Opinie o aldi.pl - ALDI Sp. z o.o. w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Aldi Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Aldi Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aldi Sp. z o.o. w Chorzów

@Pracownik
Pracownik

Pracuje w CD lisi ogon pod Bydgoszczą od 2 lat czyli prawie od początku. Praca całkiem niezła fakt że monotonna ale można przywyknąć. jedyne co jest słabe to tolerowanie pracy niektórych pod wpływem alkoholu pozdrawiam Bartosz.S . Jest to mega słabe bo dużo pracowników żali się że nie czuje się bezpiecznie a kierownictwo nic z tym nie robi.

1
Jola
Były pracownik

Aldi się kończy, potężna ilość osób się zwalnia, w moim rejonie 3 ks i 2 zks rzuciło wypowiedzeniem. Ks dostali super podwyżki 250 zł brutto w tym roku, a zapier.....ą na sklepie i jeszcze muszą biuro ogarnąć+ odpowiedzialność za psie grosze. W sumie, to wszyscy się zwalniają, kasjerzy, zks, ks, każdy ma dość tej idiotycznej polityki 1/1, 2/2. W zwykłych Delikatesach jest 5-6 osób na zmianie, w Dino też. Ciekawy co za (usunięte przez administratora) wpadł na ten genialny pomysł pracy 1/1 lub 2/2 i myślał, że tak to zadziała. (usunięte przez administratora) zadziała, ludzie się zwalniają na masową skałę, albo chorują, a smród będzie się długo ciągnął co to za (usunięte przez administratora) ten Aldi. Ktp może niech spier...a z tego tonącego okrętu.

Lisi ogon
Pracownik

No w końcu oznajmił że będzie zmiana w godzinach pracy , bo się zbierał i zbierał . Kochani specjaliści , kierownik komisjonowania radzę wyposażyć się w uniform magazyniera i przejść szkolenie u trenera jak szybko zbierać . Bo pracy przybywa a ludzi ubywa , a te godziny pracy to będzie gwóźdź do trumny , koledzy koleżanki pamiętajcie że to się odbije na nas którzy zostaną bo będą podkręcac normy , żeby jakoś zdążyć. A trochę empatii Kierowniku magazynu , bo tekstem że Cię to nie interesuje jak ludzie mają wrócic do domu .

1
Młodzik
Pracownik
 Pytanie
@Lisi ogon

Tragedia... zatrudniając die nie było mowy o tak niedogodnych godzinach pracy. Jeśli ktoś dojeżdża autobusem to z całym szacunkiem ale tekst że najwyżej będziesz jeździł taxi jest nieporozumieniem . To jest pewne info ?

Moni
Pracownik
 Pytanie

Orientujesz się czy jest to już przesadzone w sensie że ta zmiana wejdzie już na stałe i od kiedy ?

MlodziakNl
Pracownik
 Pytanie

Hej. Jak obliczyc swoją normę? Z góry dziękuję ????

Nick
Pracownik
@MlodziakNl

Musisz notować sobie wszystkie ilości które kompletujesz podczas swojej pracy danego dnia, dodaj je do siebie ,następnie podziel to przez długość czasu podczas kompletowania,wtedy wyjdzie Ci ile zrobiłeś na godz. Najlepiej podejdź do lidera on powie Ci dokładnie ile miales

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wszystko dobrze

Pytania

Standardowe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SAP ERP Consultant
Łódź
Bonprix Sp. z o.o.
(3433 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Onnn
Użytkownicy czekają na odpowiedź 33 dni.
Pracownik
 Pytanie

Yo prawda że mają zrobić roszady w zmianach ? Dlaczego przezucaja ludzi na inne zmiany ? I dlaczego tak mało Polaków już zatrudniają do lisi ogon

PracaCudMiód
Pracownik

Kiedyś w porządku, w tej chwili radziłabym uciekać jeśli jest taka szansa. Jeżeli rozwazasz zatrudnienie w tej firmie to bierz du.. w troki i uciekaj byle dalej. Cięcia w ludziach doprowadziły do tego, że magazyn stoi zawalony bo nie ma kto wykładać towaru. Kasjer lata pomiędzy kasa, wypiekiem, dostawa itp. Kierownik to samo. Towar niedługo będzie stał na paletach na sklepie, jak w Biedronce. Szanowny pan dyrektor ( pracujący wcześniej w Biedronce) chyba chce zrobić z Aldi to samo, czyli (usunięte przez administratora) brak ludzi do pracy, pozastawiane alejki. Niedługo będziemy towar wrzucać w kartony po bananach i na ziemi stawiać jak biedrze.

EP
Pracownik
 Pytanie

Jako kierownik bylem tez na szkoleniu w Niemczech i niech prezesa pokarze mi choc jeden sklepu Aldi gdzies jest tylko 2 pracownikow??? Zawsze to byly 4 lub 6 osob na sklepie!!!! Nigdy mniej.

Mario
Kandydat
 Pytanie

Na jednej zmianie? Gdzie tak jest ?

Pracownik
Pracownik
@EP

Na zmianie, to już norma. Jak są trzy, to za dużo. Brak produktywności

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Luna
Pracownik

Serwis sprzątający w roli kasjera czy kierownika

Lidlomix
Były pracownik
@Luna

zapomnij o czasie na to przy zmianach 1/1

:(
Pracownik
 Pytanie

Na początku mojej pracy w Aldi, pokładałam ogromne nadzieje w tej firmiem. Praca to była czysta przyjemność. Ludzie którzy pracowali w tej firmie, w każdym sklepie, byli wspaniali. Atmosfera- nic dodać nic ująć. W moim odczuciu wszystko zmieniło się drastycznie po tym, jak dostaliśmy podwyżki od nowego roku. Staliśmy się dla firmy robotami, maszynami. Nie widzą w nas już człowieka jak wcześniej. Mamy robić aż się zajedziemy. Po 8h takiej pracy pracownik nie ma siły na nic. Jesteśmy wyczerpani i fizycznie i psychicznie, ale nikogo to nie obchodzi. Obecnie jestem na wypowiedzeniu. Z każdym dniem przekonuje się że dobrze robię. Mam wrażenie że od pewnego czasu, z każdym dniem wymagania "góry" w stosunku do nas wzrastają i wzrastają, a my, mimo że robimy co możemy cały czas słyszyny tylko że jest za mało zrobione, za wolno. Kiedy rządzący się obudzą? Ani klienci nie są zadowoleni z tego jak sklep wygląda i funkcjonuje, ani pracownik nie czuje żadnej satysfakcji ze swojej pracy. Przez pracę po 2 osoby, kasjer musi wykonywać pracę na drugim końcu sklepu czy magazynu. A klient czeka przy kasie, niecierpliwi się, aż w końcu wychodzi. Jak to ma działać? Obsada w sklepach osiedlowych czasem jest większa niż w Aldi!! To chore!!! Zarówno ja jak i koleżanki straciłyśmy już jakiekolwiek nadzieję że będzie lepiej. Nikt już nie chce tu pracować. Nowi pracownicy też nie zostaną widząc co się tu dzieje.

@Mario
Kandydat
@:(

Masz rację ALDI pomału stacza się na dno ,brudno na półkach pusto nie wspomnę o atmosferze między pracownikami.W moim mieści kierownicy sklepów juz opuscili ten statek ,reszta myślę, że też pomału robią ten krok - kapitan że statku zszedł to znaczy, że statek tonie.

Lidlomix
Były pracownik
@@Mario

Będą wyciągać wnioski jak już będzie za późno i nikogo tak nie będzie :)

Lidlomix
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Czytam te wszystkie opinie i mam wrażenie, że to stał się już (usunięte przez administratora) a nie firma ALDI. Jak można tak traktować tych wszystkich biednych ludzi którzy walą w tym chorym handlu? Powiem szczerze, że kiedyś to może i był fajny sklep, a teraz? Nie żałuję ani chwili, że już mnie tak nie ma, ludzie którzy tylko rozkazują nie mają pojęcia co się dzieje na sklepach, są zamdyleni tylko hajsem, doprowadzicie do tego, że każdy będzie od Was uciekał! Patrząc już na to ile ludzi już tam nie pracuje - podjęta została słuszna decyzja! Nie macie wstydu wymagać od tych ludzi więcej nie dając im ludzi do pracy! Żenujące jest Wasze podejście do całokształtu! Życzę z całego serca, aby każdy dobry pracownik się od Was zwolnił i tak nie zrozumiecie swoich błędów, ma nadzieję, że przyjdzie taki czas, że Pana regionalnego zobaczę na kasie, BO TYLKO ON TAK ZOSTANIE ! wstyd i żenada ALDI !

Lepszejutro
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Moi drodzy, nie bójcie się zmiany, nie bójcie się zmiany na lepsze. O tej firmie nie da się już powiedzieć dobrego słowa, nawet najmniejszego. Brak szacunku do pracownika i jego pracy, zero poszanowania, tylko i wyłącznie wyzysk, cyferki oraz zamysł, żeby ludzie, którzy kiedyś lubili swoja pracę, doszli do wniosku, że pracują w jakimś o bo zie. Jeśli i dyrektorzy myślą, że ich panowanie jest takie super, już niedługo może sami przekonają się jak super się pracuje. Nowi pracownicy? Nowy Ks, Zks? Owszem przyjdą, ale na chwilę. Jak zobaczą co oferuje firma w zamian za niezliczone zadania, nie zatrzymają się dłużej niż na miesiąc, dwa, trzy. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy biją się z myślami jaka podjąć decyzję. Że swojej strony powiem, że odejście to było coś, czego nie żałowałam od momentu zostawienia wypowiedzenia. Znalazłam super pracodawcę, który wierzy w pracownika. Mam w końcu siłę na pracę, ale także na rozwijanie hobby. Mogę dodatkowo powiedzieć, że w końcu mogę stwierdzić, że lubię swoją pracę. Nie marnujcie swojego życia dla firmy, który stawia wymagania, ma oczekiwania a w zamian chce więcej i więcej i więcej.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Przepracowana
Pracownik

Może właśnie KS/ZKS powinny zajmować się tylko ich zadaniami, które są tak czasochłonne.. a towar, świeżość niech stoi/leży. Nie wiadomo w co ręce włożyć. Masz rację nie jesteśmy już KS/ZKS tylko woły robocze, które same wszystko muszą zrobić. Oni nie martwią się że stracą wielu kierowników, oni się cieszą bo przyjdą nowi za mniejszą kasę i będą robić.

NIE DLA POLITYKI PANÓW R. I O.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 44 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam, zgadzam się z moimi przedmówcami i popieram inicjatywę, zrobienia „czegoś” (strajku 2-go maja, zgłoszenie do prokuratury, zawiadomienie mediów itp.), wobec narastającego braku szacunku, (usunięte przez administratora) wyzysku w firmie Aldi, który nie wiedzieć czemu, zbiegł się ze zmianami personalnymi na stanowiskach dyrektora i zastępcy prezesa. Czyżby elokwentny i szanujący ludzi oraz szanowany, poprzedni Dyrektor, nie nadawał się do podejmowania bezwzględnych działań i decyzji, które przychodzą lekko nowej „władzy”? Mówi się o tym już coraz szerzej w kuluarach, nie ma akceptacji takiego traktowania ludzi, minęły czasy bezkarnego łamania praw pracowniczych. Ja osobiście nie mam już nic do stracenia, podjąłem decyzję, rozglądam się za nową pracą, ale odchodząc zawalczę o sprawiedliwość, solidarność, ludzkie prawa, by móc spojrzeć sobie w twarz w lustrze, że nie uciekłem z podkulonym ogonem zostawiając moją ekipę po tylu latach dobrej pracy, bez wsparcia. Jestem wieloletnim pracownikiem firmy, doceniającym dotychczasową atmosferę w pracy. Nigdy nie było łatwo, jak to w handlu, kokosów też nigdy się nie zarabiało, jednak ktoś nie wie, że pieniądze to nie wszystko, że nie wystarczy rzucić groszami, w zamian oczekując ponadludzkiej pracy, że dobry szef może stworzyć (mając menadżerską wiedzę) taką atmosferę, by chciało się pracować po prostu dla niego, czasami za darmo, po godzinach, otrzymując w zamian bezcenną walutę: szacunek. Do tej pory ludzkie podejście przełożonych, zgrana ekipa, jasne obowiązki, uczciwe traktowanie pracownika, kompensowały inne niedociągnięcia. Uważam, że olbrzymi nieprofesjonalizm ze strony nowo wybranych: pana Radosława i pana Oktawiana, będzie przysłowiowym gwoździem do trumny, firmy Aldi. Jeśli prezes się nie obudzi, nie zauważy logicznych praw natury ludzkiej, firma przepadnie mimo tak olbrzymiego sukcesu braci Albrecht - pogrzebią ją żywcem. Napięta struktura, wymagania ponad siły i możliwości ludzi, podlewane są piętrzącymi się wymaganiami Panów, próbującymi swoimi śmiesznymi innowacjami wydusić z ludzi jeszcze więcej, nawet jedną osobą na zmianie w olbrzymim sklepie, to nie mieści się w głowie i w imię czego? By zadowolić przełożonych? By coś komuś udowodnić? By wyeksponować kompleksy wyższości? By poczuć zadość uczynienie za prywatne niepowodzenia? Skąd ich wzięli (słuchy dochodzą że z Biedronki, może z lat dwutysięcznych, gdy kasjerka musiała zakładać słynnego (usunięte przez administratora))? My, zwykli pracownicy wiemy co jest powodem nierentowności wielu sklepów (nikt nas niestety nie pyta o zdanie), mimo że nie przechodziliśmy menadżerskich szkoleń, wiemy że dociskanie ludzi, to złudne ograniczanie kosztów i rozwiązanie problemu, czy dyrekcja jest tak zdesperowana? W codziennej pracy na sklepie widzimy wiele bolączek, które wpływają na dobre imię naszej firmy, które generują niepotrzebne koszta. Wystarczyłoby zwrócić uwagę na robienie złego pijaru firmie przez wiele niedociągnięć. Wszędzie wśród konkurencji funkcjonują już bezobsługowe kasy, u nas oczywiście archaiczne systemy, ile razy muszę się tłumaczyć z niedostępności promocyjnych towarów na sklepie, promocje na niechodliwe produkty a w zamian produkty pierwszej potrzeby w wysokich cenach w porównaniu do konkurencji, nie można zrobić kompleksowych zakupów w naszej sieci, bo oferta uniemożliwia zaopatrzenie się tylko w sklepie Aldi. Skomplikowane i pracochłonne procedury nie mogą doczekać się nowatorskich rozwiązań, na tabletach przybywa zadań, trudno nadać im priorytety, tym bardziej pracując w dwie lub trzy osoby na zmianie. Moim zdaniem odwrotne działanie, wspieranie pracowników, budowanie zaufania i atmosfery sprzyjającej utożsamianiu się pracowników z firmą, i tym samym ją promowaniem, jest jedyną nadzieją na odbudowanie, tak zniesławionej opinii o sieci. I pomyśleć, że można to wszystko osiągnąć niedużym kosztem: wymaganie ale w atmosferze szacunku i zaangażowania. NIE!!! DLA POLITYKI pana Radosława i Oktawiana!!!

!!!!
Pracownik

Patrząc po ostatnio wprowadzonych porządkach, jasnym stało się, ze nowi dyrektorzy nie maja pojęcia o pracy w handlu spożywczym. Pięć produktów na koszach, wszystko oddzielone przegródkami itd. A stara akcja zjazd na magazyn, żeby tam się terminowala. Nie wspominając o sklepach, które maja malutkie magazyny i po prostu nie maja gdzie tego trzymać. Wprowadza potem przecenę tip i szukaj człowieku wiatru w polu, bo wszystko jest porzucane na resztowe palety. Ludzie, popracujcie tydzień z nami na sklepie i dopiero potem ustalajcie sobie procedury i porządki, bo nie macie zielonego pojęcia o myśleniu klienta, który już ucieka, przerażony syfem, pustkami na półkach i kolejkami. No chyba, ze celowo dążycie do upadku firmy. W takim razie jesteście na dobrej drodze. Karma wraca, w końcu dojdzie do centrali u sąsiadów, ze rujnujecie nas i sklepy. Życzę wam, żebyście byli tak gnojeni i wykorzystywani jak my teraz.

!!!
Pracownik

No oczywiście. Ma być po 5 produktów na koszach(góra i dol) i już. A ze nie ma koszy ani miejsca na nie, musimy tym zjechać. Mimo, ze z koszy się sprzedaje,

@ziomus
Pracownik

Sklep Aldi w Starachowicach porażka dziewczyny pracowały w systemie 2/2 na sklepie 100m2, sieć wynagrodziła im to w cudowny prezent na święta w postaci wywalenia z pracy. Kierownik , razem z regionalnym z Lublina wyżej (usunięte przez administratora)Sklepami tej sieci powinna się zająć prokuratura i PIP. Więcej (usunięte przez administratora) biurowych niech zatrudnia to sklepy wtedy będą rentowne, byle by się wszystko w tabelkach zgadzalo

Anonim
Pracownik
@@ziomus

Pracowałam 11lat wywalili mnie bez powodu, nikomu nie polecam tu pracy, szkoda zdrowia i nerwów

Pracownik
Kandydat

Praca w Toruniu w sklepie Aldi doprowadza ludzi do utraty zdrowia zmiany 2/ 2 są chore wymagania z kosmosu . Widocznie pracodawca chce doprowadzić do tego że sam będzie pracować w swoich sklepach . Nowi się zwalniają a ludzi którzy tu zostają wyciska się jak cytrynę. Może ciąć koszty przez zwalnianie ludzi u góry którzy nie ma mają pojęcia o ciężkiej pracy jaką wykonujemy.

KR
Pracownik

Mysle, ze kierownicy regionalni oprocz corocznych podwyzek powinni w czerwcu dostac po 2000 brutto podwyzki aby byla nadal wzrostowa dynamika sprzedazy!!! Bo tak to jej nie bedzie.

Dosyćjuż
Były pracownik

Po kilku latach w tej firmie postanowiłam szukać innej pracy , jestem zmęczona atmosferą i nadludzką pracą która ostatnio przelewa się , zmiany 2/2 i nie ma mowy żeby pracowało nas więcej a lista zadań dłuższa od papieru toaletowego , a podejście do nas gorsze jak do (usunięte przez administratora). Jestem wykończona psychicznie i fizycznie , nie mam zamiaru popędzać kasjerów, czy kogokolwiek żeby pracowali wydajniej , mam dość.

MÓWIĘ NIE !!!
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w Aldi już 6 lat. Zaczynając miałam wrażenie że mam szczęście pracować w tej firmie, w stosunku do innych dyskontów na rynku. Była sielanka - kto pracował ten wie. Rozumie że spółka się zmienia. Rozwija się. Chce zarabiać. Super. Jestem za. Ale mam wrażenie że na przestrzeni lat w firmie w biurowcu są zatrudniane same Trolle I Ogry, które uważają, że jak im się w komputerze zgadza i dobrze wygląda - tak samo będzie na sklepie. Nic bardziej mylnego Najpierw próbowali z nas robić biedronkę - zasypując stendami. Wiecznie przysyłane źle Musterungi które nie mają nic wspólnego z realnym asortymentem. Zapomnieli do tych Musterung dołączyć czarodziejską różdżkę by można było sobie pułki rozciągnąć... Co chwilę jakieś nowe tabelki, druki i inne pierdoły które nie przekładają się na pracę, wręcz zabieraj czas na to co ważne. Do tego ten ich Tablecik i 3 miliony zadań... Sprawdź to, zrób to... A czy etykietka dobra, a czy nie popsute. To jest jakaś maskara. Zbędny pochłaniacz czasu - którego i tak Ci ciągle brakuje. Pracowaliśmy 4/4 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/1/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 2/1/2 - za dużo NIE ZROBICIE CZYNNIKA !!! 2/2 - Już lepiej... 1/1 - DOSKONALE ???? Nie kartonować... Nie sprzątać... Nie myć sklepu... To ja się pytam po co sklepy Aldi mają być otwarte? Przez te ich nowe procedury na sklepach wygląda jakby faktycznie nikt tam nie pracował a każdy z nas wie że zapierdzielamy za 3... Ale im mało... Oni chcą zarabiać. Jeszcze chwila i przyślą nam Homonto jako obowiązkowe ubiór pracownika. Przyszedł jakiś Szeryfa z Niemiec ( chociaż lepsza była by poprawną nazwa - ludzie którzy okupowali Polskę w 1939 r. ) I postanowił nam przykręcić śrubkę tak - że para nam będzie szła uszami od tego zapierdzielania. I już udowodnił że można, że się da... Pytanie tylko czy My jako - pracownicy pozwolimy im na to by dokręcili nas do końca - bo do tego to zmierza. Uwielbiam swoją pracę. Kocham mój zespół. Ale na to co chce i po mały robi spółka MÓWI STANOWCZO NIE!!! My nie jesteśmy CZYNNIKIEM - jesteśmy Ludźmi którzy chcą pracować w normalnych warunkach - ale to Spółka nam na to nie pozwala. Dali nam Super podwyżki w grudniu, które obowiązują od stycznia tylko, po to aby zamknąć nam usta. Ale nie ma takich pieniędzy za które człowiek będzie pracował na sklepie o powierzchni 1000m2 w pojedynkę. I co mam sobie kartkę na drzwiach wywiesić... A co ja Qurwa w Żabce pracuje. Czy te Trolle z biurowców nie biorą pod uwagę że tak praktyka tylko zraża do Nas klientów... Co przełoży się tylko na jeszcze większy spadek utargów. Czego na pewno My jako zespoły pracują na sklepie nie chcemy, ale tym bardziej nie chcemy pracować w takich warunkach jakie nam proponuje spółka. Więc albo WSZYSCY POWIEMY NIE!!! Albo szukajmy sobie nowej pracy... BO DOBRZE TO JUŻ BYŁO. #STRAJK#

Pracownica
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Idealnie napisane, nic dodać, nic ująć. Myślę, że nikt z nas nie jest taki głupi, żeby zgodzić się na pracę 1/1, przede wszystkim dla swojego bezpieczeństwa! Praca w 2 na zmianie, jest już totalnym cyrkiem, bo nie wiadomo za co się zabrać, żeby cokolwiek było chociaż dostatecznie zrobione.. Tak bardzo chwała się tym, że Aldi się buduje, otwiera, takie wielkie plany na przyszłość, a okazuje się że szybciej się pozamykaĵą niż którykolwiek 'mozg' u góry na to wpadnie...

MÓWIĘ NIE!!!
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Ja wiem że oni myślą że My Polaczki będziemy robić ponad normę, ponad stan żeby im się zgadzało... Ale dosyć tego... Jak po pytasz to na sklepach jak stokrotka pracuje po 5 osób na zmianie a utargii mają nie większe niż nasze nisko obrotowe. Czy to wina pracowników że góra stawi nowe sklepy pomiędzy Biedronkami / Lidlami i innym sklepami. Z którymi nie mamy szans konkurować kiedy na promocję przysyłaj Ci max 1 karton albo w ogóle nie przychodzi w dostawie produkty promocyjne - chodźby warzywa. Czym masz zrobić ten utarg ? A do tego ten obecny (usunięte przez administratora) na dzień dzisiejszy na sklepie. Uczono mnie kartonować na linijkę, wszytko do przodu. A teraz nie mogę ściągnąć kartony z palety z wodą bo będę minusowe punkty na audycie. (usunięte przez administratora)

Lasia
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Niestety porwali sie z motyka na słońce ... Za dużo stanowisk niepotrzebnych i to bylo do przewidzenia - sami sobie strzelili w kolano. Kiedy redukcja etatów bl? Dużo mozna zaoszczędzić

Heath
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Trudno się z tym nie zgodzić, pracuję 11 lat w naszej firmie i przechodziłem różne zmiany, ale to co dzieje się w obecnej chwili woła o pomstę do niego. Ewidentnie widać że firma dąży do samodestrukcji, zamiast gonić konkurencję i pozyskiwać klienta wprowadza zasady, które pociągną firmę ku upadkowi.

BwK
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta racja jestem jednym z tych pracowników którego nie chcą zwolnić bo odprawę musieli by wypłacić to lepiej przenieś mnie z Zabrza na Pyskowice to może sama się podda i zwolni tak by im pasowało zrobił się okropny (usunięte przez administratora) dla nich jesteśmy tylko numerkami.

Nimfa
Pracownik
@BwK

Typowa zagrywka przenieść to sama odejdzie A reklamy sa poprostu swietne jaki to pracodawca wręcz idealny

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! Bardzo długo już pracuję w Aldi, bardzo.... Ale takiego cyrku jak teraz nie pamiętam... Pracowaliśmy na początku 2/2 przy asortymencie mniejszym o połowę, przy braku pieczonego pieczywa i przy dostawach 3 razy w tygodniu. Osoba prowadząca zmianę miała na głowie cały sklep. Ale praca w taki sposób w tej chwili, przy tej ilości obowiązków, przy ciągłym dokładaniu nowych , przy coraz to nowszych i głupszych pomysłach to kpina i absurd.... Nawet Bareja by na to nie wpadł...To jest niewyobrażalne jak można tak traktować pracowników!!! Przecież to się w głowie nie mieści żeby pracować w 2 osoby na zmianie!!! Jak długo będziemy na to pozwalać??? Co się musi stać żeby zaczęli nas traktować jak ludzi a nie (usunięte przez administratora) Przecież my już na pyski padamy !!! Wszystko robione po łebkach i na odwal się albo wcale bo na nic nie ma czasu. No czas zajmują nam bzdety z tablecika i przestawianie sklepu w prawo i w lewo . I ciągłe straszenie : bo ten przyjedzie, bo tamten przyjedzie, bo audyt ,bo to bo tamto . Brakuje tylko drutu kolczastego i napisu nad wejściem (usunięte przez administratora). Jak im chodzi o to żeby ludzie się sami pozwalniali to świetnie im idzie. Niedługo nie będzie miał kto tyrać na te ich cyferki. Robią wszystko żeby ta firma padła.

Luna
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Upadek jest bliżej niż dalej tylko komu sprzedadza ? Bylo zle bylo ciezko ale bez przesady. Nie zdziwię sie jak powróci ryczałt i godzinna "przerwa" kto glupi bedzie orać. Chwała Aldi haha

Mała mi
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z powyższą opinia.Dramat jako pracownicy nie liczymy się wogule.Polityka firmy doprowadzi do tego że ludzie będą odchodzić.....bo psychicznie się wykończą ????

Ktoś malutki
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Masz rację. Wszyscy wiemy jak jest. Ale jak się postawić rozsiani po całej Polsce nie znając się na wzajem. Związków zawodowych też nie mamy. Ja też uwielbiam te prace i zespół ale dlugo tak nie pojedziemy

Toms
Były pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Wylewanie żalów na forum nic wam nie da. Ja sie odzywałem głośno i juz nie pracuję za co mogę tylko podziękować bo jest dużo lepszy świat niż wyzyskiwacz aldi. Banda i tyle a BL tylko swojego tyłka patrzą bo kasa nie mala, pracownicy dla nich sie nie liczą ale to trzeba sie urodzić bez serca choć przyszłość i tak zweryfikuje każdego. Pozdrawiam i walczcie ale głośno nie w ukryciu Powodzenia

kKkKK
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE!!!

A ten ich audyt to skupia się na rzeczach na które klient podczas zakupów wcale nie zwraca uwagi , nie wiem kto wymyśla te podpunkty do audytu ale na bank nikt mający pojęcie o rzeczywistości ma sklepie , dodając jeszcze myślę że jeśli klient przyjdzie raz do sklepu i postoi w kolejce i nie kupi tego co potrzebuje to drugi raz może jeszcze da szansę ale za trzecim razem obróci się napięcie i wyjdzie i pójdzie do konkurencji co juz się dosyc często zdarza no ale my przecież mamy zrobić produktywność a nie obrót to jest najważniejsze według wszystkich siedzących u góry prezesów ale zdradzę Wam tajemnice Wynik najprościej zrobić poprzez sprzedaż a Wy ja zwyczajnie drodzy prezesi ,dyrektorzy zabijacie a ja odnoszę wrażenie że pomyśliscie zawody bo wydaje mi się że pracujemy w handlu i powinniśmy handlować tylko czym ? Tipa brak , promocji brak podstawowych przypraw ostatnimi czasy nawet nie było wiec jak ? Ale najprościej oszczędzić na ludziach w sklepie którzy na Was moi drodzy prezesi ciężko pracują , ale myślę że przy takiej polityce jak tworzycie w firmie będziecie pracować sami czego Wam z całego serca życzę a Nam pracownikom życzę tego aby ktoś w końcu się za to wziął bo ten regulamin który wyszedł ostatnio to nadaje się do uwagi albo jakiejś innej interwencji żeby więcej ludzi zobaczyło jak wyzyskuje się drugiego człowieka

PRZEMĘCZENI
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta prawda ,liczy się tylko produktywność i brak strat . Nie liczy się pracownik. Jedna osoba sama wykłada warzywniak , kontenery z mięsem , chłodnie i jeszcze robi miksy za marne pieniądze ..wysyłają ludzi na przymusowe urlopy , nie biorąc pod uwagę tego że tak samo muszą zapłacić za urlop jak za dzień pobytu w pracy , na sklepach robi się (usunięte przez administratora) i nie miła atmosfera .. z chęcią bym zobaczyła takiego rejonowego jak pokazuje swoją produktywność na sklepie a nie tylko przy komputerze . Tydzień sam na takiej zmianie i wypowiedzenie przyniósł by w zębach . Jedyna pozytywne co jest w tej pracy to ekipa z jaką się pracuje.

Nareszcie Wolna
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Pracuje w firmie 5 lat. Początku wspominam Bardzo dobrze, teraz czas się pożegnać, to co się teraz dzieje to jakaś porażka. Liczy się czynnik i tylko czynnik. Źle są wpriwadzene nowe procedury, nowe planogramy też mają błędy, promocje też coraz słabsze. W akcji non food powtarzają się cały czas te same rzeczy. Firma Aldi zawsze była dwa kroki za konkurencją, teraz obserwuje, że konkurencja przyspiesza temat i jeszcze bardziej się rozwija a firma Aldi się cofa. Mówię Nie takiemu systemowi i polityce pracy, kończę współpracę z tą firmą!!

Kama
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Tak!!!!! To jest również moje zdanie, taki sposób prowadzenia firmy tylko odstrasza klientów-zresztą to widać jak bardzo spadły obroty w ostatnich 4 miesiącach. Niestety ilością nowo otwartych sklepów, które na siebie nie zarabiają nie zakryjemy tak słabej opinii która zaczyna krążyć o Aldi. A mogliśmy podbić polski rynek …

M
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Całkowita prawda,jesteśmy numerem który musi zapracować na wypłaty dyrektorów. Nie przeszkadzajcie więc i weźcie się do roboty administracjo! Zaczniecie dbać o klientów i personel.

Już nie pracownik
Były pracownik
@Toms

Również jestem już byłym pracownikiem i podobnie jak Ty bardzo się z tego cieszę bo od kiedy się wymiksowałam zaczęło być coraz gorzej a Aldi to nie jest jedyne miejsce pracy :)

anonim
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Napisałaś, że dali Wam super podwyżki. Jesteś w stanie napisać, ile mniej więcej można teraz zarobić? Fajnie, jakbyś podała widełki. Pisałaś, że żadna kwota nie jest warta tego, aby pracować w pojedynkę... A może jednak ja bym dała radę? Z góry dzięki za informacje.

Ka1999
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z opinią w 100% Pracy nie maleje a nas coraz to mniej... Na dodatek głupie tabelki. Ludzie sami widzą,że jest nas za mało. Z kasy latam na drugi koniec sklepu żeby cokolwiek coś zrobić. Nie tak powinno to wyglądać. Do tego przychodzi taka rejonowa czy dyrektor i wszystko jest źle... ale my jesteśmy we 2 na zmianie,latamy z językiem na wierzchu. Nie mówię nawet o przerwach których po prostu nie mamy bo nie ma na to czasu...

Nosek
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Bo to jest prawda. I będzie coraz gorzej. Non stop tylko słyszymy że za dużo nas jest na sklepie. To niech biurowka przyjdzie i zapierdziela. To co wymyślałaś przed komputerami to niech to ustawiają na półkach. Dramat kasy to chyba pamiętają pierwszą wojnę światową. Można pisać i pisać, ale góry to nie interesuje. Dla nich najważniejsze są slupki. Zamiast porozmawiać z pracownikami i wdrożyć jako to pracownicy widzą to wprowadzaj pomysły wyjęte z (usunięte przez administratora)

oixma1000
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Również pracuję w firmie ok7 lat i zgadzam się z każdym słowem, jak zaczynałam pracę w tej firmie byłam zachwycona≤teraz jestem rozgoryczona ponieważ lubię swoją pracę ale w takich warunkach jak teraz nie da się pracować

ktoś
Użytkownicy czekają na odpowiedź 41 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy firma kiedykolwiek zainteresuje się bezpieczeństwem pracowników? Kolejny raz słyszę od swoich współpracowników, że przyszedł (usunięte przez administratora) i albo rzuca groźbami albo startuje z rękoma. My już nie mamy na to siły, boimy się wracać do domów czy ktoś czasem za nami nie pójdzie, ochrona raz jest,a raz jej nie ma, a napadówka to chyba sobie kawusię popija. Kiedyś ochrona była non stop, a napadówka przyjeżdżała max. do 10 minut....teraz musimy czekać nie raz 30-1 godziny aż ktoś się łaskawie zjawi. Oczywiście osoby tam wyżej stwierdziły,że mamy nie interweniować, za co później obrywamy przy inwenturze za duże minusy w asortymencie. Jeżeli dalej tak będzie to mogę wam obiecać,że zamkniecie kilka sklepób,bo albo będziemy leżeć na OIOMie albo w trumnie...

Zostaw merytoryczną opinię o Aldi Sp. z o.o. - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aldi Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aldi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 541.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aldi Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 441, z czego 23 to opinie pozytywne, 228 to opinie negatywne, a 190 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Aldi Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Aldi Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Aldi Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 889 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aldi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii