Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Była zastępczyni
Były pracownik
 Pytanie

Mówię tu o Carry w Pruszkowie. Nie ma to jak dowiedzieć się o zwolnieniu z pracy tego samego dnia. Jako zastępczyni kierownika robiłam za samego kierownika sprzątaczkę „informatyka” i nie wiem kogo jeszcze. Zarobki wydają się dobre ale nie adekwatne do obowiązków. Robiłam większość rzeczy za kierowniczkę podczas gdy ta rozmawiała przez telefon, odpisywała na mess, plotkowała, zachowywała się jakby miała 20 lat bądź wychodziła na „godzinne” przerwy z partnerem. Pracowałam tam ponad rok i przez kierowniczkę zwolniło się tam łącznie 10 osób. Grafiki ? Beznadziejne robione jak dla robota: poniedziałek wtorek 11h środa wolne czwartek 9 h piątek i sobota 11h. Odkąd zaczęłam tam prace nie miałam czasu na nic innego. Kierowniczka kompletnie nie uwzględnia próśb i potrzeb pracownika ponieważ jej pójście do spa czy zrobienie ust jest ważniejsze niż twoja wizyta u lekarza czy wizyta u notariusza i tym podobne. Od kierowniczki jedyne co słyszałam to „może i schudnąć możesz ale nie w tym życiu” „ nie jedz tego bo będziesz gruba” „gdybys miała diety pudełkowe jak ja to byś schudła. Regionalna ma totalnie w (usunięte przez administratora) to co się dzieje na sklepie. Zatem jeśli lubisz być poniżany , wykorzystywany (często się zdarzało ze kierowniczka stała za kasą z pracowniczką która jej lizała d**ę i gadały całe dnia a ja pracowałam sama) i nie mieć życia prywatnego pracując po 11 h codziennie to polecam Ci prace w Carry w Pruszkowie.

Beti
Inne
@Była zastępczyni

Jak jest możliwe że ta firma jeszcze istnieje ,jest coś takiego ja 40godxinny tydzień pracy. Mam nadzieję że chociaż placą nadgodziny. A przerwy należą się każdemu ,może ktoś to zglosi do inspekcji pracy albo nagłośni w mediach

Marlenka
Pracownik
 Pytanie

Witam was wszyscy byli oraz teraźniejsi pracownicy! Mam do was pytanie odnośnie kierownictwa w waszych salonach:) Po pierwsze: Czy pracując 12 godzin macie przerwę 45 minutową, czy również wam kierownik ucina do 30 minut bez żadnego konkretnego powodu a raczej z jego upodobań? Po drugie: jak wyglada wasza praca będąc po 4 osoby na zmianie mając dość duża dostawę? Tez jedna osoba klipsuje na kasie a reszta chodzi i klepie wieszaki bez sensu mimo, ze można robić dostawę? Po trzecie: czy u was na salonie każdy musi być rozdzielony i najlepiej zeby ze sobą w ogóle nie rozmawiać bo to przecież zbrodnia wymienić z koleżanka kilka słów:))) mimo iż nie stoi się bezczynnie i zaczyna rozmawiać, a nadal pracuje. Czy tak powinna wyglądać atmosfera w pracy? Czy u was kierownictwo potrafi zrobić Vm? Czy zna tylko teorie, a w praktyce nie potrafi nic zrobić, ale twoja pracę ocenia i poprawia mimo iż jest zrobiona dobrze? :) Czy również chcąc mieć wolny dzień, trzeba się o niego prosić z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem? Czy u was kierownik sam wybiera wam urlop nie pytając was o zdanie, bo przecież po co prawda? Chętnie dowiem się jak to u was wygląda!

Pracownik
Pracownik
@Marlenka

Nasz kierownicza chodząc po 8 h robi sobie przerwę pół godzinna i czasem idzie jeszcze na 15 min gdzie przy 8h pracy powinna mieć tylko 15 min. Ty jeśli wyjdziesz 3 min później ze swojej przerwy to już pouczania. Jeśli się nie podlizujesz kiero to jesteś traktowana po prostu jak sprzątaczka. A panie zastępczynię razem z kiero siedzą i nic nie robią. Kawę pić za kasą i gadać. Kraków

Dekor
Były pracownik

dekorator za cały miesiąc układania i starania się dostał 50 złoty od sprzedawców więcej juz się nie ma po co starać

Dekor1
Pracownik
 Pytanie
@Wszyscy są ważni

Co z tego, że są instrukcje i wytyczne od centrali? Wyobraź sobie sklepy różnią się od siebie, mają inny układ, meble, inne zatowarowanie. Nie zbudujesz wszystkiego tak jak jest w instrukcji więc musisz użyć swojego mózgu aby ten towar logicznie rozłożyć i aby miało to ręce i nogi a na moim sklepie no niestety nawet osoby funkcyjne nie ogarniają Vm, więc wychodzi na to że nie jest tak proste jakby mogło się wydawać. Ja doskonale zdaję sobie sprawę z obowiązków osób funkcyjnych ale ja im pomagam. Przeceniam sklep, zdejmuje zwroty, pakuje zwroty, uzupełniam formularze, liczę dostawy, przyjmuje je jak i również klipsuje i rozwieszam. Przestańcie już się użalać nad swoim życiem, jak to wy nie macie ciężko jako osoba funkcyjna bo każdy zasługuje na godne wynagrodzenie nie tylko Wy. W poprzedniej pracy byłam osobą funkcyjną i wiem z czym to się wiąże ale nigdy nikomu nie powiedziałam że dane stanowisko nie zasługuje na premię…

Benjamin
Inne

Wielkie podziękowania dla Pani Kamilii ze sklepu za pomoc. W sklepie internetowym Carry nie było danego rozmiaru 2 sukienek. Po obdzwonieniu przez telefon sklepów Carry Bydgoszcz Toruń Gdańsk i inne miasta czy mają tam dostępne modele. Nie mieli ich i rozmiaru S. Zadzwoniłem tutaj do Carry w King Cross Marcelin. Odebrała Pani Kamila sprawdziła po kodzie produktów czy posiada sukienki na stanie sklepu i uwaga jako jedyna zaoferowała możliwość sprawdzenia w systemie gdzie te sukienki są dostępne w innych sklepach Carry w Polsce. Poprzednie moje 11 tel. Po sklepach i nikt nie wpadł na ten pomysł. Okazało się że sukienki dostępne są 130 km dalej ode mnie. Pani Kamila skontaktowała się z tamtym sklepem i zrobiła mi ich rezerwacje bym mógł w weekend pojechać i zakupić je tam. Bardzo dziękuję Pani Kamili za pomoc; inicjatywę serdeczność i rozwiązanie problemu. Pozdrawiam i życzę sukcesów w pracy i spełnienia zawodowego. Pracownik z energia inicjatywą i pozytywnym działaniem w celu uzyskania zadowolenia klienta.

Guest 12234
Pracownik
 Pytanie

Ale jak wejdziesz na stronę Googla King crossa to tam też jest taka sama opinia i to raczej z autentycznego konta więc widać jaka zawiść ludzka panuje a klient może faktycznie był bardzo zadowolony z tego co jest napisane a klienci tu też wydają opinie (?)

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Hej, u was też funkcyjni nie sprawdzają torebek w momencie kiedy wychodzisz z pracy? Pracowałam w innych sieciówkach i uważam, że procedury powinny być takie same lub chociaż zbliżone. Może w carry tego nie ma?

Xyz Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

I? A to w każdej sieciówce są takie same zasady? Bo nie wydaje mi się.

Olka Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

U nas nikt nic nie sprawdza

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej. Może mi ktoś napisać jak jest w carry Kłodzko? Non stop mają ogłoszenia o pracę, zastanawia mnie dlaczego i czy warto składać cv?

Aga
Pracownik
@Zainteresowana

To, że jest ogłoszenie nie znaczy, że mają wakat,najlepiej podejść lub zadzwonić do Salonu i dopytać.

Nikolaa
Pracownik
@Aga

Często tak jest ze ogłoszenie jeszcze jest a oferta już nie jest aktualna

Tosz
Były pracownik
@Aga

Nie polecam. Beznadziejna firma wierząca plotka szeregowych pracowników. Dyrektor sprzedaży na Polskę do zmiany nie wiem jakim cudem utrzymuje się na stanowisku. Wszystkie ambitne zaangażowane osoby będące potencjalnym zagrożeniem mające pomysły będące kreatywne są szybko z firmy usuwane bo są niewygodne dla zarządu. Firma porażka.

Do tosz
Pracownik
 Pytanie
@Tosz

Eeeee a kim ty jesteś ze nazywasz innych pracowników "szeregowych" ? Kapitanem statku jesteś? Wierzę że jesteś bardzo ambitna/y i zaangażowana/y w swoją pracę ale zastanów się trochę nad szacunkiem do innych bo chyba ci go brakuje

Xyz
Były pracownik
@Zainteresowana

Nie polecam ,firma dramat. Kasa żadna, obrabianie czterech liter sobie nawzajem w gratisie ????

112
Pracownik
@Xyz

Pieniądze jakie są to na dzień dobry poznajesz stawkę. A o relacje w zespole to trzeba dbać. Moja ekipa nie ma takich problemów.

Stooo Nowy wpis
Pracownik
@112

Dokładnie , Każdy poznaje przecież stawkę na rozmowie . Po to one są.. . A co do relacji w zespole to każdy jest za to odpowiedzialny, więc też przydałoby się popatrzeć na swoje zachowanie i też warto rozmawiać to dużo daje . A nie po kątach psioczyć

Konin Stare Miasto
Inne

Negatywna opinia o pracownicy sklepu cerry w Starym Mieście. Pracownica zniesmaczona, zrobiła glupią minę bo miała problem odwiesić rzeczy które oddałam (3) Takie osoby nie powinny pracować w sklepie. To właśnie z jej powodu nie zakupiłam odzieży bo miałam już dosyć podłej zmeczennicy

Smutne
Pracownik
 Pytanie
@Konin Stare Miasto

To są właśnie niektórzy pracownicy dzisiejszych czasów, przychodzą do pracy pogadać, zdarza się, że bardzo głośno rozmawiają na sklepie, o swoich prywatnych sprawach, nie zwracając uwagi na klientów.Ale zwróć takim uwagę to od razu cię o (usunięte przez administratora)... oskarża i skargę napiszą do Centrali. Myślę, że jest to zmora nie jednego salonu, praca im nie pasuje, nic się nie podoba, klient najlepiej żeby nie wchodził, nie przymierzał, nie pytał, aktywna obsługa nie istnieje. Wyśmiewają pracodawcę, wynagrodzenie i premię, a jednocześnie pracy nie zmienią. Dlaczego? Dlatego ,że nic konkretnego nie potrafią, nie mają celu i wizji na siebie. Smutne jest to, że takim zachowaniem sabotują i siebie i wyniki pracodawcy.

Iga
Pracownik

Zwolnienie z pracy to czasem najlepsza rzecz jaka mogła kogoś spotkać, ludzie często znajdują lepszą pracę, w lepszym zespole i firmie, rozwijają się na nowo, zaczynają lepiej zarabiać.Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Ważne żeby lubić ludzi z którymi się pracuje, pracować z osobami, które na poważnie podchodzą do swoich obowiązków, dla Firmy, która ma jasno określone cele i wizję, Firmy,która Cię wspiera w trudnych sytuacjach,szkoli, pomaga. I to fakt, ciężko teraz o porządnych pracowników, w większości przychodzą do pracy żeby sobie pogadać, nie zwracają uwagi na klientów, przeprowadzanie głośnych rozmów prywatnych przy klientach, o swoich chłopakach, czy o problemach z zębami, to norma. Narzekanie na niskie zarobki, niska premię, wyśmiewanie pracodawcy przy klientach, a jednocześnie nie robienie nic żeby te zarobki podnieść, czy znaleźć nową pracę.Wiec nic dziwnego, że klienci się tu skarżą, mają do tego prawo, ilu jednak klientów się nie poskarży i już nie wróci do sklepu, nie zrobi ponownych zakupów. Firma nie powinna dopuszczać do takich (usunięte przez administratora) tworzących się na salonach, pracownik tego typu rozmowy powinien przeprowadzać w czasie prywatnym, a nie głośno krzyczeć i śmiać się na sklepie nie zwracając uwagi na klienta.Czy też być niemiłym przy obsłudze o 20:55, w sposób opryskliwy odpowiadać, i wymuszać zapłatę kartą. Żeby kogokolwiek oceniać to trzeba najpierw wykonywać swoją pracę w sposób kryształowy.

Karolinka
Były pracownik

A jak chcesz już straszyć sądem to lepiej sama uważaj bo za (usunięte przez administratora) sama możesz tam wylądować a świadków tego co wyprawialas jako ks jest baaaardzo wielu i chętnie staną przeciwko tobie

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Eryk
Pracownik

Dokładnie jej teoria a życie w praktyce nie ma nic wspólnego. Za najniższą krajową sprzedawcy mają w głębokim powarzaniu feedback. To nie sprzedaż samochodów czy nieruchomości.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Eryk

A zrobiłyście już zadania po szkoleniu ?

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Oczywiście dnia na salonie nie da się przewidzieć, każdy jest podobny ale różne sytuacje się dzieją. Trafiamy też na różnych ludzi. Te szkolenia są bezsensu. Strata czasu naprawdę. Jakby jeszcze jakoś motywowali ludzi to okej, ale tak to wszystko po co? I tak trzeba zrobić co trzeba, nie potrzeba do tego szkoleń ani specyficznego planu dnia.

6
Pracownik
@Eryk

W każdej rozwiniętej firmie takie coś istnieje, więc nie wiesz gdzie żyjesz chyba. Jeszcze będziesz się cieszyć robiąc te scenki jak zaczną zwalniać pracowników bo rynek pracy nie jest taki kolorowy… także to pokazuje jak ludzie nie chcą się rozwijać i jak są mało ambitni. Bo wielu ks ma ogromne wsparcie od Pani K

Anna
Pracownik

Pani Kamila w mojej ocenie świetnie poradziła sobie na szkoleniu, nie uważam żeby kogokolwiek męczyła, bo widać ile pracy włożyła w to wszystko. Ja odebrałam ją bardzo pozytywnie i patrząc na resztę grupy i nawet gadając z innymi, wszyscy mieliśmy pozytywne odczucia, wiec jeśli pani Kamila to przeczyta, to mam nadzieję że nie będzie przejmować się tymi bzdurami, bo ludzie naprawdę są właśnie okropni i potrafią bardzo skrzywdzić drugą osobą takim nieobiektywnym hejtem. Dodam jeszcze tylko, że wszystko, co jest porobione i ktoś nie ma czasu, to ja nie miałam problemu dogadać się z Panią Kamila o przełożenie terminu, a praktyczna scenka na szkoleniu pokazała, że można ją wykonać w 5 min, więc czas na plotki, to pewnie każdy ma, a żeby zająć się nowymi rzeczami, to nie ma czasu. Dodatkowo feedback ma przeprowadzać ks a nie sprzedawca, więc ktoś wyżej nie ma zielonego pojęcia chyba o czym pisze i warto żeby doszkolil sie z podstawowej wiedzy i właśnie dlatego te szkolenia są potrzebne. Mam nadzieję że pani Kamila nie przejmie się tymi strasznymi komentarzami i nie pozdrawiam tych, co potrafią tak kogoś niszczyć…

Kkk
Pracownik
@Anna

Powiedz w takim razie czego się nauczyłaś z tego szkolenia.

Selekcja
Pracownik
@6

Ale w każdej firmie zapraszają wszystkich KS a nie wybranych.Żałosne podejście.

Ojojoj
Pracownik
@6

Bardzo dobrze powiedziane! Osoby które wypowiadają się o p. Kamili negatywnie to tylko i wyłącznie ich ograniczone pole widzenia na to co się dzieje i czego wymaga już w tych czasach rynek pracy! W dobie internetu i sztucznej inteligencji . Panie : panowie obudźcie się bo będzie za późno nikt wa na siłę nie trzyma każdą z was ma roletę którą musicie zamknąć! Hahah

Region
Pracownik
@Eryk

To jest właśnie dzisiejsze podejście do pracy, roszczeniowość, niezadowolenie, łaska, że do pracy się przychodzi. Wynagrodzenie takie czy inne, tajemnicą nie jest, więc jak za mało, to nie podejmuje zatrudnienia tylko szukam gdzie indziej. Problem polega na tym, że jak ktoś nic nie umie, nie ma doświadczenia, jest wiecznie nie zadowolony, to nie znajdzie pracy za miliony, bo do takiej pracy trzeba sobą coś reprezentować, i mieć troszkę w głowie poukładane.

Ola
Pracownik
@Region

Coś sobą reprezentować to powinien przede wszystkim kierownik. To on powinien być LIDEREM. Powinien dbać o dobra atmosferę w miejscu pracy, zcalać podległy mu zespół. Motywować, nagradzać, wyciągać konsekwencje, będąc przy tym obiektywnym i sprawiedliwym . Nie każdy kierownik jest dobrym liderem, nie każdy potrafi pociągnąć za sobą grupę. Większośc młodych sprzedawcòw można ukształtować i dobrze nimi pokierować, jeśli ma się ku temu odpowiednie predyspozycje. Nie każdy jednak je posiada. Mam nieodparte wrażenie, że te osoby, które chciałyby budzić największy szacunek i respekt mają problem z podstawową komunikacją w miejscu pracy, o umiejętnościach zarządzania i pracy w zespole nie wspomnę....

Ks
Pracownik
 Pytanie
@Region

Zgadzam się. Niby tu kazda narzeka ze sie nie rozwija po czym firma robi pierwsze szkolenie i jasno mowi ze jest pierwsze i nie ma w tym jeszcze doswiadczenia i temat jest rozwojowy a tu jechanie jak po kobyle. Prowadzaca chociaż sie starała i każda z dziewczyn to widziała to że zła. Ze nie takie, ze czego sie niby nauczylas itp. Ze zadanie jest do wykonania źle. jaby sie zastanowił jedna z drugą to jest to tylko i wyłącznie kwestia waszych CHĘCI i nic innego. Te zadania są do zrobienia w 5 min i po temacie. że ze szkoleniem powinni wynagrodzenie podnieśc ze obowiazkow dochodzi- jakich obowiazkow czy wy na glowe upadlyscie? Smiech na sali jak sie tu was czyta. Jak masz zamknieta głowe to i tak nic sie nie nauczysz. Wystarczy ze wyniesiesz z takiego szkolenia jedna rzecz wartosciową i juz jestes do przodu. Ale tu to tylko takie pitolenie. Tak naprawde jestescie bandą narzekaczy wiecznie niezadowolone. Rynek pracy też was nie chce bo przecież byście już dawno odeszły ale nie możecie bo nikt was nie chce- i zatruwacie tutaj. Otworzcie swoje glowy w koncu i przestancie narzekać i mowie to jako kierownik ktory ma inne podejscie niz wy. Jak mozna z takim nastawieniem w ogole do pracy przychodzic i tak sie meczyc tutaj.

Lidership
Pracownik
@Ks

Na slajdach było masę błędów i literówek, moim zdaniem, na tego typu szkoleniach nie powinno być tego, to wygląda nie profesjonalnie. Po tym szkoleniu, jedyne co mi zaświtało w głowie, to że czas zmienić pracę i firmę.

Leadership
Pracownik
@Lidership

Dodam jeszcze tylko igiełkę, że na przyszłość jeśli kogoś chcesz pouczać to sama podszkol się z poprawnej pisowni, gdyż nieprofesjonalnie powinno pisać się razem :) pozdrawiam i żegnam ozięble

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Presales Specialist
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kasjer-sprzedawca
Warszawa
D. Wiśniewski i Wspólnicy sp.j.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista/tka ds. telesprzedaży
Warszawa
Epil Care Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Ostrów Mazowiecka
inwentury.pl
(474 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Chmurka
Pracownik

Myślę, że należy to zgłosić jak najprędzej, zależy kto stosuje ten (usunięte przez administratora) Jeżeli kierownik to zgłoś do RKS, jeśli się obawiasz że to zły pomysł zawsze możesz zgłosić to wyżej np. w kadrach albo do R.G.

Becia
Pracownik
@Chmurka

Tak, ale pytanie czy firma z tym cokolwiek zrobi:/

Były pracownik
Były pracownik

Oczywiście, że tak. Spróbuj pogadać z regionalnym aczkolwiek jako jedna jednostka możesz niewiele zdziałać i jeśli rks lubi tego kierownika możesz się liczyć z otrzymaniem wypowiedzenia.

Inny
Pracownik
@Były pracownik

Były ma rację. Najlepiej ominąć rksa i podążać wyżej. Jeżeli trafisz na rksa, który ma dobry kontakt z kierownikiem, możesz być na straconej pozycji i będą próbować razem usunąć Cię z firmy.

Karolina
Pracownik

To zdecydowanie należy zgłosić, jeśli nikt nic z tym nie zrobi taki kierownik będzie czuł się bezkarny i sytuacja będzie się tylko pogarszać bo będzie mu się wydawało ,że jest wszechmogący

Terka
Były pracownik
@Karolina

Wszystko zależy od tego kto jest rksem i czy lubi się z kierownikiem

Becia
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem Twojego obruszenia. Zadałam pytanie na forum -to nic złego:) Nie sądzę abym musiała kogokolwiek wdrażać w szczegóły i dawać konkretne przykłady, a tym bardziej utwierdzać jakim jestem lub nie jestem pracownikiem. Dlaczego generalizujesz ?? Zaden pracownik ....bez względu na to czy jest konfliktowy, roszczeniowy czy też nawet źle wykonuje swoją pracę nie zasługuje na to aby być mobbingowanym. Uważasz, że takie zachowania ze strony kierownika można usprawiedliwić ? I tak! mob.... nie jest dla mnie pustą definicją, niestety:(

Ania
Pracownik
@Becia

Ja nigdzie nie napisałam, że pracownik powinien doświadczyć (usunięte przez administratora) chodzi mi bardziej o to, że pracownicy ,którzy zgłaszają skargi na swoich przełożonych, sami często święci nie są, a ich praca pozostawia wiele do życzenia. Kierownik ma prawo egzekwować wykonanie obowiązków, a (usunięte przez administratora) to bardzo poważne oskarżenie, a większość wniosków o (usunięte przez administratora) nim nie jest. Ludzie jacy trafiają w dzisiejszych czasach do pracy, są bardzo roszczeniowi, i trudni we współpracy.

Lolka
Inne

Wspominaliście w wątku o zostawaniu w pracy po godzinach zamknięcia. A czy w takim razie te godziny nadliczbowe są wliczane do wynagrodzenia? Ja chciałam aplikować na konstruktora odzieży męskiej i tu też są nadgodziny?

Ania
Pracownik
@Lolka

Konstruktor odzież nie pracuje na sklepie, to zupełnie inny rodzaj pracy, więc aplikuj, jeżeli Cię zaproszą na rozmowę, to wypytaj o wszystko co Cię interesuje.

Dokładnie
Pracownik

Dokładnie te kierowniczki z Krakowa i ich rks z krakowa który im na takie samowolki pozwala powinni być usunięci z firmy w trybie natychmiastowym. Zamęt wprowadzają i na szkodę pozostałych.

Terka
Pracownik
@Dokładnie

Moim zadaniem, skoro mają takie problemy, to mogły to załatwić bezpośrednio z Centralą, robiąc np zmiany od 9 do 21.30, i sprzątać na koniec dnia, i poprosić o zmianę godziny konwoju na późniejszą a nie 8:30, bo to faktycznie słaba godzina na odbiór konwoju. Wszystko można załatwiać dyplomatycznie i z kulturą, da się , a nie robić show. Są salony , że zamykamy szybko i sprawnie, nie siedzimy tyle czasu, więc nikt nie będzie robił dram o 5 min, a jak coś potrzebujemy to umiemy sobie to załatwić.

Coks
Pracownik
@Terka

Centrala też mogła to załatwić bezpośrednio, a nie osądzać wszystkich. Każdy regionalny mógł się odnieść osobiście do swoich salonów. Proste .

Drama
Pracownik
@Coks

Przecież problem wyniknął nie u nich tylko w zupełnie innym regionie :) To Kierownik sieci upomniał wszystkich o zamykanie rolety równo z 21:00 a nie wcześniej w okresie goracym kiedy dużo sklepów kończyło pracę później ze względu na wyprzedaż- kierownik z krakowa stwierdziła tylko i to prawidłowo zdiagnozowaną przyczyne dlaczego tak się dzieje- jej dużym błędem jak na to patrze było zrobienie z tego szumu - mogła kulturalnie odpisać tylko do kierownika sieci, a nie robić dramy i jeszcze podkręcać innych kierowników- ja bym tak nie zrobiła nigdy z reszta jakas hierarchia musi byc. to tak jakby moj sprzedawca szedl z problemem od razu do rksa pomijajac mnie jako kierownika. Tak sie po prostu nie robi i tyle.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Coks
Pracownik
 Pytanie

Ale kto się sprzeciwił? Zostało tylko napisane, że się z tym nie zgadzają. Ciekawe jakie konsekwencje z tego będą wtedy wyjdą sprzeciwy! Bo tak naprawdę do nic się nie zmieni.

Bardzo dobrze
Inne

A najlepsze, że nawet nie potrafią się do tego odnieść i jeszcze odwracają kota ogonem... Śmiech na sali. Już lepiej było pozostawić to bez komentarza. Chcą żeby wszystko było zrobione to niech płacą za te 15/30 min dłużej. To nie wolontariat :)

Magda
Pracownik
@Bardzo dobrze

Ale był już ten temat poruszany kiedyś i mówiono że nie każdy salon się godził na zostawanie po godzinach zamknięcia. Nasz salon ma autobus np o 21:10 i nie chcemy kończyć o 21:15. Jak już firma podjęła by ta decyzję to musiałyby siedzieć do końca dniówki co uniemozliwialoby powrót ostatnim autobusem. Nie wszyscy są w centrum miasta i wielkie Pany z dojazdami. My tego nie chcemy. Każdy niech mówi za siebie. Myślę że jest też wiele takich sklepów jak nasz.

Fela
Pracownik
@Magda

. zachciało się wojne robic kierowniczkomnz krakowa takie były madre a nam już mówiła regjonalna że bedziemy do 21:30 pracować przez to i ze mamy co chcemy..... Takie coś to mnie nie urzondza wcale!,!

Dobrawa
Pracownik
@Fela

Dokładnie teraz będziemy obowiązkowo siedzieć po zamknięciu w każdy dzień do 21:15 lub 21:30 . Komu to potrzebne. Jak tak jesteście mądre to wystarczy, że firma przesunie sprzątnie na koniec dnia a nie na początek i jesteście wszystkie urządzone na cacy. Dla firmy żaden problem i Wam wszystkim gęby zamknie. I wszyscy będą obowiązkowo robić do 21:30 i bajki o dojazdach będziecie sobie mogły włożyć między książki. Takie mądre a konsekwencji nie znacie. Co jedna to mądra i z roszczeniową postawą. Jak się to wszystko czyta to aż żal patrzeć że to kierownicy piszą - co za nastawienie negatywne do firmy i pracy. Ktoś tu wyskoczył ze zgłaszaniem do inspekcji pracy- jak można tak robić we własne gniazdo. Nie dziwie się że takie tu nastroje odchodzą na tym forum u zwykłych sprzedawców skoro kierownicy nie lepsi i piękny przykład dają. Możecie już zaproponować swoim ludziom 21:30- zobaczymy ich reakcję. Moi są wkurzeni na max-a tym tematem.

East
Pracownik
 Pytanie
@Dobrawa

moim zdaniem dobrze było tak jak było. Może zdarzało się nam wychodzić maksymalnie o 21.10 albo 15 ale to były tylko wyjątkowe dni a tak to może z trzy minuty po 21 zawsze udało się zamknąć. Wielkie paniusie z Krakowa zdecydowały za wszystkich i jeszcze rozpętały burze na całą firme! A teraz wszyscy będą siedzieć w pracy dłużej. U mnie już dziewczyny mówią że nie będą miały jak wrócić do domu po pracy bo im ostatni autobus odjedzie. Jestem załamana a wy cwaniary zadowolone jesteście? Tak wszystkich urządzić.

Kate
Pracownik
@East

Ja też jestem zdania że było w porządku, i owszem zdarzało się że zostawałyśmy max do 15 po 21. Zawsze jakoś te minuty sobie oddawałyśmy później. To i tak było sporadycznie jak był na prawdę duży ruch. Chociaż ostatnio przez wyprzedaż częściej. Nikt jednak w zespole problemu nie robi z tego. Jak teraz będziemy musiały zostawać codziennie to u mnie dziewczyny nie będą miały jak wrócić- 3 z zespołu dojeżdżają autobusami i po 21:15 nie ma już żadnego- tu mówimy że np o tej miałyby zamykać roletę... codziennie... Moim zdaniem jest to porażka. A tak w ogóle nie spotkałam się jeszcze z czymś takim, że jakiś jeden kierownik roztrząsa aferę na całą sieć w taki sposób. Szczerze to aż przykro było czytać wiadomości od jakiś zupełnie losowych kierowników, którzy chyba znaleźli się na tych stanowiskach przypadkowo lub znaleźli promocje na to stanowisko w paczce chipsów. Język w jakim było to pisane i poziom niezadowolenia z tej pracy, szok! I to szło wszystko do Kierownika sieci i na całą siec- Boże jaki wstyd na całą polskę - część to poziomem chyba sięgają sprzedawcy. Usunęłam od razu te @ z mojej skrzynki salonowej bo nie chciałam aby mój zespół patrzył na takie zaangażowanie i negatywne podejście w innych sklepach. Mam nadzieje że jednak nikt nic z tym nie zrobi i pozostawi tak jak jest bo jest dobrze.

Dokładnie
Pracownik

Prawda, wszystkie te kierowniczki zostały nimi chyba przez przypadek albo dlatego że nikt inny nie chciał-porażka i mega wstyd dla RKS -a. Afera z niczego od zawsze wiadomo że salony funkcjonują do 21 ,to chyba oczywiste że nie można go zamknąć przed czasem.(widocznie one zamykały). Żaden problem przygotować sobie wszystko przed zamknięciem i raczej każda ogarnięta Ks i funkcyjna nie musi siedzieć do 21:15 .

miler
Pracownik

Myślicie że mogą być jakieś zwolnienia w najbliższym czasie, bo coś dziwne rzeczy sie słyszy na fajce czasem ;l

Iga
Pracownik
@miler

U nas nie ma jak już składu obcinac. Pracujemy na styk a przy L4 i UW jest kiepsko. Jak (usunięte przez administratora) zasuwamy żeby wszystko dopiąć na czas

Ks
Pracownik
 Pytanie

Jestem jednym z kierowników w tej firmie czytając te bzdury od innych kierowników aż mnie oczy szczypią :/ będąc kierownikiem piszesz o własnym miejscu pracy myśląc że jest to anonimowo zamiast pójść do odpowiednich osób w firmie bo ewidentnie potrzebujecie szkolenia z wielu spraw żeby utrzymać tą pracę. Brak wam kultury i wstydu a przede wszystkim wiedzy! Działacie na niekorzyść tej firmy nic dziwnego, że firma się nie rozwijała do tej pory bo z jakim zasobem ludzkim miała by to robić ?? Bezczelność z waszej strony nie zna granic. Zamykanie krat na czas debata na całą sieć :/ grafik źle sprawdzony debata na całą sieć !!! Itp itd ! Ciekawe czy dokumenty poprawnie wysłaliście ciekawe czy instrukcje wprowadziliście ? Raporty dobowe odpowiednio przyczepiliście ?? Gadać na nich potraficie ale wykonań nawet tego za co za płacone macie nie możecie ! Zacznijcie robić to co do was należy a nie non stop tylko meila poprawkowe otrzymujemy i zaśmiecają nam skrzynkę pocztową! Grafik na czas wyślijcie. Kierownicy żeby się angażowali w płoty to nie kierownicy brak wam szkoły że tak robicie :/ ustawianie urlopów pod samego siebie by mi wstyd bylo. Widzę że pracownicy też nie lepsi narzekają na swojego KS a ciekawe czy odkurzone i podłoga umyta ciekawe ?? Bloki wyrównane? Ciekawe czy sami nie przyniosą próśb na 2 weekendy gdzie to nie możliwe. Urlopu 14 dniowe wam nie pasują bo się dogadać koleżanka z koleżanką z pracy nie może ale na KS zrzuca winę że sam wybiera sobie czas. Urlopy wielkie przyjaciółki w tym samym czasie by chciały a gdy przychodzi co do czego jedna na drugą do centrali nadaje :/ Żałosne !! Idzie pracować gdzieś gdzie standardy nie rosną bo widać że wasze zapotrzebowanie do rozwoju są na pograniczu :/ wypaleni zawodowo to do domu! A nie łapiecie się pozycji bo płacą wyższą niż jako spdexawca a robić nie ma komu:/

Ks
Pracownik
 Pytanie
@Ks

Pracownicy myślą że mogą manipulować kierownikami i ich możliwościami naginają fakty żeby samych siebie okłamywać :/ ciekawe czy jaka kolejek technika sprzedaży jest im znana?? Bo czytając komentarze rozgadani wszyscy :/

Szok
Pracownik
@Ks

Standardy rosną , a nasza wypłata nie … więc może proszę skończyć te wypociny i bronienie firmy .. ta firma płaci najmniej ze wszystkich sieciówek , więc nie dziwne że pracownicy się buntują . Może czas najwyższy żeby firma popatrzyła na pracownika a nie tylko na siebie

Już były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Szok

Święta prawda, nie rozumiem czy Wam naprawdę odpowiadają takie warunki? Praca po godzinach za darmo? Brak ubezpieczenia, opieki zdrowotnej, minimalna krajowa i marne grosze premii. Do tego praca wyłącznie po 12 godzin. Jeśli chodzi o sieciówki to jest to jedna z gorszych w których miałam okazję pracować. Nie szanuje się pracownika, tylko wymagać ale dać coś od siebie to już nie.

Ks
Pracownik
 Pytanie
@Już były pracownik

Pracę po godzinach za darmo? Jak się dzwoni do centrali 5 min po czasie swojej pracy to już mam gadane że ewidencję poprawić trzeba.cieszcie się że nie pracujecie w innych sieciówkach gdzie premia jest wliczana w wynagrodzenie miesięczne jako wyrównanie . Wszędzie dobrze gdzie was nie ma, wejdźcie na opinie innych marek to dopiero się nauczycie szacunku i wdzięczności .

Bzdury powiadasz..?
Inne
 Pytanie
@Ks

Po tym wpisie mogę stwierdzić, że wiedzy to brakuje Tobie. Z zasad pisowni języka polskiego. To po pierwsze. Po drugie, skoro tak Cię oczy szczypią od czytania, to mam dobrą radę - nie czytaj. Wyjdzie Ci to na zdrowie. Po trzecie - rozumiem, że standardy i wymagania mają rosnąć tylko w jedną stronę - ze strony pracodawcy względem pracownika? Nie daj Boże żeby pracownik miał czelność mówić o jakiś własnych potrzebach i spostrzeżeniach, o standardach nie wspominając. Nie ma co się dziwić, że tyle salonów wygląda jak nie powiem co. Ktoś, kto się szanuje, prędzej czy później odejdzie a rotacja trwa.

DO CENTRALI
Pracownik
 Pytanie

Czy centrala zdaje sobie sprawę co robią wrzucając ogłoszenie o pracę dla wszystkich szczebli w sklepie? Ludzie przychodzą i pytają się czy co chwilę zwalniają kogoś u nas. Rzeczywiście robi nam to świetną renomę jako sklep….a osobą szukającym pracy proszę wytłumaczyć czemu firma tak postępuje. Zwykły człowiek pomyśli że firma leci w kulki tak na prawdę i ludzie sami z niej odchodzą….mam nadzieję że usuniecie te durne wpisy o szukaniu pracy w miejscach gdzie w carry nie szukamy osób do pracy pozdrawiam

Ania
Pracownik
@DO CENTRALI

Może w końcu do tego dojrzeją, żeby dawać ogłoszenie jak faktycznie jest wakat na dane stanowisko.To źle wygląda wizerunkowo, tak jakby nikt nie chciał tutaj pracować i ciągle musieli szukać. Dobrze jest też dawać ogłoszenia na regionalne portale, na dane miasto, grupy na FB itp To też dziwne uczucie jak ktoś przychodzi i pyta się o pracę na Twoje stanowisko bo widział ogłoszenie a Ty pracujesz już dobre kilkanaście lat i masz umowę na czas nieokreślony:)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@DO CENTRALI

Rok jest ogłoszenie na kierownika Lublin? Czy ktoś wie o co chodzi?

Terka
Pracownik
@Zainteresowana

Ogłoszenia widnieją nawet jak nie ma wakatu, zbierane są CV do bazy, w razie potrzeby, są sklepy gdzie praktycznie rotacji nie ma, są też sklepy z większą rotacją pracowników.

Terka
Pracownik
@DO CENTRALI

Przy rekrutacji, kierownicy powinni dostawać jak najświeższe CV, a nie uzbierane kiedyś tam, człowiek bez sensu traci czas na kandydatów, którzy już dawno gdzieś pracę znaleźli, i są już niezainteresowani naszą ofertą. Przeprowadzanie rekrutacji w ten sposób jest mocno męczące, okazuje się że 80% otrzymanych CV to niewypały, a ks traci czas na ludzi, którzy już dawno gdzieś pracują. Większość KS to ludzie, którzy pracują na sklepie, równo z zespołem, my nie mamy czasu na takie zabawy z nieaktualnymi starymi aplikacjami kandydatów. To chyba nie jest dziwne w dzisiejszych czasach, że składane CV szybko tracą ważność.

Ks
Pracownik
@Terka

Tu zgodzę się. Nie aktualne CV. Czasami mam już dość dzwonienia.

Ojojoj
Inne
 Pytanie
@DO CENTRALI

A czy ta firma jest jedyną firmą która kolekcjonuje potencjalnych pracowników ? No nie czytam te wasze wypociny i zastanawia mnie jakim cudem wy jesteście na swoich pozycjach? Przecierz to jakiś żart! Weźcie się za robotę jak wam nie pasuje zamknijcie roletę!

Xyz
Pracownik
 Pytanie

Dostaliście już aneksy do umowy? Znów funkcyjni dostaną zapewne najmniejszą podwyżkę

1234
Pracownik
@Xyz

Nie zdziwiła bym się jak sprzedawcy by tylko dostali tyle co trzeba podnieść a reszta nic

Cccc
Pracownik
@1234

Ja nie dostałam nawet złotówki jako funkcyjna . No cóż spodziewałam się tego że znowu zostanę pominięta .

Chmurka
Pracownik
@Cccc

Ja również jako kierownik nie dostałam nic,.niby nie duże podwyżki ale jednak powinno być po równo

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownica
Pracownik

Dokładnie brawa! Czysta prawda! Dzisiaj wyszłyśmy o 21.15. Zapisałam sobie i będę za każdym razem od dzisiaj zapisywać o ktorej wychodzimy z pracy. A potem przedstawie RKS. Będzie to łatwo można zweryfikować bo wydrukowanym raporcie. A my też się musimy zebrac/przebrac. Pogasić światła, wyjść i zamknac.

Pip
Pracownik
@Pracownica

Zebrać i przebrać to za to nikt w żadnej firmie nie płaci ale za świadczenie pracy czyli zamknięcie i rozliczenie już tak a mamy teraz maila i się pan R. G. Sam podłożył. Maile od kierowniczek z Krakowa już wydrukowane i trzeba zgłosić do PIP bo to zakłamanie godzin pracy jest.

coco
Pracownik
 Pytanie

a co się w krakowie zadziało?

Justice
Pracownik

Firma powinna zrobić porządek z fikcyjnymi zwolnieniami chorobowymi, pracownicy na okresach wypowiedzenia oraz Ci, którym praca się nie podoba, a nie mają na tyle przyzwoitości żeby się zwolnić, bardzo często naginają zasady i biorą tzw lewe zwolnienia chorobowe, żeby uciec od pracy. Każdy z Nas wie, i odczuł na własnej skórze tego typu działania, są to bardzo dziecinne zachowania, nikt z wysokim poczuciem odpowiedzialności i empatii, takich rzeczy nie robi. Zdarza się też, że idą na te L4 ,żeby wyłudzić ekwiwalent za urlop.Czyli nie dosyć, że wyłudzają nie prawnie , bo nie są chorzy, zasiłek chorobowy, to jeszcze wyłudzają od pracodawcy ekwiwalent za urlop.Tak potrafią, się urządzić, kosztem zespołu oraz pracodawcy, który to opłaca. Wystarczy każde tego typu podejrzane zwolnienie chorobowe podać do ZUS, do sprawdzenia, i od razu się ukróci proceder. To już nie są jednorazowe sytuacje, tylko nagminne, moim zdaniem firma powinna reagować na to, bo ma instrumenty do tego. Porządni pracownicy, i podatnicy nie powinny płacić ze swoich podatków za takie machloje innych. Powinni też zająć się wszelkimi uz,sw itp , które traktowane są jako wolny dzień a nie nagła potrzeba, bo są już sytuacje na salonach, że nagle okazuje się, że na zmianie została jedna osoba bo ktoś od rana zgłosił nieobecność, nie patrząc na drugą osobę. Urlopy na żądanie, siły wyższe,itp to nie są dodatkowe dni wolnego, które sobie biorę jak mi się zachce kosztem zespołu, ale możliwość skorzystania w pilnej i nagłej sytuacji życiowej. Praca to nie jest przedszkole, tylko odpowiedzialność, i jak ktoś mentalnie to tego nie dojrzał to proponuję nie podejmować zatrudnienia, na salonach pracują tez ludzie, którzy nie tworzą takich (usunięte przez administratora) sytuacji, więc chcemy pracować z podobnie podchodzącymi do zatrudnienia kolegami.

Wiktoria
Pracownik

A ja się częściowo z Tobą nie zgodzę. Każdy ma prawo korzystać z tego co im przysługuje, jeśli tego potrzebują. Oczywiście, jak wszędzie są pracownicy, którzy robią coś nagminnie lub przesadzają. Czytając jednak komentarz @justice odnoszę wrażenie, że zachowanie pracowników jej podległych to wynikową tego jakim sama jest kierownikiem.Ja pełniłam i pełnię funkcję kierownika od kilkunastu lat w różnych sieciach z różnymi ludźmi i wiem jedno: JEŚLI JESTEŚ WPORZĄDKU WOBEC PRACOWNIKÓW, PRACOWNICY SĄ WPORZĄDKU WOBEC CIEBIE.:)) Pozdro:)

Justice?
Pracownik
@Justice

Akurat (usunięte przez administratora) to jesteś Ty i to co wyprawiasz na swoim salonie. Mam nadzieję, że w końcu centrala to zauważy.

Ania
Pracownik

My mamy taki salon, w bliskim sąsiedztwie, dziewczyny które tam pracują, potrafią tak właśnie zrobić, że nagle okazuje się, że zostaje jedna osoba na zmianie, i szukają u nas pomocy na delegację, i my potrafimy im pomóc, swoim kosztem zostać dłużej, dojechać tam, a one są na miejscu i nie, one nie mogą zostać dłużej, nie mogą przyjść z wolnego. Myślę, że jest to bardzo nie fair w stosunku do nas, bo my nie tworzymy takich sytuacji, a często one mogłyby sobie same pomoc tylko o prostu nie chcą, uważając,że to firma musi coś zrobić. Postawa typowo roszczeniowa, i nie zespołowa.

Grażyna
Pracownik
@Ania

To jak macie taki wielki problem to po co się zgadzacie nikt was nie zmusza do tego, a każdy ma swoje życie I nie zawsE może przyjść jak sytuacja tego wymaga. Nie ma takiego czegoś ze jest ci to narzucone tylko to zależy od was czy chcecie czy nie. Więc nie oceniaj jak nie znasz sytuacji na danym salonie.

Aleks
Inne

Złożyłem jakiś czas temu papiery na magazyniera, ale nie dostałem odpowiedzi. Firma ma jakieś problemy finansowe? Bo tez widzę że ktoś piszę o tym że są opóźnienia w płatnościach. A mając już okazję, na magazynie bardziej opłaca się brać nocki czy stawka prawie taka sama za noc a dzień?

Ania
Pracownik
@Aleks

Firma nie ma żadnych problemów finansowych, możesz śmiało aplikować.

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Carry Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Magazynier. Jak oceniacie tego pracodawcę?

@Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak wygląda praca na magazynie w Żernikach koło Poznania? Na jaki zarobek miesięczny można liczyć na rękę? Praca jest jednozmianowa od poniedziałku do piątku?

@Zaintersowany
Kandydat
 Pytanie

A tak konkretniej? Możesz coś więcej na temat pracy na magazynie tam powiedzieć? Jak marna płaca to ile na miesiąc można tam zarobić?

Sylwia
Inne

Wspominaliście niedawno o rotacjach w firmie. Zwalniają ludzi bo są niewypłacalni, zadłużeni czy o co chodzi? Chciałam aplikować na pracownika magazynu i teraz sama nie wiem...

Terka
Pracownik
@Sylwia

Firma dobrze przędzie, więc aplikuj na magazyn, rotacja jest na sklepach ale to inne względy, nie chodzi o wzg ekonomiczne.

Sprzedawca
Pracownik

U nas natomiast kierownik ma 2 weekendy wolne a reszta rypie … (usunięte przez administratora) nie sprawiedliwe ale nim się obejrzy będą wypowiedzenia i na salonie nikt nie zostanie . Wiadomo że między sobą już gadają a to kwestia czasu jak zaczną odchodzić bo jaka to sprawiedliwość jak kierownik ma 2 a sprzedawca np żadnego wolnego weekendu bądź jeden … niech wszyscy będą równi a nie zawsze ona ma więcej niż reszta i soboty do 16 tak to każdy może pracować … nie pozdrawiam

Pracownik
Pracownik
@Sprzedawca

Mówię tu o wschodzie niech firma coś zrobi z obecną rks bo ona nie reaguje nawet na najmniejsze uwagi pracownika . Niech będzie sprawiedliwość w zespole , nie długo żegnam się z firmą i nie wspominam tego dobrze

Pracownik 2
Pracownik
@Pracownik

U nas też jej mają już po dziurki w nosie. Ciekawe komu robi dobrze, że jeszcze tam pracuje. Można sobie gadać i jak grochem o ścianę. W moim salonie też będą lecieć wypowiedzenia.

Terka
Pracownik
@Sprzedawca

To trochę dziwne, że ktoś na to pozwala, ale jak widać salon , salonowi nie równy, i często tak bywa , że jest różnie. Ja na przykład pracuje 1 SB do 16.30, druga 13-21, trzecia 12h, i tylko jedna mam całą wolną, nie wzięłabym dwóch sobót wolnych wiedząc, że innym pracownikom nie jestem w stanie też tego dać.Po prostu głupio by mi było tak robić.

Pracownik 2
Pracownik
@Terka

Sprawiedliwie. To bardzo miłe z Twojej strony. U nas tak nie ma. Ten co wchodzi kierownikowi w (usunięte przez administratora) ma najlepiej. Dwa wolne weekendy w miesiącu, rzadko kiedy ma zmiany 12h. Teraz jak okres letni, to bardzo często kończy o 16-17. Jak wypada długi weekend, to zawsze ma wolne. Nie docierają prośby o wolny dzień. Jak na złość da inny, bo akurat nie ma obsady na ten, który ja chciałabym mieć wolny. Ja jej(usunięte przez administratora)wchodzić nie będę. Robię swoje. Ale już niedługo.....

Ks
Pracownik
@Sprzedawca

Jeszcze raz wspomnę, ktonakceptuje takie grafiki. Ja nie mam więcej niż jedną sobota na rano, jedna ewen wolna albo i nie. A zmiany po 8h maja być równe ranki i wieczory. A jak nie wychodzi rowno to ma być więcej popołudniu. Inaczej poproszona jestem o korektę. Juz nawet nie próbuję naginać tych ich zasad. Więc jakim cudem waszym Ks tak przechodzi

Niepewna
Pracownik
 Pytanie

Proszę o informację czy w Carry można liczyć na stałą umowę o pracę? Czy są osoby, które dostały już umowę na stałe? Myślę o pracy w tej firmie w dłuższej perspektywie.

Były pracownik
Były pracownik
@Niepewna

Dostaniesz. Ale równie dobrze, mogą cię wyrzucić z dnia na dzień, a jak kończy ci się umowa to w ostatni dzień się dowiadujesz, że już nie chcą z tobą współpracować

Ania
Pracownik
@Niepewna

Tak, można mieć taką umowe, są pracownicy z umową na czas nieokreślony, są też pracownicy pracujący po kilkanaście lat na sklepach.

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 893.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 784, z czego 37 to opinie pozytywne, 218 to opinie negatywne, a 529 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 786 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii