Carry Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Carry Sp. z o.o.
2 649 6 1

Opinie o Carry Sp. z o.o.

Didiusia

Weźcie się wreszcie za cyrk rotacyjny w Europie Centralnej w Gliwicach w woj. śląskim i za te pseudo kierowniczkę salonu i jej metody kierowania. Powinna zostać dawno zwolniona.

xonat

Przeczytalam kazda opinie zanim zaczelam prace w Carry, pomyslalam wtedy ze to nie moze byc prawda ze dzieje sie tyle zlego a nikt z tym nic nie robi. Niestety - po nievalych dwoch tygodniach zlozylam wypowiedzenie. Praca nierozwojowa dla osob o wiekszych ambicjach niz setne skladanie koszulki przez caly dzien i roznoszenie przymierzalni. Kierownik ma wszystko w nosie czy nowy pracownik sie aklimatyzuje ze sklepem, wiaze z firma itp. Niczego mnie nie nauczono nawet obslugi przy kasie. Zostalam robotem do klipsowania, skladania i tego typu podobne. Najnizsza krajowa za 11h stania, a przepraszam nawet wiecej bo 30 min wczesniej trzeba przyjsc bo za przerwe nie placa, buzi do nikogo z kolezanek otworzyc nie mozna bo kiero mierzy wzrokiem niczym z pistoletu. Istne roboty za kare. Rotacja ogromna, ludzie nie sa glupi i maja swiadomosc ze sa wykorzystywani. Brak metkownic, brak mozliwosci sprawdzenia rozmiaru na innym sklepie, praca na tym systemie to prehistoria. Zaluje ze zmarnowalam ten czas, maly ale jednak. NIE POLECAM.

Aknieszka
@xonat 22.02.2019 13:20

Czy ktoś może mi powiedzieć coś na temat byłej Regionalnej Pani M.Sie.? Czy jest to osoba w miarę ok? Pytam gdyż została moją Regionalną i pierwsze wrażenie nie było najlepsze. Obawiam się dalszej wspólpracy.

?

Czy kierownicy salonów maja co miesiąc premię?

Kaskaderka
@? 20.02.2019 17:31

Premia jest uznaniowa i kwartalna, dopiero po okresie próbnym.

Pracuś
@? 20.02.2019 17:31

Co 3 miesiace

Pracownik
@? 20.02.2019 17:31

Nie

Kaka
@? 20.02.2019 17:31

Nie, Kierownicy premię maja wypłacana kwartalnie, najbliższa 20 kwietnia. Na premię wpływa szereg czynników np, l-4,wyniki inwentaryzacje, czy jest wzrost sprzedażowy w porównaniu do roku zeszłego, vm salonu, tajemniczy klient itp.

zrozumienie

Niestety nie jest to pracodawca roku. Firma jest Polska, biznes jakoś się kręci, ale ciężko o zmianę podejścia i myślenia, oraz stylu zarządzania. Składy ustalone na Salonach, są zupełnie nie dostosowane do potrzeb i reali Salonów. Salony w Galeriach Handlowych muszą być czynne i dostępne od pn-ndz ( niedziele handlowe), w godzinach przeważnie po 11 do 12 h, więc wymagana jest duża dyspozycyjność, zmiany ustalamy rosnąco czyli w weekend powinno być więcej osób niż w tygodniu, przez oszczędności składy są okrojone do minimum, często nie adekwatnie do powierzchni Salonu oraz ilości klientów, w momencie kiedy ktoś zachorojue, a zdarza się to bo ludzie nie są niezniszczalni, robi się problem dla zespołu ponieważ cała praca zostaje przerzucona na ich barki. Można oczywiście pozostałym osobom w takiej sytuacji dać nadgodziny, tylko czy to jest logiczne zajeżdżać już przepracowanych ludzi? można oczywiście dać więcej godzin zleceniom ale czy student nie ma przypadkiem zjazdów i szkoły, i nie bedzie w 100% dyspozycyjny? Czy ktoś wreszcie przejrzy na oczy i zacznie dbać o pracowników? dostosuje składy do faktycznych potrzeb salonów, bo oszczędność na etacie to oszczędność pozorna, a towar ,który tkwi na magazynie bo nie ma rąk żeby go wystawić to towar nie sprzedany, klient,który nie jest obsłużony bo nie ma kto podejść to też uciekające złotówki, to straty,które przewyższają koszt utrzymania etatu bądź zlecenia. Zdarza się, że ludzie przychodzą do pracy chorzy bo nie chcą robic problemu dla swojego zespołu, ale robią tym samym problem sobie.

Nowy

Jak wygląda system premiowane na poszczególnych szczeblach w salonie?

Pracuś
@Nowy 20.02.2019 18:51

Sprzedawcy i Młodszy zastepca- 100 zł Starszy zastepca- 200zł Kierownik- róznie, zalezy od miasta

Królowa

Składy osobowe na Salonach bywają tragiczne, zdarza się że na jeden termin nałoży się INWENTURA, WYTYCZNA VM, DUŻA DOSTAWA,PRZECENA, nie mówiąc już o zwiększonej liczbie klientów że wzg na PROMOCJE, którzy robią chlew na Salonie, bo teraz JANUSZE tak lubią z tanich sieciowek chlew zrobić. A tu na Salonie 3 osoby bo w tyg mniejsza obsada.Czy w takich sytuacjach pracownik ma się sklonować? Co to za oszczędność na etacie jeżeli dostawa czeka na magazynie na swoją kolej a mogłaby już dawno się sprzedać na Salonie? Kto i w jaki sposób oblicza te składy ustalone? Dochodzi do sytuacji że chorzy pracownicy przychodzą do pracy bo wiedzą że L4 to problem dla całego zespołu.To wstyd że dochodzi do takich sytuacji, oszczędności na składach to oszczędność pozorna, więcej się traci niż zyskuje.

Ekstra
@Królowa 15.02.2019 22:34

Hoho zazdroo u nas 2 na salonie ????????

janek
@Ekstra 20.02.2019 03:19

ile metrów Salon?

Justyna
@Królowa 15.02.2019 22:34

Witam jakie zarobki dla kierownika sklepu na start na rekę ....ktoś coś ?

pracownik

Serdecznie nie polecam pracy w Carry. Szkoda czasu nawet przychodzić na rozmowy kwalifikacyjne. W sklepach jest ogromna rotacja, co chwilę przychodzą nowi pracownicy, ale że nie da się normalnie w spokoju popracować w tej firmie zaraz odchodzą i znowu na chwilę przychodzą nowi- i tak w kółko. Jestem już prawie byłym pracownikiem Carry i mogę przyznać, że praca sama w sobie nie jest ciężka ale atmosfera, wymagania, wynagrodzenie pozostawiają wiele do życzenia. Stanie po 11 godzin na nogach, gdzie nie ma czasu na przerwę, bo jest za mało pracowników na zmianie i za to najniższa krajowa. Ciągłe zmiany ustawienia sklepu, ludzie od VM niegrzeczni, ciągle mają jakiś problem, instrukcje często nieczytelne. Firma jest tak zacofana, że nie akceptuje statusu studenta. A prawda jest taka, że gdyby nie młodzi ludzie - studenci między innymi -nie miałby kto tam pracować. Absurdem jest dla mnie cała organizacja pracy... Ciągłe zmiany grafików, praca kilka dni pod rząd po 11 godzin, pójście na zwolnienie lekarskie jest traktowane jak przestępstwo. Kierownicy więcej mogą i nie liczą się ze zdaniem innych. W teorii mają wypracowywać cały etat, a w praktyce w miesiącu są w sklepie po około 100 godzin. Polecam przed pójściem na rozmowę kwalifikacyjną do nich przeczytać te opinię i poważnie się zastanowić przed podjęciem pracy.

Królowa
@pracownik 12.02.2019 10:56

Przecież akceptują status studenta.Zlecenia głównie mają status studenta.O co Ci chodzi?

Młodaambitna
@pracownik 12.02.2019 10:56

Większych bzdur nie słyszałam, jak kierownik może być w pracy tylko 100h, kto za niego niby zamyka i otwiera? Instrukcje z VM nie są nieczytelne, raczej wymagają czytania ze zrozumieniem, zresztą zawsze w razie wątpliwości można zadzwonić i zapytać o co dokładnie chodzi. Pracuje w Carry blisko dwa lata i jak czytam komentarze ludzi na temat Carry to zastanawiam się czy faktycznie pracujemy w tej samej firmie. Nie mogę powiedzieć złego słowa o pracy, fakt płacą słabo, ale to nie jest jedyna firma w Polsce, z taką pensją.

Królowa
@Młodaambitna 13.02.2019 21:24

Wiesz są różne Salony i różni ludzie pracują , jeden KS jest uczciwy i działa wg kodeksu pracy a inny nie, różne historie się zdarzają, w moim salonie poprzedni kierownik też kombinowal.

Młodaambitna
@Królowa 15.02.2019 22:23

Jestem tego świadoma, ale to wynika z nie uczciwości ludzi, a nie z samego Carry. Mam wrażenie że większość ludzi wini za wszystko firmę, a nie widzi swojego zachowania, pracownicy sami tworzą opinie o swoim salonie.

Ja 123
@pracownik 12.02.2019 10:56

Widzę tutaj praktycznie same negatywne opinie o tej firmie. Dla mnie praca jak każda inna, wszystkiego są plusy i minusy. Nieraz w pracy trzeba robić bezsensowne rzeczy, ale to normalne. Jestem studentem od 2 miesięcy dorabiam sobie parę groszy w tym sklepie i mi się podoba. Może niektórzy mają za duże wymagania co do pracy. Fakt pieniędzy nie ma jakoś wybitnie dużo ale zawsze jak się komuś nie podoba to może odejść a nie wylewać żale w Internecie. U mnie w salonie kierownictwo i załoga jest w porządku, nie ma na co narzekać.

Pracownik
@Ja 123 17.02.2019 15:33

Skoro jesteś studentem i tylko sobie dorabiasz to prawdopodobnie nie interesują Cię żadne terminy i wytyczne, stoisz, składasz ubrania i do domku. Więc nie dziwne że nie rozumiesz negatywnych opinii. Pracuję prawie 2 lata i zgadzam się że wszystkimi niestety

K.

Witam, pracuje w Carry dwa miesiące. Co ważne, zatrudnili mnie ze II stopniem niepełnosprawności. Przepisowo powinnam pracować 8 h dziennie, w tym wliczona 30 minutowa przerwa. Fakt, pierwszy tydzień tak pracowałam, a teraz każą mi pracować równe 8 h, a jak chce mieć przerwę to muszę przychodzić 30 minut wcześniej do pracy. Wielki Pan Kierownik , co przyjechał na kontrolę, tłumaczył się tym, że u nich nie ma płatnych przerw. Najbardziej oburza mnie fakt, że dziewczyny pracujące 12 h, mogą skorzystać tylko z 15 minnut przerwy, bo więcej im się nie należy. To czysty wyzysk. Za miesiąc kończy mi się umowa próbna i uciekam jak najdalej.

Krs do wymiany
@K. 07.01.2019 20:38

Jesli to ten sam kierownik o ktorym mysle to lepiej co by zmienil branze... nie zna sie wgl na vm, czepia sie tego co nie trzeba, kopie dolki pod pracownikami oczywiscie za plecami bo jak chce sie uzykas kontakt z nim to jest znikomy.

Pracownik
@Krs do wymiany 12.02.2019 09:38

Ciekawe czy myślimy o tym samym wielkim Panie kierowniku RKS, który ma zero kultury, zero kompetencji i zero wiedzy...

w
@K. 07.01.2019 20:38

T.W? Tak pewnie o tym samym xd

J
@w 15.02.2019 00:20

Tez go nie lubie...Uwazam ze jakby mial kulture osobista, to pewne e- maile brzmialy by nieco inaczej... Nawet chcac zwrocic uwage, mozna wiele rzeczy przekazac w bardziej taktowny sposob...Kazdy z pracownikow napewno by zrozumial i nie czul sie ponizony.... RKS musi motywowac swoje załogi , zeby swoj region wypromowac , a chamstwem raczej tego nie zrobi...

De
@J 15.02.2019 10:16

(usunięte przez administratora)to byla regio. Nawet zwracajac na cos uwage, robila tonz taktem. (usunięte przez administratora) powinien sie uczyc od Niej kultury, organizacji , vm...

Królowa
@J 15.02.2019 10:16

Ryba psuje się od głowy być może ten Rks dostaje równie miłe maile od swoich przełożonych.

Pracownik
@w 15.02.2019 00:20

Haha no oczywiście że tak! Widocznie brak kultury i (usunięte przez administratora) są jego cechą rozpoznawczą. Szkoda tylko, że nie potrafi pomóc salonom i sprawach istotnych.... A zajmuję się bzdetami. Straci dobrych pracowników i taki będzie finał, bo każdy ma granice swojej cierpliwości.

Znajoma
@Pracownik 15.02.2019 22:14

Czy ten RKS ma na imię (usunięte przez administratora)? Bo chyba kojarzę tego Pana z innej firmy :)

De
@Królowa 15.02.2019 22:13

To nie jest wytłumaczenie. Poprzednia RKS tez byla cisnieta z góry, a mimo wszystko Jej e- maile czy wizyty nie byly ponizajace dla salonu. Krolowa pamietaj, ze jedna rzecz mozna przekazac na wiele sposobow, tak by kazdy zrozumial polecenia i prozby RKS badz innych ludzi z centrali.

Cy
@Znajoma 16.02.2019 08:54

Z jakiej?? Pytam z ciekawości?? Tez tam byl taki super???????????

janek
@De 16.02.2019 11:35

Chodzi o to, że to najpierw GORA musi się zmienić, zmienić myslenie i podejście do pracownika, i wiele osób z Centrali powinno sobie przypomnieć zwroty grzecznościowe "Dziękuję", "proszę","przepraszam", bo tego często w mailach brakuje, a dzięki nim o wiele milej się współpracuje. Współczuję Wam RKS'a ale pewnie za chwilę zakończy współpracę, karma wraca :)

De
@janek 16.02.2019 18:05

Zgadzam sie z Tobą w zupelnosci. O to wlasnie mi chodzilo. Nie sa szanowani pracownicy, którzy trzymaja salony na wysokich poziomach, robia utargi, instrukcje i pilnuja by wszystko mialo rece i nogi. Niestety zazwyczaj swoim kosztem, bo przeciez L 4 to przestepstwo...

L
@janek 16.02.2019 18:05

A sami wysyłają sami wiecie jakie maile czepiając się o to, że ktoś raczy nie powiedzieć dzień dobry klientowi

Królowa

Janusze Polskiego biznesu, bywa że wysyłają sprzeczne komunikaty, najpierw każą coś zrobić za chwilę dostajesz maila ze jednak odwołane, to strasznie nie profesjonalne i wprowadza bałagan, jak wprowadza promocje to społeczność innych Januszy ma problem z obliczeniem 1/3 od ceny na metce.

Pracownik

Dziewczyny u Was na salonach sprzedawcy stoja tylko na kasie? Caly dzien 12h?

Pracuś z Warszawy
@Pracownik 12.12.2018 17:48

Zależy który sprzedawca. Jak pani kierownik jest obrażona to potrafi postawić jednego sprzedawcę na kasie na cały dzień żeby mieć go z głowy.

W
@Pracownik 12.12.2018 17:48

Nie, u mnie kasują głównie funkcyjny, nasz KS również:kasuje,klipuje,ogarnia Salon, robi VM, wszystko robi z nami nie wywyższa się.

Kiero
@Pracownik 12.12.2018 17:48

Ale jak kierownik całą zmianę stoi za kasa bo jest jeden komputer to dobrze? W dodatku odopisuje na maile, rozlicza salon z godzin, robi niekończące się grafiki, klipsuje, robi dokumentację i zarządza ludźmi to jest ok????

Pracownik
@Pracownik 12.12.2018 17:48

U nas wlasnie pracownik stoi co drugu trzeci dzien na kaie cale 12 h i szczerze kazdy ma juz dosc, a kierownik niedy nie stoi bo siedzi w swojej klitce przewaznie na twlefonie prywatnym. Kolejki do kasy i nie podejdzie, zenada. Ogolnie osoby funkcyjne glownie u nas na magazynie siedza a pracownik zapiepsza. Powinni to zmienic, ilez mozna.

ja97
@Pracownik 15.12.2018 21:01

Ja jestem młodszym zastępca i zawsze klipsuje robię dostawę odkurzam i myje podloge w salonie, myje toaletę sklepowa i zapłacze z magazynem robię wszystko ponieważ jestem takim samym pracownikiem jak każdy z ciut większymi funkcjami ;)

Miśka
@Pracownik 12.12.2018 17:48

Sprzedawca sprzedaje na kasie? Niemożliwe! :)

Jagoda
@Pracownik 12.12.2018 17:48

U nas sprzedawcy stają na kasie, ale to chyba normalne? Wymieniamy się, jak jest potrzeba.

W
@Pracownik 15.12.2018 21:01

Musicie mieć dużą obsadę pracowników i mały ruch Klientów?ilu was pracuje na Salonie?

Pracownik
@W 02.01.2019 20:46

Jakby była duża obsada pracowników to by się nie stało co drugi dzień na kasie. Chyba logiczne. Pracowników jest 7 ma umowę i 3 zlecenia. I ruch duży. 25 tys codziennie

W
@Pracownik 06.01.2019 20:23

Mało logiczne, obsady też tragicznej nie macie.

A
@Pracownik 12.12.2018 17:48

Różnie, zdarza się.

Carry to zacofana firma
@A 08.01.2019 13:55

U nas jest 5 umow jedno zlecenie z czego chca obciac etat... i wy mowicie o tragediina salonach.....

Pracownik
@Carry to zacofana firma 12.02.2019 09:32

U mnie właśnie ucieli kolejny etat. Przecież to takie logiczne że jak obroty rosną to trzeba etat uciąć. (usunięte przez administratora) logic...

Ja

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wygląda w praktyce wynagrodzenie zastępcy kierownika?

Jola
@Ja 14.01.2019 12:04

1700 netto

Pracuś
@Ja 14.01.2019 12:04

Starszy zastępca 2 tys podstawy na rękę + 200 premii Młodszy nie pamiętam jak z podstawą ale 100 zł premii

JA
@Ja 14.01.2019 12:04

To pewnie zależy od miasta i wielkości sklepu.

A
@JA 16.01.2019 10:33

Niestety nie do końca. Nawet w jednym mieście, gdzie znajduje się kilka sklepów Carry, mogą być różne stawki. Jest to bardzo niesprawiedliwe i krzywdzące. Stąd moje pytanie, jakimi kategoriami w takim wypadku kieruje się firma??? Wytłumaczenie, że sklep jest nowy i większy, to powody wyssane z palca. Wysokie utargi i wzrosty, to rozumiem. Tylko jeśli w pozostałych salonach też tak jest, to dlaczego zarabia się w nich mniej? Kierownicy w dużych sklepach, mający pod sobą wielu podwładnych, mają mnóstwo pracy związanej z organizacją, papierologią, wyznaczaniem zadań itp. Natomiast kierownicy w małych salonach, z małą liczbą osób, mają za to więcej pracy fizycznej. Jak dla mnie, takie zachowanie firmy, przejawiające się w konstruowaniu umów na to samo stanowisko, a o różnym wynagrodzeniu, to jawna dyskryminacja. Dodam, że różnica nie jest tylko w samej wypłacie, ale i premiach. To, że nie są nam organizowane spotkania pracownicze, nie znaczy, że nie rozmawiamy z osobami z pozostałych sklepów w mieście i nie spotykamy się z nimi prywatnie. Czytając te wszystkie komentarze, które w większości są zgodne z prawdą, na miejscu właścicieli, jak i całego zarządu, byłoby mi po prostu wstyd na całą Polskę, a zwłaszcza Poznań - kolebkę firmy. Nie tylko przed rodziną, ale i znajomymi.

Alicja
@Pracuś 14.01.2019 21:35

Czy możesz konkretnie napisać, od czego zależy wysokość przyznawanej premii na wspomnianych przez Ciebie stanowiskach? Jakie wymagania należy spełnić, aby kwalifikować się do otrzymania najwyższej stawki? Twoja wypowiedź pomoże w wyciągnięciu wniosków na temat możliwości finansowych w Carry.

Jacek
@Jola 14.01.2019 18:33

1700 netto to trochę marnie

Pracuś
@Alicja 16.01.2019 21:20

Po prostu wypełniać obowiązki które są na danym stanowisku, poza tym nie brać żadnych zwolnień itp. bo to wszystko trzeba uwzględniać w formularzach odnośnie premii a i uprzedzam, ze na okresie probnym nie ma premii

Jagoda
@Jacek 16.01.2019 21:21

Zależy jak na to patrzysz. Znam wielu ludzi, który bardzo chętnie dostawaliby tyle a pracują dużo ciężej , fizycznie.

Alicja
@Jacek 16.01.2019 21:21

Można to różnie rozpatrywać. Niektórym osobom takie wynagrodzenie może już okazać się w miarę wystarczające, na przykład dla studentów, którzy chcą sobie jedynie dorobić. Mam rozumieć, iż byłbyś zainteresowany podjęciem pracy w firmie Carry? Jeśli tak, to z przyjemnością odsyłam Cię na ich oficjalną stronę, gdzie znajdziesz wszystkie ważne informacje o rekrutacji: https://carry.pl/content/14-kariera Co o tym myślisz?

Joanna
@Jacek 16.01.2019 21:21

To pewnie na początek i znana jest stawka, więc wiesz na co się godzisz.

Jagoda
@Joanna 04.02.2019 17:27

Nie jest to pensja na początek tylko ustalona odgórnie stawka na to stanowisko

Joanna
@Jagoda 06.02.2019 17:58

Ale jak się będzie dobrze wywiązywać z obowiązków to możesz dostać podwyżkę lub awans. Teraz premie mają też być, więc dlatego tyle na początek.

Pracuś
@Joanna 08.02.2019 07:54

Podwyżke? Ta firma nie daje podwyżek indywidualnych. Możesz sie wywiązywać z obowiązków najlepiej jak się da, awansu nie dostaniesz dopóki nie ma wakatu, a nawet tak jak mówie, na podwyżke liczyć też nie ma co. Podwyżki są tylko dla wszystkich (z jakiegoś powodu np. podwyższenie krajowej). Indywidualnych brak

Kawka

Ta firma to porażka. Dobrze, że dziś zakończyłam pracę w niej. Strasznie duża rotacja, śmieszne jest to, że osoba na zlecenie musi wyrobić minimum 160 godzin. Drogi zarządzający w Carry! Na zleceniu się pracuje tyle ile jest się w stanie wyrobić! Nie 160 godzin tylko nawet 50! Nie ma obowiązku całego etatu na zleceniu! Zlecenie ma ułatwić połączenie pracy z innymi obowiązkami np. nauką! Zwłaszcza studentom. Ma mieć charakter dorywczy! Ale od swojej kierowniczki usłyszałam, że w kadrach twierdzą, że trzeba na zlecenie pracować minimum 160 godzin co w przypadku studenta dziennego jest nie realne! Uczcie się od innych sieciówek bo jesteście daleko w tyle! Głupota totalna, żeby zlecenia były tylko od sprzątania a nie mogły stać na kasie! Popychadła od sprzątania czyli przynieś, podaj, pozamiataj! Za tak nie rozwiającą pracę a nawet cofającą w rozwoju to ja Wam dziękuje! Nie idźcie do pracy w Carry jak chcecie tylko dorobić! W ogóle omijajcie szerokim łukiem te ciemnote!

Zlecenie
@Kawka 16.01.2019 23:15

Jak ty chcesz pracowac 50h w msc to jak chcesz co kolwiek innego zrobic na salonie niz sprzatanie ? ????

Jagoda
@Kawka 16.01.2019 23:15

Chcąc pracować tylko kilka godzin tygodniowo musisz się liczyć z tym, że podejmować kluczowych decyzji nie będziesz :) Dlatego to raczej dorywcza praca, która polega właśnie na sprzątaniu, klipsowaniu, roznoszeniu ubrań, itd. Masz za zadanie pomóc osobom na etacie w ich pracy. Zupełnie nie rozumiem twoich żali.

KKK

Czy ostatnio u Was w salonach też tak często odbywają się kontrole???

Pracuś
@KKK 30.01.2019 13:42

Nie. Jaki region?

Salon
@KKK 30.01.2019 13:42

Kontrole odbywają się w Salonach,ktore z jakiś powodów nie spełniają standardów sieci, a jest takich sporo ponieważ do pracy trafiają słabi ludzie, niestety firma straciła sporo dobrych pracowników, warto zastanowić się co jest tego przyczyną i zrobić wszystko żeby nie tracić kolejnych fachowców.

JA
@KKK 30.01.2019 13:42

Kontrole czy wizyty, bo to różnica

jadzia

jak wyglada zaplecze socjalne w carry?

XyZ
@jadzia 28.01.2019 23:23

Nie ma żadnego.

SZ

Czy ktoś orientuję się czy jest możliwość awansu na KS z posady SZ ?

Kaka
@SZ 23.01.2019 07:35

Oczywiście, że jest możliwość, ja awansowałam ze Sp na Sz, a potemz Sz na Ks, fajnie jakby Cię na to stanowisko polecił Ks na którego miejsce się starasz

Miśka
@SZ 23.01.2019 07:35

Zawsze jest taka możliwość. To zależy tylko od twoich umiejętności i wakatów.

Kaska

Hej jak wyglądają przerwy w pracy? Przy 8 h i 12 h

były pracownik
@Kaska 07.01.2019 07:33

Ja pracowałam(z tego co pamiętam) tylko po 12,5h. Na tyle godzin miałam 2 przerwy,15min i 30min. Istotne jest to,że za 30min nie było płacone...

D.
@Kaska 07.01.2019 07:33

jak przychodzisz na 8 h i 12 h to masz przerwę 30 min i 15 min

Kawka
@Kaska 07.01.2019 07:33

W moim salonie przychodziliśmy pół godziny wcześniej na 9:30 żeby posprzątać gdzie otwieraliśmy sklep o 10:00. Jak przyszłaś na 9:30 to miałaś 15 min i 30 min przerwy( 30 min u zleceń niepłatne)! Czyli kolejne złodziejstwo bo w LPP przy 12 godzinach pracy możesz mieć nawet 35 min przerwy płatnej nie zależnie od tego czy jesteś na zleceniu czy na umówię o prace. I nigdy nie przychodzisz pół godziny wcześniej. Tylko normalnie tak jak na otwarcie salonu.

KS
@Kawka 19.01.2019 08:27

Dajecie się jawnie oszukiwać, wystarczy znać kodeks pracy który mówi, że przy 12h pracy należy ci się dwie 15minutowe przerwy wliczone w czas pracy, plus przerwa półgodzinna nie płatna uwzględniona w grafiku (dlatego właśnie przychodzicie pół godziny wczesniej). Czyli podsumowując praca na 12h: dwie przerwy po 15min i jedna pół godzinna, 8h: jedna 15min i jedna pół godzinna. U mnie na salonie tak jest od samego początku. Nie dajcie się robić w balona.

Kawka
@KS 19.01.2019 19:47

Firma Carry ma swoje zasady co do przerw. Są opisane gdzieś bo kierowniczka mi pokazywała i wyraźnie było napisane że zleceniom się za to nie płaci tzn nieuwzględnia się w grafiku. W ogóle w tej firmie jest wszystko inaczej niż gdzie indziej. Ciemnoty zacofane i tyle! Zatrudniacie byle kogo na stanowiska kierownicze a potem dziwicie się, że duża rotacja. Weźcie się za kierowników przy których ciągle ludzie się zwalniają i zaraz przychodzą nowi a po przepracowaniu okresu próbnego albo nawet i krócej uciekają stamtąd!!! Przy takim kierowniku albo kierowniczce jest marna organizacja pracy, zerowe podejście do pracownika, podniesiona głowa do góry a w głowie (usunięte przez administratora) brak znajomości kodeksu pracy i tylko pomiatanie pracownikiem, głupi podział zadań byle by się tylko dowartościować i kierowniczka np. mówi że na zmianie najstarszy rangą stoi na kasie a sprzedawca idzie wtedy jak ona idzie na przerwę! Nawet nie sprzedawca idzie na te kasę a zastępca bo nadal działa zasada że starszy rangą stoi na kasie!!! Żałosne!!!! Uniżenie innych i dowartościowanie siebie na siłę!!!

JA
@Kaska 07.01.2019 07:33

U nas jest tak jak być powinno, czyli 15 i 30 minut w zależności od zmiany.

Alicja
@KS 19.01.2019 19:47

Widzę, że w zależności od miejsca pracy sytuacja jest bardzo różna. Jeśli kierownictwo nie przestrzega kodeksu pracy, należy bezwzględnie zwrócić na to uwagę, w razie konieczności kontaktować się z kimś wyżej. Powiesz nam, czy Tobie praca w Carry odpowiada? Firma działa w branży modowej, czy pracownicy mają zniżki na produkty oferowane przez firmę? A może mogą uczestniczyć w jakichś modowych wydarzeniach?

Ja
@Alicja 24.01.2019 12:30

Niestety modowych wydarzeń tu nie ma, a przynajmniej ja się z takimi nie spotkałam. Nie ma zniżek co miesiąc, są tylko raz lub dwa do roku.

Ja

Salony, jakie macie braki po inwenturach w szt?

Kaśka

Twój kierownik źle Cię poinformował.Zlecenie może MAKSYMALNIE wypracować 160 godzin.Nie ma dolnej granicy,ilość godzin zależy od potrzeb salonu.

Kawka
@Kaśka 17.01.2019 21:53

Tak wiem. Moja kierowniczka w ogóle mało co wiedziała.

Zybu
@Kaśka 17.01.2019 21:53

dokładnie, właśnie na tym polega zlecenie.

Kierownik
@Kaśka 17.01.2019 21:53

No właśnie maksymalnie jest 160 godzin dla jednej osoby. Chociaż w moim salonie mam 2 osoby na zlecenie, obie sie ucza i kazda chce mieć w miesiącu po 160 h. Czasami nie wiem już gdzie mam im te godziny wciskać...

moniqqa
@Kaśka 17.01.2019 21:53

w jakich godzinach pracuje kierownik sklepu ?

Pracuś
@moniqqa 24.01.2019 10:37

Zależy jaki jest grafik. Ogólna zasada jest taka, ze może pracować 8h. Nie może robić całodniówek chyba ze ma jakies szkolenie albo w jakichs wyjatkowych sytuacjach

Minio

Miłe wypowiedzi o firmie nie są, ale jak są takie realia to co zrobić. A jak wygląda sytuacja z inwentaryzacjami czy pracownicy ponoszą jakieś konsekwencje w tej sprawie i w ogóle czy za jakieś błędy lub manka trzeba oddawać?

Pracuś
@Minio 17.01.2019 20:33

Jeżeli jest bardzo duża ilość braków po inwenturze to kierownik nie dostaje premii albo jest ona obcinana o ileś tam raczej nie zabierają z wypłaty za uszkodzenia ( pewnie dlatego ze jest bardzo niska)

zainteresowana

Jak wygląda praca w salonach na stanowisku kierownika? Znalazłam ogłoszenie o pracę i chciałam się dowiedzieć co firma może zaproponować, jak jest z urlopami itd. Czy są jakieś premie, podstawa itd.?

Anulka
@zainteresowana 08.01.2019 17:45

Nie ma żadnych benefitow... Nic.. Urlopu nie można brać od grudnia do połowy stycznia, a w wakacje nie możesz wziąć 14 dniowego urlopu. Poza okresem wysokohandlowym Możesz wykorzystać 14 dni np luty, marzec, październik, listopad. W grafiku nie możesz sobie wpisać 3 dni wolnych pod rząd bo traktowane jest jako urlop..ogólnie milion wytycznych do grafiku. Premie niby są ale wypłacane co 3 miesiące. Ogólnie nie polecam firmy. Nie marnowalabym czas na Twoim miejscu nawet na rozmowę.. Nie warto. Naprawdę. Firm ma chore wymagania a sama od siebie nie daje nic.. Poczytaj lepiej resztę komentarzy poniżej bo wszystko co jest tam napisane to prawda.

A.
@zainteresowana 08.01.2019 17:45

Idź na rozmowę i zapytaj o co chcesz. Osoba rekrutująca odpowie na pytania bezpośrednio.

D.
@Anulka 11.01.2019 01:02

premie kwartalne mają kierownicy salonu, a tak to zastępcy i sprzedawcy mają co miesiąc jeśli będzie plan zrobiony. co do urlopów to potwierdzam, chciałam urlop 14 dni w lipcu ale nie dostanę bo okres wakacyjny i miałam do wyboru marzec, kwiecień, październik i listopad. pracuję już 7 miesięcy ale mam zamiar stąd uciekać. zapieprzam prawie cały miesiąc po 11 godzin za najniższą krajową. ktoś z góry powinien przyjść na jeden dzień i zobaczyć jak ciężko pracujemy

Podziękował za stanowisko

To jest po prostu "polska myśl techniczna", czyli z pracownika zrobić niewolnika i niech jakoś się kręci. Jak się dowiedziałam, że w tej firmie jest zakaz brania urlopów latem - to zrozumiałam, że zarządzający są jakimiś szarlatanami, owe "zalecenia" są niezgodne z polskim prawem pracy. Niektórzy posiadają jednak dzieci....nie pasuje...nie? To macie swoich studentów, którzy rzucają robotą po 3 dniach. Młodzi ludzie mogą sobie wyjechać i pracować za lepsze pieniądze. A być popychadłem jakiś niewydarzonych kierowników regionalnych, jakieś mitycznej centrali, której nie stać na papier toaletowy czy serwis sprzątający....zamknijcie te sklepy, bo żenuaaa.

Masakra

Jestem przerażona rotacją pracowników Salonów, rotacją pracowników w handlu w ogóle. Osoby , które trafiają na mój Salon, te dzieciaki /studenci których praca pozostawia tyle do życzenia, po prostu brak już sił na rekrutację i wdrażanie takich osób. Tych ludzi ,którzy tak dobrze radzą sobie w internecie, którzy mają komórki przyspawane do rączek przerasta wszystko, nawet wyrzucenie śmieci, nie mówiąc już o wdrożeniu instrukcji VM, czy samodzielnym myśleniu. Poziom ludzi którzy trafiają na Salon jest tragiczny, i jest coraz gorzej.Apeluje do Zarządu docencie długoletnich i sprawdzonych pracowników, dajcie im umowy i podwyżki żeby jak najdłużej zostali,szanujcie sprzedawcow!dobrych KS i ich zastępców.

Ks
@Masakra 29.12.2018 22:17

Popieram w 100%, do tego ciągle L4 nowych pracowników, wymagania z kosmosu i ciągle narzekanie jaka to ciężka praca... aż strach myśleć co będzie za parę lat

ubaw
@Ks 30.12.2018 08:26

Młodzi ludzie zupełnie nie rozumieją, że jako pracownicy są zobowiązani do sumiennego i starannego wykonywania swojej pracy, że nikomu łaski nie robią przychodząc do pracy a podpisując umowę sami się do tego zobowiązali i ktoś ma prawo od nich wymagać. Nagminne L4, odejścia z dnia na dzień powodują tylko że pozostałe osoby mają więcej pracy oraz skopany grafik, warto o tym pomysleć, pomysleć też o innych a nie tylko o sobie. Często takie osoby trafają do handlu przypadkiem, zupełnie nie nadając się do tego, boją się ludzi, nie umieją rozmawiać, nie czują sprzedaży, po prostu nie potrzebnie zawracają głowę, i tworzą zbędną rotację i problem dla całego zespołu.

Ktos
@Masakra 29.12.2018 22:17

JEŻELI KTOKOLWIEK ODBYŁ ROZMOWĘ Z CARRY TO JUŻ WIE ZE ZAWSZE GADKA ZE W CIĄGU 2 TYGODNI ZADZWONIĄ OBOJĘTNIE CZY SĄ NA TAK CZY NA NIE. G.. PRAWDA . ZERO PROFESJONALIZMU !

G.
@Ktos 03.01.2019 19:19

do mnie zadzwonili po 5 dniach, więc to nie prawda

K.
@Ktos 03.01.2019 19:19

do mnie zadzwonili po 2 dniach

W
@Ktos 03.01.2019 19:19

Na jakie stanowisko aplikowales?

Marta

Jak czytam żale leniwych sprzedawczyń, że muszą stać 12 h to mi ręce opadają. Trzeba było się w biurze zatrudnić to byś cały dzień siedziała. U mnie w salonie też pracują takie o obiboki które cały dzień mają postawę na ,,krakowianka,, tylko czekają żeby gdzieś się skitrać i paplać bez opamiętania. Ubrania układają we trzy, bo tworzą ,,dobrą atmosferę,, w pracy. A na sklepie sajgon. Ruchy mają gorsze od geriatrycznego emeryta, jak im zwrócisz uwagę to jest foch i teksty, że im na akord nie płacą. Zatrudnia się tu byle kogo na stanowisko sprzedawcy, na zapchajdziurę. Dramat. Kierownik za tych leni musi świecić oczami, bo wiecznie (usunięte przez administratora) ale to panienkom nie przeszkadza, ciuchy odwieszajä gdzie popadnie, od kasy uciekają jakby parzyła. A kierownik jeleń , cały dzień na kasie bo trzeba zrobić tysiąc raportów, a że komputer jeden, to od razu obsługuje klientów a ,,super sprzedawcy,, zmęczeni bo latają na pusto w tą i z powrotem, robiąc zbędne kilometry. Te żale obiboków mnie rozwalają. Weźcie się w końcu do roboty a nie wylewacie pomyje na kierowników. Pracujecie chyba zbyt krótko żeby wiedzieć ile ma obowiązków. Poza tym kierownik nie jest od sprzątania i klipsowania, ewentualne może wam pomóc. A do firmy uwaga, żeby się zastanowili dlaczego odchodzą dobrzy kierownicy. A zostają tylko lenie w postaci z- ców albo starszych? Dlaczego firma bez żadnych rozmów, wyjaśnień pozwala odejść wyszkolonym ludziom?

Ja
@Marta 17.12.2018 15:04

Skoro masz takich pracownikow jak ty to mowisz leniwych co nic nie robia i paplaja i odwieszaja byle gdzie to sama jestes sobie winna. Ty ich zatrudnialas wiec do siebie miej pretensje jak swiecisz oczami. I nie przesadzaj z tymi raportami, poza tym kierownik musi za cos brac taka wysoka premie. Za darmo nic nie ma.

K
@Marta 17.12.2018 15:04

Pracuję już trochę w carry i naprawdę rozbawił mnie ten komentarz. Wychodzi na to, że autorka jest Kierownikiem lub kimś na podobnym stanowisku. To, że swoje żale wypisuje tutaj to tylko świadczy o tym jakim kierownikiem jest - wypisze pomyje na internecie a nie porozmawia ze swoimi pracownikami. O ile to kierownik, a jeśli nie - ciekawe kto, skąd takie obserwacje. W salonie w którym pracuje nie ma takich sytuacji. Wiadomo - są dni, kiedy nie ma ruchu i można postać i porozmawiać. Są dni, kiedy się nie chce i to bardzo - ale jak robota jest to trzeba zrobić. Kierownika mamy świetnego, bo można z nią pogadać a i tak potrafi wymagać.

ubaw
@Marta 17.12.2018 15:04

Niestety musze się z Tobą zgodzić, na Salon trafiają tragiczne osoby, na umówione rozmowy kwalifikacyjne potrafi przyjść 1 lub 2 osoby z umówionych 12, z czego jeszcze nie nadają się do pracy w handlu. Dużym ułatwieniem byłoby gdyby osoby,które nie czują handlu, nie są komunikatywne, nie lubią innych ludzi, po prostu nie zgłaszały swojej kandydatury. Przyjdzie taka gwiazda popracuje kilka dni, narzeka że ją nogi bolą, sytstem i kasowanie ją przesrasta bo za dużo trzeba mysleć, nie mówiąc już o samodzielnym myśleniu i działaniu, obsługa klienta ją przerośnie , roszczeniowego klienta już w ogóle. Szkoda czasu i nerwów, oraz kosztów na takich ludzi, nie czujesz handlu nie pchaj się na siłę, praca to nie jest przedszkole. A zwróć takiej jeszcze grzecznie uwagę to obraza majestatu i zwalnia się :)

ubaw
@Ja 17.12.2018 22:48

To nie jest wina kierownika, że tacy ludzie się trafiają, obowiązkiem każdego pracownika jest sumienne i staranne wykonywanie pracy,stosowanie się do poleceń przełożonych,to sam pracownik powinien nalezycie wykonywac swoje obowiązki, nikt na siłe i za karę niekogo tutaj nie trzyma. A faktem jest że do pracy trafiają teraz okropni ludzie, których trzeba uczyć podstawowych zasad współistnienia w grupie oraz zachowań , których nie nauczyli rodzice. To żadna przyjemnośc stać nad kimś "z kijem" to źle świadczy o ludziach jezeli KS musi ciągle nadzorować i upominać.

Kasia
@Marta 17.12.2018 15:04

Ludzie są różni, ale do pracy w handlu potrzeba pewnej wiedzy i predyspozycji. Praca to praca i trzeba o tym pamiętać, bo za darmo nikt nam pieniędzy nie da. Jak dla mnie praca w Carry to wiadomo praca z ludźmi, ale i z ubraniami, które uwielbiam! :D

Wiesia

Firma totalnie nie dba o pracownika, w okresie świątecznym nie dość ze pracownik nic nie otrzymuje od firmy to do tego od razu po świętach ma byc pełna dyspozycyjność zespołu i zmiana grafiku do wprowadzenia promo!!! Co z osobami które tego dnia wzięły wolne aby pojechać do rodziny? Ja muszę niestety zrezygnować z przedłużonych świat ;) wszystko na ostatnia chwile i chyba tylko po to aby pokazać pracownikom kim sa dla zarządu..

Monia
@Wiesia 19.12.2018 13:47

Jak nic nie dostaje.? A mail z życzeniami? Hahah

The Witch
@Monia 21.12.2018 00:28

Jak zawsze strzał w kolano, po co wprowadzać SALE w momencie kiedy klient ma otwarty portfel i kupuje nie patrząc na ceny? z Sale mogli poczekać do stycznia i wyciągnąć jeszcze kasę z ludzi. Ale nie lepiej naśladować inne sieci, i to jeszcze bezmyślnie. Okres świąt i czas po nich to moment kiedy ludzie kupują więc po co im jeszcze obniżać ceny? Wymusili na zespołach pełną dyspozycyjność 27.12, nie można było wcześniej dać wytyczne do grafków na 27.12 a nie tak późno i ludziom plany psuć, jak zawsze nie przemyślane działanie i żenada, ciekawe czy Centralka też będzie siedziała w pracy?

prawda o carry
@The Witch 21.12.2018 16:03

centralka bez zadnej informacji w wigilie zrobila sobie wolne, nawet nikt zyczen nie zlozyl, maja nas w .. wiadomo gdzie ;)

Kaskaderka
@prawda o carry 24.12.2018 21:47

Mieli dosłać ości i pistolety do metkowania, a tu sobie wolne zrobili, 27.12 zaczynamy akcje SALE i niby jak mamy sobie te metki przyczepić?za chwilę na moim salonie braknie reklamówek bo nam magazyn nie uzupełnił Stanów. Organizacja poziom lewel!

prawda o carry

Firma ta zaczynając biznes w 2002 roku zatrzymała się w trakcie otwarcia, poniżej opiszę wady firmy ponieważ zalet ja nie widzę żadnych. -salony projektowane i budowane są po najniższych kosztach, większość sprzętu i mebli po 1 roku jest już zniszczona i uszkodzona a niestety dział napraw mało interesuje się takimi sprawami, niestety ale dotyczy to również kwestii remontowych, niepoważne jest to że KS musi na własną rękę szukać firmy remontowej lub osób która na fakturę wkręci żarówkę -IT.. a raczej jego brak, system kasowy to czysty MDOS ktory w dzisiejszych czasach jest po prostu nieintuicyjny i utrudniający, nie mowie juz o braku polaczenia z innymi salonami co za tym idzie brakiem mozliwosci dokonania zwrotu i reklamacji z innych salonow, brak komputera na zapleczu, monitory nie sa montowane na stojakach tylko na uchwytach jak w domu tak wiec wysokie osoby musza sobie robic garba ;) tragiczne jest to ze na sklepie nie ma przenosnego urzadzenia mobilnego, kiedy klient pyta o cene (metki przyczepiane sa na agrafki..wiec wiadomo co sie z nimi dzieje) trzeba latac do kasy i sprawdzac zamiast od reki zeskanowac i udzielic informacji, to samo dotyczy stanu magazynowgo -fatalna organizacja, dostawy towaru odbywaja sie codziennie zamiast zrobic ja 2 razy w tygodniu jak wiekszosc sieciowek i np. praca od 6-14 tylko na magazynie -oszczednosci sa bardzo ale to bardzo zauwazalne.. zamowienia kwartalne sa po prostu smieszne, u mnie w sklepie po 1 miesiacu zaloga musi kupowac papier toaletowy i ten do mycia luster, czesto brakuje plynu do mycia podlog i do mycia szyb.. nie rozumiem dlaczego w tych zamowieniach sa rolki to fiskalki i terminala?? -okropna muzyka zakupiona po najnizszym koszcie, playlista jak do kawiarni, piosenki bez ladu i skladu czesto lecace tak czesto ze spiewamy je z pamieci -Dzial VM wedlug mnie popija sobie tylko kawke przegladajac raporty zdjeciowe z ktorych wybiera zdjecia do tworzenia inspiracji i czepiania sie o brak jednej koszulki w sztapli, odleglosc 2 palce miedzy sztaplami lub estetyka... CARRY TO NIE BUTIK A ZWYKLA MALO PRESTIZOWA SIECIOWKA!!!!!! Na prawde czesto dostaje juz [...] od tych komentarzy, klienci tez sie denerwuja ze chca obejrzec ubrania na stole a wiecznie spadaja te opakowania i plexi i to ze boja sie ruszac sztapli zeby nie popsuc stolu... TAKIE SKLADANIE JEST NIEHANDLOWE I NIE NADAJE SIE KOMPLETNIE DO SIECIOWKI!!!!! -Brak firmy sprzatajacej na sklepie, nie oszukujmy sie.. wiekszosc salonow carry to duze sklepy ktore wymagaja duzego wkladu w utrzymanie czystosci, niestety ale dzieki polityce firmy w tygodniu kiedy jest mniej ludzi sa najczesciej 2 osoby i mozna byloby sprzatac ale sa jeszcze codzienne dostawy, komentarze do zdjec i wyznaczanie godzin do zakonczenia zmian i obsluga klientow -Brak socjalu i jakiegokolwiek dodatku, no przepraszam ale tą stowa i to jeszcze uznaniowa to pan prezes moze sie podetrzec ;) -ciagly brak rks lub praca przez 3 miesiace i wypad .....i wiele...wiele wiecej... Prezesie i kierowniku sieci...czas wybrac sie na szkolenie do LPP, H&M, Inditex a dopiero potem bierzcie sie do biznesu odzieżowego bo chyba caly czas zyjecie w 2002 roku..

kieras

Przyczyna ciągłej rotacji oraz niezadowolenia pracowników Salonów: *zbyt małe składy osobowe w stosunku do ilości pracy- czytaj będziesz pracował za 3 (usunięte przez administratora) klientów przykład: "klientka wręcza pusty kubek po coli sprzedawcy przy czym mówi :pani sobie wyrzuci :/ , klientka: stoi na początku sklepu macha ręką jak na psa (nie obrażając zwierząt) ktoś mi tutaj przyjdzie?, -reklamówka za 0,39 zł i ja mam płacić za reklamę Waszej firmy? -pani podrzuca sprzedawcy koszule do poskładania mówi: dorzucę pani pracy :) , -klient do dziewczyny która studiuje i inteligencją na pewno go przerasta: -Trzeba się było uczyć! Nie wiem skąd taka mentalność że niektórzy biorą sprzedawcę za jakiegoś sługusa? przez takie (usunięte przez administratora) ludzie wieją z handlu, w mojej galerii kazdy sklep szuka pracownika. Dziewczyny po przepracowaniu 1-3 mc-y odchodzą bo nie chcą żeby je ktoś tak traktował, sprzedawca to nie służący, czasami po spotkaniu z takim burakiem zdarza się że sprzedawca musi wyjść na zaplecze bo z nerwów po prostu się popłacze. Ktoś powinien przywrócic kulturę zachowania w sklepach, bo z roku na rok jest coraz gorzej, to że ktoś jest klientem nie znaczy że moze deptać godność pracownika!

kacha56
@kieras 23.12.2018 15:52

to takim klientom sie odpowiada na takie zachowanie a firma zamiast przekazywac wszystkie zale od klientow powinna najpierw przeprowadzic dialog z pracownikami a nie od razu pretensje miec!! przepraszam bardzo ale ja za najnizsza krajowa nie bede swiecic oczami tylko odpowiem tak jak odpowiedziec sie powinno na takie teksty

Pracownik
@kieras 23.12.2018 15:52

To jest niestety urok pracy w handlu, trzeba mieć mocne nerwy niestety. To przykłady braku kultury narodu, A z roku na rok jest coraz gorzej. Pracowałam też i innej sieci i powiem szczerze, że u nas jest stosunkowo małe ciśnienie na obsługę klienta, więc z doświadczenia wiem że nie mamy najgorzej

Wera16

Nie dość ze nic nie dostaliśmy od firmy to jeszcze dzisiaj w wigilie przyjmujemy dostawę Ok. 400 sztuk a sklep otwarty 4 godziny.... polecam firmę hahah ;)

Zagubiony

Czy ktoś z was dostał premie uznaniowe w tym miesiącu? Miały wejść od listopada. Nie wiadomo na jakiej zasadzie uznawane.

aga
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

premia uznaniowa jak sama nazwa mówi jest uznaniowa czyli nie musisz jej dostać bo zalezy to od opinii Centrali.

////
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

do 20-go będą wypłacane, osobno, nie z wypłatą

Kaka
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

Premie są dopiero od stycznia 2019,czyli trzeba przepracowac cały styczeń, aby otrzymać je na 20 lutego, Kierownicy dostali wytyczne

Czołg
@Kaka 11.12.2018 10:57

Premie są uznaniowa czyli KS decyduje kto i ile dostanie na podstawie kryteriów oceny pracowników, kryteria podała Centrala, następnie Centrala to weryfikuje, więc nie jest powiedziane że każdy na 100% taką premie dostanie bo na premie trzeba sobie zasłużyć.

Zybu
@Kaka 11.12.2018 10:57

Super! Fajnie, że będą premie.

Pracownik
@Zybu 12.12.2018 08:59

Rozumiem że Zybu to osoba postawiona przez centralę, albo ktoś bardzo mało wymagający, bo entuzjazm i zadowolenie z firmy aż jest śmieszne. Żebyś tylko wiedział jak to 100zl wydać, bo takie miliony że szok!

Grimm
@Kaka 11.12.2018 10:57

U nas też miały być od listopada, a czy będą to się okaże 20-go grudnia.

Garnki
@Pracownik 12.12.2018 15:07

I jeszcze nie jest powiedziane, że tę premie dostanie, nie powiesz klientowi na wejściu dzień dobry i po premii!

Kiero
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

jest to premia "wg woli i uznania pracodawcy" .I różnie z tym bywało. Rks punktuje i wysyla do kierownika sprzedaży formularz. I przychodzi 20 a u ciebie np połowa premii:) i nikt nie wie dlaczego

Jola
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

Nie ma premii - źle, jest premia też źle. Zdecydujcie się!

xd
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

dostałam premię. nie wiem jak Wy

L
@Zagubiony 10.12.2018 15:14

Premia oczywiście tylko dla umów o pracę. Zlecenia, które nabiegają się nieraz więcej od sprzedawcy (obsługa kasy jest odpowiedzialnym zadaniem, jednak roznoszenie towaru z dostawy + przymierzalni po całym sklepie - a wiemy jak ogromne są salony daje się odczuć. Plus 'prace pomocowe' to wszystko a najczęściej najgorsza robota.) z umową o pracę nie dostaną nic, nawet raz na ruski rok zniżki pracowniczej. Czyli co, zlecenia nie są na równi z umową o pracę? Jednak i tak mamy być na 27 z resztą ekipy. Wymagają, dają jedno wielkie g. Centrala pilnuje, by zlecenia nie zarobiły zbyt dużo (okej, zrozumiałe biorąc pod uwagę stawkę godzinową przy statusie studenta) więc osoby zatrudnione na tą umowę są 'oszczędzanie' na najbardziej pracowite dni. Ta firma to jeden wielki żart.

Monia
@xd 20.12.2018 14:53

A ile dostałaś.?

Gosia
@Monia 21.12.2018 00:22

Pracownicy 100 zł starszy z-ca 200.

xd
@Monia 21.12.2018 00:22

100 zł

Maya

Firma zatrudniająca samych małolatów, bez doświadczenia, bez obycia, kultury osobistej na rzecz doświadczonych pracowników. Szanowne kierownictwo w centrali nigdy nic nie wie i nic nie widzi, przyrosty na poziomie 60% przy wiecznie trwającej promocji to przecież żaden sukces, ogarnięty salon, zgrany zespół to tez nic takiego. Zero doceniania pracownika, zero stabilizacji, zero wsparcia, jesteś z nami już rok,dwa ? Uuu to stanowczo za długo. Jeszcze się przypadkiem o cos upominsz

Kasia
@Maya 18.12.2018 17:11

Dadzą 100 zł premi a wytyczne do tego jakby co najmie to było 500. Dramat

Wiola
@Kasia 19.12.2018 12:02

Najlepsze jest to ze jak młodszy zastępca weźmie sobie urlop na zadanie to automatycznie nie dostanie premii a co za tym idzie dostanie taka sama pensje co sprzedawca z premia czyli 1700 zł... pięknie

wiola

Czy na prawde w 21 wieku w 2018 roku siec odziezowa majaca ponad 100 sklepow w calym kraju nie potrafi zakupic do salonow drukarek do cen? niepojęte dla mnie jest wypisywanie ręcznie metek dla 13 tysięcznej ilości towaru na sklepie do tego dochodzące dostawy czasem po 700 sztuk.. wypisywanie recznie metek to udręka oraz znacznie wydłuża prace ktorej jest ogrom, juz nawet na bazarach stosuja metki tzw naklejki .. porażka dla firmy

Zostaw opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Carry Sp. z o.o.