Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

BYŁY PRACOWNIK
Były pracownik
 Pytanie

Długo zastanawiałam się czy jest sens, by umieszczać tutaj swoją opinię na temat owego pracodawcy, ponieważ zauważyłam, że ta strona niestety stała się ,,czatem'' dla pracowników, a nie bazą wiedzy dla przyszłych/potencjalnych, nowych sprzedawców w sieci sklepów CARRY. Jednak są osoby, które zaglądają tutaj w celu uzyskania opinii na temat pracodawcy, bądź samej pracy w sklepie, więc zdecydowałam się dodać coś od siebie, ku przestrodze oczywiście, nie zachęcie, bo nigdy w życiu nie polecę nikomu pracy w CARRY. W sklepie pracowałam przez prawie 3 lata, zdecydowałam się złożyć wypowiedzenie z wielu względów, głównie z szacunku do samej siebie. Jak większość osób tutaj zbierałam się do tego bardzo długo, jednak uwierzcie mi, że warto. Pandemia wcale nie utrudnia, wystarczy tylko chcieć znaleźć nową pracę i zmienić coś w swoim życiu, w sumie to zacząć żyć, bo grafiki w Carry nie pozwalały na to za bardzo. Może zacznę od plusów, ponieważ nie ma ich zbyt wiele. Po pierwsze zespół- miałam bardzo fajny i zgrany team, w większości trafiałam na pracowite/miłe osoby, jednak wiadomo, współpraca nie trwała zbyt długo, bo albo firma żegnała pracownika, albo uciekał sam- nic dziwnego. :) Po drugie- sama praca, przyjemna, jeżeli ktoś lubi pracę z towarem i ludźmi oczywiście. Pracowałam w bardzo dużym sklepie, w sumie chyba w jednym z lepszych w sieci, który przynosił największe obroty i mimo to nie uważam, że było mega ciężko, bo po prostu taka praca bardzo mi odpowiadała. I w sumie to tyle, jeżeli chodzi o plusy, jak widać nie są to nawet plusy, które dotyczą samego pracodawcy. Jeżeli chodzi o minusy, to jest ich bardzo dużo, nie wiem, które pominąć, a o czym napisać. Grafik, może zacznę od niego, bo pewnie interesuje Was jak się tutaj pracuje- system 12h odpowiadałby mi jak najbardziej, gdyby było to jakoś sensownie planowane tak jak robi się to w innych firmach, np. 12/wolne/12 lub 12/12/wolne/wolne. Jednak nie tutaj, po pierwsze- możesz podać dyspozycję, jednak nie musi ona zostać uwzględniona, weekendy- najlepiej wszystkie w pracy, grafik zostaje zaakceptowany kilka dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, po czym najczęściej i tak dochodzi kilkanaście korekt, ponieważ Centrala zaczyna planować różne rzeczy w momencie, kiedy dany miesiąc się rozpocznie, a nie kiedy kierownik robi grafik. :) Także jeżeli np. widzisz, w poniedziałek, że masz wolny piątek, to nic sobie nie planuj, bo możesz pójść do pracy. 3 dni wolnego? W żadnym wypadku- 3x 12h? OCZYWIŚCIE. Panie z kadr zapominają czasem, że jesteśmy ludźmi, a nie cyferkami- bo przecież obstawienie to podstawa! Ja często pracowałam tak: 11h,12h dzień wolny, 12h, 9h itd ;). Gdzie tu jakieś normalne zmiany? No nie ma niestety. A i pracujemy po 12,5 godziny, a nie 12- bo dla prezesa jesteś nikim i nie zapłaci Ci za przerwę. Po drugie- CENTRALA- ludzie oderwani od rzeczywistości. Chcieliby, żeby salon był na poziomie innych znanych sieciówek, po czym przysyłają na wyprzedaż rzeczy, które gniją i są nawet z sezonów 10 lat starszych. Kierownik sprzedaży- nigdy nie powie prawdy, kłamie, potrafi stać przed sklepem i robić z ukrycia zdjęcia pracownikom. (?!) Współpraca z centralą i kadrami- na poziomie 0, no totalne (usunięte przez administratora) Kierownik też nie ma nic do powiedzenia- on tylko z nazwy jest kierownikiem, bo takie stanowisko wymagane jest na sklepie. Nie da się pracować z towarem na tym sklepie- bo nie ma konkretnych zasad- dział towarowania chyba robi wyliczankę co danego dnia wysłać na sklep, bo możesz czasem codziennie dostawać to, co już jest na sklepie w ilości dużo za dużej. No generalnie jesteś nikim, to co bardzo mi przeszkadzało to fakt, że nikt się z Tobą nie liczy, głupi okres świąteczny- UWAGA: na maila wysyłane są życzenia pisane na kolanie i to jeszcze nie od wszystkich. Sam prezes w tym czasie zajęty jest innymi biznesami, bo jak wszyscy dobrze wiemy właściciele kręcą nie jeden biznes, który idzie im całkiem dobrze, a ciągle na wszystko brakuje pieniędzy. Na premie dla pracowników, na benefity, na zniżki pracownicze, na najmniejszy prezent na święta- jak to jest w innych firmach, na WODE W OKRESIE LETNIM, na jakiekolwiek zaopatrzenie na socjalu. FIRMA NIE DAJE NIC, WRĘCZ ZABIERA. Każdy sprzedawca na umowie wypłatę ma taką samą, a potrafią one znacznie różnić się od siebie- dlaczego? BO TAK. Ekwiwalent za pranie odzieży wynosi 30 zł na 3 miesiące- WTF?! Firma nawet nie zapewnia Ci koszulki- a kiedy ubierzesz zimą sweter w kolorze innym niż czarny, bo zamarzasz na salonie i firma nie zapewni Ci grzejników o które prosisz to kierownik sprzedaży bardzo szybko zauważy to na kamerze. :) ( Zimą obiady jadaliśmy w kurtkach).Nigdy nie wiesz czy przedłużą Ci umowę- jest to owiane wielką tajemnicą, ale dlaczego? Umowa kończy Ci się w czwartek, więc dopiero w czwartek rano jak przyjdziesz do pracy to dowiesz się czy masz się pakować czy zostać kolejne 12h. Mogłabym pisać godzinami, smaczków jest wiele, więc UCIEKAJ, SZKODA ŻYCIA I NERWÓW, chyba, że nie szanujesz samego siebie.

kierowniczka

dzisiaj to ludzie co przychodzą do pracy to pożal się boże.Dzisiaj żeby odpowiedniego człowieka znaleźć to cud a jakie wymagania na rekrutacji głowa aż boli. Już bez przesady miliony by chcieli zarabiać a nic nierobić najlepiej na wolnym siedzieć a kasa niech wpływa na konto.

9
Była zastępczyni
Były pracownik
 Pytanie

Mówię tu o Carry w Pruszkowie. Nie ma to jak dowiedzieć się o zwolnieniu z pracy tego samego dnia. Jako zastępczyni kierownika robiłam za samego kierownika sprzątaczkę „informatyka” i nie wiem kogo jeszcze. Zarobki wydają się dobre ale nie adekwatne do obowiązków. Robiłam większość rzeczy za kierowniczkę podczas gdy ta rozmawiała przez telefon, odpisywała na mess, plotkowała, zachowywała się jakby miała 20 lat bądź wychodziła na „godzinne” przerwy z partnerem. Pracowałam tam ponad rok i przez kierowniczkę zwolniło się tam łącznie 10 osób. Grafiki ? Beznadziejne robione jak dla robota: poniedziałek wtorek 11h środa wolne czwartek 9 h piątek i sobota 11h. Odkąd zaczęłam tam prace nie miałam czasu na nic innego. Kierowniczka kompletnie nie uwzględnia próśb i potrzeb pracownika ponieważ jej pójście do spa czy zrobienie ust jest ważniejsze niż twoja wizyta u lekarza czy wizyta u notariusza i tym podobne. Od kierowniczki jedyne co słyszałam to „może i schudnąć możesz ale nie w tym życiu” „ nie jedz tego bo będziesz gruba” „gdybys miała diety pudełkowe jak ja to byś schudła. Regionalna ma totalnie w (usunięte przez administratora) to co się dzieje na sklepie. Zatem jeśli lubisz być poniżany , wykorzystywany (często się zdarzało ze kierowniczka stała za kasą z pracowniczką która jej lizała d**ę i gadały całe dnia a ja pracowałam sama) i nie mieć życia prywatnego pracując po 11 h codziennie to polecam Ci prace w Carry w Pruszkowie.

1
Nadal pracuje :)
Pracownik

Przyznam, że przykro się czyta same negatywne wpisy, dlatego postanowiłam jednak zabrać głos. Oczywiście mam świadomość tego w jakich czasach żyjemy i jak roszczeniowym jesteśmy społeczeństwem, jednak nie mogę się zgodzić z tyn że w firmie jest tak tragicznie. Prawdopodobnie większość negatywnych opinii pisana jest przez osoby funkcyjne które najzwyczajniej w świecie sobie nie poradziły. Lub przez pracowników takich właśnie osób funkcyjnych. Uważam że nie ma nic nadzwyczajnego w tym że firma oczekuje żetelnej pracy za wynagrodzenie które daje. Nie bardzo rozumiem jak można mieć pretensje do tego że czegoś od nas za tą pensje oczekują. Firma jest dla osób kreatywnych, potrafiących pracować na priorytetach, a przede wszystkim świadomych na czym praca w sklepie polega. Social faktycznie powinien być lepszy bo w tym temacie nie ma nic do zaoferowania. Wynagrodzenie dobre w porównaniu z innymi markami odzieżowymi. Praca, jak w każdym sklepie wielkopowierzchniowym. Atmosfera, napewno zależy od tego do jakiego zespołu i kierownika trafisz. Współpraca z centralą, jak wszędzie oni są od przestrzegania procedur i przepisów, a Ty uważasz że to niczemu nie służy. Co oczywiście nie jest prawdą ;) Myślę że prywatne frustrację wylewane na byle ,,koleżanki,, z pracy nie stanowią żadnej opinii o pracodawcy dla przyszłego pracownika i powinny być usuwane przez administratora. Być może przez tak niski poziom wpisów z pracodawcy rezygnują ludzie którzy nadawali by się do tak ,,drakońskiej,, pracy :)

Abc Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Hej Ks, macie jakies info odnosnie naszych podwyżek lub premii?

Yyy Nowy wpis
Pracownik
@Abc

Niestety nic nie wiadomo. Żenada... Bo znając ich to kierownikom nie dadzą żadnej podwyżki. Odechciewa się wszystkiego. Niedługo sprzedawcy nas dogonią... :) :) :)

Ksss Nowy wpis
Pracownik
@Abc

Cisza, wiem tylko ze niby wszyscy maja coś dostać oprócz nowych i po.

Halo KSI
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry kierownicy. Powiedzcie mi jak z premiami u was za grudzień? Dostałyście całość? Ja zamierzam uciekać z tej firmy, już podjęłam decyzje o zwolnieniu. Nie mam zamiaru robić za marne grosze. Nie dość że podwyżki nie dali to jeszcze premie kradną... Dramat!!!!!!

Kierownik
Pracownik
@Halo KSI

Ja dostałam całość,200 zł,plan wyrobiony miałam 99%

Ks
Pracownik
@Halo KSI

Nie uskuteczniałam się i generalnie uważam ze gowork to nie miejsce na żale ale ku(usunięte przez administratora). dość !!!! (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) manipulanci. Czas się ewakuować …. Drogi zarządzie szykujcie się na gorący okres dla waszego E-rekrutera bo dzięki waszym „ podwyżkom „ i traktowaniu ludzi jak darmowych roboli rozwaliliście masę zespołów na sklepach … żegnam

Kiero
Były pracownik
@Ks

Otóż to, to jest chore. Pomimo starań, ucinają premie. Co my mamy zrobić jak nie ma klientów ostatnio, w ogóle... Nie stworzymy ich żeby kupowali. Ja sama myślę o zwolnieniu się, mam dość tej firmy. Też mi ucięli premie pomimo wyrobieniu 90% planu. Droga centralo zastanówcie się co wy robicie bo niedługo stracicie na prawdę dobrych pracowników... A nikt wam nie przyjdzie pracować za te marne grosiki... Ja rozumiem inflację... Ale inflacja nie dotyczy tylko firmy. My też mamy rodziny kredyty i dużo wydatków. A sam fakt ze nie daliście kierownikom podwyżki to już świństwo. Od kilku lat jestem kierownikiem i nie dostałam podwyżki... Niedługo sprzedawca będzie zarabial tyle co ja... Spadam stąd, znam swoją wartosc i nie będę pracować jako kierownik za śmieszne pieniądze bo w innej firmie zarobię o wiele lepiej i myślę że lepiej docenią kierownika niż tutaj ta cudowna centrala.

Firma z dykty
Pracownik
 Pytanie
@Kiero

Zawsze znajdą powód, żeby nie dać podwyżki. Jeśli myślą, że uzależnienie premii od planów i od koszyka, gdzie nie masz na to wyłącznego wpływu (bo naganiać klientów i wciskać im na chama przecież nie będziesz) zmotywuje pracowników, to tylko pogratulować. Premia sprzedażowa na poziomie 200 zł? Kpina.

Ks
Pracownik
@Kiero

Ja również spadam …. Przejrzałam oferty pracy i serio zarabiamy za ta odpowiedzialność mniej niż kasjer w biedronce …. Carry to banda (usunięte przez administratora) a regionalni to zakłamani manipulanci ….

...
Pracownik
@Ks

co się martwisz sami staną na kasach i zobaczymy czy będą sprzedawać dużo.

O tak... Nowy wpis
Pracownik
@Ks

za taką płacę to brak motywacji do pracy nikt nie będzie wielce się starał dla nich.

Firma z dykty
Pracownik

Carry to myśli, że my chyba wdzięczni będziemy, że w ogóle nie zlikwidowali premii (a taki podobno był plan). Rzeczywiście, jest za co dziękować... Podejście do pracowników wspaniałe, takiej firmy to ze świecą szukać.

Elewa
Pracownik
@Firma z dykty

z tym podejściem masz rację jakie oni takie my.Nic za bardzo bo nikt tego nie doceni.Jak płacą tak mają.

Były pracownik Byd. Carry
Były pracownik

Od samego poczatku mowiac noe radze nikomu kto chce miec życie pracy w tej firmie . Tam moze wygląda na pierwszy rzut oka ze praca jest łatwa i spoko ale tak nie jest . Grafik masakra pracujesz 12/12/wolne i znowu 12 albo nawet 12x3 pod rząd bo mi kierownik mowil ze tak nie bedzie na pewno ale tam coagle brakuje ludzi bo sie zwalniają i wtesy ty musisz bo jesteś jeleń bez życia i bez gadania bo on nic nie zrobi . Kierownik :po pierwsze przychodzi do pracy w urlop , wolne albo dzwoni i wymysla głupie zadania kiedy zwykli pracownicy sa juz i tak baaardzo zajeci ,plotkuje sobie ze swoimi wybranymi czyli zastępcą i dekoratorwm plus reszta ktora mu wlazi w (usunięte przez administratora) i potrafi się bardxo fajnie mścić na tych co mu nie przypadli do gustu . Rozmawia przez twlefon w salonie o glupotach z drugim kierownikiem w czasie pracy z wymowką ze to w sprawie pracy kiedy slychac ze to nie to . Na zapleczu (usunięte przez administratora) bo nikt nie sprzata a jak przyjdzie nowy to pn to robi , wynosi (usunięte przez administratora) też on oraz doataje glupie zadania typu zmieć kurz z tysiaca półek na sklepie albo sam odkurz pod stołami lub nawet cały sklep a sklep najwiekszy w bydgoszczy . Nie mozna sie oprzec na sekunde po 12 h pracy bo kierownik cie dojedzie nawet jak padasz . Nie wspomne ze pracujesz 12,5 h bo odrabiamy przerwe nawet jesli do 9 tylko siedzimy to jak nie przyjdziesz rowno na 8.30 masz opieprz kazą odrabiać ale jak zrobi to ktos z ulubiencow to wszystko jest juz nie wazne a robią to co chwila oprocz zastepcy . Kasa jak i caly systwm to staroć na ktorym nie da sie nauczyc szybko kasowac odrazu , wszystko sie psuje a oni nawet tego nie wymienią . Jedyne co mają na chodzie to bramki na wejsciach . Żadnej opieki zdrowotnej ani dodatkow , a jak podpadniesz z L4 nawet raz to tak zwana premia ktora jest zawsze i tak ucinana jest ci calkiem zabierana a są to i tak grosze . Brak zapewnionej wody . Wszystko jest stare . Nie mają mozliwosci oddawania ciuchow w jakimkolwiek salonie i przez to na sklepie pracownikow spotykaja niemile pogawędki z klientami . Inwentaryzacja odbywa sie praktycznie co miesiac czasem co 2 i zapieprzasz na niej jak szalona a dodatkiwm za nią jest jakies 40 zl do wyplaty . Nie zapewniaja ubrań czyli chociaz jakiejs koszulki a dają raz na 3 miesiace 24 zł za pranie ŚNIESZNE !!!!. TA FIRMA TO MASAKRA

1
Firma dno
Pracownik
@Były pracownik Byd. Carry

Masakra to mało powiedziane firma to (usunięte przez administratora) i nie wiem na jakiej podstawie zdobywa się w niej stanowiska chyba na podlizywaniu się kierownikowi i RKS-owi bo jak to można określić po kilku minutach czy ktoś się nadaje czy nie a Pani wielka RKS Warszawa niech spojrzy na siebie i zacznie siebie oceniać. Zespoły na salonach są toksyczne jak podpasujesz jednej to wszystkie po tobie jadą. Możesz pracować jak maszyna a i tak się dowiesz się nic nie robisz. Praca w tej firmie to strzał w łeb bo ani nic nie dostaniesz od firmy a i jeszcze praca w niej jest mega toksyczna a atmosfera to wogole masakra. Im większym jesteś chamem tym masz lepsze stanowisko w tej firmie. System w tej pracy to powinien trafić do muzeum techniki. I w ogóle co to ma być jak masz 3 dni wolne to już ci urlop liczą za to i każda sobotę jak pies warujesz w tej pracy. Tą firmę trzeba omijać szerokim łukiem bo kto się tam zatrudni ten straci sporo zdrowia na użeranie się że wszystkimi

Coks
Pracownik
@Były pracownik Byd. Carry

Prawda!

Śmiech na sali
Były pracownik
@Były pracownik Byd. Carry

Kierownik razem z zastepcą to chodzą sobie w godzinach pracy po galerii na zakupach czy robota jest czy jej nie ma . Nie wspomniec o częstym wychodzeniu na papieroski przed galerie . Zresztą chodzili nawet po dwie osoby a reszta mysiala robić . Atmosfera dno dla nowych a dla swoich super . Zgadzam sie

1
Lolo
Były pracownik
@Śmiech na sali

W Krk też jest taki salon gdzie kierownik 2 paczki potrafi wypalić za 8h a potem jeździ po ludziach bo nie można się z niczym wyrobić.

Niki
Pracownik
@Śmiech na sali

U nas to samo. Z tym że 8h to przesiedzi przy komputerze lub w kanciapie i pisze sobie SMS oraz plotkuje. 3 osoby funkcyjne na kasie kawę piją a jedna na przodzie i sprząta pół salonu, przymierzalnie roznosi. Już nie wspomnę że zawsze wychodzi godzinę wcześniej z pracy Totalny brak szacunku do pozostałych pracowników. Krakow

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Niki

Nie macie kamer?

Bydgoszcz Carry
Były pracownik
@Niki

A to u nas tez stały czesto we 3 albo 2 osoby raz na kasie raz na przodzie sklepu gadając a potem inna osoba sama musiala roznosic przymierzalnie , ukladac stoly i ciuchy . Potrafią nawet plotkowac na przodzie sklepu albo sie chowac na kidsie . Widze ze zwyczaje te same . Firma cudowna nie ma co

Wariatkowo
Były pracownik
@Śmiech na sali

Ej ale kierownik jak przychodzil na popoludniu to nie wiem ale ciągle zmieniał ustawienia ciuchow , segregowal cos bo stwierdzal ze tak ma nie byc albo nagminnie dzien w dzien przesuwal lub zmieniał szafy jak nawet nie dostawal tych wytycznych o zmianie z centrali . Potem nawet jak zapamietales co gdzie jest to zara bylo gdzie indziej . Rozumiem co jakis czas ale tak bylo codziennie a robota byla inna też .

Pupciolandia
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik Byd. Carry

No słuchaj wszyscy wiedzą ile z msc przepracowałaś i to zawsze ty najwiecej miałaś do powiedzenie abp ciagle coś ci nie pasowało, firma może niezbyt zachęca sama sobą jednak jak coś się chciało od kierownika to kierownik szedł na rękę czyż nie ? Bo teraz nagle kierownik z zastępca i dekoratorem wielce źli ale jak potrzebowałaś pomocy z czymkolwiek to przychodziłaś i pytałaś wiec proszę nie ośmieszaj się ;)

Xvc
Klient
@Wariatkowo

No to co piszesz jednak pokazuje ze jednak interesował się sklepem i coś robił. Mogło go nie obchodzić to jak wyglada sklep bądź zlecić to komuś wiec tutaj duży plus dla niego ze starał się o poprawną prezentacje. Ja jako klient często zwracam uwagę na to jak wyglada sklep i jeśli ciagle pokazujecie to samo w tym samym miejscu to absolutnie nie zachęca mnie to do zakupu.

:)
Pracownik
@Wariatkowo

Może chciała być dekoratorem.Raczej to jest zaleta a nie wada że dba o częstą zmianę ekspozycji.

logo firmy Spedytor krajowy i międzynarodowy
Poznań
Interfracht Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Monter Instalacji Automatyzacji Produkcji
Poznań
Flexkon Europe Sp. z o.o.
(18 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter/Mechanik - praca od zaraz
Poznań
Tincors Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel Medyczny
Poznań
APC Instytut
(26 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kiero
Pracownik
 Pytanie

Hej kochane, wiecie coś o premiach? To znaczy jak mamy teraz pisać? Nie było póki co żadnego info od RKSa. Nawet jeśli biorąc pod uwagę wyniki to jak, każdy ma być rozliczony z wyników czy ogółem będziecie pisać? Jaki wynik sprzedaży miesięczny, realizacja tsk koszyk i średnia wartość paragonu? Może ktoś coś podpowie. Pewnie dostaniemy info aczkolwiek nie wiem za bardzo jak się za to zabrać skoro mają być teraz brane pod uwagę wyniki... :)

?
Pracownik
@Kiero

Przecież każdy ks dostał maila gdzie to było dokładnie opisane. 100% premii w przypadku wyrobienia min.90%planu sprzedaży lub 100%koszyka Wszyscy razem sie liczą ,nie indywidualnie. 50%jak mniej ale nie mniej niż 80% wyrobienia planu. Jak wyrobicie 80%plus 90%koszyka RKS może zdecydować o przyznaniu 50%premii. Co do premi kierownika szczegółów nie podano ,więc pewnie bez zmian mogą uciąć wg uznania.

Kiero
Pracownik
@?

No to dobrze wiedzieć, bo ja takiego maila nie dostałam :) :) jak widać różnie rksi informują.

?
Pracownik

Tam było też podane nowe stawki premi na kazdym stanowisku. W wielu sklepach one zostały zmniejszone a w innych całkowicie zlikwidowano premie. Wiec mozliwe jest ,ze skoro nie dostalas takiego maila w waszym salonie nie ma juz premii . Najlepiej jak zadzwonisz do swojego RKS i sie dopytasz. Bo kazdy salon ma inaczej:)

Kiero
Pracownik
@?

Maila o nowych stawkach mam nawet stawki premii, ale jeśli chodzi o rozliczanie tych premii to nie było dopisane. Więc nie wiem w końcu.

Ks
Pracownik
@Kiero

Jak narazie to żadnych wytycznych nie było co do tematu rozliczenia, jak wiadomo wszystko na ostatnią chwilę. Pewnie będziemy wysyłać plik tylko jeśli wyrobimy współczynniki albo inaczej, zobaczymy. Cierpliwie czekamy. ????

Yyy
Pracownik
@Ks

Wczoraj przyszły wytyczne na skrzynkę kierowniczą oraz nowy arkusz premii od KSS

Yyy
Pracownik

Nie wiem, ja sama w sumie odezwałam się do KSS odnośnie wytycznych i otrzymałam info wczoraj ze będą rozsyłane wytyczne oraz nowy arkusz premii. I w sumie za chwilę dostałam wszystko.

Aneta
Pracownik
 Pytanie

Czy któryś salon ma dołożona druga 15 minutowa przerwę która weszła w ustawie czy o tym tez cisza ??

Ksksks
Pracownik
@Aneta

To wchodzi od połowy roku

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Witajcie, czy mieliście może ostatnio tajemniczego? Czy to ktoś z firmy z kim mamy do czynienia czy raczej jakaś osoba z zewnątrz???

Xxxx
Pracownik
@Xxx

Hej Nie ja nie miałam. Ale tajemniczy klient to jeździ Nasza Szanowna Centrala. Nie stać firmę na zamówienie z zewnątrz osób które się tym zajmują.

Firma z dykty
Pracownik

Ciekawe co Carry zrobi, jak się ogarną, że w tym roku ma być dodatkowa przerwa 15 min wliczona w czas pracy, jeśli dobowy wymiar pracy przekracza 9 (usunięte przez administratora)

Ks
Pracownik
 Pytanie
@Firma z dykty

No właśnie zastanawiające jest z ta przerwa ? Muszę być w pracy niby odpoczywam a jadnak nie jedt to Moj czas wolny bo jako kierownik to najczęściej na przerwie pojawia się milion trudnych klientów, spraw itp i finalnie (usunięte przez administratora) za darmo dla Carry 30 min dziennie czyli w skali miesiąca przy 20 dniach to łatwo policzyć ;) zabierzcie jeszcze za to premie banda idiotów w centrali gdzie asystują niedouczone i chamskie lale

Carry trójmiasto
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, które carry w Trójmieście wybrać? Mam na myśli super załogę i normalnego kierownika. Jest ktoś kto może mi pomóc?

Ula
Pracownik
 Pytanie
@Carry trójmiasto

Na jakie stanowisko aplikujesz?

Carry trójmiasto
Kandydat
@Ula

Zastępca kierownika sklepu

Firma z dykty
Pracownik
@Carry trójmiasto

Odradzam wybór tej firmy, obowiązków mnóstwo, pensja o dosłownie 200 zł większa niż sprzedawca do 26. roku życia. Za taką odpowiedzialność i tyle pracy śmieszne pieniądze. Wsparcia z centrali żadnego, a wymagań bez liku, słowa przepraszam nie usłyszysz, jak coś nawalą (ba, nawet w mailu nie napiszą), ale jak Ty popełnisz błąd, to wystosują odpowiedniego maila z pretensjami. Szkoda nerwów.

Zażenowana
Pracownik

Wstyd aż tak nie doceniać swoich pracowników, aż tak na nich oszczędzać, nie motywować, nie starać się zainteresować jak realnie wyglada praca na sklepie i wymagać OBSŁUGI przy takim nawałę roboty cały czas. U nas cały zespół decyduje się złożyć wypowiedzenie, długo czekałyśmy, niestety firma pokazała jak bardzo ma nas gdzieś wręczając aneksy.. nie wszystkim.. nie wyrównanie.. z nowymi warunkami premiowania.. a to dobre.

Sylwia
Pracownik
@Zażenowana

Najpierw pandemia, później wojna, teraz inflacja- każdy powód dobry, żeby orżnąć pracownika

Ks
Pracownik
@Zażenowana

Jak się traktuje tak tez się odpłacają …. Kochany zarządzie szykujcie się na prace jak robole za kasą … ale z tego co wiem to macie już wprawę ;)

opinia
Pracownik

Ze względu na dużą ilość wątpliwych jakościowo opinii na temat pracy na salonie, dodam swoją wypowiedź, tak żeby potencjalny kandydat wiedział gdzie aplikuje. Firma jest Polską marką Odzieżową, posiada ponad 100 salonów w kraju. Pracownicy Salonów są zatrudniani na umowę o pracę, raczej na cały etat, ale jest możliwość zatrudnienia na mniejszy etat też. Pierwsza umowa to umowa na okres próbny, wynosi 3 m-ce. Praca na salonie, to praca z klientem, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek, klipsowanie i metkowanie towaru, roznoszenie odzieży z przymierzalni, wdrażanie instrukcji VM, rotacja i aranżacja towaru, dodatkowo pracownicy funkcyjni zajmują się prowadzeniem zmiany, przygotowywaniem konwoju, komunikacją @ i telefoniczną z Centralą. Praca jest przede wszystkim dla ludzi odpowiedzialnych, uczciwych, nie bojących się kontaktu z drugim człowiekiem, nic tak nie wzmocni charakteru jak praca z klientem. Podpisując umowę o pracę warto wiedzieć, że to nie jest zabawa ale dokument, który obowiązuje obie strony. Takiej umowy nie zrywamy z dnia na dzień ale obowiązuje nas okres wypowiedzenia. Nawet jeżeli zatrudniłeś się ale nie czujesz tej pracy, idź do osoby zarządzającej salonem i porozmawiaj, zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji i ta osoba na pewno Ci pomoże. Świat jest mały więc wszelkie brzydkie zagrania typu ucieczkowe L4 i inne mogą się negatywnie odbić na dalszej drodze zawodowej, opinia idzie za człowiekiem. To samo się tyczy kandydatów, którzy bez powiadomienia nie przychodzą na rozmowę kwalifikacyjną, znikają z dokumentami itp. Warto dbać o dobre CV, bo to podstawa , kandydaci pracujący w firmach po kilka miesięcy nie są wiarygodni i często rekruterzy nie biorą ich pod uwagę, więc może dojść do momentu, że ktoś chce pracować a nie ma odzewu z drugiej strony, i będzie ciężko pracę znaleźć takiej osobie, natomiast w świadectwach pracy zapisywane są wszelkie okresy nieskładkowe w tym l4, to wszystko jest zapisane i nie ginie w eterze. Jeżeli ktoś szuka pracy na cały etat, na umowę o pracę, jest dyspozycyjny do pracy w handlu, ma predyspozycje, potrafi współpracować z innymi, to na prawdę można się w tej pracy odnaleźć a nawet ją lubić, są salony, że pracownicy pracują długie lata, mają nawet umowy o pracę na czas nieokreślony, a taka forma umowy jest najbardziej bezpieczną w tych czasach. Powodzenia!

2
Ex
Były pracownik
@opinia

Pięknie pokazane z dobrej strony, zapomnialas jednak dodać, że jest to praca często pod presją czasu, do zrobienia 10 rzeczy na raz, za małe składy osobwe, grafik, który otrzymuje się na dzień-dwa przed nowym miesiącem, zmiany grafiku, często bez konsultacji z pracownikiem. Można zapomnieć o życiu towarzyskim i rodzinnym. Klienci tez często potrafią zajść z skórę. Nie polecam!

Xxxx
Pracownik
@Ex

Zgadzam się z poprzednim komentarzem. I z Tobą lecz nie do końca. Faktycznie pierwszy raz się spotkałam z taką polityką dotyczącą układania grafiki. Grafiki ma być układany pod Firmę. Rozpisywanie przerw pół godzinnych i dokładnie pilnować aby się nie nakładały. O drazu trzeba robić korektę dla takich pierdół.To słabe z tej strony. Trudna można to jakoś przeżyć. Grafik pierwotny trzeba wysłać do 10-tego jak masz problemy z personelem to najpuzniej 15-tego. Tak są robione korekty jeżeli KS źle policzył obsady itp. To zależy od KS czy dobrze ma zorganizowany czas pracy . Ja jestem z dużego Salonu. I nie ma problemu. Grafik jest podany wcześniej i pracownicy mają zaznaczone na grafiku że mogą być wprowadzone drobne korekty. I każdy jest informowany o zmianach i danej Osoby. A co do reszty to się zgadzamy z Tobą. Są takie dni że jest możliwość pracy z Klientem a przychodzi taki dzień wprowadzają przecenę,transfer do innego salonu albo do magazynu i wprowadzanie instrukcji. No cóż to jest praca w Handlu. Nik nie mówił że będzie lekko i przyjemnie. Dużo zależy od atmosfery w Salonie i współpracy z całą Ekipą.

Ona
Pracownik
@Ex

nie przesadzaj 24 h tam nie pracujesz. Ja jakoś znajduje czas na inne przyjemności

Milka
Pracownik
@opinia

Zapomniałaś dodać, że składy są bardzo niskie, że różnice wypłat pomiędzy Sprzedawca, zastępca i starszym zastępca są śmiesznie niskie, a odpowiedzialność większa i jedynym benefitem tej pracy są zniżki, które są limitowane 10 rzeczy na 3 miesiące. Brak karty Multisport oraz dodatkowej opieki zdrowotnej. To jednak spora wada tej pracy biorąc pod uwagę konkurencyjne sieciówki.

Maja
@Milka

kto ustala te limity znizkowe na ciuchy ze 10 szt na kwartał ?

Milka
Pracownik
@Maja

Maju limit jest wpisany w regulamin, dodatkowo lista która się drukuje do wpisywania tych ubrań kupionych na zniżkę również ma 10 pozycji.

Ala
Kandydat
 Pytanie
@Milka

Jak wygląda zniżka pracownicza ?

Xyz
Pracownik
@Ala

Masz -55%od ceny pierwotnej na 10 rzeczy na kwartał. Zakupy trzeba wpisywać na listę

Xxx
Były pracownik
@opinia

Umowa na czas nieokreślony hmmm bardzo dziwne

Kierownik
Pracownik
@Xxx

U mnie na salonie wszyscy mają umowę na czas nieokreślony:)

Agnieszka
@Kierownik

nagroda za dobrą pracę? faktycznie ciekawe jest to, że co salon to inaczej w warunkach bywa. nie ma tu jakiegoś docelowego ustandaryzowania niektórych zasad w zarządzaniu? te zniżki podane to w każdym identycznie są uwzględniane?

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A jaki salon?

Firma z dykty
Pracownik
 Pytanie
@opinia

Ucieczkowe L4 mówisz, że brzydkie zagranie? A jak nazwiesz to, że pomimo tego, że pracownik przepracował ponad 3 lata w firmie, nie dostaje na trzymiesięcznym (na miesięcznym zresztą też) wypowiedzeniu premii? I to bez znaczenia, czy dalej pracuje tak samo jak do tej pory i wcześniej normalnie ją dostawał. To jest fair, tak? Bronisz tej firmy, jakbyś była/był jej adwokatem. Szkoda tylko, że przymykasz oko na to, co jest nie ok.

Marlenka
Pracownik
 Pytanie

Witam was wszyscy byli oraz teraźniejsi pracownicy! Mam do was pytanie odnośnie kierownictwa w waszych salonach:) Po pierwsze: Czy pracując 12 godzin macie przerwę 45 minutową, czy również wam kierownik ucina do 30 minut bez żadnego konkretnego powodu a raczej z jego upodobań? Po drugie: jak wyglada wasza praca będąc po 4 osoby na zmianie mając dość duża dostawę? Tez jedna osoba klipsuje na kasie a reszta chodzi i klepie wieszaki bez sensu mimo, ze można robić dostawę? Po trzecie: czy u was na salonie każdy musi być rozdzielony i najlepiej zeby ze sobą w ogóle nie rozmawiać bo to przecież zbrodnia wymienić z koleżanka kilka słów:))) mimo iż nie stoi się bezczynnie i zaczyna rozmawiać, a nadal pracuje. Czy tak powinna wyglądać atmosfera w pracy? Czy u was kierownictwo potrafi zrobić Vm? Czy zna tylko teorie, a w praktyce nie potrafi nic zrobić, ale twoja pracę ocenia i poprawia mimo iż jest zrobiona dobrze? :) Czy również chcąc mieć wolny dzień, trzeba się o niego prosić z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem? Czy u was kierownik sam wybiera wam urlop nie pytając was o zdanie, bo przecież po co prawda? Chętnie dowiem się jak to u was wygląda!

Karolina
Były pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Zgadzam się z tym co napisałaś. Ks, która ma się za boga a porządnie VM nie potrafi zrobić, za to krytyka innych idzie jej najlepiej. Pracownika traktuje jak (usunięte przez administratora) zasłaniając się kadrami. Dyspozycje? Urlop? To ona decyduje o tym kiedy masz wolne i nic Ci do tego. Atmosfera w pracy dzięki niej również panuje grobowa. Rotacja jest spora bo nikt nie wytrzymuje takiego traktowania.

2
Mika
Pracownik
@Marlenka

Dziwne powinnaś mieć przerwę 45 minutową. Urlop zależy od Ciebie według KP to Ty decydujesz o urlopie chyba że masz zaległy wtedy pracodawca może Cię wysłać na niego. U nas przy robieniu grafiku kierownik pyta się o prośby grafikowe czyli gdzie potrzebujemy wolne i w miarę możliwości stara się je w grafiku uwzględnić. Kierownik u nas umie VM ale u nas każdy lubi się VM zajmować i umie więc kogo kierownik wyznaczy w danym dniu ten się tym zajmuje. U nas jest tak że do kasy możemy podchodzić tylko w razie konieczności więc dostawę robimy na salonie ale mamy być widoczni dla klienta i w razie co zostawiać dostawę i pytać o pomoc. Atmosfera u nas jest w miarę ok.

Ks
Pracownik
@Marlenka

Od 8h przysługuje w sumie 45 min przerwy ,ale jest ona rozłożona na dwie (30 min i 15 min). W żadnym salonie nie można ich łączyć i iść na 45 min. Takie są odgórne wytyczne firmy a nie wola kierownika. Poniżej 8h przysługuje tylko 15 min

Ks
Pracownik
@Marlenka

Towar robią wszyscy,łącznie z ks-em. Żeby każdy był w innej strefie ,wymaga centrala i RKS i jest to kontrolowane ,oczywiscie rozmawiamy ze sobą i jak jest nas dużo pracujemy w parach.(chociaż to wbrew wytycznym (usunięte przez administratora)

Marlenka
Pracownik
@Ks

U nas mimo, ze jesteśmy 12 h to mamy tylko jedna przerwę 30 minutowa. To przykre.

Ks
Pracownik
@Marlenka

To trzeba to zgłosić do kadr lub RKS ,bo jest wam zabierana bezprawnie

kiko
Pracownik
@Ks

haha w tej firmie jak zglaszasz mobbing to Ty wylatujesz z pracy a oprawca zostaje i zazwyczaj awansuje haha a Ty mowisz zglos cos do kadr, kadry Cie wysmieja za krotko tam pracujesz. podam przyklad najwiekszy mobbing na Warszawke a laska zostala kierownikiem na Mlocinach haha zal naxa i dalej zastrasza ludzi a skarg mysle ze bylo z 10!!!!! i ja rowniez po 8h pracy z ta laska powiedzialam nigdy wiecej chociaz w moim salonie jest nie lepiej...

Mila
Pracownik
@Marlenka

U nas będąc po 4 na zmianie łącznie z kierownikiem lub 3, kierownik nie robi nic. Siedzi na zapleczu i cały czas pisze na telefonie. Najgorsza zmiana z kiero bo trzeba robić za nią. Żadna pomoc z jej strony. Tak samo pisali że kiero ma dawać przykład i obsługiwać, ciekawe jak ma obsługiwać jak ważniejsze jest pisanie wiadomości z kochaniem. Wychodzi w weekend 2 godziny wcześniej i na przerwy nie chodzi żeby też wyjść wcześniej. A pracownik tak robić nie może. W weekend kiero powinien mieć zmianę do końca dnia a nie do 17 bo i tak wychodzi wcześniej i zostajemy 3

Marlenka
Pracownik
@Mila

No to u nas jest wlasnie tak, ze jak mamy dostawę i są 4 osoby na zmianie to dostawę robi tylko jedna osoba + kiero, za to reszta dziewczyn ma chodzić i kłapać wieszaki zamiast tez robić dostawę, także zarządzanie kierownika na marnym poziomie. Przychodzić do pracy ze świadomością, ze przez 12 godzin chodzisz po salonie i udajesz, ze coś „poprawiasz” - bo musisz cos robić jest straszne.

Mila
Pracownik
@Marlenka

Nasz kiero dostawy nie robi. Tylko pracownicy. Ona dosłownie nie robi nic. Nawet przy klientach siedzi na krześle przy komputerze i bezczelnie pisze na tele.a jak widzi że jest kolejka do kasy to idzie na zaplecze

Xxxx
Pracownik
@Mila

To gdzie macie RKS... powinniście to zgłosić. A jak RKS nic z tym nie zrobi. Dzwonisz do p.R.G. nie będzie obojętny. KS nie jest Bogiem i właścicielem sklepu.(On jest tak samo zwykłym pracownikiem na innym stanowisku ) Sorki sama jestem KS i w moim sklepie to by nie przeszło. KS powinien sam dawać przykład od przysłowiowego zamiatanie do pracy z VM itd. Kiedy KS daje dobry przykład w tedy pracownicy też starają się.. Ta KS musi trzymać wszystko w ryzach, aby praca dobrze szła i załoga była zadowolona. Bo odpowiada za funkcjonowanie Salonu. Spokój i dobra atmosfera robi wszystko. Nawet jak sama Centrala tego nie docenia. Dziewczyny w końcu niech któraś tupnie nogą.

Ciekawe
Pracownik
@Xxxx

Brawo! Dokładnie tak jak piszesz!KS dostaje największe wynagrodzenie i nie ma prawa siedzieć i nic nie robić ,po odpisaniu na maile i załatwieniu typowo kierowniczych spraw ,ma obowiązek pracować tak jak reszta na salonie oraz dawać dobry przykład swojej ekipie. Jak KS pracuje to i reszta robi to chętnie i odwrotnie.

ania
Pracownik
@Marlenka

To bardzo źle wygląda z punktu widzenia klienta jak pracownicy stoją i rozmawiają ze sobą. Brakiem kreatywności ze strony pracownika jest też chodzenie i klepanie wieszaków :) tak na prawdę to możesz robić coś bardziej kreatywnego np. odświeżyć szafę, przebrać manekiny, torsy, odświeżyć acc, porozmawiać i doradzić klientowi :) jest szereg czynności poza klepaniem wieszaków, które można zrobić podczas zmiany :) urlopy planuje się na początku stycznia, więc to bardzo wątpliwe żeby ks wpisywał kiedy mu się podoba, bo właśnie w styczniu się to ustala, a jeżeli coś się potrzebuje to zawsze można przyjść i się dogadać, ROZMAWIAĆ. Z doświadczenia wiem, że najwięcej pretensji mają osoby, które nie potrafią się odezwać, są wycofane i zamknięte, mają mnóstwo pretensji i za plecami gadają, są niedojrzałe do pracy i współpracy, ogólnie negatywnie nastawione do pracy, życia, ludzi, takie osoby nie powinny podejmowac zatrudnienia w handlu. Prośby grafikowe trzeba zgłaszać wcześniej ponieważ grafik powstaje do 10, czyli grafik na 12 robi ks do 10 listopada, i myślę, że nie jest to problem, wizyty u lekarza oraz wesela itp o tym wiemy dużo wcześniej :)

Marlenka
Pracownik
@ania

Ale u nas to wyglada tak, ze kierownik sobie bez problemu podchodzi do pracownika i „zagaduje” ale jak widzi, ze pracownicy rozmawiają ze sobą to ich rozdziela:) Kreatywność powinna być ze strony kierownika i zamiast kazać pracownikowi „sprzątać salon i robić rozmiarówkę” przez 12 godzin to powinien zaproponować coś bardziej przydatnego do pracy. Pracownicy zazwyczaj nie podejmują się odświeżaniem szaf skoro zarządzeniem kierownika jest ogarnianie salonu w danym momencie. A jeśli chodzi o nastawienie pracownika do pracy to nie ma się co dziwić skoro tak wyglada atmosfera na salonie i nie są to osoby negatywnie nastawione, a raczej zażenowane brakiem prawidłowego zarządzania kierownika muszące wykonywać monotonną prace klepania wieszaczkow gdyż jest np. do zrobienia dostawa :).

ania
Pracownik
@Marlenka

Jedno drugiego nie wyklucza, czyli ogarniając salon i robiąc rozmiarówkę możesz odświeżyć szafy, zrotować produkt, podejść do klienta i pomóc w doborze garderoby, odświeżyć stylizację manekinów, torsów, na tym polega praca sprzedawcy, warto sobie przeczytać zakres obowiązków, żeby wiedzieć czego pracodawca może wymagać :) a jeżeli Twoim zdaniem praca polega na klepaniu wieszaków to ja nie mam więcej pytań :) Właśnie takie asy trafiają się do pracy, zero własnej inicjatywy, brak umiejętności komunikacji, jak palcem nie pokarzesz co ma robić to nie wie, nawet kurzy porządnie zetrzeć nie potrafią, trzeba tłumaczyć tak proste oczywiste rzeczy że masakra, nie mówiąc już o obsłudze kasy fiskalnej to większość osób przerasta, natomiast samodzielne myślenie to wyczyn jak zdobycie szczytów w Tatrach. Nowym pracownikom na początku daje się najprostsze zadania żeby się wdrożyli, zobaczyli jak salon funkcjonuje, natomiast nie wszyscy na zmianie będą robić dostawę, ponieważ ktoś właśnie musi ogarniać na bieżąco bałagan, pilnować strefy wejścia, pomagać klientom, taka jest organizacja pracy, to nic dziwnego, trzeba być elastycznym i rozgarniętym, samodzielnym w działaniu, praca to nie przedszkole.

Marlenka
Pracownik
 Pytanie
@ania

To wszystko jest tylko pięknie napisane, lecz to tak nie wyglada:) Na salonie nie ma aktywnej obsługi klienta więc zarówno pracownik jak i kierownik nie podchodzi do klienta zapytać czy w czyms może pomóc. Problem tkwi w tym, ze kierownik nie potrafi wyszkolić nowych pracowników, pokazuje tylko jak roznosić przymierzalnie i dalej radź sobie sam, a później się dziwi, ze czegoś nie potrafią. Dlaczego kierownik nie powie jak się nazywają meble? jak buduje się szafy, albo jak się DOBRZE klipsuje? U nas większość pracowników dowiadywała się takich rzeczy od innych pracowników, czy ta rola nie należy do kierownika? Przyjmując nowe osoby należy je wdrożyć w cały proces pracy a nie iść na łatwiznę przyjąć do pracy i wystarczy, a później centrala na kontrolach zdziwiona dlaczego ty nie wiesz tego i tego.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Marlenka

Od kiedy aktywna obsługa klienta polega na zadaniu pytania w czym mogę pomóc?takich pytań się nie zadaje,czytanie ze zrozumieniem TOK się kłania,to są początki zatrudnienia, no ale nie wymagajmy za dużo od osoby,która myśli że jej podstawowe zadanie na salonie to klepanie wieszaków.Takimi wpisami pokazujesz swój brak wiedzy i kompetencji.Wystarczy dobrze przeczytać zakres obowiązków jaki się podpisuje wraz z umową,własnym podpisem,tam jest wszystko napisane. Kiedy Centrala czyta takie wpisy,to robicie sami sobie krzywdę, bo chcąc oczernić swoich przełożonych robicie to w taki sposób,że pokazujecie swoją niewiedzę i niedojrzałość, oraz brak klasy. Pracownik,który pisze o klepaniu wieszaków, zadaje pytanie do klienta w czym mogę pomóc? Nie wykazujący żadnej własnej inicjatywy,nie rozwijający się samodzielnie, bo ma stawkę najniższej krajowej , piszący o tym w prost,że stoi i rozmawia,choć nie jest to mile widziane bo nie wygląda to dobrze z punktu widzenia klienta,taka osoba ma jeszcze czelność obrażać swojego przełożonego,dziewczyno czy ty nie widzisz,że sama nie jesteś w porządku,zacznij od oceny siebie i swojego podejścia do pracy. Widzisz wszystko w ciemnych barwach, widzisz tylko negatywną stronę, a medal strony ma dwie,i ciekawe jak oceniłby Cię Twój ks. Atmosferę na salonie tworzą wszyscy, również Ty, jeżeli sama nie jesteś uśmiechnięta i pozytywną osobą,to nie zarazisz optymizmem nikogo.

Aga
Były pracownik
@Ania

Brak słów na to co piszesz. Jesteś bezczelna. No ale zapewne jako ks zarabiasz kilka dobrych tys i brak ci empatii co do ludzi, którzy pracują za najniższą. Mam nadzieję, że kolejnej umowy nikt Ci nie podpisze i zostaniesz sama na salonie. A ocen najpierw siebie i podejście do innych ludzi.

1
Karolina
Były pracownik
@Ania

A moze wychodzi po prostu niekompetencja ks i brak odpowiedniego szkolenia nowych pracownikow. Z taki podejsciem do ludzi nie wróżę ci stałej ekipy na salonie.

Kultura
Pracownik

Twoją postawę warto byłoby ocenić ze względu na słownictwo

Askier
Kandydat
@Kultura

Pisz jednym nickiem Anna. Dalej czekam na info w którym salonie pracujesz żeby osobiście ocenić jak obsługujesz klienta. A ty sobie oceniaj co chcesz..

1
Agnieszka
Pracownik
@Askier

Show trwa dalej ....dziecinada tu pracuje

pracuje tutaj
Pracownik
 Rekomendacja
@Karolina

A co Ciebie to w ogóle interesuje jak pracuje ks i jak wdraża pracowników, to jego z tego rozliczają, nie Ciebie. Z doświadczenia Wiem, że teraz słabi ludzie trafiają do pracy, można szkolić i szkolić, a i tak prostych rzeczy nie są w stanie zapamiętać, nie chcą się uczyć, rozwijać, wszystkiego się boją. Żeby kogoś uczyć i szkolić to osoba musi mieć jakiś potencjał, chcieć się nauczyć wykazywać postawę otwartą, a nie wszystkiego się bać, nawet nie dać sobie szansy na naukę nowych rzeczy. Nowego pracownika wdraża się stopniowo, i cały zespół powinien być w to zaangażowany a nie tylko ks, można też oddelegować pracownika do bardziej doświadczonego po to żeby w pierwszych dniach pomagał się wdrażać, to nie jest nic dziwnego, ale normalne procedury w hr. Natomiast żeby kogoś oskarżać o niekompetencję , to najpierw samemu trzeba być kryształowym i super pracować. A osoba, tutaj wypowiadająca się , pokazuje że nawet podstaw obsługi klienta nie zna. Proponuję interesować się swoim zakresem obowiązków, swoją pracą, oraz sobą w ogóle a nie obrażać i oceniać innych, tym bardziej, że do tej oceny kompetencji brak. Życie jest takie krótkie, lepiej spędzić je na generowaniu pozytywnych rzeczy a nie kręceniu dram, zawsze można też poszukać innego zajęcia i innej firmy jeżeli nam ta praca nie pasuje, tylko, że idealnych firm i pracy nie ma, ludzi też, a trawa po drugiej stronie jest zawsze bardziej zielona. Życzę Wszystkiego Najlepszego tym którzy najgłośniej krzyczą na swoich przełożonych tutaj bo w realu nie mają odwagi nawet się odezwać.

Pati
Pracownik
 Pytanie
@pracuje tutaj

Fakt, ludzie nie mają odwagi powiedzieć czegoś prosto w twarz, ale tak samo robią nasi przełożeni. Od czegoś się to zaczyna prawda? Gdyby od samego początku kierownik dawał pracownikowi taką swobodę do własnego wyrażenia się to takie sprawy załatwiałoby się osobiście. Niestety, ale prawda jest taka, ze swoje frustracje wylewamy tutaj , ponieważ w realu tak łatwo nie jest, nawet gdy ktoś pisze, ze zawsze można powiedzieć coś osobiście i rozwiązywać problemy. Podejmując się takich kroków prędzej stracimy prace niż jakiekolwiek porozumienie. Większość osób nie potrafi przyjmować krytyki więc ich sposobem na to jest po prostu pozbywanie się pracowników (usunięte przez administratora)

Karolina
Były pracownik
@pracuje tutaj

Może nie ma pracy idealnej , ale w mojej obecnej jest DUZO lepiej, jestem doceniana jako pracownik , premie są realne, szef nie obraża się na pracownika za zwolnienie chorobowe albo spóźnienie 2 minutowe.

Xxxx
Pracownik
@pracuje tutaj

Podzielam wypowiedź koleżanki. Dziwię się od dłuższego czasu. Kiedy dziewczyny piszecie że KS to osoba która nic nie robi, gnębi, wykorzystuje, siedzi w magazynie. Grafiki robi pod Siebie,sama układa UW bez konsultacji z pracownikami.Nie potrafi dobrze rozporządzać budżetem kwartalnym.I w ogóle nie potrafi budować zespół aby była dobra atmosfera. ITD. Jak nie macie RKS albo jest tak beznadziejny. To wszystko powinno być zgłoszone do Centrali. Nie są Głusi i Ślepi. I potrafią sprowadź do pionu pewne osoby. Druga sprawa KS nie zarabiają jakiś kokosów, tak jak piszecie. U Mnie KS ma więcej od SZ 500zl. A premiie niższą od SZ. Ma więcej obowiązków na głowie niż przykładowo Sprzedawca . I przestańcie wszystkich KS wkładać do jednego worka. Bo nie każ KS to Święta Krowa. Są tacy co sumiennie pracują, odnoszą się z szacunkiem do współpracowników i potrafią zbudować dobry zespół aby się lepiej pracowało. A w tych czasach co się dzieje to najważniejsze. I tęgo życzę Wszystkim.

Karolina
Pracownik

To co robię z moim czasem nie powinno cie obchodzić XD. Nie wiem po której mojej wypowiedzi wywnioskowałaś, że nie znam podstaw obsługi klienta XD. Mój były przełożony to niedojrzały wmocjomanie człowiek, mściwy, złośliwy, ogólnie zła osoba, mam głęboko w poważaniu co by o mnie powiedziała , większe znaczenie ma dla mnie opinia moich byłych współpracowników bo to byli mega pozytywni ludzie i świetnie nam się razem pracowało.

J
Pracownik
@Karolina

Takie wypowiedzi zazwyczaj piszą osoby,które same dojrzałe nie są, żeby oceniać innych to najpierw samemu trzeba być kryształowym. Dojrzały człowiek nie pisze źle o innych, a w każdej sytuacji widzi dwie strony medalu, i stara się zrozumieć drugą stronę. Dziwi mnie też jak ktoś kto rozpoczyna nową pracę ma jeszcze chęć na babranie się w tym co było, jak dla mnie to chore jest, nie lepiej spożytkować czas na coś dobrego i wartościowego.

Ania
Pracownik
@J

Ktoś kto nadużywa XD na pewno jest bardzo dojrzałą osobą, a wypowiedzi takiej osoby są merytoryczne w 100%, już sam poziom tej wypowiedzi jest bezczelny ale co tam osoba innych obrażać może, dobrze że tacy ludzie odchodzą , od razu się lepiej oddycha. Powodzenia w nowej pracy, i tylko nie zapomnij się odzywać,żebyś później nie musiała komentarzy pisać w Internecie.

inga
Pracownik
@Karolina

Dziewczyno z Twoich wypowiedzi jasno wynika, że masz obsesję na punkcie swojego byłego przełożonego. Jak dla mnie były pracownik oczywiście jak najbardziej może dać swoją opinię, i upust swoich gorzkich żali, oczywiście w sposób grzeczny i merytoryczny, ale na tym kończy, odcina się i żyje swoim życiem, a nie ciągle pisze swoje gorzkie żale i zatruwa powietrze w miejscu, w którym fizycznie już go nie ma. Ten przełożony pewnie już nawet Ciebie nie pamięta i ma w nosie co Ty o Nim myślisz. Zdrowy emocjonalnie człowiek potrafi się odciąć i iść dalej swoją drogą, potrafiąc wyciągnąć wnioski na przyszłość i dobrze życzyć innym.

Karolina
Pracownik
@inga

Za to odpowiadanie pod 3 różnymi nickami świadczy o dojrzałości i o tym jak cudowna osoba jesteś. Nie pozdrawiam XD

Blink
Pracownik
 Pytanie

Czy premie serio zostały zmienione na premie brutto? Wcześniej dawali np. 300 zł premii na rękę a teraz 300 zł brutto?

Bibi
Pracownik
@Blink

Oczywiscie ze tak ale na inne (usunięte przez administratora) maja pieniadze teraz sie w ogóle nie oplaca tutaj pracowac :)

Jjj
Pracownik
@Bibi

U nas wyszło tak że nie mamy żadnej podwyżki. Mogą się wal ic na(usunięte przez administratora) Nie mam zamiaru dawać z siebie już nic w tej robocie.

Lina
Pracownik
@Blink

Tak, i nawet zmniejszona jeszcze do np. 200 zł brutto czy 150 i jeszcze trzeba wyrobić wskaźniki sprzedaży...

Snieżka
Pracownik
@Lina

Miałam premie 300 netto teraz mam 188 netto masakra i jeszcze wskaźniki sprzedaży trzeba wyrobić u nas takie dali ze sa nieosiągalne

Popo
Pracownik
@Snieżka

My na stanowisku sprzedawcy mieliśmy 300 zł na rękę a teraz te(usunięte przez administratora) zmniejszyły nam do 150 brutto.

Firma z dykty
Pracownik
@Popo

To fajnie, bo u mnie na regionie funkcyjne miały 200 zł netto...

Śnieżka
Pracownik
@Firma z dykty

Widać co sklep to inaczej dają... Ja 300 netto miałam jako SZ, Zca miał 200 netto

Premie
Pracownik
 Pytanie

Zasady przyznawania premii oraz ich wysokość, są mocno do zmiany.Jezeli firma wprowadza aktywną obsługę klienta,to za tym musi iść inny system premiowania. Premie rzędu 100zl, to wstyd,to już nie te czasy. Porządna premia to % od sprzedaży. Czy osoba odpowiedzialnym za sprzedaż, nie jest wstyd ,ze sprzedawca za aktywną obsługę klienta dostaje 100zl? To już lepiej iść do pracy tam gdzie za tę aktywną obsługę faktycznie porządnie zapłacą, np sklepy RTV i AGD,tam aktywny sprzedawca może wyciągnąć więcej niż u nas kierownik salonu. Porządna premia sprzedażowa i od razu inne podejście do klienta, inne nastawienie. To jest mocno żenujące oczekiwać za 100 zł sprzedawców roku. Sprzedawcy z doświadczeniem nie chcą się u nas zatrudniać przez te śmieszne stawki.Czy ktoś w tej Centrali w końcu przejrzy na oczy, i zakończy ten cyrk. A swoją drogą to ciekawe czy dział sprzedaży,chciałby za premię w wysokości 100 zł aktywnie obsługiwać?czy przy okazji kontroli dział sprzedaży kiedykolwiek pokazał taką obsługę,dał przykład, zastosował swoje wytyczne w praktyce?czy ktoś to widział?Aktywna obsługa to adekwatna premia, i to jest uczciwe rozwiązanie.

Brawo
Pracownik
@Premie

Dokładnie!!

.,.,.,
Pracownik

Cóż firma załadowała nas wszystkich bardzo ładnie bez mydła. Ale niektórym się podoba to co robi firma i jeszcze brawo za to bije. Najpierw nic na święta nie dali po za tymi dennymi e-mailami pewnie nawet sami ich nie pisali tylko kopuj wklej aby szybciej teraz aneksy ciekawe co późnej hmm ... może niedługo to będziemy jeszcze im dopłacać żeby nas zostawili bo o to im chodzi. Ale jak nikt się nie chce odezwać to robią z nami co chcą. A RKS zamiast pomagać to tylko utrudnia pracę. Jak to ktoś powiedział będziemy pracować za (usunięte przez administratora) A Ci wyżej będą żyć jak królowie.

pracownik
Pracownik
@.,.,.,

ja pracuję u konkurencji i podobnie nas na sklepach potraktowali, a góra dostała wczasy na ciepłych wyspach

Ooo???
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

Można zdradzić gdzie pracujesz? Aktualnie szukam pracy dlatego pytam żeby nie wejść do tego samego bagna

Pracownik
Pracownik
@Ooo???

Monnari

Coks
Pracownik
@Pracownik

Bez urazu, ale z tego co widzę to w Monnari nic się nie robi, nie układają wieszaczkow od linijki, nie składają bluzek w kosteczkę i raczej nikt co tydzień nie ocenia was na standard minus mimo zaangażowania, także wolałabym pracować na luzie i za te same pieniądze, niż za wymagania z kosmosu i za (usunięte przez administratora) Poza tym sklep Monnari który jest obok nas jest 3 razy mniejszy, a dziewczyn jest 2 razy więcej niż u nas i wiecznie siedzą na kanapie nawet przy klientkach albo chodzą po pasażu po trzy, a u nas trzeba stać na baczność i wchodzić w (usunięte przez administratora) Każdemu kto wejdzie

Upadłość
Pracownik
@Coks

ale to firma z problemami finansowymi jus raz się zamknęła na amen.

Pracownik
Pracownik
@Coks

Nadal jest wszystko wymagane na baczność i od linijki, ale odkad funkcyjnym zabrali wszelkie dodatki i zrownali ze sprzedawcami, to jest jak jest, pracy jest na 4 osoby a na zmianie po 2 i system przedpotopowy, mnóstwo raportow, zdjęć, vm , co trocha przeceny, promocje i dostawy z kartką w ręku.Ciągła rotacja, nowe mają wszystko gdzieś i dobrze.Zero docenienia a regionalna tylko wymaga i ciagle maile z centrali jeszcze 1000 na 30 min przed zamknięciem

Patrycja
Pracownik
@.,.,.,

przecież wszystko robią aby ci co długo pracują sami odeszli nowi przyjdą dostaną mniej i o to chodzi.Oszczędności.Tylko na to czekają żeby zrobić miejsce.

Becia
Pracownik
@Patrycja

Niby tak a najszybciej odchodzą nowi pracownicy więc zaraz nie będzie miał kto dla nich pracowac.

Xxx
Pracownik
@Becia

kto ma szczęście znaleźć coś lepszego w dzisiejszych czasach to mu gratuluje

…..
Pracownik
@Xxx

Wiele osób które odeszły ,ma teraz wiele lepszą prace.Trzeba tylko poszukać.

Firma z dykty
Pracownik
@.,.,.,

Wydaje mi się, że centrala w Carry ma sprzedawców i funkcyjne za nic. Żadnej podwyżki inflacyjnej, dodatkowo tak naprawdę ucięcie premii (śmieszne 200 zł), a RKS na Warszawę tłumaczy, że to wszystko by zmotywować pracowników do pracy... Żenada. Mam nadzieję, że niedługo rozpocznie się fala wypowiedzeń i może w końcu dojdzie do "szanownych państwa zza biurek", że to dzięki sprzedawcom i funkcyjnym mają swoje pensje. Na ten moment wypłata w Carry to żart, wolę siedzieć za biurkiem za najniższą krajową od 8 do 16, niż latać z tzw. wywalonym jęzorem na salonie o powierzchni blisko 1800 metrów i słuchać jak to firmie zwiększyły się koszty. Jakby zwykłego Kowalskiego to nie dotyczyło...

Żart
Pracownik
@Firma z dykty

Zmotywować do pracy ahahah ,kpina !! A do tej pory to siedziałyśmy przy kawie …jedyne do czego to motywuje ,to do złożenia wypowiedzenia.Dramat

Ola
Pracownik
@…..

wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma to nie te czasy

Agatka
Pracownik
@Firma z dykty

to powodzenia bo przy dzisiejszych kosztach utrzymania mi by ta najniższa nie wystarczyła

Firma z dykty
Pracownik
@Agatka

Tobie nie, innym już może tak. Każdy ma inną sytuację finansową. Chcesz, żeby firma Cię okradała, proszę bardzo. Ja się na to zgadzać nie będę.

hm..
Pracownik
@Firma z dykty

(usunięte przez administratora) to inna sprawa a placic mniej tez co innego nie myl pojęć

Firma z dykty
Pracownik
@hm..

De facto obniżenie pensji o pewną premię przy tych samych obowiązkach i wymaganiach (a kto wie czy nie większych) jest dla mnie zwykłym złodziejstwem. W dobie galopującej inflacji Wasza wypłata jest o kilkanaście % mniej warta, a firma dodaje (a właściwie zabiera) do tego jeszcze swoje. Nie wybielajmy CARRY na siłę. Właśnie dzięki takim ludziom jak Wy pozwalają sobie na to. Chcecie się w to bawić, proszę bardzo. Za rok, kiedy pensja minimalna wyniesie 4000 zł brutto, powiedzą Wam, że podwyżek nie będzie bo minimalna jest wysoka. Powód zawsze się znajdzie. Niech potem kierownicy nie płaczą, że zarabiają kilkaset złotych więcej niż zwykły sprzedawca do 26. roku życia.

Aga
Kandydat
 Pytanie

Dziewczyny, jaka atmosfera i kierowniczka w plejadzie Bytom?Zastanawiam się czy warto.

Maja
Kandydat
@Aga

Podbijam pytanie, ostatnio widzę często ogłoszenia na prawie wszystkie stanowiska do Plejady Bytom.Wiem, że praca w sklepie jest ciężka, ale ważna jest atmosfera i dużo zależy od kierowniczki.Napiszcie, proszę czy warto aplikować.Będę wdzięczna, żeby nie wtopić....

1
Nana
Pracownik
@Aga

To że jest ogłoszenie o pracę wystawione na dane stanowisko i salon to nie zawsze znaczy że szukają do pracy niestety. Często zbierają CV żeby mieć w razie gdyby któryś z pracowników się zwolnił.

Pracownik
Pracownik
@Maja

Ogłoszenia z Carry na różne stanowiska jest od groma wszędzie na każde miasto. Czasami jest tak że dane stanowiska są zajęte, a i tak ogłoszenie jest dodane. Nie wiem dlaczego tak jest, może faktycznie zbierają te CV w razie czego.

Zca
Pracownik
@Pracownik

Zapraszamy do pracy w Carry. Ciekawe jak długo wytrzymacie... nic nikomu się wiecznie nie podoba. Pretensje mają o wszystko. Centrala i reszta (usunięte przez administratora) traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) Kto ma słabą psychę długo nie wytrzyma. GWARANTUJĘ!!!!!

Salon ..
Pracownik
 Pytanie

Cześć dziewczyny czy wiecie może czy na styczeń są jakieś zniżki pracownicze ?

Kierownik
Pracownik
@Salon ..

Tak, są.10 sztuk na -55% na kwartał

Monia
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, czy ktoś z Was mogłby mo powiedzieć ile zarabia dekorator w Carry oraz w jakich godz. pracuje? (Pytam o godz, ponieważ w niektórych sieciach dekoratorzy zaczynają pracę duzo wcześniej niż reszta) Z góry dzięki

Nula
Pracownik
@Monia

Dekorator pracuje od pon do piatku przewaznie 8h ale zdarza sie ze wiecej ale rzadko normalnie przychodzi razem ze wszystkimi

Deko
Pracownik
@Monia

Od 8:30 do 17:00 w tym dwie przerwy 30 min i 15 min ,weekendy wolne . Zarobki zależą od salonu i jego wielkości oraz obrotów. Najlepiej zapytać na rozmowie rekrutacyjnej

Blanka
Pracownik
 Pytanie

Hejka , Czy pracownik będący na urlopie macierzyńskim dostaje również podwyżkę ?

Ktoś
Pracownik
@Blanka

Tak

Gogo
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

A czy kierowników się też to tyczy?

Nie
Pracownik
@Gogo

Kierownicy nie dostali podwyzek

Zainteresowana
Użytkownicy czekają na odpowiedź 27 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Pojawiło się ogłoszenie na sprzedawcę - dekoratora w sieci sklepu carry w Lublinie. Nie wiem do którego konkretnie, ale chciałbym wiedzieć jak wyglada sytuacja ? Warto ? Czy są premie ? Jakie są zarobki? Pod kogo się podlega itp ? Może ktoś mi coś napisać ?

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 685.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 604, z czego 30 to opinie pozytywne, 141 to opinie negatywne, a 433 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 776 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Październiku 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 233 060
  2. GoWork.pl 3 490 290
  3. olx.pl 3 219 750
  4. jooble.org 2 432 754
  5. indeed.com 2 324 052
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii