Opinie o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie STILO ENERGY S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w STILO ENERGY S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Qqryq
Inne
 Pytanie

Czy firma realizuje jeszcze jakieś montaże pomp ciepła? Mam wpłaconą zaliczkę i jeszcze się łudzę...

Klient
Inne
@Qqryq

Tak. Wszystko realizują. Panele też. U mnie montaż paneli będzie jutro- wszystko potwierdzone. Nie ma co się obawiać, bo z tego co słyszałam montaże będą robić i wszystko ma działać jak dogadają się z bankiem.

Qqryq
Inne
@Klient

W kwietniu wpłaciłem blisko 20k na pompę i do dzisiaj echo.... Dlatego dopytuję. Fotowoltaikę za to rozbudowałem też bez problemów.

Qqryq
Inne
@Klient

Panele ok - niedawno też miałem rozbudowę, ale zaliczkę na pompę (blisko 20000 zł )wpłaciłem w kwietniu i.... Cisza. Więc nie jestem już tak optymistycznie nastawiony.

Natalia
Inne
@Qqryq

A kiedy mieli się odezwać?

Qqryq
Inne
@Natalia

45 dni od podpisania umowy. Od 22.04 już chyba minęło...

Barbara
Inne
@Qqryq

A mają termin maksymalny na tej umowie ustalony?

Qqryq
Inne
@Barbara

Tak jak napisałem 45 dni

Rocky
Inne
 Pytanie
@Klient

A ja się nie dogadają z bankiem?

Natalia
Inne
@Qqryq

Próbowałeś jakoś osobiście do nich zawitać, spróbować to jakoś wyjaśnic?

@Sabina
Inne
 Pytanie

Czy Pani ma wiedzę, że możemy się starać o zwrot pieniędzy w całości wpłaconych?

Qqryq
Inne
@@Sabina

Jeśli wpłaciła Pani pieniądze jako zaliczkę na montaż i nie doszło do montażu, to na mocy układu z wierzycielami albo przeprowadzą Pani montaż, albo otrzyma Pani 100 % wpłaconych pieniędzy w dwóch półrocznych ratach (bez odsetek, kar umownych itp) Oczywiście zakładając że zamawiała Pani jako osoba fizyczna a nie na firmę.. Tak w każdym razie mi to wyjaśniono.

Natalia
Inne
@Klient

Normalnie zrealizowali u Ciebie usługi? Bo aż jestem ciekawa na tle tych wszystkich negatywnych komentarzy... Jak było u Ciebie?

energy
Pracownik
@Natalia

realizują ale sprzed kilku miesięcy. nie mają kasy na panele i pompy. nikt nie chce z nimi robic bo cały czas ściemniają i nie płacą. czekają na upadłość a wcześniej chcą jeszcze (usunięte przez administratora) ludzi ile tylko sie da.

ewte
Inne
 Pytanie

Czy fima wykonuje jakieś montaże?

Klient
Inne
@ewte

Tak

Qqryq
Inne
 Pytanie
@Klient

Czy firma wykonuje montaże pomp Panasonic? Czy komuś zainstalowali w ostatnim czasie?

ewte
Inne
 Pytanie
@Klient

Jak dlugo czekał pan na montaż od podpisania umowy?

Klient
Inne
@Qqryq

Mi montowali magazyn energii. Wszystko poszło szybko i sprawnie

Klient
Inne
@ewte

Ok. 1.5 miesiąca

Qqryq
Inne
 Pytanie

Dlaczego nie są publikowane moje wpisy? Dlatego że niewygodne?

Nick
Pracownik
@Qqryq

Dlatego, ze firma ma wykupiona możliwość kasowania niewygodnych opinii. Wszystkie poprzednie zostały usunięte. Te o mobbingu i te o zwolnieniu jedynej osoby w firmie, która szanowała pracowników także. Wszystko wyczyszczone i można teraz zatrudniać naiwniaków...

Qqryq
Inne
@Nick

Moje wpisy pokazały się z informacją że oczekują na akcept admina, potem zniknęły i na drugi dzień wróciły.

bry
Inne
@Nick

przecież są widoczne wszystkie wpisy.

Always right
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś ma namiary na instalatorów lub serwisantów instalacji opartych na mikroinwerterach? Skoro Stilo się zwija szukam kogoś "na wszelki wypadek". Instalacja na dachu domu w województwie śląskim.

logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Qqryq
Inne

@Klient - ja też rozbudowałem niedawno instalację fotowoltaiczna i poszło ok, ale od kwietnia mam wpłacone blisko 20 tys. zł zaliczki na pompę i...... Cisza. Więc nie jestem już takim optymistą.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Po co
Pracownik
 Pytanie

Ale że co niby mają zmienić? Firma do jesieni (max) nie będzie już istnieć, więc po co zmieniać struktury? Niech już wszyscy razem ida na dno, można im tylko później zaśpiewać "całkiem sam i bez żadnych szans" :D

Natalia
@Po co

a czemu miałaby nie istnieć? skąd masz takie informacje?

Po co
Były pracownik
 Pytanie
@Natalia

Natalia, jesteś tam pracownikiem? Każdy kto jest lub nim był, po prostu to wie. Z resztą, polecam takie coś jak "google" nawet jak nie pracujesz w stilo, to z tego narzędzia dowiesz się, że wniosek o upadłośc już puka do drzwi. Druga sprawa, jesteś na tym forum, to chyba czytasz opinie? Opinie o stilo to jest pierwsze, ABSOLUTNIE pierwsze forum z opiniami jakiegokolwiek pracodawcy, gdzie jest prawda, a nie gniew sfrustrowanych byłych pracowników.

1
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Heheszki
Były pracownik

Zachowania podchodzące pod mobbing u tego pana są stosowane od dawna nie tylko 4 tygodni. Nikomu nie życzę współpracy z nim.

Tak się kończy zabawa w biznes
Były pracownik

Dzięki, że to opisałaś. Daj znać jak coś więcej się okaże. Dlatego dziwię się ludziom, którzy nie zawinęli się do końca roku, gdy nie płacili zusu i już mieli problemy z płatnościami podwykonawcom. I jeszcze głupie teksty rzucali do pracowników.

Były
Były pracownik

Szkoda czasu na pracę w STILO. Ostatnio brakuje kasy na pensje, wstrzymują zatrudnienia, nie wypłacają premii, na temat obsługi klienta się nie wypowiadam... (szkoda słów) omijać dalekim łukiem jako pracodawcę i jako dostawcę.

Gggg
Były pracownik
 Pytanie
@Były

A zwiększyli etaty na pelne, czy nadal 80%? I zapłacili w końcu zus za pracowników?

Halina
Inne
@Były

Jak to brakuje kasy na pensje, nie płacą wam? dzięki za info.

M
Pracownik
@Halina

wynagrodzenia są płacone o czasie i w ustalonej wysokości.

Oskar
Pracownik
 Pytanie
@M

A to że spółka składa wniosek o upadłość to nic nie znaczy? Żal mi tylko podwykonawców na b2b bo oni nie dostaną pieniędzy przy upadłości.

Zdzisiek
Inne
 Pytanie
@Oskar

Czyli wszelkie zobowiazania gwarancyjne wobec klientow ze strony Stilo wygasną? Może w takim razie jest ktoś z byłych/obecnych pracowników z okolic Łomży, ktory mógłby się ze mną skontaktować.Mam instalację na mikrofalownikach i chcialbym ją nieco zmodyfikować.

?
Pracownik
 Pytanie
@Oskar

A skąd wniosek że firma składa wniosek o upadłość?

Mark
Inne
@?

Restrukturyzacja to nie wniosek o upadłość....A zmiana struktury własności

Natalia
Inne
@Były

A duże te premie są że ich nie stać żeby wypłacać pracownikom ?

@Mark
Pracownik
 Pytanie
@Mark

Cytat z artykułu. Powyższe oznacza, że Bank będzie uprawniony do wszczęcia działań windykacyjnych i dochodzenia od Spółki spłaty zaciągniętego kredytu w kwocie 6 mln zł, którego wykorzystanie na dzień sporządzenia niniejszego raportu bieżącego wynosi ok. 3,36 mln zł – podało Stilo Energy. – Wobec powyższego w tym samym dniu Spółka podjęła decyzję o rozpoczęciu działań zmierzających do otwarcia postępowania o zatwierdzenie układu w oparciu o znowelizowane przepisy Prawa restrukturyzacyjnego, w tym dokonaniu przez doradcę restrukturyzacyjnego w imieniu Spółki obwieszczenia o otwarciu postępowania o zawarcie układu we właściwym rejestrze – dodało. Od debiutu w kwietniu 2021 r. na zapleczu rynku głównego GPW firma straciła przeszło 90 proc. wartości. Po ludzku znaczy, ze firma nie ma 3,6 Mln aby oddac bankowi wiec wszczeli postepowanie restrukturyzacyjne, zgodnie z polskim prawem jest to krok do upadlosci. Jesli wierzyciele nie zgodza sie na zmniejszenie (redukcje, odpis) zobowiazan, ( pieniedzy ktore maja zaplacic np powykonawcom b2b - np zamiast 100 zl dostaniesz 70 zl a reszta sie rozplynie ) to bedzei postepowanie upadlosciowe. Firmy potrafily przetrwac postepowania restrukturyzacyjne ale koszty ponosili wierzyciele zdarzalo sie tez ze firmy tego nie przetrwaly i przechodzily w tryb upadlosci ( gdzie wierzyciele rowniez traca pieniadze ) Czyzby banieczka pękła ?

Długo
Były pracownik
@@Mark

I tak długo się utrzymali na rynku :-

Mark
Inne
@Długo

Firmy giełdowe nie znikaja z rynku....Poprostu zmieniaja sie własciciele. Ktos sie z kims łaczy, ktos kogos kupuje, ktos kogos przejmuje...Konsolidacja...

Marek
Pracownik
@Mark

Alez oczywiscie ze upadaja i oczywiscie ze upadaja rowniez w Polsce (usunięte przez administratora) Najslyniejsza to oczywiscie lehman Brothers w 2008 (usunięte przez administratora) cytat Upadłość układowa spółek giełdowych O trudności zadania przekonało się wiele firm notowanych na warszawskim parkiecie. Jest wśród nich spółka EuroMark, w stosunku do której kilka dni temu, sąd ogłosił upadłość likwidacyjną. Obecnie na giełdzie jest siedem spółek – Advadis, Alterco, Bomi, Drewex, DSS, Intakus i PBG – w stosunku do których toczy się postępowanie upadłościowe układowe oraz trzy objęte postępowaniem likwidacyjnym – ABM Solid, Hydrobudowa Polska i wspomniany wcześniej Euro Mark.

M
Pracownik
@Oskar

Firma nie złożyła wniosku o upadłość. Spółki z takim kapitałem są zbyt cenne dla akcjonariuszy, by machnąć ręką na inwestycje.

1
Halina
Inne
@M

I jaka jest ta ustalona wysokość? Na dzień dzisiejszy

Olaf
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy firma będzie zwalniała ludzi i upadała, czy jednak będzie dalej funkcjonowała? Wiadomo jakie mają plany?

Ela
Inne
 Pytanie

Witam. Zastanawiam się nad podpisaniem umowy ze Stilo Energy na panele fotowoltaiczne. Nie widziałam co prawda jeszcze umowy - ale zaniepokoił mnie wpis na stronie ich firmy o corocznych płatnych przeglądach (płatnych ponad tysiąc złotych). Czy możecie na podstawie własnych doświadczeń powiedzieć, czy Stilo wymaga od Was takich przeglądów by utrzymać 12 lat gwarancji? Przegląd instalacji elektrycznej jest wymagany co 5 lat…a tu co rok i za takie pieniądze? Czy ktoś kto nie będzie u nich przeglądał instalacji fotowoltaicznej straci 12-letnią gwarancję? Pomóżcie, proszę, bo na poważnie rozważam podpisanie ze Stilo umowy.

SOS - FV
Inne
@Ela

Witam mam od nich i nikomu nie polecam właśnie mi przyszło zapłacić ponad tysiąc złotych a oni mi odpisują że takie jest zużycie energii i wszystko jest dobrze.

Ela
Inne
@SOS - FV

Witam. Chyba mnie Pan źle zrozumiał - nie kupię od nich energii tylko panele fotowoltaiczne, opłaty za zużytą energię będą pobierane przez PGE. Moje pytanie brzmi: czy konieczne są płatne przeglądy instalacji fotowoltaicznej co rok aby nie stracić 12-letniej gwarancji. Pozdrawiam.

Znawca
Pracownik
@Ela

Hej, dla prosumentów nie ma takiej konieczności przy zwykłej umowie

Ela
Inne
@Znawca

Bardzo dziękuję za informację. Pozdrawiam

Krzys
Były pracownik
@Ela

Z mojego doświadczenia proponuje unikać tej firmy. Wszystko jest pięknie do pierwszej sytuacji, kiedy firma musi się wywiązać z warunków umowy.

dawid B
Inne
@Ela

WItam, w odpowiedzi na Twoje pytanie, coś Ci się pomyliło. Po montażu nie ma co rocznego serwisu, mam od nich panele na swoim dachu i jest z nich bardzo zadowolony. Pozdrawiam

1
Mark
Inne
@Ela

Przeglądy obowiązkowe, tylko dla instalacji firmowych, gdzie w umowie są zapisane gwarancje uzysków. Dla zwykłych Prosumentow (tj. Instalacji domowych) nie są wymagane.

marek
Pracownik
 Pytanie
@SOS - FV

Nie wiadomo o co chodzi w tej opinii. Czy autor zapłacił za przegląd, czy za zużycie energii?

Mc
Pracownik

Co za bzdura z tym, że brakuje kasy na wypłaty. Sytuacja w firmie jest ciężka jak w całej branży. Sprzedaż siadła i to bardzo. Po ostatnim komunikacie zarządu widać, że szukają nowego właściciela.

Bronisław
Inne
@Mc

No ale piszesz że jest ciężka sytuacja, to w końcu brakuje tej kasy czy nie?

Bb
Pracownik
 Pytanie
@Bronisław

Znowu szukają? Firma cud z zasadami z lat 90:-

M
Pracownik
@Bronisław

nie, nie brakuje, wynagrodzenia są wypłacane o czasie i w uzgodnionej wysokości, bez obsuwy.

Klient
Inne

Obsługa posprzedażowa klienta tragiczna. Współpracują z każdym podwykonawcą, do mnie przysłali partaczy. Nie chcą naprawić szkód w ramach gwarancji. Przestrzegam

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, Mam pytanie bo zastanawiam się nad wysłaniem aplikacji. Jak pomysł ma firma na sprzedaż pv po zmianach? Co coś oprócz pv ma doradca w planie? Czy firma gwarantuje spotkania?

k.D.
Pracownik
@Kandydat

pomysł, napiszę w punktach a mianowicie: - tutaj by były punkty ale tego nie pisze się na gowork , wejdź na stronę, tam masz informacje dla inwestorów i wszystko wypisane dla chętnych. Plany są na wiele lat do przodu a to że do ich realizacji potrzebnych jest o wielu mniej pracowników w centrali i wielu więcej w terenie, to chyba naturalne.

xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Pomysł? :) Ta firma nie ma pomysłu skąd wziąć kasę na terminowe wynagrodzenia dla pracowników, a Ty pytasz o pomysł na handel? :)

Jan
Inne

Firma stilo lekceważy klienta i obciąża za brak kompetencji za 5 minut gość krzyknął sobie 307 zł za kliknięcie w komputer gwarancja i informacja na korzyść sprzedawcy nie polecam firmy . Nie informują tak jak należy szkoda słów tworzą umowy pod siebie aby nie odpowiadać za 5 minut 307 zł tak się nie robi pójdę z tym do radcy prawnego . Nie polecam tybardziej że mówią że system awaryjny

OMG
Inne
@Jan

Napisz to jeszcze raz po polsku, z przecinkami i o co Ci chodzi...

Jeden z wielu
Były pracownik
 Pytanie

Totalnie odradzam. W sezonie nadgodziny, pracownik zawalony robotą, wyciśnięty maksymalnie, jak cytryna i co dostaje w ramach podziękowania? Masowe zwolnienia, brak premii, ucięcie etatu bez naszej zgody o 20%, umowę na kilka miesięcy i nie zaplacony ZUS. Zwolnili tyłu ludzi i myśleli, że reszta będzie siedziała i pracowała za pozostałych i to za takie marne pieniądze. Poszedłem stamtąd tak szybko jak się dało.

?? pytajnik
Pracownik
 Pytanie
@Jeden z wielu

"ucięcie etatu bez naszej zgody o 20%" A to przedstawiciele załogi nie podpisali się pod papierami? Do kogo masz żal? Jeśli tam pracujesz to wiesz kto to podpisał.

1
XYZ
Były pracownik
 Pytanie
@?? pytajnik

Kimkolwiek nie jest przedstawiciel to ciekawe czy miał jakikolwiek wybór... w tej sytuacji to było: podpisujesz, albo hm, podopisujesz?

Marta
Inne
@XYZ

a te ucięcie etatu to nie miało związku z pandemią? bo jeśli tak to dla mnie nic nadzwyczajnego, mnóstwo firm tak robiło...

Ola
Pracownik
@Marta

Wiele firm tak robilo, ale informowalo dlaczego to robią i przekazywalo diagramy , statystyki. Stilo nie bo pracownicy nie mogli za duzo wiedziec, i po dwoch latach pandemi to kpina ze podaja powod cowida aby obciac ludzia wyplaty, gdzie podczas poczatku covida mielismy 2 razy wiecej pracy

Jeden z wielu
Były pracownik
@Marta

Nie, nie z powodu pandemii NIESTETY bo wtedy można byłoby to usprawiedliwić. Pracy było bardzo dużo, ledwo wyrabiali z montażami, nawet na stronie można przeczytać 500 montaży miesięcznie. A pieniędzy nie ma, wyparowały. Ta firma jest niestabilna.

Remik
Inne
@Jeden z wielu

Nie dziwię się że zwalniają ,u mnie jak zakładali panele na dachu to tylko obserwowali pogodę 3 tygodnie brakło im na założenie 10 paneli .Po kilku telefonach druga firma dokończyła w jeden dzień.

klient
Inne
 Pytanie

Z punktu widzenia klienta, który próbuje usunąć awarię gwarancyjną i trudnościami, które z tym występują ( czas serwisu, brak możliwości kontaktu z serwisem, zbywanie klienta) twierdzę, że ta firma to przerost formy i wydmuszka, która z uwagi na fatalne traktowanie swoich klientów długo nie pociągnie. Inna sprawa to 3 awarie w ciągu 4 lat. Gdzie ten niezawodny sprzęt ? Raczej psująca się taniocha.

SOS - FV
Inne

Wasza firma nie jest kompetentna i nie podoba mi się sposób w jaki odpisujecie na e-mail, korzystanie na swoją stronę i aby tylko pozbyć się problemu.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Gggg
Pracownik
 Pytanie

Nadal tak twierdzisz po tym co się dzieje?

Oczywiście
Były pracownik

Jak najbardziej. O ile w ogóle jest, bo generalnie to szkolą tylko z BHP a tak to siadasz i pracujesz a starsi stażem łaskawie Ci pomogą.

Ex
Były pracownik

W życiu moim nie przyszło mi pracować w tak obłudnej, zakłamanej i skąpej firmie.. MB, jego blond pitbull i cała loża ORI codziennie nawzajem robi sobie dobrze, bo tylko to im zostało. Ludzie odchodzą bo mają dość takie traktowania przez zarząd! Spójrzcie co narobiliście, poklepcie się po pleckach i dalej gadajcie głupoty że jesteście w dobrej sytuacji. Firma, która jest w dobrej sytuacji płaci montażystom na czas, płaci dostawcom na czas, płaci ZUSy na czas. Serdecznie nie pozdrawiam, a pozostałym na nowy rok życzę wszystkiego co najlepsze, obyście zdążyli opuścić okręt przed jego utonięciem.

Marta
Inne
@Ex

nie dało się pociągnąć do góry tego okrętu? czasem pracownicy mają prawo głosu, wystarczy ich posłuchać... długo tu pracowałeś? była jakaś szansa na awans, czy jak się nie ma pleców to nie ma na co liczyć?

1
ByłaBlondyna23
Były pracownik
@Marta

To nie jest firma, która słucha "głupiego pracownika". W Stilo liczy się kilka osób na najwyższych stanowiskach, które robią co chcą nie mając zielonego pojęcia o podstawowych kwestiach jakimi są szacunek do ludzi... Prawda jest taka, że pseudo zarząd udaje kozaczków, a bez szarego pracownika są cieniasami. Ludzie którzy zostali w tej firmie to osoby, które szukają innej pracy... Jestem mega szczęśliwa, że już tam nie pracuję, bo (usunięte przez administratora) klientów i brak szacunku do pracowników osiągnął najwyższy poziom...

Maciej Kasprzak
Inne

Nie polecam!!! Czekam już 3 miesiące na montaż. Rozwiązuje umowę z winy Stilo. Odradzam.

Zostaw merytoryczną opinię o STILO ENERGY S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?

    Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
STILO ENERGY S.A.
Przejdź do nowych opinii