Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.
Podaj proszę adres jak i z kim się kontaktowałeś mam podobny problem i chciałbym zmienić administratora mieć sam dostęp i podgląd I możliwość
U nas po instalacji nie działały 2 z 3 mikro inwentery czyli 4 panele. Dodzwonić się do nich nieda. Na zgłoszenia nie odpowiadali. Udało mi się porozmawiać z handlowcem i po 1.5 miesiąca wymienili mi te wadliwe. Jeden dziala do dziś a drugi działał jeden dzień. Teraz od miesiąca cisza z wyjątkiem telefonu od pani Księgowej kiedy opłacę druga część faktury. Powiedziałem, że kiedy będzie wszystko działać, to coś odburknęła i się rozłączyła. Dodam jeszcze taka ciekawostkę, że wypełniłem zgłoszenie o nową instalacje to po 2 min. Do mnie odzwonili a tak po 2h na infolini i nic. Oczywiście pan nic nie wie bo to nie jego działka a na pytanie czy ta firma istnieje jeszcze? odpowiedział, że tak ale przechodzą restrukturyzację... Ręce opadają.
Uszkodzony mikroinwerter , prywatnie montażyści odcieli go za 300 zł i teraz nie działa tylko 4 panele...
Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.
To ile na tą chwilę zatrudniają ludzi, wszyscy Ci mają umowy? Czy pracownicy zostali uprzedzeni o możliwości zwolnienia?
Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.
Powiesz o co chodzi? Poprzedni pracownicy nie dostali zaległych wypłat? O jakiej upadłości mówisz? Przecież firma normalnie prosperuje. Przynajmniej tak to wygląda w sieci. Weź wytłumacz.
Czytając wpisy i opinie pozostałych osób, pozwolę dodać swoją... Mam instalację od SE od 21 go roku, od początku kulał jeden mikroinwerter, zwodzili że to niby zbyt wysokie napięcie na fazie itp. pod koniec 2023 zaproponowano mi (i moim rodzicom w drugiej, sprawnej instalacji) przegląd za 700zł netto, zgodziliśmy się... w mojej serwisant stwierdził, że jeden mikroinwerter jest niesprawny i odnotował to w protokole. To było na początku grudnia 2023. Pod koniec grudnia napisałem do p. Sałaty prośbę o określenie czasu naprawy, odpisała, że sprawa jest u techników i że się odezwie jak tylko bedzie informacje co do wymiany.... to tyle, później zero kontaktu. Zadzwoniłem do obsługi klienta Apsystems do Niderlandów i okazało się że znają temat z Stilo Energy, mało tego wycofali im sprzedaż podzespołów do PV. Reasumując bo szkoda gadania, wysłali mi QS1 i po zmianie cała instalacja hula sprawnie. Dodatkowo dowiedziałem się, że APSystems daje gwarancję producenta na 10 lat od momentu instalacji. Poprosiłem ich o zmianę "Administratora" na moje dane i oczywiście tak zrobili, dzięki temu mam dostep do wszystkich danych, w tym napięć na poszczególnych inwerterach.
A możesz napisać jaki problem był z QS1. Z jakiego rejonu jesteś i ewentualnie na serwis co wymieniał.
Problem polegał na tym, że z dnia na dzień coraz rzadziej się włączał. Doszło do tego, że załączał się raz w miesiącu. Dodatkowo powyżej 200wp produkcji z paneli ograniczał produkcję do 10% - 15% swoich możliwości. Od września 2023 przestał pracować całkowicie. Jestem z okolic Olsztyna a mikroinwerter wymienili mi chłopaki z JSP Energy z Olsztyna. Samą zmianę identyfikatora QS1 zrobiłem już sam. Co ciekawe serwis APSystem zweryfikował czy dobrze to zrobiłem i wysłałi w mailu raport że jest ok.
Podaj proszę adres jak i z kim się kontaktowałeś mam podobny problem i chciałbym zmienić administratora mieć sam dostęp i podgląd I możliwość
Dzień dobry, jeżeli macie Państwo problem z instalacją, chmurą lub chcecie Państwo rozbudować istniejącą, Zapraszam, województwo dolnośląskie
Czy ktoś otrzymał jakikolwiek zwrot jakiejkolwiek kwoty od Stilo z tytułu zwrotu zaliczki?
Nie, od roku mamy zasądzone zabezpieczenie w wysokości wpłaconej w 2022 zaliczki i ani grosza z tego tytułu.
(usunięte przez administratora)
Tak na przyszłość, oni dobrze wiedzieli że mają uszkodzone inwertery , i je sprzedawali klientom . Po prostu nie mają pojęcia które były/są uszkodzone
tak. jestem byłym instalatorem. wiedzieli ze mają wadliwe mikroinwertery i mimo to montowali klientom. z góry zakładali ze będzie upadłosc i brak gwarancji
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie aplikacji do monitorowania pracy instalacji (Hoymiles), czy ktoś z Państwa jest w stanie wyjaśnić mi co się z nią stało i ewentualnie czy jest możliwość pobrania innej, żeby monitorować pracę paneli
(usunięte przez administratora)
Gościu po co to piszesz? Nie wiedziałeś,ze masz uszkodzony inverter, a masz w ogóle panele?
ECU nie musi być zalogowane do chmury. Możesz lokalnie sprawdzić jak pracują poszczególne panele. Chmura to taki bajer gdzie jest historia , wykresy itp. ale do pracy instalacji nie jest potrzebna.
A jak to sprawdzić? Nam dostęp do chmury zablokowali w czerwcu i od tamtej pory widzę jedynie po liczniku ile oddaje do sieci, bez wglądu do tego czy wszystko działa. Ewentualnie jak przenieść się do innej chmury? Proszę o podpowiedź.
Jakie masz mikrofalowniki? Jeśli Hoymiles to na DTU możesz zobaczyć jak pracuje każdy falownik. Jak jest w APS nie wiem. Napisz bezpośrednio do producenta (waściela chmury) opisując sytuację i proś o utworzenie dostępu.
Mamy Hoymiles. Dziękuje, producent tez powinien znać problem z Stilo, wiec mam nadzieje, ze pomogą.
Ci serwisanci tu co o nich piszecie to pracują na umowie przez firmę wgl czy to jacyś wolni strzelcy? Szukam pracy żeby sobie dorobić, znajomy o nich wspomniał. Ale nie wyjaśnił, jak to dokładnie działa tutaj. Dlatego pytam.
Mógłby ktoś opowiedzieć coś więcej o pracy w sieci partnerskiej? Taką ofertę można znaleźć na stronie firmy, standardowych ogłoszeń o pracę nie ma. Jak wygląda bycie takim partnerem? Co wchodzi w skład obowiązków? Na jaką umowę zatrudniają? Nie mam pojęcia jak to funkcjonuje, a wygląda zachęcająco, chętnie poznałbym opinie innych.
Chcesz robić za darmo to idź. Wystarczy poczytać komentarze, raporty spółki poprzeglądać, żeby zobaczyć, że ta firma to bankrut. Nie popłacili pracownikom pensji, ludzi (usunięte przez administratora) wciskając nic nie warte przeglądy, zaliczki pobrali i nic nie robią, gwarancja, reklamacja w tej firmie nie istnieje. Porażka na całej linii. Tylko kombinują jak wyłudzać kasę i nic więcej. Szukają głupich.
Witam. Czy te dziady zwróciły komuś ratę układową z tyt. zwrotu wpłaconej zaliczki na montaż ?
Cześć, ja akurat nie jestem zainteresowana przeglądem a widzę że to główny temat tutaj. No a co z pracą? Ojciec szuka czegoś i chciałam zapytać , czy tutaj nie ma opcji przypadkiem, żeby się przyjąć. Ktoś pisał kiedyś, że miał jakiegoś serwisanta etc. Umowę daje jak coś? Dziękuję
(usunięte przez administratora)
Robią wszystko żeby unieważniać gwarancję bo to bankruci! Serwisów nie ma czym i kim robić. Unieważniają gwarancje z byle jakiego powodu, bo tylko wymyślanie i naciąganie ludzi im zostało
(usunięte przez administratora)
czyli jak kupisz sobie powiedzmy merca w salonie, z gwarancją i jakiś były pracownik będzie pisał: nie jedź tam na przegląd bo ich pracownicy nie mają prawa wykonywać przeglądów i nie mają odpowiedniego sprzętu i ogólnie to nie stracisz gwarancji jak nie wykonasz przeglądu to będziesz słuchał takiego człowieka? myślałem że to merc ustala sobie kto, jakim sprzętem będzie robił to co będzie w jego karcie przeglądu. no to jak jest?
a z kim masz podpisaną umowę, jakie są jej zapisy, kto jest gwarantem, kto jest dystrybutorem? kto tu jest autoryzowanym salonem a kto Kaziem? tylko napisz jak jest a nie co Ci się wydaje.
Podpisaną umowę mam z badziewiakami z którymi nie sposób się skontaktować, którzy olewają swoich klientów, którzy nigdy nie powinni zaistnieć na rynku, a którymi powinien zająć się prokurator. Ale powoli.... Wąsik z Kamińskim też się doczekali
(usunięte przez administratora)
To jednak sałaty nie zwolnili? Niby dostała wypowiedzenie
Ale to chwila, w parę dni zmienili nazwę i ty już uważasz że ktoś okłamuje klientów ? W sensie nie rozumiem, skoro zwolnili tyłu pracowników to czemu w zakładce kariera jest pusto i nie ma nowych ofert pracy? Kto robi teraz przeglądy ?
Mam serwisowanie z Waszej firmy na zainstalowaną fotowoltaikę i pompę ciepła.Kto przejmie serwisowanie skoro firma nie odpowiada na tel.ani maile?Obecnie od 23 grudnia mam awarię pompy ciepła i z nikim z firmy nie mogę się skontaktować w tej sprawie. Proszę o szybką pomoc,obawiam się że dodatkowo nadchodzący mróz może poczynić większe uszkodzenia.
To nie jest oficjalna strona Stilo więc na pewno tutaj nie odpowiedzą, tym bardziej, że nie odpowiadają oficjalnymi kanałami. Proponuję znaleźć inną firmę aby wszystko działało i wystąpić z roszczeniem do Stilo o zwrot kosztów usunięcia awarii. A czy się odzyska - to już inna sprawa. Ważne, że sprzęt będzie działał.
Cześć, dajcie znać, jakaś praca to tam jest teraz? Potrzebuje czegoś jak najszybciej najlepiej od zaraz. tu ktoś numery jakieś podaje, ale to nie do pracodawcy? Mnie interesuje kontakt, żeby o pracę spytać. Ogólnie do niego trzeba iść czy do urzędu tak jak czasem szukają tam?
(usunięte przez administratora)
A czy jest kontakt do serwisanta w woj.podlaskim?
(usunięte przez administratora)
Ej ale to jest brutto czy netto? Bo to dość istotne.
Ja nie ogarnąłem. To firma upada tak? Ale serwisanci nadal pracują i mają mieć nowe umowy? Co z tymi wynagrodzeniami wspomnianych pań? Otrzymały je czy nie? I czy w takim razie serwisanci mogą być pewni, że wynagrodzenia będą otrzymywać?
Ja nie otrzymałem wynagrodzenia sprawa w sadzie @JV jak chcesz się tam zatrudnić to jesteś (usunięte przez administratora) naiwniak. Szukają pewnie ludzi do pracy bo umowy serwisanci maja do 30 Listopada, wiec pewnie nie chcą z kimś jej przedłużyć lub od nich ucieka, podejrzewam bardziej to drugie on ucieka i jej nie przedłuży. I będziesz miał jeździć robić przeglądy które polegają jedynie na sprawdzeniu napięcia sieci bo nic innego nie możesz zrobić, no może jeszcze jedno sprawdzenie rezystancji uziemienia, cała reszta to wielka ściema na tym przeglądzie.
Ale to nie otrzymałeś wynagrodzenia za jeden miesiąc? Dlaczego? Jak to skomentowali/jak to tłumaczą? Czy takie sprawdzanie napięcia sieci i rezystancji uziemienia jest trudne? Na jaką pensję mogę liczyć przy wykonywaniu takich obowiązków?
Bezskutecznie próbowałem dzwonić na serwis, ale widzę, że tutaj na GOWork działa skutecznie, więc postanowiłem Was zapytać :) Zmieniłem jakiś czastemu router WiFi na Huawei EG8145X6 i oczywiście rozłączyło mnie to z aplikacją. Po jakimś czasie doszedłem do tego, że moduł WiFI ogniw od APSystems po prostu nie widzi sieci WiFi z dostępem do internetu. Przeczytałem instrukcje i zmieniłem tam w opcjach routera w sieci WiFi 2.4GHz tryb obsługi na 802.11b/g/n (sugerowany w instrukcji to 802.11g/n, ale nie mam takiego dostępnego w swoim routerze). Połaczyłem się z WiFi, aplikacja niby działa tylko tak jakby ją rozłączało, bo czasem jak wejdę to działa, a czasem nie. Moduł ApSystems pokazuje cały czas status 'connected'. Irytuje mnie ta kwestia strasznie. Czy ktoś może z Was tutaj miał podobny problem? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc ;) Dzięki i powodzenia, bo widzę, że tutaj ciężkie problemy i niektórych.
Dzień dobry, A czy jest gdzieś informacja jak uzyskać dostęp do zablokowanej aplikacji? Po wielu telefonach i kłótniach zablokowali mi dostęp do danych i monitorowania pracy instalacji. Posiadam aplikacje s-miles, mikroinwerter Hoymiles i od czerwca nie mam podglądu jak pracują mikroinwertery. Proszę o pomoc.
Proszę sprawdzić na stronie NEOHEAT albo skontaktować się z producentem
(usunięte przez administratora)
Jaki rejon?
Od 6 września (zgłoszenie) czekam na naprawę dachu ponieważ dach przecieka w miejscach, gdzie został przykręcony stelaż - nie zabezpieczono odpowiednio przed przeciekanie i po 2 latach niestety, gdy pada obfity deszcz cieknie po suficie i ścianach. !7 październik był co prawda serwisant ale tylko pooglądał i stwierdził, że nie ma odpowiedniej izolacji i wina jest nieprawidłowego montażu. Do dzisiaj brak odpowiedzi od Pani Dyrektor Aleksandry Sałaty na moje maile, a dach cały czas przecieka. Wygląda na to, że trzeba będzie naprawić we własnym zakresie, a fakturę wystawić na Stilo Energy S. A. Wypadałoby nagłośnić w mediach sprawę gwarancji udzielanych przez firmy oferujące zarówno fotowoltaikę jak i inne urządzenia, na które udzielana jest długoterminowa gwarancja. Może ludzie przestaną kupować to zmienią się przepisy, gwarantujące solidność sprzedaży - np złożone w banku w znacznej kwocie gwarancje finansowe.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.