(usunięte przez administratora)
Jaki rejon?
Od 6 września (zgłoszenie) czekam na naprawę dachu ponieważ dach przecieka w miejscach, gdzie został przykręcony stelaż - nie zabezpieczono odpowiednio przed przeciekanie i po 2 latach niestety, gdy pada obfity deszcz cieknie po suficie i ścianach. !7 październik był co prawda serwisant ale tylko pooglądał i stwierdził, że nie ma odpowiedniej izolacji i wina jest nieprawidłowego montażu. Do dzisiaj brak odpowiedzi od Pani Dyrektor Aleksandry Sałaty na moje maile, a dach cały czas przecieka. Wygląda na to, że trzeba będzie naprawić we własnym zakresie, a fakturę wystawić na Stilo Energy S. A. Wypadałoby nagłośnić w mediach sprawę gwarancji udzielanych przez firmy oferujące zarówno fotowoltaikę jak i inne urządzenia, na które udzielana jest długoterminowa gwarancja. Może ludzie przestaną kupować to zmienią się przepisy, gwarantujące solidność sprzedaży - np złożone w banku w znacznej kwocie gwarancje finansowe.
Hej!:) wie ktoś czemu zakładka „kariera” na stronie firmy jest pusta ? Aktualnie nie można wysyłać cv ? Niepokojące są tez te opinie poniżej na temat tego ze firma ma problemy w sądzie, ktoś ostatnio tam składał cv ? Bo nie wiem czy to konkurencja pisze ?
Jestem byłym pracownikiem @Pracodawca, chłopie wystarczy wpisać w przeglądarkę upadłość stioenergy a odpowiedzi same ci wyskoczą. Firma to wielka lipa to co tu jest napisane to prawda, jak by to konkurencja robiła było by tego mniej. Nie pchajcie się tam dodatkowo niech każdy pamięta iż Stilo Energy = Stilo Service Center to są te same firmy tylko servis to spółka córka, nie wypłacają wynagrodzenia nie płacą ZUS- u. Obecnie w tych dwóch firmach pracuje 10 osób i na dniach będzie jeszcze mniej. Jestem w osobach które podpisały restrukturyzację i od sierpnia nie płaca tych należności na dniach wpłynie do sadu wniosek o upadłość.
(usunięte przez administratora)
A co z ludźmi którzy mają instalację opartą na mikroinwerterach Hoymiles?
Przekazuje numery do serwisantów prywatne ich wiec jak coś serwisy odpłatne pewnie Bedą Tomek 721-216-780 ciężko się dodzwonić pisać SMS Zachodnio-Pomorskie Paweł 663-909-486 Małopolskie Piotr 608-078-230 Pomorskie Patryk 786-810-698 Dolnośląskie Sa to obecni i byli serwisanci Stilo wiec maja pojecie o tych instalacjach i na-pewno są w stanie naprawić, lub przekazać kontakt do firm które to naprawią Nie polecam Serwisanta Michała oraz Rafała z Środkowej polski kontakt z nimi grozi iż automatycznym zablokowanie konta chmury są to przyjaciele i donosiciele Berenta i Sałaty. W miarę rozwoju sytuacji będę przekazywał dalsze informacje
Ja też mam taką instalację opartą na mikroinwerterach homiles założoną w 2020r. narazie wszystko hula więc pozostaje się modlić aby tak było do końca gwarancji
(usunięte przez administratora) Omijać z daleka! Dałem się nabrać i teraz mam pompę bez serwisanta, gwarancji, z usterkami od momentu montażu których nikt nie zamierza usunąć. Nie dajcie się nabrać!!!
Absolutnie omijać! Zdziwiłabym się, gdyby jakiekolwiek umowy podpisywali. Nam dokładnie mija rok jak odstąpiliśmy w terminie od umowy i do dzisiaj nie mamy zwrotu 24tys., nawet mimo zabezpieczenia sądowego w sprawie. Panele finalnie mamy innej firmy, sprawne przynajmniej, ale wciąż 24tys jesteśmy w plecy. Zwykła kradzież, nie tylko w naszym przypadku.
Jakie trzeba mieć uprawnienia żeby się dostać tu do pracy na serwisanta do montażu pomp ciepła? Czytałem trochę komentarzy o tym że mogą być zwolnienia bo firma nie stoi za dobrze finansowo. Ale jeszcze chyba nikogo nie zwolnili co? Jest szansa że wyjdą na prostą i będą przyjmować nowych? Czy nie ma co sobie zawracać tym głowy?
Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.
Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.
A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem
Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.
Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".
Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(
Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.
Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.
Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.
Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)
No widzisz, a mój brat chce aplikować :( Przez te dwa lata nie wspominasz nic związanego z firmą pozytywnie? Duża tam jest rotacja, czy sa pracownicy, co robią już długi czas?
Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.
Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.
To ile na tą chwilę zatrudniają ludzi, wszyscy Ci mają umowy? Czy pracownicy zostali uprzedzeni o możliwości zwolnienia?
Byli u mnie monterzy na serwisie i wszystko działa. Są z zachodniopomorskiego. Mam do nich kontakt jak ktoś by chciał, bo dzwonili przed przyjazdem.
Witam bardzo proszę o jakiś kontakt z tą firmą bo od 2 miesięcy usiłuję się z nimi skontaktować bo nie działa mi fotowoltaika. Pozdrawiam. Mój numer (usunięte przez administratora)
Witam, ja poproszę numer bo niestety ani w biuraach nikogo niema telefony te co mam to już nie aktywne a fotowoltaika niedziala to jest jakaś kpina
Witam, mi również przestała działać fotowoltaika. Ma ktoś może namiar na jakiś serwis?
Tak z ciekawości, skąd te opóźnienia do co serwisowania lub instalacji? Może jakiś pracownik się wypowie? firmie brakuje pracowników, czy coś innego jest na rzeczy? Ja przychodzę tu w innej sprawie, pracuje ktoś w obsłudze klienta? Jak praca wygląda? Ma więcej plusów czy minusów? Znalazłam ofertę na specjalistę, co prawda nieaktualną, ale moze wiecie jak czesto kogos szukaja do obsługi klienta? Ile wynosi podstawa i jak działa system prowizyjny? :)
Mają odgórne polecenie jak najwięcej odrzucać instalacji, unieważniać gwarancję chociaż to nie oni są gwarantem, straszenie, na magazynie całkowite pustki, a serwisant nie może nigdzie jechać z powodu nie otrzymania zaliczki na wyjazd.
Podajcie proszę jakiś namiar na serwis bo od roku nie mogę się doprosić wymiany mikrofalownika , instalacja nic nie produkuje , a koszty rosną .
Nie ty pierwszy i nie ostatni. Oni tam już tylko są po to aby udawać , ze coś robią . Innymi słowy od razu zgłaszaj problem u adwokata bo inaczej z nimi się nie da. My czekamy dopiero 3 miesiące ale sprawę już mamy na etapie przedprocesowym bo czas spieszyć się zanim ogłoszą upadłość. To zwykli (usunięte przez administratora)
Kolejne (usunięte przez administratora). Nikt nie odbiera . Nadal działania na "uspokojenie" klientów.
Patrzac po korespondencji email z Panią dyrektor, to jej profesjonalizm jest na poziomie zero. Nr telefonu podają chyba tylko by coś napisać.
Potwierdzam! Chamska i bez kultury! Ta firma już ledwo zipie. Jak najdalej od nich. Pokradną resztki, naciągną ostatnich naiwnych i się zawiną.
Nikt nie odbiera na tych numerach chyba iż któraś z pań się pomyli. Zalegają z wypłatami praca nie warto
Ile jest zmian w STILO ENERGY S.A.?
No raczej o zmiany w pracy, tj. w jakich godzinach się pracuje? :) Ty jesteś w stanie udzielić informacji na ten temat ;p ?
Pracujesz, żeby wszystko zrobić co ci zaplanowali- weekendy, delegacje. Oczywiście za nic nie jest dodatkowo płacone. Nie wyrobisz się to jeszcze pretensje i wszystko twoja wina. Tak kręcą, żeby biuro było czyste, a pracownik co (usunięte przez administratora) ponosił za wszystko odpowiedzialność.
Ludzie. Rok temu tam pracowało 120 osób. Skoro zostało 3 i nikt nie chce pracować to coś nie tak jest.. większość ludzi do tej pory nie może odzyskać kasy
Naprawdę zostały tylko 3 osoby? Dopiero co szukali w sieci doradcy ds. sprzedaży na współpracę w oparciu o umowę B2B. Myślałem że nadal jest szansa się zatrudnić. Zalegają z wypłatami pracownikom którzy odeszli? Są jakieś szanse na odzyskanie kasy?
Ludzie nie róbcie tych śmiesznych przeglądów. Byłam u prawnika i to pic na wodę, naciąganie. A już prawie się zgodziłam. Szkoda pieniędzy.
Też byłem u prawnika i po przeanalizowaniu umowy, regulaminu odradzil. Już wystarczająco mnie (usunięte przez administratora) żeby dalej dawać im się doić
(usunięte przez administratora)
Moja sprawa również w toku. Pierwsza wpłata już była. Również gorąco polecam.
U nas po instalacji nie działały 2 z 3 mikro inwentery czyli 4 panele. Dodzwonić się do nich nieda. Na zgłoszenia nie odpowiadali. Udało mi się porozmawiać z handlowcem i po 1.5 miesiąca wymienili mi te wadliwe. Jeden dziala do dziś a drugi działał jeden dzień. Teraz od miesiąca cisza z wyjątkiem telefonu od pani Księgowej kiedy opłacę druga część faktury. Powiedziałem, że kiedy będzie wszystko działać, to coś odburknęła i się rozłączyła. Dodam jeszcze taka ciekawostkę, że wypełniłem zgłoszenie o nową instalacje to po 2 min. Do mnie odzwonili a tak po 2h na infolini i nic. Oczywiście pan nic nie wie bo to nie jego działka a na pytanie czy ta firma istnieje jeszcze? odpowiedział, że tak ale przechodzą restrukturyzację... Ręce opadają.
Proszę sprawdzić nr seryjny mikroinwertera, który nie działa. Jeżeli jest z poniższych zakresów to jest z wadliwej serii: - 702000119357~702000221356 - 703000195463~703000350272 (wyłączając te z zakresu 703000215463~703000215962) - 704000060801~704000102800
@FigoFago. Dziękuje za odpowiedź. Dopytam da się to jakoś sprawdzić zdalnie czy coś. Czy trzeba wskakiwać na dach i rozbrajać instalacje ? Pozdrawiam,
OK. Na aplikacji mi pokazuje chyba ten numer. Przy niedziałających panelach mam takie: 703000238637-1 703000238637-2 Czyli chyba się łapie w tym zakresie wadliwych ,,703000195463~703000350272'' Czyli wymienili mi z wadliwych na wadliwe :( Da się coś z tym zrobić, czy trzeba łaskawie czekać aż się odezwą, jeśli w ogóle będzie miało coś takiego miejsce. Pozdrawiam,
Witam Skąd posiada Pan wiedzę na temat numerów serii wadliwych mikroinwerterów?Ja mam właśnie problem z 5 takimi Działały tylko 1 dzień w dniu montażu odbioru i od tego momentu wszystko leży NC a STILOENERGY nie odpowiada.
Można sprawdzić w aplikacji do monitoringu instalacji po kliknięciu na ikonę panelu pojawi się UID i on oznacza nr seryjny.
Informację dostałem dostałem od dystrybutora APSytems. Jeżeli na panelu wyświetla się NC to trzeba wymienić mikroinwerter, jeżeli wyświetla się 0 to można naprawić aktualizacją oprogramowania. U mnie w poniedziałek serwis wymienił wadliwe mikroinwertery.
Wiesz może gdzie znajduje się ten panel z informacją. Można to sprawdzić na aplikacji, czy jest to gdzieś na samym mikroinwerterze? Mi przestały działać 2 sztuki Stilo nie odpowiada na zgłoszenie, totalne 0 w kontakcie.
W aplikacji do monitoringu instalacji. Po wybraniu opcji Moduł i kliknięciu w ikonę danego modułu wyświetli się informacja o nr mikroinwertera.
Ok dzięki, rozumiem i sprawdziłem. U mnie wszędzie jest 0 ale wyrzuca mi zabezpieczenia jakby gdzieś było zwarcie. Masz może jakiś kontakt do kogoś ze Stilo?
Ile czekałeś na serwis
Prawie miesiąc (06.2022) - teoretycznie najlepszy miesiąc - straty w uzysku jak gdyby 5 miesięcy jesienno/zimowych stało.
witam czy ma ktoś jakieś namiary na serwisanta lub kogoś kto zna się na tych instalacjach od stilo w Małopolsce lub ślaskim
Mam tez z nimi problem, tez wydzwaniali kiedy opłacę druga cześć faktury, ale od miesiąca cisza. Na pisma tez nie odpowiadają. Ma pan jakaś podstawę prawna do nie płacenia drugiej części w pełnej wysokości? Ja wysłałam pismo o odliczenie kosztów utraty uzysku energii i utraty możliwości rozliczenia na starych zasadach (po wpłaceniu zaliczki montaż nastąpił po 18 miesiącach!). Nikt nie odpowiedział wiec nie płace i czekam na ustosunkowanie się.
Ja mam podobnie. Nie działają dwa i oczywiście kontaktu z tymi łobuzami nie ma. Jak i czy udało się tobie wymienić w ramach gwarancji?
Witam, Nie, nie mam podstawy prawnej, ale czemu mam płacić jeśli instalacja jest częściowo uszkodzona od pierwszego dnia montażu. Tym bardziej, że kontakt z firmą jest zerowy. Co do odszkodowania za niedziałającą instalację to usłyszałem, że mogę się ubiegać o zwrot od momentu zapłacenia faktury... Pozdrawiam,
Uszkodzony mikroinwerter , prywatnie montażyści odcieli go za 300 zł i teraz nie działa tylko 4 panele...
Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.
I takie bajki sami sobie wypisują. Wstyd i hańba. Nic nie robią . Nie reagują na zgłoszenia. Nie odbierają telefonów. Bezczelnie i z premedytacją przedłużają, aby tylko doczołgać się do upadłości. Potem otworzą następną spółkę. Omijać (usunięte przez administratora) łukiem.
Czemu jest usunięty poprzedni mój komentarz? :) Źle wyglądało nieujęcie zaległości w kasie na rzecz byłych pracowników we wniosku upadłościowym, nie? :) I kiedy wypłacicie mi zaległą premię? :)
Proszę o podesłanie nr tel. do tego serwisanta. Nie mogę od tygodnia doczekać się odpowiedzi na zgłoszenie uszkodzenia mikroinwertera. Dziękuję
My nie możemy doczekać się od 3 miesięcy. Sprawę kierujemy do sądu, bo nie ma żadnej innej możliwości. Proszę przygotować się na to, że co jakiś czas otrzyma pani enigmatyczną odpowiedź, że oni już, że za tydzień, że ....i guzik. Tam jest grupa kilku osób które świadomie wprowadzają klientów w błąd. Nie są to osoby przypadkowe. To jest firma przekręt. Kiedyś zajmowali się pożyczaniem pieniędzy na procent (duży procent). Myślę, że najwyższy czas na pozew zbiorowy...ponieważ oni lada moment ogłoszą upadłość.
Powiesz o co chodzi? Poprzedni pracownicy nie dostali zaległych wypłat? O jakiej upadłości mówisz? Przecież firma normalnie prosperuje. Przynajmniej tak to wygląda w sieci. Weź wytłumacz.
Pracuje ktoś z was w obsłudze klienta? Lub pracował? Znalazłam starsza ofertę, pisali o wynagrodzeniu stałym i atrakcyjnym systemie prowizyjnym. Ile w takim razie wynosi sama podstawa, i ile można dostać z prwoziji? Wtedy mile widziani byli studenci zaoczni, wiecie moze czy nadal sa otwarci na osoby uczące się?
Hej, wielkie dzięki za odpowiedź :) Napiszesz czemu lepiej tam nie składać cv? Co jest nie tak Twoim zdaniem?
Od mojego ostatniego kontaktu mailowego (pomoc@stiloenergy.pl) minęło ponad dwa tygodnie, a od momentu wysłania po raz pierwszy mojej korespondencji - 3,5 miesiąca. Telefonów nikt nie odbiera. Włącza się automatyczna sekretarka. Firma nie jest godną polecenia. Przestrzegam przed korzystaniem z usług.
Szanowni Państwo, chwilę temu na jednym z postów ukazały się numery telefonów monterów w różnych regionach kraju, interesuje mnie nr na terenie łódzkiego, serdecznie proszę o pomoc, pozdrawiam
Gdzie są te numery? Jak są to i tak lipa. Oni w ten sposób przeciągają. Piszą na facebooka, udostepniają "nowe" numery telefonów i cały czas robi to ta sama ekipa która pracuje tam od lat. Myślę, że czas już na pozew zbiorowy. I to nie przeciwko Stilo bo oni bankruci i są upadli ale przeciw tym pracownikom którzy świadomie od ponad roku wprowadzają w błąd wiedząc jaka jest sytuacja i ....pobierają za to pieniądze.
(usunięte przez administratora)
Telefon? mail? Piszcie na Berdyczów. Omijać łukiem. Od dwóch miesięcy nie odbierają a tysiące napraw gwarancyjnych czeka. Zwykli (usunięte przez administratora) Jak oni mają czelność? Dziesiątki pozwów (na razie tylko dziesiątki)
Ja korzystam z instalacji PV zamontowanej (ze znacznymi problemami, m.in. zbyt małe odległości między rzędami paneli czy zły kąt nachylenia) od 2020 roku i jestem w pełni zadowolony. Przez te trzy lata nie miałem żadnych problemów i mam nadzieję że dalej tak będzie. Zaskakuję mnie proponowana kwota za przegląd, który powinien być bezpłatny w ramach gwarancji. Pozdrawiam.
@Aga Co znaczy piszcie na Berdyczów? Proszę o wyjaśnienie. Tak poza tym to za sprawdzenie opisów na skrzynkach elektrycznych 1048 zł netto? Chyba ich poje... !!!!
W zakładce kariera na stronie firmy nie wyświetlają się aktualne oferty pracy... stilo nikogo nie szuka, czy to jakiś błąd? Chodzi mi o stanowisko serwisanta. To duża firma, więc trochę dziwne. Jak aplikowaliście? Bezpośrednio kontaktowaliście się z firmą? Jak ogólnie pracuje wam się w firmie? Jakieś plusy czy minusy? :D
Stilo nigdy nie miało takiej zakładki, więc to musi być jakiś błąd z Pani strony :) Firma miała spore problemy finansowe i większość pracowników się zwolniła/została zwolniona. Na ten moment chyba pracuje tam około 5 osób, więc nie szukałabym pracy akurat w tej firmie, ze względu na jej niewypłacalność. Polecam przejrzeć sprawozdanie finansowe przed wysłaniem CV :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?
Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.