Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 683 2466 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

nie do końca się zgadzam Nowy wpis

ale nie tylko sami pracownicy odchodzą firma też zwalnia ludzi którzy kompletnie nie przekładają się do pracy.W mojej ocenie to słuszne przejęłam salon po kimś i to co zobaczyłam nie do uwierzenia że tak można zaniedbać w rażący sposób czyjeś mienie i niedopełnić wszystkich obowiązków za które jesteśmy odpowiedzialni w momencie podpisania umowy.Dzięki takim osobom firma tak ciśnie i będzie częściej kontrolować bo niektórzy przyjdą do pracy po to aby nic nie robić, wiecznie narzekać i tylko kasę brać. Wizerunek salonu jest bardzo ważny bo to świadczy o danym zespole który na nim pracuje.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Warszawianka Nowy wpis
@nie do końca się zgadzam

Hahahahahahahahahahaahahahahahaha ktoś tu wazeliny nie potrzebuje!!!!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
pracownik

my też nie mamy problemu z utargami jesteśmy zasypywani dużą ilością towaru no i z tą estetyką jest różnie ale się staramy żeby nasz salon był dobrze oceniany.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koja
@pracownik

więc jednak się da! :) my też walczymy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ringo Nowy wpis
@Koja

nie napisano że się da ale że różnie bywa z estetyką :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Roman
Nazwa działu: Handlowy

Firma, w której wymagania są wy....jechane w kosmos w porównaniu z płacą - dlatego rotacja jest na poziomie wymiany CAŁEJ ekipy /kwartał. I nie to, że Carry zwalnia - za te pieniądze pracownicy sami się zwalniają. Jedyna znana mi firma w której płaca po okresie próbnym jest TAKA SAMA jak na nim. Brak jakichkolwiek benefitów/programów motywacyjnych ( np. są wymagania dotyczące stroju, ale żadnych zniżek pracowniczych na jego zakup). Grafik żyje własnym życiem przez cały miesiąc. Kierownik pod koniec kwartału sam kupuje papier do drukarki i toaletowy, worki na śmieci, długopisy itp. Jednym słowem: NĘDZA.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
kropka
@Roman

E, u was kierownik kupuje, a my musimy się składać xD

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Patisoneq
@Roman

Oooo i tutaj bardzo konkretnie napisane ???? fakty są takie a nie inne... Jak na tak duża firmę to rzeczywiście jest 100 lat za murzynami co mnie bardzo dziwi bo przeważnie tego typu firmy idą cały czas do przodu i się rozwijają ???? tutaj pracuje się na Dosie... Nie ma podglądu na inne sklepy... Strona internetowa jest też godna pozalowania... Brak jakiegokolwiek socjalu, gdzie większość firm od strzału zapewnia choćby cherbate czy kawę czy cukier dla personelu... Nie wspomnę już o akcesoriach biurowych czy środkach czystości... Szary papier do (usunięte przez administratora) za przeproszeniem ???? może jakieś ubezpieczenie dla pracowników? Ale po co ???? bez też można żyć! Zero jakiegokolwiek systemu motywacyjnego... Duża rotacja pracowników no ale czym tego pracownika zachęcić? Dziwne to wszystko jest strasznie!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Salon
@Patisoneq

To nie jest dziwne, to jest żenujące, prowadzić firmę i nie interesować się jak czują się ludzie którzy tu pracują, jacy są, czego im potrzeba, jakie mają problemy, może by tak wejść w ich rolę i zobaczyć jak realnie wygląda ich praca, i zadać sobie pytanie czy chciałbym żeby moje dziecko tu pracowało? Świat i zarządzanie się zmienia, tutaj czas się zatrzymał i to jest problem tej firmy, drugi problem to brak dialogu na linii sklep -zarzadzajacy.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kierowniczka salonu xyz
@Roman

Nie wiem jak to robicie, ze zuzyjecie caly papier toaletowy... Ja juz 2x na ostatnich zamowieniach kwartalnych mie wpisywalam papieru, bo mamy takie zapasy, nie mieszcza sie nam na magazynie te wszystkie rzeczy. Jedyne co to brakuje tasmy klejącej zawsze zwyklej, zawsze sie konczy przy zwrotach, a dodam, ze oszczędzamy i tniemy male kawalki.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Dziwne
@Kierowniczka salonu xyz

To wszystko zależy od salonu, ile ludzi pracuje, jacy są, co wynieśli z domu, u mnie też papieru nie brakuje, ale rolki termiczne są drogie i przez to muszę zawsze okroic zamówienia kosztem czegoś innego, bo mamy duży ruch i rolki szybko schodzą.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Patisoneq Nowy wpis
@Salon

Tutaj powinna być rola Rksa, który powinien zdawać jakieś raporty zarządowi. Przecież widzi co się dzieje na salonach. Druga sprawa to taka że sklep odzieżowy to nie muzeum a firma dalej chyba kładzie nacisk na " efekt muzeum". Albo estetyka i pełne zatowarowanie albo utarg jak największy. Śmieszą mnie komentarze żeby poprawić kaptur w kurtkach po weekendzie albo dotowarowac stoły ???? ciekawe czym ???? poza tym o towar czasem prosi się tygodniami a i tak się nie dostaje tego o co się prosi ????

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
True

Pewien mądry przedsiębiorca Richard Branson powiedział: "Siłą są ludzie. To prawdziwy motor każdego biznesu. Dobrzy ludzie nie tylko są kluczowi dla firmy, oni są firmą! Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań, jakie stoją przed przywódcami biznesowymi, a to, czy uda ci się temu sprostać czy wręcz przeciwnie, na dłuższą metę odgrywa decydującą rolę w sukcesie i rozwoju Twojego biznesu. (...) Ci z pierwszej linii mogą zadecydować o sukcesie albo porażce biznesu" oraz "Utrzymywanie kontaktów i słuchanie ludzi w czasie bezpośredniej rozmowy to podstawa. Jednym z najczęstszych powodów, dla których ludzie odchodzą z pracy, jest to, że nikt ich nie słuchał. Rzadko chodzi wyłącznie o pieniądze, częściej o frustrację." i jeszcze "Nawet jeśli będziesz możliwie najlepiej kierował swoją firmą, zawsze znajdzie się kilku wiecznie niezadowolonych klientów, których zatrzymanie kosztuje cię więcej niż ich utrata". Gdyby firma zaczęła mysleć i działać w ten sposób pracowałoby się o wiele lepiej, pamiętając że siłą, motorem i wszelkim źródłem sukcesu firm są ludzie – o czym niestety, wielu szefów, zaślepionych rosnącymi zyskami, dzisiaj zapomina. To dosyć dziwna postawa, ciągłe ciśnienie na estetykę, wyzerowany magazyn, uzupełnienie etatów, zupełnie zapominając o ludziach pracujących na Salonie, o to żeby zapytać jak Wam się pracuje, czego potrzebujecie, czy macie jakieś sugestie i pytania? Rotacja nie bierze się znikąd, zadowoleni pracownicy nie odchodzą z firm, odchodzi się zawsze z jakiegoś powodu. Każdy normalnie funkcjonujacy salon doskonale wie, że estetyka jest ważna i zrobi wszystko żeby ją utrzymać, a jeżeli nie utrzymuje to znaczy że ma jakiś powód, i są to albo problemy z absencją albo taka ilość klientów że po prostu się nie da. I wtedy wystarczy popatrzeć na wyniki sprzedaży. Każdy normalnie funkcjonujacy salon zdaje sobie sprawę że jak wchodzi wyprzedaz to priorytetem jest ometkowanie salonu i zrobi wszystko żeby się wyrobić w terminie, a jesli się to nie uda to zawsze jest jakiś powód i często jest niezależny od ludzi i nie jest to ich zła wola.Firma nastawiona pro pracowniczo w razie skarg klienta, zawsze wysłuchuje obu stron, a nie z góry i od razu bierze stronę klienta, niestety ale klienci w dzisiejszych czasach są bardzo roszczeniowi a ich postawa też często pozostawia wiele do życzenia, strata 1 klienta to nic w porównaniu ze stratą doświadczonego pracownika, wdrożenie nowego pracownika to czas i koszty, więc lepszym i bardziej ekonomicznym rozwiązaniem jest szanowanie i docenienie tego co się już posiada.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Karolina

czy to prawda że na Black Friday będą zwiększone dostawy?u was też?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koja
@Karolina

na pewno przed, żeby mieć zatowarowanie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
8888
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Nazwa działu: Produkcja
 Pytanie

Były u was w salonie przeprowadzone szkolenie przez RKS nowego pracownika bo KS jest na urlopie?Ile trwa ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mirka
 Pytanie

Co powiecie o (usunięte przez administratora)?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Oko
@Mirka

O kim?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
salon xyz

zarząd,wysłannicy zarządu i kto jeszcze?nie wiem jak u Was ale u nas duży jest ruch i zamiast się cieszyć że kasę robimy szczegółów się czepiają.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Nick
@salon xyz

Dojdzie do tego że będą mieli utargi ale nie będą mieli ludzi do pracy na salonach, takie ciśnienie na ludzi nic dobrego nie przyniesie, RKSi ostatnio zestresowani jacyś.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pracownik
@Nick

RKS zestresowani bo pewnie cisnie centrala :-) zbliza sie grudzień najlepszy okres dla firmy a dla pracowników najwiekszy(usunięte przez administratora). A najgorsze jest to ze im nie dogodzisz zrobisz obrot to się doczepia do zatowarowania, do magazynu lub estetyki.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
zdziwiony

racja przesadzają z tą estetyką i stale zdjęcia i kto by nie przyjechał na salon stale zdjęcia,komentarze, ocena. Porażka

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Kasia
@zdziwiony

Najdziwniejsze jest to, że potrafią cisnąć o estetykę salony, które mają obniżone składy i absencje, zamiast wesprzeć mentalnie tych ludzi, podziękować za lojalność, za to że zostali na statku i nie uciekli jak inne szczurki, to jeszcze takich ludzi męczą o estetykę i raporty zdjęciowe. Nasza RKS i kpv ciągle nam mówi żeby uważać bo jeździ zarząd i sprawdza, albo że jeździ head VM, strach się bać. Na miejscu zarządu wolałabym znać prawdziwe sytuację na salonach niż sztucznie wykreowane zdj, co z tego że przywrocimy VM do standardu sieci, jak na salonie dramat z etatami, proponuję ściągnąć klapki z oczu i zacząć rozmawiać z pracownikami salonu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Koja
@zdziwiony

Jak widać to jest ważny element dla firmy, więc zamiast marudzić, lepiej mieć to zrobione i będzie z głowy. U nas nie ma problemu.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Nick
@Koja

Ważny element może i jest dla firmy, ale proponowałbym tym, którzy tego wymagają spędzić tydzień na salonie o dużej powierzchni i obniżonym składzie osobowym, salonie wysoko handlowym oczywiście z niedziela handlowa włącznie, stać na strefie i przymierzalni i zobaczyć jak wygląda utrzymanie estetyki w praktyce. Zapraszamy serdecznie. Jeżeli się czegoś wymaga to dobrze jest wiedzieć czego się wymaga, jak pewne sprawy odczuje się na własnej skórze, od razu człowiek pokory nabiera.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracownik
@Nick

@Koja????????????sama prawda z pozycji centrali gdy siedzi sie przy kompie z kubkiem w reku to wszystko jest takie proste i do zrobienia. I wytycznych milion mozna zlecic. A na salonie wśród tlumow klientów to utrzymanie estetyki graniczy z cudem nawet przy pelnym składzie osobowym.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ewela
 Pytanie

Ile średnio zarabia kierownik sklepu? Jaka atmosfera pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koko
@Ewela

To zależy od powierzchni salonu, miasta, utargow, na rozmowie o pracę na pewno powiedzą stawkę. Atmosfera? Na sklepie możesz stworzyć dobrą atmosferę, ale współpraca z Centralą to już różnie bywa, jak dla mnie wprowadzają nerwowa atmosferę, przez co na sklepach jest ciągła rotacja. Ale idź na rozmowę przekonaj się sama.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Ewela

Atmosfera u nas okej i życzę takiej wszędzie. Ale my na to pracujemy, więc dużo zależy od ludzi. :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
M

Kiedy zrozumieją że estetyka nie idzie w parze z promocją

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Dziwne
@M

Zamiast patrzeć na wyniki sprzedaży patrzą na ESTETYKĘ, co poszło nie tak w tej firmie?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Koja
@M

Ja zwracam uwagę na estetykę zawsze!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
koko
@Koja

Oczywiście że estetyka jest ważna, ale jak na salonie są problemy z absencjami+rotacje, to co pracownicy mają się rozerwać żeby wszystko zrobić? patrzmy realnie na sytuacje i wtedy możemy wymagać estetyki, jeżeli są pełne składy na salonie :) w naszej galerii salony markowe nie mają takiej estetyki i VM jak my, to dzięki utalentowanym ludziom na salonie, niestety przez wieczne rotacje i absencje coraz trudniej nawet nam utrzymać POZIOM.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koja
@koko

Zwróć uwagę na to, że klient idąc aleją zwraca uwagę na wystawę. To ona pokazuje co sklep na najlepszego. Jeśli na sklepie jest bałagan to ja akurat nie wchodzę, bo szkoda mi czasu na przegrzebywanie ubrań w poszukiwaniu swojego rozmiaru albo danego fasonu. Klienta nie interesują rotacje personelu, dlatego piszę tu wyłącznie o estetyce, o tym jak patrzy klient, bo umówmy się, jak nie będzie klientów nie będzie pracy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Koko
@Koja

A jak nie będzie kompetentnych pracowników to nie będzie salonu, nie będzie sprzedaży, oczywiście estetyka jest ważna ale w granicach rozsądku i na miarę możliwości salonów. Dziwi mnie bierność firmy w stosunku do rotacji pracowników, dziwi mnie to że nie próbują nic zmienić w sobie, być może polityka HR tutaj szwankuje, trzeba poszukać wąskich gardeł a nie udawać że problemu nie ma.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Arnstem
@Koja

Hahahaha, dlatego takie haemy i inne sinsaye trzepią kasę o jakiej się carry nie śniło, bo przecież estetyka ????????‍♀️

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
hulk
@Arnstem

Dokładnie, tanie sieci nie muszą mieć estetyki, tam im większy bałagan tym lepiej się sprzedaje, ludzie mają gdzieś estetykę ważne żby t-shirt był po 10 zł :D

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
zdziwiony
@Dziwne

racja z tą estetyką i stale zdjęcia ocena, komentarze i kto by nie przyjechał na salon stale zdjęcia porażka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@Koja

Zwróć uwagę, że firma nie ma problemu z utargami, klienci też są, natomiast brakuje kompetentnych pracowników. Jeżeli firma zadba o pracowników, stworzy przyjazne miejsce pracy, to w naturalny sposób pracownicy zadbają o klienta i całą resztę.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Wujek dobra rada

Obserwując pracowników wyższego szczebla w Centrali, dam Wam dobrą radę wyluzujcie i więcej się usmiechajcie, jesteście zbyt spieci, twórzcie też pozytywne relacje ze sklepami, docencie to co dobre, oprócz wytykania błędów wskaż też mocne strony, te parę krzywo ułożonych koszulek to nie koniec świata, na sklepach też pracują ludzie, też mają swoje problemy, gorsze dni, tak samo jak Wy. We wzajemnych relacjach warto być życzliwym, wtedy lepiej nam wszystkim będzie się żyło.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Lolo
 Pytanie

Jak jest czynny sklep 24 i 31 grudnia?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
xd
Nazwa działu: Handlowy
@Lolo

to będzie zależało od galerii

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Loona
@Lolo

Tak, w te dni sklepy są czynne, godziny ustala galeria, całe szczęście nie długo ????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
m.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
 Pytanie

Czy sklep jest czynny 24 i 31 grudnia? Jeśli tak to do której?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Dada
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
 Pytanie

Czy sklep jest czynny 24 i 31 grudnia

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Elllo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Jak jest czynny sklep 24 i 31 grudnia?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Lolo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Jak jest czynny sklep 24 i 31 grudnia

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
kierowniczka

dzisiaj to ludzie co przychodzą do pracy to pożal się boże.Dzisiaj żeby odpowiedniego człowieka znaleźć to cud a jakie wymagania na rekrutacji głowa aż boli. Już bez przesady miliony by chcieli zarabiać a nic nierobić najlepiej na wolnym siedzieć a kasa niech wpływa na konto.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kasia
@kierowniczka

Dokładnie znam temat, w naszej galerii nie ma chyba sklepu żeby nie szukali do pracy, to już się robi chore, przykre jest to że ludzie pracując za plecami szukają innej pracy jednocześnie mówiąc że tak dobrze im się pracuje, że wszystko jest ok, w najmniej odpowiednim momencie wyskakują z wypowiedzeniem, zero skrupolw i lojalności.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Bartek

Kiedy w końcu w tej firmie kadry zaczną szybko wysyłać dokumenty do rekrutacji dla kandydata, teraz to trwa zbyt długo, przy takich częstych rotacjach trzeba działać szybko a nie przedłużać, to samo tyczy się z wysłaniem umowy dla zatrudnionego. Biuro nie odczuwa na własnej skórze problemu, nie wie jak to miło jest pracować w obniżonym składzie, być sciaganym z wolnego, wykonywać pracę za nieobecnych.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
A.
@Bartek

Ja jestem przekonana, że kadry są zarobione, stąd długi czas oczekiwania na nowych. Nie mam pretensji do pracy tych pań, tylko do systemu, gdzie na salonach powinien być komplet dokumentów i nie trzeba było by prosić. Osobiście pozdrawiam te panie i dziękuję za udzielanie mi szybkich odpowiedzi, za cierpliwość i z mojej strony akurat na dział kadr nie narzekam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@A.

Najpierw czekamy na komplet dokumentów, następnie czekamy aż kandydat zrobi badania, wysyłamy uzupełnione dok +badania do kadr, następnie ustalamy z kadrami dzień rozpoczęcia pracy, czekamy na umowę, średnio całość trwa ok dwóch tygodni, przy tak dużych rotacjach i rezygnacjach z pracy nowozatrudnionych to zbyt długi czas, to już nie czasy komuny żeby tak wydłużac papierologie, nie mówiąc już o tym że najpierw powninien być 1 Mc próbny na zlecenie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Elllo
 Pytanie

Mam pytanie czy jak jestem na okresie próbnym to przyznawane są premie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
m.
Nazwa działu: Handlowy
@Elllo

będąc na okresie próbnym nie dostajesz premii

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@Elllo

Tak, na okresie próbnym można otrzymać premie, premia jest uznaniowa o przyznaniu decyduje kierownik.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Helllol
@Elllo

Nie, dopiero po okresie próbnym

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koko
@Helllol

Na okresie próbnym ks może przyznać premie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Helllol
@Koko

Ks może przyznać każdemu premie , ale o jej otrzymaniu i tak decyduje centrala . Tak wiec na okresie próbnym jest to nie możliwe , dopiero przy drugiej umówię po okresie próbnym można wypracować premie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
@Helllol

Hellol był mail do ksow że na próbnym można przyznać premie ktoś tu zaspal chyba?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaka
Nazwa działu: Handlowy
@Helllol

Nie jest to prawdą,można dostać premię na okresie próbnym.Kierownicy dostali w tym temacie nowe wytyczne w poprzednim kwartale

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Premia
@Kaka

Jestem na okresie probnym, dostalam premie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
8888
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

Jakie macie opinie po wizycie Kierownika regionalnego ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
@8888

O co konkretnie chodzi?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hello
Nazwa działu: Handlowy

Jak u Was z premiami? Dostaliście?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
Nazwa działu: Handlowy
@Hello

tak, jak co miesiąc

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
J
@Hello

Dolaczam sie do pytania, ale dokladbiej mi chodzi tu o SD. Dostaliscie cos oprocz tych 100 zl przyznawanych od KS? Dzial VM dodal cos jeszcze?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hello
Nazwa działu: Handlowy
@J

A od kiedy cos VM daje? Właśnie u nas wszystko na opak w tym miesiacu. Jedni nie dostali wcale. Drudzy wiecej niz 100zl. I wogole inaczej niz kiero wnioskowal.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
J
@Hello

Ja zawsze pod koniec kwartalu mialam premie za SD, potem jak wprowadzili te 100 zl to mialam dwie... A ostatnio juz tej premii nie bylo.... Stad moje pytanie do obecnych tu SD?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@Hello

KS wysyła tabelkę z propozycją premii, następnie jest ona weryfikowana przez Centrale.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hello
@Salon

Coraz bardziej mnie zadziwia ta firma ????kiero nie ma nic do gadania i nawet nie wie ile sprzedawca ma premi ???? u nas nie ma SD wiec nie wiem jak z premiami od VM ale śmiechu warte ciągle wymagania do estetyki a premi nie daja???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Oko
@Hello

SD ma taką samą premię jak sprzedawca, chyba że dział VM może dać dodatkową ale tutaj trzeba się wykazywać :) dekorator to stanowisko kreatywne , produkt ma nie tylko być dobrze wyeksponowany ale i się sprzedawać, trzeba być takim połączeniem artysty z biznesmenem. A przede wszystkim lubić to co się robi .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
G.
@Hello

Tak, zapracowane

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anon

Pracuje w tym sklepie od pół roku i to co doświadczyłam jest po prostu żałosne. Pensja jest okey jak na sprzedawcę, ale igranie z ludźmi jest na porządku dziennym. Nonstop zmiany w grafiku, centrala która ma wszystkich w (usunięte przez administratora) Nic nie robią aby zatrzymać ludzi, a kierownictwo w moim salonie próbuje ich zatrzymać poprzez kłamstwa. Obiecują coś a później musisz sobie sam radzić. Premia jest komiczna. 100 zł jeżeli zapierdalaaz za tyle osób. Likwidacja zleceń jest strzałem w kolano dla salonu ponieważ jak 3 kasjerow do godziny 13:30 ma sobie poradzić z dostawą 16 kartonów? Podobno nie może zostawać jeden pracownik na piętrze, a przez centrale muszą to robić. Żadnych dodatków typu multisport, zniżek czy ubezpieczenia. W dodatku robienie 12,5 h przez parę dni z rzędu... Porażka

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
głos ludu

Firma powinna coś zrobić, żeby powstrzymać ogromną rotację pracowników salonów, to przykre ,że KS-i zostają z tym problemem sami, oczywiście można w kółko rekrutowac nowych ludzi, ale jaki to ma sens jeżeli nie chcą zostać i albo uciekają dając wypowiedzenie, albo na chorobowe, to jest problem dla zespołu bo psuje plany urlopowe, ludzie ściągani są z wolnego, są przeciążani pracą za kogoś kto nie odpowiedzialnie podpisał umowę i zwiał. Myślę, że firma musi pmyśleć o wyższych premiach, o dodatkach dla pracowników ,którzy są z firmą długo, premie powinny być zależne od stażu pracy, powinny być wyższe niz obecnie, brak takiej premii za absencje spowodowałby zmniejszenie ich. Zniżki dla pracowników, realne a nie tak jak klient sobie kup :) powinny być dostępne raz w miesiącu. Stanowiska RKS pmagają głównie salonom z problemami, natomiast jeżeli nie ma problemów to znaczy że nie potrzebujesz kontaktu z RKS? przecież to nonsens. Nawet doświadczony manager potrzebuje czasem kontaktu i pomocy od badziej doświadczonego,a tutaj człowiek musi sobie radzić sam. Czas usiąść i szukać rozwiązań dla rotacji jakie powstają, zmierzyć się z problemem i uznać że on jest, a nie tłumaczyć że tak jest wszędzie bo nie jest!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ks
Nazwa działu: Handlowy
@głos ludu

Moze Ks niech szukaja w sobie odpowiedzi na rotacje.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
hulk
@Ks

jasne jest to że ryba psuje się od głowy zawsze.....z doświadczenia wiem że sytuacje na salonach odzwierciedla sytuacja w centrali.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ks
Nazwa działu: Handlowy
@hulk

Jak ks ma wytyczne a robi wszystko pod siebie to nigdy nie bd dobrze i nikt nie bd chcial pracowac. Centrala i tak uwazam ze traktuje lagodnie ks, jak sie osoba decyduje na takie stanowisko to niech pelni je rzetelnie a nie na (usunięte przez administratora) i czyimis rekami

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Hulk
@Ks

Nie mierz wszystkich jedną miarą, są ks, którzy rzetelnie wykonują swoją pracę i łączą wytyczne z dobrem pracowników salonów, pracują jak wszyscy pomimo swoich obowiązków pomagają i są na salonie, problem rotacji to dużo pracy i małe wynagrodzenie, ludzie nie są głupi, nie dają się już wykorzystywać.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Pracownik

Nie polecam pracy w Carry. Zwalniają z dnia na dzień bez podania konkretnego powodu. Traktują pracowników jak roboty. Tak źle, tak nie dobrze. Oczekują wszystkiego, a w zamian nie dają nic. Nowo przyjete osoby zwalniają się po miesiącu. Grafiki zmieniane są po kilka razy, trzeba przychodzić wcześniej by mieć przerwę. Pracowników jest za mało, a pracy coraz więcej. Zwalniają osoby pracowite, które chcą pracować i coś z siebie dają.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
Pracownik
@Pracownik

Z doświadczenia wiem że jeśli Ci nie przedłużyli umowy to coś musiało być na rzeczy. W czasach gdy brakuje rąk do pracy z dobrego pracownika się nie rezygnuje???

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Dzięki Bogu były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

Owszem, dobrze działająca firma nie rezygnuje z dobrego pracownika, a patrząc na sposób działania CARRY można mieć wątpliwości co do sposobu jej funkcjonowania. To tak kulturalnie ujmując :)

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Pracownik
@Dzięki Bogu były pracownik

Niestety ja mam inne wrażenie w stosunku do pracownik - firma. Praca ciężka, niska pensja to fakt i lekko nie jest. Ale dzisiejsi pracownicy to też jakaś porażka same wymagania począwszy od wynagrodzenia, grafik i obowiązki w pracy. A od siebie nic nie dadzą. Firma ma być szczęśliwa bo łaskawie przyszedł do pracy. A jak ma ochotę i trochę popracuje to już powinien dostać medal za pracę! Współczuję pracodawca i kierownikom pracować w dzisiejszych czasach.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Misia
@Pracownik

Masz rację.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dzięki Bogu były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

Tutaj też masz 100% racji

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaka
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

Nie rozumiem co to znaczy zwalniają z dnia na dzień?Kierownicy nie mogę zwolnić "sobie "pracownika od tak,są odpowiednie procedury. Najpierw pracownik powinien dostać upomnienie ustne od Kierownika przy świadku(dobrze jak jest to osoba z kadry zarzadzajacej)i wtedy sporządza się notkę z opisem całej sytuacji,wysyła do Kierownika sieci i kadr,notka powinna być dołożona do dokumentów pracownika.Podczas rozmowy Kierownik powinien wysłuchać pracownika,dlaczego tak zrobił, postąpił, itd.Powinien powiedzieć co mu się nie podoba,co do poprawy i określa czas na poprawę dla pracownika.Jezeli pracownik cały czas popełnia te same "błędy" wtedy od razu dostaje wypowiedzenie(np:skargi klientów,nie wykonywanie poleceń służbowych,desorganizacja pracy salonu czyli notoryczne L-4)Może się tak zdarzyć, że pracownik zostanie zwolniony bez upomnienia (stawienie się do pracy pod wpływem,specjalnie zniszczenie mienia firmowego).Jezeli Kierownik ma odwagę cywilną to powinien powiedzieć jaki jest powód wypowiedzenia,bo kadry rzadko kiedy same z siebie przesyłają wypowiedzenie bez wiedzy i zgody Kierownika

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pracownik
@Kaka

Człowiek przyszedł, zrobił co ma zrobić pod koniec dnia, żegnam nie przedłużyli Ci umowy i do widzenia.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
.
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

Zgadamy się, tak jest, a osoba wyżej to chyba nie opisuje naszej firmy tylko jakąś inną, normalną Carry działa w sposób absurdalny i totalnie nieracionalny

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
aiko
@Dzięki Bogu były pracownik

zgadzam się.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Pracownik

Dokładnie tak!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Oko
@Kaka

Zwolnić pracownika też trzeba umieć, najwyraźniej osoba została w nie odpowiedni spsoób pożegnana z firmą, można to zrobić pomimo trudnej sytuacji z klasą lub bez.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zawiedziona
Nazwa działu: Handlowy

Aplikowałam do Carry, miałam pierwszy etap przez telefon. Niezależnie od decyzji miałam zostać powiadomiona o decyzji, niestety telefonu się nie doczekałam. Po co takie kłamstwa, człowiek czeka na telefon i odmawia innych ofert, bo przecież mieli dzownić, a tu odpowiada echo. Zero profesjonalizmu. W zasadzie to pokazuje jakie jest podejście do ewentualnego pracownika.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Taja
@Zawiedziona

Ty sie ciesz ze sie nie odezwali, nikt normalny nie aplikuje do tej (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
hulk
@Zawiedziona

na jakie stanowisko?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ciszka
@Zawiedziona

Tak. Zgadzam się. Nie masz czego żałować

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
G.
@Zawiedziona

Może jeszcze zadzwonią?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hulk

Ludzie jacy trafiają na Salony to jakaś porażka, firma zanim da umowę na 3 mc powinna dać przed na 1 mc na zlecenie, żeby zobaczyć czy taka osoba w ogóle przyjdzie do pracy, oraz czy nie ucieknie po tygodniu. To wstyd że ludzie nie mają szacunku do pracy, do swoich przełożonych, do kolegów z pracy. Nikt ich na siłę z ulicy nie ściąga, sami składają swoją aplikację a tym samym chęć udziału w rekrutacji, a później zachowują się jakby ktoś im krzywdę robił bo wymaga się tego co podpisali w umowie i zakresie obowiązków. Swoim zachowaniem zaburzają pracę Salonu i normalnie pracujących ludzi, bo tacy którzy pracują normalnie i nie stwarzają problemów też są. Ta rotacja pracowników i absencje robi się na prawdę chora, nie można normalnie pracować.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Taja
@Hulk

A czego ty sie spodziewasz? Normalne osoby nie pracują juz dawno w tej firmie, kto robi teraz za 1600 zł z hakiem, jaka płaca taka praca proste!!! Boguś prezes carry razem ze swoim „kierownikiem sieci” to niedługo z ręka w nocniku sie obudza

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
A.
Nazwa działu: Handlowy
@Taja

Ale przepraszam bardzo, zarobki nie są ukryte. Jeśli ktoś zgadza się na takie warunki to do kogo pretensje! Praca w godzinach otwarcia galerii, do późnych godzin i soboty... Po co podpisuje umowę, żeby po tygodniu stwierdzić że jednak nie!? A reszta zespołu nagina: instrukcje, klienci, inwentaryzacja... Każda para rąk potrzebna. Taki pracownik widmo tylko gitarę zawraca.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
hulk
@Taja

Skoro taka marna płaca to po co ludzie umowy w ogóle podpisują, przecież jest tam napisana stawka, jak za mało jak nie pasuje nie przychodź do takiej pracy. Już nie mówię o małolatach bez doświadczenia, którzy chcą miliony zarabiać a nie mają nic do zaoferowania, najpierw trzeba coś sobą reprezentowac żeby zarabiać, najpierw trzeba doświadczenie zdobyć, nawet za takie marne grosze, lepsze to niż stanie pd blokiem albo wysiadywanie w galerii z koleżankami. Są studenci ,którzy nawet za takie marne grosze pracują zeby odciażyć rodziców, przychodzą do pracy po szkole lub przed, w weekendy, i nie narzekają na nic, mają szacunek do pracy i swoich przełozonych, także można to kwestia człowieka i nastawienia.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Hulk
@A.

Dokładnie przez takie sieroty tylko normalni pracownicy mają ciągle zmieniany grafik i pracują za Dwoje, jak dla mnie najpierw powinna być umowa na 1 mc na zlecenie żeby zobaczyć kandydata czy przetrwa i jaką ma jakość jego praca i wtedy ewentualnie dać umowę na 3 mc, zdarzaja się patologiczne sytuację że zatrudniają się i zaraz idą na L4 , firma powinna sprawdzać przez Zus wszystkie podejrzane L4, bo niektórzy na prawdę przeginają a to są koszty dla pracodawcy i problem dla normalnie pracujących.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
999
Nazwa działu: Finanse

Często do was przyjeżdża kierownik regionalny(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
0000
Nazwa działu: Finanse

Wiecie ile zarabia starszy sprzedawca?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
Eliza
@0000

Z tego co wiem zarabia tak samo jak sprzwdawca chyba że ma młodszego zastępcę to ciut wiecej o 70 zl netto ????????????????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
H
@0000

Nie ma takiego stanowiska, chodzi Ci o starszy zastępca kierownika?czy sprzedawca zastępca kierownika?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
G.
@0000

Już wiele osób o to pytało tutaj. Wszystko zleży.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
1111
Nazwa działu: Finanse
 Pytanie

Pani od inwentaryzacji podobno jakas nowa jest się czego bać?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
k
@1111

Z tego co słyszałam to tak. Poza tym jest bardzo dokładna i inwentaryzacje trwają długo.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Salon
@1111

Jest bardzo miła nie ma się czego bać.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Jest ok
@1111

Nowa Pani jest bardzo sympatyczna;rzetelnie przeprowadza inwentury, jak trzeba to bierze i też pomaga w skanowaniu, nie ma się czego bać.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
młodaambitna
@1111

Moim zdaniem nowa pani z inwentaryzacji sprawdza się lepiej od panów, widać że pani podchodzi poważnie do swojej pracy, wszystkie różnice wyjaśnia na bieżąco, w końcu dokładnie zrobiona inwenrura

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś

Zostaw opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Carry Sp. z o.o.