Opinie o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie STILO ENERGY S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w STILO ENERGY S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o STILO ENERGY S.A. w Gdańsk

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

marek
Inne
 Pytanie

Jaki rejon?

Tolek
Inne

Od 6 września (zgłoszenie) czekam na naprawę dachu ponieważ dach przecieka w miejscach, gdzie został przykręcony stelaż - nie zabezpieczono odpowiednio przed przeciekanie i po 2 latach niestety, gdy pada obfity deszcz cieknie po suficie i ścianach. !7 październik był co prawda serwisant ale tylko pooglądał i stwierdził, że nie ma odpowiedniej izolacji i wina jest nieprawidłowego montażu. Do dzisiaj brak odpowiedzi od Pani Dyrektor Aleksandry Sałaty na moje maile, a dach cały czas przecieka. Wygląda na to, że trzeba będzie naprawić we własnym zakresie, a fakturę wystawić na Stilo Energy S. A. Wypadałoby nagłośnić w mediach sprawę gwarancji udzielanych przez firmy oferujące zarówno fotowoltaikę jak i inne urządzenia, na które udzielana jest długoterminowa gwarancja. Może ludzie przestaną kupować to zmienią się przepisy, gwarantujące solidność sprzedaży - np złożone w banku w znacznej kwocie gwarancje finansowe.

anonim
Inne

Hej!:) wie ktoś czemu zakładka „kariera” na stronie firmy jest pusta ? Aktualnie nie można wysyłać cv ? Niepokojące są tez te opinie poniżej na temat tego ze firma ma problemy w sądzie, ktoś ostatnio tam składał cv ? Bo nie wiem czy to konkurencja pisze ?

PATWOZ
Były pracownik
@anonim

Jestem byłym pracownikiem @Pracodawca, chłopie wystarczy wpisać w przeglądarkę upadłość stioenergy a odpowiedzi same ci wyskoczą. Firma to wielka lipa to co tu jest napisane to prawda, jak by to konkurencja robiła było by tego mniej. Nie pchajcie się tam dodatkowo niech każdy pamięta iż Stilo Energy = Stilo Service Center to są te same firmy tylko servis to spółka córka, nie wypłacają wynagrodzenia nie płacą ZUS- u. Obecnie w tych dwóch firmach pracuje 10 osób i na dniach będzie jeszcze mniej. Jestem w osobach które podpisały restrukturyzację i od sierpnia nie płaca tych należności na dniach wpłynie do sadu wniosek o upadłość.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

marek
Inne
 Pytanie

A co z ludźmi którzy mają instalację opartą na mikroinwerterach Hoymiles?

Zenek
Inne
 Pytanie
@marek

Ja również mam taką instalację - czy ktoś może napisać co dalej?

Serwis pozagwarancyjny
Inne

Przekazuje numery do serwisantów prywatne ich wiec jak coś serwisy odpłatne pewnie Bedą Tomek 721-216-780 ciężko się dodzwonić pisać SMS Zachodnio-Pomorskie Paweł 663-909-486 Małopolskie Piotr 608-078-230 Pomorskie Patryk 786-810-698 Dolnośląskie Sa to obecni i byli serwisanci Stilo wiec maja pojecie o tych instalacjach i na-pewno są w stanie naprawić, lub przekazać kontakt do firm które to naprawią Nie polecam Serwisanta Michała oraz Rafała z Środkowej polski kontakt z nimi grozi iż automatycznym zablokowanie konta chmury są to przyjaciele i donosiciele Berenta i Sałaty. W miarę rozwoju sytuacji będę przekazywał dalsze informacje

draszyr
Inne
@marek

Ja też mam taką instalację opartą na mikroinwerterach homiles założoną w 2020r. narazie wszystko hula więc pozostaje się modlić aby tak było do końca gwarancji

logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Piotr
Inne

(usunięte przez administratora) Omijać z daleka! Dałem się nabrać i teraz mam pompę bez serwisanta, gwarancji, z usterkami od momentu montażu których nikt nie zamierza usunąć. Nie dajcie się nabrać!!!

Alicja
Inne
@Piotr

Absolutnie omijać! Zdziwiłabym się, gdyby jakiekolwiek umowy podpisywali. Nam dokładnie mija rok jak odstąpiliśmy w terminie od umowy i do dzisiaj nie mamy zwrotu 24tys., nawet mimo zabezpieczenia sądowego w sprawie. Panele finalnie mamy innej firmy, sprawne przynajmniej, ale wciąż 24tys jesteśmy w plecy. Zwykła kradzież, nie tylko w naszym przypadku.

Nick
Inne

Jakie trzeba mieć uprawnienia żeby się dostać tu do pracy na serwisanta do montażu pomp ciepła? Czytałem trochę komentarzy o tym że mogą być zwolnienia bo firma nie stoi za dobrze finansowo. Ale jeszcze chyba nikogo nie zwolnili co? Jest szansa że wyjdą na prostą i będą przyjmować nowych? Czy nie ma co sobie zawracać tym głowy?

VVV
Inne
 Pytanie

Awaria zgłoszona, przyjechali serwisanci, powiedzieli co będą wymieniać, wymienili, cała instalacja znów działa. A że ktoś nazwie mnie pracownikiem albo naganiaczem? Twój problem.

Zdzisiek
Inne
 Pytanie
@VVV

Czy chodzi o serwisantów że STILO ENERGY? Jeśli tak, to ciekawe, że są klienci lubiani i nielubiani.

zainteresowany
Inne
 Pytanie
@VVV

A w jaki sposób Pan wezwał tych serwisantów? Pytam z punktu widzenia klienta Stilo z niedziałającym panelem

VVV
Inne
@zainteresowany

Telefonicznie, potwierdziłem mailowo. Dzień wcześniej przed przyjazdem zadzwonił serwisant o której będzie.

Aga
Inne
@VVV

Przestańcie sami odpowiadać sobie na pytania zaniepokojonych i wk.... klientówi . Wszystkie, ale to wszystkie "dobre" odpowiedzi oraz pozytywne opinie pisane są prez nieliczną już grupę pracowników którzy są tam tylko po to aby ściemniać jak najdłużej się da. Nie wiedzą, że jest to karalne a jak Stilo ogłosi upadłość to złość ludzi skupi się właśnie na nich personalnie, a nie na niewypłacalnej "firmie".

Tom
Inne
 Pytanie

Czy ma ktoś jakikolwiek namiar na serwis Stilo Energy, który się odzywa do klienta? Obdzwoniłem wszystkie możliwe numery 7 - zgłasza się tylko poczta głosowa a na maile nie odpowiadają :-(

Aga
Inne
@Tom

Pocieszę pana. Od pół roku nikt nie odbiera. Mają listę numerów których nie odbierają, więc szkoda czasu. Trzeba tam poprostu pojechać i zrobić porządek. Czekamy nadal na (usunięte przez administratora) chętnych do pozwu zbiorowego.

Klient
Inne
@Aga

Dokładnie. To totalny bankrut. Na nic nie ma pieniędzy. My też wpłaciliśmy zaliczkę i cisza. Numerów niewygodnych nie odbierają. (usunięte przez administratora), a teraz z ludzi (usunięte przez administratora) chcą zrobić i udają, ze chcą zwrócić pieniądze czy się dogadać i dalej naciągać nieświadomych.

XD
Były pracownik
@Aga

Nie wypłacają zaległych pieniędzy pracownikom, więc nie liczyłbym na cokolwiek ze strony tej firmy.

2021
Były pracownik
@XD

Do pracowników to oni nawet szacunku nie mają. Póki robisz jak (usunięte przez administratora) na cała firmę to jest dobrze a upomnieć się o swoje to wypad bez skrupułów. Pracowałem 2 lata temu i z tego co słyszę dalej tam tak samo. Obecnym pracownikom radzę uciekać, żeby jeszcze z długami nie zostali, a jak ktoś tam chce pracować to niech to przemyśli milion razy. (usunięte przez administratora)

Klarysa
Inne
@2021

No widzisz, a mój brat chce aplikować :( Przez te dwa lata nie wspominasz nic związanego z firmą pozytywnie? Duża tam jest rotacja, czy sa pracownicy, co robią już długi czas?

2021
Były pracownik
@Klarysa

Nie. Jeszcze trzeba walczyć o ostatnią wypłatę. Obiecują gruszki na wierzbie, a później nic nie ma. Same problemy i walka, upominanie się o swoje. Odradzam jak najdalej od nich. Chyba ze chce mieć problemy, które będą się ciągnęły długo.

2021
Były pracownik
@Klarysa

Poza tym ta firma to bankrut. Prawie zero pracowników to po co tam iść. Wystarczy przeanalizować raporty spółki. Może do końca roku pociągną. Pełno spraw w sadach od oszukanych ludzi, są w trakcie restrukturyzacji, więc naprawdę odradzam.

tomasz
Inne
 Pytanie
@VVV

jaki nr. telefonu ? zadnego numeru ze strony nie odbierają , na e-maile nie odpisują

anonim
Inne
@2021

To ile na tą chwilę zatrudniają ludzi, wszyscy Ci mają umowy? Czy pracownicy zostali uprzedzeni o możliwości zwolnienia?

Xxx
Inne

Byli u mnie monterzy na serwisie i wszystko działa. Są z zachodniopomorskiego. Mam do nich kontakt jak ktoś by chciał, bo dzwonili przed przyjazdem.

Izabela
Inne
@Xxx

Witam bardzo proszę o jakiś kontakt z tą firmą bo od 2 miesięcy usiłuję się z nimi skontaktować bo nie działa mi fotowoltaika. Pozdrawiam. Mój numer (usunięte przez administratora)

Ewelina
Inne
@Xxx

Witam, ja poproszę numer bo niestety ani w biuraach nikogo niema telefony te co mam to już nie aktywne a fotowoltaika niedziala to jest jakaś kpina

Ada
Inne
 Pytanie
@Ewelina

Witam, mi również przestała działać fotowoltaika. Ma ktoś może namiar na jakiś serwis?

Nela
Inne

Tak z ciekawości, skąd te opóźnienia do co serwisowania lub instalacji? Może jakiś pracownik się wypowie? firmie brakuje pracowników, czy coś innego jest na rzeczy? Ja przychodzę tu w innej sprawie, pracuje ktoś w obsłudze klienta? Jak praca wygląda? Ma więcej plusów czy minusów? Znalazłam ofertę na specjalistę, co prawda nieaktualną, ale moze wiecie jak czesto kogos szukaja do obsługi klienta? Ile wynosi podstawa i jak działa system prowizyjny? :)

Prawda_o_Stilo
Były pracownik
@Nela

Mają odgórne polecenie jak najwięcej odrzucać instalacji, unieważniać gwarancję chociaż to nie oni są gwarantem, straszenie, na magazynie całkowite pustki, a serwisant nie może nigdzie jechać z powodu nie otrzymania zaliczki na wyjazd.

cerot
Inne

Podajcie proszę jakiś namiar na serwis bo od roku nie mogę się doprosić wymiany mikrofalownika , instalacja nic nie produkuje , a koszty rosną .

Aga
Inne
@cerot

Nie ty pierwszy i nie ostatni. Oni tam już tylko są po to aby udawać , ze coś robią . Innymi słowy od razu zgłaszaj problem u adwokata bo inaczej z nimi się nie da. My czekamy dopiero 3 miesiące ale sprawę już mamy na etapie przedprocesowym bo czas spieszyć się zanim ogłoszą upadłość. To zwykli (usunięte przez administratora)

Aga
Inne

Kolejne (usunięte przez administratora). Nikt nie odbiera . Nadal działania na "uspokojenie" klientów.

Ktoś
Inne

Patrzac po korespondencji email z Panią dyrektor, to jej profesjonalizm jest na poziomie zero. Nr telefonu podają chyba tylko by coś napisać.

Zzz
Inne
@Ktoś

Potwierdzam! Chamska i bez kultury! Ta firma już ledwo zipie. Jak najdalej od nich. Pokradną resztki, naciągną ostatnich naiwnych i się zawiną.

Prawda_o_Stilo
Były pracownik

Nikt nie odbiera na tych numerach chyba iż któraś z pań się pomyli. Zalegają z wypłatami praca nie warto

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w STILO ENERGY S.A.?

Xd
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

O jakie zmiany chodzi?

Marcela
Inne
@Xd

No raczej o zmiany w pracy, tj. w jakich godzinach się pracuje? :) Ty jesteś w stanie udzielić informacji na ten temat ;p ?

Xd
Inne
@Marcela

Pracujesz, żeby wszystko zrobić co ci zaplanowali- weekendy, delegacje. Oczywiście za nic nie jest dodatkowo płacone. Nie wyrobisz się to jeszcze pretensje i wszystko twoja wina. Tak kręcą, żeby biuro było czyste, a pracownik co (usunięte przez administratora) ponosił za wszystko odpowiedzialność.

Pracownik
Pracownik
@Marcela

Ludzie. Rok temu tam pracowało 120 osób. Skoro zostało 3 i nikt nie chce pracować to coś nie tak jest.. większość ludzi do tej pory nie może odzyskać kasy

anonim
Inne
@Pracownik

Naprawdę zostały tylko 3 osoby? Dopiero co szukali w sieci doradcy ds. sprzedaży na współpracę w oparciu o umowę B2B. Myślałem że nadal jest szansa się zatrudnić. Zalegają z wypłatami pracownikom którzy odeszli? Są jakieś szanse na odzyskanie kasy?

Anna
Inne

Ludzie nie róbcie tych śmiesznych przeglądów. Byłam u prawnika i to pic na wodę, naciąganie. A już prawie się zgodziłam. Szkoda pieniędzy.

anonim
Inne
@Anna

Też byłem u prawnika i po przeanalizowaniu umowy, regulaminu odradzil. Już wystarczająco mnie (usunięte przez administratora) żeby dalej dawać im się doić

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Marta
Pracownik

Moja sprawa również w toku. Pierwsza wpłata już była. Również gorąco polecam.

Bonzo
Inne
 Pytanie

U nas po instalacji nie działały 2 z 3 mikro inwentery czyli 4 panele. Dodzwonić się do nich nieda. Na zgłoszenia nie odpowiadali. Udało mi się porozmawiać z handlowcem i po 1.5 miesiąca wymienili mi te wadliwe. Jeden dziala do dziś a drugi działał jeden dzień. Teraz od miesiąca cisza z wyjątkiem telefonu od pani Księgowej kiedy opłacę druga część faktury. Powiedziałem, że kiedy będzie wszystko działać, to coś odburknęła i się rozłączyła. Dodam jeszcze taka ciekawostkę, że wypełniłem zgłoszenie o nową instalacje to po 2 min. Do mnie odzwonili a tak po 2h na infolini i nic. Oczywiście pan nic nie wie bo to nie jego działka a na pytanie czy ta firma istnieje jeszcze? odpowiedział, że tak ale przechodzą restrukturyzację... Ręce opadają.

FigoiFago
Inne
@Bonzo

Proszę sprawdzić nr seryjny mikroinwertera, który nie działa. Jeżeli jest z poniższych zakresów to jest z wadliwej serii: - 702000119357~702000221356 - 703000195463~703000350272 (wyłączając te z zakresu 703000215463~703000215962) - 704000060801~704000102800

Bonzo
Inne
 Pytanie
@FigoiFago

@FigoFago. Dziękuje za odpowiedź. Dopytam da się to jakoś sprawdzić zdalnie czy coś. Czy trzeba wskakiwać na dach i rozbrajać instalacje ? Pozdrawiam,

Bonzo
Inne
@FigoiFago

OK. Na aplikacji mi pokazuje chyba ten numer. Przy niedziałających panelach mam takie: 703000238637-1 703000238637-2 Czyli chyba się łapie w tym zakresie wadliwych ,,703000195463~703000350272'' Czyli wymienili mi z wadliwych na wadliwe :( Da się coś z tym zrobić, czy trzeba łaskawie czekać aż się odezwą, jeśli w ogóle będzie miało coś takiego miejsce. Pozdrawiam,

Paweł B.
Inne
 Pytanie
@FigoiFago

Witam Skąd posiada Pan wiedzę na temat numerów serii wadliwych mikroinwerterów?Ja mam właśnie problem z 5 takimi Działały tylko 1 dzień w dniu montażu odbioru i od tego momentu wszystko leży NC a STILOENERGY nie odpowiada.

FigoiFago
Pracownik
@Bonzo

Można sprawdzić w aplikacji do monitoringu instalacji po kliknięciu na ikonę panelu pojawi się UID i on oznacza nr seryjny.

FigoiFago
Inne
@Paweł B.

Informację dostałem dostałem od dystrybutora APSytems. Jeżeli na panelu wyświetla się NC to trzeba wymienić mikroinwerter, jeżeli wyświetla się 0 to można naprawić aktualizacją oprogramowania. U mnie w poniedziałek serwis wymienił wadliwe mikroinwertery.

Bonzo
Pracownik
 Pytanie
@FigoiFago

Serwis Stilo czy Serwis AP Sytem ?

Silent
Inne
 Pytanie
@FigoiFago

Wiesz może gdzie znajduje się ten panel z informacją. Można to sprawdzić na aplikacji, czy jest to gdzieś na samym mikroinwerterze? Mi przestały działać 2 sztuki Stilo nie odpowiada na zgłoszenie, totalne 0 w kontakcie.

FigoiFago
Inne
@Silent

W aplikacji do monitoringu instalacji. Po wybraniu opcji Moduł i kliknięciu w ikonę danego modułu wyświetli się informacja o nr mikroinwertera.

FigoiFago
Kandydat
@Bonzo

Serwis Stilo

Silent
Pracownik
 Pytanie
@FigoiFago

Ok dzięki, rozumiem i sprawdziłem. U mnie wszędzie jest 0 ale wyrzuca mi zabezpieczenia jakby gdzieś było zwarcie. Masz może jakiś kontakt do kogoś ze Stilo?

krzychu07l
Inne
 Pytanie
@FigoiFago

witam jaka była przyczyna wyrzucania bezpieczników? mam to samo

Krzychu07l
Inne
 Pytanie

Ile czekałeś na serwis

Qqryq
Inne
@Krzychu07l

Prawie miesiąc (06.2022) - teoretycznie najlepszy miesiąc - straty w uzysku jak gdyby 5 miesięcy jesienno/zimowych stało.

krzychu07l
Inne
 Pytanie
@Qqryq

witam czy ma ktoś jakieś namiary na serwisanta lub kogoś kto zna się na tych instalacjach od stilo w Małopolsce lub ślaskim

Gosia_358
Inne
 Pytanie
@Bonzo

Mam tez z nimi problem, tez wydzwaniali kiedy opłacę druga cześć faktury, ale od miesiąca cisza. Na pisma tez nie odpowiadają. Ma pan jakaś podstawę prawna do nie płacenia drugiej części w pełnej wysokości? Ja wysłałam pismo o odliczenie kosztów utraty uzysku energii i utraty możliwości rozliczenia na starych zasadach (po wpłaceniu zaliczki montaż nastąpił po 18 miesiącach!). Nikt nie odpowiedział wiec nie płace i czekam na ustosunkowanie się.

Aga
Inne
 Pytanie
@Paweł B.

Ja mam podobnie. Nie działają dwa i oczywiście kontaktu z tymi łobuzami nie ma. Jak i czy udało się tobie wymienić w ramach gwarancji?

Bozno
Inne
@Gosia_358

Witam, Nie, nie mam podstawy prawnej, ale czemu mam płacić jeśli instalacja jest częściowo uszkodzona od pierwszego dnia montażu. Tym bardziej, że kontakt z firmą jest zerowy. Co do odszkodowania za niedziałającą instalację to usłyszałem, że mogę się ubiegać o zwrot od momentu zapłacenia faktury... Pozdrawiam,

LeRy46Ziel
Inne
@krzychu07l

Uszkodzony mikroinwerter , prywatnie montażyści odcieli go za 300 zł i teraz nie działa tylko 4 panele...

Jan
Inne

Dzisiaj serwisant wymienił mi w ramach gwarancji wadliwy mikrofalownik i instalacja znowu cała sprawna. Firma Stilo Energy po okresowych problemach zaczyna funkcjonować poprawnie. Życzę Im powrotu na zajmowane czołowe miejsce na rynku fotowoltaiki.

Aga
Inne
@Jan

I takie bajki sami sobie wypisują. Wstyd i hańba. Nic nie robią . Nie reagują na zgłoszenia. Nie odbierają telefonów. Bezczelnie i z premedytacją przedłużają, aby tylko doczołgać się do upadłości. Potem otworzą następną spółkę. Omijać (usunięte przez administratora) łukiem.

xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Jan

Czemu jest usunięty poprzedni mój komentarz? :) Źle wyglądało nieujęcie zaległości w kasie na rzecz byłych pracowników we wniosku upadłościowym, nie? :) I kiedy wypłacicie mi zaległą premię? :)

Konrad
Inne
@Jan

Proszę o podesłanie nr tel. do tego serwisanta. Nie mogę od tygodnia doczekać się odpowiedzi na zgłoszenie uszkodzenia mikroinwertera. Dziękuję

Aga
Pracownik
@Konrad

My nie możemy doczekać się od 3 miesięcy. Sprawę kierujemy do sądu, bo nie ma żadnej innej możliwości. Proszę przygotować się na to, że co jakiś czas otrzyma pani enigmatyczną odpowiedź, że oni już, że za tydzień, że ....i guzik. Tam jest grupa kilku osób które świadomie wprowadzają klientów w błąd. Nie są to osoby przypadkowe. To jest firma przekręt. Kiedyś zajmowali się pożyczaniem pieniędzy na procent (duży procent). Myślę, że najwyższy czas na pozew zbiorowy...ponieważ oni lada moment ogłoszą upadłość.

Bonzo
Inne
 Pytanie
@Jan

Ma pan może numer do tego serwisanta ?

Bartosz
Inne
@xxx

Powiesz o co chodzi? Poprzedni pracownicy nie dostali zaległych wypłat? O jakiej upadłości mówisz? Przecież firma normalnie prosperuje. Przynajmniej tak to wygląda w sieci. Weź wytłumacz.

Helena
Inne

Pracuje ktoś z was w obsłudze klienta? Lub pracował? Znalazłam starsza ofertę, pisali o wynagrodzeniu stałym i atrakcyjnym systemie prowizyjnym. Ile w takim razie wynosi sama podstawa, i ile można dostać z prwoziji? Wtedy mile widziani byli studenci zaoczni, wiecie moze czy nadal sa otwarci na osoby uczące się?

Helena
Inne

Hej, wielkie dzięki za odpowiedź :) Napiszesz czemu lepiej tam nie składać cv? Co jest nie tak Twoim zdaniem?

tomasz
Inne

Od mojego ostatniego kontaktu mailowego (pomoc@stiloenergy.pl) minęło ponad dwa tygodnie, a od momentu wysłania po raz pierwszy mojej korespondencji - 3,5 miesiąca. Telefonów nikt nie odbiera. Włącza się automatyczna sekretarka. Firma nie jest godną polecenia. Przestrzegam przed korzystaniem z usług.

jurek
Inne

Szanowni Państwo, chwilę temu na jednym z postów ukazały się numery telefonów monterów w różnych regionach kraju, interesuje mnie nr na terenie łódzkiego, serdecznie proszę o pomoc, pozdrawiam

Aga
Pracownik
 Pytanie
@jurek

Gdzie są te numery? Jak są to i tak lipa. Oni w ten sposób przeciągają. Piszą na facebooka, udostepniają "nowe" numery telefonów i cały czas robi to ta sama ekipa która pracuje tam od lat. Myślę, że czas już na pozew zbiorowy. I to nie przeciwko Stilo bo oni bankruci i są upadli ale przeciw tym pracownikom którzy świadomie od ponad roku wprowadzają w błąd wiedząc jaka jest sytuacja i ....pobierają za to pieniądze.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Aga
Inne
 Pytanie

Telefon? mail? Piszcie na Berdyczów. Omijać łukiem. Od dwóch miesięcy nie odbierają a tysiące napraw gwarancyjnych czeka. Zwykli (usunięte przez administratora) Jak oni mają czelność? Dziesiątki pozwów (na razie tylko dziesiątki)

Zenek-1947
Inne

Ja korzystam z instalacji PV zamontowanej (ze znacznymi problemami, m.in. zbyt małe odległości między rzędami paneli czy zły kąt nachylenia) od 2020 roku i jestem w pełni zadowolony. Przez te trzy lata nie miałem żadnych problemów i mam nadzieję że dalej tak będzie. Zaskakuję mnie proponowana kwota za przegląd, który powinien być bezpłatny w ramach gwarancji. Pozdrawiam.

Sabina
Pracownik
 Pytanie
@Aga

@Aga Co znaczy piszcie na Berdyczów? Proszę o wyjaśnienie. Tak poza tym to za sprawdzenie opisów na skrzynkach elektrycznych 1048 zł netto? Chyba ich poje... !!!!

Helena
Inne

W zakładce kariera na stronie firmy nie wyświetlają się aktualne oferty pracy... stilo nikogo nie szuka, czy to jakiś błąd? Chodzi mi o stanowisko serwisanta. To duża firma, więc trochę dziwne. Jak aplikowaliście? Bezpośrednio kontaktowaliście się z firmą? Jak ogólnie pracuje wam się w firmie? Jakieś plusy czy minusy? :D

anonim
Były pracownik
@Helena

Stilo nigdy nie miało takiej zakładki, więc to musi być jakiś błąd z Pani strony :) Firma miała spore problemy finansowe i większość pracowników się zwolniła/została zwolniona. Na ten moment chyba pracuje tam około 5 osób, więc nie szukałabym pracy akurat w tej firmie, ze względu na jej niewypłacalność. Polecam przejrzeć sprawozdanie finansowe przed wysłaniem CV :)

Zostaw merytoryczną opinię o STILO ENERGY S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w STILO ENERGY S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy STILO ENERGY S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w STILO ENERGY S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 7 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy STILO ENERGY S.A.?

    Kandydaci do pracy w STILO ENERGY S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
STILO ENERGY S.A.
Przejdź do nowych opinii