Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

BYŁY PRACOWNIK
Były pracownik
 Pytanie

Długo zastanawiałam się czy jest sens, by umieszczać tutaj swoją opinię na temat owego pracodawcy, ponieważ zauważyłam, że ta strona niestety stała się ,,czatem'' dla pracowników, a nie bazą wiedzy dla przyszłych/potencjalnych, nowych sprzedawców w sieci sklepów CARRY. Jednak są osoby, które zaglądają tutaj w celu uzyskania opinii na temat pracodawcy, bądź samej pracy w sklepie, więc zdecydowałam się dodać coś od siebie, ku przestrodze oczywiście, nie zachęcie, bo nigdy w życiu nie polecę nikomu pracy w CARRY. W sklepie pracowałam przez prawie 3 lata, zdecydowałam się złożyć wypowiedzenie z wielu względów, głównie z szacunku do samej siebie. Jak większość osób tutaj zbierałam się do tego bardzo długo, jednak uwierzcie mi, że warto. Pandemia wcale nie utrudnia, wystarczy tylko chcieć znaleźć nową pracę i zmienić coś w swoim życiu, w sumie to zacząć żyć, bo grafiki w Carry nie pozwalały na to za bardzo. Może zacznę od plusów, ponieważ nie ma ich zbyt wiele. Po pierwsze zespół- miałam bardzo fajny i zgrany team, w większości trafiałam na pracowite/miłe osoby, jednak wiadomo, współpraca nie trwała zbyt długo, bo albo firma żegnała pracownika, albo uciekał sam- nic dziwnego. :) Po drugie- sama praca, przyjemna, jeżeli ktoś lubi pracę z towarem i ludźmi oczywiście. Pracowałam w bardzo dużym sklepie, w sumie chyba w jednym z lepszych w sieci, który przynosił największe obroty i mimo to nie uważam, że było mega ciężko, bo po prostu taka praca bardzo mi odpowiadała. I w sumie to tyle, jeżeli chodzi o plusy, jak widać nie są to nawet plusy, które dotyczą samego pracodawcy. Jeżeli chodzi o minusy, to jest ich bardzo dużo, nie wiem, które pominąć, a o czym napisać. Grafik, może zacznę od niego, bo pewnie interesuje Was jak się tutaj pracuje- system 12h odpowiadałby mi jak najbardziej, gdyby było to jakoś sensownie planowane tak jak robi się to w innych firmach, np. 12/wolne/12 lub 12/12/wolne/wolne. Jednak nie tutaj, po pierwsze- możesz podać dyspozycję, jednak nie musi ona zostać uwzględniona, weekendy- najlepiej wszystkie w pracy, grafik zostaje zaakceptowany kilka dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, po czym najczęściej i tak dochodzi kilkanaście korekt, ponieważ Centrala zaczyna planować różne rzeczy w momencie, kiedy dany miesiąc się rozpocznie, a nie kiedy kierownik robi grafik. :) Także jeżeli np. widzisz, w poniedziałek, że masz wolny piątek, to nic sobie nie planuj, bo możesz pójść do pracy. 3 dni wolnego? W żadnym wypadku- 3x 12h? OCZYWIŚCIE. Panie z kadr zapominają czasem, że jesteśmy ludźmi, a nie cyferkami- bo przecież obstawienie to podstawa! Ja często pracowałam tak: 11h,12h dzień wolny, 12h, 9h itd ;). Gdzie tu jakieś normalne zmiany? No nie ma niestety. A i pracujemy po 12,5 godziny, a nie 12- bo dla prezesa jesteś nikim i nie zapłaci Ci za przerwę. Po drugie- CENTRALA- ludzie oderwani od rzeczywistości. Chcieliby, żeby salon był na poziomie innych znanych sieciówek, po czym przysyłają na wyprzedaż rzeczy, które gniją i są nawet z sezonów 10 lat starszych. Kierownik sprzedaży- nigdy nie powie prawdy, kłamie, potrafi stać przed sklepem i robić z ukrycia zdjęcia pracownikom. (?!) Współpraca z centralą i kadrami- na poziomie 0, no totalne (usunięte przez administratora) Kierownik też nie ma nic do powiedzenia- on tylko z nazwy jest kierownikiem, bo takie stanowisko wymagane jest na sklepie. Nie da się pracować z towarem na tym sklepie- bo nie ma konkretnych zasad- dział towarowania chyba robi wyliczankę co danego dnia wysłać na sklep, bo możesz czasem codziennie dostawać to, co już jest na sklepie w ilości dużo za dużej. No generalnie jesteś nikim, to co bardzo mi przeszkadzało to fakt, że nikt się z Tobą nie liczy, głupi okres świąteczny- UWAGA: na maila wysyłane są życzenia pisane na kolanie i to jeszcze nie od wszystkich. Sam prezes w tym czasie zajęty jest innymi biznesami, bo jak wszyscy dobrze wiemy właściciele kręcą nie jeden biznes, który idzie im całkiem dobrze, a ciągle na wszystko brakuje pieniędzy. Na premie dla pracowników, na benefity, na zniżki pracownicze, na najmniejszy prezent na święta- jak to jest w innych firmach, na WODE W OKRESIE LETNIM, na jakiekolwiek zaopatrzenie na socjalu. FIRMA NIE DAJE NIC, WRĘCZ ZABIERA. Każdy sprzedawca na umowie wypłatę ma taką samą, a potrafią one znacznie różnić się od siebie- dlaczego? BO TAK. Ekwiwalent za pranie odzieży wynosi 30 zł na 3 miesiące- WTF?! Firma nawet nie zapewnia Ci koszulki- a kiedy ubierzesz zimą sweter w kolorze innym niż czarny, bo zamarzasz na salonie i firma nie zapewni Ci grzejników o które prosisz to kierownik sprzedaży bardzo szybko zauważy to na kamerze. :) ( Zimą obiady jadaliśmy w kurtkach).Nigdy nie wiesz czy przedłużą Ci umowę- jest to owiane wielką tajemnicą, ale dlaczego? Umowa kończy Ci się w czwartek, więc dopiero w czwartek rano jak przyjdziesz do pracy to dowiesz się czy masz się pakować czy zostać kolejne 12h. Mogłabym pisać godzinami, smaczków jest wiele, więc UCIEKAJ, SZKODA ŻYCIA I NERWÓW, chyba, że nie szanujesz samego siebie.

kierowniczka

dzisiaj to ludzie co przychodzą do pracy to pożal się boże.Dzisiaj żeby odpowiedniego człowieka znaleźć to cud a jakie wymagania na rekrutacji głowa aż boli. Już bez przesady miliony by chcieli zarabiać a nic nierobić najlepiej na wolnym siedzieć a kasa niech wpływa na konto.

7
Kerydupery
Pracownik
 Pytanie

I co dziewczyny macie juz grafiki ? Niezle nas firma (usunięte przez administratora) tobi co ?

A.

Ale marudzicie. Zespół z którym pracuję cieszymy się że mamy do czego wracać. Robimy wszystko by salon zarobił i się utrzymał. Ja jestem wdzięczna za pracę.

10
Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Ktoś się wypowie na temat RKS Poznań?;)

1
Ghjk
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

Od kiedy to poznań ma rks? Bo chyba coś przespałam :)

Zmęczona życiem
Pracownik
@Ciekawa

Na oczy nie widziałam i nie słyszałam

My tak
Pracownik
@Ghjk

A no ma ale chyba nie każdy.Tam gdzie kiero nie radzi sobie pewnie

Gkj
Pracownik
@My tak

No skoro macie to macie pewnie gdzieś jest rzadziej gdzieś czesciej.

Merry
Pracownik

A ja uważam, że jest mega spoko. Kierownicze taka poproszę, bo mojej mam już dosyć. Sama nie wie czego chce i brakuje jej kultury.

Zażenowana
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

Ciekawe co centrala by powiedziała, na temat jego zachowania, dziewczyny się na niego skarża, to co nieraz mowi jest dwuznaczne i niby żarty żartami, ale obrzydliwe jest to co nieraz powie. Udaje profesjonalnego i ze jest spoko a dla mnie zajeżdża fałszem na kilometr. I o co chodzi ze bierze laski na bok? I to nie funkcyjne? Oczywscie jeśli mu nie przypasuja wyglądem to obgaduje je - usłyszałam jak jedzie po nich i omija szerokim łukiem. Poza tym ocenianie po tym jak ktos wyglada podchodzi trochę pod dyskryminacje. Mam nadzieje, ze w końcu podziękują temu Panu. Firma dużo traci, ze ma takiego desperata na takim stanowisku.

Katrina
Pracownik
 Pytanie

Rybka, musisz być niezła ameba, jak ci przeszkadzają jego raporty:) Gość, robi swoje, robi to chyba dobrze bo widać to po raportach. Kolejny kompleks się odezwał na forum? :) kończąc temat i zaczynając inny ważniejszy, wiecie coś na temat podwyżek?

Zazenowana Zazenowana:)
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

Nie chce mi się w to wierzyć co piszesz, a to dlatego że rozmawia tylko z osobami funkcyjnymi. Z tego co wiem to na kilku sklepach poznańskich przyjął podobna strategie. Z kierownikami na ty, a z resztą na pan/pani żeby trzymać dystans? Próbowałam przejść na ty, ale się nie udało :) Pozdrawiam Ekipę okrągłego stołu :p

Sesese
Pracownik
 Pytanie
@Katrina

Jakich podwyżek? Niby dla kogo miały być te podwyżki?

Katrina
Pracownik
@Sesese

No plotki mówią ze maja być od nowego roku.

,
Pracownik
@Katrina

Będą, bo wzrasta najniższa krajowa;)

Katrina
Pracownik
 Pytanie
@,

No ale to nie dadzą coś więcej?

Magdalena
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

Ja nadal zadania nie zmieniam, jest ok a często u nas jest. Co do zarzutów pod jego adresem, to dajcie już spokój z takim pisaniem. Jak coś macie to zainteresowani niech się wypowiedzią z jakimiś dowodami, a nie sianie fermentu, że slyszalam, że koleznaki mówią etc.. Na wymioty się zbiera jak się to czyta. Kompletny brak profesjonalizmu. A jak masz problem z kierownikiem czy rksem, to się zwolnij. Moja kierowniczka jest super i żeby została jak najdłużej :) czy to forum musi żyć takimi wymyślonymi tematami? Przecież nikt w to nie uwierzy i nikogo to nie interesuje. Skupmy się na pracy, problemach związanych z zatrudnieniem, a nie pomawianiem kierowników czy innych osób. Podbijam do tematu podwyżek :) coś wiadomo, faktycznie maja być? To że zwiększają najnizsza na 3000 to wszyscy wiedzą. To nie firma zwiększa tylko państwo.

Pink
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

I co ty teraz zrobisz z tą historia? Jak ty możesz teraz żyć? :) nie ważne ile jeszcze historyjek napiszesz, pod ile osób się podszyjesz, to nic to nie zmieni. Każdy kto zna RKS wie, że jest ok. Jest lubiany i nie zmienia tego żadne twoje tandetne wpisy. Zajmij się czymś bardziej pożytecznym. Byle mniej takich osób na tym forum, bo coraz mneij ludzi zacznie tu zaglądać i się udzielać.

Pink
Pracownik

Skoro tak piszesz, to pewnie tak jest:) Mogłam się nie odzywać, teraz też mnie zwołania! Lol.

Koko
Pracownik
@Magdalena

No ja mam nadzieję, że ksi w końcu dostaną porządne premie, bo ucinanie premii żeby dołożyć do pensji, to zabieg mało motywujący. Tym bardziej w czasach gdzie mamy rynek pracownika i o rzetelnego długoterminowego pracownika trudno, powinno się docenić szczególnie tych, którzy długo pracują.

Nick
Pracownik
@Pink

Pewnie normalnie , ktoś napisał opinie bo ma do tego prawo, każdy może różnie odczuwać takie zachowanie co jest opisane zaskakujące ze taka pewność ze na wszystkich salonach jest taki super i zarabisty, jednak nie …

Mietek
Pracownik
 Pytanie
@Koko

Zarabiacie tyle kasy i jeszcze wam mało??!!... To pracownicy powinni dostać wyższe pensje, bo za najniższą krajową w handlu juz nikt nie chce pracować! Za niedlugo na salonach zostaną tylko ksi, no i oczywiście ich ego;)

Koko
Pracownik
@Mietek

Idź szerzyć hejt gdzie indziej, to przykre, że byli pracownicy zamiast się zająć swoim życiem zajmują się forum o byłym pracodawcy. Oczywiste jest to, że podwyżki i premię należą się wszystkim, jednak to kierownikom podwyższono pensje obcinając premię, na innych stanowiskach podwyżki były normalne, więc tutaj należałoby wyrównać ksom,bo to delikatnie mówiąc nie fair.

Koko
Pracownik
@Nick

No nie do końca, jeżeli ktoś oczernia rks ten może wyjść na drogę postępowania karnego, nie można tak sobie pisać co ślina na język przyniesie, za nie prawdę, za hejt można odpowiedzieć przed sądem. Opinie powinny być rzetelne i merytoryczne. A merytorycznym nie jest mszczenie się na pracodawcy bo już tu nie pracuje itp

Wut
Były pracownik
@Koko

Po to jest forum, by opiniować pracodawcę, dzielić się ze swoimi doświadczeniami. Tu jest wylane tyle hejtu na innych ludzi z centrali i to po nazwisku. pierwszy raz spotykam się z czymś takim żeby odpowiadać przed sądem ze anonimowa opinie na temat byłego pracodawcy ,niezła wyobraźnia, pozdro

???
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Chyba nie normalnie, bo cała historia się kupy nie trzyma, a do tego jak można życzyć komuś zwolnienia i nazwać go desperatem, jak ocenia się go na podstawie tego, że ktoś coś niby powiedział? Pracuje w Poznaniu z taką jedną koleżanka, ona też zawsze wszystko słyszy, tylko prawda jest zawsze inna :p. Nie wiem jak było naprawdę i jakoś mnie to nie interesuje. Faktycznie interesuje mnie jak będzie z podwyzkami i czy może coś na święta dadzą ekstra? Zapieprz konkretny nawet w niedzielę, więc fajnie gdyby firma to docenila. Oby nie skończyło się na zyczeniach.

Koko
Pracownik
@Wut

W internecie nic nie jest anonimowe, jeżeli ktoś obraża lub kłamie na temat osoby, ta może dochodzić swoich praw na drodze sądowej. Nie można tak sobie bezkarnie oczerniac ludzi. Opinia powinna być prawdziwa i merytoryczna.

Koko
Pracownik

Widzę, że już argumentów brakuje i dlatego piszesz w takiej formie, może dam Ci dobra radę, odetnij się od byłego pracodawcy mentalnie i zacznij nowe życie, od razu się lepiej poczujesz. Wesołych świąt, kochanie ')

Żart
Pracownik
 Pytanie
@Koko

Sama w tym poście napisałaś, ze kierownikom podwyższyli pensje, i jeszcze ci mało? Premia raz jest, raz nie ma a pensja zawsze, więc powinnaś się cieszyć, ze ci podwyższyli.. Inni mają najniższą i cicho siedzą, tylko szanownym kierownikom ciągle mało.

Koko
Pracownik
@Żart

Może, się zdziwisz ale są kierownicy, którzy zawsze mają premię, po za tym niektórzy ludzie są ambitni i chcą od życia więcej niż najniższa krajowa")

Żart
Pracownik
@Koko

Współczuję ludziom, którzy muszą z tobą pracować.. Przypuszczam, ze co chwila masz nowe osoby w zespole.

KS Ww
Pracownik
@Żart

Tez tak sadze, dużo tu głupio mądrych osób…

dogi
Pracownik
@Ciekawa

Cóż brakuje mu profesjonalizmu, jego utopijna wizja świata, ma się ni jak do rzeczywistości. RKS ma wielkiego hoopla na punkcie obsługi klienta tak jak ma to miejsce w sklepach butikowych i chce to wprowadzać w swoich sklepach. Tylko że sklep wielkopowierzchniowy to nie mały sklepik. W małym sklepiku pracuje 5 osób, jest dziesięć razy mniej towaru, automatycznie dziesięć razy mniej pracy z VM-em, dostawami, wysyłkami, przecenami, układaniem ubrań rozwalonych po klientach, układaniem stołów itp W butikach z reguły jest kilka wieszaków na ścianach kilka półek i rzadko kiedy są stoły, i co najważniejsze z dziesięć razy mniej klientów. W przeciętnym Carry pracuje także 5 osób ale tej pracy z towarem jest multum, bo ciuchów na sklepie kilka - kilkanaście tysięcy (w zależności od wielkości sklepu) Wizja pana RKSa może i była by do zrobienia ale musiał by przyjąć w każdym salonie dodatkowo 3-4 osoby do samej tylko obsługi, a pieniędzy na to niema, i nie będzie więc dusi się tych co są, dokładając im coraz więcej pracy. Czy to jest mądre no raczej nie, ale pan RKS musi się wykazać więc wprowadza coś czego inny mądrzejsi nie wprowadzili, bo wiedzieli że się nie nie mając rąk do pracy. Uważam, że ktoś kto tyle lat pracował w handlu powinien bardziej logiczniej myśleć i analizować sytuację. Może RKS powinien spróbować popracować na salonach, to by mu nieco poszerzyło horyzonty. 12,5 godzin na nogach z przerwą 45 minut, do wyłożenia codziennie dostawa z 10 kartonów, oklipsować, ometkować wbudować w ściny, przy okazji odświeżyłby VM, ku uciesze Agnieszki, przeceny zrobiłby w między czasie, sprzątałby po klientach, ogarniał przymierzalnie, ściany, sztaple, stoły, no i jeszcze kasę by obsługiwał na dodatek, i jeszcze w miedzy czasie zagadywał by klientów przynosił im rzeczy do przymierzalni, proponował dodatkowy towar no i promował hity nasze. No jak już by to robił to jeszcze musiałby znaleźć czas na zrobienie grafików, ciągłego szklenia pracowników, sprawdzanie dokumentów, reklamacji, wysłania miliona raportów, zdjęć, jak by znalazł chwilkę to jeszcze salon by odkurzył wymopował, kurze pościerał, no i na magazynie by posprzątał poukładał, opisał wszystko, no i oczywiście w wolnej chwili analizowałby wyniki pracy sklepu, przedstawiał je personelowi, motywował zespół, rozwiązywał problemy i tak codziennie przez przynajmniej miesiąc. Później zmieniłby tok myślenia z kretyńskiego na racjonalny. Tego Panu PKS życzymy

Koko
Pracownik
@Żart

No właśnie od lat mam stały zespół :) współczuję Twojego podejścia do życia, polecam więcej uśmiechu i luzu!

Okurka
Pracownik
@dogi

Trafione w punkt. Szacun

Magdalena
Pracownik
@dogi

U nas ustalone jest ze obsługa w weekendy i od początku tak było ustalane. Też mamy duży sklep. Też jestem funcyjna i dobrze wiemy, że sama nie robisz wszystkiego, co wypisalas :p Mnie denerwuje sprawdzanie dokumentów i czepianie się jak coś się nie zgadza, no ale zdaje sobie sprawę, że ma takie a nie inne obowiązki :)

Ginger
Pracownik
 Pytanie
@dogi

A ja myślę, że profesjonalizm i doświadczenie ma, dlatego to wprowadza :) Z tego co wiem, to obsługa na dużych sklepach jest głównie w weekendy. Dziewczyny, prawda jest taka że nie przyszedł tu żeby być naszym kolega, tylko ma za zadanie wpływać na rozwój sprzedaży. Czy nam się to podoba czy nie. Narazie nie mam nic przeciwko, bo robi to w normalny sposób i widać też efekty w przesyłanych raportach . Oby mu nie odbiło po czasie, chociaż jak mu nie odbiło na początku, to myślę że mu nie oodbije. Wiecie coś na temat rabatów pracowniczych? Jakiej wysokości rabat i ile sztuk?

Olek
Pracownik
@Ginger

Jak by indywidualna obsługa klienta w sieciowkach przynosiła kokosy i miała pozytywny wpływ na sprzedaż to wielkie sieciowki takie jak LPP i INDiTEx itp dawno by to wprowadziły, mają pieniądze technologie, analizują wszystkie raporty i co najważniejsze na swoich sklepach mają zatrudnionych więcej osób. Ale tego nie robią bo wiedzą że tak to nie działa. a nie nasze biedne Carry na nic kasy nie ma, na papier do drukarki nie ma, 5-6 osób na salonach i wmawia wszystkim że to dobry pomysł. I to jest profesjonalizmu śmiechu warte, większość sklepów mówi że wprowadza obsługę w weekend i podchodzi do klientów pokazuje ciuchy itp a co RKS owi powie że nie stosuje się do zasad , a poprostu robi swoje to co musi i jest najpotrzebniejsze w te dni.

Magdalena
Pracownik
@Olek

U nas w weekend jest 5-6 osób, więc nie mamy problemow z obsługą na wejściu.

Kania
Pracownik
@Ginger

Żeby wprowadzać aktywną obsługę to trzeba premię sowite dawać za sprzedaż, są salony ze SP mają po 100 zł premii, więc sorry ale tak się nie motywuje ludzi w sprzedaży. Salon wyrobi 100%sprzedaży, wygrywasz w rankingach i nic z tego nie masz,to jest jakaś kpina.

Wilk
Pracownik
@Magdalena

To szczęściara jesteś bo są sklepy gdzie jest 5 osób na etacie a w weekend pracują 2 czasem 3 bo studiują i to już inna bajka

Jan
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

Od kiedy ten pan pracuje w firmie?

Makramka
Pracownik
@Jan

My właśnie otrzymałyśmy informacje, ze dostał nasz salon pod swoje skrzydła wiec czekamy na odzew od Pana M oraz na odwiedziny do salonu, żeby poznać tego regionalnego

Michal
Pracownik
@Ciekawa

Tu nie ma co komentować

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie
@Michal

Tak źle?

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Ciekawa

Kochani o co chodzi z tą grupą na (usunięte przez administratora) Przecież jako pracownicy nie możemy mieć tel prywatnych na salonie, a na wolnym nie możemy świadczyć pracy. Po co w takim razie rks stworzył te grupę?

Kornelia
Pracownik
 Pytanie
@dogi

Jak można wymagać aktywnej obsługi klienta, skoro nie ma premii porządnych od sprzedaży? Komuś się chyba sieciowki pomyliły? Nie, mówiąc już o tym, że są salony gdzie nie, ma na to czasu. Po za tym czy w Lpp lub h&m ktoś widział aktywną obsługę :D

Kasia
Pracownik
@Kornelia

Jeżeli ktoś wymaga aktywnej obsługi klienta, to musi też wprowadzić odpowiedni system premiowania za sprzedaż. Na ten moment przy premiach rzędu 100zl i tak małych skladach osobowych, aktywna obsługa nie jest możliwa, i wymaganie jej jest troszkę żenujące :)

Ha ha ha Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pink

Lubiany? Chyba nie na naszym salonie. Od kiedy się pojawił to ciagle robi jakieś kwasy. Typ jest nieprofesjonalny, myśli że jest cwany, podgaduje zespół. Ogólnie wprowadził bardzo niezdrową atmosferę.

Zwroty
Pracownik
 Pytanie

Też macie takich asów klientów, że do zwrotu towaru przychodza do Was z wyciągiem z konta lub potw płatności kartą no zgubili paragon, i rzadajaprzyjecia takiego zwrotu powołując się na nieistniejące ustawy i strasząc rzecznikiem praw konsumenta?

inga
Pracownik
@Zwroty

Niestety tak, zasady zwrotów są jasne, mają 30dni, towar musi być bez śladów noszenia z metką, do zwrotu potrzebny jest paragon. Ale i tak zawsze zdarzy się jakiś AS, który przyjdzie i się wykłóca chociaż racji nie ma, najlepsze jest to, że przeczytają coś tam sobie w internecie i wmawiają nam przepisy, których nie ma :)

Nina
Pracownik
@Zwroty

My mamy wydrukowany regulamin zwrotów i jak ktoś się wykłóca to mu dajemy ten regulamin i z nim nawet nie dyskutujemy.

Wera Nowy wpis
Pracownik
@Zwroty

Przychodza. A jak się kłócą to spokojnie odpowiadam, że potwierdzenie to do reklamacji wystarczy a nie do zwrotu.

Wkurwiona
Pracownik

Jeśli zmuszą nas do urlopów w styczniu zgłaszam sprawę do PIP!!!!! (usunięte przez administratora) MNIE TO OBCHODZI!!!!!!!!!!! Pani K. powinna iść dawno do zwolnienia bo rządzi całą firmą!!!!!

Również wkurwiona
Pracownik
@Wkurwiona

Popieram, może wtedy Pani K. zrozumie, że nie jest prezesem tej firmy.

Kaśka
Pracownik
 Pytanie
@Wkurwiona

O czym Wy piszecie?A skąd pewność,że wszystkie wytyczne od działu kadr nie są podyktowane wytycznymi Prezesa i Zarządu.Jak dostajecie polecenie służbowe od Rks to myslicie że to jego widzi mi się? Każda decyzja jest wytyczną firmy czyli Zarządu i Prezesa.A tak a propos urlopów. To chyba macie mało doświadczenia w handlu i naszej firmie bo od początku jej istnienia kierownik planując urlopy miał informację, o wydawaniu urlopów proporcjonalnie.Czyli w każdym miesiącu tyle samo.I styczeń nie jest tu wyjątkiem.Z pracownikami trzeba o wszystkim co sie dzieje w firmie rozmawiać i wyjaśniać, żeby potem nie było takich sytuacji jak ta, że pracownicy są zniesmaczeni decyzjami.Jesli kierownik dobrze rozplanował wszystkie urlopy to ta wiadomosc nie była zaskoczeniem i nie musiał poprawiać urlopów. Jaka róznica czy styczeń czy listopad?Oba miesiące kiepskie pogodowo a w kazdym z nich trzeba zaplanowac urlopy.A jesli myslicie ze w handlu są firmy co wszystkim urlopy dają tylko w ciepłe dni to powodzenia życze.Pracuje w handlu 15 lat i wiem co pisze.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

I tu się mylisz, pracuje w handlu jeszcze dłużej niż Ty, mam kilka sieciowek za sobą, i nigdzie nie było takiego nacisku z uw na styczeń. Tym bardziej, że UW możemy brać dopiero po 15 stycznia, więc na te dwa tyg co zostają głównie wpisuje się zaległe, bo pomimo tego, że teraz zmalał ruch to nie znaczy, że nie ma co robić na salonach. Są sklepy które mają inwentury, zerują magazyny i w końcu można posprzątać i ogarnąć po Grudniu. A mail jest napisany w taki sposób jakbyśmy mieli dać nie wiadomo jak dużo tego urlopu w styczniu, czyli do planować do tego co już zaplanowaliśmy. Zresztą urlopy planujemy proporcjonalnie na cały rok, skoro jest już rozplanowany i w tym na styczeń też, to dlaczego mamy jeszcze zmieniać i przenosić? Nie po to się coś planuje żeby to zmieniać.

Julka
Pracownik
@Kaśka

Ale tutaj urlopy na styczeń są zaplanowane a pomimo tego przyszedł mail żeby zintensyfikować, czyli dopisać jeszcze. Zobaczyli mniejsze obroty i od razu myślą, że na salonach nie mamy co robić, a teraz właśnie jest czas żeby posprzątać, wyzerować magazyn, dokumenty ogarnąć, poprawić estetykę itp W wielu salonach powstał też plan urlopów, rozplanowanie, więc dlaczego mamy to zmieniać, ludzie czują się pokrzywdzeni.

Koko
Pracownik
@Również wkurwiona

To, że mail wyszedł z danego adresu, nie znaczy, że ta osoba to wymyśliła. To tak wygląda jakby kadry rządziły, a te Panie wykonują tylko obowiązki i wytyczne jakie dostają od ludzi wyżej, to nie ich wymysły, jednak one tego pilnują i weryfikują,taka ich praca.

Królowa
Pracownik
@Wkurwiona

Urlopy powinny być rozpisywane proporcjonalnie oraz sprawiedliwie. Powinny też być rozpisane na miarę możliwości salonu. Bywa tak, że jakiś salon nie może zintensyfikować UW w styczniu bo akurat potrzebni są ludzie do pracy, różnie bywa, nie mierzmy wszystkich jedna miarą.

delfin
Pracownik
@Wkurwiona

No przecież pani kadrowa sama tego nie wymyśliła ona sama nic nie może, jest tylko małym pionkiem w tej całej korpo. Zarządzający, pan R, i właściciele CARREGO tak się dogadali żeby pracowników przymusić by brali urlopy w niehandlowe miesiące a w te handlowe pracowali, bo to jest najlepsze dla firmy, pracownicy pracują w sprzedażowe miesiące i robią wielkie pieniądze dla właścicieli, Zarządzający wydali takie rozporządzenie do kadr i kadrowe muszą się tego trzymać i wywierać presje na kierowników a kierownicy na pracowników żeby te urlopy brali w ten czas jak ZARZĄDZAJĄCY każą. Jak kadrowa się nie dostosuje to będzie miała ochrzan, że nie wypełnia poleceń służbowych. Więc nie obwiniajcie kadrowych tylko właścicieli prezesów i pana R bo to oni czerpią kasę z tego że pracownicy nie urlopują się w handlowe miesiące tylko (usunięte przez administratora) w sklepie.

baśka
Pracownik
@Kaśka

To nie wiem gdzie ty pracowałaś. Ja też mam kilkanaście lat pracy na różnych stanowiskach w handlu i nie tylko, i wierz mi w żadnej firmie nikt mnie nie przymuszał do brania urlopu w ten czas kiedy tego nie chciałam, żadna firma nie wyznaczała miesięcy do wzięcia urlopu, Zawsze pracownik miał do dyspozycji cały rok, zawsze musiał wcześniej zaplanować swój urlop i urlopy nie mogły się pokrywać z innymi pracownikami. Nikt nikomu nie narzucał że musi wziąć urlop w styczniu i listopadzie jeżeli nie chciał tego robić, bo to niezgodne z kodeksem pracy. Firma może Ci narzucić urlop tylko ten zaległy niewykorzystany z poprzedniego roku (taka ustawa) ale urlop aktualny nie może być narzucany przez firmę. A jeżeli ktoś się boi powiedzieć że w styczniu nie chce bo woli w kwietniu tydzień w lipcu tydzień i wrześniu dwa (już masz 20 dni urlopu) to jego problem jak jest mięczak to wszyscy będą go (usunięte przez administratora) A firm wykorzystuje naiwność słabych i bije na nim kokosy.

Kaśka
Pracownik
@baśka

Nie pisze o zmuszaniu pracowników do wzięcia urlopu kiedy nie chce.Tylko o sytuacji salonu gdzie jest 8 pracowników i wiecej, że nie ma możliwości aby urlopy były tylko w miesiące ciepłe i się nie nachodziły na siebie.Jest to niemożliwe aby nikt nie wziął urlopu w styczniu czy listopadzie.Dlatego lepiej dogadać sie na etapie planowania urlopów a nie żeby potem zostać wciśniętym w styczniu bo ktoś musi.U mnie na salonie zostały doplanowane pojedyńcze dni urlopowe w styczniu bo urlopy były tak zaplanowane,że każdy miesiąc jest cały zapełniony aż do listopada.

Ola
Pracownik
@Kaśka

Zwróć uwagę w jakim tonie jest mail odnośnie urlopów w styczniu, on nie jest w formie proszącej :)

Lis
Były pracownik
@Kaśka

Nad wszelakimi regulaminami i zarządzeniami jest Kodeks Pracy. Nie ma takich wytycznych w Kodeksie Pracy, żeby pracownik musiał wykorzystać urlop, kiedy FIRMA sobie tego zażąda. Nikt tutaj pretensji nie ma do KS.

Czarna
Pracownik
 Pytanie
@Kaśka

A Pani poszła na urlop w styczniu? :) okej, urlopy mają być wydawane proporcjonalnie ale rzadko kto chce iść w okresie zimowym na urlop (chyba że lubi sporty zimowe :D) a poza tym nikt nie może zmusić pracownika do pójścia na urlop w wyznaczonym przez siebie terminie.

Kj Nowy wpis
Pracownik
@Kaśka

Polecenia mogą wydawać a my nie musimy się do nich stosować. Urlop jest dla pracownika a nie na odwrót. J

Amanda
Pracownik
 Pytanie

Hej dziewczyny!!! Czy U Was w salonach tez jest takie parcie ze strony kierownika na stanie (cały dzień ) na przodzie salonu ?

Ola
Pracownik
@Amanda

Nie, u nas nie jest to możliwe nawet. Pewnie wasz ks zbyt dosłownie i nadgorliwie wypełnia wytyczne firmy o witaniu klienta w strefie wejścia.

Amanda
Pracownik
@Ola

Tak, dosadnie i każe każdego klienta obsługiwać.

Ola
Pracownik
@Amanda

Niektóre salony mają mieć wprowadzoną aktywną obsługę klienta na stałe, być może wasz salon został wytypowany do tego, jeżeli tak to ks powinien was poinformować o tym.

Nimi Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Jak chcą mieć aktywną sprzedaż to niech zrobią z tego szkolenie z prawdziwego zdarzenia. Dla niektórych to pierwsza praca w sklepie i skąd takie osoby mają widzieć jak aktywnie sprzedawać?

logo firmy Przedstawiciel Regionalny
Poznań
Rayner Intraocular Lenses Limited
Wyślij CV
logo firmy Technik Obiektu
Poznań
Loredo Res Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Właściciel Punktu Kurierskiego
Poznań
Pakersi Kamil Kik
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Młodazdolnaks
Pracownik
 Pytanie

Cześć :))) jestem KS i chciałabym wnioskować o podwyżkę , wiem ze KS nie dostali teraz podwyżki ale uważam że trzeba walczyć o swoje :) czy ktoś z KS również w ostatnim czasie wnioskował o podwyżkę ? Z góry uprzedzam że nie zarabiam milionów monet jako KS

Kierownik
Pracownik
@Młodazdolnaks

Moim zdaniem nie ma szans, firma nie chce dać podwyżek dla SZ i Sp Z-ca. To co dopiero dla kierowników.

Nick
Pracownik
@Młodazdolnaks

Spróbować zawsze można, ale wtedy musieliby dać wszystkim :)

Czyżby??
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Skąd wiesz że nikt nie dostał??

Lili
Pracownik
 Pytanie
@Młodazdolnaks

Nie głupio Ci prosic o podwyżkę skoro twoi zastępcy zostali zrównani ze sprzedawcami, a sz nie dostali ani złotówki podwyżki ? U nas w salonie jest mega bunt i zastanawianie się nad zmiana pracy. PS Kierownicy dostali już podwyżki na jesien.

Kierownik
Pracownik
@Lili

A wiesz w ogóle na czym polega podwyżka u kierowników, na obcinaniu premii i wkładaniu w podstawę. Czyli tak na prawdę kierowcy nic nie zyskują na podwyżkach.

Beata
Pracownik
@Kierownik

Dokładnie tak wyglądają podwyżki u kierowników. Jak dla mnie to działanie jest mocno żenujące, i pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Nie mówiąc już o tym, że jak wzrastała najniższa krajowa, to zawsze wyrównywali pensje, a kierownikom długo, długo nic nie podwyższali. A jak już podwyższyli to poprzez obcięcie premii. Przykre jest też to, że widząc obroty swojego salonu, to widzisz też, że dostajesz marne grosze, w porównaniu do utargów, które wyrabiasz. Inne sieciowki mają premię od procentu obrotu, i to jest najbardziej fair, bo zyskiem powinno się dzielić.

Kssss
Pracownik
@Lili

Może i były podwyżki na jesień, ale mi przy tym obcięli premię i jako KS mam taką samą premie co SZ i Z-ca, a i tak nie zawsze jest cała choć moi pracownicy dostają cała. Patrz też na to, że Ks premie dostaje dopiero po 3 miesiącach. Uważam, że powinna być wyższa niż reszty pracowników. Moja pensja między mną a SZ różni się ledwo 500 zł. Nie sądzę, że są to kokosy. Na razie o podwyższke nie wnioskuję. Może nadarzy się lepsza perspektywa pracy

Sonja
Pracownik
@Beata

Ks powinien mieć 1% premii liczony od mc utargu salonu.

Lolo
Pracownik
 Pytanie
@Kssss

A z jakiego miasta jesteś? Je ostatnio dowiedzialam ze moja pensja jakoś Sz jest 1400zl niższa niż KS nie wliczając w to premii. Wiem że są rozbieżności między miastami ale żeby aż tak

Gerda
Pracownik
@Lolo

Rozbieżności między miastami i salonami są ogromne, jeżeli chodzi o pensje i premie. Nawet nie podejrzewałam, że tak jest, a jednak.

Kssss
Pracownik
@Lolo

Z małego salonu, nasz skład to 5 osób. Mimo wszystko jestem ogromnie zdemotywowana takimi zarobkami. W tej firmie nic nie motywuje tak na prawdę... Ale mam bardzo małą różnicę jeśli chodzi o pensje SZ i KS. Aż przykro się czyta, że inne sklepy mają taką przebitkę. Tak to powinno wyglądać.

Lolo
Pracownik
@Kssss

Ja rozumiem i w pełni popieram żeby salony wielkopowierzchniowe i wysokoobrotowe miały większe pesnje,bo ruch jest tam duży,duże dostawy więcej pracy niż w mniejszych i mniej dochodowych salonach,ale niech rozgraniczenie pensji że względu na stanowisko będzie widoczne .

Ola
Pracownik
@Lolo

Na ten moment są salony, że pensja sprzedawcy zastępcy i dekoratora jest taka sama jak sprzedawcy, i nawet premia jest jednakowa. To po prostu się nie mieści w głowie, jest bardzo mocno niesprawiedliwe dla tych osób. A później firma się dziwi, że ma tak ogromną rotację na sklepach.

Tikitaka
Pracownik
@Lolo

U mnie jest dokładnie tak samo

Karola
Pracownik

Kilka faktów o których chyba nikt nie pamięta, Carry to firma handlowa której zadaniem jest jak największy zarobek , zarobek prezesów właścicieli i zarządzających, tu nie liczy się pracownik, jak nie ten to będzie inny najlepiej jak będzie jak najtańszy, czyli najniższa krajowa bez żadnych dodatków i benefitow bo po co dawać pracownikowi jak nie trzeba, a jak się zwolni to się zatrudni innych, a tak naprawdę zastępca starszy czy młodszy nie ma znaczenia i tak wszyscy wszystko robią, jak nie będzie funkcyjnych to sprzedawcy będą zamykać dni i robić raporty i odpowiadać za wszystko, a KS jak by firma mogła to by i kierownikom pensję poucinala, zresztą i tak to robi tylko że z premiami tylko patrzy by mieć pretekst by niewyplacac premii, tu sprzedaż za mała tu vm nie taki, tu stoły nie poukładane, itp firma robi wszystko by uciąć pracownikowi jak najwięcej a regionalni chyba mają takie wytyczne obciąć premię pracownikom tyle ile się da, ich premia chyba zależy od tego ile wprowadzą oszczędności na pracownikach, im więcej utną tym większa premia dla nich, i tak się nakręca wszystko,

Kasia
Pracownik
@Karola

Niestety ale pierwszym lepszym ludkiem z ulicy braków kadrowych na salonie się nie zalepi. Przeważnie nowy kandydat wieje już po kilku dniach, może wytrzyma cały okres próbny, rzadkością jest dłużej. Czas zdobycia doświadczenia i ogarnięcia wszystkiego od A do z to kilka lat. Nie mówiąc już, że zdobycie pracownika samodzielnie myślącego z szybkimi ruchami to prawdziwy cud :)

M
Pracownik
 Pytanie

Macie jakieś doświadczenia z urlopami na przełomie miesięcy?Jest to możliwe w tej firmie?

Kaka
Pracownik
@M

Na ten temat rozmawiaj ze swoim Ks,on akceptuje urlopy ,nanosi je ,potem wysyła do akceptacji Rks a ten po sprawdzeniu grafiku przesyła do kadr

M
Pracownik
 Pytanie
@Kaka

Ale czy taki urlop jest możliwy?Czy zależy od widzimisię kogoś na górze?

Kaka
Pracownik
@M

U nas do tej pory nie było akceptacji na taki urlop,grafik nie przechodził u Rksa,pomimo naniesienia przez KS(u nas dziewczyna chciała sobie urlop na majówkę przedłużyć ,ale nie przeszło bo w tych dniach niby składy mają być powiększone) Pewnie na to wszystko ma wpływ ile osób pracujących na salonie,czy jest to okres wysokohandlowy,czy wypada inwentura,itp

Ola
Pracownik
@M

Kiedyś miałam wyjazd na przełomie miesięcy i rks dał zgodę na taki urlop.

Kierownik
Pracownik
@M

U mnie bardzo często się zdarza, że urlop zahacza kilkoma dniami o drugi miesiąc i nigdy nie było z tym problu. Dużo zależy od pań w kadrach, które sprawdzają grafik.

Urlopy
Pracownik
 Pytanie

Niby urlopy mamy planować z pracownikami, a tutaj za każdym razem pojawiają się naciski, żeby np zintensyfikować UW w styczniu bo teraz jest maly ruch klientów. A co jak pracownicy już poplanowali UW, i w styczniu nikt nie chce, nikt nie potrzebuje, na siłę mamy wpisywać? Dlaczego tak mocno ingeruje się w urlopy na salonach? Czy pracownicy centrali też wybierają urlopy w tak mało atrakcyjnych miesiącach? Pierwszy raz spotykam się z takim działaniem, i szczerze nie podoba mi się to. Nie po to planujemy UW z pracownikami, żeby później te terminy zmieniać i wpisywać komuś na siłę tam gdzie nie chce. Co innego jak komuś pasuje, ale nic na siłę.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Urlopy

Druga sprawa, to mail odnośnie urlopow na styczeń, praktycznie w połowie miesiąca. Czyli kolejna korekta grafiku, nie mówiąc juz o tym, że niektóre salony mają tak mały skład, że nawet nie bardzo jak i kogo jest wysłać na ten urlop w styczniu. Grafik nie po to się układa, żeby go zmieniać nagle w połowie miesiąca, tym bardziej, że są zaplanowane inwentury itp i ludzie są potrzebni na salonie, pomimo mniejszego ruchu klientów. Mnie takie działania po prostu rozwalają, są bardzo niekorzystne przede wszystkim dla pracowników salonów a niekiedy zaburzają prace na salonie. Kto jest odpowiedzialny za takie nagle decyzje? I czy ten człowiek bądź ludzie też bierze urlop pomimo, że nie chce lub jest dla niego niekorzystny? No ludzie, co to ma być!

Nick
Pracownik
@Kasia

Fakt, że teraz zmalał ruch klientów i co za tym idzie spadają utargi nie jest tożsamy z tym, że na salonach nie mamy co robić. Dopiero teraz jest oddech, żeby uporządkować salony, magazyny, po intensywnym grudniu i początku stycznia. Niech nie przesadzają z tymi urlopami, zaległe to jeszcze rozumiem, jeżeli ktoś potrzebuje to też ok, ale NIC na siłę.

Ola
Pracownik
@Urlopy

A później firma się dziwi, że ma tak ogromną rotację na sklepach, że ludzie nie chcą tu pracować, że byli i obecni pracownicy piszą negatywne komentarze. Dopóki nie zmienia podejścia do pracownika, to się nic nie zmieni, a szkoda bo może być normalnie trzeba tylko szanować ludzi i dzielić się zyskiem, chcieć żeby innym też się dobrze żyło, a nie tylko pchać w swoją kieszeń.

Lolo
Pracownik
@Ola

Jeszcze dużo czasu upłynie zanim w kwestii zarządzania zmieni się cokolwiek. Centrala myśli że jak nie dole stworzy (usunięte przez administratora) to wszyscy będą z uśmiechem na twarzy przychodzi i chwalic firmę za jej wspaniałe podejście do ludzi. I to się tyczy nie tylko wynagrodzeń ale i grafików,urlopu- na jakiej podstawie niejaka Pani K. rządzi z zza biurka grafiakami dyktuje kiedy i na jak długo mamy na urlopy schodzi. Nie ma ruchu więc wypychac w styczniu ludzi na tyg urlopu bo musza się jej tabelki zgadzać. Urlop 9 lub 14 dni a jak potrzebujesz mniej to nie można bo regulamin, stałe zmainy a jak się ktoś wyłoży to przewracanie zycia reszcie pracowników bo codzinnie musi być taka sama liczba osób No bo jak w jedn dzień jest 5 os a w 4 na zmianie to się swiat zawali i karton mniej dostawy wyjdzie . Wizyta lekarska planowana od potorej roku-jesli grafik się klei to zapomnij ,możesz wziąć uz albo załatwić sobie l4. Zenada. Na szczęście ostatnie wydarzenia tak mnie zmotywowały że tylko czekam do ostatniego piątku i skaldam wypowiedzenie. Narazie od nas odeszły 2 osoby ,ja jestem kolejna.... centrala sama niszczy ta firmę wymyślana za (usunięte przez administratora) regulaminem No ale to już nie moja sprawa

Ala
Pracownik
@Urlopy

Jeśli chodzi o urlopy to dla firmy wygodnie i najlepiej żeby pracownicy brali je w miesiącach gdzie mało klientów i mała sprzedaż. Chcą zmusić pracowników by w ten czas wykorzystali swoje urlopy i dla nich to nie ważne że to nie są urlopowo miesiące zimno nie ma co robić w ten czas. Ale pracodawca nie może zmusić pracownika do wzięcia urlopu chyba że to jest urlop zaległy z poprzedniego roku, więc jeżeli sami nie zgodzimy się wziąć urlop w styczniu to nikt nie może nas do tego przymusić taki jest kodeks pracy. Więc nie zgadzamy się na to nic nam nie zrobią a co zwolnią nas no nie i tak nie ma kto pracować w tej firmie wiecznie brak pracowników,

Oliwka
Pracownik

Mam nadzieję, że grafik Inwentur na rok 2022 będzie podany przed tworzeniem grafików na styczeń.To znacznie ułatwi nam org pracę, oraz tworzenie planów UW na kolejny rok :)

Czołg
Pracownik
@Oliwka

Mamy koniec grudnia a grafiku inw na 2022 jak nie było tak nie ma, a do 15 stycznia trzeba plan urlopow zrobić.

Lolo
Pracownik
@Czołg

My mamy już ten grafik od listopada.

Kaka
Pracownik
@Lolo

Nie jest to prawdą,kierownik sieci już z 2 tyg temu jak nie dalej przesyłał na pocztę terminy inwentury na styczeń

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Kaka

Tylko na styczeń, a gdzie cały rok? Niektóre składy są tak małe, że urlop nie może pokrywać się z inwentura, i nie po to ustala się z załoga plan urlopów żeby go za chwilę zmieniać.

Czolg
Pracownik
 Pytanie
@Lolo

Tylko na styczeń a gdzie cały rok?

Lolo
Pracownik
@Kaka

Ważne chyba że jest a ni kiedy został przeslany

Poznań
Pracownik
@Kasia

Pozabierać tym co mają więcej i dać tym co mają mniej.Jest trochę takich a cicho siedzą

Celina
Pracownik
@Oliwka

Organizacja pracy tu się kłania, salony są rozliczane z tego, a co z centralą. Grafik inw powinien być już ułożony na cały rok, żeby kierownicy mogli z zespołami ułożyć plan urlopowy, bywa że są tak niskie składy, że nie można dać UW w czasie inwentury ponieważ byłoby za mało osób na niej. Do 15 stycznia ma być wysłany plan UW do kadr. To trochę bez sensu układać coś i zaraz zmieniać, tym bardziej że pracownik ma prawo zaplanować sobie urlop.

ania
Pracownik
@Oliwka

Szkoda, ze nie powstał grafik inwentur na CAŁY ROK, urlopy planujemy na cały rok a nie na mc do przodu. Jeżeli inw mocno skoliduje z urlopem, to bardzo możliwe, że urlop będzie przełożony. A później ktoś ma pretensje, że mu urlop poprzekładali.

Beata
Pracownik
 Pytanie

O co Ci konkretnie chodzi? Bo ta wypowiedź jest co najmniej dziwna:)

Pati
Klient
 Pytanie

Ile zarabia kierownik sklepu?

Oreo
Pracownik
@Pati

Na każdym sklepie jest inna pensja, zależy od wielkości salonu, utargów, ruchu ;)

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Pati

Ale z jakiego miasta??

Wyolaty
Pracownik
 Pytanie

Czy wypłata była już większa ta w styczniu czy dopiero od lutego są większe te wypłaty?? I jak jest liczona wypłata od 10 do 10 czy inaczej

Xxx
Pracownik
@Wyolaty

Każdy dostał troszkę więcej w wypłacie ze względu na zmianę kwoty wolnej od podatku jednak pensja po podpisaniu aneksu bd dopiero w lutym za miesiąc styczeń

Kasia
Pracownik
@Wyolaty

Wypłatę liczymy miesięcznie tzn od 1 do np 31, a płacone masz dopiero 10 następnego miesiąca. Nowe stawki z podniesionej najniższej krajowej będą wypłacone w lutym tj 10 lutego.

Ola
Pracownik
@Wyolaty

Była większa w styczniu jeżeli ci chodzi o ład. Tak być powinno

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Jak sytuacja u Was w salonach po nagłośnieniu sprawy o aneksach? Pracownicy chcą składać wypowiedzenia?

Grześ
Pracownik
@Ktoś

Jak na razie czekamy na rozwój wydarzeń, na to co firma zrobi, póki co zarząd ma wolne, więc brak konkretnych informacji, zobaczymy co w styczniu ogłoszą. A tak w ogóle to info o rabatach pracowniczych miało być wg maila RG do końca tego roku, a tu cisza. Nie ładnie...

Ola
Pracownik
@Ktoś

Jeżeli dadzą od stycznia porządne premie to jest to do przełknięcia, ale muszą być porządne. W styczniu pewnie dadzą więcej info i na pewno będą zmiany.

Sp
Pracownik
@Ola

Niech wszystkim dadzą premie a nie tylko ks i sz. Nikt za najniższą krajową nie będzie też pracować

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Myślisz że to możliwe że dadzą nam większe premie? Szczerze mówiąc to wątpię w to:( naprawdę szkoda że tak nas firma nie docenia:(:(:(

Ktoś
Pracownik
@Sp

Przecież sprzedawcy też mają premie uznaniową więc nie rozumiem dlaczego tak piszesz

Ola
Pracownik
@Sp

Oczywiście, że wszystkim, muszą dać wszystkim inaczej to bez sensu jest.

Ola
Pracownik
@Ktoś

Myślę, że tak zrobią, poczekajmy na info, na razie poszły aneksy bo to wymusza rząd, następny krok to zwiększenie premii i zróżnicowanie jej między stanowiskami. Myślę, że tak właśnie zrobią.

Zrezygnowana
Pracownik
@Ola

Nie zrobią nic :) sz zca i sp beda zarabiac tyle samo, więc czas sie pożegnać Bo ja pracuje za 3, nie raz zostaje dłużej jak z czyms sie nie wyrobimy, wymagania firma podwyższa, lfl rosnie, a sklad coraz mniejszy. Firma ma prawo nie dac podwyzki, otrzymając pare baniek z tarczy a ja mam prawo sie zwolnić. Tak jak kazdy sz :) Polecam takie rozwiązanie. U nas idziemy sz zca, wiec ks zostanie sam ze sprzedawcami. Powodzenia Panie RG, bo firma pracownikiem stoi :)

Koko
Pracownik
@Ola

Ale zawsze tu każdy ma inaczej.Włącz myślenie.To się nie zmieni.

Basia
Pracownik
@Koko

Sama włącz myślenie i jak się wypowiadasz to jaśniej bo nie wiadomo o co Ci chodzi. Czasami tak bezczelne typy tutaj się wypowiadają, że głową mała :(

Natalia
Pracownik
@Zrezygnowana

Zgadza się. Nie dość że praca do najłatwiejszych się nie zalicza to jeszcze firma nie szanuje wieloletnich pracowników. Wynagrodzenie powinno być uzależnione od stanowiska bo jednak więcej oczekują od Z-CA czy SZ i oczywiście różnice powinny być większe niż 100zl brutto Cierpliwość się kończy....

Agnieszka
Pracownik
@Basia

Każdy ma inaczej taka prawda.Dobrze ktoś napisał. To raczej Ty nie rozumiesz znaczenia przekazu.

O rany
Pracownik
 Pytanie
@Basia

A jak napisać jaśniej że każdy tu ma inaczej płacone. Zastanawiające. I skąd ta pewność że to kobieta pisze??

Joga
Pracownik
@O rany

Nawet jak są różne stawki między salonami, to aneksy nie dotyczą wszystkich, tylko tych co mieli mniej niż obecną najniższa krajowa. Może są salony ze pracownicy zarabiali więcej,wtedy nie trzeba dawać aneksów.

Joanna nowa
Pracownik
@O rany

Różnica zasadnicza to taka że na salonach wysokoobrotowych gdzie firma ma duże zyski zawsze jest szansa na wyższą pensje.Tam gdzie ponoszą straty dadzą minimalne bo muszą i nic więcej.W większości firm już tak robi niestety

Helo
Pracownik
@Joanna nowa

No tak, ale nie może tak być, że funkcyjny razem z premia ma tyle samo co sprzedawca, a SZ ma mniej na czysto niż osoba poniżej 26 rz nie funkcyjna. To powinni wyrównać bo ludziom się krzywda dzieje, i nie ma co się dziwić.

JOWITA
Pracownik
@Ktoś

Tutaj na prawdę wypada pochylić się nad tymi wynagrodzeniami, i wyrównać to chociażby w premii, nie może by tak, że funkcyjni zarabiają tyle samo co sprzedawcy, nie może być tak. że SZ powyżej 26 rz zarabia mniej lub równo co sprzedawca do 26 rz. Dobrze byłoby też wprowadzić dodatek stażowy i docenić długoletnich pracowników, tych ,którzy pracują i nie stwarzają problemów, bo to są główne filary firmy, i jest różnica między pracownikiem doświadczonym a nowo przyjętym. Zacznijmy się szanować, bo szacunek idzie w obie strony. Wraz z aneksami nie przyszła żadna informacja, czy to tak zostanie, czy to się zmieni, nic. Do tej pory nie ma też informacji o wprowadzeniu rabatów pracowniczych a miało byc info do konca roku 2021, do tej pory nie ma tez informacji o zamowieniu budzetowym a sa salony, że już nie ma podstawowych produktow niezbednych do funkcjonowania sklepow. No bądźmy poważną firmą.......

Zrezygnowana
Pracownik
@JOWITA

My już dostaliśmy info od rks, ze aneksy dla z-ca i sz nie przyjda. Kolejna ewaluacja po kwartale, zależy w jakiej kondycji finansowej będzie firma. Oczywiście jeśli jakis Sz jeszcze zostanie w tej firmie do tego czasu.

Pracownik
Pracownik
@Zrezygnowana

My również otrzymaliśmy informację od RKS, że nie ma co liczyć przez kwartał na podwyższki. Przynajmniej wiemy na czym stoimy. Przynajmniej przez najbliższy kwartał. Jeśli chodzi o zniżki pracownicze to jakaś kpina z brakiem informacji. Później na rekrutacji (usunięte przez administratora) się przyszłych pracowników, że firma ma zniżki pracownicze. Wstyd.

patrycja
Pracownik
@Pracownik

Niestety nie wszystkie salony otrzymały tę informację. Na salony wysłano aneksy bez żadnego wyjaśnienia. To jest chyba 1-sza firma w, której pracuję gdzie zrównano pensje pracowników funkcyjnych z pracownikami bez funkcji,na niektórych salonach nawet róznicy w premii nie ma. Od jakiegoś czasu nie można się doprosić o nowe zamówienie budżetowe, to nic , że nie ma już czym sprzątać, przypominam że to pracodawca jest od zapewnienia środków do funkcjonowania salonów a nie , że pracownik musi sobie wyczarować, albo ludzie kupuja za wlasne zarobione pieniadze. To przykre, że do tej pory nie ma żadnej informacji o zniżce pracowniczej, pomimo tego, że był mail że będzie info do końca roku. Teraz jest rynek pracy pracownika, byle kim z ulicy się nie zastąpi doświadczonego pracownika, więc warto szanować ludzi, pracownik to nie tylko koszt ale też wartość. W momencie kiedy wzrasta najniższa krajowa, naturalną rzeczą jest wyrównanie pozostałych pensji, bo stawki się zmieniły. Jeżeli pracownicy czują się niesprawiedliwie potraktowani, raz drugi zacisną zęby, ale za trzecim już złożą wypowiedzenie i odejdą. Każdy potrafi liczyć i porównać sobie stawki, tutaj już SZ zauważyli , że sprzedawcy do 26 rz wychodzą niewiele więcej od nich, a jak wiemy sprzedawca nie ma tylu obowiązków do wypełnienia co SZ, który niejednokrotnie musi zastąpić kierownika. Tutaj firma powinna podjąć jakieś działanie lub wyjaśnić dlaczego działań nie podejmuje.

Nn
Pracownik
 Pytanie
@patrycja

Jak jest rynek pracownika,to się zwolnij i szukaj szczęścia gdzie indziej..co tam jeszcze robisz?

1
Lolo
Pracownik
 Pytanie
@Sp

Premiie ? Premia jest uznaniowa ,dziś jest jutro jej nie masz. Wynagrodzenie niech podniosą a nast premie. Wynagrodzenia Ci nikt nie zabierze a z premia to już różnie. Przy pierwszym lockdownie zabrali premie na długo,więc co Ci da jak będzie wyższa?

Kasia
Pracownik
@Lolo

Ale skoro nie dali, nie wyrównali pensji, to niech chociaż zrobią porządek z premiami. Na ten moment nie ma praktycznie różnicy między (usunięte przez administratora)

Sz nowa 1
Pracownik
 Pytanie

@Pracownik czy ktoś już poznał nowa Panią Regionalna pomorze?

Gucio
Pracownik
@Sz nowa 1

Coś często zmienia się rks w tym regionie.

Olga
Pracownik
 Pytanie

Czy można nosić w tej firmie cos w innym kolorze niz czarny? Chociaż jakis kardigan narzucony na czarna bluzke?

1
Kaka
Pracownik
@Olga

Na panelu są wytyczne co do koloru ubioru pracownika:czarny,ciemny siwy,granatowy.

Kierownik
Pracownik
@Kaka

Dozwolonymi kolorami jest czarny i grafitowy. O granie nie ma mowy w wytycznych, jest niedozwolony.

Lama
Pracownik
@Olga

Nosimy kolor czarny góra.

1234
Pracownik
@Lama

Nosimy czarną górę, którą sami musimy sobie zapewnić tzn firma nie daje odzieży pracowniczej.

Nana
Pracownik
@Kierownik

Po rozmowie z panem Rafałem, dowiedziałam się, że jest dozwolony kolor ciemny, w tym również granat ;) Po prostu nie mamy się rzucać z daleka w oczy jakimiś pstrokatymi ciuchami :D

Lenka magda
Pracownik
 Pytanie

Kochani, jak stoicie z zamówieniami budżetowymi, też zaczyna Wam po woli wszystkiego brakować? Do tego te limity moim zdaniem są za małe, po za tym na realizację się strasznie długo czeka. Może powinni zmienić dostawce, usprawnić to jakoś. To nie może być tak, że pracownicy zostają bez śr czystości na sklepie. Coś tu ewidentnie nie gra.

Kasia
Pracownik
@Lenka magda

Budżety są tak niskie, że trzeba się na głowic przy tym zamówieniu, nam też już wiele rzeczy brakuje, zam było na 11 i 12,wiec powinno wyjść już nowe a tu cisza.Bywa, że pracownicy kupują coś we własnym zakresie bo brakuje.

Nick
Pracownik
@Lenka magda

Zamówienia budżetowe nie przychodza w terminie, zawsze jest jakaś obsuwa, a ty sobie radź, nie ważne że salon nie ma już śr czystości. Powinni coś z tym zrobić, zmienić dostawcę, albo bardziej się zainteresować czy salony czegoś nie potrzebują czy śr starcza, a może nawet zwiększyć limit przeznaczony na te zakupy.

Zmęczona życiem
Pracownik
@Nick

Środki czystości to jeszcze ale nam teraz zabrakło papieru do drukarki, rolek do kasy fiskalnej i do terminala, taśmy czarnej, kopert do dokumentów. Budżet jest zdecydowanie za niski i kupując papier listki do rąk to 49 zł musisz wydać na dzień dobry bo w coś ręce mokre trzeba wytrzeć!

Celina
Pracownik
@Zmęczona życiem

Jeszcze teraz przy pandemii ręce częściej myte więc ręcznik szybko schodzi. Te ręczniki papierowe są strasznie drogie a marne jakościowo, powinni zmienić tego dostawce i poszukać innego. Żeby na salonach brakowało podstawowych rzeczy to wstyd! Niedługo nie będziemy mieli czym sprzątać na salonach, bo organizacja tych zamówień jest do kitu, a budżety za niskie.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Lenka magda

Ja nie wiem, i nie rozumiem, dlaczego jeszcze nie ma zamówień budżetowych na następny okres, 11 i 12 już się kończą, tak samo jak się kończą śr czystości i inne na salonach, centrala ma może i przerwę świąteczna, ale na sklepach pracują ludzie i potrzebują do funkcjonowania ścierek, płynów, ręczników papierowych itp czy tam ktoś śpi?

Ks 2
Pracownik
@Lenka magda

Te zamówienia budżetowe to jakaś kpina, nie dosyć, że budżety poobcinali i są za niskie, to jeszcze czas oczekiwania na realizację jest za długi i jeszcze nie przychodza w terminie tylko zawsze jest jakaś obsuwa z dostarczeniem. Powinni coś z tym zrobić, zmienić, zadbać o to żeby na salonach niczego nie brakowało a wręcz był jakiś zapas środków itp

ania
Pracownik
@Lenka magda

Do tej pory nie ma jeszcze info o zam. budżetowym, zaraz nie będziemy mieli czym sprzatać i na czym drukować dok :/

jojo
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Jak pracownicy kretyni to kupują za swoje pieniądze tego co brakuje i firma powinna zakupić. Krótka instrukcja co się robi jak brakuje produktów do sprzątania i papieru do drukarki i.t.p. Informuje się RKS-a że za kilka dni się skończy płyn do szyb, papier do drukarki, płyn do podług itp. czy będą w najbliższym czasie zamówienia budżetowe, jeżeli odpowie że nie będzie to pytasz czy można zakupić te produkty na fakturę? jeżeli RKS odpowie że nie to piszesz że od dnia tego i tego salon nie będzie sprzątany i nie będą drukowane dokumenty i raporty bo nie ma do tego produktów. W dzień kiedy ci się wszystko skończy dla przypomnienia dzwonisz do RKSa i przypominasz że już nie masz na czym drukować i czym sprzątać i pytasz CO masz w takim przypadku robić. I RKS musi podjąć decyzję, nie może Ci powiedzieć żebyś kupiła za swoją kasę, więc na 99,99% pozwoli zrobić zakupy na fakturę albo przerzuci ci produkty z innego salonu z którego jest większy zapas. LUDZIE nie dokładajcie swojej kasy na firmę, która biedna nie jest tylko MEGA SKĄPA.

M
Pracownik
@jojo

@jojo pisać do tego kto odpowiada za zamówienie budżetowe że artykuły ci się skończyly i czy możesz kupić na fakturę bo inaczej do nich nie dociera.

1234
Pracownik
@jojo

Nie mamy rks, a Pani od zamówień nie odpisuje na maile :)

energia
Pracownik
@Lenka magda

To jest pierwsza sieciówka w jakiej pracuję, gdzie dopuszcza się do sytuacji, żeby na salonach brakowało podstawowych środków do sprzatania i org pracy. I jeszcze pracownicy muszą się prosić o zamówienie budżetowe, tak jakby ktoś łaskę robił. Żenujące to mało powiedziane.

jjojo
Pracownik
@1234

To nie piszesz maila, bo wtenczas wszyscy Cie olewają, tylko dzwonisz do biura do centrali i prosisz o przełączenie do kogoś kto się tym zajmuje, a jak nie ma tej osoby to prosisz o osobę która ją zastępuje.

1234
Pracownik
@jjojo

Szczerze, to wyglada jakby pracownikom zależało bardziej na prawidłowym funkcjonowaniu salonu, niż osobom ,którym powinno. To przykre, że trzeba dzwonić,pisać maile i upominać się o rzeczy,które bez gadania powinny być zawsze dostępne na salonie. Wstyd!

Olcia
Pracownik
 Pytanie

Cześć dziewczyny, mam kilka pytać odnośnie dzisiejszej wypłaty. Została naliczona wg nowej minimalnej krajowej z dodatkiem za pranie odzieży? Kwestia nowego ładu wchodzi również z tą wypłatą czy dopiero w lutym za styczeń?

1234
Pracownik
@Olcia

wchodzi już z tą wypłatą bo jest od grudnia 2021r.

1234
Pracownik
@Olcia

natomiast zwiększona najniższa krajowa wchodzi z lutowa wyplata bo jest od stycznia

Olga
Pracownik
 Pytanie

Czy jak jestem na L-4 dostane premie?

Kaka
Pracownik
@Olga

Tak,pomniejszona o dni na l4

Olga
Pracownik
@Kaka

Dziekuje

Hania
Pracownik
@Olga

To zależy od ks, możesz nie dostać jak Ci nie przyzna.

Wybory
Pracownik

Dostanę emaila i ja go rozumiem tak ze ks musi wybrać jedna osobę na salonie której należy się podwyżka

Niki
Były pracownik
 Pytanie
@Wybory

Co skąd takie informacje?

inga
Pracownik
@Niki

ta informacja to bzdura,ktos tu maila nie zrozumial :/

Niezadowolona Ks
Pracownik
 Pytanie

Hej, O co chodzi z meilem od pani K. Z kadr? Odnośnie wyboru pracowników do stworzenia jakiegoś regulaminu?

inga
Pracownik
@Niezadowolona Ks

Potrzebują dwóch ludków, przedstawicieli pracowników, żeby ustalić z nimi sposób ochrony sygnalistow oraz sposób w jaki można zgłaszać wszelkie naruszenia. To wymóg Uni Europejskiej. Tylko i wyłącznie do tego celu powołują tych przedstawicieli. Innych działań się z pracownikami nie ustala, a szkoda bo może rotacja byłaby mniejsza')

Sz nowa
Pracownik
 Pytanie

Hej. Czy region Pomorze ma regionalna ?

Pracownik
Pracownik
@Sz nowa

Z czego wiem to zatrudnili ostatnio

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 479.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 428, z czego 21 to opinie pozytywne, a 78 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Carry Sp. z o.o., to 16, z czego 2 to opinie pozytywne, a 0 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 755 ocen.