Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 674 2159 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Królowa mieczy
 Opinia

Cudowny dział VM w tej firmie, po raz kolejny wysyła instrukcje z nowo otwartego salonu, gdzie ułożenie zostało zrobione bez udziału klientów a co za tym idzie rozwalania i kopania w ubraniach, i taką instrukcję dają nam za wzór estetyki na Salonach.Przydaloby się trochę realności, Zapraszamy na Salon wysoko handlowy z problemami kadrowymi i prosimy wdrożyć taką instrukcję, wtedy będzie wiarygodna.Na Salonach pracują jeszcze inteligentni ludzie nie wciskajcie nam ciemnoty!

Pomocna?
Tak1Nie
Cześć
 Opinia
@Królowa mieczy 03.07.2019 09:57

Też bym chciała wdrażać VM na zamkniętym Salonie, Niestety rzeczywistość wygląda inaczej, skladasz t-shirt a KLIENT wyrywa Ci go z rąk , nawet zdjęć nie można porządnych zrobić bo co ulozysz to Ci rozwalają.

Pomocna?
Tak1Nie
Misia
 Opinia
@Cześć 04.07.2019 22:06

Klient wyrywa Ci koszulkę z rąk? Bez przesady....

Pomocna?
Tak1Nie1
Salon
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Misia 08.07.2019 21:12

Nie bez przesady tylko u nas tak jest CUDOWNCH mamy klientów!

Pomocna?
TakNie
ktoś coś
 Opinia

Dziwię się negatywnym opiniom na temat współpracy salon-kadry.Pewnie to zależy jaką osobę ma się przydzieloną na region i tu chciala bym pochwalić Panią która jest opiekunem w regionie w kórym ja pracuje(śląsk)-Pani (usunięte przez administratora) .Muszę to napisać- wspaniała osoba.Zawsze pomoże ,doradzi,zawsze miła ,zrozumie i wysłucha.Faktem jest, że salony borykają sie z ogromnymi problemami jednak w takich momentach taka osoba to skarb!Cieszę się że są takie osoby w firmie,które zwyczajnie ,tak po ludzku chcą pomóc kierownikom bo zdają sobie sprawę że nie mamy lekko.Dziękuję Pani (usunięte przez administratora)!

Pomocna?
Tak2Nie4
kaśka
 Opinia
@ktoś coś 13.06.2019 00:14

żałosny jest ten komentarz, winne problemami na salonach są kadry..przecież to oni etatują salony i ustalają warunki zatrudnienia więc to że jakaś (usunięte przez administratora) pomaga to chyba jej obowiązek jako pracownik centrali

Pomocna?
TakNie
Salon
 Opinia
@ktoś coś 13.06.2019 00:14

Ona jest nowa, dlatego jest miła, nie wiadomo jak długo popracuje w firmie.

Pomocna?
Tak1Nie
Cała prawda
 Opinia
@ktoś coś 13.06.2019 00:14

Ten komentarz chyba sama regionalna pisała, bo nikt o zdrowych zmysłach by tego o niej nie napisał. Jest nowa, nie ma pojęcia o faktycznej pracy w salonie, panoszy się i puszy gdy przyjedzie, wszystko wie (nie)najlepiej, ale zawsze coś musi się dopytać, ma w nosie pracowników, jest fałszywa i nigdy nie jest pomocna, uważa zwykłego pracownika za śmiecia. Dodam jeszcze, że pracowników na umowę zlecenie w każdym salonie traktuje się jak niewolników, są pomiatani i szantażowani nie przedłużeniem umowy, która wygasa po 2 miesiącach. W ciągu pracy w/w pracownicy są wykorzystywani do najgorszych prac na salonie, w dodatku jest to kilka prac na raz, a w tym czasie pracownicy na umowę o pracę mają czas na kawę, pogaduchy lub na zwykłe obijanie się.

Pomocna?
Tak1Nie2
Cześć
 Opinia
@Cała prawda 03.07.2019 19:30

Dziewczyna pisała o pani z kadr a nie o RKS.

Pomocna?
TakNie
nowa
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Cała prawda 03.07.2019 19:30

Jestem nowa, ale non stop słysze negatywne opinie o(usunięte przez administratora)-że kłamie,jest fałszywa,nie szanuje pracowników itd.... Czy naprawde jest tak źle?

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@ktoś coś 13.06.2019 00:14

Ja też lubię swój zespół :)

Pomocna?
TakNie
A.
 Opinia

Czy ktoś może się podzielić szczegółowymi informacjami dotyczącymi zamknięcia sklepu? Jak odbywa się pakowanie towaru? Czy robione jest to przy klientach? Czy pracujemy do ostatniego dnia umowy, a może wysyłani jesteśmy na urlopy? Czy jest jeszcze na koniec inwentaryzacja? Jest może jakaś większa promocja? Czy klienci mają prawo do zwrotu? Itp. Będę wdzięczna za każdą informację.

Pomocna?
TakNie
Salon
 Opinia
@A. 05.07.2019 11:07

Centrala powinna wam wysłać szczegóły jak to zrobić.

Pomocna?
TakNie
kropka
 Opinia
@A. 05.07.2019 11:07

Klienci będą mogli zwrócić towar w innych salonach

Pomocna?
TakNie
Nieważne
 Opinia

Czy słyszał ktoś o likwidacji sklepów Carry w Polsce? Ciągle klienci podchodzą do kasy i pytają kiedy zamykamy salon.

Pomocna?
TakNie
tyle wiem
 Opinia
@Nieważne 03.07.2019 20:33

U nas ciągle pytają o salon w Auchan Gliwice,kiedy zamknięcie.

Pomocna?
TakNie
Cześć
 Opinia
@Nieważne 03.07.2019 20:33

W ostatnim czasie firma więcej otwiera niż zamyka.A klienci przez taką dużą promocję myślą że Salon jest likwidowany i wyprzedajemy.

Pomocna?
TakNie
Monia
 Opinia

O co chodzi z 50% ceny ? Nie kupowałam w tym sklepie i nie wiem czy to jakaś akcja rabatowa czy pomysł na dłużej ...ale zastanowiły mnie ceny. Jest na metce cena ...nie jest przekreślona....a przy kasie płacę połowę. Nibybdą oznakowania że jest 50% od ceny na metce ale i tak większość klientów dopytuje czy na wszystko. Ja nie zwróciłam uwagi na te kartki z promocją bo oglądam ciuchy a nie czytam wywieszek. Kilka rzeczy mi się spodobało ale cena była za wysoka. Gdyby była piłowa ceny widoczna na metce to bym pewnie kupiła.

Pomocna?
TakNie1
ktosiek
 Opinia
@Monia 09.06.2019 23:58

A, firma sobie wymyśliła, że klienci to pewnie są głupi i będą się nabierać na wieczną promocję. Ceny na metce są zawyżone, są aktualne na początku nowej kolekcji - tak z miesiąc, może dłużej, a potem do wyprzedaży sezonowych jest -50%, tylko plakaty się zmieniają (jak na Black Friday).

Pomocna?
Tak2Nie
Monia
 Opinia
@ktosiek 10.06.2019 10:32

A na stronie e-sklepu jest towar jako nowość i od razu 50,%...????????

Pomocna?
TakNie
Pracuś
 Opinia
@Monia 12.06.2019 19:03

Tak :) O to w tym chodzi, żeby sobie "głupi" klient myślał, że to super okazja :)

Pomocna?
Tak2Nie
Misia
 Opinia
@Monia 09.06.2019 23:58

Banery wiszą przecież, że -50% od tego co na metce.

Pomocna?
Tak1Nie
Ludzie są beznadziejni
 Opinia
@ktosiek 10.06.2019 10:32

To życzę powodzenia do chodzenia do sklepów typu Reserved Mohito.. Tam ceny są naoewno normalne... I bardzo tanio... Każdy tak narzeka narzeka na te ceny.. Ale czy w tych innych sieciowkach... Kupisz coś za połowę ceny... Wątpię.. Więc ludzie jeśli chcecie więcej kasy wydawać... To popatrzcie jakie są ceny w innych sklepach... I biegnij ie do Reserved albo mohito.. Tam kupisz wszystko jeszcze droższe.. Przecież polski naród jest taki bogaty....

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Monia 12.06.2019 19:03

Teraz jest czas wyprzedaży, więc jakoś mnie to nie dziwi.

Pomocna?
TakNie
janek
 Opinia
@Ludzie są beznadziejni 16.06.2019 08:39

LPP ma troszkę lepszą jakość ubrań, oni inaczej funkcjonują- sklepy są przystosowane do naszych czasów :) nie sądzisz?

Pomocna?
Tak1Nie
Ludzie są beznadziejni
 Opinia
@janek 22.06.2019 17:17

Noo jakoś nie zauważyłam.. Żeby były lepsze...

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Monia 12.06.2019 19:03

Teraz jest czas wyprzedaży, więc wiadomo, że ceny idą w dół.

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@janek 22.06.2019 17:17

LPP to nie Carry.

Pomocna?
TakNie
Pracowita Studentka
 Opinia

Mam pytanie czy udzieliłby mi ktoś odpowiedzi którym salonie w Lublinie jest najlepiej pod względem pracy bo chciałam złożyć swoje CV a zależy mi na fajnej atmosferze?

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Pracowita Studentka 28.06.2019 08:33

W każdym jest dobrze!

Pomocna?
TakNie
Rozgoryczona
 Opinia

Ludzie w salonach Carry zarabiaja grosze a w magazynie ludzie maja w tej chwili 3 tys.na rękę.znajoma wła$nie mi powiedziała.

Pomocna?
Tak1Nie
Salon
 Opinia
@Rozgoryczona 12.06.2019 12:01

Czyli tyle co niejeden kiero na Salonie, no SUPER, tylko że kiero ma dużo więcej pracy z ogarnięcie funkcjonowania Salonu itd... muszą podnieść stawki bo nie będą mieli ludzi do pracy za chwilę, i dać premie adekwatne do utargow na Salonach.

Pomocna?
Tak1Nie
xd
 Opinia
@Rozgoryczona 12.06.2019 12:01

a twoja znajoma skąd to wie?

Pomocna?
TakNie
kaśka
 Opinia
@Rozgoryczona 12.06.2019 12:01

na taka wyplate moze liczyc sprzedawca kasjer w popularnym markecie w duzych miastach hahaha a wy w carry dalej najnizsza krajowa podstawy bez niczego?

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Salon 12.06.2019 18:54

Zawsze możesz iść pracować do magazynu!

Pomocna?
Tak2Nie
Ludzie są beznadziejni
 Opinia
@kaśka 13.06.2019 10:15

Ale jeśli chcesz być pomiatamy w takim sklepie typu biedronka to powodzenia.. Idź i pracuj za te twoje 3 tys... A psychikę będziesz miał zryta do końca życia... Albo życzę powodzie ia gdy natrafisz na szefa tyrana... Lub kierownika co będzie tobą pomiatal... Wyzywa cię... Itd.. Albo stosuje mobbing... Lepiej mieć mniejsza kasę a pracować w fajnej atmosferze... Niż być pomiatanym.. Ale być Łasym. Na kasę... Boo Polacy to tylko w głowie Kasa Kasa Kasa... Jesteście materialistami jednym slowem

Pomocna?
Tak3Nie
Up
 Opinia
@Ludzie są beznadziejni 16.06.2019 08:43

Do pracy idzie sie aby zarobić przecież tak?

Pomocna?
Tak1Nie
Nisa
 Opinia
@Rozgoryczona 12.06.2019 12:01

Pracuje się po 12 godzin codziennie

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Up 17.06.2019 02:30

Oczywiście, że wypłata jest ważna, ale i ludzie z którymi pracujesz i to co robisz. Nie zawsze pieniądze warte są trudu nawet najlepsze.

Pomocna?
Tak1Nie
Ludzie są beznadziejni
 Opinia
@Up 17.06.2019 02:30

Skoro nie podoba się wam praca w Carry to idźcie za tą kasą do biedronki skoro tam jest lepiej.. Tyraj na kasie.. Nawet do toalety zejść nie można.. Ludzie chodzą na L4 a ty pracuj za nich... Kierownik tyran.. Ale uśmiechaj się do niego... Chcesz rób tam nadgodziny... Zobaczymy ile ta wasza większą kasa jest warta waszego zdrowia psychicznego

Pomocna?
Tak2Nie2
inna strona
 Opinia
@Ludzie są beznadziejni 30.06.2019 08:37

Lepiej pracować w firmie która zapewnia pracownikowi dobry pakiet socjalny, zasilenia na karty i rożne dodatki do pensji pracownik od razu czuje sie zmotywowany i wie na co i za co pracuje, w carry zarząd pewnie baluje za to czego nam nie daje, poza tym jesli pracodawca szuka luk w kodeksie pracy na swoją korzyść No to sorry- umowa na czas nieokreślony? Wypad! Carry to jeden z najgorszych duzych pracodawców te forum mowi samo za siebie.. a zdrowie psychiczne to można w carry stracić przez uczucie je.. przez firmę.

Pomocna?
Tak7Nie
Misia
 Opinia
@Ludzie są beznadziejni 30.06.2019 08:37

wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma

Pomocna?
TakNie
Królowa mieczy
 Opinia
@Misia 02.07.2019 20:45

Nie do końca tak jest, rotacje na Salonach są coraz większe, jak firma nie znacznie dbać o tych pracowników których ma to mogą mieć problem, muszą tworzyć przyjazne miejsca pracy, co miesięczna zniżka pracownicza to nie jest dla nich duży koszt, premie powinny być przydzielane w zależności od stażu pracy , dać ubrania pracownicze BASIC nie kosztuje majątku można wrzucić w koszty.Rozmawiac z Salonami po partnerski, zwiększyć tolerancję na błędy, nikt nie jest nieomylny, nie robić afery za niesciagniete zabezpieczenie z ubrania uszkodzonego, panie w kadrach też mogs sobie podkreślić tygodnie kwartalne jeżeli ks z jakiegoś powodu tego nie zrobił, są salony które mają duży ruch, handlują robiąc wszystko w biegu można się robnac, więc uwagi z centrali w takim wypadku są mocno demotywujace i nie sprawiedliwe.

Pomocna?
TakNie
ciekawa
 Opinia

Ktoś coś wie,co się dzieje z Panią z VM(region Śląsk)???

Pomocna?
TakNie
Dramat
 Opinia

Ta firma to jeden wielki dramat. Wszystko co tu piszą to prawda. Szczerze to widzę same minusy tej pracy. Najniższa krajowa czyli 1600zl dla sprzedawcy Brak możliwości premii,niby jest jakaś uznaniowa Ale maksymalnie 100zl I też nie wiadomo czy ja dostaniesz System z lat 90,to wstyd że taka duża firma zatrzymała się na tym etapie Brak socjalu,żadnych zniżek pracowniczych,opieki zdrowotnej,karty sportowej,bonów na święta itd. Gdzie w innych sieciowkach jest to normalne VM ciągle się zmienia,jednego dnia zrób to,następnego jednak ma byc co innego,robienie zdjęć po 3-4 razy dziennie co jest jakimś cyrkiem. Atmosfera bardzo średnia,sztywna,stoj,składaj na deske (co swoją drogą jest również smieszne) I milcz. Grafik potrafi się zmienić kilka razy w miesiącu,więc jak myślisz że masz wolne za 2 dni to jutro się okaże że jednak go nie masz. I przede wszystkim ogromną rotacja,ktoś przychodzi I zaraz odchodzi,stali pracownicy również zaczynają odchodzić,bo nikt w tej firmie nie docenia pracownika. Nie polecam I radze się trzymać z daleka,szkoda czasu. Chyba że to pierwsza praca,to jeszcze te 3 miesiące można popracować,Ale później radze uciekać.

Pomocna?
Tak16Nie
Były pracownik
 Opinia

Dodam jeszcze...ubrania sale są nawet z 2003roku haha..zakurzone,uszkodzone .z opakowań wylatują mole.zenada

Pomocna?
Tak5Nie
Były pracownik
 Opinia
@Były pracownik 16.05.2019 23:12

Jesli chcesz pisać komentarze to użyj innego nicku bo jak widać ktoś juz go użył wcześniej ;)

Pomocna?
Tak1Nie1
Oko
 Opinia
@Były pracownik 18.05.2019 12:05

Czy ktos wie co stało się z RKS Dolny Śląsk, takie nagłe odejście, nawet się nie pożegnał z Salonami, to dziwne....

Pomocna?
TakNie
Kami
 Opinia
@Oko 19.05.2019 14:43

Też mnie to zastanawia... bardzo dziwne...

Pomocna?
TakNie
kiedyś RKS
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Oko 19.05.2019 14:43

RKS w tej firmie to bardzo "śliskie" stanowisko z założonym z góry - moim zdaniem - krótkim okresem współpracy. Bardzo krótki okres wypowiedzenia sprawia, że dziś jesteś, jutro cię nie ma. Nie podają przyczyn, rozliczają w moment, zabierają auto, telefon, blokują maila. Jak ktoś sobie nie zapisał kontaktów w drugim telefonie, to nie ma szans żeby się pożegnać. :-)

Pomocna?
Tak1Nie
Były pracownik
 Opinia
@Były pracownik 18.05.2019 12:05

No co Ty nie powiesz

Pomocna?
Tak1Nie1
Oko
 Opinia
@kiedyś RKS 20.05.2019 09:57

Ale ten RKS był na prawdę profesjonalnym i bardzo miłym człowiekiem, to dziwne że już go nie ma.....

Pomocna?
TakNie
kiedyś RKS
 Opinia
@Oko 22.05.2019 15:25

Dla tej Firmy nie ma to kompletnie żadnego znaczenia niestety.

Pomocna?
Tak2Nie
Kolejny były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Oko 22.05.2019 15:25

Może właśnie dlatego go nie ma, był za miły. Ta firma nie lubi i nie docenia dobrych pracowników.

Pomocna?
Tak2Nie
Torbiel
 Opinia
@Oko 19.05.2019 14:43

Eks Gdańsk też brak (północ)

Pomocna?
TakNie
Salon
 Opinia
@Torbiel 11.06.2019 00:01

Czy zauważyliście że nie ma już jednego z inwetaryzatorow, z księgowości też jeden Pan się nie odzywa, czyżby zwolnienia w macierzy, ktoś coś słyszał?

Pomocna?
TakNie
Magda
 Opinia
@Salon 16.06.2019 00:16

no ja akurat za tym inwentaryzatorem nie tęsknię robił inwentury byle jak w końcu z nim zrobili porządek...

Pomocna?
Tak2Nie1
Salon
 Opinia
@Magda 22.06.2019 18:30

U nas robił wg procedur, uśmiechnięty miły Pan.

Pomocna?
Tak1Nie2
zaskoczona
 Opinia
@Salon 23.06.2019 22:34

haha wg.procedur dobre ,

Pomocna?
Tak2Nie1
Salon
 Opinia

Zupełnie nie rozumiem dlaczego w tej firmie nie ma stałych zniżek pracowniczych tak jak w innych sieciach? przecież to jedno z narzędzi motywacji.

Pomocna?
Tak2Nie
xd
 Opinia
@Salon 23.06.2019 22:40

w tamtym roku zrobili jednorazową zniżkę na -70% tylko dla osób na umowę o pracę i można było tylko kupić 5 rzeczy i na tym się skończyło

Pomocna?
TakNie
Klient
 Opinia

Jak pracowników traktuje sie jak zwierzęta to pracownicy tak odwiedzają sie. Hamskie podejście do klienta. Nie bójcie kieruje sprawe do PIP. Jestem klientem tylko to co przeczytałem tutaj nadaje sie tylko do prasy i TV

Pomocna?
Tak2Nie
magłosia
 Opinia

Firma to tragedia. Pracowałam w tej firmie : Brakuje kasy w Kasie. To wszyscy pracownicy muszą sie z z rzucać . Jest to nie zgodne z prawem Sklep zamyka sie o 21 . Oczywiście pracownicy siedzą do 22. Wszystkie sklepy zostają zamykane 21 a tu przez system z LAT 90 robi sie wszytko ręcznie liczy sie ręcznie. Firma Carry nie uznaje nadgodzin . Nie bujcie sie oddawać sprawa do PIP koniec z wyzyskiem za 1500zł na kasie lub kierownik 1700zł

Pomocna?
Tak3Nie1
Salon
 Opinia

Ciekawe jak firma zamierza rozwiązać problem ciągłych rotacji pracowników Salonów?kiedy w końcu sprzedawca dostanie przynajmniej 2000 zł Netto!a długoletni pracownicy zostaną finansowo docenieni za swoją wysługę.Premia taka sama dla wszystkich jest niesprawiedliwa, osoby które pracują w firmie w latach powinny być docenione a nie traktowane na równi z nowo przyjętymi. To dzięki takim ludziom Salony funkcjonują prawidłowo! Centrala powinna też nauczyć się rozmawiać z Salonami, kultura i jeszcze raz kultura, to My robimy utargi i dzięki naszej ciężkiej pracy również w weekendy firma prosperuje. Czasy się zmieniają i firma też powinna, twórzcie przyjazne miejsca pracy i doceniajcie pracę ludzi na Salonach, szczególnie długoletnich pracowników!

Pomocna?
Tak9Nie
Kaska
 Opinia

Hej jak wyglądają przerwy w pracy? Przy 8 h i 12 h

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
 Opinia
@Kaska 07.01.2019 07:33

Ja pracowałam(z tego co pamiętam) tylko po 12,5h. Na tyle godzin miałam 2 przerwy,15min i 30min. Istotne jest to,że za 30min nie było płacone...

Pomocna?
Tak4Nie
D.
 Opinia
@Kaska 07.01.2019 07:33

jak przychodzisz na 8 h i 12 h to masz przerwę 30 min i 15 min

Pomocna?
Tak3Nie
Kawka
 Opinia
@Kaska 07.01.2019 07:33

W moim salonie przychodziliśmy pół godziny wcześniej na 9:30 żeby posprzątać gdzie otwieraliśmy sklep o 10:00. Jak przyszłaś na 9:30 to miałaś 15 min i 30 min przerwy( 30 min u zleceń niepłatne)! Czyli kolejne złodziejstwo bo w LPP przy 12 godzinach pracy możesz mieć nawet 35 min przerwy płatnej nie zależnie od tego czy jesteś na zleceniu czy na umówię o prace. I nigdy nie przychodzisz pół godziny wcześniej. Tylko normalnie tak jak na otwarcie salonu.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KS
 Opinia
@Kawka 19.01.2019 08:27

Dajecie się jawnie oszukiwać, wystarczy znać kodeks pracy który mówi, że przy 12h pracy należy ci się dwie 15minutowe przerwy wliczone w czas pracy, plus przerwa półgodzinna nie płatna uwzględniona w grafiku (dlatego właśnie przychodzicie pół godziny wczesniej). Czyli podsumowując praca na 12h: dwie przerwy po 15min i jedna pół godzinna, 8h: jedna 15min i jedna pół godzinna. U mnie na salonie tak jest od samego początku. Nie dajcie się robić w balona.

Pomocna?
Tak1Nie3
Kawka
 Opinia
@KS 19.01.2019 19:47

Firma Carry ma swoje zasady co do przerw. Są opisane gdzieś bo kierowniczka mi pokazywała i wyraźnie było napisane że zleceniom się za to nie płaci tzn nieuwzględnia się w grafiku. W ogóle w tej firmie jest wszystko inaczej niż gdzie indziej. Ciemnoty zacofane i tyle! Zatrudniacie byle kogo na stanowiska kierownicze a potem dziwicie się, że duża rotacja. Weźcie się za kierowników przy których ciągle ludzie się zwalniają i zaraz przychodzą nowi a po przepracowaniu okresu próbnego albo nawet i krócej uciekają stamtąd!!! Przy takim kierowniku albo kierowniczce jest marna organizacja pracy, zerowe podejście do pracownika, podniesiona głowa do góry a w głowie (usunięte przez administratora) brak znajomości kodeksu pracy i tylko pomiatanie pracownikiem, głupi podział zadań byle by się tylko dowartościować i kierowniczka np. mówi że na zmianie najstarszy rangą stoi na kasie a sprzedawca idzie wtedy jak ona idzie na przerwę! Nawet nie sprzedawca idzie na te kasę a zastępca bo nadal działa zasada że starszy rangą stoi na kasie!!! Żałosne!!!! Uniżenie innych i dowartościowanie siebie na siłę!!!

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JA
 Opinia
@Kaska 07.01.2019 07:33

U nas jest tak jak być powinno, czyli 15 i 30 minut w zależności od zmiany.

Pomocna?
TakNie
Alicja
 Opinia
@KS 19.01.2019 19:47

Widzę, że w zależności od miejsca pracy sytuacja jest bardzo różna. Jeśli kierownictwo nie przestrzega kodeksu pracy, należy bezwzględnie zwrócić na to uwagę, w razie konieczności kontaktować się z kimś wyżej. Powiesz nam, czy Tobie praca w Carry odpowiada? Firma działa w branży modowej, czy pracownicy mają zniżki na produkty oferowane przez firmę? A może mogą uczestniczyć w jakichś modowych wydarzeniach?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
 Opinia
@Alicja 24.01.2019 12:30

Niestety modowych wydarzeń tu nie ma, a przynajmniej ja się z takimi nie spotkałam. Nie ma zniżek co miesiąc, są tylko raz lub dwa do roku.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pauli
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kawka 19.01.2019 08:27

Niestety ale w LPP na zleceniu przerwa tez nie jest płatna.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś
 Opinia
@Kaska 07.01.2019 07:33

Chyba, ze jesteś na zleceniu (a więc najgorszym sortem pracownika w tej firmie według centrali i niektórych ekip na sklepie) wtedy należy ci się tylko 15 min - czy pracujesz 8h czy 12h

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga
 Opinia
@ktoś 09.03.2019 08:39

Zlecenie nie jest najgorszym sortem, na moim salonie bardzo szanujemy pracę osób na zlecenie i traktujemy się na równi, kwestia zespołu :)

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuje tu
 Opinia
@Kawka 21.01.2019 08:54

Firma co do przerw musi się trzymac kodeksu pracy a nie swoich wytycznych.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktoria
 Opinia
@Kawka 19.01.2019 08:27

LPP?

Pomocna?
TakNie
1111
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Jak w carry jest z urlopem?

Pomocna?
TakNie
Oko
 Opinia
@1111 27.05.2019 08:58

Różnie bywa, to zależy od aktualnego stanu na Salonie, jeżeli są braki personalane to czasami urlopy sa przesuwane , niestety jest duża rotacja na Salonach, w dużej mierze przez ludzi, którzy przychodzą do pracy i sami nie wiedzą po co, nie pomyślą nie przemyślą, różnie bywa, ale swoją lekkomyslnością czasami psują plany innym. Rozwaga przy zatrudnieniu kandydatów by się przydała.

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@1111 27.05.2019 08:58

wpisujesz kiedy potrzebujesz jeśli nikt nie był pierwszy to nie ma problemu.

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Oko 29.05.2019 19:06

zgadzam się ;) ludzie nie mają pojęcia co to praca.

Pomocna?
TakNie
Marzena
 Opinia
@Misia 30.05.2019 10:51

za 1600 zł tez bym nie wiedział co to praca i robiłbym tyle ile mi płaca ;)

Pomocna?
Tak6Nie
G.
 Opinia
@1111 27.05.2019 08:58

O co dokładnie pytasz?

Pomocna?
TakNie
Królowa mieczy
 Opinia

W Salonach pracujemy wg grafików do zamknięcia np do 21.00 max 12 h, jednak często zamykamy 15 minut po lub nawet później, zdarza się że klienci nie szanuja godzin otwarcia ustalonych przez Centrum i nadużywają cierpliwość sprzedawców. Takie minuty w ciągu roku to się uzbiera, nie są też ewidencjonowane, jak to się ma do kodeksu pracy?

Pomocna?
Tak3Nie
Miarka się przebrała
 Opinia
@Królowa mieczy 01.06.2019 23:12

Cała prawda jak wygląda praca sprzedawcy i z jakim klientem się spotkasz pracując w Naszej sieci.Janusze myślący że kupując t shirt za 19.99 zł są królami życia, a sprzedawca to służący zatrudniony dla ich wygody.Ubrania rozwalają na potęgę, zabierasz z ziemi, nie wiem po co dla takiego typu klienta ,który i tak tego nie szanuje układać Salon pod linijkę, lepiej wprowadzić kosze niech grzebią jak tak lubią. Przymierzalnia to dla nich miejsce idealne żeby zostawić śmieci, przykleić gumę do lustra czy zwymiotować, tak ostatnio sprzatalismy wymiociny! Manekiny tak szarpią że już kilka razy w tym mc zbieraliśmy je z ziemi, dodam że dopiero co wróciły z naprawy.Ciezko nam zrozumieć po co to dotyka i szarpie?nie wiemy Janusze tak mają.Wchodza na sklepy tuż przed zamknięciem , czy sprzedawcy mają płacone nadgodziny za zamknięcia i wychodzenie z pracy po ustalonym czasie w grafiku?czy sprzedawca to jakiś służący i sprzątaczka na usługi Janusza?czy też PRACOWNIK zatrudniony na etacie, którego obowiązuje kodeks pracy, praca od do bo tak jest rozliczany, a Janusz ma całe 12 h na zrobienie zakupów! skąd takie przekonanie w społeczeństwie że w sklepie można zrobić wszystko, popsuć, zniszczyć, na syfic?nie szanować drugiego człowieka

Pomocna?
Tak4Nie
Grazynka
 Opinia
@Miarka się przebrała 02.06.2019 08:50

Dlaczego nie zwrocicie uwagi takiemu Januszowi ? Juz nie mowie o to ze rozwalaja bo to to taka mentalnosc chyba wiesniakow na zakupach ale sciaganie z manekina czy powiadomic ze sklep zostanie zamkniety za 5 min i zapraszasz do kasy... czasami tego typu ludziom trzeba wytlumaczyc ze nie jest sie robotem i szanujesz swoj czas i prace. Jak firma tego nie dostrzega to samemu trzeba sb zawalczyc o choc troche kultury w nasza strone.

Pomocna?
Tak2Nie
Miarka się przebrała
 Opinia
@Grazynka 02.06.2019 22:31

Oczywiście że zwracamy uwagę, ale Janusza kiedyś nauczono że "klient nasz Pan"i Janusz zbyt dosłownie wziął sobie to do serca, zapominając że sprzedawca tez człowiek. Klienci potrafią też skarżyć później do Centrali, a ta niestety bierze jego stronę.

Pomocna?
TakNie
Porazka
 Opinia
@Miarka się przebrała 03.06.2019 09:46

Nie zapomnijcie dodać że klient napisze skargę na sprzedawcę że chcecie go grzecznie o 20.55 wyproaic że sklepu???? a ty się później tłumacz dlaczego.. No ale jak to sklep otwarty do 21, min przed zamknąć nie można.. Ale 15min później siedzieć to owszem mozna.. I kto nam za to płaci...

Pomocna?
TakNie
Porażka
 Opinia

Nigdy więcej firma nie szanująca pracownika ... Kadry maja cie w (usunięte przez administratora) nie są propracowniczy ogromny problem z wystawieniem zaświadczeń . Wynagrodzenie względem ilości pracy masakra (usunięte przez administratora) serio nie masz pracy nie przychodź do tej firmy albo przyjdź i rzuć L4 . Nie widziałam gorszej firmy . Obsługujesz klienta na sprzęcie z przed 20 lat system się zwiesza ciesze się , że to była tylko chwilowa (pomyłka w moim życiu ) .

Pomocna?
Tak3Nie
Aga
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Jestem już prawie byłym pracownikiem salonu carry w gliwicach w centrum handlowyJestemm Europa centralna. Kilka spostrzeżeń po pół roku pracy. Kierownik regionalny - zapierniczasz, jest super, dostajesz wypowiedzenie, nie odbiera telefonu Dekorator - nie potrafi czytać ani wykonać instrukcji VM - przy pierwszej po objęciu stanowiska traci grunt, wykonuje telefony do kierownika bo nie wie co robić - brak pomysłu, inicjatywy, przekładać wieszaki nawet małpa się nauczy KIEROWNIK - (usunięte przez administratora) w temacie zarobków, inne przy rozmowie inne potem, premii i zasad udzielania urlopów - pracownik otrzymuje info, że jednego dnia urlopu w tej firmie nie udzielają, wystarczy zadzwonić do kadr. Pani Kierownik- wystarczy, że pracownik wypisze i złoży wiosek 7 dni przed terminem. Warto zapamiętać. - RODO w carry- otrzymałam POLECENIE SŁUŻBOWE użycia PRYWATNEGO numeru tel do celów służbowych. Regionalni, szkolcie swoich kierowników. - oskarża pracownika o ZMOWĘ bo ten wyszedł z innym na przerwę, kierownik jasnowidz, wie o czym rozmawiają pracownicy -profesjonalizm- dwa razy w ciągu pół roku kierownik płacze przy pracownikach żali się podwładnemu- wiem, że taka atmosfera jest przez mnie, nie chcą ze mną pracować A Ty jesteś inna, z Tobą dobrze się czują ( przepraszam jeśli nie dosłownie zacytowalam) - atmosfera w pracy, nie rozmawiaj nie śmiej się nie jedz , nerwowa i niemiła, trudno w takich warunkach wytrzymać 11 godzin - w pół roku przez salon przewinęło się ok 10 osób, czy wszyscy byli źli czy przyczyna leży w kierowniku, który nie potrafi zbudować zespołu, może warto się temu przyjrzeć - brak pracowników, Ci którzy są mają wykonać na zmianie to co pełny skład, dobrze znany tekst OKRES PRZEJŚCIOWY, nowe osoby odchodzą bo atmosfera jest trudna do zniesienia - kierownik ma pretensje do pracowników, że przekazują sobie uwagi i spostrzeżenia, choć sam nie zostawia dla siebie tego o czym rozmawia z pracownikiem - kandydat nie musi obawiać się rozmowy wstępnej, będzie przemiła, salwy śmiechu, wszystko zmienia się potem Przykre to bo w innych gliwickich salonach atmosfera i relacje są prawidłowe. Nikt nie mówi o kumplowaniu ale dobra atmosfera sprzyja pracy. Może warto aby ktoś pochylił się nad tym co dzieje się w tym salonie. Z poważaniem Agnieszka

Pomocna?
Tak16Nie3
Były pracownik
 Opinia
@Aga 28.04.2019 19:11

Kierownik kłamie podczas zarobków? Pani Agnieszko, podczas rekrutacji kierownika w moim sklepie kierownik sieci (r/g) okłamał moja kierowniczkę ze w firmie oferują prywatna opiekę medyczna, socjal i benefity- gdy zaczęła prace i zorientowała sie ze nie podpisywała żadnych innych umów czy aneksów prócz umowy o prace zwróciła sie z zapytaniem do r/g co z tymi oferowanymi warunkami, otrzymała odpowiedz w stylu „ musieliśmy czymś panią zachęcić”, firma nie ma myślącego kierownika wiec niestety jaka góra taki dol ;)

Pomocna?
Tak5Nie
MialambycMilena
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Aga 28.04.2019 19:11

Droga (usunięte przez administratora), pracowałyśmy razem i zapomniałaś jaki zamęt wprowadzałaś na zmianie i czułaś się kierownikiem tego salonu. Czekałam tylko na decyzje Asi o zwolnieniu Ciebie, ale nie doczekałam bo to nie wydarzyło się za mojej kadencji. Raczę wspomnieć, że dzięki Tobie z Carry w EC odeszło kilka bardzo dobrych pracowników i to nawet takich z niekrótkim stażem pracy w tej firmie. Jeść mogłaś zawsze a właściwie to chodziłaś jeść 4 razy a już nie wspominając o tych pogaduchach przez swój prywatny telefon z rodzinką albo znajomymi stojąc na sali sprzedaży za kasą. Do tego dochodzi jeszcze oczywiście stanie przy komputerze od godziny 19 bez przerwy aż do zamknięcia, żeby się za bardzo nie zmęczyć przy sprzątaniu, gdzie przy kierowniczce salonu była sytuacja odwrotna i pracowałaś jak mały samochodzik. Ale gdzie tam uzetom pomagać przy sprzątaniu.. niech im się z siedzeń kurzy i niech biegają po salonie. A roznoszenie przymierzalni w Twoim wydaniu to w ogóle była jakaś parodia.. wyjadę ramą na środek salonu i poczekam aż kolezanki podejdą i rozniosą.. Nie!!! Kolezanki jak zajmują się czymś innym to się nie rozerwą!!! W tym swoim pięknym elaboracie zapomniałaś w głównej mierze wspomnieć o swoim lenistwie. Reasumując, wręczenie wypowiedzenia Tobie było jak najbardziej słuszne.

Pomocna?
Tak5Nie
Oko
 Opinia
@Aga 28.04.2019 19:11

Brzydko tak prać brudy i oczerniać ludzi, takie sprawy powinniście załatwić w cztery oczy na Salonie, straszna dziecinada.

Pomocna?
Tak4Nie
Misia
 Opinia
@Aga 28.04.2019 19:11

cóż za frustracja

Pomocna?
Tak2Nie
byly pracownik
 Opinia

Szanowni Panstwo! Jako byly pracownik Carry, do kazdego kandydata do pracy w carry chcialbym powiedziec „uciekaj jak najdalej od tej pseudo firmy”.Praca w salonie odzieżowym tak jak w każdym- dostawy, towarowanie, porządkowanie, poniżej opiszę plusy i minusy pracy w carry: PLUSY: - Toaleta na sklepie I to tyle ;) MINUSY: - Sprzedawca ma najniższą krajową, młodszy zastępca 1700, starszy zastępca 2000, kierownik 2800.. do tego dochodzi „premia” która waha się od 100 do 300 zl w zależności od funkcji której i tak nie dostaniesz bo nie powiedziałeś „dzień dobry” klientowi ;) - Brak zaplecza socjalnego tj.woda do picia, mikrofala, kawa, herbata, naczynia i sztućce, wszystko kupuje pracownik :) - Jesli już jestesmy przy zapleczu socjalnym to zajrzyjmy do toalety która jest jedynym plusem ale jako miejsce ponieważ wyposażenie (papier) starczy na miesiąc czasu a dosyłany jest co kwartał ;) - Pracownik nie może swobodnie wykonywac swojej pracy ponieważ wiecznie czegoś brakuje np. Wieszaków, klipsów, półek do szaf lub innych elementów do VM - Dział VM to jedno wielkie nieporozumienie, nie prowadzą szkoleń a wymagają estetyki i VM jak w Louis Vuitton, podczas raportu zdjeciowego „typy” które siedza na (usunięte przez administratora) w centrali nie zadzwonią do sklepu i nie pochwala, nie doradza, nie przedstawia inspiracji tylko beda pisac ze koszulka w stosie zle lezy lub w szafie w koszulce widac metke ;) - PRACOWNIK MUSI SAMODZIELNIE INSTALOWAC OPROGRAMOWANIA, PODLACZAC KOMPUTERY, SKANERY…NAWET SAMODZIELNIE MONTOWAC ZAMEK DO ROLETY ;) - System kasowy …eh nawet klienci smieja sie z innowacyjnosci firmy - Marketing.. tworzony chyba przez ludzi rodem z PRL i tak mozna pisac i pisac… Przyszli pracownicy, nie warto pracowac w tej firmie ponieważ nie ma tu rozwoju, przywiazania do firmy czy chociaż szacunku od pracodawcy, w moim rejonie w ciagu roku Kierownik Regionalny zmienial sie 5 razy i jeden z nich prosto stwierdzil ze ta firma nie ma racji bytu i pewnie przez swoje zarządzanie w najblizszych latach upadnie i tego jej życzę :)

Pomocna?
Tak40Nie
W.
Nazwa działu: Handlowy
 Rekomendacja
@byly pracownik 20.04.2019 12:44

Zupełnie się nie zgodzę, zarobki może i nie bardzo ale wszystko inne ... Jeszcze nigdy nam na salonie nie zabrakło papieru, środków czystości, ręczników...Woda latem też jest zapewniona! Zamek do kotary zamówiłam firmę i naprawili. Dostaję zgodę na naprawę mebli czy wymianę luster... Nie ma problemu... A że estetyka wnętrza musi być na wysokim poziomie, bo tak! Takie są standardy. Może lekko przesadzone bo ludzie grzebią jak na polu... Ale dzięki temu nasz salon wygląda najlepiej w całym centrum. Jest możliwość awansu i nie wiem o co ci chodzi:-)

Pomocna?
TakNie10
były pracownik
 Opinia
@W. 21.04.2019 16:22

Moze ci nie zabrakło bo oszczędzałas wszystkiego tak samo jak cała firma, woda powinna byc zapewniona cały rok a nie latem jedna zgrzewka tylko dla umów o prace na miesiąc hahah to co rozumiem ze pracownik pije 4 łyki wody dziennie? Jesli chodzi o zamek to nie wiem jakim jestes kierownikiem ze ci pozwolili na zamowienie firmy, u mnie w sklepie stwierdzili ze nie opłaca sie wzywać serwisu bo to za daleka droga i sami mamy sobie z tym poradzić , zgodę moze dostajesz ale samemu trzeba szukać fachowców a przepraszam bardzo w moim rejonie jest problem z takimi usługami i ludziom nie opłaca sie przyjechac aby pomalować ścianę na fakturę czy przykręcić listwy podłogowe itp, co do estetyki to zgadzam sie ze każda firma ma własne standardy ale przepraszam bardzo nie można tego nadużywać, to jest sklep sieciowy a nie butik dla kilku klientów dziennie i zamiast dział vm prowadzić szkolenia dawać inspiracje to tylko zajmuje sie komentowaniem estetyki, awans jest możliwy ale tylko dlatego ze mądrzy pracownicy uciekają jak najdalej i szczerze powiem niech ucieka ich jak najwiecej bo o sprzedawców teraz trudno.. tym bardziej z takimi warunkami oferowanymi przez carry ;)

Pomocna?
Tak16Nie
Kierownik
 Opinia
@były pracownik 22.04.2019 13:45

To wszystko zależy od tego ile kierownik zamówi papieru toaletowego w ramach budżetu. U mnie nigdy go nie brakowalo. Tak samo jeśli chodzi o usterki. Zamówiłam firmę, zrobili wycene i wszystko naprawili. Zgodzę się z brakiem socjalu i wymaganiami działu VM, który czepia się o każda rzecz na zdjęciach, w tym o wyciągnięte metki

Pomocna?
Tak1Nie
slask
 Opinia
@byly pracownik 20.04.2019 12:44

u nas nawet toalety nie ma na sklepie!

Pomocna?
TakNie
były pracownik
 Opinia
@Kierownik 23.04.2019 19:42

To nie zależy od tego co zamówi kierownik bo budżet jest ustalany odgórnie, wliczają sie w nie rolki do fiskalki i terminala, papier do drukarki.. sa to rzeczy które powinna zapewnić centrala jako wyposażenie stałe a nie kosztem tego oszczędzać na środkach czystości papierze i innych, miałem wiele sytuacji gdzie chodziłem do innych sklepów aby pożyczyć papier do luster, płyny, rolki fiskalne.. z jednego sklepu ogarnalem rolke do roznoszenia ubrań bo te co kupiła firma nadają sie do kosza, zupełnie nie funkcjonalne i uginające sie pod ciężarem kilku sztuk ubrań, na wszystkie niedogodności nie otrzymamy wytłumaczenia czy tym bardziej przeprosin bo każdy pracownik centrali i magazynu tłumaczy sie ze to „odgórne zarządzenie centrali” tak wiec nie ma co tutaj wymyślać pochwał dla firmy która na takie po prostu nie zasługuje

Pomocna?
Tak8Nie
Kierownik
 Opinia
@były pracownik 27.04.2019 18:22

Tak, budżet jest ustalony odgórnie ale przecież od kierownika zależy co i ile zamówi. Przecież wiem, bo to robię co kwartal analizując na bieżąco czego nalezy więcej zamówić a czego mniej lub wcale. Nie wiem jaki w Twoim salonie był budżet ale np. papieru toaletowego można zamówić aż 28 paczek więc nie wierzę że może go brakować. Co do jeździka/rurki na ubrania był formularz o usterkach, w którym można było go zamówić. Ja pomimo posiadania na salonie jednego sprawnego, zamówiłam nowy i nam go wysłali. Jest lepszy niż ten, który posiadalysmy ???? Jeszcze jedna sprawa, ja wcale nie wymyślam pochwal dla firmy bo ma ona dużo wad, o których można by było pisać w nieskończoność. Po prostu nie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś

Pomocna?
TakNie
Up
 Opinia
@Kierownik 28.04.2019 11:49

nie każdy salon i kierownictwo widocznie traktowane jest jednakowo byc moze twój salon był lepiej postrzegany i więcej można było wymagać od centrali, u mnie niestety zakup przez pracownika papieru, środków czystości, długopisów odbywał sie co kwartał i firma wiedziała o tym lecz nie zdecydowała sie o podwyższeniu budżetu, ten portal służy do opinii pracodawcy- ja niestety nie potrafię pochwalić firmy bo po prostu sie nie da, nie wymyślam rownież sytuacji czy spraw bo nie o to tu chodzi, nie oczerniam firmy ani nic w tym stylu - po prostu wydaje opinie firmy tak jak na ten portal przystało, Pozdrawiam.

Pomocna?
TakNie
G.
 Opinia
@slask 24.04.2019 21:01

Bo pewnie sklep w galerii. Nie przesadzajcie, że w sklep jest w środku głuszy.

Pomocna?
TakNie
sklep w galerii
 Opinia
@G. 10.05.2019 15:26

nawet jeśli to siedząc na zmianie sam do południa musisz czekać aż nie będzie nikogo na sklepie, zamknąć i lecieć do łazienki na centrum, czasem niewykonalne

Pomocna?
TakNie
Pracus
 Opinia

Zostalo mi juz kilka dni pracy tam i juz wiem ze to moje ostatnie dni. Dlaczego? Bo w tym momencie z moim stazem powinnam dostac tylko umowe na czas nie okreslony a takiej w tej firmie dla zwyklych szarakow nie ma. firma nie dba kompletnie o pracownikow. Zero uniformu a wymagania do ubioru sa.. raz na kwartal 35zl na pranie. Ciekawe jak to ma wystarczyc? zero rabatow. tj raz na dwa lata zrobia -50% dla pracownikow na umowe o prace z warunkiem dodatkowym ze nie jest sie na okresie probnym. (Promocja -50% jest dla zwyklych klientow przez 70% roku)Jezeli chodzi o prace. Nie jest to produkcja.. wiec mega ciezka,brudna czy smierdzaca nie jest. Za to trzeba sie nastawic nie na zmeczenie fizyczne co psychiczne. Ciagle czepianie sie na fotoraportach o pierdoly. Jednego dnia wysyla sie zdjecia i wszystko super na 2 dzien wysyla sie w 99% podobne zdjecia juz jest tragedia na salonie... brak komunikacji miedzy ludzmi ktorzy pracuja tam "za komputerem" jedni pisza tak a inni inaczej i badz tu madry. Ciagle dotowarowanie najlepiej jednym modelem gdzie potrafia ci przyslac po tylko kilka sztuk i zrob cos z tym. Zasady vm? Nie wiem do jakiego sklepu sie porównują ale czasem mam wrazenie ze chca tu zrobic Prade. Vmbook zero aktualizacji a co chwile cos wymyslaja zmieniaja ale to bardziej na zasadzie miedzy soba po co notowac. Ewidentny i widoczny falsz w stosunku do pracownika. Na audycie potrafia mowic ze jest dobrze tylko drobne rzeczyvdo zmian a na podsumowaniu pisemnym jest opis dostlownie jak z horroru.. potrafia jednego dnia wyslac ok 700sztuk dostawy do tego chca zwrot i wykonanie instrukcji laczac z obsluga klienta i innymi rzeczami. I na wszystko masz bardzo malo czasu. Na instrukcje max 4 dni gdzie do zmiany jest caly salon to jest luksus. Jak jest jakis salonik mniejszy jest ok ale przy wiekszym i dziennym skladzie 2-3osoby to to jest dramat. na temat urlopow nie wypowiem sie. Wiele mozna by bylo tu opisywac o tej firmie. I wiele negatywnych emocji wywieraja na czlowieku. Ja osobiscie nie polecam pracy w tej firmie. Nigdzie nie jest uslane zycie rozami ale tu dopoki firma nie nauczy sie doceniac i zauwazac pracownikow nie bedzie dobrze.

Pomocna?
Tak16Nie
pracownik
 Opinia
@Pracus 10.05.2019 23:32

Patrz, a jak pracujesz na zleceniu to tych marnych 35zł nie dostaniesz - ale MUSISZ szanować dress code firmy. Tak samo musisz wiedzieć rzeczy, które nie zostały ci powiedziane na 'szkoleniu' (darmowym oczywiście - i tak, wiem, że to nie tyczy tylko zleceń, up też nie mają płacone za to wspaniałe 'szkolenie'). W sezonie letnim woda tylko dla up. Zniżki pracownicze? Wielkie g(usunięte przez administratora) dostaniesz, tyle co osoby z ekipy zaoferują ci skorzystanie z ich zniżek. To nic, że wykonujesz taką samą robotę (powiedzmy, odpada obsługa kasy, co swoją drogą jest śmieszne jak trzeba biegać po salonie i krzyczeć za sprzedawcą zamiast normalnie przyjąć - idąc dalej, mniejsze sklepy mają słuchawki/mikrofon na sklepie. Salony carry są znacznie większe a i tak musisz biegać jak poje... no, jak sprzedawca odejdzie od kasy). Człowiek przychodzi do pracy i się stara a w zamian za to dostaje mniej godzin a więc mniejszą wypłatę. To jest żart, nie firma.

Pomocna?
Tak4Nie
Pracus
 Opinia
@pracownik 12.05.2019 12:15

No to jest racja. Zleceniowka uwazana jest za tzw przynies wynies pozamiataj. Wbgodzine zrobic ponad 100szt dostawy i zjebki jak nie wyrobisz sie. Jeszcze jak nie ma przeceny to spoko ale pisz do tego recznie ceny.. nawet na pistolet z cenowkami firmy nie stac.. a co tu dopiero na sluchawki czy mikrofon.. a z woda to jestem zdziwiona. Bo u mnie jak juz wmam koncu zaczna przysylac wode to jestvdla kazdego nie tylko dla up. Ale to juz pewnie zalezy od tego czy kierownik zachlanny czy nie

Pomocna?
Tak1Nie
pati
 Opinia
@Pracus 14.05.2019 08:30

firme stac na drukarke do cen ale no niestety, Poznan z czegoś słynie ;)

Pomocna?
Tak1Nie
urlop
 Opinia
@Pracus 10.05.2019 23:32

Jak u was wyglądają urlopy? Też macie sytuacje, ze dowiadujecie się miesiąc przed, ze urlopu nie będzie bo akurat wypada inwentura i MUSISZ być w pracy? bo słyszysz, ze nic się zrobić nie da w grafiku i urlop możesz wziąć sobie za dwa miesiące, a za dwa to pewnie kolejna inwentura wypadnie :) Porażka, pracując w Carry nie można nic sobie zaplanować, zero życia prywatnego

Pomocna?
Tak2Nie
Witch
 Opinia
@urlop 16.05.2019 00:36

Urlop zawsze można przesunąć w danym mc, fakt że późno pojawił się grafik inwentur i terminy pokryły się z wcześniej zaplanowanym urlopami, ale to z winy firmy że się tak guzdrali i nie pomyśleli że jest to tak utrudniające.Fakt z urlopami planowanymi jest ciężko z realizacją, i jest to duży minus pracy w tej firmie, nie pomaga też ciągła rotacją pracowników.

Pomocna?
TakNie
Misia
 Opinia
@Pracus 14.05.2019 08:30

Zlecenie jest wsparciem dla sklepu, więc mnie nie dziwi, że wykonuje takie prace jakie są w danej chwili potrzebne. Jakby tych ludzi nie było to byście jęczeli, że się wyrobić nie możecie.

Pomocna?
Tak1Nie
Gratka
 Opinia

Co sądzicie o Panu RKS Kraków?

Pomocna?
Tak1Nie
Grażyna
 Opinia
@Gratka 15.05.2019 00:07

Pan RKS Kraków jest mocny w gębie przez telefon. Ciągle dzwoni i pyta o różne pierdoly, które nie mają żadnego znaczenia. A jak się pytamy o ważne rzeczy to nawet nie raczy udzielić odpowiedzi.

Pomocna?
Tak2Nie
Look
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Grażyna 15.05.2019 23:52

On nic nie pomoże, wchodzi w kompetencje KPV a w istotnych sprawach nie jest wsparciem. Nie zna specyfiki salonów, problemów i nawet nie stara się ich poznać, a tym bardziej pomoc w ich rozwiązaniu.

Pomocna?
Tak2Nie
Ula
 Opinia

wiecie czy firma przystaje na wypowiedzenie na mocy porozumienia stron? czy raczej trzeba przepracować miesiąc/ 3 miesiące na wypowiedzeniu jak w umowie

Pomocna?
TakNie1
Witch
 Opinia
@Ula 16.05.2019 11:07

Złożyć wniosek na porozumienie stron zawsze możesz, rozpatrują patrząc na sytuację na Salonie, jeżeli nie ma przeciwskazań a Twoje odejście nie spowoduje tragedii na Salonie to masz szansę że się uda.Powodzenia!

Pomocna?
Tak1Nie
????????????
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ula 16.05.2019 11:07

Nie liczyłabym na to. Zwłaszcza jeśli ciężko jest znaleźć pracowników do Waszego salonu. Bo zasłonią się tym, ze nie będzie kim zastąpić pustego wakatu. Ta firma to porażka. Cieszę się ze z niej uciekłam.

Pomocna?
Tak1Nie
Były pracownik
 Opinia
@Ula 16.05.2019 11:07

Za porozumieniem jak góra ma dobry humor.firma dno więc nie czekaj tylko składam wypowiedzenie.pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Abcd
 Opinia

Jak to jest z kamerami i monitoringiem w salonach? Czy te wszystkie kamery działają i czy ludzie z centrali siedzą i faktycznie sprawdzają na kamerach co aktualnie robią pracownicy?

Pomocna?
Tak1Nie
1234
 Opinia
@Abcd 13.05.2019 08:36

na salonach nie ma kamer

Pomocna?
TakNie
pati
 Opinia
@Abcd 13.05.2019 08:36

czy robią to nie wiem, w tej firmie wszystko jest możliwe ALE według rodo takie praktyki są niezgodne z prawem a monitoring sluzy wylacznie do zapewnienia bezpieczenstwa pracownikom i klientom

Pomocna?
TakNie
1234
 Opinia
@pati 15.05.2019 00:29

nawet gdyby był ten monitoring to by większość pracowników zostałaby już wyrzucona za to że nic nie robi albo siedzi w telefonie na salonie

Pomocna?
TakNie1
7890
 Opinia
@1234 14.05.2019 18:36

W nowo otwartych salonach są kamery. I stąd pytanie czy Ci z centrali obserwują co się dzieje na salonie. Bo pomimo kamer jest założony zeszyt wyjść i wejść i ciekawi mnie czy ktoś to rzeczywiście sprawdza.

Pomocna?
TakNie
Mirka
 Opinia

Witam! Zastanawiam się na jakie aplikować stanowisko... Zastępca kierownika czy młodszy zastępca.Jakie są obowiązki na obu stanowiskach i w ogóle co polecacie pod każdym względem. Proszę o szczere odpowiedzi. Z góry dziękuję.

Pomocna?
TakNie
Pracus
 Opinia
@Mirka 11.05.2019 00:00

Szczerze mowiac to i tu i tu prawie te same obowiazki. Jak kierownika nie ma ty pilnujesz. Mlodszy zastepca nie powinien prowadzic calej zmiany sam a starszy juz moze co czasem i tak jest inaczej w rzeczywistosci. Jezeli wolisz miec lekko lepsza pensje aplikuj na starszego. Z tym ze zachecam do poczytania opini i zastanawienia sie

Pomocna?
Tak2Nie
pracownik
 Opinia
@Mirka 11.05.2019 00:00

Jeśli się szanujesz to poszukaj czegoś innego, serio. Opinie jakie są na temat tej firmy nie są wyssane z palca ani napisane przez kogoś, kto chce zrobić Carry na złość. Zastanów się lepiej, czy może nie będzie lepiej poszukać innej oferty pracy.

Pomocna?
Tak2Nie
Ciekawa
 Opinia

Jaki jest lub był Wasz staż w firmie?wypowiedzmy się dla porównania.

Pomocna?
Tak1Nie
G.
 Opinia
@Ciekawa 29.04.2019 20:53

Leci piąty rok

Pomocna?
TakNie1
Kasia
 Opinia

Praca w tej firmie jest tragiczna, pracownicy maja żenująco niskie pensje, brak pakietów socjalnych, benefitów, dodatków przez co nikt nie ma pasji do pracy i zaangażowania No i atmosfera jest kijowa, nikogo nie obchodzi atmosfera na sklepie (usunięte przez administratora) tak wiec jesli jestes pracownikiem ktory chce spokojnie wykonywać swoją prace i czuć sie bezpiecznie w pracy- omijaj ta firmę

Pomocna?
Tak14Nie
Paweł
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Firma na tym samym marnym poziomie co asortyment jaki ma do zaoferowania dla klientów. Dziwne że ludzie jeszcze się łapią na śmieszna promocje -50% trwająca niezmiennie od kilku lat. Pracownicy zaangażowani w prace uciekają, lub centrala nie przedłuża umów bo upominają się o podwyżki. Jeśli ktoś zaczyna karierę w sieciówce i chce mieć w cv stanowisko kierownika to śmiało. Na obecna chwilę stanowiska te obejmują osoby w wieku ( od 21 do 23l !!! ) z doświadczeniem zerowym bądź byli sprzedawcy w monopolowym :-)

Pomocna?
Tak14Nie
Salon
 Opinia
@Paweł 08.04.2019 16:53

Zamiast tej promocji mogliby po prostu dać realne ceny na metce, oszczedziloby to miliony pytań w ciągu dnia w stronę sprzedawców, -50% już slabo działa.

Pomocna?
Tak6Nie
były pracownik
 Opinia
@Paweł 08.04.2019 16:53

A co tu sie dziwić jak firma oferuje takie warunki.. żaden doświadczony pracownik nie bedzie pracować w takim miejscu wiec nic dziwnego ze wiele młodych osób otrzymuje takie posady myśląc ze maja możliwość rozwoju i ich cv nabiera kolorów a tak naprawdę to oni tracą a firma zarabia ;)

Pomocna?
Tak2Nie
Aga
 Opinia

Nie polecam pracy w tej sieci

Pomocna?
Tak9Nie
Ala
 Opinia

A mnie zastanawia 1 kwestia. Jak to jest, że nowe salony "ociekają złotem", a na choćby pomalowanie obdartych witryn starszych salonów nie ma funduszy. Czy sieć nie powinna trzymać jednego poziomu? Żenada jakie są rozbieżności w wyglądzie salonów. Po 2: jak to możliwe ze obcina się godziny zleceniom i wysyła sie pracowników na urlopy, i jednocześnie planuje dużą odsyłkę zimowej kolekcji? Czy działy zaczną w końcu ze sobą współpracować??

Pomocna?
Tak13Nie
Salon
 Opinia
@Ala 09.04.2019 23:19

To jest zarządzanie z biura bez znajomości realiów na Salonach.

Pomocna?
Tak1Nie
J
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ala 09.04.2019 23:19

Trafione w sedno... Ja niestety jestem w starszym salonie...duzy salon, z potencjalem.... Szkoda ze z niedokonca wykorzystanym przez firme...

Pomocna?
TakNie
Koja
 Opinia
@Ala 09.04.2019 23:19

Wszystko w swoim czasie...

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny