Jeżeli zastanawiasz się nad wzięciem udziału w rekrutacji na stanowisko Customer Service - daj sobie spokój. Na początku zapowiadało się dobrze, z czasem śmiało mogę powiedzieć że ten dział to jeden wielki cyrk. Benefity, które pracodawca oferował w momencie zatrudnienia są nieaktualne - wszystko zostało zabrane, a co za tym idzie? Brak benefitów. Multi sport i opieka medyczna to benefit, który dostaniesz w każdym korpo, więc nie warto poświęcać temu większej uwagi. Praca zmianowa, w weekendy oraz święta. Nie obowiązuje Cię dzień wolny w święto polskie, czyli pracujesz cały rok :) początkowo do odbioru za pracę w dni świąteczne były dwa dni bądź wypłacana tzw. setka, po czasie został wprowadzony equivalent working time, więc zostawili tylko jeden dzień, więc nie łudźcie się że spędzicie święta rodziną bo spędzicie je w pracy. Praca bardzo obciążająca psychicznie, brak wsparcia ze strony managementu, pomimo wielu skarg wysłanych do działu HR- zero reakcji, tak jakby tego nie było. Pracownik nie jest szanowany, team leader nie potrafi zarządzać ludźmi. Brak poszanowania ze strony rynku lokalnego, co wygląda jak kara za to że dział został przeniesiony do Polski. Awanse zostały rozdane jak ciepłe bułeczki w nowo otwartej piekarni. Brak wytycznych co do wymogów niezbędnych do awansu i wytyczne inne dla każdego :) szczerze ? Nie jestem w stanie znaleźć tutaj dwóch osób, które spełniły takie same wymogi dostając awans na starszego specjalistę. To jest żart. Wielokrotnie poszła informacja na temat tego, że na ten moment nie ma miejsc na awans po czym na spotkaniu działowym dowiadujesz się że trzy osoby zostały awansowane. Pracownicy są traktowani nie równo. Jeżeli jesteś niewygodny i chcesz walczyć o swoje to niestety ale nie czeka cię długa przyszłość. Zastanówcie się nad zatrudnieniem samych studentów bo to w jaki sposób traktuje się tu osoby starsze stażem to przedszkole. Bardzo gorąco nie polecam, najgorsza decyzja w moim życiu. Okropne doświadczenie, obłuda, ten projekt to jedna wielka klapa do której mocno przyczynił się manager i team leaderzy. Jeśli chcesz zobaczyć niekompetentność zespołu team leaderów- dobrze trafiłeś.
Aplikowałem już na 2 różne stanowiska w tej firmie i pomimo spełniania wymogów z ogłoszenia nigdy nie dostałem żadnego Zaproszenia na rozmowę ani nawet maila z odmową. Po prostu wysyłanie aplikacji w eter i sztuczne tworzenie pozycji, które najwyraźniej dostępne nie są albo trzymanie osób wysoce nierzetelnych zaangażowanych w procesy rekrutacyjne. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie firmy. Więcej już nie zaaplikuje. Odradzam każdemu.
Witam, jaką macie opinie o pracy w Customer Service w Arli?
Firma wysyła generyczne zwrotki, ma długi formularz rekrutacyjny który do niczego nie prowadzi bo rekruterzy nawet nie ośmielą się skontaktować z kandydatem bezpośrednio, to jest po prostu żałosny żart. (mowa o placówce w Gdańsku)
Jeżeli zastanawiasz się nad wzięciem udziału w rekrutacji na stanowisko Customer Service - daj sobie spokój. Na początku zapowiadało się dobrze, z czasem śmiało mogę powiedzieć że ten dział to jeden wielki cyrk. Benefity, które pracodawca oferował w momencie zatrudnienia są nieaktualne - wszystko zostało zabrane, a co za tym idzie? Brak benefitów. Multi sport i opieka medyczna to benefit, który dostaniesz w każdym korpo, więc nie warto poświęcać temu większej uwagi. Praca zmianowa, w weekendy oraz święta. Nie obowiązuje Cię dzień wolny w święto polskie, czyli pracujesz cały rok :) początkowo do odbioru za pracę w dni świąteczne były dwa dni bądź wypłacana tzw. setka, po czasie został wprowadzony equivalent working time, więc zostawili tylko jeden dzień, więc nie łudźcie się że spędzicie święta rodziną bo spędzicie je w pracy. Praca bardzo obciążająca psychicznie, brak wsparcia ze strony managementu, pomimo wielu skarg wysłanych do działu HR- zero reakcji, tak jakby tego nie było. Pracownik nie jest szanowany, team leader nie potrafi zarządzać ludźmi. Brak poszanowania ze strony rynku lokalnego, co wygląda jak kara za to że dział został przeniesiony do Polski. Awanse zostały rozdane jak ciepłe bułeczki w nowo otwartej piekarni. Brak wytycznych co do wymogów niezbędnych do awansu i wytyczne inne dla każdego :) szczerze ? Nie jestem w stanie znaleźć tutaj dwóch osób, które spełniły takie same wymogi dostając awans na starszego specjalistę. To jest żart. Wielokrotnie poszła informacja na temat tego, że na ten moment nie ma miejsc na awans po czym na spotkaniu działowym dowiadujesz się że trzy osoby zostały awansowane. Pracownicy są traktowani nie równo. Jeżeli jesteś niewygodny i chcesz walczyć o swoje to niestety ale nie czeka cię długa przyszłość. Zastanówcie się nad zatrudnieniem samych studentów bo to w jaki sposób traktuje się tu osoby starsze stażem to przedszkole. Bardzo gorąco nie polecam, najgorsza decyzja w moim życiu. Okropne doświadczenie, obłuda, ten projekt to jedna wielka klapa do której mocno przyczynił się manager i team leaderzy. Jeśli chcesz zobaczyć niekompetentność zespołu team leaderów- dobrze trafiłeś.
Skoro nierówne traktowanie tak was bilo po oczach to gdzieś je zgłaszaliście? Skoro wytyczne okazały się faktycznie niejasne to może trzeba było drążyć, żeby je doprecyzowali.
Problemy z działem były zgłaszane na wszystkich szczeblach jednak nic to nie przyniosło. Na poziomie team leaderskim to masz nie interesować się awansami innych osób w dziale, a awans dostają osoby za nic, osoby które ciężko i dobrze pracują są pomijane i zwalniają się. A i rozwiązywanie problemów w dziale nie istnieje. Jak coś zgłaszasz to licz się z tym że nagle będziesz musiał pracować ciągle z biura np.
Naprawdę tak się zdarzyło, że ktoś zgłosił problem i został za to ukarany? Ciekawe za co została zwrócona uwaga. Z drugiej strony gdy tak wszystko czytam to zastanawiam się czemu mimo takich negatywów niektórzy i tak chcą się zatrudniać?
Aplikowałem już na 2 różne stanowiska w tej firmie i pomimo spełniania wymogów z ogłoszenia nigdy nie dostałem żadnego Zaproszenia na rozmowę ani nawet maila z odmową. Po prostu wysyłanie aplikacji w eter i sztuczne tworzenie pozycji, które najwyraźniej dostępne nie są albo trzymanie osób wysoce nierzetelnych zaangażowanych w procesy rekrutacyjne. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie firmy. Więcej już nie zaaplikuje. Odradzam każdemu.
Cześć, dzień dobry. Dziękuję za opinię, przykro mi, że nie otrzymałeś żadnej informacji zwrotnej. Jaki czas temu aplikowałeś? Może proces się przedłuża? W odpowiedzi na samą aplikację powinno dotrzeć potwierdzenie złożenia CV. Skorzystaj proszę z opcji odpowiedzi i zwróć się do rekrutera o informację zwrotną. Pozdrawiam Joanna
A ja się zupełnie nie zgadzam, około miesiąc trwał u mnie proces rekrutacji, był bardzo dobrze przeprowadzony, kontakt z HR bardzo dobry również
Ciekaw jestem czy gdyby nie było zaproszenia na rozmowę też byś w ten sposób oceniał cały proces. A jak konkretnie wyglądał skoro tak dobrze został przeprowadzony?
Chcę zapytać Was na temat oferty: Junior Supporter, IT Service Desk - Gdansk. Jak wrażenia- czy warto? Myślę nad składaniem właśnie, bo szukam pierwszego doświadczenia w it. Chciałym się rozwijać i zastanawiam się, czy to dobre miejsce na to? Jak ludzie; praca; zarobki; możliwości rozwoju? Pozdrawiam i dzięki za każde info!
Beznadziejnie przeprowadzona rekrutacja. Nagrać odpowiedzi na cztery najbardziej sztampowe i oklepane pytania jakie można znaleźć. Po minucie na odpowiedź. Absolutny brak możliwości zaprezentowania się, powiedzenia czegokolwiek o sobie czy o swoich doświadczeniach. Poziom rekrutacji dopasowany być może do kasy w markecie, a nie CS w "poważnym" korpo. Na prośbę o poszerzony feedback ( mimo że sami się oferują że odpowiedzą) brak kontaktu. Totalnie olewcze podejście do tematu, ale to też sugeruje czego można spodziewać się po tej firmie. Ergo - dobrze że nie przeszedłem dalej.
Dlaczego chcesz pracować w arli? Dlaczego na tym stanowisku? Doświadczenie zawodowe? (Po minucie na odpowiedź, nikt z dobrym doświadczeniem nie opisze go w minutę)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam, jaką macie opinie o pracy w Customer Service w Arli?
Cześć, zespół intensywnie się rozwija od kwietnia, mamy już ponad 40 osób. Co szczególnie Cię interesuje?
Zespół docelowo dalej będzie się powiększał? Ile osób było w kwietniu, że teraz jest już ich z ponad 40? Jakie są plany co do wielkości zatrudnienia w najbliższych miesiącach?
Zespół ciąglę się powiększa, docelowo prawie 70 osób ;-) Był budowany od zera. Zakres obowiązków jest bardzo szeroki - od wprowadzania i monitorowania zamówień dla klientów, po bezpośrednio kontakt z Klientem. Rozmawiamy w kilku jezykach – niemiecki, dunski, angielski, finski, franuski.
Będą Państwo może z czasem targetować także na rynek włoski? W tym języku się odnajdę, widziałam oferty na Customer Service w sieci ale nie są skierowane na zakres moim umiejętności kulturowych oraz językowych
Najgorszy dział w całej Arli. Bardzo nieprzyjemna atmosfera ze strony lokalnych rynków, a reakcja managementu praktycznie żadna. Awanse tylko dla pupilków, bardzo niejasne zasady ich przyznawania. Ciągłe nadgodziny, praca zmianowa również w weekendy. Uciekać.
Zastanawiam się nad pracą jako Members Support Specialist. Po przeczytaniu wymogów zdaje mi się, że na spokojnie mogę je spełniać. Nie mogę jednak dopatrzeć się wzmianki dotyczącej jakiejś premii. czy pracuje się na samej podstawie?
Jak wygląda ścieżka kariery w Arla Foods S.A.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Rekrutacja to ściema. Wysłałem aplikację, oczywiście spełniając wszystkie wymagania z ogłoszenia, po 4 (!!) godzinach dostałem automatycznego e-maila z odmową. Jaja sobie robią. Niech spadają na drzewo.
Dzięki za opinię. Widocznie rekruter albo Manager poszukujący nowego pracownika na bieżąco sprawdzają aplikacje i stąd szybka odpowiedź. Najwidoczniej jednak nie spełnił/a Pan/i wymagań. Mail za to może się wydawać automatyczny, ponieważ korzystamy z systemu do zarządzania rekrutacjami. Ale za każdą wiadomością stoi człowiek. Życzymy powodzenia w innych rekrutacjach.
Nowo wstawione ogłoszenie. Zaaplikowałam dzień po zamieszczeniu. 2 tygodnie ciszy i informacja, że zatrudnili już kogoś na to stanowisko. No trudno zdarza się. Z ciekawości sprawdziłam i ogłoszenie dalej wisi. Szczerze jestem zawiedziona poziomem rekrutacji w tej firmie. Drugi raz nie zaaplikuje.
Cześć, dziękuję za opinię. Jeśli masz wątpliwości co do statusu aplikacji albo chciałabyś pogłębić temat oczekiwań względem stanowiska, napisz na adres onehr@arlafoods.com w tytule wpisując nazwę stanowiska, miasto.
Dzień dobry, jestem teraz na stronie w sekcji z karierą i stanowiska, które mnie interesują cos nie odbierają. Chce poczytać z ciekawości o Test Managerze oraz dowiedzieć się jakie teraz są wymogi odnośnie kandydatów na Junior Accuounta. Mam na myśli pracę w Gdańsku. Proszę o odpowiedzi.
Cześć, dzień dobry. Faktycznie w tym momencie na stronie karierowej ofert na w/w stanowiska nie ma, ale poniżej wklejam wymogi odnośnie kandydata na Junior Accountanta. Szukamy przede wszystkim osób nastawionych na naukę, znających język angielski (porozumiewanie się, praca na systemach w tym językach). Zwykle w expectations wylistowane są następujące aspekty: A graduate or student in finance and accounting, or similar area You speak English fluently You are hungry for knowledge and challenges You are a team player Have good analytical skills, accuracy and attention to detail Self-engagement and team orientation Flexibility and being open to change Aby skontaktować się z naszym działem rekrutacji możesz także pisać poprzez FB/messengera (@arlagdansk)
Jakie opinie macie z aktualnych rekrutacji? na stronie jest sporo ofert wystawionych, tutaj natomiast nie widzę zbyt wielu bieżących komentarzy. Mnie zainteresowała praca jako planista transportu. jakich zarobków można się spodziewać podczas pełnienia tej funkcji? w jaki sposób przebiega proces rekrutacyjny przy tym?
Cześć, proces rekrutacji w Arli jest ogólnie opisany na stronie globalnej tutaj: https://www.arla.com/company/job-and-career/recruitment-process/ Gdański zespół rekrutacji zoapiekowuje wszystkie procesy rekrutacyjne, jakie tutaj są prowadzone, a czasami także te do Viby (w zależności czy rola może być zajęta w Gdasku czy w HQ). Dzieje się :-) Zapraszamy do aplikowania. Niektóre z procesów to zatrudnienie za kogoś, a niektóre to nowe wakaty :-) Taka jest charakterystyka centrum usług wspólnych.
Od kwietnia ponad 40 osób? Jak proces rekrutacyjny w tym przypadku wyglądał, ile trwał? Ciekawi mnie przy tym wdrożenie. jeśli o stawki początkowe chodzi to każdy ma te same?
To jest niezła ściema. Dają ogłoszenia przez kilka miesięcy i jak już znajdą kandydata, który faktycznie pasuje do profilu, to zamykają rekrutację. Chcą się pokazać, że niby firma się rozwija. Zawracanie tyłka.
O którym stanowisku piszesz? Ciekawi mnie powód. Skoro wpasowałeś się w wymagany profil to o jakie cechy chodziło? Z drugiej strony zastanawia mnie ile osób kandyduje, że nie wyrabiają. Wiadomo ile osób pracuje teraz na HR?
Od pół roku pracuję w Arla Foods i do tej pory same pozytywy. Firma docenia pracowników, często organizuje różne ‚niespodzianki’ typu wata cukrowa, stoisko z lodami, pizza i inne atrakcje w biurze. Stanowiska pracy są dobrze dostosowane: regulowane biurko/krzesło itd. Wszyscy są dla siebie przyjaźni i pomocni. Przez ten okres czasu nie doświadczyłam jakiejkolwiek nieprzyjemnej sytuacji. Osoby na wyższych stanowiskach również wyrażają do tych na niższych szacunek i okazują chęć pomocy.
Wlasnie firma przepala mnostwo pieniedzy na zbedne rzeczy aby zrobic duzo szumu - wata, lody czy muzyka na zywo serio jest zbedne. Ludzi przychodza do pracy a nie dla atrakcji, tak dlugo jak rozwoj kariery czy chociazby model plac, podwyzek czy ew premii nie bedzie tam istnial, tak dlugo bedzie rotacja jak na obecnym poziomie.
może zależy od tego jak dla kogo, bo tutaj akurat deklaruje 6 miesięcy pracy to te rotacje co ile występują? A o tym co tutaj teraz tak napisałeś to próbował ktoś z firmą rozmawiać wprost?
Dokładnie! Apel do Szanownych Pań z HR: nam nie jest potrzebny kolejny konkurs i pizza/icecream day. Większość ludzi nie ma na to czasu albo pracuje z domu... Tak samo, po co wywalać tyle kasy na duńskie meble i reorganizację biura, kiedy starsze modele były ok?Rozumiem, że jest budżet, ale meblowy domek za 30 koła, z którego nikt nie korzysta? Please... Zróbcie dofinansowanie do posiłków dla ludzi uczęszczających do biura - gwarantuję, że dużo pracowników wróci na openspace. A może jesteście za bardzo zajęci kręceniem filmików na insta?
Zapraszam do konstruktywnej rozmowy - siedzę na 9tym. Krótko ode mnie: Wydarzenia w biurze - wg zebranego info i danych to właśnie one (spotkania/jedzenie) przyciągają pracowników :-) Temat budżetu na facility - niełatwy - wierzę, że z boku ma się inną perspektywę. Jak wyżej - zapraszam do przekazania uwag. Dzięki za sugestię w temacie dofinansowania posiłków - masz na myśli jakieś konkretne rozwiązanie/dostawcę? Pozdrawiam!
Jaki jest styl zarządzania w Arla Foods S.A.?
Jaka jest obecnie pensja netto na juniora w Arla?
Firma zdecydowanie postrzega Polskę i tutejszy rynek pracy przez pryzmat lat '00, z tym, że od tego czasu wiele się zmieniło. Praca SKRAJNIE nudna, rutynowa i bezcelowa. Mnóstwo szkoleń o niczym. Warunki płacowe absolutnie żenujące, kto znajdzie w Gdańsku gorzej płatną pracę - konia z rzędem. Nie polecam nawet świeżo upieczonym absolwentom, na rynku pracy można znaleźć nieporównywalnie lepsze firmy, które płacą w PLN a nie w poczuciu przynależności. Ciężko też powiedzieć, że można się tu czegoś nauczyć.
Jaka jest kultura pracy w Arla Foods S.A.?
Co to znaczy w praktyce? Jak jest w pracy? Jak oceniasz atmosferę tutaj?
Wszystko zależy od zespołu, od TL ale myśle ze w większości jest Ok. Co dokładnie chcesz wiedzieć?
No czy ludzie na siebie nie donoszą i nie ma takiego poplecznictwa? Bo w takiej atmosferze trudno pracować. Zależałoby mi na w miarę zintegrowanym zespole. Tak tu jest?
Czemu piszesz by wybrać inną firmę? Sugerujesz, że atmosfera jest kiepska? Spotkałeś się z jakąś sytuacją opisana wyżej osobiście? Opiszesz ją?
No właśnie w czym w sumie problem, żeby jakoś się zintegrować? większość chyba jednak w rękach ludzi jest? co powoduje tego typu nastawienie to sprawy?
Ile zarabia pracownik najniższego szczebla w Arla? Czy są opcje awansu/podwyżek?
czytam te wszystkie komentarze niezadowolenia. firma moze nie jest idealna ale daje duzo swobody i tzw Work Life Balance jest na niespotykanie wysokim poziomie. moze czasami warto przełknąć ten folklor zarządzania i mieć dużo czasu wolnego? poza tym to miejsce pracy daje możliwośc rozpoczęcia kariery dla osob zaczynajacych w IT, wiele osob wlasnie po Arli dostało fajną prace. takze popatrzcie szerzej zanim skrytykujecie.
Mówisz, że na start dla kogoś dobre? A co z jakąś elastycznością? Idą juniorowi na rękę czy jest tak spore obłożenie, że się nie rozdrabniają? Zastanawiam się nad potencjalnym odpłatnym przyuczeniem na część etatu w trybie zdalnym. Byłaby taka opcja?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Arla Foods S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Arla Foods S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Arla Foods S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 4 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Arla Foods S.A.?
Kandydaci do pracy w Arla Foods S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.