Opinie o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie STILO ENERGY S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w STILO ENERGY S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Piotr
Inne

Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.

Maciej
Inne
@Piotr

Podaj proszę adres jak i z kim się kontaktowałeś mam podobny problem i chciałbym zmienić administratora mieć sam dostęp i podgląd I możliwość

Bonzo
Inne
 Pytanie

U nas po instalacji nie działały 2 z 3 mikro inwentery czyli 4 panele. Dodzwonić się do nich nieda. Na zgłoszenia nie odpowiadali. Udało mi się porozmawiać z handlowcem i po 1.5 miesiąca wymienili mi te wadliwe. Jeden dziala do dziś a drugi działał jeden dzień. Teraz od miesiąca cisza z wyjątkiem telefonu od pani Księgowej kiedy opłacę druga część faktury. Powiedziałem, że kiedy będzie wszystko działać, to coś odburknęła i się rozłączyła. Dodam jeszcze taka ciekawostkę, że wypełniłem zgłoszenie o nową instalacje to po 2 min. Do mnie odzwonili a tak po 2h na infolini i nic. Oczywiście pan nic nie wie bo to nie jego działka a na pytanie czy ta firma istnieje jeszcze? odpowiedział, że tak ale przechodzą restrukturyzację... Ręce opadają.

LeRy46Ziel
Inne
@krzychu07l

Uszkodzony mikroinwerter , prywatnie montażyści odcieli go za 300 zł i teraz nie działa tylko 4 panele...

VVV
Inne
 Pytanie

Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.

anonim
Inne
@2021

To ile na tą chwilę zatrudniają ludzi, wszyscy Ci mają umowy? Czy pracownicy zostali uprzedzeni o możliwości zwolnienia?

Jan
Inne

Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.

Bartosz
Inne
@xxx

Powiesz o co chodzi? Poprzedni pracownicy nie dostali zaległych wypłat? O jakiej upadłości mówisz? Przecież firma normalnie prosperuje. Przynajmniej tak to wygląda w sieci. Weź wytłumacz.

Piotr
Inne

Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.

Rafik
Inne
@Piotr

A możesz napisać jaki problem był z QS1. Z jakiego rejonu jesteś i ewentualnie na serwis co wymieniał.

Piotr
Pracownik
@Rafik

Problem polegał na tym, że z dnia na dzień coraz rzadziej się włączał. Doszło do tego, że załączał się raz w miesiącu. Dodatkowo powyżej 200wp produkcji z paneli ograniczał produkcję do 10% - 15% swoich możliwości. Od września 2023 przestał pracować całkowicie. Jestem z okolic Olsztyna a mikroinwerter wymienili mi chłopaki z JSP Energy z Olsztyna. Samą zmianę identyfikatora QS1 zrobiłem już sam. Co ciekawe serwis APSystem zweryfikował czy dobrze to zrobiłem i wysłałi w mailu raport że jest ok.

Maciej Nowy wpis
Inne
@Piotr

Podaj proszę adres jak i z kim się kontaktowałeś mam podobny problem i chciałbym zmienić administratora mieć sam dostęp i podgląd I możliwość

Były serwisant Nowy wpis
Były pracownik

Dzień dobry, jeżeli macie Państwo problem z instalacją, chmurą lub chcecie Państwo rozbudować istniejącą, Zapraszam, województwo dolnośląskie

były serwisant Nowy wpis
Były pracownik
@Były serwisant

mój numer telefonu 786-810-698

ja
Inne
 Pytanie

Czy ktoś otrzymał jakikolwiek zwrot jakiejkolwiek kwoty od Stilo z tytułu zwrotu zaliczki?

Alicja Nowy wpis
Inne
@ja

Nie, od roku mamy zasądzone zabezpieczenie w wysokości wpłaconej w 2022 zaliczki i ani grosza z tego tytułu.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Roksa
Inne

Tak na przyszłość, oni dobrze wiedzieli że mają uszkodzone inwertery , i je sprzedawali klientom . Po prostu nie mają pojęcia które były/są uszkodzone

energy
Inne
@Roksa

tak. jestem byłym instalatorem. wiedzieli ze mają wadliwe mikroinwertery i mimo to montowali klientom. z góry zakładali ze będzie upadłosc i brak gwarancji

Ewitka
Inne
 Pytanie
@energy

Hej, skoro jesteś instalatorem to gdzie zgłosić awarie? Nikt ze stilo nie odpowiada

Energy
Były pracownik
@Ewitka

Prywatnie do byłych instalatorów. Stilo już nie ma. Gwarancji tez

logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marta
Inne

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie aplikacji do monitorowania pracy instalacji (Hoymiles), czy ktoś z Państwa jest w stanie wyjaśnić mi co się z nią stało i ewentualnie czy jest możliwość pobrania innej, żeby monitorować pracę paneli

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Marek
Pracownik
 Pytanie

Gościu po co to piszesz? Nie wiedziałeś,ze masz uszkodzony inverter, a masz w ogóle panele?

Marek
Inne

ECU nie musi być zalogowane do chmury. Możesz lokalnie sprawdzić jak pracują poszczególne panele. Chmura to taki bajer gdzie jest historia , wykresy itp. ale do pracy instalacji nie jest potrzebna.

Gosia-358
Inne
 Pytanie
@Marek

A jak to sprawdzić? Nam dostęp do chmury zablokowali w czerwcu i od tamtej pory widzę jedynie po liczniku ile oddaje do sieci, bez wglądu do tego czy wszystko działa. Ewentualnie jak przenieść się do innej chmury? Proszę o podpowiedź.

Marek
Pracownik
 Pytanie
@Gosia-358

Jakie masz mikrofalowniki? Jeśli Hoymiles to na DTU możesz zobaczyć jak pracuje każdy falownik. Jak jest w APS nie wiem. Napisz bezpośrednio do producenta (waściela chmury) opisując sytuację i proś o utworzenie dostępu.

Gosia_358
Inne
@Marek

Mamy Hoymiles. Dziękuje, producent tez powinien znać problem z Stilo, wiec mam nadzieje, ze pomogą.

anonim
Inne

Ci serwisanci tu co o nich piszecie to pracują na umowie przez firmę wgl czy to jacyś wolni strzelcy? Szukam pracy żeby sobie dorobić, znajomy o nich wspomniał. Ale nie wyjaśnił, jak to dokładnie działa tutaj. Dlatego pytam.

Ayo
Inne

Mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej o pracy w sieci partnerskiej? Taką ofertę można znaleźć na stronie firmy, standardowych ogłoszeń o pracę nie ma. Jak wygląda bycie takim partnerem? Co wchodzi w skład obowiązków? Na jaką umowę zatrudniają? Nie mam pojęcia jak to funkcjonuje, a wygląda zachęcająco, chętnie poznałbym opinie innych.

Xxx
Były pracownik
@Ayo

Chcesz robić za darmo to idź. Wystarczy poczytać komentarze, raporty spółki poprzeglądać, żeby zobaczyć, że ta firma to bankrut. Nie popłacili pracownikom pensji, ludzi (usunięte przez administratora) wciskając nic nie warte przeglądy, zaliczki pobrali i nic nie robią, gwarancja, reklamacja w tej firmie nie istnieje. Porażka na całej linii. Tylko kombinują jak wyłudzać kasę i nic więcej. Szukają głupich.

qqryq
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy te dziady zwróciły komuś ratę układową z tyt. zwrotu wpłaconej zaliczki na montaż ?

Weronika
Inne

Cześć, ja akurat nie jestem zainteresowana przeglądem a widzę że to główny temat tutaj. No a co z pracą? Ojciec szuka czegoś i chciałam zapytać , czy tutaj nie ma opcji przypadkiem, żeby się przyjąć. Ktoś pisał kiedyś, że miał jakiegoś serwisanta etc. Umowę daje jak coś? Dziękuję

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Xxx
Inne

Robią wszystko żeby unieważniać gwarancję bo to bankruci! Serwisów nie ma czym i kim robić. Unieważniają gwarancje z byle jakiego powodu, bo tylko wymyślanie i naciąganie ludzi im zostało

Marek
Inne
 Pytanie
@Xxx

Po co gwarancja jak firma zostanie zlikwidowana?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

ale trafiłem na cebulę
Inne
 Pytanie

czyli jak kupisz sobie powiedzmy merca w salonie, z gwarancją i jakiś były pracownik będzie pisał: nie jedź tam na przegląd bo ich pracownicy nie mają prawa wykonywać przeglądów i nie mają odpowiedniego sprzętu i ogólnie to nie stracisz gwarancji jak nie wykonasz przeglądu to będziesz słuchał takiego człowieka? myślałem że to merc ustala sobie kto, jakim sprzętem będzie robił to co będzie w jego karcie przeglądu. no to jak jest?

ale trafiłem na cebulę
Inne
 Pytanie

a z kim masz podpisaną umowę, jakie są jej zapisy, kto jest gwarantem, kto jest dystrybutorem? kto tu jest autoryzowanym salonem a kto Kaziem? tylko napisz jak jest a nie co Ci się wydaje.

qqryq
Pracownik
@ale trafiłem na cebulę

Podpisaną umowę mam z badziewiakami z którymi nie sposób się skontaktować, którzy olewają swoich klientów, którzy nigdy nie powinni zaistnieć na rynku, a którymi powinien zająć się prokurator. Ale powoli.... Wąsik z Kamińskim też się doczekali

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Xxx
Były pracownik
 Pytanie

To jednak sałaty nie zwolnili? Niby dostała wypowiedzenie

anonim
Inne

Ale to chwila, w parę dni zmienili nazwę i ty już uważasz że ktoś okłamuje klientów ? W sensie nie rozumiem, skoro zwolnili tyłu pracowników to czemu w zakładce kariera jest pusto i nie ma nowych ofert pracy? Kto robi teraz przeglądy ?

klient
Inne
 Pytanie

Mam serwisowanie z Waszej firmy na zainstalowaną fotowoltaikę i pompę ciepła.Kto przejmie serwisowanie skoro firma nie odpowiada na tel.ani maile?Obecnie od 23 grudnia mam awarię pompy ciepła i z nikim z firmy nie mogę się skontaktować w tej sprawie. Proszę o szybką pomoc,obawiam się że dodatkowo nadchodzący mróz może poczynić większe uszkodzenia.

qqryq
Inne
@klient

To nie jest oficjalna strona Stilo więc na pewno tutaj nie odpowiedzą, tym bardziej, że nie odpowiadają oficjalnymi kanałami. Proponuję znaleźć inną firmę aby wszystko działało i wystąpić z roszczeniem do Stilo o zwrot kosztów usunięcia awarii. A czy się odzyska - to już inna sprawa. Ważne, że sprzęt będzie działał.

anonim
Inne

Cześć, dajcie znać, jakaś praca to tam jest teraz? Potrzebuje czegoś jak najszybciej najlepiej od zaraz. tu ktoś numery jakieś podaje, ale to nie do pracodawcy? Mnie interesuje kontakt, żeby o pracę spytać. Ogólnie do niego trzeba iść czy do urzędu tak jak czasem szukają tam?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Zdzisiek
Inne
 Pytanie

A czy jest kontakt do serwisanta w woj.podlaskim?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Przeszły niedoszły
Inne
 Pytanie

Ej ale to jest brutto czy netto? Bo to dość istotne.

anonim
Inne

Ja nie ogarnąłem. To firma upada tak? Ale serwisanci nadal pracują i mają mieć nowe umowy? Co z tymi wynagrodzeniami wspomnianych pań? Otrzymały je czy nie? I czy w takim razie serwisanci mogą być pewni, że wynagrodzenia będą otrzymywać?

Były serwisant
Były pracownik
@anonim

Ja nie otrzymałem wynagrodzenia sprawa w sadzie @JV jak chcesz się tam zatrudnić to jesteś (usunięte przez administratora) naiwniak. Szukają pewnie ludzi do pracy bo umowy serwisanci maja do 30 Listopada, wiec pewnie nie chcą z kimś jej przedłużyć lub od nich ucieka, podejrzewam bardziej to drugie on ucieka i jej nie przedłuży. I będziesz miał jeździć robić przeglądy które polegają jedynie na sprawdzeniu napięcia sieci bo nic innego nie możesz zrobić, no może jeszcze jedno sprawdzenie rezystancji uziemienia, cała reszta to wielka ściema na tym przeglądzie.

anonim
Inne
@Były serwisant

Ale to nie otrzymałeś wynagrodzenia za jeden miesiąc? Dlaczego? Jak to skomentowali/jak to tłumaczą? Czy takie sprawdzanie napięcia sieci i rezystancji uziemienia jest trudne? Na jaką pensję mogę liczyć przy wykonywaniu takich obowiązków?

Bartek
Inne
 Pytanie

Bezskutecznie próbowałem dzwonić na serwis, ale widzę, że tutaj na GOWork działa skutecznie, więc postanowiłem Was zapytać :) Zmieniłem jakiś czastemu router WiFi na Huawei EG8145X6 i oczywiście rozłączyło mnie to z aplikacją. Po jakimś czasie doszedłem do tego, że moduł WiFI ogniw od APSystems po prostu nie widzi sieci WiFi z dostępem do internetu. Przeczytałem instrukcje i zmieniłem tam w opcjach routera w sieci WiFi 2.4GHz tryb obsługi na 802.11b/g/n (sugerowany w instrukcji to 802.11g/n, ale nie mam takiego dostępnego w swoim routerze). Połaczyłem się z WiFi, aplikacja niby działa tylko tak jakby ją rozłączało, bo czasem jak wejdę to działa, a czasem nie. Moduł ApSystems pokazuje cały czas status 'connected'. Irytuje mnie ta kwestia strasznie. Czy ktoś może z Was tutaj miał podobny problem? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc ;) Dzięki i powodzenia, bo widzę, że tutaj ciężkie problemy i niektórych.

Gosia_358
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, A czy jest gdzieś informacja jak uzyskać dostęp do zablokowanej aplikacji? Po wielu telefonach i kłótniach zablokowali mi dostęp do danych i monitorowania pracy instalacji. Posiadam aplikacje s-miles, mikroinwerter Hoymiles i od czerwca nie mam podglądu jak pracują mikroinwertery. Proszę o pomoc.

qqryq
Pracownik

Proszę sprawdzić na stronie NEOHEAT albo skontaktować się z producentem

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

marek
Inne
 Pytanie

Jaki rejon?

Tolek
Inne

Od 6 września (zgłoszenie) czekam na naprawę dachu ponieważ dach przecieka w miejscach, gdzie został przykręcony stelaż - nie zabezpieczono odpowiednio przed przeciekanie i po 2 latach niestety, gdy pada obfity deszcz cieknie po suficie i ścianach. !7 październik był co prawda serwisant ale tylko pooglądał i stwierdził, że nie ma odpowiedniej izolacji i wina jest nieprawidłowego montażu. Do dzisiaj brak odpowiedzi od Pani Dyrektor Aleksandry Sałaty na moje maile, a dach cały czas przecieka. Wygląda na to, że trzeba będzie naprawić we własnym zakresie, a fakturę wystawić na Stilo Energy S. A. Wypadałoby nagłośnić w mediach sprawę gwarancji udzielanych przez firmy oferujące zarówno fotowoltaikę jak i inne urządzenia, na które udzielana jest długoterminowa gwarancja. Może ludzie przestaną kupować to zmienią się przepisy, gwarantujące solidność sprzedaży - np złożone w banku w znacznej kwocie gwarancje finansowe.

Zostaw merytoryczną opinię o STILO ENERGY S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?

    Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
STILO ENERGY S.A.
Przejdź do nowych opinii