Bardzo słaby kontakt, próba dodzwonienia się równa poziomowi zerooo prędzej pojedziesz i dowiesz sie osobiscie ze nie maja nadal twoich opon do odbioru niż się dodzwonisz jak w normalnym serwisie i uzyskasz informacje - nie polecam dno pod katem podejscia do klienta jaki potrzebuje tylko informacji
Toś blysnął. Dlaczego, "nie polecasz" , bo pracujesz tam i mało Ci płacą? Nierozumiem takiej opinii admin powinien to kasowac
To jest jak sama nazwa wskazuje serwis pracy kolejny pajac jak chcesz kupić opony to kup sobie na allegro
Skoro nikt nie chce tam pracować i tyle negatywnych opinii, to czemu się dziwisz, że nie ma kto odbierać telefonow
Bo usługi związane z klimą to niezła ściema, bo potrafią zgubić opony. Bo zatrudniają idiotów którzy twierdzą, że możesz mieć opony w różnym rozmiarze na jednej osi, a to dlatego że (usunięte przez administratora)lepiej sterować. Dlatego, że potrafią gnoić pracownika przy klientach. Dlatego, że ogrzewanie nie musi być sprawne, a klima nie musi chłodzić. Nie ważne że blaszana puszka Norauto się nagrzewa.
Najgorsza praca jaka mialam odbierac telefon obslugiwac klienta na sklepie oraz pr,y stanowiku ,wykladac towar szukac opon obrywac od klienta za nie dotrzymanie ter odbioru samochodu sprzatac po 12 godz nie wiesz jak sie nazywasz czesto trzeba zostac po 21 poniewaz samochod jest nie zrobiony a klient czeka ale przyjscie pozniej jest nie mile widziane nie wierzcie w ich obiecanki o premiach bo ich NIEMA a ws,ystko za2200 al bo mniej Nie idzie tam do pracy nie WARTO szkoda czasu na tak be,nadzejna firme
Rozumiem, że nie pracujesz już w Norauto Polska. Jednak chciałabym wiedzieć, czy oprócz premii firma oferowała inny sposób nagradzania Twojej pracy? Popularne jest udzielanie różnego rodzaju dofinansowań lub organizowanie wśród pracowników integracji.
Nic takiego nie ma jedyne dofinansowanie to okulary nie warto tam isc naprawde szkoda zdrowia od smrodu opon
Zastanawiam się dlaczego zadajesz takie pytania? Mam wrażenie że jesteś pracownikiem tej firmy. Chcesz uzyskać informacje które nie mają wpływu na ocenę pracy. Ocena tej firmy jest jedna. Nie warto tam pracować. Wyzysk czystej postaci. Ciekawe kiedy PiP zrobi dokładną kontrolę. Fikcyjne umowy zlecenia dla pracowników na etatach. Polak polakowi robi takie rzeczy. Dla dobra łysego francuza. Nie polecam.
Każdy z pracowników może wystawić firmie własną ocenę i może się ona różnić od Twojej. Wszyscy mają prawo do własnej subiektywnej opinii i mogą ją wyrazić na forum Gowork.pl. Czy Ty także pracujesz na innej umowie niż wcześniej ustaliłeś z pracodawcą? Rodzaj kontraktu jest bardzo ważny, ponieważ stabilna i długoterminowa umowa daje więcej uprawnień takich jak urlop czy dostęp do benefitów.
Nie polecam, szczególnie oddziału Piaseczno. Pracowałem tam krótko, ale jeszcze nigdy nie widziałem firmy która tak bardzo nie szanuję swoich pracowników. Na rozmowie o pracę wszystko wygląda pięknie, ale w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Panuję tam straszne kolesiostwo dyrektor centrum wraz z kierownikami sklepu to kumple, którzy nie mają za grosz szacunku do pracowników. Jak ktoś wcześniej napisał tylko tabelki i pretensję o słabe wyniki, ale jak nie ma pracowników posiadających wiedzę o mechanice to będzie tylko co raz gorzej. W tej firmie musisz być kasjerem, recepcjonistą, fachowcem od wszystkich działów na sklepie, magazynierem i nawet czasem mechanikiem za 2600 netto. Ogarnięci pracownicy szybko zaczęli uciekać z tej firmy, a jak przyjdzie ktoś nowy to po miesiącu składa wypowiedzenie ;) Jak przyjdzie się do pracy to nawet nie ma kto wyszkolić nowego pracownika, bo i dyrektor jak i zastępca kierownika nie potrafią po tylu latach pracy otworzyć poprawnie zlecenia, a ogarnięci pracownicy poodchodzili... Potrafią tylko gadać jak ważna jest jakość, jakość i jeszcze raz jakość, ale sami reprezentują dosyć niski poziom wiedzy. Mam wrażenie że jedynie kierownicy warsztatu i logistyki mają sporą wiedzę o mechanice i systemach działających w norauto, ale chyba już też mają dość polityki dyrektora i mają już gdzieś tę firmę. Firma stacza się niesamowicie, podobno kiedyś było dużo lepiej, ale nie wiem, nie widziałem. Największym szczytem jest zachowanie menadżera regionalnego, który wpada co jakiś czas do centrum robi pokazówkę przestawiając np. 2 półki, ochrzania wszystkich dookoła za wyniki i wychodzi zostawiając jeszcze większy bałagan niż był wcześniej, oraz kompletnie zdemotywowanych pracowników do dalszej pracy. Obserwując kadrę zarządzającą (z małymi wyjątkami) w Piasecznie mam wrażenie że robią im jakieś pranie mózgu w tej centrali i ci ludzie przestają samodzielnie myśleć i dostrzegać co dzieję się wokół nich. Podsumowując nie polecam, chyba że chcesz zobaczyć co to ciężka praca, wyzysk i brak szacunku za małe pieniądze.
Rzeczywiście czytając Twoją opinię widać, że jest problem z atmosferą, która panuje na linii pracodawca-pracownik. Ciekawi mnie, czy kiedykolwiek próbowano coś w tym zakresie poprawić? Pracodawca nie widzi, że zaczyna brakować doświadczonych pracowników, którzy mogliby wprowadzić w zakres obowiązków nowo zatrudnione osoby? Jestem ciekaw, co będzie w przypadku kiedy doświadczonych osób zabraknie, a kadrę pracowniczą będą tworzyli tylko osoby nowe bez doświadczenia zawodowego.
Oni mają w (usunięte przez administratora) pracownika. Każdego kto próbuje zmienić coś na lepsze wyrzucają. Był kiedyś kierownik sklepu, pozbyli się go bo potrzebowali stanowiska dla obecnego regionalnego. Potem był taki, który najpierw latał jak szpicel za każdym pracownikiem obserwując i notując. Jak się zmienił i chciał nowy sprzęt dla pracowników to się go pozbyli. A trzeba dodać, że miał wiedzę. Pozwolili odejść wielu pracownikom, dobrym pracownikom. A jak zrobili zebranie z pracownikami to efekt był taki, że wszyscy kierownicy, którym wytknięto błędy w zarządzaniu i złe traktowanie pracownika zostali awansowani...
tabelki tabelki i jeszcze raz tabelki. Ogólnie pracujesz 12h i po jednej dniówce masz dość. Jeśli chodzi o pracowników sklepu to najlepiej żeby na zmianie było dwóch i obsługiwało klientów, odbierało telefony (jest tabelka na temat skuteczności odbioru telefonu ), kasowało, i jednocześnie zajmowali się stacją. Na nic nie ma pieniędzy, mechanicy nie mają czasami odpowiednich narzędzi, o podwyżkach to tylko słyszysz , że kiedyś będą - gdzie jak się rozejrzysz na rynku pracy za podobne zadania 3 tyś netto to masz spoko w momencie kiedy masz kilka lat doświadczenia :) progi do wyrobienia bardzo wysokie. Zatrudniają o ile już taka decyzja jest ludzi którzy nie mają pojęcia o mechanice itd - jakoś to będzie :) brak szkoleń technicznych dla nowych pracowników. Wiele można tu pisać , aktualnie nowy szef i same cięcia.
Rozumiem, że pisząc o tabelkach, masz na myśli dane w excelu tak? Domyślam się więc, że znajomość tego narzędzia jest niezbędna do pracy w Norauto Polska. Chyba, że coś źle zrozumiałam - to może mógłbyś wyprowadzić mnie z błędu i napisać nieco jaśniej.
JESTEM BARDZO ZADOWOLONY!!! , PANOWIE SPISALI SIE WYŚMIENICIE!!!,Wymienialem Sprężyny przednie w passat cc, Obsługa MEGA szybka przyprowadzilem Auto O godz 11 odebrałem Super zrobione o 19 tego samego dnia.Pan z recepcji mega koles, pan Mechanik RAFAŁ który naprawial usterke na koniec opowiedział wszystko o stanie Auta.Mega Polecam ,Brawo Panowie jeszcze raz Dziękuję!!!
Ciekawe czy zostawiłeś napiwek czy tylko dobre słowo? Bo zapewne pieniądze jakie tam w serwisie zostawiłeś za jednorazową wymianę stanowią miesięczne pobory tych panów.
Nikt tu nie chce pracować płacą bardzo mało jak na te czasy praca w weekendy w soboty do 21 w niedziele do 19 więc zatrudniają tylko dzieci zaraz po szkole bez wiedzy i umiejętności tylko po to aby obniżyć koszty zatrudnienia premie kwartalne tylko na papieże których nigdy nie ma bo są nie do zrealizowania pracownik bez szans rozwoju Nie Polecam
Pamiętaj, że na całkowity obraz danego pracodawcy nie wpływa jedynie wysokość wynagrodzenia, jakie oferuje swoim pracownikom. Firma Norauto Polska tworzy dużą sieć sklepów i profesjonalnych serwisów samochodowych w całym kraju, a więc na pewno często poszukują tam nowych osób do pracy. Czy zatem wiesz coś na temat prowadzonej obecnie rekrutacji? Jakie stanowiska mają wolne?
"na papieże"? Takie błędy ortograficzne powinny być niezgodne z regulaminem ;). A co do firmy to bardzo kiepski obraz, szczególnie pensje na poziomie 2200 netto, toż już dyskonty więcej płacą.
(usunięte przez administratora) nic się nie zmienia. Teraz znów zwolnienia. Zwolnili nawet dyrektora finansowego. Wszystkie znaki na niebie wskazują że firma idzie albo do likwidacji czyt. Węgry. albo do sprzedania. Tną koszty,(usunięte przez administratora)Wystarczy popytać pracowników. Nie kadrowej, i tej drugiej od zasobów ludzkich, zwykłych pracowników. Teraz jest nowy szef, albo likwidator. Ciężko stwierdzić po co go tu dali. Nie polecam. Lepiej w biedronce. (usunięte przez administratora)
Napisałeś, że jest obecnie nowy szef w firmie Norauto Polska. Czy po powołaniu nowej osoby na to stanowisko zmieniło się coś, jeżeli chodzi o pracowników? Wprowadzono jakieś zmiany w warunkach zatrudnienia, czy wszystko zostało po staremu? Mam nadzieję, że zechcesz odpowiedzieć na moje pytania.
Zmieniło się na gorsze. Cięcie kosztów, nawet stare (zużyte) opony sprzedają. Koleś, dla kolesia, jedna klika. szukają pracowników tak jakby nie chcieli. Teraz idzie nowe :) pracownicy będą sami prali ubrania robocze. Masakra,(usunięte przez administratora). Jak można prać w domu ubranie robocze (mechanik który ma styczność z materiałami niebezpiecznymi)
Dziękuję za odpowiedź. Wspomniałeś o tym, że pracodawca poszukuje obecnie nowych pracowników. W związku z tym zastanawia mnie, jak obecnie kształtuje się ilość obowiązków przypadająca na jednego pracownika? Obowiązki bez problemu wykonamy w trakcie normalnego dnia pracy, czy może zdarza się, że trzeba zostać po godzinach? Zachęcam do dalszej aktywności.
Krótka odpowiedz: trzeba zostać po godzinach. W normalnej pracy pracodawca dba o pracownika. Przykład, przerwa na śniadanie trwa 30min. W norze, też 30 lub 45. Tylko ze musisz odpracować wszystko powyżej 15 min. Naprawa swojego samochodu, można ale jak zapłacisz. Używasz własnego w celach służbowych. zapłacimy kilometrówkę. Ale za serwis zapłać.
Praca po godzinach wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem, czy raczej można za to odebrać wolny dzień w dogodnym terminie? Norauto Polska oferuje premie za dobre wyniki lub inne pozapłacowe dodatki do wynagrodzenia takie jak pakiet socjalny? Napisz kilka słów na ten temat.
Na sto procent jesteś pracownikiem tej firmy. A może (usunięte przez administratora)?.. Tylko dlaczego próbujesz udowodnić że opłaca się tam pracować. Wszystkie pozapłacowe dodatki to wszyscy proponują. Wystarczy poczytać dokładnie opinie. Nie warto pracować w tej firmie. Dziwicie się ze tak dużo negatywnych opinii? Mnie nie dziwi. Może napiszesz (usunięte przez administratora) jak duża jest rotacja.
Przecież to są "boty", moderatorzy Goworka, których zadaniem jest podtrzymanie dyskusji przez zadawanie konkretnie nacelowanych pytań. Dziwne, że nie połapałeś jeszcze ;).
trudno znaleśc pozytywne refleksje po wizycie w salonie Warszawa- Targówek .Mało prcowników,naciąganie klientów na kosztowne naprawy ( bo trzeba wyrobić plan finansowy) i co jest najważniejsze wyjeżdzajac z salonu nie jesteś pewien czy jedziesz sprawnym samochodem. Trudno po paru latach korzystania z ich usług REZYGNUJĘ .I ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów NORAUTO omijajcie tą firmę szerokim ,a nawet bardzo szerokim łukiem.
Tak fajnie że lepiej nie może być. Super praca. To wszystko można włożyć między bajki dla dzieci. Dowody? Proszę bardzo. Niedawno pracownik pobił swojego szefa. Takie sytuacje tylko w Norauto. I co na to pan, pani z działu personalnego? Sprawa ma trafić do sądu. policja, pogotowie. Jak szukacie fajnej i rozrywkowej pracy to zapraszamy :)
Chyba niektóre wpisy są przesadzone. Fakt zarobki może nie za duże. Są jednak premie i wychodzi się wtedy całkiem OK. Można się dużo nauczyć. Praca nie nudna. Myślę, że dużo zależy od ekipy. Nikt nigdy nie liczył mi przerwy co do minuty. Odbierałam nadgodziny.
Fajnie, że jesteś zadowolona z zatrudnienia, gdyż wcześniejsze komentarze nie były zbyt pochlebne. Premie i nadgodziny to atrakcyjny dodatek do pensji, a jak wygląda sprawa z pozapłacowymi benefitami. Są kursy lub szkolenia branżowe podnoszące kwalifikacje zawodowe? Podziel się swoim doświadczeniem, bo dla ambitnych osób to ważny aspekt zatrudnienia.
U nas odbywały się szkolenia. Niestety już nie pracuje, gdyż moja wiedza na temat samochodów jest zerowa. Odpuściłam sobie.
Jak było pisane.. nie polecam. Praca tylko dla ludzi którzy zaczynają na rynku pracy. Wyrobią sobie opinie jakich pracodawców unikać. Po ostatnich zmianach jeszcze gorzej. Zmiany w lokalizacjach ma na celu tylko zaspokojenie kolegów którzy coś wiedzą o przełożonych. Dyletanctwo w całej okazałości. Regionalni, wielkie nieporozumienie. Jakość wykonywanej pracy równa się zero. (usunięte przez administratora)
Witam Pracowalam w Norauto.1.5 r DRAMAT jestes od wszystkiego wlacznie ze sprzataniem pensja masakra premi brak Regionalny na Warszawe minal sie chlopak z powolaniem firma przy takim zarzadzaniu chyli sie ku zamknieciu Nikomu nie polecam
Od wielu lat jestem przedstawicielem handlowym, nim wszedłem na gowork myślałem że wyśle CV bo jest ogłoszenie na 3 Stawy w Katowicach do obsługi klienta serwisu etc, że zmienię coś w swoim życiu. Odstarszło mnie wynagrodzenie, myślałem że minimum te 3 tys netto pdst firma płaci a tu czytam że połowę tego... Piszę poważnie i bez ironii, da się tu zarobić czy kasa niskich lotów? Interesują mnie realia bo papier przyjmie wszystko. Pozdrawiam!
Norauto Polska to sieć sklepów i serwisów samochodowych. Standardem ich obsługi jest rzetelność i dokładność, a wszelkie naprawy wykonują zgodnie z zaleceniami producentów samochodów oraz za zgodą klienta. Korzystają z nowoczesnych technologii oraz wprowadzają nowości dostępne na rynku, w tym opony, części i systemy klimatyzacji samochodowej. Jestem przekonana, że znajdzie się tu kilka osób, które będą zainteresowane pracą w tej firmie. Dlatego chętnych odsyłam na ich stronę: https://www.norauto.pl/praca Tam znajdziecie zarówno oferty pracy, jak i ogólne informacje o rekrutacji. Czy ktoś poczuł się zachęcony i postanowił aplikować? Czekam na Wasz odzew!
Pani Dominiko,pisze Pani nie prawdę z tą rzetelnością firmy. Nie wiem jaką funkcję Pani pełni w tej firmie ,ale kłamać nie wypada.(usunięte przez administratora)
uwaga - pani dominika jest osoba stroniczą - definitywnie kibicuje swojej firmie i stara sie utrudnic realną ocenę pracodawcy poprzez zawracanie wątku do puktu wyjscia... w odpowiedzi na pani calego posta.... norauto polska to firma ktora nie jest dokladna i napraw dokonuje 'w miare mozliwosci' zeby nie cytowac pana wiesia z blok ekipy... nie korzystają z nowoczesnych technologii - ich sprzęt do geometrii to ledwo dzialający rzęch pospinany opaskami ... firma nie spelnia standardów ani bhp ani p.poż i nie umozliwia pracowniom żadnego rozwoju ! prosze wiecej nie gmatwac tematu i nie próbowac robic z norauto świętej krowy !
Płaca żałosna, premia też lub brak takowej, jeden dzień u lekarza - kara finansowa czyli tzw, brak premii. Pracownik to popychadło klienta i kierownictwa i maszynka do pracy.
pracowałem w norauto 3 stawy przez 2 miesiace. odeszlem ze wzgledu na zmiane miasta. Jednak milo wspominam prace tam. Pomocni koledzy, co prawda wyplata niewielka, ale z samej pracy bylem zadowolony, w tym okresie moglem sie duzo nauczyc o samochodach co na pewno mi sie w zyciu przyda.
Negatywna- wymiana opon trwała prawie 2 godziny mimo umawiania na godziny to i tak ich nie dotrzymują. Pracownicy chodzą jak śnięci. Firma rodem z PRL mimo dobrego wyposażenia. Po wszystkim nawet nie przeprosili za tak długi czas. Nie polecę jej nikomu wręcz będę odradzać. Byliśmy tam pierwszy i ostatni raz Moje sugestie dla Norauto Polska Sp. z o.o.: Zacznijcie szanować klientów i ich czas.
To jest portal gdzie są opinie o pracodawcy a nie o wykonywanych przez niego usługach czy produktach Koleś pomyliłeś portale jak chcesz się zalic to napisz na Googlach a nie tutaj. Myślenie nie boli
Mialem byc na pelen etat a dostawalem po 80/120 godzin, potem mnie wywalili za to ze sie rozchorowalem. Moje sugestie dla Norauto Polska Sp. z o.o.: Porozmawiac z pracownikami co mozna zmienic na lepsze i w koncu ich sluchac.
Tak naprawdę to co myślą pracownicy firmy centrala i zarząd ma to głęboko w duuupie pracownik jest dla nich nikim najważniejsze żeby koszty zatrudnienia były niskie a zyski wysokie wydają gruba kasę na zmianę plakatów tablic reklamowych a pracownikach nie myślą wcale bo po co pracownik ma zapierd... Na wysokie pensje centrali menadżerów od niczego i tyle cała prawda o firmie
Niekompetentni. Moje sugestie dla Norauto Polska Sp. z o.o.: Zatrudnić normalnych mechaników i płacić im normalne pieniądze. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przestać zatrudniać ludzi z ulicy z łapanki a zatrudniać rzetelnych Mechaników z doświadczeniem i płacić normalne pieniądze
Miałam okazję Pracować w Norauto przez prawie 2 lata, po czym Sama zlozylam wypowiedzenie. W 2017r. Zarabiac 1716zl + premia ktorej nie bylo widac praktycznie wcale, ciagle obiecywania ze beda szkolenia, ze podwyzki - brak wszystkiego! Ciągłe krzyki klientow, ktorych wkurzyl serwis bo cos zle zrobil (trudno robic dobrze, jezeli sie robi i ciagle chodzi palic) . Stanowczo nie Polecam firmy jako Pracodawcy!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Norauto Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Norauto Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!