencie.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Ola
@X

Mam ten sam problem. Czasami szkoda nam czasu na zwracanie uwagi bo i tak mamy dużo pracy

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Paulina KS
 Pytanie

Co sądzicie o Panu T. Wesołowskim? Będzie u mnie w salonie kierownikiem regionalnym... Jest w porządku?

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Ja
@Paulina KS

Nie, współczuje. Był u nas do tej pory

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
Strach sie bac
@Paulina KS

Trzyma twarda reke nad salonami.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś2
ks
Nazwa działu: Handlowy
@Paulina KS

Jest wymagający, ale jeśli dla niego jest się w porządku to on tez jest ok.Poza tym jesli trzymasz się terminów raportów itd.(oczywiście z normalnym składem a nie 1-2os na zmianie), to raczej się nie czepia. Oczywiście zawsze znajdzie cos co można by było zrobic inaczej, lepiej, ale taka jego praca. Ogólnie jako RKS jest to odpowiednia osoba, na odpowiednim stanowisku. Takie jest moje zdanie :)

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Kierownik
@Paulina KS

Moim zdaniem nie można mu nic zarzucić. Tam gdzie powinien się czepiać i cisnąć tam to robił, tak sama jeśli chodzi o przymykanie oka. Najgorzej jeśli chodzi o kwestie załatwienia czegoś w centrali, ale wiadomo jak jest u nas w firmie, nie można się niczego doprosić. Każdy kierownik się z jakiegoś powodu na niego denerwował, ale co do czego to żałują że musiał oddać część salonów. Myślę że to świadczy o nim na, plus.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś1
Kasia

P. Ewelina ma się dobrze, pracuje. Tworzy nową instrukcję, żebyśmy się nie nudzili!!!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
000
 Pytanie

Pani Ewelina KPV odeszła jak to ?najbardziej z całej firmy była ogarnięta

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sss
Nazwa działu: Handlowy
@000

Skąd wiesz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dek
Nazwa działu: Handlowy
@000

Sprawdzone info czy jakas plota??? Oby to drugie...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Qazxsw
Nazwa działu: Handlowy
@Dek

Plotka ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zosia

Czy ktoś się orientuje , co z bonami turystycznymi, jest szansa żeby je dostać :) Czy nasza firma nie będzie brała w tym udziału?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Azle
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
 Pytanie

Była u kogoś nowa RKS Warszawa?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Porazka

Ludzie przecież ten korona to jedna wielka ściema. Ludzie chorują i umierają na inne choroby a jakoś się o tym nie mówi. Nagle w ludzie umierają na korona. A czemu nie mówią że ludzie umierają na raka czy inne choroby no wszystko teraz podłączane jest pod korona. Dlaczego nie słychać i tym że kasjerka np w żabce czy biedrone albo w innym markecie nie zachorowała. Jak dla mnie to czy będziesz mierzył w domu czy przymierzalni na to samo wychodzi i tak mierzysz na gołe ciało więc czym wy się stresujecie. Ze na ubraniach przenoszą się bakterie. Przed epidemie ez były bakterie i jakoś głośno nikt o tym nie mówił. Janusze też chrowoali i mierząc ubrania przenosili różne bakterie a wy ludzie tutaj panikujecie jakby nie wiem co. Zarazki, bakterie i inne g... Były są i będą.

Pomocna?
Tak3Nie10
Zgłoś7
Hulk
@Porazka

No moja droga to nie taka ściema, znam osobiście dwie osoby, które się tym zaraziły, jedna zachorowała a druga była nosicielem, obie zaraziły się poprzez kontakt z chorym. My nie wiemy czy osoba wchodząca na salon nie jest nosicielem, a Janusze czują się już tak pewnie, że mierzą wszystko nawet o zgrozo bieliznę. Tutaj można lekceważyć sobie sprawę, ale osobiście nie radziłabym, bo pracodawca jest zobligowany chronić i pracowników i klientów, a Salony ze wzg na sytuację i niskie składy nie wezmą w 100%odpowiedzialnosci za ochronę przymierzalni. I tak na marginesie poczytaj sobie o hiszpance bo ta grypa jest bardzo podobna do obecnej, więc na jesień może być kolejny atak, bo to jeszcze nie koniec.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Hania
@Porazka

Poziom tej wypowiedzi jest żenujący. Jak można porównywać wirusa grypy do raka? Rakiem się nie zarazisz od drugiego człowieka. Ze wzg na szybką reakcję państwa i zamknięcie obiektów, granic, ten wirus nie rozprzestrzenił się. Spójrz na kraje gdzie nie zareagowano, lub zareagowano zbyt późno, tam bardzo dużo ludzi zmarło, a szpitale nie miały miejsca dla chorych, ten wirus jest niebezpieczny bo atakuje płuca, może powodować niewydolność oddechową, a szpitale nie mają na wyposażeniu dużej ilości respiratorów.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Wqrwiona

Jak sobie szanowni zarządzający firmą wyobrażają przy składzie 2 os, a nawet i 1 os do południa funkcjonowanie sklepu (towar, kasa, pilnowanie os na sklepie I TERAZ JESZCZE PRZYMIERZALNIA DO DEZYNFEKCJI) ???? Czy ktos w centrali zacznie myslec w koncu glowa nie ..... ? Powtarzanie o kryzysie firmy jakie ja spotkalo bedzie teraz niczym przy Sytuacjach panujacych na salonach. Kradzieże, samowolka klientow... TO JEST PO PROSTU DO NIE OGARNIECIA PRZEZ JEDNA OSOBE NA SKLEPIE !

Pomocna?
Tak25Nie
Zgłoś
Hulk
@Wqrwiona

No ktoś tutaj nie przemyślał do końca sprawy, niby są obostrzenia bhp ale życie swoje weryfikuje, i nie da się w 100 % przestrzegać ich. Janusze bardzo płakali ze nie mogą mierzyć, tak jakby to było najważniejsze na świecie. Podkreślę jeszcze raz gdyby ktoś miał jakieś złudzenia jeszcze, tutaj najważniejszy jest hajs za wszelką cenę i tylko to się liczy! Smutne ale prawdziwe.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Ola
@Wqrwiona

Zamiast robić coś bardziej pożytecznego to ktoś utknie na przymierzalni. W obecnej sytuacji z obniżonymi etatami, nie pełnymi składami na niektórych salonach, to będzie dramat i chaos, nie da się tego ogarnąć w 100% i wymaganie tego od 1 osoby nawet 2 jest absurdem. Salony bujają się jeszcze ze zwrotami kolekcji, szczególnie tych zacnych starszych roczników, które wysyłają na potęgę żeby zapchac dziury a, które później my z wielkim mozolem na powrót pakujemy i odsyłamy. Kiedy się tego oducza? My pakowaliśmy bluzki po 13 szt z jednego modelu i rozmiaru, nikt nie kupił ani jednej szt z tych staroci. Robota głupiego totalnie! Niech się w końcu oduczą wysyłać to badziewie na sklepy, bo to nie schodzi, robi wstyd, i marnujemy teraz czas na pakowanie zwrotów a moglibyśmy w tym czasie robić coś pożytecznego np wystawiać towar, vm na salonie.

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś
Ommg
@Wqrwiona

No jak to zrobić? Jakie widzicie rozwiązania? Przy składzie 1 lub 2 osobowym gdzie sklep ma ponad 900 m2 obsługa kasy przymierzalni i vm

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
Kaśka
@Wqrwiona

Skąd info macie że przymierzalnie mają być otwarte?My nic nie dostaliśmy.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Ola
@Ommg

Z tym odkażaniem przymierzalni będzie jak z noszeniem rękawiczek przez klientów 90% z nich rękawiczek nie nosi, maseczki opuszczone, nie trzymają odstępów itp martwe przepisy, które większość ma gdzieś. Nikt nie jest w stanie chodzić za każdym klientem i zwracać uwagi, ludzie sami powinni być zdyscyplinowani. U nas już nawet pogodzili się z sytuacja że mierzyć nie mogą, mają 30 dni na zwrot więc w czym problem?

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Kasia
@Ommg

Proponuję zakup maszyny do klonowania ludzi :)

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Ola
@Wqrwiona

Centrala i zarząd, są mocno odrealnieni, i nie mają pojęcia jak wygląda praca na sklepie, jak wygląda teraz kiedy etaty są obcięte a składy na niektórych sklepach nie pełne. Oczywiście że nie jesteśmy w 100%zapewnic bezpieczeństwa na przymierzalni, robimy jeszcze zwroty, wystawiamy towar, vm, obsługa kasy. Zagraniczne sieciowki bardziej dbają o komfort i pracowników i klientów w tym czasie, składy osobowe pozwalają na obstawienie wejścia i przymierzalni, a u nas szkoda gadać jak zawsze decyzja podjęta z kosmosu nie adekwatna do sytuacji na salonach. Brawo!

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Ada
@Kaśka

my mamy zamknięte i nie mamy mieć czynnych czemu wy macie???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Partycja
@Wqrwiona

my mamy zaplanowany większy skład i jeszcze mamy rekrutację nowych osób.Może nie robicie wystarczających obrotów i dlatego.Nas musi być więcej bo mamy klienta 1 os. nie dała by rady.Sama firma zaskoczona i oczywiście zadowolona z klientów.

Pomocna?
TakNie9
Zgłoś9
Ola
@Partycja

Ale to nie jest wytłumaczenie, skoro w instr jest ze przymierzalnia ma być odkazana po każdym kliencie to pracodawca jest zobowiązany zapewnić taka obsadę żeby to było możliwe do wykonania. Jeżeli nie jest ze wzg na niski skład lub sytuację przymierzalni nie powinno się otwierać. W obecnej sytuacji klienci powinni to uszanować, 30 dni na zwrot to dużo czasu, a bystry człowiek potrafi też dobrać sobie odzież bez mierzenia. Epidemia się jeszcze nie skończyła więc powinny być zachowane wszelkie środki ostrożności, dla mnie i moim zdaniem otwarcie i możliwość mierzenia to duży błąd, no sorry ale u nas ludzie mierzą teraz staniki i piżamy :)

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Kasia
@Ada

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, zawsze tak jest. Mamy tyle pracy że nie wiadomo w co ręce włożyć, składy obniżone, a tu jeszcze ktoś ma stać na przymierzalni i dezynfekować po każdym kliencie, wynosić ubrania. Fajnie by było gdyby naród był zdyscyplinowany i szanował pracę innych, niestety ale tak nie jest, u nas strasznie bałaganią, my 2 do 3 godzin musimy poświęcić wieczorem na posprzątanie i przywrócenie salonu do normalności, ten Czas możnaby przeznaczyć np na klipowanie, vm, ale nie trzeba zbierać ubrania z ziemi po Januszach i układać ten armagedon, który zrobili. Bo ktoś nie szanuje cudzej pracy, a sprzedawców ma za służących.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Ana
@Wqrwiona

Strasznie to słabe z ich strony. Kolejny etap odmrazanie wszedł w życie to i przymki otwarte. Jeszcze gdybyśmy mieli naprawdę sprzęt do odkarzania tego to rozumiem, ale mamy to robić jakimś sprayem? Żarty.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
wkurzona 2
@Wqrwiona

Według prawa pracy, Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikowi bezpieczne i higieniczne warunki pracy. szczególnie teraz kiedy mamy pandemię, jeżeli nie jest w stanie obstawić przymierzalnię przez 1 osobę na cały dzień, to nie jest tym samym w stanie zapewnić bezpieczeństwa pracownikom na zmianie. My nie wiemy, czy osoba korzystająca z przymierzalni nie jest zarażona wirusem, ludzie mierzą ubrania na gołe ciało, czy tych ubrań też nie powinniśmy dezynfekować? Skoro salony nie są w stanie zapewnić ciągłej obstawy przymierzalni bo skład na salonie to uniemożliwia, to w tej sytuacji nie są zachowane bezpieczne i higieniczne warunki pracy, również nie są bezpieczni klienci.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
bhp
@Wqrwiona

Pracodawca jeżeli chce mieć otwarte przymierzalnie to musi zapewnić taką liczbę pracowników na zmianie aby było to możliwe. Inaczej łamie przepisy bhp i naraża pracowników oraz klientów. w kodeksie pracy jest stosowny zapis. Art. 207.§ 1. Pracodawca ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy. § 2. Pracodawca jest obowiązany chronić zdrowie i życie pracowników przez zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy odpowiednim wykorzystaniu osiągnięć nauki i techniki. W szczególności pracodawca jest obowiązany: 1) organizować pracę w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy, 2) zapewniać przestrzeganie w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, wydawać polecenia usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontrolować wykonanie tych poleceń, 3) reagować na potrzeby w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dostosowywać środki podejmowane w celu doskonalenia istniejącego poziomu ochrony zdrowia i życia pracowników, biorąc pod uwagę zmieniające się warunki wykonywania pracy, 4) zapewnić rozwój spójnej polityki zapobiegającej wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym uwzględniającej zagadnienia techniczne, organizację pracy, warunki pracy, stosunki społeczne oraz wpływ czynników środowiska pracy. Jak widać przy tak małych składach osobowych, spełnienie wymogów dezynfekcji przymierzalni po każdym kliencie może być nie możliwe do spełnienia. Taka decyzja powinna być przemyślana i skonsultowana z salonami.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Hulk
@Ana

Tak na serio to te ubrania co ludzie mierzą też powinny być dezynfekowane, ludzie mierzą na gole ciało, ściągają maseczki, kto wie co po nich zostaje na tych ubraniach?

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Wqrwiona
@Partycja

Uwierz że nasze utargi tez zachwycaja centrale... Dziewczyny PRACUJA... a raczej HARUJĄ bo inaczej tej pracy nazwac nie mozna... Zawsze staramy sie wywiazac z terminow i zadan i pewnie dlatego firma zapomina ze jestesmy czlowiekiem nie robotem... A kazde ich meile typu OSZCZEDZAJMY bo kryzys to az sie czlowiekowi noz w kieszeni otwiera ...

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Hulk
@Wqrwiona

Oni nie tylko nie mają za grosz wdzięczności dla ludzi pracujących na salonach, oni wręcz cisna osoby, które i tak już pracują biegiem. Myślę, że nie ma co na siłę pokazywać i wyrabiać się w momentach kiedy jest to niemożliwe bo oni wtedy jeszcze naucza się że przy tak niskich składach można i nam te obniżone etaty zostawia na amen. Kochani pracujcie na ile wam możliwości pozwalają, jak się nie da to się nie da, głową muru nie rozbijesz, te madrale z centrali zawsze mogą przyjechać i pomoc na sklepie. Pamiętajcie też że to pracodawca odpowiada za prawidłowa organizacje pracy, a nie dostosowane składy osobowe do ilości pracy i powierzchni salony na pewno prawidłowa org pracy nie są. Tak więc jak sobie ścielą tak się wyśpią.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Nowa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Hej, chciałabym się dowiedzieć jak zatrudniają teraz w Carry? Jaka jest umowa na okresie próbnym? Ile płacą?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dość!

Jak można popędzać i mieć pretensje o nie wykonaną pracę do garstki ludzi,którzy zostali na salonach. My na ten moment jesteśmy po 2,5 do max 3 osób na zmianie na dużych powierzchniowo salonach. Mamy obniżone etaty, mniej godzin do wykorzystania na cały miesiąc. Musimy pakować jeszcze zwroty, robić vm, wykładać towar, obsługiwać kasę, obsługiwać klientów, dołożyli nam jeszcze dezynfekcje przymierzalni, ubrania mierzone z przymierzalni same też się nie rozniosą , dwie lub nawet trzy godziny trwa posprzątanie salonu na koniec dnia - ułożenie porozwalanych koszulek itp . Ja zapraszam serdecznie na salon tych ludzi z centrali,którzy tak popędzają i nie rozumieją dlaczego salony się nie wyrabiają . Przypominam też , że to pracodawca jest od zapewnienia prawidłowego funkcjonowania salonów, oraz zapewnienia środków i osób niezbędnych do realizacji pracy. Jeżeli pracodawca obniżył składy czyli etaty to trzeba liczyć się z tym, że praca może być wykonana z opóźnieniem. Wymaganie jak się samemu czegoś nie robi, siedząc przed komputerem jest bardzo proste, niestety rzeczywistość wygląda jak wygląda i należy to uszanować a przede wszystkim uszanować pracowników salonów. Nikt z nas nie leży i nie podpiera ścian na zmianie, my nie wiemy w co mamy ręce włożyć tyle jest pracy. Na przyszłość dobrym rozwiązaniem byłoby też nie przysyłanie aż tylu sztuk ze starych kolekcji, to własnie te starocie najdłużej się pakuje, tak pakuje każdą sztukę trzeba osobno zapakować w woreczek, zeskanować, to trwa, ale jak ktoś tego nie robi osobiście to może myśli że to ekspresowo idzie. Nie idzie, szczególnie gdy na sklepie jest tylko jeden komputer, na którym też kasujemy, odbieramy maile , i ks robi grafiki. Trochę więcej realności i wyrozumiałości by się przydało. Dobrze by było też niektóre decyzje omawiać z salonami przed wdrożeniem jak np otwarcie przymierzali, czy w ogóle ludzie są w stanie tego dopilnować. W innych sieciach składy osobowe są tak wysokie że przez cały dzień jeden pracownik stoi na wejściu ,liczy klientów i kontroluje przestrzeganie zasad, osobny człowiek pilnuje przymierzalni, u nas o takiej org pracy możemy tylko pomarzyć. To salon powinien decydować o otwarciu przymierzali, o tym czy jest w stanie tego dopilnować.

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
Karmona

Witajcie-w tej chwili jest rekrutacja w kilku miastach na z-ce kierownika.Czy możecie napisać jak się pracuje?Jak z zarobkami? I czy rekrutacja odbywa się etapami?Zastanawiam się czy warto aplikować bo widzę opinie są różne. ..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
Nazwa działu: Handlowy
@Karmona

jeśli na młodszego zastępcę to powiem że ma 2000 na rękę. obowiązki ma prawie takie same jak zwykły sprzedawca tylko że otwierasz lub zamykasz salon i robisz raporty zdjęciowe. praca spoko. jest tylko jedna rozmowa podczas rekrutacji

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Karmona

Tutaj dużo zależy od miasta, galerii, ruchu, załogi na salonie, od kierownika, od powierzchni salonu. Zelezy jakie masz oczekiwania od tej pracy, od pracodawcy, czy liczysz na benefity pozapłacowe? Z tego co wiem teraz że wzg na sytuację z covid rekrutują na 0,8 etatu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Karmona
@xd

Co to znaczy na młodszego? Nie pisze w ogłoszeniu, że młodszy z-ca kierownika-jest tylko z-ca kierownika.Jaka jest hierarchia na sklepach?kierownik potem z-ca kierownika i jest jeszcze młodszy z-ca?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
@Karmona

jest starszy i młodszy zastępca. starszy ma więcej obowiązków jak młodszy np. zastępuje kierownika jak idzie na urlop, konwoje, wysyłka dokumentów, większość zmian prowadzi sam, a młodszy nie może prowadzić zmiany sam przez cały dzień tylko przez jakiś czas dopóki starszy z-ca lub kierownik nie przyjdzie na swoją zmianę

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Karmona

Hierarchia wygląda tak, kierownik, starszy zastępca, sprzedawca zastępca, sprzedawca. W ogłoszeniu nie jest podawane konkretnie, natomiast to że jest ogłoszenie to też nie znaczy że we wszystkich tych miastach obecnie rekrutują.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kamila
@Karmona

tak to prawda u nas jest dziękują niektórym osobom zatrudniają nowych. Jakieś zmiany nastały.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś5
Kasia
@Karmona

Jeżeli zaaplikujesz, to najpierw jest rozmowa telefoniczna więc możesz o wszystko wypytać dokladnie:)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Klient

Jak wam tak źle to dlaczego jeszcze pracujecie w tej firmie ?

Pomocna?
Tak1Nie13
Zgłoś12
Pracownik
@Klient

To jest forum dla pracowników firmy nie dla klientów. Swoją ciekawość prosimy zaspokajac gdzie indziej, pytanie zupełnie nie na miejscu, i wątpię żeby zadawał je "klient". W firmie szczególnie na sklepach jest ogromna rotacja pracowników więc jak widać Ci którym jest źle raczej szybko się zawijają. Niestety ale firma nie wyciąga wniosków z tego i nie próbuje nawet zmienić swojej polityki aby pracownik chętnie chciał zostać, uznając taki fakt jak rotacja za normę.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Kasia
@Klient

pewnie dlatego bo niechcą ich nigdzie indziej

Pomocna?
TakNie14
Zgłoś12
Ktoś.
@Klient

Też mnie zastanawia dlaczego ktoś tu chce jeszcze pracować ????

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Hulk
@Ktoś.

Mamy cichą nadzieję że będzie lepiej, optymiści :)

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Ania
@Kasia

Nie wszyscy są takimi pracownikami roku jak ty :)

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Klientka
@Pracownik

powinna się zamknąć jak taka nie dobra a wy powinniście stracić pracę i przez rok na zasiłek może wtedy rozum by wrócił do głowy pluć na chlebodawce co za społeczeństwo obywatele polscy wstyd

Pomocna?
TakNie11
Zgłoś10
Ola
@Klientka

Oh! Jest różnica między wyrażaniem swojej opinii a 'pluciem na kogos', to forum służy właśnie do tego żeby wyrazić swoje zdanie na temat pracodawcy, jeżeli szanownej osobie się to nie podoba prosimy tutaj nie wchodzić i nie udawać klienta:)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Ola
@Klientka

Gdzie zasiłek trwa rok? Raczej pół roku!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kasia
@Klientka

Brzydko tak koleżanko podszywać się pod klienta. Po sposobie i tonie wypowiedzi można Cię rozpoznać :)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Anna

CZy regionalna z pomorskiego jeszcze pracuje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ola
@Anna

Jeżeli nie pisze @,nie dzwoni przez długi czas to możliwe że już nie pracuję.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Anna

Dziekuje za info:) a orientujesz się kto rekrutuje do salonów ? Kierownicy czy jest inny regionalny?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sara
@Anna

u nas centrala właśnie zwiększyli nam skład może wystarczy dobrze z nimi żyć a nie wiecznie marudzić.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś5
Olga
@Sara

Jaki duży macie skład, powierzchnia? Ile obecnie etatów? Jakie utargi +, -, dziennie w tyg, jakie weekend?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mała Mi
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
 Pytanie

U kogo była już RKS Warszawa? Jakieś opinie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mmm
Nazwa działu: Handlowy

U nas chaos, zostałyśmy po dwie na zmianie, zwroty każą robić, przeceny, sprzątać i robić vm, nie wspominam o obsłudze klienta , dostawie,zdjęciach i ogarnianianiu salonu. (usunięte przez administratora) ze jedna osoba jeszvze ciagle przy kasie. I maja pretensje jeszcze. Aaa no tak i zabrali długie przerwy pracownikom

Pomocna?
Tak21Nie3
Zgłoś12
Ola
@Mmm

Smutna prawda ale utargi są najważniejsze, pracowników mają gdzieś kompletnie. Współczuję Wam ogromnie sytuacji. Po dwie osoby to mogą być ale na małych sklepach, u nas większość salonów to duże powierzchnię, więc dwie osoby na zmianie to kpina. W takiej sytuacji jeszcze ludzi pospieszać i mieć pretensje, to jest chore ale znam tę firmę więc wiem że to jest normalne dla nich. Liczą się tylko zyski za wszelką cenę. Pan prezes powinien sobie popracować w takich warunkach i wdrażać te wytyczne z 1 osoba na salonie, ciekawe czy by tak ogarną. W takich sytuacjach powinni się cieszyc że salon w ogóle funkcjonuje, dać ludziom święty spokój, niech w swoim tempie sobie radzą, to i tak dobrze ze ma kto otworzyć i zamknąć. Dziewczyny nie przejmujcie się róbcie w swoim tempie, nie dajcie się zastraszyć, niech się cieszą, że w ogóle jest ktoś na salonie i sklep funkcjonuje.Sami w obecnej sytuacji słabo ogarniają a jeszcze pretensje do pracowników mają. Żeby wymagać to trzeba zapewnić warunki pracy. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś
Me Myself And I
@Mmm

Łącze sie z Toba w bólu... Tez jesteśmy dwie na cały dzień a cały skład to 4 osoby i grafik na maj wyglada tragicznie, chodzimy po 4,5,6 h na dzień, bo tylko dwie mogą zamykać i prowadzić zmianę. Dobrze, ze wytyczne do grafiku zostały odwołane

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Ola
@Me Myself And I

Niestety ale centra handlowe nie godzą się na zmianę i skrócenie godzin otwarcia. W tej sytuacji moim zdaniem sklepy powinny pracować góra do 18.00,ciuchy to nie towar pierwszej potrzeby a w galeriach i na salonie sami spacerowicze, to trzeba mieć w głowie siano żeby tak się zachowywać.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś