Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 678 2229 5 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Mala

Wie ktoś ile zarabia dekorator?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
:(
Nazwa działu: Handlowy
@Mala

Tyle co sprzedawca, 1800 coś

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
sprzedawca
@:(

sprzedawca ma najniższą krajową, 1634 zł netto + 100 zł premii

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dek
Nazwa działu: Finanse
@:(

Wiecej niz 1800.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
M.m
Nazwa działu: Handlowy
@Mala

1890zl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
W
@sprzedawca

Z tym że premia jest UZNANIOWA

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hmm
Nazwa działu: Handlowy

Hej, czy dostanę informację jakie są aktualne stawki na sprzedawcę, młodszego sprzedawcę itd... Jak to jest z tymi stanowiskami na sklepie ? Jakie są dodatkowe obowiązki będąc na tych wyższych stanowiskach? Mam propozycję pracy ale nie wiem czy warto, nie dostałam na rozmowie informacji odnośnie stawki.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
najmniej
@Hmm

sprzedawca 2250 brutto

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kitku
@Hmm

Zalezy od lokalizacji sklepu id obrotów. Średnio sprzedawca ma 2300 brutto, młodszy zastępca 2500 a starszy 2800

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Kitku

około 3k

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
W
@Hmm

Najlepiej zapytać na rozmowie jeżeli osoba rekrutujaca nie powiedziała.Stanowiska na Salonie, to Kierownik, Starszy zastępca, sprzedawca zastępca, sprzedawca,sprzedawca dekorator- nie na wszystkich salonach i nie wiem od czego zależy gdzie jest a gdzie nie.Pracownicy funkcyjny muszą posiadać wiele umiejętności, wdrażać instrukcję VM, przeceny, prowadzić zmianę, przygotowywać Konwój, doradzać klientom, kasować, ogólnie jako funkcyjny musisz być człowiekiem orkiestrą, i mieć nerwy że stali.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
W
@Hmm

Niskie!nie adekwatne do włożonej pracy, premie mało motywujące, pracownicy śmieją się z tych premii.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wika

Po jakim czasie firma daje umowę na czas nieokreślony?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
@Wika

po trzech latach

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Kasieńka
@Wika

Firma nie daje umów na czas nieokreslony.A jesli ktos dostal to dajcie znać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maryśka
@xd

Słucham? Podpisujac umowę o prace w tej firmie na głównej stronie napisane jest ze pracodawca nie uznaje limitów kodeksu pracy i umowa podpisywana jest na czas zapotrzebowania pracodawcy (do końca najmu lokalu)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Abc
@Wika

Firma nie daje umów na czas nieokreślony

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ona
@Wika

Po 33 miesiącach lub po zakończeniu trzeciej umowy (na okres próbny się nie liczy). Czwarta musi być już na czas nieokreślony. Jeśli jest na określony np. do ostatniego dnia najmu lokalu, to i tak nie ma to najmniejszego znaczenia. Taka umowa z automatu przekształca się na czas nieokreślony, po powyżej wymienionym okresie lub ilości umów. Nie da się tego obejść. Nie rozumiem tylko, dlaczego pracownicy nie są o tym informowani przez RKS, a tym bardziej dział kadr. Myślę, że to ich psi obowiązek. Chyba, że firma chce coś ugrać w ten sposób. Przy okazji na niewiedzy pracowników.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Radek
@Kasieńka

Daje sprawdzonym i rzetelnym pracownikom, jest taka rotacją że teraz dają umowy na czas nieokreślony!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaka
@Radek

Znasz kogoś kto taką umowę w firmie dostał?I co to znaczy być sprawdzonym i rzetelnym pracownikiem?Tak tylko pytam bo ja pracuje już tu 15 lat i takiej umowy nie mam,pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
J
@Kaka

Ile????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Kaka
@J

W firmie pracuje 15 lat,zaczynałam od stanowiska sprzedawcy,potem byłam zastępcą,a obecnie kierownikiem,pozdrawiam wszystkich ,którzy uważają ,że nie da się tu dłużej wytrzymać????dodam jeszcze ,że mam koleżanki które pracują tutaj już ponad 10 lat

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Misia
@Kaka

Czyli jednak da się :)

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Były pracownik
@Kaka

Mega zazdroszczę cierpliwości do chorej centrali, musisz chyba być mistrzem ;P

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Maja
@Misia

Trzeba mieć niskie wartości zeby pracować w tej firmie tyle lat, na prawde nie wyobrażam sobie pracować 15 lat za najniższa krajowa fatalne warunki pracy i brak szacunku pracodawcy

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Jeszcze pracownik
@Kaka

Jaki region?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
J
@Maja

Po pierwsze- nie najnizsza krajowa Po drugie- zadna praca nie hanbi( oprocz wiadomo jakich pan) Faktem natomiast jest, to ze firma boi sie okazywac szacunku do pracowników, szczegolnie tych wieloletnich. No i lepsza organizacja pracy centrali by sie przydala. P.S. Pracownicy tez by chcieli miec premie, urlopy 2 tygodniowe w wakacje...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kierownik
@Maja

A czemu nie? Sama napisała, że jest teraz na stanowisku kierownika, więc nie ma najniższej krajowej. Ja też zaczynałam od sprzedawcy, później byłam dekoratorem, następnie st. zastępca, a teraz kierownikiem i minęło mi już 6 lat stażu. Wiadomo mogłoby być lepiej, jednak nie jest najgorzej. Praktycznie w każdej firmie/instytucji są działy czy osoby wyżej, z którymi ciężko się dogadać. A jeśli chodzi o wynagrodzenie to mam znajome pracujące w różnych urzędach i instytucjach, które skarżą się że mają najniższą krajową.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Maja

Niskie wartości? Nie wiem co to znaczy. Na pewno brakiem taktu wykazujesz się Ty obrażając kogoś, ktoś uczciwie pracuje. Btw. skąd możesz wiedzieć, ile zarabia dany kierownik i jak wygląda jego praca?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maja
@Misia

Bo miałam okazje pracować w tej firmie? Kierowniczka sama żaliła sie sprzedawcom ze zarabia 2500 czyli tyle ile sprzedawca w marketach, nic nie moze sama ustalać bo wszystko dyktuje jej centrala i ogolnie firma nie daje żadnych możliwości tylko utrudnia prace, zreszta co ja mam mowić to forum mowi samo za siebie skoro 99,9% opinii jest tu negatywnych to chyba ludzie sobie tego z palca nie wyssali, w sklepach wieczna rotacja, stałe i sztywne promocje, prlowski system kasowy i wiele innych utrudnień

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Maja
@Misia

Niskie wartości - pracownik ktory sumiennie i Dokładnie wykonuje swoje obowiązki a otrzymuje za to ochłap z wypłaty wieczne pretensje od centrali i brak szacunku rejonowych i ludzi z vm, osoby które maja wysoka wartość osobista juz dawno odeszły z tej firmy aby wykorzystać swoje możliwości w firmach które doceniają to a nie uważają to za „intruza”

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
G.
@Maryśka

A gdzie to jest napisane?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Haski
Nazwa działu: Handlowy
@Maja

Jak się nie chce pracować to się narzeka na wszystko

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maja
@Haski

śmieszy mnie twoja wypowiedz, przeczytaj jeszcze raz moja i zobacz kto tutaj zrobiłaś siebie idio...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
W
@Kaka

Jezeli pracujesz 15 lat , to na jaki okres masz zawarta umowę?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Elastik

Mam pytanie odnośnie grafiku, czy da się jakoś dogadać czy zostaje ułożony niezależnie od tego czy można czy nie można w dany dzień?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zastępca - Były
Nazwa działu: Handlowy
@Elastik

Pewnie w większym bądź mniejszym stopniu idzie się dogadać. U mnie salonie można się było dogadac w niewielkim stopniu. Podać 1-2 dni i to na początku np. Sierpnia te dni które chce mieć we wrzesniu wolne. Grafik to jeden z większych idiotyzmów w tej firmie. Praktycznie brak możliwości zamiany, ilośc godzin w tyg musi się zgadzać. W umowie masz tez wzmiankę że Twoja dyspozycyjność jest dla firmy :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
maja
@Elastik

nawet jak dostaniesz wolne to firma potrafi nagle wyskoczyć ze wprowadzamy wyprzedaż i trzeba zwiększyć składy osobowe i po wolnym :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
W
@Elastik

Z tym różnie bywa, KS jeżeli jest ok to stara się pomóc ludziom i iść na rękę ale czasami się nie da ze wzg na restrykcyjne wewnętrzne przepisy, to też zależy od sytuacji na Salonie czy nie ma akurat wakatów,L4,ilu ludzi jest zatrudnionych itd.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś1
W
@Zastępca - Były

Grafik pracy jest tworzony na potrzeby Salonu a nie pracowników, to właśnie ta wzmianka.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
przepracowana
@W

czy u Was na salonach tez są takie maratony w pracy, 4 dni z rzędu - 12h,12h,10h,10h? albo 5 dni - 12h,10h,8h,8h,6h?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
in.
@przepracowana

tak, u nas zaczęły się L4 bo ludzie nie wytrzymują i muszą jakoś odpocząć. Dodam że przy promocjach praca jest bardzo intensywna a składy osobowe nie dostosowane do realiów na salonie, co powoduje frustracje i wypalenie zawodowe.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Elastik
@W

Ehh nie pocieszacie, ale sami wzięli studenta wiec chyba jakoś się dostosują...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zastępca były
@Elastik

Dostosują :) Na dwa miesiące a potem do widzenia bo za duże problemy robisz jak masz małą dyspozycyjność albo bez weekendów. P.s te restrykcje pracy salonów to największy idiotyzm albo jeden z większych. Kierownik powinien sam mieć możliwość ustalania kiedy potrzebuje więcej osób a kiedy mniej a nie babki siedzące w Poznaniu na wygodnych krzesełkach.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Cola

Pracowałam jakiś czas. Jak Ktoś często bywał na L4 lub bierze UŻ , wtedy nie przedłużają umowy. Praca jest dość ciężka fizycznie . Jedyna normalna osoba to pani od VM, reszta wymaga,ale nie wspiera w ogóle.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ech...

Od długiego czasu brak RKS-a . Pracy ogrom , ludzi mało, bo uciekają. Grafik zmieniany często, szczególnie teraz na promo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Królowa mieczy

Cudowny dział VM w tej firmie, po raz kolejny wysyła instrukcje z nowo otwartego salonu, gdzie ułożenie zostało zrobione bez udziału klientów a co za tym idzie rozwalania i kopania w ubraniach, i taką instrukcję dają nam za wzór estetyki na Salonach.Przydaloby się trochę realności, Zapraszamy na Salon wysoko handlowy z problemami kadrowymi i prosimy wdrożyć taką instrukcję, wtedy będzie wiarygodna.Na Salonach pracują jeszcze inteligentni ludzie nie wciskajcie nam ciemnoty!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Cześć
@Królowa mieczy

Też bym chciała wdrażać VM na zamkniętym Salonie, Niestety rzeczywistość wygląda inaczej, skladasz t-shirt a KLIENT wyrywa Ci go z rąk , nawet zdjęć nie można porządnych zrobić bo co ulozysz to Ci rozwalają.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Misia
@Cześć

Klient wyrywa Ci koszulkę z rąk? Bez przesady....

Pomocna?
Tak1Nie4
Zgłoś
Salon
Nazwa działu: Handlowy
@Misia

Nie bez przesady tylko u nas tak jest CUDOWNCH mamy klientów!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Salon

klienci wszędzie tacy sami.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Cześć
@Misia

No nie do końca, odkąd staliśmy się tanią sieciowa z koszulkami za 13.33 to i typ klienta się zmienił, niestety na gorszy poziom , społeczeństwo jest jakie jest, ale rzucanie gum na podłogę w przymierzalni, zostawianie pustych kubków na meblach, rozwalanie sztapli z nudów, zrzucanie manekinów z podestów, wchodzenie za 2 min do zamknięcia itp to chyba raczej nie świadczy o szacunku dla pracy sprzedawców NIE SĄDZISZ?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
m
@Misia

jestem ciekawa gdzie znajduje się ten salon, że klienci są tacy "normalni"? u nas tez dosłownie wyrywają Ci z ręki jak składasz, a przymierzalnia to szkoda pisać jak wygląda

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Koja
@Cześć

to sklep nie muzeum, jakoś trzeba ubrania przymierzyć.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Cześć

W każdym sklepie tak jest. Każdemu choć raz zdarzyło się wejść do sklepu tuż przed jego zamknięciem. A czy ty myślisz, że np. w biurze nie jest tak, że w ostatniej chwili coś trzeba zrobić na już i zostajesz te 10 minut dłużej. Nie wiem skąd to przekonanie, że pracuje się co do minuty 8 czy 12 godzin. Bądźmy elastyczni, bo jak się spóźnisz nikt Ci nie zrobi problemu. Poza tym wylewanie żali na forum niczego nie zmieni, bo nikt kogo mogłoby to dotyczyć tutaj nie zagląda. Jak masz jakiś problem to idziesz do kierownika a jak nie pomaga to jeszcze dalej.

Pomocna?
TakNie5
Zgłoś
Radek
@Koja

Firma wymaga estetyki, dlatego sprzedawca jest zły jak mu bezmyślnie sztaple rozwalają co innego przymierzyć a co innego (usunięte przez administratora) robić na Salonie bo nie mam co że sobą w życiu robić;)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Radek
@Misia

Pracujemy wg grafików i tego się trzymajmy, salony i tak są mocno elastyczne gorzej z Centralą, forum jest od wyrażania opinii więc swoje uwagi zachowaj dla siebie.Sprzedawca należy się szacunek i ten szacunemusimy sobie wywalczyć!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Misia
@Radek

Rozumiem, że Twoja opinia jest ważniejsza niż moja bo się z Tobą nie zgadzam :) Szacunku sobie nie wywalczysz. Na szacunek się pracuje.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Salon
@Misia

Akurat Twoja opinia mnie mało interesuje(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Salon

Dzieciaczku? Bardzo merytoryczny komentarz na forum o pracy :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Salon
@Misia

Miesiaczku każdy dostaje to na co zasłużył w tym wypadku ty na taki komentarz, masz nick jak 5 latka.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Salon

No coż, nazwiska się nie wybiera. Nick nie świadczy o wieku tylko poziom wypowiedzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
A.

Czy ktoś może się podzielić szczegółowymi informacjami dotyczącymi zamknięcia sklepu? Jak odbywa się pakowanie towaru? Czy robione jest to przy klientach? Czy pracujemy do ostatniego dnia umowy, a może wysyłani jesteśmy na urlopy? Czy jest jeszcze na koniec inwentaryzacja? Jest może jakaś większa promocja? Czy klienci mają prawo do zwrotu? Itp. Będę wdzięczna za każdą informację.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@A.

Centrala powinna wam wysłać szczegóły jak to zrobić.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
kropka
@A.

Klienci będą mogli zwrócić towar w innych salonach

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
:(
@kropka

Klienci tak myślą, bo wyprzedaże głoszą "likwidacja kolekcji" - klient nie rozróżnia tego od likwidacji salonu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd

niedawno wyszła informacja o powiększeniu składów na salonie. zastanawia mnie jedno po co kierownik ma mieć trzech zastępców skoro mogliby zatrudnić więcej sprzedawców

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
salon
@xd

do nas przyszło ze składy osobowe się nie zmieniają na ten moment - czyli tak samo mało było nas i będzie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaka
@xd

Przeczytaj na internecie,co się stanie w przyszłym roku z umowami zlecenie i wszystko stanie się jasne-kolejny pomysł rządzących

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tina
Nazwa działu: Finanse

Zdradzi ktos ile zarabiaja kierownicy?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
m.
Nazwa działu: Finanse
@Tina

też jestem tego ciekawa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ks
Nazwa działu: Handlowy
@m.

2800 netto plus 200zł/ premi na miesiąc wypłacane kwartalnie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ludzieeee
Nazwa działu: Finanse
@m.

A co was to obchodzi... Niech każdy patrzy na swoją pracę.. A jie ile zarabia kierownik... Ma więcej obowiązków niż zwykły pracownik.. Więc adekwatnie ma wyższa pensje... Czy ktoś komuś zagląda w portfel.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
G.
@Tina

Z tego co wiem, to różnie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
zca

jakie wynagrodzenie jest na stanowisku sprzedawcy zastępcy??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xd
@zca

1700 netto

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ciekawa

Jakieś opinie na temat nowej Rks dolny slask?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ktoś coś

Dziwię się negatywnym opiniom na temat współpracy salon-kadry.Pewnie to zależy jaką osobę ma się przydzieloną na region i tu chciala bym pochwalić Panią która jest opiekunem w regionie w kórym ja pracuje(śląsk)-Pani (usunięte przez administratora) .Muszę to napisać- wspaniała osoba.Zawsze pomoże ,doradzi,zawsze miła ,zrozumie i wysłucha.Faktem jest, że salony borykają sie z ogromnymi problemami jednak w takich momentach taka osoba to skarb!Cieszę się że są takie osoby w firmie,które zwyczajnie ,tak po ludzku chcą pomóc kierownikom bo zdają sobie sprawę że nie mamy lekko.Dziękuję Pani (usunięte przez administratora)!

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
kaśka
@ktoś coś

żałosny jest ten komentarz, winne problemami na salonach są kadry..przecież to oni etatują salony i ustalają warunki zatrudnienia więc to że jakaś (usunięte przez administratora) pomaga to chyba jej obowiązek jako pracownik centrali

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@ktoś coś

Ona jest nowa, dlatego jest miła, nie wiadomo jak długo popracuje w firmie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Cała prawda
@ktoś coś

Ten komentarz chyba sama regionalna pisała, bo nikt o zdrowych zmysłach by tego o niej nie napisał. Jest nowa, nie ma pojęcia o faktycznej pracy w salonie, panoszy się i puszy gdy przyjedzie, wszystko wie (nie)najlepiej, ale zawsze coś musi się dopytać, ma w nosie pracowników, jest fałszywa i nigdy nie jest pomocna, uważa zwykłego pracownika za śmiecia. Dodam jeszcze, że pracowników na umowę zlecenie w każdym salonie traktuje się jak niewolników, są pomiatani i szantażowani nie przedłużeniem umowy, która wygasa po 2 miesiącach. W ciągu pracy w/w pracownicy są wykorzystywani do najgorszych prac na salonie, w dodatku jest to kilka prac na raz, a w tym czasie pracownicy na umowę o pracę mają czas na kawę, pogaduchy lub na zwykłe obijanie się.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Cześć
@Cała prawda

Dziewczyna pisała o pani z kadr a nie o RKS.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
nowa
Nazwa działu: Handlowy
@Cała prawda

Jestem nowa, ale non stop słysze negatywne opinie o(usunięte przez administratora)-że kłamie,jest fałszywa,nie szanuje pracowników itd.... Czy naprawde jest tak źle?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@ktoś coś

Ja też lubię swój zespół :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nieważne

Czy słyszał ktoś o likwidacji sklepów Carry w Polsce? Ciągle klienci podchodzą do kasy i pytają kiedy zamykamy salon.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
tyle wiem
@Nieważne

U nas ciągle pytają o salon w Auchan Gliwice,kiedy zamknięcie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Cześć
@Nieważne

W ostatnim czasie firma więcej otwiera niż zamyka.A klienci przez taką dużą promocję myślą że Salon jest likwidowany i wyprzedajemy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Monia

O co chodzi z 50% ceny ? Nie kupowałam w tym sklepie i nie wiem czy to jakaś akcja rabatowa czy pomysł na dłużej ...ale zastanowiły mnie ceny. Jest na metce cena ...nie jest przekreślona....a przy kasie płacę połowę. Nibybdą oznakowania że jest 50% od ceny na metce ale i tak większość klientów dopytuje czy na wszystko. Ja nie zwróciłam uwagi na te kartki z promocją bo oglądam ciuchy a nie czytam wywieszek. Kilka rzeczy mi się spodobało ale cena była za wysoka. Gdyby była piłowa ceny widoczna na metce to bym pewnie kupiła.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
ktosiek
@Monia

A, firma sobie wymyśliła, że klienci to pewnie są głupi i będą się nabierać na wieczną promocję. Ceny na metce są zawyżone, są aktualne na początku nowej kolekcji - tak z miesiąc, może dłużej, a potem do wyprzedaży sezonowych jest -50%, tylko plakaty się zmieniają (jak na Black Friday).

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Monia
@ktosiek

A na stronie e-sklepu jest towar jako nowość i od razu 50,%...????????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracuś
@Monia

Tak :) O to w tym chodzi, żeby sobie "głupi" klient myślał, że to super okazja :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Misia
@Monia

Banery wiszą przecież, że -50% od tego co na metce.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ludzie są beznadziejni
@ktosiek

To życzę powodzenia do chodzenia do sklepów typu Reserved Mohito.. Tam ceny są naoewno normalne... I bardzo tanio... Każdy tak narzeka narzeka na te ceny.. Ale czy w tych innych sieciowkach... Kupisz coś za połowę ceny... Wątpię.. Więc ludzie jeśli chcecie więcej kasy wydawać... To popatrzcie jakie są ceny w innych sklepach... I biegnij ie do Reserved albo mohito.. Tam kupisz wszystko jeszcze droższe.. Przecież polski naród jest taki bogaty....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Monia

Teraz jest czas wyprzedaży, więc jakoś mnie to nie dziwi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
janek
@Ludzie są beznadziejni

LPP ma troszkę lepszą jakość ubrań, oni inaczej funkcjonują- sklepy są przystosowane do naszych czasów :) nie sądzisz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ludzie są beznadziejni
@janek

Noo jakoś nie zauważyłam.. Żeby były lepsze...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Monia

Teraz jest czas wyprzedaży, więc wiadomo, że ceny idą w dół.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@janek

LPP to nie Carry.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracowita Studentka

Mam pytanie czy udzieliłby mi ktoś odpowiedzi którym salonie w Lublinie jest najlepiej pod względem pracy bo chciałam złożyć swoje CV a zależy mi na fajnej atmosferze?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Pracowita Studentka

W każdym jest dobrze!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Rozgoryczona

Ludzie w salonach Carry zarabiaja grosze a w magazynie ludzie maja w tej chwili 3 tys.na rękę.znajoma wła$nie mi powiedziała.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Salon
@Rozgoryczona

Czyli tyle co niejeden kiero na Salonie, no SUPER, tylko że kiero ma dużo więcej pracy z ogarnięcie funkcjonowania Salonu itd... muszą podnieść stawki bo nie będą mieli ludzi do pracy za chwilę, i dać premie adekwatne do utargow na Salonach.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
xd
@Rozgoryczona

a twoja znajoma skąd to wie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kaśka
@Rozgoryczona

na taka wyplate moze liczyc sprzedawca kasjer w popularnym markecie w duzych miastach hahaha a wy w carry dalej najnizsza krajowa podstawy bez niczego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Salon

Zawsze możesz iść pracować do magazynu!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ludzie są beznadziejni
@kaśka

Ale jeśli chcesz być pomiatamy w takim sklepie typu biedronka to powodzenia.. Idź i pracuj za te twoje 3 tys... A psychikę będziesz miał zryta do końca życia... Albo życzę powodzie ia gdy natrafisz na szefa tyrana... Lub kierownika co będzie tobą pomiatal... Wyzywa cię... Itd.. Albo stosuje mobbing... Lepiej mieć mniejsza kasę a pracować w fajnej atmosferze... Niż być pomiatanym.. Ale być Łasym. Na kasę... Boo Polacy to tylko w głowie Kasa Kasa Kasa... Jesteście materialistami jednym slowem

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Up
@Ludzie są beznadziejni

Do pracy idzie sie aby zarobić przecież tak?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nisa
@Rozgoryczona

Pracuje się po 12 godzin codziennie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Up

Oczywiście, że wypłata jest ważna, ale i ludzie z którymi pracujesz i to co robisz. Nie zawsze pieniądze warte są trudu nawet najlepsze.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ludzie są beznadziejni
@Up

Skoro nie podoba się wam praca w Carry to idźcie za tą kasą do biedronki skoro tam jest lepiej.. Tyraj na kasie.. Nawet do toalety zejść nie można.. Ludzie chodzą na L4 a ty pracuj za nich... Kierownik tyran.. Ale uśmiechaj się do niego... Chcesz rób tam nadgodziny... Zobaczymy ile ta wasza większą kasa jest warta waszego zdrowia psychicznego

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
inna strona
@Ludzie są beznadziejni

Lepiej pracować w firmie która zapewnia pracownikowi dobry pakiet socjalny, zasilenia na karty i rożne dodatki do pensji pracownik od razu czuje sie zmotywowany i wie na co i za co pracuje, w carry zarząd pewnie baluje za to czego nam nie daje, poza tym jesli pracodawca szuka luk w kodeksie pracy na swoją korzyść No to sorry- umowa na czas nieokreślony? Wypad! Carry to jeden z najgorszych duzych pracodawców te forum mowi samo za siebie.. a zdrowie psychiczne to można w carry stracić przez uczucie je.. przez firmę.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Misia
@Ludzie są beznadziejni

wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Królowa mieczy
@Misia

Nie do końca tak jest, rotacje na Salonach są coraz większe, jak firma nie znacznie dbać o tych pracowników których ma to mogą mieć problem, muszą tworzyć przyjazne miejsca pracy, co miesięczna zniżka pracownicza to nie jest dla nich duży koszt, premie powinny być przydzielane w zależności od stażu pracy , dać ubrania pracownicze BASIC nie kosztuje majątku można wrzucić w koszty.Rozmawiac z Salonami po partnerski, zwiększyć tolerancję na błędy, nikt nie jest nieomylny, nie robić afery za niesciagniete zabezpieczenie z ubrania uszkodzonego, panie w kadrach też mogs sobie podkreślić tygodnie kwartalne jeżeli ks z jakiegoś powodu tego nie zrobił, są salony które mają duży ruch, handlują robiąc wszystko w biegu można się robnac, więc uwagi z centrali w takim wypadku są mocno demotywujace i nie sprawiedliwe.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
ciekawa

Ktoś coś wie,co się dzieje z Panią z VM(region Śląsk)???

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dramat

Ta firma to jeden wielki dramat. Wszystko co tu piszą to prawda. Szczerze to widzę same minusy tej pracy. Najniższa krajowa czyli 1600zl dla sprzedawcy Brak możliwości premii,niby jest jakaś uznaniowa Ale maksymalnie 100zl I też nie wiadomo czy ja dostaniesz System z lat 90,to wstyd że taka duża firma zatrzymała się na tym etapie Brak socjalu,żadnych zniżek pracowniczych,opieki zdrowotnej,karty sportowej,bonów na święta itd. Gdzie w innych sieciowkach jest to normalne VM ciągle się zmienia,jednego dnia zrób to,następnego jednak ma byc co innego,robienie zdjęć po 3-4 razy dziennie co jest jakimś cyrkiem. Atmosfera bardzo średnia,sztywna,stoj,składaj na deske (co swoją drogą jest również smieszne) I milcz. Grafik potrafi się zmienić kilka razy w miesiącu,więc jak myślisz że masz wolne za 2 dni to jutro się okaże że jednak go nie masz. I przede wszystkim ogromną rotacja,ktoś przychodzi I zaraz odchodzi,stali pracownicy również zaczynają odchodzić,bo nikt w tej firmie nie docenia pracownika. Nie polecam I radze się trzymać z daleka,szkoda czasu. Chyba że to pierwsza praca,to jeszcze te 3 miesiące można popracować,Ale później radze uciekać.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Były pracownik

Dodam jeszcze...ubrania sale są nawet z 2003roku haha..zakurzone,uszkodzone .z opakowań wylatują mole.zenada

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Były pracownik
@Były pracownik

Jesli chcesz pisać komentarze to użyj innego nicku bo jak widać ktoś juz go użył wcześniej ;)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Oko
@Były pracownik

Czy ktos wie co stało się z RKS Dolny Śląsk, takie nagłe odejście, nawet się nie pożegnał z Salonami, to dziwne....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kami
@Oko

Też mnie to zastanawia... bardzo dziwne...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kiedyś RKS
Nazwa działu: Handlowy
@Oko

RKS w tej firmie to bardzo "śliskie" stanowisko z założonym z góry - moim zdaniem - krótkim okresem współpracy. Bardzo krótki okres wypowiedzenia sprawia, że dziś jesteś, jutro cię nie ma. Nie podają przyczyn, rozliczają w moment, zabierają auto, telefon, blokują maila. Jak ktoś sobie nie zapisał kontaktów w drugim telefonie, to nie ma szans żeby się pożegnać. :-)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Były pracownik
@Były pracownik

No co Ty nie powiesz

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Oko
@kiedyś RKS

Ale ten RKS był na prawdę profesjonalnym i bardzo miłym człowiekiem, to dziwne że już go nie ma.....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kiedyś RKS
@Oko

Dla tej Firmy nie ma to kompletnie żadnego znaczenia niestety.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kolejny były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Oko

Może właśnie dlatego go nie ma, był za miły. Ta firma nie lubi i nie docenia dobrych pracowników.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Torbiel
@Oko

Eks Gdańsk też brak (północ)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Salon
@Torbiel

Czy zauważyliście że nie ma już jednego z inwetaryzatorow, z księgowości też jeden Pan się nie odzywa, czyżby zwolnienia w macierzy, ktoś coś słyszał?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magda
@Salon

no ja akurat za tym inwentaryzatorem nie tęsknię robił inwentury byle jak w końcu z nim zrobili porządek...

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Salon
@Magda

U nas robił wg procedur, uśmiechnięty miły Pan.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
zaskoczona
@Salon

haha wg.procedur dobre ,

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Salon

Zupełnie nie rozumiem dlaczego w tej firmie nie ma stałych zniżek pracowniczych tak jak w innych sieciach? przecież to jedno z narzędzi motywacji.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
xd
@Salon

w tamtym roku zrobili jednorazową zniżkę na -70% tylko dla osób na umowę o pracę i można było tylko kupić 5 rzeczy i na tym się skończyło

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klient

Jak pracowników traktuje sie jak zwierzęta to pracownicy tak odwiedzają sie. Hamskie podejście do klienta. Nie bójcie kieruje sprawe do PIP. Jestem klientem tylko to co przeczytałem tutaj nadaje sie tylko do prasy i TV

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
magłosia

Firma to tragedia. Pracowałam w tej firmie : Brakuje kasy w Kasie. To wszyscy pracownicy muszą sie z z rzucać . Jest to nie zgodne z prawem Sklep zamyka sie o 21 . Oczywiście pracownicy siedzą do 22. Wszystkie sklepy zostają zamykane 21 a tu przez system z LAT 90 robi sie wszytko ręcznie liczy sie ręcznie. Firma Carry nie uznaje nadgodzin . Nie bujcie sie oddawać sprawa do PIP koniec z wyzyskiem za 1500zł na kasie lub kierownik 1700zł

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Salon

Ciekawe jak firma zamierza rozwiązać problem ciągłych rotacji pracowników Salonów?kiedy w końcu sprzedawca dostanie przynajmniej 2000 zł Netto!a długoletni pracownicy zostaną finansowo docenieni za swoją wysługę.Premia taka sama dla wszystkich jest niesprawiedliwa, osoby które pracują w firmie w latach powinny być docenione a nie traktowane na równi z nowo przyjętymi. To dzięki takim ludziom Salony funkcjonują prawidłowo! Centrala powinna też nauczyć się rozmawiać z Salonami, kultura i jeszcze raz kultura, to My robimy utargi i dzięki naszej ciężkiej pracy również w weekendy firma prosperuje. Czasy się zmieniają i firma też powinna, twórzcie przyjazne miejsca pracy i doceniajcie pracę ludzi na Salonach, szczególnie długoletnich pracowników!

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Kaska

Hej jak wyglądają przerwy w pracy? Przy 8 h i 12 h

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Kaska

Ja pracowałam(z tego co pamiętam) tylko po 12,5h. Na tyle godzin miałam 2 przerwy,15min i 30min. Istotne jest to,że za 30min nie było płacone...

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
D.
@Kaska

jak przychodzisz na 8 h i 12 h to masz przerwę 30 min i 15 min

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kawka
@Kaska

W moim salonie przychodziliśmy pół godziny wcześniej na 9:30 żeby posprzątać gdzie otwieraliśmy sklep o 10:00. Jak przyszłaś na 9:30 to miałaś 15 min i 30 min przerwy( 30 min u zleceń niepłatne)! Czyli kolejne złodziejstwo bo w LPP przy 12 godzinach pracy możesz mieć nawet 35 min przerwy płatnej nie zależnie od tego czy jesteś na zleceniu czy na umówię o prace. I nigdy nie przychodzisz pół godziny wcześniej. Tylko normalnie tak jak na otwarcie salonu.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KS
@Kawka

Dajecie się jawnie oszukiwać, wystarczy znać kodeks pracy który mówi, że przy 12h pracy należy ci się dwie 15minutowe przerwy wliczone w czas pracy, plus przerwa półgodzinna nie płatna uwzględniona w grafiku (dlatego właśnie przychodzicie pół godziny wczesniej). Czyli podsumowując praca na 12h: dwie przerwy po 15min i jedna pół godzinna, 8h: jedna 15min i jedna pół godzinna. U mnie na salonie tak jest od samego początku. Nie dajcie się robić w balona.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Kawka
@KS

Firma Carry ma swoje zasady co do przerw. Są opisane gdzieś bo kierowniczka mi pokazywała i wyraźnie było napisane że zleceniom się za to nie płaci tzn nieuwzględnia się w grafiku. W ogóle w tej firmie jest wszystko inaczej niż gdzie indziej. Ciemnoty zacofane i tyle! Zatrudniacie byle kogo na stanowiska kierownicze a potem dziwicie się, że duża rotacja. Weźcie się za kierowników przy których ciągle ludzie się zwalniają i zaraz przychodzą nowi a po przepracowaniu okresu próbnego albo nawet i krócej uciekają stamtąd!!! Przy takim kierowniku albo kierowniczce jest marna organizacja pracy, zerowe podejście do pracownika, podniesiona głowa do góry a w głowie (usunięte przez administratora) brak znajomości kodeksu pracy i tylko pomiatanie pracownikiem, głupi podział zadań byle by się tylko dowartościować i kierowniczka np. mówi że na zmianie najstarszy rangą stoi na kasie a sprzedawca idzie wtedy jak ona idzie na przerwę! Nawet nie sprzedawca idzie na te kasę a zastępca bo nadal działa zasada że starszy rangą stoi na kasie!!! Żałosne!!!! Uniżenie innych i dowartościowanie siebie na siłę!!!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JA
@Kaska

U nas jest tak jak być powinno, czyli 15 i 30 minut w zależności od zmiany.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alicja
@KS

Widzę, że w zależności od miejsca pracy sytuacja jest bardzo różna. Jeśli kierownictwo nie przestrzega kodeksu pracy, należy bezwzględnie zwrócić na to uwagę, w razie konieczności kontaktować się z kimś wyżej. Powiesz nam, czy Tobie praca w Carry odpowiada? Firma działa w branży modowej, czy pracownicy mają zniżki na produkty oferowane przez firmę? A może mogą uczestniczyć w jakichś modowych wydarzeniach?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Alicja

Niestety modowych wydarzeń tu nie ma, a przynajmniej ja się z takimi nie spotkałam. Nie ma zniżek co miesiąc, są tylko raz lub dwa do roku.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pauli
Nazwa działu: Handlowy
@Kawka

Niestety ale w LPP na zleceniu przerwa tez nie jest płatna.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ktoś
@Kaska

Chyba, ze jesteś na zleceniu (a więc najgorszym sortem pracownika w tej firmie według centrali i niektórych ekip na sklepie) wtedy należy ci się tylko 15 min - czy pracujesz 8h czy 12h

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aga
@ktoś

Zlecenie nie jest najgorszym sortem, na moim salonie bardzo szanujemy pracę osób na zlecenie i traktujemy się na równi, kwestia zespołu :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuje tu
@Kawka

Firma co do przerw musi się trzymac kodeksu pracy a nie swoich wytycznych.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wiktoria
@Kawka

LPP?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
1111
Nazwa działu: Handlowy

Jak w carry jest z urlopem?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Oko
@1111

Różnie bywa, to zależy od aktualnego stanu na Salonie, jeżeli są braki personalane to czasami urlopy sa przesuwane , niestety jest duża rotacja na Salonach, w dużej mierze przez ludzi, którzy przychodzą do pracy i sami nie wiedzą po co, nie pomyślą nie przemyślą, różnie bywa, ale swoją lekkomyslnością czasami psują plany innym. Rozwaga przy zatrudnieniu kandydatów by się przydała.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@1111

wpisujesz kiedy potrzebujesz jeśli nikt nie był pierwszy to nie ma problemu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Misia
@Oko

zgadzam się ;) ludzie nie mają pojęcia co to praca.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marzena
@Misia

za 1600 zł tez bym nie wiedział co to praca i robiłbym tyle ile mi płaca ;)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
G.
@1111

O co dokładnie pytasz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Królowa mieczy

W Salonach pracujemy wg grafików do zamknięcia np do 21.00 max 12 h, jednak często zamykamy 15 minut po lub nawet później, zdarza się że klienci nie szanuja godzin otwarcia ustalonych przez Centrum i nadużywają cierpliwość sprzedawców. Takie minuty w ciągu roku to się uzbiera, nie są też ewidencjonowane, jak to się ma do kodeksu pracy?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Miarka się przebrała
@Królowa mieczy

Cała prawda jak wygląda praca sprzedawcy i z jakim klientem się spotkasz pracując w Naszej sieci.Janusze myślący że kupując t shirt za 19.99 zł są królami życia, a sprzedawca to służący zatrudniony dla ich wygody.Ubrania rozwalają na potęgę, zabierasz z ziemi, nie wiem po co dla takiego typu klienta ,który i tak tego nie szanuje układać Salon pod linijkę, lepiej wprowadzić kosze niech grzebią jak tak lubią. Przymierzalnia to dla nich miejsce idealne żeby zostawić śmieci, przykleić gumę do lustra czy zwymiotować, tak ostatnio sprzatalismy wymiociny! Manekiny tak szarpią że już kilka razy w tym mc zbieraliśmy je z ziemi, dodam że dopiero co wróciły z naprawy.Ciezko nam zrozumieć po co to dotyka i szarpie?nie wiemy Janusze tak mają.Wchodza na sklepy tuż przed zamknięciem , czy sprzedawcy mają płacone nadgodziny za zamknięcia i wychodzenie z pracy po ustalonym czasie w grafiku?czy sprzedawca to jakiś służący i sprzątaczka na usługi Janusza?czy też PRACOWNIK zatrudniony na etacie, którego obowiązuje kodeks pracy, praca od do bo tak jest rozliczany, a Janusz ma całe 12 h na zrobienie zakupów! skąd takie przekonanie w społeczeństwie że w sklepie można zrobić wszystko, popsuć, zniszczyć, na syfic?nie szanować drugiego człowieka

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Grazynka
@Miarka się przebrała

Dlaczego nie zwrocicie uwagi takiemu Januszowi ? Juz nie mowie o to ze rozwalaja bo to to taka mentalnosc chyba wiesniakow na zakupach ale sciaganie z manekina czy powiadomic ze sklep zostanie zamkniety za 5 min i zapraszasz do kasy... czasami tego typu ludziom trzeba wytlumaczyc ze nie jest sie robotem i szanujesz swoj czas i prace. Jak firma tego nie dostrzega to samemu trzeba sb zawalczyc o choc troche kultury w nasza strone.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Miarka się przebrała
@Grazynka

Oczywiście że zwracamy uwagę, ale Janusza kiedyś nauczono że "klient nasz Pan"i Janusz zbyt dosłownie wziął sobie to do serca, zapominając że sprzedawca tez człowiek. Klienci potrafią też skarżyć później do Centrali, a ta niestety bierze jego stronę.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Porazka
@Miarka się przebrała

Nie zapomnijcie dodać że klient napisze skargę na sprzedawcę że chcecie go grzecznie o 20.55 wyproaic że sklepu???? a ty się później tłumacz dlaczego.. No ale jak to sklep otwarty do 21, min przed zamknąć nie można.. Ale 15min później siedzieć to owszem mozna.. I kto nam za to płaci...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Porażka

Nigdy więcej firma nie szanująca pracownika ... Kadry maja cie w (usunięte przez administratora) nie są propracowniczy ogromny problem z wystawieniem zaświadczeń . Wynagrodzenie względem ilości pracy masakra (usunięte przez administratora) serio nie masz pracy nie przychodź do tej firmy albo przyjdź i rzuć L4 . Nie widziałam gorszej firmy . Obsługujesz klienta na sprzęcie z przed 20 lat system się zwiesza ciesze się , że to była tylko chwilowa (pomyłka w moim życiu ) .

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Aga
Nazwa działu: Handlowy

Jestem już prawie byłym pracownikiem salonu carry w gliwicach w centrum handlowyJestemm Europa centralna. Kilka spostrzeżeń po pół roku pracy. Kierownik regionalny - zapierniczasz, jest super, dostajesz wypowiedzenie, nie odbiera telefonu Dekorator - nie potrafi czytać ani wykonać instrukcji VM - przy pierwszej po objęciu stanowiska traci grunt, wykonuje telefony do kierownika bo nie wie co robić - brak pomysłu, inicjatywy, przekładać wieszaki nawet małpa się nauczy KIEROWNIK - (usunięte przez administratora) w temacie zarobków, inne przy rozmowie inne potem, premii i zasad udzielania urlopów - pracownik otrzymuje info, że jednego dnia urlopu w tej firmie nie udzielają, wystarczy zadzwonić do kadr. Pani Kierownik- wystarczy, że pracownik wypisze i złoży wiosek 7 dni przed terminem. Warto zapamiętać. - RODO w carry- otrzymałam POLECENIE SŁUŻBOWE użycia PRYWATNEGO numeru tel do celów służbowych. Regionalni, szkolcie swoich kierowników. - oskarża pracownika o ZMOWĘ bo ten wyszedł z innym na przerwę, kierownik jasnowidz, wie o czym rozmawiają pracownicy -profesjonalizm- dwa razy w ciągu pół roku kierownik płacze przy pracownikach żali się podwładnemu- wiem, że taka atmosfera jest przez mnie, nie chcą ze mną pracować A Ty jesteś inna, z Tobą dobrze się czują ( przepraszam jeśli nie dosłownie zacytowalam) - atmosfera w pracy, nie rozmawiaj nie śmiej się nie jedz , nerwowa i niemiła, trudno w takich warunkach wytrzymać 11 godzin - w pół roku przez salon przewinęło się ok 10 osób, czy wszyscy byli źli czy przyczyna leży w kierowniku, który nie potrafi zbudować zespołu, może warto się temu przyjrzeć - brak pracowników, Ci którzy są mają wykonać na zmianie to co pełny skład, dobrze znany tekst OKRES PRZEJŚCIOWY, nowe osoby odchodzą bo atmosfera jest trudna do zniesienia - kierownik ma pretensje do pracowników, że przekazują sobie uwagi i spostrzeżenia, choć sam nie zostawia dla siebie tego o czym rozmawia z pracownikiem - kandydat nie musi obawiać się rozmowy wstępnej, będzie przemiła, salwy śmiechu, wszystko zmienia się potem Przykre to bo w innych gliwickich salonach atmosfera i relacje są prawidłowe. Nikt nie mówi o kumplowaniu ale dobra atmosfera sprzyja pracy. Może warto aby ktoś pochylił się nad tym co dzieje się w tym salonie. Z poważaniem Agnieszka

Pomocna?
Tak16Nie3
Zgłoś
Były pracownik
@Aga

Kierownik kłamie podczas zarobków? Pani Agnieszko, podczas rekrutacji kierownika w moim sklepie kierownik sieci (r/g) okłamał moja kierowniczkę ze w firmie oferują prywatna opiekę medyczna, socjal i benefity- gdy zaczęła prace i zorientowała sie ze nie podpisywała żadnych innych umów czy aneksów prócz umowy o prace zwróciła sie z zapytaniem do r/g co z tymi oferowanymi warunkami, otrzymała odpowiedz w stylu „ musieliśmy czymś panią zachęcić”, firma nie ma myślącego kierownika wiec niestety jaka góra taki dol ;)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
MialambycMilena
Nazwa działu: Handlowy
@Aga

Droga (usunięte przez administratora), pracowałyśmy razem i zapomniałaś jaki zamęt wprowadzałaś na zmianie i czułaś się kierownikiem tego salonu. Czekałam tylko na decyzje Asi o zwolnieniu Ciebie, ale nie doczekałam bo to nie wydarzyło się za mojej kadencji. Raczę wspomnieć, że dzięki Tobie z Carry w EC odeszło kilka bardzo dobrych pracowników i to nawet takich z niekrótkim stażem pracy w tej firmie. Jeść mogłaś zawsze a właściwie to chodziłaś jeść 4 razy a już nie wspominając o tych pogaduchach przez swój prywatny telefon z rodzinką albo znajomymi stojąc na sali sprzedaży za kasą. Do tego dochodzi jeszcze oczywiście stanie przy komputerze od godziny 19 bez przerwy aż do zamknięcia, żeby się za bardzo nie zmęczyć przy sprzątaniu, gdzie przy kierowniczce salonu była sytuacja odwrotna i pracowałaś jak mały samochodzik. Ale gdzie tam uzetom pomagać przy sprzątaniu.. niech im się z siedzeń kurzy i niech biegają po salonie. A roznoszenie przymierzalni w Twoim wydaniu to w ogóle była jakaś parodia.. wyjadę ramą na środek salonu i poczekam aż kolezanki podejdą i rozniosą.. Nie!!! Kolezanki jak zajmują się czymś innym to się nie rozerwą!!! W tym swoim pięknym elaboracie zapomniałaś w głównej mierze wspomnieć o swoim lenistwie. Reasumując, wręczenie wypowiedzenia Tobie było jak najbardziej słuszne.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Oko
@Aga

Brzydko tak prać brudy i oczerniać ludzi, takie sprawy powinniście załatwić w cztery oczy na Salonie, straszna dziecinada.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Misia
@Aga

cóż za frustracja

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
byly pracownik

Szanowni Panstwo! Jako byly pracownik Carry, do kazdego kandydata do pracy w carry chcialbym powiedziec „uciekaj jak najdalej od tej pseudo firmy”.Praca w salonie odzieżowym tak jak w każdym- dostawy, towarowanie, porządkowanie, poniżej opiszę plusy i minusy pracy w carry: PLUSY: - Toaleta na sklepie I to tyle ;) MINUSY: - Sprzedawca ma najniższą krajową, młodszy zastępca 1700, starszy zastępca 2000, kierownik 2800.. do tego dochodzi „premia” która waha się od 100 do 300 zl w zależności od funkcji której i tak nie dostaniesz bo nie powiedziałeś „dzień dobry” klientowi ;) - Brak zaplecza socjalnego tj.woda do picia, mikrofala, kawa, herbata, naczynia i sztućce, wszystko kupuje pracownik :) - Jesli już jestesmy przy zapleczu socjalnym to zajrzyjmy do toalety która jest jedynym plusem ale jako miejsce ponieważ wyposażenie (papier) starczy na miesiąc czasu a dosyłany jest co kwartał ;) - Pracownik nie może swobodnie wykonywac swojej pracy ponieważ wiecznie czegoś brakuje np. Wieszaków, klipsów, półek do szaf lub innych elementów do VM - Dział VM to jedno wielkie nieporozumienie, nie prowadzą szkoleń a wymagają estetyki i VM jak w Louis Vuitton, podczas raportu zdjeciowego „typy” które siedza na (usunięte przez administratora) w centrali nie zadzwonią do sklepu i nie pochwala, nie doradza, nie przedstawia inspiracji tylko beda pisac ze koszulka w stosie zle lezy lub w szafie w koszulce widac metke ;) - PRACOWNIK MUSI SAMODZIELNIE INSTALOWAC OPROGRAMOWANIA, PODLACZAC KOMPUTERY, SKANERY…NAWET SAMODZIELNIE MONTOWAC ZAMEK DO ROLETY ;) - System kasowy …eh nawet klienci smieja sie z innowacyjnosci firmy - Marketing.. tworzony chyba przez ludzi rodem z PRL i tak mozna pisac i pisac… Przyszli pracownicy, nie warto pracowac w tej firmie ponieważ nie ma tu rozwoju, przywiazania do firmy czy chociaż szacunku od pracodawcy, w moim rejonie w ciagu roku Kierownik Regionalny zmienial sie 5 razy i jeden z nich prosto stwierdzil ze ta firma nie ma racji bytu i pewnie przez swoje zarządzanie w najblizszych latach upadnie i tego jej życzę :)

Pomocna?
Tak41Nie
Zgłoś
W.
Nazwa działu: Handlowy
 Rekomendacja
@byly pracownik

Zupełnie się nie zgodzę, zarobki może i nie bardzo ale wszystko inne ... Jeszcze nigdy nam na salonie nie zabrakło papieru, środków czystości, ręczników...Woda latem też jest zapewniona! Zamek do kotary zamówiłam firmę i naprawili. Dostaję zgodę na naprawę mebli czy wymianę luster... Nie ma problemu... A że estetyka wnętrza musi być na wysokim poziomie, bo tak! Takie są standardy. Może lekko przesadzone bo ludzie grzebią jak na polu... Ale dzięki temu nasz salon wygląda najlepiej w całym centrum. Jest możliwość awansu i nie wiem o co ci chodzi:-)

Pomocna?
TakNie10
Zgłoś
były pracownik
@W.

Moze ci nie zabrakło bo oszczędzałas wszystkiego tak samo jak cała firma, woda powinna byc zapewniona cały rok a nie latem jedna zgrzewka tylko dla umów o prace na miesiąc hahah to co rozumiem ze pracownik pije 4 łyki wody dziennie? Jesli chodzi o zamek to nie wiem jakim jestes kierownikiem ze ci pozwolili na zamowienie firmy, u mnie w sklepie stwierdzili ze nie opłaca sie wzywać serwisu bo to za daleka droga i sami mamy sobie z tym poradzić , zgodę moze dostajesz ale samemu trzeba szukać fachowców a przepraszam bardzo w moim rejonie jest problem z takimi usługami i ludziom nie opłaca sie przyjechac aby pomalować ścianę na fakturę czy przykręcić listwy podłogowe itp, co do estetyki to zgadzam sie ze każda firma ma własne standardy ale przepraszam bardzo nie można tego nadużywać, to jest sklep sieciowy a nie butik dla kilku klientów dziennie i zamiast dział vm prowadzić szkolenia dawać inspiracje to tylko zajmuje sie komentowaniem estetyki, awans jest możliwy ale tylko dlatego ze mądrzy pracownicy uciekają jak najdalej i szczerze powiem niech ucieka ich jak najwiecej bo o sprzedawców teraz trudno.. tym bardziej z takimi warunkami oferowanymi przez carry ;)

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Kierownik
@były pracownik

To wszystko zależy od tego ile kierownik zamówi papieru toaletowego w ramach budżetu. U mnie nigdy go nie brakowalo. Tak samo jeśli chodzi o usterki. Zamówiłam firmę, zrobili wycene i wszystko naprawili. Zgodzę się z brakiem socjalu i wymaganiami działu VM, który czepia się o każda rzecz na zdjęciach, w tym o wyciągnięte metki

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
slask
@byly pracownik

u nas nawet toalety nie ma na sklepie!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
były pracownik
@Kierownik

To nie zależy od tego co zamówi kierownik bo budżet jest ustalany odgórnie, wliczają sie w nie rolki do fiskalki i terminala, papier do drukarki.. sa to rzeczy które powinna zapewnić centrala jako wyposażenie stałe a nie kosztem tego oszczędzać na środkach czystości papierze i innych, miałem wiele sytuacji gdzie chodziłem do innych sklepów aby pożyczyć papier do luster, płyny, rolki fiskalne.. z jednego sklepu ogarnalem rolke do roznoszenia ubrań bo te co kupiła firma nadają sie do kosza, zupełnie nie funkcjonalne i uginające sie pod ciężarem kilku sztuk ubrań, na wszystkie niedogodności nie otrzymamy wytłumaczenia czy tym bardziej przeprosin bo każdy pracownik centrali i magazynu tłumaczy sie ze to „odgórne zarządzenie centrali” tak wiec nie ma co tutaj wymyślać pochwał dla firmy która na takie po prostu nie zasługuje

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Kierownik
@były pracownik

Tak, budżet jest ustalony odgórnie ale przecież od kierownika zależy co i ile zamówi. Przecież wiem, bo to robię co kwartal analizując na bieżąco czego nalezy więcej zamówić a czego mniej lub wcale. Nie wiem jaki w Twoim salonie był budżet ale np. papieru toaletowego można zamówić aż 28 paczek więc nie wierzę że może go brakować. Co do jeździka/rurki na ubrania był formularz o usterkach, w którym można było go zamówić. Ja pomimo posiadania na salonie jednego sprawnego, zamówiłam nowy i nam go wysłali. Jest lepszy niż ten, który posiadalysmy ???? Jeszcze jedna sprawa, ja wcale nie wymyślam pochwal dla firmy bo ma ona dużo wad, o których można by było pisać w nieskończoność. Po prostu nie zgadzam się ze wszystkim co napisałeś

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Up