Jak się pracuje w Aldi Sp. z o.o. Chorzów? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Aldi Sp. z o.o. Chorzów, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Aldi Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze pytania nt. pracy w Aldi Sp. z o.o. w Chorzów

MlodziakNl Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Hej. Jak obliczyc swoją normę? Z góry dziękuję ????

Nick Nowy wpis
Pracownik
@MlodziakNl

Musisz notować sobie wszystkie ilości które kompletujesz podczas swojej pracy danego dnia, dodaj je do siebie ,następnie podziel to przez długość czasu podczas kompletowania,wtedy wyjdzie Ci ile zrobiłeś na godz. Najlepiej podejdź do lidera on powie Ci dokładnie ile miales

@nick Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Dzięki za odpowiedź. Masz na myśli ilość produktow/kartonów? Tak wiem że można zapytać lidera ale pp co ciągle jego pytac i zawracać gitarę... :)

Onnn Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Pracownik
 Pytanie

Yo prawda że mają zrobić roszady w zmianach ? Dlaczego przezucaja ludzi na inne zmiany ? I dlaczego tak mało Polaków już zatrudniają do lisi ogon

EP
Pracownik
 Pytanie

Jako kierownik bylem tez na szkoleniu w Niemczech i niech prezesa pokarze mi choc jeden sklepu Aldi gdzies jest tylko 2 pracownikow??? Zawsze to byly 4 lub 6 osob na sklepie!!!! Nigdy mniej.

Mario
Kandydat
 Pytanie

Na jednej zmianie? Gdzie tak jest ?

Pracownik
Pracownik
@EP

Na zmianie, to już norma. Jak są trzy, to za dużo. Brak produktywności

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Luna
Pracownik

Serwis sprzątający w roli kasjera czy kierownika

Lidlomix
Były pracownik
@Luna

zapomnij o czasie na to przy zmianach 1/1

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wszystko dobrze

Pytania

Standardowe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Senior w Zespole VAT Compliance
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(60 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Zdalnego Wsparcia Serwisowego
Zielona Góra
EKOENERGETYKA - POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
(203 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ślusarz lub ewentualnie pomocnik ze znajomością niemieckiego
4470 Enns - dolna Austria
Allpersona GmbH
(309 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
:(
Pracownik
 Pytanie

Na początku mojej pracy w Aldi, pokładałam ogromne nadzieje w tej firmiem. Praca to była czysta przyjemność. Ludzie którzy pracowali w tej firmie, w każdym sklepie, byli wspaniali. Atmosfera- nic dodać nic ująć. W moim odczuciu wszystko zmieniło się drastycznie po tym, jak dostaliśmy podwyżki od nowego roku. Staliśmy się dla firmy robotami, maszynami. Nie widzą w nas już człowieka jak wcześniej. Mamy robić aż się zajedziemy. Po 8h takiej pracy pracownik nie ma siły na nic. Jesteśmy wyczerpani i fizycznie i psychicznie, ale nikogo to nie obchodzi. Obecnie jestem na wypowiedzeniu. Z każdym dniem przekonuje się że dobrze robię. Mam wrażenie że od pewnego czasu, z każdym dniem wymagania "góry" w stosunku do nas wzrastają i wzrastają, a my, mimo że robimy co możemy cały czas słyszyny tylko że jest za mało zrobione, za wolno. Kiedy rządzący się obudzą? Ani klienci nie są zadowoleni z tego jak sklep wygląda i funkcjonuje, ani pracownik nie czuje żadnej satysfakcji ze swojej pracy. Przez pracę po 2 osoby, kasjer musi wykonywać pracę na drugim końcu sklepu czy magazynu. A klient czeka przy kasie, niecierpliwi się, aż w końcu wychodzi. Jak to ma działać? Obsada w sklepach osiedlowych czasem jest większa niż w Aldi!! To chore!!! Zarówno ja jak i koleżanki straciłyśmy już jakiekolwiek nadzieję że będzie lepiej. Nikt już nie chce tu pracować. Nowi pracownicy też nie zostaną widząc co się tu dzieje.

@Mario
Kandydat
@:(

Masz rację ALDI pomału stacza się na dno ,brudno na półkach pusto nie wspomnę o atmosferze między pracownikami.W moim mieści kierownicy sklepów juz opuscili ten statek ,reszta myślę, że też pomału robią ten krok - kapitan że statku zszedł to znaczy, że statek tonie.

Lidlomix
Były pracownik
@@Mario

Będą wyciągać wnioski jak już będzie za późno i nikogo tak nie będzie :)

Lidlomix
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Czytam te wszystkie opinie i mam wrażenie, że to stał się już (usunięte przez administratora) a nie firma ALDI. Jak można tak traktować tych wszystkich biednych ludzi którzy walą w tym chorym handlu? Powiem szczerze, że kiedyś to może i był fajny sklep, a teraz? Nie żałuję ani chwili, że już mnie tak nie ma, ludzie którzy tylko rozkazują nie mają pojęcia co się dzieje na sklepach, są zamdyleni tylko hajsem, doprowadzicie do tego, że każdy będzie od Was uciekał! Patrząc już na to ile ludzi już tam nie pracuje - podjęta została słuszna decyzja! Nie macie wstydu wymagać od tych ludzi więcej nie dając im ludzi do pracy! Żenujące jest Wasze podejście do całokształtu! Życzę z całego serca, aby każdy dobry pracownik się od Was zwolnił i tak nie zrozumiecie swoich błędów, ma nadzieję, że przyjdzie taki czas, że Pana regionalnego zobaczę na kasie, BO TYLKO ON TAK ZOSTANIE ! wstyd i żenada ALDI !

Lepszejutro
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Moi drodzy, nie bójcie się zmiany, nie bójcie się zmiany na lepsze. O tej firmie nie da się już powiedzieć dobrego słowa, nawet najmniejszego. Brak szacunku do pracownika i jego pracy, zero poszanowania, tylko i wyłącznie wyzysk, cyferki oraz zamysł, żeby ludzie, którzy kiedyś lubili swoja pracę, doszli do wniosku, że pracują w jakimś o bo zie. Jeśli i dyrektorzy myślą, że ich panowanie jest takie super, już niedługo może sami przekonają się jak super się pracuje. Nowi pracownicy? Nowy Ks, Zks? Owszem przyjdą, ale na chwilę. Jak zobaczą co oferuje firma w zamian za niezliczone zadania, nie zatrzymają się dłużej niż na miesiąc, dwa, trzy. Trzymam kciuki za wszystkich, którzy biją się z myślami jaka podjąć decyzję. Że swojej strony powiem, że odejście to było coś, czego nie żałowałam od momentu zostawienia wypowiedzenia. Znalazłam super pracodawcę, który wierzy w pracownika. Mam w końcu siłę na pracę, ale także na rozwijanie hobby. Mogę dodatkowo powiedzieć, że w końcu mogę stwierdzić, że lubię swoją pracę. Nie marnujcie swojego życia dla firmy, który stawia wymagania, ma oczekiwania a w zamian chce więcej i więcej i więcej.

MÓWIĘ NIE !!!
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w Aldi już 6 lat. Zaczynając miałam wrażenie że mam szczęście pracować w tej firmie, w stosunku do innych dyskontów na rynku. Była sielanka - kto pracował ten wie. Rozumie że spółka się zmienia. Rozwija się. Chce zarabiać. Super. Jestem za. Ale mam wrażenie że na przestrzeni lat w firmie w biurowcu są zatrudniane same Trolle I Ogry, które uważają, że jak im się w komputerze zgadza i dobrze wygląda - tak samo będzie na sklepie. Nic bardziej mylnego Najpierw próbowali z nas robić biedronkę - zasypując stendami. Wiecznie przysyłane źle Musterungi które nie mają nic wspólnego z realnym asortymentem. Zapomnieli do tych Musterung dołączyć czarodziejską różdżkę by można było sobie pułki rozciągnąć... Co chwilę jakieś nowe tabelki, druki i inne pierdoły które nie przekładają się na pracę, wręcz zabieraj czas na to co ważne. Do tego ten ich Tablecik i 3 miliony zadań... Sprawdź to, zrób to... A czy etykietka dobra, a czy nie popsute. To jest jakaś maskara. Zbędny pochłaniacz czasu - którego i tak Ci ciągle brakuje. Pracowaliśmy 4/4 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/1/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 2/1/2 - za dużo NIE ZROBICIE CZYNNIKA !!! 2/2 - Już lepiej... 1/1 - DOSKONALE ???? Nie kartonować... Nie sprzątać... Nie myć sklepu... To ja się pytam po co sklepy Aldi mają być otwarte? Przez te ich nowe procedury na sklepach wygląda jakby faktycznie nikt tam nie pracował a każdy z nas wie że zapierdzielamy za 3... Ale im mało... Oni chcą zarabiać. Jeszcze chwila i przyślą nam Homonto jako obowiązkowe ubiór pracownika. Przyszedł jakiś Szeryfa z Niemiec ( chociaż lepsza była by poprawną nazwa - ludzie którzy okupowali Polskę w 1939 r. ) I postanowił nam przykręcić śrubkę tak - że para nam będzie szła uszami od tego zapierdzielania. I już udowodnił że można, że się da... Pytanie tylko czy My jako - pracownicy pozwolimy im na to by dokręcili nas do końca - bo do tego to zmierza. Uwielbiam swoją pracę. Kocham mój zespół. Ale na to co chce i po mały robi spółka MÓWI STANOWCZO NIE!!! My nie jesteśmy CZYNNIKIEM - jesteśmy Ludźmi którzy chcą pracować w normalnych warunkach - ale to Spółka nam na to nie pozwala. Dali nam Super podwyżki w grudniu, które obowiązują od stycznia tylko, po to aby zamknąć nam usta. Ale nie ma takich pieniędzy za które człowiek będzie pracował na sklepie o powierzchni 1000m2 w pojedynkę. I co mam sobie kartkę na drzwiach wywiesić... A co ja Qurwa w Żabce pracuje. Czy te Trolle z biurowców nie biorą pod uwagę że tak praktyka tylko zraża do Nas klientów... Co przełoży się tylko na jeszcze większy spadek utargów. Czego na pewno My jako zespoły pracują na sklepie nie chcemy, ale tym bardziej nie chcemy pracować w takich warunkach jakie nam proponuje spółka. Więc albo WSZYSCY POWIEMY NIE!!! Albo szukajmy sobie nowej pracy... BO DOBRZE TO JUŻ BYŁO. #STRAJK#

Pracownica
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Idealnie napisane, nic dodać, nic ująć. Myślę, że nikt z nas nie jest taki głupi, żeby zgodzić się na pracę 1/1, przede wszystkim dla swojego bezpieczeństwa! Praca w 2 na zmianie, jest już totalnym cyrkiem, bo nie wiadomo za co się zabrać, żeby cokolwiek było chociaż dostatecznie zrobione.. Tak bardzo chwała się tym, że Aldi się buduje, otwiera, takie wielkie plany na przyszłość, a okazuje się że szybciej się pozamykaĵą niż którykolwiek 'mozg' u góry na to wpadnie...

MÓWIĘ NIE!!!
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Ja wiem że oni myślą że My Polaczki będziemy robić ponad normę, ponad stan żeby im się zgadzało... Ale dosyć tego... Jak po pytasz to na sklepach jak stokrotka pracuje po 5 osób na zmianie a utargii mają nie większe niż nasze nisko obrotowe. Czy to wina pracowników że góra stawi nowe sklepy pomiędzy Biedronkami / Lidlami i innym sklepami. Z którymi nie mamy szans konkurować kiedy na promocję przysyłaj Ci max 1 karton albo w ogóle nie przychodzi w dostawie produkty promocyjne - chodźby warzywa. Czym masz zrobić ten utarg ? A do tego ten obecny (usunięte przez administratora) na dzień dzisiejszy na sklepie. Uczono mnie kartonować na linijkę, wszytko do przodu. A teraz nie mogę ściągnąć kartony z palety z wodą bo będę minusowe punkty na audycie. (usunięte przez administratora)

Lasia
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Niestety porwali sie z motyka na słońce ... Za dużo stanowisk niepotrzebnych i to bylo do przewidzenia - sami sobie strzelili w kolano. Kiedy redukcja etatów bl? Dużo mozna zaoszczędzić

Heath
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Trudno się z tym nie zgodzić, pracuję 11 lat w naszej firmie i przechodziłem różne zmiany, ale to co dzieje się w obecnej chwili woła o pomstę do niego. Ewidentnie widać że firma dąży do samodestrukcji, zamiast gonić konkurencję i pozyskiwać klienta wprowadza zasady, które pociągną firmę ku upadkowi.

BwK
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta racja jestem jednym z tych pracowników którego nie chcą zwolnić bo odprawę musieli by wypłacić to lepiej przenieś mnie z Zabrza na Pyskowice to może sama się podda i zwolni tak by im pasowało zrobił się okropny (usunięte przez administratora) dla nich jesteśmy tylko numerkami.

Nimfa
Pracownik
@BwK

Typowa zagrywka przenieść to sama odejdzie A reklamy sa poprostu swietne jaki to pracodawca wręcz idealny

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! Bardzo długo już pracuję w Aldi, bardzo.... Ale takiego cyrku jak teraz nie pamiętam... Pracowaliśmy na początku 2/2 przy asortymencie mniejszym o połowę, przy braku pieczonego pieczywa i przy dostawach 3 razy w tygodniu. Osoba prowadząca zmianę miała na głowie cały sklep. Ale praca w taki sposób w tej chwili, przy tej ilości obowiązków, przy ciągłym dokładaniu nowych , przy coraz to nowszych i głupszych pomysłach to kpina i absurd.... Nawet Bareja by na to nie wpadł...To jest niewyobrażalne jak można tak traktować pracowników!!! Przecież to się w głowie nie mieści żeby pracować w 2 osoby na zmianie!!! Jak długo będziemy na to pozwalać??? Co się musi stać żeby zaczęli nas traktować jak ludzi a nie (usunięte przez administratora) Przecież my już na pyski padamy !!! Wszystko robione po łebkach i na odwal się albo wcale bo na nic nie ma czasu. No czas zajmują nam bzdety z tablecika i przestawianie sklepu w prawo i w lewo . I ciągłe straszenie : bo ten przyjedzie, bo tamten przyjedzie, bo audyt ,bo to bo tamto . Brakuje tylko drutu kolczastego i napisu nad wejściem (usunięte przez administratora). Jak im chodzi o to żeby ludzie się sami pozwalniali to świetnie im idzie. Niedługo nie będzie miał kto tyrać na te ich cyferki. Robią wszystko żeby ta firma padła.

Luna
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Upadek jest bliżej niż dalej tylko komu sprzedadza ? Bylo zle bylo ciezko ale bez przesady. Nie zdziwię sie jak powróci ryczałt i godzinna "przerwa" kto glupi bedzie orać. Chwała Aldi haha

Mała mi
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z powyższą opinia.Dramat jako pracownicy nie liczymy się wogule.Polityka firmy doprowadzi do tego że ludzie będą odchodzić.....bo psychicznie się wykończą ????

Ktoś malutki
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Masz rację. Wszyscy wiemy jak jest. Ale jak się postawić rozsiani po całej Polsce nie znając się na wzajem. Związków zawodowych też nie mamy. Ja też uwielbiam te prace i zespół ale dlugo tak nie pojedziemy

Toms
Były pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Wylewanie żalów na forum nic wam nie da. Ja sie odzywałem głośno i juz nie pracuję za co mogę tylko podziękować bo jest dużo lepszy świat niż wyzyskiwacz aldi. Banda i tyle a BL tylko swojego tyłka patrzą bo kasa nie mala, pracownicy dla nich sie nie liczą ale to trzeba sie urodzić bez serca choć przyszłość i tak zweryfikuje każdego. Pozdrawiam i walczcie ale głośno nie w ukryciu Powodzenia

kKkKK
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE!!!

A ten ich audyt to skupia się na rzeczach na które klient podczas zakupów wcale nie zwraca uwagi , nie wiem kto wymyśla te podpunkty do audytu ale na bank nikt mający pojęcie o rzeczywistości ma sklepie , dodając jeszcze myślę że jeśli klient przyjdzie raz do sklepu i postoi w kolejce i nie kupi tego co potrzebuje to drugi raz może jeszcze da szansę ale za trzecim razem obróci się napięcie i wyjdzie i pójdzie do konkurencji co juz się dosyc często zdarza no ale my przecież mamy zrobić produktywność a nie obrót to jest najważniejsze według wszystkich siedzących u góry prezesów ale zdradzę Wam tajemnice Wynik najprościej zrobić poprzez sprzedaż a Wy ja zwyczajnie drodzy prezesi ,dyrektorzy zabijacie a ja odnoszę wrażenie że pomyśliscie zawody bo wydaje mi się że pracujemy w handlu i powinniśmy handlować tylko czym ? Tipa brak , promocji brak podstawowych przypraw ostatnimi czasy nawet nie było wiec jak ? Ale najprościej oszczędzić na ludziach w sklepie którzy na Was moi drodzy prezesi ciężko pracują , ale myślę że przy takiej polityce jak tworzycie w firmie będziecie pracować sami czego Wam z całego serca życzę a Nam pracownikom życzę tego aby ktoś w końcu się za to wziął bo ten regulamin który wyszedł ostatnio to nadaje się do uwagi albo jakiejś innej interwencji żeby więcej ludzi zobaczyło jak wyzyskuje się drugiego człowieka

PRZEMĘCZENI
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta prawda ,liczy się tylko produktywność i brak strat . Nie liczy się pracownik. Jedna osoba sama wykłada warzywniak , kontenery z mięsem , chłodnie i jeszcze robi miksy za marne pieniądze ..wysyłają ludzi na przymusowe urlopy , nie biorąc pod uwagę tego że tak samo muszą zapłacić za urlop jak za dzień pobytu w pracy , na sklepach robi się (usunięte przez administratora) i nie miła atmosfera .. z chęcią bym zobaczyła takiego rejonowego jak pokazuje swoją produktywność na sklepie a nie tylko przy komputerze . Tydzień sam na takiej zmianie i wypowiedzenie przyniósł by w zębach . Jedyna pozytywne co jest w tej pracy to ekipa z jaką się pracuje.

Nareszcie Wolna
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Pracuje w firmie 5 lat. Początku wspominam Bardzo dobrze, teraz czas się pożegnać, to co się teraz dzieje to jakaś porażka. Liczy się czynnik i tylko czynnik. Źle są wpriwadzene nowe procedury, nowe planogramy też mają błędy, promocje też coraz słabsze. W akcji non food powtarzają się cały czas te same rzeczy. Firma Aldi zawsze była dwa kroki za konkurencją, teraz obserwuje, że konkurencja przyspiesza temat i jeszcze bardziej się rozwija a firma Aldi się cofa. Mówię Nie takiemu systemowi i polityce pracy, kończę współpracę z tą firmą!!

Kama
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Tak!!!!! To jest również moje zdanie, taki sposób prowadzenia firmy tylko odstrasza klientów-zresztą to widać jak bardzo spadły obroty w ostatnich 4 miesiącach. Niestety ilością nowo otwartych sklepów, które na siebie nie zarabiają nie zakryjemy tak słabej opinii która zaczyna krążyć o Aldi. A mogliśmy podbić polski rynek …

M
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Całkowita prawda,jesteśmy numerem który musi zapracować na wypłaty dyrektorów. Nie przeszkadzajcie więc i weźcie się do roboty administracjo! Zaczniecie dbać o klientów i personel.

Już nie pracownik
Były pracownik
@Toms

Również jestem już byłym pracownikiem i podobnie jak Ty bardzo się z tego cieszę bo od kiedy się wymiksowałam zaczęło być coraz gorzej a Aldi to nie jest jedyne miejsce pracy :)

anonim
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Napisałaś, że dali Wam super podwyżki. Jesteś w stanie napisać, ile mniej więcej można teraz zarobić? Fajnie, jakbyś podała widełki. Pisałaś, że żadna kwota nie jest warta tego, aby pracować w pojedynkę... A może jednak ja bym dała radę? Z góry dzięki za informacje.

Ka1999
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z opinią w 100% Pracy nie maleje a nas coraz to mniej... Na dodatek głupie tabelki. Ludzie sami widzą,że jest nas za mało. Z kasy latam na drugi koniec sklepu żeby cokolwiek coś zrobić. Nie tak powinno to wyglądać. Do tego przychodzi taka rejonowa czy dyrektor i wszystko jest źle... ale my jesteśmy we 2 na zmianie,latamy z językiem na wierzchu. Nie mówię nawet o przerwach których po prostu nie mamy bo nie ma na to czasu...

Nosek
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Bo to jest prawda. I będzie coraz gorzej. Non stop tylko słyszymy że za dużo nas jest na sklepie. To niech biurowka przyjdzie i zapierdziela. To co wymyślałaś przed komputerami to niech to ustawiają na półkach. Dramat kasy to chyba pamiętają pierwszą wojnę światową. Można pisać i pisać, ale góry to nie interesuje. Dla nich najważniejsze są slupki. Zamiast porozmawiać z pracownikami i wdrożyć jako to pracownicy widzą to wprowadzaj pomysły wyjęte z (usunięte przez administratora)

oixma1000
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Również pracuję w firmie ok7 lat i zgadzam się z każdym słowem, jak zaczynałam pracę w tej firmie byłam zachwycona≤teraz jestem rozgoryczona ponieważ lubię swoją pracę ale w takich warunkach jak teraz nie da się pracować

ktoś
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy firma kiedykolwiek zainteresuje się bezpieczeństwem pracowników? Kolejny raz słyszę od swoich współpracowników, że przyszedł (usunięte przez administratora) i albo rzuca groźbami albo startuje z rękoma. My już nie mamy na to siły, boimy się wracać do domów czy ktoś czasem za nami nie pójdzie, ochrona raz jest,a raz jej nie ma, a napadówka to chyba sobie kawusię popija. Kiedyś ochrona była non stop, a napadówka przyjeżdżała max. do 10 minut....teraz musimy czekać nie raz 30-1 godziny aż ktoś się łaskawie zjawi. Oczywiście osoby tam wyżej stwierdziły,że mamy nie interweniować, za co później obrywamy przy inwenturze za duże minusy w asortymencie. Jeżeli dalej tak będzie to mogę wam obiecać,że zamkniecie kilka sklepób,bo albo będziemy leżeć na OIOMie albo w trumnie...

8letni Alikowicz
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Pracownik
 Pytanie

Teraz się nie da pracować w takich warunkach. Sklep brudny/niewykartonowany. Zaniedbane niektóre rzeczy. Ale mają być wszystkie ceny, kasowanie IDEALNE, OW tak przebrane że mucha nie siada. Klódki na szafkach. Druki na wypiek uzupełnione. Teambord uzupełniony? Kiedy to wszystko? Podczas przerwy czy kiedy? Ha ha ha Czas chyba poszukać innej roboty. P.S. czekam na wynik złożenia pisma do prokuratury.

@Bambina
Inne
 Pytanie

Pracowałam na Magazynie ,za moich czasów było super ,teraz co tam się robi ,po prostu (usunięte przez administratora) ,Ukraińcy są lepiej traktowani,niż Polacy ,nasi pracownicy mają 15 minut przerwy a Ukraińcy co godzinę dwie wychładza na papierosa ,wszyscy mieli na umowie magazynier ,panią które utrzymują porządek na magazynie zmienili na pracownik magazynu i oczywiście zostały mniejszą podwyżkę,te dziewczyny się tyle na robią,za takie grosze masakra,a panie które pstrykają palety maja większy zarobek ,nie mówie te które jeszcze dodatkowo pakują tym się należy ale nie tym co tylko z aparatami chodzą i robią z djecis albo se siedzą z telefonami ,gdzie tu sprawiedliwość?????

Danka
Inne
@@Bambina

Mogę cię dopytać o kwestie wynagrodzenia. Piszesz ze grosze się zarabia na magazynie, a ja tu właśnie trafiłam z oferty dla magazynierów i piszą o kwocie 4 910–7 410. To jak to jest?

Stanowcze nie!
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Pracownik
 Pytanie

Drogi @Pracodawca,drogi zarządzie, Drogi prezesie Wojciechu, Drogi Octavianie i cudownie nam panujący Radosławie, to co zrobiliście z naszą firmą zasługuje na order z ziemniaka im. wujka Adiego. Ograniczyliscie obsadę na sklepach do 2 osób na 1000m sale sprzedaży. To w mojej żabce są 3 osoby na zmianie! Wymagacie by 1 osoba zasuwała z uśmiechem z 20 paletami towaru, dobiegala na kasę, odpiek i dbała o klienta. Kręgosłupy nam padają! Rozumiecie? Nie, bo dla was jesteśmy cyferka w tabelce. Szybciej, więcej, machaj szybciej rękami, używaj przegrody, szybciej z tymi paletami i co w zamian? Pretensje ze nie ma kretynskich oznaczeń na magazynie przez jaśnie Pana Radosława, który robi nalot przed świętami i ogląda każdy owoc i warzywko przez 45min. Chłopie! Zakasaj rękawy i lecisz z paletami. Napędzają nas ludzie? Nieaktualne. Zerujemy na ludziach - to powinno być nowe hasło. Szukam nowej pracy po 10latach spędzonej w tej firmie. Hańba wam!

NIE DLA POLITYKI PANÓW R. I O.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam, zgadzam się z moimi przedmówcami i popieram inicjatywę, zrobienia „czegoś” (strajku 2-go maja, zgłoszenie do prokuratury, zawiadomienie mediów itp.), wobec narastającego braku szacunku, (usunięte przez administratora) wyzysku w firmie Aldi, który nie wiedzieć czemu, zbiegł się ze zmianami personalnymi na stanowiskach dyrektora i zastępcy prezesa. Czyżby elokwentny i szanujący ludzi oraz szanowany, poprzedni Dyrektor, nie nadawał się do podejmowania bezwzględnych działań i decyzji, które przychodzą lekko nowej „władzy”? Mówi się o tym już coraz szerzej w kuluarach, nie ma akceptacji takiego traktowania ludzi, minęły czasy bezkarnego łamania praw pracowniczych. Ja osobiście nie mam już nic do stracenia, podjąłem decyzję, rozglądam się za nową pracą, ale odchodząc zawalczę o sprawiedliwość, solidarność, ludzkie prawa, by móc spojrzeć sobie w twarz w lustrze, że nie uciekłem z podkulonym ogonem zostawiając moją ekipę po tylu latach dobrej pracy, bez wsparcia. Jestem wieloletnim pracownikiem firmy, doceniającym dotychczasową atmosferę w pracy. Nigdy nie było łatwo, jak to w handlu, kokosów też nigdy się nie zarabiało, jednak ktoś nie wie, że pieniądze to nie wszystko, że nie wystarczy rzucić groszami, w zamian oczekując ponadludzkiej pracy, że dobry szef może stworzyć (mając menadżerską wiedzę) taką atmosferę, by chciało się pracować po prostu dla niego, czasami za darmo, po godzinach, otrzymując w zamian bezcenną walutę: szacunek. Do tej pory ludzkie podejście przełożonych, zgrana ekipa, jasne obowiązki, uczciwe traktowanie pracownika, kompensowały inne niedociągnięcia. Uważam, że olbrzymi nieprofesjonalizm ze strony nowo wybranych: pana Radosława i pana Oktawiana, będzie przysłowiowym gwoździem do trumny, firmy Aldi. Jeśli prezes się nie obudzi, nie zauważy logicznych praw natury ludzkiej, firma przepadnie mimo tak olbrzymiego sukcesu braci Albrecht - pogrzebią ją żywcem. Napięta struktura, wymagania ponad siły i możliwości ludzi, podlewane są piętrzącymi się wymaganiami Panów, próbującymi swoimi śmiesznymi innowacjami wydusić z ludzi jeszcze więcej, nawet jedną osobą na zmianie w olbrzymim sklepie, to nie mieści się w głowie i w imię czego? By zadowolić przełożonych? By coś komuś udowodnić? By wyeksponować kompleksy wyższości? By poczuć zadość uczynienie za prywatne niepowodzenia? Skąd ich wzięli (słuchy dochodzą że z Biedronki, może z lat dwutysięcznych, gdy kasjerka musiała zakładać słynnego (usunięte przez administratora))? My, zwykli pracownicy wiemy co jest powodem nierentowności wielu sklepów (nikt nas niestety nie pyta o zdanie), mimo że nie przechodziliśmy menadżerskich szkoleń, wiemy że dociskanie ludzi, to złudne ograniczanie kosztów i rozwiązanie problemu, czy dyrekcja jest tak zdesperowana? W codziennej pracy na sklepie widzimy wiele bolączek, które wpływają na dobre imię naszej firmy, które generują niepotrzebne koszta. Wystarczyłoby zwrócić uwagę na robienie złego pijaru firmie przez wiele niedociągnięć. Wszędzie wśród konkurencji funkcjonują już bezobsługowe kasy, u nas oczywiście archaiczne systemy, ile razy muszę się tłumaczyć z niedostępności promocyjnych towarów na sklepie, promocje na niechodliwe produkty a w zamian produkty pierwszej potrzeby w wysokich cenach w porównaniu do konkurencji, nie można zrobić kompleksowych zakupów w naszej sieci, bo oferta uniemożliwia zaopatrzenie się tylko w sklepie Aldi. Skomplikowane i pracochłonne procedury nie mogą doczekać się nowatorskich rozwiązań, na tabletach przybywa zadań, trudno nadać im priorytety, tym bardziej pracując w dwie lub trzy osoby na zmianie. Moim zdaniem odwrotne działanie, wspieranie pracowników, budowanie zaufania i atmosfery sprzyjającej utożsamianiu się pracowników z firmą, i tym samym ją promowaniem, jest jedyną nadzieją na odbudowanie, tak zniesławionej opinii o sieci. I pomyśleć, że można to wszystko osiągnąć niedużym kosztem: wymaganie ale w atmosferze szacunku i zaangażowania. NIE!!! DLA POLITYKI pana Radosława i Oktawiana!!!

Aldiczka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Pracownik
 Pytanie

Mam ogromną nadzieje, że cała sytuacja doprowadzi przynajmniej do tego, że będzie Nam się pracować tak jak było jeszcze pol roku temu.. Jestem starszym sprzedawca, wiec zdarza się, że siedzę na kasie, gdzie kolejki klientów zamiast mnie cieszyć , napawają mnie o bol brzucha, bo wiem, że jeżeli zawołam koleżankę na kase oderwę Ja od dziesięciu innych rzeczy, które są do zrobienia. Gdy prowadze zmianę, można dostać wrzodow bo masz na głowie, dostawę, akcje, dziesiątki zadadan na tablecie, z czego co chwile zdarzają się takie, które są błędami centrali, które my musimy korygować co nam zajmuje tak cenny czas. Nie wspominając już o wiecznym bałaganie na sklepie, który widzą klienci i my jako pracownicy zdajemy sobie z tego sprawę, brakujące cenowki, braki w wypieku, a o wyłożeniu dostawy czy resztek zalegających na magazynie nie wspomnę. Czym mamy przyciągnąć? Kolejkami na pół sklepu, brakami w półkach, czy kartonach walających się na sklepie?? Mamy fantastyczna ekipę, która robi wszystko co w naszej mocy by sklep jeszcze jakoś funkcjonował, ale jak dalej będą z góry szły decyzję takie jakie w ostatnim czasie zostały podjęte to widzę to tak, że aldi wycofa się z Polski. Szkoda, bo był to sklep przyjazny dla klientów, który przyciągał ich porządkiem, dostępnością i swiezoscia towaru, a przede wszystkim miłym i docenionym personelem...

Dramat
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem co wyrabia centrala w Katowicach. Otwieramy sklep za sklepem, wszędzie obsady jak w żabce. Jak cos sie sypie to na całym rejonie od razu bo szef dzwoni w panice kto pomoże to tu to tam. Zarobieni wszyscy do granic sił, a jak jest jakaś nadwyżka na zmianie to na uw na siłę! Są statystyki wydajnośći! Wszystkie dotychczasowe pomysły na super wydajne pomoce to niewypały, Plan odpieku? Nie działa, a jak się nie wysypie to trochę działa ale i tak nikt nie ma czasu tego analizować. Aplikacja do awarii ? Super sprawa, nie ma wyposażenia które miało tam być... Zmiany 2 na 2 i praca awaryjna w jedną osobę? Śmieszne, gdzie jest jakis dział BHP w tej firmie. A no tak wiem gdzie - gwiazdorzy i bajdurzy na mediach społecznościowych, bo i tak cała odpowiedzialność zwalona jest na sklepy i może rejonowych. Program kadrowy żyje swoim życiem, wypełnione bhp poszło do kadr rok temu w programie dalej nie widać, że jest aktualne. Proces inwentaryzacji jak za króla ćwieczka. Ksiegowość w niczym sklepowi nie pomoże, bo oni sami nic nie wiedzą, sumują tylko liczby z papierów ktore dostaną. Ale może ochrona wyłapie złodziei i będzie pewność że towar bokiem nie wychodzi hurtowo na rzecz złodziei którzy w Aldi maja darmowy paśnik. A skąd , centrala wie lepiej że braki na inwentaryzacjach to wina pracownikow. Był taki młody fachowiec od tego u nas na sklepie, to jego zdaniem gigantyczne braki na drogich sprzetach i alkoholu to kwestia tego ze owoce zle warzymy na odpisach. Ok wiem że w innych firmach tego typu też nie jest wesoło, pracowałam w Biedrze. Ale tam za takie coś firma rzuca bony ogromne na swięta, trzynastkę też nie małą i na wielkanoc też dodatek. A u nas coś? Tak na wielkanoc wczesniejsze zasilenie na kartę,środków ktore i tak każdy by dostał. Ot taka nagroda bezkosztowa za wzmożoną pracę. Taniej byłoby już tylko podziękować na naszej aplikacji społecznościowej - tubie propagandy sukcesu i wspaniałych relacji. Kto myśli ten wie jak to wygląda. Jest rok 2024 a my nie mamy narzędzia ani do odpisów, ani kas samoobsługowych ani programu kasowego gdzie cokolwiek jest czytelne. Czy nikt z naszych prezesów nie zagląda do konkurencji jak oni mają te sprawy zorganizowane?

MisioP
Pracownik
@Dramat

Problem w tym że konkurencja już parę lat temu zajrzała do wewnątrz naszej firmy i takim sposobem nas zniszczyli. To było do przewidzenia ale nikt nie słuchał

Co tu się dzieje?
Pracownik
 Pytanie

Cześć To co w ostatnim czasie dzieje się w naszej firmie, nie do końca zgadza się z zasadami pracy, prawa pracy, zasadami normalnego traktowania ludzi (do tego przyzwyczailiśmy się przez ostatnie kilka lat) Było super, pracowało się super, mieliśmy coraz więcej klientów, wzrost, rozwój, świetlana przyszłośc. Dlaczego tak mocno ktoś nas zahamował? Dlaczego pracujemy w tak okrojonych obsadach? Nie mamy czasu żeby wyłozyć towar, a mam jeszcze wypełniać pierdyliward czeklist, robić zebrania przy tablicy (z kim? sama do siebie mam gadać? ). Nie jesteśmy w stanie zająć się towarem, aktuelem, porządkami, nie możemy stać się atrakcyjni dla klienta, bo zap.....my jak pomyleni. Staliśmy się jak biedra, a po to z nie uciekłam, żeby już nie pracować w (usunięte przez administratora) Jeszcze przyjeżdza do mnie Pan R.... nowy dyrektor i opowiada bajki. Nie mam towaru na półkach, bo nie mam kim rozłożyć, a mam stać 15 minut przy kasach i przekazywać swoim, pracującym ponad ludzki wysiłek, kasjerom, żeby używali przegródki, bo tak zrobie wydajność? Panie Radosławie - nowy dyrektorze, jest pan oderwany od rzeczywistości. Pracownicy takiemu traktowaniu mówią NIE i STOP !!!! Pracownicy lepiej od Pana wiedzą co mają robić... bo z tego co wiem, nie ma Pan pojęcia o pracy w sklepie, a jak pan był w dosie to nic dobrego stamtąd nie wychodziło. Już wiem po dwóch miesiącach, że nie masz pan absolutnie pomysłu jak pomóc swoim ludziom, masz pan pomysł jak zniszczyć to co zbudowalismy w ostatnich kilku latach i skutecznie pan to robi. Zostaniecie sami z tymi biedakami krsami, którzy pewnie będą latać i naprawiać pana błedy w podstawach zarzadzania tak duzą firmą. Mam nadzieje, że czyta to też Pan Prezes. Zapraszam na sklepy i niech Pan szczerze z nami pracownikami porozmawia. Dowie sie PAn co jest grane i co za PAna plecami robi pan nowy vice i nowy dyrektor. Jest źle, jest bardzo źle, a nie ma światełka w tunelu, że będzie lepiej. Szukam pracy i z tego co wiem robi to cały mój sklep razem z kierowniczka... szkoda mi tylko tego biedaka krsa, bo pewnie zrzuci pan na niego wine. Nie, to jest tylko i wyłacznie wina tych chorych z kapelusza celow produktywności, okrojenia ludzi w sklepach i wymyslaniu procedur otwierania sklepu w pojedynke. Na orlenie pracuje na zmianie 5 osob w moim mieście.... Aldi zeszło na psy i to stało się bardzo szybko. Bardzo dobry przykład jak złe decyzje personalne na wysokich stołkach, mogą zaprzepaścić sukces budowny przez lata. Słuchajcie głosu swoich ludzi - to jest klucz do sukcesu

J.
Pracownik
@Co tu się dzieje?

W punkt. Panie R. Karma wraca. Proszę zakasać rękaw i pokazać jak to sprawnie można machać tą przekładką na prawo i lewo. Aldi to najgorszy pracodawca od około pół roku. Atom to obłuda a gwiazdorzenie na FB jest co najmniej śmieszne. Tylko nieliczni KRS wspierają sklepy, reszta... Szkoda gadać.

Solidarnie
Pracownik
 Pytanie
@Co tu się dzieje?

Dokładnie,musimy zacząć strajkować razem w ustalonym dniu wywiesić karteczki jak wtedy kiedy mamy pracować sami na sklepie "awaria techniczna" niedługo majówka i zarząd już zajęta ręce na obroty a nas wyciśnie jak cytryny. Co wy na to żeby zrobić im kuku 2 maja? Mamy tyle odwagi aby zrobić to razem ? Jeżeli nie teraz to znowu jakiś socjopata będzie biegał i sprawdzał czy mamy kłódki w szafkach albo cyferki na tablicy kędy my nawet nie wiemy kiedy wyłożyć towar! Co wy na to ? 02.05.2024 solidarnie ?

Radosława
Pracownik
@Co tu się dzieje?

Zdecydowanie mamy co robić, zamiast zajmować się obrotem , towarować półki ważniejsze są kłódki i inne pierdoły. Jesteśmy wykończeni fizycznie i psychicznie. Narasta w nas frustracja, chcielibyśmy tak dużo zadań wykonać a fizycznie nie jesteśmy w stanie. Praca/Sklep w którym pracujemy to jak nasz drugi dom o który każdy chce zadbać a tu nie ma jak. Doprowadzicie do tego że wieloletni ,zaangażowani pracownicy jeden po drugim będą się zwalniać. Nie od razu ale z czasem tak będzie, im dłużej będzie trwał ten cyrk. Mamy już wszyscy poprostu dosyć!!!!!

Paweł
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 dni.
Kandydat
 Pytanie

Praca w biurze w Katowicach System pracy hybrydowej- jak wygląda? Ile można pracować zdalnie? Czy dla stanowisk gdzie jest wymagane prawo jazdy kat b oferują auto służbowe? Jeżeli tak to jakie?

KONIEC ALDI
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj wróciłam z pracy, w sumie to z totalnego (usunięte przez administratora) bo inaczej tego nie można nazwać, nie mam siły na życie, dla swoich dzieci, dla męża, przestałam się czuć jak kobieta, czuję się jak zwykły pomiatany (usunięte przez administratora)do tyrania samej na zmianie i bita batem bo mało, bo produktywność, bo brudno pod koszem, bo cenówki, bo kolejka, bo dziury na sklepie – CZY SZANOWNA DYREKCJA OTWORZY OCZY??? JESTEM SAMA NA ZMIANIE, przyjmij dostawę, rozłóż boxy z mięsem, sprawdź MHD, oklej 30%, posprzątaj, wstaw boxy na swoje miejsce na magazyn, tylko magazyn jest zawalony po sufit towarem, potem kilka palet OW, przekładaj, sprawdzaj, odpisz, posprzątaj, sprawdź cenówki, następnie mixy… w między czasie milion innych zadań, trzeba pomóc Klientom, puścić na przerwę…., zadania z TASKa, tyle lat oddana lojalna wobec ALDI, wobec swojego KRS….. ale zrozumiałam że mój mąż ma rację – to nie jest tego warte, koniec, dość, nie jestem na robotach przymusowych jak moja prababcia, czas na L4, po prostu odpocząć, zająć się świętami, rodziną, normalnie, po świętach rozejrzeć się za nową pracą, mąż mówi że spokojnie damy radę, za mniej ale normalnie, wcześniej pracowałam normalnie, było ciężko ale była motywacja, zaangażowanie, nie chcę umrzeć z nerwów i stresu, totalnego wykończenia fizycznego, dzisiaj wpada mój KRS – mówi że do jutra mam przeszkolić personel z filmami z obsługi, zbierać podpisy , sprawdzić naklejki na kasie, posprzątać magazyn – pracuje z nim już długo, w życiu nie widziałam tak psychicznie wykończonego człowieka, pytam się czy to jest ważne teraz? on na to ze łzami w oczach że prezes nakazał, mówił jakieś nazwisko ale w pośpiechu, więc nie podam, chyba angielskie, po czym poleciał na sklep coś sprawdzać i pojechał bo mówi że inne sklepy też musi sprawdzić, dla niego bym wiele zrobiła – ale już nie teraz, już nie dla ALDI, i na koniec pytanie do HR Katowice: dlaczego nie ma pomocy z administracji w tym roku?, boicie się że samemu trzeba rozłożyć kilkanaście palet w ciągu 8-miu godzin?, sami jesteście współ-autorami tego co się dzieje a teraz jak sz…..y po kątach aby do świąt?, jak weszła procedura pracy 1 osoby na zmianie to awantura, atomy, pytania – pewnie po to żeby poznać personalia i wywalić zadających pytania….. dziękuję za wykończenie mnie, KOLEŻANKI KOLEDZY – czas powiedzieć dość!, czas na odważne decyzje, czas na PIP, czas na człowieczeństwo, czas na normalne życie. Wesołych Świąt

Nikita
Pracownik
 Pytanie

Witam pracuje w tej firmie kilka ładnych lat i to co teraz się dzieje przechodzi ludzkie pojęcie. Firma chce dwoma osobami na zmianie zwojować świat. W warzywniaku na "rogu" jest więcej obsługi. 1 osoba na kasie i jedna na sklepie która ma ogarnąć biuro 18 pv-ałek 20 zadań z taska, wypiek top 10 musi być czy masz czas czy nie towar wyłożyć przygotować akcje i czasem na kasę doskoczyć. Przecież to jest fizyczne wykańczanie człowieka i nierealne do zrobienia . Mamy przyciągać klientów pytam się zatem jak? Tym że brak towaru na sklepie bo nie ma komu go wyłożyć? Tym że kasjerka maksymalnie wydłuża czas dzwonienia na drugą kasę bo wie ile jest do zrobienia a klient się niecierpliwi bo musi stać. Rozumiem że zysk jest bardzo ważny dla przyszłości firmy ale dlaczego do centrali zatrudnia się ludzi jednocześnie maksymalnie ograniczając ilość pracowników na sklepach. Czy nas rzeczywiście mają za nic. Na kogo my wszyscy pracujemy? Więcej dyrektorów w tej firmie będzie niż rąk do pracy. To jest naprawdę złe podejście nie sprzyja przemęczonym pracownikom a już na pewno nie pomoże w rozwoju firmy.

Aldik
Pracownik
 Pytanie
@Nikita

Przecież towar na sklepach jest, jakimś cudem. Pieczywo jest, a to że wszędzie bałagan , kartony się walają, brudna podłoga to już nie ważne. Mimo pracy w dwie czasem trzy osoby nadal nie jesteśmy produktywni. Proszę niech ktoś mi pokaże właściwą organizacje pracy na zmianie obliczoną na poszczególne godziny. Ile czasu ma mi zająć to czy tamto. Wg procedury fresco mam 75min na przebranie i odpis ow, po 25min na każdą paletę ow. W związku z tym przy dwóch osobach na zmianie od rana, zanim zrobię wypiek, który trwa wg listy wypieku do 8:00 by wypiec zapas, ow skończę przebierać i wykładać o 11:00 /11:30. A gdzie reszta zadań?! Mixy? Chłodnia? To jest nie realne.. Może wrotki nam skombinujcie aby było szybciej. Zawsze byłam sercem z firmą i rozumiem ,że musimy zacząć zarabiać i należy oszczędzać, ale czy Naprawdę nie da się inaczej? Tylko kosztem zdrowia personelu?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

Cześć, chciałem podzielić się moją opinią na temat pracy w Aldi we Wrocławiu. Trafiłem do tej sieci całkiem przypadkiem, bo już dłuższy czas nie mogłem znaleźć pracy takiej jak szukałem (mam porównanie z pracą w korporacji). Niestety, te dwa lata, które tam spędziłem to był istny dramat, łącznie z tym, że byłem przemęczony, wiecznie niedospany przez poranne zmiany i zmęczony psychicznie przez to miejsce. Zacznę od tego, że w tej firmie nie ma ŻADNEJ polityki personalnej. Nikogo nie obchodzą pracownicy, ich potrzeby, ma być tylko rozłożony towar i porządek na magazynie. Po pierwsze - jeżeli chodzi o urlopy, planuje się je na początku roku, a później nagle okazuje się, że "góra" każe schodzić z urlopów i dostajesz co 3-4 miesiące urlop, żeby nie móc wykorzystać go wtedy kiedy Ty chcesz. Czy to jest w ogóle legalne? Miałem zaplanowany urlop na lipiec, przesuwali mi go trzykrotnie, aż w końcu udało mi się pójść na wolne dopiero we wrześniu. Po drugie - grafik pracy. Kierownicy najczęściej w ogóle nie biorą pod uwagę próśb grafikowych pracowników, układają po swojemu i jakimś cudem, często się okazuje, że np. w danym miesiącu dali Ci za dużo albo za mało godzin i nagle ostatniego dnia musisz zostać i zrobic np. 12 h. Dodatkowo - nie raz się zdarzyło, że grafik na dany miesiąc dostawałem już w owym miesiącu, gdzie wg prawa powinien być wywieszony do ostatniego piątku miesiąca. Po trzecie - wypłaty. Wypłata jest niska w porównaniu do konkurencji oraz do obowiązków i trudności tej pracy. Nie ma żadnej premii, jest jedynie karta przedpłacona, na której jest marne 215 zł. Wynagrodzenie zawsze wpływa ostatniego możliwego dnia późnym popołudniem. Jeżeli okaże się, że musisz iść na chorobowe, to firma nie liczy 80% od Twojej podstawy, tylko 80% od dni, których byłeś w pracy, więc np. za tydzień nieobecności odejmują ponad 400 zł z wypłaty.Jeszcze jedna kwestia odnosnie pieniedzy - bylem zatrudniony na pełny etat na umowie o prace, a co miesiac dostawalem inna wyplate. Po czwarte - nadgodziny. W tej firmie nadgodziny są obowiązkowe, nie można wyjść dopóki kierownik tak nie uzna. Co więcej, już po przebraniu sie, wybiciu z pracy itd. trzeba czekac, az kierownik zabezpieczy sklep, co czasami trwalo bardzo dlugo i zdazylo sie nie raz, ze wychodzilem z pracy przed 24:00. A żeby jeszcze tego było mało - nadgodziny TRZEBA odbierać, nie ma możliwości spieniężenia ich. Po piąte - przerwa. Przerwa w Aldi trwa tylko 15 minut. W tym czasie masz zdążyć zjeść, załatwić się i czegoś napić. To jest zdecydowanie za krótko. Jak w trakcie pracy, np. wtedy kiedy siedzisz na kasie będziesz chciał zejść do toalety, to kierownik Ci zwróci uwagę, że gdzie Ty schodzisz i masz kasować. Po szóste - kierownictwo. Niestety, nie znają się w ogóle na zarządzaniu ludźmi. Pracowałem m. in. w sklepie we Wrocławiu, przy ul. Kościuszki(usunięte przez administratora). Pamietam taki dzień, kiedy byłem na odpieku pieczywa i zostało doslownie 10 sek do końca wypieku i już się mnie czepiał dlaczego stoję, że mam wypiekać szybciej. Jest to osoba z nerwicą, choleryk, nie potrafi w ogóle chwalić, tylko ciągle za wszystko karci. (usunięte przez administratora) Ogólnie podsumowując – za mało ludzi, za dużo pracy, brak polityki personalnej, brak możliwości rozwoju, niskie wynagrodzenie. NIE POLECAM. Nie aplikujcie do tej firmy.

Nena
Pracownik
 Pytanie
@anonim

A Ty naprawdę w Aldi pracujesz...?

Aldi
Pracownik
@anonim

Hej, pracuje od kilku lat w firmie i chciałabym co nieco sprostować. 1.Polityka personalna jest, jeśli coś jest nie tak zawsze możesz zgłosić to anonimowo, o ile nie masz odwagi napisać/powiedzieć bezpośrednio przełożonemu/centrali 2. Urlopy. Po pierwsze urlopy są planowane na cały rok do przodu. Jeśli jest potrzeba to czasami przełożony może poprosuc

Kaa
Pracownik
@anonim

Tak się składa, że pracowałam z Robertem kilka lat. Bardzo w porządku człowiek, który nie lubi leserstwa- to chyba normalne. Zależy mu na sklepie jak nikomu innemu z rejonu. A Pani S.T. no cóż ciężko się nie zgodzić jej motto życiowe wykończyć wszystkich kierowników, którzy jej podlegają. Potrafi kpić z Ciebie do Twoich pracowników. Jeżeli masz swoje zdanie to już masz problem. Ta kobieta nie wie co to kodeks pracy, nie potrafi wyliczyć dni wolnych pracownikowi i twierdzi, że jak ktoś ma pół etatu to ma odpowiednio mniej dni urlopu. Jest bałaganiarą gubi kwity w swej skodzie a później winny kierownik. Osobiście kończę pisać książkę na jej temat...

Kasjerka
Inne
@anonim

Znam Pana Roberta kilka lat pracowaliśmy razem na jednym sklepie i musse ci powiedzieć,że to co wypisujesz to stek obrzydliwych kłamstw pod jego nazwiskiem. Takiego kierownika jak on to trzeba szanować był i napewno jest do rany przyłoż z każdą " pierdołą" można było iść i zawsze pomógł. Grafiki zmieniał i pewnie zmienia na każde życzenie. Niezmam takiego kierownika który ba równi ze swoim zespołem pracuje na sali sprzedaży przy paletach z towarem a on zawsze i pewnie dalej tak jest.Bardzo mile go wspominam ponieważ pracuje na innej placówce. Zawsze pomocny i spełniający każda zachciankę pracowniczą osobiście nie mam nic do tego kolesia sympatyczna i miła osoba. Co do ciebie to znamy się z innego sklepu dla przypomnienia Wrocław Szybowcowa wiec nie przesadzaj wieczne zwolnienia i uz sam robiłeś wszystkim pod górkę bo wtedy inni musieli pracować za ciebie. Miej szacunek do innych jak inni mają do ciebie. A na szacunek musisz sam sobie zapracować. M.

Byly pracownik
Były pracownik
@anonim

Tak dokładnie jest zwolniłam się z Sopotu ludzi traktowali jak G!

A.klkk
Pracownik
@Kaa

Pracowałam w Aldi przez chwile , chciałam spróbować sił w spozywce. Pełna zgoda brak kultury organizacyjnej i słaba kultura osobista Pani Sylwi.

Chorobowe
Kandydat
@anonim

Nie ma możliwości ustalenia sobie indywidualnych sposobów obliczania zasiłków - dodam również, że zasiłek to nieniekoniecznie 80% płacy zasadniczej, zachęcam do przejrzenia ustawy zasiłkowej.

Gal anonim
Pracownik
@anonim

Pracuje w Aldi ponad dwa lata i jest całkiem inaczej niż piszesz w moim sklepie . Caaaalkiem inaczej no ale to może dużo zmieniać przez kierownika

Piekna
Były pracownik
@Byly pracownik

W 100./. Się zgadzam też odeszłam stamtąd

prawnik
Inne
@anonim

piszesz kokego totalne bzdury a jednoczesnie prawde zawartą w Kodeksie Pracy. Proponuję zapoznać sie z KP a potem wymieniac minusy. Po drugie jakie było pańskie zaangażowanie. Po yltrzecie prosze wybierac zajecie i prace ktora sprawia przyjemnosc a nie przez przypadek. Po czwarte jak pan taki zmeczony to proponije wizyte lekarską...a wogole to proponuje usiasc wygodnie w fotelu zrobic sobie herbate i zaczac użalac sie jaki to pan jest nieszczesliwy i skrzywdzony przez los...

Przemek
Pracownik
@anonim

Znam Roberta,bo pracuję tam 6 miesiecy przy ulicy Kosciuszki we Wroclawiu.Znam rowniez 13 Lidlów we Wroclawiu,bo w nich pracowalem.I oprócz kierowniczki z Lidla przy ulicy Balonowej/Elzbiety ,nie poznalem tak zaangażowanej osoby w rozwój ,,swojego,, sklepu ,jak Robert Juzkow.Tak więc reasumując Anonimie ,albo nie znasz życia lub po prostu jesteś nygusem życiowym.Nie pozdrawiam.

Anita
Pracownik
@anonim

W punkt ! Wszystko się zgadza niestety

Już nie klient
Inne
@anonim

Masz rację, we wszystkim. Mało tego ucr@ińcy zatrudniani w Aldi otrzymują masę dodatków, są lepiej traktowani niż Polacy . Od 3 lat nie robię tam zakupów , oraz moi znajomi , przyjaciele i rodzina

Zosia
Były pracownik
@anonim

Tragedia ,,firma nastawiona na zysk pracownik śmieć nie polecam ...ani na zakupy ,a tym bardziej do pracy wyzysk straszny (usunięte przez administratora) ..weekend każdy w pracy ,firma w ogóle nie szanuje pracowników tylko klienci się liczą i obroty..podwyżek brak ,,bony śmieszne hehe przy tej inflacji warte chyba 20 zł ...????????nie polecam tylko gdzieś zgłosić żeby zamknęli (usunięte przez administratora) całkowicie ...

Marta
Pracownik
@anonim

Brawo za komentarz sam prawda ...i jeszcze bym dodał że wykorzystują maksymalnie i nikt z tym nic nie robi ...inflacja tak brak podwyżek ,bony her 210zl ,warte chyba 40zl ..żenada ..też nie polecam ..firma nastawiona na zysk pracownicy ich nie obchodzą i jeszcze pomysł na święta wielkanocne taki prezent od firmy na święta do 23 otwarte ..a gdzie w tym pracownicy tyrają dzień w dzień za grosze..

Osoba
Były pracownik
@anonim

Ja też nie jestem zadowolona z firmy Aldi zwolniono mnie po 8 latach tak poprostu,ponieważ miałam operację i nie nadaje się już do pracy w Aldi.Nie ważne że jestem człowiekiem który musi żyć.Nie szanują sobie pracowników z długim stażem przykre

Mika
Były pracownik
@anonim

Totalnie potwierdzam. Byłam przenoszona z jednego sklepu dodatkowo na drugi. W Dabrowie Gorniczej. Obiecywano że dostanę umowę na cały etat jeśli przejdę bo pierwsza umowa podobno zawsze na 3/4 etatu. Przepracowałam kilka miesięcy. Regionalny okazal się wielkim (usunięte przez administratora) Zbywał mnie z tym tematem. A gdy kończyła mi się umowa. To 5 dni przed końcem umowy dopiero się dowiedziałam że nie przedłuży mi umowy. Nie dostałam nawet czasu na znalezienie pracy. Dodatkowo nie dostałam wytłumaczenia jaki jest powód zwolnienia. Cały rok nie chorowałam. Kiedy trzeba było przyjść bo dziewczyny chorowały to przychodziłam. Zawsze staralam się się jak mogę i zzlam na rękę. Totalnie nie polecam. Same spiski za plecami obgadywanie.

Rocky
Pracownik
@anonim

Karta przedpłacona wynosi 210 zł, nie 215

@atomówka
Inne
@anonim

I dalej nic się nie zmieniło w tej kwestii.Ludzie którzy pracują tam wiele lat ,trudno nazwać człowiekiem...to już maszyny zaprogramowane i jedynie tylko reset lub zmiana dysku pomoże.

Starszy kasjer
Pracownik
@anonim

Zagadam się w 1000%. My już od kilku tygodni pracujemy 2/2 i dzisiaj się okazało, że to nadal za dużo. Wyznaczyli mam konkretne godziny pracy na tydzień i okazuje się, że tydzień z niedzielą handlową musimy zamknąć w uwaga! 204h. 2/2 cały tydzień + niedziela 2x12h wyszło już 216. Jesteśmy wyczerpani pracą w dwie osoby, robota jest zrobiona "na odczepne", bo na dobre zrobienie czegokolwiek nie ma czasu. Jest kolejka, kasjerka nawet nie dzwoni, bo wie, że osoba na sklepie biega i nie wie w co ręce włożyć. Przyjmując się rok temu byłam pozytywnie zaskoczona firmą, wcześniej pracowałam w Biedronce czy Dino i wiem co tam się działo. Teraz tu jest jeszcze gorzej. Firma się cofa, zamiast zachować fajne podejście do klienta i tym przyciągnąć ludzi, których nam brakuje góra wierzy w produktywność i zabija rozwój firmy. Lubię swój zespół i jest mi bardzo przykro, że firma tak obniżyła poziom...

Pracownik
Pracownik
@anonim

Praca w tej firmie to dramat ,minimalna obsługa np 3 osoby na rano 3 na popołudnie , towar wjeżdża co dziennie ,nie ma możliwości na spokojną pracę a jeszcze wymagania od rejonowego ma być zrobione i jego to nie obchodzi ,poprostu katastrofa

Zostaw merytoryczną opinię o Aldi Sp. z o.o. - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Aldi Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 889 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aldi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii