Czy to prawda są zwolnienia? Okręt tonie?
Okręt tonie i z tą kadrą zarządzającą na pewno nie wzbije się na powierzchnia. Ignorancja i zły sposób zarządzania sprawia,że nie pracuje się tam dobrze ani komfortowo. Obciete pensje ale oczywiście nie wszystkim bo dyrektorzy mają swoje prywatne układy. Handlowcy mają tak niskie prowizje,że w ogóle nie opłaca się pracować. Liczą,że uda się jeszcze wypłynąć ale fotowoltaika leci do przodu tylko nie tutaj
Jak wygląda sytuacja firmy. Wchodzą głębiej w duże instalacje. Czyli firma się rozwija? Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Na czym polega to obcinanie pensji? To dotyczy handlowców, czy wszystkich stanowisk, włącznie z monterami?
Ja uciekłem do Hymon Warszawa. Trafiłem pod skrzydła Łukasza jestem bardzo zadowolony , zarobiony i do tego się rozwijam . Polecam jak ktoś chce tylko zaznaczcie ze pod nim chcecie pracować . Super gość .
Zle się tam działo . Tak musiało sur skończyć .
Pierwszy raz się spotkałem, żeby opis stanowiska w ogłoszeniu o prace, a sama oferta to były dwie różne rzeczy. W ogłoszeniu poszukiwana osoba do obsługi biura, a w rzeczywistości szukają handlowca do szukania frajerów. Nie pozdrawiam za stracony czas. Plus, że sama rozmowa trwa krótko.
Nie potrafię wyrazić swojej radości z zakończenia współpracy z tą firmą. Zacznę od pozytywów: wywiązywali się z umowy o pracę (co jest dziwnego w tym, że firma płaci tyle ile jest wpisane w umowie i w terminie, do którego zobowiązali się, również na tej samej umowie?). Ludzie w dziale też byli fajni, ale nawet w najgorszym (usunięte przez administratora) można trafić na dobrych ludzi. Jeżeli chodzi o codzienną pracę, to w kółko trzeba zmagać się z decyzjami przełożonych, które są zwykle sprzeczne z ogólnymi zasadami, ustalonymi zresztą przez tych samych przełożonych. Dla przykładu: firma uznaje "obowiązkowe" i "bezpieczne" odległości paneli od krawędzi dachu, ale jak tylko jest groźba, że nie zmieści się ich dość, to te dystanse, decyzją przełożonych, są zmniejszane. A jak przychodzi co do czego, to i tak ekipa montuje sobie jak chce, często przy samych krawędziach dachu. Gdzie tu to "bezpieczeństwo?". Już nie wspominając o fakcie, że często z tego powodu fundowana jest klientowi karuzela emocjonalna, bo raz dostaje informację, że mieści się mniej paneli niż w umowie, potem, że jednak nie, a potem jeszcze co innego. Dużo to mówi też o kadrze kierowniczej, która bardziej skupiona jest na wyciągnięciu pieniędzy od klienta niż na założeniu mu instalacji według standardów, które sami ustalali, tylko po to żeby później je zignorować. O handlowcach też dużo dobrego nie mogę powiedzieć - trafiali się naprawdę dobrzy, to fakt, ale większość oferuje klientom instalacje, które nie mają szansy zmieścić się na dachu. O sensownych danych czy porządnie wypełnionych audytach można pomarzyć - często klient sam musi wchodzić na dach żeby wykonać zdjęcia/ zrobić pomiary. W kółko wprowadzane są jakieś zmiany w kalkulatorach, bez żadnych uprzednich testów. Często z tego powodu klient był stratny, bo przez jakiś błąd rozjechały się ceny. Pomimo że dwa dni później błąd był naprawiony i ceny wracały do normy, to aneksy już chyba nie. Dodatkowo, już pod koniec mojej kariery, wprowadzoną nieprzetestowany, upierdliwy i wadliwy system, który znacznie utrudniał prace. Czy były jakieś konsultacje z pracownikami? Nie. Czy uwagi pracowników były brane pod uwagę? Co najwyżej częściowo Przez ponad rok pracy miałem tylko dwa szkolenia. Oba wewnętrzne, oba ok. godzinne, a jedno z nich to obowiązkowe BHP. Rozwój pracownika nie należy zupełnie do priorytetów firmy. W Stilo nie ma szans na awans. Stanowisko startowe to stanowisko na dobre. Doświadczenie i wiedza pracownika nie mają absolutnie żadnego znaczenia. Czy człowiek ma trzy miesiące doświadczenia czy 3 lata, ma to samo stanowisko z tą samą pensją. Jeżeli chodzi o pensję, to bez wdawania się w szczegóły nadmienię tylko, że przy wzroście cen instalacji o ponad 10% na przestrzeni 2 miesięcy, pensje pracowników wzrosły o 0% na przestrzeni dwóch lat. Oczywiście inaczej sprawa ma się z samochodami firmowymi, bo na modernizację floty znalazły się środki. Ale no pracownik biurowy nie ma co liczyć na samochód służbowy. Przez rok pracy znacznie wzrósł mój zakres obowiązków, ale jak wspomniałem wyżej, bez wzrostu płacy. Nie są prowadzone żadne ewaluacje wyników, postępów, czegokolwiek. Póki robisz wymagane minimum jest okej. Jeśli robisz dwa razy więcej, to tylko z własnego widzimisie, bo nie zostanie to dostrzeżone. O COVIDie, maseczkach i dystansie szybko zapomniano. Na wyższych szczeblach w kółko dochodziło do jakiś rotacji. Z tego co kojarzę, przez mój czas pracy było może trzech czy czterech różnych prezesów - nie jestem pewien, bo przy tak częstych zmianach człowieka przestaje to nawet interesować. Wiązało się to z tym, że firma nie miała jednej spójnej wizji na siebie, tylko była zlepkiem losowych wizji losowych ludzi. Widać to było w skrajnym braku organizacji, zgubionych mailach, decyzjach, na które trzeba było czekać dni czy tygodnie. Przełożona o czymś mówiła, obiecywała, że wyśle maila z potwierdzeniem, żeby "nie być gołosłowną" i okazywało się, że była zupełnie gołosłowna. Kończąc już i tak długi wywód: absolutnie nikomu nie życzę znalezienia się w tej firmie - ani na stanowisku biurowym ani w ekipie montażowej ani w terenie jako handlowiec. Dla firmy liczy się tylko zysk, pracownik jest tylko narzędziem. Nazywałem firmę "korpo ze wszystkimi minusami korpo, bez żadnych plusów kopro". Nie było nawet owocowych wtorków :< Ah, i jeśli ktoś na wysokim stanowisku ma to samo nazwisko co ktoś na jeszcze wyższym, to raczej nie jest to zbieżność nazwisk Nie pozdrawiam i nie polecam tej firmy
Od początku istnienia tego bałaganu nic się nie zmieniło, a KK dalej płynie i ściemnia :-
Jakub, po co projektantowi samochód służbowy? Przecież projektant jest od projektowania a nie od jeżdżenia samochodem….
najmądrzejszy, najuczciwszy, najpracowitszy, najrzetelniejszy, po prostu naj…. :- P.S. i oczywiście najbardziej ściemniający i wiele innych naj ….
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy oraz inne, niezbędne akcesoria) również do użytku prywatnego
- możliwość zgłaszania i realizacji własnych inicjatyw i projektów – polityka otwartych drzwi
- możliwość rozwoju dzięki pracy przy wymagających projektach
- dofinasowanie do kart Multisport
- opiekę zdrowotną
- komfortowe warunki pracy (klimatyzowane biuro, darmowe miejsce parkingowe, rowerownia + prysznic, dobrze wyposażona kuchnia
- wyjątkową atmosferę w firmie - młody zespół, brak dress code'u
Sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! Zobacz aktualne oferty pracy – TUTAJ.
atrakcyjne wynagrodzenie xDDDDDDDDD
Jeśli myślą, że ludzie będą (usunięte przez administratora) za najniższą krajową, to się zdziwią :) 20% obcięli by przetrwać zimę, no i przetrwają. Większość ludzi już szykuje swoje wypowiedzenia więc ich brak plus obcięcie wypłat da wam dobra przetrwanie finansowe zimą. Gratuluję Januszku biznesu, z Ciebie to dopiero dobry zarządca.
Źle się dzieje w tej firmie. Wymienili zarząd na typowych Januszy biznesu. Jeszcze kilka miesięcy i firmę zmiecie drobna konkurencja. Firma obniżyła pensje o 20%, żeby przetrwać zimę :D Jeżeli ktoś ma jakieś ambicje to już szuka innej pracy. Zostaną kierownicy, dyrektorzy i zarząd, a nie będzie komu pracować.
Ja się zawijam zresztą jak większość ludzi z mojego zespołu. Ciekawe kto za takie warunki będzie sprzedawał po takiej cenie. Panowie dyrektorzy siedzą w domach i czekają. Pewnie im kasę zostawili także mogą siedzieć i nic nie robić. Zobaczcie gdzie ta firmę doprowadziliscie
Polecam.
Polecam poczytać uważnie umowę tych cwaniaków, aż roi się od kroczków prawnych które chronią im tyłki. Nawet wirusa wpisali jako jeden z czynników przez który mogą nie wywiązywać się z niektórych punktów umowy. Gwarancja 12 lat ale jak wynika z umowy, traci się ją kiedy coś się zepsuje hehe. Dają panele dużej mocy i mikroinwertery co jest najlepszym przepisem na pożar albo w najlepszym wypadku częste awarie. Może to z tego powodu nie załatwiają zgłoszenia do straży pożarnej tak jak wszystkie firmy tylko zostawiają to po stronie klienta? Nie mogłem doprosić się Tajemniczych załączników do umowy bo możliwe że tez ciekawa lektura, już nawet nie chcą odebrać telefonu. Cena faktycznie spoko bo pewnie mają zawalone magazyny tym dziadostwem (mikroinwertery) i próbują to wypchnąć. Bardzo dużo ludzi którzy zostali naciągnięci na tą „innowacyjną technologie” po kilku miesiącach przerabia prywatnie te instalacje na zwykle falowniki bo co chwile jest jakiś problem. Jak dobrze rozumiem umowę ze Stilo to jeżeli po odpaleniu instalacji np. Tydzień później zepsuje się mikroinwerter (co jest bardzo częste), albo walnie panel to 12 letnia gwarancje trafia szlak. Poza tym to nawet nie gwarancja tylko rękojmia czyli dotyczy tylko efektów montażu, np. jeżeli po 11 latach dopatrzymy się że Stilo coś spieprzyło xd a w międzyczasie żaden z elementów instalacji który ma inną gwarancję się nie zepsuje to wtedy możemy skorzystać z tej gwarancji hahaha. Niezłe (usunięte przez administratora) Szkoda że ludzie nie radzą się fachowców w takich sprawach tylko dają podejść się handlowcom i reklamom. Columbus, Hymon, ML System, Stilo Energy to najgorsze firmy psujące rynek i oszukujące klientów a są najbogatsze- ciekawe.
Cięzko uwierzyć w to co Pan pisze. Opinia jest tak szczegółowa, że śmiem twierdzić ohydne działania konkurencji a nie klienta. Ja już się nauczylem, żeby samemu zbadać sprawę i rozmawiałem z kilkoma osobami co mają instalacje d tej firmy i zarówno z działaniem jak i z serwisem nie ma problemu. Internetowycj troli i firm zajmujących się czarnym PR-em na zlecenie firm konkurencyjnych jest mnóstwo dlatego cięzko znaleźć obiektywne opienie. Potencjalnym klientom polecam porozmawiać z fizycznymi osobami które maja instalacje od Stilo i sami wyrobia sobie zdanie a nie czytanie bzdur pisanych przez konkurencje. Smuta i nieczysta rzeczywistość w marketingu z branży nastała....
Szkoda żeby jakakolwiek umowa, w jakimkolwiek sklepie, firmie, telekomie itd - była taka żeby sobie sami kręcili bat na tyłek.
Jestem byłym pracownikiem Stilo, który odszedł z firmy w niesławie ale takiego steku bzdur to dawno nie słyszałem. Na kilometr śmierdzi podsywka konkurencji
Zauważ jak szybko klienci stanęli w obronie Stilo :- Niestety w 100% masz rację. Do tej pory próbują pozbyć się urządzeń Sprivent, które zachwalali jako najlepsze na rynku. Co chwilę zmieniają się pracownicy w terenie i biurze. Najważniejsze to sprzedać klientowi produkt i wziąć pieniądze. Niestety później doradcy świecą oczami za błędy techniczne lub nieterminowe montaże. Bardzo szczegółowo czytajcie wszystkie dokumenty.
Możesz zacytować ten fragment umowy z którego wynika, że po naprawie traci się gwarancję 12 letnią? Pozdrawiam Mare
4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z gwarancji producenta na komponenty Instalacji PV, o których mowa w § 1 ust. 4 Karty Gwarancyjnej, wygasa gwarancja udzielona przez STILO ENERGY na urządzenia, co do których Zamawiający skorzystał z gwarancji udzielonej przez producenta.
Czyli jedyny argument, że nie mam racji to „jesteś konkurencja”. Czy gdzieś napisałem, że lepsza jest ta czy inna firma? Proszę odnosić się merytorycznie do tego co napisałem a nie oskarżać mnie o coś czego nikt z czytających nie jest w stanie zweryfikować. Umowę ze Stilo jak i opinie na temat sprzętu jaki montujecie na szczęście można przeczytać. Pozdrawiam
Próbowałem ale szybko znika XD 4. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z gwarancji producenta na komponenty Instalacji PV, o których mowa w § 1 ust. 4 Karty Gwarancyjnej, wygasa gwarancja udzielona przez STILO ENERGY na urządzenia, co do których Zamawiający skorzystał z gwarancji udzielonej przez producenta. Może teraz nie zniknie hehe Polecam całą umowę poczytać bo ciekawa jest.
Może jakaś merytoryczna odpowiedz panie „klient”? Zarzuty, że jestem konkurencja, to jedyna odpowiedź klientów, którzy tak szybko wyskoczyliście w obronie Stilo? Nigdzie nie polecam innej firmy a skoro pisze nieprawdę to możecie mi wytknąć to jakoś merytorycznie. Nikt z czytelników nie jest w stanie zweryfikować czy jestem z konkurencji czy nie, rzeczy które napisałem można zweryfikować, jeśli ktoś się uprze. Nawet gdybym był konkurencją to jakie ma to znaczenie odnośnie tego co napisałem? Pozdrawiam
Na ten zarzut polecam innym czytelnikom porównać sobie umowy Stilo i jakiejkolwiek innej firmy, nie będącej dużą korporacją (chociaż nawet i inne duże firmy mają uczciwsze umowy). Czytajcie ludzie co podpisujecie i czy wszystko jest tak transparentne i piękne jak mówi wam handlowiec (najczęściej nie mający pojęcia o tym co sprzedaje).
Najwidoczniej nie mogę bo dwa razy próbowałem i wpis znika :€ tak samo jak wszystkie inne odpowiedzi na powyższe zarzuty "klientów". Jak widać jedyny kontrargument to "konkurencja", tak jakby miało to jakieś merytoryczne znaczenie.
Najwidoczniej nie bo po kilku minutach moje odpowiedzi znikają heh Nie tylko to o co Pan prosi ale wszystkie :)
A czy mógłby Pan odnieść się merytorycznie do w/w zarzutów? Nie wiem czy ten Pan jest z konkurencji czy nie. Według mnie nie ma to znaczenia bo nikogo nie reklamuje i pisze o konkretach. Jeśli pisze nieprawdę to prosił bym o wyjaśnienie. Z góry dziękuje Pozdrawiam
Oznacza to tyle, że kiedy klient zdecyduje się skorzystać z gwarancji u producenta paneli lub falowników, czyli samodzielnie zdemontuje komponenty i je zareklamuje, to Stilo nie daje już swojej gwarancji door2door. Klient ma dwie równoległe gwarancje. Mądrze jest w pierwszej kolejności przez pierwsze 12 lat reklamować instalację u Stilo. Jeżeli jest gwarancja 20 letnia na falowniki to przez pierwsze 12 lat reklamujemy w Stilo a przez 8 kolejnych u producenta czyli Apsystems. Zrozumiałeś teraz?
@zieleń Firma przygotowuje dokumentację dla straży pożarnej dla instalacji które tego wymagają. Co do mikrofalowników to Stilo montuje również na falowniku centralnym, więc nie wiem dlaczego bijesz pianę. Ewidentnie jesteś firmą z konkurencji, bo żaden klient rozważający instalację nie pisze takich głupot. Naszczęście ludzie mają swój rozum i już nie bazują na opiniach takich pieniaczy.
rozumiem, ze potrafisz @zielen rowniez znalezc fragment, ktory zabrania Ci skorzystac z gwarancji producenta z posrednictwem Stilo ?
Uszkadza się mikroinwerter, dzwonisz, przyjeżdżają, wymieniają, odjeżdżają. Chcesz skorzystać z gwarancji producenta (i nie wiem po jakiego wała miałbyś to zrobić) to musisz samemu albo zlecić jakiejś firmie zewnętrznej o demontaż danego komponentu. Zrobisz to osobiście albo zrobi to Janusz, kumpel szwagra ... no to się nie dziw że tracisz gwarancję.
Zastrzega się, iż w przypadku konieczności oceny zasadności zgłoszenia reklamacyjnego Zamawiający wyraża zgodę na uczestniczenie międzynarodowego instytutu badawczego pierwszej klasy takiego jak ASU Arizona State Univeristy, TUV Rheinland, TUVSUD lub Fraunhofer ISE oraz że ocenie takiego instytutu przypisuje się rozstrzygające znaczenie. Ponadto poniesienie wszelkich kosztów oraz opłat związanych z udziałem takiego instytutu w ramach dokonywanej procedury reklamacyjnej obciąża stronę,której roszczenie uznane zostało za niezasadne, chyba że Strony zgodnie postanowiły inaczej
No niestety mam już drugą usterkę instalacji. Wysiadają panele. Pierwszy po ok pół roku pracy ,drugi po 10 miesiącach. Pierwsza usterka naprawiona wzorcowo,(mimo, że zamontowano panel inny niż oryginalnie) natomiast w przypadku drugiego zgłoszenia dział reklamacji próbuje robić ze mnie przysłowiowego wariata. Panel od 25 czerwca (do tego momentu działały wszystkie jednakowo) w pełnym nasłonecznieniu daje moc mniejszą od pozostałych o dokładnie 25 % i pojawiają się na nim plamy, a dział reklamacji uporczywie wmawia mi, że wszystko w normie i ptak narobił mi na panel...nieładnie...!!!
ASU Arizona State Univeristy, TUV Rheinland, TUVSUD lub Fraunhofer ISE Jest to standardowy zapis czy od columbusa, free eco, czy innych jakichśtamsolarów. Sprawdź i przeproś
Niestety coś jest na rzeczy. Właśnie poszukuję opinii klientów Stilo. Niestety u mnie zaczynają się schody. Mam instalację 14 miesięcy. Na dzień dzisiejszy czekam cierpliwie na drugą odpowiedź do reklamacji. Pierwsza przyszła bardzo szybko z wnioskami, że wszystkiemu jest winien klient. Po przedstawieniu błędów w obsłudze klienta, FIRMA STILO zamilkła. Szerzej opiszę / opublikuję korespondencję na forach, jeżeli nie będzie odzewu. Jestem już także po pierwszych rozmowach z prawnikiem i przesłałem mu umowę. Ciekawi mnie opinia prawnika na temat tej umowy. Szukam kontaktu klientów, którzy są w sporze z firmą.
Nie mam zastrzeżeń co do montażu, (P Mateusz) , przedstawiciela handlowego Pani Zofii oraz Pąń z biura .Profesjonalnie sprawnie, dobrze. Szczególne podziękowania dla Panii Ani za pomoc, prfesjonalizm, życzliwość. Polecam firmę z całą odpowiedzialnością. Stanisław J. Powiat Słupsk
Dzień dobry, chciałam zapytać jak jest z mocą Państwa paneli? Mamy panele na dachu które zgodnie z umową miały mieć moc 6,08... Teraz kiedy jest najlepsze słońce ich maksymalna wydajnośc to 4,8 i nigdy nie było wiecej....?
Dzień dobry, bardzo prosimy o kontakt na maila serwis@stiloenergy.pl. Znając konkretne dane instalacji koledzy wytłumaczą sytuacje. Pozdrawiamy!
Masz pewnie mikrofalowniki.? Prawdopodobnie to one przycinają moc. O jakiej mocy masz panele i podłączone do jakich mikrofalowników?
Żadna filozofia jak widać panele są 380 a mikro to 4 razy 1200 stąd 4.8 kw mocy i więcej nie zostanie wyprodukowane. Amen
Moja instalacja to 3,85 kap.Max.moc ,którą zaobserwowalem to 3,38 kw.Bywaly momenty,że mogłoby byc to nieco więcej,ale falowniki przecinają na poziomie właśnie 3,38 kW.Nie ma to specjalnie znaczenia, bo byłby to jakiś ułamek procent.Podkreślę,że moje warunki nasłonecznienia są bardzo dobre- kierunek południowy,brak zacienień i nachylenie 30°.Moim zdaniemktorys z tych warunków nie jest optymalny. Może być też,że napięcie w sieci na którejś razie lub na kilku zbliża się do napięcia max.Wtedy falowniki nie ma możliwości "wypchnąć" do sieci odpowiedniej mocy. Radzę skontaktować się ze Stilo.Miałem podobną sytuację Załatwili to błyskawicznie.
Chociaż na obcięciu szczytów nie wiele się traci to szkoda, że do paneli 380 nie jest montowany falownik 1500 (jego cena taka sama jak 1200)
Jak maja wagon to dlaczego muszę czekać od początku miesiąca na wymianę uszkodzonego (padł po 8 miesiącach) ;)?
W zasadzie masz rację, chociaż główny powód to wyższa cena mocniejszego falownika (szczególnie przy jednym głównym). Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem ile produkuje mój panel w ciągu pierwszej godziny - 10Wh. Mi-1200 i Mi-1500 kosztują tyle samo i mają napięcie startu 22V. Mi ma lepsze MPPT odpowiednio 32-48 i 36-48V. Szacuję że przez to MI-1500 wyprodukuje w pierwszej godzinie 8Wh (20% mniej). Czyli przez cały rok zyskujemy 1424Wh (początek i koniec dnia) na jednym panelu. Teraz przyjmijmy, że godzin w roku z obcięciem jest 10 to przy panelach 380Wp da 800Wh rocznie. Czyli lepsze Mi-1200. Ale jak miło byłoby zobaczyć nie obcięty wykres i przekonanie się, że panele mają faktycznie zadeklarowaną moc a nie np. 330Wp. Różnica w energii rocznie to 624Wh na panel licząc 1kWh po 0,55zł daje nam 34gr. Pozdrawiam Marek
Zawsze daje się falownik(inwerter,mikroinverter) około 20% słabszy niż panel jak by było odwrotnie to instalacja słabiej by pracowała. Rozumiem iż będziecie myśleć iz pracuje w stilo ale proszę oto firmy produkujące inwertery i ich opinie. (usunięte przez administratora)
WItam Mam podobny problem. Czy udalo sie Panstwu cos zalatwic w kierunku poprawy wydajnosci pracy instalacji ?
A sprawdziliście jaka jest temperatura paneli w tym "pełnym słońcu". Panele tracą do 20% mocy jak są nagrzane przez słońce.
Witam . Stilo założyło mi instalację na początku lutego . Od samego początku co jakiś czas wywalało mi bezpiecznik różnicowo prądowy od instalacji , przez co instalacja nie działała . Na początku lipca już instalacji włączyć w ogóle nie idzie . Kontakt z serwisem oczywiście jest na zasadzie zaraz przyjadą . 24 dzień bez fotowoltaiki w lato przy instalacji 21,5 KW . ŻENADA pewnie skończy się w sądzie . Unikajcie tej firmy jak ognia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napiszę krótko (jako były już pracownik) jak najdalej od tej firmy!
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie STILO ENERGY S.A.?
No niestety mam już drugą usterkę instalacji. Wysiadają panele. Pierwszy po ok pół roku pracy ,drugi po 10 miesiącach. Pierwsza usterka naprawiona wzorcowo,(mimo, że zamontowano panel inny niż oryginalnie) natomiast w przypadku drugiego zgłoszenia dział reklamacji próbuje robić ze mnie przysłowiowego wariata. Panel od 25 czerwca (do tego momentu działały wszystkie jednakowo) w pełnym nasłonecznieniu daje moc mniejszą od pozostałych o dokładnie 25 % i pojawiają się na nim plamy, a dział reklamacji uporczywie wmawia mi, że wszystko w normie i ptak narobił mi na panel...nieładnie...!!!
No niestety mam już drugą usterkę instalacji. Wysiadają panele. Pierwszy po ok pół roku pracy ,drugi po 10 miesiącach. Pierwsza usterka naprawiona wzorcowo,(mimo, że zamontowano panel inny niż oryginalnie) natomiast w przypadku drugiego zgłoszenia dział reklamacji próbuje robić ze mnie przysłowiowego wariata. Panel od 25 czerwca (do tego momentu działały wszystkie jednakowo) w pełnym nasłonecznieniu daje moc mniejszą od pozostałych o dokładnie 25 % i pojawiają się na nim plamy, a dział reklamacji uporczywie wmawia mi, że wszystko w normie i ptak narobił mi na panel...nieładnie...!!!
A oto poniżej opinia klientów dotycząca mojej pracy i firmy Stilo Energy - piszę tak jak dostałem na smsa: Nowy licznik zainstalowany, Instalacja włączona z Innogy i aneks podpisany z nimi. Dziś straż pożarna. Dziękujemy Marcin i Olga.
Nie polecam, pieniądze (całość) dostali ponad miesiąc temu Teraz tylko terminy przesuwają, może do grudnia się wyrobią
Czemu usuwacie opinie negatywne? Nikogo nie obraziłem, napisałem tylko prawdę,dla was nie wygodną ale jednak prawdę
Opinia negatywna wszystko było ok , do momentu pojawienia się problemu. Totalne zbycie klienta mam gwarancje 25lat nie sądzę, żeby ta firma tyle wytrwała. Jak ktoś się zastanawia na skorzystanie z usług tej firmy nie polecam mega negatyw
Mam instalacje juz od 2019 / brakło 10 dni na dotacje / z modernizacja w 2020 nie było problemu z montazem doradca od razu podał orientacyjny czas montazu,wszystko wytłumaczył ,objasnił i doradził ,w 2020 był to 2 razy dłużej niz w 2019 ale to wina dotacji . Robota sprawnie i szybko wykonana serwis też stanął na wysokosci działania , były drobne usterki ktore zostały usuniete . Mam instalacje na mikrofalownikach z mozliwoscia obserwacji kazdego panela osobno ,moc i energia z podzialem na dni ,tygodnie ,miesiace i lata wszystko działa do tej pory bez zarzutu .Ja polecam taka instalacje innym .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.