Opinie o Reserved w Lublin Aleja Wincentego Witosa 32

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Reserved. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Reserved o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Reserved w Lublin Aleja Wincentego Witosa 32

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nawet nie wiem od czego tu zacząć ????. To może od grafiku. Jeśli chodzi o poranne zmiany to można o nich pomarzyć, pierwsze zmiany dostają dekoratorki, "dyrektor" salonu i zastępca dyrektora xD. Zmiany biurowe. Nie wiem co one robią przez 8 godzin jak nie ma dostawy, bo jak przychodzi druga zmiana na 12 to zastaje tylko (usunięte przez administratora) dwie ramy z przymierzalni i kołyskę z ubraniami. Dekoratorki w dniach kiedy nie ma dostawy, udają, że coś robią, plotkują i tyle z ich roboty. Nie rozumiem dlaczego one nie dostają drugich, albo środkowych zmian w dniach kiedy nie ma dostawy. Weekend to one mają pracujący jeden w miesiącu i to zazwyczaj na pierwszą zmianę. Tutaj trzeba się trochę zastanowić nad ich pracą. Dyrektor i zastępca dyrektora to jest hit. Udają, że coś robią, a tak naprawdę jak ttlko jest możliwość, siedzą przed komputerem, czytają zaległe maile. Myślę, że niektórzy sprzedawcy są bardziej ogarnięci niż kierownictwo w tym sklepie. Można pisać skargi, ale góra nic z tym nie robi. Od jakiegoś roku w sklepach Reserved funkcjonuje aplikacja, za którą co miesiąc jest premia jak wyrobi się próg procentowy. Jak myślicie, kto proponuję aplikacje? Oczywiście sprzedawcy i dziewczyny z działu męskiego, bo zeby one dostały sprzedawcę na poranna zmianę to graniczy z cudem. Zastępca chodzi, upomina pracowników o aplikacje, a nawet nie wiecie jak ciężko jest namówić kogoś na to. Cwana staje na kasę tylko wtedy jak jakiś pracownik sklepu robi zakupy, bo wiadomo posiada aplikacje. Ogólnie ona malo co robi w tej pracy, tylko marudzi ciągle i mówi czego robić nie będzie. Jeśli chodzi o resztę kierownictwa i osoby funkcyjne trzeba mieć dużo cierpliwości. Raz przychodzisz do pracy i wszystko jest ok, a za 3 godziny chodzą obrażone, niewiadomo o co im chodzi. Tutaj dziewczyny z działu męskiego są ogarnięte, na nie złego słowa powiedzieć nie mogę. Ogólnie pracując Tutaj trzeba mieć dużo cierpliwości, nerwów ze stali. I motorek w (usunięte przez administratora). Masz w grafiku do 21.15? Nie wyjdziesz o tej godzinie, niektóre obraznone lale moim zdaniem robią wszystko zeby wyjsc jeszcze później. Większość sprzedawców porusza się do pracy i z pracy mpkiem, przez niektóre kierowniczki muszą czekać na autobus dodatkowe 20 minut. Człowiek uczy się na błędach, ale ja tu już nie wrócę, za minimalna krajowa szkoda swojego zdrowia w tym (usunięte przez administratora). Tutaj można się dorobić na zleceniu, albo jako osoba funkcyjna. Lepsza premia, lepszy hajs i ubrania za darmo xD za nic nierobienie. Współczuję wszystkim nowo zatrudnionym i sprzedawcom z starszym stażem.

3
Dezerter Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Mogę się zgodzić co do kierownicta. Wiecznie obrażone paniusie. Zastępca trzęsie się nad pracownikami i upomina o aplikacje, a sama księżniczka nie stanie na kasie bo ona nie ma cierpliwości. Niech postoi z 8 godzin zobaczymy jak śpiewać będzie. To samo "dyrektor" salonu. Za co ona dostaje wypłatę i premie? Nie wiem xD.

2
Dezerter Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem, czy z tego co chcę napisać da się jeszcze coś wykrzesać, bo ręce już dawno opadły... 1. Praca za 3 osoby, pasywno agresywne "odzywki" dlaczego nie zasuwasz jak (usunięte przez administratora) w kołowrotku. Skutek: ból pleców, presja 2. Kierownictwo nie chce zwiększyć etatu doświadczonym pracownikom, tylko zatrudnia nowych,często łamagi. 3. Brak swobody, nawet pójście się napić wody skutkuje spojrzeniem i pytaniem "co, przerwa?? Jakby nie można było w spokoju pójść do toalety. Człowiek z nadmiaru roboty wychodzi stamtąd odwodniony, serio 4. Dramy o byle co, wywyższanie się 5. Nierówne traktowanie osob na tym samym stanowisku 6. NAJLEPSZE na koniec: Dyrektorka, wiedząc że jest niedomiar pracowników i nadmiar pracy, snuje się i nic nie robi, chodzi co chwilę na urlop. Kobieta nawet nie pilnuje dokumentacji, później są problemy. Robi więcej szkody niż pożytku. Swoją drogą nigdy nie mówi słowa "proszę" przy wołaniu przez mikrofon na sali. Jest rzucone tylko "Ania podejdz do kasy". Mam wrażenie że powinna nauczyć się pracy i kultury od pracowników, bo nie wiem skąd się tam wzięła. 7. Brak możliwości posiadania jako kasjer butelki wody w szafie za kasą. Absurd. Czy to jest dom mody w Paryżu? Czy jednak stanie 8h i przerzucanie zakurzonych ubran i wciskanie aplikacji? Mogłabym jeszcze mówić, o tym jak ludzie paskudnie traktują sprzedawcę, jaki (usunięte przez administratora) trzeba codziennie sprzątać, i jak bolą potem plecy, gdy siada się po całym dniu ciężkiej, fizycznej pracy. Ludzie serio, jeśli nawet nie boicie się ciężkiej pracy, to wyjedźcie na wakacje za granicę, tam przynajmniej za to zasuwanie dadza wam więcej niż najniższa krajowa. Nie wiem jak tam tyle wytrzymałam, pamiętajcie że zdrowie jest jedno, pozdrawiam.

Ktoś tam
Pracownik

Aktualne kierownictwo to żart. "Dyrektorka salonu" jest niewykwalifikowaną hipokrytką, mało komunikatywną, a do tego z zerowym szacunkiem do pracownika i jego praw. Była już na nią jedna skarga, ale póki nie złoży się kolejnej, ale w PIP-ie to dalej będzie tam (usunięte przez administratora) na kółkach. Wszyscy na nią narzekają, ale nikt nie ma odwagi jej się postawić. Także jeśli się nie podlizujesz to może się okazać, że nawet mimo wzorowej pracy zawsze znajdzie się powód abyś trafił na dywanik. Ogółem przez to atmosfera jest nerwowa, a chęci do brania udziału w wyścigu szczurów lecą na łeb na szyję. Grafik istnieje tylko jako słowo, nie zdziwcie się kiedy w ciągu tygodnia dostaniecie milion sms-ów lub telefonów z prośbą o obstawiwnie swoich dni wolnych, bo tam niezależnie od ilości pracowników nie ma kto pracować. Albo paradoksalnie nie ma dla was godzin kiedy jest prqcy od groma, niestety taka to czarna komedia. Kierownictwo pracuje sobie wyłącznie w biurowych godzinach, weekendy i drugie zmiany z ich udziałem zakrawają na cud. Osoby funkcyjne, z pewnymi wyjątkami raczej pomocne, ale mają swoje humory. Praca ciężka, jeśli ktoś tam przychodzi z myślą o wyłącznym staniu na kasie, to niestety się rozczaruje. Czasem nie wiadomo w co ręce włożyć, a niektórzy klienci nie ułatwią wam już i tak trudnej zmiany. Jedynym plusem jest zgrany zespół sprzedawców, dziewczyny są bardzo miłe, służą radą i pomocą, także z pytaniami czy wątpliwościami śmiało można do nich zagadać w miarę możliwości i kompetencji wam pomogą. Także gdyby nie one, to wiecej niż dnia nie dałoby się tu przepracować. Zarobki zależne od etatu i formy umowy, ale nie powalają na kolana, chyba, że nie masz życia poza pracą, to wtedy można coś ugrać, ale na zleceniu. Szanse na awans zerowe, chyba, że ktoś z dinozaurów na wyższym stanowisku w końcu uda się za tęczowy most. Nie polecam, póki ogórek szklarniowy się tam panoszy :]

Zostaw merytoryczną opinię o Reserved - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Reserved?

    Zobacz opinie na temat firmy Reserved tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Reserved?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Reserved
Przejdź do nowych opinii