Czy ktoś powie jak pracuje się w dziale alokacji?
Mam pytanie ktos też był w takiej sytuacji że z Warszawy dzwonią w sprawie pracy że rozmowa z kierownikiem zdalnie po czym człowiek nie dostaje linku do platformy a do Warszawy jak się dzwoni to od razu się rozłączają?
Proszę o informację jak wygląda praca w dziale inwestycji przy budowie sklepów? Atmosfera, warunki, kasa... Dziękuję.
Mam pytanie do nowo otwieranych sklepów sprzedawców wgl nie przyjmują na cały etat?
Nie, nie przyjmują na pełen etat. Nie polecam pracy tam chyba że chcesz skończyć na bruku lub z depresją.
Do nowo otwieranego salonu wysyłałam i na 2 dzień dzwonili i wszystkie etaty oprócz całego
Rekrutacja 3 etapowa. Telefon z zaproszeniem i wymianą podstawowych informacji. Zadanie rekrutacyjne. Rozmowa z szefem działu i pracownikiem HR w formie online. Sporo uwagi zostało poświęcone przedstawieniu firmy i działu. Zostały omówione zadania i umiejętności oczekiwane od kandydata. Bardzo długi czas oczekiwania na informację zwrotną.
Pojawiały się mutacje standardowych pytań (Gdzie widzisz siebie za 5 lat? / Pytania o teamwork / pytania o doświadczenie w branży (poprzedni pracodawcy)). W panelu otwartym na cześć pytań szef działu nie znał odpowiedzi - nastąpiło przekierowanie z prośbą o wystosowanie wiadomości do pracownika działu. Mail został wysłany -mimo zachęceń ze strony szefa i HR jego los pozostaje nieznany (brak odpowiedzi).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/2/f/c/2fcd31c8f7168ffadb6eb11f8ef253ee.jpg)
cześć, czy ktoś może coś powiedzieć o dziale inwestycji (praca w centrali w Gdańsku) ? czy warto tam składać CV? jaka jest atmosfera? ogłoszenia brzmią dość wyzywająco.. bardzo proszę o opinię!
Hej! Mam pytanie dotyczące parkingu dla pracowników przy centrali na Łąkowej? Aby wjechać do środka muszę posiadać jakiś specjalny identyfikator? Jadę na pierwszy dzień pracy i nie mam pojęcia gdzie zaparkować, a w okolicy same budynki mieszkalne.
Przecież masz HR-y + przełożonego? Możesz się śmiało ich o to zapytać i dostaniesz odpowiedź + kilka propozycji.
Sinsay 1. Zero premii a wymyślają sobie jakieś sprzedaże komplementarne. 2. Ucinanie godzin, konieczność przerzucania pracowników na inne salony lub wciskanie im urlopu. 3. Myślą, że pracownicy są niedouczeni i nie wiedzą, że w trakcie wyprzedaży można iść na urlop w postaci urlopu na żądanie. 4. Brak inwestycji w porządek na salonie (brudne kanapy, brudne dywany i pufy w kabinach i nie chodzi mi o śmieci). 5. Niski nacisk na umiejętności miękkie kierowników, na ich budowanie relacji z zespołem (Jeszcze nie spotkałem się z takim obgadywaniem pracowników przez kierownika). Niskie zaangazowanie kierownika w pracę, przerzucanie ciężaru na zespół. 6. Zmiany ustawiane w taki sposób, że nic nie ma z dnia np od 11 do 19. 7. Serio 15 minut przerwy na 12h pracy? 8. Rozbieznosc cenowa miedzy sklepami co budzi pole do niepotrzebnych dyskusji z klientami (wcale nie mam zamiaru bronić firmy bo robią sobie tym strzał w kolano, widać zresztą na fanpage facebookowym) Jedyny plus to to, że w trakcie lockdownu nie zwolnili uop i zapłacili, ale kazali odrobić. Praca dobra tylko na czas szkoły, bo grafik faktycznie robią pod Ciebie (chociaż 10 razy zdąży się zmienić w ciągu miesiąca). Ciężko jest wytrzymać dłużej patrząc jak klienci niszczą twoją prace, kierownik nie potrafi docenić zaangażowania.
Czy ktoś orientuje się jakieś są zarobki na dziale marketingu w centrali?
Mając na uwadze wielkość tej firmy i oczywiście porównując do konkurencyjnych firm o identycznym zasięgu np. w Krakowie czy w Warszawie - to bardzo słabe. Dobrze tam iść np. dla rozkręcenia swojej kariery zawodowej, ale 2 do 3 lat to max. Bo nawet jak trafisz na fajny zespół to i tak będzie Ci rosła wewn. frustracja, że dla zarządu każdy powód jest dobry żeby uniknąć docenienia Twojej pracy zasłużoną podwyżką.
Czy w lpp funkcjonuje umowa o zakazie konkurencji na wyższych stanowiskach ?
Hello ktoś może orientuje się kto będzie w nowo otwieranym salonie sinsaya kierownikiem w Lęborku?
Strasznie nie polecam. Byłam pracownikiem firmy LPP z moich doświadczeń mogę powiedzieć że pracownik dla nich się nie liczy w żadnym aspekcie jak kolwiek by się nie starał. Pracy jest multum i nie jest tak kolorowo jak zostaje to przedstawione na samym początku. Wiadomo nigdzie nie ma lekko ale gdy jeden pracownik zajmuje się pracą za czterech to robi się już problem i nie ma czasu tak naprawdę nawet zjeść.
Cześć, Jak dokładnie wygląda praca na stanowisku Starszego Sprzedawcy? Z góry dziękuję za odpowiedz.
Jakieś opinie o pracy w sklepach Lpp w Gdańsku?
Hej, czy zna ktoś warunki pracy jako kupiec w centrali w Krakowie? :) Obowiązki, atmosfera, płaca itp
Czy ta śmieszna firemka zamierza wysłac papierowe PITy czy tylko smsowo jakieś hasła do systemu do ktorego jako szczęśliwie były pracownik nie mam żadnego loginu? Bez informacji oczywiscie jak sie zalogować. ???????????? (usunięte przez administratora)
Na mailu masz zaszyfrowany plik z PITem, do którego hasło dostałeś SMSem. Do żadnego systemu nie trzeba się logować.
Pracuje w jednym ze sklepów lpp jako sprzedawca już od roku, atmosfera panująca w sklepie zależy tylko od ludzi z którymi współpracujemy i od nas samych ja miałam to szczęście, że pracowałam z naprawdę miłymi osobami, później nasz kierownik się zmienił, przyszedł inny. Mimo większych wymagań od nas uważam że ta zmiana była bardzo potrzebna. Pracy raz jest mniej raz jest więcej ale i tak trzeba zawsze dawać z siebie troszkę więcej,pracowalam już na chyba wszystkich umowach, najpierw zlecenie, pół etatu, 3/4 a teraz cały etat, za miesiąc mam zostać asystentem kierownika orientuje się ktoś ile mniej więcej zarabia AK
Mam podobne spostrzeżenia, wszystko zależy od kierownika, sposobu zarządzania teamem, ale także od samego zespołu, bo to my wszyscy tworzymy atmosferę. Z tego co pamiętam z umów, to w zeszłym roku AK zarabiał 2750 brutto, nie wiem czy teraz po "podwyżkach" coś uległo zmianie.
Witam, czym się różni asystent kierownika od zastępcy? Czy moglby ktoś napisać mi czym się zajmuje asystent kierownika.?
Tak naprawdę różnią się tylko uprawnieniami w POSie. Teoretycznie AK powinien mieć mniejszy zakres obowiązków, a w praktyce i tak musi umieć to, co ZK, bo sam prowadzi zmiany.
(usunięte przez administratora) Odpowiedzialność społeczna to też właściwe traktowanie pracowników i proporcjonalne wynagradzanie. Dział IT w tej firmie leży(usunięte przez administratora) w pandemii. (usunięte przez administratora)można było zatrudnić 10 świetnych programistów, ale jak się ma posadę przez zasiedzenie to wiadomo. Jak wyglądają zarobki w LPP z danych publikowanych przez firmę i pracowników (usunięte przez administratora)
Co musiałoby się zmienić w sposobie zarządzania w LPP Twoim zdaniem? Czy w najbliższym czasie są jakieś szanse na podwyżki w tej firmie? Mam nadzieję że niedługo powiesz mi coś więcej na ten temat.
(usunięte przez administratora)
"kasa bardzo słaba" - a konkretnie, dla grafika, designera, to co oznacza ta "bardzo słaba" kasa? Dobrze by było wiedzieć, czego się można spodziewać, żeby w razie czego nie marnować czasu :)
Asystent projektanta około 2300 netto, młodszy projektant około 3000-3500 netto, projaktant 4000-4800.
142500 PLN to na głowę jest, a głów jest trzy bo czwarta głowa to prawie trzy miliony rocznie zgarnia
A ja trochę napisze o dziale IT/ECommerce w firmie bo to co się tam dzieje to już przechodzi pojęcie. Kryzys z powodu pandemii zaczął się w lutym a restrykcje kadrowe/płacowe ze względu na problemy sklepów stacjonarnych wpłynęły na politykę zatrudniania/finansów całej firmy i wszystkich ich działów a jest ich trochę. Wydawać by się mogło ze sprzedaż online w takich czasach to kura znosząca złote jaja i o kurkę powinno się dbać/rozmawiać z nią i ją dokarmiać żeby te złote jaja (a o to nie trudno) były tylko większe wszak ludzie z racji obostrzeń kupują więcej w kanale online. Ale nie! Firma i jej "mądre" głowy z góry drapią się po głowie bo kryzys i nie ma wyjątków więc: - oferują nowym pracownikom (w tym programistom!) śmieszne warunki na start (krótki, żenujący wręcz czas umowy chociażby) - brak szkoleń, dofinansowań do konferencji online tematycznych dla danego pracownika z działu - brak normalnej i regularnej możliwości pracy z home office - wsparcie kanału online ze strony działów komunikacji, przygotowania produktu - żart Przez nieefektywne i amatorskie zarządzanie zasobami ludzkimi oraz ostatnimi roszadami i podziałami struktur wewnętrznych dużo starej doświadczonej ekipy odchodzi a HRy nie ogarniają i maja ustalone beznadziejne warunki przez co nie ma praktycznie przyjęć nowych pracowników gdyż Ci maja dużo lepsze oferty nawet w mniejszych firmach w okolicy nie mówiąc o większych. Także podsumujmy co mamy: 1. Jest kryzys firma traci kasę w offline ale (usunięte przez administratora) 2. Przez to robią reorganizacje struktur, dużo starej doświadczonej kadry nie chce się dostosować nie podoba im się nowy model zwalnia się/odchodzi 3. Przez kryzys nie ma wyjątków dla ludzi pracujących na zyski z kanału online spadają tam takie same ograniczenia rekrutacyjne, (usunięte przez administratora) 4. Rynek widzi te warunki i w konsekwencji w epoce wzrostów przychodów online i potrzeby wsparcia tego kanału przyjmuje się za mało osób by pieniądze i wzrosty online były porównywalne jak u konkurencji. 5. Brak profitu dla nikogo, (usunięte przez administratora)
Niestety nie on jeden w tej centrali jest mianowany na kierowanie całym ogromnym działem/departamentem, na zasadzie 'zasiedzenia'.(usunięte przez administratora). Zamiast (usunięte przez administratora) to dotychczasowy dział E-commerce i IT E-commerce był "start-upem", proponuję aby ktoś z zarządu zatrudnił się po kryjomu w takim prawdziwym start-upie. Gwarantuje szok i niedowierzanie pt. "Jak mogłem rozwalić tak dobrze od lat zbudowane struktury (zespoły, podział obowiązków i co najważniejsze - decyzyjność)". Przecież budowanie teraz wszystkiego od podstaw np. w centrali w Krakowie jest start-upem samym w sobie, bo i kosztem niemałych pieniędzy. Nawet mniejsze firmy mają chociażby w kuchniach kawe i herbatę dla pracowników, a w LPP ciągle się słyszy od (usunięte przez administratora)że jak dostaną za darmo to 'nie docenią". Przy okazji - w wielu start-upach mają za darmo i NAPRAWDĘ DOCENIAJĄ. Pewnie i tej wody w dystrybutorach by nie było, gdyby nie przepisy. Co do spychologii - ktoś już tutaj mądrze pisał o(usunięte przez administratora)która ma pecha to z danym niechcianym zadaniem zostanie już na zawsze (no chyba że z kolei nie zepchnie na kogoś nowego) - oj widywało się takich sytuacji masę. Ostatnio znajomy spytał się mnie o dużą ilość otwartych rekrutacji w IT i ex-Ecommerce. No niestety, po ostatnich bezmyślnych zmianach ludzie po prostu uciekają. Przy okazji - po co ten cały pomysł z produktywnością, jak pracownik nawet z najwyższym jej wynikiem nic z tego nie będzie miał ?!(usunięte przez administratora)
Jak na gości co zgarniają prawie 150 000 złociszów miesięcznie to chyba skromnie jest. Skromne a cieszy!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LPP S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy LPP S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 260.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LPP S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 148, z czego 11 to opinie pozytywne, 93 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LPP S.A.?
Kandydaci do pracy w LPP S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.